![]() | Funeriu, “yes, we can!”vezi toate articolele de Viorel Dobran03 Jul 2011 la 14:10 84 comentarii 2012 vizualizari. |
Se preconizează, ca să fim în ton cu subiectul controversat de la limba care îi face probleme ministrului Educaţiei, un bacalaureat dramatic, cu mici tragedii, ceva drame şi cu mult comic. Potrivit unei centralizări parţiale, promovabilitatea este undeva la 50%. Peste 600 de liceeni au fost eliminaţi, dublu faţă de anul trecut, iar sute de lucrări din mai multe judeţe parcă erau trase la xerox.
“Yes, we can!” este reacţia imediată a ministrului Daniel Funeriu, care se mândreşte că a tăiat înclinaţia spre fraudă a românilor înainte de a trece “examenul maturităţii”.
Perfect de acord cu decizia de a securiza pe cât posibil examenele. Chiar nu trebuie ca toată lumea să aibă diplome inutile, deşi, dacă ne uităm în CV-ul unor miniştri, bacalaureatul, fie el absolvit la vârste cînd alţii au doctorate, ajută să nu ajungi “ejaculat din politică”. Nu trebuie să cunoşti tabelul lui Mendeelev şi genurile limbii române pentru a-i repara maşina ministrului X cu cheia franceză sau bicicleta altuia cu şurubelniţa în cruce.
Există însă mulţi de “dar”. Astfel de rezultate arată că sistemul “reformat” este profund găunos. Poate că acei absolvenţi care puneau acele “perle” pe hârtie nici nu trebuiau să ajungă la Bacalaureat 2011. Oricât s-ar fi modificat programa şi metodologia, sistemul de memorare pare că a rămas intact astfel nu se explică de ce pe sute de elevi de clasa a XII-a nu i-au dus neuronii să copieze inteligent, nu stilul “paste” după cei 99 de colegi. Problema este că nici cei 50% promovaţi nu sunt departe de genul “merge şi aşa” şi rămânem iarăşi cu cei câţiva olimpici de seră, la care se mai adaugă câteva excepţii. Corupţia este doar una din probleme, altele sunt cel puţin la fel de mari şi îngrijorătoare.
Etichete: afişare rezultate, bacalaureat 2011, corupţie, Daniel Funeriu, edu.ro, examen bacalaureat, frauda, Ministerul Educatiei, rezultate bacalaureat


Irina Zamfirescu azi la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie azi la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi azi la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu azi la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca azi la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1Pai cum sa apara cand e clar ca se face de cacao? Cum sa raspunda la atatea intrebari unde nu ai cum sa raspunzi fara sa te dai in stamba? si cum sa apara si sa stea fata in fata cu cel care a zis Oprescu... | ||
| 2Sunt gay si nu m-ie rusine sa spun. Il sustin pe domnul Cernea, el este un adevarat copac, cu radacinile infipte in realitatea vietii. Homosexuali, travestiti, ori familisti nu conteaza, fiecare il ocrotim... | ||
| 3Penalul asta vrea destramarea culturii romanesti, distrugerea bisericii, propagarea culturii homosexuale in tara noastra. Esti un abject mai Cernea, un excrement politic. Ai fost exmatriculat de la Universitatea... | ||
| 4Penalul asta vrea destramarea culturii romanesti, distrugerea bisericii, propagarea culturii homosexuale in tara noastra. Esti un abject mai Cernea, un excrement politic. Ai fost exmatriculat de la Universitatea... | ||
| 5@Goth: lucrurile le vad cam asa: mai intai au fost pelasgii. mai vechi decat dacii, thracii, scitii, celtii, mai vechi chiar si decat sumerienii. au existat intr-o zona unde aveau ajutor din partea naturii:... | ||
| 6Declarația lui Balaban-Grăjdan: "Motivul pentru care ... să zic ... conștiința m-a obligat să fac acest lucru este pentru că se împlinesc 150 de ani de cînd Alexandru Ioan Cuza a înființat această structură... | ||
| Mihai Goţiu 12021 citiri |
| Cristian Teodorescu 10789 citiri |
| Costi Rogozanu 10219 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4479 citiri |
| Constantin Creţan 4322 citiri |
| Dan Duca 4186 citiri |
| Alin Fumurescu 4050 citiri |
| Ciprian Şiulea 3340 citiri |
| Dorin Tudoran 2903 citiri |
| Iulian Leca 2418 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Costi Rogozanu 7 postari |
| Constantin Creţan 5 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Ciprian Şiulea 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Dan Duca 2 postari |
| Mihai Goţiu 63080 citiri |
| Cristian Teodorescu 41137 citiri |
| Costi Rogozanu 39180 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18233 citiri |
| Alin Fumurescu 17945 citiri |
| Viorel Dobran 13056 citiri |
| Dan Duca 12063 citiri |
| Constantin Creţan 11333 citiri |
| Elena Vijulie 9043 citiri |
| Dorin Tudoran 8829 citiri |
| Mihai Goţiu 31 postari |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Costi Rogozanu 29 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Viorel Dobran 7 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
examenele serioase sunt cheia problemei. in ro cam tot ce se face e in bataie de joc. ca in vama.
