RSS Feed

emilboc.wordpress.com sau Emil Boc la 140 de semne

vezi toate articolele de
05 Apr 2010 la 00:51 66 comentarii 1027 vizualizari.

“Acum nu mai este politician fără blog, aşa cum nu există tânăr fără computer. E posibil să îmi fac blog în perioada următoare şi să postez filmul şi pe blog, dar şi pe Facebook şi Twitter. Dacă încep, voi începe cu toate trei odată, şi cu blog, şi cu Twitter, şi cu Facebook”, a promis Emil Boc, în scurta vacanță de Paște. Filmul la care se referă premierul e cu jurnaliștii care l-au fotografiat și filmat, la rândul lor.

Ca și glumă de Paști, o pot accepta. Mai râde omul, mai zâmbește, dar eu sper că totul se va rezuma la asta. Și asta nu pentru că mi-ar fi frică de concurență. Ci pur și simplu pentru că nu-l plătește cineva ca să stea la Palatul Victoria pentru a-și face publicitate pe blog, Facebook ori Twitter. A, poate Twitter ar mai merge, daca mesajele ar suna in felul urmator:

#boc a majorat salariile profesorilor

#pensiile se platesc la timp

#romania a iesit din criza

#somajul a scazut sub 4% in romania

#maine inauguram autostrada transilvania

#salariul mediu a crescut cu 500 de euro

#euro a scazut la 3,5 lei

#romanii nu mai emigreaza

#hotelurile romanesti sunt ocupate in proportie de 90%

Ei, pentru mesaje de genul ăsta ar merita și Emil Boc să-și facă un cont pe Twitter. Până atunci, domnule ministru, Sărbători Fericite și spor la lucru! Dar nu la blog. La astea lăsați-ne pe noi ;) .

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

Etichete: , ,


66 comments
  • 1

    Daca Regele Piticilor isi face blog, ma ofer sa-i fac eu header-ul, gratuit, cam asa:
    mahmurintrefant../
    In rest…Paste fericit, domnu’ Mihai.

  • 2

    aveti dreptate domnule gotiu dar sa nu uitam ca asta de tine loc de prim-ministru a fost pregatit de comunisti sa devina conducator (a fost mare sef la studentii comunisti). in cadrul pregatirii, o pozitie centrala a fost si vedem ca a ramas, propaganda. daca nu este piine facem propaganda cum ca ar fi si “rezolvam” problema…. chestia nasoala este ca “astia” nu joaca teatru. ei chiar cred ca ceea ce spun reflecta realitatea. aceasta clasa de oameni a fost selectata pentru a deveni conducatori la comunisti si astfel de oameni au marcat toata istoria noastra de pe la 1950 pina astazi….si vad ca le merge….

    dorinteodor
    2010-04-05 09:04:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    @dorinteodor: de pe la 1950 pina astazi…de pe la 1950 pina astazi…de pe la 1950 pina astazi….Da,la vremea aia se scria asa “pînă”.

    DavidTM
    2010-04-05 09:18:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    se vede ca nu folosesti twitterul: pui # in fata fiecarei afirmatii. Puteai macar sa intrebi.

    marius
    2010-04-05 09:28:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    Interesant.

    Pe criza economica guvernul actual ar trebui, cica, sa faca ce tot n-au facut PSD si PNL pe crestere economica, si TOT ceea ce nu face niciun guvern din UE pentru a iesi din criza (cresterea salariilor, scaderea cursului, scaderea somajului, etc).

    Invers, cand vin PSD si PNL la putere, fericirea ne va fi garantata din start, fara intrebari suplimentare. Adica, Mr. Gotiu aici de fata nu va avea decay ingrijorari “estetice”, fata de lucruri fata importanta, cand guvernul PSD+PNL va face 5 km de autostrada ca in 2007-2008, in loc de 300 -

    Dle. Gotiu,

    Ne aratati un articol in care il criticati pe tariceanu si pe partidul PSD, in 2007 si 2008, pentru ca au facut doar 5 km de autostrada, cu toata cresterea aiua economica ?

  • 6

    De fapt ar trebui ca dl. Gotiu sa ne arate o critica simetrica (pt. aceleasi motive) la adresa guvernului care a gestionat cresterea economica in 2007-2008, deci, NU un singur articol la 2 ani, ci cate un articol la cel putin fiecare 2 zile, daca nu si mai des -

  • 7

    @Andra: atunci cand nu vii cu citate interminabile din diverse “docomente”, care sa-ti salveze onoarea comentariilor, se vede de la o posta ca stai rau cu propria-ti exprimare. Cartea& cititul, cartea&cititul, de ce ati parasit-o pe Andra?!

    constatatorul
    2010-04-05 10:13:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    sa zicem ca ai dreptate, i give you that pt. ca de multe ori nu corectez ce scriu. but what about an answer?
    indiferent cum le scriu eu, intrebarile sunt valide si au nevoie de un raspuns.

  • 9

    @Andra:

    doamna/domnisoara andra: n-am vreun motiv a da seama pentru ceea ce am scris mai demult sau mai recent, cei care m-au citit in ultimii ani au ajuns la propriile lor concluzii;

    altfel, probabil spre deosebire de d-voastra, desi mai era inca mult loc de mai bine, in acea perioada si eu si alti prieteni de-ai mei am avut venituri constante, ne-am permis sa ne mai luam cate un apartament in rate, cate o masina mica, sa facem vacanta pe unde dorim, ba, de aproape un an traim din economiile facute in acea perioada

  • 10

    MG

    inteleg ca aplicati judecati care privesc exclusiv persoana dvs. si grupul dvs., de prieteni, pentru perioada de crestere economica, gestionata de PSD si PNL, in timp ce perioada de criza economica (echivalenta cu un razboi economic), o judecati dupa criterii extra-personale

    Nu va suna nimic aberant aici?
    Aveti economisti in redactie carora le puteti cere sfatul, de ce n-o faceti ?

