![]() | Emil Hurezeanu: “Să depăşim faza infantilă a liderului bun care se bate cu liderul rău”vezi toate articolele de Costi Rogozanu05 Dec 2011 la 11:48 42 comentarii 2433 vizualizari. |
Acum două săptămîni a avut loc un workshop în Realitatea. Emil Hurezeanu a avut o intervenţie în care practic s-au topit toate temele mari de dezbatere despre media, societate, românească, politică, social. Am cerut acordul autorului pentru preluarea filmului. Deşi iniţial era un discurs destinat interiorului unei companii şi angajaţilor săi, zic că ideile puse pe masă merită discutate de toată lumea. Cum intrăm în procesul de recuperare a încrederii, ce tip de presă va cîştiga, ce tip de politician va cîştiga, ce tip de societate va cîştiga? Am şi rezumat mai jos cîteva din ideile principale, în caz că nu aveţi timp să ascultaţi 20 de minute.


Irina Zamfirescu azi la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1Penalul asta vrea destramarea culturii romanesti, distrugerea bisericii, propagarea culturii homosexuale in tara noastra. Esti un abject mai Cernea, un excrement politic. Ai fost exmatriculat de la Universitatea... | ||
| 2@Goth: lucrurile le vad cam asa: mai intai au fost pelasgii. mai vechi decat dacii, thracii, scitii, celtii, mai vechi chiar si decat sumerienii. au existat intr-o zona unde aveau ajutor din partea naturii:... | ||
| 3Declarația lui Balaban-Grăjdan: "Motivul pentru care ... să zic ... conștiința m-a obligat să fac acest lucru este pentru că se împlinesc 150 de ani de cînd Alexandru Ioan Cuza a înființat această structură... | ||
| 4@Alin Fumurescu: Aștept cu interes părerea dvs. despre demiterea lui Vladimir Tismaneanu și Ioan Stanomir de la conducerea Institutului pentru Cercetarea Crimelor Comunismului, dar și despre retragerea... | ||
| 5@tamara's nephew 55 - "Precum te arata si numele,prostu’ pana nu-i fudul,nu este prost destul!" In RO prenumele Ioan este cel mai frecvent prenume pentru etnicii romani. Diminutive pentru Ioan/Ion: Ionel,Ionut,Nelu.... | ||
| 6Domnule Rogozanu, cu totul offtopic mă întreb dacă ați putea face o anchetă asemănătoare și asupra dosarului ”Trofeul calității”. Cu siguranță sunteți la curent cu noile evoluții ale dosarului: ISC s-a... | ||
| Mihai Goţiu 11998 citiri |
| Cristian Teodorescu 10782 citiri |
| Costi Rogozanu 10205 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4471 citiri |
| Constantin Creţan 4322 citiri |
| Dan Duca 4185 citiri |
| Alin Fumurescu 4043 citiri |
| Ciprian Şiulea 3338 citiri |
| Dorin Tudoran 2897 citiri |
| Iulian Leca 2414 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 63057 citiri |
| Cristian Teodorescu 41130 citiri |
| Costi Rogozanu 39166 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18225 citiri |
| Alin Fumurescu 17938 citiri |
| Viorel Dobran 13055 citiri |
| Dan Duca 12062 citiri |
| Constantin Creţan 11333 citiri |
| Elena Vijulie 9024 citiri |
| Dorin Tudoran 8823 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
“Toată lumea încearcă să manipuleze pe toată lumea.”
“Şi mass media manipulează.”
“Injectarea profilactică cu informaţie, asta face presa, ca un vaccin antigripă.”
“Intelectualii au luat-o razna mai rău decît politicienii, aliniindu-se sau intrînd în adormire.”
Ca o concluzie:
” Sînt singurul roman în viaţă care a condus două servicii în limba română ale unor ţări străine. 12 ani la Europa Liberă şi după aceea la Deutsche Welle. Fac diferenţa între propaganda bună şi propaganda rea.”
O spune un om care, pe linga Europa libera si Deutsche Welle, a ajuns om de baza la Vintu.
Si trebuie crezut in ce spune?
