RSS Feed

…Geoana e un moft pe care nu ni-l putem permite.

vezi toate articolele de
24 Nov 2009 la 21:16 126 comentarii 2952 vizualizari.

…si haideti sa ne intelegem: nu ma topesc dupa Basescu. Ideile lui cu parlamentul unicameral si “simplificarea scenei politice” ma duc pe culmile disperarii, faza cu EBA m-a umplut de scarba, asisderea Elena Udrea, pactul PDL-PSD mi s-a parut un scuipat in ochi, s.a.m.d. E manipulativ. Grobian. Are, insa, o mare calitate – nu e Geoana.

Astea sunt acum optiunile, mari si late (acasa nu poate sta toata lumea): votezi Basescu sau votezi Geoana. Cand vezi ca Geoana a fost, vicepresedinte al CSAT la Moscova (pe ascuns?!?) – esti lamurit. Cand observi ca Antonescu isi risca si electoratul si propriul capital de imagine, doar pentru ca asa-i zice Patriciu, te iei cu mainile de cap.

E limpede ca Basescu deranjeaza prea multa lume, nu lasa rahatul sa se aseze. Nu-i mult, dar tot e ceva.

Nu vedeti? Iliescu, Nastase, Vanghelie, Patriciu, Orban, Norica Nicolai, Verestoy Attila, Frunda, Constantinescu, Gusa - mai, oricat de rau ar fi omul asta, nici Iliescu n-a reusit sa monopolizeze antipatiile unui spectru atat de larg! Asta nu va pune pe ganduri?

Ce-i drept, Basescu, daca ar fi intelept acum – ceea ce nu e – ar renunta la unele dintre tampeniile pe care le sustine sus si tare, si-ar mai rafina discursul, ar lasa poarta deschisa pentru liberali, chit ca nu-i vine, etc. N-o va face, probabil. Ghinionul nostru. Dar asta nu schimba cu nimic datele problemei: NU NI-L PUTEM PERMITE pe GEOANA! Nu putem! Pur si simplu. Nu e nevoie de tratate de politiologie.

Un rahat in miscare e deranjant. Un rahat in care ramai intepenit pentru vecie, precum musca in chihlimbar, e insuportabil. Alegeti!

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

126 comments
  • 1

    “Un rahat in miscare e deranjant. Un rahat in care ramai intepenit pentru vecie, precum musca in chihlimbar, e insuportabil. Alegeti!”

    Si pentru ca trebuia sa poarte un nume, i s-a spus Geoana!

    SUPER!

    vox populi
    2009-11-24 21:22:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    La şedinţa de partid pentru exersarea intelectului Mircea Geoană explică:

    - Să presupunem că dl. Ion Iliescu moare. Îl îngropăm, pe mormânt creşte o floare, vine o vacă şi o mănâncă, mai încolo trage o balegă, eu trec pe acolo şi după ce, întâmplător, calc în ea, zic: Ioane, Ioane, ce ai fost şi ce ai ajuns ! Năstase, tu poţi să-mi dai un exemplu asemănător?

    - Da şefu’. Să presupunem că dumneavoastră muriţi, vă înmormântăm, creşte o floare pe mormânt, fireşte, vine o vacă şi o mănâncă, mai încolo trage o balegă, eu întâmplător calc în ea şi zic: vai, domnu’ Geoană, nu v-aţi schimbat deloc!

  • 3

    Imi place ultima replica! Excelenta!

  • 4

    Felicitari pentru articol.Chiar nu ni-l putem permite pe Geoana.Sper sa vad gasca de analisti de la tv oparita pe 6 decemrie. Voi vota Basescu, desi sunt bugetar, si, desi taman acum am fost fortati sa ne luam concediul fara plata…asta asa ca o manipulare suprema, desi se stia din vara ca o sa fie si aceste zile….
    HAI BASESCUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

  • 5

    De acord cu Dvs.problema e cum sa convingem elctoratul de la tara,cind tv manipuleaza in forta.
    De acolo vine votul pt Geoana.
    Totusi eu ma bazez pe simtul politic al lui Base.

  • 6

    Ei hai, Aline, recunoaste ca tot pe Baselu l-ai votat si-n turul unu, nu te mai da asa rezervat fata de tatuk. De parca n-ai sti cat de mare e rahatul adapostit la umbra Basecului, Casuneanu, Cocos, Popoviciu, Umbrarescu, Paunescu.

    erikson
    2009-11-24 21:28:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    Am scris si la postul anterior.
    Ce dracu`, Doamne iarta-ma, au baut romanii din strainatate de l-au votat pe Basescu in proportie de 56%. Iar pe Crinut doar 17%.

    victor L
    2009-11-24 21:28:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    Un rahat în mişcare te loveşte când ţi-e lumea mai dragă. Dacă în mişcarea lui se mai intersectează şi cu un ventilator (şi s-a cam intersectat în ultimii 5 ani), ne-an scos. Pe cand pe unul static, pur şi simplu te ţii cu degetele de nas şi îl ocoleşti. Ulterior, într-un colţ mai ascuns, îţi studiezi totuşi tălpile cu discreţie, să nu fi călcat totuşi…

    Terente40 (e varsta, nu vă gandiţi la prostii)
    2009-11-24 21:28:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    Optiunea mea este clara. Mircea Geoana Presedinte !
    Oricit o sa incercati sa dezbinati electoratul liberal sa stiti ca nu o sa reusiti.
    Interesul major al PNL este ca Basescu sa nu mai fie Presedinte. Calculul,cinic ce-i drept,e simplu. Basescu plecat de la Cotroceni, toata liota de venetici pe linga PDL (de fapt la ciolan) se va evapora,iar PDL va reveni acolo unde ii e locul, adica pe la vreo 16%,lasind cale libera PNL-ului sa devina principala forta de dreapta.

    Xanadu
    2009-11-24 21:31:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 10

    Pai daca am fost nevoit sa-l votez pe Iliescu in 2000, ce sa fac, trebuie sa pot sa-l votez si pe Geoana in 2009. Deh, Basescu a monopolizat inclusiv antipatia mea :)

  • 11

    Toti ne bazam pe simtul politic al lui Base, sa poata face ceva prin care sa le strice agenda mogulilor.
    Eu cred ca toti aia care nu au votat pentru referendum, dar au fost la vot reprezinta pe cei care traiesc ca parazitii in jurul parlamentarilor, care au diverse beneficii.Sunt ulita cum romanii nu se gandesc decat la ei, si la beneficiul imediat.Au orizontul ca un punct.Hai sa fim serios ca nu moare nimeni din cateva zile de concediu fara plata.

  • 12

    a aparut miscareasocialista.ro

  • 13

    @victor L
    Stai linistit ca nu-i asa… stii vorba cu cine numara voturile! But you ain’t seen nothing yet!

    SkyNet
    2009-11-24 21:34:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    e clar, trebuie modificata constitutia. sa fie doi preSHITinti,dintre care unul care se misca si enerveaza si altul care nu se misca si ingretoseaza. amandoi put, dar fiecare de la altceva

  • 15

    @xanadu
    cred ca visezi cam mult!daca tu crezi ca actiunile prezente ale lui antonescu vor duce la intarirea pnl ca forta de dreapta inseamna ca esti cel putin usurel la minte! chiar nu cunosti de ce este in stare caracatita psd? vai de mama voastra de naivi!

    obosita
    2009-11-24 21:38:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    Acum doua zile nu trebuia sa votam cu Geoana ca e tradator de tara… cred ca cineva se duce incet-incet dar constant

    Marian
    2009-11-24 21:39:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    uite ca ai si poza cu pipa. ti-or fi placand si tie solonaceae-le ca si lui tim plowman, da nu asta-i discutia acum :)

  • 18

    Eu vad altfel lucrurile

    Chiar daca intrinsec Geoana ii este inferior lui Basescu trebuie votat pentru ca ramanerea la putere a lui Basescu va induce transformari in romania ireversibile (si nu ma refer la transformari bune)

    Acelasi algoritm l-am utilizat cand l-am votat pe Base in 2004 in loc de Nastase. Nastase nu mai putea continua pentru ca Romania ar fi devenit o tara bananiera. Din pacate cu Basescu am deveni o tara sudamericana unde justitia este a celor de la putere unde te va aresta pentru delict de opinie (nu direct dar prin diversi interpusi sau metode specifice securitatii)

    Geoana este ca o broasca raioasa pentru mine dar Basescu este si mai dezgustator

    Curios am vazut foarte multi “liberali” dupa vot ? Sa fie “putini am fost si multi am ramas” sau ca de obicei intoxicare ?

    Virgil
    2009-11-24 21:42:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    nea Aline daca nu te-as cunoaste si nu as sti ca ai fost la gagicile alea calare as zice ca faci propaganda, da nu faci, nu?

    1. Presu Ro, conform constitutiei, nu prea are putere, deci scenariile matale catastrofale ca-n filmu ala cu aia si cu aia din 2012 ramin pe lista Oscar.

    2. Deci intrucit si deoarece am cazut de acord ca presu nu are putere sa vedem ce vine. Vine guvernu, sper ca iesti de acord, guvernu, nea Aline are putere ca d-aia-i guvern. Ce guvern se face cu un pres si cu altu.

    Aici sa-mi raspunzi la intrebare, si mai apoi mai stam de vorba!

