RSS Feed

EXCLUSIV (Roşia Montană, documente): Cât câştigă şefii Gold-ului. Dragoş Tănase, peste 6 milioane de dolari! Minciuna lui Ponta cu “despăgubirile” şi a lui Băsescu cu referendumul

vezi toate articolele de
03 Sep 2013 la 12:01 77 comentarii 7778 vizualizari.

Victor Ponta a aruncat la înaintare tâmpenia cu despăgubirile pe care le-ar cere Gabriel Resources dacă proiectul de la Roşia Montană nu ar porni. Premierul spune că avocaţii Gold-ului ar cere 2 miliarde de dolari. Să ceară şi 10 miliarde, că nu-i doare gura şi mâna. Asta nu înseamnă şi că statul român ar fi obligat să plătească aceşti bani, atâta timp cât RMGC nu a reuşit să realizeze un proiect legal. Am mai spus şi o repet: doar din momentul în care legea specială pentru distrugerea Roşiei Montana ar fi adoptată de către Parlament, ar exista riscul ca asemenea despăgubiri să trebuiască să fie plătite! Încălcând zeci de alte legi (dreptul de proprietate al localnicilor şi exproprieri în interes privat, regimul de protecţie al pădurilor, apelor, păşunilor şi fânaţelor, a patrimoniului, al proprietăţilor publice şi private ale autorităţilor publice, liberul acces la justiţie al cetăţenilor, libera concurenţă, Codul Fiscal etc.), proiectul RMGC ar intra în „legalitate”. Practic, s-ar oficializa hoţia şi s-ar recunoaşte dreptul hoţilor asupra banilor furaţi.

***

Şi pentru că a venit vorba de banii „investiţi” până acum la Roşia Montană. Să vedem unde au ajuns o parte importantă din ei. Mai exact cum sunt recompensaţi financiar câţiva dintre „capii” companiei. Conform propriilor documente ale Gabriel Resources (Management Information Circular, din 17 mai 2013, document pregătitor al Adunării Generale a Acţionarilor). Documentul prezintă sumele exacte cu salariile, veniturile şi compensaţiile totale la care au avut dreptul cinci dintre cei mai importanţi şefi ai Afacerii Roşia Montană: Jonathan Henry (preşedinte şi CEO Gabriel), Max Vaugham (CFO Gabriel), Richard Brown (CCO), Dragoş Tănase (directorul general al RMGC) şi Nicolae Suciu (vicepreşedinte RMGC şi omul de legătură al afacerii în relaţia cu Guvernul României).

Să ne facem „încălzirea” cu salariile de bază. Jonathan Henry a încasat 633.872 de dolari* în 2011, 642.792 în 2012 şi tot atât ar urma să încaseze în 2013. Dragoş Tănase a avut un salariu de bază de 291.246 de dolari în 2011, cu o uşoară „diminuare” în 2012 şi 2013, la 287.375 dolari. Salariile celorlalţi la puteţi consulta în tabelul de mai jos.

Vi se pare mult, puţin, „decent”? Să nu ne lăsăm înşelaţi de aparenţe. Salariile de bază reprezintă cea mai mică parte a veniturilor şefilor corporaţiei. Bonusurile şi premiile bazate pe „performanţa” acţiunilor lui Gabriel sunt partea cea mai consistentă. Doar în 2010, Jonathan Henry a mai adăugat salariului de bază peste 11 milioane de dolari, lucru care l-a plasat în acel an în TOP 10 al celor mai bine plătiţi CEO din Canada (foto)! La rândul lui, Dragoş Tănase şi-a mai adăugat la „compensaţiile” totale din 2010, pe lângă salariu, alţi 4,46 milioane de dolari. În total, pe trei ani (2010-2013), compensaţiile totale (salarii de bază, premii, bonusuri) acumulate de Jonathan Henry au depăşit 15 milioane dolari. Dragoş Tănase a trecut de 6 milioane de dolari, iar Nicolae Suciu de 3 milioane de dolari! Vezi şi tabelul de mai jos.

În doar trei ani, totalul veniturilor a cinci dintre şefii Gabriel Resources şi RMGC au depăşit 33 de milioane de dolari! Iar aceştia reprezintă doar o parte din ştăbimea companiei. Asta ca să înţelegem şi din altă perspectivă sloganul RMGC „oamenii de acolo nu vor decât să muncească!”. Printre (multe) altele, şi aceste „compensaţii totale” ar urma să fie suportate de către statul român, dacă proiectul legii distrugerii Roşiei Montana va trece de Parlament.

***

Train Băsescu (foto, în dreapta lui, cu ochelari, e Dragoş Tănase, cel care “vrea decât să muncească” pe 6 milioane de dolari), aparent atacându-l pe Victor Ponta (şi Guvernul USL), a anunţat ideea unui referendum naţional pentru Roşia Montană, organizat în acelaşi timp cu alegerile europarlamentare de anul viitor. Suprinzător (pentru unii), Victor Ponta s-a declarat şi el de acord cu această idee. În aparenţă, e o idee democratică şi o soluţie firească. Nu vă lăsaţi, însă, înşelaţi de formă! Am trăit pe viu Referendumul Cianurii, organizat în Munţii Apuseni pe 9  decembrie 2012. Campaniile „de informare” cu plase. Ameninţările opozanţilor. Neregulile în lanţ (taximetrie electorală, publicitate lângă şi în secţiile de votare, urnă mobilă abuzivă, direcţionare – de către membrii comisiilor de votare – a cetăţenilor către secţiile de referendum etc.). Comunicare mincinoasă (aproape toată presa a preluat mesajul că „nu au fost nereguli”, deşi sesizările au curs lanţ, ajungându-se până la întreruperea procesului de votare; rezultate umflate – deşi referendumul a fost anulat din lipsă de cvorum şi doar 27% dintre cei înscrişi pe liste au votat „DA”, s-a comunicat „o mare victorie”!). La care se adaugă manipularea întrebării în sine (care conţinea, de fapt, două întrebări în una singură: una despre repornirea mineritului în Apuseni, alta despre proiectul de la Roşia Montană – lucruri mult diferite). Gândiţi-vă doar la o întrebare de genul: „Sunteţi de acord cu locurile de muncă create de proiectul de la Roşia Montană?” (şi sunt convins că PR-iştii şi lobby-iştii Gold-ului sunt în stare de formulări şi mai manipulative).

La modul cel mai simplu spus, gândiţi-vă ce se întâmplă când „sistemul” de vot, construit de PSD şi „pefecţionat” de  Dragnea îşi dă mâna cu „sistemul” de vot construit şi „perfecţionat” de Videanu. Aceasta e diferenţa între ideea democratică a unui referendum naţional pe tema proiectului de la Roşia Montană şi transpunerea ei în practică. Şi explicaţia de ce  nu e vreo surpriză faptul că Băsescu şi Ponta coabitează şi în domeniul referendumului pe tema Roşiei Montana.

Să nu intrăm însă pe piste false. Lupta de acum este pentru blocarea acestei legi speciale de distrugere a Roşiei Montana şi tragerea la răspundere a celor care au iniţiat-o. În acest sens nu uitaţi să vă contactaţi deputaţii şi senatorii (cum o puteţi face, aflaţi mai multe aici). Şi să ieşiţi în stradă pentru a le transmite acelaşi mesaj. În plus, cereţi-le expres ca VOTUL din Parlament SĂ FIE NOMINAL.

***

P.S.: Totuşi, nu ar fi lipsit de interes ca pe lista revendicărilor să fie introdus şi un punct suplimentar legat de Legea Referendumului (mai exact de modificarea ei prin reducerea pragului necesar validării la 30%, după cum intenţionează USL).

P.S.2: Impactul reţelelor de socializare în privinţa subiectului Roşia Montană a bătut în ultimele săptămâni şi zile impactul distorsiunilor mediatice ale televiziunilor şi ale presei mainstream, tipărite şi online. Nu uitaţi să (re)distribuiţi informaţiile despre Afacerea Roşia Montană, proteste, revendicări etc. Împreună putem sparge, în continuare, blocada mediatică.

***

CITEŞTE AICI REVENDICĂRILE PROTESTATARILOR

* sumele sunt în dolari canadieni, dolarul canadian are o paritate de aproximativ 1/1 cu dolarul american (variaţiile, în plus au în minus, de la an la an, sunt minore)

***

O SCURTĂ LECŢIE DE ISTORIE

Protestele societăţii civile  împotriva proiectului minier de la Roşia Montană au început în 2002. Începând cu vara lui 2011, acestea s-au intensificat, fiind din ce în ce mai dese (video, Cluj, Hunoriada, după decizia Ministerului Culturii de a elibera un certificat de descărcare arheologică pentru Muntele Cârnic, pentru a-l înlocui pe cel anulat irevocabil de instanţele judecătoreşti).

