![]() | Este PSD reformabil?vezi toate articolele de Teodor Tita26 Jan 2010 la 15:55 21 comentarii 908 vizualizari. |
Adrian Nastase, Miron Mitrea, Cristian Diaconescu, Mircea Geoana. Simpla enumerare a posibililor candidati cu sanse la presedintia PSD e un exercitiu de dezamagire. Niciunul dintre ei nu s-a remarcat prin cine stie ce proiect coerent, rational si viabil. Fiecare, luat in parte, e doar solutie de avarie, un semn al fricii de disolutie care bantuie zilele astea partidul. Pesedistilor li se ofera fie intoarcerea in trecut, fie o baltire calduta si plina de sperante. Sa ii luam pe rand.
Ala micu’ nu e asa de mic
Nastase reprezinta promisiunea unei experiente partial castigatoare. A condus, cu rezultate bune, un guvern al PSD si a dus cale de vreo 7 ani un razboi cu Traian Basescu fara ca acesta din urma sa reauseasca vreodata cu adevarat sa il rapuna. “Adriene nici nu stii cat de mic incepi sa fii” a fost doar un element de etapa in evolutia politica a lui Adrian Nastase. Adrian nu este nici mai mare, nici mai mic. E doar egal cu sine, la fel de ironic, sfidator si, de ce nu, inteligent peste limita PSD. La fel ca 1996, domnul Nastase aplica tactica asteptarii pana devine inevitabil in orice discutie privind viitorul partidului. Ceea ce le poate propune Nastase pesedistilor de rand este un fel de strangere a randurilor si opozitie ferma. Nu e neaparat rau, problema sta insa in legitimitazarea pozitiilor PSD. Cu Nastase in frunte, PSD este relativ izolat european si pus in permanenta defensiva acasa. Nu poti conduce un partid intre doua intrevederi cu procurorii DNA. Nu unul care pretinde respect si incredere din partea unui electorat care, asa cum preciza Vasile Dancu, a suferit schimbari fundamentale.
Cartoforul
Miron Mitrea se comporta ca un jucator de poker. Sunt putine sanse sa preia conducerea partidului (sprijinul din filiale e mai degraba subtire) insa cooptarea sa intr-o formula colegiala conducere pare sa aiba sanse. I-am citit postarile de pe blogul personal si sunt inclinat sa cred ca diagnosticele pe care le pune partidului. sunt, in buna masura, corecte Situatia sa e similara cu aceea a lui Adrian Nastase cu diferenta ca domnul Mitrea nu va avea niciodata anvergura politica a fostului premier. Credibilitatea sa in interiorul PSD este grav afectata iar in exterior este privit de asemena cu rezerve. Miron Mitrea este mai degraba potrivit pentru rolul de Hrebenciuc, prin asta intelegand un fel de negociator-supravietuitor fara niciun fel de pretentii doctrinare sau de viziune politica de durata. Miron Mitrea reprezinta, din nou, la fel ca si Adrian Nastase, establishment-ul administrativ si mediile de afaceri apropiate PSD. Insa nu numai electoratul se schimba ci si configuratia politica din teritoriu. Alesii locali si oamenii de afaceri dependenti de resursele statului vor migra fara cine stie ce remuscari in sfera de interese a PD-L daca vor simti ca actuala guvernare se prelungeste pana spre alegerile din 2012. Ceea ce comunica Miron Mitrea este o propozitie de tipul: “Rezistati, baieti, ca merge si asa. Ne putem intelege cu PD-L”. E o varianta. Insa de pe urma ei profita un cerc prea restrans de oameni, militantii si posibilii simpatizanti sunt un pic lasati pe afara.
