![]() | Domnule Băsescu, dacă v-aţi săturat de UE, plecaţi singur!vezi toate articolele de Cristian Teodorescu20 Jul 2010 la 18:43 86 comentarii 2537 vizualizari. |
In postarea precedentă ziceam că mă aştept la reacţii ţifnoase ale politicienilor autohtoni faţă de raportul Comisiei Europene. Dacă mi-aş fi exprimat bănuiala că prima reacţie de acest fel va fi a preşedintelui Băsescu mi s-ar fi replicat că îi fac proces de intenţie preşedintelui ţării. Regret, dar Traian Băsescu mi-a confirmat bănuiala, ba chiar reacţia sa mi-a depăşit cele mai negre aşteptări. Vrea să facem un contraraport adresat statelor membre ale Uniunii Europene. Comisia adică a exagerat, ba chiar „a fost extrem de dură” cu ţara noastră. Staţi să vă spunem noi care e situaţia din România!
Susţin ideea că România trebuie să-şi apere cu dinţii interesele în UE, dar între a refuza politica în genunchi şi a nu accepta raportul unei comisii desemnate de UE deosebirea e, n-am alt cuvînt, catastrofală.
Traian Băsescu crede că poate aplica principiul „dezbină şi conduce” la nivelul UE, pentru ca, mă scuzaţi, s-o tragă Comisiei Europene. Asta ar fi o nesăbuinţă care ar da o lovitură credibilităţii României ca membru UE. Şi nu numai atît.
Imaginaţi-vă că statele membre ale UE ar lua în serios contraraportul României şi nu pe cel al Comisiei. Ăsta ar fi un precedent periculos care ar transforma Comisia într-o instituţie lipsită de credibilitate. Traian Băsescu a încercat să dea de înţeles că acest raport ar avea legătură cu dorinţa României de a fi admisă în spaţiul Schengen. Adică, înţelegeţi, o încasăm prin ricoşeu. Şi asta mi se pare o idee proastă, fiindcă acuzăm astfel Comisia şi, implicit, Uniunea de intenţii ascunse.
Nu-mi imaginez cine ar putea fi semnatarii acestui contraraport fără precedent. Sper că Traian Băsescu îşi va da seama că dacă se va ajunge la finalizarea ideii sale, România ar căpăta reputaţia unei ţări care încearcă să decredibilizeze modul de funcţionare a Uniunii. Ceea ce ar fi un prilej numai bun să fim întrebaţi, dacă tot nu ne place raportul Comisiei desemnate de ţările membre, dacă nu cumva vrem să rupem lanţurile Uniunii Europene şi să ni se acorde independenţa, ca să nu ne mai obosim.


Irina Zamfirescu azi la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1Declarația lui Balaban-Grăjdan: "Motivul pentru care ... să zic ... conștiința m-a obligat să fac acest lucru este pentru că se împlinesc 150 de ani de cînd Alexandru Ioan Cuza a înființat această structură... | ||
| 2@Alin Fumurescu: Aștept cu interes părerea dvs. despre demiterea lui Vladimir Tismaneanu și Ioan Stanomir de la conducerea Institutului pentru Cercetarea Crimelor Comunismului, dar și despre retragerea... | ||
| 3@tamara's nephew 55 - "Precum te arata si numele,prostu’ pana nu-i fudul,nu este prost destul!" In RO prenumele Ioan este cel mai frecvent prenume pentru etnicii romani. Diminutive pentru Ioan/Ion: Ionel,Ionut,Nelu.... | ||
| 4Domnule Rogozanu, cu totul offtopic mă întreb dacă ați putea face o anchetă asemănătoare și asupra dosarului ”Trofeul calității”. Cu siguranță sunteți la curent cu noile evoluții ale dosarului: ISC s-a... | ||
| 5@tamara’s nephew: Mai onanist portocaliu,tu nu-ntelegi ca esti prost?Nu intelegi ca esti BUFONUL de pe Vox?eu intru aici sa ma mai distrez,sa rad de voi,de proastele de udrea si anastase,de voi talmacenii... | ||
| 6@tamara's nephew: Mai onanist portocaliu,tu nu-ntelegi ca esti prost?Nu intelegi ca esti BUFONUL de pe Vox?eu intru aici sa ma mai distrez,sa rad de voi,de proastele de udrea si anastase,de voi talmacenii... | ||
| Mihai Goţiu 11981 citiri |
| Cristian Teodorescu 10776 citiri |
| Costi Rogozanu 10190 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4468 citiri |
| Constantin Creţan 4322 citiri |
| Dan Duca 4182 citiri |
| Alin Fumurescu 4037 citiri |
| Ciprian Şiulea 3338 citiri |
| Dorin Tudoran 2890 citiri |
| Iulian Leca 2411 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 63040 citiri |
| Cristian Teodorescu 41124 citiri |
| Costi Rogozanu 39151 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18222 citiri |
| Alin Fumurescu 17932 citiri |
| Viorel Dobran 13053 citiri |
| Dan Duca 12059 citiri |
| Constantin Creţan 11333 citiri |
| Elena Vijulie 9009 citiri |
| Dorin Tudoran 8816 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
domnule Teodorescu vi se pare normal sa fim evaluati in baza unei legi care nu este inca promulgata si care este in dezbatere? este normal ca, C.E. sa se pronunte pe o ase menea lege? e ca si cum te-ai pronunta pe o hotarare judecatoreasca care nu este definitiva. Chiar daca cineva facea un comentariu si zicea ca e normal ca intreaga tara sa fie invinuita ca nu-si indeplineste obiectivele deoarece tara a derat la U.E. si nu institutile, e culmea ca in alte ipostaze C.E. nu vede lucrurile asa si lauda institutiile si nu tara. Nu mi se pare normala remarca aceasta cand majoritatea institutilor staului au facut tot ce se putea pt a se adopta o astfel de lege dar Senatul a facut exact opusul.
2010-07-20 18:54:44 | Raporteaza
nenea iar te-ai scremut si a iesit o fasaita…las-o jos ca macane.ce a spus omul ala si ce bors mananci matale!
chia ne credeti prosti,nu?
2010-07-20 19:03:05 | Raporteaza
flaviu,
E vina Comisiei Europene că Legea ANI se tot dezbate în Romania? E vina aceleiaşi Comisii Europene că Senatul României, Camera decizională, a pus-o pe butuci? CE a constat ce se întîmplă în Romînia pînă în momentul alcătuirii raportului său. Şi nu e vorba, din păcate, numai de Legea ANI.
2010-07-20 19:03:29 | Raporteaza
the shit…
Mă credeţi că mi-ar părea bine să aveţi dreptate?
