![]() | Doina Cornea: Lui Băsescu îi reproşez şovăiala pe care a avut-o în condamnarea comunismuluivezi toate articolele de Cătălin Striblea14 Jun 2011 la 13:07 43 comentarii 814 vizualizari. |
Din ce în ce mai des, românii aleg forme extreme de protest faţă de situaţia actuală din ţară sau faţă de conducătorii României. Credeţi că situaţia României a ajuns dramatică, de natură să ducă la astfel de gesturi sau acestea sunt cazuri izolate?
Mă simt datoare să dau unele explicaţii suplimentare la mesajul meu către Domnul Adrian Sobaru pentru a nu lăsa loc unor confuzii în rândul telespectatorilor, mai ales al celor foarte tineri. Pentru mine viaţa este un miracol care nu ne aparţine. Această viaţă, aşa cum ne este dată, trebuie să ne-o asumăm. Oricât de dureroasă ni s-ar părea, suferinţa are o funcţie formativă (model: Papa Ioan Paul al doilea). Mă refer aici în mod deosebit la tinerii care, tot mai des, recurg la gesturi extreme. Dacă curmăm viaţa înainte de vreme plecăm din această lume ca fiinţe incomplet dezvoltate, neterminate. Dus la capăt, fără droguri şi alte paleative, fiecare destin, oricât de umil ar părea, ne oferă o lecţie de eroism. În culpă sunt cei ce nu ştiu să vadă.
Încerc acum să dau explicaţii suplimentare la ceea ce am reţinut din atitudinea lui Mahatma Gandhi. Cauza pe care o sustinea Gandhi era 100% dreaptă – condiţie absolut necesară: Gandhi apăra bunurile vitale (şi nicidecum personale) ale oamenilor locului – printre altele sarea – împotriva ocupanţilor englezi. Viceregele şi totodată Guvernatorul Indiei era fratele Regelui Marii Britanii, format în Casa Regală engleză, era o persoană cultivată şi sensibilă care a cedat până la urmă în faţa suferinţelor unei naţiuni întregi al cărei reprezentant era Gandhi.
Concluzie: nu se face greva foamei de protest decât împotriva unor persoane la a căror iubire se poate apela şi numai de pe poziţii de adevăr şi dreptate absolute. Altfel greva foamei trebuie să rămână doar un act sacrificial limitat, un fel de meditaţie, de rugăciune, de solidaritate, chiar de iubire faţă de Dumnezeu şi semeni.
Am preţuit în mod deosebit în gesturile Domnului Adrian Sobaru lipsa de ură (ahimsa) dusă până la capăt şi fermitatea şi consecvenţa nealterate până la ultimul cuvânt. În sensul acesta este un model.
Pot astfel de gesturi să mişte lucrurile in România? Sunt cazurile Sobaru, Anghel sau Morjan simboluri pentru România?
Nu pot. Pentru că nu mai prea există oameni de calitatea celor implicaţi în cazul Gandhi, la a căror iubire să se poată apela.
Este situaţia actuală a României comparabilă cu cea dinainte de 1989? Dacă vă gândiţi la condiţia cetăţeanului, e o situaţie mai bună sau mai proastă?
Se pot stabili analogii între două situaţii istorice dar niciodată ele nu se aseamănă pe deplin. O situaţie mai bună e, de exemplu, faptul că Dumneavoastră astăzi puteţi să-mi puneţi întrebări la care eu pot să vă răspund.
Cum l-ati descrie pe domnul Traian Băsescu? Ce repros şi ce laudă i-aţi aduce?
Unul dintre reproşuri este referitor la şovăiala pe care a avut-o în condamnarea comunismului. Cu aproximativ o jumătate de an înainte de-a o face i-am scris despre necesitatea condamnării regimului communist semnalându-i nedreptatea care i s-a adus Bisericii Greco-Catolice, participantă activă la actul Marii Uniri. I-am dat detalii precise în legătură cu exterminarea fruntaşilor acestei Biserici samavolnic desfiinţate, celulele în care au murit Episcopii noştri greco-catolici în închisorile din Sighet, Gherla şi alte locuri de surghiun. De asemenea l-am rugat ca pentru martirii adevăraţi ai Bisericii Ortodoxe să solicite informaţii de la Preasfinţitul Bartolomeu Anania (de exemplu despre urmaşul Patriarhului Miron Cristea, care e trecut şi azi sub tăcere şi despre Episcopii ortodocşi persecutaţi pe care îî pomeneşte Iuliu Hosu în memoriile sale).
Un al doilea reproş este faptul că a distrus toate legăturile politice benigne care s-au format în aceşti ani.
Între puţinele lucruri bune care merită laudă este apropierea de fraţii noştri din Basarabia.
În ce sau in cine să-şi caute românii speranţa? Şi ce-i sfătuiţi ca să-şi păstreze această speranţă?
În Dumnezeu… şi în cultivarea propriei lor rezistenţe atât de necesare în condiţiile istorice ale omenirii dintotdeauna. Cu căt învăţăm să rezistăm mai mult relelor din jurul nostru cu atât ne formăm mai mult puterea de rezistenţă şi demnitatea.
Care este reproşul major pe care puteţi să-l aduceţi actualei clase politice şi mai ales conducătorilor României? Cum a evoluat clasa politică românească în ultimii 20 de ani? Spre bine sau spre rău?
Suntem şi noi, cetăţenii, în mare măsură vinovaţi pentru că alegem să ne conducă oamenii cei mai nedemni, atât din punct de vedere politic cât şi religios. [Îl marginalizăm, de pildă, pe ÎPS Nicolae Corneanu, devenit un păstor adevărat, şi îl promovăm pe ÎPS Andrei Andreicuţ înainte ca acesta din urmă să dovedească totuşi că s-a schimbat. Până când poporul român nu va reînvăţa să-şi cinstească adevăratele valori, eroii şi martirii, nu va avea nicio şansă de izbăvire.


