![]() | … ecologistul de sub plapuma MEA: ne sultor ultra crepidam!vezi toate articolele de Alin Fumurescu18 Jul 2011 la 18:57 87 comentarii 1056 vizualizari. |
…n-am nimic cu ecologistii, in general. Cand eram de-o schioapa, la Micii Geologi si, ulterior, la Micii Speologi, domnul Bosdoc ne-a invatat ABC-ul ecologiei: pe munte sau in pestera, strangi nu doar gunoiul tau, ci si pe-al altora. Nu distrugi decat daca e o chestiune de viata si de moarte. Lucruri si gesturi din astea, de bun simt. Mai tarziu, pe Amazon, in Sierra Nevada sau pe raurile si lacurile de la coltul strazii, le-am pus pe toate in aplicare. La randul meu, mi-am invatat si eu baietii sa faca la fel. Suntem cu totii, cum ar veni, ecologisti.
Ecologisti, ecologisti, dar tocmai bunul simt ne-a impiedicat sa intram sub plapuma oamenilor. Ca ecologisti, ne cunoastem lungul nasului. Pare-se insa ca noua generatie si-a pierdut masura. Noua generatie de ecologisti si-a luat nasul la purtare. S-a strecurat sub plapuma si sta, alerta, cu ochii pe organele voastre genitale. Sa nu ziceti ca nu v-am spus.
In Istoria Naturala, Plinius cel Batran povesteste despre un pictor faimos la vremea lui, Apelles, caruia un cizmar ii reproseaza un detaliu de la sandala unui personaj: ca profesionist, putea spune ca, bunaoara, catarama n-avea dimensiunile potrivite. Recunoscator, Apelles face modificarea necesara si-i multumeste. Coplesit de succes, insa, cizmarul nostru nu se opreste aici. Continua sa critice potrivirea culorilor, privirea personajelor, alegerea subiectului, s.a.m.d.. Se intinde, cu alte cuvinte, mai mult decat il duce plapuma – se intinde sub plapuma altuia. Moment la care, Apelles il aduce cu picioarele pe pamant (in sandale, sa zicem), rostind celebra fraza: Ne sultor crepidam! (Cizmarule, nu mai sus de sandala!)
Si-am incalecat pe-o sa, si v-am spus povestea-asa. Si, chiar daca vorbim despre ecologie, n-am incalecat pe nici o capsuna si nu v-am spus o mare si gogonata minciuna. Dovada? Cand David Beckham (fotbalist, din cate inteleg) si sotia s-au decis sa mai faca un copil – al patrulea – ecologistii din toate tarile s-au unit dupa modelul proletariatului, declarand, nici mai mult nici mai putin decat ca parintii “sunt iresponsabili din punct de vedere ecologic!”
„Familia Beckham, şi alţii, cum ar fi primarul Londrei, Boris Johnson, sunt nişte modele foarte proaste, cu familiile lor mari,” a comentat directorul executiv al grupului Optimum Population Trust, care se ocupă cu probleme demografice. „ Nu are rost ca oamenii să se străduiască să reducă emisiile de dioxid de carbon doar ca să le mărească cu până la 100% făcând un alt copil.”
Articolul complet poate fi citit aici:
http://www.romanialibera.ro/timpul-liber/eco/de-ce-s-au-scandalizat-ecologistii-de-nasterea-celui-de-al-patrulea-copil-din-familia-lui-david-beckham-231452.html
Alec are doisprezece ani si s-a-ntamplat ca la ultimele examene a iesit mai destept decat cel putin 98% dintre copiii testati in Statele Unite, drept pentru care a fost acceptat intr-un program special. Conform noilor ecologisti, insa, asta are prea putina relevanta. relevant e faptul ca Alec consuma oxigen si produce dioxid de carbon. Conform noilor ecologisti, Ancutza si cu mine trebuia sa ne oprim dupa primul? al doilea? copil, pentru a mentine balanta ecologica a planetei.
Daca n-ar fi de plans, as rade.
Alec putea sa aiba doisprezece ani si sa fie mai tampit decat 98% dintre copiii testati – asta n-ar fi schimbat cu nimic datele problemei. Problema nu e Alec si nici dioxidul de carbon pe care-l produce. Problema nu e cu cei care fac copii si nici cu cei care nu fac.
Problema e sub plapuma.
Problema e privirea pozitivista asupra lumii, Weltanschauungu’ ingineresc, criminal in simplitatea lui, impartasit deopotriva de catre stanga post-moderna (ca nici o eticheta in afara de “post” nu mai e in stare sa nascoceasca) si de dreapta liberal-contractariana cu damf libertarian a la Patriciu-afaceri-cu-statul.
Problema e ca ne-am pierdut bunul simt.
Problema e sub plapuma. Daca o ridicati usurel si priviti cu atentie, veti zari acolo unde v-asteptati mai putin, niste ochi hulpavi si iscoditori.


Irina Zamfirescu azi la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1@Goth: lucrurile le vad cam asa: mai intai au fost pelasgii. mai vechi decat dacii, thracii, scitii, celtii, mai vechi chiar si decat sumerienii. au existat intr-o zona unde aveau ajutor din partea naturii:... | ||
| 2Declarația lui Balaban-Grăjdan: "Motivul pentru care ... să zic ... conștiința m-a obligat să fac acest lucru este pentru că se împlinesc 150 de ani de cînd Alexandru Ioan Cuza a înființat această structură... | ||
| 3@Alin Fumurescu: Aștept cu interes părerea dvs. despre demiterea lui Vladimir Tismaneanu și Ioan Stanomir de la conducerea Institutului pentru Cercetarea Crimelor Comunismului, dar și despre retragerea... | ||
| 4@tamara's nephew 55 - "Precum te arata si numele,prostu’ pana nu-i fudul,nu este prost destul!" In RO prenumele Ioan este cel mai frecvent prenume pentru etnicii romani. Diminutive pentru Ioan/Ion: Ionel,Ionut,Nelu.... | ||
| 5Domnule Rogozanu, cu totul offtopic mă întreb dacă ați putea face o anchetă asemănătoare și asupra dosarului ”Trofeul calității”. Cu siguranță sunteți la curent cu noile evoluții ale dosarului: ISC s-a... | ||
| 6@tamara’s nephew: Mai onanist portocaliu,tu nu-ntelegi ca esti prost?Nu intelegi ca esti BUFONUL de pe Vox?eu intru aici sa ma mai distrez,sa rad de voi,de proastele de udrea si anastase,de voi talmacenii... | ||
| Mihai Goţiu 11992 citiri |
| Cristian Teodorescu 10781 citiri |
| Costi Rogozanu 10204 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4471 citiri |
| Constantin Creţan 4322 citiri |
| Dan Duca 4185 citiri |
| Alin Fumurescu 4041 citiri |
| Ciprian Şiulea 3338 citiri |
| Dorin Tudoran 2897 citiri |
| Iulian Leca 2413 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Mihai Goţiu 63051 citiri |
| Cristian Teodorescu 41129 citiri |
| Costi Rogozanu 39165 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18225 citiri |
| Alin Fumurescu 17936 citiri |
| Viorel Dobran 13055 citiri |
| Dan Duca 12062 citiri |
| Constantin Creţan 11333 citiri |
| Elena Vijulie 9022 citiri |
| Dorin Tudoran 8823 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
1 E foarte bine ca sunt copiii destepti.
Doamne ajuta sa fie bine pentru ei in USA, UE, Ro etc
2 E foarte bine ca e familia mare si ca poate sa fie si mai mare, cu oameni frumosi si buni, cu cei mici care vor invata bine si vor fi mandria USA, UE, Ro.
3 E o mizerie morala grea generata de ‘ autorul’(articolului).
O perversiune grea.
Daca e destul de rea ecologia (nu ne lasa sa facem copii multi/ frumosi si destepti)
=> e rea ecologia asta ca nu ne lasa sa ne facem treaba la Rosia Montana (adica sa aduca un procent f bun politrucilor din familia politica interesata la maximum de ‘afacerea cu cianuri’)
Cum e o tema la zi => hop si ‘autorul’ cu perversiunea sa actualizata, de ‘filosof politic’ al unui mob.
4 Mai propunem cateva solutii
CTE (Centrale termo electrice) sa fie cat mai poluante (fara desulfurare, fara Denox, cu electrofilte primitive, neeficiente).
S
Eventual sa le conduca etern niste politruci ca Hoaara
2011-07-18 19:28:56 | Raporteaza
bine ca iti expui familia in public,ca si irinel-nebunul.
Ar trebui sa te abtii,si sa taci din gura de multe ori,ca sa ramai filosof.Spui multe prostii cate-odata,de cele mai multe ori.Asta e adevarul.
2011-07-18 19:33:47 | Raporteaza
@autorule
Aveti interventii ultrarapide la teme grele, la teme ucu efecte nocive, alteori la teme cu multe ‘ingrediente’ imorale/amorale.