2010-07-20 19:07:34 | Raporteaza
pana nu se publica in Monitor nu e lege.e maculatura,ciorne,urme de pix pe hartie,orice altceva dar nu lege.si din presa nu a sarit nimeni la gatul lui Frunda sau al Senatului pt porcaria aia ca trebuia sa-l toace pe Base!si acu’ tot Base e de vina,ca nu are basca!
2010-07-20 19:09:57 | Raporteaza
Domnule Teodorescu nu a-ti inteles inca ca toti astea care isi zic clasa politica ne vor ori unde numa in UE nu si ca SECURISTO-COMUNISTI din asa zisele partide ROMANESTI nu coneaza cum se numesc ar vrea sa ne vada in evul mediu sa conduca vataful gloata sau la Moscova ca poate ii iarta.

2010-07-20 19:10:41 | Raporteaza
@dle.Teodorescu
va consider un om echilibrat,dar cred ca ati urmarit alta emisiune!
Daca asta ati inteles dvs din ce a spus Basescu,ca vrea sa dezbine UE si altele,inseamna ca sunteti supus la ceva presiuni!Desi vreau sa nu cred lucrul acesta.
2010-07-20 19:16:21 | Raporteaza
erata conteaza
Sau Moscova nu are de ce sa-i ierte ca au fost ascultatori si au facut totul cum au primit ordinul.
2010-07-20 19:17:33 | Raporteaza
da domnule Teodorescu e vina nostra ca legea nu s-a adoptat inca, chiar daca era inc ea mai buna forma,d ar de aici pana a spune ca intreaga tara in intreaga strategie cu toate institutiile (cum reiese din comunicat) nu-si indeplineste conditiile stabilite la aserare e cam exagerat. Generalizeaza precum au generalizat jurnalistii declaratiile referitoare la “campaniile de presa la comanda” si s-a generalizat ca fiind vorba de toata mass-media. (nah alt exemplu pe moment nu mi-a venit). Cred ca o ceorectare s-ar putea face in acel raport, sau macar un comunicat ceva, ca altfel strica grav imaginea tarii. Nu stiu daca mai intereseaza pe multi imaginea tarii oricum, la modul cum o denigram chiar daca e impotriva constitutiei. Toate cele bune.
2010-07-20 19:22:22 | Raporteaza
@cristian teodorescu:
Pe ce canal tv (?!) ati urmarit declaratiile Presedintelui?
Zau,chiar si atunci cand avem acces LIVE ,incercati sa distorsionati vorbele unui om, doar pentru ca se numeste Basescu?
Chiar va faceti ca nu ati priceput ce-a vrut sa zica?
Pentru Dumnezeu…pana cand?????????????
2010-07-20 19:27:40 | Raporteaza
nepotu lu tamara,
Cînd anunţi ritos că vrei sa faci un contraraport adresat fiecăruia dintre statele UE pe care le reprezintă această Comisie, ce vrea să însemne asta? Nu că încerci să decredibilizezi Comisia prin acest contraraport?
2010-07-20 19:28:53 | Raporteaza
Si, inca ceva!
O asa invitatie de ,,bun-simt”,continuta in titlul dvs.
,,Domnule Băsescu, dacă v-aţi săturat de UE, plecaţi singur!”
….daca ,evident schimbandu-se numele Presedintelui, v-ar fi fost adresata VOUA, cam cum ati fi interpretat-o???
Pumn in gura presei, nu?
2010-07-20 19:31:20 | Raporteaza
@Cristian Teodorescu
Tare mi-e team ca de aceasta data nu ati inteles foarte mult din ce s-a spus acolo. Reciti, va rog, transcriptul cnferintei de presa si veti vedea ca vorbeste altceva. In primul rand este de accord cu cele constate de Comisia Europeana referitor la ANI.
In al doilea rand, referitor la spatiul Schengen se face vorbire despre ceea ce au facut comisarii Romaniei si Bulgariei pentru ca in rapoartele anuale sa apara critici referitoare la aderarea la acest spatiu.
Ca in Romania se pierde vremea cu ciuntirea si slutirea legilor si ca CCR a facut in asa fel incat ANI sa devina neconstitutionala – aici suntm de accord, si multa lume care va citeste va da dreptate. Totusi, legea ANI inca nu este in vigoare pana ce nu este publicata, ca orice lege in Romania, in Monitorul Oficial.
Ati fi dorit oare ca Basescu sa promulge legea asa ciuntita cum a iesit ea dupa ce dl. Frunda si aoi colegii sai si-au batut joc de ea?
A facut si el un lucru bun anul asta si il criticam si pentru asta? Hmm, interesant. Dar, sincer, nu vad rostul.
2010-07-20 19:32:27 | Raporteaza
LUANA,
Eu am scris despre o intenţie precis exprimata a preşedintelui Băsescu, intenţie pe care o consider catastrofală pentru interesele României. Şi de care, fireşte, mă distanţez. Asta e tot.
2010-07-20 19:38:44 | Raporteaza
Dle Teodorescu,
daca as fi sa aleg intre dvoastra si presedintele Basescu in domeniul fictiunii, sa fiti convins ca lui Basescu ii intorc spatele.
Dar daca e vorba despre politica si vorbitul in doi peri politici, scuze, dar mai bine sa nu va cunosc.
2010-07-20 19:40:11 | Raporteaza
Ce-au sarit postacii oranj! Basescu are voie sa discrediteze si instituiile statului
arlament, M. Sanatatii si M. Invatamantului, mass-media care este a mogulilor rai, dar Agerpresul insitutia platita de noi are voie sa minta populatia. Acum denigreaza si CE. Numai voi portocalelor il vedeti a fi Zeus, cand el este Hades. Nicio tara nu-l baga in seama. Uitati-va in agenda sa sa vedeti cat este de “plina”.Bine ca i-a alocat Boc mult mai multi bani si in 2009 si in 2010. Ce face institutia prezidentiala cu atatia bani? Se plimba cu elicopterul ca sa certe sinistratii? Basescu ne ingroapa tara, iar voi il ovationati si-i puneti palma-n c.r. Chiar nu vedeti cine este Basescu?
2010-07-20 19:45:09 | Raporteaza
Ai aparut lehamite25 Spunemi si mie cu cat te platesc Rusi scuze KGB-ul pentru ce faci?
2010-07-20 19:47:50 | Raporteaza
SLUGA LUANA – Tu si in fata unui ecran cu purici si fara sonor , il vezi si-l auzi pe BETIV , dar pentru asta avem rezolvare si tratament : hpsihiatriestei../
Te asteptam !
P.S. – Acum am introdus si vizite lunare cu cei dragi ! Nu uita , oferim trei mese !