Irina Zamfirescu azi la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1Declarația lui Balaban-Grăjdan: "Motivul pentru care ... să zic ... conștiința m-a obligat să fac acest lucru este pentru că se împlinesc 150 de ani de cînd Alexandru Ioan Cuza a înființat această structură... | ||
| 2@Alin Fumurescu: Aștept cu interes părerea dvs. despre demiterea lui Vladimir Tismaneanu și Ioan Stanomir de la conducerea Institutului pentru Cercetarea Crimelor Comunismului, dar și despre retragerea... | ||
| 3@tamara's nephew 55 - "Precum te arata si numele,prostu’ pana nu-i fudul,nu este prost destul!" In RO prenumele Ioan este cel mai frecvent prenume pentru etnicii romani. Diminutive pentru Ioan/Ion: Ionel,Ionut,Nelu.... | ||
| 4Domnule Rogozanu, cu totul offtopic mă întreb dacă ați putea face o anchetă asemănătoare și asupra dosarului ”Trofeul calității”. Cu siguranță sunteți la curent cu noile evoluții ale dosarului: ISC s-a... | ||
| 5@tamara’s nephew: Mai onanist portocaliu,tu nu-ntelegi ca esti prost?Nu intelegi ca esti BUFONUL de pe Vox?eu intru aici sa ma mai distrez,sa rad de voi,de proastele de udrea si anastase,de voi talmacenii... | ||
| 6@tamara's nephew: Mai onanist portocaliu,tu nu-ntelegi ca esti prost?Nu intelegi ca esti BUFONUL de pe Vox?eu intru aici sa ma mai distrez,sa rad de voi,de proastele de udrea si anastase,de voi talmacenii... | ||
| Mihai Goţiu 11980 citiri |
| Cristian Teodorescu 10775 citiri |
| Costi Rogozanu 10190 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4468 citiri |
| Constantin Creţan 4322 citiri |
| Dan Duca 4182 citiri |
| Alin Fumurescu 4037 citiri |
| Ciprian Şiulea 3338 citiri |
| Dorin Tudoran 2890 citiri |
| Iulian Leca 2411 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 63039 citiri |
| Cristian Teodorescu 41123 citiri |
| Costi Rogozanu 39151 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18222 citiri |
| Alin Fumurescu 17932 citiri |
| Viorel Dobran 13053 citiri |
| Dan Duca 12059 citiri |
| Constantin Creţan 11333 citiri |
| Elena Vijulie 9009 citiri |
| Dorin Tudoran 8816 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
@Catalin Striblea:
Poate ca tu, ca ziarist, ai tot dreptul sa aduci drept argumente impotriva actualei guvernari, vorbele D-nei Doina Cornea. Insa, nu e cazul oamenilor politici din opozitie. Nu inteleg cum cei din PSD isi permit sa invoce acum monarhia, pe Coposu, sau pe Doina Cornea in lupta lor pentru putere, in conditiile in care, nu demult, ii tavaleau pe unde ii prindeau.
Cu tot respectul pentru Doina Cornea tin sa-i marturisesc ca e mai bine sa faci un astfel de gest (condamnarea comunismului) intr-un mod sovaielnic, decat sa nu-l faci deloc.
2011-06-14 13:25:11 | Raporteaza
P.S. Am mai incercat o data ceea ce am vrut la inceput: sa las comentariile libere, nemoderate. Din pacate, acelasi rezultat: persoane care scriu pe pe acelasi IP, cu nume diferite, comentarii cu injurii. Multumesc celor care au scris cu onestitate, critic sau nu, insa sunt obligata sa inchid sectiunea de comentarii si sa va invit la mine pe blog.
Nu ratati link-urile din sus-ul paginii.
2011-06-14 13:31:46 | Raporteaza
CATALIN STROBLEA…ESTI ABSOLUT PENIBIL SI RIDICO, ESTI UN COPY PASTE DUPA RADU PROSTIANII, UN OM NORMAL PE VREMEA CAND ERAI LA RADIO, CU OPINII PERTINENTE SI ECHILIBRATE, DE CAND AI AJUNS LA TEMBELITATEA PSD TV…PARCA AI MANCAT KAKAT..TE-AI ANIMALIZAT, BATI CAMPII CE NU FACE UN SCLAV DE MOGUL , PT, BANI , SE PROSTITUEAZA IN DIRECT…PACAT ESTI UN CARACTER INFECT..
2011-06-14 13:36:48 | Raporteaza
respect doamna Doina
2011-06-14 13:39:42 | Raporteaza
@basti gogu: SUBSCRIU
2011-06-14 13:44:39 | Raporteaza
@Catalin Striblea: “Din ce în ce mai des, românii aleg forme extreme de protest faţă de situaţia actuală din ţară sau faţă de conducătorii României.”
Ceea ce ai uitat sa amintesti este ca ceea ce faceti voi, zilnic, pe tv, se numesc tot forme extreme de protest. Din pacate, nu le faceti intr-un scop nobil, de ex., spre binele “poporului”, ci numai petru a va urmari interesele personale. Daca s-a ajuns la forme de protest dramatice, cum sunt cele despre care vorbesti in interviu, asta se datoareaza si faptului ca voi, anumiti jurnalisti, ati contribuit din plin la situatia asta.
2011-06-14 13:45:12 | Raporteaza
cam putine are de reprosat doamna Cornea Chiorului.eu am mai multe:ca este doar un comunist nespalat,emanat din securitatea ceausista,fiul unui politruc care se ocupa cu “reeducarea” ofiterilor de pe frontul rusesc in “spiritul comunismului”,ca a dus la perfectiunea coruptia si lichelismul politic romanesc,ca s-a inhaitat cu toate rebuturile societatii romanesti intru devalizarea Romaniei,ca este in stare sa vanda suveranitatea si integritatea teritoriala a Romaniei pt. a ramane agatat de ciolanul la care fraudulos a ajuns a doua oara,din frica de raspunderea penala pe care o poarta fata de infractiunile pe care le-a comis.ca sa concretizez:noi romanii ii reprosam ca nu a crapat inca,asa cum ii sta bine unei ramasite a comunismului romanesc!!
2011-06-14 13:53:45 | Raporteaza
@Monica Macovei: minti!!le inchizi pt. ca la fel ca madam Udrea v-ati obisnuit cu pupincurismul feroce si libidosenia unor nevertebrate gen Baconschi ,Gabriel Oprea sau Andrei Plesu.
Şi acum priviţi cu spaimă faţa noastră sceptic-rece,
Vă miraţi cum de minciuna astăzi nu vi se mai trece?
Când vedem că toţi aceia care vorbe mari aruncă
Numai banul îl vânează şi câştigul fără muncă,
Azi, când fraza lustruită nu ne poate înşela,
Astăzi alţii sunt de vină, domnii mei, nu este-aşa?