Mereu ‘tematic’. Surprinzator de tematic.
La zi! Azi e tema-n plic: ECOLOGIA si Rosia (Montana).
O gandire ‘tematica’ ( vorba lui C. Noica)
Cred ca nici securistii vechi nu se miscau atat de repede.
Grija voastra pentru mobul politico-economic e mare si cred ca e/ va fi rasplatita pe masura
Felicitari
2011-07-18 19:37:41 | Raporteaza
@DespreISI_Filosofi_Si_Filfizoni:
Ce vrei sa spui, de fapt? In afara de faptul ca “te-ai miscat repede” si ai comentat?
2011-07-18 19:45:01 | Raporteaza
Acest IMfumurescu , dupa chip si dupa scris este un plimbat peste frontariile Romaniei in excursie de “studii” de faimosul canadian vs. Rosia Montana. Ai dat cu batul in balta Aline si ti-ai stropit cu nori interesele murdare planificate pentru famelia ta .
2011-07-18 19:48:52 | Raporteaza
dpdv al conceptiei copiilor,ai dreptate.
Ai si tu un punct bun: lupti pentru normalitate,impotriva controlului ginecologic al populatiei Terrei.
In fond,un crestin ori ia calea Bisericii,ori se casatoreste si face cati copii ii Da Domnul,daca e darnic.
NU poti fi crestin,si sa fi de acord cu prunc-uciderea,in NICI o situatie.Crima ramane crima,nu exista loc de interpretare.
In schimb,partea ta proasta raman unele fapte din trecut.Nu intru in detalii. Iar vorba mai ,,aleasa,, si mai ,,diplomatica,, nu ti-ar strica!
2011-07-18 19:55:38 | Raporteaza
@Ion Gigi Haiducul
Nu cred ca e nimic crestin / crestinesc aici,
aici e vorba de Ecologie si Bani (sau chiar Aur).
Autorul ni se prezinta ca un patriarh, cu familie mare si intelepciune pe masura.
Ne spune ca ecologia e destul de rea, ca nu lasa oamenii sa se-nmultesca.
Si mai ar fi rea ca nu ne lasa sa ‘construim’ proiecte bune(?).
Cum ar fi (poate) cel de la Rosia,
proiect cu tone de aur, cu ‘investitori’ strategici, cu parandarat/comision barosan pentru politrucii zilei (complexul politico-militaro-securistico-economic contemporan autohton).
Si am spune ca e un proiect cu consecinte f dubioase: culturale, de mediu , pentru multi oameni din aceste locuri ( crestini, caldicei sau non-crestini), consecinte f probabil rele, daca nu foarte rele sau catastrofale.
Nu cred ca e nimic crestinesc aici.
E comanda politrucico-jurnalistica.
E tema zilei, e comanda in plic (mail, messenger, mobile phone etc)
2011-07-18 20:13:24 | Raporteaza
printre cele mai bune postari ale d-voastra de pe vox-publica.
2011-07-18 20:19:05 | Raporteaza
Si pentru ce te-as lasa eu sa faci enspe copii daca n-am nevoie decat de doi ? Unul sa faca masini si altul sa le conduca. In timp ce unii fac copii altii inventeaza tehnologie care face inutila existentza celor mai multi dintre copii. De ce ti se pare ca ar trebui eu sa irosesc resursele Terrei pe plozii tai supranumerari ? Care-i “crima” in faptul de a concura pentru controlul asupra unor resurse limitate ? Ce-are a face vreun aspect “moral” in lupta pentru suprematie ? Si care e noutatea , avand in vedere ca dintotdeauna toate religiile si ideologiile au avut si au in vedere tocmai controlul asupra sexualitatii, asupra natalitatii, asupra alimentatiei si asupra altor “drepturi fundamentale ale omului”. Dintotdeauna cineva ti-a impus cum si cat si cand sa faci sex, sa faci copii, sa mananci, sa muncesti, sa-ti traiesti viatza. N-are treaba cu ecologia sau cu bunul simtz, are treaba cu politica. Ai 6 miliarde de oameni si n-ai nevoie de toti. Ai mijloacele prin care sa te debarasezi de surplusuri si sa le controlezi inmultirea celorlalti. Dintotdeauna omul a vrut sa controleze, sa exploateze in folos propriu viatza, munca si moartea semenilor lui. Ti-ai dat si tu seama de asta abia azi. Si te simti oripilat. Haida-de bre dom injiner… sau profesor, si inca de filosofie politica….
2011-07-18 20:22:59 | Raporteaza
1.Daca iara fumurescul vine cu compania SOROS society,pentru a sprijini proiectul bomba atomica de la Rosia Montana,e GRAV.
2. Ecologia este manipulata,in termeni anticrestini. Ecologia in sine e buna,nu si toate solutiile ei. NU scaderea populatiei ar reduce poluarea,ci unele legislatii DURE in toate tariile planetei,si in primul rand desfiintarea a jumate din productia din USA.
TRATATUL DE LA KYOTO-Japonia nu a fost semnat de USA,pentru ca ei produc cel mai POLUANT din lume,dupa China(care are 200000000 frigidere cu freon…,deci de alea vechi,care gauresc stratul de ozon,ca pe vremea lui CEASCA)
APOI,
GERMANIA are o populatie enorma, 90 milioane de oameni,o populatie in crestere,cu toate acestea, ESTE printre cele mai ecologiste din lume.
NU ai voie sa arunci gunoi cu plastic, in gunoi de hartie,sau altceva.
Apoi, in Elvetia ,faci vreo 8 ani PUSCARIE,daca arzi un singur cauciuc,sau plastic.
In Romania se ard la greu,si nimeni nu pateste nimic, Jilava si Gherla ar fi PLINE!
Paduriile in AMAZON sunt taiate pentru a face loc culturii de DROGURI.AICI E POLUAREA !!!!
2011-07-18 20:29:50 | Raporteaza
@ Despre_Insi si Haiduci – Ca sa lamurim o problema: Sunt cu totul impotriva proiectului Rosia Montana! Chiar daca n-are legatura.
2011-07-18 20:39:39 | Raporteaza
ce bine le vezi tu din SUA…e bine ca macar odraslele tale sunt destepte, musai seamana pe mamica lor!
2011-07-18 20:51:59 | Raporteaza
talpes-junior-l../
2011-07-18 20:58:13 | Raporteaza
@Autorul
E o coincidenta ( Ce bizar, ce coincidenta! cum ar zice E. Ionesco).
Asa cum o sa aflam ca sunteti un adversar ‘fierce’ al
bas-ismului.
Oricum, aveti ‘competente exceptionale’ pe teme ‘ecologice’, superioare autorilor/ editorilor ‘de sub plapuma’:
Gregory J. Cooper
The Science of the Struggle for Existence:
On the Foundations of Ecology
(Cambridge Studies in Philosophy and Biology)
…the first detailed treatment of
these issues that incorporates both a comprehensive investigation of the relevant ecological literature and the development of an explicit theoretical framework in the philosophy of science.
…addresses issues in the philosophy of ecology
that are of particular importance for the deployment of ecology in the solution of environmental problems.
Philosophy and the Natural Environment
Robin Attfield, Andrew Belsey
Cambridge
A Companion to Environmental Philosophy
Blackwell
Dale Jamieson
Katz, Eric
Beneath the Surface : Critical Essays in the Philosophy of Deep Ecology
MIT Press
David W. Orr
The Nature of Design: Ecology, Culture, and Human Intention
Oxford
Deep Ecology and World Religions: New Essays on Sacred Grounds
SUNY Series in Radical Social and Political Theory
David Landis Barnhill, Roger S. Gottlieb (editors)
John Kricher
The Balance of Nature: Ecology’s Enduring Myth
Princeton University Press
2011-07-18 21:01:05 | Raporteaza
@Ion Gigi Haiducul
Asa e.
Cu mentiunea ca orice paote fi “manipulat” anti-crestin.
De exemplu psudo-teologia insasi,
Sau o parte a filosofiei (pseudo)teiste.
Sau ‘tehnica’.
Nu numai eco-logia.
Despre Germania(BRD). Asa e.
Aici imnul De, De Uber alles (miscare din cvartet Haydn) are dreptate.
DE e uber alles cu niste tehnici;
Cand Ceausescu darama satanic biserici si oamenii sai – politrucii sai bagau oamenii la reparatii in cazanele de 1035t/h de-abia racite, in conditii f rele,
nemtii aveau deja Kraftwerk cu DENOX, cu Entschwefelung (desulfurare), care le marea investitia cu 25-30%.
Dar polua mult mai putin.
Nu mai vorbim de electrofiltre f bune (Entstauber /Electrostatic precipitator)
Si o chestie imorala => BRD (RFG) a vandut RO patentul Cazanului (Dampfkessel) de la Turceni, foarte prost cazan!
