RSS Feed

Domnule presedinte va uitati prea mult la televizor! Luati o pauza, va vindecati si apoi puteti sa va ocupati de criza!

vezi toate articolele de
24 Jun 2010 la 12:37 81 comentarii 1761 vizualizari.

Domnule Basescu, domnule Boc, ati devenit dependenti de televizor si presa. Traiti din ea, viata voastra este pe si pentru ecran. Ati devenit niste mici monstri, vedetele inchipuite ale zilei, va treziti si va culcati cu ochii umflati de privit propriile figuri la televizor. V-au imbolnavit mogulii si v-au transformat chiar pe voi insiva in amenintari la adresa statului :)

Ati inventat un pericol care nu exista. Actiunile presei proaste si dusmanoase la adresa statului mor singure, daca atacurile ei devin obsedante si nu se bazeaza pe nicio realitate. Iar din moment ce duce “campanii”, fie ele si “la comanda”, iar acestea sunt urmarite, au succes si, in acelasi timp, deranjeaza Puterea, inseamna ca ele contin macar un sambure de adevar. Credibilitatea presei nu este data si nici luata de nimeni decat de ea insasi, iar doar aceasta poate afecta cu adevarat siguranta nationala.

Si mai direct, in stil DDD, cum v-ati obisnuit in campanie. Daca va spun ca sunteti prost si rau, prost informat si rau intentionat, inseamna ca fac parte deja dintr-o “campanie de presa” si actionez “la comanda”? Eu stiu ca nu, insa din partea dumneavoastra nu ar trebui sa ma astept la o altceva decat ce pare usor de dedus. Sau este ceea ce in unele colturi ale lumii se cheama opinie, judecati de valoare si dreptul la libera exprimare? Distinctiile nu trebuie sa incurce, ideea este simpla.

Am toate argumentele. Sunteti incult, nepriceput, mincinos, vindicativ, gafeor in toate cele (de la politica externa pana la relatiile cu jurnalistele si procurorii), fara viziune (politica ori de orice alta natura doriti), va schimbati precum vintu, uitati repede ce trebuie si deloc ceea ce nu trebuie, natura conflictuala va depaseste orice alt defect si ati virusat o socieatea intreaga cu ea, plus alte cateva fleacuri (cu care, de altfel, ne-ati si ciuruit in campanie :) ).

Mai mult. Daca eu cred ca presedintele si premierul reprezinta un risc adevarat pentru siguranta nationala si un pericol real pentru ordinea publica, este aceasta o vulnerabilitate si o amenintare sau reprezinta un act de curaj pentru tara?

Daca ajung la gandul ca prin politicile distructive, haotice si demagogice ale actualilor guvernanti, coruptia pe care au promovat-o si incurajat-o, daca sunt convins ca lipsa de viziune si lacomia, si lasitatea, si minciunile si ascunderea realitatii economice ale puterii pedeliste au pus in pericol major existenta statului, daca sunt convins de toate acestea, asta sa insemne oare ca Basescu, Boc & comp. reprezinta adevaratul pericol pentru statul nostru?

Insa gaselnita asta cu vulnerabilitatea presei, dincolo de faptul ca vine dintr-o obsesie a tuturor politicienilor care ajung la putere intr-o vreme sau alta, care ajung sa traiasca doar pentru a-si vedea imaginea reflectata la televizor, este cea mai falsa tema aruncata presei in ultimul timp spre digerare si pierderea timpului.

Explicatiile si reactiile lui Boc la intrebarile legate de acest subiect tradau golul si vidul care pluteau peste capul sau. Nu stia nimic, nu avea nicio ideie, il incomoda pana si simpla mentionare a temei. Alti reprezentanti ai puterii, care au binevoit sa isi dea cu parerea, pareau ca fac misto pur si simplu de nervii oricui avea rabdarea sa ii asculte. Nu cred ca existat o cacialma mai reusita in ultimii ani decat aceasta mentionare a vulnerabilitatii presei la adresa sigurantei nationale din documentul CSAT.

Scopul a fost atins cu exactitate. Angoasa a fost instituita. Atentia a fost deviata. Presa s-a isterizat. Apoi va reflecta de doua ori inainte sa mai scrie ceva. Insa nimeni nu vede perversiunea din aceasta asertiune. Ce amenintare sau vulnerabilitate poate fi in ceva al carui sens este dat si validat doar de JUDECATA oamenilor care ALEG sa se uite si sa creada ceea ce vad, aud si citesc? In acestea consta insasi ratiunea de a fi a presei, iar din moment ce le-ar pierde s-ar duce si toata puterea ei de a mai ameninta ceva.

In aceasta logica, Statul ar trebui sa se lupte pentru a avea o presa cat mai amenintatoare, cat mai puternica si mai credibila, de care sa se teama toti politicienii, nu o carpa proasta care sa nu mai sperie pe nimeni. Insa logica noastra nu este si logica lor, iar viziunile difera la fel ca si perspectivele asupra amenintarilor si temerilor noastre.

Daca domnii Basescu, Boc si restul pedelistilor vor acum sa aiba linistea pe care o invocau in dreptul comunistilor, daca ei acum se tem de galagie si critica, cu atat mai rau pentru ei!

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 


81 comments
  • 1

    Un articol excelent, felicitari!

    mi-e scarba de Boc & co
    2010-06-24 12:51:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    Don’t worry. What goes around, comes around.

    al-romanu
    2010-06-24 12:58:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    domnul leca………buna ziu si spor la treaba …hi!hi!hi!
    va ofer si dumneavoastra urmatoarea informatie…

    legat de documentul csat care nu e citat exact…

    sa dam citatul exact ….”fenomenul campaniilor de presă la comandă, cu scopul de a denigra instituții ale statului, prin răspandirea de informații false despre activitatea acestora; presiunile exercitate de trusturi de presă asupra deciziei politice în vederea obținerii de avantaje de natură economică sau în relația cu instituții ale statului”.

    acum vine insa surpriza pe care o veti putea asculta in interviul de mai jos.acest lucru este recunoscut de insusi viorel hrebenciuc.nu e asa ca e haios?…hi!hi!hi!pasajul il gasiti incepand cu minutul 3.42

    ascultati cu atentie aici…va vorbeste vantu…sorin ovidiu vantu…si va raspunde hrebenciuc …eminenta cenusie a psd-ului.deci…incepand cu minutul 3.42
    dati click pe linkul de mai jos…

    webtv.realitate../

    lucaman
    2010-06-24 13:00:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    cei 4 apostoli
    era trei
    Luca si man.