Prea v-aţi atătat arama sfâşiind această ţară,
Prea făcurăţi neamul nostru de ruşine şi ocară,
Prea v-aţi bătut joc de limbă, de străbuni şi obicei,
Ca să nu s-arate-odată ce sunteţi – nişte mişei!
Da, câştigul fără muncă, iată singura pornire;
2011-06-14 13:57:14 | Raporteaza
Asta fac antenele si RTV., prezinta gesturi pe care medicii de specialitate le-ar explca cu argumente stiintifice, ca pe niste proteste, pentru ca nu putem alatura nume ca Sobaru, Anghel, Morjan cu Gandhi , de aici si ridicolul din acele emisiuni si din articolul dumnevoastra.
2011-06-14 13:59:22 | Raporteaza
pacat ca nu m-am sinucis, chiar voiam
2011-06-14 14:02:34 | Raporteaza
io zic sa inchidem antenele si realitatea si sa dam numai vesti bune cu surorile basele, cu posetele udrei… ce frumoasa viata traim
2011-06-14 14:08:21 | Raporteaza
@ marean:
“Poate ca tu, ca ziarist, ai tot dreptul sa aduci drept argumente impotriva actualei guvernari, vorbele D-nei Doina Cornea.”
Alea nu au fost vorbe ci cuvinte neconfirmate de nimeni. In aniul 2008 Doina Cornea a suferit un accident vascular cerebral.
Detalii aici:
mediafax.ro/soc../
stirileprotv.ro../
Iar acum se vehiculeaza niste scrisori trimise de fosta dizidenta. Nimeni nu a reusit sa ia o declaratie in direct (sau nu a incercat nimeni).
Eu personal am rezerve pentru presupusele afirmatii ale doamnei Cornea. Chiar daca sunt facute de dansa asta nu mai inseamna nimic tinand cont de varsta si bolile de care sufera.
2011-06-14 14:53:32 | Raporteaza
@Arlechin: subscriu si eu!
2011-06-14 15:00:15 | Raporteaza
riberalu ‘
bravo, cum nu o da ca voi portocalii o faceti indirect senila. De ce nu ai banuit-o de asta cind va cinta in struna. Atunci era buna, acum naspa.
2011-06-14 15:02:22 | Raporteaza
@nae: Pffffff…Doina Cornea am scris acolo?…sa stii ca de fapt la tine ma gandeam…
P.S. vrei sa postez in stilul tau? Ia spune tu cu DA sau NU:
- a avut accident vascular cerebral?
- si mai raspunde la intrebarea “ai vazut-o tu declarand toate astea”?
- interviul este la televizor sau i s-au trimis niste intrebari si Striblea a primit niste raspunsuri?
- am dreptul sa am rezerve la toata chestia asta?
2011-06-14 15:35:08 | Raporteaza
@Sinuciderea ca forma de manipulare: Ar fi dzolant fara antene si realitatea.Unde ai mai vedea posete si surori admirate de Ciuvica si analizate de marele psiholog Dumitrascu?
2011-06-14 15:36:55 | Raporteaza
@maryus: Aceleasi fraze plictisitoare. Zi ceva concret sau dovedibil, la adresa “invinuitului”.Nu-ti place de Basescu, este in regula, dar adu si argumente, nu mult fumatele acuze, creieras spalat ce esti. Dar sintagma aia, cu “noi romanii” (banuiesc ca tu esti “noi romanii’)de indreptateste la un consult grabnic la psihiatru. Traiesti degeaba.
2011-06-14 15:41:28 | Raporteaza
Mamma mia, ce intariri au venit pe Voxpublica.
Bravo, dom` Rogozanu, doar uamini de o mare deontologie mafiota.
Dom` Striblea,
deci Basescu are vina ca a condamnat comunismul cu ezitari; fata de Iliescu ori Costantinescu. Astia au facut-o cu toata inima.
2011-06-14 15:44:47 | Raporteaza
io am si un creierash spalat si sunt si un gibonoranjsiundobitoc.vreau dovezi scrise ca romania nu este pe ultimul loc in europa la toate capitolele.un mic desert:
sitadeasa.wordp../
2011-06-14 15:48:22 | Raporteaza
ca dobitoc, nu pot fi decat dobitoc.
2011-06-14 15:49:00 | Raporteaza
de fapt n-a facut-o cu intarzieri, a facut-o cu remuscari.
‘eu am trait bine in comunism’
t.b.
2011-06-14 15:50:14 | Raporteaza
riberalu’
daca asa cum este ea “dadea” in ponta si crin te mai intrebai de cum este ea acuma. Sint sigur ca NU.
“vrei sa postez in stilul tau? Ia spune tu cu DA sau NU:”
Tu ce zici? Eu zic ca DA. Altfel niciodata nu ar fi fost ce a fost.
2011-06-14 15:51:09 | Raporteaza
@ribelalu`:Invocarea numelui Doamnei Cornea este o incercare dezonoranta a unui jurnalist pentru a justifica un demers mediatic pagubos.
2011-06-14 15:51:10 | Raporteaza
Mircea Mihaies: Basescu, un mafiot unsuros incompetent si cu o nesimitire de proportii tropicale
“Ilustrata superlativ de cazul Basescu, in care orgoliile mitocanesti, interesele de gasca, proasta crestere, incompetenta si nerusinarea isi dau gratios mana, viata politica de la noi pare, tot mai mult, o afacere intre mafioti. Clientelismul generalizat, teama pierderii privilegiilor (de la cele marunte la cele inimaginabil de mari), reflexele totalitare fac din Romania o tara in care normalitatea e tot mai mult exceptia, si nu regula”.
“As fi extrem de curios sa vad ce se intampla cu partidele care, in acest moment, au cazut la mijloc, intre aceste extreme, precum Partidul Democrat. E un partid nascut din scandal si care s-a ilustrat, in ultimii ani, exclusiv in aceasta directie. Chiar acum i se aduc lui Petre Roman acuzatii cum ca e un dictator absolut. Asa cum il percep eu, domnul Roman e mai degraba interesat sa-si atinga scopurile in perfecta liniste, miscand piesele in afara scenei. Or, oamenii pe care se sprijina, Basescu si Berceanu in primul rand, sunt mult mai rudimentari”.
“PD a fost de fiecare data eroul, daca nu chiar initiatorul crizelor din coalitie”.
