![]() | Eu cu cine lucrez?vezi toate articolele de Costi Rogozanu07 Oct 2011 la 13:58 84 comentarii 2347 vizualizari. |
Eu vă dau aici două mailuri, de la doi conducători ai firmei pentru care lucrez cu drag şi spor. Caragiale e fîsîit. De la “eu cu cine votez” am trecut la “eu cu cine lucrez”. Voxpublica, asta-i tot ce ştiu şi mă doare. Restul pare SF total.
Zilele trecute, a fost scrisoarea lui Sebastian Ghiţă (au mai fost interviuri date de Schwartzenberg, au mai fost şi altele). Le citiţi toate pe paginademedia.
Dragi colegi,
Stiu ca va e greu sa mai cititi un nou mail din partea managementului.
Credeti-ma ca mie imi este mult mai greu sa- scriu. Astazi, functionarea noastra are loc in cadrul companiei RTV Satellite. Aceasta este o companie creata pentru a asigura plata salariilor si a asigura fluxul de productie.
Situatia companiei Realitatea Media nu permitea continuarea activitatii din cauza proastelor relatii cu furnizorii de fluxuri de stiri, furnizorii de comunicatii, satelit, servicii IT, alte utilitati.
In stilul sau SO Vantu a pacalit o multime de parteneri si creditori privati si de stat, care nu mai pot si nu mai doresc sa lucreze cu compania Realitatea Media.
Pt ca noul administrator nu a reusit sa ajute in aceasta situatie am construit aceasta companie numita RTV. Datoria mea este ca statia sa emita iar voi sa aveti un loc de munca sigur, cu taxele la stat platite.
In compania RTV Satellite organizarea ramane cea agreata deja.
Sunt convins ca aceste declaratii ciudate din partea actionarilor, administratorilor, fostilor actionari, nu va mai influenteaza asa de mult.
Spor la treaba !
A urmat şi un comunicat de la E.S. Angajaţii ar trebui să facă ceva, Să se gîndească, să aleagă, să…
Dragi colegi,
- Actionariat:
Detin in nume propriu 92% din actiuni; tranzactia este irevocabila; pentru cei care au avut curiozitatea (colegi din presa sau reprezentanti ai unor “institutii”) acest fapt apare negru pe alb la Registrul Comertului din Cipru si de asemenea este vizibil ca nu exista vreo ipoteca sau orice alt fel de gaj sau conditionare pe actiunile mele.
- Cuplul SOV – ELAN:
Am cumparat de la el trustul. IREVERSIBIL.
- Este adevarat ca exista o suma de bani intr-un cont “escrow” suma pe care eu nu o mai detin odata virata in respectivul cont, dar pe care nici SOV nu o poate accesa pana cand avocatii mei si avocatii lui nu finalizeaza negocierile referitoare la problemele financiare pe care le-am descoperit ulterior tranzactiei; indiferent de suma asupra careia vor cadea de acord avocatii, tranzactia nu este afectata in nici un fel.
Daca precum spune Sebi, a face afaceri cu Vantu e un pacat, atunci contractul lui de management este mult mai “pacatos” decat simpla mea operatiune de achizitie.
- Sebi:
Un om caruia i-am oferit continuarea contractului si/sau actiuni.
Din pacate nu a dorit decat sa-si incerce norocul pe banii mei…
- Reorganizarea judiciara:
Am inceput acest procedeu din care vom iesi cu brio deoarece:
- Sebi a insistat personal.
- Desi era obligat prin contract sa plateasca salariile si toate cheltuielile aferente, Sebi uita numeroase persoane in ziua platii salariilor, cat despre restul taxelor si impozitelor nu mai vorbesc.
- In perioada contractului de management datoriile firmei au crescut exponential (nici macar satelitul care este vital pentru orice televiziune nu a fost platit!!!)
- Am considerat ca reorganizarea este unica miscare vitala pentru redresarea companiei.
- Incetarea Contractului de Management:
- Administratorul judiciar, numit de justitie, Rovigo/ Avocat Deleanu a anulat definitiv si irevocabil contractul de management.
- Personal cred ca a luat cea mai corecta decizie pentru ca:
- Luna de luna a omis sa plateasca multor angajati.
- A marit gradul de indatorare al firmei catre furnizori si catre stat, acest lucru ducand la intrarea firmei in insolventa.
- A intrat cu bocancii in grila editoriala eliminand diverse emisiuni cat si vedete importante de pe sticla.
- A folosit postul, emisiunile si angajatii in scopuri proprii si personale.
- Dar cel mai grav lucru este incercarea disperata si frauduloasa de a utiliza angajatii, sigla, licenta, studiourile si echipamentele Realitatii pentru a naste o noua televiziune proprie fara nici un drept.
- Status actual:
- Eu finalizez in 3 saptamani noul sediu la Willbrook de unde, incepand cu 1 noiembrie vom emite cu sigla Realitatea din studiouri noi si cu echipamente noi.
- Avocatii mei depun multiple plangeri penale la adresa lui Sebi.
- Administratorul Judiciar asistat de justitie si de politie va prelua foarte curand controlul normal si legal asupra sediului din Casa Presei pentru ca aceasta stare de captivitate poate functiona doar in mintea lui Sebi.
- Unicul si fragilul fir care-l desparte pe Sebi de cosul de gunoi al istoriei este contractul pe spatiu, ilegal facut si pentru care exista o plangere penala, pentru ca in rest, azi, nu mai are nici un drept managerial, administrativ cat despre proprietate nu mai spun…asa ca va rog respectuos sa nu credeti nici una din multiplele lui povesti nemuritoare.
- Concluzii:
1. Va garantez personal plata salariilor pe 15 octombrie (de si banii muncitide voi si incasati din publicitatea lunii septembrie s-au dus deja in contul Asesoft).