    Dragutza (vorba vine): merge copy-paste-ul? Mdaaaa? Mare inventie!

    ca ai marote e mai mult clar de acum muuuultaaaa vreme. ca esti un grasan libidinos lipit de tastatura, iarasi nu mai e vreo noutate pentru nimeni. dar ca ai dat in vileag iubirea ta secreta pentru hrebe e de felicitat. asa face un homo decis: iese la inaintare.

    btw, hrebe stie… ca stiu/stim/stiu? just asking.

    matrozu
    2010-06-24 13:10:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    bravo, excelent articol. E ora cea mai neagra a democratiei in Romania si orice voce, articol impotriva dictaturii conteaza.

  • 6

    excelent articol.felicitari.
    cred ca sunteti singurul care aminteste de consumatorul de presa care pentru puterea actuala si nu numai, nu inseamna decat un nr de voturi si o mare masa usor de manipulat

  • 7

    Avem carevasazica pe “curajosul” Leca. El cica face acte pentru tara, opiniile lui se pare ca sint poruncile 10-15, adica a treia placuta pe care Moise a pierdut-o pe drum. La atitea acte pentru tara in manualele de istorie viitoare il vom avea pe Leca in panoplia eroilor neamului, carevasazica dupa Mircea cel Batrin si Stefan cel Mare o sa urmeze Leca cel Vesnic Mirat la Poarta Noua dar Opinionat.

  • 8

    bah Leca chiar atat de jos ai ajuns?nu te dor frate genunchii,fesierii si mandibula?chiar nu ai nici un pic de mandrie in tine?te-ai dus la Bucuresti sa zica lumea ca esti carpa de capitala?
    hai fi sincer,grozavia de mai sus tu ai scris-o sau asa ai primit-o?
    apropo,cum esti platit:pe drepturi de autor?

    leca=zero barat
    2010-06-24 13:16:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    D-le Leca, chiar crezi tot ceea ce ai scris aici? Daca da, nu ar strica sa te mai uiti din cand in cand la TV… Am citit de 3 ori textul, ca sa fiu sigur ca nu mi-a scapat mie logica discursului. Ca absolvent de filosofie, chiar nu faci diferenta dintre opinie si propaganda? Ca persoana banuita de jurnalism, poti accepta amestecul informatiei cu opinia si cu dezinformarea si sa sustii ca ceea ce prezinti e “stire”?
    Nu vreau sa discut despre Basescu/anti-Basescu, iti dau doar 2 exemple de “vulnerabilitate” a statului in raport cu presa.
    1. Sentimentele antimaghiare intretinute de media prin tot soiul de prostii alarmiste. Ungurii vor sa ne ia ardealul, vor enclava, vor eliminarea limbii romane s.a.m.d. Suna cunoscut? Eu nu am auzit macar un ziarist iubitor de adevar care sa spuna ca art. 1 din Constitutie nu este supus revizuirii. Bunicul meu crede ce i se livreaza la TV si este dispus, de fiecare data cand apar astfel de stiri, sa puna mana pe topor pentru a face dreptate. Ura etnica tine de siguranta nationala?

    2. F16 si vila lui Videanu coroborate cu scaderea pensiilor. Mesajul transmis si, implicit, inghitit de consumatorii de media care este? Ai dracu’ Boc si ai lui, taie pensiile ca sa-i cumpere avioane lu’ EBA. Ai vazut macar o stire in care sa se vorbeasca despre masurile luate in Italia, Franta, Germania, Spania si Marea Britanie?

    D-ta vorbesti, practic, despre autoreglementarea presei. Care autoreglementare? Cati “jurnalisti” mai stiu sa faca presa? Daca Gabriela “ai mancat ceva stricat” Firea a luat amenda cat pentru 15 secunde de publicitate pentru moderarea emisiunii cu Boureanu si apoi a aparut pe sticla pozand in victima, unde apare autoreglementarea? Daca dumneata iti permiti sa scrii pe o platforma asimilata unui post de televiziune (stiu ce e vox, eu vorbesc despre perceptia publica)o suita de insulte la adresa unui om, unde e autoreglementarea?
    Mizezi pe judecata celor care citesc/se uita? D-le Leca, chiar ai terminat filosofia?

    Exemple sunt multe, asa ca eu m-as mai gandi inainte sa pozez in victima. De ce nu militati pentru o lege a presei clara si un statut al jurnalistului?

    P.S. Chiar nu vrei sa stii ca, promovand o utopie, 3D a reusit sa adune in cateva saptamani 1 milion de semnaturi si date personale ale telespectatorilor?

    blackman
    2010-06-24 13:19:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 10

    Corect domnule Leca. Presa are dreptul la propria opinie. Cateodata (aproape mereu la noi), opinia aia este “orientata” spre un anumit scop, altl decat cel care ar trebui. Dar nu conteaza, presa are dreptul la opinie. Nu e corecta trecerea presei la pericole, dar ce mai conteaza. Atata timp cat oricum nu o cred, cat nu sunteti in stare sa va delimitati sau sa aratati si adevarurile “din curte”, ce rost are sa va sar in ajutor … Atata timp caat numai opiniile unora sunt reflectate in “presa”, ma intreb daca avem cu adevarat presa … M-as ridica si as lua atitudine daca as fi gasit destule articole de care sa fiu sigur ca nu sunt partizane unora sau altora, ca sunt scrise de adevarati profesionisti, etc. … Daca vedeam o campanie de genul “fenomenul FNI” pe Realitatea, Cotidianul, Puterea, Academia Catavencu, Vox publica … Daca vedeam un articol de genul “conturile securitatii si pazitorii lor” sau “ce turnatori s-au infruptat din banii Romaniei” pe Antena 3, Jurnalul, … Atunci poate consideram ca merita. Altfel, politician, jurnalist, judecator, politist, cu totii au aceeasi valoare in ochii mei: 0.