  • 20

    Ai dreptate maxima! Am inceput sa vomit cand il vad pe Geoana asta, izmenarul asta. Crescut in scutece de comunist, educat de mamitica lui si dus pe cararile ajungerii profesionale de ta’su, acesta idiot ajunge precum Razvan al lui Bogdan Petriceicu Hasdeu, un om in varful gramezii cu “haleala”! Ma, da’ prosti om fi sa-l alegem!

    un impartial
    2009-11-24 21:45:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    E de bine…se spune “a ajunge la mintea romanului cea de pe urma”. Gratiosi stramosi avem !

    psihoclinica
    2009-11-24 21:45:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    @SkyNet
    2009-11-24 21:34:30,
    dar tu dece sarisi de coor in sus?

    victor L
    2009-11-24 21:47:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    @
    1. “…Basescu deranjeaza prea multa lume, nu lasa RAHATUL sa se aseze. Nu-i mult, dar tot e ceva.”

    2. “Un RAHAT in miscare e deranjant.”

    3. “Alegeti!”

    Inlocuind Rahat cu Ratat obtii motive sa-l alegi pe GEOANA:

    1. “…Geoana deranjeaza prea multa lume, nu lasa RATATUL sa se aseze (definitiv la putere). Nu-i mult, dar tot e ceva.”

    2. “Un RATAT in miscare e deranjant.”

    3. “Alegeti!”

    preocupat
    2009-11-24 21:47:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    @Virgil

    Dar de arestarea lui Ciuvica pe timpul lui Bombonel, ce spui?

    vox populi
    2009-11-24 21:49:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    Domnule Fumurescu, poate mai gasiti aici unele argumente:

    curentul.ro/200../

  • 26

    victor L
    N-am sarit de coor in sus :) Ziceam doar ca nu l-au votat pe basescu atatia! De asta am zis de faza cu cine numara voturile.

    SkyNet
    2009-11-24 21:54:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 27

    “Un rahat in miscare e deranjant. Un rahat in care ramai intepenit pentru vecie, precum musca in chihlimbar, e insuportabil. Alegeti!”
    Domnule Fumurescu, nu ma pot lauda cu inteligenta dumneavoastra, asa ca aceasta savanta taxonomie a rahatului e peste puterea mea de intelegere. Eu stiu doar atat, ca nu-mi place rahatul de niciun fel si ma feresc de el cat pot … mai cu seama de cel pe care il mananca jurnalistii (unii).

    adrianS
    2009-11-24 21:56:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    si aici
    curentul.ro/200../

  • 29

    D-le Fumurescu, ori sunteti naiv ori mai rau. Tipul e exact acolo unde a vrut sa fie. Nu mai are nici un interlocutor in politica, doar lachei. Pentru ca i-a insultat si i-a inselat pe toti. Ne minte si ne insulta intruna si pe noi de fiecare data cand iese pe sticla. Isi inchipuie ca ne poate prosti in fata cu gogomaniile lui, aceleasi de cand l-am bagat in seama. Ajunge atat batjocura.

  • 30

    @ marian – pai asta spun si acum!
    @ neamtu tiganu – da, recunosc spasit, asta e propaganda – dar una cu argumente. Guvernul vine pe locul doi, dupa interesul national. Nu-i asa de complicat.
    @ Victor L. – voturile romanilor din strainatate e destul de graitor – Antonescu isi va aliena acum electoratul – si pentru ce? Logic (si intelept) ar fi fost sa zica “sa voteze fiecare cum crede”. Faptul ca NU a facut o miscare logica demonstreaza cam ce interese se ascund in spatele lui. QED.
    @ virgil – exista un risc aici, intr-adevar (parlament unicameral, etc) – dar cred ca trebuie asumat. E doar un risc, nu o certitudine, ca-n cazul Geoana.

  • 31

    @SkyNet ,
    pai tu esti turc? cu 56% a fost votat Basescu in strainatate. De la BEC citire.

    victor L
    2009-11-24 22:00:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 32

    Este drept , Băsescu a făcut şi greşeli în acest mandat dar, a făcut şi lucruri pe care nici unul din predecesorii săi nu a îndrăznit să le facă:
    1. A condamnat comunismul (asta a înebunit pe mulţi)
    2. A dat drumul la dosarele securităţii.
    3. S-a luat de justiţie
    4. S-a luat de vechile structuri şi sistemul ticăloşit pe caree acestea îl patronează.
    5. A forţat acum în al 9-lea ceas reformarea clasei politice prin reuşita referendumului, ABSOLUT LEGAL.
    Chestia cu dictatura este o utopie în care,scuzaţi-mă numai naivi şi prost informaţii cred.
    Da , nu ni-l permitem pe Geoană. Este foarte adevărat. Şi nu ni-l permitem pentru că ştim cu toţii că va fi o marionetă 100%. Iar cei din spatele lui sunt întradevăr, tot ce poate fi mai rău pentru România.
    Nimeni, însă văd că nu sesizează un alt pericol, imens şi fatal pe termen lung pentru România.
    Fraţilor, Rusia nu a văzut niciodată cu ochi buni aderarea noastrră la structurile europene.
    Ei bine, dacă indivizii ăştia din spatele lui Geoană vor trece la cârma in 10 ani cu Geoană preşedinte mai mult ca sigur vom avea mari probleme cu UE. Şi ăştia nu ne ţin în orice condiţii în structurile lor.
    In opinia mea asta este marele pericol. Asta şi faptul că în mod sigur nr vom întoarce cu cel puţin 20 de ani în urmă.
    Trebuie întradevăr făcut ceva. Cu liberalii nu mai ai ce să faci atata timp cand in spatele lor stă Patriciu şi în frunte Antonescu.
    Şi atunci trebuie noi să-i facem pe oameni să înţeleagă ce-i aşteaptă dacă vor vota Geoană. Mass-media deşteptarea!!! Altfel este grav! Foarte grav!

    Observatorul
    2009-11-24 22:02:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    Fumurescu,
    Lui Băsescu poate să-i convină polarizarea asta – el contra tuturor, după cîte îl ştim se cam bagă în zîzanii – pentru el e încă un risc, iar dacă pierde se poate consola şi adună muniţie pentru altă incercare, altă dată. Dar printre aştia 30% care au fost de partea lui, sînt unii care l-ar vrea mai calculat. Ba mai sînt unii care în egoismul lor l-ar vrea înhămat la ceva concret.
    De aia m-am gîndit că el acum ar trebui să lase deoparte demagogia agitării portretelor imfame din tabăra adversă – asta trebuie făcută cu o anumită virulenţă care nu are succes nici sfiicioşi nici la cei practici.
    Părerea mea e că Băsescu este obligat să scoată proiecte pe tarabă, marfă pe care lumea practică să o aprecieze şi să o cumpere. Vrea o sugestie ? Îi pot da una.
    UN PROIECT POLITIC pt. BĂSESCU
    În plină criză economică, ne trebuie o maximă responzabilizare în actul de guvernare. Este pur şi simplu înspăimîntătoare perspectivă instalării unui guvern cu o majoritate solidă şi de nezdruncinat şi care pînă la încheierea mandatului să continue o guvernare indolentă, incapabilă şi iresponabilă cu singura preocuare de ţinere în viaţă a aparatului bugetar supra-populat şi supra-salariat de frica sindicatelor.
    De aceea ar putea susţine succederea la guvernare a partidelor de unele singure: PDL, PSD, PNL+UDMR+altii. Perioada de guvernare ar putea fi 9-12 luni. Opoziţia majoritară din parlament ar putea cenzura foarte eficient orice iniţiativă greşită. Fiecare guvern al fiecărui partid ar putea să-şi dovedească capacitatea de a scoate economia din impas prin indicatori de performanţă la intrare şi la ieşire.
    Cetăţeanul obişnuit ar înţelege că este o iniţiativă politică de eficientizare a rezultatului guvernării, că în joc se află banii săi fie că-i primeşte şie că-i dă la stat. Ar scoate 90% din case în ziua votului pt. că se votează ceva concret.
    Cam lung dar, în acelaşi timp, prea simplificat. Aştept o părere.

    cyrano
    2009-11-24 22:02:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 34

    Xanadu – tine-te bine baiate, nu te lasa… Asa… Sa traiasca liberalii adevarati, nu va lasati baieti… Votati Geoana… Salvarea nostra este Geoana !
    Salvarea cui este Geoana ? A Romaniei sau a liberalilor ?

