![]() | Impresii după congresul PNLvezi toate articolele de Laurentiu Matei08 Mar 2010 la 16:27 33 comentarii 1109 vizualizari. |
Sâmbătă am fost la congresul PNL și am încercat să vă țin la curent cu ce se întâmplă acolo în timp real. Am fost puțin limitat de soluția tehnică pe care am ales-o, așa că revin acum cu impresiile mele mai pe larg.
În primul rând, felicitări Cristi pentru campania #NouaPolitica și mulțumiri PNL pentru deschiderea către bloggeri. Tot la capitolul ăsta, mulțumiri HotNews pentru priză (am blogat până am rămas fără baterie la mobil) și Oana Portase pentru ciocolată
Nu în ultimul rând, vreau să vă recomand CoverItLive pentru live blogging.
Primul lucru care m-a impresionat a fost că discuțiile dintre delegați chiar erau despre democrație, libertate, doctrine și alte lucruri din astea la care avem impresia că politicienii nu se gândesc. O bilă albă pentru PNL aici.
Congresul a fost o formalitate, lucrurile erau deja stabilite și cunoscute. Dar asta nu prin cine știe ce joc de culise, pur și simplu (și asta nu înțeleg nici bătut) marea majoritate a liberalilor au încredere oarbă în Crin și sunt convinși că el a ridicat scorul partidului și îl va duce mai departe și mai sus. Așa că au cedat șantajului lui Crin “liste sau nu candidez”.
Am văzut mulți dezamăgiți de sistemul de liste propus, mai ales că la un vot uninominal ar fi ieșit aceiași oameni, Crin chiar având o listă beton. În aceste condiții, sistemul de liste a fost o pată neagră care nu era necesară în niciun fel.
Orban cu voinicii lui au candidat pentru a apăra ideea de democrație în partid cu orice risc (unii candidați din lista lui Orban se așteaptă la represalii) și în felul ăsta congresul nu a arătat ca unul PCR cu un singur candidat și un singur curent de opinie. Eu îi felicit pentru această atitudine.
Deși sala era obosită și plictisită în a doua zi de congres, am putut observa din intensitatea aplauzelor trei personalități care se bucură de un respect deosebit în PNL: Călin Popescu-Tăriceanu, Andrei Marga și Mircea Diaconu. Și apropo de Tăriceanu și marea întrebare de ce nu mai candidează, vorbește lumea că fără Bogdan Olteanu a rămas fără mâini și picioare.
Un lucru urât pe care l-am văzut la congres: deși face eforturi enorme pentru a se prezenta la congres Mircea Ionescu-Quitus e tratat cu o lipsă de respect strigătoare la cer. În timpul votului și numărătorii a stat cred ore în șir singur la prezidiu. Se ducea câte un delegat din când în când să facă o poză. Iar la sfârșit a trebuit să se roage cam un sfert de oră de candidați să lase presa și să vină să comunice congresului rezultatele. Eu dacă aș fi Antonescu sau Orban aș intra în pământ de rușine dacă seniorul ar fi nevoit să-mi facă observație de la obraz. Același lucru e valabil pentru cei care erau invitați să ia cuvântul și ei erau pe hol cu televiziunile grămadă.
Domnul Cornea de la FSLI a simțit nevoia să trateze liberalii cu lingușeli: “Vă urez să ajungeţi cât mai repede la guvernare. [...] Vă asigur că noi, cei din învăţământ, vom şti cu cine să votăm în 2012“. Un delegat a reacționat ca pentru el: “Du-te bă dracu că voi nu ne-ați votat niciodată!”
Prezentarea moțiunii lui Antonescu a fost un moment penibil. A durat enorm de mult să citească un text lung pe care îl avea oricum toată lumea, așa că sala a rămas goală, toată lumea era pe hol la mâncat și fumat. S-au întors toți la discursul lui Orban să vadă ce are de spus, dar s-au liniștit când au văzut că nu are nimic.
