![]() | I-am speriat pe englezi cu moldovenii noştri? Şi ei ne sperie pe noi cu musulmanii lor!vezi toate articolele de Laura Cernahoschi04 Feb 2010 la 09:47 88 comentarii 1810 vizualizari. |
Ultimii care şi-au declarat îngrijorarea faţă de acordarea de cetăţenie română cetăţenilor Republicii Moldova sunt britanicii. Conform siteului ziarului Daily Express, zeci de mii de persoane din Republica Moldova (cea mai săracă ţară din Europa, adaugă ei), vor putea merge să locuiască şi să muncească în Marea Britanie, perspectivă care îi înspăimântă pe insulari. Cu toate că, deocamdată, românii nu au drepturi depline de muncă în Marea Britanie.
Sir Andrew Green, de la MigrationWatch UK a descris politica românească de acordare a cetăţeniei drept “scandaloasă”. Sir Green susţine că politica de acordare a paşapoartelor UE ar trebui reglată la nivel european, nu la nivelul fiecărui guvern, unde se poate ajunge la “decizii bizare”. “Românii, grecii, spaniolii şi italienii par toţi să dea paşapoarte unui număr mare de oameni cu legături istorice, uneori firave, cu ţările lor” a mai spus Green.
Este la mijloc o făţărnicie îngrozitoare. România nu poate acorda cetăţenie celor care au pierdut-o din motive istorice nedrepte, în schimb, Marea Britanie a putut acorda cetăţenie unui milion de pakistanezi, sau pentru jumătate de milion de africani, fără să fie traşi la răspundere. Anul trecut, conducerile altor ţări îşi exprimau o îngrijorare asemănătoare faţă de moldovenii ce primesc cetăţenie română. Totuşi, doar în Germania, de exemplu, trăiesc patru milioane de cetăţeni germani de origine turcă (din care două milioane păstrează încă şi cetăţenia turcă).
Nu am nimic împotriva pakistanezilor din Marea Britanie, sau a turcilor din Germania. Sunt, majoritatea, oameni care muncesc cinstit şi care doar au căutat o viaţă mai bună. Dar, de exemplu, în Marea Britanie, atentatul de la 7/7 2005 a fost dus la capăt de fii de imigranţi. Iar poveştile despre musulmani din a doua generaţie de imigranţi în Mare Britanie care pleacă să lupte în Afganistan împotriva coaliţiei abundă în presă. Ceea ce înseamnă că Marea Britanie nu şi-a asimilat cum trebuie proaspeţii cetăţeni, care nu aveau “legături solide ” cu ţara de adopţie. Şi noi am putea, însă, la fel de bine să spunem că ne temem de cei 1,6 milioane de musulmani cu cetăţenie britanică. De ce ar trebui, atunci, ca britanicii să dea României lecţii în privinţa acordării de cetăţenie? Ai noştri, majoritatea, chiar sunt români.
Etichete: moldoveni


Mihai Goţiu azi la 18:08 |
În urmă cu o lună, când scriam că PDL și PSD și-au dat mâna pentru a susține un [ citeste mai departe ]
Florin Puscas azi la 14:27 |
Dan Dianconescu, prin intermediul OTV şi al partidului de troglodiţi pe care îl conduce, vine [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 11:41 |
O veste tristă. A murit Cornel Mihai Ionescu, unul dintre cei mai mari erudiţi pe [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 Feb la 22:59 |
Vezi şi Catavencii.ro
Fix 1,5 la sută din PIB vrea premierul MRU să aducă la buget, în două [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 Feb la 12:01 |
Mircea Sandu: Acum... o să vedem asta cu băut din iaz...
