RSS Feed

Homofobii români au inventat mașina timpului! Cu o semnătură și un vot trimit o țară întreagă în trecut!

vezi toate articolele de
23 Jul 2016 la 20:44 comenteaza acum 2554 vizualizari.

Referendumul propus de Coaliția pentru familie costă aproximativ 20 de milioane de euro. Felicitări! Aţi câştigat! Acum așa zisele familii tradiționale vor putea să își continue viețile pure și neîntinate mulțumindu-i lui Dumnezeu că ei, semnatarii, sunt mulți, mulți, dar… puternici.

Și-au arătat mușchii în fața unei minorități strivite de prejudecăți. Minoritați care au fost mii de ani persecutate, ucise, discriminate, încarcerate, gazate, respinse de spiritul inchizitorial al celor cu “moral și prințipuri”.

Oameni fară empatie la durerea semenilor discriminați pentru că pur și simplu așa s-au născut. Știu că o să apară homofobii care susțin că persoanele LGBT nu s-au născut așa, că este de fapt o conspirație, un lobby la nivel mondial, un păpușar care manipulează totul. Occidentul vrea să distrugă sufletele pure ale românilor ortodocși prin propaganda LGBT. Păpușarul este vândut lui Satan, etc.

Orice teorie a conspirației pare adevărul absolut în ochii injectați de ignoranță și ură ai homofobilor. Faptul că există 1500 de specii de animale la care se întâlnesc, de asemenea, comportamente homosexuale nu spune nimic? Pe animale cine le manipulează? Tot Soros ;) ?

Dar uitasem! Fundamentaliștii nu au evoluat din animale, ci se cred “Homo Divinus Superiorus” făcuți din har sfânt și tămâie, nu din carne și oase. Pentru ei teoria evoluției este o simplă teorie, nu un fapt validat de întreaga comunitate știintifică.

Felicitări că sunteți mulți și că aveți putere! Puterea de a restricționa drepturile altora pentru că doar voi, heterosexualii homofobi și superiori le meritați! “Ceilalți să se ducă în Olanda” așa cum ne-a zis Becali într-o emisiune la Realitatea TV, să nu infectăm aerul sfânt din România.

Din păcate, cu lacrimi în ochi, foarte mulți tineri minunați deja au plecat pentru că nu sunt înteleși, reprezentați, respectați și acceptați în țara în care s-au născut.

Felicitări! Doriți să rămâneți doar voi în România pe care încercați să o epurați de orice nu corespunde modului vostru strâmt și dogmatic de înțelegere a realității! Rugați-vă să aveți conștiința împăcată după fapta imorală comisă atunci când ați semnat împotriva semenilor voștri care poate vă sunt colegi, prieteni, fii sau fiice, oameni cărora le refuzați umanitatea și demnitatea atunci când le respingeți egalitatea în drepturi.

Dar oare unde o să vă rugați pentru iertarea păcatelor voastre?

Biserica, lăcașul unde ar trebui să se vorbească despre toleranță și iubire, îndeamnă enoriașii să restrângă drepturile unor semeni care sunt diferiți și vulnerabili. Iisus vorbește despre toleranța și acceptare și nu despre excluderea unor semeni de-ai noștri de la masa drepturilor.

Dar Biserica Ortodoxă nu și-a cerut încă scuze pentru sutele de ani în care a exploatat robii romi! Biserica Ortodoxă nu și-a cerut încă scuze pentru discursul înjositor față de femei pe care îl practică! Biserica Ortodoxă nu și-a cerut încă scuze pentru că îi dorea pe homosexuali în închisori și s-a opus eliminării Art. 200 din Codul Penal! Biserica Ortodoxă nu și-a cerut încă scuze pentru colaborarea cu regimul dictatorial comunist! Mi-aș dori să își ceară scuze pentru ororile susținute în trecut întrucât doar așa se va recupera din punct de vedere moral. Altfel nu poate pretinde pretenții de a fi un reper pozitiv pentru această țară. Alți lideri religioși au făcut deja gesturi de smerenie cerând scuze pentru mari erori din trecut ale bisericii, iar acum se bucură de un respect crescând în lumea civilizată.

Persoanele LGBT nu merită dreptul la moșternire? Nici dreptul de a face un împrumut la bancă? Ei nu plătesc taxe și impozite precum toți ceilalți? Ei nu sunt cetățeni? Nu sunt oameni? Nu este un principiu democratic universal valabil că TOȚI oamenii sunt egali în drepturi?