  • 11

    Daca jurnalistii s-ar ocupa de “colegii” stiuti ca fiind “interesati”, nu ar mai fi nici o problema cu presa. Dar faptul ca “stiu dar nu spun”, ii face sa devina egali … Nu am ceva special impotriva presei, decat faptul ca nu o cred.
    Pentru ca stiu ca si in presa, ca si in politica, totul se face cu un scop, cu un substrat, cu un interes, si nu pur jurnalistic, cum ar fi trebuit.
    Dupa cum se si “plateste” in presa. De ce eu platesc impozit pentru fiecare leu pe care il castig, iar jurnalistii sunt scutiti? Pana la urma, cu totii facem bani sub umbrela aceluiasi stat, in aceleasi conditii. Blamam vanzatorii de tigari evazionisti dar nu vedem metode in care statul institutie evaziunea legala …
    Voiam sa intreb, mai exista o institutie care sa reprezinte jurnalistii? Exista un cod care sa stabileasca niste reguli? Le respecta cineva?
    Problema presei este ca, desi poate avea dreptate, nu prea o mai crede cineva. Pentru ca cei ce acuza in presa, sunt la fel de acuzabili ca si cei acuzati … Sau pentru ca nu vorbesc tot timpul sau nu spun tot adevarul. Si desi este o exagerare specificarea presei in acel document, prin comportamentul sau, prin actiunile sale, presa nu face decat sa dea dreptate hartiei respective … Si multi vad ca gandesc la fel. Nu sunt de acord cu trecerea presei in factorii de risc, dar scarbiti de prestatia ei ajung sa nu le mai pese … Si uite asa, inca odata, Traian Basescu se va impune in fata presei, nu datorita meritului lui, ci ironic, insasi actiunii presei … La fel cum a castigat si in fata PSD-PNL. Tot datorita “jocului” adversarului, si nu datorita meritului propriu …

    In timp ce unii se pricep bine la sah, altii nu stiu nici macar ce inseamna sa joci pe greseala adversarului.
    PS: citesc zilele trecute prin presa ca nu stiu ce partid al romanilor de peste hotare protesteaza impotriva lui Traian Basescu. Caut de curiozitate numele partidului ala si descopar cu mirare ca are o “stransa” colaborare cu socialismul european … Ma mai uit inca odata pe articolul initial. Articolul foloseste o logica de tipul “toti romani din diaspora”. Nimic despre socialisti. Nimic despre vizitele lui Ponta prin Europa. Nimic despre legaturi cu articolele anti-Basescu de prin alte gazete italiene. Cred ca daca tot critica, ar trebui sa fiecare sa isi recunoasca si pozitia neoficiala. Curat jurnalism …

  • 12

    “Uraaaa!!!! Aplauze si ovatii pentru Tovarasul Leca,cel care, de la tribuna vox publica, infiereza dicatatura capitalista a lu’ Basescu&Boc si subliniaza cracterul nobil si curat al comuistilor din presa noastra libera si independenta.
    discursul este insotit de scandari puternice: leca s’ai lui ziaristi/ omoara capitalisti; Basecu judecat/ pentru sangele varsat; Leca, Gotiu si Birchall/baga spaima’n marinar; SOVu si cu voiculescu/il suspenda pe basescu”

    Scoal’te ba Leca, ca’i trecut de miezul zilei si te asteapta hoardele de ziaristi neprihaniti, in frunte cu SRS, ca sa-ti dovedeasca cum lucreaza free of charge, pentru binele poporului asuprit.

    vaisteauta
    2010-06-24 13:21:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    “Credibilitatea presei nu este data si nici luata de nimeni decat de ea insasi, iar doar aceasta poate afecta cu adevarat siguranta nationala.”
    Ce inteleg eu, care nici n-am studiat filosofia, nici nu m-am nascut la Onesti, este ca “doar aceasta” = credibilitatea presei poate afecta ….
    Cred ca despre asta chiar era vorba ! Despre credibilitatea unei prese care abunda de opinii (esti prost, esti idiot, esti incompetent…) ale unor insi despre care nu stim mare lucru.
    N-am nimic impotriva sa iau in considerare, de exemplu, opinia dumitale, domnule Leca; de ce as face-o ? Ce pregatire ai dumneata ? ce educatie ? de ce as crede ca ai dreptate cind apreciezi ca X e prost ?…. stiu eu sigur ca dumneata esti destept ?
    Ca “ideie”….

  • 14

    sariti!!! sariti!!! s-a spart conducta cu dejectii pdl-iste!

    mars, ma, inapoi la cotet! aici vreau sa vad ce zic opozantii. p-ale voastre eu le-am scris si nu am chef sa le recitesc.

    cotoi fara...
    2010-06-24 13:23:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    Dle Leca,

    nu sunt fan Basescu si tocmai daia sustin ca Basescu ar trebui sa o lase mai moale cu …criza economica. El nu este mandatat pentru asa ceva. Asta e treaba primului ministru si a ministrului de finante.

    Cat despre infierarea presei, ar trebui si d/stra sa o lasati mai moale, intrucat in cazul presei ar mai trebui recunoscut deschis ca exista probleme: probleme de calitate, distorsionarea faptelor etc.

    Cat despre principiu “presa putere in stat” ar trebui sa fie un principiu inteles corect: presa e putere in stat, dar jurnalistul lu’peste este cel mult un reprezentatt al acestei puteri si nu un buric al pamantului care sa-si asume vre-o putere anume.

  • 16

    top 10 imbecilitatipdlistobasesciene
    Locul 10

    Pe locul 10 se afla minciuna “Romania refuza sa intre in criza”. Aceasta a fost afirmata de presedintele Traian Basescu pe data de 9 octombrie 2008. “Romania nu va fi afectata de criza economica, Romania este imuna la aceasta criza economica.”. Apoi, la sfarsitul anului 2009, presedintele a declarat ca “Nici eu, nici Guvernul nu ne-am propus sa scoatem Romania din criza”, iar apoi ca “Romania nu poate iesi din criza prin eforturi proprii”.

    Locul 9

    Minciuna “Sunt bani pentru salariile profesorilor”se afla pe locul 9, afirmata chiar de presedintele Traian Basescu. “Ideea ca nu sunt bani nu este o realitate, bugetul poate fi asezat pe prioritati.Este o chestiune de vointa, daca se vrea investirea in sistemul de educatie.”

    Locul 8

    Pe locul 8 se afla minciuna “Nu ne imprumutam de la FMI.” Pe 26 ianuarie 2009, in timpul campaniei electorale, presedintele Basescu a afirmat: “Refuz categoric varianta prin care Romania s-ar duce la FMI si ar spune ‘avem nevoie de 10 miliarde’.”

    Locul 7

    Dupa minciuna de pe locul 8, Traian Basescu isi schimba parerea, spunand: “Ne imprumutam de la FMI, dar pentru a moderniza Romania si pentru a face investitii de minim 10 miliarde”. Pe data de 9 martie, in Parlamentul Romaniei, presedintele a spus: “Romania are nevoie de o centura de siguranta care inseamna un imprumut extern. In momentul de fata Romania poate accesa bani de la Uniunea Europeana, dar conditia pe care UE o pune este sa fie in parteneriat cu FMI.”