2011-07-03 14:26:48 | Raporteaza
Lasa, e bine si asa (in cazul de fata e potrivita aceasta formula romaneasca nenorocita). Macar s-a inceput de undeva. Trebuia sa se dea si bacul pe bune candva.
2011-07-03 14:30:25 | Raporteaza
Familia este dezinteresata ,elevii puturosi iar cadrele didactice indiferente .
De ce oare ?si ce se poate face ?
de obicei se dezbat nereusitele si se cauta ,,tapi ispasitori ,,
.Solutiile practice vin mai greu!
2011-07-03 14:33:17 | Raporteaza
“genurile limbi române”. Corrrrect!. Iha!
2011-07-03 14:34:27 | Raporteaza
“Perfect de acord cu decizia”
“Există însă mulţi de “dar””
Indiscutabil. Lectiile trebuie luate de la dl Dobran.
Dece sa vina Funeriu de peste granite si sa ne invete loazele; Abramburica ce are?
Domnu` Dobran, matale ai ra,as de pe timpul cind era interzis sa lasi repetenti, iar Bac-ul nu-l lua doar cine nu se prezenta.
Hai, putina sinceritate, cing ai luat Bac-ul?
Esti sau nu esti de-al meu
2011-07-03 14:49:25 | Raporteaza
E nevoie de cat mai multe site dese pentru a cerne prostia din societatea romaneasca. Poate doar asa nu ne vor mai conduce de-alde Vanghelie, Igas sau EBA.
Trebuie reintroduse examenele si la admiterea in facultate.
2011-07-03 15:14:18 | Raporteaza
Adevarul deranjeaza. Verificati notele obtinute la evaluarea elevilor de clasa a VIII-a . Familia , apoi profesorul , sunt cei vinovati pt aceste rezultate.
2011-07-03 15:26:12 | Raporteaza
Viorel Dobran,
ma`ntreb ,,de ce” totusi ai scris acest articol?!
Poate doar sa subliniezi faptul ca cv-urile unor ministri si nu numai sunt….cum ai zis ca sunt.
Domnule!
Este asa de greu sa vezi si sa RECUNOSTI un ADEVAR?
Acela ca invatamantul romanesc este la pamant???
Ca,in mare parte ,,scoala romaneasca scoate tampiti”???
Ca,in sfarsit….Daniel Funeriu pune punctul pe ,,i”?
Ca Victor Ponta & Abramburica ii plang pe ,,bietii” copii carora ,vezi-doamne…,,li s-a bulversat viitorul”???
Ca domnii profesori,deloc prost-platiti pana la taierea cu 25% a veniturilor,nu si-au facut sub nicio forma DATORIA de dascal?
Ca…..etc…etc….
Ma ingrozesc atunci cand va citesc si ascult la tv.
Multi dintre voi sunteti suficient de …agramati,dar ati ajuns sa scrieti si sa vorbiti despre ministri….Presedinte…etc.
Astazi.la ora adevarului,va feriti sa recunoasteti ceva ce se vede cu ochiul liber:INCOMPETENTA unui sistem.
Desigur,exista niste vinovati!
Mereu aceiasi!
Basescu & Boc & Funeriu.
Il felicit pe Alin Fumurescu pentru articolul sau:
voxpublica.real../
2011-07-03 15:33:23 | Raporteaza
Iata care este nivelul invatamantului romanesc. De ani de zile cerem elevilor mai mult decat le oferim. Le cerem rezultate fara a le oferi educatie.Sstemul este foarte “eficient” : “cheltuie ” pentru a educa, dar scoate 50% “rebut” .Si sa nu uitam ca multi din cei 50% elevi ce au promovat bacul, au facut-o si pe banii parintilor care au cheltuit cu meditatiile.
2011-07-03 15:34:01 | Raporteaza
@ Viorel Dobran ! “…de parca erau trase la xerox”.Corect : ” copiator”, Xerox fiind marca. “….nu trebuie ca toata lumea sa aiba diplome, desi, daca ne….” Corect : ” nu trebuie ca toata lumea sa aiba diplome desi, daca ne….” ” Genurile limbi romane….”………Asta-i mortala, nu are rost….:)))Concluzia : Jos Boc, jos Basescu, e.t.c. ……
2011-07-03 15:34:02 | Raporteaza
“Yes, We Can!” ???
Mare greseala!