2011-12-05 12:06:57 | Raporteaza
Da, dupa faza aia trecem la faza ” liderul prost se bate cu ala si mai prost asa ca noi stam acasa si-i lasam sa se aleaga cu tzucalarii din partide si cu disperatii cumparati …”
Iar d-l Hurezeanu trece de la faza ” … oooo, lider maximus !” la ” … cit dai sa te fac om in politica dimboviteana ?” Si are dreptate, ii trebuie si lui ceva cheag la batrinete dupa cit rahat a mincat la viata lui …
2011-12-05 12:30:42 | Raporteaza
@victor L:
Nuuu, trebuie crezut un comunist si securist, fost deputat FSN si ministru al lui Iliescu, care a pus ministru un fin agramat si un sef mafiot, plus o tuta blonda. Si care si jura stamb pe Biblie…
Da, ala poate fi crezut….
2011-12-05 12:35:21 | Raporteaza
test
2011-12-05 12:40:30 | Raporteaza
Costi,
sunt reflectii adolescentine.
Locuiesc in Austria dupa cativa ani petrecuti in Germania. Omu’ bate campii !
2011-12-05 12:45:40 | Raporteaza
Eu nu înţeleg un lucru: cine stabileşte interesul public în funcţie de care se împarte propaganda în bună şi rea? Spre exemplu, este evident că eu şi Rogozanu avem idei complet diferite despre interesul public şi mie mi se pare că el face propagandă proastă, contrară agendei publice (şi viceversa). Însăşi ideea de “interes public” mi se pare alunecoasă. Există, poate, mai multe publicuri, fiecare cu interesele proprii, însă interesul public dpdv al presei se rezumă la buletinul meteo şi reportajele din trafic. Iar atâta timp cât oferi doar informaţii brute nu se poate spune că faci propagandă. Prin urmare, logica ne spune că propagandă înseamnă interpretarea faptelor conform ideilor personale/liniei de conduită din trust/intereselor patronului. Deci interesul public şi propaganda sunt concepte contradictorii şi propaganda bună e inexistentă. În cazul României, lingăii de semne opuse, Radu Morar şi Mircea Badea, de exemplu, sunt la fel de nocivi. Iar publicurile lor sunt la fel de dezinformate. Efectul vizibil este apariţia unei stări de suspiciune şi incertitudine maniheistă. Lucru ilustrat foarte bine în comentariile articolelor de pe voxpublica, de exemplu: două publicuri care vociferează toxic, ambele invocând interesul public.(Lucru pe care-l spune şi Hurezeanu când vorbeşte despre imaginariile infantile, de altfel, fără a constata că se contrazice singur. Cum ar veni, pune diagnosticul corect şi propune tratamentul greşit. Pacientul moare.)
2011-12-05 13:02:05 | Raporteaza
@ Cosmin,
inca ramine valabila vorba din vechime: “interesul poarta fesul”.
Cind am citat din sinteza lui Rogozanu spuneam ca Hurezeanu a parafrazat pe cineva: “toti cretanii sint mincinosi; eu sint cretan”.
2011-12-05 14:00:44 | Raporteaza
@victor L
Nu pot pleca de la premisa că Hurezeanu (sau Rogozanu) sunt rău intenţionaţi. În cazul ăsta, ce-aş mai căuta aici, în “cuibul duşmanului”? Trollingul steril nu-mi e pe plac. Poate totuşi reuşeşte cineva să susţină existenţa “propagandei bune”…
2011-12-05 14:13:26 | Raporteaza
“Noi nu ne legăm de problemele similare ale altora din care noi am ieşi cîştigaţi. O comparaţie între un siderurgist din Strassbourg şi unul român, un documentar la Arte. Francezul căzuse pe toată linia, siderurgistul român, cu un viitor mai nenorocit, era un optimist.”
Magistral, unic, genial … asta-i “propaganda buna” faptului ca romanu’ n-are standarte si ca optica sociala il incurajeaza in credinta ca ii este permis sa decada neingradit oricat de jos .
2011-12-05 14:29:16 | Raporteaza
Societatea romaneasca e infantila in raport cu societatea germana? Asta e o forma vulgara de romantism, care pune maturitatea pe seama raportului intre individ si institutie. intre ele media care manipuleaza in sensul in care construieste binele si raul, care absoarbe increderea oamenilor care nu gasesc sprijin nici in lideri si nici in institutii. pai societatea germana a experimentat la maxim modernitatea in nazism: acolo liderul s-a sprijinit pe capacitatea poporului german de a-si sprijini dementa pe institutii. nu (numai) seductia fata de lider a produs atrocitati, ci modernitatea institutionala care a invartit in afara milei si a eticii minimale o masinarie infernala. Societatile infantile nu produc masacre.