“Sunt departe de a impartasi simpatia multora dintre gazetari fata de fostul capitan de vapor ajuns multiplu ministru. N-am apreciat niciodata umorul lui cam grosolan, smecheria unsuroasa a superiorului care se bate pe burta cu subordonatii. Nu cred nici in marile lui calitati manageriale, pentru simplul motiv ca prezenta in acelasi minister, in urma cu cinci ani, n-a depasit in consecinte trecerea gastei prin apa”.
“(…) E surprinzator ca dl. Constantinescu nu i-a inclus in lista invingatorilor sai si pe oamenii lui Roman. Nu stiu si n-am cum sa aflu in ce masura P.D.-ul corespunde portretului-robot al celor invocati de presedinte. Nu stiu, cu alte cuvinte, daca ei sunt securisti sau comunisti. Tot ce stiu e ca se comporta de parca ar apartine categoriilor aduse in discutie! Rapacitatea impinsa dincolo de orice limita, duritatea si badarania agresiva cu care isi apara privilegiile, functiile si fotoliile sunt de pura extractie comunista. Ele n-au de-a face cu democratia exact cum discursul pigmentat cu pilde marinaresti al d-lui Basescu n-are de-a face cu cultura!”
“Si-a facut guresul domn Basescu auzita vocea de stentor in vreo sedinta de guvern? A atras el atentia asupra starii soselelor, a liniilor de cale ferata, a pistelor aeroporturilor? Nici vorba! Domnia-sa avea pregatit, inca de acum un an, inca de acum doi si de cand se stie ministru, raspunsul-ghilotina: nu avem bani! Pai daca nu are bani, de ce mai sta in fotoliul de ministru? Ce nevoie mai e de un minister fara bani? Doar pentru a le da de lucru soferilor si mecanicilor de la intretinerea limuzinelor ministeriale?”
“Nesimtirea lui Basescu and comp. va atinge dimensiuni tropicale, acum, dupa ce ultimul ghimpe ce le statea in cale a fost smuls. Stiindu-se intangibili, santajand cu nerusinare carpele de la guvernare, ei isi vor da, cu inca mai multa agresivitate, arama pe fata”.
“Sper, de asemenea, ca ofiterilor implicati le-a mai ramas atata onoare incat sa-l dea pe fosta sluga a lui Iliescu in judecata!”
“Ziarele de saptamana trecuta au adus doua stiri socante. Abia inscaunat la Primaria Bucurestiului, dl. Basescu a anuntat ritos ca nu va parasi locuinta ce i s-a pus la dispozitie pe cand era demnitar al statului decat prin evacuare! Frumoase moravuri, frumoase cuvinte! Dl. Basescu (de neuitat pentru mine prin ignoranta sa admirabila in desavarsirea ei: ajuns, nu se stie cum, la o receptie data in primavara lui 1997 in cinstea lui Adam Michnik la Vox Maris-ul din Piata Victoriei, oarecum buimac sa descopere atatea celebritati, marinarul-ministru l-a abordat pe un faimos critic literar: “Dar cine e asta de a venit atata lume?!” Strafulgerandu-l cu binecunoscuta-i privire ironica, acesta l-a persiflat: “Dom’ Traian, azi nu dau meditatii pe gratis!”), domnul Basescu, asadar, intelege sa se bucure de toate avantajele pozitiei actuale, dar sa nu renunte la nici una din cele trecute! Un model ce a facut, face si va face prozeliti!”.
MIRCEA MIHAIES
Editorialistul lui Nicolae Manolescu la revista Trustului ROMPETROL “Romania literara” si
Vicepresedintele lui Horia Roman Patapievici la Institutul Cultural Roman aflat sub inaltul patronaj al presedintelui Romaniei… Traian Basescu, sluga lui Iliescu, mitocanul, prost crescutul, incompetentul, ignorantul, rudimentarul, nerusinatul, grosolanul, unsurosul, incultul si mafiotul cu o nesimitire de proportii tropicale
Extrase din “Masca de fiere”, aparuta in 2000, si “Incet, spre Europa. Interviu cu Vladimir Tismaneanu”, aparuta in acelasi an.
2011-06-14 15:54:05 | Raporteaza
ai trecut si pe net?Nu erai de ajuns pe ecran,a?Au socotit astia ca trebuie marit nr de postaci si pe pagina de net
).
2011-06-14 15:54:59 | Raporteaza
sict tir hoasca bolanda ca Romanii sant prea destepti sa nu-i pacalesti tu baba vanduta care te-ai aliat cu CRIMINALII COMUNISMULUI care in 1990 omorau liberalii care zici ca esti in USLul morti. Ce ciolane au primit ai tai de la vantu voiculescu patriciu si alti desemnati de iliescu sa batjocoreasca Romanii?
2011-06-14 15:58:57 | Raporteaza
CE ROST ARE CA BHESESCU A CONDAMNAT COMUNISMUL?DACA NU ERA IPOCRIT SI TICALOS LASA PE ALTUL CARE NU A FOST SECURISTO COMUNIST CA EL!MACAR ILIESCU SI CONSTANTINESCU CHIAR DACA NU IMI PLAC AU AVUT ONOARE FATA DE BHESESCU!BHESESCU A SPUS CA NU VOM INTRA IN CRIZA!APOI CA NU SE VOR TAIA SALARII!APOI AM INTRAT IN CRIZA SI AU CONDAMNAT ROMANII LA SARACIE PDL UL!VOI CE PREFERATI UN OM CARE CONDAMNA COMUNISMUUL FIIND VINOVAT DE COMUNISM SAU NISTE FOSTI NOMENCLATURISTI CARE NU SI AU PERMIS SA CONDAMNE COMUNISMUL STIIND CE ERAU EI!!??KKT BHESESCU E BUN DE LUAT TAIAT SI STUDIAT CUM ARATA CEL MAI TICALOS BABUIN DE PE PAMANT!CRED CA E DEPASESTE MALEFICUL A MULTOR DICATORI GEN HITLER CEAUSESCU ETC!
2011-06-14 16:33:47 | Raporteaza
@ Catalin Striblea: Este penibil de trist atunci cand cei care isterizeaza zilnic, ora de ora, o populatia unei tari, folosind mijloace care (de cele mai multe ori) ii descalifica si deprofesionalizeaza, ajung sa publice interviuri in care se plange de mila celor isterizati.
Daca ar fi posibil, ar trebui sa va fie si dumneavoastra rusine pentru deliberarea colectiva cu care le puneti, cu fiecare stire trunchiata si intrebare partinitoare, canistra de benzina in mainile celor ca Sobaru.
