RSS Feed

Gîndiţi-vă la nişte chestii simple şi crude. Votez împotriva isteriei şi a entuziasmului

vezi toate articolele de
21 Nov 2009 la 17:58 48 comentarii 1545 vizualizari.

M-am înfierbîntat puţin citind siteul nostru, cu un Alin Ionescu atent la brand, cu un Cosmin Alexandru atent la mîneci. Şi asta pentru că mi se pare că pierdem din vedere nişte chestii ceva mai cinice de spus în cazul bietului nostru vot şi bietului nostru playlist de candidaţi. Alin profită de chestia cu brandul să zică totuşi şi ceva treburi profunde. În cazul domnului Alexandru, aş zice că suferă de sindromul “casei de păpuşi”. Iese tot timpul din ea şi se miră că lumea nu e minunată.

Aşadar iată nişte palme pe care mi le dau înainte să ies la vot:

  • România europeană e lumea lui Adrian Năstase încă, Băsescu n-a reuşit s-o schimbe şi nici nu ştiu dacă mai are rost să ne agităm s-o schimbăm, contractul e semnat. Ne-am cumpărat intrarea cu Bechteluri şi alte plăţi stupide către Vest. E un schimb imoral cu două părţi vinovate. Noi, dar şi ei. Secretul e să nu fim acum deloc nervoşi pentru că ne scade ratingul de ţară..
  • avem nişte candidaţi care seamănă teribil de mult şi asta e bine. Chit că le erup din cap demagogii religioase şi politice cu o frecvenţă uluitoare, toţi trei sînt capabili să întreţină inerţia relaţiilor cu UE fără să supere pe nimeni. Eventual sacrificîndu-ne pe noi. Noi ne-am cumpărat garanţia pentru democraţie dintr-un mall din vest. Credit cu buletinul – vom plăti adică de trei ori mai mult. Şi nici n-am citit contractul. Dar e o garanţie beton. Nu putem fi închişi dacă gîndim incomod. Putem doar rămîne fără joburi. Atît.
  • Marea angoasă de mîine nu e că nu am de unde alege, ci că trebuie să mă prefac că aleg – candidaţii au o demagogie constitutivă profund asemănătoare, au reflexe identice. UE e atît de importantă pentru noi. Şi totuşi nu vorbim deloc despre asta! Iar candidaţii nu s-au străduit deloc să atingă tema pentru că UE seamănă în continuare într-un fel de 40 de virgine musulmane pentru esticii primitivi. Încă sîntem la statutul de dogmă. Iar banii de la UE sînt în continuare nişte mistere pentru iniţiaţi. Toţi au zis de exemplu că PRIMIM bani de la UE. Nimeni n-a zis cît dăm. Ăsta e dogmatismul provincial.
  • Chiar trebuie să mă gîndesc să-l aleg pe idiotul care va asigura prin lene, indiferenţă şi nepotism cea mai lină relaţie cu Vestul. Să nu strice cumva jucărioara asta socială pe care ne-am făurit-o noi aici. Să stea cuminte, să nu crîcnească, adică să ne crească ratingul de ţară – ratingul se obţine astfel: se ia isteria din ziare, se amestecă bine cu isteria politică şi patetism intelectual provincial şi apoi li se transmite investitorilor. Secretul e să nu facem mai nimic sau să facem chestii mărunte bine-bine. Să începem să ne ascundem corupţia sau s-o complicăm pînă nu o mai pricep trei băieţi de la Transparency. Asta fac şi ăia din jur. Şi vom avea rating şi atunci totul va fi bine.
  • Sînt fericit totuşi că e primul vot neisteric. E primul vot la care pot vota cu ochii închişi, la care pot arunca ştampila unde vreau. E cam tot aia. Pot uita chiar şi că partidul de stînga de la noi e cel mai de dreapta, de exemplu. Un impuls slab mi-am găsit în votul anti-Geoană.
  • Nu există reforme morale. Terminaţi cu prostiile astea.
  • Am văzut un apel patetic al lui Vlad Mixich pe care îl cunosc şi-l apreciez, dar care cred că şi-a greşit momentul. El nu înţelege că liniştea istorică în care trăim e un privilegiu imens şi că e cazul să nu mai gîndim înfierbîntat. Acesta e cel mai mare privilegiu. Într-un supermarket, nu e nici o dramă dacă în loc de caşcaval Dobrogea iei caşcaval Vrancea – tot aia e. Fără să glumesc, asta-i o mare chestie. Putem greşi la vot fără să greşim prea mult. Am plătit şi vom mai plăti pentru asta, dar e mişto.
  • Cam asta e singura mea angoasă. Că trăim într-o lume în care tinerii sînt învăţaţi să-şi păcălească clienţii ca să facă un ban (şi asta nu e o chestie românească!) – iar asta se numeşte că eşti expert financiar. Mai mult, mă îngrijorează că ne dorim să luăm din vest zîmbetul fals al vînzătorului din magazine şi să fim civilizaţi pe stradă – astea-s prostii care oricum se învaţă în timp, în secole, ce rost are să ne tot plîngem… Atît vrem. Atît îşi doresc băieţii luminaţi din România. Cedăm repede nervos pentru că nu sîntem destul de “civilizaţi”. Şi mai avem tot felul de probleme mici-mici care au reuşit să isterizeze pînă şi o campanie ternă ca asta. Ăia se bat pe puţinii bani de la stat pentru că nu ştiu să-i facă altfel. Iar noi ne polarizăm pro contra moguli, pro contra Băsescu, pro contra comunism, ne scîrbim de imoralitatea lor uitînd de a noastră şi tot aşa.
  • Nu îndemn la vot, nu îndemn  la stat acasă. Vă îndemn şi mă îndemn să trecem cu calm peste bătaia asta cu frişcă din toamna lui 2009.
  • Încă ceva. Toţi trei finaliştii au o singură problemă. Cînd le pui o întrebare umană simplă, ca măruţă la Cluj sau Turcescu la Bucureşti, ce filme îţi plac sau ce faptă bună ai făcut, toţi trei o iau razna printre soacre, patriarhi şi alte tîmpenii. Asta arată un grad de robotizare ridicat.
  • Cît despre replicile idioate precum “toţi politicienii sînt proşti şi corupţi”, slăbiţi-mă, zău. Votul trebuie executat cum duci gunoiul. Nu e vreun gest măreţ, dar e necesar.  Iar dacă nu sînteţi atenţi tare-mi e că riscăm să ajungem mai proşti şi mai corupţi decît politicienii noştri. Şi atunci să te ţii. Nu mai avem mult oricum.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