In Romania, varianta corecta e
“Yes, WeekEnd!”
2011-07-03 15:39:06 | Raporteaza
Cu mult timp in urma, anii 50-60-70, diploma de bac avea mare valoare. De ce ? Pentru ca nu toata lumea o putea lua. Iar cine o avea era foarte bine vazut si apreciat. Treptat tot mai multi au luat-o iar valoarea i-a scazut, ajungand azi la un fel de hartie igienica cam scortoasa.
Domnilor care varsati lacrimi de crocodil, diploma de bac NU ESTE obligatorie. Ministrul nu este obligat sa asigure conditii ca toata lumea sa o ia, adica subiecte de doi lei si conditii de fraudare. Pe ce lume traim ? Ne plangem ca avem inflatie de absolventi inculti dar ne deranjeaza cand se iau masuri ceva mai dure.
2011-07-03 15:46:17 | Raporteaza
In primul rand este de salutat organizarea Examenului de Bacalaureat 2011 de catre Funeriu si echipa sa, intr-un mod in care iese la iveala nivelul real al invatamantului romanesc! In conditiile in care sunt convins ca peste jumatate dintre cei care au promovat, au promovat prin frauda: fie copiind(datorita faptului ca nu au fost in salile supravegheate cu camere – atentie! copiind de pe foile introduse fraudulos de profesori binevoitori!!!), fie prin corectura tendentioasa(adica printr-o infractiune in care sunt implicate mai multe persoane din corpul didactic). In mod normal, maxim 20% dintre absolventii de liceu meritau sa promoveze acest examen.
Care sunt cauzele? Acestea sunt multiple! In primul apetenta pentru furt si inselaciune a natiei, si inapetenta acesteia pentru ierarhie corecta a valorilor, pentru respect fata de valorile autentice, pentru corectitudine si moralitate in general.
De la venirea comunistilor la putere in Romania, in 1945, promovarea nu s-a mai facut respectandu-se criteriul valorii. Lingerea fundurilor bolsevice a fost principal criteriu de promovare si spaga! Prostimii i s-a dat nas, neamurile proaste au fost impinse de la spate spunandu-li-se ca ei sunt “forta conducatoare”. Toata aceasta pegra de la periferia societatii, cu toate ca prin comunism a fost ridicata la un statut pe care nici macar nu-l visa, a simtit in permanenta sentimenul frustrarii! Stiau bine ca nu se vor putea ridica niciodata la nivelul societatii bazate pe valoare.
Dupa 1990, cand de fapt tot jigodiile comuniste au detinut puterea in permanenta, dorinta neamurilor proaste de a parveni a devenit un ideal mult mai usor de implinit. In numele democratiei banda bolsevica dirijata de Iliescu a distrus orice urma de bun simt si de ierarhie corecta a valorilor.
Au fost infiintate si tolerate universitati care nici pe departe nu sunt ceea ce ar trebui sa fie, pentru a se da diplome pe banda rulanta plozilor obraznici si imbecili ai clasei muncitoare imbogatita prin furt si talharie, sau prin imprumuturi cretine la banci.
Posturile din invatamant au fost ocupate prin sistemul de pile, prin spaga, marea majoritate…comunistii nu stiu altceva…spaga si pilele sunt singurul lor crez! Prostimea ajunsa, lipsita de cultura si bun simt, a aplaudat sistemul, l-a apreciat si si-a trimis plozii prin scoli dupa diplome, neinteresata fiind de valoareareala a plodului. Complexati fiind de notiunea de specialist si de cea de intelectual, mocofanii vroiau diplome pentru odraslele lor cretine….aveau bani, mai multi decat amaratii de intelectuali, acum vroiau sa aiba si diplome….iar societatea dirijata de comunistii vopsiti le-a dat…diplome pe bani!
Si acum, acum cand acest baiat aparent aiurit vrea sa faca ordine in sistemul de invatamant, hienele comuniste, maestrii ai spagii si ai talhariei sar in sus sizbiara din toate puterile impotriva corectitudinii!
Auzi dracie! Generatie sacrificata! Adica daca prostul nu e in stare sa ia diploma prin propria inteligenta, inseamna ca prostul respectiv e sacrificat! Extraordinar!
Din nefericire, cred ca majoritatea BOBORULUI este revoltata si deplange punerea la punct a prostiei si a cretinismului, pe care a realizat-o Funeriu in aceste zile! Sa speram ca totusiu vom intelege ca numai ierarhia corecta a valorilor ne poate scoate la liman, din intunericul in care ne aflam.
2011-07-03 15:51:23 | Raporteaza
E scris cu alt scop, dar poate fi citit si ca un comentariu.