În noiembrie 2011 a fost ocupată clădirea fostului Hotel Conti din Cluj, un baner imens anunţând “Revoluţia începe la Roşia Montană”. Acţiunile de protest au durat o săptămână, în Cluj, Bucureşti şi alte oraşe din ţară (video). Autorităţile publice şi mass-media manistream au ignorat avertismentul. Cei mai mulţi analişti care le-au comentat (dintre, oricum, cei foarte puţini care au scris despre proteste), le-au luat în derâdere şi/sau le-au minimalizat.

Pe 11 ianuarie 2012, activiştii din Campania “Salvaţi Roşia Montană” au fost primii care au ieşit în stradă pentru a protesta împotriva demiterii lui Raed Arafat şi împotriva privatizării sănătăţii. O zi mai târziu, protestele s-au extins la Târgu Mureş, Bucureşti şi apoi în toată ţara, ducând la căderea Guvernului Boc. Guvernarea USL a ignorat, la rândul ei, lecţia. De la câteva zeci şi sute de protestatari, în doi ani s-a ajuns la zeci de mii (video, demonstraţiile de duminică şi ier de la Cluj şi Bucureşti). Chiar aşteaptă politicienii români să vadă 100.000 de oameni în stradă? Mă tem că într-o astfel de situaţie nu vor mai rămâne prea multe pietre din Palatele Victoria, Cotroceni şi Palatul Parlamentului…

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

77 comments
  • 1

    [...] pe site] cât de ridicolă e această sumă-sperietoare. Dar şi mai important e să ne amintim o idee a lui Mihai Goţiu: nu avem, ca stat, nici o responsabilitate faţă de ‘pierderile’ companiei, câtă [...]

  • 2

    Ei AUr, Noi ciaNUri: La dezbaterea moderata de Gadea pe Antena 3 invitatii au avut cate 10 min.la dispozitie sa argumenteze pozitia pentru cauza pe care o sustin. Concluzia este ca Ciuvica prefera sa aiba un profit din proiect, asa, ca pentru un “lantzic la gat” decat sa plateasca din banii lui de contribuabil-model pentru o strategie noua de exploatare sau pentru salvarea Rosiei Montane! Ca oricum, dumnealui considera ca Rosia Montana este un loc plictisitor (mda, domnu’ Ciuvica, nu toata lumea merge in Rosia Montana sa manance mici traditionali, sa sparga seminte si sa-si rupa soldurile pe ritmuri de manele). Si dna.Lungu a fost invitata in emisiune sa ne arate cum se pregateste dumneaei de iarna…crosetand buha la Companie. Remus Cernea a fost indemnat sa salveze planeta in 5 min, iar Dl. Dragos Tanase ne-a prezentat cifre si grafice argumentate lamentabil, amenintand elegant Romania, cu datorii, daca nu incepe exploatarea. Oricum,dumnealui crede cu tarie ca Muntii Apuseni se mai numesc si Muntii Metaliferi si asta ar trebui sa fie un motiv suficient pentru distrugerea Rosiei Montane cu cianuri. Dl. Tanase, va invit la o cafea cu cianura, pe malul iazului de decantare de la Geamana, sau poate preferati Galeriile Romane; sa dezbatem putin tehnologiile moderne de exploatare miniera si miile de locuri de munca, asa pe indelete! Poate ne spuneti si noua: de cati mineri aveti nevoie,de cati soferi, de cati carausi, de cati ingineri,de cati maturatori,nu de alta, dar trebuie sa justificam niste cifre!

    Catalina Duluman
    2013-09-03 12:23:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    Prieteni! Hai sa facem o petitie oficiala si sa cerem raspuns oficial si PUBLIC Ministerului Sanatatii si celorlalte institutii de sanatate ce inseamna CONCRET si cu argumente cianura pt sanatatea populatiei. Acum si pe termen lung. Sa spuna specialistii in sanatate cu subiect si predicat cum afecteaza cianura . Si daca nu vor raspunde. Nu conteaza. Sa cerem o pozitie. Sa simta ca sint responsabili TOTI! Poate Alburnus sa faca o astfel de cerere la Minister? Si s-o dea si presei. Si sa trimitem toate cererile noastre si pe marile fluxuri de presa, Reuters, France Press etc.

    dana
    2013-09-03 12:37:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    Sa nu uitati si de “platile compensatorii” (canadienii se inspira din Romania post-decembrista) in caz de “disponibilizare” (faliment sau plecare “voluntara” sau “schimbare de control”) din cadrul companiei :
    Jonathan Henry 1.614.211 $
    Max Vaughan 866.793 $
    Richard Brown 907.434 $
    Dragos Tanase 727.390 $
    Nicolae Suciu 198.135 $

    Mihut Nicolae
    2013-09-03 12:43:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    Voi credeti ca zicala “Cainii latra,ursul trece!” a fost propagata de prosti,de neghiobi?

    Labe1 TV prestează colonelu´!
    2013-09-03 12:45:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    @Catalina Duluman

    Cu adevarat ‘prestatia’ domnului Ciuvica
    (pe care l-am si cunoscut candva)
    a fost jalnica, josnica sau oribila.
    La fel M. Badea, care a fost stupid dar a fost stupid de-al dracu’, ca real-prost nu e.
    Mediocru din punct de vedere morala si Ursu, desi i-a mai inmuiat ‘doamnei’ degraba-injuratoare S.Lunugu
    elanul de bautoare,de insetata de apa cu cianura.

    Observ insa – cu exceptia domnului profesor de mare stima Pisom care a fost foarte lamuritor in limite academice-
    o anumita ’sfiala’ a argumentatiilor.

    Pentru a convinge poulatia definitiv ar trebui sa se vorheasca cam asa:
    1 – ne iau ‘astia’ Resurse strategice de miliarde la pret de nimic, ne iau nu numai aurul si argintul, dar si mult mai valoroasele (de 5-10ori mai valoroase):
    galiu, germaniu, vanadiu, titan, arseniu, bismut, sulf, feldspat si ce-o mai fi in zacamant: wolfram (*), uraniu 238, platina, iridiu, paladiu etc

    2 – ne otravesc cu iazuri cu cianuri, schlamuri otravitoare cu cianuri si sulf si metale grele, cu baraje care pot ceda oricand,
    cu otravuri care, antrenate de rauri, fluviu, pot ajunge peste tot in tara si la ‘vecini’.

    3 – Oricand de-acum incolo, un ‘complex’ industrial de forta le va putea lua proprietatile: case, ferme, gospodarii, in special in zone rurale, mici orase (si/sau la periferia oraselor mari).

    3 – cei care ‘lucreaza’ pentru nenorocirile de mai sus au primit ‘mari foloase’, bonusuri, avantaje si o discriminare pozitiva in zona

    despre contemporani
    2013-09-03 13:15:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    corectie:
    domnul profesor Piso, de mare stima

    despre contemporani
    2013-09-03 13:17:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    Rosia Montana este a tuturor romanilor nu a corporatiilor, nici a politicienilor corupti, nici a localnicilor cumparati de RMGC. Exista o tehnologie nepoluanta de extragere a aurului, inventie romaneasca a unor cercetatori ai Institutului de cercetari si proiectari miniere din Baia Mare . Ministerul economiei are cunostinta…..de ce inteligenta romaneasca este ignorata?….cu cat au fost cumparati politicienii??

    andrada
    2013-09-03 13:25:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    Ma intereseaza sa vad legea aceea, cand apare.

  • 10

    @mac gregor: pai vezi ca Gotiu a afisat linkul de cateva ori in articolele sale…

    ionut
    2013-09-03 13:42:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    @mac gregor: legea.rosiamont../

    memo
    2013-09-03 13:56:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    Cum zicea dl. Boc: ”Casa parinteasca nu se vinde, doar pamantul de sub ea si proviziile din pivnite” sau cam asa ceva.

    Maria
    2013-09-03 14:01:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    @mac gregor:

    Vezi ca vorbesti in necunoastinta de cauza!!! Nu citesti legea, dar combati…….jenant, nu?

    Cotrosoir
    2013-09-03 14:02:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    Studenti in Piata Universitatii, Psd la putere, un nene care se plange de scandalul de pe strada, MINERI LA BUCURESTI!!!!