Etichete:


48 comments
  • 1

    daca vrem sa ne fie bine trebuie sa mergem la vot….daca nu mergi la vot nu ai nici un drept sa comentezi despre ce ni se intampla……iar romania europeana de acum este a lui basescu si nicidecum a lui bombonel…singurul om de la revolutie incoace care a incercat sa mai faca ceva pentru romania a fost si este traian basescu…si sa speram k va fi

  • 2

    inainte sa ies la vot in primul rand eu nu imi dau palme.poate mi-as fi dat palme in cazul in care nu m-as duce la vot.am ajuns la o varsta la care sunt capabil sa deosebesc un demagog de un om care incearca sa produca o schimbare dar din pacate este atacat din toate partile tocmai datorita acestei vointe.dar totusi basescu este un om capabil sa le puna capac acestor grupuri de interese.

  • 3

    Impotriva isteriei (antonescu deci) si a entuziasmului (fals, as adauga eu…dl.Geoana adica)

    andrap
    2009-11-21 18:12:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    delicioasa supica, shefu! ushor de digerat, muzica mijto pe fundal, localul insonorizat…
    bine-ar fi sa fie cum scrie aici, da imaginea-i din satelit putin, si sigur ca textul nu e pentru someri sau pentru studenti in ultimul an de facultate, care stiu deja ce ii asteapta dupa licenta

  • 5

    d-lor jurnalisti, sa va fie rusine pentru ideea pe care o transmiteti prin aceste articole? Cum adica sa nu conteze cu cine votati?Votati un Geoana cu tot grupul mafiot de PSD-isti in spate pntru a ne intoarce la regimul lui Iliescu…votati un Antonescu pentru a-i da mai multa mana libera lui Patriciu? Sau un Basescu care a fost primul ce a propus o reformare a sistemului, o trezire a cetatenilor prin organizarea de referendum.