    **

    Eu nu v-am citit deloc in ultimii ani, de aceea vreau sa cunosc si eu profilul dvs. de critic al puterii:

    1. criticati toate guvernele LA-FEL, dupa aceleasi criterii, aplicate in mod coerent in functie de conjunctura economica reala ?

    2. sau, criticati UN SINGUR partid in TOATE situatiile:

    - indiferent ca e crestere economica sau conditiile se schimba radical, si e criza economica, adica razboi total de supravietuire
    - si indiferent ca e la putere sau in opozitie,

    pentru ca daca e asa, ceea ce faceti dvs. nu e critica ci e campanie electorala permanenta, iar asta e o activitate proprie doar stalinismului, dar aici si acum e de interes public sa cunoastem aceste lucruri, pt. ca dvs. le faceti PUBLIC, nu in mediul particular

  • 11

    Subtirel si gratuit rau voitor, domnule Gotiu. Chiar il vedeti pe Boc dindu-se pe blog, twitter si facebook in dauna muncii? Eu nu.
    @Andra: Ai uitat-o pe aceea cu economia care duduia. Ca era de consum si nu de productie, ce mai conteaza? Aproape tot romanul isi cumpara in rate ce din economii poate nu si-ar fi permis multa vreme sau se dadea mare sa moara dusmanii de ciuda cu inutilitati pe care, culmea obrazniciei sistemului, acum, cind e criza, trebuie sa le plateasca. Probabil tot din cauza ca la Palatul Victoria e acum Boc, cam asta-i logica…
    Si nu mai veni cu documente ca nu prea se suporta. :)

    Florinaa
    2010-04-05 10:48:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    @Andra:

    nu ma privesc doar pe mine ori pe grupul meu de prieteni, era doar un exemplu;

    la ora actuala situatia se prezinta asa: suntem afectati pana in maduva oaselor de criza si actualul guvern (nu unul din trecut si nici unul din viitor) nu are solutii, dar se gandeste sa-si faca blog si cont pe facebook si twitter;

    ar fi o stupizenie sa critic programe si guverne care nu exista ori care nu si-au pus in aplicare masurile;

    iar daca s-a intamplat sa scriu de bine de administratia Boc de la Cluj, in perioada in care orasul s-a dezvoltat, la fel critic Guvernul Boc pentru lipsa de actiune coerenta;

    v-am mai sugerat: daca aveti ceva de spus/scris pertinent, solicitati un cont la administratorii VoxPublica

  • 13

    @Florinaa:

    nu stiu cum era in alte zone, dar la Cluj a fost o economie de productie (de la constructii/imobiliare pana la firmele din parcurile industriale, cu Nokia si Emerson in frunte)

  • 14

    @Mihai Goţiu: #12
    a trimite pe cineva sa scrie la administratorii de la vox e ca si cum ai trimite pe cineva la plimbare..Nu raspunde nimeni, un email trimis acolo este IGNORAT, vb. din experienta proprie si a inca unei persoane (care a trimis trei, si tot degeaba). Nici macar un politicos NU nu au avut bunul simt sa scrie.

    george
    2010-04-05 11:08:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    @Mihai Goţiu: sa va bucurati ca euro e 4 lei.daca castiga gasca psd-pnl-kgb euro era 5 lei.va amintiti ce prorocea dinu? deja mogulii isi frecau mainile de bucurie si anuntau ca solutie de iesire din criza -renasterea inflatiei galopante…adica formula clasica de imbogatire a bogatilor si de saracire a saracilor.formula aplicata de iliescu in anii 90.apropos,cunoasteti vreo tara in care acum se majoreaza salariile profesorilor? vreo tara care a iesit din criza?sau una din care oamenii nu mai pleaca?in care raman cu totii acasa?cunoasteti vreo tara in care toate hotelurile sunt pline 90 la suta tot timpul anului?stiti prin zona vreo tara in care salariul mediu a crescut anul asta cu 500 de euro?sa fim seriosi domnule gotiu.de ce nu va intrebati asa…daca sub guvernarea nastase am avut 4 ani de crestere economica iar sub tariceanu inca 4,adica 8 ani de crestere economica, atunci cum dumnezeu imediat dupa tariceanu am intrat in criza? unde sunt duduielile taricene?vosganian stie…pe el sa il intrebati cum a risipit banii.oricum in curand il va intreba si dna-ul…

    lucaman
    2010-04-05 11:15:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    @Andra, n-are rost sa-i contrazici, stii si tu si stie si dl. Gotiu ca maretele cresteri economice, finalizate in 2008 cu un la fel de maret deficit bugetar (culmea! in an de crestere economica “nemaintalnita”) se bazeaza pe banii trimisi in tara de cei cu dispret numiti de mass-media “capsunari”, pe salarii de 40 de mil., din care declarate si impozitate numai 7 mil, pe munca la negru practicata cu sarg de somerii aflati in ajutor de somaj, pe facturi false, pe o intreaga economie subterana incurajata de guvernul Tariceanu si de cheltuirea iresponsabila a banului public.
    Faptul ca dl. Gotiu traieste azi din economiile facute in acea perioada este dovada ca acele economii nu s-au facut pe o crestere economica reala si sustenabila.
    @MG
    Fiti fericiti, dvs. si cercul dvs. de prieteni, ca faceti parte din grupul celor care-au putut economisi in zilele guvernarilor trecute. Foarte multi dintre cei carora reusiti sa le imbarligati mintile, n-au reusit sa-si creeze “osanza” din care sa se poata hrani azi. Tocmai pentru ca nici un guvern al Romaniei n-a reusit sa faca nici macar 5% din ceea ce dvs. ii cereti lui Boc. Ceea ce evident, nu o sa va determine sa-i cereti in continuare. De ce sa va opriti numai la 500 euro, cand se poate pretinde 2000 de euro (este totusi un salariu rezon in tarile civilizate), de ce somaj de numai 3,9% si nu 1,8%, de ce numai autostrada Transilvania si nu si autostrada Bucuresti-Viena, de ce plata la timp numai a pensiilor si nu si a alocatiilor si burselor scolare etc.
    Gata, v-am facut destul trafic. Ma opresc aici fara a avea pretentia de a va indica ce sa scrieti. Pentru ca asta ar insemna sa va oblig sa ganditi. Si-mi dau seama ca asta este imposibil pentru cei care, la fel ca dvs., muncesc.

    irinapop
    2010-04-05 11:21:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    M. Gotiu

    1. N-ati raspuns la intrebarea de la #5 si de la #10. E o intrebare de interes public, de ce ar trebui sa cer un cont de la administrator ca sa va pun o intrebare de interes public?