Dacă persoana iubită, partenerul cu care a împărțit viața, este pe patul de spital, cea mai dragă persoană din lume a celui bolnav nu are dreptul de a-și vizita partenerul pentru că majoritatea homofobă nu îi recunoaște dreptul de aparținător?

O alta obsesie a homofobilor este în legătură cu adopția. Imaginați-vă copii violați, abuzați, flămanzi, puși la cerșit, murdari, analfabeți, fără nici un viitor, și un copil crescut de o familie gay care primește educație, iubire, afecțiune, sprijin, siguranță. Ce alegeți? Cei 3 milioane de români au anulat șansa unor copii abandonați de către familiile tradiționale de a fi adoptați de către o familie LGBT iubitoare.

Cuplu gay cu copii adoptați

Copil al nimănui

Puteți face abstracție de mărturia primită recent pe facebook de la acest tânăr gay?

“Am trăit cu speranța că CCR va face un prim pas spre toleranță, am trăit cu speranța că printr-o decizie istorică pentru toleranța nu voi mai fi nevoit să îndur cruzimea familiei, colegilor și a celor din jurul meu, fața de mine. Vreau să cred că va veni ziua cand nu voi mai fi bătut la școala de colegii mei homofobi, când nu voi mai fi șantajat/maltratat psihic de familie ! Scriu acestea cu lacrimi în ochi, mă descarc de durere, durerea care devine din ce în ce mai mare, odată cu distrugerea speranțelor!”

Acest băiat este pericolul care pândește România? Împotriva lui și a celor ca el se unesc forțele a milioane de români care își încordează mușchii prejudecăților lor ca să lovească o minoritate fragilă? Asta e ‘normalitatea’?

Ioana Stăniloiu

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

Etichete: ,


No comment
  • 1

    Multumesc pentru tot ce ai scris. Esti un om extraordinar.

  • 2

    Ati face un mare serviciu Romaniei daca tu si Remus Cernea v-ati muta intro tara mai civilizata si sa lasati pe noi homofobii in pace aici in Romania. Ce ziceti?

    Silviu
    2016-07-24 01:19:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    Ai face tu un serviciu tării daca v-ați muta toti in Pakistan la frații voștri talibani homofobi, ce zici Silviu?

    David
    2016-07-24 02:51:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    Savanto, esti atat de aberanta in clevetirile tale, ca ai impresia ca daca pozezi in grandoare, gata ai si dreptate.

    Partea aceea cu drepturile, nu ar trebui sa apara in acest articol, pentru ca drepturile le aveti.
    Ce dracu te victimizezi atata, stiind ca aveti parteneriatele?

    Ma gandesc ca trebuie sa atingi niste idei preconcepute, iar obiectivul asta te tulbura sa nu vezi realitatea.
    HELOOO, noi nu aven nicio treaba cu parteneriatele!
    Dracu m-o pus sa te mai caut si pe tine, oamenii ca tine ar trebui sa fie pedepsiti in mediul public.

    Asa cum eu daca te-as injura as fi pedepsit, asa si tu ar trebui sa fii pedepsita pentru ca faci afirmatii nefondate egal de grave ca si o injuratura.

  • 5

    Vedeti-va de viata voastra si lasati oamenii NORMALI in pace.Copiii au nevoie de familie ,nu de promovarea in masa a homosexualitatii ca fiind ceva normal.Copiii sunt fiinte vulnerabile ,in formare, ca il creste un orfelinat sau un cuplu gay ambele sunt situatii traumatizante.Nu mai va dati de ceasul mortii si lasati-ne cu aberatiile voastre.Aveti drepturi cat sa nu deranjati.Ca heterosexual nu ma tavalesc pe jos ca mi se incalca drepturile zi de zi , nu umblu in fundul gol in parade dezgustatoare, etc…E o propaganda bolnava si vicioasa .Aveti deja dreptul sa fiti acceptati asa cum vreti voi sa fiti,casatoria si adoptia este o incalcare grava a eticii .Sunt multe de zis ,iar acest articol scris pare sa fie o manevra slugarnica de a fi bagata in seama.