2011-06-14 16:45:32 | Raporteaza
@ 21 si @ 24,
face parte dintre adminii platformei Voxpublica; cu sarcina de clona la ordin.
2011-06-14 17:04:13 | Raporteaza
“Dorna Coinea”, traieste in trecut si nu vede padurea din cauza copacilor, adica nu e constienta ca raul care i-a mancat o buna parte din viata, dictatura, e si acum prezent printre noi.
Cu o fatza mult mai hidoasa si cu un singur ochi.
2011-06-14 18:24:47 | Raporteaza
@marean,#1: matrozul a condamnat sovaielnic???
A condamnat cu gura plina,citind randurile scrise de”disidentul”V.Tismaneanu,dar intelegand(sau pasandu-i),putin spre deloc despre ce este vorba in propozitie.
Si asta s-a vazut si se vede.Nu e cazul sa-l hiperbolizam,tot ce stie este un joc de alba-neagra,care insa iata ca merge la romani,de minune.
2011-06-14 21:10:00 | Raporteaza
DECLARAŢIE INCENDIARĂ a unui oficial al statului român, lider al UDMR. COMENTAŢI AICI şi citiţi integral ce spune ŞEFUL CONSILIULUI JUDEŢEAN COVASNA
Şeful udemerist al C.J. Covasna, Tamas Sandor, a declarat, marţi, pentru gândul, că formaţiunea sa şi bisericile maghiare se pregătesc de “nesupunere civică” în cazul în care Traian Băsescu şi PDL nu vor fi de acord cu Ţinutul Secuiesc.
UDMR doreşte, la o eventuală reîmpărţire administrativ-teritorială a ţării, înfiinţarea Ţinutului Secuiesc (judeţele Covasna, Harghita, Mureş) şi a Partium-ului (judeţele Bihor, Satu Mare, Sălaj) ca “regiuni cu statut special de autonomie, după modelul Tirolului de Sud, singura soluţie acceptabilă pentru UDMR”. “Noi sperăm să se poată rezolva pe plan politic această problemă a transformării actualelor regiuni de dezvoltare în judeţe, care e inadmisibilă din punctul nostru de vedere. Pentru noi singura variantă admisibilă e ca judeţele Covasna, Harghita şi Mureş să fie într-o singură regiune, Ţinutul Secuiesc, iar Satu Mare, Bihor şi Sălajul să aibă, tot aşa, o entitate separată, Partium, pentru că şi acolo e o comunitate maghiară aparte, cu o situaţie aparte. Dacă nu se poate rezolva pe plan politic, vom fi nevoiţi să recurgem la nesupunere civică, am discutat deja cu conducerea UDMR, cu conducătorii bisericilor maghiare, cu autorităţile administraţiilor locale şi cu reprezentanţii societăţii civile. Mai exact, asta înseamnă că, în prima fază, vom ieşi în stradă paşnic, fară arme, cum am dovedit în ultimii 20 de ani că ştim să facem. Apoi, dacă nu se rezolvă nici aşa, o să vedem…”, ne-a declarat Tamas Sandor.
Acesta s-a arătat însă “convins că până la urmă nu va fi nevoie de aşa ceva, cred că se va găsi o rezolvare pe plan politic şi nu se va ajunge la asumare şi la moţiune de cenzură, Băsescu şi PDL-ul o să dea înapoi pentru că se vede din toate părţile, din ţară, din societatea civilă, că ideea lor nu este viabilă”.
2011-06-14 21:12:49 | Raporteaza
Scrisoare deschisa catre doamna Doina Cornea
Doamna Cornea,
Am citit interviul pe care l-ati acordat jurnalistului Catalin Striblea si cu permisiunea dumneavoastra am indraznit sa va adresez citeva comentarii si opinii in legatura cu unele din afirmatiile dumneavoastra.
In primul rind trebuie sa va spun si sa va asigur de stima si respectul meu pentru curajul si spiritul civic de care ati dat dovada cind v-ati ridicat impotriva Dictaturii Comuniste si a Dictatorului Ceausescu atunci cind aceasta Dictatura parea ca va dainui vesnic.
Acum vin sa va mai spun ca ati inceput atunci ceva, un lucru foarte important si necesar pe care insa din pacate nu ati reusit sa-l terminati !
Nu cred ca misiunea dumneavoastra de la Dumnezeu se limita doar la criticarea si doborirea “Fiarei”, a Dictaorului Comunist, societatea noastra era si este bolnava, otravita de acele mentalitati care dainuie si azi si care nu au fost eliminate odata cu caderea lui Ceausescu !
A fost atunci sacrificat Dictatorul pentru ca sa poata supravietui Camarila Comunista revopsita azi in Portocaliu !
Vedem ca azi avem un PM E.Boc, fost politruc in nomenclatura Comunista care se comporta la fel de abject si dupa aceleasi mentalitati comuniste !
Avem acum un Presedinte fost nomenclaturist al PCR si al Securitatii. Ambele institutii atit de “hulite” dar reinviate azi de T.Basescu, revopsite, mascate dar parca si mai hidoase si abjecte de cit oricind !
Spuneati in primele zile ale “Revolutiei” din ‘89, ca sinteti doar o “Pisicuta” care nu are calitati de conducator care sa-si poata asuma responsabilitati de Lider Politic sau de Stat !
Cred ca a fost si vina dumneavoastra si a celor care ar fi putut crea un nucleu, un pol de alternativa la Putere care sa poata inlocui esaloanele 2-3 ale PCR sau al Securitatii, ca aceasta sansa a esuat. Parerea mea personala este ca v-ati predat inainte de a fi fost chiar invinsi !
Ati lasat ca PNTCD sa fie infiltrat, penetrat si subminat de agenti comunisti si securisti, ati lasat sa ajunga lideri ai partidelor istorice, persoane cu o moralitate mai mult decit indoielnica(vezi Viorel Lis, Bulibasa cu Harem sau Muresan electronistul de la Agricultura) care impreuna au compromis nu numai partidele ci chiar Democratia insasi sau Crestin Democratia !
Uitati-va cine indrazneste sa reprezinte azi Crestin Democratia in Romania ?! Bakonski, Stoica, bufonul Paleologu si altii ca ei, niste hoti de voturi, tradatori ai propriilor partide pe care le-au condus cindva, niste minti puerile iresponsabile, incapabile sa se ocupe corect de propria persoana cu atit mai putin pot fi capabili sa se ocupe de o Natiune si de o relatie corecta cu Dumnezeu, toate aceste personaje nu sint decit niste Marionete josnice, jalnice si umile in mainile Maleficului lor sef T. Basescu !