    2. Critica sau evaluarea unei guvernari se face dupa aceleasi criterii: daca guvernului Boc ii pretindeti sa faca autostrazi pe criza economica, atunci guvernul Tariceanu 2 PSD+PNL trebuie evaluat dupa EXACT aceleasi criterii, pt. ca a beneficiat in plus de bani.

    3. Nu ma bag in programe si alte lucruri, pentru ca nu ma pricep, e suficient ca Fitch, agentia care a coborat in Noiembrie 2008 ratingul Romaniei la junk rate cand tariceanu conducea guvernul, a ridicat ratingul Romaniei astazi, pe timp de criza, sub conducerea guvernului boc.

    Important e ca ce sustineti dvs, cresteri de salarii, scadearea somajului, a cursului etc, sunt lucruri care NU s-au intamplat in UE pe timp de criza.

    Deci, intrebarea e: la ce trebuie sa ne asteptam de la cei ca dvs. care atunci cand “o duc bine”, inchid ochii la ceea ce e rau pentru binele public ? (autostrazi, cresteri de salarii fara sustenabilitate, scaderea ratingului de tara, cresterea numarului de bugetari, praduirea bugetului, etc) ?

    De cati ca dvs are nevoie un partid ca PSD si PNL ca sa ne inchida gura la toti ?

  • 18

    @Mihai Goţiu: Productie era si la Pitesti si in alte citeva locuri. Dar aceste situatii particulare nu faceau sa duduie economia de productie. Ca daca era asa acum nu mai eram intr-o situatie asa proasta. Eu ma refeream la economia tarii, nu la cazuri particulare fericite, din pacate total insuficiente.

    `Florinaa
    2010-04-05 11:31:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    @irinapop:

    deocamdata somajul nu e de 3,9%, ci de aproape 8% (iar asta e cifra oficiala, care e departe de cea reala), salariul mediu nu e de 500 de euro, ci mai putin de 300 de euro, iar la autostrada transilvania sunt in plan, anul asta, cativa kilometri

  • 20

    @lucaman: Gind la gind cu bucurie! :)

    Florinaa
    2010-04-05 11:37:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    @Florinaa
    @Irina Pop

    Pe scurt, pt “criticii” de acest gen:
    - autostrazile si in general, tot ce are legatura cu BINELE PUBLIC – au importanta NUMAI DACA partidul lor NU e la putere.
    Asta-i toata filozofia.

    Din pacate, cred ca in Romania, cultura “criticii” este, creata exclusiv de “criticii” unui SINGUR partid: PSD+PNL.
    Din cauza asta, daca observi, orice s-ar intampla in Romania, se desfasoara de fapt in cultura acestui unic partid (PSD+PNL), indiferent ce ar face sau zice celelalte partide, indiferent care ar fi ele, iar populatia intelege istoria numai asa cum e scrisa de acest UNIC partid.

    PDL nu e inca partidul care sa aduca in spatiul public propria sa cultura, desi ea exista.

    Trebuie sa plec, mi-a facut placere sa va cunosc.
    Numai bine,

  • 22

    @Mihai Goţiu: A, pretentiile dvs. pentru “faptele” lui Boc sunt mici, care va sa zica!!!
    Dar totusi, pentru o informare obiectiva (tine de munca, nu de gandire) cati km din autostrada Transilvania erau in plan in anul 2007? Dar in anul 2008? Au fost realizati? Sau asta nu se pune, din moment ce dvs. ati reusit sa faceti economii in acele vremuri?

    irinapop
    2010-04-05 11:45:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    @Andra:

    de interes public e ceea ce fac (sau nu fac) guvernantii si doar intr-o mai mica masura ceea ce se scrie pe bloguri;

    ”cultura PDL” am cunoscut-o foarte bine la Cluj, pe propria piele, partid nu am, spre deosebire de d-voastra

  • 24

    # 18 Gotiu

    Aceia sunt indicatori de crestere economica nu de criza.
    Nu vei gasi nicaieri in tarile care au iesit din criza somaj de 4% sau cresteri de salarii si televiziuni ale opozitiei care sa ceara cresteri de salarii

    Ti-am spus ca critica pe timp de criza are o logica a ei, dinamica economica pe criza economica nu se poate compara nicaieri in lume, nu doar in Romania – cu dinamina ec. pe crestere economica.

    Daca nu ma crezi pe mine, intreaba orice analist economic cu reputatie PUBLICA bine stabilita, care nu-si permite sa minta de dragul niciunui partid din lume.

  • 25

    @Mihai Goţiu: Un ziarist bun trebuie sa incerce sa-si depaseasca frustrarile. Daca nu o face, opiniile sale vor avea caracter partinic si nu vor avea impactul dorit. Scopul este suficient de nobil pentru a merita efortul.

  • 26

    @irinapop:

    verificati, va rog, sumele investite in autostrada transilvania in 2007, 2008, 2009 si prevazute in bugetul pe 2010 – s-a facut enorm de putin in toti acesti ani, dar daca exista vreun cat de mic merit ca s-a facut un capacel de autostrada, nu-l atribuiti exclusiv celui care a taiat panglica, pentru ca turnarea asfaltului e cea mai simpla (si mai ieftina) dintre operatiuni

  • 27

    M. Gotiu

    De interes PUBLIC este TOT ceea ce se spune PUBLIC despre ceea ce face guvernul, daca comunucarea PUBLICA se face pe un mediu cu audienta importanta.