Din cauza lungimii textului, majoritatea au pierdut esența moțiunii lui Antonescu: sinteza doctrinară. Adică PNL va deveni un fel de PDL, cu curente liberale, conservatoare și creștin-democrate și cu un șef autoritar. Diferența față de PDL mi-a scăpat, probabil tot datorită lungimii textului. Probabil peneliștii sunt mai frumoși și mai deștepți.
Conculzia congresului e că Antonescu și-a asumat 100% obiectivul de a duce partidul peste 30% și la guvernare și va plăti cu funcția dacă nu reușește. Nu-mi dau seama care e răspunderea celor de lângă el, probabil e zero.
Etichete: congres, Ludovic Orban, pnl


Remus Cernea azi la 21:30 |
Un astronom grec, pe nume Aristarh din Samos, susţinea, prin anul 280 î.e.n., că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu azi la 17:30 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Cît a durat schimbarea gărzii la Palatul Victoria, prefecţii şi [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran azi la 14:42 |
Un cuib de lilieci ideologizați până la isterie cere să fie privit cu atenție. Îl privesc. [ citeste mai departe ]
Ioana Paverman azi la 13:58 |
Ultimele săptămâni ni se desfășoară în amintire ca un asalt de întâmplări tumultuoase. [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea azi la 12:36 |
Ca de obicei, apariţia unui personaj politic relativ nou şi tînăr precum Ungureanu a produs [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 09:36 |
Acest text nu este despre ACTA, ci despre proteste. Mai exact despre protestele de la Cluj, cauzate [ citeste mai departe ]
Cristian Bândea 11 Feb la 15:20 |
Vă rog ca înainte să citiți acest text sau să comentați să parcurgeți textul [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 11 Feb la 14:20 |
1. L-am ascultat ieri seară pe Crin Antonescu, timp de cîteva minute, la tv. De [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 18:32 |
Daniel Funeriu se poate considera o victimă a ”efectului Udrea”. Numele lui nu se afla pe lista [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 10 Feb la 16:54 |
În timp ce românii mor sinistraţi sub munţi de zăpezi, Biserica Ortodoxă Română cere bani [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 10 Feb la 15:05 |
Mîine, la Piaţa Universităţii în Bucureşti se iese împotriva ACTA, după 17.00. [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 10 Feb la 14:00 |
Cât din drepturile fundamentale ale omului putem încălca pentru a proteja drepturile [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 10 Feb la 12:16 |
Știrile despre calvarul oamenilor blocați în trenuri aproape trei zile în mijlocul viscolului [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 10 Feb la 10:35 |
Recent o idee buna a fost emisa referitor la renuntarea din 2013 la un al 3-lea acord cu FMI. Nu [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 10 Feb la 03:52 |
Auzindu-l pe Ponta cum retracta, corecta si incerca disperat sa isi explice de-a lungul zilei [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 09 Feb la 23:28 |
Numirea dlui Mihai Răzvan Ungureanu în funcţia de premier şi polemicile declanşate de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 09 Feb la 21:37 |
Miniştri care fac afaceri cu statul, comunişti sau fii de comunişti, colaboratori dovediţi ai [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 19:55 |
Știu, guverne noi, tensiuni în USL, showbiz politic la TV. Dar vă invit puțin în România [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 09 Feb la 17:53 |
Crin Antonescu e furios. I se pare că are şi de ce.
