![]() | Împreunăvezi toate articolele de Robert Turcescu02 Nov 2009 la 15:42 82 comentarii 2116 vizualizari. |
Un pas în spate, o minimă detaşare faţă de încordarea electorală din aceste zile, reprezintă un exerciţiu util pentru a înţelege ce se întîmplă astăzi în România. Ne ameţeşte promisiunea unei victorii a binelui asupra răului? Categoric! Toţi candidaţii pentru mandatul de şef al statului luptă cu balauri: Traian Băsescu vrea să zdrobească hidra parlamentară, Mircea Geoană şi Crin Antonescu promit o victorie a democraţiei în faţa autoritarismului, Sorin Oprescu a îmbrăţişat teza confruntării cu sistemul ticăloşit.
La nivel simbolic, toţi cei menţionaţi joacă într-un film de acţiune, sînt eroii unor scene cvasi-finale, de care depinde soarta unei naţiuni. Aşa să fie oare? Aici e miza zilelor şi anilor care vin după 6 decembrie?
Permiteţi-mi să am rezerve serioase. România e, înainte de toate, o ţară prost croită. Pornind de la împărţirea ei administrativă în zeci de judeţe reprezentînd tot atîtea feude cu administrare diferită în funcţie de putirinţa baronilor locali, continuînd cu felul haotic al distribuirii resurselor în funcţie de simpatii sau relaţii, fără un algoritm clar, în stare să ne scutească de discuţii interminabile despre cine şi cîte felii merită din tortul produsului intern brut, ori sfîrşind această scurtă enumerare cu lipsa unor fişe de post pentru fiecare dintre instituţiile deţinătoare ale puterii administrative, tragem concluzia tristă a existenţei unui stat diform şi, mai ales, încropit. Trăim într-o confuzie, nu într-o ţară. Prin urmare, mai mult ca oricînd, în aceste alegeri ar trebui să stăm departe de iluzia personajelor providenţiale. Nu cîştigătorul acestor alegeri e important, miza o reprezintă maturizarea noastră, ca naţie.
Ce-am făcut în ultimele două decenii, aceasta-i întrebarea. Probabil că multora dintre noi nu ne place cum arată astăzi România. Am scris împreună, strîmb şi grăbit, istoria tristă a două decenii de existenţă egoistă. Ne-a plăcut să ne detaşăm de existenţa în comun, ne-a prins izolarea specifică anilor capitalismului sălbatic şi, cu aceeaşi viteză cu care am fugit din blocurile comuniste spre cartierele rezidenţiale în căutarea unei mult dorite intimităţi, am fugit şi de proiectele comune. În fapt, fiecare şi-a construit România lui, mai bună sau mai puţin bună, după mintea şi norocul pe care le-a avut. Nu ne-a învăţat nimeni că puteam fi altfel şi, probabil, orice gest încărcat de altruism s-ar fi văzut, cel puţin, bizar în lumea românească de după 1989. A fi împreună n-a existat ca proiect decît pentru cîştiguri materiale sau victorii politice. O strîngere de rînduri necesară oricărui efort de îndreptare părea să fie inutilă cîtă vreme exista libertatea de a-ţi decide singur soarta. La ce bun celălalt, cîtă vreme capitalismul venit după comunism preda, la orice colţ de stradă, lecţii despre individ şi capacitatea lui de a răzbate prin forţe proprii?
Azi, cu o doză mare de regret şi tristeţe, privind dintr-un colţ spre societatea românească a zilelor noastre şi izolîndu-ne măcar preţ de cîteva ceasuri de tumultul electoral, am putea trage concluzii folositoare pentru perioada post-alegeri. Prea puţine depind de cine va fi viitorul preşedinte. O ţară prost croită nu se repară cu indicaţii de la Cotroceni. Nu Obama salvează SUA de recesiune economică. Istoria progresului unor naţiuni e scrisă de efortul naţiunilor înseşi. Un efort comun care corectează din mers greşelile perioadelor precedente. Cu Traian Băsescu la conducerea ţării, cu Mircea Geoană sau cu Crin Antonescu la Cotroceni, nu se semnează, instantaneu, un certificat de garanţie a prosperităţii pentru România. Redefinirea noastră ca naţie matură, vindecată de egoism şi dispusă a-şi asuma perspectiva unui efort comun, reprezintă miza reală a acestor alegeri. Iar un prim test e legat de participarea la vot.
În cîteva săptămîni tragem concluzii despre adevărata vîrstă a României: sper să se fi înşelat toţi cei care astăzi ne văd prea mici pentru un război atît de mare.


Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1Boc nu trebuia sa plece pentru ca el nu a plasat acei tovarasi in pozitii cheie pentru a-i servi intereselor sale personale. In schimb Ponta este cu kurrul adica cu capul in alta barca. Astazi este o... | ||
| 2@simona: in vremea de azi s-a refacut proverbul. nu mai e corb la corb nu-si scoate ochii, ci corb cu corb ne "scoate" ochii, ca sa rimeze.... | ||
| 3Plagiatul in lucrare de doctorat oare sa fie identic ca semnificatzie si consecintze cu plagiatul intr-un articlo scris la revista facultatzii ?Adica e tot aia ?Adica aia de scriu acolo "la revista"... | ||
| 4bal si can, adica balcan ... balc(vâlc),bal(cf.alb boll:e), la - sarpe (balcescu - adica balaurescu, bal+c - de la can... canis, caine/lup), balaur - sarpe cu cap de caine/can(e)/lup) ...balac (balaci... | ||
| Mihai Goţiu 10616 citiri |
| Cristian Teodorescu 9471 citiri |
| Costi Rogozanu 8801 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4097 citiri |
| Alin Fumurescu 3922 citiri |
| Constantin Creţan 3387 citiri |
| Dorin Tudoran 2858 citiri |
| Dan Duca 2465 citiri |
| Elena Vijulie 2394 citiri |
| Ciprian Şiulea 2289 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61008 citiri |
| Cristian Teodorescu 39811 citiri |
| Costi Rogozanu 37993 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18145 citiri |
| Alin Fumurescu 17828 citiri |
| Viorel Dobran 12294 citiri |
| Dan Duca 11265 citiri |
| Constantin Creţan 11146 citiri |
| Elena Vijulie 9019 citiri |
| Dorin Tudoran 8685 citiri |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Indiferent de cat de maturi si lipsiti de egoism am fi noi ca natie, oferta prezidentiala este aceeasi si mergand la vot trebuie sa punem stampila pe unul dintre sus-numitii. Eu consider ca miza acestor alegeri este destul de mare deoarece in functie de cel care va castiga exista 3 destine diferite: Basescu -guvern minoritar PDL-UDMR sau anticipate; Geoana sau Oprescu -guvern PSD-PNL cu Bazac premier-bleah; Crin -guvern PNL-PSD eventuala cu infractorul Johannis premier. Niciuna dintre variante nu este prea fericita pentru romani dar singura speranta ar fi sa ne autoeducam ca natiune pana la alegerile urmatoare? Sper ca daca nu vom reusi, sa incerce altii sa ne educe ca de-asta ne-au primit in UE.
2009-11-02 16:13:34 | Raporteaza
felicitari d-le turcescu pt verticalitatea d-vstra in a vedea lucrurile si va felicit pt comentariile pe care le faceti.
2009-11-02 16:30:55 | Raporteaza
D-le Turcescu, am descoperit azi ca pe langa dvs mai exista o persoana in trustul Realitatea la fel de impartiala si verticala si ma refer la Liana Alexandru (asta apropos de postarea 2). Felicitari atat pentru articol cat si pentru dvs ca persoana.
2009-11-02 16:40:12 | Raporteaza
mie mie se pare ca dl turcescu isi exprima clar optiunea in acest articol.
sau omiterea unui nume la un moment dat e doar o greseala?
2009-11-02 17:14:52 | Raporteaza
“O ţară prost croită nu se repară cu indicaţii de la Cotroceni”
Este adevarat, asa ar trebui sa fie. Insa actualul locatar de la Cotroceni insista sa demonstreze contrariul.
2009-11-02 17:19:34 | Raporteaza
Iit pun o intrebare serioasa ca sa vad cit de cinstit esti: dumneata Turcescu Robert in ce masura (% daca vrei) esti direct si personal responsabil pentru felul in care este croita Romania ?
2009-11-02 18:09:45 | Raporteaza
@ Robert Turceacu
Credeţi că “Liniştea” este un adjuvant sau un catalizator al unei recroiri a României, a statului?
Deocamdată avem un stat şi o Constituţie croite, poate ştiţi, exclusiv sub regimurile Iliescu. El este singurul politician care şi-a pus amprenta asupra modelării statului român postrevoluţionar, până la Băsescu. Cine altcineva a mai iniţiat vreo reformă structurală? Poate că memoria nu mă ajută, dar cred că nimeni. Nici partidele, nici parlamentul, nici vreun guvern, nici prăpădita de societate civil-politică, nici mass media.
Ci numai două “persoane fizice”: ILIESCU şi BĂSESCU!
Nu degeaba lupta se dă, astăzi, între ei doi, ceilalţi find dora nişte marionete.
Puteţi, printr-un simplu dar onest recurs la memorie, să comparaţi acţiunile celor doi şi să decelaţi malignul şi benignul.
Acum, când cineva (întâmplător Băsescu) vrea să zguduie – cu “deranjul” inerent oricărei zguduiri – starea de dolce far niente a statului, hop, adepţii “liniştii” sar din somnul raţiunii lor şi al… statului.
Dovada? “Deranjurile” INIŢIALE, cauzate de iniţiativele lui Băsescu privind atât uninominalul cât şi, acum, reformarea parlamentului, au devenit, sub impactul ameninţării cu referendumul, cauze dragi tuturor. Ce potlogari! Pe aceştia vreţi dv. să ni-i sugeraţi?!?
2009-11-02 19:40:33 | Raporteaza
P.S. – Bineînţteles că vă felicit – din nou – pentru moralitatea jurnalistică de care daţi, în marea majoritate a acazurilor, dovadă.
