![]() | Eu sînt naiv: m-a emoţionat scrisoarea doamnei Băsescu, Doina Cornea are dreptul la opinie sau nu?vezi toate articolele de Costi Rogozanu02 Dec 2009 la 17:33 70 comentarii 4301 vizualizari. |
Am ajuns la sastiseală cu religia de cîrciumă, aia care îmi susură toată ziua în urechi din diverse surse că aia nu-i adevărată, aia e manipulată, ailaltă e răsturnată. Cel mai mult mă enervează suspiciunea asta de trei lei. Suspiciunea a devenit semn automat de inteligenţă. Or, ca să fii sceptic credibil, trebuie să mai faci şi o gimnastică a bunei credinţe şi naivităţii. Cei mai mari eroi literari ai lumii au fost naivi. Naivitatea scoate din pepeni adversarul înveninat de propria “ştiinţă” şi-l deconspiră:).
Aşa că voi traduce în “naivită” două evenimente recente. Pentru că, uneori, prima impresie e cea mai corectă. Scrisoarea domnei Băsescu, interviul lui Tolontan cu Geoană şi opinia Doinei Cornea.
P.S. Aş vrea doar să-mi remarc talentul cu care m-am înnodat în alegerile astea. Un nou exemplu: sun oameni, văd ce se întîmplă la televizor şi trag concluzia argumentată că la Timişoara oamenii au protestat mînaţi mai mult de alte sentimente decît cele proBăsescu sau anti-Geoană. Dar asta în condiţiile în care m-am săturat de hăthăt de anticomunism şi blabla din ăsta. Şi acum trebuie să explic de ce am scris atît împotriva ipocriziei unui Tismăneanu argumentînd în acelaşi timp de ce ieri a fost la Timişoara o mişcare autentică, nu doar militanţi pedelişti. Viaţa e complexă. Şi eu n-am enumerat decît două aspecte:).


Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1Pai cum sa apara cand e clar ca se face de cacao? Cum sa raspunda la atatea intrebari unde nu ai cum sa raspunzi fara sa te dai in stamba? si cum sa apara si sa stea fata in fata cu cel care a zis Oprescu... | ||
| 2Sunt gay si nu m-ie rusine sa spun. Il sustin pe domnul Cernea, el este un adevarat copac, cu radacinile infipte in realitatea vietii. Homosexuali, travestiti, ori familisti nu conteaza, fiecare il ocrotim... | ||
| 3Penalul asta vrea destramarea culturii romanesti, distrugerea bisericii, propagarea culturii homosexuale in tara noastra. Esti un abject mai Cernea, un excrement politic. Ai fost exmatriculat de la Universitatea... | ||
| 4Penalul asta vrea destramarea culturii romanesti, distrugerea bisericii, propagarea culturii homosexuale in tara noastra. Esti un abject mai Cernea, un excrement politic. Ai fost exmatriculat de la Universitatea... | ||
| 5@Goth: lucrurile le vad cam asa: mai intai au fost pelasgii. mai vechi decat dacii, thracii, scitii, celtii, mai vechi chiar si decat sumerienii. au existat intr-o zona unde aveau ajutor din partea naturii:... | ||
| 6Declarația lui Balaban-Grăjdan: "Motivul pentru care ... să zic ... conștiința m-a obligat să fac acest lucru este pentru că se împlinesc 150 de ani de cînd Alexandru Ioan Cuza a înființat această structură... | ||
| Mihai Goţiu 10558 citiri |
| Cristian Teodorescu 9426 citiri |
| Costi Rogozanu 8764 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4072 citiri |
| Alin Fumurescu 3913 citiri |
| Constantin Creţan 3385 citiri |
| Dorin Tudoran 2831 citiri |
| Dan Duca 2464 citiri |
| Elena Vijulie 2339 citiri |
| Ciprian Şiulea 2284 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 60950 citiri |
| Cristian Teodorescu 39766 citiri |
| Costi Rogozanu 37956 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18120 citiri |
| Alin Fumurescu 17819 citiri |
| Viorel Dobran 12270 citiri |
| Dan Duca 11264 citiri |
| Constantin Creţan 11144 citiri |
| Elena Vijulie 8964 citiri |
| Dorin Tudoran 8658 citiri |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Elena Vijulie 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Da..Doina Cornea are dreptul la opinie, mult mai mult, decat voi jurnalistii din noul val, care peste noapte ati devenit brusc mari analisti in politica.
Intrebarea mea..este,…Voi de ce aveti dreptu la opinie?…Pentru ca sunteti jurnalisti, iesiti pe banda rulanta de pe bancile scolii in ultimii ani, dar care sunteti mult prea departe de acesta meserie….
2009-12-02 17:46:56 | Raporteaza
domnule draga,
nu pot sa spun ca is mare fan al dumitale, da bunul simt (atat de clamat de unii) e o calitate pe cale de disparitie.
felicitari!
2009-12-02 17:47:31 | Raporteaza
Celor care spun ca scrisoarea Mariei Basescu este in scop electoral: in povestea asta murdara si absolut gratuita (doaman Maria Basescu a fost o prezenta discreta si eleganta in toti acesti ani) a fost tarata de Mircea Dinescu, care tot in scop electoral-ca sa mai bata un cui – a mintit pur si simplu. Nu stiu cine nu s-ar fi simtit jinit si nu ar fi dat o declaratie publica. S-a mers mult prea departe. Niciodata Maria Basescu nu s-a implicat in campania elctorala. Doamna Geoana trimite smsu-ri doamnei Dragotescu, nu ? Am vazut-o mereu cu M.G., poze pe coperti de revista, la emisiunea lui Maruta, chipurile ptr. ca ei sunt o familie unita, etc. Deci e o nesimtire si mai mare a celor care bat moneda pe povestea asta.
Cat priveste interviul lui M.G….totusi, nu stiu de se vrea Basescu ?
Doamna Cornea are drept la opini clar si poate sa aiba simpatii. Doar ca poate ca a fost prost informata. Si cei de ieri de la Timisoara nu pot fi “minerii” de la “mineriade”.
2009-12-02 17:48:03 | Raporteaza
Normal ca o respect pe doamna Cornea! Insa pot fi dezamagit de opiniile ei? Si sunt dezamagit inca din Decembrie ‘89!