    Mai Xanadu m-ai incurcat!

    claudia
    2009-11-24 22:05:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    Va dati seama ce riscam sa pierdem, dle Fumurescu, niciun dosar la B1TV, nicio stenograma, halal rahat care nu se-aseaza. Jurnalistii ar trebui sa renunte la libertaea de-as crie opinii, probabil ca ar trebui chiar sa munceasca, sa se coboare sa vada ce face boborul, sa faca anchete (amicul dvs SRS si-a facut material cu asta). Imi imaginez cul la anul iar da cu flit Ambasadei SUA suparat ca Obama nu-l primeste, cine stie pe cine mai numeste in vreo functie de comisar fara portofoliu, in timp ce dlui Videanu ii dicteaza conditiile contractului cu Gazprom. Mai rade o injuratura patriotica la bancile austriece care ne fura ca-n codru si dl. Berceanu, ministr-stat al transporturilor in guvernul Boc n! va mai taia o panglica pe un mijloc de autostrada sau un capat de pod.
    Si in 2 ani juma isi face sceptru ca al lui Cuza si proclama de la Izlaz modernizarea Romaniei, celei de dreapta, recuperarea intregii istorii si o noau generatie de disidenti neoconservatori scoasa din sertar in locul literaturii.
    Agentiile de rating? NUP :) ) Sunteti cam instabili si taxa de protectie nu mai e pe procente. Ajuta si bancile austriece la asta, fara greata.
    Maxim o inregistrare pe TVR cu Putin transmitand mesaj dlui presedinte cum ca i-ar oferi posibilitatea de a intermedia o vanzare de gaz … Ucrainei :) )

    Rika Ventruiano
    2009-11-24 22:06:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 36

    Extraordinar articolul…sunt de acord in mare masura. Prea s-au luat de mana toti impotriva Presedintelui. Pare-mi-se ca Basescu a spus niste adevaruri care au lezat caracatita care fura cu toate tentaculele de 20 de ani.

    popoye
    2009-11-24 22:11:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 37

    @fumurescu
    urile astea radicale sunt de obicei produse de ignoranta sau neintelegeri
    - despre tradarea cu moscova, de bine de rau, sunt zeci de servicii occidentale pe aici si-n sua si geoana a fost verificat si ras-verificat in 16 ani.
    - despre galeria de monstri, nu mai speriati boborul cu iliescu ca nu poate face decat discutii despre incalzirea globala. interese financiare n-are, protejati media nici atat. a fost presedinte fara pb pana acum 5 ani, pe cine sperii acum ca “vine iliescu”? unde vine, decat in mintile voastre infatuate?
    - despre dictatura sistemului psd, crinul care azi il alege pe geoana maine va pleca (nu-i da nici macar premierul) si dupa ce dispare pdl, pnl o sa ramana marele partid al dreptei. are si omul dreptul sa-l dea jos pe cel care vroia sa-i ingroape pnl-ul.
    - zici ca basescu a facut tampenii. pai daca a facut tampenii, ce suntem noi, femeia fidela sa-i dam un nou mandat. daca nu merita si basta, putina demnitate, o sa-i schimbam si pe-ailaltii peste 3-5 ani.

    Marian
    2009-11-24 22:18:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 38

    Nu ma ascund – il votez pe Geoana cu toata sila, dar il votez. Inca 5 ani cu Basescu reprezinta o aventura pe care nu cred ca ne-o putem permite. In rest, fiecare cu parerea lui.

  • 39

    Liviu, adica preferi o aventura cu Vanghelie et co? Hmmmm.

    marius d.
    2009-11-24 22:20:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 40

    Petre Mihai Bacanu a povestit un episod demn de luat in seama, petrecut in anii ‘90, cind actualul sef al statului a fost la un pas sa fie linsat de proprii colegi de breasla, comandantii de vas. ”Ideea de la care a pornit vinzarea flotei a fost una buna, adica vinzarea la fier vechi a unor nave care nu mai puteau fi recuperate pentru ca, din banii obtinuti, sa fie reparate si modernizate celelalte nave, iar flota nationala sa fie revigorata. Cand Basescu si ciracii sai au descoperit, insa, ca navele se vind foarte bine la export, s-a vindut tot si ne-am trezit fara flota. Problema este ca acest lucru a deranjat foarte mult, la vremea respectiva, marinarii romani. Pe la finele lui 90, daca imi amintesc bine, cind ‘Romania libera’ scria de zor despre vinzarea flotei, am fost solicitat de un mare numar de comandanti de nave sa mediez o intrevedere cu Traian Basescu pentru a-si spune pasurile, pentru ca acesti oameni doreau sa cumpere, ei insisi, navele respective, prin credite bancare ori prin alte metode, si sa iasa cu ele in larg pentru a face comert. Ideea ca navele pe care le-ar fi putut conduce ei ajung pe mai nimic in miinile norvegienilor sau cine mai stie cui ii scotea din minti. Am decis sa fac demersurile necesare si Basescu chiar a acceptat sa vina la discutii cu marinarii, undeva, intr-o sala din fostul MICM, pe Calea Victoriei. Din pacate, el s-a tinut tare pe pozitie, a refuzat sa le deea marinarilor cea mai mica sansa, iar ei s-au enervat atit de tare incit au vrut sa sara la el si sa il omoare si mai multe nu. Cred ca se lasa cu varsare de sange daca nu interveneam, pentru ca marinarii sunt oameni duri si cu ei nu te joci. Ideea ca Basescu ar fi un soi de idol al comandantilor de vas este o gogorita, in realitate el era profund detestat de ei, pentru ca a refuzat sa le asigure, lor si flotei romanesti, un viitor”, a povestit Petre Mihai Bacanu.
    PS. Daca aveti ceva impotriva celor spuse de Petre Mihai Bacanu va rog sa ma injurati pe mine. Poate ca domnul Fumurescu va este mai cunoscut dar pentru cei care nu stiu Petre Mihai Bacanu este omul marunt care in decembrie “89 a aparut la televizor direct din inchisoarea comunista. Va mai amintiti vestuta de pe el si vocea pierita cu care ne vorbea.

  • 41

    Mare schmecker iesti nea Aline, auzi la iel “@ neamtu tiganu – da, recunosc spasit, asta e propaganda – dar una cu argumente. Guvernul vine pe locul doi, dupa interesul national. Nu-i asa de complicat”.

    Ba-i complicat bre nea Aline ca atunci cind vorbesti de INTERESU NATIONAL deja ai luat-o pa cimpii, cine-i interesu asta national? Si ce vrea iel? Unde-l gasesti? Se da pe cartela sau la liber? Cum se-nmulteste, normal sau prin spori? Interesu national al cui? Al poporului? Si cine-i poporu? Incepe sa-mi placa tare mult interesu asta!

    neamtu tiganu
    2009-11-24 22:25:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 42

    @Claudia, lasa-l pe Xanadu, ca nu de Romania vorbeste el! Il doare in cot! El crede, saracul de el, ca asa se ajunge principala forta de dreapta, distrugind PDL si ca acum ar fi momentul.

    Are virsta psihologica de 12 ani si joaca jocuri video cu pac-pac!

    Nu stie cine este Hrebe, cine-s civilii anonimi care misuna in PSD, cum misuna si Ristea Priboi cu care, daca n-ar fi mortaciune, s-ar alia acum obrazul cel peste masura de gros al Hurezeanului. Si nici ce vorbesc eu aici nu-i e clar.

    Mai interesant este ca nu stie nici ca Paturiciu nu asta vrea si ca orict ar fi de pac!pac! la tv, el are nevoie de un partid-balama, la 10%, sa fie in toate guvernele, nu principala forta, ca forta vine si pleaca, lui Patriciu ii trebuie permanent om in guvern, cum i-a trebuit si la Banca Nationala.

    Xanadu are 12 ani si a identificat dusmanul pe monitor, acu’ o sa-i ia gitu’ si o sa treaca la nivelul urmator.

    Martina
    2009-11-24 22:28:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 43

    @victor L Am inteles ce ai spus dragutule, am zis doar ca cifrele nu sunt chiar asa! Am zis clar dar vaz ca nu pricepi (oi fi tu turc) CONTEAZA CINE NUMARA VOTURILE! Deci puteau sa voteze 2 cu besel si 100 cu antonescu, la numaratoare a iesit invers! In Montreal cel putin, multi au votat anti-basini si tin sa cred ca asta a fost trendul general! Dar este doar parerea mea!

    @Fumurescu
    Dumneavoastra realizati ca dupa ce se termina cu votarea trebuie format un guvern?! Daca da, cine-l va forma? Criza politica va tine la nesfarsit sau pana la anticipate pt ca herr basescu le va organiza si p-alea!
    Si o intrebare de bun simt, chiar credeti ca basescu nu are mafiotii sai? Oare videanu, berceanu, cocos (hot si hotie) etc ce reprezinta?

    SkyNet
    2009-11-24 22:33:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 44

    …sau, mai putem citi si invers…
    Mai, oricat de bun ar fi fost omul acesta, Antonescu, nici Iliescu n-a reusit sa monopolizeze simpatiile unui spectru atat de larg de lingusitori, CARE MAI APOI SA SE DOVEDEASCA DOAR NISTE OPORTUNISTI, SI CARE ACUM SE DAU DE CEASUL MORTII CAND VAD CA LE ALUNECA CIOLANASUL DE PE CONDEI. NESTIIND SARACII DE EI CE SA MAI FACA, FAC CEEA CE AU INVATAT IN ULTIMUL CINCINAL LUMINOS, TEORIA rahatului. SA FI FOST EI PUSI DOAR CA DIVERSIUNE PE POST DE LINGUSITORI? Asta nu va pune pe ganduri? …afara ploua.

    Andrei
    2009-11-24 22:37:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 45

    Ba, aveţi în mass-media o mare parte care preferă să ajungă iar la mâna PSD… probabil, fiind şi PNL pe-acolo se simt mai liniştiţi… ce contează cenzura dacă vine banul? Mie mi-e silă să mă uit la Antene de multă vreme, din păcate de o vreme şi la Realitatea pentru că am impresia că “jurnaliştii” de acolo au ajuns un fel de limacşi… broştele se mai pot înghiţi dar limacşii nu.

    Ramona V.
    2009-11-24 22:39:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 46

    Domnule Fumurescu

    “E doar un risc, nu o certitudine, ca-n cazul Geoana.”