    Nu e indiferent daca cineva critica non-stop guvernul cand partidul lui NU e la putere, ca sa inchida apoi ochii ORICE ar face partidul lui, cand partidul lui ajunge la putere.

  • 28

    Pac! pac, pac!! papac! capap! macac! ciutac! aproape bine, dar le amesteci-ametesti rau de tot, de exemplu, 1,3,4,5,6 intra in coliziune cu 2,7,8,9, daca de exemplu (iar exemplu, vezi ca la scoala) cifrele astea le-am transforma in automobile, care la randul lor ruleaza pe o autostrada fara limita de VITEZA oare ce s-ar intampla? Daca nu-ti dai seama iti spun eu, dupa coliziune n-ar ramane nici macar cacat de analiza pentru ADN. Dupa care ma intreb ce ai vrut sa zici de fapt, bineinteles in afara de o crasa manipulare, ca s-ar putea scoate tara din rahatul in care au introdus-o psd+pnl apasand in acelasi timp si pedala de acceleratie si pedala de frana? Guta unde ai facut scoala? (in special logica!)la STEFAN GHEORGHIU?

  • 29

    @Andra:

    ok – am inteles logica d-voastra: noi si intreaga lume suntem condusi de incompetenti, asadar de ce ne plangem ca Boc e incompetent ca prim-ministru, pentru ca asa sunt peste tot;

    din pacate, franta si germania au trecut pe plus (pe un plus minor, dar plus) de cateva luni – asta insa pentru ca u luat niste masuri pe care Boc nu le-a luat anul trecut si, dincolo de declaratii, nu le-a luat nici in acest an (legate de reduceri si disponibilizari)

  • 30

    Nu mai insist.

    Niciun analist economic serios nu ar publica gogosi economice asa de gogonate, ele se dau in general pe mana cuiva care aparent “nu stie ce spune”.

    Site-ul ala e un fake
    De fapt un pretext de bascalie ieftina in Saptamana Luminata, ca si cum nu stiam pana acum cat de “inteligenti” au fost si vor fi PSD si PNL la putere.

    Numai bine si tie, M. Gotiu.

  • 31

    GUTA! Iti pun din nou intrebarea si o sa ti-o pun pana vei catadicsi sa raspunzi! deci: ai vrea ca Romania sa adopte moneda EURO si daca da atunci cand? (anul).

  • 32

    @Mihai Goţiu: SA NE AMINTIM DOMNULE GOTIU,SA NE AMINTIM…………În urmă cu patru ani, Erste Bank a câştigat licitaţia de privatizare a BCR, oferind 3,75 miliarde euro pentru pachetul de 61,88% din acţiunile băncii . În toamna anului 2006, statul român a încasat circa 2,2 miliarde de euro pentru pachetul de 36,8% din titlurile BCR, iar BERD şi IFC au primit fiecare aproximativ 750 milioane de euro pentru pachetele reprezentând 12,5% din capitatul social al băncii.

    Din fiecare miliard încasat la privatizarea BCR trebuia să avem 100 km de autostradă.Asta a fost concepţia la momentul acela, dar din păcate ea a fost abandonată.Ex-premierul a precizat la vremea aceea ca sumele obtinute din privatizarea BCR nu vor merge in consum, ca in trecut, ci catre “ameliorarea starii infrastructurii”. Tariceanu a spus in mai multe ocazii ca cele 2,25 miliarde de euro intrate in contul statului din privatizarea BCR vor fi utilizate pentru proiecte de infrastructura.

    Guvernul Tariceanu a emis in octombrie 2006 Ordonanta de Urgenta 113 privind infiintarea Fondului National de dezvoltare (FND). Potrivit actului normativ, banii proveniti din privatizari urmau sa fie folositi pentru investitii. Seful Executivului de atunci, Calin Popescu Tariceanu, a dat asigurari ca banii obtinuti din privatizare vor fi cheltuiti in mod transparent de data aceasta, nu asa cum se proceda in trecut (exemple negative fiind privatizari precum Petrom sau Romtelecom).

    La inceputul anului 2009, premierul Boc declara: “Fondul National de Dezvoltare este practic, in acest moment, golit din punct de vedere financiar. Nu exista bani reali. Exista numai bani fictivi. Banii din vanzarea BCR si din alte privatizari au fost cheltuiti. Pe ce, numai el (fostul premier Tariceanu – n.red.) poate sa spuna. Nu exista banii acestia, este o gogoasa, o minciuna!”
    In ianuarie 2010, in timpul unui discurs tinut la finalul dezbaterilor generale referitoare la proiectul Legii bugetului de stat, Emil Boc a ridicat din nou problema banilor din Fondul National de Dezvoltare, aducand acuzatii dure la adresa fostului ministru al finantelor. “Pentru ca ,in loc sa avem in 2009 bani pusi deoparte, am avut datorii puse deoparte de catre domnul Vosganian. Domnul Vosganian a fost acela care a facut praf banii din Fondul de Dezvoltare, bani care trebuiau sa mearga in infrastructura tarii, in autostrazi, in drumuri, in spitale, in scoli, si care sa se intoarca cu efecte benefice in economie. Au fost facuti praf. S-au cheltuit la cazinoul politic”.

    lucaman
    2010-04-05 12:31:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    M.Gotiu!
    Insist sa scriu la articolele tale desi, la cel despre ,,SYDA” am trimis de trei-patru ori un raspuns care, prin ,,bunavointa” ta ,nu a fost postat!