    julienne
    2009-11-21 18:18:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    primul comentariu intelept pe care l-am citit dupa shusha aia de ieri

  • 7

    Costi
    Frate, nici eu nu merg la vot altfel decit tine. Merg calm, atent, pasnic, politicos, detins, atent la interesul meu – asa cum mi l-am calculat eu (poate prost) – si la al acelei tari viitoare (din urmatorii 5-10 ani) pe care incerc, cit ma duce pe mine imaginatia, sa mi-o inchipui cit de compatibila cu viata mea viitoare, asa cum mi-o planific acum/poate altfel peste 3 ani (in fond e viata mea, nu?:). Asta e tot:))

    Alin Ionescu
    2009-11-21 18:24:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    De ce nu ma duc la vot sau cum si-a ratat Kafka locul ideal de nastere: pe malul Bahluiului
    Prin iulie mi-a expirat buletinul, prin august m-am prins de faza, prin septembrie mi-am facut vint sa ma duc sa-l schimb. Ma duc cu tot dosarul, care cuprindea si duplicat al actului de proprietate asupra apartamentului, ca noi am pierdut originalul. Duplicat legalizat, de la notar, care inlocuieste pe deplin originalul, in orice contex juridic. Nu si la politie, unde mi se spune ca nu e valabil, tre sa vina sectoristul acasa, sa vada cu ochii din dotare ca eu sunt eu si locuiesc acolo. Ma rog. Povestea dureaza, mi s-a spus, cam 2 luni. Bun, si eu ce fac fara buletin. Pai, faceti o cerere si vi-l lasam pe ala vechi. Da e expirat, zic eu. Eh, asta e, zice el. Bun. Timpu trece, vine sectoristu, se lamureste cum sta treaba cu problema ontologica precum ca eu as fi eu, ci nu vecinu; la timpu cuvenit ma duc la politie sa vad daca, printr-o minune, e gata actu. Ei, sectoristu a trimis confirmarea cuvenita, dar a aparut o alta problema: pe certificatul meu de nastere e gresit numele mamei. Pe ea o cheama Garofita si pe certidicatul meu de nastere scrie Garoata . Va dati seama, zice politaiu, daca e un fals. Pai cum pusca mea sa fie fals, zic eu, ca doar am trait 40 de ani cu certificatu asta, am facut facultate, mi-am dat doctorat, m-am maritat cu el, mi-am facut de trei, patru ori buletine de identitate cu el (ca eu le cam pierd), si n-a mai fost fals. Si de ce-ar fi fals, ii mai zic, ce mama ma-sii, retrocedeaza astia Pelesu lui D M cu mama Garoata, nu cu mama Garofita, sau cum?! Da, zice el, probabil ca n-a observat nimeni. Pai, zic eu, dumitale de ce-ai observat? (retoric, fireste) A, zice el plin de sine, eu sunt un functionar foarte atent. Da eu ce fac? il intreb. Simplu, zice el: faceti poze, faceti cerere, va eliberam un act provizoriu si va duceti frumos in orasul Victoria, jud Brasov, unde v-ati nascut, si va scoateti un alt certificat de nastere. Cu el, faceti un alt dosar si va facem buletin. Da-mi decontati drumul? Ca doar suntem in Iasi! si timpu pierdut pentru prostia voastra? intreb eu. Se uita revoltat la mine si zice ca nu. Pai nu ma duc, zic eu. Pai va amendam, zice el. Pai nu e vina mea, zic eu. Nici a mea, zice el. Am facut un tambalau infernal, fireste, dar nu mi-a folosit la nimic!

    Acu imi dau seama ca la ceva tot mi-a folosit: am temeinic motiv sa nu ma duc la vot. Nu tu certificat de nastere, nu tu buletin, trai, neneaca, pe barba lu Blaga sau a cui s-o nimeri.
    Dupa turu 2 ma duc sa vad daca imi pot rezolva problema actelor. Bafta tuturor votacilor cu buletin.