    Locul 6

    Pe locul 6 se afla minciuna “Am iesit din recesiune, am depasit varful crizei.”. Presedintele a afirmat ca “Noi vom iesi din aceasta criza cu convingerea ca nici macar o criza nu ne poate infrange, nici macar o mare criza economica. Pentru ca Romania a depasit stadiul in care era extrem de vulerabila.”. Apoi, pe 31 decembrie 2009, Traian Basescu a spus: “2010 va fi un an in care vom scapa de criza.”

    Locul 5

    Minciuna “Pensile si salariile nu vor scadea”, situatua pe locul 5, ii apartine lui Emil Boc. In martie 2009, prim-ministrul a afirmat “Salariile, astazi, nu scad! Salariile, pensile si alocatiile se platesc si nu exista din acest punct de vedere nicio problema”.

    Locul 4

    Minciuna de pe locul 4 ii apartine tot presedintelui Traian Basescu: “Pensionarii si sindicalistii care demonstreaza sunt manipulati politic”. “Manifestarile pot desfasura in mod linistit, si mai ales fara sa se recurga la provocari. Nu vorbesc intamplator. Exista politicieni care cred ca stimula violenta este solutie.”

    Locul 3

    Pe al treilea loc de afla minciuna “Taierea salariilor si a pensiilor este varianta increderii”. “Reducerea fondului de salarii pentru tot aparatul bugetar cu 25% si reducerea pensiilor cu 15 % de la 1 iunie este varianta increderii in capacitatea Guvernului, a Parlamentului si a institutiilor statului de a contiunua procesele de reforma.”.

    Locul 2

    Pe locul 2 se afla minciuna “Daca TVA si cota unica vor creste, eu si PD-L ar trebui sa plecam.”. Presedintele Roamniei a spus: “Daca s-ar renunta la cota unica, si eu si PD-L-ul ar trebui sa plecam, pentru ca a fost unul din obiectivele majore in 2004 cu care am castigat alegerile”.

    Locul 1

    Pe primul loc in topul celor mai grave minciuni despre criza economica se afla afirmatia presedintelui Traian Basescu “Sa fim solidari in perioada de criza”. Acesta a afirmat: “Sunt dispus, ca pana la sfarsitul anului sa-mi virez salariul intr-un fond de solidaritate.”. Solidaritate, cu cine insa? Sursa : antena1.ro

    presa mincinoasa
    2010-06-24 13:30:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    Domnule draga, pentru voi ziaristii, nimic nu este bine facut pe pamantul asta. Daca se doreste ordine, sariti in favoarea haosului, daca se vrea disciplina, o catalogati imediat : DICTATURA! CU TOATE NECAZURILE PE CARE LE SUPORTAM IN CLIPA DE FATA, SE VEDE TREABA CA INTAIUL PRESEDINTE ROMAN CARE ARE CURAJUL SA TAIE PISICA, ESTE HULIT SI INTARATATI POPULATIA IMPOTRIVA LUI! CE DUMNEZEU VRETTI SA SE MAI INTAPLE CA SA TRECETI LA COMENTARII SOCIALE, CULTURALE SI SA TERMINATI O DATA CU PRESA DE SCANDAL DE CARE A INCEPUT SA NE FIE SCARBA? Aparati indirect frauda si lenea din Parlament, aprobati ca niste slugi fara creier initiativele mogulilor care va platesc si uite unde s-a ajuns….si un copil vede cum se opun privilegiatii la restructurarile in randul lor, iar cand a fost vorba despre noi cei amarati, au votat cu insetare sa fim amendati! De ce nu a fost aceleasi procente impotriva si cand si-au facut pensii si salarii parlamentarii care parca traiau intr-o alta tara ???????

  • 18

    draga leca tu crezi ca presedintele si boc are vreme sa se uite la magariile pe care le zice voi la televizor sau crezi ca citeste presa…te inseli amarnic..el are alceva mai important de facut…sa se ocupe de cei care au furat timp de 20 de ani si de modernizarea si scoaterea romaniei din criza..are el o strategie bine stabilita…

    marioara
    2010-06-24 13:33:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    Incercati link-ul asta observatorulph.../
    Eu am facut un calcul simplu: daca pentru un stalp se pot plati 41.621 in loc de 600 de roni, se “castiga” de cine trebuie 41.000 de roni. Daca la o pensie medie de 1.000 de roni tai 15 % ies 150 de roni. E nevoie de 273,33 pensionari medii pe luna pentru smekerii care schimba un (1) stalp. Asta bate deja suta de mii de euro a lui Vladescu. Normal ca Basescu si PDL-ul sunt deranjati de presa. Nu mai poate omul sa fure linistit de la stat pe fata fara sa scrie cineva despre el!

  • 20

    @lucaman:
    Linkul dat de tine se blocheaza la 3.25, prietenii stiu de ce?

  • 21

    @Matrozu:
    Pana la urma ce te deranjeaza mai rau la Lucaman? Ca e “gras libidinos” sau ca e “homosexual decis”?
    Data viitoare daca nu vei fi in stare sa ataci argumentul, nu persoana, mai bine ramai in grota.

    Daniel
    2010-06-24 13:35:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    Inca 4 minute pierdute, cu aberatiile d-le Leca. Cica “Credibilitatea presei nu este data si nici luata de nimeni decat de ea insasi, iar doar aceasta poate afecta cu adevarat siguranta nationala.” Pai aici sunt in ceata, VOI ZIARISTII(va flatez, d-le Leca, stiu!) cui va adresati? Va cititi voi intre voi, si nimeni altu’ n-are voie sa va critice? De ce inca sunt considerati SRS si BC “ziaristi”(ca sa nu mai vorbim de DDD), daca mecanismul asta functioneaza?????
    “..Basescu, Boc & comp. reprezinta adevaratul pericol pentru statul nostru…” Aveti ocazia din 4 in 4 ani sa mergeti la vot si sa alegeti “variantele” care va convin… Sau d-vs nu participati la vot!
    Dincolo de faptul ca intelectual nu reusiti sa faceti deosebirea dintre “PRESA” si “CAMPANIILE DE PRESA”, tot nu va inteleg intrebarea “Daca va spun ca sunteti prost si rau, prost informat si rau intentionat, inseamna ca fac parte deja dintr-o “campanie de presa” si actionez “la comanda”?” Pot sa va raspund? DA! pentru ca o faceti neprofesionist, de luni de zile, intr-o singura directie, cu vadit partizanism.
    PS! va recomand sa ramaneti pe Ziare.com. Profilul intelectual al “cititorilor” de acolo, vi se potriveste ca o manusa!!!