    Azi….Emil Boc la rand!
    OK!
    Vin oarecum in completarea multora de mai sus si-mi pun aceeasi intrebare:

    DE CE doar Boc si ai lui ?
    Nu spun sa…,,NU”!
    Daca merita, sa fie criticati!
    Daca fura, sa fie condamnati!
    Daca ….daca…daca…..etc….continuati!
    Si….totusi!
    Critica e…una, rautatile si minciunile,sunt….alta!
    Si, culmea e ca ,doar ,,ultimele” sunt constant prezente.
    DE CE???
    Asist in ultima vreme, atat la RTV cat si la surioara ei geamana, Antenuta 3,la adevarate exercitii de….matematica.
    Socoteli peste socoteli, puse pe planse kilometrice, in care ni se arata cum si unde se duce banul public ,,tocat” evident, de guvernul Boc si ,,gasca” PDL-ista.
    Daca e asa, repet, vreau sa stiu si sa asist candva la pedepsirea vinovatilor, oricare ar fi ei.
    Daaaaar………daca toate astea s-ar fi pus in aceeasi lumina de 20 ani incoace….astazi eram departe.
    Daca privatizarile frauduloase ,facute NU de Boc, ar fi tinut ,,prima pagina” la vremea respectiva, poate ca azi nu era atata somaj.

    Daca ,,reforma” din 2008, a lui Nicolaescu, din sanatate,ar fi fost pusa la zid ATUNCI, poate ca ASTAZI, miliardele de euro tocate aiurea,ar fi insufletit sistemul de sanatate.
    Daca in jurul lui Adrian Nastase nu s-ar fi facut ,,zid” din oameni de teapa lui Voicu, poate ca astazi JUSTITIA ar fi fost alta.
    Daca PRESA si deci….si voi, ati fi fost obiectivi si ,,guralivi” ,macar ca acum, daca nu mai mult chiar, alta ar fi fost fata Romaniei ,astazi.
    Daaar….n-a fost decat TACERE si LINGUSEALA.
    DE CE?
    Pentru ca banul public, cu care era alimentata presa,a dus la osanale la adresa celor care il dadeau (banul!).
    Astazi, Boc incearca imposibilul, practic.
    Mi s-ar parea mai onest din partea voastra…NU sa invrajbiti categoriile de oameni mintind si manipuland ci sa explicati oamenilor CE se poate face si mai ales, de ce NU se pot face anumite lucruri.
    DA!
    Si eu am dus-o ,nu bine ci foarte bine in vremea lui Tariceanu!
    Asta insa nu m-a impiedicat sa vad MITUIREA pe fata la care au recurs acestia, in speranta castigarii unor alegeri.
    Nu le-a iesit si, ma bucur.
    Nici lor ,nici ……..brrrrr…PSD-ului.
    O tara pe care au adus-o in ,,coma” nu poate inca sa ,,zburde” la prima ,,perfuzie”.
    Boc incearca o surescitare.
    Sper sa reuseasca, in ciuda …bocancilor cu care unii tropaie, mimand democratia si ,,binele” natiunii.

    HRISTOS A`NVIAT!

  • 34

    @MG
    Intrebarea mea era cu totul alta. Nu-mi raspundeti. E ok. Eu am incercat numai sa va fac sa pricepeti ca nu este normal sa cereti unuia sa repare tot ceea ce au stricat altii si inca ceva in plus.
    De fapt dvs. nici nu aveti pretentii de la Boc. Ati incercat sa faceti inca un mic misto de vorbele lui. Pentru ca la asta va pricepeti cel mai bine. Si noi ca fraierii, am pus botu’.

    irinapop
    2010-04-05 12:37:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    @Florinaa: PASTE FERICIT!….ideea e ca mogulii nu mai pot fura. lantul trofic al coruptilor a fost rupt.chestia asta se resimte pana la ultimul angajat.de aici si nervozitatea…

    lucaman
    2010-04-05 12:39:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 36

    @LUANA:

    Adevarat a inviat!

    n-am oprit niciun comentariu, presa a scris chiar si in perioada in care era alimentata din contractele publice ale lui Nastase; iar in 2004, fara sprijinul a unei mari parti a presei (unii interesati, altii pur si simplu pentru ca incercau sa-i puna frana lui Nastase) Basescu nu ajungea presedinte.

  • 37

    @lucaman:

    ti-am mai spus, cred, si cu alte ocazii ca nu sunt angajat al lui vantu, iar daca asta e argumentul tau, atunci ai dat-o in bara

  • 38

    @europeanul neturmentat:

    da, ar fi ok sa trecem la euro, dar nu cred ca la ora actuala suntem pregatiti pentru asa ceva si ceea ce am castiga in prima faza, am pierde ulterior (vezi cazul Greciei, care trage euro in jos);

    sincer, cred ca doar Isarescu si inca vreo 2-3 finantisti ar putea aprecia corect cand suntem pregatiti pentru euro – sper sa fie o decizie financiara corecta, nu una politica (cum a fost integrarea in UE, devansata cu aproape 2 ani – iar unul dintre efectele acestei devansari se vede acum in justitie)

  • 39

    O reconfirmare pentru:
    - lucrurile ieftine se vand bine;
    - si padurile Ardealului au uscaturi.

