![]() | Fenechiu. Comic sau cam disperat?vezi toate articolele de Cristian Pătrășconiu10 Jan 2010 la 09:39 53 comentarii 2357 vizualizari. |
Nu e cine stie ce scrisoarea deschisa a lui Relu Fenechiu, dar ea se poate constitui intr-un studiu de caz pentru ce a ajuns PNL astazi, condus de oameni pentru care principiile sint notiuni dramatic de abstracte.
Pe scurt: Relu Fenechiu vrea la guvernare! Vrea, normal, si PNL-ul la guvernare. Zice ca luni va trimite o scrisoarea (daca am inteles bine, in nume personal!) catre Traian Basescu si Emil Boc in care le va cere acestora sa prezinte o oferta de colaborarea guvernamentala pentru PNL.
Femechiu explica: “Daca cei de la PD ar fi de acord ca noi, liberalii, sa gestionam politicile legate de finante, de investitii si de infrastructura, care sunt importante pentru noi, atunci ne asezam la masa si discutam. Liderii PDL spun mereu ca ne-au invitat la guvernare, dar ca noi am refuzat sa intram. Insa nu ne-au facut niciodata vreo oferta pentru a intra la guvernare”
M-am amuzat cind am citit aceste rinduri.
Intii, pentru ca, daca tin eu bine minte, in decembrie au avut loc consultari la Cotroceni. In al doilea rind, pentru ca, in decembrie cind la consultari sau in preajma consultarilor Crin Antonescu tipa dupa functia premier, Relu Fenechiu tacea melancolic.
In al treilea rind, ma intreb daca si acest gest al unuia din (pina acum!) pretorienii interesati lui Crin Antonescu echivaleaza cu pupatul papucului sultanului ![]()
In al patrulea rind, o fi oare aproape momentul cind locotenentul numarul 1 al lui Crin Antonescu, Ludovic Orban, va ridica mina pentru a infige cutitul in spatele liderului? Mina, cutit – ambele, desigur, trebuie luate la figurat ![]()


Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1Pai cum sa apara cand e clar ca se face de cacao? Cum sa raspunda la atatea intrebari unde nu ai cum sa raspunzi fara sa te dai in stamba? si cum sa apara si sa stea fata in fata cu cel care a zis Oprescu... | ||
| 2Sunt gay si nu m-ie rusine sa spun. Il sustin pe domnul Cernea, el este un adevarat copac, cu radacinile infipte in realitatea vietii. Homosexuali, travestiti, ori familisti nu conteaza, fiecare il ocrotim... | ||
| 3Penalul asta vrea destramarea culturii romanesti, distrugerea bisericii, propagarea culturii homosexuale in tara noastra. Esti un abject mai Cernea, un excrement politic. Ai fost exmatriculat de la Universitatea... | ||
| 4Penalul asta vrea destramarea culturii romanesti, distrugerea bisericii, propagarea culturii homosexuale in tara noastra. Esti un abject mai Cernea, un excrement politic. Ai fost exmatriculat de la Universitatea... | ||
| 5@Goth: lucrurile le vad cam asa: mai intai au fost pelasgii. mai vechi decat dacii, thracii, scitii, celtii, mai vechi chiar si decat sumerienii. au existat intr-o zona unde aveau ajutor din partea naturii:... | ||
| 6Declarația lui Balaban-Grăjdan: "Motivul pentru care ... să zic ... conștiința m-a obligat să fac acest lucru este pentru că se împlinesc 150 de ani de cînd Alexandru Ioan Cuza a înființat această structură... | ||
| Mihai Goţiu 10562 citiri |
| Cristian Teodorescu 9429 citiri |
| Costi Rogozanu 8768 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4073 citiri |
| Alin Fumurescu 3913 citiri |
| Constantin Creţan 3385 citiri |
| Dorin Tudoran 2833 citiri |
| Dan Duca 2464 citiri |
| Elena Vijulie 2344 citiri |
| Ciprian Şiulea 2285 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 60954 citiri |
| Cristian Teodorescu 39769 citiri |
| Costi Rogozanu 37960 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18121 citiri |
| Alin Fumurescu 17819 citiri |
| Viorel Dobran 12272 citiri |
| Dan Duca 11264 citiri |
| Constantin Creţan 11144 citiri |
| Elena Vijulie 8969 citiri |
| Dorin Tudoran 8660 citiri |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Elena Vijulie 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
oare se transforma si pnl-ul intrun psd ce trebuie reformat
2010-01-10 10:12:31 | Raporteaza
este doar o diversiune ce face Fenechiu acum,este doar o momeala din care musca cine poate. Se vede de la o posta ca vocea razleata din PNL este doar o mana iluzorie intinsa unui PDL debusolat in masurile anticriza pe care urmeaza sa le de aplice. De fapt da tema de casa portocaliilor in analize fara un continut real. Tocmai de aceea declaratia este facuta in nume privat,pt a lasa o marja a speculatiilor foarte redusa cu privire la adevaratu scop al liberalului….