Nu stiu daca are de-a face cu iubitul @Autorului (in sens platonician fireste) Max Weber si cu a sa mult adulata:
Etica protestanta si spiritul capitalismului
Cica tot crestinism…
2011-07-18 21:27:05 | Raporteaza
etica protestanta si spiritul capitalismului= facem din banii Bisericii afaceri si Banca,ca sa ne imbogatim.
Germania de nord s-a dezvoltat.Odata cu dezvoltarea capitalista,prin BANCI,a disparut si credinta.Bisericiile s-au golit.
De aceea Martin Luther a fost ANTI-crestin. Stia ca daca ii indemni pe oameni sa nu mearga la Biserica neaparat,ci sa se roage acasa,treptat vor pierde de tot legatura cu Dumnezeu.DOVADA este azi. Biserica a devenit Muzeu in Germania,Franta,etc. Sa nu vorbim de Anglia.
Insa 20 la suta din adolescenti in UK folosesc droguriile.
Biserica ar putea sa calugareasca jumate din TERRA ,iar astfel sa reducem populatia globului,ca tot asta vor mai -marii cu ideiile lor.
Doar ca ei vor sa faca asta,cu Satan: pornografie, homosexualitate(legala),etc.
Ce NU e de la Dumnezeu repede se va prabusi.Inclusiv Uniunea Europeana.
Dumnezeu a creat popoarele.UE vrea sa le asimileze,prin imigrare si nu numai.Se va prabusi.Si URSS a incercat acelasi lucru,cu alte metode,si s-a prabusit,sau mai bine zis s-a privatizat in CSI.
Ecologistii sunt ca o secta.
2011-07-18 21:35:19 | Raporteaza
@haiducu
au adus niste medicamente beton la farmacia din colt.Te bagi?Hai ca ai nevoie ca de aer.
Jos injectiile malefice pentru haiduci!
2011-07-18 21:38:16 | Raporteaza
@psdistidiot
ce prost te vezi tu in Romania!Sincer,te vezi foarte prost si murdar!
PS-stai linistit,nu esti singurul!
2011-07-18 21:44:55 | Raporteaza
@tamara’s nephew: talpes-junior-l../ drogheaza te tata.Stiu ca mergi la drogherie sa iti cumperi ceai,din banii matusei Tamara Cerna-shov,ruda cu Gorba-Ciov.
Treptat,Romania va cere bani si de la FMI,si de la Putin,si de la China.
Astfel vom avea bani de McDonalds,si de azile de batrani!
Tamara,nu fi trista,Romania-i comunista!
2011-07-18 21:45:58 | Raporteaza
@Haiducu
cum spuneam mai devreme,au adus medicamente noi in colt,la farmacie.
De ce dai la o parte un samaritean ca mine si ma bagi in “meandrele concretului”?
Sau “sinergia faptelor”te-a teleportat intr-o lume mai buna?
Nu-i nimic,avem tineri absolventi de psihiatrie,de la Spiru Haret,care abia asteapta sa profeseze!
2011-07-18 21:51:09 | Raporteaza
@Haiducu
Pe la sfarsitul anilor 1999 aveam un amic care lucra
in Taiwan cu chinezii lor si cu niste americani (managerii)(*).
Acolo erau niste crestini chinezi, care au facut o nunta.
Amicul meu nu a recunoscut nimic crestin, nimic…
Era cu totul altceva. Era o ‘brave new world’…
Suna ‘radical’ ce spuneti. Dar asa e. Din nefericire asa e.
Cu UE habar n-am ce va fi…
(*)Prin anii 1993-1995 lucram cu amicul asta (taiwanezu roman) la un sistem care ar fi dus la eficacitate mai buna, secundar la emisii de noxe mai reduse (era software industrial, aplicatii software diverse).
S-a ales prafu, ca-n Mesterul Manole.
Cauza: fsnisti bolsevizanti asa zis conducatori, tatzii oranjilor, oranjii de-acum, Hoara si hoarele, semianalfabetii.
Dupa 1995-1997 niciunul dintre noi n-a mai lucrat pentru Romania, de multe ori in afara Ro.
2011-07-18 21:55:47 | Raporteaza
aoleo, a reaparut aberantu ala nepotist, pute iar blogul.
s-a rahatzit pe blogu asta din nou.
Se intampla iar, ca-n filmele dementziale ale lui David Lynch (Twin Peaks, Inland empire)
2011-07-18 21:59:36 | Raporteaza
companiile multinationale au toate sedii in China ,,comunista,,
Ei,daca Ceausescu facea Romania comunista cum e China acuma,ajungeam bine!
Toate fabriciile mari s-au mutat in China: Partidul le-a dat gratis terenul cu toate facilitatiile,curent,gaz,doar pentru a veni in China sa investeasca,sa creeze loc de munca,si sa plateasca impozite.
Si alt avantaj: IN China ,chinezul de rand iti munceste 12,13,14 ore pe zi, doar pentru salar de 60 euro lunar.Daca ii dai o portie in plus de orez,mai sta o ora,2.
Si acel chinez,care e un sclav practic,se considera fericit,ca poate sa-si intretina familia(cu un copil….ca asa zice Partidu,apropos, milioane de femei s-au sterilizat in China,sub presiunea partidului).
Insa MENTALITATEA de a MUNCI a chinezului trebuie importata si in ROMANIA.Parerea mea.
La noi cu toata penuria de locuri de munca,nu iti gasesti un zugrav bun,sau un zidar care sa muunceasca ca lumea si sa fie platit onest!!
Religia in Romania este pe butuci.Dupa 1989,gratie revolutiei, romancele au ucis in pantece cel putin 16 milioane de prunci,prin avort.
Am depasit Canada,China,la rata mortalitatii,la rata prunc-uciderilor! Multumim lui brucan,care ne-a salvat viata in 1989 la revolutie,si ca in anii 50 ne-a deportat in Baragan!
2011-07-18 22:06:16 | Raporteaza
@Haiducu
1 Ceausescu a daramat Biserici, a fost un prigonitor.
Sfarsitul sau din 26.05.1989 e poate un semn.
2 Ceausescu se comporta (anii 1930) in conspirativitate ca un agent sovietic.
3 Ceausescu a manipulat pana la crima la alegerile din martie, castigate de fapt de tzaranisti, liberali.
4 Ceausescu a comandat omoruri directe la Cooperativizare.
5 Toata industria, tot ce s-a facut in anii 70- 80 a fost facut (proiectele grele) cu ingineri/profesori, tehnicieni, multi fosti detinuti politici, anticomunisti in gandire, cu scarba de comunisti/bolsevici
5 Ceausescu a fost un viclean (un sarpe)
Si-a marginalizat, distrus tovarasii de drum.
L-au ucis alti comunisti, mai puternici, mai tineri
2011-07-18 22:16:17 | Raporteaza
@DespreISI_Filosofi_Si_Filfizoni: crestinismul produce sclavi-de-buna-voie inconstienti de statutul lor de sclavi. Capitalismul salbatic si neoliberalismul atroce repun lucrurile in matca lor naturala, firesca: sa fie toti constienti si constientizati de realitatea ca homo homini lupus. Ca e ceva de la Dumnezeu sau nu, este irelevant: daca este de la Dumnezeu atunci totul este cu voia si cu stirea Lui deci … end of discussion. Daca este Dumnezeu atunci totul este dumnezeiesc, nu exista bine si rau deoarece creatia Lui nu poate fi altfel decat perfecta. El este in toate. Triburile si popoarele si natiunile fara credintze mistice conduc lumea. Ori ca o fac cu voia deci la ordinul Domnului, ori ca o fac natural prin calitatile lor , in ambele variante ei sint in castig. Iar cei care “cred” in utopii si misticisme sint in pierdere. Deoarece chiar si acestora din urma Dumnezeu le-a comandat sa se ucida intre ei, sa fure si sa minta pentru dominatie pe pamant. Inselaciunea si nesupunerea fatza de Lege si fatza de Autoritate au fost instituite de Dumnezeu in Rai (cazul Adam-Eva-sarpele) iar uciderea prin cazul Abel-Cain. Nimeni nu poate nega si nici nu neaga superioritatea teologica si practica a Vechiului Testament si deci a Talmudului, Thorei si Kaballei. Daca voi crestinopatii si alahopatii va complaceti in imbecilitate e problema voastra. Va raman lacrimile, disperarea si regretul ca ati crezut ca prostii in Mos Craciun. V-a spus-o clar Dumnezeu si acelas lucru vi-l arata Natura si Legile ei , zilnic. Sunteti condamnati la sclavie si/sau disparitie tocmai datorita incapacitatii voastre de a va adapta si integra in Lumea asta care va este data la nastere , care este “gata facuta” cu tot cu legile ei indiferent de unde provin ele. Fapt este ca de schimbat nu le-a schimbat nimeni, niciodata. Una din legi spune: mananca sau vei fi mancat , de murit oricum vei muri asa ca treaba ta este ca pina atunci sa traiesti bine. Tu si copiii tai, nu ai lui Fumurescu.