2009-11-02 19:43:19 | Raporteaza
Insomar demonstreaza ca numai unul din ei poate ajunge presedinte.
2009-11-02 20:30:55 | Raporteaza
Titlul ‘impreuna’ e bine gasit. Atat doar ca impreuna din titlu nu ne contine pe toti. Acest impreuna al dvoastra contine o comunitate restransa, stramba, organizata si motivata.
V-as numi comunitatea clonelor. Ati clonat toate ideile “de bine” si ne faceti din vorbe. E ceea ce resimt citindu-va, nu-i o dorinta de a va jigni. Ma simt delapidat prin vorbe, ceea ce inseamna ca aveti succes.
2009-11-02 21:21:18 | Raporteaza
[...] interesant articol publicat pe VoxPublica şi intitulat “Împreună“, Robert Turcescu pune, la un moment dat, un diagnostic: «Permiteţi-mi să am rezerve [...]
2009-11-02 22:35:00 | Raporteaza
PDL-u iar ne minte
Mircea Geoana presedinte
Cu Basescu naspa e
Hai voteaza PSD
2009-11-03 00:05:49 | Raporteaza
Aveti dreptate, statul este prost croit.Parca a mai spus cineva asta? Unul dintre candidati, nu-mi amintesc cine.
Si nici nu trebuie sa-mi amintesc, doar noi, impreuna vom rezolva, nu are importanta cine va fi la Cotriceni.
Sub influenta unui camp misterios,vom inceta sa ne miscam haotic, ne vom reorienta si vom face minuni.
Aveti dreptate: “Trăim într-o confuzie, nu într-o ţară” Ce-ar fi sa se anuleze alegerile? Tot este epidemie de gripa noua si nu prea sunt bani. Sa traga la sorti, in direct, la “Ora de foc”.
2009-11-03 09:34:31 | Raporteaza
“Insomar demonstreaza ca numai unul din ei poate ajunge presedinte.”
Aham; si la trecutele alegeri tot asa demonstra iar Geoana si Basescu au ajuns totusi la guvernare exact impreuna.
Turcescu: impreuna sa ce anume ? Sa bagam brisca-n ei cum zice Breban ca sa vedem daca is de fier sau ce ? Sa boicotam alegerile ? Ce concluzii sa tragem peste citeva saptamini si de ce taman atunci ? Hotaraste-te : ori mai exact ori mai rasfirat musiu.
2009-11-03 11:51:05 | Raporteaza
Am sentimentul ca Romania a pierdut trenul.Nu asi fi crezut la Revolutie ca acesti 20 de ani vor scoate in fata toata uratenia poporului roman.Mi-e greata de micimea noastra ,de indiferenta multora si de prostia celor multi .Despre dvs,pot spune ca de multe ori gandim la fel.Nu stiu cat mai rezistati la Realitatea asa ca poate ar trebui sa va revizuiti comportamentul .Sa nu ramaneti fara servici. Glumesc. Imi place sa cred ca faceti parte din tanara generatie ceva mai curata.Va urez succes.
2009-11-03 13:11:37 | Raporteaza
Consider si nu sun sincer, socetatea este intro criza morala cu adevarat.
Urmaresc comentariile si de multe ori in locul unor analize de bun simt gasim insulta, obraznicie.
In loc sa ne aparam drepturile unei democrati sanatoase, ne jignim datorita sinpatiilor politice.
Dar am citeva intrbarii si poate imi veti raspunde.
-in comunism daca un informator era avantajat,azi multi ziaristi public renunta la demnitate pentru bani sau alte avantaje.
-dupa 20 de ani ne luptam pentru o reala reforma, in care descopar o parte a societati este direc participanta
prin opozitie, fapt pentru care avem clasa politica care ne reprezinta.
-oare parlamentu in loc de munca realizeaza o opozitie in favoarea coruptiei, la fel cum a blocat activitatea d- lui Basescu cin era primar, printre care Vanghele era si atunci prezent.
-pri razboiul declarat intre presedintie si parlament,nu cauta oarePDS si sateliti lui reali sa sacrifice societatea in interesul lor.
-o societate saracita, infometata si umilita oare nu e mai usor de manipulat.
PRIVESC CU DEZGUST DAR VINOVATI SUNTEM NOI SOCETATE NU STIM CE DORIM, OARE SUNTEM SI NOI COMPROMISI DE INTERESE.
2009-11-03 14:01:36 | Raporteaza
D-le Turcescu,
La 31 dec. 2004,filosoful Gabriel Liiceanu spunea la postul national TVR 1,cu ocazia zilei Republicii urmatoarele:
“O natiune nu este bogata dupa cum are bogatii pe solul ori in subsolul sau,ci dupa cum poate construi un proiect national si mobiliza cetatenii in vederea realizarii sale”(citat din memeorie).
Rominia nu este o tara prost croita,fiindca fara un proiect de dezvoltare politica,economica si sociala orice impartire administrativa ar avea,stagnarea ar fi identica.