  • 23

    @cititor: corect! pe cei 400 de parlamentari si toti demnitarii care nu si-au indeplinit corect indatoririle, ar trebui noi, poporul roman sa-i condamnam la confiscarea averilor, la inchisoare pentru cativa ani…si veti vedea cum nu se mai inghesuie nimeni la fotoliile si salariile nesimtirii! Asta este ultima solutie: asumarea raspunderii mandatului, iar dupa aceea prin referendum, bifati cei care merg mai departe iar ceilalti….la zdup!Traditia lui Vlad Tepes ar trebui sa fie brandul popular al alegerilor!

  • 24

    @nellu:
    Treaba cu stalpii e un subiect bun, de asta ar trebui sa se ocupe presa, daca este un caz real si dovedit, iar cei care sunt vinovati, judecati.
    Dar asemenea fapte se pierd printre casa lui Videanu si pumnul in plex.

  • 25

    16 – “presamincinoasa”: Perfect!
    Nu că n-aţi şti dar alte comentarii nici n-o să aveţi. Căci ştiţi vorba “Ce se taie, nu se fluieră”. Aici, e în varianta “Ce se tace, nu se fluieră”.
    Apropo de presa mincinoasă, dacă e să mă iau după comentariile oranjguţanilor, îmi vine-a crede că, dacă le ia foc casa, ei nu se reped să-şi salveze copiii. Întîi, socotesc cît au fost de obraznici, de cîte ori i-au scos din sărite şi cu cîtă cheltuială-i ţin. Cel puţin unul din ei – zice oranjguţanu’ – nu merită salvat, mai bine să-l ardă focu’!

    Inima-Rea
    2010-06-24 13:46:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    un jurnalist adevarat si cinstit nu are de ce sa se teama. Daca se teme, inseamna ca are de ce.

  • 27

    @Leca
    “Am toate argumentele. Sunteti incult, nepriceput, mincinos, vindicativ, gafeor in toate cele (de la politica externa pana la relatiile cu jurnalistele si procurorii), fara viziune (politica ori de orice alta natura doriti), va schimbati precum vintu, uitati repede ce trebuie si deloc ceea ce nu trebuie, natura conflictuala va depaseste orice alt defect si ati virusat o socieatea intreaga cu ea, plus alte cateva fleacuri (cu care, de altfel, ne-ati si ciuruit in campanie :) ).”

    Stii ceva, cetatene, ca domn nu te pot numi?:

    Leca, te uiti prea mult la mimica sefului cand iti ordona cum sa combati! Ia o pauza, te vindeci si apoi poti sa te ocupi de jurnalism!

  • 28

    @D Leca – CITEZ – “Sunteti incult, nepriceput, mincinos, vindicativ, gafeor in toate cele ”

    Mult prea multe cuvinte , era mai simplu DERBEDEU , e mai uzitat si il intelege orice SLUGA PORTOCALIE !
    Interesant este altceva , nu exista articol in care sa nu apara SLUGILE , unele dintre ele mai documentate , gen lucaman , poweraxxel , care incearca sa-l imite pe C Preda , GIBONUL CU STAIF de la Bruxelles . Ei posteaza imediat , dau copy paste la diverse mizerii , dupa care superior iti spun domnule noi ne documentam , bla bla bla .
    Avem o alta categorie de SLUGI , gen Mircea , LUANA , Marta si dracu sa-i pieptene care mai sunt .
    Astia nu prea au mare lucru in cap , dar combat cu ura si sustin cateva fraze invatate pe de rost .Pentru ei nu exista contraargumente , le-a zis sefu` asa , asa o tin .
    Ultima categorie , este cea a SLUGILOR IMBECILE , nici aici nu sunt putini , mai cunoscuti sunt , nepotu lu tamara , silviu petcu , matrozu , Aha si lista poate continua , in plus ramane deschisa si pentru ce va sa vina .
    Acestia din urma sunt si cei mai abjecti , rolul lor nu este de a combate o idee anume , nicidecum , ei injura , cloneaza si cam atat .

    P.S. Imi cer scuze celor pe care nu i-am nominalizat , voi upgrada lista !

    Important este sa stiti ca sunteti SLUGI si convingerea mea este ca veti RASPUNDE IN SOLIDAR , la timpul cuvenit !

    lehman25
    2010-06-24 13:55:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    @ D Leca – Pomeneam mai sus de SLUGA Marta , a si aparut !

    lehman25
    2010-06-24 13:56:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 30

    @cititor: Interesanta ideea cu promovarea haosului. Nu am vazut pina acum vreun ziarist care sa nu se afle in rezonanta cu imperfectiunea. In loc sa o evidentieze in plan calitativ ei nu fac decit sa o amplifice in mod demonic limitindu-se astfel in mod simplist la contemplarea raului in forma “pura”. Astfel cad in propria capcana ajungind sa vada raul ca omniprezent. Nu au nici un moment interesul de a cultiva binele si echilibrul pentru ca, in conceptia lor, si-ar pierde sensul de a exista. Rateaza astfel in mod dramatic sansa de a amplifica partea frumoasa a lucrurilor singura care poate dizolva de la sine imperfectiunea.

  • 31

    Imediat dupa revolutie , cea mai inversunata lozinca era : presa si mass-media , a IVa putere in stat!CORECT,
    1)Parlament, 2)Presedintele& guvernul 3)justitia 4) Presa

    cei patru vinovati in toti acesti ani de dezastrul in care ne-a adus!Subcutul accesului la informatie, 80 % din slujitorii acestei profesii au crezut tot timpul ca sunt buricul pamantului, acum este timpul sa taiem buricul…..NA!

  • 32

    o stire interesanta, la 0-4 in meciul cu portugalia tv nordcoreeana a intrerupt comentariile.voi, giboniportocalii cand va veti opri?

    nordcoreean
    2010-06-24 14:05:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    google.ro/searc../

    nordcoreean
    2010-06-24 14:07:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 34

    Cu putin noroc, toate prevederile astea vor fi in vigoare si la uratoarea “schimbare”. Sa-i vezi turbati atunci cand un CSAT condus de vreun Ponta/Nastase/Antonescu va decide ca Bobi Paunescu isi face campanii de presa prin B1 si VoxNews, vulnerabizand sitemul.