2010-07-20 19:47:51 | Raporteaza
Domnule Teodorescu, nu ati sesizat cel mai important amanunt in acea declaratie. Traian Basescu a accentuat faptul ca Romania este acuzata de lipsa de vointa politica! Asta, impreuna cu afirmatia potrivit caruia din partea unei parti, a existat toata vointa posibila, si numai altele nu au dat dovada de vointa in acest caz! Adica, dupa cum repeta, Senatul si CC!
2010-07-20 19:49:03 | Raporteaza
Sa ii fie rusine Europei ca l-a suparat pe domnul Traian Basescu. Trebuie sa scriem un contraraport usturator pentru ei.
2010-07-20 19:51:20 | Raporteaza
SLUGA Vericu – Stiu ca preferati sa fiti doar voi SLUGILE , dar vremea voastra sta sa apuna !
P.S. Mai pune mana pe carte , KGB-ul nu mai exista , decat in gandurile tale batranicioase si slugarnice .
Stai mai aplecat , ies GIBONII din sediu si te vad !
2010-07-20 19:51:49 | Raporteaza
SLUGA POWERAXXEL – L-ai ascultat si tu ? Corect , daca-i ordin cu placere .
“Adica, dupa cum repeta,”
Sunt semnele primare ale dementei si repeta si tot repeta , dar nu spune nimic , ca doar el ce e ? Un nimic !
2010-07-20 19:55:10 | Raporteaza
Ma sluga Kgb-ista lehamite25 uitate BOULE la ce am sris in postarile precedente si dute inapoi la spitalul de unde zici ca ai fugit ca vad ca o duci bine acolo.
2010-07-20 19:58:09 | Raporteaza
Poate da Domnul,si moare Basescu de vreo boala naturala.Speram la fel ca si cu Ceausescu,care nu mai murea odata. Basescu va intra in istorie de partea lui Gheorghiu Dej si a Anei Pauker.Mai jos de atat nu se poate,cel putin in Europa de est.
2010-07-20 19:58:44 | Raporteaza
Presedintele era treaz la acea conferinta de presa? Propun ca de acum incolo inainte de orce declaratie sau conferinta de presa presedintele sa fie pus sa sufle in fiola. Sa se legifereze .Probabil fiind “vesel” a confundat comisia UE cu o comisie facuta de boc.Nefiind treaz nu a reusit sa faca diferenta.Si nu l-a ajutat nici avramescu consilierul pentru ca in momentul conferintei de presa era manga.Nu va lamentati d-le Teodorescu aveti ce ati cautat pardon ce ati votat am vrut sa zic.
2010-07-20 19:58:48 | Raporteaza
@lehman25: traiasca si infloreasca Crin Antonescu ca cand este el sef toate merge bine! N-am nimic cu el saracu’ da’ cand vad d’astia ca tine parca simt nevoia sa me esprim can revolutia bunului simt! Hai sa ganditi cu vaginu’ cum zicea Norica!
2010-07-20 19:59:55 | Raporteaza
Victor L,
Daca preşedintele Basescu vorbea azi în doi peri ar fi fost mai bine. Dar nu bagi o ţară într-o chestie personală, cum a fost reacţia lui Băsescu în finalul discursului său de azi faţă de Raportul Comisiei Europene.Aici nu mai e vorba de discuţii în particular despre felaţia la licurici. E vorba de reacţia oficială a unui şef de stat faţă de raportul Comisiei Uniunii Europene. O reacţie care dacă se va concretiza cu acel cotraraport s-ar putea să ne aducă neplăceri ireparabile. Aduceţi-vă aminte cum am fost primiţi un UE. Mai mult pentru promisiuni, decît pentru realităţi. Şi acum, culmea, deşi sîntem cu un roi de muşte pe căciulă, preşedintele Băsescu vrea să acuze Comisia Europeană că a făcut un raport incorect despre România.Asta cu toate că ar trebui să ştie că această Comisie face rapoarte în numele UE, nu e vreun ONG care-şi dă cu părerea despre situaţia din România.
2010-07-20 20:05:11 | Raporteaza
SLUGA poweraxxel – Ori bun simt ori voi , altfel e contradictie in termeni !
“Hai sa ganditi cu vaginu’ cum zicea Norica!”
Ai probleme de comportament , te excita Norica ? Pervers portocaliu joci la sectiunea GILF !
“el sef toate merge bine”
Pune mana pe carte si rupe relatia cu Onan !
2010-07-20 20:07:07 | Raporteaza
mediamanastur.w../ Romania are nevoie de caractere,NU de bani! Manelele interzise prin lege,iar Basescu la Jilava.CNA -ul sa-si faca datoria,etc….atunci nu ar mai fi necesare discutiile
2010-07-20 20:07:49 | Raporteaza
Domnule Teodorescu acum dupa ultimul raspus pe care la-ti dat am inteles de unde a invatat LOGICA Gotiu. Nu m-ai intru nici la postarile dvs. aveam o alta parere .
2010-07-20 20:11:53 | Raporteaza
@crisitan teodorescu
bravo domnule teodorescu.ati avansat inainte.nici nu se poate altfel daca ati ajuns sa vă susțină lehman de la 25.de mal en pire!
2010-07-20 20:12:33 | Raporteaza
Pentru sosonarii antiBăsescu
Nu vă mai băgaţi in discuţia asta, că se cunoaşte că sînteţi întorşi cu cheia!
2010-07-20 20:14:35 | Raporteaza
vad ca delirul e mare pe aici. lehman, nene, las-o mai incet cu puscaria, e cat se poate de serios, ca daca ii daruiesti altuia ti se intampla tie. multe persoane publice care au tot zis vorba asta au ajuns ei sa infunde puscaria, vezi caz Gigi/ DD/ Voicu si altii, si nu e vorba doar de persoanele publice.
2010-07-20 20:16:18 | Raporteaza
Traiasca Crin Antonescu, ca cand el este sef toate merge bine!
“alcoolici, tiganii, prostituatele, probabil, desi ma indoiesc ca prostituatele vor vota cu Basescu, avand in vedere cum arata”.
Un alt citat din Ludovic Orban
“Ca să pară scorul mai strâns, Meleşcanu a nesocotit rezultatul votului care i-a fost adus la cunoştiinţă de unul dintre secretarii de la prezidiu şi l-a redus, de la sine, cu 8 voturi.”
O schema marca Melescanu!
2010-07-20 20:18:22 | Raporteaza
Dle Teodorescu,
poate ca, la prima vedere, aveti ceva dreptate.
Ca o paranteza: stiti ca se fac si declaratii politice care au chichirezul lor.
In plus, Basescu mai lupta si cu caracatita pe care o intruchipeaza Frunda; trebuie s-o ameteasca.