Maturizarea noastra ca natie este imposibila fara un “program” de maturizare,asa cum fara un proiect de antrenament un gimnast sau fotbalist nu poate avea performanta.Maturizarea nu poate veni de la “sine”,cita vreme nici un partid sau candidat nu au nici un proiect “national” in acest sens,decit vorbe si promisiuni goale. Asa cum in mod genial scria Adrian Nastase in lucrarea sa “Rominia Europeana”,schimbarea trebuie sa vina de sus,impusa de clasa politica,cita vreme nu sintem producatori nationali de “schimbare”.
Din nou insa,constatam ca clasa politica,datoare cu un program de schimbare nu are nimic in “programele sale politice,electorale sau de guvernare”.
Ce-i de facut ?
Miza acestor alegeri nu este decit continuarea a ceeace a fost pina acum:fie liniste,intelegere si stagnare generala,fie disputa politica permanenta insotita de aceeasi stagnare.
La tel 0761/196940,d-le Turcescu,va sta la dispozitie un proiect de felul celui de care vorbea d-l Liiceanu.Este nevoie doar sa ma sprijiniti sa-l promovez la Guvern,fiindca singur n-am reusit,desi l-am oferit partidelor,guvernului si presedintelui de multa vreme.Toate ofertele au ramas insa fara raspuns.Clasa politica se teme de orice schimbare,iar proiectele de schimbare trebuie probabil sa-i fie impuse intr-un mod sau altul.Nu este exclus ca saracia generala de la anul sa impuna “schimbarea” intr-un mod nu tocmai placut,clasei politice.Aceasta fiindca altfel nimeni nu ia in considerare proiectele de schimbare.Nu as vrea sa am in nici un caz dreptate,sperind ca elita intelectuala grupata in “Vox publica” sa sprijine promovarea singurului PROGRAM NATIONAL DE DEZVOLTARE ECONOMICA INDUSTRIALA.Programul este capabil sa conduca la aparitia masiva de noi locuri de munca in industrie,ajungerea din urma a tarilor foste comuniste din Est,in 6-7 ani,etc.si redefinirea noastra ca natie matura,unita in vederea realizarii unui proiect politic,economic si social unic in Est !
2009-11-10 22:53:04 | Raporteaza
dle Turcescu,
va vad acum la RTV clamand independenta postului pentru ca in 2004 era invitat Basescu.
ok.
E 2009 DACA NU STIATI!
daca in 2004 postul era liber nu rezulta ca este si acum.
ce argument e asta?
2009-11-11 21:39:23 | Raporteaza
ai fost jalnic aseara la irtv!!
2009-11-12 08:07:26 | Raporteaza
Felicitari, domnule Turcescu, pentru obiectivitatea de care inca dati dovada!
Avem nevoie de oprivire de ansamblu, detasata – “privind dintr-un colţ spre societatea românească a zilelor noastre şi izolîndu-ne măcar preţ de cîteva ceasuri”, cum spuneti dumneavoastra – dar nu departe doar de tumultul electoral.
Dar cum sa facem asta, in conditiile in care nu avem timp nici pentru odraslele noastre, cum sa ne facem timp pentru ssocietatea in carea traim? Cum sa facem asta cand noi inca nu intelegem ca facand un bine altuia, acel bine mi se poate intoarce, chiar multiplicat, la un moment dat?
De fapt, cum sa-i invatam pe tineri (aluatul e mai usor de prelucrat) ca trebuie sa priveasca spre societate, sa dea dovada de solidaritate, sa contribuie pe masura puterilor la evolutia societatii in care traieste cand, indraznind cumva sa faca asta, este imediat izolat de majoritate, pus la colt, ca nu cumva sa raspandeasca aceasta epidemie?
Pana cand vom mai promova mediocritatea?
2009-11-12 11:27:45 | Raporteaza
Domnule Turcescu,
Să dea Dumnezeu să fie bine, dar tare mă tem că-s mai maturi copiii în zilele noastre, câtă vreme bătrânii par a fi dat în mintea copiilor. Or asta-mi seamănă mie un pic a lume de-a-n-doasele…
Am văzut aici, pe voxpublica, în postările colegilor dumneavoastră, amănunte legate de confruntarea electorală de la Cluj, între actualul preşedinte, dl Traian Băsescu, şi dl Crin Antonescu. M-a şocat un amănunt. Rămaşi, probabil, fără argumente, contracandidaţii au ajuns, dacă bine am înţeles eu, şi la faza… lovitură sub centură. Dl Antonescu l-ar fi acuzat pe dl Băsescu de promovarea exagerată şi facilă a femeii, iar dl preşedinte, în replică, i-a aruncat ceva de genul: uite cine vorbeşte, d-ta, a cărui soţie s-a sinucis, în timp ce te aflai la amantă. Cam aşa am priceput eu, care discut aici neinspiratele replici în calitate de mamă, în Ro trăitoare.