    ChouChou
    2016-07-24 08:20:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    Bravo, Ioana! Un articol scris impecabil. Esti un om cu idei foarte bune. Tine-o tot asa! :)

    AlexGabi
    2016-07-24 11:21:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    Trebuie facut ceva la capitolul constientizare. Nu putem Sa lasam homofobii sa-Si daca meandrele. Am scapat tara de Gold Corporation Si Gaze de sist ca Sa fie controlata de fundamentalisti ortodocsi?

  • 8

    @David:

    Care Pakistan bai vampirule energetic?
    Indragite-as, noi nu suntem ca Pakistan, ci ca Germania, Austria, Suedia, Italia…cu astea ne potrivim in aceasta privinta.
    Oricum dreptatea nu o demonstreaza maneverele astea, ca vezi doamne tot ce vine din SUA trebuie sa acceptam neconditionat.
    Acceptam lucruri bune de la ei, pentru ca si noi romanii avem inteligenta.
    Oricum ei sunt asa de avansati pentru ca au bomba atomica, nu pentru ca ar fi nu stiu ce fel de luminati.

    Razvan
    2016-07-24 13:44:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    Sa zicem ca nu am nimic cu ei, nu sunt de acord sa fie ucisi sau alte tampenii. Dar nici nu sunt de acord sa ii vad pe homosexuali pupandu-se pe strada si comportandu-se ca niste fetite. Sau controlati-va gesticulatia mainilor, mimica fetei, vocea, pentru ca este penibil, cu toate ca pe moment nu va dati seama. Nu va mai comportati ca joste fetite, cand voi de fapt sunteti baietei. Vrei sa fiti gay, ok, dar comportati-va tot ca niste barbati. Faceti ce vreti, atata timp cat nu va afisati in public. In legatura cu infiatul… mi se pare foarte ciudat si va spun si de ce: copilaria este perioada in care se dezvolta intelectul unui copil. Toate evenimentele, absolut tot ce vede si se intampla in jurul lui il marcheaza. Uite, incerc sa dau un exemplu… Cand ne nastem, suntem ca un calculator cu un hard gol. Pe masura ce crestem, acumulam informatii. Iar ele se depun sa zicem in niste foldere. In adolescenta, folderele acelea inevitabil vor fi deschise, iar persoana respectiva va retrai amintirile. Nu putem schimba trecutul, nu ne putem sterge amintirile. Copilul acela va avea acelasi mod de gandire ca cei doi parinti adoptivi. Va crede ca este bine tot ce a vazut la ei si va aplica acelasi exemplu. Va scadea probabil si natalitatea. Incercati sa intelegeti ca sunteti o minoritate si niciodata o minoritate nu a invins majoritatea, din nici un punct de vedere. Si poate cea mai enervanta chestie la comunitatea LGBT este ca voi nu va multumiti daca ati fi integrati in societate, voi vreti toata lumea de partea voastra. Vreti ca toata lumea sa aiba orientarile voastre. Acceptati faptul ca nu se poate. Asa cum voi sustineti ideea ca sunteti speciali, ca trebuie sa fiti respectati, ca sunteti diferiti etc, si noi suntem diferiti. Fiecare om este diferit, nu exista persoana la fel pe Pamant. Repet, nu sunt de acord cu excluderea voastra din societate, cu uciderea sau alte prostii… dar purtati-va ca atare si intelegeti ca voi nu faceti parte din majoritate.

    Asdfghjkl
    2016-07-24 16:25:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 10

    Niste*

    Asdfghjkl
    2016-07-24 16:28:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    @Ioana
    articolul tau este zero barat. Homosexualii pot trai impreuna cum vor, nu aveti nevoie sa se numeasca “casatorie” uniunea asta. In realitate tu ca si ei sustineti utilizarea aceluiasi termen ca in “spatele” unui termen brusc vidat de continut sa cereti asa zise “drepturi implicite”. Cum este dreptul la adoptie. Si da nu vad de ce un copil care asteapta pt a fi adoptat trebuie sa ajunga intr-o familie homosexuala pt ca familia heterosexuala care si ea asteapta este prea in varsta de exemplu.
    A se slabi. Nimeni nu se impotriveste ca homosexualii sa traiasca impreuna, din punct de vedere “financiar” exista parteneriatele care va permit exact aceleasi drepturi de reducere de impozit ca si in cazul familiilor casatorite.