Dragoș Năstase: Nu... e un pahar de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 16 Feb la 11:11 |
Numărul deceselor în urma hipotermiei este tot mai mare. Autoritățile iau măsuri, Raed Arafat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 16 Feb la 11:07 |
Geamurile fumurii se lasă ireal de încet în jos. Albul zăpezii îmi lovește retina. Îmi [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 16 Feb la 01:43 |
Aveam șase ani când am auzit o teorie frumoasă despre tineri. Cel care mi-a spus-o nu era un [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 15 Feb la 22:15 |
Într-un audiovizual în care ayatolah e Dan Diaconescu iar precursor, mai bretelatul său [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 20:56 |
E şi-n Caţavencii.ro
Fiindcă tot sîntem în criză de prezidenţiabili n-ar fi momentul să [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 17:05 |
Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 Feb la 15:35 |
Se pare că presa a atins limita: fundul lui Boc. Facebookul a ars în flăcări deontologice şi [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 15 Feb la 14:36 |
Coaliţia la guvernare susţine tratatul fiscal european, deşi părerile privind tratatul privind [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 13:29 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Dacă nu s-a dus cu Ponta în America, fiindcă nu ştie engleza, Crin [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 15 Feb la 12:45 |
Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente : 1) [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 15 Feb la 11:22 |
Mihai Răzvan Ungureanu: "Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 09:05 |
Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 Feb la 05:12 |
Celor 300 de candidați tineri şi cu studii în străinătate care aspiră la funcția de consilier [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 23:21 |
... de fiece data cand cred ca mai jos nu se poate cobori, ceva se incapataneaza sa ma convinga de [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 Feb la 23:15 |
Dacă întreaga masă a lui Stamate reuşea să se sprijine pe calcule şi probabilităţi, iată [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 14 Feb la 23:14 |
În ultimele zile, ortacii lui Voronin se plâng pe site-ul grenada.md că poliția a inițiat o [ citeste mai departe ]
Mihai Eminescu 14 Feb la 22:02 |
Iunie 1882
Îngerul meu blond,
Te-aș acoperi toată cu sărutări, cum argintarii îmbracă [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 14 Feb la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 Feb la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 14 Feb la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca 14 Feb la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 14 Feb la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 13 Feb la 18:55 |
Economia Romaniei opereaza intr-o lume aflata in flux in care diferentele si nuantele conteaza. [ citeste mai departe ]
| 1@Strajnik: Citatul din Eliade nu lămureşte defel problema de la care ai pornit. Care societate ar avea şanse mai mari: una condusă de oameni educaţi (fie ei şi cleptomani) sau una condusă de needucaţi?... | ||
| 2Domnule Teodorescu, este imbucurator ca existati datorita gestului istoric al Regelui Mihai. Dar nu credeti ca suveranul trebuia sa schiteze macar un gest si in favoarea lotului Maniu-Mihalache?... | ||
| 3Din acelasi Mircea Eliade. ............................................. "Crima elitelor conducãtoare românesti constã în pierderea acestui instinct si în înfiorãtoarea lor inconstientã, în încãpãtânarea... | ||
| 4@Adi:sub aceeasi ”obladuire” pe care o invoci am ajuns sa NU mai tin cursuri la UBB (iar motivul e tocmai un ordin al lui Marga :) ) astfel, ipoteza ta legata de ”continuitate” nu prea sta in picioare;asadar,... | ||
| 5Florine, manca-te-ar nenea... Las-o mai moale cu needucarea. Unde crezi ca ar putea sa ajunga o societate condusa de pseudo elite cleptomane(ciorditoare) Iti dau un text de-al lui Mircea Eliade din... | ||
| 6@PeCeResoare: Să ştiţi totuşi că nu aţi făcut o descoperire foarte mare când aţi dat de wikipedia.... | ||
| Mihai Goţiu 27683 citiri |
| Cristian Teodorescu 11280 citiri |
| Costi Rogozanu 11082 citiri |
| Ciprian Domnişoru 9504 citiri |
| Remus Cernea 5550 citiri |
| Alin Fumurescu 4454 citiri |
| Cristian Bândea 3952 citiri |
| Dan Duca 3812 citiri |
| Constantin Creţan 3803 citiri |
| Dorin Tudoran 3146 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 5 postari |
| Costi Rogozanu 4 postari |
| Daniel Oanta 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Tudor Darie 2 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Constantin Creţan 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Mihai Goţiu 116105 citiri |
| Costi Rogozanu 60410 citiri |
| Cristian Teodorescu 50527 citiri |
| Alin Fumurescu 30515 citiri |
| Ciprian Domnişoru 21467 citiri |
| Remus Cernea 21129 citiri |
| Iulian Leca 17549 citiri |
| Dorin Tudoran 16658 citiri |
| Viorel Dobran 16251 citiri |
| Cristian Bândea 12918 citiri |
| Mihai Goţiu 40 postari |
| Cristian Teodorescu 26 postari |
| Costi Rogozanu 26 postari |
| Dorin Tudoran 16 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Iulian Leca 10 postari |
| Viorel Dobran 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Ciprian Şiulea 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
De ce?
Pentru ca poate.Si pentru ca i se mai spune si perfidul Albion
2010-02-04 09:58:42 | Raporteaza
Laura, or fi cretini englezii astia si partinitori cat incape. Insa diferenta dintre pakistanezii lor si (unii) moldoveni e ca ai nostrii devin cetateni romani doar ca sa mearga mai departe. Nu e nimic grav in a-ti dori mai binele. Lucru dorit si de noi. Insa cand folosesti o scurtatura “nationala” pentru a ajunge la acel bine, devine grav. Sunt 100% in favoarea acordarii de cetatenie persoanelor din Republica Moldova. Cu conditia ca ei sa demonstreze faptic ca vor sa fie cetateni ai Romaniei, nu doar in tranzit spre tinuturi mai lapte-mieratice.