2011-12-05 15:16:46 | Raporteaza
Hm, un mercenar de presa preluat de un ziarist rosu da lectii. S-a luminat dintr-o data la vremea bastonului si a proserpilului, dupa ce a fost “obiectiv” in functie de cine il platea o viata.
Hai siktir!
2011-12-05 15:21:43 | Raporteaza
@victor L:
Ca orice cretin folosesti argumentul ad hominem. Caruia ii soune asa, dar, evident, nu e un argument. Da, trebuie crezut pentru ca ce spune e de bun simt. Si hitler a avut dreptate cand a zis la un moment dat al vietii lui ca 1+1=2.
2011-12-05 16:17:09 | Raporteaza
@ adrenalitera,

verzi ce se intimpla cind incurci pastilele?!
“soune” tot de la nen-tu hitler citire?
2011-12-05 17:05:59 | Raporteaza
foarte interesant articolul.
“Ţările unde se uită mult lumea la televizor sînt în insolvenţă sau faliment, spune Jeffrey Sachs. America se uită la televizor în medie 6 ore pe zi. Grecia, 8 ore pe zi. Finlanda, o oră şi jumătate pe zi. Sachs spune: faceţi ceva ca oamenii să se uite mai puţin la televizor.”
Discutand cu un elvetian cu bani: “noi in casa nu avem televizor. Televizorul e o forma de distractie inferioara, pentru oameni mai putin educati.”
2011-12-05 17:07:54 | Raporteaza
daca ar fi prezentat retete valabile de crestere a audientei postului privat prin mijloace inteligente si de bun simt, l-as fi apreciat dar dl hurezeanu nu va renunta la manipulare nici dupa ce da ortu’ popii…
2011-12-05 17:41:20 | Raporteaza
Cam gros obrazul acestui Hurezeanu care vine să ne spună acum pe față ce se jurau cu vreo doi ani în urmă cei de la Realitatea că nu fac. Nu tot el era invitat pe la tocșouri unde nu făceau altceva decât să erodeze în mod deliberat și grobian încrederea unui post de știri devenit armă ascuțită în procesul electoral, mânuită abil de un patron care îi întorcea pe toți cu cheița și le spunea în ce direcție să meargă, că doar el era cu banul?
Ca actor nu tocmai de rang secund în micul puci mediatic încercat la alegerile din decembrie 2009 (și mă gîndesc aici la Patriciu cu caseta lui, la Racoviceanu care a sifonat-o spre public, la Realitatea-Cațavencu și lătrăii care parcă turbaseră de câte spume la gură făceau seară de seară, la heirupismul general de care erați cuprinși cu toții pentru a-l vedea pe Crin la Cotroceni, la respectul pe care îl voiați, la Insomar-ul lui Gelu Teodorescu/SOV, la Răzvan Dumitrescu, la Ursu și femeia lui, la Mircea Dinescu și portofelul lui, la Stelian Tănase ”istoricul” ajuns de un patetism care îți inspira milă, și, nu în ultimul rând, la Emil Hurezeanu, participant tacit și uneori vehement de vocal la linșajul care s-a transformat – lucrurile nemergând, până la urmă, cum se spera – în distrugerea unui întreg trust mediatic… ) Despre ce vorbim aici?! Adică mai întâi se încearcă spălarea pe creier ca la carte și cu tot tacâmul a unei întregi mase de indivizi, după care vine Hurezeanu să ne ”recâștige încrederea”, după modelul ”hai băi Fane c-am glumit”?
Acestui Hurezeanu ar trebui să-i fie rușine și să tacă mâlc în banca lui. Cel mult, poate reușiți să mai prostiți niște țațe și cocalari (este de unde, e plină România…), eu, unul, ca individ care a asistat stupefiat la spectacolul grotesc din iarna lui 2009 (și perioada ce a urmat), am doar un cuvânt să-i spun lui Hurezeanu și alor lui: sictir!
2011-12-05 18:16:42 | Raporteaza
Legat de lideri vs societate: iata un documentar radio BBC interesant: “Do Leaders make a Difference?”
bbc.co.uk/iplay../
Adesea liderii politici sunt analfabeti muzical care mimeaza actul dirijarii, avand insa influenta neglijabila asupra “simfoniei” sociale.