    Riscul cu Basescu este cu mult mai mare decat certitudiniile lui Geoana.

    Depinde ce preferati . Certitudinea ca se vor afisa la putere diverse persoane dezagreabile (care chiar vor fura samd) sau riscul sa distrugem din radacina orice forma viata politica democratica ?

    Si acum am on intrebare la care vreau sa fiti sincer .
    Fac precizarea ca nu-l cunosc pe Patriciu nu am lucrat la el nu mai sunt in tara deci metode mai neortodoxe nmu mi se pot imputa .

    peste tot vad ca “mogulul” patriciu este Belzebouth al romaniei . Bine toata lume stie de unde a inceput (de la refuzul lui Patriciu de a sponsoriza campania lui Basescu la primarie)

    Eu vreau sa fac o paralelela Patriciu Videanu.

    Amandoi au cumparat de la stat societati pe bani putini si cu datoriile istorice amanate cam 5 ani de zile.

    Dar peste tot Patriciu suge sangele poporului iar Videanu este un politician de rasa samd ? Nu vedeti o discrepanata intre cele doua ?

    La fel Hrebenciuc versus Stoica Valeriu numit de catre prieteni “combinatorul”

    La fel cu Antonescu care vine sub basca lui Iliescu dar uitam aca in 1996 Stolojan recunostea competenta la acelasi Iliescu ?

    Nu avem cumva tendinta sa lingem acolo unde am scuipat si sa scuipam cam usor ?

    Virgil
    2009-11-24 22:44:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 47

    Sa va insir cateva nume? Viorel Paunescu, Udrea, Cocos, Popoviciu, Videanu, Blaga, Stolojan, Casuneanu, Umbrarescu, Bucsaru, Besciu, Boureanu, Sulfina, Prigoana, Camelia Cazacu. La astia nu va miroase? Sunteti ipocrit domnule asa-zis ziarist.

    Lawrence
    2009-11-24 22:45:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 48

    @Ramona V
    Uita-te la Be1 Tv! O sa vezi acolo exact ce-ti place!

    SkyNet
    2009-11-24 22:46:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 49

    Imi place ultima fraza, descrie foarte bine situatia actuala. Good job!

    mirunica
    2009-11-24 22:46:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 50

    Geoana este un diplomat desavarsit si un om serios. Dar probabil din Bloomington nu se vede. Va trebuie o ora sa ajungeti pana si la autostrada de acolo.

  • 51

    Nu vor reusi sa vanda si sa cumpere voturile oamenilor, nu vor reusi sa ne ia dreptul de alege liber, de a gandi, de a actiona asa cum vrem, cand vrem si pentru cine vrem. In ‘89 am castigat o libertate si un drum nou spre o democratie la care unii aproape ca nici nu mai sperau. Voturile cetatenilor chiar nu pot fi vandute sau facute cadou. Este un afront la adresa electoratului, o jignire adusa inteligentei si libertatii de exprimare a fiecarui cetatean. De aceea votam Basescu!

  • 52

    Dacă continuă propaganda la nivelul ăsta: tăşpile iadului de la ei sînt mai răi decît diabolicii noştri, atunci eu mă las păgubaş să mă mai exprim într-un fel sau în altul (tocmai cînd începeam să-i dau de gust:). Am văzut şi auzit de sute de mişmaşuri de ambele părţi. Nu mă las convins de faptul că Udrea că perdelele ei a spart visteria ţării. Cîţi dintre cei care comentează aici ştiu că exact înainte să plece Tăriceanu de la guvernare (în plină teamă de criză economică), 4 mld.euro au luat drumul administraţiilor locale, mai ales PNL şi PSD, şi de aici la furnizori cu contracte făcute pe loc la sfîrşit de an şi cu plata în avans ? Cîţi ştiţi că odată intraţi, PDL-ul au echilibrat situaţia şi au trimis şi ei la primării PDL ? Aia e miza! Ăsta e jocul. Rezultat: deficit bugetar de 8% (dacă nu mă-nşel) în an cu creştere economică (PIB-ul a crescut).

    cyrano
    2009-11-24 22:49:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 53

    @d-le Virgil,@d-le Lawrence
    Un sfat, orice argument aduceti, baiatul cu pipa are o idee formata va vota cu Basescu. Ce nume, ce paralele intre membrii PSD si cei PDL, ce flota, ce casa din Mihaileanu sau apartament din complexul lui Puiu Popoviciu, ce salariu part-time de la AEM pentru Elena Basescu, ce camarila UDREA-VIDEANU-BERCEANU, ce desfiintarea sistemului bicameral, ce aia prietenia cu Paunescu”Bancorex”. “Totul este un fleac , ne-au ciuruit”.

  • 54

    argumentele din articol, unul cate unul executate de contraargumente. cum ramanem? nu mai bine aia care au votat crin il considera acum intr-o temporara criza de nebunie si efectiv nu merg la vot? daca ti-e sete si ai in fatza doua pahare cu doua otravuri diferite ce faci? din care bei? nu mai bine nu bei ?

  • 55

    @anani
    Vorbeste in numele tau! Sau reprezinti vreo grupare (transmite-le salutari colegilor daca da)?

    Daca basescu se debarasa de mafiotii din partidul sau intelegeam sa faca caz de cei din psd, dar fiecare cu “sponsorii” sai ;)

    Inteleg ca in urmatoarele 2 sapt o sa faceti tot posibilul sa ne dati impresia ca l-ati “apreciat” pe Crin in turul 1 si basescu in 2? :) )

    SkyNet
    2009-11-24 23:01:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 56

    bai voi nu vedeti ce oameni are pdl

  • 57

    @lae

    cam aveti dreptate. De fapt in spate este lupta pentru ciolan de ambele parti. Dar vad negru in fata ocghilor cand mi se arunca praf in ochi.

    M-a amuzat urmatoarea chestie .

    Basescu infiera cu manie proletara cina cea de taina de la grivco. In acelasi timp greii pdl-ului se reuneau la Silvian Ionescu .

    acu intrebarea mea este cine este mai detestabil un turnator odios sau beneficiarul acelor turnatorii (si cel care le punea in practica) ?

    Basescu prins cu ocaua mica spune (citez din memorie ca stia de intalnire dar macar acasa la Ionescu nu s-au luat decizii politice) De parca PDL-ul se dusese la Ionescu sa joace septici sau popa prostu pe dezbracate .

    Virgil
    2009-11-24 23:04:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 58

    Alin

    Eu nu mai inteleg nimic. Citeste aici:
    romanialibera.r../

    Cristian ghinea e in principiu un fel de “Vocea americii” asa cum e si alina Mungiu. oamenii astia ma baga in sperieti. La alagerile din noiembrie 2008 alina Mungiu spunea cam acelasi lucru: sa ne resemnam, PSD e ok, cat timp “democratia noastra” e sanatoasa tun.

    Vrei sa-mi traduci si mie ce incearca sa ne spuna fix inainte de orice alegeri importante tovarasii astia din america? Are vreo legatura cu ce spui tu – sau nu ?

    orion belt
    2009-11-24 23:14:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 59

    @Poatacu de la poz. 50, esti sigur ca te cheamă “anani”? Nu cumva ţi-a alunecat degetul pe tastatură cand ai vrut să scrii “onani”? Este emblematic pentru nucleul dur al “Martorilor lui Băsescu”

    Terente
    2009-11-24 23:17:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 60

    Postacii de partid PSD mai rasfirati si cu argumente,altfel mucles

  • 61

    Misto titlu ai pus, pe bune, atragator.Ma asteptam la ceva calcule economice sau calcule si politici de numire ministri , sau cum vor influienta votarile legilor si ordonantelor in parlament si senat. Nimic din toate acestea , nu ne-ai explicat de ce ar fi o solutie scumpa.

    Docilul
    2009-11-24 23:25:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    @ all – raspund la invalmaseala si-mi cer scuze.
    Interesul national – prin secolul al XVII-lea s-au conturat doua idei despre natiune si “popor”: una care le priveste ca pe niste concepte organice, cealalta care le priveste ca pe o colectie de individuali, fiecare in cautarea interesului propriu. Ambele prezinta avantaje si dezavantaje, ambele au riscuri. Personal, dintre cele doua, o prefer pe prima. Sigur, se poate discuta care e mai buna, dar atata vreme cat nu putem cadea de comun acord asupra unor definitii de baza, discutia e – in linii mari – inutila si pernicioasa.
    Cred ca Videanu e mai putin periculos, dpdpv al interesului national decat Patriciu: e doar un maruntzel care vrea sa faca un ban, nu are pretentia de om care “stie el cum merg lucururile”, ba chiar vrea sa le faca sa mearga dupa chipul si asemanarea lui. Asta e periculos, cand zice “lasati politica in seama mangagerilor”. Paradoxul face ca Basescu tot intr-acolo sa tinda, chiar daca pe o alta cale. Dar toate drumurile merg la aceeasi Roma a eficientei – iar asta e extrem de grav in manualul meu:)
    E Basescu impocrit? fara doar si poate – nu bateti la usi deshise. E mai putin periculos dpdpv al interesului national? Sunt convins, altminteri n-as scrie ce scriu.