Poporul, Natiunea romana este asa cum este, asa cum a fost educata sa fie sau cum conditiile istorice au determinat-o sa fie incercind sa supravietuiasca din toate Dramele si Tragediile prin care numai Dumnezeu stie de ce a trebuit sa trecem !
Metodele Lui Dumnezeu sint greu de inteles dar Planul Lui ar trebui sa fie f. Clar pentru toata lumea !
Mie de exemplu imi este f. clar ca Dumnezeu, cu toata nevolnicia conducatorilor tuturor bisericilor noastre Crestine care prin atitudinea lor legitimeaza acest Regim malefic – vedeti cum bisericile si preotii sau predicatorii au devenit agentii si agenti electorali Portocalii, vedeti biecuvintarea data de Nefericitul Daniel in Parlamentul Romaniei presedintelui T.Basescu care tocmai jurase strimb cu mana pe Biblie, care tocmai furase votul si optiunile electoratului Romaniei in 2009, cu alte cuvinte care tocmai daduse o Lovitura de Stat mentinindu-se la putere prin uzurparea vointei poporului prin mijloace necistite hotesti, sau a nemerniciei conducatorilor Statului, al Romaniei, Dumnezu zic, iubeste totusi poporul roman caruia ii da mereu alte si alte incercari prin care sa poata evolua si sa se apropia de Imparatia Sa !
Am si eu multe lucruri de reprosat “Romanilor” referitor la defectele lor sau la calitatile lor pe care nu stiu sa si le valorifice !
Doamna Cornea, stiti f. bine ca mentalitatile, caracteristicile unor comunitati, populatii, natiuni sint determinate de catre cei daruiti de Dumnezeu cu Intelepciunea necesara dar si cu datoria de a face educatie si de a modela acele Natiuni !
Nu stiu de exemplu sa fi protestat dumneavoastra sau elita Inteligentziei romanesti atunci cind ati vazut ca in fruntea Ministerului Educatiei este numit un personaj atit de necorespunzator ca acest Ministru Funeriu !
Nu vi se pare cel putin ciudat ca Liderii nostri politici sau de stat nu prea dau dovada de interes pentru binele pubic sau Interesul National asa cum de exemplu dau dovada cei ai Ungariei sau a Poloniei ?!
Nu vi se pare ca toti acesti neaveniti slujesc alte interese, straine de binele Romaniei ?!
Imi aduc aminte ca dumneavoastra v-ati manifestatat in mai multe rinduri pentru protejarea etniei maghiare si a unei atitudini tolerante fata de revendicarile lor. Vedem azi pina unde s-a ajuns cu escaladarea acestor pretentii aberante din partea lor, vedem cum Presedentia si Guvernul Romaniei sint complicii celor care vor din nou sa ne intoarcem la nedreptatile din trecut in care Poporul Roman a avut pe nedrept atit de mult de suferit !
Credeti ca aceasta este voia Lui Dumnezeu si ca trebuie sa ne supunem vointei lui Basescu, Boc, Udrea, Funeriu, Marko Bela, Victor Orban cel care este superiorul lui T.B si care il sustine in functia de la Cotroceni, si a intregii lor gasti de Ciorditori ?!
Credeti ca in aceste momente cruciale pentru existenta, pentru supravietuirea Romaniei, poporul roman trebuie sa continuie sa intoarca mereu si mereu si “celalat obraz” pentru a incasa acum si ultima Lovitura de Gratzie ?!
Cum credeti ca ar trebui sa procedeze cetatenii Romaniei ?!
Credeti ca Romanii ar trebui sa organizeze o Cruciada impotriva Satanistilor Basescu, Placinta si a celorlalti care incalca Legile, Poruncile Lui Dumnezeu, la fel cum s-a mai intimplat in trecut, in duhul pacii si al blindetii trimitind impotriva lor ca sa lupte si sa-i invinga o Flota in care au imbarcat o armata de prunci nevinovati avind virste pina in 3 ani ?
Nu credeti ca responsabili de starea unei Natiuni sint elitele sale prin strategiile si directiile pe care pot sa le impuna ?!
Nu se vede foarte clar ca singura preocupare a acestui Regim Basescu este spolireraea a tot ce a mai ramas din Avutul National pentru imbogatirea lor proprie ?
Nu se vede cum in modul cel mai nedemocratic si Dictatorial, toate asumarile si ordonantele Guvernului controlat de Basescu si Viktor Orban duc la distrugerea si desfiintarea Statului Roman, a Natiunii Romane ?!
Sau nu credeti ca situatia critica actuala a Romaniei este o provocare, o incercare pentru “Elitele” Natiunii noastre lansata de Dumnezeu tocmai pentru a face o selectie intre Spiritele celor care tradeaza dragostea fata de Dumnezeul si aproapele lor si a celor care pentru cei “30 de arginti” isi vind Dumnezeul, Sufletul si Poporul caruia ii apartin ?!
Stiti ca atitia Prooroci Biblici sau nu, ne vorbesc despre o Romanie aleasa si iubita de Dumnezeu la fel cum este Israelul si ca tot ce incearca aceste Jude nu se va implini si ca vor avea de suferit pedeapsa dupa faptele si gandurile lor ?!
Aruncarea vinovatiei pentru starea actuala a Tarii si Natiunii in spatele unui popor care inca este buimac de atitea Dictaturi prin cite a trecut si din care nu s-a dezmeticit(ca dovada este usurinta cu care T.Basescu i-a pus din nou latzul de gat) inca, este o grava greseala si nedreptate !
Stiti f. bine ca poporul ca sa se miste si sa-si manifeste nemultumirile intr-un fel sau altul are nevoie de Lideri care sa-l organizeze si pe care sa-i urmeze asa cum s-a intimplat de cind e lumea lume si cu toate celelalte popoare !
Superficialitatea, lenea, comoditatea, lasitatea, lipsa unei solidaritati civice, crestine, lipsa unei identitati nationale bine conturate si aduse la rang de credinta si respect fata de inaintasii martiri, fata de prezent si mai ales fata de viitor sint rezultatul efectelor unui mediu in care cetatenii au trebuit sa traiasca obligati fiind de acei Lideri de Partid sau de Stat nemernici, conducatori care au impus prin propria vointa un mediu si o strategie ostila Intereselor Poporului lor !