2011-12-05 19:37:54 | Raporteaza
… manipularea politicii de imagine a liderilor fiind saltul de la “Economia duduie” la “Economia duduie din cauza noastra.”
2011-12-05 19:43:43 | Raporteaza
Ai niste mici scapari de prezentare: “Injectarea profilactică cu informaţie”, “Sîntem”, “Sînt”, “întîrziere”, “întrucît”, “Cînd”, “sfîrşitul săptămînii”, “cîştiga”, mai sunt cateva, nu insist.
Sa le modifici, te rog, nu-ti fac cinste.
Revin cu un comentariu, daca voi considera oportun, dupa ce imi aloc 20 de minute pentru video.
Toate bune!
2011-12-05 19:50:38 | Raporteaza
vremea dreptatii pedeliste!!
Situație incredibilă, creată de o lege care în loc să protejeze oamenii nevoiași aflați în număr tot mai mare, îi scoate din calcul și le ia de la gură și ultimele firimituri de decență, obligându-i doar să viseze la alimentele de bază oferite pe gratis. Este vorba de „listele” beneficiarilor ajutoarelor din Fonduri Europene. Făina, mălaiul, macaroanele și orezul, oferite prin suportul Europei, de către Consiliul Județean Arad și de primăriile din județ, ajung la cei care sunt pe listă. Nu însă şi la adevăraţii nevoiaşi, cei sărăciți de pensii mici, sau de absenţa lor, care își „strică” banii pe medicamente. Nu se ia în calcul venitul pe membru de familie, ci pe persoană. Aşa se poate ajunge la situaţii strigătoare la cer pentru inechitatea lor.
Legea spune foarte clar: cei care au venituri mai mici de 400 lei beneficiază de aceste alimente. Doar că, dacă nu ai nici pensie, nici șomaj și niciun venit, ești în afara legii, nu exiști, deci nu primești nimic.
Satul Lalașinț, din comuna Bârzava, ne oferă un exemplu relevant dar cu siguranţă cazurile sunt mult mai multe. Soţul, un bătrânel apăsat de greutăţile vieţii, are o pensie de 530 lei, prea mare pentru a intra în categoria celor ajutaţi, dar cu banii lui trăiesc doi oameni. Soţia, fostă angajată la CAP, nu primeşte chiar nimic pentru că are doar 7 an lucraţi şi pentru a fi pensionar ai nevoie de minim 10 ani. Nu are nici un venit, dar nu are parte nici de ajutorul european. E prea săracă pentru Europa. „Oare noi trebuie să murim de foame, în timp ce alții aruncă orezul şi macaroanele primite la porci, cum e cazul la noi în sat. Noi nu avem ce să punem pe masă şi strângem şapte lei să ne mai cumpărăm un kilogram de orez şi făină”, își spune oful un bătrânel cu fruntea brăzdată de probleme și cu o plăsuță cu medicamente în mână. Toți banii ne merg pe aceste medicamente. Pentru noi acest ajutor ar fi ceresc”. „Sunt momente când nu avem ce să punem pe masă. Oare de ce nu îi ajută cu adevărat pe cei nevoiași?”, se întreabă cu lacrimi în ochi bătrânelul.
Ajutor și nu prea
2011-12-05 20:15:16 | Raporteaza
@arader: unde-i biserica?
‘vaz enorm si simt monstruos’ : proiectul bugetului de stat prevede constructia de noi biserici iar prin amendamente sunt cerute si mai multe .
preotii sunt bugetari; in acest caz nu se aplica regula 1:7 ? nu ca as avea ceva impotriva dlor ….
dar ma intalnesc tot mai des cu suprarealismul
supravietuirii in Ro si ma intreb tot mai des :
la urma urmei, cand nu mai exista nici o cale ori speranta,UNDE ESTE BISERICA?
2011-12-05 21:33:10 | Raporteaza
Hurezeanu=un mare mizerabil inteligent, cu ceva scoli si ceva cultura dar un om de nimic.
2011-12-05 21:38:05 | Raporteaza
BISERICA propagandei lor …
2011-12-05 21:43:36 | Raporteaza
Tenismenul suparat pe pastor
Nastase azi e suparat pe popa
Iar pastorul e suparat pe toti
Daca putea pisica o sa o rupa
Dar nu sa-i expulzeze si pe hoti!