Cu siguranţă dl Antonescu a exagerat aducând aluziv discuţia pe acest făgaş care s-a dovedit a fi nefericit. Spun asta pentru că n-o consider un argument productiv, câtă vreme pe mine una, speculaţiile cu privire la un eventual amantlâc al dlui preşedinte nu m-au convins niciodată. Mai pe şleau: eu n-am crezut niciodată că o doamnă aflată în graţiile preşedintelui este şi amanta domniei-sale. Nu ştiu de ce, dar nu m-a putut convinge nimeni. A, că lumea a presupus şi n-a contrazis-o nimeni, asta e altceva (cum dracu s-o contrazică… ”nu sunt amanta lui pentru că… ce???” sau: ”nu-i amanta mea că… iar ce???”). Bun. C-o fi, că n-o fi, ideea s-a insinuat.
În replică însă, domnul preşedinte face o afirmaţie – dacă a făcut-o aşa cum am văzut eu că s-a redat pe-aci – o afirmaţie absolut zdrobitoare!!! Din punctul meu de vedere, aproape o acuzaţie, în faţa căreia, din câte am înţeles, dl Antonescu ar fi avut un uşor moment de ezitare.
Păi cum să n-aibă, oameni buni, când ştie că are acasă un copil??? S-a gândit dl preşedinte, când a scos porumbelul, că fetiţa putea fi în faţa televizorului??? Dacă NU ştia că mama ei s-a sinucis??? Ăsta-i un mod normal de a afla – când eşti minor – cum s-a dus unul dintre părinţii tăi???
O iau de la capăt:
Domnul preşedinte are două fete, MAJORE, pentru care ar sări şi-n foc. Toată stima! Sunt părinte, ştiu ce-nseamnă!!!
Păi, dacă-i un preşedinte care gândeşte, nu i-a putut da prin cap că şi alţii au copii??? Cum, in re, domnul Antonescu… Păi asta-i chestie care te poate sminti!!! Şi presa speculează că… a ezitat dl Antonescu. Tot a avut cap că s-a putut stăpâni, dacă ceea ce spun eu aici s-ar adeveri.
Mai spune dl preşedinte şi că a avut amantă contracandidatul d-sale. Bun. O fi avut, nu zic nu. I-a dat funcţii publice? A bagat-o pe gât întregii naţii??? Şi, presupunând că da, era preşedinte în funcţie când a făcut toate astea???
Iată cum s-a adeverit ceva ce întrezăream dar nu-mi puteam reprezenta: bătălia e atât de crâncenă, că se aruncă în groapa leilor orice, orice, orice. Inclusiv suflete nevinovate. Mă plângeam pe aici şi pe aiurea că, pentru trăitorii regimului comunist, generaţia noastră nu există decât selectiv. Acum văd limpede că nu există nici copiii noştri!
Păcat.
2009-11-15 02:56:48 | Raporteaza
“Ce-am făcut în ultimele două decenii, aceasta-i întrebarea. Probabil că multora dintre noi nu ne place cum arată astăzi România. Am scris împreună, strîmb şi grăbit, istoria tristă a două decenii de existenţă egoistă.”
Nu-i adevarat. N-am facut ce-am vrut noi. Noi am vrut legea lusratiei, am vrut depolitizarea administratiilor locale. Am vrut echitate sociala. Am vrut diminuarea coruptiei. Am vrut sa muncim pentru noi , nu pentru plata datoriei externe. Am vrut sa modernizam ceea ce am construit pe vremea lui Ceasca. Am vrut sa muncim pamintul nostru. Am vrut sa ne respectam profesorii si sa fim respectati de autoritati.
Dar Romania nu a facut ce-am vrut noi: a facut ce-au decis alesii. Iar ei au decis ce li s-a spus de la Moscova, de la Washington si de la Brucsel.
2009-11-15 03:06:20 | Raporteaza
Ar fi fost intereant de intrebat prezidentiabilii despre viziunea lor referitor la :
- reforma administrativa ( noua impartire administrativa, structura administrativa – institutiile, organigrama acestora, etc.);
- reforma constitutionala;
- reforma justitiei ( atat prin noile coduri care sunt, cat si cele care vor fi, modul cum se reformeaza si raspunde justitia pentru refuzul de a se reforma, de a da socoteala intr-un fel, atat justitiabililor, cat si celorlalte pulteri in stat )
- liniile politicii externe ( axa Bucuresti – Londra -Washinton pt. Basescu, vizita neoficiala la Moscova cu ce scop si cu ce pret si in ce conditii a nr.2 din stat – pt. Geoana, hotararea retragerii din Irak luata la carciuma – pt. Antonescu )
- cum vad rolul presedintelui in combaterea crizei ( ar fi interesant: argumentatia dlui Antonescu privind intarirea garniturii de la BNR cu specialistul Bogdan Olteanu, daramarea guvernului cu o luna inainte de alegeri pt. lovirea unui candidat, in conditiile in care se cunosteau cerintele acordului cu FMI, BM si CE )
- daca-si asuma eventualele greseli politice
Cu respect si poate nu-i prea tarziu de intrebat
2009-11-19 15:25:35 | Raporteaza
super condusa debaterea felicitari!