    Good times are back
    2013-09-03 14:35:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    Dle. Gotiu, sunt de acord cu tine in toate punctele, mai putin unul: Referendumul national, daca va fi, nu poate fi fraudat atat de masiv de “specialistii” Videanu si Dragnea, primul dintre ei si cu ceva dosar penal incepand de astazi, impreuna cu stimabilul Vosganian.
    Prea prinsi cu activismul, cred ca Gotiu, la fel ca si altii, nu isi dau seama ce opozitie uriasa este la nivel national fata de Rosia Montana. O frauda la un asemenea referendum i-ar sterge de pe fata pamantului pe cei vinovati.
    Vin vremuri interesante pentru politicienii manjiti de cianura si intersat sa fractureze sisturile, la fel ca si pentru sponsorii lor!

    Ardeleanul
    2013-09-03 14:39:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    Corectura: ce opozitie uriasa este la nivel national fata de proiectul cu cianuri de la Rosia Montana.

    Ardeleanul
    2013-09-03 14:40:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    “Roşia Montană Gold Corporation (RMGC) ar urma să primească practic puteri suverane asupra unui teritoriu românesc, încărcat nu numai de resurse, ci şi de istorie. Cât de mare e halca de ţară pe care suntem gata să o cedăm în vreme de pace nu ştim exact. Fiindcă firma canadiană va avea dreptul să reconfigureze oricând, după cum doreşte, perimetrul licenţei de exploatare. Va putea expropria orice fel de terenuri şi imobile, inclusiv cu statut special, de la stat sau de la privaţi. Dar nu numai dreptul de proprietate va fi abolit, ci şi – mult mai grav – orice protecţie instituţională, inclusiv recursul la justiţie. Iată ce au trecut în proiectul de lege înţelepţii noştri guvernanţi: “|n cazul în care un act sau o procedură de avizare a RMGC a fost anulată, autorităţile au obligaţia de a elibera, în maximum de 30 de zile, un act sau un aviz nou, care să-l înlocuiască pe cel anulat”.

    sursa:
    initiativaroman../

    tara de prosti
    2013-09-03 14:43:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 18

    am obosit sa-i aud pe cei pro-rmgc citand incomplet din goga… toti incep cu “muntii nostri aur poarta, noi cersim din poarta-n poarta” deci vezi, trebuie neaparat sa incepem exploatarea.

    nu dragi amici spalati pe creier si fara memorie… nu asta spunea goga. ci asta:

    “Munti nostri aur poarta,
    Noi cersim din poarta-n poarta.”
    []bDe-am inchide-a Tzarii poarta,
    Altii ne-ar cersi la Poarta![/b]

    [b]Insa Hotii-s chiar din Tzara
    Tradatori la cei de-afara![/b]
    Doamne Iarta-i! Esti in Drept!
    Insa Du-i hat in desert!

    [b]Doamne, Da-i la Neam unire
    Si Da-i demna carmuire.
    Ca-i prea mult blajin si las
    Si supus sta la borfasi![/b]

    [b]O Neam romanesc din Daci
    Nu mai cersi doar pozmaci[/b]
    Ci Ririca-te crestin
    Ca sa scapi de cei Hain!

    octavian goga este anti-exploatare cu cianuri, de catre straini, a aurului romanesc! invatati-va istoria, romani, si ridicati-va inainte de a fi calcati in picioare de cei alesi sa va reprezinte, nu sa va stapaneasca!

    octavian goga
    2013-09-03 16:04:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    @Cotrosoir

    nu am citit legea, dar i-am dat prezumtie de buna-credinta lui Gotiu. Acum o s-o citesc, si o sa vad daca a meritat increderea.

    Gotiu are increderea mea, pentru ca pana acum nu l-am prins cu minciuni asa de mari. Spre deosebire de Antene, pe care le-am prins de vreo suta de ori cu minciuni cat casa.

  • 20

    @mac gregor: N-ai prins pe nimeni de la Antene cu minciuna,eventual cu exagerarea.Tu minti ca un …bassist!

    Labe1 TV prestează colonelu´!
    2013-09-03 16:22:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    @mac gregor:

    Hm, nu spuneai tu ca ai scos demult (cam de cand a cerut-o marinarul) A3 din grila?

    Basilicus
    2013-09-03 16:26:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    zacamintele minerale sunt bunuri strategice nationale.nu se instraineaza si nu se exploateaza paina la epuizare in 2o de ani.Nu se pot accepta metode cu risc ecologic major intr-o tara mica dens populata. Nu se periciliteaza ecosistemul care este in sine o sursa de existenta.Nu se accepta cedari de suveranitate catre firme multinationale.Romania poate organiza insasi exploatarea resurselor sale dind locuri de munca mai multe si mai sigure.Nu se exporta aur. Daca BNR nu are nevoie de aur in rezerva de stat se lasa unde este pina va avea ce face cu el.Nu se accepta umilirea in plius a natiunii.Responsabilii pentru acest contract trebuie luati de scurt. Nu este util un referendum nici national nici local, la primul ar participa neinteresati si neinformati manipulabili. Nu se face referendum local pentru ceea ce nu apartine unor localnici.

  • 23

    Laba, meri si te culca, ca vb prostii.

  • 24

    @Basilicus

    n-am scos-o, nu merita efortul. Eu am scos televizorul din priza, ca sa zic asa, ma uit o data pe saptamana. Stirile adevarate sunt pe internet. S-a vazut asta si la protestele pt Rosia, care dpdv a Antenei 3 nu au existat, dom’le, nici un protest. (nu le-a convenit ca erau la fel de mari ca cele de anul trecut, care erau controlate de ei)

    De pe internet am aflat ca Oprescu a oprit camerele din Piata, ca sa le dea o mana de ajutor celor de la Antene cu anularea mediatica a manifestantilor.

    Stii tu, principiul ca daca un copac nu cade la tv inseamna ca nu a cazut.

  • 25

    Deci:daca nu va merge smecheria cu proiectul de lege dedicat rmgc pt.Rosia Montana, va merge cea cu legea minelor.Si tot nu se vor lasa.Actionarii rmgc sunt cei mai bogati oameni ai planetei,iar noi romanii,un stat colonial sarac .Suntem o piata de desfacere pt.tarile bogate,pt.ca industia noastra e la pamant.Atunci sa nu ne mai miram ca………..se intampla atatea.Sa nu uite cei din parlament ca au fost alesi de popor,mai devreme sau mai tarziu pt. averile obtinute prin faradelege ,vor da socoteala.Incet ,incet,in Romania lucrurile incep sa se miste.

    BIBI
    2013-09-03 16:40:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    Ma bucura foarte mult faptul ca la aceste demonstratii de protest impotriva exploatarii zacamintelor de la Rosia Montana au participat tinerii intre 25 – 45 ani. Este pentru prima data cand observ la o demonstratie de protest numai tineri, multi dintre ei intelectuali, studenti, tineri nonconformisti. Ma bucura faptul ca societatea civila reactioneaza, are atitudine, iar ONG-urile isi fac datoria.

    Acum 3 zile am scris un comentariu aici, in care spuneam de ce guvernul Ponta este un guvern de tradatori si, prin urmare, propuneam demisia acestui guvern. Am vazut ca toti demonstrantii au strigat acest lucru.

    Urmeaza etapa in care proiectul lui Ponta va fi dezbatut in parlament. Remus va incerca sa convinga cat mai multi parlamentari din opozitie, dar si de la putere, sa voteze impotriva acestui proiect. Aici va fi batalia cea mai grea. Societatea civila va reactiona din nou si de asta data. Obligatoriu trebuie sa reactionam, deoarece, noi, societatea civila, suntem stapanii acestei tari in baza principiului suveranitatii nationale. Politicienii au obligatia fata de noi sa ne reprezinte.

  • 27

    @mac gregor:
    Ok atunci! Bafta!

    Basilicus
    2013-09-03 16:42:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    #mac gregor

    “Gotiu are increderea mea, pentru ca pana acum nu l-am prins cu minciuni asa de mari…”

    … exceptand momentele cand scria articole “mincinoase” care il criticau pe to’asu’ basescu – atunci tunai si fulgerai ca-ntr-o noapte cu furtuna, pana si colegul tau de propaganda, acad. @victor L, te complimenta: “asta combate, domnule!”

    P.S.: rectific, nu l-am citat corect pe victoras: “asta comba-te, domnule!”

    Partidul Miscarea Populista
    2013-09-03 16:49:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    @Partidul Miscarea Populista:

    Băi pulea, uite ce zice Gotiu :

    Să nu intrăm însă pe piste false. Lupta de acum este pentru blocarea acestei legi speciale de distrugere a Roşiei Montana şi tragerea la răspundere a celor care au iniţiat-o.

    Ai priceput,potaie?! Stii cine a initiat aceasta lege criminala, stii? Ai ceva de comentat la subiect sau doar musti de cur ca orice maidanez?
    De s-ar aproba odata legea eutanasierii!