2009-12-02 17:48:49 | Raporteaza
Mircea Geoană, în 1994 a umplut de sânge un om care-şi apăra locuinţa
nasul.net/2009/../
nasul.net/2009/../
voxpublica.real../
Prin articolul de mai jos, rescris de Bogdan Draghici, se reaminteşte că Mircea Geoană şi clanul Geoană a umplut de sânge un om care îşi apăra locuinţa şi i-a terorizat familia, totul în 1994…
Speriat de interesul manifestat de jurnalistii martori la faptele comise de familia Geoana (agresarea unui copil, vatamarea corporala a proprietarilor, violarea de domiciliu, traficul de influenta), vizat de plangerile penale formulate de victimele sale, domnul Dan Mircea Geoana a rugat ziarele “ROMANIA LIBERA”, “ADEVARUL”, “EVENIMENTUL ZILEI” sa nu publice nimic despre ispravile sale, promitand totodata ca nu va mai avea nici o pretentie. Vila din str. Jean Monnet nr. 55 scapase lacomiei imobiliare a clanului GEOANA-COSTEA.
Asociatia Academica de Administratie Publica “EUROPA” ii solicita domnului Dan Mircea Geoana sa-si explice public faptele reprobabile comise atunci cand a incercat sa ocupe abuzic o vila din Cartierul Primaverii si a terorizat o intreaga familie pentru a-si atinge abjectul obiectiv.
In 1994, domnul Mircea Geoana a obtinut o repartitie falsa in Cartierul Primaverii pentru o casa aflata langa cea a soacrei sale, doamna Margareta Costea. Invatat cu ascensiunea rapida pe scara sociala, Dan Mircea Geoana , fiind la acea data secretar de stat in Ministerul de Externe si purtator de cuvant al institutiei, s-a gandit ca este cazul sa isi faca rost si de o vila, bineinteles in Cartierul Primaverii. Si-a pus relatiile in miscare si a aflat ca pe str. Jean Monnet (fosta Bordei) nr. 55 ar fi libera in acel moment o vilisoara pe care proprietarii de drept urmau sa o ocupe in curand. Geoana a obtinut in fals repartizarea locuintei printr-o hartie de la ICRAL Herastrau.
Locuinta dorita de sotii Mihaela si Mircea Geoana era pe aceeasi strada unde se afla la nr. 69 si vila obtinuta in 1991 de Margareta Costea printr-o repartitie similara si care fusese locuita anterior de premierul comunist Constantin Dascalescu. Soacra lui Geoana era si beneficiara unui certificat de LUPTATOR RANIT IN REVOLUTIE, obtinut dupa ce-si fabricase un dosar de revolutionar incalcand grav legea penala. Doamna Costea obtinuse tot ilegal vila de la nr. 69, pentru ca detinea si o proprietate in str. Brancutei.
Locuinta vizata de sotii Geoana apartinea in fapt familiei Gheorghe Rozolea. Casa, construita de parintii lui Gheorghe Rozolea, a fost confiscate abuziv de autoritatile comuniste in 1952, iar fostii proprietari au fost expropriate abia prin decretul nr. 535/1970, care prevedea asigurarea de locuinte “corespunzatoare” functionarilor de partid si de stat, de fapt improprietarirea maharilor comunisti cu vile si alte acareturi.
Dupa 1989, familia Rozolea a dorit asadar, asa cum era si normal, sa-si redobandeasca locuinta, reusind acest lucru prin Hotararea nr. 365/1 iulie 1994 pronuntata de Tribunalul Bucuresti – sectia a IV-a Civila in Dosarul nr. 1270/1994.. Totusi, prin manevre obscure, Dan Mircea Geoana a reusit sa obtina de la ICRAL Herastrau o adresa de repartizare a locuintei pe numele sotiei sale, doamna Mihaela Geoana. Repartitia ICRAL era ilegala, deoarece proprietarul de drept sesizase forurile competente ca imobilul din str. Jean Monnet (Bordei) nr. 55 se afla in litigiu si deci nu putea sa faca obiectul unui contract de inchiriere. Mai mult, la acea data sotii Geoana aveau deja o locuinta in str. Dr. Felix nr. 101.
Fara nici o acoperire legala, SC Herastrau Nord S.A. (fostul ICRAL), printr-un anume domn Somanescu, emite doua contracte de inchiriere, primul pentru o camera si un hol (la data de 25 aprilie 1994, contractul de inchiriere nr. 60652) si al doilea PENTRU TOATA CASA (la 15 iulie), avand-o ca titular de contract pe Mihaela Geoana. Extinderea spatiului a fost aprobata, pentru ca doamna Geana a cerut spatiu si pentru firma domniei sale “NORDIC TRADE SRL”, desi imobilul nu mai putea fi inchiriat de ICRAL.
In seara zilei de 4 iulie (orele 20.30), sotii Geoana s-au prezentat la adresa amintita, prezentand un asa-zis contract de subinchiriere a unei camere din respectivul imobil. Pe un ton agresiv, cei doi soti ii cer socoteala domnului Rozolea privind prezenta sa in imobil. Dupa ce li se explica situatia si li se arata hotararea Tribunalului, doamna Geoana exhibeaza un asa-zis contract de subinchiriere cu fostul chirias, pentru o camera de la etaj. Demonstrandu-li-se ca este un act fara valoare, dupa discutii indelungate, familia Geoana pleaca, declarand “CINE ARE DREPTATE DUPA LEGE, ACELA SA OCUPE CASA”.
Peste cateva zile, in urma unei sesizari a domnului Mircea Geoana, doi ofiteri de politie si o reprezentanta a ICRAL Herastrau se prezinta la proprietarul de drept pentru a face cercetari asupra statutului imobilului. Cu aceasta ocazie, s-a constatat legalitatea detinerii imobilului de catre domnul Rozolea si parea ca “diplomatul” Geoana s-a lasat pagubas.
Acalmia s-a intrerupt in ziua de 13 august. O intamplare fericitaa facut ca domnul Rozolea sa se inapoieze in jurul orelor 12.30. a observat in fata casei doua echipaje de politie. Usa fusese fortata si un numar de persoane patrunsesera in vila. Sotii Geoana erau insotiti de fratele Mihaelei Geoana, domnul Ionut Costea, si de cativa politisti si indivizi in civil. Se schimbau deja yalele si se facea un proces verbal al obiectelor evacuate din imobil.