2010-01-10 10:23:23 | Raporteaza
Domnule Patrasconiu, comic SI cam disperat sunteti dumneavoastra, deoarece continuati sa denigrati orice alt partid in afara de PDL. Dupa cum bine ati “sesizat” chiar dumneavoastra, scrisoarea este adresata in nume personal, deci incetati sa o mai atribuiti PNL-ului. Cata vreme la conducerea acestui partid se va afla Crin Antonescu nu o sa vedeti picior de PNL-ist la guvernare (in afara de unii dezertori probabil, care exista in orice partid). Cat despre principii, va sfatuiesc sa renuntati la tupeul specific sustinatorilor lui Basescu, acel tupeu care va determina sa infierati actiuni si atitudini pe care le intalnim in primul rand la Presedinte. Oricine altcineva este indreptatit sa critice astfel de atitudini oscilante si nesigure, in afara de Basescu si sustinatorii sai.
2010-01-10 10:31:14 | Raporteaza
nu se satura lumea sa linga blidele puterii… Tara se prabuseste sistematic si noi ne punem sa analizam declaratiile unui strajer(destoinic) liberal….
2010-01-10 10:33:09 | Raporteaza
Lucru’ dracu-n casa popii – de viziunea proprie vorbeam. Pătrăşconiu-l vede pe Fenechiu comic/disperat, “lucian” – pe Pătrăşconiu îl vede aşa, iar eu pe “lucian” îl văd cam tot aşa. O veni unu’ şi după mine, altfel nu-i chip! Dar pîn-atunci, s-apuc să-mi dau cu presupsu’: Fenechiu face, “în nume personal”, o propunere de trecere în cealaltă tabără. Gîndiţi-vă că e din Iaşi, unde şi Simirad – nu-i aşa?…
2010-01-10 10:44:57 | Raporteaza
@Inima-Rea:
si dumneavoastra aveti dreptate!
2010-01-10 10:51:43 | Raporteaza
1. “Relu Fenechiu vrea la guvernare! Vrea, normal, si PNL-ul la guvernare.”
….afirmaţie corectă.
2. “Daca cei de la PD ar fi de acord ca noi, liberalii
Crin Antonescu tipa dupa functia premier….”
….afirmaţie corectă.
3. “In al patrulea rind, o fi oare aproape momentul cind locotenentul numarul 1 al lui Crin Antonescu, Ludovic Orban, va ridica mina pentru a infige cutitul in spatele liderului?”
…aici este eronat şi iată motivul pe care foarte puţini îl cunosc:
Ludovic Orban nu-i va infinge cuţitul în spate lui Crin Antonescu ci cu totul altceva…….”ceva ce ţine de anatomia umană”. Observ cu stupoare că încă nimeni nu a avut curajul ca până acum să comenteze “relaţia fizică mult şi anormal de apropiată” a celor doi. Căsătoria lui Crin Antonescu a fost o “căsătorie de formă” impusă de Patriciu (de fapt sfatul a venit de la el), în vederea participării la cursa electorală (se ştie că noi românii nu prea înghiţim homosexualitatea!).
Pe scurt: cei doi, Crin Antonescu şi Ludovic Orban trăiesc o intensă “poveste de dragoste bărbătească”.
Deci singura persoană în care poate înfige cuţitul domnul Orban Ludovic este doar Adina Vălean! (se ştie cât de acut este sentimentul de gelozie în rândul homosexualilor).
Cam atât!
Aceste aspecte vor ieşi cât de curând la iveală pentru simplu fapt că atunci când într-o latrină arunci o bucată de drojdie tot rahatul dă pe afară! Intuiţi că latrina este PNL, drojdia este participarea la guvernare…şi rahatul o să-i cunoaştem culoarea când va ieşi la suprafaţă
2010-01-10 10:52:03 | Raporteaza
Si, si!
Ar fi de rasul curcilor sa-i mai ia in seama acum, si auzi la el ce ministere vrea. Sunt de tot rasul si Fenechiu, si comentatorii care mai umbla cu coada sus in loc sa bage capul la cutie.
2010-01-10 10:54:27 | Raporteaza
@diaconu Eusebiu: Chia asa de tare va deranjeaza Crin Antonescu. Daca tot il minimizati atat de ce doare asa de rau??? Sau ma insel??
2010-01-10 11:00:33 | Raporteaza
R lu’ FNQ nu trebuie sa se sperie ca ramane PNL fata mare!Chiar daca nu si-a pus pirostriile , au mai tavalit-o feciorii si alta data!
Sa se primeneasca PNL ca nu se face primavara cu o floare!
2010-01-10 11:00:36 | Raporteaza
Asta comic a fost tot timpul (vezi initiativa cu registrul comertului), dar acuma este disperat rau(vezi tot initiativa aceea), sa-l fi impins toarsu crin sa testeze terenul? hai ca-mi place, au inceput sa renunte pentru inceput la functia de premier. A inceput sa se ingusteze autostrada din opozitie la o singura banda? pe care ruleaza psd in fata si pnl in spate la mare distanta dand in gropile pe care si le-au sapat singuri? Astia de la pnl pozeaza in acceptiunea mea, in fete care vor sa para mari, ceea ce cu scuzele de rigoare, dar nu este cazul.
2010-01-10 11:03:32 | Raporteaza
PNL a fost la guvernare, efectele acestei administratii catastrofale se simt si astazi.
Parlamentari precum:ADORMITEI ,L.ORGAN,FENECHIIU, NICOLASESCU,GHISE, RUSANU, NICOLAI, ANTONESCU, VOSGANIAN si alti pnl-sti reprezinta specie umana GRIVCO, adica personaje lipsite de valoare profesionala , morala si politica.
L.ORGAN si in prezent o arde si cu baronul Dragnea de la psd.