Cristian si Mircea
Biografii asemanatoare (fosti diplomati, candidati cu rezultate catastrofale in tentativa de a castiga Primaria Bucurestiului), Cristian Diaconescu si Mircea Geoana sunt garantii stagnarii. In timp ce Mircea Geoana are de recuperat ceva demnitate pierduta in seara alegerilor, Cristian Diaconescu pare un fel de Geoana netestat. Mircea Geoana nu mai dispune nici de legitimitate si nici de prezumtia de buna-credinta pe care a avut-o la inceputul mandatului. Ceea ce poate face este, cel mult, sa mentina partidul la limita supravietuirii si sa incerce sa limiteze sau sa rationalizeze pierderile fara sa poata face mare lucru pentru a le opri. Lucru valabil de altfel si pentru Cristian Diaconescu. Faptul ca i-a lipsit o voce ferma in anii din urma este in acelasi timp avantaj si dezavantaj. Exemplul Geoana e relevant din punctul asta de vedere.
Sprijinul de care se bucura domnul Diaconescu in PSD este doar conjuctural si motivat de distanta respectuoasa pe care a impus-o fata de gruparile din partid. PSD nu are nevoie acum de un pacificator ci de un presedinte eficient, care sa isi gandeasca strategiile dincolo de urmatoarele trei zile si de invitatiile la Sinteza Zilei.
Si asa apare intrebarea
Este PSD reformabil? Cred ca raspunsul este destul de clar. Nu. Nu cu actualii lideri, nu cu actuala configuratie a relatiilor de putere in partid. Prizonier al baronilor locali, al mediilor de afaceri si al propriului trecut (Iliescu, vesnicul Iliescu), PSD nu are cine stie ce sanse de redresare. Mergand pe principiul “Jeana nu e moarta, Jeana se transforma” , PSD nu poate decat sa isi prelungeasca agonia, ignorat de mase si dispretuit de elite. Va ramane un partid al intereselor speciale si indepartat de un electorat pe care nu il intelege si pentru ca nu il intelege, il cumpara.
In tot acest timp sute de mii de oameni raman nereprezentati sau aleg sa voteze cu dreapta pentru simplul motiv ca dorinta implicare politica ii forteaza sa aleaga rational raul cel mai mic. Cred ca este doar o chestiune de timp pana cand la stanga va aparea o alternativa care sa scoata din discutie batrana, obosita si nefericita nomenclatura comunista. Insa, cata vreme aceasta alternativa nu exista, PSD va pluti fara directie rugandu-se la Dumnezeul falsei social-democratii ca Traian Basescu sa savarseasca o data acea greseala majora care sa il scoata definitiv din jocul puterii.
Etichete: reforma PSD, social-democratie, vasile dancu


Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1Pai cum sa apara cand e clar ca se face de cacao? Cum sa raspunda la atatea intrebari unde nu ai cum sa raspunzi fara sa te dai in stamba? si cum sa apara si sa stea fata in fata cu cel care a zis Oprescu... | ||
| 2Sunt gay si nu m-ie rusine sa spun. Il sustin pe domnul Cernea, el este un adevarat copac, cu radacinile infipte in realitatea vietii. Homosexuali, travestiti, ori familisti nu conteaza, fiecare il ocrotim... | ||
| 3Penalul asta vrea destramarea culturii romanesti, distrugerea bisericii, propagarea culturii homosexuale in tara noastra. Esti un abject mai Cernea, un excrement politic. Ai fost exmatriculat de la Universitatea... | ||
| 4Penalul asta vrea destramarea culturii romanesti, distrugerea bisericii, propagarea culturii homosexuale in tara noastra. Esti un abject mai Cernea, un excrement politic. Ai fost exmatriculat de la Universitatea... | ||
| 5@Goth: lucrurile le vad cam asa: mai intai au fost pelasgii. mai vechi decat dacii, thracii, scitii, celtii, mai vechi chiar si decat sumerienii. au existat intr-o zona unde aveau ajutor din partea naturii:... | ||
| 6Declarația lui Balaban-Grăjdan: "Motivul pentru care ... să zic ... conștiința m-a obligat să fac acest lucru este pentru că se împlinesc 150 de ani de cînd Alexandru Ioan Cuza a înființat această structură... | ||
| Mihai Goţiu 10556 citiri |