2010-02-04 10:03:47 | Raporteaza
Laurico, te bagi pe un teren minat pentru tine. O faci pentru a-i mai ridica o osana marelui reformator. Moldovenii care s-au nascut in Regatul Romaniei si descendentii lor SUNT cetateni romani. Ceea ce se face acum sunt formalitati birocratice. Nu mai poate “sir-ul” tau de grija ca vor da buzna peste ei. Oricum o fac impreuna cu altii si cu noi, romanii brevetati. La mijloc este vorba de curvasarii ale politicii europene : o fac puterile vestice si rusii. Romanilor li se sugereaza sa se consulte si cu ei.
2010-02-04 10:18:26 | Raporteaza
Romania incepe a se impune in politica externa. Asta inseamna ca in pofida scaderii economice actuale, devine un stat cu greutate. In fond poporul roman este cel mai mare din sud-estul europei, ar trebui sa ne evaluam corect fortele si sa ne impunem parerile proprii.
2010-02-04 10:20:37 | Raporteaza
@Jaaz Acuma, sincer! Crezi ca moldovenii vor da buzna in Marea Britanie? Sau, daca se vor duce mai departe, se vor duce tot in Italia si in Spania, ca ai nostri imigranti? Deci, cred ca britanicii au mai pierdut o ocazie de a tacea
2010-02-04 10:24:43 | Raporteaza
Laura,
In timp ce englezii sunt in pericol sa vina moldovenii peste ei, de foame, noi nu cred ca suntem in pericol sa vina musulmanii din Marea Britanie incoace sa faca vreo branza in Romania si in acest fel sa ne deranjeze sau sa ne sperie.
2010-02-04 10:41:09 | Raporteaza
@Cris repet: nu cred ca moldovenii vor da buzna in marea britanie, ci poate in italia si spania. Si pe aia nu i/am auzit sa se planga. Iar pakistanezii lor se duc sa combata in Afganistan, unde avem si noi niste soldati. Si, oricum, e vorba de un principiu, la mijloc!
2010-02-04 10:42:40 | Raporteaza
Nu vor da iama in Marea Britanie! Desi cred ca stiu ei britanicii (pe baza unor studii bine efectuate) de unde si de ce vin imigrantii la ei. Pe mine nu ma intereseaza ca se duc in GB in DE sau in ESP. Pe mine ma deranjeaza sa ne fie folosita cetatenia ca un soi de wildcard. M-ar deranja si daca ar emigra in Ungaria sau in Slovenia. Pentru ca tot “Trisat” se numeste
2010-02-04 10:48:42 | Raporteaza
Priviti partea buna a lucrurilor. Tabloidele englezesti descopera noi surse de inspiratie. Pana acum ceva timp se legau de italieni , acum se leaga de noi. Pe chestia asta, mase de cetateni britanici vor afla ca Romania exista, unii vor descoperi si unde se afla. De aici pana la un aflux de someri britanici venind in turism la noi mai e doar un pas. Si turismul era una din sansele noastre, nu?
Si legat de cetatenie, a facut cineva un studiu legat de cati transnistreni care prin anii 90 impuscau moldoveni de pe partea cealalta a Nistrului au acum pasaport romanesc? Si daca nu a facut nimeni, de ce avem Minister de Externe?
2010-02-04 10:53:04 | Raporteaza
Romania ca membra UE are drept la replica la “chestionarul” lui Green… insa trebuie sa o faca diligent.
Exista o problema a imigrantilor in UK si nu numai: sunt deja destui care desi au drept de munca nu-si gasesc de lucru… iar munca la negru este un fenomen endemic existent de multa vreme acolo.
In plus in UK exista multe curente anti UE, nu neaparat croite impotriva romanilor moldoveni, ci si orientate impotriva politicilor promovate de Germania si Franta. In fond UE este opera germaniei si a frantei, iar UK se simte puntin “marginalizata” la nivel UE. Nu ar trebui sa fie de mirare can in acest razboi de “revendicare” a autoritatii sa fie implicate si principii care vizeaza interesele RO de a da cetatenie celor cu legaturi istorice.
Acum, tu , Laura Cenahoschi abordezi problema din alta
perspectiva: daca UK a dat cetatenie pana acum asa cum a facut-o cu pakistenezii lor, asta ar implica o obligatie morala de a continua aceasi politica de “incetatenire” ca pana acum. Trebui sa recunosti ca un astfel de principiu, oricat ar fi de corect moral, in practica poate avea rezultate dezastruase; in cazul extrem, nerecunoscand oficial problema imigratiei, asta poate duce la demagogie si raspandirea unor curente nationaliste (“vin strainii astia sa ne ia locurile de munca!”). E interesul politicienilor “profesionisti” de a dezarma colegii “demagogi” prin recunoastrea si abordarea directa problemei imigratiei.
2010-02-04 10:55:30 | Raporteaza
Dacă dvs nu credeți nu înseamnă ca nu ar fi posibil
Suntem o posibila problema pentru ei în contextul posibilei aglomerări de persoane/m/joburi=scăderea numărului de joburi pentru ei si multe alte probleme ?
e un da foarte posibil.
Cand am fost acceptați în UE noi nu am venit si cu asemenea problema la masa lor.