Pentru sanatatea politica a Romaniei, este bine ca pnl si psd sa ramana in opozitie fata de actuala putere.
2010-01-10 11:12:03 | Raporteaza
Nu inteleg misterul, cum un politician “disperat” scrie o scrisoare deschisa toata presa o preia si o publica iar atunci cind un cetatean cu adevarat disperat scrie o scrisoare deschisa si o trimite presei spre publicare aceasta este IGNORATA de presa noastra. Exemplul relevant sunt chiar eu…sunt OARBA si anul 2007 am fost evacuata din locuinta retrocedata si nici pina azi 10.01.2010 nu am primit locuinta locuind pe unde apuc,am scris si eu o astfel de scrisoare deschisa presi dar nici un ziar nu mi-a publicat-o !!! Scrisoarea se poate vedea aici: evacuatidincasa../
2010-01-10 11:14:54 | Raporteaza
Fenechiu nu este nici comic nici disperat el face ce am facut noi ca natie tot timpul adica am tradat. I-am tradat pe nemti in doua razboaie mondiale, ne-am plimbat carutele cu galbeni la poarta otomana tradindu-ne fratele, varul,prietenul etc doa sa fiu eu la placinte.Desigur toti au invocat in tradarea lor interesul national, constiinta, poporul dar de fapt nu a fost vorba nicio data decit de INTERES personal in special, sau de grup, gasa partial. Asa si cu Fenechiu. Nenorocirea este ca acest mod de comportament este cultivat de institutiile statului.Vedeti grupul « independentilor » din parlament.In loc sa fie exclusi de la decizii sint momiti cu functii.Desigur numai in « interes national » adica sa ne mentinem noi la placinte restul abureala pentru fraie
2010-01-10 11:18:17 | Raporteaza
Baieti propun sa fim din ce in ce mai relaxati.Chiar daca nu avem motive exterioare pentru a fi relaxati,eu zic ca ar fi bine sa nu fim incrancenati din principiu,incrancenarea ne afecteaza luciditatea,ne rinocerizeaza determinandu-ne sa fim agresivi ,contondenti, nepoliticosi unii cu altii.Daca entitatile care s-ar cuveni sa cultive printre noi ,oamenii de rand ,decenta ,buna cuviinta ,omenia nu o fac ,haideti sa facem aici, la baza societatii ,o revolutie a decentei.Entitatile de care faceam vorbire sunt,dupa parerea mea scoala,masmedia si clasa politica,care ,toate acestea ,nu stiu din ce motive,se simt obligate sa se implice intr-o intrecere pentru obtinerea titlului de cel mai agresiv si necioplit segment al societatii romanesti,ratandu-si astfel rolul formator de caractere pe care-ar trebui sa-l practice,dupa care se plang ca nu sunt respectate de societate.
Acestea fiind spuse sa trecem la “ordinea zilii”;daca domnul Fenechiu,in numele guvernului, in aceea conjunctura,ne-a bucurat cu personalitati ca ministrul invatamantului sau ministrul justitiei in guvernul Tariceanu doi,acuma ,in nume propriu,cu ce personalitati intentioneaza sa ne fericeasca?
2010-01-10 11:29:41 | Raporteaza
Acelasi instinct de capra rîioasă: sa ni se dea.
Dar pentru ca s-a indepartat baba cu colacii, renunta la postul de prim ministru si s-ar multumi cu “politicile legate de finante, de investitii si de infrastructura, care sunt importante pentru noi, atunci ne asezam la masa si discutam”.
Dar cum de isi imagineaza ca pot fi cooptati acum la guvernare?!
Pare a fi disperare, dar si un gest hazliu.
2010-01-10 11:39:22 | Raporteaza
De cand l-am vazut prima data l-am caracterizat ca idiot jovial.
Un smecheras de doi bani, care are ceva probleme in clipa de fata si cauta sa si le rezolve.
Nu stiu ce cauta la liberali, nu stiu cum de a juns in conducerea partidului?
2010-01-10 11:43:58 | Raporteaza
Si daca…….
de nico2(Vizitator), duminică, 10 ianuarie 2010 – 11:31
Si daca dl. Fenechiu nu a facut afirmatiile de capul lui?Daca a existat o discutie la nivel inalt?Daca este o strategie, un joc la doua capete?Daca tine, este f. bine, daca nu, este de vina Fenechiu care nu mai stie [Citeste] ce spune.Pana in acest moment dl.Crin Antonescu nu a reactionat public.Ce parere aveti?
Comentariu nou
Utile
Meteo Curs valutar Bursa
Bucuresti
Iasi
Constanta
Timisoara
Cluj
Bucuresti
5°
Viteza vantului: 3km/h
Curs valutar
EUR 4.1679 RON
USD 2.9143 RON
GBP 4.667 RON
CHF 2.8134 RONUSD/EUR = 0,7
GPB/EUR = 1,12
BET
BET-C
BET-FI
RAQC
RTL
BET
Open Value: 6762.74
Current Value: 6792.75
Low Value: 6747.17
High Value: 7009.17
Net Change: 30.01
Pre Change: 0.44
Si daca…….
de nico2(Vizitator), duminică, 10 ianuarie 2010 – 11:31
Si daca dl. Fenechiu nu a facut afirmatiile de capul lui?Daca a existat o discutie la nivel inalt?Daca este o strategie, un joc la doua capete?Daca tine, este f. bine, daca nu, este de vina Fenechiu care nu mai stie [Citeste] ce spune.Pana in acest moment dl.Crin Antonescu nu a reactionat public.Ce parere aveti?