    Florin Bejan
    2010-06-24 14:09:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    @Iulian Leca:
    dl basescu si partidul lui sunt o creatie a presei si de aceea au aceasta susceptibilitate la tot ce zice presa…
    dl basescu stie ca toata existenta lui politica se intemeiaza pe propaganda si intuieste ca aceeasi presa care-l foarfeca acum ii demonteaza creatia politica mincinoasa…
    avand in mana toate fraiele puterii dl basescu a lansat, oficial, catre toate institutiile de forta, comanda de a urmari si monitoriza tot ce se zice in presa pentru a-i incrimina pe jurnalistii incomozi…

    ps1: cei mai “ticalosi” ziaristi dupa 1990, SR Stanescu si B Chireac, acuzati de toata bassescianimea in fel si chip, sunt oare cercetati pentru incalcarea legii pentru coptie, santaj etc?
    ps2: daca se fac asemenea campanii de presa, denigratoare/ de presiune pt institutiile statului capii acelor institutii se lasa influientati in deciziile lor de minciunile din presa? au depus plangeri penale pt incalcarea legii?

    tatelu
    2010-06-24 14:10:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 36

    …bietul Leca,fericiti cei saraci cu duhu . Cam multi fericiti prin presa asta de doi bani :) )

  • 37

    Iulian Leca: un articol foarte bun.

    JohannM
    2010-06-24 14:15:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 38

    Domnule Leca, va rog sa va calmati, este ridicol! Cititi acel fragment din materialul emis de CSAT, exista un link pe blogul lui Rogozanu, daca nu il gasiti vi-l caut eu. Nu va luati dupa colegii inflamati. Cred ca din toti cei care se inflameaza, majoritatea se iau unii dupa altii si se ambaleaza exponential.
    Presa este cainele de paza al societatii, dar nu atunci cand latra fara sa stie din ce cauza :P In asemenea situatie, hotul se poate strecura pe la spatele ei.

  • 39

    @lehman25:

    Ce-i asta? Amenintare??
    “veti RASPUNDE IN SOLIDAR , la timpul cuvenit !”

    Martad
    2010-06-24 14:22:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 40

    @lehman25:

  • 41

    D-le Leca, daca stiati care va fi reactia cititorilor, va lasati pagubas. Vedeti dv, acum toti suntem iritati din cvasi motive: si fiinca Vantul bate prin articolele platite copios cu banii pacalitilor de la SOV-invest, si fiindca antenele fac terapie psihologica prin repetarea si inocularea unor piste false specifice Securitatii platiti de acelasi care se numeste Voi(conturi PCR)culescu.Mai suntem iritati de asemenea de instabilitatea celor care scriu astazi pentru o culoare apoi trec prin tot spectrul solar numai bani sa iasa, suntem iritati de nesimtirea parlamentara in intregul ei, (pe care zmeii presei nu prea vor sa o puna in varful piramidei dezastrului)protejand-o si schimband atentia spre boc si base,ca si cum nimeni nu vede si nu aude intriga posibilei restructurari la jumatate a gaurii negre din sistemul bugetar care nu este alta decat PARLAMENTULin forma si dimensiunea actuala. Dle Leca propun sa opim curentul dupa un program arhicunoscut, pentru a nu mai privi nimeni la TV> …..Dv. din care parte priviti televizorul?…pe partea aia la mine sunt caracteristicile tehnice ale aparatului!

    TARGOVISTEANU
    2010-06-24 14:25:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 42

    SLUGA Marta – Cum sa fie amenintare ? Regasesti aceasta incadrare in codul penal . Crezi ca doar gibonii portocalii vor face puscarie ? Mizeriile pentru care militati , va incud la SLUGI , dar nu va exonereaza de RASPUNDERE in SOLIDAR .
    Ti se pare corect sa plateasca numai ei , pentru dezastrul in care ne-au adus ? Sper ca nu si ma bazez ca veti fi langa ei si la rau , ca la bine e simplu !
    NU UITA , EI FARA VOI NU POT , DAR SI VOI IMPREUNA CU EI VETI LUA DRUMUL PENITENCIATRELOR .
    E corect si nu cred ca veti protesta la momentul cuvenit !

    P.S. Sa nu uit , se lucreaza si la completarea codului penal , prin introducerea MUNCII SILNICE , asa incat sa nu va ganditi , ca puscaria pentru voi , va fi echivalentul unei scoli de vara marca PD-L!

    Numai “bine” iti doresc !

    lehman25
    2010-06-24 14:40:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 43

    Un articol excelent scris de un jurnalist adevarat…

  • 44

    Felicitari; de cind citesc presa pe net nu am gasit un articol care sa fi pus punctul pe i ca acesta . Da , Basescu si toata adunatura din jurul lui(adunati de el nu numai dupa criteriul banului care este principalul ci si al cracilor)sint adevarata amenintare la adresa ststului si a insasi existentei poporului roman; cindva s o gasi calea si metoda de a da o lectie la astfel de ticalosi pentru ca poporul sa nu mai treaca prin grozaviile actuale(le vom vedea din plin la iarna). Avem nevoie de o presa curajoasa si ziaristi precum dl Leca. Felicitari!

  • 45

    domnule leca, probleme?

  • 46

    Sint unii citateni pe aici care se pare ca nu au aflat ca Stalin e ingropat iar Dej si cu Pauker sint oale si ulcele.

  • 47

    Foarte, foarte bun articolul!
    Felicitari!

  • 48

    Iulian, cum iti permiti sa-l faci cirpa proasta pe Tolontan?

  • 49

    @TARGOVISTEANU: da’n-ar fi mai bine fara nici un parlament,ci doar cu un presedinte&famiglia sa,ce sa ne mai incurcam in complicatii de-astea cu democratie,separatia puterilor in stat,libertatea cuvantului?
    Zuruck la 1989,si chiar mai inainte,la 1950.

    Marianne
    2010-06-24 15:37:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 50

    Traian Băsescu, fiind afectat de sindromul “hubris” se confundă pe sine cu tot ce îl înconjoară, inclusiv cu ţara şi naţiunea. Aşa se face că, atunci când persoana sa este atacată de presă şi se simte în nesiguranţă, consideră acest lucru atac la siguranţa naţională. În concluzie, domnia sa nu doreşte o presă “watch dog”, ci una de tip “lap dog”.

  • 51

    Mie mi’a placut articolul dar mai mult reclama aia la cureaua Olsen chiar daca e subtire, asta in caz ca se asorteaza si utilizeaza impreuna cu pusca.