    Pt copii mai trebuie si natura sa permita asta. Se poate lucra acolo unde din motive de boli, etc familiile casatorite care nu pot avea copii sa poata sa adopte. Cuplurile lesbi destul de des apeleaza la fertilizarea in vitro. Asta e cuplurile barbat cu barbat nu pot procrea pe cale naturala. Asta nu inseamna ca “musai” trebuie sa aibe copii.

    PS. 1. printre cele 1500 de specii de animale cu comportamente “homosexuale”(gresit zis) nu exista un singur cuplu care sa aibe si pui in conditiile astea.
    Conteaza argumentul asta sau conteaza numai cand sustine cauza “sarmanelor victime”?
    2. te iei de biserica si compania. Din cate vad eu persoanele heterosexuale nu se apuca sa faca in fiecare an marsuri si alte alea in care sa-si bata joc de homosexuali. Reciproca nu este insa adevarata. Provocarea face parte din “modul de lupta” al acestei minoritati. E “democratic” si asta nu-i asa Ioana?
    3. persoanele homosexuale beneficiaza de exact aceleasi drepturi in ceea ce consta succesiunea, dreptul de acces la credite, impozite, etc ca orice cetatean heterosexual. Nu scoate argumentul asta cand realitatea este alta. Garbage In Garbage Out se aplica perfect asa ziselor tale argumente.

    Shadow
    2016-07-24 17:30:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    Un text usor manipulatoriu, axat pe starnirea emotiei. Solicitarea heterosexualilor e reactiva, nu pro-activa. Minoritatile de orice fel au devenit extrem de agresive. Am incercat sa dialoghez politicos si relaxat cu niste vegani.Imposibil; oricine mananca produse de origine animala e un ucigas in serie si are pe constiinta bietii puisori etc., parintii trebuie sa-si hraneasca bebelusii cu raze de soare, ca altfel pervertesc bietu’ copil si tot asa. Nihilism, radicalism… La fel si cu ateii, homosexualii s.a.m.d. Aproape tre’ sa-ti ceri scuze ca esti “normal”, ca procreezi si mananci ceafa de porc. :)

    Bumb
    2016-07-24 22:07:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    Hai sa ne uitam cat s-au dus de rapa toate tarile care au legalizat casatoriile homosexuale de ~ 15 ani incoace …. Olanda, Belgia, Canada, Africa de Sud, Franta, Spania, vai de capul lor, sunt toate pe marginea prapastiei ….

    PS. Comentariul meu are o doza mare de sarcasm, daca nu era clar …

    IoanaM
    2016-07-25 02:42:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    @Ioana M

    Intamplator de mai mult de 15 ani stiu cum se duce de rapa Franta(locuiesc in Franta de mail mult de 15 ani). Nu se duce de rapa numai si numai din cauza legalizarii “casatoriilor” gay. Problema principala a acestor tari este sistemul de invatamant si politically correct-ul. Spunea cineva mai sus, si avea multa dreptate, ca normalitatea este foarte prost vazuta. Trebuie aproape sa-ti ceri scuze.
    Sarcasmul din pacate nu face sa se schimbe nimic in afara radicalizarii pozitiilor. Dar daca asta este noua “moda occidentala” musai trebuie sa o adoptam fara nici un fel de dezbatere. Din pacate asta este adevarul. Marea masa muta(prea muta) a “normalilor” la un moment dat exploadeaza. Ce s-a intamplat in UK si iesirea lor din UE in care in realitate nici nu erau cine stie ce integrati se va repeta in tot occidentul.

    Shadow
    2016-07-25 13:18:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    Propaganda Gay e disperata!

    Hmmm
    2016-07-26 01:29:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    Termenul “homofob” e folosit în mod abuziv de propagandă să definească ca având o “fobie” pe oricine nu e de acord cu orice cerere a celor ce au transformat asazisele drepturi ale unora în armă de desant politic de extrema stânga. Prin Simplul fapt de a spune NU cineva va fi taxat ca “homofob”.
    Asta deși până chiar și dintre h0m0sexuali s-au declarat împotriva căsătoriilor unisex sau adopțiilor de copii de catre familiile gay.

    Madam Stăniloiu exagerați grav. Cum poate fi vorba de restrângerea unor drepturi și discriminare dacă aceste drepturi nu există definite și validate? Practic ceva ce nu prea există. De ce ziceți atacați Biserica Ortodoxă în condițiile în care mai toate cultele religioase și-au exprimat sprijinul fie au participat directbla strângerea semnăturilor. Până și mulți care nu au treabă cu religiile chiar atei s-au raliat inițiativei Coaliției Pentru Familie.