    Mircea
    2013-09-03 17:09:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 30

    Ce televiziuni au avut publicitate de la Roșia Montană?

    Aici:

    paginademedia.r../

    Numărul de reclame sau inserții publicitare pentru Roșia Montană Gold Corporation difuzate de posturile TV în acest an:

    TOTAL 3176 numai pentru 2013 !!
    Primele 3 tv au difuzat circa 3/4 din reclame !

    Numar spoturi difuzate
    Romania TV 1.382
    B1TV 1.174
    GiGa TV 191

    Realitatea TV 149
    Antena 3 70
    TVR 1 68
    Kanal D 42
    Pro TV 31
    Antena 1 31
    Prima TV 28
    National TV 10
    Total 3.176

    despre contemporani
    2013-09-03 18:08:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 31

    Eu sunt de acord cu mineritul de la Rosia Montana si pt. exploatarea gazelor de sist. Astept sa-mi exprim acordul si la referendum. Pana atunci, vazand obraznicia, demagogia, minciunile, manipularile si scandalul eco-ongistilor cointeresati sau nu, doresc sa militez pt. aceste idei. Unde se organizeaza un miting pt. sustinerea exploatarii resurselor de metale pretioase si pt. gazele de sist ? Este nevoie de autorizatie de la primarie sau ne primesc si pe noi jandarmii cu trandafiri si pet-uri pentru ambianta ?

  • 32

    @Mircea

    Bai… pupinea de la autobaza Cotroceni, fa bine si numara spoturile RMGC de mai sus. Pe primele doua locuri se situeaza (cum altfel?!) cele doua mostenitoare ale defunctului OTV: (la)B1TV si Romania TV. Adica, alde Paunescu-Basescu si alde Ghita-Ponta. Si fa si mai bine ca data viitoare, cand mai “editezi fraze”, sa nu mai uiti (ca intotdeauna) sa pomenesti “la B1TV” cap de lista a televiziunilor nefrecventabile. Lumea intelege, pupin-activist, da’ nici chiar asa!…

    Partidul Miscarea Populista
    2013-09-03 18:26:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    @despre contemporani:
    Nu asta era noutatea, se stie ca RMGC a mituit pe toti si pe toate. Toate televiziunile au primit publicitate de RMGC.
    Totusi doar doua dintre ele – A3 si RTV – s-au comportat PENIBIL in ziua de duminica, ziua inceperii protestelor. Cu atat mai mult cu cat sunt televiziuni de stiri. Ce sa mai comentezi?

    Mircea
    2013-09-03 18:26:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 34

    @Partidul Miscarea Populista:
    Ei, uite ca astia care au dat spoturi multe au transmis demonstrantiile duminica, in timp ce aia cu spoturi putine (A3 si RTV, adica pupincuristii lui Ponta si crin) au bagat duminica capul in nisip si dadeau emisiuni cu tigani!
    Daca esti prost si nu ai argumente, taci dracu’ din gura!

    Mircea
    2013-09-03 18:32:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    @Mircea

    “Toate televiziunile au primit publicitate de RMGC.
    Totusi doar doua dintre ele – A3 si RTV – s-au comportat PENIBIL in ziua de duminica, ziua inceperii protestelor”

    Bai… pupinea, chiar ca ai tupeu! Reciteste lista rusinii: pe primele doua locuri sunt cele doua mizerii post-oteviste, Romania TV (Ghita-Ponta) si (la)B1TV (Paunescu-Basescu), dar tu bati campii despre “cat de penibile” ti se pare tie ca au fost televiziunile anti-baseswcul tau etc. etc…. Vorba acad. EBA: “cifrele nu minte!”

    Partidul Miscarea Populista
    2013-09-03 18:36:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 36

    @Partidul Miscarea Populista:
    Bai, tu chiar esti gramada?! Nu pricepi, vrei sa-ti desenez cu carioca?
    Ingramaditule, televiziunile au transmis de-a lungul vremii care cum , mii si miliarde de spoturi RMGC. Uite, toate transmise doar de B1.

    Dar nu intelegi ? Doar doua dintre ele, A3 si RTV nu au prezentat nimic duminica, pricepi, nimic ??!! Erau deranjate la stomac pe motiv de subiect.

    Mircea
    2013-09-03 18:46:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 37

    @Mircea

    “astia care au dat spoturi multe au transmis demonstrantiile duminica, in timp ce aia cu spoturi putine (A3 si RTV [...]) au bagat duminica capul in nisip si dadeau emisiuni cu tigani

    Iata ca si “geniile” de la autobaza cotrocenista se contrazic:
    1. “astia care au dat spoturi multe” (la B1TV si RTV, conform lista) “au transmis demonstrantiile duminica” (conform acad. @Mircea);
    2. “aia cu spoturi putine (A3 si RTV) au bagat duminica capul in nisip si dadeau emisiuni cu tigani” (conform acad. @Mircea)

    Pai… hotaraste-te! Unde se afla RTV?! Printre cei cu multe spoturi RMGC, dar si cu demonstratiile de duminica transmise, sau in cealalta categorie? Ia-o-ncet cu “deductiile”, nu te forta ca daca si “siguraticul” piere… mai ramane numai @nepotu lu tamara cu al lui

    Partidul Miscarea Populista
    2013-09-03 18:50:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 38

    @despre contemporani:
    Ai vazut ce cer demonstrantii?
    Gotiu sintetizeaza de minune :

    “Lupta de acum este pentru blocarea acestei legi speciale de distrugere a Roşiei Montana şi tragerea la răspundere a celor care au iniţiat-o.”

    Corect?

    PS. De ce nu a transmis A3 nimic duminica? Ai o opiniune?

    Mircea
    2013-09-03 18:53:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 39

    @Mircea

    “Gotiu sintetizeaza de minune…”

    Aici sintetizeaza si mai bine:

    “„sistemul” de vot, construit de PSD şi „pefecţionat” de Dragnea îşi dă mâna cu „sistemul” de vot construit şi „perfecţionat” de Videanu. Aceasta e diferenţa între ideea democratică a unui referendum naţional pe tema proiectului de la Roşia Montană şi transpunerea ei în practică. Şi explicaţia de ce nu e vreo surpriză faptul că Băsescu şi Ponta coabitează şi în domeniul referendumului pe tema Roşiei Montana.”

    Despre asta ce “opiniune” ai?

    Partidul Miscarea Populista
    2013-09-03 18:58:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 40

    @Mircea

    “Partidul Miscarea Populista” nu e prost. Ci se chinuie sa fie prost, ca daca nu e nu mai poate fi votant USL.

    Scrie si in Protocolul Aliantei ca asta e conditie esentiala pt simpatizanti.

  • 41

    @Partidul Miscarea Populista:
    A3 si RTV au bagat capul in nisip duminica. Spune de ce si mai putem discuta.
    Hint: nu e chestie de mituire, ca si altii/altele au fost mituiti, dar au dat pe post.

    Cel mai bun raspuns pe care-l poti da este sa-ti tii pliscul. Asta ca sa folosesc un limbaj de academician.

    Mircea
    2013-09-03 19:01:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 42

    @mac gregor:
    Se chinuie, da-i iese de minune ! :)
    Reuseste cateodata sa-l intreaca pe @nae.

    Mircea
    2013-09-03 19:03:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 43

    @mac gregoir

    Tu, in schimb, esti mai prost chiar decat simpatizantii lui Basescu. Si esti asa fara sa faci vreun efort, in mod natural, fara disimulari.

    Partidul Miscarea Populista
    2013-09-03 19:03:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 44

    @Mircea

    “A3 si RTV au bagat capul in nisip duminica”

    Bai… simpatizant al lu’ basescu, la postarea #34 ai “editat fraza”: “astia care au dat spoturi multe au transmis demonstrantiile duminica”. Iar “astia care au dat spoturi multe” sunt RTV si (la)B1TV.

    Partidul Miscarea Populista
    2013-09-03 19:06:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 45

    @Partidul Miscarea Populista:
    “Minima politetia” spune ca intai raspunzi la o intrebare si apoi pui alta.

    Mircea
    2013-09-03 19:06:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 46

    @Partidul Miscarea Populista:
    Focalizarea era pe B1, ai inteles ideea, nu umbla cu diversiuni.

    Mircea
    2013-09-03 19:10:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 47

    acad. @Mircea

    “Minima politetia”

    I-auzi!… Nu e limpede ce intelegi tu prin “politeia”, dar este clar cat de… minim este “minim” pentru unu’ ca tine

    Partidul Miscarea Populista
    2013-09-03 19:11:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 48

    @Partidul Miscarea Populista:
    Sa inteleg ca asta e raspunsul? Chiar nu ai un “minimus” de curaj? Ce va fac, va bat ,va schingiuiesc ca Visinescu?!
    Nasol.