Ar trebui sa ne respectam partenerii, pentru ca asta ne sunt, moldovenii n-au decât sa devina și ei parteneri dacă vor sa plece în lume, e o taxa, un accept de țară, populatie, conditi de indeplinit (chiar daca multe nescrise)
Dacă vor s-o facă trebuie sa fie acceptați separat, sau sa avem un acord expres, pentru ca e deja altceva de-acum, ce a depășit contractul nostru cu UE, nu sa fie acceptați forțați prin, sau datorita noua, o sa ne alegem cu multe pe cap din cauza asta, dacă întindem coarda prea mult, sau daca vor fi probleme la ei, exact din acest motiv, de populare.
2010-02-04 10:59:32 | Raporteaza
@ Laura Cernahoschi: moldovenii nostri se duc in Spania la munca, musulmanii lor merg in SUA sa planteze bombe sau flori pe Pentagon
… deci ai nostri’s mai periculosi!
2010-02-04 11:26:17 | Raporteaza
@speedofmind Absolut, sunt mult mai periculosi! Mai ales ca vorbim de un drob de sare…
2010-02-04 11:29:15 | Raporteaza
Gasesc foarte pertinente observatiile dvs, dar ca fost angajat SRI, nu ar strica sa aflati(si sa ne spuneti si noua) cine se poate afla in spatele acestor oficiali de la care provin afirmatiile cu pricina.Pentru c a ele sunt in contradictie flagranta cu drepturile omului si drepturile statelor membre UE.O zi buna!
2010-02-04 11:33:04 | Raporteaza
Articol bun, problema este pusa in mod corect; am considerat intotdeauna ca este de datoria Romaniei sa acorde cetatenie urmasilor celor parasiti in ‘40, ca o palida reparatie a erorii istorice. Si din cate stiu, suntem o tara independenta si ca atare este dreptul ei sa rezolve aceasta chestiune cum crede de cuviinta. Albionul ar trebui sa-si aminteasca de Yalta unde eroul lor national a facut sluj in fata lui Stalin, oferindu-i mai mult decat ceruse.
2010-02-04 11:38:03 | Raporteaza
Simplul fapt ca te indignezi la aberatia asta te face inferioara.
Nasul sus, ca nu e ceva rau asa cum ne-au invatat parintii. E ceva bun nasul pe sus. In schimb, ‘Capul plecat sabia nu-l taie’ e ceva rau.
2010-02-04 11:40:51 | Raporteaza
Bogdaaaan! Bogdaneeee! Bă! Bogdan?
2010-02-04 11:46:07 | Raporteaza
I’m back in business, baby!
2010-02-04 11:46:35 | Raporteaza
Salvaţi pliantele.
2010-02-04 11:46:53 | Raporteaza
da, bleenuţ! da, fetiţa! ia spune! şezi, băiatu!
2010-02-04 11:51:00 | Raporteaza
mirele, trebuie să citesc articolul sau trec direct la comentarii?
2010-02-04 11:51:53 | Raporteaza
cine e gigi cafe? nu-l întreabă cineva pe stanca? unde e stanca să răspundă cînd are nevoie omu’ de el?
2010-02-04 11:54:11 | Raporteaza
Trebuie să-l citeşti. Te ascult BROKERULZILEI.RO din el.
2010-02-04 11:54:18 | Raporteaza
Gigi Cache e ăla care-ţi întîrzie comentariile. Dacă nu vrei să scrii Gigi Cafe, dă refresh de 12 000 de ori.
2010-02-04 11:56:16 | Raporteaza
11753
11754
11755
11756…
nu mai pot… se f*tu f5-ul
2010-02-04 11:57:36 | Raporteaza
sfârk. asta îmi place!
2010-02-04 11:58:19 | Raporteaza
@Laura: cu drobul de sare,solutia e simpla.Mutam copilul,sau drobul.Adica,si in cazul de fata,si de noi depinde sa nu mai fim tratati ca natiune de rangul 2 in UE.
@Sile: vreo noua teorie a conspiratiei?.Parca-s prea multe,in ultima vreme…
@Marius:Zau?
@Stefan Michiu:ei,uite ca au si altii vadimii si becalii lor.Pana la urma,invinge ratiunea.
2010-02-04 11:59:03 | Raporteaza
Deci e o neînţelegre la mijloc, o confuzie a autoarei. Sir Andrew Green este, aşa cum i-o spune şi numele, preşedintele Asociaţiei MigrationWatch, un grup de studiu şi observaţiuni format preponderent din ornitofili. Incorect. Vă rugăm scrieţi cuvintele de mai sus
plm, eu aşa ştiam…
2010-02-04 12:00:07 | Raporteaza
În opinia mea, britişii şi francezii ar trebui sa faca gura mai mica.
Ei şi-au asumat, britanicii prin Common Wealth, organizaţia care le mai alină dorul de imperiu, şi francezii, pe post de cenuşa în cap, sa le acorde cetaţenie (naturalizare, după caz)foştilor colonizaţi.