  • 9

    Eu cred ca Bese daca a reusit sa-si posteze amanta si fetele in posturi caldute si sa ascunda peste 700 de nave de nu mai stie nimeni unde sunt e un invingator iar colonia asta cu pretentii de UE nu merita altceva..Voi vota Bese si ma pregatesc de plecare..Succesuri..

    Victor
    2009-11-21 18:32:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 10

    Ma scuzi, dar nu inteleg decat vag atitudinea asta extradilematica.
    In virtutea neutralitatii (?) publice a jurnalistului inteleg sa nu faci “campanie” cuiva anume.
    Mai inteleg sa vezi ca optiunea ta nu e varianta “perfecta”.
    Cum inteleg si nevoia de a scrie pe tema asta.
    Ceea ce nu inteleg, dar deloc, e cum poti fi in acelasi timp dispus sa votezi si nelamurit cu adresantul votului.
    Daca ai problema asta (eu cu cine votez?) se numeste ca nu vrei sa mergi la vot.
    Atunci mai bine stai acasa.
    Iertata imi fie comparatia, dar votul seamana cumva cu un act sexual: presupune atractie/erectie.
    Daca_nu_nu, dupa o expresie inspirata a unei vizitatoare a blogului … :-)

    preocupat
    2009-11-21 18:47:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    Tre’ sa-l iubesti mult pe Base incat sa crezi ca are o amanta. Ar vrea el. Tot mai rade cineva la bancu’ asta?

  • 12

    Votul este extrem de important, este o datorie civica a fiecaruia. Valori precum responsabilitatea si simtul civic nu trebuiesc uitate, cum de altfel nici patriotismul nu trebuie sa moara. Presedintele face apel la renasterea acestor valori iar noi trebuie sa vizualizam si sa simtim importanta lor.

    isobel
    2009-11-21 18:50:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    Cred in schimbarea Romaniei.Timp de 5 ani,Basescu a facut primii pasi in acest sens.Romania e inca zapacita dupa ce a trait 15 ani sub talpa psd-istilor.Isi va reveni cu siguranta,se cere timp,vointa poporului si activarea puterii decizionale a acestuia(prin referendum).Romania va trece si peste criza si va reveni pe linia de plutire!

    miha3lla_
    2009-11-21 18:52:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    @julienne băi tu vorbeşti serios? eu sper că eşti ironică.reformare a sistemului, o trezire a cetatenilor prin organizarea de referendum??!?faptul că al treilea om în stat e o gagică, Roberta. Că Udrea e doamnă ministru şi Boc şi prim ministru şi ministru justiţiei aşa e treaba reformată? trebuie ca viata ta e o drama daca zici ca pe basescu il intereseaza parerea oamenilor si d-aia face ref.. daca ar fi pus intrebarea sunteti de acord ca la cotroceni la mine sa fie angajati maxim 5 oameni ce crezi ca ar fi raspuns lumea? :) )te aflii intr-o drama :) )

  • 15

    Alin Ionescu este atent la brandul altora, dar nu si la al lui. Dupa ce termina teoria, incepe teroria :P
    Ii ai in suturi pe portocalii din te miri ce.

    cineva
    2009-11-21 19:06:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    entuziasmul mi l-am pierdut recent,cu isteria am cochetat doar in 2000, cand trebuia sa alegem intre vadim si iliescu…acum voi vota lucid, cu mana ferma, de chirurg. votez pentru ca trebuie si merg pe logica rationala, dar trista, a raului cel mai mic. n-a fost stralucit intre 2004-2009, dar a fost mai bine ca inainte.

  • 17

    @Radu, help, si eu ma afluu (ca daca te afli se scrie cu 2 de i, asta e!) intr-o drama, respectiv aceeasi! Deci (1) Crezi ca lumea e proasta complet, nu stie ca daca-s 5 la Cotorceni nu se poate lucra, deci mai bine si fara aia, sa-l inchirieze, da-l incolo!. Daca e asa de proasta, OK, merge absolut orice ministru, chiar si Alina Gorghiu! ori
    (2) Crezi ca lumea nu-i complet cretina si deci nu merge orice ministru. Intrebare: era mai bun Chiuariu la justitie? Un prof universitar nu te atrage? Cartea nu-ti mai place? Auzi la el, al treilea om in stat e o gagica, adica nu e un gagiu sau ce?