    Mircea
    2013-09-03 19:19:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 49

    @Mircea

    Ai la @6 caracterizarea mea pentru unele personaje de la emisiunea de ieri, orele 21-23.45

    despre contemporani
    2013-09-03 20:00:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 50

    Toata stima pentru Prof. dr. Ioan Piso

    despre contemporani
    2013-09-03 20:03:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 51

    @Jan

    “Unde se organizeaza un miting pt. sustinerea exploatarii resurselor de metale pretioase [-cu cianuri-] si pt. gazele de sist ? [- cu fracturare hidraulica-] ”

    Cred ca xse vor organiza in curand la Puscarii (Rahova, Jilava, Gherla)
    Asta pentru orasele mari care au orgabizat deja anti-rmgc in aer liber.

    despre contemporani
    2013-09-03 20:09:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 52

    @all: transparenta totala pentru Rosia Montana!

    proiecul rmgc este de importanta nationala, deci ar fi normal sa fie tratat cu transparenta maxima!
    vrem transparenta totala privind proiectul rmgc!

    vrem sa stim ce contracte a incheiat pana acum rmgc
    (in Romania sau in strainatate), denumirea tuturor contractelor, executantii pe fiecare contract si valoarea fiecarui contract!
    rmgc se lauda cu cat a investit pana acum in Romania. sa ne dovedeasca cu date!

    sa ne spuna rmgc:

    1. cu ce firme din Romania si strainatate (firme de avocatura, de consultanta, toate societatile, inclusiv cele pe “ochi frumosi”), persoane fizice si PFA-uri a semnat contracte, care este obiectul fiecarui contract pe fiecare executant si care este valoarea contractelor pe fiecare executant.

    2. ce studii (denumirea) a sponsorizat rmgc privind acest proiect, care sunt executantii pe fiecare studiu si care este suma primita de fiecare executant al studiilor.
    3. sa ne mai spuna rmgc ce alte cheltuieli au fost: de personal (si nr angajatilor din Romania si din strainatate) si suma platita total angajatilor cetateni romani si suma totala platita angajatilor care nu sunt cetateni romani.
    sa ne spuna rmgc care este suma platita, in fiecare an de la infiintare, managementului (si numarul de persoane din managemrnt care au incasat respectiva suma in fiecare an) si care este suma platita, in fiecare an de la infiintare, muncitorilor (si numarul de muncitori care au incasat respectiva suma in fiecare an).

    daca rmgc face asta dovedeste ca nu are nici o legatura cu coruptia.

    referitor la legea speciala promovata de guvern, votul in parlament sa nu fie secret! daca toti conducatorii nostri sustin legea si sunt mandri de ea, sa nu fie votata in secret! sa ii stim si noi pe cei care sunt mandri sa o voteze!

    legea sa nu fie supusa votului in parlament pana cand rmgc nu publica toate datele privind contractele si studiile si datele publicate nu sunt supuse discutiei opiniei publice! sa vedem si noi ce firme ale politicienilor s-au umplut de bani!

    asta ar insemna ca rmgc este transparenta, asta ar insemna o clasa politica transparenta!

    adunand, aflam si cat a investit rmgc in fiecare executant al contractelor rmgc din Romania si din strainatate.

    si aflam, cel mai importanrt lucru, cat a investit pana acum!
    este simplu, daca se vrea transparenta, se poate face intr-o zi:)

    INITIATIVA “TRANSPARENTA TOTALA PENTRU ROSIA MONTANA” AR SCOATE LA LUMINA TOATE SPAGILE DATE SUB FORMA CONTRACTELOR!

    @all: ce spuneti, vreti transparenta totala? sustineti initiativa “transparenta totala”?

    yehudy
    2013-09-03 20:56:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 53

    @ despre contemporani
    “Cred ca xse vor organiza in curand la Puscarii (Rahova, Jilava, Gherla)”
    Iata ca puiul de bolsevic, acum uslama, isi arata modul de gandire. Cine nu gandeste ca noi, sa intre la puscarie si sa se ocupe “Visinestii” de ei, ca de aia le dam salarii si pensii speciale.
    Asta iti este adevarata fatza, bai secero-ciocanarule. Un @nae care a citit doua carti in plus si 3 “almanahe”. Mai ai textele alea cu mercurialul la metale pretioase si cu lefile imperialistilor, ori s-au tocit de atatea postari ?

  • 54

    @jan

    Daca nu ma insel, si nu ma insel deloc,
    vrednicii de pomenire,
    Pr Iustin Parvu,
    prof ing Iulian Constantin
    (ultimul mare specialist inginer de constructii hidro
    si supravietuitor demn al cumplitului
    fenomen-genocid Pitesti),
    oameni demni si mari patrioti anti-comunisti cu zeci de ani de puscarie politica si trecuti prin incercari si torturi cumplite,
    si marturisitori crestini,
    au vorbit foarte aspru
    despre mizeriile economice contemporane:

    Citez din
    Testamentul catre tineri al luptatorului Constantin Iulian, anticomunist pana la moarte


    La 20 de ani de la Revoluţia din 1989 patru probleme, cu consecinţe grave pentru societatea românească au rămas nerezolvate:

    1. Procesul crimelor comuniste;

    2. Nelegiuirile legate de evenimentele din 1989;

    3. Mineriadele cu toate implicaţiile lor politice, sociale şi juridice;

    4. Privatizările frauduloase care au sărăcit avuţia naţională.

    În legătură cu procesul crimelor comuniste s-a observat că timp de 20 de ani Procuratura Militară din România a mimat doar instrumentarea acestui mare proces spre a câştiga timp, pentru ca, în cele din urmă, să comunice public că faptele nu se încadrează la crima de genocid, care este imprescriptibilă, ci la omor deosebit de grav, termenul de prescriere fiind depăşit. Apare evidentă infracţiunea de tăinuire a acestor crime de către noua justiţie română. Mai mult, foştilor deţinuţi politici nu li s-au rejudecat procesele, li s-a suspendat doar execuţia lor, ei rămânând în continuare„duşmani ai poporului”, iar confiscarea averilor ce a însoţit fiecare condamnare politică, a rămas valabilă.

    Cu privire la evenimentele din decembrie 1989, în mod sistematic s-a încercat ascunderea unor persoane implicate în acele evenimente şi care puteau fi acuzate de omucideri şi complicitate cu servicii secrete interne şi externe. Familiile celor ucişi în aceste evenimente au cerut insistent timp de 20 de ani tragerea la răspundere a vinovaţilor. Faptul că se ascund în continuare actorii din umbră, nu face decât să crească suspiciunea că unii din oamenii politici aflaţi în înalte funcţii în stat au fost complici la crimele săvârşite.

    Aceleaşi aspecte se găsesc şi în legăturăcu mineriadele. Simulacrele de procese care s-au făcut nu au reuşit săliniştească populaţia care s-a confruntat cu această barbarie care a cutremurat întreaga lume civilizată.

    Problema privatizărilor frauduloase apare ca o mare afacere, mai precis ca o mare hoţie, care a dus pe de-o parte la îmbogăţirea peste noapte a unor oameni acoperiţi politic şi la sărăcirea unor mari mase de salariaţi rămaşi pe drumuri.

    Pe această cale mulţi politicieni şi-au realizat direct sau prin influenţă o bază financiară care le-a permis să manipuleze masele pentru a rămâne în Parlament şi în înalte funcţii de stat.

    Aceste patru probleme grave nu pot rămâne nerezolvate la infinit. Mai devreme sau mai târziu ele vor cunoaşte rezolvarea aşteptată de poporul român de a cărui răbdare s-a abuzat prea mult, iar replica nu este departe.

    Atenţia românilor trebuie să fie îndreptatăîn prezent şi spre regruparea evidentă a comuniştilor care asaltează din nou instituţiile statului. Travestiţi în democraţi, acoperiţi de legi permisive, vor din nou puterea.

    Ne aflăm astăzi la o nouă răscruce a istoriei, am putea spune chiar la un moment de cumpănă, când sunt puse la îndoială principiile morale ale unui popor. Trăim o profundă criză morală alături de cea economică. Analiştii politici, „de doi bani”, liber-cugetători, mai precis lichelele, care s-au înmulţit ca ciupercile după ploaie, ne îndeamnăsă ieşim din criza economică nesocotind legea morală, lepădându-ne de preceptele creştine, lepădându-ne de trecutul neamului, de tot ce ne-a ţinut legaţi în înfruntarea RĂULUI.