    Ioska dacul
    2010-06-24 16:35:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 52

    1. e vorba de “campanii de presa bazate pe informatii false…” si nu de PRESA
    2. tu nu esti nici presa, nici campanii…. Tu esti o sluga. Nu poti fi o vulnerabilitate
    3. inca nu va puteti aprecia nici credibilitatea, nici forta.
    4. esti previzibil…cum poti fi ziarist si obiectiv?
    5. e de vina ANAF-ul?
    6. sunt destui tampiti pe strada care injura….sunt cumva ziaristi?
    E BINE SA FI MAI MODEST. ESTI NIMIC.

  • 53

    Domnul Presedinte are dreptate, presa de la un anumit timp reprezinta un pericol prin simplu fapt ca este condusa de majoritatea opozitiei, asa se explica!

    Horatiu
    2010-06-24 18:30:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 54

    @ Iulian Leca
    Scrii asa: “Daca va spun ca sunteti prost si rau, prost informat si rau intentionat, inseamna ca fac parte deja dintr-o “campanie de presa” si actionez “la comanda”?”

    Nu. Asta poate s-o spuna si un blogger anonim sau un om la piata. Spre deosebire de ei, presa trebuie sa aiba si cu ce dovedi aceste opinii. “Presa de opinie” poate face oricine (asa face si Radu Moraru, o trompeta care alta substanta decat “opinia” nu are, desi se da jurnalist), presa cu fapte pot face numai jurnalistii.
    N-am cazut niciodata in capcana cu “mogulii” si putin ma intereseaza interesele unuia si altuia, atata vreme cat si din “interesele mogulilor” pot iesi la iveala adevaruri (fapte) pe care puterea vrea sa le ascunda. Dar e obositor cand libertatea presei se reduce la libertatea de opinie, care e cel mai scurt drum spre neprofesionalism. Un exemplu: Realitatea titra de curand “Boc prabuseste leul”, intr-o zi cand monedele din toate tarile vecine cadeau, iar strict in privinta Romaniei pietele se temeau tocmai ca nu cumva motiunea de cenzura sa fie aprobata. Asta inseamna opinie (inteleasa ca lipsa obligatiei de a prezenta fapte), dar inseamna si neprofesionalism, fiindca sigur cei care au pus titlul pe ecran habar n-aveau ce se intampla atunci in restul Europei.

  • 55

    De mult timp n-m mai citit un articol atat de insipid. Oare astav este presa romana?

  • 56

    @dl.Leca
    va simtiti haituit de servicii sau este doar o fantezie temporara?
    Cam slabut articolul,titlul promitea mai mult.
    Singurul,ca de obicei,care a pus boticul a fost lehman 25 dar el are circumstante agravante1

    nepotu lu tamara
    2010-06-24 20:09:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 57

    @Iulian Leca

    Domnu’Leca
    In documentul CSAT se face referire la multe. La subcapitolul vulnerabilitati sunt trecute iarasi multe. Cum ar fi :
    -capacitate administrativa redusa la nivele central si local
    -politizarea excesiva
    -coruptia [ este cat cuprinde]
    -evaziunea fiscala; contrabanda
    -dezechilibrea bugetare generate de decizii politice gresite [ o simtim , nu?]
    -scaderea calitatii serviciilor de sanatate
    -crima organizata
    -fenomenul campaniilor de presa la comanda; presiuni exercitate de trusturi de presa asupra deciziei politice
    -decalajul de dezvoltare intre regiunile tarii
    -imbatranirea populatiei
    -calitatea scazuta a educatiei
    -degradarea coeziunii familiilor urmare a fenomenului de migratie

    Care sunt reale dupa Dvs? Toate sunt inventii? Toate sunt adevarate , numai una-i minciuna gogonata? Care , mister Leca? Hai, astept sa iesiti cu curaj in fata!

    PS. Vad ca spuneti ca ar fi atacata presa. Stiu un baiat din vecini care a luat 4 la mate. Precis profesoara are ceva cu elevii din Romania!

    Mircea
    2010-06-24 20:14:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 58

    nepot idiot

    sebastian slugaroiu
    2010-06-24 20:17:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 59

    adevarul e ca betivul shef e vulnerabil la apa.si acum e in perfuzie cu vodca

    sebastian slugaroiu
    2010-06-24 20:18:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 60

    @mircea
    subscriu in totalitate!OK!

    nepotu lu tamara
    2010-06-24 20:18:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 61

    subscriu ca nepotul e beat la ora asta

    sebastian slugaroiu
    2010-06-24 20:18:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    @sebastian slugaroiu
    pari un tip echilibrat si echidistant sau ma insel?

    nepotu lu tamara
    2010-06-24 20:19:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 63

    @sebastian slugaroiu
    era la misto,fraierica!Ai pus botu’?

    nepotu lu tamara
    2010-06-24 20:20:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 64

    @mircea , ai un defect in logica, daca vad o multime de tigani pe strada care fac galagie si scuipa pe jos, ce fac, iti dau si tie amenda,tie ca simplu maturator de strada?

    sebastian slugaroiu
    2010-06-24 20:20:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 65

    Foarte frumos dl.Leca.Cred ca patronul e multumit.La fel si dvs caci exprimati cu siguranta propriile opinii/convingeri.Daca n-ati fi atat de inversunati cred ca ati reusi sa convingeti.Aici e problema voastra,a marii majoritati a celor ce lucrati in trustul Realitatea.Va straduiti atat de tare si nu va iese domnule.Stiti de ce?Pentru ca bietul pensionar de mila caruia plangeti de mai bine de o luna are bun simt desi numai el stie cum traieste nu de azi de maine ci dintotdeauna.Pentru ca bugetarul desi se supara se uita la televizor si vede ce se intampla in alte tari unde se pare ca sunt si alti dictatori ,care reduc salariile.
    Traim vremuri grele dl.Leca -poate dumneata traiesti mai bine caci vei trece probabil pe la casierie sa incasezi bonusul-iar oamenii stiu,vad asta nu numai la noi ci si la altii.Cum spuneam,mai putina incrancenare.Poate asa va iese.Cred ca ati ajuns la exasperare.Deocamdata revolta generala atat de dorita se amana.Vom vedea pana cand si daca VOI veti reusi.

  • 66

    @sebastian slugaroiu:
    Daca eu zic tie ca pricepi greu , ti-o zic numai tie, nu si celorlalti. Si ca sa fie complet, eu iti zic, nu si ceilalti. Desi ai merita-o! Ce-i asa greu?