2011-07-18 22:18:44 | Raporteaza
1. Ceasca nu a fost niciodata agent sovietic.Pentru ca pe Ceausescu nu puteai pune baza.A fost arestat pentru FURT in Romania mare,iar in puscarie s-a imprietenit cu unii comunisti.
2.Ceasca a fost viclean,sunt de acord.
Cu toate astea Romania socialista exporta pentru IKEA (mobila), pentru armata USA Bocanci de la fabrica Clujeana.
Mult mai mult decat acuma. Romania e o piata de desfacere nimic mai mult.
Isarescu e groparul exportului romanesc,intareste artificial leul,iar economia se prabuseste.
Asta pentru ca suntem in spatiul UE,unde EURO e moneda ce conteaza,nu leul.
E ca si cum mergi d-ta in USA,ca Bancher,si intaresti artificial moneda nationala din Botswana,dar pe teritoriul USA.
Ce efect are? in nici un caz unul bun! Pentru ca DOLARUL conteaza in USA,nu moneda din Botswana.
Asa si cu Isarescu. Bate moneda romaneasca,intr-o pestera europeana!
E ca si cum ai crea dolari falsi in anii 80 pe teritoriul URSS-ului. La un moment dat,INFLATIA va izbucni si mai rau!!!!!!
Inflatia e buna doar daca arata REALITATEA ECONOMICA.Daca e inflatie,si o ascunzi faci mai mare RAU.Asta face ISARESCU!!!!!
2011-07-18 22:25:27 | Raporteaza
m-a uns la suflet acest articol.sunt impotriva ecologismului extrem,este la fel de nociv ca si fasismul,sau chiar mai nociv.parerea mea.i-mi inchipui ce ar face acesti dezaxati daca ar avea putere.
2011-07-18 22:56:07 | Raporteaza
In puii mei, m-am pastrat treaz in seara asta, n-am pus gura nici pe vin , nici pe tuica, nici pe bere, ca sa fiu lucid, sa pot sa va citesc postarile.
Rahaturi, unul se plange ca amicul lui care a participat la o nunta chinezeasca nu a inteles nimic, fiindca nu au fost manele si ciorba de potroace.
Altul zbiara ca Isarescu lucreaza cu euroi, ca cica e naspa daca leul e la 4,3 dehh, trebuia sa fie la 7 sau 8 .
Unul se plange ca avem doar o biserica pe cap de locuitor, putin taica, trebuiau cate 3-4 in fiecare batatura, cu turle aurite, si popi homosexuali .
Mai vin dobitoci care nici macar n-au citit articolul (ca sa nu mai zic ca nici macar n-au iesit din satul lor), dar iau bata, ghioaga, maciuca, si lovesc in cineva ce a avut curajul sa-si ia familia si sa plece pe alte taramauri (de ce n-ai ramas bai aici, cu noi, tradatorule, sa-ti lasi copii pe mana prostilor de profesori, sa bagi pregatire particulara in ei pentru NIMIC, sa mananci salam cu soia ca noi). Pai bai boilor, nu confundati invidia cu patriotismul.
Omul din America e super-mandru ca copilasii lui ii bat la cur pe agaricii de americani.E si asta un fel de lupta, de patriotism, de a arata ca nu numai rezisti, ci si izbutesti pe teren strain . Sunt sigur ca omul din America si-a invatat copii sa fie mandrii pentru ceea ce sunt (adica mereu romani).
Ce dracu stiti voi, in loc sa apreciati un roman ce a avut curajul sa plece, sa nu uite de tara lui (dovada articolele ca si saptamanale), sa inceapa o viata noua si sa-si mentina familia cu sine, copii la un IQ ridicat, voi dati ca prostii cu piatra.
2011-07-18 22:58:07 | Raporteaza
@DespreISI_Filosofi_Si_Filfizoni:
Da bai idiotule, esti liber sa umbli la cazierul meu din calculatorul PSD si sa zbieri pe net : ATENTIE—mahmurul=The hangover=tizu, e unul periculos, plecat de 5 ani in Spania (adica, clar, capshunar).
PS–stii tu f bine de ce ma iau de tine
2011-07-18 23:10:35 | Raporteaza
@Haiducul
imi mentin oferta cu medicamentele!Este oricand mai buna decat Antena 3!Ce spui?
2011-07-18 23:10:50 | Raporteaza
@DespreISI Filosofi si Filfizoni
stai verisoare linistit,mi-a spus farmacista ca are calmante din belsug!
Macar o Smecta si tot te alegi cu ceva!
Singura conditie,sa spui urbi et orbi(lat.orig.)ca te cheama Napoleon si ca pe pantoful pe care-l tragi dupa tine il cheama Azorel.OK?
2011-07-18 23:14:26 | Raporteaza
Acum, ca m-am refulat si m-am racorit, imi pot pune calm un pahar de vin si sa va spun inca odata , ca boii, prostii, dobitocii, incurca invidia cu patriotismul.
Faptul ca n-ati iesit din satul vostru, ca ii injurati pe cei de AFARA, nu va face sa fiti patrioti.
In domeniul asta va intrec de mii de ori, de cate ori am ocazia imi laud tara in fata strainezului, idem–de cate ori pot, le-o trag peste bot la strainezi cu faptul ca sunt mai priceput, mai harnic, mai cinstit, mai iute la munca ca ei.
Iar copii mei, care acum 4 ani au fost obligati sa invete o limba total necunoscuta lor, ei bine,acum, se pisha pe ei de spanioli.Scurt si clar.
Cel mare a ajuns deja student la Salamanca, una din cele mai tari centre universitare, l-am invatat sa nu uite niciodata, dar absolut niciodata ca e roman, si sa fie mandru cu asta, sa nu ascunda nimanui ceea ce e .
2011-07-18 23:27:13 | Raporteaza
@The hangover
hold on buddy!
Nu le explica la boalele astea ce-i adevaratul sentiment de ,sa spunem patriotism!
Astora da-le niste mici,o bere si pe vadim,si sa-i vezi ce romanasi verzi ai la usa casei!Toti,unul si unul!
Cam ca ceata lui pitigoi.(Ponta+Cron=love,amour,liebe,amor etc))
2011-07-18 23:38:24 | Raporteaza
@SeapreISI Filozofi si filfizoni
@GunoaieAutohtone
voi puteti sa va bagati sub patura mea de unde o sa va priveasca un singur ochi!Cam hulpav ce-i drept.
Daca aveti noroc o sa va priveasca si o macska(magyar pussy).
Noroc bun!
2011-07-18 23:48:38 | Raporteaza
@tamara’s nephew:
Salut amice
Nu stiu ce dracu se intampla cu mine dar cu cat citesc mai multe postari de pe aici, de pe Vox, ma radicalizez, ma talibanizez.
Mi-am jurat de mii de ori in barba ca nu voi mai deschide siteul, ca voi sta mai linistit, ca de fapt nu merita efortul risipit pe niste agarici cu mintea clismata, dar o mai comit din cand in cand, intru si daci ma enervez.
Vor niste rahati cu ochi sa-mi ia mie dreptul de a vota, eu care am facut mult mai multe pentru tara decat ei zacand pe acolo, vor ei sa-mi spuna ca am primit galeti portocalii si sepci , pe aici, prin tari straine.
Vor ei sa-mi spuna ca eu nu mai am dreptul sa mai vin in tara, sau ca trebuie sa platesc dari si aici si acolo pentru a avea dreptul de a calca solul romanesc.
In fine, cine dracu ii ia in seama, rahati cu ochi, gratarul si berea la 2 kile plus 250 grame bonus, maneaua la maxim plus felatie la Voiculescu si copilasii lui , adica che si bidoane goale
2011-07-18 23:56:28 | Raporteaza
@netot, eu sunt un cretinoid, ca berbecu ala de bacon vrea sa aduca 1 milion de voturi.pai, tu iti dai seama ce dobitoc e , eu vreau sa aducem 3 milioane, zece.ce zicimapizdamti?
2011-07-18 23:59:37 | Raporteaza
io te intleg perfect, uite, nenorocitii astia de americani beau si bere si ies si la gratar sau barbecue de 4 iulie, da’ voi bpzz gori, amice hun, voi o mancati cruda , de sub shea, nu, mai pieleapuliii?
2011-07-19 00:04:06 | Raporteaza
FUMI
Coane, sa-ti traiasca familia si sa ai grija de ei.
Va sta foarte bine impreuna, sunteti niste draguti, si…ma bucur ca Romania are prin tine si copii tai un fel de ambasadori, stii tu ce vreau sa spun.