La care trebuie sa-l adaugati pe @ lehman25. Tipul posteaza peste tot cu numele meu. De ex. aici a postat la @21, dar a adaugat un î.
Pe blogul lui Gotiu a postat primul tot cu numele meu, si pentru ca l-am dat de gol m-a facut ce este: sluga.
Platformele astea care admit ca de la diferite adrese sa apara acelasi nick sint varza.
2010-07-20 20:19:53 | Raporteaza
Pentru toti,
Vă rog să mă credeţi că aş fi fericit ca Traian Băsescu săp-mi dea motive să-l laud, ca unul care l-a votat. Dar dacă nu mi le dă, ce să fac, să le inventez?
2010-07-20 20:25:45 | Raporteaza
ai decazut total.
Nu sti sa faci altceva si trebuie sa fii jigodie la mogul?
Mi-e mila si scarba.
2010-07-20 20:26:36 | Raporteaza
dan,
Nu va suparati, cit luaţi pentru postarile astea în care va schimbati pseudonimul?
2010-07-20 20:33:51 | Raporteaza
@ct
io ma gandesc ca cea mai buna solutie ar fi rumegarea informatiei,trecuta lejer apoi prin filtrul gandirii.lasata putin la dospit si vedem ce iese.
orice comentare a unei informatii la prima mana,cu tensiunea crescuta,de obicei e un obicei care s-a dovedit a nu fi de bun augur.
2010-07-20 20:34:55 | Raporteaza
Domnule Teodorescu,
Din tot discursul, Realitatea incearca sa promoveze doar nemultumirile exprimate de basescu fata de Comsie. Apoi veniti Dvs. si ne spuneti ca de fapt Basecu ataca UE.
Lasand la o parte ca incurcati criticile la legea ani cu motivul contra-raportului pe care ar urma sa-l faca romania, pana la urma, ce-i rau in asta?
Ce va faceti sa credeti ca nu avem dreptul sa criticam raportul unei comisii? De ce credeti ca autorii detin adevarul absolut? De ce am face rau daca ne-am expune punctul de vedere?
Chiar mi se pare normal ca un subiect supus evaluarii sa-si exprime opinia, se intampla peste tot si este un exemplu de normalitate si nu o mare greseala.
Ideea pe care o sugerati, cum ca a critica anumite aspecte din raport inseamna un atac la UE si comisie si poate duce la excluderea din UE, este cel putin …tembela.
A critica exprimari ale comisiei nu inseamna a o decredibiliza. Aaaa, daca se face un raport prin care sa spuna ca “x”, membru al comisie, este betiv, drogat si prieten cu politicianul y din Ro si d’aia a scris ce-a scris, atunci ati avea dreptate, ar fi o chestie “balcanica”
Chiar vi se pare ca marea problema a romaniei sta in acest contra-raport?
2010-07-20 20:38:52 | Raporteaza
rama-postaca,
Ati auzit pină acum de vreo ţară din UE care să facă un contraraport faţă de cel prezentat de Comisia Europeana? Eu nu. Si am mari temeri că dacă ideea lui Traian Băsescu se concretizează, UE ne va spune că dacă nu ne plac regulile ei putem să ne luăm tălpăşiţa din Uniune.Dar apropo, e prima oara cind apăreti pe acest blog.
2010-07-20 20:48:39 | Raporteaza
Dle Teodorescu,cu respect va intreb ce parere aveti despre ,,reteaua lui vintu” ? puteti sa raspundeti ? sau este un subiect tabu ptr.deontologi vox publica ? multumesc !
2010-07-20 20:58:50 | Raporteaza
Domnule Teodorescu,
faceti o confuzie grava intre “ala mic si negru de respira greu” si Batman.
2010-07-20 21:01:39 | Raporteaza
Foarte slab calitativ articolul …
2010-07-20 21:02:51 | Raporteaza
DORU,
Domnule, n-am nici o legătură cu reţeaua despre care mă întrebaţi.Dar observ că ori de cîte ori scriu despre vreo chestie neconvenabilă vreunui păersonaj politic ori mi se spune “Tu, vorbeşti, care eşti omul lui Vîntu!” sau mi se pun întrebări despre SOV, de parcă am fi în relaţii apropiate. Nu e cazul. Ca şi acum, cu reţeaua.
2010-07-20 21:13:43 | Raporteaza
Dl.Teodorescu
nu este vorba de a scrie despre chestii neconvenabile ci vorbim despre faptul ca dvs.ati tras o concluzie pripita la tot mesajul lui Basescu.Adica vorbim despre o doza de superficialitate,eventual asumata!
2010-07-20 21:21:38 | Raporteaza
hahahahaha, beeeyyy, ia stati bey cuminti ca s-a apucat basescu sa faca politica iesterna pentru ronmia

pina acum a facut politica interna si i-a iesit perfect. ce tot atita? totu infloreste in romnia si unde te uiti plesneste muguru de bunastare la romani.
acuma ca a terminat opera pe intern s-a apucat de iestern, las ma ca stie nen-tu ce face. daca aia din consliu ieuropean nu face ciocu mic si-l mai ienerveaza pe nen-tu odata trimite dna la ei si-i scoate in pijama mascatzii pe terasa sa rida lumea de ei.
hai basescu arata-le stilu de politica iesterna romneasca cu ghioaga, da ai grija sa nu te stropesti cind dai cu ea in balta
2010-07-20 21:26:00 | Raporteaza
@otto
atat ai inteles tu astazi din tot discursul?
Si te mai miri ca….!
2010-07-20 21:35:47 | Raporteaza
Domnule Teodorescu, despre ce vorbiti de fapt? Ca Traian Basescu nu este cum vreti dumneavoastra? Hilar …
2010-07-20 21:50:36 | Raporteaza
Domnule Teodorescu,fara suparare !sunt convins ca nu va comanda nimeni ce si cum sa scrieti,dar mi se pare destul de interesant subiectul ,,reteaua lui vintu”! este o tema calda si ma asteptam ca dumneavoastra sau colegii dumnavostra sa o dezbata !ce spuneti ? au fost multe articole mai putin interesante despre chiloti,genti,posete,e.t.c. !pe care le am citit pe vox publica. Aceiasi rugaminte o am si la dl gotiu,dl leca .
2010-07-20 22:11:15 | Raporteaza
D-le Cristian Teodorescu, habar n-am ce declaratie ati urmarit d-vs! cea pe care am vazut-o eu arata altfel… Rusine!
2010-07-20 22:31:42 | Raporteaza
@doru !
Nu astepta de la ei sa scrie despre reteaua lui VANTU.