    Americanul
    2010-04-05 13:08:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 40

    @Mihai Goţiu: nu ma refer in mod special la dumneavoastra.ma refer la cei care depind de afacerile mogulilor.si nu sunt putini. retorica practicata la mogulizoare o stim cu totii.vi se par cunoscute formulele-toata planeta a iesit din criza numai noi nu,boc e pitic,boc e idiot,boc e hot,boc minte,poporul e idiot,poporul moare de foame,poporul trebuie sa faca revolutie,poporul e dobitoc daca nu face revolutie…etc.etc…domnule gotiu,admit ca puteti avea si alte motive ,inclusiv personale,pentru care criticati guvernul.dar nu ii cereti lui boc tinerete fara batranete si viata fara de moarte.si nu uitati…boc vine dupa 8 ani de duduiala,deci unde naiba sunt banii?cum poate afirma tariceanu ca are crestere economica sanatoasa in octombrie 2008 iar in decembrie tara intra in criza?romania nu poate iesi din criza inaintea americii care a provocat criza.e absurd .daca boc e vinovat de ceva din punctul meu de vedere atunci e vinovat pentru ca nu a redus si mai mult pensiile nesimtite,e vinovat pentru ca nu a redus si mai mult salariile magistratilor,e vinovat pentru ca nu a distrus inca gasca familiilor de profesori care au acaparat invatamantul universitar si care au distrus autonomia universitara.e vinovat ca inca nu i-a dat pe mana justitiei pe vosganian,pe tariceanu,pe toti cei care ne-au papat banii.

    lucaman
    2010-04-05 13:09:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 41

    @Mihai Goţiu, #29: “franta si germania au trecut pe plus (pe un plus minor, dar plus) de cateva luni – asta insa pentru ca u luat niste masuri pe care Boc nu le-a luat anul trecut…!!!!!”
    :) ) :) ) :) ) :) ) MAGISTRAL RASPUNS!!!!!!! ai auzit de industria auto germana? dar de cea franceza? dar de industria chimica germana? dar de cea farmaceutica???? de airbus ai auzit?? dar de bancile germane ai auzit??? de faptul ca frankfurt e intre primele centre financiare ale lumii ce zici??? dar de faptul ca germanii si francezii au acceptat cu ani in urma sa le fie micsorate salariile pentru cresterea sanatoasa a economiilor lor???

    liberal
    2010-04-05 13:10:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 42

    Vizionati noul filmulet al Miscarii Violet:youtube.com/wat../
    A fost No Basescu Day, lupta continua NoDay – Everyday

    Roman Trist
    2010-04-05 13:16:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 43

    Ma tem (si ma bucur) ca @Mihai Gotiu il urmeaza pe M. Badea.
    De asta vor sa dea seama ultimele sale postari.
    Dar, ma rog (nu ma rog), poetul Gotiu e in criza de inspiratie si exerseaza.

    Cănuţă
    2010-04-05 13:28:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 44

    @DavidTM: eu sint dusmanul diacriticelor pentru ca ne uritesc scrisul. iar despre “forma corecta” a limbii nu-mi pot spune punctul de vedere folosind numai cu cuvintele din dex….iar despre cei care vin cu replici care nu au legatura cu subiectul de asemenea…. si ce ziceai despre punctul meu de vedere referitor la subiect?

    dorinteodor
    2010-04-05 13:34:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 45

    @irinapop: am inceput sa ma satur de aceasta propaganda ieftina si electorala cu citi km de autostrada a facut un guvern sau altul. o autostrada se face incepind cu studiul de fezabilitate, cu licitatia, cu exproprierile si astea nu se fac de obicei in timpul unui singur guvern. o problema mare, care a persistat si persista sub toate parlamentele a fost cu exproprierile de interes public. nu se putea face nimic fara hotarire judecatoresca definitiva iar asta a frinat foarte mult lucrurile si continua sa le frineze pentru transilvania-2 desi legea a fost cu greu imbunatatita. pe urma vin astia cu ecologizarea (care a frinat transilvania-1…) pe urma astia cu arheologia care frineaza transilvania-2 chiar acum….cum ziceam, m-am saturat sa aud ca nu stiu ce guvern a facut sau nu a facut nu stiu ce autostrada. nici in campania electorala acest subiect nu ar trebui abordat date fiind realitatile….

    dorinteodor
    2010-04-05 13:48:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 46

    @liberal si ceilalti: Un prieten din Germania (neamt din mosi stramosi) imi spunea ieri cum mai e pe acolo. Are o firma mica. Beneficiarii nu il platesc, alearga din zori pina-n noapte sute de kilometri pentru lucrari in desfasurare si contracte noi. Ajunge la epuizare. Nu se plinge decit de un singur lucru: s-au cam smecherit si nemtii. Unii iau bani multi fara sa faca mare lucru iar cei mai multi, ca el, muncesc si nu prea iau. Nimic de guvern. Si continua sa munceasca in acelasi ritm.
    Asa ca Franta si Germania au crestere economica=>lucrurile stau bine pentru oameni e, deocamdata, mit si manipulare
    Dar nu mai bine revenim noi la subiectul propus? Deci, e bine sau nu ca Boc vrea blog,twitter si facebook?

    Florinaa
    2010-04-05 14:10:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 47

    @Florinaa: am o prietena nemtoaica, 35 ani, arhitecta, 2000 euro pe luna, munceste 12-14 ore pe zi, responsabilitati mari (printre altele factureaza lucrari de 250000 euro pe zi!!); tatal fetei, profesor la o scoala profesionala, 63 ani, inginer, 4000 euro pe luna, munceste 12-14 ore pe saptamana. mi-a spus ca ei (generatia ei) contribuie la sistemul de pensii (pt generatia parintilor), desi stiu ca lor nu o sa le mai plateasca nimeni nici jumatate din ce primeste acum un pensionar. am intrebat-o ce crede despre echitatea acestei situatii. raspunsul ei, uluitor pentru urechile unui roman: parintii nostri au ridicat economia germaniei, dupa razboi, pornind de la zero, noi suntem datori sa le platim pensiile (uriase)! pentru noi este o cu totul si cu totul alta situatie si nu vom avea (dreptul la) pensii asa mari. no comment!

    liberal
    2010-04-05 14:28:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 48

    @liberal: Exact. Si, apropos de manipulare (“toata lumea a iesit din criza numai noi nu”, evident, cu astia la putere): in Marea Britanie a aparut moneda locala. Tocmai pentru a proteja comunitatile mici de efectele crizei. Care inca exista in Europa si SUA, nu numai la noi.
    Toate bune, mi-a facut placere. :)

    PS Dar nimeni nu vrea sa revenim la subiect?! :)

    Florinaa
    2010-04-05 14:47:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 49

    Liberal
    Si la nemti nu mor tinerii de prea multa munca? Si patronii lor nu sunt calcati de zeci de inspectii, controale, ca sa respecte 8 ore zilnic si sambata libera?