Tenacitatea si-ncapatanarea
Sunt arme vechi cu care e dotat
Secesiunea asta e-ntrebarea,
De douazeci de ani nu s-a schimbat?
Mai bine i-l lua atunci afara
Cand pe la meciuri el era chemat
Si domnul pastor Tokes bunaoara
Prea multumit azi n-ar fi comentat!
Vom punem intrebari stupide
Serviciile noastre speciale dorm?
Cate un pastor sa avem oriunde,
Serviciile-avand program de somn!
2011-12-05 21:45:03 | Raporteaza
@Paul: ‘”Nu tot el era invitat pe la tocșouri unde..”
Parca suna mai bine “dezbateri televizate” decât “tocsouri”. Suna ca dracu!
2011-12-05 21:46:45 | Raporteaza
Hurezeanu:
“Deseori i se spune lui Băsescu – domnule, ai tratat mecanic chestiunea austerităţii. Trebuia o poveste… ”
Care “deseori” maestre ?! E prima data cand o dai pe post, nu te supara! Adicatelea ce vrei a spune acum, ca masura asta cu austeritatea a fost corecta, da’ a lipsit mangaiatul pe crestet?!! Pai,maestre, pana acum domnnu’ Vantu, cu Oana, Ursu, Ciuvica,Chireac, Dinescu, Tanase si cu voia si girul Dumneavoastra ne vorbeau de genocid, de sinistru, de tra-da-re ! De poveste, nu a fost vorba! Of, of, mai, mai.
Am mai spus, se vede la Realitatea o schimbare. Insa asta nu e meritul lui Hurezeanu ,ci al patronului. Daca d-l Hurezeanu ar fi predat asa teoria manipularii lui Toader pe vremea lui Vantu, da, era ceva.
Asa, ramane un tip valoros care a gresit, girand lichelele doar prin prezenta sa. Sa-l iertam, dar sa-i spunem sa nu mai suteze cu mingea in geamuri.
2011-12-05 23:44:40 | Raporteaza
@Mircea: “Am mai spus, se vede la Realitatea o schimbare.”
Da, s-a prostit si tabloidizat din ce in ce mai rau. Dar, pentru tine, orice inseamna a mangaia puterea pe cap (desi rolul adevarat al presei e exact invers) e de bine, ca nu deranjeaza, dovedeste docilitate. Pana sa auzi/sa vezi o ancheta jurnalistica serioasa la Relitatea, dar si la RTv, mai va!
2011-12-06 00:07:11 | Raporteaza
@Emil Hurezeanu: “Să depăşim faza infantilă a liderului bun care se bate cu liderul rău”
Ce sens avea acesta intrebare pe vremea lui ceausescu? sau ce sens are asta in rusia lui putin , belarusul lui lukasenko ? pai avem clar un lider rau, basescu? si vrem pur si simplu un altul… nu stiu daca acesta va fi mai bun sau mai rau…dar stiu cu siguranta ca basescu este foarte rau. cei care se profileaza acum ca lideri sunt cu siguranta tineri, onesti, educati… nu poate fi mai rau. dincolo de propaganda lui Huruzeanu, ins uns cu toate “serviciile”, cred ca aceasta dihotomie este falsa.
2011-12-06 01:22:16 | Raporteaza
corectie:
pai avem clar un lider rau, basescu!
2011-12-06 01:23:06 | Raporteaza
Aha ,deci domnul a fost propagandist,daca a facut propopaganda!Si acum ce face gateste la vreo bodega sau face tot propaganda?!Ca nu am inteles cei 12 ani de propaganda la cele doua posturi de radio.Acum domnia sa “propaga” pe la niste posturi TV.Asta nu se pune la pensie tot ca munca de propaganda?!
2011-12-06 06:02:09 | Raporteaza
@Cosmin #6 “Iar atâta timp cât oferi doar informaţii brute nu se poate spune că faci propagandă.”
Oh, ba da !
Intitutie media echidistanta:
“Romania, locul 3 in UE la crestere economica”
“Ratingul de tara al Romaniei se imbunatateste in urma masurilor luate de guvern.” , etc.
Institutie media propagandista:
“Basescu s-a imbatat la Golden Shpritz.”
“Boc a folosit elicopterul SRI in interes personal”
“Basescu s-a imbatat la Golden Shpritz.”