Bacalaureatul si judecatorii lui Jean Valjean
Nu credeam ca e cazul sa ma bag de la inceput in chestiuni de mare amploare, dar asist la situatii care te sperie. Sunt o persoana care a picat de doua ori la examenul de admitere in facultate pe vremea lui ceasca si stiu ce inseamna sa nu treci un examen major (am prostul obicei sa doresc sa scriu numele lui ceausescu cu litera mica de cate ori pot; e valabil si pentru porecla). Afland ultimele stiri mi-am zis: Stai sa vezi ce se pun pe tocit in urmatoarea perioada si dupa ce o sa treaca bac-ul o sa uite cam tot! Fara sa vrei iti dai seama ca nici asa n-o sa fie mare scofala daca o sa ia bac-ul pe cinstite. Le lipsesc cele douasprezece clase facute cum trebuie, cu o programa si examinari concepute de PEDAGOGI cu har. Cati vad si acum ca sunt putini profesori bine calificati, iar intre ei gasesti multi adanc incorsetati in specialitatea lor, mai mult preaslavind-o in cautarea unor elevi ideali, decat transmitand-o scolarilor de nivel mediu si loazelor! De ce m-au sagetat astfel de ganduri? Pentru ca am reusit totusi sa intru la facultate in 1989 si am terminat-o pe vremea cand nu se infiintasera inca fabricile de diplome (pentru carcotasi, pentru mine principalul obstacol la admitere a fost economia politica, nicidata n-am lat mai mult de 5,30). Si atunci puteai trece printr-o facultate ca rata prin apa. I-am vazut pe profesorii care ne dictau cursuri, iar noi eram pur si simplu scribisori. Am inteles ca era bine sa ai o prezenta 100% si sa reciti cursul pe subiecte la examene si luai 10 cu felicitari, chiar daca era evident ca nu ai inteles nimic din poezie. L-am observat o data, undeva pe un hol, pe un fotbalist celebru despre care se spunea ca nu prea da pe la scoala (parca nu era totusi la FF), dar care a obtinut diploma bine mersi. De aceea ma intreb, pe aceste radacini adanc infipte in neperformanta care prim pas catre un invatamant de calitate ar fi mai potrivit: ridicarea stachetei cu un metru sau initierea unui antrenament serios si de lunga durata pentru cel care trebuie sa sara?
O concluzie
M-a amuzat ceea ce a spus unul din rectorii din invatamantul superior, care crede ca era nevoie de un moment al adevarului in privinta bac-ului, dar spune ca universitatatile se vor adapta si vor organiza admiteri si in toamna. As intreba eu, chiar o sa fie studenti mult mai buni abolventii de liceu care au picat acum la bac, dar o sa-l treaca in toamna? Nu stiu de ce, dar chiar daca n-am avut nici eu parte de el, imi doresc un bacalaureat care sa reprezinte mai mult de trei luni de tocit intr-o vara. Cat despre copiii picati care fac parte dintr-o generatie care mie mi se pare scapata din mana, nefinisata? Nu-mi ramane decat sa sper sa nu fie multi care sa sufere traume de tipul “Jean Valjean”.
2011-07-03 15:54:35 | Raporteaza
Pai lucrul asta se stia de mult. Majoritatea elevilor terminau 12 clase fara nicio cunostinta de specialitate. Motivele? Le vedeam zilnic pe strada, in mall-uri, pe sosele, in baruri, la chioscurile cu etnobotanice etc. O alta vina o are statul care aproape obliga toti prostii sa faca 12 clase. Pe vremuri aproximativ jumatate dintre copii se duceau catre scolile profesionale iar la facultate, dintre cei care terminau liceul, intrau extrem de putini.
Partea buna acum este ca in sfarsit va fi concurenta si intre sutele de universitati de stat si particulare care chiar vor trebui sa faca pe dracu in patru sa-si gaseasca studenti altfel falimentul ii mananca. Si se va sparge si buboiul de acolo cu salarii de sute de milioane pe luna. Si daca si la universitati licenta nu va mai fi un examen formal putem spune ca in sfarsit se misca ceva (inspre bine) in invatamantul romanesc. Dar aici inca e valabil “daca” asta pentru ca e autonomie universitara si inca mai au nevoie baronii locali de diplome la ff.
2011-07-03 15:59:14 | Raporteaza
CONCLUZIA: De vina e COMUNISMUL, care le-a bagat in cap tuturor tutelor ca suntem egali, care le-a bagat in cap sursurilor nespalate ca ei sunt clasa conducatoare, care le-a dat bani jigodiilor in loc sa-i puna sa munceasca eficient.
COMUNISMUL care dupa 1990 in Romania a construit o societate dominata de fosti activisti PCR, de fosti securisti si au denumit-o DEMOCRATIE, in mod fraudulos! O societate in care valorilor li s-a dat in cap(la figurat, dar si la propriu prin ciomegele minerilor, ale securistilor si ale prelucratorilor prin aschiere de la IMGB….care face ordine).