Comentariu nou
Utile
Meteo Curs valutar Bursa
Bucuresti
Iasi
Constanta
Timisoara
Cluj
Bucuresti
5°
Viteza vantului: 3km/h
Curs valutar
EUR 4.1679 RON
USD 2.9143 RON
GBP 4.667 RON
CHF 2.8134 RONUSD/EUR = 0,7
GPB/EUR = 1,12
BET
BET-C
BET-FI
RAQC
RTL
BET
Open Value: 6762.74
Current Value: 6792.75
Low Value: 6747.17
High Value: 7009.17
Net Change: 30.01
Pre Change: 0.44
Si daca…….
de nico2(Vizitator), duminică, 10 ianuarie 2010 – 11:31
Si daca dl. Fenechiu nu a facut afirmatiile de capul lui?Daca a existat o discutie la nivel inalt?Daca este o strategie, un joc la doua capete?Daca tine, este f. bine, daca nu, este de vina Fenechiu care nu mai stie [Citeste] ce spune.Pana in acest moment dl.Crin Antonescu nu a reactionat public.Ce parere aveti?
Comentariu nou
Utile
Meteo Curs valutar Bursa
Bucuresti
Iasi
Constanta
Timisoara
Cluj
Bucuresti
5°
Viteza vantului: 3km/h
Curs valutar
EUR 4.1679 RON
USD 2.9143 RON
GBP 4.667 RON
CHF 2.8134 RONUSD/EUR = 0,7
GPB/EUR = 1,12
BET
BET-C
BET-FI
RAQC
RTL
BET
Open Value: 6762.74
Current Value: 6792.75
Low Value: 6747.17
High Value: 7009.17
Net Change: 30.01
Pre Change: 0.44
Si daca dl. Fenechiu nu a facut afirmatiile de capul lui?Daca a existat o discutie la nivel inalt?Daca este o strategie, un joc la doua capete?Daca tine, este f. bine, daca nu, este de vina Fenechiu care nu mai stie ce spune.Pana in acest moment dl.Crin Antonescu nu a reactionat public.Ce parere aveti?
2010-01-10 11:51:27 | Raporteaza
@beatris:
Din nefericire atata timp cat comunitatea din care faceti parte este imuna la problemele dumneavoastra nici ceilalti nu vor misca un deget.
2010-01-10 11:51:29 | Raporteaza
ups!…cam multi liberali pe aici! ..eu ma retrag!!
)
2010-01-10 11:58:53 | Raporteaza
@diaconu Eusebiu: Postac idiot, portocaliu, ar trebui sa intelegi ca, intre a injura si a calomnia este o mica-mare diferenta, iar ceea ce afirmi tu are un aspect destul de penal.
Cretinii lovesc cu palma sau cu pumnul, fiindca nu au la dispozitie alte arme.
Ati citit cu atentie ce a spus Fenechiu? Repet, ati citit cu atentie ce a spus Fenechiu? Ei, si cum vi se pare? Comic, sau disperat?
Sincer, mie mi se pare, mai degraba, ironic …
La guvernare vrea toata lumea, dar cu PDL, nimeni … A, de fapt, mai sunt cate unii, asa-zisii independenti, minoritatile si UDMR. Ete fleosc, astia stau langa PDL numai ca sa il jumuleasca si sa-i puna contre. Altfel cum?
Nu, Fenechiu nu se cere la guvernare, si nici PNL.
Dragi PDListi, stati linistiti, ca nu trebuie sa impartiti nimic cu PNL.
2010-01-10 12:08:40 | Raporteaza
Draga Beatris,probabil calcul politic cinic comform caruia beneficiile de imagine castigate prin solutionarea cazului domniei voastre nu ar fi in masura sa justifice risipa de “omenie “de care se suspecteaza ca ar da dovada factorii politici invocati de domnia voastra.Cu mare regret o spun,nu ma surprind.Sa le fie rusine,si sa nu se mire ca-i dispretuim ci sa se intrebe de ce o facem!
2010-01-10 12:19:24 | Raporteaza
@Paul:mai cretinel Vasile cat de catasrofala a fost guvernarea iberala daaa in timpul eiaromanii si-au cumparat casa,masini,LCD-uri,au facut vacate in strainatate samd,iar sub conducerea inteleapta a PD=Basescu dau falimenti,in timp ce majoritatea colegilor din UE ies din criza? Probabil ca matale ca si altii ganditi cu alt organ nu cu creirul sau ca si pe nesimtitul Eusebiu ura va mana in lupta!
Sper sincer sa fiti unul din bugetarii dati afara sau din pensionarii mintiti inca o data cu cresterea punctului de pensie!