Şi, ca să folosesc un citat dintr-un clasic în viaţă: Au pierdut prilejul de amai tace din gură.
2010-02-04 12:00:19 | Raporteaza
mirele, şi istodor pare blondă. intrăm şi la el? şi mai e unu’ cu barbă, nu ştiu cum îl cheamă. cred că eminescu de la radio kittilla. liana alexandru cred că s-a vopsit, nu intrăm şi la ea.
2010-02-04 12:00:38 | Raporteaza
@Marius: Zău?
@Gigi: Pe bune?
@Andrei: Ă?
@Roxana: Cum?
@Bogdan: Bine că eşti tu deştept!
@Florin: Nu mai vreau şedinţă!!!
@Domnu Nichi: N-a sunat, nu mint!
@Carol?
2010-02-04 12:04:28 | Raporteaza
Era ceva cu MigrationWatch, Sir Andrew Green şi ornitofili.
2010-02-04 12:06:12 | Raporteaza
Alt comentariu dispărut.
2010-02-04 12:07:24 | Raporteaza
ăştia te-au luat la ochi. cred că ilie e de strajă la comentarii astăzi
2010-02-04 12:08:36 | Raporteaza
Îmi intră aiurea comentariile. Vreo trei n-au trecut de platforma din vîrful degetului lui Dragoş.
2010-02-04 12:08:41 | Raporteaza
Îi uflă Tache mişcările la telefon. “Cum îl cheamă? Bleen? Delete! Delete!”, “Păi…Simona…da’…adică…io ştiu?” “Gura! Delete!”
2010-02-04 12:10:11 | Raporteaza
tinichigiule, treci înapoi la muncă! fără comentarii!
2010-02-04 12:10:29 | Raporteaza
BROKERULZILEI.RO
2010-02-04 12:10:59 | Raporteaza
Domnu Nichitigiu
2010-02-04 12:11:35 | Raporteaza
Unde e ultimul powerpoint pe care ţi l-am cerut? iar l-ai făcut pe tichete de masă?
2010-02-04 12:11:49 | Raporteaza
Nu dădea, bre!
2010-02-04 12:12:43 | Raporteaza
vezi să nu ajung eu brokeul zilei din cauza ta
2010-02-04 12:12:58 | Raporteaza
@Bleen:
@nedormitul
parca ati fi doi aurolaci…dati buzna in ograda omului si flencanitzi unul ala altul de parca toata lumea ar fi interesata de talentul vostru de a usca punga!
2010-02-04 12:14:22 | Raporteaza
Nichi! unde eşti? lasă băiatul în pace! Mirele, vrei o cafeluţă fierbinte, mămică?
2010-02-04 12:15:54 | Raporteaza
Un maldar de junk care a rupt sirul discutiilor de la subiect!
2010-02-04 12:16:49 | Raporteaza
Ăsta a fost Ilie. El e fan The Killers.
2010-02-04 12:17:36 | Raporteaza
Lasă-le naibii de feed-uri, dăm f5, măcar atîta satisfacţie să aibă şi Dragoş
2010-02-04 12:17:50 | Raporteaza
@Bleen,nedo:doar atat?Sau era doar tura de incalzire?
2010-02-04 12:18:28 | Raporteaza
dacă fcrie autonovo.ro pot fă-mi iau o mafinufă?
2010-02-04 12:19:05 | Raporteaza
Mă duc la o ţigară. E doar încălzirea.
2010-02-04 12:19:51 | Raporteaza
Ce idiot. Am scris salvati pianele la website.
2010-02-04 12:21:13 | Raporteaza
Ieste inuman şă nenatural să discriminăm cetăţenii acelueaş produs etnocultural în baza unor precepte vetuste emise dă personaje stereouătipe ca să ne izolează şă pe noi alăturea cu moldoveniii. Gata, am reuşit să-nţăleg artecolu’. Bravo, domnişorică!
2010-02-04 12:23:46 | Raporteaza
uuuhhh… she’s hot!
2010-02-04 12:24:48 | Raporteaza
Wiiireee!
2010-02-04 12:35:22 | Raporteaza
Merita si RM niste scanere din alea corporale pe baza sperieturilor englezesti, nu?
Marea Britanie a terminat cumva treaba in Haiti ca sa se apuce sa amestece in treburile U.E.?! Ce treaba are tara aia cu ce se intampla in Romania?! Sa termine de militarizat Haiti si sa ne lase pe noi in legea noastra…
optlasuta.wordp../
2010-02-04 12:51:49 | Raporteaza
@Bleen, @nedormitul @domnu nichi Acumaaa, e foarte dragut din partea voastra ca imi faceti trafic, dar poate imi explicati si mie despre ce e vorba
2010-02-04 12:55:57 | Raporteaza
Mi-a picat autonovo.ro.