Dl. Teodorescu tocmai a raspuns ca…oaaaaau…n-are nici-o legatura!
Eeei, mai apare si el ,asaaaa…din cand in cand pe la RTV sa-si spuna parerea!
Na, ca se infratira si cu OTV-ul!
In curand si Dan Diaconescu(DIRECT!)va deveni invitat permanent, adica…aproape este!
Uite despre caracatita jurnalistico-deontologico-eoliana:
curentul.ro/201../
2010-07-20 22:46:40 | Raporteaza
d-le Teodorescu contraraportul se refera la vointa politica,adica, atita timp cit Presedentia ,Executivul,
Camera dep,au facut toate demersurile pentru ANI si numai
Senatul a scurtcircuitat ANI ,nu se poate numi lipsa de vointa politica per total ,deci societatea doreste ANI,deci
statul (adica noi,22 mil)respectam conditiile de aderare,
deci putem sa primim in continuare fonduri!Acest contraraport are scopul de a sublinia angajamentul fata de aderare!Dvs…ati vrut sa ne incercati de minte!!
D-le Teodorescu articolul este vizibil partizan,si sincer
de la dvs nu ma asteptam la asa grosolana incercare de manipulare!!
2010-07-20 23:25:26 | Raporteaza
Le doresc Multa Sanatate Slugilor Portocalii !
2010-07-20 23:31:51 | Raporteaza
Si totodata, sa SLUGA un CORN CU LAPTE,toti cei ce au vorbit vreodata la OTV, cat si sustinatorii(slugile) lor !
2010-07-20 23:34:25 | Raporteaza
D-le Teodorescu, n-as fi comentat la articolul d-voastra dar comentariile pe care le-am citit m-au convins. In primul rand: suntem MEMBRI ai UE nicdecum vasali adica mai pe romaneste avem aceleasi drepturi ca oricare alt stat al Uniunii Europene In al doilea rand, sa fiti convins (dar cred ca stiti deja) am fost cooptati in marea UE pe baza unor promisiuni cum spuneti, nu pentru ca suntem noi mai frumosi ci pentru ca Marea UE avea nevoie de noi piete de desfacere si o piata de 20 mil. de oameni nu e chiar de ici de colo. In al treilea rand nu cred ca ati accepta sa fiti condamnat pe baza unor presupuneri asa cum suntem noi romanii judecati in acest raport. In al patrulea rand orice tara membra se poate opune unor decizii ale CE daca-si simte lezate interesele. Au fost situatii cand tari ale uniunii n-au ratificat decizii venite de la Bruxelles si nu cred ca au patit ceva. D_voastra plecati de la premisa ca noi suntem a 5 a roata la caruta UE si vezi doamne sa nu-i suparam cumva Chiar ar trbui sa renuntam la orice urma de mandrie si sa ne ploconim cum faceam odata la Poarta Otomana ? Daca tara asta ar fi populata de 20 mil. de LEHMANN-i atunci da as fi de acord, dar pana atunci nu.
2010-07-20 23:52:54 | Raporteaza
Mare idiot de ziarist trebuie sa fii daca crezi ca ai gasit o formula fericita ca sa ne demonstrezi cat de incapabil esti!
Cu astfel de titluri numai o minte bolnava, vanduta lui SOV, poate sa le scoata! Da-i inainte, ca si asa nu te va considera nimeni ziarist, decat malagambist!
2010-07-20 23:53:01 | Raporteaza
vedeti ce inseamna , domnule Teodorescu, sa va ‘legati’ de idol?va mananca porcii!aia pe care i-ati crescut!au scapat din cocina,s-au mistretizat si acum va ataca…
cu stima si fara caldura(pe ‘vremurile’ astea)!
sper ca din ‘1984′ sa fi invatat si d-voastra.ca va vad om batran…
2010-07-21 00:04:40 | Raporteaza
Alo, domnilor!
Infiintez Uniunea Tineretului Basescianist si am un post de secretar general disponibil pentru cel mai tare-n goarna
2010-07-21 00:05:13 | Raporteaza
@Mos Ion Roata:
Nu prea mai sunt portocalii,
au ajuns caramizii cam spre cacanii…
2010-07-21 00:12:46 | Raporteaza
Ce s-a umplut de trepanati pedelisti pe aci, care mai decare mai grabit sa “i-o zica” de la adapostul augustului lor anonimat lui Cristian Teodorescu. Mi-e jena de ce citesc aici si daca strategii pedelisti in mod clar s-au inspirat din “telefoanele otravite” ale lui Mitrea din 2004 (daca mai tine minte cineva fenomenu’) o sa le stea mai devreme sau mai tarziu in gat chestia asta.
2010-07-21 00:15:29 | Raporteaza
Dle Cristian,va consider un apropiat,chiar daca n-am fost intotdeauna perfect de acord cu dv.Totusi,in ultimul timp,sesizez o oarecare inclinatie in a ingrosa partile care vi se par negative la presedinte.
2010-07-21 00:34:07 | Raporteaza
Da-bulea primejdea neamule….???? Mister Teodorescu cum aveti rabdare sa raspundeti la tot felu`de oameni cu tot felul de idei?….si farà sa-i injurati nitel
2010-07-21 01:01:25 | Raporteaza
domnule teodorescu, nu toţi politicienii care apar la televizor se numesc băsescu. poate era altcineva.
2010-07-21 02:22:03 | Raporteaza
Domnule Teodorescu, nu sunt de acord nici cu d-stra, nici cu d-l Basescu.
Daca acea comisie a gresit, trebuie sa i se riposteze, si nu cred ca riposta ar fi atat de puternica, incat UE sa se subrezeasca.
La domnul Basescu nu-mi place excesul de vorbarie pentru o chestiune care trebuia comunicata sec, in timp ce alte hotarari, mult mai grave, au fost rezolvate muteste
2010-07-21 02:23:35 | Raporteaza
las dom teodoescu, nu-ti fa griji.avem un virf de lance in P.E. care ne apara interesele in Europa.se numeste elena basescu, fata din neam de genii….
ca numai un geniu putea sa faca sa dispara o flota de 300 de vapoare si nici dracu sa nu o mai gaseasca.
sa vezi cind o disparea tara, o sa o cautam vreo 200 de ani sa o gasim.
atentie romani, faceti-va asigurari de viata , pe sume mari, s-a apucat basescu de facut politica externa, cu Uniunea Europeana.asta chiar crede ca il baga cineva in seama pe acolo, in afara de fica-sa si vreo 3 lingai portocalii.