2010-01-10 12:30:18 | Raporteaza
@victor L: imi place mult cum scrii, ma distrez enorm cand citesc randurile astea: “Dar cum de isi imagineaza ca pot fi cooptati acum la guvernare?! Pare a fi disperare, dar si un gest hazliu.” Sa-ti spun un secret: acum cateva saptamani, Base facea exact acelasi lucru, adik era comic si disperat si mersese “cu caciula in mana” de data asta la liberali sa intre in guvern, nu la Voiculescu. De ce? Bineinteles ca sa aiba pe cine sa dea vina pentru ceea ce se va intampla in Romania anul acesta. S-a trezit insa cu usa trantita in nas de Antonescu, care este singurul personaj politic cu coloana vertebrala, care nu s-a sucit de pe o zi pe alta, care nu si-a schimbat orientarea politica peste noapte, care nu si-a propulsat rudele in posturi banoase si care a ramas consecvent cu mesajul din campanie, pentru care a fost votat, ceea ce mi se pare un act de normalitate in mocirla asta politica, in care toti isi innoada cozile si tradeaza in secunda doi dupa terminarea campaniei. Da, intr-adevar, Fenechiu asta este un papitoi, asa cum exista in toate partidele oameni care pentru cativa euroi sunt gata oricand sa-si tradeze votantii si sa faca exact pe dos fata de cum au spus in campanie, dar ramane doar atat, un papitoi. De ce? Pentru ca Antonescu tocmai a fost legitimat la conducerea PNL si repet, atata vreme cat va ramane el acolo, PNL nu va intra la guvernare.
2010-01-10 12:33:05 | Raporteaza
PERVERSITATEA PeNaLilor RIDICATA LA RANG DE … VICIU :
1- in decembrie crina vroia premier / presupun ca si 100% din portofolii ;
2- acum in ianuarie, dupa ce guvernul s-a inchegat , atat cu independentii, udmr cat si in interiorul pdl, apare baronul galben cu pete rosii al Iasului , alias Fenechiu , … “daca nu-s erversi sa faca o oferta” …
CAT DE JEG ESTI BAROANE SA VREI “OFERTE” DUPA CE LUCRURILE S-AU CONTURAT ? NU STII CUM SA PROVOCI SCANDAL IN GUVERN ?
P.S. raspunsul ar fi fff simplu “oferta a fost valabila pana la inchegarea guvernului , NU dupa … ”
P.S. am incercat de vreo 5x sa postez acest comentariu / rtv … in disperarea minciunii, manipularii si non’valorii lor … (PSEUDO)PROFESIONISTII RTV CENZUREAZA ORICE … MI-E SCARBA DE EI … BLEAHHH / BLEAHHH/ BLEAHHH
2010-01-10 12:59:08 | Raporteaza
@patrasconiu
in primul rand,niciodata pnl nu a spus ca nu vrea la guvernare. ce zice fenechiu acum, nu e nou, in esenta, fata de ce a spus, in mod oficial pnl. noutatea este ca se reia discutia dupa ce ea fusese inchisa si ca se reia sub o forma ridicola de catre un liberal ridicol.
cat despre cutite in spate, nu cred ca liberalii sunt atat de stupizi incat sa-l inlocuiasca pe antonescu in viitorul apropiat. este singurul lor vector de imagine (bun, rau, cum o fi) alaturi de brand. fara el, vor intra poate in guvern dar ca niste carpe si complici pt nulitati ca boc, udrea, berceanu, oprea etc. iar asta va insemna cu siguranta sfarsitul pnl.ma indoiesc ca cineva isi doreste in mod rational pieirea.
2010-01-10 13:19:30 | Raporteaza
@chirvase: sunt de acord 100% cu tine. Asa e, nimeni nu-si doreste sfarsitul, deci nimeni din PNL nu-si doreste sa guverneze alaturi de PDL (Basescu), pentru ca s-au lecuit toti in ceea ce-l priveste pe Seful Suprem, in sensul ca nu s-a putut si nu se va putea coopera niciodata cu El. Antonescu a fost, ca de obicei, consecvent in declaratia de acum cateva minute, ba chiar a facut si cateva glumite savuroase la adresa presupusei scrisori. De aceea, el este singurul vector de imagine al PNL, cum spuneai tu, dar eu mi-as permite sa adaug ca este si unul foarte bun
2010-01-10 13:52:28 | Raporteaza
@lucian: Tacanica pricepe asa, cu Basescu nu se poate fura, de aia nu vrea nimeni cu pdl.
2010-01-10 14:12:51 | Raporteaza
Daca Antonescu- un individ indolent, un iresponsabil si o nulitate perfecta- zero-ul este intotdeauna perfect- este “vectorul de imagine al PNL”- ma bucur ca nu v-am votat din 2008, regret ca v-am votat si am militat totdeauna pana, si urez PNL condus de Antonescu “coloana verticala”( culmea ironiei, intrebati PSD) sa urmeze repede PNTD, spre binele Romaniei si al istoriei sale!
2010-01-10 14:18:57 | Raporteaza
@Tot eu:
“apare baronul galben cu pete rosii al Iasului ”
Daca ai sti situatia din iasi, nu ai mai fi spus asa…
Pe scurt, PDL a facut blatul cu PSD, asa ca a propus cei mai prosti candidati (Dan Carlan) sa nu-l concureze cumva p-e Nechita). Dupa 2004 si separarea PNL-ului, au inceput sa-si submineze proaspetii colegi de partid (cei veniti pe linia PLD). ASa ca n-au castigat nici in 2008. Iar cu Carlan presedinte (omul e modest tare) PD-L va avea succesuri multe…la procente mici.
E jenant, pentru ca in Iasi inca din 1992 pierduse PSD-PDSR -ul alegerile.
Cum se mentine Carlan la conducere dupa ce a pierdut toate alegerile la care a candidat (inclusiv ala pe uninominal, singurul colegiu din mun. Iasi pierdut de PDL!)? Intrebati Boc & co.!