  • 63

    uitai – cum se face guvernul? Extrem de simplu. Daca Basescu e reales, PNL si UDMR vor sari automat in barca lui – iar Basescu li-l va da, premiu de consolare pe Johannis (probabil). Nu-i chiar atat de greu…

  • 64

    @Fumurescu
    deci noi sa-l votam pe basescu pt ca psihologia comparata videanu-patriciu arata ca primul “doar vrea sa se imbogateasca” in timp ce al doilea “are pareri”.. e ridicol.

    si mai e si fals, din patriciu n-a fost niciodata tehnocrat, a fondat un partid in 1990 si s-a luptat etc. patriciu este pentru puterea politica exercitata in partide mici si variate care formeaza coalitii.. ce e rau in asta?

    Marian
    2009-11-24 23:36:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 65

    @) Alin Fumurescu

    Stau si ma intreb, asa ca nevotantul, deci ca omul care are timp pentru asta, daca ne luati chiar pe toti de timpti pentru ca traim aici, nu in State. Ideea ca organicismul ar fi superior contractualismului e cu totul desueta si stupefianta! Stiu ca e utila acum, cind preferatul d-voastra (eu nu am preferati si e un ,are avantaj in analiza!) face apel la “popor”, dar orisicit! Fiind mai politolog decit mine, eu fiind doar unul amator, de buna seama ca stiti ca apelul la “popor” (a propos, cam cita numara poporul acesta la care apeleaza dl. presedinte? e mai mare decit restul poporului?) e chiar inceputul populismului. Firul direct cu “poporul” apare intotdeauna cind un politician e in dificultate intre partenerii din cimpul politic, cind nu are capacitatea sau marja de negociere. Despre restul nu mai vorbesc, pentru ca e propaganda pura! Bun, sa vad jurnalisti transformati in propagandisti, de o parte sau de alta e una, dar un politolog? Doamne fereste!

    Liviu Antonesei
    2009-11-24 23:40:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 66

    Eu am avut zilele trecute un alt simile:
    Aleg intre o colonie de Carcinome care progreseaza prin carapace succesive, concentrice, de curand chiar benigne; pe de o parte; iar pe de alta un citostatic cam prea puternic, care in acelasi timp extenueaza, ustura, si zdrentuieste bolnavul insusi.
    Se stie ca la un moment-”cheie” al terapiei bolnavul renunta singur la citostatice, pentru ca nu mai are ce sa verse si ce par sa-i mai cada, si se duce sa continue totul la el “acasa”, in “liniste”.

  • 67

    @Fumurescu
    Eu sunt sigur ca iese basescu(chiar si pe cai “neortodoxe”), de aceea va propun un pariu: va face alegeri anticipate pt iar pdl-ul va avea o majoritate confortabila!
    De aici si pana la referendum pt un al coispelea mandat mai e doar un pas :) (zic, nu bag mana-n foc).

    Revenind la patriciu si videanu… Faptul ca videanu e inca ţânc pe langa patriciu nu-l face mai putin periculos! Insa ceea ce a adus Virgil in discutie era altceva, faptul ca patriciu a inceput sa fie demonizat pt ca l-a refuzat pe basescu. La fel si mogulii, voiculescu a fost pe buzele lui base de la inceput, vantu inca era ok (realitatea era inca probasescu), indata ce realitatea si-a schimbat pdv, vantu a devenit mogul, vaz ca paunescu inca nu e mogul… Ori se face o ancheta serioasa la modul cum au disparut banii de la crescent, fni, bancorex etc, si se iau masuri contra delapidatorilor, ori o lasa balta cu demagogia de 2 bani!

    SkyNet
    2009-11-24 23:51:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 68

    Consecvenţa lui Crin Antonescu
    La dezbatere Crin i-a spus lui Geaonă că proiecte este, principali sînt oamenii, adică el. Acum spune că nu sînt importanţi oamenii, alianţa trebuie să bazeze pe principii, cum ar fi bunul simţi, depolitizarea etc. Păi nu ar fi fost frumos să fi procedat invers? La dezbatere să ne spună cum vrea să depolitizeze şi să ne dezvolte economic, iar acum să ne arate oamenii cu care vrea să o facă?
    Hai Unirea Urziceni!

  • 69

    @Liviu Antonesei
    Aveţi dreptate şi dumneavoastră. Dar Mazăre a declarat că atîta vrea de la neamţ: fonduri pentru construcţia de locuinţe ieftine în Constanţa. Dacă Crin ne vinde personajul ambalat în bun-simţ, nu e tot populism?

  • 70

    Argumentul prin care ai “demonstrat” ca Patriciu e mai rau ca Videanu si chestia cu PNL-ul care sare in barca lui Basescu – si totul ti se pare foarte simplu – sint deja in al noualea cer al elucubratiei. Sigur nu e fum de weed prin aer?

  • 71

    @) Fem

    Problema este ca avem multe mii de primari in Romania care au dreptul sa declare si vor. Iata, al meu, tot pesedist, ba chiar vicepresedinte national, poate declara si el miine ceva de dimineata, pe la prinz mai declara si un mare primar liberal, apoi Pinalti se cere inapoi la PNL si apoi,desigur, cere altele. Nu mai vorbesc de primarii de comune, orasele etc. Pai, daca ne apucam de gindit politica si o strategie guvernamentala si iesirea din criza in functie de ce declara primarii patriei, da, n-am facut nimic!

    Liviu Antonesei
    2009-11-24 23:58:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 72

    si uite asa curg garla zoaiele electorale

  • 73

    @Liviu Antonesei
    Primarul Mazăre despre care vorbim a votat pentru Neamţ – că aşa îi place să-l numească – şi tot el poate să voteze şi pentru îndepărtarea neamţului.
    Crin zicea la dezbatere că importanţi sînt oamenii. Nu ar fi bine să ne anunţe pînă lunea sau marţea viitoare măcar vreo 5-6 miniştrii pentru ministerele cheie?

  • 74

    Să sperăm că, fiind oarece echilibru, ambele tabere fiind nesigure pe rezultat, vom avea o dezbatere pe teme concrete şi nu invocarea monomaniacală a galeriei din tabăra ăluilalt. Dacă se rămîne la asta, atunci ne merităm soarta de mase de manevre la discreţia tuturor sonadatorilor şi a tuturor specialiştilor în marketing politic care mută opţiuni cu o lozincă de duh. Amin!

    cyrano
    2009-11-25 00:07:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 75

    cyrano, 74

    ce intelegi tu prin “echilibru”? toate partidele si toti candidatii si toate televiziunile impotriva unuia singur reprezinta “ceva echilibrat” ?

  • 76

    @) Fem

    Ba da, cred ca ar fi bine. Nu ca m-ar interesa pe mine personal, dar tactic chiar asta ar trebui sa faca. Poate chiar tot guvernul, o schita de program… In situatia data, eu cam asta as face.

    Liviu Antonesei
    2009-11-25 00:21:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 77

    Cu tot respectul, vi s-a infipt o pasarea pe creier cu vizita la Moscova. In cazul unei vizite externe(fie ea privata sau publica) a unui om politic de rang inalt exista niste proceduri foarte clare. Care, cred eu, au fost respectate. Daca nu, sa iasa rahatul in miscare si sa-l acuze public (da’ cu docomente, ca de palavre suntem satui) de spionaj sau de tradare sau de amandoua.
    Cat despre risc si certitudine, e exact pe dos. Basescu e certitudinea, Geoana e riscul. Si nu e vorba doar de Basescu, cat mai ales de sistemul care-i sta in spate, de toata voma portocalie care s-a revarsat, s-a propagat ca o unda de soc in toate colturile societatii. Sa va povestesc cum o directoare de gradinita i-a sugerat sora-mii ca-i gaseste loc copilului daca mama si tata voteaza corespunzator?
    Singura scuza pe care v-o pot gasi este ca traiti in USA si nu stiti cu adevarat ce se petrece in tara.

    sierra
    2009-11-25 00:27:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 78

    Păi ar fi şi o garanţie pentru liberali. Că după ce se văd cu Geoană în căruţă nu cred că domnii de la PSD vor mai fi atît de docili. Fiindcă, să fim serioşi, nu se vor speria de bunul simţi liberal, ei care nu s-au speriat de sudalmele marinarului.

  • 79

    @lae (nr. 40): Si cum de nu a aparut articolul in Romania Libera si apare in Ziua? Eu nu cred nicio iota din ce scrie in Ziua si Inpolitics. Si ma indoiesc ca acei marinari aveau calificari in ale psihanalizei ca sa-i analizeze trairile si frustarile de atunci ale lui Basescu. Mai degraba e treaba unor baieti mai versati.

  • 80

    sierra la #77 are dreptate. Fără ceva concret, vizita la Moscova n-are foţă de convingere.

  • 81

    @) Fem

    Oricit ar parea de ciudat, liberalii ii au in buzunar, nu doar pentru ca au venit cu Johannnis, dar si pentru ca PSD nu are cu cine face o alta majoritate. Iar daca combinatia nu merge, se ajunge la anticipate, unde naiba stie ce scor iese, pe fond de criza. Pentru ca, daca tine combinatia asta, PDL e in opozitie nu, cu tot cu dl. Basescu, iar ei n-or sta degeaba! Parctic, acum nu mai are nici o importanta citi parlamentari au unii si cit ceilalti!