Domnul Rozolea nu putea asista impasibil la aceasta violare de domiciliu si a protestat cu vehement, cerandu-le sa paraseasca locuinta sa. Au revenit acasa sotia si copilul proprietarului, fiind chemate si alte rude ale asediatului. Invadatorii Geoana erau sprijiniti de agentii de politie, care inchisesera circulatia pe strada la ambele capete, pregatind scoaterea din casa a proprietarilor de drept. Membrii familiei Rozolea, coplesiti de numarul intrusilor, erau impinsi centimentru cu centimetru. Politistii au asistat pasiv la agresarea proprietarului si a minorului Mircea Rozolea de catre Mircea Geoana & Co. Cumnatul proprietarului, domnul Dan Barbuleasa, a fost batut mar si a fost ranit la cap (plaga taiata la frunte) de catre Ionut Costea, cel care avea sa devina ulterior secretar de stat la Ministerul Finantelor si presedinte de banca. Victima a ajuns la IML, obtinand un certificat care atesta agresiunea.
Mihaela Geoana a scos din geanta un spray paralizant, pe care l-a oferit politistilor pentru a imobiliza familia Rozolea. Punctul culminant l-a reprezentat ridicarea lui Gheorghe Rozolea de catre politistii de la Sectia 1. La sediul politiei a fost amenintat de catre loctiitorul comandantului si de Mihaela Geoana. Proprietarul casei a fost eliberat dupa o ora si jumatate, dar agresorii nu i-au cerut macar scuze.
2009-12-02 17:49:35 | Raporteaza
Foarte pertinent de la un cap la altu
PS-Maria Basescu e o Doamna cu D mare . o cunosc personal si cred ca este singura persoana din jurul lui Basescu care nu merita -scarbosenii electorale.
Da asta e – suntem romani……
2009-12-02 17:50:02 | Raporteaza
Prietene daca pe mine cineva m-ar acuza ca mi-am maltratat sotia,asta nefiind adevarat ,sotia mea nu ar trimite o scrisoare deschisa ci ar scoate la propriu ochii aceluia care aduce acuze mincinoase.
si nu iti mai zic nevertebrata a lui SOV.Esti nevinovat.
Eu cred ca tu nu ai familie,este adevarat domnule “ziarist”,de aceea te iert
2009-12-02 17:51:03 | Raporteaza
mi-a placut la nebunie paragraful despre suspiciune. vreau si eu sa vad incredere naiva a omului relaxat, nu doar priviri pe sub spranceana. excelent.
2009-12-02 17:53:30 | Raporteaza
Pertinent de la un cap la altul.
Doina Cornea afirma ca persoanele care apareau la televizor la Timisoara nu pareau a fi oameni de calitate-intrebare_Ce califica o persoana pentru a fi – de calitate?Toala,dintii din gura,culoarea parului?
2009-12-02 17:54:12 | Raporteaza
Dna Cornea este un simbol al Revolutiei. Din aceasta perspectiva a fost intrebata in legatura cu folosirea unui alt simbol – piata operei din TImisoara. Si apelul la Dna Cornea e tot o folosire. Dumneaei si-a dat cu parerea legat de ce a vazut la televizor si pe cine ar dori ca presedinte. Asta era intrebarea?
Dar de Dl. Coposu ce ziceti? Ca pana si din mormant ne certifica faptul ca Johannis trebuie sa fie prim ministru!
Nu e exclus ca si Dna Cornea sa ne garanteze pe Vanghelie presedinte dupa vreo 10 ani de “dincolo”
2009-12-02 17:55:56 | Raporteaza
In locul domanei Basescu as fi procedat la fel .O intelg ca sotie, mama si, nu in ultimul rand, femeie. I-am admirat intotdeauna eleganta ,discretia, speram ca aceasta campanie sa o lase pe dinafara.Pacat !
Dar cine nu e jignit, injurat, scuipat azi pentru opiniile sale ? De ce ar face doamna Cornea exceptie ? Numai pentru ca inainte de ‘80 a primit niste lovituri, la propriu, de la niste baieti albastri? Ei, as, pe un blog am citit pe unul care afirma ca a facut o disidenta comandata .Ce i-o fi placand distinsei doamne sa o dea securistii cu capul de pereti ,sa o imbranceasca si sa o insulte pe strada, in plin centru al Clujului.Merita sa-ti risti viata pentru asemena oameni ?
Da, doamna Cornea are dreptul sa aiba o parere dar sa fie parerea pe care o vrem noi !
2009-12-02 17:56:13 | Raporteaza
sa inteleg ca doina cornea are dreptul la opinie, dar vladimir tismaneanu nu? hai, mai costi, scrii la inceput ca te enerveaza suspiciunea de trei lei si pe urma faci procese de intentie? chiar asa, in aceeasi postare?
si mie nu mi s-a parut deloc penibila scrisoarea brandusei armanca. pot sa cer si argumente, pe linga adjective?
2009-12-02 17:56:13 | Raporteaza
ASEARA LA TELEVIZIUNEA FRANCEZA UN DOCUMENTAR:
ESTE CUTREMURATOR…..
Kapitalisme – notre recette secrète
À travers le retour imaginaire au pays, vingt ans après sa mort, de Ceausescu, un portrait au vitriol de l’oligarchie roumaine.
Quelle serait la réaction du “génie des Carpates” si, vingt ans après son exécution, il revenait hanter la Roumanie ? Il retrouverait ses proches là où il les avait laissés, au sommet du pouvoir réel, sinon officiel : celui que confère l’argent. Car certains des plus gros capitalistes d’aujourd’hui sont les apparatchiks d’hier. Et, s’il existe quelques millionnaires dépourvus de liens directs avec l’ancien régime, tous doivent leur fortune au système hérité de l’ère Ceausescu : un capitalisme gonflé au népotisme, à la corruption, à l’absence de contrôle public. En contrepoint des hallucinations du vieux dictateur, Alexandru Solomon dresse le portrait haut en couleur des oligarques de la Roumanie actuelle, en une sorte de Who’s Who du grand business, désormais communautaire.
VIZIONATI SI VOI
plus7.arte.tv/f../
2009-12-02 18:03:22 | Raporteaza
Amindoua doamnele au dreptul la o iesire in publc/la o opinie.
Dar sint doua aspecte:
-doamna Basescu vorbeste despre familia sa pe care noi nu o cunoastem, si vrem nu vrem trebuie sa-i dam crezare;
-doamna Cornea intra in arena unde parerile sint impartite, si toti avem dreptate.