Cabinetul Ungureanu a fost învestit cu [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 09 Feb la 17:48 |
Văd că mai mulți colegi de Voxpublica sunt indignați de faptul că văd ceva ciudat în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 09 Feb la 16:28 |
Apreciat de majoritatea comentatorilor ca fiind ”echilibrat”, discursul lui Victor Ponta i-a [ citeste mai departe ]
Viorel Dobran 09 Feb la 16:07 |
Pe-un picior de plai,
Pe-o gură de rai,
Iată vin în cale,
Se cobor la vale,
Trei turme de [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 09 Feb la 15:57 |
Update: A ieşit Antonescu, cuminte, a spus că nu s-a simţit reprezentat de [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 09 Feb la 15:35 |
A vorbit Ponta in Parlament. Nu a mai injurat. Nu i-a spus lui Mihai Razvan Ungureanu, asa cum [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 09 Feb la 14:42 |
Guvernul Ungureanu a trecut. Ar fi putut fi o singura stire. Dar nu e doar atat. Ponta a mutat [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 09 Feb la 14:10 |
Este de remarcat faptul că neînțelegerile dintre Ponta și Antonescu au plecat de la șefii [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 09 Feb la 14:04 |
Preocupati mai mult cu tumultul vietii politice din ultima perioada, am acordat o atentie mai redusa, [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 09 Feb la 10:11 |
Cele 69 de ONG-uri membre ale Coaliției de Mediu din România i-au solicitat în mod public [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 09 Feb la 08:36 |
Sâmbătă, 4 februarie, a fost declanşată ceea ce unii numesc acţiunea Liberate DC. [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 08 Feb la 18:58 |
Nu ma intereseaza deloc noul cabinet ce urmeaza sa fie maine prezentat Parlamentului. El este in [ citeste mai departe ]
| 1Comentariu civilizat : 1. Autorul articolului e un om inteligent si rafinat ,care stie cum se amesteca elegant adevarul cu ipoteza . 2. Hawking e o inventie relativ recenta ,un personaj umflat artificial... | ||
| 2@costin:Dle Andries,In vreme ce eu continuu sa va trimit la dictionar, dvs. “continuiati” sa bateti campii. Rugati-i pe cei care v-au bagat, sa va scoata din priza. Altfel, riscati sa produceti... | ||
| 3Remus, ne vorbesti in articolul tau despre cultura, cunoastere, democratie, dar chiar in titlu exista ditamai dezacordul: "[...]ÎI reneagă pe Copernic și PE Galilei, [...]". Îi, nu îl, pentru că IE doi.... | ||
| 4presupun ca si dumneaiei se considera prea tinara.Un guvern de shoimi ai patriei si s.pioniieri condus de un Utecist intr-o deplina bataie de joc.Si cand te gandesti ca Petre Roman avea varsta... | ||
| 5nu ca as vrea sa atac la persoana dar am si eu un studiu. traim intr-o societate formata din dogmatici consecventi ca ... taurii fara aparatul reproducator(adica boii). De o parte sunt sutanistii care... | ||
| 6(Continuare) Ştiinţa şi religia sunt complementare (se completează reciproc)n nu sunt contradictorii. Foarte multe cărţi şi alte publicaţii recente arată armonia, complementaritatea dintre ştiinţă şi... | ||
| Mihai Goţiu 32014 citiri |
| Costi Rogozanu 13391 citiri |
| Cristian Teodorescu 10574 citiri |
| Adriana Săftoiu 9072 citiri |
| Alin Fumurescu 7919 citiri |
| Iulian Leca 7177 citiri |
| Remus Cernea 7093 citiri |
| Laura Cernahoschi 6446 citiri |
| Ciprian Domnişoru 6223 citiri |
| Dorin Tudoran 5928 citiri |
| Mihai Goţiu 11 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Dorin Tudoran 6 postari |
| Cristian Teodorescu 5 postari |
| Iulian Leca 4 postari |
| Remus Cernea 3 postari |
| Laura Cernahoschi 3 postari |
| Bogdan Ciuclaru 2 postari |
| Viorel Dobran 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Mihai Goţiu 120485 citiri |
| Costi Rogozanu 77490 citiri |
| Cristian Teodorescu 49322 citiri |
| Alin Fumurescu 32193 citiri |
| Iulian Leca 26699 citiri |
| Remus Cernea 24371 citiri |
| Viorel Dobran 19361 citiri |
| Constantin Creţan 16440 citiri |
| Dorin Tudoran 16288 citiri |
| Ciprian Domnişoru 15620 citiri |
| Mihai Goţiu 48 postari |
| Costi Rogozanu 32 postari |
| Cristian Teodorescu 27 postari |
| Dorin Tudoran 17 postari |
| Iulian Leca 14 postari |
| Constantin Creţan 13 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Viorel Dobran 11 postari |
| Ciprian Şiulea 9 postari |
| Elena Vijulie 8 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Amice, poate nu stiai : azi e LUNI. Scrii de pomana aici despre un fapt consumat. Din tot grupul ala de “bloggeri” unul singur a fost capabil sa faca niste poze .Deci ati socializat si voi cu ciocolata si niste linkuiri ca e trendy. Calitate : zero.