Restul…..e can-can
2011-07-19 00:05:09 | Raporteaza
@the hangover, ai vazut prea multe filme,du-te dreacu de boschetar …de unde esti, din Puglia?
2011-07-19 00:06:45 | Raporteaza
@36, 37, 38—–clar, un dobitoc (sunt sigur ca nici macar nu era nevoie sa mentionez, se vede)
2011-07-19 00:07:33 | Raporteaza
uite eu sunt dobitoc, nu stiu ce am vrut sa-ti spun prin “copii” tai.da’ ma rog, daca-l sustin pepLESHU , se cheama ca sunt si eu telectual?
2011-07-19 00:09:05 | Raporteaza
@40 Alupigus
2011-07-19 00:09:50 | Raporteaza
esti un pulean agramat
2011-07-19 00:09:54 | Raporteaza
@mahmurul=The hangover=tizu=laur
Tu nu esti capsunar, nu esti muncitor tomano-spaniol , tu esti un golan fioros frustrat.
La o prima citire esti bolnav psihic.
La o citire mai atenta esti satanic pur.
2011-07-19 00:12:43 | Raporteaza
Nepot, Clona nepot sau hangover sau clona hangover sau ei insisi sunt niste parafilici dementi
Niste neamuri proaste satanizate
2011-07-19 00:16:05 | Raporteaza
beeei, hengouvăr, iamaitenpiydamti la hamburgherii tai cu mult chieciap
2011-07-19 00:17:57 | Raporteaza
penibil si jenant
te-ai legat in mod stupid de problema reala a suprapopularii planetei doar ca sa-ti expui pompos familia pe net in costume de baie
2011-07-19 00:18:33 | Raporteaza
@yabaduba:
Te excita o FAMILIE in costume de baie ???
Esti scarbos neica, zau, trateaza-te
2011-07-19 00:24:09 | Raporteaza
@40,44,47-clone care ma iau de la jumate.OK?
Sau care vor sa-mi vada ochiul hulpav de sub plapuma.OK?
Care mai cloneaza,masa-i C_rva!(ca romanasul verde)OK?
2011-07-19 00:30:33 | Raporteaza
@Dl.Fumurescu
ati vrut sa vedeti pana unde merge cretinismul mioritic?
Hai ca sunteti simpatic,pai este infinit,ca si prostia.Zau!
2011-07-19 00:32:14 | Raporteaza
@The hangover
ce sa le mai spui loazelor astea ,prietene?
Ca sunt prosti?Stiu si ei.
Ca sunt asistati cu ceafa groasa?Se recunosc!
Ca sunt niste nespalati,pe ultimul loc in Europa la consumul de sapun si pasta de dinti?Se stieeeee!
Ca sunt pe locul intai la batut neveste si copii?Vorbesc statisticile!
Ca au microbul lenii si al prostiei,dobandit genetic de la parinti?Nu e vina mea.
Ca n-au trecut de marginea orasului in care locuiesc,decat la gratar cu bere la pet?Atat ii duce bibilica.
Ca daca s-ar sinucude in masa ar face un imens bine plaiurilor astora?Stiu si ei!
Ca sunt frustrati,invidiosi,egoisti,lasi,neomenosi?Ii au pe Ponta si Crin ca exemplu.(Felix e bonus)
Mai da-i in spumele lui Decebal!Atat!
2011-07-19 00:39:04 | Raporteaza
@tamara’s nephew
Ca daca s-ar sinucude in masa ar face un imens bine plaiurilor astora?Stiu si ei!
Uite asa vorbeam eu cu mine insumi in fata domnului Doctor.
Zicem ca vor disparea toti ‘mioriticii’ si vom ramane doar noi doi: nepot si nephew. Apertitul e
mare si ne vom sodomiza + 69.
Dnl Doctor in medicina mi-a zis cam asa:
“Baiete, am facut un examen riguros si ti-am descoperit un falus in creier.
Acest falus creste continuu, cu atat mai mult cu cat injuri, esti scrbos cu oamenii, esti un mizerabil.
Normal ai intra in puscarie. Asa, fara discernamant , vom incerca sa-ti extirpam falusul din creier.
Vei ramane cu creierul cat nuca , dar tot e bine, va fi doar un pic mai mic decat micutzul preputz. Vei zambii mereu si va fi bine”
2011-07-19 00:50:38 | Raporteaza
@tamara’s nephew:
De data asta spun eu “hold on buddy!”
Sa nu-i generalizam, adica daca 70% sunt idioti nu inseamna ca toti au creierul spalat prin clisma.
Am vazut pe aici si baieti (sau fete) destepti/destepte, mircea, ribelalu, luana, etc ,(scuze pentru cei uitati ), dar in genere….ai dreptate, si culmea e ca se mandresc cu ceea ce sunt…nimic nu-i misca din stadiul lor, mandria de a fi prost trebuie dusa la extrem si tipata, urlata, zbierata, ca sa stie toti… ca ca noi nu mai e nici dracu. Unicate pe plan UE
2011-07-19 00:56:57 | Raporteaza
mircea, ribelalu, luana,
fete si baieti destepti si frumosi de la tineret si batranet va multumesc cu totiii pentru aportul adus de voi: hangover si nephew.
Aportul adus de voi pentru cauza partidului e inestimabila.
Va mulumeste Robertta Alma, va multumeste insami eba si insusi Elena.
Va multumeste si Cel Mare ca va stie baietziii de isprava.
O rugaminte de la noi,
sa n-o mai suparati pe @Maria ca e suportera buna a noastra.
Cu drag,
ai vostriii mircea, ribelalu, luana
Pseu:
Cand ne vom vedeeaa curand Sefu Mare va va da o lada cu whiskii , da so beti toata.
Va dau si elenele donperinion la gheata din putzurile lor
succes baeti!!!!
2011-07-19 01:16:48 | Raporteaza
Eu as intreba: daca ecologistii extremi se simt chemati sa-si dea cu parerea despre plapuma lui Beckham, care oricum le poate asigura o existenta inlesnita si urmatorilor patru, daca si-i doreste, de ce nu se duc ei in Africa, unde nici nu-i plapuma sa-i tulbure, ca sa imaparta prezervative etc. si sa-i mai opreasca pe oamenii aia din inmultirea cu patru la patrat si din consumul neproductiv de oxigen, macar dupa ce le mor primii patru copii de inanitie – nu inainte de a consuma si ei, saracii, tot felul de resurse carate cu avionul?
2011-07-19 01:21:49 | Raporteaza
ne sutor ultra crepidam
2011-07-19 08:15:02 | Raporteaza
pe vremea cand eram eu de doua schioape si-un olog si ieream la Micii Sudori dupa aia am ajuns la Micii Juhrnalisti-filosofi-Profesori unde dau citate inexacte ca asa fac profesorii-suldori. Deoarece eu sunt rrrroman de ginta latina si in engleza e “soldering” si din cauza ca io iubesc ambele luntri si vreau ca sa votez ca mi-s rrrpman si pot sa pun un “L’ unde nu exista ca nu conteaza: dragostea-i mare. Ce, daca nu cunosc limba romana, daca citez “dupa ureche” si daca-mi dau cu parerea despre lucruri care-mi depasesc competentza n-am voie sa fiu si io jurnalist, profesor, filosof si analist sportivo-politic ?! Ca doar n-au profesionistii monopolul….
Citatul exact fiind: “Sutor, ne ultra crepidam”
Sursa: Wikipedia. Ce naiba, macar un pic de documentare, dar nu de pe W
2011-07-19 10:01:52 | Raporteaza
en.wikipedia.or../
Dl. Fumurescu fiind o parafraza (parodie ?) la meseria-arta numita telectual-jurnalisto-profesor , nu se pune. Putea sa zica si “ne supra crepidam sutor lindicaret”, e de la indicatie si se pune un “L” din cauza ca se mananca un “a”. Adica e dreptul lui fundamental sa fie mascarici. A fost o greseala de tastare: a gresit ca a tastat, daca nu tasta nu gresea. Sau macar nu se vedea. Poate pe Amarzon L e intre U si T si ei are degetele mari si apasa din greseala eronat. Vorbesc din greseala. Scriu din greseala. Publica din obligatie de serviciu.
2011-07-19 10:13:52 | Raporteaza
@Hangover
Felicitari! Cat se chinuie sa-ti ingroape comentariul 32 si 35 sub zeci de mesaje-clona, e clar ca i-a durut.
Bravo, felicitari pt copii, si te-am citat pe blogul meu.