    Sunt convins că toţi aceşti trepăduşi se vor confrunta şi ei foarte curând cu răspunsul dat de Eminescu trepăduşilor din vremea lui şi anume că un neam ce-şi numără viaţa pe secole nu renunţă lesne la viitor.”

    despre contemporani
    2013-09-03 21:37:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 55

    Pr. Iustin Parvu
    “Sa facem tot posibilul ca Tarisoara aceasta sa nu fie vanduta cu totul strainilor cu acordul unor oameni ai puterii ce nu au nici un gram de respect fata de ea.”

    aici:

    youtube.com/wat../

    youtube.com/wat../

    despre contemporani
    2013-09-03 21:45:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 56

    [...] voxpublica.realitatea.net/ Share this:TwitterFacebookEmailLike this:Like Încarc… Etichete:Rosia Montana [...]

  • 57

    @Jan – Jane ?

    Acesti oameni exceptionali de mai sus ne sunt ’secero-ciocanarii’ ?

    Sau cohortele de naimiti, de insi fara Dumnezeu,
    insi de nimic, simpatizanti ai rapturilor si vanzarilor pe nimic ai unor resurse exceptionale,
    marii propovaduitori aiotravirilor si distrugerilor ireversibile ??

    ___

    Si apoi Jane ,
    re-calculeza si tu (daca esti in stare, cum am facut eu deja) nivelul raptului RM gc!

    despre contemporani
    2013-09-03 21:52:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 58

    @despre

    ti-ai ales prost aliatii in cazul asta. Esti in tabara cu
    - nae care zicea “ma doare in basca de rosia montana”
    - PSD pe care l-a “durut in basca” de “X” pe care a dat-o la fier vechi (in loc de X puneti orice nume de fabrica)

    Ii inteleg intr-un fel, ei fiind de stanga n-au reflexe de proprietar.

    Daca ar fi fost de dreapta ar fi incercat sa si le treaca in posesie, si sa le tina in joc, si nu s-ar fi ajuns la dezindustrializarea completa din judetele “rosii” (alea in care PSD-ul primeste de fiecare data dreptul sa faca ce vrea muschii lui)

  • 59

    @despre contemporani:

    4. Privatizările frauduloase care au sărăcit avuţia naţională.

    Asta-i o problema tare spinoasa. Face parte din procesul de trecere de la comunism la capitalism. Stii chestia , din omleta sa faci ia ouă. Cum era un proces nemaivazut si nemaintalnit si nici nu eram germania de est, din cate stiu eu circulau doua metode de trecere a avutiei de la comunism la capitalism:

    1. frauda/ hotie/ furaciune
    2. dat cu zarul

    S-a adoptat metoda 1, pusa in practica de politicieni cu pretinii lor , securistii si vechii politruci.
    Mai cinstita era , cred, metoda 2. Poate dadeam si noi un 6-6.

    Mircea
    2013-09-03 22:41:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 60

    @mac gregor
    cu parere de rau, nu am si nu am avut niciun ‘aliat politic’, sau doctrina

    apoi sa ne’ntelegem :
    - exisra o stanga atee, bolsevica, anarhista sau internationalista, satanica, mai stiu eu cum… oribila

    - nu pot simpatiza nici cu o neo-stanga internationalisa, atee etc.

    - exista un centru-stanga, cum ar fi CSU in Bavaria,
    cu care as simpatiza un pic, dar nu e chiar lumea mea

    - exista un centru-dreapta care-si mai spune direct ‘dreapta’, liberala sau libertariana, cu care simpatizez foarte putin spre deloc, lipsa de simpatie fiind direct proprtionala cu gradul de ‘globalizare corporatista’, ateism sau ‘indiferetism’ de credinta, pe care-l propun sau pe care de fapt il IMPUN

    - exista o anumita dreapta-extrema care e si ea e atee sau pagana/satanic – nazism/himmlerism/hitlerism care e si el oribil

    despre contemporani
    2013-09-03 22:42:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 61

    @Mircea

    1. frauda/ hotie/ furaciune
    2. dat cu zarul
    1 si 2 solutii imorale dintre care 1 integral imorala

    3. restituirea integrala a proprietatilor vechilor proprietari + despagubiri pentru fiecare an de nefolosinta a bunurilor + despagubiri pentru degradarea lor (daca au fost degradate)
    / daca nu se putea in natura, date altele:
    spatii comerciale, ateliere, actiuni multe la Societati Rentabile sau strategice
    S-a vrut Fondul Proprietatea asa ceva, da’ a iesit tot o imoralitate nassoala. E pentru altii. De ce asta? Intreaba-l pe G-ein
    3 Solutia morala

    Asa ce-am / ce-ati facut!?
    Ati dat puterea unor seccuristi nasoi globalisti sau oameni ai lor-> care sunt si impostori de pseudo-democrati sau pseudo-anti-comunisti, oricare ar fi ei; ca-s bassisti, pontisti, isaresti, iliescisti sau adoptati de antonesti/ constantinesti

    despre contemporani
    2013-09-03 22:59:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    @ despre contemporani
    Se vede ca esti instruit la scoala colonelului Dogaru (acum societate civila) ce a iesit la pensie (7000 lei/luna) ca specialist in propaganda si dezinformare.
    Iti inteleg mandria atunci cand cand descoperi ca oameni apreciati, in textele lor (“Travestiţi în democraţi”), se refera la tine.
    Ca sa stai linistit, exista oameni la fel de rai ca secero-ciocanarii si acestia sunt cei ca Balacescu-Stolnici, Paler, Quintus,Amadeo Lazarescu,…., ce au facut pactul cu bolsevicii si si-au facut cariere profesionale in timp ce-i turnau la greu pe cei ce-si puneau increderea in ei.
    Acestia au fost si sunt folositi de alde Dogaru si epigonii lor, printre care te numeri, pt. a se credibiliza in spatiul public, continuand astfel o veche colaborare “reciproc avantajoasa”, cum ar spune Adrian Severin ce are doctorat in Congresele partidului, luat la Stefan Gheorghiu sub indrumarea lui Iosif Boda, (socrul lui Ioan M. Ionita si partener de afaceri cu liberalul Mihalache) cu care mergea duminica la Sinagoga.

  • 63

    @Jan

    Jane, eu ti-am vorbit de parintele Iustin Parvu si de prof ing Iulain Constantin,
    [cei care au fost mereu mustratori si severi critici ai unor mizerii de tip de 'privatizari' ca cele de Rosia M .]

    Unii dintre cei pe care-i bagi in enumerarea ta inclusiv Dan AmEdeo L,
    au facut parte dintr-o anumita organizatie internationalista cu anumite legaturi de Putere,
    nu e cazul meu, dimpotriva, am indoieli temeinice privind acestea/acestia
    (vezi si literatura veche: abatele Barruel, Hellen Nesta Webster etc)

    Ce tot ii dai din gura, ca o moare stricata, cu Dogaru ala ! Am rostit sau as rosti eu vorbele alea mizerabile despre Regela Mihai , cum o face Dogaru asta!?
    Am eu vreo simpatie pentru activistul-militar de anii 80?
    (care D. culmea, e chipurile un pic ‘fan’ Carol II, cam ccu um e Basescu fan Paul ‘de’ Lambrino)

    Nu am avut niciodata vreo legatura cu vreo structura militara. sau vreun complex militaro-industrial
    Varsta exclude din start – din considerente istorice, de varsta – alte alea:
    mai precis posibililtatea de a avea varsta de sifonar sau colaborationist comunist.
    nu am prins nici work/job si nici prea multa tinerete in comunism.
    Si-n partea aceea de viata foarte tanraa, am dispretuit profund securisto-militzianul ‘descurcaret’, militarul activit, smecherul sau ghiolbanul activist, atata cat puteam sa stiu eu despre astia la varsta aceea;
    asta teoretic, pentru ca m-a ferit Dumnezeu sa vad vreunul

    Cat despre O. Paler ->
    citeste sau re-citeste daca poti si ai nivelul de intelegere: Cronici la ‘Un muzeu in labirint’ ale Monicai Lovinescu – spuse in ‘Teze si antiteze’ la Paris
    Sau mai bine citeste-l direct pe O. Paler.