2010-07-21 07:53:00 | Raporteaza
IT MORAR ESTI CA DE OBICEI,UN DOBITOC.AM POSTAT AICI PT CA LA EL NU SE POATE
2010-07-21 08:15:38 | Raporteaza
@ nepotu lu tamara
Uite ca nu toata lumea gandeste portocaliu( sau violet) ca un papitoi ca tine!!
2010-07-21 08:56:39 | Raporteaza
Comisia a comunicat sec: Gata cu abureala, sînteţi corupţi şi vă place aşa! Dar nu aşa ne-am înţeles.
Asta-nseamnă “lipsa voinţei politice”, “nerespectarea angajamentelor asumate”. Nu o palmă a luat “campionul luptei anticorupţie” ci un bocanc în gură. Sigur, are dreptul să protesteze, să demonstreze că el are voinţa politică de a, dar el nu conduce nimic în ţara asta, iar de vină-i doar constituţia – aia nu-l lasă pe el să facă şi să dreagă. Aia plus CCR şi Senatul, unde PD-L nu mai are pe nimeni, i-au mîncat ungurii toţi senatorii.
Subconştientul nostru naţional trebuie să ne ia apărarea pînă-n pînzele albe, împotriva oricui, a tuturor căci vedeţi că ţărişoara e bîrfită peste tot.
Eu cred că D-l Preşedinte are dreptate: La ce mama dracu’ ne trebuie nouă UE? Noi sîntem aici de 2000 de ani, UE – asta – de cînd e?
A se slăbi, da?
2010-07-21 09:02:37 | Raporteaza
SLUGA mike – “Marea UE avea nevoie de noi piete de desfacere si o piata de 20 mil. de oameni nu e chiar de ici de colo.”
“Daca tara asta ar fi populata de 20 mil. de LEHMANN-i atunci da as fi de acord, dar pana atunci nu.”
Multi imbecili portocalii se perinda pe aceasta platforma , dar tu ai reusit sa iesi in evidenta cand deja ierarhia parea finalizata .
Niciodata sa nu mai amesteci cifrele cu literele , daca nu ai propietatea lor !
Daca pleci de la ideea ca aceasta tara are 20 de milioane de locuitori si toti acestia ar purta numele meu , sau ar fi clone Lehman , tu imbecilule , nu ai putea fi de acord cu ceva anume , din simplul fapt , ca nu ai exista !
2010-07-21 09:26:47 | Raporteaza
Domnule Teodorescu, va doresc sa aveti rabdarea si intelepciunea sa nu puneti la inima tot ce scrie pe aici.
Ca sa incerc sa zic si eu doua vorbe, nu direct la obiect. Discursul lui Basescu poate fi interpretat in fel si chip: poti sa pui accent pe contra-raportul la raportul Comisiei, la tonul tafnos fata de Comise, la palma data lui Frunda, la convocarea Parlamentului in sesiune extraordinara, chiar si la “palmuta” data procesatorilor din industria carnii.
Dar putem sa facem analiza asta cu calm si fara acuzatii stupide? Putem macar sa ii acordati domnului Teodorescu minima prezumtie de buna credinta? Eu il urmaresc de ceva vreme si nu ma indoiesc in niciun fel de aceasta buna credinta.
Concluzia mea este: relax. Multi v-ati infierbantat prea mult. Si cei pro si cei anti. Si ma refer chiar si la oameni de obicei echilibrati, nu la “istericii” de serviciu.
2010-07-21 09:32:15 | Raporteaza
ustitia Romaniei lui Basescu – pusa la colt, pe
taxapenonvaloar../
2010-07-21 09:51:18 | Raporteaza
@Dlui Teodorescu : cred, stimate domn, ca v-a bulversat, intr-adevar, reactia presedintelui! Motivul, insa, nu-l cunosc! Este de o logica elementara, atunci cand se face o afirmatie vadit eronata (cu sau fara intentie!) sa reactionezi. Presedintele Romaniei are obligatia sa faca asta, in numele nostru! Pentru ca, intr-adevar, nu se poate vorbi nici de lipsa de vointa politica nici de ceea ce doresc romanii! Daca o CC (vreo 9 insi), cativa senatori si cativa membri CSM reprezinta vointa politica si vointa poporului roman, atunci da, aveti dreptate! Presedintele trebuie sa informeze statele membre ca Romania doreste, si exista vointa politica in acest sens, sa se integreze in UE! Nu e vorba nici de discreditare nici de punere la punct a unei comisii! Este vorba despre o obligatie pe care presedintele o are fata de romani! Sa nu credeti ca, o astfel de reactie, va critica comisia europeana, o va pune la zid! Ea va cuprinde, sper, un punct de vedere corect, argumentat si va sublinia, inca o data, vointa poporului roman! Atat si nimic mai mult! Presedintele, dupa cum ati observat, accepta criticile comisiei, ba chiar le subliniaza si accentueaza, dar respinge concluzia ilogica! Cand apar, aiurea, afirmatii despre faptul ca romanii sunt hoti, ca ziaristii sunt vanduti etc., toata lumea, pe buna dreptate, sare in sus : cum isi permite cineva sa generalizeze?! Si curg rauri de replici! In acest caz, insa, nu e voie pentru ca s-ar putea sa suparam, trebuie sa lasam prostia sa devina axioma!
2010-07-21 10:13:50 | Raporteaza
@cristian teodorescu: Daca “nu ati auzit” d-vostra nu inseamna ca, notificari cu privire la anume observatii/concluzii ale unor rapoarte ale Comisiei Europene, nu au fost avansate de mai multe state europene, de-a lungul anilor, pe mai multe teme.
Consider ca va “inflamati” copilareste, omiteti prima parte a discursului prezidential in care a fost, de multe ori, punctata justetea unor observatii facute in raport.
“Contra raportul” de care faceti vorbire este un uzual si politically correct document ce urmeaza a evidentia si combate anume concluzii neconforme cu realitatea situatie justitie in Romania.
Si eu consider ca, in raportul cu pricina s-au “strecurat” anume observatii ce transced competentele Comisiei, rolul lor, perfid, fiind acela de a “prevesti” o punere in discutie/amanare a intrarii Romaniei in spatiul Schenggen (voala de vezi ingrijorarile unor tari cu privire la invazia iminenta de moldoveni pe plaiurile batranei doamne sau a landului lui Hitler).
O reactie oficiala la aceste “neconforme” concluzii este binevenita si, in plan diplomatic necesara
2010-07-21 10:31:12 | Raporteaza
N-a zis ce as fi zis Eu. Off with his head! Apoi dati-l la porci.
2010-07-21 10:40:51 | Raporteaza
Care dintre sefii statelor UE ii da atentie piratului ?
Nu ati vazut cum este tratat cu dosul ????
Romania este nu numai la marginea Europei, dar si la marginea Africii si se tot scufunda in mediocritate si totalitarism !