2009-12-02 18:04:52 | Raporteaza
costi,
care scrisoare? … aia scrisa de catalin avramescu? … ca “aruncatu’ de pe bloc” nu e’n stare sa impresioneze pe nimeni …
2009-12-02 18:06:49 | Raporteaza
E raspunsul unei femei slabe, pline de frustrari daca domnia sa a semnat acea scrisoare. Dansa a stiut foarte bine ca sotie si ca mama ce se intampla in jurul ei – de unde-s banii pentru fiIca cea mare, de unde au provenit voturile celei mici, unde-si (si cu cine) pierde timpul sotul… Intre buatura, alte femei si multe dezvaluiri despre sot, e o femeie mica, anosta, fara personalitate, inexistenta. Daca tacea era mult mai bine pentru dansa.
2009-12-02 18:08:03 | Raporteaza
Mircea Dinescu si-a dat cu bolovanu`n cap cand a facut afirmatia aceea.. orice pana la nevasta si copii, chiar nu se fac lucrurile astea.. dar cum psd-ul a facut doar lucruri murdare pana acum, era de asteptat sa se ajunga si aici..
2009-12-02 18:08:05 | Raporteaza
Ii zici unuia NAIV cind vrei sa fii elegant sa nu-i zici altfel.Apropo , care e deosebirea intre tine si postacii probasescu ?SIMBRIA ?
2009-12-02 18:10:42 | Raporteaza
Dar sint doua aspecte:
-doamna Basescu vorbeste despre familia sa pe care noi nu o cunoastem, si vrem nu vrem trebuie sa-i dam crezare;
-doamna Cornea intra in arena unde parerile sint impartite, si toti avem dreptate.
2009-12-02 18:11:15 | Raporteaza
Nu se poate uita ce simbolizeaza Doina Cornea pentru natiune asta. Doina Cornea are dreptul la opinie, dar nu suntem obligati sa-i luam parerile ca pe niste texte sfinte.
In interventia de aseara, Doina Cornea a gresit si Brandusa Armanca si-a exprimat dezamagirea in mod politicos.
Mie mi se pare ca Doina Cornea vede Romania prin intermediul unor oameni pe care ii place, care o ocrotesc, o servesc si care o folosesc la nevoie.
Or, acesti domni educati, subtiri, instariti nu inseamna intreaga Romanie. Admitand sa vada Romania prin prisma lor, doamna Cornea se distanteaza de Romania.
Brandusa Armanca era pe nedrept nemultumita.La Timisoara s-a desfasurat un miting intr-un loc interzis pentru intruniri politice, printr-o hotarare a Consiliului municipal. Cei care manifestau pentru Geoana erau aparati de restul timisorenilor de un cordon de politisti care stateau cu spatele la ei si cu fatza spre multime. Si ce-a spus doamna Cornea?
2009-12-02 18:13:10 | Raporteaza
bunicu :
De acord cu dumneavoastra mai putin condamnarea unilaterala a PSD pentru lucruri murdare.Vreti sa spuineti ca pana acum ati protestat de cate ori s-a scris la misto de Mihaela geoana sau de mama ei ? sau aluziile scarboase pe bloguri referitoare la prima sotie a lui Crin ,postate de mari sustinatori ai domnlui Basescu ? (ei se declara, nu eu ii calific).Corect ar fi sa spuneti ca ambele partide recurg la lucruri murdare, nu doar unul.
2009-12-02 18:19:22 | Raporteaza
D-na Maria B. a fost si dansa bagata in acest fel in mocirla creata de sotul ei, unde spera sa ne bage si pe noi!
2009-12-02 18:23:20 | Raporteaza
PRIN PREZENTA VA FAC CUNOSCUT FAPTUL CA POSTUL REALITATEA TV, REFUZA SA PUBLICE STIREA PRIVIND ABUZUL SEXUAL LA CARE A FOST SUPUS TRACTORISTUL JURNALIST DUMITRESCU(REALITATEA TV) SI REDACTORUL SEF RACOVICEANU DE LA GARDIANUL DE CATRE TOV.NASTASE ADRIAN IN PERIOADA IN CARE ISI EXERCITA MANDATUL DE PREMIER.
IN ACEASTA ORDINE DE IDEI, VA REAMINTESC CA SI CRINUTA ANTONESCU DE LA PNL A AVUT PARTE DE ACELASI TRATAMENT SEXUAL CA SI CEI MAI SUS MENTIONATI.
2009-12-02 18:31:18 | Raporteaza
scrisoarea d-nei Basescu m-ar fi convins ca nu este electorala daca ar fi venit a doua zi dupa emisiunea lui Dinescu si nu a doua zi dupa sondaje INSOMAR, daca n-ar fi continut expresii ca “presa si oamenii din spatele ei”. si nu in ultimul rand, tot a fost reactie intarziata la acuzele aduse distinsului sot, ar fi putut astepta pana dupa alegeri. A fost compromisa aiurea-n tramvai.
2009-12-02 18:31:38 | Raporteaza
@Sherifu, d-na Basescu ESTE bagata in MOCIRLA !
2009-12-02 18:32:13 | Raporteaza
Erata
Brandusa Armanca era pe drept nemultumita
2009-12-02 18:34:05 | Raporteaza
Nenea, imi place de tine!!!
Ai dreptate, viata este extraordinar de complexa, nu e doar alb si negru ..ci e formata din o groaza de tonuri de gri
Tot respectul!
2009-12-02 18:34:59 | Raporteaza
Bineinteles ca doamna Cornea are dreptul la opinie,pana la urma toti avem dreptul asta,dar ma indoiesc ca cineva o mai ia un serios.de ce s-a pus sa judece daca cei din piata operei erau oameni “de calitate” sau nu;pe ce criterii, ma intreb?ce relevanta are?
2009-12-02 18:37:37 | Raporteaza
Dle Rogozanu,
insist si eu: ce parere aveti de opinia dnei B. Armanca?
revista22.ro/sc../
2009-12-02 18:38:27 | Raporteaza
Comentariu pentru Vasile:
Domnu’ Vasile, asa de bine ati surprins psihologia doamnei Basescu incat,
De la Dina…numai respect!
2009-12-02 18:39:36 | Raporteaza
Trebuie ignorata M Basescu.S-a trezit vorbind prima chelnarita a tarii .Tirziu cucoana. Si de unde stie ea de fals.Cred ca habar nu are cum arata o camera de filmare si se trezeste vorbind. Ce sa astepti de la un marinar cu comportament de mus si o chelnarita. Ea era singura care mai lipsea din balacareala.