2010-01-10 14:24:03 | Raporteaza
@ lucian,
nu te strofoca, guvernul e format, validat de Parlament; adica a intrat in pîine (sau la ciolan, cum vrei). Ei, si chiar acum se gasesc niste flaminzi cu ifose care sa impuna niste conditii pentru al li se da ceva.
Ai obsesia Basescu, aici e vorba de Fenechiu si liberali (cam multi, cum bine zicea unul mai sus).
Cam fara coledzi.
Si e clar ca Fenechiu a deschis pliscul cu voie de la Crinut. Uitarea bate la usa.
2010-01-10 15:34:31 | Raporteaza
Partidul National Liberal,din pacate va avea soarta PNT-CD,uitativa pe lista lui Liviu Turcu ve-ti vedea ce oameni sunt in conducerea PNL.Sa strigi in gura mare ca presedintele de onoare Mircea Ionescu Quintus”pe noi nu ne intereseaza ce-a fost ce a facut la viata lui conteaza sa aiba idei liberale” deci puteti sa fiti si voi membri marcanti in pardid chiar cu 188 note informative cum ne sugereaza acest liberal.
Au aparut nume sonore la C.N.S.A.S.ca au avut legaturi cu organizatia criminala de tip terorist care era ’securitatea’infintata dupa modelul KGB.Acest partid nu se va ma-i putea reforma niciodata poate printr-un miracol(vedeti ce oameni sunt in varful PNL”ODRASLE”de securisti sunt mandri ca parinti lor au fost securisti Orban,Motreanu etc.)
SA VA FIE TARANA USOARA.
2010-01-10 15:45:47 | Raporteaza
Fenechiu incearca marea cu degetul sau a trecut in barca lui Tariceanu cel Frumos. Probabil ca deja urmeaza si altii daca Antonescu a avut o reactie atat de moale.
2010-01-10 16:34:06 | Raporteaza
@magaru de liberal idiot: intr-adevar, cu Basescu nu poate fura decat Udrea, Cocos, Videanu, Berceanu, Blaga, Oprea (“seful mafiei personale a lui Adrian Nastase” – asta apropo de persoane cu coloana vertebrala), Ritzi (pitzi) si asfaltangii (fara numar), in rest nu fura nimeni, numai astia. Pai, eu zic ca e suficient. Si Da, draga “magarule” (autointitulat), de aceea nu intra nimeni la guvernare cu Basescu, pentru ca nu le mai lasa nimica de furat. Esti naiv in cazul in care interpretezi spusele mele ca si cum “in celelalte partide nu fura nimeni”. Evident ca toti fura, dar nu toti se autoproclama corectitudinea intruchipata, ca cei din PDL, si nu toti au un tupeu nemarginit in a minti, ca cei din PDL (vezi doar exemplul cu Udrea care se da drept admiratoare a doamnei Udrea, dintr-o mie de astfel de exemple – intr-o tara cat de cat normala, consecinta unei astfel de interventii ar fi fost un scurt “PA” din guvern).
2010-01-10 17:02:14 | Raporteaza
@lucian: In mare parte aveti dreptate. Domnul Patrascoiu nu e din pacate impartial, cum ar trebui sa fie, ci este partas si tine in mod evident cu PDL si Basescu. Nici o problema, fiecare avem dreptul la o optiune. Asta nu inseamna insa ca trebuie sa deformam realitatea cu afirmatii de genul “PNL astazi, condus de oameni pentru care principiile sint notiuni dramatic de abstracte.”.
Domnule Patrascoiu, cei din PDL cum sunt? Basescu&Co cum sunt? Principiali, corecti, cinstiti??
2010-01-10 17:02:57 | Raporteaza
@victor L: intr-adevar, aici nu e vorba de Basescu, dar eu, spre deosebire de adulatorii PDL, nu pot sa nu observ ca, de fiecare data, acestia critica reprezentanti ai altor partide tocmai pentru actiuni si opinii care odinioara au iesit si din gurita cea neprihanita a idolului lor, ceea ce, in limbaj mai simplist, se numeste tupeu, acel tupeu caruia i se potriveste de minune sintagma “hotul striga hotii”. Asta ma scoate din sarite la PDL-isti, ca se pretind Alba ca Zapada cu fiecare ocazie pe care o au (adica atunci cand cineva dintr-un alt partid face o greseala, facuta bineinteles si de ei, dar cu cateva zile in urma, suficient pentru ca “poporul suveran” sa fi uitat de ea), dar ce sa vezi cand te uiti sub fustita??? Himenul e intact (si asta e un termen medical, sper sa nu fie cenzurat).
2010-01-10 17:10:15 | Raporteaza
@rrradu: rezon. cat de carpa poti sa fii ca sa te pui in slujba partidului prezidential si sa-i rezolvi probelemele de incompetenta, ca dupa aia sa scoata castanele din foc cu mana ta?
2010-01-10 17:19:11 | Raporteaza
@liberalul: Te rog nu-l mai certa , el (Patrasconiu)face exact ce trebuie pentru argintii care ii primeste !