    ChiarAșa
    2016-07-26 02:00:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    Nu trimit nimimc in trecut ci pastreaza aspectul societatii asa cum si-l doresc, departe de grotesc, ridicol si mizerie umana.
    Ca sa sustii posibilitatea de infiere trebuie sa fii in cel mai bun caz foarte ignorant si motivele sunt deja explicate mai sus. Apropos, persoanele homosexuale pe care le-am cunoscut o luasera pe calea asta ca urmare a unei experiente(citeste abuz) avuta in copilarie asa ca toti cei care sunt inca in favoarea adoptiei ar trebui sa se mai gandeasca daca nu cumva sustin ceva pentru care ar trebui sa le fie rusine.
    Inca ceva, homosexualitatea este probabil rezultatul unui dezechilibru chimic sau hormonal si nu ceva special care plaseaza persoana respectiva intr-o elita, cautati pe net articolul folosind cuvintele cheie:”demonstrat stiintific exista liberul arbitru”, adresa incepe cu liviabonarov, iar in a doua parte a acestuia veti gasi dovada.

    Sandu
    2016-07-26 19:18:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 18

    @Asdfghjkl: Se pare ca habar n-ai sau nu cunosti pe nimeni gay. Acele “fetite” sunt unii, putini, care au prea multe gene feminine. Asa sunt. Dar majoritatea suntem oameni care au un comportament normal, asa ca probabil ai multi in jurul tau, poate chiar in familie sau intre prieteni, astfel incat nici nu ti-ai dat seama ca sunt, deoarece se ascund si incearca sa nu fie recunoscuti, exact din motivul ca le e frica de discriminare, de misto-uri, poate chiar si de bataie.
    As mai putea spune multe. De ex. ca nu avem niciun interes sa “invingem” majoritatea, ci vrem doar un lucru: Avand aceleasi obligatii ca voi, sa avem si aceleasi drepturi! De ex. sa ne putem vizita partenerul la spital, sau sa obtinem informatii, daca se intampla ceva, sa putem sa ramanem cu ceva daca unul moare si am cladit ceva impreuna etc.
    In rest multe aberatii cu aceasi gandire a copilului si ca va scade natalitatea… Mai informeaza-te si incearca sa intelegi pana la capat!

  • 19

    @Shadow: Aberezi maxim! Ce parteneriate exista? Arata-mi legea care imi da aceleasi drepturi in privinta succesiunii, impozitarii etc. Poate in alte state din UE precum Olanda, Germania, Anglia etc. Dar in Romania nu exista niciun parteneriat civil!
    Marsurile se fac doar pentru a ne cere drepturile. Ca doar obligatiile sunt aceleasi, dar drepturile ba! Nu stiu de unde ai scos-o tu cu “beneficiaza de exact aceleasi drepturi” Heterosexualii au aceste drepturi, de aia nu trebuie sa faca marsuri. De fapt ar trebui sa iasa in strada sa demonstreze impotriva clasei politice corupte care ii fura, ii batjocoresc si ii manipuleaza. Dar preferati sa stati acasa, sa nu mergeti la vot dar sa va plangeti si sa va f*** grija de capra vecinului. Dar in curtile voastre e vai si amar!

  • 20

    Sunt foarte mândrã !! Keep it up ! Lasã homofobii sa spuna ce vor ei oricum nu ii duce capu …

    Rebeka
    2016-07-28 01:34:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    @Uwe
    Te opreste cineva sa traiesti in concubinaj in Romania? Legea parteneriatelor o sa fie si ea votata in Romania. Ca vorbim de aberatii. Poti sa-ti lasi averea la cine vrei chiar si acum in Romania? Da sau nu? Sau tu nu stii ce e aia testament si esti pe cale sa inveti?

    Despre marsuri voi le faceti si in tarile in care exista parteneriate acolo ce drepturi va mai aparati?
    Restul hai sa aberam despre “clasa politica” ca tot nu are legatura.

    Marsurile le faceti numai si numai ca sa “socati”. Pe asta va bazati. Exact si atunci cand cereti ca termenul de “casatorie” sa fie folosit in cazul vostru ca sa puteti sa adoptati odata ce termenul isi pierde orice sens.