2009-12-02 18:39:41 | Raporteaza
APRECIEZ CA MENTINEREA IN CONTINUARE A CUPLULUI ASPIRINA(DINESCU) SI SULFAMIDA(STELIAN TANASE) LA REALITATEA TV, ESTE TOXICA PENTRU IMAGINEA UNEI TV., MOTIV PENTRU CARE AR FI CORESPUNZATOARE UNUI STATUT SPECIAL ALES DE PUSCARIASULUI VANTU.
ASTFEL CA ,IMPOTRIVA LUI CTP NU S-AU LUAT NICI O MASURA PENTRU ABUZUL SEXUAL LA CARE AU FOST SUPUSI EXCAVATORISTII JURNALISTI : A.URSU, DUMITRESCU.
TOV.EU NU VOI VOTA NICIODATA ALIANTA COMUNISTA PSD-PNL.
2009-12-02 18:40:52 | Raporteaza
Nu, nu sunteti un naiv si nici emotionabil! Doina Cornea are bineinteles dreptul la o opinie, si merita respectata, chiar daca difera de a noastra. E posibil ca doamna Cornea, ca si multi dintre noi care nu au fost acolo, sa nu fi fost bine informata despre ce s-a intamplat de fapt la Timisoara. Miza electorala in aceste zile este atat de mare, presiunea mediatica este uriasa, incat ne poate modifica uneori perceptia.
2009-12-02 18:47:41 | Raporteaza
cu totii o respectam pe doamna cernea…insa la peste 80 de ani ai dumneaei este influientabila!ma bucur ca doamna basescu nu a ramas pasibila la aceste mizerii spuse despre sotul sau
2009-12-02 18:48:29 | Raporteaza
Da! Si eu sunt naiva! M-au impresionat Realitatea si Antena 3, m-a impresionat cand Geoana se plangea intr-un filmulet ca are cearcane ( sau o fi fost trucat?! ), m-a impresionat Mister President ca i se inclina suvita cand spunea ca nu a lovit un copil, m-a impresionat Ilenuta din parcare care croseta pe la TV, m-a impresionat Nasul de la B1 tv ( nu ma steptam ca jurnalistii sa mai aiba coloana vertebrala), m-a impresionat Printesa Crin cu sensibilitatea si demnitatea de a “nu face” o alianta si ma impresioneaza ca am 26 de ani si nu am cu cine sa votez. Ma impresioneaza Klaus, parca imi aduce aminte de catelusul meu care ma asculta , iar cand ii spun “mars”, sigur pleaca.
Dar ce ma impresioneaza cel mai mult, este faptul ca putem vota. Jocurile sunt facute de ei, asa, la cacealma. As emigra, stiu ca iese Geoana, dar mai raman sa vad cum isi face costum de baie din steagul Romaniei, cum ii pupa pe obtrajii dorsali pe rusi sau cum isi bate joc de poporul roman dupa un scenariu al comunistului Iliescu, pe care l-au vrut comunistii, nu astia tineri ca mine.
Mai bine un presedinte cu un ochi mai mic, decat unul cu cojones mai mici. Cand vom avea si alte optiuni? Noi tinerii venim sa votam, dar sa avem pe cine. Semnat, un cetatean independent, dar care ar pune “bulina” pe portocaliu pentru a nu vedea rosu in fata ochilor in urmatorii cinci ani!
2009-12-02 18:48:55 | Raporteaza
CA doamna basescu mai primeste de cand in cand cate o scatoalca este un fapt de notorietate. Toti ziaristii si toate persoanele care s-au aflat intr-o relatie minima cu familia prezidentiala stiu asta. Este adevarat, tot saraca femeie este cea care sufera, primul barbat al tarii probabil a primit deja votul a nenumarati fii destoinici ai neamului care isi calca in picioare consoartele cand vin seara acasa… Pe mine m-au surprins insa in ultima luna nenumaratele apeluri pe care le-a facut dl basescu la frumusetea, moralitatea si inteligenta doamnei in conditiile in care in ultimii cinci ani nu cred ca a pomenit o de doua ori. Apelul la sotie avea de la bun inceput ceva suspect si poate fi legat de teama presedintelui tocmai de acest gen de dezvaluiri la care se astepta. Dupa ce de o luna ii ridica statui acum poate sa spuna cat de nemernici sunt cei care afirma asa nemernicii… Cu scuzele de rigoare doamna Basescu, Rogozanu are dreptate, din subiectul asta doar dvs aveti de suferit. Si atat
2009-12-02 18:49:30 | Raporteaza
Se pare ca s-a pierdut simtul raspunderi!!! Va bateti joc! Da cu dna Basescu ce aveti?
2009-12-02 18:52:36 | Raporteaza
Doina Cornea are dreptul la opinie, bineinteles. Asa cum drept la opinie are si autoarea scrisorii deschise, nu?
In opinia mea, ii dau dreptate ultimei: nu judeci oameni asa cum a judecat d-na Cornea.
2009-12-02 18:54:57 | Raporteaza
eu nu stiu cum nu crapa hartia cand scrieti pe blogurile lui vantu.nu stiu daca sunteti platiti de el dar eu as fi in stare sa nu manac si sa nu beau nimic, daca nu o-i avea ce, decat sa iau ceva din partea lui vantu. voi nu veteti ca televiziunea asta ne aduce aminte de epoca de aur, acum avem in loc de poporul, ceausescu, romania, cantarea lui geoana, iar in loc de condamnarea regimului burghezo – mosieresc diabolizarea lui basescu.
doina cornea gandeste profund , are dreptul la opinie si e minunat ca il apreciaza pe crin pentru ca il sustine pe geoana.
maria basescu nu trebuia sa se bage, ea e habarnamista, consilierii i-au scris scrisoarea, ce e asa revoltata ca i-a spus dinescu ca i-a dat presedintele cu poseta in cap.e dictator si tiran in devenire.
invit cu piosenie irealitatea tv si toti admiratorii presedintelui jucarie , sa participe la funerariile politice ale lui Geoana MIrcea care vor avea loc pe 6 decembrie 2009!
2009-12-02 19:02:13 | Raporteaza
Tudor nu te supara dar esti un pic manipulat de diverse pareri jurnalistice sau probabil de culare politica….nu este adevarat nimic….
2009-12-02 19:02:38 | Raporteaza
Senzational a fost dl. Ponta. Cica: “Disperat, Basescu isi foloseste propria famile in campania electorala, lucru pe care Geoana nu-l va face niciodata”.