2009-11-20 20:52:12 | Raporteaza
Sunt nemultumita ,votul nu va fi relevant,Se pierd foarte multe voturi in primul tur voturi date celor clasati pe locurile 4-12 Deaceea cel care nu va intra in turul doi va fi privat de voturi care ar fi putut veni la el Eu de exemplu daca nu iese in turul doi cine doresc nu voi mai veni la vot in turul doi, Ar trebui sa fie trei tururi de scrutin si atunci totul ar fi mai aproape de adevar
2009-11-21 21:54:45 | Raporteaza
eu cred ca omul sfinteste locul, un presedinte trebuie sa fie echidistant, dur, sa vorbesca putin sa vorbeasca cel putin o limba straina la perfectie ,manierat, sa stie sa asculte pareri diferite ,rabdare ,cinstit,onest s.a.m.d dar la noi nu se poate ptr ca la varf nu poti sa stai fara sa iti pierzi cele enumerate mai sus e forte mult noroi si nu poti sa mergi fara sa te murdaresti
2009-11-21 22:10:56 | Raporteaza
domnule turcescu opreste campania realitatea ca altfel va faceti toti de ras.e o rusine postarea acestor rezultate exit-pool. dovedeste inca odata ca esti un jurnalist de clasa.
2009-11-22 13:50:21 | Raporteaza
dl George Becali spunea aseara ca el a cheltuit doar 8000E pentru campanie.. hai sa ne amintim ce spunea el la inceputul anului youtube.com/wat../
2009-11-23 11:09:35 | Raporteaza
Dormi in pace Realitatea TV vegheaza
de Marcos(Vizitator), luni, 23 noiembrie 2009 – 07:15
Este de-a dreptul penibil toti angajatii din trustul lui Vantu au fost penibili…..
Cand toate posturile PRO, TV etc au prezentat obiectiv toate sondajele acesti oameni tip Dumitrescu, Nistorescu, Ursu ne povestesc ca INSOMAR (sondaj comandat de ei) este cel mai tare si mai aveau putin sa ne “convinga” ca Geoana a castigat turul I
Cum poti numi asta jurnalism?
Cum poti numi asta profesionalism?
NU POTI NUMI ASTA DECAT MANIPULARE.
Nu am votat cu Basescu dar in turul 2 voi vota pentru ca se pare omul are dreptate!
Totul nu este decat o mina de sare sau posta sau amanetarea Romaniei…..
Rusine MASS-MEDIA!
PRESTATIA DOMNULUI TURCESCU A FOST SINGURA DIN INTREG TRUSTUL CARE AR PUTEA FACE CINSTE UNUI JURNALIST.
FELICITARI DOMNULE TURCESCU!!!!
2009-11-23 13:35:59 | Raporteaza
Domnule Turcescu, mi se pare absurd ceea ce Basescu spune in legatura cu Antonescu.. El a declarat de la marea confruntare ca el participa pentru nu a fi nevoit sa-l voteze pe Geoana doar ca sa nu fie ales Basescu.. (el de atunci a dat de inteles ca usa PNL – PD e inchisa, si ca in caz ca se va ajunge acolo el il va vota pe Geoana)
2009-11-23 19:23:37 | Raporteaza
Sa ne autoeducam? Ha. Prima data trebuie sa ne trezim si sa ne spalam pe dinti si sa punem o haina “curata”. Si ar trebui sa aveti un rol in asta voi cei din linia intai(ziaristii). Sa sunati goarna pana ne vom destepta cu totii ca in romania multe lucruri sunt pe dos dar cea mai fundamentala eroare este: CONSTITUTIA. Degeaba ne chinuim noi sa construim noi ceva atata timp cat fundatia este subreda, totul se va naruii.
Asa ca va rog d-le. Turcescu sa trambitati NECESITATEA de a vota PRIM-MINISTRU si nu presedintele , OMUL CARE DECIDE si nu cel care ne reprezinta in afara sau arbitreaza.
Si va rog sa-mi dati si mie cateva exemple de tari care functioneaza bine si care isi aleg presedintele acesta neavand atat de putine atributiuni cum are la noi. S.U.A. si Franta au presedinti care sunt cu adevarat “jucatori” prin natura functiei si a atributiunilor pe care le au.
2009-11-24 13:14:38 | Raporteaza
AM VOTAT DA LA REFERENDUM CU CREDINTA CA BASESCU DUPA CE VA CADEA PE 6 DEC SA SE CONSIDERE TOTDEAUNA CA AL 301-LEA PARLAMENTAR CARE NU MAI ARE LOC.
2009-11-25 08:46:19 | Raporteaza
D-l Turcescu , ma bucur ca am ocazia sa ma pot adresa personal si va felicit pentru emisiunile pe care le realizati. Impartialitatea dumneavoastra ma face sa am incredere ca veti fi consecvent si vom putea si in viitor sa fiim informati de marile nerguli ce sa intimpla in Romania.
As dori sa stiiu cine a conceput legi prin care se fac diferentieri neechitabile intre romani…presedintele sau parlamentarii.
Uite una calda….CSM a dat azi o rezolutie privind cumulul salariului cu pensia in care numai judecatorii,parlamentarii si avocatul poporului sunt indreptatite..si ma intreb de ce ?
Ce ei sunt dumnezeu ? si noi ceilanti !
Muntii nostrii aur poarta , noi cersim din poarta in poarta.