“Boc a folosit elicopterul SRI in interes personal”
“Basescu s-a imbatat la Golden Shpritz.”
“Boc a folosit elicopterul SRI in interes personal”
“Basescu s-a imbatat la Golden Shpritz.”
“Boc a folosit elicopterul SRI in interes personal”
…
2011-12-06 10:04:26 | Raporteaza
NU dau doi bani pe ce spune Hurezeanu ! E doar un biet mercenar care vorbeste intotdeauna pentru cine da mai mult !
Orice om are dreptul sa observe ce se intampla in politica si economia unei tari si sa observe cine lucreaza in interesul cetateanului si cine face doar gargara si mintenpentru a ajunge la jaful banului public.
Cei ce lupta impotriva mafiei politice sunt si vor fi atacati intotdeauna. Se incearca permanent si minimizarea actiunilor lor pozitive, pro cetatean !
Eu am un singur crez. Observ si gandesc singur, liber de orice interventii ale gargaragiilor din politica si presa.
VOI VOTA INTOTDEAUNA DUPA FAPTELE SI NU DUPA PROMISIUNILE POLITICIENILOR.
MERCENARII DIN PRESA SI MEDIA NU MA INTERESEAZA NICIODATA,pot gandi si aprecia singur !
Asa ar trbui sa faca toti Romanii, sa observe sa vada faptele nu vorbele si promisiunile, sa gandeasca liber si abia apoi sa merga la urne.
2011-12-06 10:04:53 | Raporteaza
Scuze, completare…
@Cosmin #6 “Iar atâta timp cât oferi doar informaţii brute nu se poate spune că faci propagandă.”
Oh, ba da !
Intitutie media echidistanta:
“Basescu s-a imbatat la Golden Shpritz.”
“Boc a folosit elicopterul SRI in interes personal”
“Romania, locul 3 in UE la crestere economica”
“Ratingul de tara al Romaniei se imbunatateste in urma masurilor luate de guvern.” , etc.
Institutie media propagandista:
“Basescu s-a imbatat la Golden Shpritz.”
“Boc a folosit elicopterul SRI in interes personal”
“Basescu s-a imbatat la Golden Shpritz.”
“Boc a folosit elicopterul SRI in interes personal”
“Basescu s-a imbatat la Golden Shpritz.”
“Boc a folosit elicopterul SRI in interes personal”
“Basescu s-a imbatat la Golden Shpritz.”
“Boc a folosit elicopterul SRI in interes personal”@Cosmin #6 “Iar atâta timp cât oferi doar informaţii brute nu se poate spune că faci propagandă.”
Oh, ba da !
Intitutie media echidistanta:
“Romania, locul 3 in UE la crestere economica”
“Ratingul de tara al Romaniei se imbunatateste in urma masurilor luate de guvern.” , etc.
Institutie media propagandista:
“Basescu s-a imbatat la Golden Shpritz.”
“Boc a folosit elicopterul SRI in interes personal”
“Basescu s-a imbatat la Golden Shpritz.”
“Boc a folosit elicopterul SRI in interes personal”
“Basescu s-a imbatat la Golden Shpritz.”
“Boc a folosit elicopterul SRI in interes personal”
“Basescu s-a imbatat la Golden Shpritz.”
“Boc a folosit elicopterul SRI in interes personal”
2011-12-06 10:06:17 | Raporteaza
@ marean,
esti scuzat; de unde nu este, nici cel de sus nu cere.
Si nici nu poti cere altceva unui papagal decit sa repete ceea ce a auzit.
2011-12-06 16:39:44 | Raporteaza
moneyexpress.mo../
2011-12-06 16:46:46 | Raporteaza
Cam pe linga(realitate).Si oamenii au un reflex de respingere pentru discursurile care vin cu teoretizari care nu le folosesc la nimic. O seara buna !
2011-12-06 18:26:03 | Raporteaza
@niuzdesc in niuzrum: Emil Hurezeanu intradevar este un specialist in dezinformare si intoxicare .Asta este meseria lui ! Pentru asta a fost si este platit !De cine ? De obicei de mai multi .De mai multe “servicii”.Unele de presa ,altele speciale .
Hurezeanu intrase intr-un con de liniste si acum are “ceva” de spus .Sa asteptam !Va veni momentul .Deocamdata a facut ceva zgomot pentru a magnetiza reflectoarele pe el.