2010-02-04 12:59:46 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi:
simplu… e vorba de un atac al ciutacilor!
2010-02-04 13:03:11 | Raporteaza
RENATO
A VAZUTO CINEVA PE MATUSCIA PEA-ICI. DE TREI ZILE NU A MAI VENIT ACASA SI NU RASPUNDE LA RELEFON CRED CA S-IA GASIT UN YUBIT
DOAMNA LAURAA SARUMANA POOT SA MA FAC SI EU ANTERPENOR,NET CAND MA FAC MARE?
2010-02-04 13:03:48 | Raporteaza
@Yorga ntz, ntz, ntz Astia nu-s ciutaci. Dar e ciudat. Plec si eu sa-mi spal masina, si cand ma intorc…atacul clonelor pe site!
2010-02-04 13:04:18 | Raporteaza
TOT RENATO SANT
M-IE FOAME!
2010-02-04 13:04:38 | Raporteaza
@Laura
Retestam the good old days. Să vedem dacă mai merge.
@nedo
Şedinţă!
2010-02-04 13:05:19 | Raporteaza
hai ba.. ca devine penibila treaba! Cetatenia Romana nu e un fel de pasaport pentru alte tari. Daca vor in alte tari sa isi ia cetatenia aia. Dar daca se folosesc de Romania doar ca rampa de lansare inseamna ca meritam sa fim tara de rangul doi. Mama ei de treaba… chiar credeti ca vorbesc englezoii numai sa se afle in treaba?
Mi-a placut “teribil” chestia cu vazutul lor de ai lor.. pai ai lor au venit in Anglia ca sa.. vina in Anglia. Nu au venit in ROmania ca sa ajunga in Anglia. Ca sunt convins ca daca ar cere vreo tanspe mii de azeri cetatenie moldoveana ca moldovenii au drept de lucru in Romania nu ne-ar conveni.
2010-02-04 13:05:24 | Raporteaza
@dama cu pandalii Desigur. Mai ai mult pana te faci mare?
2010-02-04 13:05:24 | Raporteaza
TOT RENATO SANT SI DE DATA ASTA NU SCRITI SI CEVA DESPRE MANCARE CA MI-E FOAME RAU SI N-AM MAI MANCAT DE DOUA ZILE DE CAN D A PLECAT MATUSICA SII NA M-AI VENIT
2010-02-04 13:05:55 | Raporteaza
@Jaaz Sa nu exageram, nu e chiar asa. La urma urmelor, le cam convine si alora din vest ca munca de jos, sau cea pentru care nu au oameni calificati, o fac ai nostri. Cam cate asistente medicale din Romania sunt in Marea Britanie? De ce? Pentru ca ei nu prea au. Asa s-au plans si de instalatorul polonez, la inceput. Dupa aia le-a t
trecut.
2010-02-04 13:07:26 | Raporteaza
ADICA SUNT TOT RENATO. SUNT DESTUL DE MARE SUNT IN CLASAA IV-TRA B DE OPT ANI DE ZILE CA M-IA PLACUT DE DOAMNA NVATATOARE FOARTE FRUMUASA FEMIEE
2010-02-04 13:07:58 | Raporteaza
@dama cu pandalii Bai, Renato, ce-ai cu blogu meu? Vrei sa te spun la doamna invatatoare????
2010-02-04 13:10:26 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi:
pacate amarate…e vorba de o minoritate cu sindromul Down care isi inchipuie ca au drept la opinie garantat de constitutie… dreptul lor …dar obligatia noastra de a le servi rahaturile! e plina romania cu pokemoni cu drept de expresie…si culma si de vot!!
PS: n-or fi moldoveni carora le plangi azi de mila si vor in si in UK?
E un interes de stat si asta sa scapi de oligofreni!
2010-02-04 13:11:15 | Raporteaza
M-IE Î-MI PLACE FAZA CU SALVATII PIANELE CA SI MATUSICA E CAT UN PIAN SI TREBUE SALVATA DE TREI ZILE NA MA-I VENIT PEACASA.
TOT EU RENATO SANT
2010-02-04 13:21:59 | Raporteaza
@Nedo
Am zis şedinţă! E groasă rău! Ai de scris. Liga Aleşilor Locali a propus beatificarea lui Geoană. Iar la 14 Băsescu anunţă inaugurarea dictaturii. Şterge-i mucii lui Renato şi lui Yorga şi treci la şedinţă.
2010-02-04 13:22:48 | Raporteaza
Civilizatia occidentala este din pacate in decadere.
Eu am lucrat in Olanda orasul Rotterdam erau mult mai bine apreciati musulmani,asiatici si africani decat romani cu toate ca romani erau foarte muncitori!
In oras exista o comunitate mica de romani,foarte putini,dar erau prin oras muzicanti cu “figuri dubioase” proveniti din Europa de est in special Romania care aveau o cutie si o pacarta si cerseau bani.