2010-03-08 16:49:14 | Raporteaza
Pana la urma, cand au depus noul statut la tribunal?
2010-03-08 16:56:48 | Raporteaza
@Pepi: vineri, probabil.
2010-03-08 16:59:33 | Raporteaza
@Laurentiu Matei: Au mituit portarul?
2010-03-08 17:35:25 | Raporteaza
@Pepi: nu știu cum au făcut, nu răspunde nimeni concret la întrebarea asta.
2010-03-08 17:39:16 | Raporteaza
Am ajuns sa o vad si p’asta, prietenia de nezdruncinat intre sindicate si Paridul Socialist National Liberal. Ce nu face organizatia sa adune voturi?…se face frate si cu dracu !Ce mai, o dreapta autentica!
2010-03-08 17:47:54 | Raporteaza
FELICITARI
2010-03-08 19:37:51 | Raporteaza
Stau si ma minunez de unde exista aceasta convingere la PNL in posibilitatile lui Crin. Cat despre promisiunea lui de a parasi partidul daca nu reuseste as dauga ca acelas lucru l-a spus si cand a candidat la presedintie.
Crin a promis revolutia bunului simt dar oricat ai vrea sa gasesti o urma din asa ceva in tot ce a facut pana acum nu reusesti. Mai degraba se poate vorbi de revolutia demagogiei dusa pe culmi inca nebanuite.
Cand te duci sa te angajezi undeva iti prezinti CV-ul. Se pare ca nimeni din liberali nu acorda vreo importanta CV-ului lui Crin unde scrie apasat mediocritate si comoditate. In facultate de doua ori repetent,s-a inscris la doctorat dar nu l-a luat, ca om politic n-a stralucit prin vreo initiativa parlamentara sau prin conducerea vreunui minister si daca a reusit la ceva sa fie primul a fost la chiulul din parlament.
Ce mi se pare jenant este ca am vazut pe cineva la televizor spunad apropo de aceste calitati ale lui Crin ca si Bratianu era o fire mai melancolica si de aceea a fost sculptat de Mestrovici tolanit intr-un fotoliu.
Cred ca la asta se reduce singura asemanare cu Bratianu si anume pozitia tolanita in fotoliu.
Si ca un liberal care se respecta a trasat ca sarcina parlamentarilor liberali lansarea unei motiuni de cenzura pe problema corelarii pensiilor cu salariul mediu desi avem un deficit anul acesta de 1,5 miliarde de euro la fondul de pensii dar pentru un om care promoveaza valorile liberale ,pensionarii sunt pe locul unu, la numarul de voturi nu la formarea PIB-lui asa ca daca vrei sa ajungi prim ministru.
In concluzie doamne fereste sa ajunga un asemena veleitar inconstient prim ministru.
2010-03-08 20:03:01 | Raporteaza
@Costy: da, și eu mă minunez, pentru că zic că ai dreptate. Dar asta e starea de fapt, peneliștii cred orbește în Antonescu.
2010-03-08 20:16:04 | Raporteaza
@costy
Uneori calitatea si intelectul unui individ pot fi evaluate dupa cate un “y” (sau doi) presarat(i) in “semnatura” neaosa. Altfel, Antonescu nu a stralucit mai putin decat “mitocanul national” in conducerea unui minister si nici nu ne-a lasat mostenire “realizari” de tipul “Aici sunt banii dvs.!”, sau “Aici a fost flota dvs.!”. Deci… asta nu ar fi un impediment.