| Cristian Teodorescu 9426 citiri |
| Costi Rogozanu 8764 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4072 citiri |
| Alin Fumurescu 3913 citiri |
| Constantin Creţan 3385 citiri |
| Dorin Tudoran 2831 citiri |
| Dan Duca 2464 citiri |
| Elena Vijulie 2338 citiri |
| Ciprian Şiulea 2284 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 60948 citiri |
| Cristian Teodorescu 39766 citiri |
| Costi Rogozanu 37956 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18120 citiri |
| Alin Fumurescu 17819 citiri |
| Viorel Dobran 12270 citiri |
| Dan Duca 11264 citiri |
| Constantin Creţan 11144 citiri |
| Elena Vijulie 8963 citiri |
| Dorin Tudoran 8658 citiri |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Elena Vijulie 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Nu, nici eu nu cred ca PSD-ul este reformabil. Si daca mai vreti un argument, ginditi-va la afirmatiile lui Iliescu privitoare la o noua suspendare a lui Basescu. In mod evident, Iliescu este mult prea batrin si senil ca sa mai invete din greseli si atita timp cit Iliescu influienteaza politica PSD-ului, va forta PSD-ul sa faca aceleasi greseli.
2010-01-26 16:17:56 | Raporteaza
Este reformabil. Dar nu asta e scopul lor.
Publicul si presa sunt singurii care sunt preocupati de subiect.
Pentru ei alegerile reprezinta doar ocazia de a-si da la goale si plati polite!
Am mai comentat pe tema asta si nu vreau sa plictisesc.
2010-01-26 16:21:54 | Raporteaza
un partid se reformeaza numai de la baza. Sti cum arata liderii PSD de la judete?…mai rau ca vechii activisti de pe vremuri.
PSD, la baza, este un amestec de PRM si mafioti.
Partcipa la o sedinta PSD de la judet, oras, comuna. Nici nu crezi ca au trecut 20 ani.
N-am inteles ce cauta Diaconescu aici.
2010-01-26 16:29:02 | Raporteaza
PSD-ul (indiferent de denumirile purtate de-a lungul scurtei epoci democratice) e un copac cu radacini bine infipte in solul patriei (era sa zic bugetul … ). Incercari de reformare au fost, dar toate au inceput prin inmugurirea unor aripi … care apoi si-au luat zborul
.
Asa va ramine pe veci: un copac cu aripi!
2010-01-26 16:40:27 | Raporteaza
Nu.NU cred ca mai poate fi reformat. Este mult prea compromis.Nenorocirea vine de la mentorul ILICI, care dupa revolutie credea intr-o perestroica populata cu comunistii din esalonul doi. In anii 1990-1995 treaba asta a tinut,lumea necunoscand cu ce se mananca democratia.Pe masura ce timpul a trecut,a trecut si vremea PSD-ului.Electoratul s-a schimbat mai repede decat mentalitatile celor din PSD.Cata vreme Ion ILiescu exista,vor fi in jurul lui si oameni ca:I.Nastase,Dragnea,NIca,Geoana,Zgonea,Androescu,Rodica Stanoiu si de ce nu mai tinerii Banicioiu,Ponta sau unii mai noi dela import Romania Mare-Olguta Vasilescu. Cu o astfel de garnitura la varful partidului si cu prestatia lor nici-o sansa. Acesti oameni mai cred ca pot minti la infinit electoratul cu vorbe goale. In dezbaterile de la televiziune se vede cel mai bine cum acesti oameni fac din alb -negru si invers de parca toti am fi niste handicapati mintal.Demagogia,duplicitatea,minciuna,promisiuni desantata sunt metodele lor de a atrage electorat din randul celor napastuiti sau a bugetarilor pe umerii carora plang,dar pe care ei i-au adus in aceasta situatie.Cine a scos acele legi speciale prin care s-au dat salarii si pensii de sute de milioane? Si cine sunt beneficiarii acestor plocoane? Sunt cei care trebuia sa le treaca cu vederea nelegiuirile comise in sitauatia cand ajungeau la ananghie. Aceste legi s-au dat pe timpul guvernarii Nastase si Tariceanu. Acum cand cineva vrea sa indrepte aceste lucruri tot ei tipa ca din gura de sarpe ca nenorocitii astia dau oamenii afara, le micsoreaza salariile si pensiile.Ipocrizia este maxima si sper ca oamenii sa vada acest lucru si sa-i mai voteze la sfantul asteapta.