    Scrii des misoginisme d-astea? Vezi ca se intimpla ca in Europa sunt niste gagici chiar primul om in stat, dar in Rusia nu, poti sa incerci acolo. Era mai bun Banicioiu?

    E mai bun Bogdan Olteanu in CA la Banca Nationala, sa maninca si gura lu Patriciu o informatie, decit Udrea ministru?

  • 18

    cel putin referendumul va reduce numarul celor care ar putea sa fie tentati sa muste din ciolan! cred ca e un pas mare in directia potrivita si multi vor regreta timpurile de demult..de fapt, deja le regreta, dar din fericire vor ramane doar cu atat!

  • 19

    Atitudine emo, labilitate.
    Avem pretentia ca dupa 20 de ani sa fim la nivelul democratic al perfidului Albion, la nivelul Germaniei sau Frantei; poate si la nivelul unchiului Sam.
    Nu cu deznadejdi teatrale si caramizi patriotice in piept se reformeaza Romania. Ci in timp, cu cariere ratate si asumate cu curaj. Pentru ca unele hotariri care se vor dovedi peste ani foarte bune, la zi sint taxate de catastrofale si vor narui cariere.
    Avem prea multi oameni priceputi la politica si prea putini oameni politici.

    victor L
    2009-11-21 19:29:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    Cata blazare, mai Costi Rogozanu! Nu-ti e greu sa-si duci pana si gandurile astea ucigatoare, frate? Cand calculezi, nu-ti tremura pda-ul, frate? Calculatorul, el insusi, nu casca somnoros cand iti inghite cuvintele, unul dupa altul? Ce grea si nasoala e viata asta, indiferent whenever you are…
    :lol:

    nicole
    2009-11-21 19:35:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    D-le C.Rogozanu, unde erati cand sa scris acest articol? de aici de pe muntese observa ca nu erati de fata.

    cainelemuntelui
    2009-11-21 20:03:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    Basescu obosit, probabil lupta cu coruptii si mogulii l-au epuizat:Antonescu artagos,aruncand sageti in dreapta si-n stanga,parand sigur pe el dar transpiratia l-a tradat:
    Geoana, avand o eticheta nemeritata,un Crin Antonescu turbat ,un Basescu ranit ,un moderator vizibil antagonist,a facut fata in ciuda tuturor celor care-si dau parerea…de ce este cel mai bun?!…si-a strans partidul in jurul lui in momente grele…intr-un regim BASESCU la care grija primordiala a fost spargerea acesstui partid….a reusit cu taranistii,a reusit cu liberalii dar n-a reusit la Geoana…asta-i realitatea…Geoana invinge…in ciuda liberalilor ,a pedelistilor si ai celor care ne bagau comentarii faustoase pe gat….obisnuiti-va!…

    votant
    2009-11-21 20:08:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    Doamne, ce imatur esti Rogozanu! Ai totusi scuza “literatorului”. Intreaba-l pe Oantza (e meserias in economie 100%) CUM va arata bugetul Romaniei pe 2010 INDIFERENT DE CINE VA FI PRESEDINTE si apoi inchipuietzi-i pe gionelu si porumbacu cu portavocea in mana in mijlocul ciobanilor furiosi ca Basescu acum o luna la Cotroceni. Si nu vor fi numai ciobani.

  • 24

    “candidaţii au o demagogie constitutivă profund asemănătoare, au reflexe identice.” Subscriu. E de nepovestit cat m-am enervat ieri dandu-mi seama ce gaunos e cel pe care eram hotarata sa il votez…
    Azi am recapitulat nauca: ideologie, solutii concrete, (hal de) partid, caracter. Greu.
    In fine, sunt de acord ca trebuie sa-i acordam politicii atata atentie si credit cat sa nu ne deturneze de la ceea ce avem fiecare de facut.