In oras sunt mai bine apreciati drogati, travestiti si alte minoritati asemanatoare cu probleme decat romani!
Comunitate poloneza din orasul Rotterdam este mare au o catedrala catolica si fundati care se ocupau special de cazare,masa si gasirea rapida aunui loc de munca pentru polonezi aveau un “cap de pod in oras”posibil ca si guvenul polonez sa fie implicat.Noi romani eram ai nimanui.
2010-02-04 13:24:36 | Raporteaza
A, şi încă ceva: fă vocalize. Că te pun să-i cînţi Pocheriţei Elegia lui Eminescu în spaniolă. Dacă falsezi, Eminescu să te juuuuudeceeee.
2010-02-04 13:25:20 | Raporteaza
Da deci haoles baoles care mam zfatoit cu nasicu meo si cu fratle lui nasicu meo deci care uarecum angrejorara lui iangleji care uarecum andraptatita deci care nam vra sa sa creiaza inghesoiala la ocupatu da case dan Londron.
Care deci sa renomarat voturle da la prasindentieale dan decianbrie deci care no-i rromani a-m dat votari mai macxime dacit mualdaveni.
Deci care a-m ztabelit cu nasicu si cu fratle lui nasicu deci care no-i rromani deci sa loam caseli dan ciantru muncipului Londron ear mualdaveni sa sa ztabilejte ma-i la pereferie esclosiv Canari uarf ca acolou zta Cher si cu Ielton Geon care nu jtie sa vorbejte dacit rusejte.
Deci pa asanblu sitoatiea ie supt comtrol deci jos comunizmu si cikalikaciakacea.
2010-02-04 13:28:01 | Raporteaza
E COOL SA SE ANUNTIE DICTATUREA IO CHEAR ACUM MA PREGATESC SA DEVIN DIZZY DENTIST COMPUN NISTE BANCURI CU BASESCU CARE SA LE SPUIE LUMEA. AR FI PACAT S+AL BEATIFICE PE GEOANA ACUM DESII IEAR TREBUI O CATEDRALA FUARTE NALTA CUM AVEM NOI BISERICELE DIN LEMN MARAMURES IN TARA NOASTRA.
CA GEOANA ARE OBICEIU SI MAI SARE PRIN COLPOTNITA SA CHEAME LUMIA L-A ZLUJBA DING DING CAMD MAI MUARE CATE UNU.
2010-02-04 13:31:18 | Raporteaza
Pe mine ma sperie ca bulgarii s-au miscat mai bine decat noi in problema cetateniei moldovenilor. Si asta nu de ieri, de azi, ci din 2007. Care o fi explicatia?
Problema cetateniei: Bulgaria ne da lectii
“Pe langa problemele legate de acordarea vizelor, procesul de acordare a cetateniei romane este blocat inca din 2003. Peste 800.000 de cereri depuse isi asteapta raspunsul. Politicienii de la Bucuresti au vehiculat ideea unei opozitii din partea UE, argumentare intarita prin declaratiile reprezentantului european pentru Republica Moldova, Kalman Mizsei.
„Chisinaul nu ar vrea sa vada ca cetatenii moldoveni cer în masa cetatenia româna pentru a ajunge în UE. Pe de alta parte, Bruxelles-ul se asteapta ca România sa îsi reformeze Legea cetateniei într-un fel în care sa restrânga bazele de acordare a cetateniei“, a sustinut Mizsei la Bucuresti. Bulgaria, care a aderat o data cu Romania la UE, si-a impus punctul de vedere practicand un sistem simplificat de acordare a cetateniei. Peste 150.000 de persoane din Republica Moldova si-au obtinut cetatenia bulgara, in baza unei simple declaratii, iar in sase luni solicitantul putånd obtine pasaportul bulgar.
Acelasi mecanism a fost aplicat de Sofia si in Macedonia si Serbia. Un proiect al societatii civile, prezentat in aceste zile, propune ca solutionarea cererilor sa se faca de catre Judecatoria fiecarui judet in locul Comisiei Centrale de analiza a dosarelor. La randul sau, regimul comunist de la Chisinau a afirmat in mai multe randuri ca prin acordarea cetateniei romane Bucurestiul vrea sa faca sectii de votare in RM si sa „lichideze statalitatea RM“.
politicom.moldo../
2010-02-04 13:44:30 | Raporteaza
Trist, dar asta e consecinta politicii romanesti inchistate de acordare a cetateniei:
“Cei mai numeroşi candidaţi la cetăţenia bulgară provin din Republica Moldova, potrivit Agerpres. În ultimul timp, moldovenii i-au depăşit chiar şi pe macedoneni la numărul de cereri pentru primirea cetăţeniei bulgare. În perioada 1 august-19 octombrie 2009, 378 cetăţeni ai Republicii Moldova au cerut paşaport bulgăresc pe motiv că au origine bulgară, iar în acelaşi timp numărul macedonenilor care doresc să devină bulgari a fost de 159. Pe locul trei se situează ruşii, cu 101 cereri, urmaţi de ucraineni, cu 59, şi de 35 de israelieni”(Gandul)
2010-02-04 13:49:27 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: am un comentariu “arestat”. Trebuie sa platesc cautiune pt eliberarea lui?