2011-07-19 11:03:58 | Raporteaza
@Micul Suldor:
Depinde de documentare…la Princeton se pare ca este corecta si varianta lui Fumi…mai putin L-ul
…probabil a vrut sa fie mai original decit originalul… 
dailyprincetoni../
2011-07-19 11:10:25 | Raporteaza
@Adi: in cazul citatelor nu exista “versiuni” si judecati de valoare. Exista textul autorului si pe ala il citezi ad literam. In afara de textul original mai exista parafraza -eventual in scop de parodie. Desigur ca dl. Fumurescu are dreptul sa scrie in jurnalul lui intim numit “blog” in ce calitate vrea: in calitate de fumator de ayahuasca , in calitate de pescar amator, de tata de familie sau in calitate de pedofil. Cand publici manele dar te recomanzi la “citeste biografia” ca fiind profesor, filosof, jurnalist, intelectual – inseamna ca esti impostor, excroc. Ca mentorul lui , Basescu, cel care desi functia ii interzice alte calitati publice decat cele functiei, isi permite sa se manifeste public in calitate de… simplu cetatean, alcolist, tata de familie sau infractor de drept comun si penal. El/ei amandoi de fapt si nu numai ei -au talentul asta deosebit de a fi profesori, jurnalisti, presedinti sau intelectuali numai la partea cu foloasele. Cand e sa faca ceva pentru foloasele alea -gata, s-a terminat: dintr-odata devin simpli cetateni , manelisti si tati de familie cu toate drepturile aferente si fara nici o obligatie. Iesim in spatiul public si luam bani ca jurnalisti dar la partea cu gramatica , logica sau bunul-simtz strigam ca avem dreptul sa fim prosti, agramati, nesimtiti. Asa e, ai drepturile alea; caz in care n-ai dreptul sa publici decat daca scrii pe perete in dormitor la tine.
Asta este tigania si jidania portocalie tipica si in America si in Romania: avem niste calitati la foloase si alte calitati la obligatii si indatoriri.
2011-07-19 11:33:36 | Raporteaza
@Adi: asa e, depinde de documentare. Oare cum s-o zice treaba aia la Golden-Blitz… oricum v-am spart: n-ati inteles nimic (nici io) dar e in latina, bah, in latina!!!! Tu poti sa vorbesti limba chirilica ? Dar limba ideogramica poti ? De-aia tre sa puneti botu la vrajeala mea , ca eu stiu si voi nu stiti nici macar limbile alea
Hai sa te vad, poti sa zici repede “capra crapa piatra…” ? Eu pot mai repede. Deci parerea mea despre despre orice este mult mai valabila si autorizata decat a ta. Plus ca eu am diplome si am fost si la micii suldori.
2011-07-19 11:44:34 | Raporteaza
@ tamara’s nephew
Nepot psihopupule,
daca e macska(magyar pussy) vrem sa stim si noi detalii multe.
Daca i-a pierit de mult stramtosenia, daca larghetea si generozitatea in praxis, prea frecventa si nesabuita sa oferire a dus la decalibrari repetate, daca s-a intrat double penetration, daca s-a intrat dublu in ea ( impreuna cu tizu sau macgreggor).
Lucrurile astea trebuie stiutre pentru ca de cele mai multe ori consatencele macskaei asteia fac extremise de-i misca la krci si lingurica pana si pe maestrii regiei si scenariilor xxx extrem.
Nu vrea nimeni marfa expirata obsoletabila.
Nu stiu de ce-ti expui (la productie?) macksa asta pe toate blogurile.
O fi bagat multe in ea si pe langa ea,cu toate probele de oboseala care o fac neatractiva, o fi bagat elemente de piercing cu Aur de 18 minimum, vreo 3 uncii, sa urce la vreo 4500$. Si-o mai fi pus si niste diams de minimum 0.5 carate fiecare. Cine stie?
Cat despre meluselu tau, ochiu hulpav, sa-l lasi la un banc de proba, la vreun ruman verde, frezor, sudor, lacatus, sa-ti frezeze si sa-ti dea o gaura in el, o gaura cum se da -in alta parte- boilor.
2011-07-19 12:31:21 | Raporteaza
SUTOR, nu suLtor, boule !
2011-07-19 14:17:52 | Raporteaza
ne supra crepidam sutor iudicaret
Din:
THE LOEB CLASSICAL LIBRARY
PLINY NATURAL HISTORY
WITH AN ENGLISH TRANSLATION
IN TEN VOLUMES
VOLUME IX
LiBRi XXXIII-XXXV
BYH. RACKHAM, M.A., FELLOW OF CHR1ST’S COLLEGE, CAMBRIDGE, MASSACHUSETTS
BOOK XXXV. XXXVI. 82-85
Apelli fuit alioqui perpetua consuetudo numquam
tam occupatum diem agendi, ut non lineam ducendo
exerceret artem, quod ab eo in proverbium venit.
idem perfecta opera proponebat in pergula transeuntibus
atque, ipse post tabulam latens, vitia quae notarentur auscultabat, vulgum diligentiorem iudicem quam se praeferens ; feruntque reprehensum
a sutore, quod in crepidis una pauciores intus fecisset
ansas, eodem postero die superbo emendatione
pristinae admonitionis cavillante circa crus, indignatum
prospexisse denuntiantem,
ne supra crepidam sutor iudicaret,
quod et ipsum in proverbium abiit.
Moreover it was a regular custom with Apelles
never to let a day of business to be so fully occupied
that he did not practise his art by drawing a line,*
which has passed from him into a proverb. Another
habit of his was when he had finished his works to
place them in a gallery in the view of passers by,
and he himself stood out of sight behind the picture
and listened to hear what faults were noticed, rating
the public as a more observant critic than himself.
And it is said that he was found fault with by a shoemaker
because in drawing a subject’s sandals he had
represented the loops in them as one too few, and the
next day the same critic was so proud of the artist’s
correcting the fault indicated by his previous
objection that he found fault with the leg, but
Apelles indignantly looked out from behind the
picture and rebuked him, saying that a shoemaker
in his criticism must not go beyond the sandal
a remark that has also passed into a proverb.*
(*) ” Ne sutor ultra crepidam. “Let a shoemaker stick to his last.”
__________________
Si alte versiuni english + latin :
NATURALIS HISTORIAE
LiBRi xxxvII.
RECOGNOVIT ATQDE INDICIBUS INSTRUXIT
LUDOVICUS lANUS.
VOL. V. LIBB. XXXIII -XXXVII
NAT. HIST. XXXV. 10. (36.) 83
[12] Apelli fuit alioqui perpetua consuetudo
numquam tam occupatum diem agendi ut non liniam ducendo
exerceret artem, quod ab eo in proverbiam venit. idem
perfecta opera proponebat in pergula transeuntibus , atque ipse post tabulam latens vitia quae notarentur auscultabat vulgum diligentiorem iudicem quam se praeferens, feruntque reprehensum a sutore , quod in crepidis una pauciores intus fecisset ansas, eodem postero die superbo emendatione pristinae admonitionis cavillante circa crus , indignatum prospexisse denuntiantem ne supra crepidam sutor iudicaret,
quod et ipsum in proverbium abiit.
THE NATURAL HISTORY OF PLINY.
TRANSLATED,
BY THE LATE
JOHN BOSTOCK, M.D., F.R.S.,
AND
H. T. RILEY, Esq., B.A.,
It was a custom with Apelles, to which he most tenaciously adhered, never to let any day pass, however busy he might be,
without exercising himself by tracing some outline or other ; a practice which has now passed into a proverb. It was also a practice with him, when he had completed a work, to exhibit it to the view of the passers-by in some exposed place ; while he himself, concealed behind the picture, Avould listen to the criticisms that were passed upon it; it being his opinion that
the judgment of the public was preferable to his own, as being the more discerning of the two. It was under these circumstances, they say, that he was censured by a shoemaker for having represented the shoes with one shoe-string too little.
The next day, the shoemaker, quite proud at seeing the former error corrected, thanks to his advice, began to criticize the leg ; upon which Apelles, full of indignation, popped his head out, and reminded him that a shoemaker should give no opinion
beyond the shoes, a piece of advice which has equally passed into a proverbial saying.
2011-07-19 14:25:32 | Raporteaza
ne supra crepidam sutor iudicaret
Deasemenea Valerius Maximus 8. 12 . 3
VALERE MAXIME
FAITS ET PAROLES MEMORABLES
TRADUCTION NOUVELLE
PAR C. A. F. FREMION , PROFESSEUR AU COLLÈGE ROYAL DE CHARLEMAGNE. TOME TROISIEME.
3. Mirifice et ille artifex, qui, in opere suo moneri
se a sutore de crepida et ansulis passus, de crure etiam disputare incipientem, supra plantam ascendere vetuit.
3. J’admire encore cet artiste[Apelles], qui, dans un de ses ouvrages, écouta volontiers les avis d’un cordonnier sur la chaussure, et qui lui imposa silence, lorsqu’il voulut s’élever au dessus du pied et critiquer même la jambe.