Daca te “minunezi” de faptul ca liberalii – care l-au surprins pe Laurentiu Matei prin faprul ca acestia chiar sunt preocupati de “democrație, libertate, doctrine…” – ar fi convinsi de posibilitatile lui Antonescu, atunci ar trebui sa te declari bantuit de cosmaruri la vederea pedelistilor convinsi pana la tembelism de posibilitatile lui basescu
2010-03-08 20:37:39 | Raporteaza
Pentru Costy
Munitie noua…
Bretonatul nu e chiar inocent cum lasa sa se inteleaga…
In 1999, pe vremea cind era ministru a vrut sa “improprietareasca” BTT-ul (care tomnai nu era in “parohia” dumisale) cu 7 HECTARE DIN PARCUL HERASTRAU
“Anul trecut, instanţa a admis cererea municipalităţii de a-şi apăra practic un teren care-i aparţine încă de pe vremea lui Carol I, cel care a înfiinţat Parcul Herăstrău. Carol I a despăgubit la vremea respectivă toate persoanele care deţineau terenuri în zonă, parcul fiind trecut în domeniul public al statului. În prima sentinţă dată de Tribunalul Bucureşti sunt precizate clar şi motivele care au stat la declararea nulităţii actului de proprietate obţinut de BTT în 1999, precum şi a contractului de vânzare-cumpărare către SC Domino Impex SRL. “La momentul emiterii Certificatului de Atestare a Dreptului de Proprietate asupra Terenurilor, seria M15 nr. 0053/22.12.1999, Ministerul Tineretului şi Sportului nu reprezenta minister de resort pentru S.C. B.T.T. S.A., prin urmare nu putea emite un astfel de Certificat”, se arată în sentinţa dată. Mai mult, este scris negru pe alb că terenul, situat Şoseaua Nordului, nr. 7-9, face parte din domeniul public al Municipiului Bucureşti.”
“Pai ce faceti, fratilor, Victoras, cu tine vorbesc? Pai la televizor ma lauzi, nu mai stii cum sa ma ridici in slavi, pe blogul tau, la fel, iar in ziar ma dai in primire? E frumos asa ceva? Parca vad ca miine-poimiine ma dati in git si cu Strandul tineretului, si cu salupa din Delta, si cu Legea sportului, care a distrus sportul! Pai se poate asa ceva, v-ati dat cu basescu? Ca alora de la realitatea le-am si spus-o in fata, sa-l fi vazut pe Hurezeanu cind l-am facut basescian, se inverzise! Hai, putin mai atenti, se poate? Pina in 2014 mai e un pic!”
Sursa: Jurnalul national
2010-03-08 20:43:57 | Raporteaza
Eu mai acord o sansa acestui partid .Motivul e cat se poate de hazliu:nu au lasat mizerie ,au mancat civilizat !
2010-03-08 20:43:59 | Raporteaza
@IOLANDA: “Motivul e cat se poate de hazliu:nu au lasat mizerie ,au mancat civilizat !”

In sfarsit, un comentariu bun! Cam asa stau lucrurile privind in urma la cei 20 de ani si, desigur, la minunatul prezent
2010-03-08 20:49:25 | Raporteaza
Iolanda…
Libelalii sunt obisnuiti sa nu lase urme…
Bineinteles, cind se poate!!!
” La faptul ca in 1999 s-a emis un ordin ilegal de ministru? Apropos, nu era Crinul ministru? (o politica a bunului simt si un alt mod de a face politica)? B. Ca a fost Bittner pe acolo? Apropos, Bittner asta nu era “cumatru” cu Nastase? sau era mai importanta prietenia cu Cocos? C. Iar daca, instanta hotaraste MAINE (am inteles) ca terenul ramane la Bittner, in afara de insulte ce ne ramana? D. Parca si Sorin Oprescu era pe acolo? Zice presa.”
2010-03-08 20:56:04 | Raporteaza
@STRAJNIK
Nu tu ai un “y” in semnatura, dar… ai un “k”!
2010-03-08 20:57:52 | Raporteaza
@Ramstein: Aici era vorba de PNL, nu de altii. Si vorba autorului, PNL devine pe zi ce trece tot mai “pedelizat”, desi si-a fixat ca obiectiv primordial distrugerea PDL. Bratianu cred ca se gandea la lucruri mai serioase decat distrugerea conservatorilor. Penibila sluga lui Patriciu.