Nu credeti ca ar trebui sa-l invitam pe Lech Wałęsa si sa-l rugam sa ne invete ce este, ce trebuie sa fie Solidaritatea umana, credinta adevarata in Dumnezeu, Crestinismul, adevaratul Patriotism, devotamentul fata de strabunii martiri si fata de viitorul Patriei ?!
Nu credeti ca Romania si cetatenii ei au nevoie sa invete de la asemenea oameni si personalitati si nu de la Manelisti, Inculti, Incompetenti si indoctrinati de dogmele Comuniste, KGB-iste sau Securiste azi transformate in Gasti Mafiote de Ciorditori care actioneaza inpotriva propriilor cetateni, asa cum sint Basescu, Boc, si ciracii lor portocalii ?!
Nu credeti ca in acest moment Romania se afla in cel mai mare pericol in care ar putea sa se afle un Stat si o Natiune, ca se afla in pragul Colapsului care poate sa-i produca disparitia si ca acest Regim tocmai acest obiectiv si l-a propus, si ca au reusit sa produca mai multe pagube Romaniei decit ar fi putut produce chiar un razboi adevarat ?!
Si as vrea sa va mai spun ceva, sint adeptul parerii lansate de un Lider American, aceea ca inainte de a fi un Republican sau un Democrat al Politicii Americane, politicienii ca si toti cetatenii USA trebuie sa fie in primul rand Americani devotati si loiali Patriei lor, care sa aiba ca prioritate Interesele Statului si Natiunii lor !
In calitate de fost detinut politic al regimului Ceausescu, vreau sa va mai spun ca sint profund dezamagit de ceeace se petrece azi in falsa noastra Democratie romaneasca in care Basescu face ce-i trece prin cap fara a mai tine cont de Constitutie, Legi, Parlament, Cetateni sau de Dumnezeu si cu toate ca am suferit cumplit sub Dictatura Bolsevica a lui Ceausescu, am ajuns acum sa cred ca Ceausescu ar trebui adus din nou la putere pentru a scapa de aceasta Gasca Mafiota de “Ciorditori” Portocalii incuscriti cu Interlopi din Mafia Tiganeasca, prieteni cu dusmanii declarati ai Romaniei care militeaza si actioneaza impotriva Statului Roman, cei care doresc dezmembrarea Romaniei.
De buna seama ca toti acesti Hoti ordinari si Tradatori al Interesului National ar fi judecati si condamnati rapid de catre Justitia lui Ceausescu si ar primi cuvenita pedeapsa capitala in frunte cu cel care ne-a lasat fara Flota, fara Autostrazi, cel care ne-a indatorat la FMI ca sa aiba de unde sa fure Camarila care il sustine si-l slujeste, cel care intentioneaza sa cedeze teritorii si cetateni ai Romaniei unor puteri straine !
Doamna Doina Cornea, adevarata Credinta Crestina, cea care conteaza si este recunoscuta si apreciata de Dumnezeu este data de masura si modul in care ne implicam si dovedim dragostea noastra fata de Dumnezeu, fata de aproapele nostru, de ceeace sintem dispusi sa facem ca sa slujim pe Dumnezeu si pe Om, de Faptele noastre si de masura in care respectam Legile Lui Dumnezeu !
Spuneti-mi unde este Cinstea si Credinta in Dumnezeu si-n Legile Lui a Pastorului L.Tokes atunci cind cauta sa fure din Teritoriile Romaniei, atunci cind aduce argumente mincinoase cu care sa-si sprijine actiunile si pacatele, atunci cind isi batjocoreste propria sa familie nerespectind legamintul sacru in fata lui Dumnezeu pentru propria lui sotie ?!
Acest popa fals nu slujeste Biserica Lui Cristos, el nu slujeste nici macar interesele maghiarilor pentru ca toate aceste nedreptati pe care le face se vor intoarce mai devreme sau mai tirziu impotriva lor, a maghiarilor !
Acest impostor pacatos este tovarasul si prietenul lui T.Basescu si al Camarilei sale, impreuna cu Viktor Orban il ajuta sa se mentina la Cotroceni in schimbul tradarii intereselor Romanilor !
Va rog sa-mi spuneti ce parere aveti despre atitudinea “Crestina”(?) a celor care adunindu-se anual la Sumuleu, in locul unde Franciscanii si Romanul Iancu de Hunedoara, parintele regelui Matei Corvin pentru a carui “Proprietate” se lupta si in prezent guvernul Ungariei prin reprezentantii sai cu dorinta de a-l confisca doar pentru ei si pentru a cauta legitimitati cum or putea si pe unde or putea, au construit deci Franciscanii si Iancu de Hunedoara, Manastirea de la Sumuleu si au initiat acest centru religios al Crestinatatii unde azi vin in Pelerinaj atitia Romano Catolici din toata lumea si de pe unde s-au raspindit si asezat maghiarii, vin in numele celor sfinte, cu pretentia de a fi tratati si recunoscuti ca niste buni crestini !
Ei vin sau merg insa la Sumuleu, cu gandul ascuns si viclean de a-L ruga si invoca Pe Dumnezeu, de parca El ar mai fi Zeul lor Barbar din perioada cind soseau in Europa venind de undeva din Asia pentru a jefui, ucide si fura bunurile altor popoare !
Acesti Pelerini se inchina azi la Sumuleu Lui Dumnezeu cu rugamintea ca acesta sa le devina complice la incalcarea drepturilor romanilor, la deposedarea ilegala a proprietatii Statului Roman in folosul unei etnii care nu respecta nici Legile Lumesti ale Patriei lor care i-a adoptat si unde au gasit adapost atunci cind nu mai aveau, si care nu mai respecta nici Legile si Poruncile Lui Dumnezeu ?!
Prin voia Lui Dumnezeu noi romanii am fost daruiti cu aceasta Tara si Patrie care se numeste Romania. Tara aceasta nu am furat-o de la altii, altii au furat de la noi si avem si acum teritorii care se afla sub ocupatia altor State. Aceasta Romanie o avem prin voia Lui Dumnezeu si prin stradaniile si sacrificiile strabunilor nostri drept credinciosi care au aparat de multe ori cu pretul vietii si singelui lor pamintul stramosesc in fata invadatorilor migratori care nici in ziua de astazi nu au reusit sa-si astimpere poftele hotesti si sa se aseze undeva intr-o matca a lor, lucru care nu se va intimpla probabil pina cind aceste hoarde nu se vor reintoarce din nou in locurile de unde au plecat !