)))))))
Hai sa vedem: “Lucru cel mai frumos pe care l-am facut in viata a fost ca n-am dat-o afara din casa pe soacra-mea”. Asa e, nu-si va folosi niciodata familia in campania electorala
2009-12-02 19:13:45 | Raporteaza
Fratzilor, ziceti ce vreti. Europenii il recomanda pe Base, si sunt mai cu minte decat romanii mancatori de mititei unsi cu c…t. Iar Tismaneanu a zis ca PSD-ul egal marlani. Deci, ori votati cu Basescu, ori sunteti se-curisti si nu puteti decat sa ziceti ca preshul nostru isi bate copiii si nevasta, cum zic toate carpele.
2009-12-02 19:16:24 | Raporteaza
funerariile politice ale tovarasului geoana se organizeaza la exit pollul irealitatii tv,praznicul este organizat de pdl, iar felicitarile , masa si dansul vin din partea dictatorului.
2009-12-02 19:18:38 | Raporteaza
Domnule Costi .. stii care e atmosfera acum in Banat / Transilvania ? Deci UDMR nu este implicat in “evenimentele” de ieri de la Timisoara . Eu ma inteleg foarte bine cu colegii mei “unguri”.Daca castiga alegerile Geoana&Antonescu cu contributia dvs. nemijlocita Ardealul si Banatul se vor cere singuri afara din Romania . Acesta esta adevarul asta este atmosfera acum in “vestul” Romaniei.
Va doresc multe suucesuri in continuare .
2009-12-02 19:26:20 | Raporteaza
Ma gandeam ca ar trebui sa protestam la nerusinarea de a confisca simbolul Doina Cornea, da a-l folosi pentru legitimarea unor magarii politice, asa cum au protestat timisorenii cand au inteles ca simbolul Timisoara a fost folosit in targuri electorale..
Dar nimeni nu are dreptul sa apere acest simbol mai mult decat Doina Cornea insasi,
dupa cum si eu am libertatea sa ma intreb dece doamna Cornea este in ultima vreme, in mod repetat, de partea care mie mi se pare injusta.
2009-12-02 19:29:33 | Raporteaza
Are. Dar sincer, nu ma intereseaza.
2009-12-02 19:29:44 | Raporteaza
De la Dinescu nu ma asteptam la o josnicie asa mare ,ma asteptam de la altele, tip Vanghelie .M-ai dezamagit, ai ajuns si tu o jigodie.Daca il critic pe Geoana, Iliescu, Nastase,Antonescu, mi s-ar parea fara bun simt si nedemn sa le “atac ” familia,atita timp cit nu sint implicate direct in politica.
2009-12-02 19:36:14 | Raporteaza
nu-mi vine sa cred cata dobitocie exista in tara asta !nu ma mai mir de ce se intampla.romanii nu mai au pic de demnitate.daca nevasta presedintelui e o doamna,atunci eu sun cel mai mare domn al tuturor timpurilor !va fi din ce in ce mai rau ,romanii au creierii spalati complet.adio sanse de revenire.imi pare rau doar ca nu am bani sa plec din tara nimanui.
2009-12-02 19:58:37 | Raporteaza
@cata, ce bine ar fi sa ai dreptate. Am si eu o mica problema: femeia asta nu a scos in viata ei o vorba in public!! Nu am absolut nimic cu ea, dar de unde stim cu totii ca este atat de minunata! M am saturat de oda asta permanenta ridicata unui om care aproape ca nu pare ca intelege ce se intampla in jur> Si @cata: esti in preajma familiei ca sa poti nega ca ceea ce spun eu este manipulare? Iar daca esti, cine dintre noi are culoare politica? Eu am auzit de nenumarate ori din muuuulte surse acest zvon, al paruielii doamne; nu am dat importanta pt ca sincer am alte obiective in viata dar mi se face rau cand vad acest vaiet general despre soarta sarmanei doamne.
DDUMNEZEULE BASESCU PLANGE DIN NOU!!! Este incredibil
2009-12-02 20:08:26 | Raporteaza
I-as sugera lui Dumitrescu si c.Gusa sa faca de azi inainte o analiza la fel de minutioasa si despre victimile lui Iliescu : V-as ramane foarte dator! Si cat sunteti de impartiali voi de la Irealitatea , sunt sigur ca de azi va veti ocupa de acest criminal ordinar, Iliescu , din ordinul caruia au murit mii de oameni!
2009-12-02 20:32:36 | Raporteaza
oare de ce ardelenii şi bănăţenii, oameni care, potrivit folclorului, dar şi statisticilor, sînt în general mai liniştiţi, domoli şi struniţi decât compatrioţii lor munteni, olteni sau moldoveni, votează cu neliniştitorul si “agitatorul” Băsescu?
Cum se face că oamenii presupuşi a fi cei mai reticenţi la scandal nu-l sancţionează, prin vot, pe preşedintele excesiv de jucător? Şi cum de muntenii cei aprigi, dispuşi (la modul folcloric, subliniez) mai degrabă spre vociferare, nu-l agrează pe preşedintele care le-ar putea hrăni pornirile combative naturale?
continuarea pe
markething.shor../
2009-12-02 20:39:30 | Raporteaza
Fireste ca toti avem dreptul la o opinie, numai ca odata lansata, s-ar putea sa fie un bumerang. Vad pe blogurile astea o multime de opinii, care mai de care mai …bumerang. Am astel impresia ca aceeia care le lanseaza sunt chiar fascinati de loviturile pe care le receptioneaza de la propriile bumeranguri. Mie imi provoaca mila. Mila imi este si de Dinescu, sau chiar mai mult de el decat de altii, pentru ca pe el il cunosc cumva. Ce ar putea sa-ti inspire, altceva decat mila, un om care acum 20 de ani era un dizident, lupta pentru libertate si un trai decent in Romania, iar acum, cand are si bani, si este si liber sa faca si sa zica ce vrea, a ales sa calce in picioare exact esenta libertatii de expresie, respectul pentru semeni? Oare ce-i mai trebuie, ce idealuri mai are, incat sa ajunga sa jigneasca pentru a le atinge? Cu cat bumerangul se duce mai departe de lansator(adica cu cat opinia este mai departe de adevar), cu atat lovitura este mai puternica. Problema este ca exista si victime colaterale, si aceia suntem noi, romanii de rand, care am crezut in dizidenta lui Dinescu, pentru ca idealurile lui in ‘89 erau si ale noastre, numai ca el, dupa ce si le-a atins, a trecut la altele, care le contrazic pe cele de acum doua decenii, iar romanii, in majoritate, inca mai viseaza la ceea ce sperau in 1989. Dar noi ne ducem crucea, nu ne dam cu ea in cap, precum am face-o cu un bumerang, insa e vremea ca demnii de mila sa nu mai faca victime colaterale, fie macar si pentru ca ei n-au mila de ei, darmite de noi!