Kosovizarea Romaniei,transformarea ei in raiul mafiotilor si a traficantilor de toate felurile ,cancerizarea institutiilor statului la marginea(dar totusi,in interiorul) UE,nu se poate sa nu trezeasca interesul pentru inamicii,si ingrijorare pentru prietenii Europei Unite .
Actualii lideri ai opozitiei asteapta alegerile “libere” si “democratice” pentru a-i aduce la putere.O prostie !
Alegerile libere si democratice se desfasoara fie sub presiunea populara ,fie sub supravegherea unor institutii publice puternice conduse si mobilate cu oameni puternici si competenti,constienti de misiunea lor.Ne aflam in vreuna din aceste situatii ?
Institutiile publice din Romania au fost decapitate de un “ocupant” mai periculos decat o putere straina fata de care reactia ar fi fost imediata de respingere .
Indivizi cu inteligenta apropiata de cea a retardatilor au fost pironiti in fruntea acestor institutii,unii cu vadite porniri antisociale ,dar suficient de vicleni ca sa asculte orbeste ordinele “ocupantului” fara de care ei ar redeveni zero-uri sociale .
Trustul Realitatea se afla in “tranzitie” de la o televiziune agresiv opozanta prin tabloidizare spre un fel de B1-tv .
Felicitari ,d-le Rogozanu, pentru ‘decriptarea’ mesajului lui Emil Hurezeanu.Ar mai fi un mesaj ce se desprinde din toate celelalte: Toti politicienii sunt niste bastarzi nascuti in bordele si alaptati de catele !Lasati orice speranta ca vreunul dintre ei ar manifesta vreun interes pentru propasirea acestei tari si prosperitatea voastra !Oricare ar veni la putere ,va vinde pe nimic in folosul statului si cu comision gras pentru el,bruma de resurse ce a mai ramas din bogatiile acestei foste tari.Despre tragerea la raspundere ,nicivorba !Zgomot pana la alegeri .Dupa aceea,complicitate !
2011-12-07 12:03:29 | Raporteaza
[...] voxpublica.real../. Share this:FacebookTwitterLinkedInLike this:LikeBe the first to like this post. [...]
2011-12-07 15:51:58 | Raporteaza
Salata verde, epigonii si drobul de sare. Pensionar fiind, mi-am gasit indeletniciri placute si totodata, utile. Deunazi, stropind salata verde din solar, mi-am amintit ca « despre papadie si salata copiii pot citi si pe Google » asa cum declara, nu de mult, chiar presedintele tarii. Cat adevar, cata exactitate si cata… discordanta intre genialitatea sursei informationale mentionata si ignoranta gestului meu gradinaresc. Chiar si Ministrul Invatamantului, cel care trage cu strasnicie si stangacie haturile scolii nationale, a ramas fara cuvinte, ca sa comenteze si fara pixeli albastrii, ca sa masoare imensitatea axiomei rostite. Marturisesc ca eu am facut scoala pe vremea cand nu exista portalul Google si tot ce stiu eu despre papadie si salata, stiu de la scoala. Sigur stiinta evolueaza, iar noi trebuie sa tinem pasul cu ea. Ma intreb cu nedumerire, care este mecanismul transformarii succesive si ascendente a civilizatiei umane, cum a luat nastere motorul de cercetare Google, daca « scoala scoate tampiti », dupa cum rostea pe ton declamator acelasi presedinte? Stropesc in continuare salata si nedumeririle dospesc in minte-mi. Daca scoala scoate tampiti, deductia logica ar fi ca cei care ne conduc ori sunt tampiti, ori n-au facut scoala. Ori si una si alta si-atunci vai de tarisoara noastra, fiindca este vorba de prostie. Stropesc salata. Imi reamintesc Povestea lui Pacala (1880) si finalul ei: « Prostia din nascare, leac in lume nu mai are ». Si mai spunea Ion Creanga despre prostie ca « este o uricioasa boala », care nu se vindeca nici in spitale si nici in scoala. Cred ca unii guvernanti l-au citit pe Creanga si la o re-evaluare autocritica, au inteles ca nici spitalele si nici scoala nu le mai sunt de folos. Deci, hai sa facem reforma statului, reducand salariile medicilor si profesorilor si inchizand