2. Va rog pe toti sa rezistati cu stoicism pana reuseste justitia sa intre-n actualul sediu sau in cel mai rau caz pana la 1 noiembrie cand va astept in noul sediu Willbrook.
3. Oricare dintre voi se asociaza in orice fel direct sau indirect cu Sebi si tentativa lui de furt al Realitatii se implica automat in multiple infractiuni civile sau penale.
4. Nu recomand nimanui sa-si dea demisia si va informez ca nimeni nu va poate obliga sa faceti acest lucru
* Plastic vorbind, am cumparat un autobuz si ma uit siderat cum fostul sofer (dat deja afara) incearca sa fuga cu tot cu autobuz, cu pasageri cu tot si cu bagajele tuturor si cu banii incasati pe bilete, fara sa inteleaga ca mai devreme decat intelege el urmeaza un final dezastruos!
Cu respect,
Elan Schwartzenberg
Aştept sfaturi.


Irina Zamfirescu azi la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1Penalul asta vrea destramarea culturii romanesti, distrugerea bisericii, propagarea culturii homosexuale in tara noastra. Esti un abject mai Cernea, un excrement politic. Ai fost exmatriculat de la Universitatea... | ||
| 2Penalul asta vrea destramarea culturii romanesti, distrugerea bisericii, propagarea culturii homosexuale in tara noastra. Esti un abject mai Cernea, un excrement politic. Ai fost exmatriculat de la Universitatea... | ||
| 3@Goth: lucrurile le vad cam asa: mai intai au fost pelasgii. mai vechi decat dacii, thracii, scitii, celtii, mai vechi chiar si decat sumerienii. au existat intr-o zona unde aveau ajutor din partea naturii:... | ||
| 4Declarația lui Balaban-Grăjdan: "Motivul pentru care ... să zic ... conștiința m-a obligat să fac acest lucru este pentru că se împlinesc 150 de ani de cînd Alexandru Ioan Cuza a înființat această structură... | ||
| 5@Alin Fumurescu: Aștept cu interes părerea dvs. despre demiterea lui Vladimir Tismaneanu și Ioan Stanomir de la conducerea Institutului pentru Cercetarea Crimelor Comunismului, dar și despre retragerea... | ||
| 6@tamara's nephew 55 - "Precum te arata si numele,prostu’ pana nu-i fudul,nu este prost destul!" In RO prenumele Ioan este cel mai frecvent prenume pentru etnicii romani. Diminutive pentru Ioan/Ion: Ionel,Ionut,Nelu.... | ||
| Mihai Goţiu 12002 citiri |
| Cristian Teodorescu 10783 citiri |
| Costi Rogozanu 10208 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4471 citiri |
| Constantin Creţan 4322 citiri |
| Dan Duca 4185 citiri |
| Alin Fumurescu 4047 citiri |
| Ciprian Şiulea 3338 citiri |
| Dorin Tudoran 2898 citiri |
| Iulian Leca 2415 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 63061 citiri |
| Cristian Teodorescu 41131 citiri |
| Costi Rogozanu 39169 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18225 citiri |
| Alin Fumurescu 17942 citiri |
| Viorel Dobran 13055 citiri |
| Dan Duca 12062 citiri |
| Constantin Creţan 11333 citiri |
| Elena Vijulie 9025 citiri |
| Dorin Tudoran 8824 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
sfaturi? cand intri intr-o cocina te mananca porcii.
2011-10-07 14:18:14 | Raporteaza
Dai o funda?
tpu.ro/informat../
2011-10-07 14:21:39 | Raporteaza
deci angajatii platesc 2 salarii
2011-10-07 14:25:03 | Raporteaza
Hai ma Costi, ce-ti faci atatea probleme? Ramane cum am stabilit, tu lucrezi cu Iliescu, Lenin, Marx, Stalin, Mao, Guevara, s.a.
2011-10-07 14:30:12 | Raporteaza
@ greenisthenewred ,
il jignesti pe Rogozanu; el lucreaza acum cu Zizek, Badiou, Tamas, “Voxpublica, asta-i tot ce ştiu şi mă doare.”
Ma mir ca n-a adus vorba despre criticatac (critic si atac, doua dintr-o lovitura).
2011-10-07 14:37:48 | Raporteaza
Actualizeaza CV-ul.
2011-10-07 14:42:33 | Raporteaza
Treceti postul tv pe internet. E mai eftin.
(undi au disparut marii giurnalisti Oana Stanculescu si Cosmin Stan?)
2011-10-07 14:48:52 | Raporteaza
Da o funda, n-auzi?
2011-10-07 14:48:58 | Raporteaza
Da’ de ce s-au inregistrat negru pe alb la Registrul Comertului din Cipru ?!
2011-10-07 14:50:51 | Raporteaza
&, pe criticatac nu mai intru de mult. Au ajuns mult prea radicali, cu citate din Lenin, Rosa Luxenburg, Zizek, Badiou, Tamas, s.a.
Un amalgam intre agentii rusi gen Ernu, Karnouth si o gasca tot mai mare de idioti utili.
2011-10-07 14:55:24 | Raporteaza
Eu zic sa discutati cu domnii Voiculescu, Ponta si Antonescu, sa puneti mana de la mana si sa cumparati voi Realitatea TV! In acest fel nu se schimba nimic : jos Basescu!
2011-10-07 14:58:07 | Raporteaza
Costi,
nu vreau sa par copilaros afirmand ca n-ai de ce sa plangi dupa Realitatea pentru ca stiu ca un loc de munca in Romania a ajuns deja un lux.
Trecand insa (cu greu, ce-i drept !) de aspectul material, din punct de vedere moral chiar n-ai cum sa regreti Realitatea, pentru ca … altceva decat un trust mercenar nu a fost, nu este si nici nu va fi.