Tot voia Lui Dumnezeu a fost ca noi Poporul Roman sa ne nastem si sa traim aici in acesta tara unde avem datoria dupa cum ne spune chiar Dumnezeu, sa ne respectam Parintii, stramosii care au fondat aceasta tara, acest popor, unde sa fim continuatorii stradaniilor lor si al Planului Lui Dumnezeu !
Avem deci datoria de a proteja si apara mostenirea stramosilor nostri pina la venirea Lui Hristos, atunci cind El ne va judeca si va hotari consecintele faptelor noastre ale tuturor !
Cred d-na Cornea ca responsabilitatile si indatoririle noastre fata de Divinitate sau fata de cele Lumesti nu este o joaca usoara si superficiala pe care sa o lasam la voia intimplarii sau mai rau sa o lasam pe mana celor Rai, lipsiti de Dumnezeu, aflati in conflict direct nu numai cu concetatenii lor ci chiar si cu Dumnezeu !
Pentru a implini Voia Lui Dumnezeuin in ceeace priveste destinele unor Tari sau Popoare, sint chemati in primul rind cei care au fost daruiti cu mai multa intelepciune care sint datori in schimb sa se preocupe de Binele Public, de Interesul General, de Interesul National, de pastrarea credintei Crestine nealterate, de combaterea imoralitatii si a celor care incalca Drepturile celorlalti !
ps. Doamna Cornea, traim intr-o plina si odioasa Dictatura a Regimului lui T.Basescu, acest fost membru al nomenclaturi comuniste si securiste, din multe privinte acest Regim este chiar mai odios si mai abject decit cel al lui Ceausescu, iar dumneavoastra ne spuneti ca ati solicitat presedintelui doar sa condamne Comunismul ?!
Credeti ca lui T.Basescu, intre noi fie vorba acest personaj nu are ce cauta in functia de Presedinte al Romaniei, nu i se mai poate imputa sau reprosa nimic altceva ?!
Aceasta atitudine a dumneavoastra mi se pare ca va face mult mai misterioasa si mai greu de inteles decit pareati sa fiti !
Cu stima,
Silviu N.
Cluj-N. la 14.iun.2011
2011-06-14 22:33:27 | Raporteaza
Ce inseamna batranetea!Cica aduce intelepciune si rationalitate.
Sa stai cu Geoana si Crin de gat in campanie electorala este mai mult decat senilitate,este nebunie!
Nu toti batranii nostri imbatranesc frumos.
Dle.Striblea,erati mult mai credibil la BBC decat in solda PSD-ului cu simpatii antonesciene!
Dar la urma urmei si Coriolan Draganescu si-a schimbat optiunile din mers.Cum care Coriolan?
2011-06-14 22:47:56 | Raporteaza
SO FT PE MAIV=CAMEADEBOZGOR CE SUNT
2011-06-14 22:53:01 | Raporteaza
sunt un boz gor aciuat pe voxpublica…saiosug calului dacanuiasa!
2011-06-14 22:57:36 | Raporteaza
@35,36-amicii lu’ Striblea!
2011-06-14 22:58:41 | Raporteaza
nu prea ma omor sa vad emisiunile lui STRIBLEA,dar avind ca invitata pe d-na VASS am dorit sa nu pierd ocazia,asa ca a meritat “biletul”; am remarcat cum va facut praf, cu treaba ca platiti po pulimea aplaudaca,pe care o aduceti acolo,erati la incurcatura,balbaieli neclare,iar madam ED (au zambetul la fel)era chiar revoltata : ce daca ,castiga si oamenii astia un ban ?! iar STRIBLEA cauta si el sa dreaga oarecum busuiocul,PENIBIL ! cu cat sunt platiti ?!?! vad ca microfonul se da mereu la aceleasi persoane !! oricum,faza asta a fost “mortala”..
2011-06-15 01:21:08 | Raporteaza
Ma bucur ca am prilejul sa va transmit “personal”. Domnule, sunteti penibil! Emisiunea dumneavoastra tinde sa devina etalon despre cum se poate manipula cu presa. De rusine nu va intreb, banuiesc ca este o notiune straina dumneavoastra.
2011-06-15 11:14:35 | Raporteaza
@basti gogu: 100 % de acord cu tine. Striblea este o mare dezamăgire. Aș rescrie textul tău cu litere mici, cât mai mici posibil, dar… mi-e silă să mai fac și asta.
Aș vrea și eu să văd un jurnalist român care n-a făcut tot posibilul pentru a se compromite într-un fel sau altul. Striblea s-a grăbit să se compromită chiar înainte de a deveni un jurnalist adevărat, adică sinuciderea lui n-a avut nicio consecință. Dar mă gândesc acum la răsunătoarele sinucideri ale unor ziariști pe care mentalul colectiv îi împăiase și-i plasase in diorame pe care scria probitate (Emil Hurezeanu), seriozitate (Robert Turcescu) sau echidistanță (Cristian Tudor Popescu).
Și ne mai mirăm că presa moare!
2011-06-15 12:27:07 | Raporteaza
ECLIPSA A FACUT RAVAGII LA NIVEL CERVICAL! irealitatea.net../
2011-06-16 05:47:22 | Raporteaza
Duplicitara. Nascuta in eprubeta. Galbena si frumoasa precum porumbul tiganului. In contact cu realitatea, numai in concediu. Scriele sunt rezumate ale informatiilor sosite in “redactie”. Poet si scriitor-individ care traieste viata dupa imaginatia sa. Ziarist-intelectual fara personalitate (scrie, spune si isi da cu parerea despre tot ce aude). Ma opresc. Voi spune mai multe daca voi fi provocat
2011-06-16 23:29:40 | Raporteaza
Doina Cornea?
O voce istericoasa in
(…NOAPTEEE, Ci-ne MA stri-ga in
NOAPTEEEee?!)
“concertul” de racnete revolutionare televizate,
rod al unei minti (destul) de tenebroase.
Un debit verbal cu accent ardelenesc
acuzator…
o DOINA intuneccoasa=catolica
zisa cu jale,
ca un bocet,
la capul Romaniei lipsa
de pe cata falc.
Sa nu uitam insa ca PD-Leul
a fost votat masiv in TRANSSILVANIA ei.
2011-06-19 07:04:24 | Raporteaza