  • 50

    @Florinaa: de acord cu tine;si rudele mele sunt in Germania,si nimeni nu se uita in gura unuia ca Gotiu care nu stie decat sa se vaite si sa improaste mizerii.Nu au timp,e criza si vor sa creada ca pot renaste.Uita-te si la stirile de la ei.Se povesteste ce au reusit unii sa faca sa le fie mai usor.
    Cred ca e bine ca un prim ministru sa aibe blog,si twitter si facebook.Si se vede ca vrea sa comunice.Nu numai cu cei care il injura.Poate reusim sa transmitem si altora ca vrem si altceva decat vaicareli.Ce spui?

  • 51

    Florinaa
    Neamtul nu spune nimic de guvern pentru ca acesta face ce trebuie, creiaza premizele si ia masurile in consecinta. Ce premize creiaza boc.? Nimic. Se gindeste cu vladescu ce ar mai putea impozita. Atit. Aste nu este premiza de dezvoltare a pietei dimpotriva o scade si o baga in zona neagra.Ce premize creiaza somerilor? Nimic. Le da indemnizatie si pe urma pa. Si se vaita boc ca scade numarul de contibuabili.De bou ce este constata ceia ce insusi face.Cite locuri de munca a creiat? Zero barat.Se vor duce si acestia pe afara sa-si caute norocul si iar va mai da afara ca nu sint contributii si tot asa. In loc sa ia masuri de largire a pietei o tot stringe. De aia nu-i ca in germania. Acolo boc nu trecea in veci de facutul bocancilor.Meseria de cismar era cea mai inalta treapta pentru el. Asa ca las-o jos ca macane. Sinteti varza si va jucati cu destinele oamenilor.

  • 52

    D-le Gotiu

    In toate postarile d-stra se simte ura fata de Basescu si guvernul actual.
    Mai nou, de cateva zile, s-a mutat accentul pe premier si pe apropiatii presedintelui, deci la atac indirect.
    Refuz sa cred ca nu dispuneti de minima logica de a pricepe situatia actuala a guvernului, care incearca(scuzati-mi expresia) sa faca din cacat bici- pentru ca pielea pentru bici s-a volatilizat.
    Adica vreti salarii mai mari pentru profesori-din ce bani? Banii necesari ii gasiti in pensiile “fostilor”, in ajutorul de somaj ai recentilor “fosti”, in pensiile de boala – milioane), in felurite ajutoare pentru cei care nu muncesc, ci procreeaza in scop de ajutoare si nu in ultimul rand, in salariile sutelor de mii de “birocrati” de prin primarii, agentii guvernamentale, inspectorate, etc.

  • 53

    @nae: iti spun eu ce face neamtul: taxeaza cu amenzi si munca in folosul comunitatii pe oricine care nu isi aduna gunoiul chiar si in propria curte.Ia Australia,oamenii isi duc acasa ambalajele de la pachetel,sa nu se plateasca nimic aici.Iata o taxa lacare sa se gandeasca guvernantii.E binevenita
    Iar trash-ul din presa si de pe bloguri,ar trebui sa-l taxam noi.

  • 54

    @ela: Da, chiar ar fi cazul.
    @nae: Vezi cit sunt impozitele in Germania si apoi vorbeste.

    Florinaa
    2010-04-05 15:26:31 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 55

    Nae
    Si tu esti plin de reavointa sau esti obtuz in gandire.
    Guvernul poate creea locuri de munca daca dezlta infrastructura tarii, ceea ce necesita fonduri pentru investitii.
    Asa cum s-a aratat anterior, Fondul national de dezvoltare, rezultat din privatizarile strategice, a fost devalizat, in perioada 2006-2008, banuiesc pentru marirea punctului de pensie si in scop electoral.
    Chiar daca UE iti da fonduri, trebuie sa existe cofinantare, ceea ce e imposibil pana TOTI BANII BUGETULUI merg la salarii ale bugetarilor si la asistati sociali.
    Deci ai inteles de ce guvernul nu creeaza locuri de munca????

    Locurile de munca ar putea fi create de firme particulare, care trebuiesc motivate sa lucreze in Romania. Pana forta de munca si utilitatile erau mai ieftine decat in tarile vecine, au tot venit in tara si s-au creat locuri de munca; sindicatele au muncit din greu, salariile au crescut, dar investitorii si-au luat talpasita , asa ca salariile mari au ramas pe hartie si oamenii in somaj si post somaj. Pretul utilitatilor a crescut(baietii destepti de la energie, personal supranumerar la regiile de apa, de stat), taxele si impozitele au crescut(numar mult marit de functionari publici) plus l;egi create special pentru acesti functionari-nu pot fi dati afara, chiar daca nu au obiectul muncii.

    Inainte de a te revolta , ar trebui sa judeci.

  • 56

    @Marta: am o vorba:cap are,ghindeste nu poate

  • 57

    Abia astept sa-si faca Bos blog.Il las pe gotiu aici,sa se vaicareasca,sa scuipe,sa se umple de ridicol,si ma mut acolo!

  • 58

    @ M Gotiu

    [Nu are sens sa va chiniti cu talibanetul potentzat de lichior de oranges ieftin;
    astia reitereaza de zeci/sute de saptamani aceleasi lozinci-> 95% din cei cu care polemizati au carnet de partid, sinecuri, burse sinecuriste si-n general mananca mule dulciuri turcesti de nuante portocalii.]