  • 25

    Domnule Rogozanu aveti perfecta dreptate in unele privinte. Cu toate ca majoritatea colegilor dumneavoastra sustin ca aceasta confruntare a fost un suces ceva nemaivazut in ultimile campanii electorale, eu am perceput aceasta confruntare ca pe o farsa pusa la cale de domnul Turcescu al carei efect va fi vizibil in urmatoarele 48 de ore. O campanie electorala plina de atacuri la persoana fara un program electoral clar de a scoate tara din criza, o cpnfruntare doar intre trei candidati din 7 cu posibilitatea de a castiga alegerile, lasand la o parte sondajele pe care eu in special nu dau nici doi bani pentru ca stiu cum se fac (MAI ZILELE TRECUTE DOI SONDATORI, NU MA INTERESEAZA SI NU AM CERUT NUMELE INSTITUTULUI, CAND AM PRONUNTAT NUMELE CANDIDATULUI PE CARE IL VOI VOTA, AU PLECAT LASANDUMA VORBIND SINGUR). Deci votul meu va pleca spre un candidat care nu se numara printre cei trei grei dar am constiinta ca este cel care macar in proportie de 60% ma reprezinta, ca se gandeste cat de putin la problemele mele, ca eu individul complet descoperit in fata farsiorilor care ne-au condus si ne conduc in prezent as avea o sansa sa traiesc cu adevarat nu bine ci in limitele normale ale unui trai decent. Va las sa ghiciti singur pe cine voi vota cu mentiunea ca daca TB mai prinde un mandat 40 de zile pentru mine va fi doliu.

    Conservatorul
    2009-11-21 21:02:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    daca vreti sa traiti si voi bine nu mai votati cu basescu. acet hot infect( de cand nu am mai zis asta) al romaniei, pe care nimeni nu-l mai crede.eu unul cred ca geoana este urmatoarea optine pentru romania. omul asta a fost ales ambasador al americi, adica aia l-au ales ca pe un strain si nu il alegem ca unul de al nostru. plm in 2004 am ales un mainar infect sa ne conduca tara, nu credeti ca tr sa mai avansam si noi si sa alegem de data asta un ambasador,nu trebuie sa stagnam, trebuie sa atacam, iar xcel mai bun atac este aparare.tr sa iesim sa ne votam conducatorul, pentru asta este votul ca daca nu votau aia din parlament si alegeau pe cine vreu aia.atunci va revoltati nu” ca dc nu alegem noi” , uite ca avem ocazia maine, haideti sa nu o ratam. votati nu referendum.votati GEOANA PRESEDINTE

  • 27

    Si pe mine m-a surprins comentariul lui Cosmin Alexandru despre maneci, dar l-a facut dupa niste evaluari de substanta. A si zis ca problema manecilor nu e esentiala; mie mi s-a parut mai mult un pretext simpatic pentru comentarii despre orizont temporal si haine (la propriu si la figurat), la copii si adulti.

  • 28

    Domnule Rogozanu, eu sunt ardeleancă. Întreb:
    De ce aţi scris la Măruţă ”m” mic şi la Turcescu ”T” mare???
    Rog răşpekt!

    daca_nu_nu
    2009-11-21 22:30:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    daca_nu_nu,
    deci protestezi si tu?

    victor L
    2009-11-21 22:51:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 30

    excelent articol, felicitari!

  • 31

    @ Victor L #29
    Fireşte! De aceea m-am mirat că ai luat-o personal. Eu protestez peste tot!!! Dacă eşti atent la comentariile mele – mersi de atenţie – vei vedea că intru ori la bâză, ori să fac un adaos, ori să emit o altă părere decât cea din postare. Dacă_nu_nu. Citesc şi bag la cap. Ce să-i spun omului? Vaaai, ce scamă aveţi, domnule Rogozanu??? (Asta numa la recoru i-am zis-o, la o şedinţă când s-o trezit una să-i mulţumească pentru că şi-a făcut timp pentru noi, auzi… Aveţi o scamă, dle R., vedeţi să nu plecaţi cu ea…) Păi, n-ar muri de râs aici dl Rogozanu??? Să vină la mine unul să-mi spună: Vaaai, ce doamnă superbă!!!??? Din chestia asta se poate muri, dragă, sau mai rău, te poate sminti!!!

    daca_nu_nu
    2009-11-21 23:04:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 32