2010-02-04 13:51:56 | Raporteaza
atacul clonelor=s-a deschis sezonul de vanatoare la blonde.S-au plictisit de Simona T.
Triunghiul “amoros: Anglia-Pakistan-India e secular asa ca daca se cauta bine de tot la arborele genealogic a lui Sir Caisa de Bullangton e posibil sa gasiti o ramura asiatica.
2010-02-04 14:02:44 | Raporteaza
@Laura ; ai dreptate. Perfidul Albion… Stii cum au sarit acum cativa ani de teama “invaziei” romanilor si bulgarilor…
Nu stiu insa ce parere au englezii despre cultura … telinei in Romania. Telina, prin efectele ei naturiste, favorizeaza inmultirea romanilor, deci, deci…mai multi emigranti in Albion. Jos telina!
2010-02-04 14:09:46 | Raporteaza
Marea Britanie a acordat cetatenie persoanelor din imperiu. Moldovenii din RSS Moldoveneasca nu-s romani, sint cetateni ai RSSM. Chestiuni diferite complet. Nu acorzi cetatenie unor oameni dintr-un alt stat, numai un idiot ca base poate face asta ! O rusine !
2010-02-04 14:26:58 | Raporteaza
pt. Jaaz
Cu siguranta ca un impuls in plus pentru obtinerea cetateniei il constituie accesul in UE pe care-l ai in baza pasaportului romanesc. Dar ei au acelasi drept ca si tine sa fie cetateni si sa beneficieze de tot ce incumba din acesta. Din cauze arbitrare au fost privati de acest drept.
2010-02-04 15:05:19 | Raporteaza
Mdah… totusi nu uita Laura, si nu lua prea in serios faptul ca declaratiile cu pricina din partea englezilor au fost facute de personalitati de rangul 2 sau 3, daca nu 10 sau 11 din cate am inteles… E ca si cum un parlamentar obscur de pe la noi se baga in seama cu o declaratie ca sa faca senzatie si noi toti am lua-o de buna… Parerea mea e ca la acest gen de declaratii conteaza doar ce vine de la 10 Downing street. Le reste c’est des foutaises
)…
2010-02-04 15:26:36 | Raporteaza
de curiozitate: isi aminteste cineva cand au primit maghiarii rezidenti in RO buletine unguresti? si-si mai aminteste cineva reactia UE ( si, in particular, a englezilor)?
2010-02-04 15:30:50 | Raporteaza
Zsolt esti intro confuzie de termeni. RSSM nu exista si oricum era o creatie stalinista. Israelul, Ungaria, Germania aplica in mod constant aceasta politica de acordare a cetateniei etnicilor lor.
2010-02-04 16:05:24 | Raporteaza
Da, bluuz drago, Israelul doar dupa ce ai intrat pe teritoriul ei, Ungaria a dat pasapoarte, iar Germania te cumpara, ca pe Herta Mueller. Romania face totul anapoda si s-ar putea cu ocazia asta sa piarda Ardealul, la schimb pe Moldova ! Daca ai sti o tira de istorie, America a vrut sa transeze granita romano-maghiara, in ‘46, drept, ca in statele lor, iar Arad si Oradea cadeau dincolo. atentie !
2010-02-04 17:36:40 | Raporteaza
Problema in articol mi se pare pusa corect dintr-un pct.de vedere. Santem suverani acordam cetatenie unor oameni cu radacini romanesti.Daca acestia ar ramane acolo sau s-ar opri in Romania ar trebui sa retezam la nivel inalt astfel de afirmatii cum sant cele din MB.
Probabil ca majoritatea celor din Moldova se gandesc la vest via Romania.
Geopolitic insa miscarea asta inseamna mult si in timp va aduce Romaniei (daca aceasta se va trezi !) un statut egal la masa Europei.Vezi mai multe pe:ioanavram.wordp../
2010-02-04 17:44:50 | Raporteaza
Laure , esti prea draguta sa te jignesc.Si nu vreau asta. Nu-mi plac musulmanii si unde traiesc eu de 10 ani, sunt enorm de multi si chiar seviciul mi l-am pierdut din cauza unui musulman dar, Marea Britanie e o sperietoare nu din cauza musulmanilor ci din cauza masoneriei deosebit de inradacinata acolo si cred ca sti si tu (asa vreau eu sa cred, chiar daca aveti interdictie pe aceasta tema in mass-media)ca Rothschild, cel mai puternic sionist mason , care trage sforile istorieim traiaste acolo si cei 5 fii ai lui sunt sefi de banci in 5 orase importante ale europei. Oare voi reusi sa te supar iarasi?
2010-02-04 18:50:54 | Raporteaza