Aminteste-ti de faptul ca inaintea alegerilor difuza imagini trucate de la Timisoara cu focalizari pe 2-3 scandalagi platiti si pe niste pancarte “in aer” (care fusesera filmate altundeva)repetand la fiecare sfert de ora “Revolutia a inceput”.
SOV l-a ajutat pe Basescu o data cu asta si apoi chemandu-l pe Prostanac la el. Apoi ca sa musamalizeze colaborarea dintre ei, l-au plimbat de ochii lumii pe SOV pe la DNA.
Deci vezi ca intre asa-zisi dusmani, e de fapt mare prietenie.
2011-10-07 15:17:17 | Raporteaza
@rogo
Pai Ghita spune ca ia vox de Svarţ si vă donează vouă jurnalistilor ,moca!
Asa ca deveniti apropitari si uite-asa stanga mai primeste o copita de dreapta!
2011-10-07 15:37:42 | Raporteaza
GAVRILACHE says:
October 7, 2011 at 12:31 pm
Stimate domnule Moraru, vor trece si mizeriile astea si Nasul va reveni! Cu mai multa experienta, cu mai multa intelepciune, fara ranchiuna! Chiar daca, uneori, adevarurile dumneavoastra nu sunt si ale mele, sa nu incetati niciodata a le impartasi tuturor! Sunteti un ziarist adevarat si o constiinta de care avem nevoie! Cu toata consideratia, va tin pumnii si multa bafta!
2011-10-07 15:58:45 | Raporteaza
@mircea, tengura de basistidiot!
2011-10-07 15:59:41 | Raporteaza
@15 – Da, desi nu e vorba in nici un fel de Radu Moraru aici, trebuie sa recunosc ca imi lipseste! Sper ca si cel care a postat comentariul sa aprecieze ziaristii onesti, chiar daca, cum spuneam, nu este de acord, mereu, cu opiniile lor! In corul ciuvicilor, ciutacilor, gadilor, oanelor (nu introduc in lista, din curtoazie, nici un ziarist de la Realitatea TV) care au invadat presa audio-vizuala, inregimentati nu de profesionalism ci de ura, vocea lui Radu Moraru este importanta macar pentru a deslusi ca nu intotdeauna manipularea se bazeaza pe adevar! In rest, inca o data, bafta lui Costi si un patron bun! (Daca nu cumva sugestia mea n-o sa-i faca cu ochiul!)
2011-10-07 16:12:47 | Raporteaza
2011-10-07 16:15:16 | Raporteaza
sa-l luam de nevasta, sa-l punem sub perna, macar o fotografie…toti mareanii, toate porele, si alti limbist basisti
2011-10-07 16:23:23 | Raporteaza
rogozane, mai traiesti? credeam ca mancatul de cacat basist e mortal
)
2011-10-07 16:32:32 | Raporteaza
#16 clona alupigus
2011-10-07 16:38:42 | Raporteaza
ipse
tu ce esti? un pupincurist al m. macovei.Ai grija de blogurile ei.Faci curatenie pe ele.Care iti este salariul.Las-o pe voxpublica si cu comentariile libere sa simta “pulsul” oamenilor.
cit desre “cand intri intr-o cocina te mananca porcii” daca rtv este “de porc” eu iti propun labe1 ca este “de boi”.Nici nu are cum sa fie altfel atita timp cit este turcescu acolo.Fi linistit o sa fie dat afara, si el la fel ca r.moraru bineinteles ca “persecutat politic” ca asa a fost dat afara si nasul de la 1-otv de “dizident”,
2011-10-07 16:46:51 | Raporteaza
@rogo:
)
deplang (uman vorbind) soarta ta si a altor colegi de-ai tai de la RTV dar ati incaput pe mana unor mafioti de care s-a servit si se serveste in continuare bassescu…
fara contributia voastra decisiva, bassescu nu era ales in 2004, ca sa nu spun ca in 2009 trebuia sa fie o amintire urata asa cum va ramane in memoria romanilor si a minoritatilor cu exceptia ungurilor
ps: chiar daca toamna asta nu arata deloc roz, eu iti propun sa-ti cauti alt job iar daca nu merge varianta, sa ramai cu cel care este proprietar al postului deoarece ghita de la portita pare un gainar in afacerea asta… nu ca elan s. ar fi un munte de probitate dar el detine actele si promite sa atraga banii necesari care nu sunt suficienti din publicitate
)
2011-10-07 17:07:48 | Raporteaza
Am trait s-o vad si p’asta: un escroc cu diploma(SOV) tzepuit de un alt escroc (Sebi) si un Elan, care in pofida “valorii lui” a dat mai mult decat face pe vrabia din mana crezand ca-i cioara de pe gard….
In tot acest timp, glazura de pe hazna este insusi postul RTV, transformat peste noapte in OTV ca sa aiba bani de lefuri….
Mai penibil nici ca se poate.
2011-10-07 19:29:44 | Raporteaza
Mesaj pentru Realitatea TV (fost post TV normal la cap, actuala hazna de barfe):
Platiti satelitul mai poponarilor, ca n-o sa mai avem de unde afla ce a zis Nicu Ceausescu acum 130 de ani.
2011-10-07 19:37:12 | Raporteaza
Analiza mea:
giorno24.blogsp../
2011-10-07 20:00:09 | Raporteaza
@Cris:
Cum poti sa vorbesti asa urat despre Realitatea, Cris ingratule care esti?!