    Da stii ce cred eu despre tine Jane, ca nu faci nimic bun si esti nimica-toata.

    despre contemporani
    2013-09-03 23:38:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 64

    “cand cand descoperi ca oameni apreciati”

    Stii de exemplu de ce este “apreciat” prof ing Iulian Constantin ?

    despre contemporani
    2013-09-03 23:43:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 65

    @ despre contemporani
    Nu trebuie sa citesc nimic de O. Paler. Este suficient sa stiu ca a fost director TVR in perioada 1965-1970, functie preluata se la Sergiu Brucan (alt roman verde), ce fusese trimis ambasador in SUA, sa dea capitalismului la radacina. A fost un fel de Razvan Teodorescu al lui Ceasca, cel ce i-a “predat” inalta functie lui Iliescu. Si pt. ca morala acestui tip de intelectuali le permite, a fost in ultimii ani ai vietii, sluga turnatorului Felix, ca o intoarcere la izvoare, intro epica ciclica a vietii.
    Sper sa nu-mi recomanzi si “opera” altori mari oameni de cultura, ca A. Paunesu si Vadim Tudor, cantaretii “iepocii” de aur, ai Geniului Carpatilor si ai Savantei de renume mondial, mama si tovarasa de nadejde, ce ti-au incantat copilaria, ca soim sau pionier.

  • 66

    Da, vom ucide toţi urşii voştri, toate păsările voastre din Delta Dunării, toţi cocoşii de munte, toţi mistreţii şi toţi cerbii. Sunteţi o ţară ieftină, cu conducatori ieftini, politicieni corupţi si asta meritaţi.
    - “George Richmond Elliott”

    ……………

    Da, venim si vă otrăvim, vă demolăm casele, bisericile, cimitirele si tot ce voi numiţi istorie si cultură. Sub “istoria” asta a vostră e aurul nostru, AURUL NOSTRU bă săracilor. Da, o sa-i expropriem pe toţi, ‘tule muma-n cur de opozanţi. Doar n-o să ne opreasca nişte pierde-vară care se cred patrioţi.
    Vreţi muncă? Luaţi de-aici târnacop şi hârlet şi băgati zi şi noapte pana vă sar ochii. Că doar nu voiaţi muncă de birou!? Luaţi-vă frumos uneltele şi-n beci cu voi. Munciţi bine că toată ţara se bazează pe voi. Dezvoltarea economică a tării e in mâinile voastre.
    Păi cum bă de ce?!? Că se poate bă. O să minţim, o să prostim, o să furăm ca vorb-aia, noi suntem cu banii… cu televiziunile, ziarele si cu politicienii voştri ieftini. Pentru că România nu-i Turcia bă. Vouă nu va pasă bă de nimic. Sunteţi leneşi, laşi si va doare la doi metri-n faţa pulii de tot. Naţie de sclavi.
    - Gold Corporation management

    ……………..

    nu futuţilor, in ţara noastră nu mai faceţi nimic. Aţi inşelat, aţi furat, aţi murdărit, v-aţi batut joc… dar puterea o avem noi. Oamenii pe care nu-i corupeţi nici cu bani nici cu propaganda inşelătoare si mincinoasă. Puteţi avea legea de partea voastră, puteţi avea un referendum de parte voastră dar mai mult de atât nu o să aveţi. MARŞ IN MORŢII MAMII VOSTRE DE AICI!
    - un român

    un român
    2013-09-04 00:49:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 67

    @Jan

    Rigida schema
    Poti sa nu citessti nimic (Paler sau altceva),
    nici nu cred ca citesti altceva decat presa online.

    Obisnuieste-te sa comentezi numai ceea ce citesti din comentarii, nu mai extrapola extrvagant despre ‘extravagnti’ ca Vadim.

    Din schema ta rigida vezi securistii/activistii/ unora, ii excluzi pe ai altora:
    vezi felixul si nu vezi bassul, silvianul,antonescul mai obscur cel cu fiica in parlament UE -> Oana.
    nu vezi vamesii si militzienii decat dintr-o parte.

    Securistii astia care au inpartit halci din RO.

    Si mai ales nu-i vezi pe ‘tradatori’, pe ’serpii vechi’

    Sa ti-o spun direct:
    baietul unuia din securustii principali de externe ai lui Ceusescu din echipa ‘diplomatilor’ in USA
    e acum activist principal la o NR de
    ‘dreapta’ (crestina??), dupa ce a facut business de tip ‘enron’ vreo 10-15 ani in Rusia
    Si infiera intr-o acriune de partid ‘hidra securista si fiii ei’?
    Nu-i comic > Sau mai curand jalnic ?

    Sau poate cunosti deja astea

    despre contemporani
    2013-09-04 00:51:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 68

    Corectie
    Securistii astia care au impartit halci din RO.

    despre contemporani
    2013-09-04 01:01:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 69

    @despre contemporani: Mai, baiatule, nu stiu cine esti, dar la 54 ai scris foarte bine. Te cam felicit. In general critic, dar la tine, acum, n-am ce.

  • 70

    [...] câştigă şefii Gold-ului. Dragoş Tănase, peste 6 milioane de dolari! Mihai Goţiu | miercuri, 4 septembrie 2013 | 10:43 | [...]

  • 71

    [...] Sursa: voxpublica.realitatea.net Tags: despagubiri, miniciuni oficiale, referendum, Rosia Montana [...]

  • 72

    Remus Cernea este subremunerat, in acest caz.

    Paraclis
    2013-10-09 23:50:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 73

    Dragos Tanase de la Rosia Montana are o sotie mai desteapta ca el. Roxana Tanase a fost numita in octombrie 2013 ca HR Manager la Microsoft Romania !

    Andi
    2013-12-02 20:27:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 74

    [...] că RMGC nu a extras vreun gram de aur, ci cât de mult a crescut valoarea acțiunilor la bursă (detalii aici).Deloc întâmplător, vineri, 28 februarie, acțiunile lui Gabriel Resources au înregistrat o [...]

  • 75

    [...] Explicația e simplă: principalele venituri ale persoanelor din conducerea RMGC, cât și din cea a Gabriel Resources, care deține controlul asupra RMGC, nu provin din salariile de bază (deloc de neglijat și acestea), ci din premiile și bonusurile pe care le primesc în funcție de evoluția acțiunilor companiei la Bursa din Toronto. Așadar, chiar dacă proiectul minier nu va fi avizat și nu va începe vreodată, șefii încasează milioane și chiar zeci de milioane de dolari de pe urma ”performanțelor” pe care Gabriel le înregistrează la bursă. Iar valoarea acțiunilor lui Gabriel NU depinde de proiectul minier propriu-zis. Am prezentat de mai multe ori modul în care Jonathan Henry, directorul executiv al Gabriel Resources, a avut venituri, doar în 2010, de peste 11 milioane de dolari, fapt care l-a plasat între cei mai bine plătiți CEO din Canada. În același an, bonusurile lui Dragoș Tănase, directorul executiv al RMGC au fost de peste 4,4 milioane de dolari. În obținerea acestor venituri nu a contat faptul că RMGC nu a extras vreun gram de aur, ci cât de mult a crescut valoarea acțiunilor la bursă (detalii aici). [...]