Acesta e rezultatul alegerilor din 1990 in care 85% dintre romani au votat ILIESCU…ei reprezentau prostimea…prostime care a fost incurajata sa-si faca de cap in detrimentul celor valorosi, corecti, cinstiti si civilizati!
Cam cat reprezinta azi aceasta masa de mocofani obraznici, brutali si semianalfabeti? Nu pot sa spun cu exactitate…oricum peste 50%!!!
Ceea ce s-a petrecut in invatamantul romanesc, mai ales dupa 1999 este ceva gen Revolutia Culturala din China lui Mao. Ciudat nu! S-au dat diplome nulitatilor mai mult decat intre 1945-1989!!! De ce? Pentru ca javrele comuniste de dupa 1990 au fost mai fara scrupule decat cele de dinainte!
2011-07-03 16:03:37 | Raporteaza
In 1999, lucrand la varf in sistem, l-am intrebat pe Marga cum de nu insista asupra unor examene corecte, asupra unei evaluari la nivelul universitatilor!
Mi-a raspuns ca e greu de realizat(si avea dreptate) si ca oricum PIATA MUNCII va cerne si incompetentii vor fi eliminati! Eu stiam ca piata muncii nu exista in Romania si nici nu va exista din cauze ce tin de prostie, hotie si coruptie, dar nu am dorit sa am o discutie contradictorie cu ministrul Marga!
Oricum, era o opinie pertinenta la acel moment! Acum a trecut total de partea bolsevicilor din PSD. Pacat!
Repet….pentru totul este de vina nenorocirea comunista! Dezierarhizarea valorilor realizata de comunism este principal vinovat pt dezastrul Romaniei…insist mai ales pe comunismul prezentat drept democratie de Iliescu si gasca lui de infractori rosii, pusi pe imbogatire rapida, asa cum sunt invatati plozii parveniti ai banditilor comunisti!
2011-07-03 16:13:55 | Raporteaza
Sunt prieten vechi cu posteriorul lui Traian Basescu care locuieste la cativa centimetri de creatorul Ebei. Va spun ca Eba ar fi luat bacul cu siguranta. Cu siguranta pusa, zic.
2011-07-03 16:16:12 | Raporteaza
hi, hi, hi. procentul de 50% incepe sa iasa in evidenta in invatamantul romanesc? e cam ca in bancurile cu radoi erevan: nu s-a dat 50% la salarii, ci s-a luat 50% la promovabilitate. si oricat ne-am feri, exista o legatura intre una si alta…
2011-07-03 16:20:56 | Raporteaza
@nemo
hai ca esti simpatic foc!Si amuzant pe deasupra.
In orice caz,la tine nu ar fi fost nici o problema cu BAC-ul.Nu de alta,dar cele 8 clase iti sunt mai mult decat suficiente!
2011-07-03 16:40:07 | Raporteaza
D-le Dobran, esti praf. Evita sa mai asterni randuri de la tastatura calculatorului. Formator de opinie cu facultatea la seral … Halal.
2011-07-03 16:50:49 | Raporteaza
@Tinichigiu’: Substantive proprii care au devenit comune: watt, amper, celsius, farenheit, xerox, sandwich etc.
2011-07-03 16:56:11 | Raporteaza
Tot e bine ca intr-o tara condusa si furata la maxim de mafioti portocalii, s-a organizat un Bac cu subiecte ca la Oxford.
Suntem pe calea cea buna.
2011-07-03 16:59:07 | Raporteaza
@anna: Parintii mei au fost interesati de situatia mea scolara din prima clasa. Am luat experimentat la toate competentele (nivel maxim in caz ca nu stii) si note mari la limba romana si la biologie vegetala si animala T1. Dar la matematica, din cauza subiectelor “usoare, subiecte care puteau fii facute si de un elev mediocru” , am picat. 3,15 la matematica. Poftim. Da-ti una peste gura acuma. Banuiesc ca mai mult de o mama care isi bate copilul, nu esti. Un monstru animalic care se crede parinte. Dar te avertizez – nu totul este asa cum vezi tu. Sistemul a invins – ne-a dovedit ca poate sa strice o intreaga generatie.
2011-07-03 17:05:21 | Raporteaza
E clar: majorității covîrșitoare a celor care-și dau cu părerea, aici și aiurea, puțin îi pasă de învățămînt, subiectul nefiind altceva decît încă un prilej de a înjura.
Cred că ar trebui amintit că de vreo trei ani bacalaureatul nu este dat doar de elvii de liceu, ci și de absolvenții de RP (rută progresivă – fosta profesională), RPS (rută progresivă seral) și FR (frecvență redusă – 3 săptămîni pe semestru, elevi de peste 30 de ani), aceste categorii de elevi depășind, cred, 40% din numărul total al candidaților la BAC.