Pai in toata aceasta vreme cat Zeus , impreuna cu ala micu’ ne-au ţinut flămânzi şi goi făr’ de-adăpost – in toată această vreme, cine ne-a dat de mancare, cine ne-a mutat de la umbră la soare şi invers (funcţie de anotimp), cine ne-a dat speranţa ca vor veni salvatorii_cei_fara_de prihana (Crin&Ponta), cine nerecunoscatorule care esti, cine?
Au nu a fost Vox-ul Realitatii? Cand frig ne-a fost , nu ne-am incalzit noi cu sclipitoarele articole ale lui Leca si Domnisorului?! Cand capcaunul dictator dadea iama prin popor, au nu oare amazoanele Vijulie si Laura ne-au fost scut de otel BBC-KGB? Cand dictatorul ne-a servit cafea cu cianura , cine i-a aruncat-o intre ochi, nu Gotiu? Cand imperialistii (cu aprobarea dictatorului, normal) au pus cizma la gatul harnicului popor roman, daca nu era stanga de nadejde a Rogozanului, nu beleam noi ochii?!
Cris, ai tradat cauza?!
2011-10-07 20:47:47 | Raporteaza
Peste poate sa dispara iRealitatea; iarba rea usor nu piere.
Ar fi si pacat, cine sa-i mai dea hrana spirituala lui @Cris? ca de la Zeus el nu vrea sa primeasca.
2011-10-07 20:58:19 | Raporteaza
@16-clona USL(adica retardata)
2011-10-07 21:12:42 | Raporteaza
@nae: corect..mai bine o pup in cur pe m. macovei decat sa babardesc in gaoz ca tine cu ponta, crin si felix.
2011-10-07 21:15:06 | Raporteaza
@Cris
cica da Antena 3 malai si faina moca!Alearga repede,prostanace!(ooops)
2011-10-07 21:15:24 | Raporteaza
@rogo,
raman inca in confuzie legat de titlu. Ce te nedumereste? Cine si daca te plateste sau… Pentru ce te plateste? Adica sa nu cumva sa scrii ceva nepermis, pana te dumiresti cum sta treaba si sa te trezesti urecheat dupa?
Ps. Am fost tentat sa scriu pana te dumiresti de unde bate… Vantu, dar am zis sa nu vorbesc de funie in casa spanzuratului…
2011-10-07 21:15:28 | Raporteaza
@All:
Omul prezintă o stare de fapt, iar voi săriți pe el cu miștouri de 2 lei. Din ceea ce știu eu, este singurul angajat care a pus problema asta, fără să se ascundă în spatele anonimatului.
Aș vrea să vă văd eu pe voi, marii șmecheri ai blogurilor, că aveți curajul să-i atrageți atenția chiar și celui mai prăpădit „manager“ că se duce firma de râpă din cauza prostiilor pe care le face.
2011-10-08 07:04:55 | Raporteaza
Costi,
eu as merge pe mana lui Ghita. Comunicatul lui pare mult mai concis si la obiect. Comunicatul celuilalt e o telenovela.
2011-10-08 08:20:56 | Raporteaza
@mariusv: In 2008, nu i-a atras atentia managerului ca greseste.
Era pe cai mari…Toti au atarnat la banii lui Vantu! Niciunul nu a miscat in front.
Ce credibilitatea mai are unul care a lucrat pentru Vantu?
La A3, daca mai are loc de Badea.
2011-10-08 08:43:07 | Raporteaza
Cand stai in cocina, cu porcii, risti sa te manance. Sau ceva in genul asta.Dispare Realitatea, in forma asta penibila ? Foarte bine ! Dispar de pe sticla si disperatii care bat campii, zi de zi, seara de seara ? Foarte bine ! Dispar si tentativele alea de ” analisti” invitati la comanda nu stiu cui ? Este din ce in ce mai bine! Daca desfiinteaza si chat-ul Realitatea, este grozav. Sau macar sa apara un moderator, atat acolo, cat si aici.Este inadmisibil( si totusi posibil ) ca zi de zi, articol de articol, sa apara trivialitati si acest limbaj suburban, aflat mult sub orice limita a celui mai elementar bun simt.De nenumarate ori am atras atentia asupra “calitatii ” limbajului folosit in asa zise ” comentarii”. Nu s-a intamplat nimic, cu toate ca aveti posibilitatea tehnica de a opri aparitia comentariilor injurioase. Astept data de 01.11.2011. Sa vedem ce se intampla, daca se intampla ceva bun .
2011-10-08 10:19:46 | Raporteaza
Filosoful Murphy cugeta astfel:
Ce incepe bine se sfarseste rau, iar ce incepe rau se termina si mai rau.
Si mai e o vorba:
Spune-mi cu cine te insotesti ca sa iti spun cine esti.
Morala: Ticalosii si escrocii nu fac niciodata casa buna.
2011-10-08 10:41:50 | Raporteaza
Cainele de paza al democratiei a devenit o javra.Fiecare jurnalist, oricat de mic, se vrea formator de opinie.
Presa devenit doar un mijloc de manipulare intr-o tara afla intr-o perpetua campanie electorala, Romania.
Cand se foloseste apelativul “maestre” la adresa dlor Cristoiu, Rosca Stanescu, Cristian Tudor Popescu sau Cornel Nistorescu, a patra “putere” in stat e bolnava in faza terminala.
2011-10-08 11:15:49 | Raporteaza
Cotetzul de porci al Vantului se spulbera… Cu porcii dintr-insul cu tot. Urmeaza “canalul” A3. Problema e ca oameni ca Prelipceanu, Ursu, Stancu si ceilalti “ciuvici” scapa nepedepsiti, si-n plus – plini de bani !… Asta ma doare : pentru ca mi-au distrus neuronii ani de zile !