(Av. J.-C. 342.)
si
VALERIUS MAXIMUS
DE DICTIS FACTISQUE MEMORABILIBUS
Car. Benedict. HASE
VOLUMEN SECUNDUM PARS PRIOR
3. Mirifice et ilie artifex [Apelles], qui in opere suo moneri se
a sutore de crepinda et ansulis passus, de crure etiam disputare incipientem, supra plantam adscendere vetuit.
a. Ille. Apelles. Vide Plinium,
XXXV 10. — Ansulis. Quod in
crepidis pauciores fecisset ansas.
Ansae sunt unci, per quos trajecta
lora pedem adstringebant.
…
Ad res , quarum cognitionem non haberet.
Ne sutor ultra crepidam,
inde abiit in proverbium.
2011-07-19 15:32:04 | Raporteaza
ne supra crepidam sutor iudicaret
Despre ‘cizmarul’, mestesugarul ‘incaltarilor’
Ca veni vorba de ‘Weltanschauungul ingineresc??’
Georges: Lateinisch-deutsches Handwörterbuch: sutor.
sutor, oris, m. (suo), I) der Flickschuster, Schuster,
Plaut., Sen. u.a.: pascere se arte sutoris,
Augustin. – zur Bezeichnung von Leuten aus dem niederen Volke
[desemneaza pe cei din clasele inferioare],
Cic. Flacc. 17. Iuven. 3, 294.
– ne supra crepidam sutor iudicaret,
woraus das Sprichwort [de unde proverbul], ne sutor supra crepidam (sc. iudicet),
Schuster, bleib bei deinem Leisten, d.i. urteile nicht über Dinge, die du nicht kennst,
[cizmarule/mestesugarule ramai la nivelul tau, nu judeca lucrurile pe care nu le cunosti]
s. Plin. 35, 85. Val. Max. 8, 12. ext. 3. – II)
übtr., der Zusammenflicker, fabularum, Augustin. c. Faust. 22, 79.
Sidon. epist. 3, 13, 2.
2011-07-19 15:54:10 | Raporteaza
sutor din
Georges-LDHW Bd. 2, S. 2985
Si ’sandala/sandaua’ noastra:
crepida, ae, f. (das latinisierte κρηπίς), die aus einer dicken Sohle bestehende, bloß am Rande mit einem Stück Leder versehene, mit einem breiten Riemen
(amentum), der durch Ösen (ansae) gezogen wurde, am Fuße befestigte Fußbekleidung der Griechen,
der griech. Halbschuh (versch. von der solea, griech. ὑπόδημα, die bloß den Fuß bedeckende Sandale; vgl. Gell. 13, 21, 5),
gegen das Ende der Republik auch in Rom gebräuchlich, ansae od. ansulae crepidarum, Plin. u. Val. Max.: clavi crepidarum (an den Soldatenhalbschuhen der Griechen), Plin.: crepidae militis,
Treb. Poll.: crepidae carbatinae, Bauernschuhe aus rohem Leder (καρβατιναι),
Catull. – astricti crepidis pedes, Curt.: pallio et crepidis uti, Val. Max.: in publicum procedere in crepidis vel cothurnis,
Suet.: cum pallio crepidisque inambulare in gymnasio, Liv.: aureis clavis crepidas suffigere,
Plin.: L. Scipionis non solum cum chlamyde, sed etiam cum crepidis in Capitolio statuam videtis
(u. im Ggstz. dazu als röm. Tracht ille P. Rutilius soccos habuit et pallium),
Cic. – Sprichw., ne sutor supra crepidam (verst. iudicet), Schuster, bleib bei deinem Leisten
nach Plin. 35, 85. Val. Max. 8, 12. ext. 3.
(Georges-LDHW Bd. 1, S. 1748)
2011-07-19 16:00:29 | Raporteaza
ne supra crepidam sutor iudicaret
Erasmus (cu Sfaturi si pentru @autorul nostru A. F.)
PROVERBS,
… TAKEN PROM THE
ADAGIA OF ERASMUS, By ROBERT BLAND, M.D. F.S.A., VOL. 1
Ne Sutor ultra crepidam,
”The shoemaker should not go beyond his last.”
Men should not attempt what they are neither by education nor genius qualified to perform, nor discourse on matters they do not understand ; they will be listened to with no more attention than would be given to a blind man discoursing on colours.
” Cada qual hablé en lo que sabe,” let every one
talk of what he understands. A shoemaker having suggested to Apelles an error in the form of a shoe he had painted, the artist, readily taking the hint, altered the picture in that part. But when the same shoemaker was proceeding to recommend alterations in the
form and disposition of the limbs of the figure,
be received the rebuke, which thence became proverbial, *” The shoemaker should not meddle beyond his last ”
Defienda me Dios of my.” – God defend me from myself,
the Spaniards say, make me to know what is
my proper state and condition.
2011-07-19 16:16:25 | Raporteaza
sutoribus fabularum
Fericitul Augustin
CONTRA FAUSTUM MANICHÆUM (22 . 79.)
Legunt scripturas apocryphas Manichaei,
a nescio quibus sutoribus fabularum sub Apostolorum
nomine scriptas: quae suorum scriptorum
temporibus in auctoritatem sanctae Ecclesiae recipi
mererentur, si sancti et docti homines, qui tunc in
hac vita erant et examinare talia poterant, eos vera
locutos esse cognoscerent.
ST. AUGUSTIN: REPLY TO FAUSTUS THE MANICHÆAN,A.D. 400.
TRANSLATED BY REV. RICHARD STOTHERT, M.A.,
In the apocryphal books of the Manichæans there is a collection of fables, published by some
unknown authors under the name of the apostles. The books would no doubt have been sanctioned
by the Church at the time of their publication, if holy and learned men then in life, and competent
to determine the matter, had thought the contents to be true.
2011-07-19 16:59:42 | Raporteaza
@tipic tigano-jidanesc:
Si@andi cordilieri:
Si tu intrii exact in aceasi categorie portocalie “tigano-jidanesca” cit timp arunci acuzatii de pedofilie nefondate!!!
Cit timp platforma iti permite si nu te penalizaeaza, ba chiar te promoveaza, o sa vezi agramati si inculti pe post de formatori de opinie…si asta nu poti sa i-o imputi lui Basescu.
Tu amesteci vrajela cu lucruri concrete si totul se termina in derizoriu…la ce bun atunci?
2011-07-19 19:08:01 | Raporteaza
Corectare greseli
- Postare 66.
a doua versiune text latin:
“RECOGNOVIT ATQUE INDICIBUS INSTRUXIT” inlocuieste de “RECOGNOVIT ATQDE INDICIBUS INSTRUXIT”
ultimul paragraf (english):
“would” in loc de “Avould”
- Postare 67.
paragraful latin Benedict. HASE:
“ille artifex [Apelles]” inlocuieste “ilie artifex [Apelles]“
2011-07-19 19:22:53 | Raporteaza
@Adi: nu ma preocupa sa imput neaparat ceva cuiva iar in cazul lui Basescu ma intristeaza ca sint atatea de imputat presedintelui Romaniei. In cazul d-lui Fumurescu a fost o insiruire de exemple de posibile “calitati private” in care pretinde un formator de opinie ca “vorbeste”. Nici o acuzatie ci doar constatarea ca vorbim despre un formator de opinie care se bate cu profesiile si diplomele in piept in vreme ce fredoneaza “…pe la spaaateeeee “. Eu nu pot fi considerat formator de opinie deoarece postarile mele anonime nu au autoritatea celor semnate si girate de numele si diplomele Fumurescu si Voxpublica. Dar tu stii deja ca asa stau lucrurile , ca influentza unui postac oarecare nu poate onest fi pusa in balantza cu aceea a “oficialului” unui sait/blog. La fel de bine stii ca acea enumerare nu poate fi numita acuzatie “de pedofilie” si nici macar insinuare -decat de catre o persoana interesata in a decredibiliza postatorul (pe mine) pentru a reduce efectele postarii. Tehnici elementare de manipulare , din nefericire pentru tine evidente pentru tot mai multi cititori. Nici “serviciile” nu mai sint ce erau pe vremuri…. o fi din cauza ca va ancheteaza astia patronul in GB ?
2011-07-19 20:22:25 | Raporteaza
@Adi: platforma nu are puterea de a ma penaliza/promova. Exprimarea ta este ambigua dar in cazul in care “te” acela este la modul general si cu trimitere (nu numai) la Fumurescu : oh ba da, raspunderea este absolut a lui Basescu, indiferent ca i-o imput eu sau nu. Este a lui deoarece lucrurile se petrec la ordinul si in folosul lui. Ma rog, el fiind doar o interfatza investita.
“Vrajeala si lucruri concrete…. derizoriu …. la ce bun atunci…. ”
Saitul si impactul lui sint vrajeli derizorii. Inainte de a spune ca ma contrazic mai gandeste-te.