2011-07-03 17:05:25 | Raporteaza
@Evaluator: De acord, dar e clar ca avem o problema care se agraveaza, cu sau fara bac politienesc. Din generatia mea, cei mai slabi au ajuns in invatamint.
2011-07-03 17:07:01 | Raporteaza
La 4-5 milioane pe luna cat ia un profesor in “Era Basescu – Noi Gandim altfel”, ma mir de promovabilitatea destul de mare.
2011-07-03 17:24:18 | Raporteaza
@Cris
si zi asa,subiectele ti-au parut a fi de Oxford!
Stai linistit,pentru cei ca tine s-au facut subiecte speciale.De exemplu:
-Cate friptane inghite un Cris in 30 de minute?
-O oala mare cu ciorba poate satura un Cris in 2 zile?
-Cati mititei ii poate da Vanghelie lui Cris in 2 zile pentru a-l potoli?
-Poate Zeus sa ii bage potol sub nas lui Cris intr-un mandat,ca sa il sature?
-Comentati Gargantua si Pantagruel in varianta Cris!
2011-07-03 17:26:33 | Raporteaza
@29-mergi si cere un nick,clona stupida fara BAC!
2011-07-03 17:27:32 | Raporteaza
“Viorel Dobran: Pleacă Lăcătuş, clanul Becali rămâne să antreneze …”
“Din generatia mea, cei mai slabi au ajuns in invatamint.”
concluzie:vai de capul tau, “artistule”!
2011-07-03 17:28:24 | Raporteaza
@32-clona slaba la mate!
2011-07-03 17:29:39 | Raporteaza
io m-am luat BOC-ul la EBBA.acolo -s bun, la limbi…
2011-07-03 17:31:35 | Raporteaza
@Dl.Dobran
scuzati interpelarea,dar cat timp mai aveti de gand sa tolerati clonele,cu sau fara BAC?
2011-07-03 17:31:46 | Raporteaza
vreau autonomuie
2011-07-03 17:32:06 | Raporteaza
Totul datorita ministrului – vitezometru, cel care calcula m/s ai pumnului Lui.
2011-07-03 17:32:09 | Raporteaza
@33,35,36-clona inteligenta ca Geoana(ma repet)
2011-07-03 17:32:41 | Raporteaza
@Dl.Dobran
scuzati interpelarea,dar cat timp mai aveti de gand sa tolerati clonele,cu sau fara BOC, rectific?
2011-07-03 17:32:44 | Raporteaza
@38,39-clona alba ca Vanghelie(cam rasista remarca)
2011-07-03 17:33:24 | Raporteaza
Scuipati aici !
2011-07-03 17:34:18 | Raporteaza
1,2,3,4,matamifacepatu, 5,6-tidaulaoase,7,8,samibeidincompot,9,10EBBAteintrece
2011-07-03 17:34:33 | Raporteaza
@43,44-atacul clonelor fara BAC,partea a cinspea(literar)
2011-07-03 17:36:33 | Raporteaza
Pana la urma chestia asta stupida cu clonarea poate fi amuzanta.Nu stiu de ce am impresia ca numai retarzii USL pot comite genul asta de distractie.
Nu conteaza,e funny!
2011-07-03 17:39:37 | Raporteaza
am un atac de panica, ma simt muit!probabil ca sunt acelasi muistbashit!
2011-07-03 17:40:06 | Raporteaza
Duomnu Basecsu, Eu+noi va iubim pt ca deci dvs suntetz modelu nostru sa ne simtem bine si sa servim spritz cu famelia cu urari de ferigire si lamultz ani si sa ne mprietenim cu totz americani si evreii ceiea care platesc facturili ! Pupaturi la tuata familia DVS. !
2011-07-03 17:40:17 | Raporteaza
@48-clona orfana cu ma-sa dusa la verdeata!
2011-07-03 17:40:42 | Raporteaza
@53-clona moarta dupa Aura Vasile
2011-07-03 17:42:03 | Raporteaza
@Dl.Dobran
clonarea intra la trafic?Nu de alta,dar macar lovele sa iasa!
2011-07-03 17:44:02 | Raporteaza
@57-clona iredentist este la ea!
2011-07-03 17:47:35 | Raporteaza
@tamara’s nephew, bai, pacaliciule, esti mai idiot decat talmacean, marsh dreacu’ de idiot!
2011-07-03 17:50:58 | Raporteaza
@59,60-produs al sistemului educational romanesc
2011-07-03 17:53:57 | Raporteaza
@61 psdist aripa geoana
si tu ai cazut la BAC,saracule cu duhu’?Ca prea esti amarat!