Oare aceste anomalii din legislatie sunt si in OLANDA, SUIEDIA ?…
Cu respect , G Valsan
2009-11-26 10:56:23 | Raporteaza
RUSINOS PENTRU MEDIA DIN ROMANIA LA CE CAMPANIE MURDARA RECURGE PENTRU A REVENI LA PUTERE EXCOMUNISTII,HOTII….IAR CINEVA CARE SPUNE ADEVARUL …ADEVARAT ESTE INDEPARTAT PRIN ASEMENEA INSCENARI…..R U S I N E…. IMI ESTE RUSINE CA SANT ROMANCA….NU S A FACUT NIMIC IN 20 DE ANI DECAT FURAT….SI DE CAND PSD NU A MAI FOST LA CONDUCERE SCANDALURI PESTE SCANDALURI …TERMINATI CU IMAGINEA CU PUMNUL..ESTE DE_A DREPTUL REVOLTATOR…AM AVUT TOT RESPECTUL PTR DVS.DAR ACUM….NU STIU CE SA MAI CRED…SANTEM DE RASUL LUMII…COADA COZILOR EUROPEI…RUSINEA …RUSINILOR…SA AUZIM DE BINE.DOAMNE AJUTA.
2009-11-27 10:52:27 | Raporteaza
cauta confruntarea basescu -oprescu pe pro tv alegerea primarului bucuresti .moderator florin calinescu.
2009-11-28 14:46:13 | Raporteaza
d-nule turcescu in aceasta confruntare veti vedea cum da traian basescu cu pumnul.va rog sa cautati.mrs
2009-11-28 14:49:39 | Raporteaza
Domnule Robert Turcescu, va rog sa faceti o emisiune la TV cat mai repede posibil in aceasta campanie prezidentiala, cu imaginile din filmuletul de mai jos
youtube.com/wat../
Invitatii d-voastra la emisiune sa comenteze atitudinea d-lui Geoana fata de cei sarmani, oamenii muncitori ai acestui popor pe care Geoana ii numeste “Nenorocitii dracului” Pai cum sa credem noi intr-un astfel de om? care-si manifesta dispretul fata de noi cei multi si nevoiasi? Atitudinea lui este mult mai grava decat gestul lui TB de a-l indeparta pe copil pentru a-i da atentie femeii aleia disperate. Cu toata stima si respectul pt. D-voastra.
2009-11-28 14:49:50 | Raporteaza
Vizionand filmuletul youtube.com/wat../ din nou am auzit spunand ” Nemernicii dracului” si nu nenorocitii dracului.
Nenorociti vom fi daca vin din nou la putere greii vechilor comunisti, adica cei imbogatiti dupa 1989 cu banii si munca renumerata prost a poporului.
2009-11-28 14:58:28 | Raporteaza
Domnule Turcescu as vrea sa-mi raspundeti la o intrebare:In comentariile cu privire la lovirea copilului televiziunea Realitatea is asuma raspunderea pentru eventuale incidente pana in ziua alegerilor pentru ca cetatenii s-au impartiti in 2 tabere.Unii care il apara pe Traian Basescu vehement si ceilalti pe Mircea Geoana si deja au vazut pe televizor ca imaginile sunt trucate…De ce spun ca au fost trucate: Traian Basescu a cazut intr-o capcana la Realitatea tv fiind invitat de catre domnul Ionescu stiind ca i se pregateste acea caseta din 2004 stiind ca are raiting foarte mare si a dat caseta cu 10 minute inainte de incheierea emisiunii.Asta ar fi o problema.A 2-a problema ar fi in noaptea dupa darea pe post a videoclipului respectiv a intrat in direct copilul din Italia.Din spusele baiatului la intrebarea de cand este plecat in Italia a raspuns ca de cateva luni.La un moment dat baiatu a spus ca face parte si el din showbiz si ca are in Italia pe cineva foarte influent pentru ca a zis daca i se va intampla ceva, a redactat o scrisoare pe care a inmanat-o persoanei respective.
va rog sa verificati dumneavoastra un copil de 15 ani ce examene a dat?si la ce scoala speciala este pentru ca Patriciu la trimis in Italia cu cateva luni in urma stiind unde se va ajunje ferindu-l pe copil de unele necazuri din tara ca dansul sa scoata caseta si dand-o pe internet, de aceea va spun pentru ca foarte multi dintre cetateni au vazut care este realitatea si din cauza asta s-au inrait foarte mult si vazand printre ei diferenta care o fac televiziunile.De aceea cer mai bine ar fi sa fiti neutri si sa se opreasca aceste dezbateri intre politicieni pentru ca riscam in loc sa alegem un presedinte sa fie haos in ziua alegerilor.Eu neducandu-ma la vot pana acum niciodata.
v-am scris astea stiindu-va un ziarist neutru si urmarindu-va si la emisiunea 100% si la realitatea fm.Rugamintea mea este ca intr-o emisiune la care sunteti participant sa aduceti la cunostinta si faptele acestea.
Va rog frumos sa-mi raspundeti si va multumesc.
2009-11-28 15:01:41 | Raporteaza
nusuntemsinguri../
Si tinerii sunt impreuna.