Revenind la acest ultim articol , pentru mai putin de o zi am crezut ca ai fost dat afara si de aici , sau deja ai fost angajat in aparatul puterii , se pare ca am gresit , nu-ti ascund ca pentru o secunda m-am gandit ca te pocaiesti pentru toata activitatea si te-ai indreptat spre o grota de pe valea Oltului , dar bineinteles ai aparut din spuma marii , cu aceleasi putine idei , cu aceasi ura mascata si de ce sa ascund cu aceiasi “penita” tocita .
Inchei cu un citat din bunica mea ” Amara paine castigi ” domnule PATRASCONIU !
2010-01-10 18:22:39 | Raporteaza
Citind postarile de mai sus, nu mi-as fi imaginat nici in cosmarurile mele ca liberalii- considerati de mine o elita- pot sa fie atat de stupizi si/sau orbi!( si multi!).Pacat!
2010-01-10 18:23:31 | Raporteaza
@Stefan Michiu: Ce va doare mai tare? Ca sunt stupizi/orbi sau ca sunt multi? Ghici ciuperca… Cred ca numarul va deranjeaza si ca se desteapta din ce in ce mai multi. Cine nu injura PNL-ul si nu pupa Basescu nu e bun, nu? Pot parea stupizi sau orbi spre stupefactia unora. Ei par…altii…sunt.Aici nici nu mai este vorba de partide. Noi astia care am inceput de mult sa vedem, ne-am saturat de manelisti, hoti, nonvalori,.. de oriunde ar veni. Ne-am alaturat unei idei si lider care tocmai asta promite. Sa terminam cu hotia si nonvaloarea ca ne paste dezastrul. Chiar si simplii PDL-isti sunt bineveniti daca demonstreaza ca nu sunt hoti, mncinosi si incompetenti precum cei de la varf. Chiar si lor le-am mai oferi o sansa daca s-ar opri din pupat C*****. Ce ii opreste? Oportunismul, in cel mai bun caz.
2010-01-10 20:05:54 | Raporteaza
Locotenentul numarul 1 al lui Crin Antonescu,Ludovic Orban ,va ridica mana pentru a infige cutitul in spatele liderului cand va primi ordinul de la “masoni din PSD” ei sunt transpartinici,cupola securitati inca nu am scapat de ei conduc subteran Romania.
Momentan amandoi se inteleg bine,loiali PSD-lui.
2010-01-10 20:39:58 | Raporteaza
Fenechiu este de obicei foarte comic,gen mr.Bean dar mai cu bani.Sa vedeti ce tristete se lasa peste PNL incet,incet.Cat despre PSD,acolo in afara de Vanghelie,toti sunt negri!
2010-01-10 21:05:45 | Raporteaza
@Ada- Doamna (domnisoara):in general prostii sunt multi!A spus-o Lapusneanul si a avut dreptate;aveti si Dvs. dreptate: v-ati alaturat lui Geoana,Nastase,Iliescu,aveti valori precum Norica Neculai, Fenechiu,Orban,Chioariu, Adomnitei,Stroe,Ghise, Stolnici si Omul de onoare(?)Qintus!Scuzati daca am uitat pe cineva!Ii stiti Dvs. mai bine! Eu am scris-o cu amaraciune si nu ca simpatizant PDL, trebuia sa cititi mesajul anterior. Faceti un exercitiu de imaginatie: daca Tariceanu ar fi mers la anticipate in 2006, daca n-ar fi dat afara ministri PDL si nu s-ar fi inteles pe sub masa cu PSD, alta era sansa reformarii Romaniei. Daca adoratul Dvs. Antonescu n-ar fi tradat ideile liberale – cred sincer ca nici nu le stie!Singura lui idee este jos Basescu!Daca PNL-ul actual n-ar avea tradarea in gene,daca n-ar fi cu totul la mana lui Patriciu,daca…alta ar fi soarta Romaniei. Dar s-au complacut in a accede/mentine la putere cu orice pret;
2010-01-10 21:52:11 | Raporteaza
@ada (#43): “Noi astia care am inceput de mult sa vedem, ne-am saturat de manelisti, hoti, nonvalori,.. de oriunde ar veni. Ne-am alaturat unei idei si lider care tocmai asta promite. Sa terminam cu hotia si nonvaloarea ca ne paste dezastrul.”
Intreb si8 eu, nu dau cu parul: terminati cu non-valoarea propunindu-l (si sustinindu-l) pe Stroe? Zic si eu, ca altii (stiti voi cine): in toata tara, in toata tagma de liberali, unul mai bun nu s-a gasit? Promisiunile lui The Leader cam pe-acolo se impotmolesc?
Cred ca se discuta prea mult despre o “scrisoare” inexitenta. Chiar si daca Fenechiu o trimite IN NUME PERSONAL, nimeni nu are de ce o lua in considerare! – tot ca si inexistenta este. Sa aiba mandat din partea PNL si atunci se poate sta de vorba. Altfel este pur si simplu un atac politicianist (si mediatic) la adresa lui Videanu, Vladescu, Udrea, Berceanu…
2010-01-10 22:06:42 | Raporteaza
Nu stiu daca Fenechiu este disperat, dar dictatura din PNL sigur a disperat pe multi liberali. Antonescu nu va renunta la ideea ca PNL sa dea premier pentru ca exact in acel moment isi da demisia din functia de presedinte PNL. Acesta este motivul pentru care exista contradictie intre Fenechiu si Antonescu. Concluzia este ca pozitia inflexibila a lui Antonescu va crea inca probleme in PNL, iar PNL nu are sanse sa intre la guvernare cu Antonescu in fruntea partidului.