    Liviu Antonesei
    2009-11-25 00:40:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 82

    N-aş fi atît de sigur. Că presiunile nu vor veni doar direct de la PSD, ci şi via Patriciu, că doar n-o fi discutat ieri Meleşcanu cu el strategie economică de florile mărului, plus că or mai fi presiuni şi din PNL. Aşa cum Crin a impus practic prin declaraţie ceea ce urma să se hotărască în şedinţa de azi, aşa ar trebui să facă şi acum. Eu pot să conced că Antonescu şi cei apropiaţi lui au intenţii bune, dar mi se pare practic imposibil ca toţi liberalii să fie idealişti. Acum e momentul.

  • 83

    L-am ales pe Crin si m-am ales cu o palma,nu credeam ca il va alege pe Geoana.Trebuia sa fie neutru si gata.Orice dar orice e mai bun decat Geoana!

    conducatoarea
    2009-11-25 00:49:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 84

    Am votat Crin Antonescu,voi vota Mircea Geoana.
    Decat un Basescu care a dat garantii de stat(prin Guvernul PD)pentru RAFO, cu actionariat rusesc,mai bine
    un Geoana care a fost in vizita la Moscova.
    Daca in Germania social-democratii si liberalii continua sa fie in alianta la conducere si au scos tara din criza,de ce sa nu fie posibil si la noi,cu un Prim Ministru neamtz?
    .

    un votant
    2009-11-25 00:53:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 85

    @ conducatoarea
    Esti o portocalie sub acoperire. Vrei sa-ti dau un copy-paste dupa citeva din postarile tale inainte de 22 nov.?
    Daca vrei o fac si o sa cam pici de mincinoasa.

    Xanadu
    2009-11-25 01:06:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 86

    @ Liviu Antonesei – Da, ideea constractualismului e “moderna” si cea a organicitatii desueta, fara doar si poate. Intamplarea face, insa, sa lucrez la subiectul asta de vreo patru ani si – nu voi ca sa ma laud – dar ideea fost bine primita si la Harvard si la Princeton, ba mai mult e sustinuta si de catre Quentin Skinner – autoritatea in materie de istorie a ideilor: Pe scurt, succesul teoriei contractualiste (desfiintata printre altii de catre Tocqueville, John Stuart Mill, David Hume, Guizot, Burke etc) se bazeaza pe o viziune “evolutionarista” a istoriei – viziune ce s-a dovedit nu doar paguboasa dar si nestiintifica.(Cum sa reprezint vointe individuale? daca ar fi asa, as acorda dreptul de vot si copiilor si nebunilor – doar au si ei vointa, nu?)
    In fine, nu intru acum intr-o polemica savanta. Vroiam doar sa spun ca teoria franceza a reprezentarii, descendenta, nu ascendenta, demodata cum e, se dovedeste la o privire mai atenta cu mult mai sofisticata si mai apta sa raspunda provocarilor contemporane decat “modernul contractualism”
    NU sustin aceasta abordare pentru ca i-ar conveni lui Basescu, n-am “simpatii”, dar am optiuni: nu poate ramane toata lumea acasa. Cineva mai trebuie sa-si infranga si dezgustul ideologic. Si-atunci optiunea, oricat de neplacuta, ramane Basescu.
    Sper ca acum m-am facut mai bine inteles. Cele bune.
    @ Marian – urmarit-i lui Patriciu interventiile publice, omul are o agenda asumata si explicita, bazata pe reducerea politicului la gestionare economica. Repet, asta mi se pare o idee extrem de periculoasa. Mai periculoasa, in extremis, decat populismele lui Basescu, parlamentul unicameral. Alea macar raman la nivelul unor populisme primitive, fara pretentii. De alea se mai poate scapa. Daca se potoleste Valeriu Stoica – alt om cu o agenda:)

  • 87

    @Votantule, exemplul cu Germania e de clasa a IV-a, ei nu cu social democratia au avut probleme istorice si tu, daca votezi, insemana ca esti major, nu esti nascut ieri.

    Deci comparatia mergea asa: Daca in Germania Partidul Evreiesc continua sa fie in alianta cu Partidul Nazist Democrat si au scos tara din criza, la noi …

    Doar ca nu sunt, intelegi?! Ia incearca?! Victimele istorice nuuuu se aliaza, mai votantule, cu calaii istorici decit in Romania, iar daca nu ti-e clar, sa spui!

    @Domnul Antonesei, pai daca nu vreti sa fiti considerat timpit, de ce considerati timpiti, domnule?! Pai veniti aici sa spuneti ca nu aveti preferati? Aveti numai anti-preferati sau cum?

    @sierra, lasa, ca daca vine Geoana, o da afara pe directoarea aia si pune Vanghele una corespunzatoare. Ca pina in 2004 toate mergeau snur si le-a stricat tiranu asta nenorocit, uite, eu n-am apa calda de 2 zile.

    Scuza-ma ca te intreb: la 8 mai 1990, deci inainte de primele alegeri, Cornelius Rosiianu, crainic Telejurnal la unica televiziune, a intervievat o fata. Fata, anonima, statea cu spatele si declara ca au violat-o doi taranisti ca s-o convinga sa voteze cu taranistii, ca ea nu prea voia. Sunteti rude?

    Martina
    2009-11-25 01:21:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 88

    @lae, si care e concluzia? Ca Bacanu voteaza cu Geoana? Baremi se confirma verdictul justitiei ca nu s-a produs nici un prejudiciu.

    Dar sa zici aici in clar ca Bacanu voteaza cu Geoana, ar fi interesant.

    Martina
    2009-11-25 01:30:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 89

    @fumurescu
    Mi se pare ca Patriciu vrea ce vrea orice liberal, dar ma rog. Ca sa inchidem cercul, ar trebui totusi sa fie clar ca anti-etatismul lui Patriciu nu este un motiv pentru a vota anti-Geoana, cu populismul lui cel stangist.

    Tot e ciudat sa-l votezi pe Base pt ca el singur crede in vointa generala a la Rousseau si exprima rolul potrivit al politicului. Daca te faceai ospatar la vremea potrivita…

    Oricum, ramane cum am stabilit, demnitatea intelectuala impune sa retragi sprijinul celui care nu-l merita si sa ne descurcam cum om putea, ca nimeni nu e providential.

    Marian
    2009-11-25 01:41:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 90

    Sa mai citim si pe “elitistii” de la 22 (mie imi vine sa rid de cei suparati pe GDS, un fel de acri-s strugurii)
    revista22.ro/jo../

    victor L
    2009-11-25 02:01:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 91

    @Martina

    Da’ ce va otarati asa duduita draga? Daca v-a deranjat vreun cuvant (voma, de exemplu), mi-l retrag, cu scuzele de rigoare. Recunosc, exista si oameni de calitate printre portocalii, dumneavoastra de exemplu. Si daca acceptati un sfat dezinteresat, mai schimbati argumentul ba p-a matii, ca-i monoton si nu va scoate in evidenta inteligenta nativa.

    sierra
    2009-11-25 02:03:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 92

    “Ideile lui cu parlamentul unicameral si “simplificarea scenei politice” ma duc pe culmile disperarii, faza cu EBA m-a umplut de scarba, asisderea Elena Udrea, pactul PDL-PSD mi s-a parut un scuipat in ochi, s.a.m.d. E manipulativ. Grobian.”, astea sunt ADEVARURI PROBATE, REALITATI, CERTITUDINI. Geoana nu stiu ce-a facut la Moscova si Antonescu raspunde la comenzile lui Patriciu nu sunt decat scenarii induse de discursurile fascistoide ale unui presedinte psihopat. Nu v pune pe ganduri ca toti, TOTI reprezentantii romanilor in PARLAMENT sunt impotriva lui basescu ? Gresesc PSD, PNL, UDMR, minoritatile si chiar PRM si PNG? TOATA lumea e nebuna numai mitocanu si slugile portocalii au dreptate, toti sunt hoti, comunisti, corupti numai udrea, eba, ritzi, berceanu, mantog, talpes si alte asemenea creaturi sunt verticale si neprihanite ? Unde va este logica, unde este ratiunea … ??? De ce un individ care a fost trimisul lui Ceausescu la Anvers este mai frecventabil decat cel mai bun ambasador postdecembrist in SUA si cel mai apreciat ministru de externe al Romaniei de dupa 89. De ce personajul care, pe vremea cand Iliescu era marginalizat la Editura Tehnica, trimitea familiei Ceausescu scrisori de felicitare de la bordul navei amiral a flotei comuniste, este solutia pentru viitorul Romaniei ? De ce… ?

    Florin George
    2009-11-25 02:24:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 93

    Hai să reîmprospătăm memoria liberalilor.
    1991
    După o scurtă perioadă de la alegeri, intrând în conflict cu vechii liberali, Dinu Patriciu, împreună cu Călin Popescu-Tăriceanu, Horia Rusu şi Viorel Cataramă, au provocat o sciziune în partid prin înfiinţarea la 25 iulie 1990 a PNL-Aripa Tânără, formaţiune ce va fi condusă de Patriciu.

    În anul 1991, PNL-Aripa Tânără semnează, alături de FSN, Carta pentru Reformă şi Democraţie, intrând în Guvernul Petre Roman (2) remaniat. Ca urmare a acestei alianţe, Dinu Patriciu devine ministrul lucrărilor publice şi amenajării teritoriului.

    2005
    Călin Popescu Tăriceanu şi Dinu Patriciu îl acuză pe Traian Băsescu că vrea să destructureze PNL-ul şi cer orientarea spre PSD

  • 94

    @) Alin Fumurescu

    Aici ca aici, poate ar mai fi de discutat, dar sinteti mai bine inteles in postarea ulterioara, pentru ca dispare totusi partizanatul.