2011-10-08 11:18:18 | Raporteaza
ipse
fiecare cu placerile lui.Tie iti plac betivii si betivele mie nu imi plac profesorii, si profesorii universitari.Chestie de gust.Un sfat totusi. pupa mai putin si pe el, si pe ea ca s-ar putea sa devii dependent de alcool.Eu pot sa barbieresc fara grija ca nu risc nimica nici sa devin securist ca nu am dosar bun si nici corupt ca nu am avut de la cine invata.Inca o data chestie de gust.
2011-10-08 12:42:27 | Raporteaza
cred ca o sa se dea bon de ordine la A3 ca unde sa incapa toti odata srs antonescu ponta ciuvicus tatoiu lideri de sindicat psihologi pensionari militari femei cu copii in brate?! hidrantu era pe inventar? la cine ramane?
2011-10-08 13:15:45 | Raporteaza
@Radu D. L. Popescu: Nzt, ntz, pe-al elanului. Are asta doua avantaje: e evreu, deci stie sa faca bani de hranit comununisti rosii cu burtile pline, dar care mor de grija poolimii si doi, ireversibilitatea contractului ramine pina iase SovRomul din malaxorul justitiei. Mamica Costiniu vegheaza, deci el va fi liber.
2011-10-08 13:50:21 | Raporteaza
@nae: Deci… Stai sa vad daca am inteles bine. Tu spuneai ca cei de la iRealitatea nu mint, nu manipuleaza si nu cenzureaza pentru ca aduc profit patronului. Acum s-a dovedit ca sint in realitate falimentari. Si inca rau de tot! Prin urmare, daca o luam pe logica ta, rezulta ca au mintit, au manipulat si au cenzurat cu nesimtire daca au ajuns atit de falimentari. Cum intre ceea ce spun cei de la iRealitatea si ceea ce spun cei de la Antene nu exista nici o diferenta, rezulta ca si cei de la Antene au mintit, au manipulat si au cenzurat cu nesimtire. Cum tu le-ai luat apararea ori de cite ori ai avut ocazia, rezulta ca esti si ai aceiasi mentalitate. Prin urmare, de ce ar trebui sa te credem cind spui ca nu ai dosar bun si ca nu ai avut de la cine invata?
PS. Din cite am observat, de Felix iti place destul de mult… Stiai ca apropiatii lui ii spun “Profesorul”?
PPS. Fiinca tot veni vorba, mai tineti minte ca in dosarul Haysam era vorba de un “Profesor”? Dar toata presa anti-Basescu vroia sa ne convinga ca “Profesorul” era Basescu. De ce oare?
2011-10-08 13:52:10 | Raporteaza
in schimb, betivescu meu e bun ca moare dupa aceeasi pulime.
2011-10-08 13:52:46 | Raporteaza
Erata: …rezulta ca ai aceiasi…
2011-10-08 13:53:54 | Raporteaza
de fapt , au devenit falimentari doar atunci cand s-a bagat securistul de ghitza. sa moara basescu de nu-i adevarat.sa moara?
2011-10-08 13:54:10 | Raporteaza
sunt un senil semidoct cu aceIasi mentalitate. sa moara radu moraru ca nu sunt idiot
2011-10-08 13:56:20 | Raporteaza
@Ion-Iliescu Visarionovici:
S-ar putea sa ai si tu dreptatea ta. Da’ oricum ar fi, imi place de nu mai pot, cum isi dau in bot.
2011-10-08 14:11:36 | Raporteaza
Normal ca nimeni nu incurajeaza sa-si dea cineva demisia, ca apoi nu mai ramane nimeni sa lucreze cu ei. Un sfat: nu te baza doar pe salariul asta, incearca sa mai gasesti inca un job, de siguranta;)
2011-10-08 14:31:02 | Raporteaza
bongo
1.ai o obsesie si nu ratezi nici-o ocazie sa o spui.Dar baiete draga nu din cauza televiziunilor o ducem naspa pentru dumnezeu nu a venit voiculecu si a impozitat pensia si a dat afara oameni.Trezeste-te pe bune sau ai sarcina de partid sa o tii langa cu manipularea televiziunilor chiar de te faci de ris. Ce nu este adevarat de exemplu in imaginea pensionarului acela amarit care pentru trei piini semneaza o adeziune, sau a taranului acela care statea in mina cu un aprinzator primit ca sa voteze cu cine trebuie la alegerile din neamt.Trebuiau sa nu le dea nu-i asa? daca le-au dat sint slugile mogulilor si manipuleaza. Las-o in singe cum spunea dan iosif si mai plimba-te si tu prin tara, mai da-te jos din masina si mergi prin sate si orasele mici si o sa vezi cit de buni sint mogulii cu televiziunile lor ca vopsesc realitate , ca nu o redau realitatea exact asa cum este mai cruda, mai saraca, mai fara orizont.Pe ce lume traiesti?
2.Cit despre cit de profitabile sint televiziunile rtv si A3 ma doare in basca.Eu ma refeream dooar la ziaristii care prin emisiunile lor aduc bani din publicitate din care ei ISI SCOT salariul lor nu primesc moca nimica nu sint intretinuti nimanui deci mult mai liberi ca cei de la info tv, labe1 evz etc etc. Ca schema televiziunilor este incarcata, ca dau salarii mari la prea multi, ca managerul gestioneaza prost restul banilor din ce scoate ziaristul profitabil si duce la pierderi sau sau insolventa este altceva, o d.grecu, gidea,cretuleasca, etc ISI SCOT SINGURI SALARIUL pe cind o lupea sau m. marean nu isi scot nimic produc pierdere chiar si prin emisiunea lor deci sint mai slugi decit slugile mogulilor pentru ca stau cu mina intinsa nu isi ia cota pentru salariul din publicitatea primita pe baza de audiente. Simplu nu? Asa ca las-o moarta cu incercarea ta de legarea de slugarnicie a unui ziarist de la tvr cu unul de la rtv sau A3 ca nu se poate face, nu este nici cea mai mica asemanare.Unii stau cu mina intinsa si conform proverbului “cine da banul pune si muzica” deci pupincurism la greu pe cin altii isi scot singuri banii.