2009-12-02 20:59:55 | Raporteaza
Nae si Tudor, luati lectii de la Maya, fata gandeste, voi doar delirati. Vai de capul vostru!
cei care pun la indoiala moralitatea si sinceritatea dnei. Maria Basescu nu au nimic sfant. Familia este sfanta, este singurul nostru loc de sprijin pe pamant.
Parerea dnei. Cornea, parerea ei…! Din pacate, la batranete, perceptia realitatii poate fi alterata.
Pentru mine, acum , Maya si Maria Basescu exprima opinii morale.
2009-12-02 21:16:36 | Raporteaza
Evenimentele Timisoara, Bucuresti, Cluj, Brasov, Constanta, Iasi si Targoviste mi se par a fi singurele manifestari reale si pure din ultimul timp. Aceste nuclee de rezistenta colectiva impotriva haosului, urii si lacomiei primitive imi dau speranta si incredere. Bravo, romani!
P.S. Sunt extrem de dezamagita de domnul Dinescu. Destul ca oamenii politici iti inseala increderea, dar cand si intelectualii in care ai crezut, care au fost un model, dar care au ales sa-si dezerteze principiile cu cinism…ei, bine, asta este mai mult decat prostitutie.
2009-12-02 21:56:39 | Raporteaza
Dle Dinescu va urmaream cu placere in serile de vineri seara la ora 22. Dar nu credeam ca dumneavoastra, un om jovial, simpatic, glumet, puteti sa prezentati atat de deformat anumite lucruri si mai ales ca puteti juca vreun rol in triada G J A…ce cautati acolo de fapt ?
Ati pierdut o admiratoare (sau mai multi admiratori, pentru ca am mai discutat cu colegi tineri din anturajul meu care mi-au zis ca in ultimul timp nu v-au mai recunoscut)…dar probabil ca interesele pecuniare au primat. Cat despre partenerul dvoastra de dialog, dl. Stelian tanase…NO COMMENT
2009-12-02 22:01:02 | Raporteaza
Cred ca odata cu prezentarea altaturi de trioul Geoana, Johannis, Antonescu A PIERIT de fapt disidentul Mircea Dinescu. Profund dezamagit…un fost cititor.
2009-12-02 22:03:49 | Raporteaza
dom’ profesor, dom’ carturar, de acord cu d/stra ca Doinea Cornea a luptat pentru dreptul la opinie, dar …scuzati a luptat numai pentru dreptul dumneaiei la opinie?
si cum putem noi astialalti sa ne exersam dreptul la opinie daca nu si prin scrisori deschise?
credeam ca printre idealirile revolutionare ale d/nei Cornea se numara si cel de societate deschisa! d’asta mai si primeste din cand in cand si scrisori deschise!…
si n-are nimic de a face cu dreptul de a alege unu din doi duminica! …ci cu respectul pentru dialog si afirmatii sutinute cu argument!
2009-12-02 22:08:34 | Raporteaza
Pentru Tudor – da o cunosc personal pe Maria Basescu pentru care am un profund respect, ceea ce nu pot spune despre ciumafaia aia mica a lui- si nu , nu votez duminica pentru ca nu m-a convis nici un candidat ca merita votul meu – In schim Doamna Maria nu merita toata aceasta gretosenie, pentru ca Basescu poate fi acuzat de multe dar nu de asa ceva….. crede-ma politica e o curva mai mare decat crezi tu……
2009-12-02 22:49:31 | Raporteaza
Sunt profund dezamagita de felul cum se face jurnalism la realitatea. Ora de foc e o emisiune facuta de doua chivute total pe langa ceea ce inseamna deontologie profesionala. Mare pacat! La momentul asta ma rog sa iasa Base ca sa le vad fetele.
2009-12-02 22:56:32 | Raporteaza
ai obosit dle Rogozanu!! cand vrei sa scrii despre “doua evenimente” si snunti trei, inseamna ca tre’ sa mergi la culcare…
dar inainte sa faci nani-nani, mai revezi odata “enormitatea” cea mai enorma spusa despre bashescu, precum ca si-ar fi batut sotia!! (na-s dori asta nici unui animal dar unei femei!!!)
dar din toate mitocanelile spuse fi facute de bashescu, nu mi se pare imposibila premisa respectiva daca avem in vedere atitudinea lui fata de femei (in confruntarea cu Antonescu il acuza pe numitul ca nu-i plac femeile de la Cotroceni deoarece sunt si destepte si frumoase – acesta e un comentariu sesxist inacceptabil in lumea civilizata; despre exprimarile abjecte la adresa unor ziariste care au parinti, poate soti, poate si copii, nu mai vorbim…)
PS iti reamintesc ceea ce poate ai uitat, o enormitate si mai enorma intr-un slogan despre sotia unui presedinte in functie la acea data: “iliescu pleaca-acasa, ai nevasta canceroasa”… dar s-ar putea ca tanti Nina sa ingroape pre multi din cei ce-au prohodit-o
2009-12-02 23:00:08 | Raporteaza
Basescu Maria este parte interesata material in povestea asta asa ca scrisoarea n-are nici o valoare. Normal ca apara banii si privilegiile familiei sale. Ma doare-n cur de minciunile pe care le scriu Basescu Maria , Basescu Elena si Basescu Traian. Basescu Maria n-a avut nimic de scris natiunii cind curva aia bambuista si cretina a fost facuta de barbatul ei europarlamentar.
Cu Doina Cornea este total diferit. Doina Cornea are un trecut si o statura publica. Si nimic de cistigat personal din ceea ce declara.
Basescu Maria este o gospodina ordinara care-si apara averea si progeniturile. O nevasta de fost securist care s-a infuptat bine-mersi din bisnita cu blugi si video. O nevasta de nomenclaturist si de Secretar de Stat in regimul Iliescu. Sa fim seriosi, madam Bese nu minte: ea maninca cacat.