    Hai mai putin ura nu v-ar strica. Dar dupa cum te exprimi e clar ca esti un hater.

    Shadow
    2016-07-28 10:30:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    Majoritatea decide. Iar ei…”civilizații viitorului”, in primul rand ar trebui sa RESPECTE opinia majorității. Dar…frustrarea își face loc. Soarta, invatati-va cu noi, luati-va neveste ;)

    Hans
    2016-07-29 11:41:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    Mai bine te-ai duce tu in America Satanista dacă vrei drepturi

    Ortodoxul
    2016-07-30 16:04:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    Rebeca,pacat de tine,porti un nume Biblic,dar ești împotriva lui Dumnezeu și a normalității.Homosexualitatea este un păcat.

    Ortodoxul
    2016-07-30 16:16:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    [...] bine Pe voxpublica.net, „partenera civilă” a lui Remus Cernea, Ioana Stăniloiu, face o pledoarie interesantă, prin modul puternic emoțional de argumentare, pentru apărarea intereselor [...]

  • 26

    Cred ca se discuta prea mult si cu prea multa patima acest subiect. Prin dezincriminarea relatiilor xomosexuale, problema este in linii mari rezolvata.Parteneriatul civil stabilit pe baza unui contract de cohabitare(colocuire)intre parteneri ar rezolva si celelalte probleme de natura civila. Partenerii introducind in contract clauze licite, specifice.
    Intr-un asemenea contract,clauza raporturilor homosexuale trebuie ignorata pentru ca acest gen de raporturi nu genereaza prin ele insele situatii care au consecinte juridice. A reglementa juridic situatii care nu au consecinte juridice este un nonsens

    Kim-Ir-Sek
    2016-08-01 16:49:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 27

    Mvai, ce propaganda dragalasa, ce doua poze superbe?
    Adevarat, doar alternativele astea exista: ori orfan, ori copil fericit intre doi gay.
    Cat ai incasat?

    Freddie Merkur
    2016-08-01 19:31:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    Pe mine ma distreaza ridicoli ca autoarea articolului si iubitelul ei. Tot ce stiu sa faca este sa priveasca peste gard, in SUA si UK, iar apoi sa repete aici la noi. Au ceva succes fiind papagali, insa asta doar pentru ca trendul este in directia care ei o sustin, pentru ca, daca ar fi mai dibaci, miscarea ,,pro-LGTB,, ar fi mai departe.

    1. Discutia privind casatoria homosexuala a aparut prima data in occident, asa ca trebuie sa ne uitam cum este situatia acolo acum. Dam un deget, ni se va lua mana. Deja acolo au adoptii facute de persoane din comunitatea LGTB, iar studii, neinfectate de propaganda nemiloasa, arata ca nu e chiar ok asta. Sa nu mai vorbim de nebunia privind identitatea sexuala care ajunge la tampenii de genul cine in ce baie are voie, problema pronumelor personale (el si ea sunt din trecut).

    2. Exista inca tari din occident care nu au casatorie homosexuala> Germania si Italia spre exemplu. Poate ar trebui sa ii ajungem din urma in alte aspecte si apoi ,,intram in rand cu lumea,, daca altfel nu se poate.

    3. Nu am nimic cu dreptul la mostenire si vizitarea in spital. La mostenire oricum au acces daca isi fac testament de mana, pe o foaie A4, cu un pix la 1 leu. Legat de vizita in spital, cred intr-o lege care sa rezolve problema pt oricine, sa iti poata veni la spital cine doresti.

    4. MAREA MINCIUNi alepropagandei LGTB este ca toti gay si lesbienele nu mai pot dupa casatorie si mor de dragul ei. Ei, uite ca nu e asa. Unde au dreptul la casatorie, procentul care aleg sa faca pasul spre unirea legala, e incomparabil mai mic ca la populatie hetero. Nu mai mintiti ca homosexualii nu mai pot de grija casatoriei si adoptiei. Homosexualul de rand vrea sa fie lasat in pace, sa si-o traga cu cine vrea in privat. Vrea si el locuri de munca ca noi, liniste si pace. A doua mare minciuna a propagandei LGTB este ca casatoria homosexuala este ,,doar despre doi oameni care se iubesc, nu afecteaza tertii,,. Serios? Hai sa intrebam psihologi americani care au refuzat sa faca consiliere cu cupluri homo (excroci care pt publicitate i-au ales fix pe ei, desi alti 10 psihologi ar fi facut cu ei fara probleme pentru lovele), diferite firme care presteaza servicii pentru nunti… sa vedeti cati isi pierd afacerea muncita in SUA pt casatoria homosexuala.