2011-10-08 15:06:49 | Raporteaza
Daca nu desfiinta Iliescu CAP-urile ar fi fost suficiente locuri de munca.
NB,
o curiozitate: Anatemele nu angajeaza?
2011-10-08 15:08:07 | Raporteaza
Zic sa lucrezi cu (sau, mai degraba, pentru, ca doar nu sinteti colegi) primul. Pentru stilul concis al scrisorii.
2011-10-08 15:22:21 | Raporteaza
eu , ca idiot basist al blogului mint cu buna stiintya, Iliescu a fost cel care chiar a fost IMPOTRIVA desfiintarii CAP-urilor!ma rog, milita pt. asocierea tzaranilor sub o forma asemanatoare.dar fiind un pdistidiot dezinformator, ce drac sa mai comentez si eu?
2011-10-08 17:01:51 | Raporteaza
@ 53,
esti baiat simtitor daca te simti idiot cu “buna stiintyia”.
2011-10-08 17:07:21 | Raporteaza
sunt un bozz gor retard, faina nu mai e , ma mutumesc cu mu.ie
2011-10-08 17:23:05 | Raporteaza
Balada antibasescu a artistului cu miros gros din orasul meu natal
Eu ti-o victorlesc,
Tu mi-o victorlesti,
El, ea ne-o victorleste,
Noi le-o victorlim,
Voi ne-o victorliti,
Ei, ele il victorlesc,
Dusmani politici ne gasim.
Limba sa fie, pentru echidistanta.
2011-10-08 17:24:14 | Raporteaza
@anu lugojanu, fii mai iesplicit
2011-10-08 17:47:31 | Raporteaza
@nae: Chiar nu pot sa inteleg cu poate sa fie cineva atit de limitat mintal ca tine! Ti-am demonstrat pe rationamentul tau ca cei de la iRealitatea si de la Antene mint, dezinformeaza si cenzureaza si tot o dai cotita… Bine, intre noi fie vorba, rationamentul tau (faptul ca, daca un trust are profit inseamna ca spune tot timpul adevarul) denota faptul ca iti cam lipseste o doaga. Dar daca nici acum nu te-ai prins unde gresesti…
PS. Probabil ca nu esti capabil sa intelegi singur asa ca o sa te ajut: daca cineva spune un adevar nu inseamna ca tot ce spune este adevarat. Este un lucru elementar pe care orice om normal il stie…
2011-10-08 18:19:42 | Raporteaza
@bongo, da mah, inzdamti, dezinformeaza ,oamenii o duc bine , ne mandrim ca suntem ultimii in ioropa, marsh in pizdmti!
2011-10-08 18:23:54 | Raporteaza
limitat is io cu mumameasitatanemio,de jegpdist, ca io o duc bine , am afaceri cu statul…ftumangura
2011-10-08 18:25:49 | Raporteaza
si io sunt un jeg pdist
2011-10-08 18:26:35 | Raporteaza
glasul-barfei.b../ dorim colaborare . Ne gasesti pe glasul_barfei@yahoo.com .
2011-10-08 19:46:55 | Raporteaza
FrA-te,
NU te lasa astia
nici macar sa …
fii shomer
fraaa-teeee!
Vad ca ati rarit-o bine
pe aici.
Presupun ca de la anu veti avea activitate
avand in vedere alegerile.
2011-10-08 19:58:10 | Raporteaza
@Ovidiu: Credibilitatea unui jurnalist nu ține de firma la care a lucrat sau lucrează, ci din ceea ce a făcut acolo. Nu-mi amintesc să se fi compromis Rogozanu cu vreo ocazie în care să spună altceva decât gândește, indiferent pe cine deranja asta. La Realitatea au lucrat și Robert Turcescu, Simona Bălănescu, Liana Pătraș (Alexandru), Ioana Mola; la Antena 1 a lucrat Moise Guran. Nu cred că li se poate reproșa ceva, din punct de vedere profesional.
Locurile de muncă nu abundă (nici) în media și nu-ți poți permite să alegi patronul sau să pornești propriul proiect, dacă nu dispui de bani mulți. Nu știu alții cum sunt, dar eu aștept de la jurnaliști doar acte de profesionalism, demnitate și sinceritate, nu de vitejie.
2011-10-08 22:30:20 | Raporteaza
@mariusv: Fac pariu pe 2 salarii ca esti USL-as sau cel putin anti-Basescu. Pentru ca, doar pentru voi faptul ca Antenele si iRealitatea v-au sprijinit prin orice metode a fost bine. Din nou, fac pariu ca, daca cele 2 haznale i-ar fi sprijinit pe PDl-isti, nu ai mai fi avut aceiasi parere despre ei.
Si inca un lucru. Credibilitatea unui jurnalist tine si de locul unde a lucrat. Pentru ca, daca trece cu vederea presiuni facute de patron asupra colegilor si accepta aceste presiuni devine automat complice. Daca mai mult de atit, neaga aceste presiuni si il apara public pe sef, atunci deja jurnalistul respectiv nu mai are nici macar dreptul sa se numeasca jurnalist.
Si ia intreaba-l pe doumnul Costi Rogozanu… Stia de presiunile facute de Vintu asupra celor de la iRealitatea sau a celor de la Academia Catavencu?
2011-10-09 00:34:36 | Raporteaza
@bongo :bine la mai stii, parca ai fi om mare
.Fac pariu pe 3 salarii ca la tine la firma tu faci regulile si pe 4 salarii ca esti un basist limitat (scuze ptr pleonasm):).CUM DRACU PUTETI FI ATAT DE IPOCRITI???