2010-03-08 21:04:59 | Raporteaza
Ramstein…
K vine de la puskarie…
Mai rasfirati bre, domnilor…
2010-03-08 21:07:02 | Raporteaza
@Cosmin: “PNL si-a fixat ca obiectiv primordial distrugerea PDL”
Poate nu ai pbservat, dar si reciproca e valabila – de fapt cu “reciproca” a inceput totul acum cativa ani.
Da, putem fi ingrijorati de o posibila “pedelizare” a PNL in viitor – de aceea ar trrebui sa privim cu atentie evolutia acestui partid de acum incolo – dar cred ca un asemenea verdict este prematur.
Ai scapat din vedere un lucru: in vremea lui Bratianu, liberalii si conservatorii NU “alergau” pe acelasi culoar.
2010-03-08 21:11:51 | Raporteaza
@strajnik
Esti fratele mai mic al lui STRAJNIK?
2010-03-08 21:12:48 | Raporteaza
A mai zis Antonescu si inainte de prezidentiale ca renunta la functie daca nu ajunge la Cotroceni. Daca nu ajunge la guvernare sau la cele 30 de procente, nu cred ca o sa ii treaca prin cap sa se tina de cuvant.
2010-03-08 21:27:59 | Raporteaza
@Florin Puscas
A zis, dar nu a precizat CAND – nu a fost asa ferm, ca un “adevarat om de stat”, incat sa afirme ca va “deminsiona in cinci minute”.
2010-03-08 21:31:11 | Raporteaza
@Florin Puscas: deja dacă ratează obiectivele promise nu se mai pune problema de ce vrea el, îl devorează partidul.
2010-03-08 21:54:59 | Raporteaza
@Ramstein: Da, e si asta adevarat. Totusi, o chestie zisa e zisa. Si asociata cu târârea partidului într-o alianţă cu roşii (după care vine şi ne bagă pe gât slogane interbelice), pe mine mă face să nu îl mai votez a doua oară.
2010-03-08 21:56:37 | Raporteaza
@ Laurentiu Matei
Ceea ce razbate in mod evident din textul Dv. este un lucru ce se intalneste extrem de rar pe voxpublica si anume, o tratare foarte domestica, linistita, fara patima, cu fine observatii, fara ironii inutile, cu lucruri pe care nu le-a spus mai nimeni care a fost acolo – despre Quintus, atmosfera de pe holuri, discutiile despre democratie, etc.
De exemplu, Dl Cristian Diaconescu a sesizat ca liberalii erau imbracati cam prost, aratau de parca ar fi avut un singur costum de haine si alte chestii de acest gen
Nimic extraordinar de semnalat, in afara de increderea oarba in Antonescu. Or fi sesizat un viitor lider care bate tot – ramane sa vedem cine se inroleaza in aceasta miscare cu aer renovator.
Altadata, daca vreti sa fiti si mai eficient, incercati sa fiti foarte precis, pe puncte, scurt si cu de toate pentru toti, asa cum ati incercat acum.
2010-03-08 22:06:32 | Raporteaza
@Laurentiu Matei: “îl devorează partidul.”
Da, inevitabil.
@Florin Puscas: “alianţă cu roşii [...] mine mă face să nu îl mai votez a doua oară.”
In cazul asta… NU MAI AVETI CU CINE VOTA – cine nu a facut “alianta cu rosii”?! Si, in consecinta, nici motive sa va mai preocupe politica – asta daca astepati un pluton de ingeri in politica romaneasca.