2010-01-10 22:36:30 | Raporteaza
@ Ada ,
ce dracu maninci de esti asa otravita?
2010-01-10 23:16:12 | Raporteaza
Ba da’ rai sinteti mioriticii-astia cu grade de jurnalist. Pe cuvint…
Mi se face mila de sarmanu’ Fenechiu cind ma gindesc la cite palme, pumni si picioare-n gura va primi de la CPeX al PNL in frunte cu Don Antonescu. Da’ si p-asta dracu’ la pus sa scrie scrisori la Europa libera !
2010-01-11 02:23:52 | Raporteaza
@edy:
Istoria Spaniei, Frantei, Italiei, Angliei… e plina de tradari si asasinate politice in familiile domnitoare. Marile cetati italiene, pana acum un secol si jumatate, s-au luptat intre ele cam cum ne-am luptat noi cu turcii sau tatarii, in timpul celui de-al doilea razboi mondial Italia a schimbat tabara, trecand de partea aliatilor dupa ce a fost principalul aliat al Germaniei, iar in deceniul 8 al secolului trecut italienii au schimbat zeci de guverne.
Sunt multe de reprosat istoriei Romaniei si poporului roman, asa cum sunt si la alte popoare.
Totusi, daca noi insine ne desconsideram pana la desfiintare, cum ne putem astepta ca altii sa ne ia ca parteneri, sa ne aprecieze valorile…?
Sanatate si gand bun!
2010-01-11 09:15:41 | Raporteaza
@petre:
Absolut de acord cu tot ceea ce ai scris!
E cat se poate de distructiva aceasta escaladare a urii si folosirea invectivelor in loc de argumente.
Cu cat va fi mai mult haos in tara, cu atat noi toti o vom duce mai greu, indiferent pe cine am votat.
Sanatate si gand bun tuturor!
2010-01-11 09:22:04 | Raporteaza
Comic sau disperat?
Raspuns – disperat.
Se apropie alegerile de partid si ca sa poti lupta trebuie sa ai un teren de lupta cu ceilalti opozanti. Daca nu ai acest teren de lupta, il creezi. Asa ca atitudini precum sunt cele ale lui Tariceanu, Fenechiu, Preda sunt de inteles.
Problema lui Fenechiu este ca nu s-a facut inteles si sa ma explic: vrea la guvernare si-l ataca pe Antonescu si Orban – in felul asta SAU vrea doar sa arate “marsavia” PDL-ului care a dat doar din gura ca ar vrea sa faca alianta cu PNL-ul, caci concret nu si-au dorit asta si nu isi doresc acest lucru, dovada fiind oferta precara pe care o acuza liberalii. PDL-ul aruncand astfel matza pe liberali si creandu-le o imagine de “mironosita” ce impedica buna guvernare.
In acest de al doilea caz, in care bate aceeasi moneda ca si Antonescu, eu unul nu pot interpreta acest lucru decat ca doreste sa se spele de imaginea de mana dreapta a lui Tariceanu, ce este vazut acum ca un element destabilizator in partid.
2010-01-11 09:52:35 | Raporteaza
Imi permit o mica corectura: La Cotroceni nu au avut loc niciodată consultări. Basescu a chemat partidele politice la misto să nu zica cineva ca nu le asculta. Ca sa nu ramana doar simularea consultarii existau doar doua variante si inainte de a le exprima voi da un copy/paste la o definitie a consultarii (doar pentru zona care ne intereseaza nu pentru accepţiunea medical sau alte înţelesuri ale cuvântului):
CONSULTÁ vb. I. tr. 1. a cere sfatul, părerea cuiva, a lua avizul unui specialist.
Ce s-a intâmplat in fapt Băsescu i-a chemat le-a ascultat opiniile şi a făcut ce l-a tăiat capul pe el. Ca să se cheme consultare trebuia fie să le spună din start pe cine propune el şi să îi întrebe cu privire la această variantă fie să asculte părerile lor şi să ţină cont de acestea dacă el nu avea din start o variantă.
Aşadar Fenechiu nu a participat la nici o consultare pentru simplu fapt că aceasta nu a existat.
2010-01-11 11:39:31 | Raporteaza
@Ada: Degeaba le spui, unii inca traiesc sub mandria de a purta o pufoaica portocalie primita in campanie, altii sunt chiar activisti portocalii, sunt ca cei mai multi din timpul lui Ceausescu, cand se invatasera cu raul si credeau ca asa e bine. Au uitat ca in 2004 euro era peste 42 000 lei, apoi in timpul lui Tariceanu ajunsese la 31 ooo lei. Liberalii nu prea au ca prioritati ajutorul social, cu ei la putere toti trebuie sa munceasca. Toti portocaliii sunt aerieni, habar n-au pe ce lume traiesc, chiar si sefii lor. Cand o intrebau jurnalistii pe Udrea daca stire ca a ajuns iar in vizorul presei straine, ea, ranjind, intreba:”am fost vreodata in vizorul presei straine?” Cand le spui lui Videanu sau lui Berceanu despre situatia catastrofala din tara, ei ranjind iti spun:”unde vedeti voi situatie catastrofala, unde vedeti voi ca viata e grea?” Cele bune!
2010-01-11 12:22:18 | Raporteaza
@ El Dorado,
un pahar cu apa rece.
2010-01-11 12:34:19 | Raporteaza