2011-10-09 01:23:44 | Raporteaza
@Bongo: Tocmai ai pierdut două salarii!
Am fost și sunt pro-Băsescu, fără rezerve. Cred cu convingere că este cel mai bun conducător pe care l-a avut vreodată statul român.
În ceea ce privește afilierea la vreo formațiune politică, negativ. N-am fost niciodată membru sau simpatizant al vreunui partid. În sinea mea, sunt liberal (nu libertarian) tradițional, dar, tot în sinea mea, prețuiesc prea mult libertatea pentru a mă înregimenta.
So, îți dau numărul meu de cont?
La cum vorbești, nu cred că ai intrat vreodată într-o redacție. Mă rog, poți face o analogie cu situația din orice altă firmă – oameni corecți vs. otrepe. Ți-aș aminti doar că Rogozanu a optat pentru VoxPublica, adică ceea ce chiar Vântu a numit „supapă“. Nu cred că nu i s-a propus vreodată o emisiune televizată. Ar fi o bună întrebare pentru el.
2011-10-09 05:27:22 | Raporteaza
@mariusv
o buna ocazie sa te implici:
turnofftheglory../
2011-10-09 10:45:54 | Raporteaza
@mac gregor: Știu despre ce-i vorba și am toată stima pentru Mihail Neamțu, DAR… (cred că am mai spus-o pe-aici) no offence, să intri în politică înseamnă să fii un pic (sau mai mult) escroc – să știi să vinzi iluzii, să promiți știind din start că nu vei onora promisiunile, să accepți ideea că te afli în același grup cu oameni pe care-i detești etc. Nu mă văd în asemenea ipostaze.
Tot ceea ce mai pot să sper este să iasă ceva bun din asta.
Și mulțumesc.
2011-10-09 11:13:30 | Raporteaza
mariusv
“Am fost și sunt pro-Băsescu, fără rezerve. Cred cu convingere că este cel mai bun conducător pe care l-a avut vreodată statul român.”
daca este “cel mai bun” spune-mi si mie un singur lucru bun, o singura urma, o dira ceva care sa ramina in urma lui si peste ai sa se zica” asta a fost facut in timpul lui basescu”Hai zi ceva.Uite eu iti zic: ceasca a facut transfagaraseanul, iliescu a facut revolutia, constantinescu ne-a bagat in nato.Chiorul betiv ala “cel mai bun” ce a facut. Nu uita este in functii de decizie din 90 deci aproape la fel de mult ca ceasca.Spune tu ceva ca eu nu retin decit scandaluri, darimari de guverne si capete in gura la arabi. Sa nu o dai cu lupta contra comunismului ca este un mare comunist,cu lupta impotriva securistilor ca a fost tatal lor, sau cu lupta contra mogulilor ca o face de invidie ca el nu a fost in stare de nimic altceva decit sa ia bani de la stat fiind primul bugetar al tarii si se da cu caramida in piept ca este de dreapta.Este el de dreapta cum sint eu mitropolit. Zi ti ceva bun facut de chiorul betiv, javra ordinara si vagabond de port.O urma ,o dira ceva.
2011-10-09 11:39:37 | Raporteaza
@nea: A bagat spaima-n mafioti!! Cel putin, asa par, usor inspaimanti. Ia zi, o fi bine sa traiesti inspaimantat?
“iliescu a facut revolutia, constantinescu ne-a bagat in nato”
Gresesti! Din cauza lui Iliescu, au murit 1000 de suflete in ‘89, iar constantinescu a fost invins de-alde Voiculescu Felix, de sitem, deh…
Io as vrea sa-l vad pe Base prim ministru si pe Razvan Ungureanu Presedinte.
2011-10-09 12:32:34 | Raporteaza
@nea:
“Cel mai bun” nu inseamna neaparat ca este bun. Incearca sa intelegi ce ti se spune. Dintre kaghebisti si prosti, el e cel mai bun. Subscriu.
2011-10-09 12:53:05 | Raporteaza
ovidiu
iti dai seama ce iti doresti?Cu chiorrul betiv prim ministru sintem pe duca cu sigurata.Si-a aratat masura valorii in perioada actuala, o simti si traiesti zilnic. Sa stii ca de la un om care nici cea mai mica legatura cu economia care habar nu are ce reprezinta un asistat confundind pensionarul sau copilul care ia alocatia de 25. lei cu un asistat social.Din nestiinta si cretinism betivoid poate aduna el 11 mil asistati. Iti dai seama ce masuri economice ar lua. Pe mine ma cutremura numai gindul.Crede-ma de la un vagabond de port betiv si manelist nu poti astepta nimic bun.Argumentul? ce a facut el in ultimi 20 ani.O dira, o urma ceva.Eu nu vad nimic altceva decit draga stolo,rusine patriciu cu care a reusit sa abureasca si sa prosteasca prosti ca voi nu o data de trei ori. Cit de idiot sau cretin sa fii sa te prosteasca in fata de trei ori. Ma uit la voi si vad cretinii supremi.Asta sinteti.Stati in apa pina la briu si tipati de sete crezind ca sinteti in sahara.
Cit despre ungureanu ce zic un nimeni absolut.Il va face pe antonescu presedinte inca din turul intii ca nu o sa puteti fura, o sa fie imposibil de furat 80-90% din voturi.Nu sint fanul lui antonescu,altul nu este,dar in lupta cu ungureanu nu am asista decit la un macel. Si apoi nu te-ai saturat de un securist timp de zece ani mai vrei unul? Pricipala problema a lui unguranu va fi ca nu poate fi manelist ca scursura de port.