    @) Marta

    Extraordinar, ati pus punctul pe i, chiar cautam un termen pentru pozitie mea. Da, asa e, in politichia de la noi, am numai antipreferati! Cu mare efort, asa la nuante, poate ca as reusi sa fac mici diferente graduale, nu esentiale, intre antipreferintele mele! Va multumesc!

  • 95

    Geoana e un moft pe care nu ni-l putem permite noi, dar Patriciu, Vantu si Voiculescu, si-l permit.
    Si-l permit, pentru ca le-a dat Iliescu voie sa-si permita.

    Sper ca zilele urmatoare sa vina cu ceva mobilizator pentru populatie, as accepta si minciuni :( numai sa nu ajunga tradatorii la guvernarea tarii.

    Ovidiu
    2009-11-25 09:24:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 96

    Absolut corect. Asta e alegerea pe care o avem de facut. Doamne ajuta!

    silicon_v
    2009-11-25 09:39:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 97

    Si inca ceva: vad ca ploua pe aici cu argumentele liberalilor de genul: E Patriciu mogul? Da Videanu nu este? Bravo, vad ca urmariti Mircea Badea. Face bine la creier, te netezeste complet, dar ajungi garantat smecher de cartier, dai bine cu brandu’

    Taticu, e o diferenta ca de la cer la pamant, si nu vreti sa o vedeti. Da si Videanu are bani, dar fata de Patriciu, Voiculescu sau Vantu el nu are ambitii politice, nici macar primar la Bucale nu a mai vrut sa fie, dar sa mai influenteze sistemul politic din Romania. Videanu nu si-a creat grupuri media pe care sa le foloseasca ca pe o maciuca electorala pentru a manipula pe fata votantii. Videane e pur si simplu un smecher care a pus mana pe o mina de aur (Marmosim) data moca de statul roman si a ajuns putred de bogat. Si atat.

    Oamenii aia de mai sus de care am pomenit sunt de fapt viitoare oligarhie a Romaniei, aia care unesc cu mare succes puterea banilor, puterea politica si puterea media la un loc. Lucru absolut daunator pentru sistemul democratic din Romania. Politica ar trebui decuplata cat mai mult posibil de economic si media, macar la nivelul la care s-a ajuns in Europa Occidentala. Ori vad ca noi ne apropriem cu pasi repezi de sistemul rusesc mai degraba.

    Si inca ceva, ia vedeti numai cine a luat luni un dejun “informal” cu don’ Patriciu: Nastase, Melescanu, Sorin Rosca Stanescu. Banuiesc ca au discutat despre femei.

    silicon_v
    2009-11-25 10:19:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 98

    Geoana e un moft pe care nu si-l pot permite cei de la PDL si Traian Basescu,pentru ca asfel o sa vada ce schimbare in bine se va produce in tara asta dupa 5 ani de chin si criza sub conducerea tiranului.Avem nevoie de un Guvern pana de Craciun pentru a pune lucrurile pe picioare in tara asta si pentru a reveni la normalitate,iar acest lucru nu poate fi realizat decat printr-o majoritate PSD-PNL. cu Geoana presedinte.

    florica
    2009-11-25 11:38:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 99

    Domnule Alin cu tot respectul pentru domniile voastre cred ca aveti nevoie de un curs de comunicare si apoi ….ajungeti aici. Acest mic” discurs pune in evedinta un singur “rahat” (imi cer scuze pentru cei care citesc vox publica) acest cuvant si modul de exprimare treuie gasit in alte locuri decat aici. Si pentru a intra in subiectul pe care care dvs puneti pe tapet va spun doar atat: Basescu nu are cum sa schimbe trendul pentru ca din asta e construit. Deschiderea lui ramane la nivelul de mahala. Si nu chiar nu avem nevoie de asa ceva. Un om cu carcterul lui DA este bun in opozitie sa atraga atentia.Pregatirea si comportamentul lui intorc de fapt in mormant toti liberali cunoscuti de dupa revolutie si dintre cele doua razboiae mondiale. Sa nu uitam pe taranisti pe care Basescu ia dus in morminte.
    Basescu in opozitie si Geoana pe podium!

    georgian
    2009-11-25 11:39:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 100

    Totusi nimeni nu se intraba de ce Johanis e propus PM si acesta nu apare pe nicaieri.
    Nimeni nu il intreaba nimic,-la tv- stiri inagini cu el de acum o luna !
    Acesta va primi guvernul si porgramul in ziua validarii din mina lui Geoana.
    Si atunci vin si va intreb – chiar cine va lua deciziile pt Romania,d-le Antonesi?
    Se poate un raspuns?

  • 101

    Voi cred ca nu realizati ce spuneti.Chiar vreti sa intrati mai rau in c…t.Nu se va mai uita nimeni la noi, daca il vom avea pe Basescu la guvernare.Mircea Geoana este singurul care ne poate face o imagine buna peste tot in lume.Ganditi-va de mai multe ori inainte sa votati!

    angelica
    2009-11-25 12:24:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 102

    Ceea ce nu ne putem permite cu adevarat este sa continuam inca 5 ani in aceeasi tenta! Fara sa vreau am fost constrans sa urmaresc viata politica din romania pe parcursul mandatului pdl…Asadar vorbesc oarecum in cunostinta de cauza! Basescu nu are voie sa ramana presedinte..

    cornel
    2009-11-25 12:25:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 103

    bai tu asta care nu prea te topesti dupa basescu cea ce nu prea ai cum ca asta ar insemna ca esti …… u nu vezi ca basecu u face nimic pentru tara.in 2004 avea sloganul ” sa traiti bine” si se pare ca el a trait bine cei 5 ani nu si noi.iar in prezent are sloganul “fiecare pentru el” adica ce vrea sa spuna acum prin asta ca in urmatori 5 aani daca va mai fii el la presedentie, va fura doar el. nu cred ca basescu mai merita sa mai fie inca 5 ani de presedentie. Geoana este cel care trebuie sa ii ia locul. pentru ca stim sigur ca basescu nu va face nimic pentru tara.

  • 104

    Pentru postacii de partid PSD v-am mai spus cu argumente logice nu de genul>
    Mircea Geoana este singurul care ne poate face o imagine buna peste tot in lume.Ganditi-va de mai multe ori inainte sa votati!

    Altfel MUCLES

  • 105

    Frate nici makr nu pot sa iti citesc articolul pana la capat, din punctul meu de vedere, ori esti atat de prost inkt iti patineaaza musca pe creier, ori esti puternic renumerat de dictator!!Nu stau acum sa iti explic de ce, ar fii o pierdere de timp, pt k nu pari sa intelegi prea multe din viata asta!!!

    Travor
    2009-11-25 12:31:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 106

    basescu niciodata n-a fost intelept si nici n-o sa fie, e doar un simplu taronoi, care nu se pricepe doar la furat, la altceva, sa faca un lucru maret pt tara nici gand. asa ca n-o sa votez niciodata basescu in schimb il apreciez pe geoana, un diplomat, presedintele de care aveam nevoie

  • 107

    alegem bunul simt si responsabilitatea nu coruptia.gata cu basescu

  • 108

    E usor sa fi habarnic si parerist atata timp cat uzezi din plin de cunoastearea din auzite. Daca exista un rahat atunci acel rahat suntem noi, romanii, pentru toti strainii si asta datorita activitatii de sef de stat a lui Traian Basesu. Pentru asta ii multumesc! Totusi, merit sa fiu reprezentat de un om integru, prezentabil, manierat, cult, cu un discurs elegant, stapan pe propriile desturi si sentimente, docil si coerent! Din pacate, aceste atribute il ocolesc lejer pe Traian Basescu. De aceea VOTEY MIRCEA GEOANA si bine fac!

  • 109

    faptul ca liberlii si maghiarii au hotarat sa il sustina pe Mircea Geoana ,arata ca acestia doresc schimbarea Romaniei,s-au saturat de basescu si minciunile lui,de-a lungul timpului basel i-a trdat pe toti cei care la-u crezut ,a demonstrat ca este un tiran ,caruia ii place sa dezbine si sa dezinformeze…..pe 6 decembrie iesiti si votati,votati schimbarea ,votati Mircea Geoana ……………….MIRCEA GEOANA PRESEDINTE

  • 110

    moft ? pupinbasesc nenorocit ce esti…numai astia ca voi duceti tara in haos..jos tiranu

  • 111

    Dar ce vreti in schimb, sa avem inca 5 ani de Basescu???De ce exista atata ostilitatea fata de Mircea Geoana, un politician si un diplomat de exceptie, un om care vrea cu adevarat sa schimbe lucrurile in tara noastra! O colaborare intre PDS si PNL este absolut normala, cat timp se cade de accord asupra programului de guvernare! Romanii nu mai vor scandal, nu mai vor sa fie bataia de joc a unui tiran! Jos basescu!! Jos tiranul!!

    crisstina
    2009-11-25 15:22:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 112

    Astazi am un sentiment foarte ciudat. Imi e si frica sa spun ca am un sentiment bun cand vad doi politicieni, Antonescu si Geoana, facand lucrurui mari.
    Cand s-au mai facut lucruri mari in Romania? Nici nu-mi mai aduc aminte – poate acum 5 ani, poate acum 10 ani, cert este ca pe mandatul lui Basescu nu am vazut decat scenarii de plastic din care tara nu a avut nimic de castigat, romanii nu au primit nimic bun vietii lor, ci doar – un invingator preparat, fals si bolnav dupa imagine favorabila. Acesta a fost Traian Basescu.