    5. LGTBQ nu se opreste. Spre exemplu, cum ar putea ei sa faca o ,,lume dreapta,, pentru un bisexual? Daca ala/aia/sau cum doresc ei sa se numeasca simte ca vrea si puta si pruna, cum sa faci legea ca si el ,,sa poata atinge fericirea,,? Musai sa legalizezi poligamia. Eu totusi, as propune solutia de avarie> bisexualii sa gaseasca in interiorul comunitatii LGTBQ persoanele GENDERFLUID!!!!!! (persoanele a caror identitate sexuala variaza in timp). Astfel, vor avea o femeie si un barbat, dar nu deodata (mic inconvenient), ci pe rand.

    Va multumesc! Pentru toti oamenii normali din LGTB, de ce va lasati condusi de ideologi ieftini ca Stalinotu asta si iubi ei? Tot ce fac ei este impotriva crestinismului, sa ne faca in ciuda. Nu inteleg de ce ii lasati sa va picteze ca plangaciosi. Homosexualitatea nu e incriminata (normalitate pentru sec. 21) si va puteti bucura unii de alti in liniste. Nu se pot da legi ca toti sa va iubeasca (nici eu, mare hetero, nu sunt iubit de toti). Se pot insa da legi sa fiti protejati de fundamentalisti islamici care va arunca de pe bloburi in tarile conduse de ei. Cred ca noi crestinii suntem vecini mult mai buni. Daca nu credeti, o vizita scurta in Iran, Afganistan, Irak, Siria, Pakistan. Faceti acolo un gay pride si vedeti ce se intampla :) . Pentru ca imi pasa de voi ca oameni, va sfatuiesc sa nu mergeti. Mai bine bombaniti aici ca nu va dam dreptul la casatorie si adoptie.

    Propaganda ieftina
    2016-08-02 10:04:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    Sunt un crestin tampit si inapoiat. Pe toti crestinii tampiti si inapoiati va rog sa va informati ascultand la un membru al LGTB care ne explica si noua, trogloditi crestini, cum sta cu identitatea sexuala. Stimatul nostru profesor are o identitate sexuala de care nu cred ca ati auzit, respectiv GENDERFLUID:

    - primul video ne explica la tampiti care-i treaba cu genderfluid (o minoritate respectabila din cadrul minoritatii LGTBQ)
    https://www.youtube.com/watch?v=1m0z9XsPzWk

    - in al doilea video ne explica de ce e grozav sa fii genderfluid. Incearca si tu, nu o sa regreti !!!

    https://www.youtube.com/watch?v=1m0z9XsPzWk

    Propaganda ieftina
    2016-08-02 10:11:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 30

    Cred ca aveti partial dreptate. Cred ca ar trebui sa aiba dreptul la recunoasterea unui parteneriat civil, cu toate drepturile care decurg de aici. Fara dreptul de a infia copii, da. Si nu are nici o legatura abuzul copiilor in familiile heterosexuale cu adoptia de catre homosexuali. Adica, nu ar putea fi adoptati de catre familii heterosexuale ? Ce fel de integrare sociala le-ar pregati cuplurile gay? Ce fel de model ofera un cuplu gay unui copil? Oricum, nu unul care sa-l pregateasca pentru o viata cu un rol intr-o familie heterosexuala. Nu exista, pana in prezent, o alta metoda mai buna de a creste un copil decat familia heterosexuala. Metoda de a demola ceea ce merge bine de dragul unor experimente sociale in numele “egalitatii de sanse” e, pur si simplu, ucigasa. Am mai trait un astfel de experiment, de curand, abia am iesit din el si traumele sunt, inca, evidente (comunismul, perfectiunea “egalitatii de sanse”). Alte experimente sociale, ca distrugerea familiei normale si amestecarea culturilor fara nici urma de discernamant, incep sa-si arate roadele.

    PAFI
    2016-08-02 20:39:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari

Vezi aici episoadele din seria BOOKFACE!

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!