    @ daca_nu_nu,
    chiar daca o iau in nume personal, n-o iau in nume de rau.
    Uneori, dupa felul in care intuiesc a fi, im vine sa cred ca nu esti ardeleanca; parca ai fi putin si olteanca.

    victor L
    2009-11-21 23:27:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    @kamy şi toţi cei cu un creier pipernicit ca al ei
    O inepţie mai mare decât asta că dacă nu mergi la vot n-ai dreptul să comentezi (adică şi să interpretezi fapte, spuse, evenimente) – antonescu a declarat chiar că n-ai dreptul să critici – nu e întrecută decât cretinismul patent al lui Mircea Badea, ăla care crede că dreptul de-a critica ţi-l dă cuantumul de taxe plătit. Plăteşti, critici, nu plăteşti, nu critici.
    Ar fi obligatoriu pentru toţi cei care se-apucă de post-it pe blogurile altora să mai pună mâna şi capul să citească câte ceva înainte. spre exemplu declaraţia drepturilor omului. veţi vedea acolo că nu scrie nicăieri că dreptul la opinie ar fi condiţionat, în vreun fel, de prezenţa la vot, de venituri, etc.. aşadar, cei fără creier să se abţină şi de la vot, şi de la „voce”. deja am făcut urticarie.
    ah, dacă cumva declaraţia drepturilor omului vi se pare lipsită de relevanţă într-un stat democratic, adică de drept, mergeţi la un medic. de urgenţă.

    onofre
    2009-11-22 00:08:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 34

    articol misto, bravo Rogozane!

    cu atat mai mult cu cat mai si aberezi, asa cum te stiam.

    teoria o ai faina, dar cand cobori in concret esti mai “aerian”.

    de ex.: Base a fost OK LA “lntrebare umană simplă”, sotia, fapta buna etc. dar nu se incadra in teoria ta si i-ai bagat pe toti trei in aceeasi oala ca sa iti iese (nu zic ca nu sunt, dar, vezi tu, practica-cam bate teoria,) exemplul nu e bun. sunt eu “prea” perfectionist”?

    dar tot simpatic esti, iar articolul e bun, finalul – memorabil.

  • 35

    Singurii care a incercat sa mai fure cate ceva pe la sate au fost Geoana si Basescu.Noi astia cu internetul in creieri vom vota Antonescu .Are nevoie de foarte putin sprijin sa scape tara de comunisti .

    Basescu 35,9
    Geoana 24,8
    ANTONESCU 23,3
    Oprescu 7
    Vadim Tudor 4
    Kelemen Hunor3
    Gigi 1

  • 36

    Comentariul dvs ascunde o iresponsabilitate funciară. UE, cinică, e un binefăcător care ne jupoaie. Cu scârbită detaşare, opinăm că civilizaţia este o isterie, în vreme ce liniştea istorică în care trăim este un privilegiu… Nu pot decât să vă spun că etimologic, în Grecia lui Platon idiotés însemna “persoană izolată, indiferentă la problemele cetăţii”. No offense!

    Sertorius
    2009-11-22 05:02:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 37

    UE e la fel de importanta cum era URSS inainte de ‘89; e aceeasi paradigma, doar ca are o fata mai umana; suntem mai importanti pentru UE decat e mai importanta UE pentru noi: majoritatea unitatilor economice mari sunt privatizate cu capital strain, deci nu mai sunt ale noastre, plus piata de desfacere pt. produsele lor. Libera circulatie, atata ne-a ramas, dar la ce ajuta daca n-ai drept de munca si bani, tara noastra fiind la polul saraciei?; in aceste conditii, niciun politician n-a abordat subiectul UE, adevarul e ca jocurile au fost sa intram in UE, fara mari eforturi.

  • 38

    Antonescu imi pare a fi un basescu dar in variata mai tanara..am trait o mare dezamagiere in seara asta..antonesuc si a arata adevarata fata..de mare incompetent si un mare hot..sa se gandesca bine la ce promite,ca sunt convinsa ca dupa alegeri va reveni la starea lui de mare absent..