2010-07-21 11:24:35 | Raporteaza
@Crina: Oau! Pe bune? Mai povestiti-ne , suntem cu totii fascinati de parerea dumneavoastra!
2010-07-21 11:53:21 | Raporteaza
@Crina bine ca nu esti tu tratata cu alta parte a corpului…cu capul adica…si nu ma refer la cel asezat pe gat. Daca aduci si dovezi in ceea ce afirmi s-ar putea sa-mi retrag cuvintele.
2010-07-21 12:00:08 | Raporteaza
“Contraraportul” care v-a inspaimantat este, probabil, cel despre care Basescu vorbea in:
“În ceea ce ne priveşte, vă asigur că, la rându-ne, vom face un raport în care să explicăm progresele şi insuccesele care acoperă activitatea instituţiilor noastre, îl vom transmite fiecărui stat membru, precum şi CE”. (am citat dintr-un transcript de pe tvr.ro)
Nu ma pricep la diplomatie, insa cred totusi ca o declaratie a presedintelui in privinta raportului CE era necesara, indiferent de concluziile raportului. Faptul ca va aduce lamuriri asupra capitolelor la care am fost depunctati mi se pare un demers sanatos, iar nu neaparat “contra” raportului sau UE. Prefer un comportament activ, unuia de genul “taci si-nghite”.
Asadar, cred ca este exagerata reactia asta de panica si nemultumire vis a vis de intentiile presedintelui de a trimite un raport membrilor UE. Chiar daca raportul nostru nu va duce la modificarea raportului CE, cred ca el va reusi sa atenueze eventualele concluzii negative pe care ceilalti membri UE (printre care si investitorii, de exemplu) le-ar putea trage – ca un fel de drept la replica sau scrisoare deschisa. Un raport nu este o contestatie, nu este o actionare in justitie, sau o declaratie de razboi
2010-07-21 12:02:32 | Raporteaza
Pana una-alta, legea ANI, din cauza careia se agita apele, a fost modificata de, si cu concursul parlamentarilor puterii. O fi modificat-o dl Frunda, insa de votat au votat-o toti.
Ca lui Basescu nu-i convine, nu e de mirare. Lui, in principiu, nu ii convine nimic – si nici nu e de vina pentru ceva ce merge rau. Niciodata. Fara nicio exceptie.
Pentru cei care au impresia ca am ajuns membri UE (indiferent de cauze) si de-acum nu ni se mai poate intampla nimic: cate falimente de stat membru credeti ca poate suporta Uniunea, inainte de a incepe sa ia masuri dure? Cam cate prostii si minciuni aduse la nivel de politica de stat ne vor fi trecute cu vederea de dragul unor piete de desfacere, cand majoritatea cetatenilor Romaniei vor ajunge saraci lipiti pamantului?
Daca in Romania functioneaza conducerea tip “tatucul”, la nivel european Basescu ar cam trebui sa isi vada lungul nasului. Are dreptul sa prezinte punctul de vedere al Romaniei in fata raportului, insa n-ar trebui sa uite ca nu este vorba de punctul lui de vedere personal, si sa reactioneze cu diplomatie, cu tact.
Insa vorbim despre Basescu… cel care nu ste ce inseamna diplomatia sau tactul.
2010-07-21 15:20:47 | Raporteaza
@ andreea. Bun Baselu a declarat ca este exagerat cand se spune ca nu este vointa politica si “România nu se comportă ca un stat membru al Uniunii Europene” sau “România nu-şi respectă angajamentele”. Daca vi se pare exagerat sau nu va convine ce zice Baselu e treaba dumneavostra, mie unu mi se pare normal ce a replicat reforitor la declaratiile din raport. Referitor la legea care au votat-o stii bine ca nu se promulga asa ca mai avem o sansa. Tot la votarea ei cred ca stii sau ar trebui sa te documentezi de ce s-a votat in forma aceea inclusiv de catre parlamentarii PDL. Pt ca daca nu se vota, ramanea legea initiala care a fost retrimisa de presedinte spre schimbare la Camera Deputatiilor. Deci intre legea initial ANI si asta “ciuntit” de Frunda si ANdon au trebuit s-o voteze pe ultima. Nu tin mortis sa tin apararea cuiva dar nu-mi place sa se generalizeze cand stiu ca unii oameni chiar au avut vointa sa adopte o lege buna precum a iesit ea din Camera Deputatilor.
2010-07-21 15:32:48 | Raporteaza
SCRISOARE DESCHISA
Către Preşedintele poporului pedelist
TRAIAN BĂSESCU
Să ne întoarcem în timp, în anul de graţie 2004 pe vremea când aţi candidat a 2-a oară la Primaria Generală din partea Alianţei DA. Aţi avut nevoie de ajutorul nostru, iar noi am răspuns din inima acestei chemări !
Aţi câştigat Primaria la un scor zdrobitor şi ne-am bucurat cu toţii.
NU am cerut nimic şi nu ne-aţi oferit nimic!
Mai multe asociaţii civice (8 la număr) am organizat pe 8 decembrie 2004, în faţa Teatrului Naţional din Bucureşti, o manifestaţie de susţinere a candidatului Alianţei PNL-PD la Preşedinţie-Traian Băsescu…
Mitingul (au participat 2.000 de cetăţeni aduşi de noi) s-a dorit a fi un „Apel împotriva fraudării alegerilor de către PSD“. Candidatul PSD, Adrian Năstase conducea cu 10% după turul I, iar noi nu puteam să fim indiferenţi!
Aţi câştigat din nou şi aţi devenit Preşedintele României (sic). Însuşi Adrian Năstase a recunoscut că acţiunea noastră a determinat înfrangerea lui !
NU am cerut nimic şi nu ne-aţi oferit nimic!
SĂ TRĂIŢI BINE! – oare cine clama aceste cuvinte?
Preşedintele zice, şi noi facem întocmai.
E uimitor câtă toleranţă are turma faţă de lider. El poate face/impune foarte multe lucruri care fac chiar rău supuşilor săi, fără ca aceştia să îl tragă de mânecă.
Vă scrie un om, care a crezut că în această ţară lucrurile se mai pot îndrepta în ultimul ceas!
Procurorii numiţi de dumneavoastră au dat N.U.P. în dosarele MINERIADEI făcându-l scăpat pe kaghebistul Ilici şi banda lui.
Sacrilegiu pe care slugile lui Iliescu nu au avut curajul să-l facă.
NU sunteţi cu nimic mai bun, decât adunătura de hoţi, imbecili şi infractori pe care o păstoriţi. Domnule Băsescu, afirmaţi de 6 ani, că luptaţi împotriva corupţiei şi a impostorilor!