spitale si scoli. E adevarat ca mama prostilor este mai tot timpul gravida, e adevarat ca prostia este incurabila, dar asta nu da dreptul acestor epigoni sa substituie sanatatea si valorile morale ale unui popor, cu epicureismul primitiv si cu cinismul. Cred ca a venit momentul sa dam jos drobul de sare de pe horn ca sa salvam copiii si viitorul tarii! Dar se apropie sarbatorile de iarna, iar noi, romanii, redevenim idilici. Ciclul bucuriei si al primenirii sufletesti patrunde-n inimile si casele noastre cu fiecare Craciun, iar primele ninsori astern netedul si albul peste asperitatile cenusii ale vietii. Sa intampinam optimisti Sarbatorile si sa speram ca-n 2012, drobul de sare va fi asezat la locul potrivit. Darie, 08.12.2011
2011-12-08 17:25:27 | Raporteaza
@Paul: @Ion Delatara: Salata verde, epigonii si drobul de sare. Pensionar fiind, mi-am gasit indeletniciri placute si totodata, utile. Deunazi, stropind salata verde din solar, mi-am amintit ca « despre papadie si salata copiii pot citi si pe Google » asa cum declara, nu de mult, chiar presedintele tarii. Cat adevar, cata exactitate si cata… discordanta intre genialitatea sursei informationale mentionata si ignoranta gestului meu gradinaresc. Chiar si Ministrul Invatamantului, cel care trage cu strasnicie si stangacie haturile scolii nationale, a ramas fara cuvinte, ca sa comenteze si fara pixeli albastrii, ca sa masoare imensitatea axiomei rostite. Marturisesc ca eu am facut scoala pe vremea cand nu exista portalul Google si tot ce stiu eu despre papadie si salata, stiu de la scoala. Sigur stiinta evolueaza, iar noi trebuie sa tinem pasul cu ea. Ma intreb cu nedumerire, care este mecanismul transformarii succesive si ascendente a civilizatiei umane, cum a luat nastere motorul de cercetare Google, daca « scoala scoate tampiti », dupa cum rostea pe ton declamator acelasi presedinte? Stropesc in continuare salata si nedumeririle dospesc in minte-mi. Daca scoala scoate tampiti, deductia logica ar fi ca cei care ne conduc ori sunt tampiti, ori n-au facut scoala. Ori si una si alta si-atunci vai de tarisoara noastra, fiindca este vorba de prostie. Stropesc salata. Imi reamintesc Povestea lui Pacala (1880) si finalul ei: « Prostia din nascare, leac in lume nu mai are ». Si mai spunea Ion Creanga despre prostie ca « este o uricioasa boala », care nu se vindeca nici in spitale si nici in scoala. Cred ca unii guvernanti l-au citit pe Creanga si la o re-evaluare autocritica, au inteles ca nici spitalele si nici scoala nu le mai sunt de folos. Deci, hai sa facem reforma statului, reducand salariile medicilor si profesorilor si inchizand spitale si scoli. E adevarat ca mama prostilor este mai tot timpul gravida, e adevarat ca prostia este incurabila, dar asta nu da dreptul acestor epigoni sa substituie sanatatea si valorile morale ale unui popor, cu epicureismul primitiv si cu cinismul. Cred ca a venit momentul sa dam jos drobul de sare de pe horn ca sa salvam copiii si viitorul tarii! Dar se apropie sarbatorile de iarna, iar noi, romanii, redevenim idilici. Ciclul bucuriei si al primenirii sufletesti patrunde-n inimile si casele noastre cu fiecare Craciun, iar primele ninsori astern netedul si albul peste asperitatile cenusii ale vietii. Sa intampinam optimisti Sarbatorile si sa speram ca-n 2012, drobul de sare va fi asezat la locul potrivit. Darie, 08.12.2011
2011-12-08 17:31:07 | Raporteaza
Un fel de banalitati subtile, care nu deranjeaza pe nimeni si vorbesc mai mult despre excelenta sinelui intelectual, autopublicitar.
2011-12-11 10:38:40 | Raporteaza
Tamron A09 review…
[...]Emil Hurezeanu: “Să depăşim faza infantilă a liderului bun care se bate cu liderul rău” « voxpublica | Platforma de comentarii, bloguri si opinii REALITATEA.NET[...]…
2012-05-07 12:02:20 | Raporteaza