2009-12-03 00:33:54 | Raporteaza
Sa vorbeasca Basescu Maria despre destinul femeilor romane atunci cind va fi demonstrat ca o doare-n cur de femeile romane. Pina acum a demonstrat numai interese materiale si a tacut ca cacatu-n papusoi cind barbatul ei jignea, fura si submina interesele femeilor romane.
2009-12-03 00:36:29 | Raporteaza
Poate ne spune hoasca asta de unde are fiica-sa 1 milion de euro. De unde are bambuista cealalta limuzina. Cum a angajat-o la Luxten.
Rogozanu, tu nu esti naiv ci ticalos:
avem mii de medici care au luat rezidentiatul iar Bese nu le asigura loc de munca intr-un sistem care are nevoie de 26.000 medici.
Iar tu ne aburesti despre o ordinara a carei fiica este europarlamentar pe banii nostri.
Daca pretinzi ca esti un om onest -ceea ce n-ai demonstrat niciodata ci dimpoptriva
scrie articole despre adevar , asa cum il cunosti tu , articole in interesul nostru nu in interesul unei familii mafiote.
Ma rog, esti liber sa pupi ce linix vrei. O faci pe reputatia ta.
2009-12-03 00:42:35 | Raporteaza
“P.S. Aş vrea doar să-mi remarc talentul cu care m-am înnodat în alegerile astea.”
Noi am remarcat ca te-ai imbirligat pentru bani ca oricare alt juhhrrnalist. Care talent ? Ca pozezi in naiv ?! Dupa 18 ani naivitatea se numeste prostie. Esti platit ca sa fii deformator de opinie. Pofta buna.
2009-12-03 00:46:59 | Raporteaza
“Ma gandeam ca ar trebui sa protestam la nerusinarea de a confisca simbolul Doina Cornea, da a-l folosi pentru legitimarea unor magarii politice, asa cum au protestat timisorenii cand au inteles ca simbolul Timisoara a fost folosit in targuri electorale..
Dar nimeni nu are dreptul sa apere acest simbol mai mult decat Doina Cornea insasi,
dupa cum si eu am libertatea sa ma intreb dece doamna Cornea este in ultima vreme, in mod repetat, de partea care mie mi se pare injusta.
val
2009-12-02 19:29:33″
val, “te” cunosc de citiva ani ca pe un om inteligent; atita timp cit nici Iliescu si nici Basescu nu au dorit sa desecretizeze dosarele revolutiei, dupa 20 de ani ce ai vrea sa facem noi ca popor ? Sa continuam a ne lupta cu fantome ? Nimeni nu a vrut sa lamureasca lovilutia, mineriadele si sistemul ticalosit. Ce justitie putem noi sa facem daca NIMENI din cei care au avut si au puterea NU doresc ? De-aia sunt de acord cu Doina Cornea: daca nu putem sa aflam si sa pedepsim vinovatii atunci nu mai are rost sa ne batem intre noi de partea unei tabere sau a alteia. Noi suntem ca si spectatorii din tribune , ne batem intre noi in timp ce echipele de pe teren au facut blat. Doia Cornea spune just: sa mergem mai departe, sa nu ne epuizam in lupte cu niste tinte false. N-avem incotro decit sa acceptam printre noi si pe vinovati; nu-i putem afla pe toti si nu-i putem pedepsi. Si sa stii ca in ‘89 si la mineriade si la Universitatii Geoana nu era nici macar in FSN. In vreme ce Basescu fusese nomenclaturist si apoi demnitar in regimul Iliescu si membru marcant FSN. Daca trebuie demonizat actualul PSD pentru fostul FSN, atunci sa stii ca PD este fostul FSN in egala masura.
Ce anume nu e just in pozitia Doinei Cornea ?
2009-12-03 01:02:41 | Raporteaza
Avem tot dreptul sa vorbim despre comportamentul familiei presedintelui. Cind s-a bucurat de privilegiile si avantajele legale si ilegale derivate din functia de presedinte a acceptat si faptul ca nu mai are dreptul la viatza privata. Iar madam Marioara NU poate sa afirme ca barbatul ei n-a lovit pe nimeni niciodata. N-are de unde sti. A fost martora la o tilharie asa ca sa-si tina clontul. Mai departe: ce treaba are ea cu Geoana in scrisoarea adresata lui Dinescu ?
Besescu Marioara, tocmai ai demonstrat ca esti si tu doar o javra. Lucru pe care il stiam: cine se aseamana se aduna, tu cu EBA si cu aialalta cu vinzarile anterioare si cu Besescu.
Madam Marioara, cu ce tupeu ordinar ai curajul sa compari viatza ta cu a milioane de femei romane ? Si-au bagat toate plozii in PE ? Au toate cite un apartament de 1 milion de euro ? Barbatii lor au fost toti securisti la Anvers si bisnitzari in timpul liber ? Au furat toate cite o casa in Mihaileanu ? Si-au angajat copiii la Luxten prin trafic de influentza ?
Ciocu’ mic , hoasca profitoare. Sa deschizi pliscul numai dupa ce v-o lua justitia la puricat.
2009-12-03 04:33:35 | Raporteaza
da…..doamna basescu putea sa reactioneze si la “tiganca imputita” daca intradevar e…doamna!!!!!
2009-12-03 05:13:28 | Raporteaza
[...] a lui Costi Rogozanu Nu ştiu alţii cum sînt, dar eu las un om pe care îl respect să aibă o opinie, fie şi una [...]
2009-12-03 23:33:55 | Raporteaza
Rogozanu, unde-s vremurile cand scriai prost si nu permiteai nici un comentariu pe blogu-ti? Bun si Nistorescu asta la ceva: i-a facut pe cativa de la fostul Cotidianul, care au, ca tine, capacitatea de a scrie bine, sa-si ia vocatia mai in serios, pt ca asta e singura modalitate de a fi citit.
2009-12-04 00:12:54 | Raporteaza
La Timisoara in 1 Dec. 2009 ceea ce trebuia sa fie un eveniment istoric (o alianta transpartinica pro Romania) a fost deturnat de o sinistra punere in scena pretins anticomunista. Care a reusit sa manipuleze un anumit numar de persoane cu discernamant partial, iar consecintele acum le vedem cu totii, cand votul manelistilor si al pungasilor a fost garnisit cu o frauda electorala de mari proportii, spre nefericirea Romaniei adevarate.
Doamna Basescu ar trebui sa invete o notiune care se numeste DEMNITATE.
2010-02-13 18:16:02 | Raporteaza