MINŢIŢI CU NERUŞINARE!
Corupţia a cuprins cele mai înalte sfere ale puterii de stat (justiţie, interne, parlament, guvern), fapt care face viaţa tot mai grea pentru români şi situează România la periferia UE.
Aţi sprijinit impostori precum: ex-procurorul militar Dan Voinea care a dat N.U.P, autointitulatul revoluţionarul şi agresor în Mineriada din iunie 1990 Teodor Mărieş, făcătorul de istorie comunistă Volodea Tismăneanu şi, mai nou, pe infractorul George Costin (numit recent secretar de stat la SSPR).
NU vă mai susţinem, însă trebuie să vă explicăm ultima numire semnată de Boc, acest pitic jalnic şi emasculat, care conduce o adunătură, numită pretenţios: Guvernul Romaniei!
George Costin una din “căpuşele revoluţiei”, omul de casă al lui Constantin Râşnoveanu, este un traficant de certificate de revoluţionar – are deja milioane de euro – ajuns prin manevre oculte preşedintele Asociaţiei “Decembrie 1989 – Metrou” şi autointitulat prim-vicepreşedintele Blocului Naţional al Revoluţionarilor. Spun autointitulat, pentru că acest individ îşi arogă acest titlu fără să îl deţină.
La revoluţie, acest mic securist numit George Costin, care îndeplinea funcţia de Şef de Stat major al Gărzilor Patriotice la I.M.G.B., s-a făcut remarcat prin încercarea de a închide porţile uzinelor pe 22 decembrie 1989, pentru a nu permite ieşirea coloanelor de muncitori care doreau să mărşăluiască spre Piaţa Revoluţiei.
Vă reamintim că aceste ,,Gărzi patriotice” au apărat cu arma în mână diktatura ceauşeştilor.
Sunt aceleaşi gărzi patrotice imeghebiste, care scandau pe 13 iunie 1990: ”IMGB face ordine” şi ”Noi muncim, nu gândim” – aflate sub conducerea acestuia şi care au vandalizat Universitatea Bucureşti, bătându-i cu sălbăticie pe studenţi şi profesori.
După revoluţie, acest individ care s-a făcut remarcat prin traficul intens de adeverinţe false de revoluţionar, a introdus în ţară mii de maşini străine care au beneficiat de scutiri de taxe vamale, prejudiciind astfel statul român de importante sume de bani.
O altă infracţiune de care se face vinovat acest George Costin, este sustragerea unor importante sume din contul “Libertatea”, despre care nici astăzi nu se cunoaşte cu exactitate unde a ajuns.
Astfel, din cele circa 17 mil. lei vechi pe care fiecare revoluţionar trebuia să le primească lunar, infractorul George Costin le dădea jumătate, restul fiind dirijat către propriul buzunar sub pretextul unei mai bune administrări precum şi sub pretenţia că datorită lui s-au obţinut aceste drepturi. Acei revoluţionari care iniţial au refuzat semnarea unor astfel de procuri, au fost ameninţaţi că nu li se va mai reînnoi certificatul de revoluţionar şi au sfârşit prin a semna ceea ce le cerea acest impostor al revoluţiei: bani.
Numărul dosarelor aflate pe rol, precum şi plângerile penale existente întregesc imaginea acestui
impostor pe care l-aţi promovat în urma unor înţelegeri prealabile.Cică a pus ,,revoluţionarii’’să vă voteze!
Presa obedientă Cotrocenilor avea nevoie de dovezi pentru a susţine teza « puciului anti Băsescu » şi a discredita mitingul poliţiştilor, din 24 septembrie, redacţiile din toată ţara, primind în cursul nopţii un denunţ semnat de George Costin.
Pentru ca ticăloşia să fie fără limite, între 18 octombrie şi 24 decembrie pentru ,,a vă proteja de protestatari’’ în zona Palatului Cotroceni, Blocul Naţional al Revoluţionarilor (BNR) a primit de la Primaria Capitalei aprobare de protest, lucru nemaiîntâlnit până acum (nu mai poţi protesta dacă zona este ocupată de alţii).
TOVARĂŞE BĂSESCU,
Pe lângă revoluţionarii adevăraţi există mii de impostori aşa zişi revoluţionari care primesc de la Statul Român terenuri, spaţii comerciale, facilităţi şi scutire de taxe, dar ce este mai grav au primit retroactiv, cică de când este legea, 20.000 de euro şi primesc lunar 17 milioane bani vechi.
Aceşti indivizi nu lucrează de zeci de ani, nu plătesc impozite şi nu cotizează nicăieri. Până mai ieri l-au slujit pe Iliescu – acum pe noul ,,tătuc”.
Acestea se petrec în timp ce pensionarii care au muncit zeci de ani au o pensie de mizerie, cu toate că au cotizat întreaga viaţă pentru o pensie decentă.
RUŞINE TOVARĂŞE BĂSESCU!
Criza economică, foamea, pierderea a sute de mii de locuri de muncă, neplata integrală a salariilor, a pensiilor, a medicamentelor compensate, pierderea a de mii de case şi a multor maşini achiziţionate în leasing, fără a li se restitui banii plătiţi, patimile şi păcatele conducătorilor noştri, vor scoate românii în stradă în 2011!
Nu o spun eu, o afirma pustnicii cu vieţuire îngerească din Munţii Rarău şi Giumalău, care se roagă pentru noi!
Viorel ENE
Preşedintele Asociaţiei Victimelor Mineriadelor
1990-1991 din România Bucuresti 02.11.2010
2010-11-04 17:27:42 | Raporteaza
Hey there, You’ve done a great job. I’ll definitely digg it and personally suggest to my friends. I’m confident they will be benefited from this website.
2012-03-24 10:49:28 | Raporteaza
We are so grateful for the post. Really thank you! Will certainly keep reading.
2012-03-26 13:36:49 | Raporteaza
I wanted to post you that little remark to thank you so much yet again for your personal spectacular tips you’ve documented above. This has been quite surprisingly generous of people like you to supply extensively what exactly a number of us might have made available as an ebook to end up making some dough on their own, chiefly considering that you might well have done it in case you desired. The secrets also worked as the good way to fully grasp most people have the same interest similar to my own to find out more and more on the subject of this issue. Certainly there are millions of more pleasurable times ahead for individuals who look over your blog post.
2012-03-28 06:12:17 | Raporteaza
My spouse and I absolutely love your blog and find a lot of your post’s to be just what I’m looking for. Would you offer guest writers to write content for you personally? I wouldn’t mind writing a post or elaborating on most of the subjects you write regarding here. Again, awesome site!
2012-04-27 17:28:10 | Raporteaza