    Am auzit o vorba de duh zilele acestea – sigur – ascunsa in stufarisul de campanie electorala: “etapa Traian Basescu s-a incheiat – acum intram in alta etapa.” Mare vorba dragii mei! Se pare ca romanii au fost pedepsiti sa indure cinci ani de minciuna, cinci ani de scenarii facatoare de bani in gentuta Elenei Udrea, cinci ani de asa zise “succesuri”, cinci ani in care am fost rusinati de existenta unui diletant in fruntea romaniei – toate acestea ca sa ne vaccinam de neam prostism! Cine ar mai vota un alt Traian Basescu dupa experienta ultimilor ani? Cu siguanta, nimeni cu mintea zdravana! – Asa arata un vaccin politic asupra societatilor la pubertate.

    Pe incheiere va voi spune DE CE IL VOTEZ PE MIRCEA GEOANA, PE 6 DECEMBRIE 2009.
    - Il votez pentru ca este fara indoiala un specialist tehnic al relatiilor externe (ar fi culmea sa il votez pe Basescu pe astfel de considerente…)
    - Il votez pentru ca stie sa adune oamenii – indiferent cat sunt de diferiti, cu calmul sau, Geoana este capabil sa ii aseze pe romani la aceeasi masa.
    - Il votez pe Geoana pentru ca a fost capabil sa dea mana cu un liberal – Mircea Geoana a fost capabil sa accepte un etnic german in functia de premier.
    - Il votez pe Geoana pentru ca i-a invins pe cei din PDL fara sa ii insulte. Aici, a fost lectie deschisa de bun simt!!!
    - Il votez pe Geoana pentru ca vreau sa ma razbun pe Basescu. Din razbunare vreau sa nu-l mai vad in veci pe Traian Basescu! Un presedinte care si-a mintit poporul – este un PRESEDINTE TRADATOR!

    Si ar mai fi ceva extrem de important – ALATURI DE MIRCEA GEOANA NU PUTEA FI DECAT UN POLITICIAN DE CALITATE SI UN OM DE CUVANT; JOS PALARIA CRIN ANTONESCU!

    REALIST
    2009-11-25 15:26:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 113

    Este absolut obligatoriu ca Basescu sa plece din fruntea tarii. PDL a inceput sa devina periculos si toxic pentru aceasta tara. Elena Udrea a facut in aceasta perioada tulbure o licitatie de 20.000.000 euro! PDL si Basescu trebuie sa plece imediat din fruntea Romaniei si trebuie impus de urgenta un moratoriu la cheltuirea de bani pana la instalarea noului presedinte si noului guvern!
    Pe 6 decembrie votez ca sa NU IL MAI VAD NICIODATA PE BASESCU INTR-O POZITIE OFICIALA!

    RALUCA
    2009-11-25 15:28:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 114

    Postacii pro Gioana – luati si o pauza de masa, sau aveti pachet de la partid.
    Daca o sa iasa Base ce mai scrieti ?

  • 115

    Unii postaci vad ca o dau pe langa… de exemplu, Raluca voteaza ca Basescu sa nu il mai vada niciodata pe Basescu intr-o pozitie oficiala… ori Raluca da copy paste dupa cineva mai lipsit de cunostinte de educatie civica, ori a luat-o valul. Nu-mi permit sa fac alte supozitii pe seama postacilor PSD pentru ca ei reprezinta viitorul luminos al tarii si nu pot sa fie decat oameni de nadejde dedicati propasirii neamului si contra tiraniei… Oricum, te rog sa nu votezi de asta pentru ca votezi degeaba… si nu as vrea sa fii dezamagita…

  • 116

    Mircea Geoana este doar o marioneta, este o marioneta a lu Iliescu, Hrebenciuc, Vantu, Voiculescu, in schimb Basescu este singur, nu are pe nimeni in spatele lui, este omul potrivit la locul potrivit.Sa nu credeti ca daca sa aliat cu PNL vor castiga, NICIODATA.Oameni si-au dat seama ce fel de oameni sunt Geoana si Crin.

    iuliana
    2009-11-25 16:22:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 117

    MIRCEA GEOANA A VENIT CU UN PLAN, CU UN PROIECT PT A SALVA TARA ASTA DIN MOCIRLA IN CARE NE A BAGAT BETIVANUL ASTA..L AM VOTAT CU TOATA INCREDEREA PE MIRCEA GEOANA PENTRU CA MERITA SI PENTRU CA ARE PUTEREA SA CONDUCA TARA ASTA CATMAI BINE

  • 118

    N AI CUM OM BUN SA L VOTEZI PE CHIORUL DE BASESCU..VOI CHIAR NU VEDETI CA ASTA A FACUT DOAR SCANDAL IN TARA ASTA..??ASTA VRETI SI PE VIITOR??EU NU VREAU..EU VREAU LINISTE SI PACE..EU VREAU SA NU MI MAI FIE TEAMA PT ZIUA DE MAINE SI L AM VOTAT PE GEOANA..

  • 119

    GEOANA MERITA SA CASTIGE..MIRCEA GEOANA O SA CASTIGE PT CA ESTE UN OM CAPABIL, ESTE PT POPOR.MIRCEA GEOANA UNESTE OMENII SI NU DEZBINA..MIRCEA GEOANA INTELEGE PRIN CE TRECE TARA ASTA SI ARE SOLUTI SI PLANURI VIABILE PT A REDRASA TARISOARA ASTA…GEOANA CASTIGA.

    marcica
    2009-11-25 20:00:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 120

    aloooooooo, mai luati domne’ o pauza ca se prajesc calculatoarele! marcico,ilie,ilie inca o data,cristina cu 2 de s, mai usurel mah!poate va mai cedeaza geoana din competenta aia a lui ca……….

    obosita
    2009-11-25 20:08:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 121

    MIRCEA GEOANA ESTE CAPABIL SA CONDUCA TARA ASTA SPRE MAI BINE..IAR ALIANTA DINTRE GEOANA SI ANTONESCU VA DURA PT CA ESTE O ALIANTA BAZATA PE PRINCIPII SI RELATII SERIOASE.

    vasilica
    2009-11-25 20:08:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 122

    SUCCES DOMNULE MIRCEA GEOANA…AVETI SUSTINEREA TARII..SUNTETI PRESEDINTELE TARII..SA VA AJUTE DUMNEZEU…SA IESIM OAMENI BUNI LA VOT SA SCAPAM DE CHIORUL ASTA ALCOOLIST CARE A FACUT TARA DE RUSINE…. INCEARCA SA NE DUCA CU ZAHARELUL..N A FACUT NIK PT TARA ASTA…CU CE TUPEU VINE EL SI NE SPUNE DESPRE ALTII CE SI CUM..MINCINOSULE

    ionica
    2009-11-25 20:09:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 123

    Prea iubite si stimate fost presedinte basinescu, in curand nun e vei mai reprezenta tara, in curand o sa ,,traim si noi bine’’, caci anul asta am sa merg la vot pt a te schimba, mult iubite si schimbate alcoolist sef..in ceea ce l priveste pe ontanu…om fata caracter..BASESCU ESTE ALIATUL SOMAJULUI..BASESCU ESTE UN MARE RAU PT TARA ASTA..BASESCU ESTE CA O BOALA PT TARA ASTA..EU NU L VOTEZ

    GEOANA PRESEDINTE
    2009-11-25 20:10:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 124

    geoana este un comunist “pe care nu ni-l putem permite”

  • 125

    ce expresii!? “rahat” !domnilor si doamnelor suntem in sec 21
    astfel de expresii ar trebui scoase din vocabularul dvs!
    sau aveti “profesori” cu atat de mare infl incat nu puteti renunta la ele!?
    mircea geoana este un diplomat , un adev gentleman , insa dvs sunteti prea orbiti sa obs o realitate evidenta!
    sper din toata inima ca electoratul, in majoritatea sa sa nu fie orb si surd la diferenta evidenta dintre basescu si geoana !
    si oricum , ganditi-va profund, cum poti opina despre cineva pe care nu l-ai vazut la treaba?
    base a avut timp mai mult decat suficient de a ne demonstra “capacitatile sale de presedinte”
    !

    mihaela
    2009-11-27 10:44:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 126

    nu basescu pentru ca metodele lui sunt comuniste din epoca stalinista 1952. mai are sa zica omorati dusmanu de clasa pe chiaburi si pe patroni.

    anticomunist
    2009-12-01 12:04:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala
VoxPublica este platforma de comentarii, bloguri si opinii sustinuta de REALITATEA.NET dar este, si va ramane, un spatiu public, deschis tuturor celor care au ceva de spus intr-un mod civilizat si inteligent: cititori, bloggeri, profesionisti in orice domeniu, jurnalisti freelanceri sau colaboratori ai oricarui grup media sau institutie independenta.
» citeste biografia

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur Becali blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti calatorie candidatura catalin voicu cercetare cianura cluj concert crin criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu experiment Facebook FMI fotbal humanitas Iliescu instantanee intelectuali internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie parlament Parlamentul European pd-l PE Plesu Polirom presedintie protest radu duda Realitatea TV reforma riscograma romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate Senat sindicate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR UBB uichendist.ro Vanghelie Vasile Blaga

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!