2011-07-03 17:54:55 | Raporteaza
@63-produs garantat Vanghelie
2011-07-03 17:55:33 | Raporteaza
domnule, Dobra, aveti pe site un specimen pe care l-am vrea eliminat , sub orice forma e el, clona sau inchipuire, ma refer la acest saltimbanc tamara.va faceti de râs, mai ales ca va pretindeti un gazetar ce se da mai destept decat un profesor!
se poate asa ceva pe un blog ca Vox???
2011-07-03 17:56:30 | Raporteaza
@ Sanda,
nu te impacienta; poate nici @tamara’s nephew nu te suporta, dar nu a cerut suprimarea ta (de pe blog).
Si-apoi, afla ca clonele sint cu voie de la admini atunci cind nu le convine cineva. Nu cenzureaza, ci imbicsesc aerul ca eroul lui M. Preda.
Adminii in loc sa gaseasca modalitatea de a nu admite clonarea (e simplu), prefera balacareala. Le satisface un ceva.
2011-07-03 18:02:12 | Raporteaza
@Sanda
da’ ce credeai fetita,ca pe Vox este ca si cum ai intra la Vatican?Sa fim serioase,inseamna ca esti noua,fecioara as indrazni sa spun.(vorbeam de Vox)
2011-07-03 18:04:19 | Raporteaza
“canuta, insemna ca te complaci in cloaca!de fapt, nu ma mira la un vechi activist probasescu, obisnuit cu etichetarile murdare!
sa-ti fie cloaca usoara!
2011-07-03 18:06:38 | Raporteaza
“tamara, “pot sa fie oameni care nu vor sa vorbesc cu tine”.hai, sictir!
2011-07-03 18:09:49 | Raporteaza
@Sanda
uite cum ai reusit sa-ti dai singura una peste bot!
Cand sa te acuz de naivitate,ai aratat ca esti o vajnica admiratoare a lui Ponta.Sa fie de capul tau si sa mai vii p-aici cand te-o chema dl.Dobran!
Ca in baza mea ramai fata batrana,ca Aura Vasile.
2011-07-03 18:12:00 | Raporteaza
[...] piţiponci. Fără număr, copleşitor de mulţi. Iertaţi-mă! Corupţie, lipsă de interes”. Funeriu, “yes, we can!”: “Astfel de rezultate arată că sistemul “reformat” este profund găunos. Poate că acei [...]
2011-07-03 18:15:33 | Raporteaza
sincer sa fiu, ca boz,z gor imi plac sulphinele barboase si nerase!
2011-07-03 18:15:50 | Raporteaza
@72,74-garantat Vanghelie
2011-07-03 18:17:20 | Raporteaza
@Dl.Dobran
pe bune,la subiectul asta serios pe care l-ati abordat,chiar era nevoie sa tolerati clonarea asta?
Sau pur si simplu va amuza si atunci pot intelege?
2011-07-03 18:18:43 | Raporteaza
fir-as al naibii ce bine le muiesc… profi!
bah, si daca v-as spune ca lucrez in bransa?
dau chiar si lectii!
2011-07-03 18:18:50 | Raporteaza
@77-clona
de ce nu mai intri saracie pe blogul lui D.A.Duca?Ti-ai luat-o peste bot?
2011-07-03 18:22:06 | Raporteaza
@78-clona
ai vazut tristule ca in Covasna si Harghita procentul de admitere la BAC este peste media mioritica?
2011-07-03 18:23:26 | Raporteaza
@81,82-lasa ca la anul iei BAC-ul si tu
2011-07-03 18:49:44 | Raporteaza
BA SE scufunda BAC-ul…
2011-07-03 18:57:48 | Raporteaza
Nu stiu de ce va tot mirati atat de notele astea de la BAC. Reflecta cu adevarat nivelul de educatie al unor printese pitipoance care stau in cluburi si a unor cocalari ce mananca seminte pana la 3 noaptea in spatele blocului visand la Bmw`uri. Sa nu mai zic de profesori care in loc sa isi faca orele se plang ca nu au salari. Pai merita salari mari? Meritam noi sa avem o viata mai buna daca de fapt tineri, viitorul nostru, sunt total dezinteresati de educatie?
2011-07-03 18:58:04 | Raporteaza
Gata, am mai dilit din injuraturi, va rog sa nu ma obligati la banari.
2011-07-03 19:07:05 | Raporteaza
@grigore
asta ai inteles tu de la BAC?
Bine,tu nu ai nici o vina.Dumnezeu se mai uita si el la oameni.
2011-07-03 19:10:19 | Raporteaza
@Cristina: dar parca nici Miorita nu e o solutie. Daca nu sunt interesati sa mearag la capsuni in Spania, sa nu ajunga sa dea Bac fara sa deschida o carte. nu sunt obligatorii 12 clase.