Este nevoie de un alt partid social democrat dupa modelul tarilor cu democratie veche din Europa, cu alti oameni si alte mentalitati.
2010-01-26 17:51:03 | Raporteaza
“…sute de mii de oameni raman nereprezentati…”
Asa de multi? Atunci chiar e o problema!
2010-01-26 18:11:54 | Raporteaza
Da pe cale naturala cand vor muri votanti PSD intre 5-10 anii,din pacate social-democratia in Romania este compromisa cel putin 50 ani!
Daca ma nasteam intr-o tara ca Suedia eram social democrat,dar locuiesc in Romania de-ci sunt dusmani mei de moarte!
Social-democratia condusa de un bolsevic fanatic cu studi la Moscova,membri fondatori kominternisti ca Silviu Brucan,lingai ordinari ai marelui carmaci planetar etc.
Acest partid daca s-ar desfinta ar fi un bine pentru Romania!
2010-01-26 18:22:51 | Raporteaza
Comuniști peste comuniști … m-am saturat de partidul asta și mai ales de președintele de onoare,babalâcul de Iliescu …
2010-01-26 18:29:55 | Raporteaza
O intrebare ! Ce e aia reforma sau ce trebuie sa intelegem prin reforma ? Toata lumea ce se da cu materie cenusie, tot vorbeste de 20 de ani de reforma, reformare, restructurare, ce formeaza actual cei trei RRR. Rezultatele se vad. Cel mai cel partid reformat, PDL-ul ne-a facut cinstea de a incheia cel mai fabulos contract de autostrada semnat vre-o data pe mapamond, el fiind de data asata de 26 de ori mai scump decat cele semnate in UE. In rest in cei 20 de ani de la reforma am scapat de invatamant, cercetare, agricultura, irigatii, industrie, cultura, sanatate… Am scapat cam de toate si romanul pleaca acum sa faca un ban din culesul capsunilor spanilolilor. Acum vorbim de reformarea unui partid… Adica cum sa-l facem sa nu mai existe ? Ce e reforma mai frate TT ?
2010-01-26 18:56:23 | Raporteaza
La pastele cailor lui Nastase!
2010-01-26 19:48:54 | Raporteaza
@Eugen: eu as fi mai rezervat. In aia 20 de ani s-au intamplat si niste lucruri bune. Uita-te in jur un pic. Strict referitor la textul de mai sus. Reforma pentru PSD inseamna integrarea nereprezentatilor. Adica ecologisti, atei, mici oameni de afaceri, studenti, mame singure, meseriasi, pensionari etc. Lista e uriasa. Mai sunt apoi intelectualii de stanga, care se feresc ca dracu’ de tamaie de asocierea cu PSD.
Deocamdata de pe urma PSD profita doar Oprisan, Mazare, Dragnea si altii ca ei. Astia la randul lor au langa ei o suma de clienti pe care ii rasplatesc cu functii si contracte. Or problema se pune in termeni de eficienta. PSD e e eficient pentru proprii sai clienti. Restul, spuneam mai sus, e de cumparat
2010-01-26 19:50:34 | Raporteaza
@wend devil: Dupa gramatica cu care esti inzestrat cred ca ai facut liceul la CPL, in Vadeni.