2011-07-19 20:34:50 | Raporteaza
@imi retrag acuzatia de jurnalism lol: @ba mai bine o refutez ca era irefutabila:
De prostie nu te pot acuza, dar de rea vointa da…ai aruncat cuvintul pedofil cu buna stiinta, ceea ce te pune in categoria celor pe care ii critici, aceeasi tehnica expirata.
Nu am afirmat vreodata ca cei ce posteaza comentarii sunt formatori de opinie…ci doar, ca cei ce posteaza fiind autori, pe deasupra si platiti, ar trebui trasi de urechi cel putin pentru greselile de ortografie/gramatica. Dar iata, cel(cei), ce patroneaza/conduce acest site nu o fac(e)…deci ce propui?
“Saitul si impactul lui sint vrajeli derizorii” DE ACORD!
De ce totusi te sifonezi atunci?
Cind Basescu si altii au propus o lege a presei, toti au sariti ca arsi, de la ziaristi la politicieni…despre ce vobim oare?
Iti inteleg ura fata de portocaliu/Basescu si nu insemna ca ti-o impartasesc…sau doar opinia ta conteaza…
2011-07-19 22:13:31 | Raporteaza
DRAGI TOVARASI CETATENI,
V-AM DAT CASA,MASA
AM AVUT DREPTATE IN 1989 CAND AM SPUS CA V-ATI VANDUT PENTRU UN PUMN DE DOLARI.
ACUM SUNTETI BOLNAVI,SI NEMANCATI. NU ATI APRECIAT ADEVARATA CONSTRUCTIE SOCIALISTA CE URMA SA VINA DUPA 1990!
TOV. CEAUSESCU NICOLAE.
talpes-junior-l../
2011-07-19 22:20:31 | Raporteaza
@ all – asa e: am gresit. E “sutor”, nu “sultor”. Imi joaca memoria feste. Scuzele mele sincere.
2011-07-19 22:31:32 | Raporteaza
hai lasa, nu mai da vina pe memorie.se numeste google si-a avut un lapsus.
2011-07-19 22:33:51 | Raporteaza
@despre insi infatuati
bay insule rau,n-ai si tu un blog al tau unde sa te poti umfla-n basini fara sa deranjezi pe nimeni?
2011-07-19 22:36:58 | Raporteaza
talpes-junior-l../
DRAGI TOVARASI,
M-AI IMPUSCAT! ATI TRADAT CONSTRUCTIA SOCIALISTA!
ATI LEGALIZAT CRIMA PRUNC-UCIDEREA IN TARA ASTA,SI POPORUL ROMAN MOARE GENETIC!
VETI FI CUCERITI DE IMIGRANTII ILEGALI DIN ISRAEL SI ASIA!
VETI AJUNGE MAI RAU DECAT CEI DIN BARAGAN!
CETATENI AI CAPITALII MULT INSORITE DE LA POLUAREA STRATULUI DE OZON!
MA ADRESEZ VOUA,CEI CE MANCATI E-URI.M-ATI IMPUSCAT CA VA DADEAM SALAM CU SOIA FARA E-URI,CA SA FITI SANATASI.
AM REFUZAT SA VA DAU REVISTE SI FILME PENTRU ADULTI.AM FOST MORAL. NU MI-AM INSELAT NEVASTA,PE LENUTA.
M-ATI IMPUSCAT! V-ATI VANDUT PENTRU O GALEATA PORTOCALIE,SI PENTRU O CANA SI LINIAR DE LA PSD.
ATI ALES KGB-UL IN 1990,IAR ACUM TOATE CUCERIIRIILE SOCIALISTE AU FOST DISTRUSE. NU ATI PROTESTAT!
TOV.CEAUSESCU N.
VA MERITATI SOARTA TOVARASI!
talpes-junior-l../
2011-07-19 22:37:00 | Raporteaza
“ar trebui trasi de urechi cel putin pentru greselile de ortografie/gramatica. Dar iata, cel(cei), ce patroneaza/conduce acest site nu o fac(e)…deci ce propui?”
Eu ?! Ma confunzi cu… opozitia
In afara de sex eu tot ce fac fac de unul singur deci n-am de adresat nimanui propuneri.
“De ce totusi te sifonezi atunci?”
LOL adica ‘fac spume’ ?
pai sa vedem: un pic de autopsihoterapie, training autogen i se spunea pe vremuri, pe urma mai ma rid si eu -decat sa ma rida altii , pe alta urma am satisfactii de-astea meschine cum ar fi sa vad oameni cu facultati considerati destepti mai prosti decat mine cu 7 clase -si sa le-o si spun… Ori tu credeai ca numai sfintii si perfectii au dreptate ?!
“Cind Basescu si altii au propus o lege a presei, toti au sariti ca arsi, de la ziaristi la politicieni…despre ce vobim oare?”
Despre o lege care sa produca anumite efecte, nu despre “luati , ba, si voi o lege de la mandea ca azi sunt generos, mi-a fatat gagica”.
Iar eu ii dadeam la gioale lui Fumurescu , n-am nevoie de o lege care sa o faca in locul meu. Iti explic si de ce mi-e inutila: deoarece ar fi (ne)aplicata tot de slugile lui Basescu.
“Iti inteleg ura fata de portocaliu/Basescu si nu insemna ca ti-o impartasesc…sau doar opinia ta conteaza…”
Unora le place jazz-ul, altora Brahms si altora “pe la spaateeee”. Primii doi se mai inteleg intre ei, ala de la urma nu impartaseste nimic. Si da, pentru mine numai opinia mea conteaza.
2011-07-19 22:55:01 | Raporteaza
@futatis futandis
Nu. n-am.
Scot ‘basinile’ astea de la 66-71 aici.
Dar nu cred ca put, sunt prea ‘vechi’.
2011-07-19 23:36:17 | Raporteaza
Rar. Dar, recunosc, rãspunzând la provocãri.
Bine cã v-ati uitat în Larousse, desi fãrã ochelari.
Eu stiam “Ne supra crepidam, sutor!”. hai, Larousse pune vocativul mai la-nceput. Dar “supra”, elementul cheie, l-ati ratat, în articol, prin inadvertentã. Nu-i bai, totul e pasabil, pe lumea asta. Merge si-asa, rãu !
Ce m-a atras a fost însã notatia Dvs. de fost membru la “Micii geologi”. Aprins beculet cã sunteti din Megedia
Eu, fãcut diploma la Cobadin. Fiind “mijlociu geolog”.
Vã rog, eu, frumos, NU mai amintiti de “micul geolog” care ati fost. Geologia Dobrogei de Sud este o poezie. Te face sã atingi Natura cu mângâieri, nu cu ciocan geologic sau idei ecologiste, fãrã bun-simt.
Apoi. Second. Geologia este un mod de a privi lucrurile. Viata. PÃMÂNTUL. Cu oameni, cu tot. N-ai cum sã trisezi. Poti DOAR sã-ti spui pãrerea TA. Dacã e falsã (sau ciudatã), te vor judeca cei din tagmã. Regulile, însã, rãmân !
La Dvs. NU se simte influenta Geologiei. Ascundeti sub covor prea multe lucruri jenante (fãrã a întelege/simti cã se vor amplifica si vor deveni monstri) si nici nu tratati lucrurile evolutiv. Or, ASTA E Geologia. Evolutie
Ecologistii lu’Peste pot sã-si re-aminteascã de faptul cã sunt crestini (care dintre ei). Sunt, acolo, multe repere si explicatii. NU e nevoie de BICI si COMENZI (acum, TOTI adunãm gunoaie!!) decât pentru minti slabe.
Sã vã creascã mari bãietii! – si sã ne facã sã fim si noi mândri de reusitele lor ! Iar Dvs., STATI CÂT MAI DEPARTE de Formarea lor !! Lãsati-i sã fie EI însisi !
Poate vor reusi sã evite jenantele Dvs. compromisuri morale.
2011-07-20 01:38:38 | Raporteaza
@procust cel mititel:
“am satisfactii de-astea meschine cum ar fi sa vad oameni cu facultati considerati destepti mai prosti decat mine cu 7 clase -si sa le-o si spun…”
La ce folos ca le-o spui…“pe la spaateeee”…tu ramai cu gaoaza umflata, iar ei nici macar nu se uita la tine…
2011-07-20 03:31:26 | Raporteaza
@Adi: te-ai uitat tu. Eu ma multumesc si cu putin
2011-07-20 09:21:43 | Raporteaza
@modestia si diaria:
Ma bucur ca ti-am dat un motiv sa existi…
2011-07-20 12:40:00 | Raporteaza
I saw this at the store too and was tempted to pick it up. But Avon seems more naturals to me. I would like to see a full review though. It looks promising, and if it works I am all for it.
2012-05-01 14:05:27 | Raporteaza