    Mircea
    2010-06-24 20:34:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 67

    uau, ai nimerit-o , asa suntem noi, consilierii slugarnici ai puterii , mai grei de cap…te-ai prins, sofistule?

    sebastian slugaroiu
    2010-06-24 20:38:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 68

    @sebastian slugaroiu:
    Cred ca esti de pe la prostanac. Aspiri sa-i iei locul, brutuse ?

    Mircea
    2010-06-24 20:45:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 69

    vezi ca perioada idelor a trecut capsec, deci,nu fi prost.vrei sa fii spiritual, nu prea ai haz…au râmele haz?
    a , sa-ti raspund , vorbeam si eu ca opinia publica, nu sunt partizanul nimanui.daca ar fi fost crin sau geoana in locul betivilor si ar fi condus la fel de dezastruos tzara,i+as fi taxat scurt.eh,dar nu ei o conduc…

    sebastian slugaroiu
    2010-06-24 20:59:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 70

    @lehman25: cred ca ti-am mai transmis acest mesaj, daca ma repet, scuza-ma: o SLUGI extrem de minunat in numele lui Ponta si Antonescu. ma bucur ca nu sunt singur. SLUGEM impreuna!

    mi-e scarba de Boc & co
    2010-06-24 21:05:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 71

    amice leca suntem cam idiotzi. lecalismele tale sunt, totusi, mai umile decat pot eu sa slug de la antonescu si ponta – si eu slug extrem de bine. oricum, am oveste buna pentru tine – tu n-ai sa patzesti nimic. nu mai fa atacuri de panica.

    lehman25
    2010-06-24 21:08:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 72

    @sebastian slugaroiu:
    Fii consecvent in exprimare , daca tot esti slugaroi.
    “..daca repetentul sau prostanacu’ erau la putere…”
    In rest, de ce crezi ca eu as fi inrolat?!
    Te-ai tampit la cap , ca Guţă ?

    Mircea
    2010-06-24 21:17:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 73

    “Domnule presedinte… Luati o pauza, va vindecati…”

    Recunosc, la inceput l-am crezut perfect sanatos! Acum cred ca e incurabil!

    Trahanache
    2010-06-24 21:23:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 74

    clona #71 – Pot intelege faptul ca scrieti la comanda , pot intelege si de ce va ascundeti in spatele unui nick neinspirat , dar sa clonati un nick scriind niste mizerii , este clar imbecilism si o oarecare nesimtire din partea administratorilor care permit aceasta posibilitate .
    Iulian Leca – imi cer scuze in numele acestor imbecili .

    lehmna25
    2010-06-24 22:16:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 75

    singurul lucru cu care sunt de acord cu PRESHU’ e asta:
    youtube.com/wat../

    pdlistidiot
    2010-06-24 23:32:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 76

    Citit rapid articol, fãrã comentarisirile anexe. (Poate mai pe searã…)
    Bravo, Dom’le ! La fix tintit. Mai putin “lovit”.
    Doo kestii.
    Betia de cuvinte e dublu-perdantã: îngâlveste cititorii si dã gloante celor luati în vizor (se-agatã de ORICE imperfectiune de limbaj – a noastrã, pentru a face trecutã cu vederea o ditamai boacãnã, a lor).
    Apoi, Maestrul (Zen, de Judo, Sun-Tzu) nu v-a spus cã Mesajul TREBUIE adaptat Adversarului ? Credeti cã un bãsescu sau un mic-boc vor ÎNTELEGE ce le spuneti ?
    Fãrã sã vreti, deveniti un gafeur. Ca si cei vizati…

    Borbandieru
    2010-06-25 00:24:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 77

    Am cateva exemple de manipulare:

    Codrin Scutaru – prezentat ca membru al Institutului pt. calitatea vietii. Este de fapt un mare admirator al lui Crin Antonescu sau chiar membru PNL. Gasiti mai multe la link-ul – codrinscutaru.b../

    Maria Grapini – reprezentant al comunitatii de afaceri. Doamna este mai degraba om politic, vicepresedinte al PC – mariagrapini.ro../

    Probabil mai exista si altii. Sunteti liberi sa completati lista.

    Inca o chestie interesanta. Invitatii de marca intr-o emisiune desprea apararea libertatii presei au fost : Vadim Tudor si Sorin Rosca Stanescu. In acest fel se poate discredita, nu apara presa.

  • 78

    DOMNUL LECA……..CITITI…..Acum toate ziarele se află în trusturi, acolo lucrurile sunt foarte clare de la bun început. Jurnaliştii fac ce trebuie, pentru că sunt şi selectaţi ca atare, de la bun început. Nu sunt primiţi în ziarul respectiv decât jurnalişti care se ştie că nu vor ieşi din linie vreun moment. Şi atunci lucrurile merg mult mai lin. Nu mai e nevoie să dea telefon. Vă daţi seama, ce situaţie umilitoare, să dea telefon guzganul rozaliu. Nu vorbesc neapărat de Viorel Hrebengiuc. Guzganul rozaliu, în general. Să dea el telefon şi să încerce să influenţeze jurnaliştii! Păi e umilitor, dom’le, pentru persoane de asemenea rang. Acum se rezolvă fără telefon. Jurnalistul face ce trebuie, de la bun început, că aşa a fost ales şi programat.———-O RECUNOASTERE A SITUATIEI DIN PARTEA LUI C.T.POPESCU—-ARTICOL DIN 26 IANUARIE 2009–INTERVIU LUAT DE OBAE—-HI!HI!HI!

    lucaman
    2010-06-25 13:16:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 79

    [...] [Iulian Leca]: Domnule presedinte, va uitati prea mult la televizor! Luati o pauza, va vindecati si apoi puteti sa … Domnule Basescu, domnule Boc, ati devenit dependenti de televizor si presa. Traiti din ea, viata [...]

  • 80

    La televiziunile de ¨informatii¨ din Romania oricat de putin te-ai uita tot este prea mult.

  • 81

    domnule presedinte …mai luati o pauza ..faceti hernie de atata munca..poporul va respecta si constientizeaza efortul pe care il depuneti

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari
Nascut in Onesti. Studiat filosofia in Bucuresti.
» citeste biografia

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur Becali blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti calatorie candidatura catalin voicu cercetare cianura cluj concert crin criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu experiment Facebook FMI fotbal humanitas Iliescu instantanee intelectuali internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie parlament Parlamentul European pd-l PE Plesu Polirom presedintie protest radu duda Realitatea TV reforma riscograma romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate Senat sindicate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR UBB uichendist.ro Vanghelie Vasile Blaga

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!