    Confirm [poate la o scara mai mare]:

    an mai prost ca 03/2009 – 04/2010 n-a mai fost demult;
    se traieste din resurse vechi si va fi si mai scarbavnic, asta pana pun astia jos totul si termina integral raptul;

    dessemenea am certitudinea ca persoanele astea au raptul cel mai puternic-intens [din ultimii 8 ani cel putin] si sunt acum in Top 40 politic[vizibil si non-vizibil];
    o adunatura groaznica pe care o s-o bata Dumnezeu candva [si pe actuali si pe fosti si pe trans-partinici]

    bilant_groaznic
    2010-04-05 17:01:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 59

    ramineti asa cum sinteti simbriasi portocalii.Abia astept si eu sa-si faca boul blog sa va mutati toti acolo. Sa fiti voi intre voi.Si sa luptati cu comunistii, minerii,moguli cu economia oricum nu aveti nici-o treaba.E grea pentru boc si pantru voi. asa acolo mai o amintire din copilarie mai o manea, mai eba cu ultimile droguri usoare adica mediul vostru. Multe succesuri trepanati portocalii.Ahu,ahu ahu.Poate asta intelegeti ca altceva…..

  • 60

    @Florinaa @liberal

    Sunt nemti si nemti…
    Am cunoscut o echipa de nemti [minmum 4] care au lucrat timp de 3-5 ani [si apoi inca vreo 6 luni pentru transfer] la cel mai stupid proiect informatic pe care l-am cunoscut vreodata:
    - un amestec de tehnici invechite [obsolete-abile] de baze multidimensionale cu Excel sheeturi;
    ceva f primitiv ; incredibil… aproape rusinos

    Partea cea mai grea tehnologica a lor [ceva destul de simplu macros VBA] fusese facut de un tanar bulgaro-german;

    se trezeau la 5 dimineata pentru a executa manual niste operatiuni; aveau si chestii de seara ; in felul asta ‘acopereau’ vreo 12h.

    Corporatia mama era din usa, se comporta [ prin oamenii ei de calitate tehnica discutabila] cam la fel de slab si primitiv ca si cei din DE…[cu aranjamente locale si internationale si implicatii de multe MegaEur sau chira dinainte de eur - MegaUSD]
    Pana cand corporatia a schimbat managementul corportist rau cu unul mai nasola [al dreaku],
    au vandut aproape tot ce era in DE;
    aia din De si-au gasit alte activitati de rahat de 12-14 h pe bani mai mult decat rezonabili;
    iar cei din usa si-au gasit niste indieni bangalorezi care-i vor parasi in 6-8 luni…

    asta-i neo-viata, nea-cosmopolita de neo-kkat

    bilant_groaznic
    2010-04-05 17:40:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 61

    @florinaa @liberal & CO

    Ah, sa nu uit :
    din echipele astea multinationale din 3-4 continente:
    EU [DE, FR, IT, f putini din RO sai altii] + Asia [India, Singapore] + USA + America Centrala si de Sud,

    cel mai josnic compoortament inter-uman l-au avut niste bastinasi din RO
    [unii de tip RoMare, altii de tip basian, f apropiati unii de altii ca mentalitati si lasitati];

    alte comportamente:
    -cel mai brutal/barbatesc dar primitiv-> cei din DE
    -cel mai nociv-pervers/fals si tradator ->cei din FR
    -cei mai distrugatori si cu decizii mai mult decat brutal-arbitrare -> cei din USA
    -cei mai versatili, ‘iute de picior’ si oarecum ‘pacalitori’ ne-controlabili: -> cei din India

    bilant_groaznic
    2010-04-05 17:55:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    @Mihai Goţiu: GUTA! repet intrebarea: ai fi de acord ca Romania sa adopte moneda EURO? si daca da, atunci cand? (anul) NU MA ABURI! N-AI CURAJUL SA FII OBIECTIV?

  • 63

    @Mihai Goţiu: GUTA! tinand cont de termenele programate pentru intrare in spatiul Senghen (2011), dupa care adoptarea de facto a monedei EURO ( 1 ianuarie 2015). In raport de aceste termene vreau parerea ta!

  • 64

    @Florinaa: reciproc
    @nae: problema nemtilor, si nu numai a lor, este ca marile corporatii au ajuns aproape sa nu mai plateasca taxe, pe motiv de investitii, creare de noi locuri de munca, sponsorship. singurii care platesc, si platesc mult!, sunt privatii si micile companii. dar si marile lor companii au bagat banii unde au promis societatii, in dezvoltare si nu in investitii speculative precum altii “de pe alte meleaguri”, daca intelegi.
    cum, necum, nemtii isi vad de treaba si muncesc in continuare. si cand te gandesti ca tara cu economia cea mai distrusa in cel de-al doilea razboi mondial si-a revenit cel mai repede, a trecut si printr-o unificare dureroasa, cu milioane de est-germani asistati, si trece fara sa cracneasca si prin criza! mai ca i-as zice lui mihai gotiu sa se apuce de ceva lucrativ daca are nevoie de bani si sa lase dracului blogurile!

    liberal
    2010-04-05 21:41:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 65

    @nae: la londra numarul apartamentelor noi/neocupate se apropie de un milion! ce mai poate face un prim ministru cu ele acum, ca venit criza, si nimeni nu a investit in dezvoltare ci in specula? recunosti poza?

    liberal
    2010-04-05 21:59:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 66

    @Mihai Goţiu: Ii urati lui Boc “spor la lucru” dar nu la blog, de asta ocupindu-va voi, bloggerii. Asta poate insemna sa-si vada fiecare de ale lui. Sa se ocupe de ceea ce stie mai bine. Adica Boc stie bine ce face acolo unde este. Qed.
    Minunat, domnule Gotiu!

    Florinaa
    2010-04-05 22:14:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur Becali blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti calatorie candidatura catalin voicu cercetare cianura cluj concert crin criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu experiment Facebook FMI fotbal humanitas Iliescu instantanee intelectuali internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie parlament Parlamentul European pd-l PE Plesu Polirom presedintie protest radu duda Realitatea TV reforma riscograma romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate Senat sindicate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR UBB uichendist.ro Vanghelie Vasile Blaga

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!