2010-01-26 20:26:22 | Raporteaza
@dan: Din pacate ai mare dreptate. La baza partidul asta are o imagine oribila. Iar cei din conducerea PSD-ului pot fi orice numai social democrati nu. Iar organizatia de tineret parca e o adunatura de tembeli: Banicioiu, Rizea…
2010-01-26 20:40:37 | Raporteaza
@El Dorado:Dupa cum scrii esti lingau lu tov.Morega,uneori te consideri PSD-istu lu tov. Mischie!
Tu te-ai nascut genetic lingau!
Eu am terminat liceul in alt judet!
Panglicarule asteapta si tu 10 anii,pana cand tovarasi lu matale poate le cade un “os de ros”!
2010-01-26 21:21:37 | Raporteaza
Dl Tita, pot sa inteleg ca esti “intelectual de stinga”. Asa ca poate imi poti explica ce ar putea astepta toate acele categorii enumerate (intelectuali de stinga, studenti, pensionari, mici oameni de afaceri, mame singure etc.) de la un partid “de stinga” intr-un stat sarac cum e Romania in acest moment. Ei, daca economia ar dudui, daca am fi cit de cit apropiati celorlalte state din UE, daca ar exista o clasa de oameni bogati (nu mafioti, ci “mari oameni de afaceri”), ar fi de inteles: social-democratii ar cauta cai de repartizare mai justa a bogatiei. Dar asa? Cind situatia economica te obliga sa faci imprumuturi pentru a fi capabil sa platesti salarii, pensii si ajutoare sociale, fara a mai ramine bani pentru dezvoltare, cind singurul rol al unui partid de stinga ar fi sa ajute bugetarii sa nu isi piarda veniturile, cind practic singura speranta este sa o ducem “la fel ca grecii”… repet: care este rolul unui partid de stinga care sa te reprezinte?
2010-01-26 22:59:26 | Raporteaza
Adrian Nastase “a dus cale de vreo 7 ani un razboi cu Traian Basescu fara ca acesta din urma sa reauseasca vreodata cu adevarat sa il rapuna”. Pai in 2004 ce s-a intamplat? Nastase, Diaconescu si mai ale Goana nu sunt decat niste victime pe traseul lui Base! Ori, nu pui tot un looser in frunte!
Iar Manivela, e clar, nu poate fi mai mult decat un hrebenciuc.
Viitorul e sumbru la PSD. Schimbarile pe care le propun acum nu le vor aduce mai mult de 30%. Nu e putin, dar nu e suficient.
2010-01-27 09:13:39 | Raporteaza
Da, in mai rau, ceea ce, desigur, este spre binele poporului roman!
2010-01-27 14:04:09 | Raporteaza
Dle @nick sava, aveti perfecta dreptate, totusi, un partid ca PSD trebuie sa existe! Si iata de ce :
1. pentru ca dl. Ponta sa poata vorbi la Irealitatea si la Antene;
2. pentru ca dl. Iliescu sa-si traiasca batranetea cu sufletul impacat;
3. pentru ca dlui A.Nastase trebuie sa i se numere ouale (doar nu credeti ca sotia sa ar fi nimerita pentru asta!);
4. pentru ca viata e mai frumoasa cu dl. Vanghelie;
5. si, in fond, daca exista Simona Senzual, Salam, Marilena Nitu…de ce n-ar exista si PSD?
2010-01-27 14:27:05 | Raporteaza
Nu!
Este doar reformatabil.
2010-01-27 22:56:09 | Raporteaza
Imi aduc aminte de un citat din Paler:
“PSD este un partid i-re-cu-pe-ra-bil”
2010-02-01 14:43:09 | Raporteaza
da psd trebue recuperat trebue reformat si revigorat pentru a putea sa-si recistige increderea este mare nevoe de psd in momentul de fata pentru ca alta alternativa la guvernare nu se vede dar acest partid trebue populat cu oameni conpetenti iar coruptia si demagogia sa dispara din acest partid care a devenit o cloaca pentru multi….
2011-07-09 10:56:09 | Raporteaza