  • 39

    N am fost niciodata o sustinatoare a lui antonescu sau basesescu, iar dupa confrunare mi am intarit convingerea ca domnul Geoana merita sa fie presedinte si va fi presedinte…ceilalti doi nu sunt decat niste incompetenti..

    PE GEOANA O SA L VOTEZ
    2009-11-22 11:00:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 40

    Geoana este speranta Romaniei de maine.Geoana o san e aduca pe fagasul cel bun

    PE GEOANA O SA L VOTEZ
    2009-11-22 11:01:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 41

    Sunt sigura ca Mircea Geoana o sa castige…are si cele mai mari sanse..antonescu a fost si va ramane un mare absent de pe scena poltica, iar basescu e varza saracu..
    Geoana este speranta Romaniei, Geoana are sansa nostra de maine..Geoana este schimbarea Romaniei in mai bine si de asta merita votat cu incredere..Geoana ne poate readuce increderea in noi si in zilele in care va putea fi mai bine..

    GEOANA O SA CASTIGE
    2009-11-22 11:03:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 42

    In continuare pe strada Carol 1 din Craiova se face campanie electorala. Am sesizat presedinta comisiei de vot, dar aceasta mi-a transmis ca desi a anuntat Primaria Craiova, nu s-a luat nicio masura nici pana la aceasta ora.

    gabrielcr
    2009-11-22 11:04:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 43

    Fereste ne Doamne de oameni ca basescu sau antonescu, acesti indivizi seamana ca doua picaturi de apa..doi mincinosi si doi incompetenti.nu si uroaresc ecat propriile interese..nimic altceva..nu I intereseaza de oamenii acestei tari.doar la asta ma gandesc..

    ilinca
    2009-11-22 11:05:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 44

    INTR ADEVAR TREBUIE SA MERGEM LA VOT..TREBUIE SA VOTAM SCHIMBAREA..IAR SCHIMBARE NU ESTE BASESCU CARE IN TOTI ANII ASTIA NU A FACUT NIMIC PT TARA ASTA, NU ESTE ANTONESCU CARE DE FAPT A FOST UN MARE ABSENT SI ASA VA RAMANE..SINGURUL PE CARE L VOTEZ CU INCREDERE ESTE GEOANA

    SINGURUL PE CARE L VOTEZ CU INCREDERE ESTE GEOANA
    2009-11-22 11:06:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 45

    Sa iesim oameni buni la vot sa nu ne mai lasam dusi de nas si pacalitit de altii..sa iesim la vot si sa votam cu incredere un singur om ce meriata si un singru candidat ce are sanse sa castige.S l votam pe cel ce se gandeste intr adevar la popor, sa l votam pe cel ce ne poate readuce speranta ca intr adevar poate fi mai bine..EU O SA L VOTEZ PE MIRCEA GEOANA..si l votez din tot sufletul.

  • 46

    O sa merg la vot, si o sa indemn si pe altii sa mearga la vot..sa iasa la o plimbare in ziua asta calda de toamna sis a votez un om cu un sufelt la fel de cald si deschis catre popor.Eu am in sufelt si in gand un singru candidat si sunt sigura ca o sa castige..MIRCEA GEOANA

    MIRCEA GEOANA
    2009-11-22 11:10:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 47

    @ Victor L #32
    NU, Victor, NU-o vei lua personal!!! În ciuda aparenţelor, am atâta minte să judec (zici că-s Agripina), că-n spatele nick-ului se află o persoană de calitate. Poate de aceea sunt atât de îndârjită. Uneori. Alteori nu.

    daca_nu_nu
    2009-11-22 11:18:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 48

    Votez impotriva comunismului, minciunii si a furtului. Votez impotriva lui Basescu !!

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

alegeri alex mazilu antonescu aur basescu Becali blaga blog Blogviu interviu BNR Boc BOR campanie candidatura catalin voicu cluj concert cristian preda criticatac criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu Elena Udrea experiment Facebook film FMI fotbal guvern humanitas Iliescu instantanee internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie Parlamentul European pd-l PDL Plesu pnl Polirom ponta protest psd radu duda riscograma rmgc romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate sondaj steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR uichendist.ro usl Vanghelie Vasile Blaga Videanu

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!