Lasand la o parte faptul ca pentru noi, astazi, ar fi cel putin penibil si infantil sa mai declaram ca “PSD-ul readuce comunismul in tara” (si alte tampenii de acest gen), ultimile doua decade au aratat faptul ca procesul de “civilizare” a clasei politice este (prea) lent. Probabil ca solutia optima pentru electorat este sa nu lase o “gasca politica” sa stea la putere pe o durata mai mare de un mandat – asta i-ar impiedica sa “prinda radacini” si ar accelera ameliorarea clasei politice. Realegerea acestui basescu este o pacoste pentru Romania. In mod particular: in urmatoarea perioada va fi interesant de urmarit razboiul dintre highlanderii PNL si PDL – pentru ca… va ramane numai unul
2010-03-08 22:11:35 | Raporteaza
Plimba ursu’ Ramstein,toata stima Florin Puscas ! Scenariul talibanilor crinosi ar fi promovarea antonescului la alegerile pentru primaria Capitalei cu sprijinul berbecului chiliman !Daca PDL-ul nu mai face greseli ca cea cu Prigoana jr.lu’Patriciu s-ar putea sa se plictiseasca sa arunce ”cashcavalu”pe excrementele iaru, liviu antonesei,radu calin cristea samd.Ipochimenii emana cele mai pestilentiale duhori in presa si blogosfera ! Dinescu cu Ogica al lui avea cel putin umor ! Sa vedem dupa reforma alegerilor parlamentare cati rinoceri penelisti mai intra de pe locurile 3,4!
2010-03-08 22:14:02 | Raporteaza
H, ha, ha! Nu a precizat CIND, gargaragiul si-a mai lasat o sansa!
Un cartofor smecheras joaca la cacealma si se gaseste cine sa-l laude! Plus ca vine L. Matei sa ne explice ca da, a fost frumos PENTRU CA s-au regizat SPECIAL ca sa nu fie ca la PCR!
Ei, asa gargaragii, asa reporteri!
2010-03-08 22:15:05 | Raporteaza
@Arcadied: Dl. Diaconescu ar face bine să tacă o vreme.
În rest, chiar am vrut să surprind lucruri care nu au fost spuse la TV. La talentele mele reportericeşti mai e mult de lucru, ştiu.
2010-03-08 22:21:51 | Raporteaza
@ Laurentiu Matei
1. Aprecierea mea era ca sunteti altfel decat multi altii de pe aici si asta este reconfortant pentru cine vrea sa mai existe inca mult timp voxpublica
2. Talentele in ziaristica tin de redarea fidela a unei stari de lucruri, marturisind ceea ce simti ca persoana neimplicata si aici chiar ati avut “talent” – sigur ca sintagma propusa de Dv. era o fina ironie la faptul ca va considerati un incepator (nu e cazul, vedeti-va de treaba)
Cum spuneti: “Din cauza lungimii textului, majoritatea au pierdut esența moțiunii lui Antonescu: sinteza doctrinară.”
Despre LIBERALISM, ar fi util de discutat, la fel cum ar fi foarte util sa discutam despre SOCIALDEMOCRATIE si chiar despre BASESCIANISM.
Viata agitata ne ofera zilnic ceva de mestecat, asa ca nu mai avem timp de fineturi, sau ceva “bazat”
2010-03-08 23:11:40 | Raporteaza
‘DU-TE BA DRACU CA..”..chiar asa a zis domnule Laurentiu liberalul ala?hai domne ca exagerezi!Nu vorbesc liberalii asa!Ei,ce chestie!
2010-03-08 23:32:03 | Raporteaza
Liberalii au ales ca-l urmeze “in orb” pe Crin.
Cand asta o sa-si rupa gatul(evident,la figurat)de la cazatura din sondaje si alegeri,exact asta va face si turma.
Il va urma in prapastie.
P.S.Am uitat sa spun ce turma:de oi.
2010-03-09 00:54:13 | Raporteaza
Gineta,de ce jignesti oile?Oaia,care a salvat englitera,oaia care ne da brinza la cucoana la bucuresti,oaia care era sa salveze romania de la resemnare daca prostovanu de cioban o asculta si isi angaja badigarzi!Pai se poate mai Gineta?
2010-03-09 14:28:03 | Raporteaza
[...] Ionuţ Lilick Oana Alexandru Marin Sever Voinescu Voinescu Dan Tapalagă Mediafax Laurentiu Matei Phaim Codex Politicus Cristian Preda Categories: Politica mioritică Comentarii (0) [...]
2010-03-09 20:46:25 | Raporteaza