  • 76

    } [url title="http://www.louisvuittononlineoutlet.us.com]louis"=louisvuittononl../ vuitton bags outlet[/url] Crystal Palace (4-4-2): d [url title="http://www.hotelwestpoint.com/chanelbags255.html]chanel"=hotelwestpoint.../ outlet[/url]
    Dawn Hathcock, vice president of the Montgomery Area Chamber of Commerce s Convention & Visitor Bureau, agrees and gives part of the credit to the Alabama Tourism Department. That department also includes the Alabama Film Office, which helped convince Winfrey, who shot much of the film in Atlanta, that parts of it needed to be shot in Selma and Montgomery. [url title="http://www.michaelkorsonlineoutlets.us]michael"=michaelkorsonli../ kors outlet[/url] The quick hit
    Like much of the era’s artwork, the post office s 13 murals celebrate labor in various forms. [url title="http://www.louisvuittononlineoutlet.us.com]louis"=louisvuittononl../ vuitton online[/url] , Dallas – 12-10 p.m. – Taproom hours/beer for purchase. q [url=moncleronlineou../ online outlet[/url]
    Salpointe Catholic 56, Rincon/University 43 [url title="http://cheapuggsboots.in.net]cheap"=cheapuggsboots.../ ugg shoes[/url] He does admit that those people have to look past the cost of organic living if they are going to maintain it.
    m Available evidence does not unequivocally support this claim. If the group boasts a wide appeal, its supply pool of leadership talent may be large and able to replenish itself. [url title="http://www.louisvuittononlineoutlet.us.com]louis"=louisvuittononl../ vuitton handbags outlet[/url] Tencent currently also has its own microblogging platform Tencent Weibo, but has already ceased certain functions. [url title="http://cheapuggsboots.in.net]cheap"=cheapuggsboots.../ ugg shoes[/url]
    Sen. Marco Rubio of Florida had called for an Ebola czar to coordinate the government’s response to the deadly virus, but said Friday that “already, concerned have been raised about the president’s choice.” [url title="http://www.hotelwestpoint.com/outletsjeans.html]cheap"=hotelwestpoint.../ true religion jeans[/url] 11/28/2014 10:51:08 AM PSTUpdated: jennrush.com/ch../
    According to the Joint UN Programme on HIV/AIDS (UNAIDS), the number of new HIV infections among adults in low- and middle-income countries in 2012 was 30 percent lower than in 2001, which the agency attributes in its 2013 as: “primarily represent[ing] a reduction in sexual transmission.” [url title="http://www.michaelkorsonlineoutlets.us]michael"=michaelkorsonli../ kors store online[/url] That was awesome, said Fielder. Playing here was awesome. j [url=jennrush.com/ch../ burberry shirts[/url]
    * Personal attacks, insults or threats. [url title="http://www.mulberryhandbagsoutlet-inc.co.uk]mulberry"=mulberryhandbag../ bags outlet[/url] Sign in using your existing account
    An Aurora business owner has agreed to pay a $100,000 settlement to the Colorado attorney general’s office in a lawsuit centering around the sale of synthetic cannabinoid, also known as “spice.” [url title="http://www.hotelwestpoint.com/chanelbags255.html]chanel"=hotelwestpoint.../ bags[/url] What marks of the Yemeni initiative is probably that it calls for a mechanism to specify sanctions against any Arab state that violates the laws and the constitution of the proposed union or fails to comply with the resolutions of the UN Security Council, a poin that is not included in the charter of the Arab League.
    New to the commission within the past year are Deborah Roseman and Jennifer Lindsay. Robert Schmidt, a commissioner since 1996, has moved up to be mayor, replacing longtime Mayor John Robertson. The town also has a new clerk, Mary Karayianes, formerly town clerk of Indian Shores. [url title="http://www.louisvuittononlineoutlet.us.com]louis"=louisvuittononl../ vuitton outlet[/url] Oddly, the poachers are particularly prolific on the British military base of Dhekelia on the island s eastern coast and on a live British firing range on Cape Pyla.
    What makes the city of Alexandria different from other cities? Instead of utilizing traditional community planning concepts, city planners sought help from their land grant university, Virginia Tech and together devised an eco-city plan which since has served as the basis for ongoing development. Given the proven benefits of applied urban green, why not adopt a strategy more complimentary to an environment? [url title="http://www.mulberryhandbagsoutlet-inc.co.uk]mulberry"=mulberryhandbag../ outlet[/url] Merkel would seem to have drawn her own conclusions. At a Monday lecture held by the German chancellor at the Lowy Institute for International Policy in Sydney, where she was following the G-20 summit in Brisbane, Merkel was clear about her view of Russia. “Truly, the Ukraine crisis is in no way a regional issue,” she said. “It affects all of us.” During the following discussion, she warned that the EU will not yield to Moscow like East Germany once did. “Otherwise, one would have to say: We are too weak, be careful, we can’t accept any others, we have to first ask Moscow if it is possible. That’s how things were for 40 years; I never really wanted to return to that situation.” She then made a particularly notable comment: “And that doesn’t just apply to Ukraine. It applies to Moldova, it applies to Georgia. If the situation continues … we’d have to ask about Serbia, we’d have to ask about the western Balkan countries.”
    b recalls, she shot back: “What if I [url=toryburchonline../ burch outlet online[/url] But I wanted to find out for myself.
    Creating a voluntary system of audits and self-regulation to insure that participating vineyards use local grapes to create their wines is something we’re looking hard at, said Jamie Jones, president of the Connecticut Vineyard and Winery Association and an owner of Jones Family Winery in Shelton. [url title="http://www.hotelwestpoint.com/outletsjeans.html]cheap"=hotelwestpoint.../ true religion[/url] The first duty for Billups would be to reshape and rebuild the image of Denver with players, coaches and executives throughout the league. c [url title="http://www.hotelwestpoint.com/chanelbags255.html]chanel"=hotelwestpoint.../ outlet[/url]
    – Nick Birdsong (@birds_word) [url title="http://www.hotelwestpoint.com/chanelbags255.html]chanel"=hotelwestpoint.../ outlet[/url] Article published on Thursday, Nov. 13, 2014
    a IHZpc2l0IGFsc28gZGVtb25zdHJhdGVzIHlvdXIgY29tbWl0bWVudCB0byBzdHJlbmd0aGVuaW5n [url title="http://www.hotelwestpoint.com/outletsjeans.html]cheap"=hotelwestpoint.../ true religion[/url] The type of approval Exact sought from the FDA involved more rigorous hurdles required for the approximately 20% of medical devices with more revolutionary, rather than evolutionary, technologies, said Mark Kramer, president of Regulatory Strategies Inc. in Fox Point and a former FDA official. x
    EC2:= 368:?D E@ 4=: 3[ :? D@ 6 A=246D FA DE6AD 4FE :? E@ E96 C@4 [ [url=canadagooseonli../ goose jackets outlet[/url] SAN DIEGO Tito Ortiz was finally able to take out his aggression on Stephan Bonnar inside the cage after a contentious few weeks of verbal sparring between the two. [url title="http://www.michaelkorsonlineoutlets.us]michael"=michaelkorsonli../ kors store online[/url]
    It turns out Ginsberg apparently was trying to get it published when he mailed the letter to Golden Goose Press in San Francisco. There it remained, unopened, until the small publishing house folded. [url title="http://www.michaelkorsonlineoutlets.us]cheap"=michaelkorsonli../ michael kors handbags[/url] Shades of blue are tenaciously maintaining their hold, and for on-trend rooms, adding at least a dash, whether moody indigo or even sky blue, is an easy way of looking decor-savvy. j [url title="http://www.canadagoosejacketsoutletonline.ca]canada"=canadagoosejack../ goose jackets[/url]
    kAm— !@=:46 2CC6DE65 v2CJ |F6D49[ eb[ @7 {2 6D:56[ 492C865 H:E9 288C2G2E65 2DD2F=E 2?5 5:D@C56C=J 4@?5F4E H:E9 2 H62A@?] !@=:46 D2:5 96 H2D D:EE:?8 :? 9:D G69:4=6 H9:=6 3=@4 :? 8 6?ECJ E@ C62= AC@A6CEJ] p44@C5:?8 E@ A@=:46[ H96? 2 4:E:K6? 2AAC@24965 2?5 2D 65 9: E@ @G6[ 96 2==6865=J 3C2?5:D965 2 ]cd 42=:36C A:DE@= H9:=6 C67FD:?8] (96? A@=:46 2CC:G65 E@ D66 H92E H2D 8@:?8 @?[ E96 C6DA@?5:?8 @77:46C C6A@CE65=J 962C5 E96 D=:56 @7 2 A:DE@= 36:?8 24E:G2E65] !@=:46 D2:5 |F6D49 H2D 4@@A6C2E:G6 2?5 ?@E65 E96 DFDA64E 925 E96 A:DE@= :? 9:D =2A]k^Am [url title="http://www.canadagoosejacketsoutletonline.ca]canada"=canadagoosejack../ goose jacket outlet[/url] * traditionalSignIn_emailAddress *
    } [url title="http://www.michaelkorsonlineoutlets.us]cheap"=michaelkorsonli../ michael kors handbags[/url] Walker spokeswoman Laurel Patrick said that the governor and Schimel spoke by phone and were expected to meet soon. z [url=cheapuggsboots.../ boots online[/url]
    make for curious juxtapositions. [url=coachonlineoutl../ outlet store online[/url] “There is no comparison, nor should there be,” Gaudelli said. “The thing that Candlestick has is that it’s a treasure chest of tremendous 49ers memories and 49ers games. But that’s what today’s players will have to do, create their own memories.”

  • 77

    If you want to get the most reliable massage parlor massage services you get in your home

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Vezi aici episoadele din seria BOOKFACE!

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Romania Curata
Curs de Guvernare

Ultimele comentarii

afacerea roşia montană alburnus maior alex mazilu antonescu banci basescu blaga blog Blogviu interviu Boc Bruxelles Bucuresti candidatura cianură cluj CNA comisia europeana corupţie criza CTP curtea constituțională Dan Diaconescu Dinu Patriciu educatie Elena Basescu europarlamentare experiment Facebook gabriel resources gaze de șist Gigi Becali guvern humanitas internet iohannis Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu macovei Media mihai goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza parlament Parlamentul European pdl Plesu Polirom ponta presedinte protest proteste psd riscograma romani rosia roșia montană Rusia salarii securitate Senat sondaj steaua SUA suspendare Tariceanu tiff TRU UBB UE uichendist.ro unesco Vanghelie Vasile Blaga victor ponta voiculescu

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!