2011-10-09 14:01:19 | Raporteaza
ovidiu
“A bagat spaima-n mafioti!! ”
da numai asa a reust sa-l reevalueze pe tatal hotilor sa faca partidul penalilor care sa cinte cum vrea chiorul lasind pe hotii nostri ca “e buni”, ca” e cu noi” sa fure fara probleme pentru partid si pentru el.Nastase a ramas prost pe liga videanu , udrea cocos flutur si restul. Cin d zici nastase azi jignesti notiune de hot pentru ca a ramas un gainar pe linga udrea sau baietii destepti din energie. Vad ca vorbesti de funie in casa spinzuratului.
Cit despre chior o sa vada el dupa alegeri ce spaima a bagat in casa din mihaileanu, vinzari anterioare,flota si multe altele. Fi linistit ponta nu va fi prim ministru va fi procuror general al romaniei. Iti dai seama ce va fi. Circ total. Din cauza asta chiorul tau drag si betiv se kka zilnic pe constitutie fiind presedinte de partid nu presedintele tuturor romanilor face si desface pentru a mentine pdl la putere ca daca nu jalea va fi totala. Este disperat si face orice ca ponta sa nu ajunga….ministru de justitie sau procuror general.
2011-10-09 14:17:44 | Raporteaza
@ nea?
ha ha ha..comentatorul “nea” de pe bloguri este un tip destept. la @71 nu e decat prostul de nae caruia i-au tremurat destele de foame cand a tastat.
2011-10-09 15:32:22 | Raporteaza
@nae:
Nu s-a tinut de cuvant Basescu, ai dreptate nae. A promis ca ne da la fiecare cate 20.000 de euro si ca ne trimite si in cosmos. Eu garantez ca nu am primit euroii, daca si tu confirmi nae ca nu ratacesti prin oaresce galaxie, atunci e clar, dictatorul ne-a tradus.
2011-10-09 15:34:34 | Raporteaza
@nae: mai nae,sa ne spui daca fi’ta a luat masteratul ?! poate Ca Candideaza la prezidentiale,eu sunt primul care o votez ,mosteneste inteliJenta !
2011-10-09 18:01:58 | Raporteaza
ipse
mirciulica
ce sa va fac fratilor adevarurile supara, argumente ioc injurii si jigniri ca asta putem dar totusi nu ocoliti si daca sinteti destepti spuneti voi ceva facut de chiorul betiv ca de douazeci de ani este in functii executive aproape cit ceasca presedininte. Nu il compar cu ceasca ca nu pot compara un tintar si ala beat cu un elefant, doar pe el pe chior cu el insusi. Ziceti voi ceva o dira, o urma, o alee, o susea, na o circiuma ca tot ii place mult acolo. Ceva ctitorit de el. Hai ca puteti baietii mosului ziceti voi ceva facut sau inceput si dus pina la capat nu bagat in gard.Astept hai eu sint prost aratati-mi voi cit de destepti sinteti.Lasati abureala ca aia tine doar la voi ca pe voi v-a aburit de cite ori a vrut muschii lui. Si cine mai baieti un vagabond de port nu cine stie ce destept.
2011-10-09 18:57:52 | Raporteaza
nepoate
iti mai gasesti covrigul in noroi ca ploua cam tare.Mizerabila piine maniinci.
2011-10-09 18:59:14 | Raporteaza
@nae: Îți spun eu o mare realizare din mandatele domnului Băsescu. Nu, nu despre reforma statului am să amintesc, pentru că ți-ar părea ceva prea abstract. Ce spui despre recuperarea Insulei Șerpilor? Sigur, nu stânca aceea contează, ci extinderea apelor teritoriale ale României, cu toate rezervele naturale pe care le cuprind. Ai idee ce s-a întâmplat cu acel teritoriu? Sterling Ressources îți spune ceva?
Dar nu știu ce mă face să cred că zadarnic împing eu biții pe-aici.
2011-10-09 19:38:53 | Raporteaza
@nae: Da’ matale nu te-ai facut niciodata muci de beat? N-ai facut curte femeilor? N-ai inghesuit niciuna in lift sau pe bancheta din spate? N-ai pipait nimic, cand mergeai la film, in tinerete, pe ultimul rand, la cinema? Il tot faci chior si betiv… Ete sa si io beau, na!! Si-mi place!
Acuma, pe bune, controversele nu se nasc din nimic si nimicuri, iar Base e un tip controversat. La fel si Iliescu. Iar papusarii aia doi, nu merita amintiti in discutia asta, sunt prea slabi.
))) Pasajul Basarab si National Arena…astea-mi vin acuma in minte, sunt demarate de Base; iti aduci aminte de taxa Basescu? Ca alea de la CEC, nu mai scriau pe chitante taxa de drum, scriau la explicatii “taxa Basescu”, atunci am inteles, cu adevarat, ce sunt alea taxe si ce va sa urmeze.
Arata-mi unul mai puternic si mai “nebun” decat el, si dau si io o vodca!
2011-10-09 19:40:07 | Raporteaza
Thank you once again for your weblog. Keep writing.
2012-03-29 04:21:09 | Raporteaza
I came below in order to learn about one thing completely various than just what I could. I cherish in order to absorb as a lot different data as attainable, this is the greatest element concerning your life. We contain a website also, click on the link to come on by way of and also see exactly what you are embracing.
2012-04-06 04:26:54 | Raporteaza
I like this post, enjoyed this one appreciate it for posting. “To the dull mind all nature is leaden. To the illumined mind the whole world sparkles with light.” by Ralph Waldo Emerson.
2012-04-21 11:25:37 | Raporteaza
Tamron A09…
[...]Eu cu cine lucrez? « voxpublica | Platforma de comentarii, bloguri si opinii REALITATEA.NET[...]…
2012-05-07 10:38:09 | Raporteaza