2011-07-03 19:19:23 | Raporteaza
profesorilor li s-au fluturat pe la nas cei 50% – distractiv
profesorii nu au primit cei 50% – corect
profesorii continua sa viseze la cei 50% – corect
profesorilor li s-au luat 25% – corect
profesorii continua sa viseze si la cei 25% – corect
profesorii nu primesc nimic – corect
profesorilor li se demonstreaza valoarea muncii lor – corect
profesorii isi cam iau gandul de la cei 75% – corect
asta a fost “reforma” invatamantului – tragic
2011-07-03 19:20:24 | Raporteaza
@Viorel Dobran: Buna , Viorel , de ce nu incerci sa-l banezi pe nenorocitul asta de Tamara , care , ori de cate ori posteaza ceva , trebuie sa insulte , sa jigneasca si sa-si apere conditia lui de slugoi basist in fata tuturor comentatorilor de pe VoxPublika ? Chiar nimeni nu observa ca acest Tamara este un postac platit sa apere acest regim dictatorial de dreapta al lui basescu ? Uitati-va cate asa-zis comentarii a scris acest monstru secular ! Trebuie neaparat sa vin eu cu palosul meu si sa-l iau mereu la misto ? N-am tot timpul din lume sa fac acest lucru , dar de cate ori il prind , il ard !
2011-07-03 19:24:14 | Raporteaza
In licee nu se invata si nici profesorii nu isi fac datoria.Baza sunt meditatiile.Nu-si fac nici aici profi datoria desi castiga bani frumosi?Nu au mai avut parintii bani de meditatii pt ca sunt someri sau sunt bugetari?
2011-07-03 19:25:39 | Raporteaza
@MedComp: Exact, nu poti sa ai invatamant de calitate cu oameni slabi in sistem, vom perpetua modelul meditatiilor
2011-07-03 19:37:12 | Raporteaza
@Danny ucigand un prieten iamaginar
sa stii ca mersul la femei este ca mersul pe bicicleta!
Tu daca ai ales altceva este numai optiunea ta.
Dar sa stii ca Nivea nu se da pe retete compensate nici macar pentru tine.Fara suparare!
2011-07-03 21:08:46 | Raporteaza
@Danny ce se joaca cu micul lui palos
vezi tu amice,si Tudy s-a jucat cu propriul palos si totusi l-a parasit Zavoranca.
Tu poti sa te joci nestingherit,nu are cine sa te paraseasca!
2011-07-03 21:10:57 | Raporteaza
cine e acest bo,zz gor , nemancat si nephutut?
simonatache.ro/../
nepotu lu tamara PERMALINK
January 4, 2010 21:45:26
Dac-as avea multi bani,te-as invita in Caracal,la o ciorba de burta olteneasca,apoi i-am chema pe Dobro si Craioveanu sa ne distreze cu umorul lor usor misogin si dupa aceea am pleca in secuime la un gulas asortat cu palinka.Daca mi-ar ramane, as cumpara si inelul cu diamant de logodna….Simona for president!!!!!
PS_o am pe Krisztina acasa si daca ma prinde….
2011-07-03 21:15:57 | Raporteaza
te prind io , muistbetiv
2011-07-03 21:17:23 | Raporteaza
@tamara’s nephew: Bai frate nu poti sa manance omu’ un rahat aici,ca hop vine tamara’s nephew si ti-l ia din farfurie.Pofta buna.
2011-07-03 21:30:39 | Raporteaza
@Raza x
ba’ tu poti sa mananci rahat linistit!Promit sa nu te deranjez de la masa si chiar iti urez pofta buna!
2011-07-03 22:33:46 | Raporteaza
@tamara’s nephew: Ia mai intereseaza-te!
2011-07-03 23:19:34 | Raporteaza
@Diana
poti fi mai explicita?
2011-07-03 23:27:22 | Raporteaza
am inteles ca funeriu nu e obligat sa creeze conditii ca toti elevii sa obtina diploma de bac, dar e obligat sa creeze conditii profesorilor sa-si faca treaba eficient. spre exemplu eu am dat bacul la mate si inainte sa apara rezultatele mi-am calculat nota cu baremul in fata si cu profa de mate langa mine pe undeva la un 9.5 si cand au aparut rezultatele m-am trezit cu 8,4… evident ca a fost bataie de joc si la corectura… nici nu ma mai obosesc sa depun contestatii, am obtinut cat imi trebuia si plec la studii in afara fara sa ma mai uit inapoi. PROST E ALA CARE MAI ARE VREO SPERANTA CA O SA-SI FACA O CARIERA CINSTITA SI PE PROPRIA MUNCA IN TARA ASTA, TOTUL E HOTIE SI TOATE SUNT SPUSE SI FACUTE SA MUSAMALIZEZE ALTE INTERESE LA SCARA MARE!!!
2011-07-04 02:03:04 | Raporteaza