2009-11-28 15:41:07 | Raporteaza
Scrisoare deschisa adresata D-lui Radu Cimpeanu
Stimate d-le Radu Cimpeanu,
Sunt unul din nepotii familiei Partenie,familie ce v-a oferit adapost in perioada in care,tinar liberal fiind va opuneati cu indirjire regimului opresiv comunist.
In ziua in care dvs.ati iesit si ati declarat public faptul ca il sustineti pe Mircea Geoana in tentativa sa de a deveni presedinte,bunicii mei s-au rasucit in mormint acolo la Gugesti,in localitatea in care v-ati petrecut si dvs.o perioada de timp cu domiciliul fortat.
Va mai aduceti aminte de acei ani ai tineretii pe care i-ati petrecut la Gugesti,lucrind la acea fabrica de cherestea alaturi de bunicul meu la tapina?S-au in aceasta perioada ati uitat de chinurile prin care ati trecut?Pacat,v-ati aliat cu urmasii celor ce v-au prigonit si v-au torturat,ati uitat idealurile ptr care ati luptat,ati uitat de sperantele noastre in mai bine,sperante ce am inceput sa le avem odata cu intoarcerea dvs.din exil.
Iar acum,ca sa puneti si dvs umarul la restaurarea neocomunismului in Romania iesit si faceti declaratii de sustinere a unui neocomunist care in cel mai mare secret merge la Moscova sa negocieze.Dar ce sa negocieze?Cumva reintoarcerea Romaniei sub cizma ruseasca?Tot ce este posibil.
Un singur lucru este cert:dvs,simbolul luptei anticomuniste sunteti gata sa lasati Romania pe miinile neocomunistilor.Pacat ca nu mai traiesc bunicii mei sa vada pe cine l-au adapostit in acea casa taraneasca,pe cine l-au ajutat atit cit au putut in acele vremuri de restriste.Sincer imi este mila de dvs,nu credeam sa ajungeti la o asemenea decadenta morala incit sa va fie mai usor sa va aliati cu vechii dvs adversari decit sa luptati impotriva lor.E pacat de sperantele noastre pe care ni le-am pus in liberalismul pe care il tot trimbitati,ptr ca acum am vazut si noi ca sunteti oricind gata sa dati mina cu dusmanii dvs numai ptr a cistiga oarecari pozitii intr-o oarecare conjunctura.
Cu speranta ca nu v-am deranjat prea mult din activitatile dvs cotidiene,inchei aici ceea ce aveam sa va reamintesc nu inainte de a va spune ca ar trebui sa ginditi de 10 ori inainte de a face o astfel de declaratie de aliere cu ILIESCU si ai lui.S-au probabil ati uitat prin ce ati trecut.
Cu respect,Lucian R.
2009-11-28 16:22:52 | Raporteaza
BUNA SEARA DRG LUCIAN… NU TE CUNOSC …. NICI NU TE VOI CUNOASTE VRE O DATA DAR TE ADMIR PTR MODUL DE A GANDI….SANT INTRU TOTUL DE ACORD CU TINE…. IAR DLUI CAMPEANU SA II FIE RUSINE…. SA NU MAI SPUNA CACI A TRAIT IN EXIL… SI ESTE LIBERAL… ESTE UN TRADATOR…. NU SE GANDESTE CA NU MAI ARE MULT DE TRAIT… SI AR TREBUI SA MOARA PTR O CAUZA DREAPTA(ptr care a murit marele nostru BRATIANU) ….PROBABIL ESTE MULTUMIT CACI A AJUNS ACOLO SUS… NESPERAT…GANDESC EU….IN FINE…INCA ODATA SA II FIE RUSINE…. IAR CAT DESPRE DVS DLE TURCESCU ERATI PTR NOI O MARE SPERANTA CANT PREZENTATI EMISIUNEA SUTA LA SUTA…..CE S A INTAMPLAT CU DVS..?????!!!! CUM A TI PUTUT SA VA SCHIMBATI ASA DE MULT…. SAU OPTATI SI DVS. PTR UNUL FRUMOS SI ARATOS… SI CARE SA CONVINGA PROSTIMEA DE ASA NUMITA ” BUNASTARE ” …… RUSINEEEE…. TOATE CELE BUNE VA DORIM SI DESTEPTATI_VA NU VA LASATI INSELATI …NU MANCATI CU 2 GURI SI NU DORIMITI PE 2 PATURI DEODATA… TOTI SANTEM DATORI CU O MOARTE… INDIFERENT CINE AM FI … SI HAI SA FACEM CEVA BUN PTR TOT SARACUL SI NENOROCITUL DE LANGA NOI ……VA SALUT PRIETENESTE
2009-11-28 20:26:00 | Raporteaza
Oricum indiferent cine va veni la putere pentru populatie lucrurile vor fi la fel de grele – si unii si altii sunt lafel de corupti – exemplu pentru PSD este Mazare de la Constanta care a facut stat in stat si unde nimic nu misca decat prin intermediul firmelor lui si ale acolitilor , de PDL numai zic.Asa ca Dumnezeu cu mila…..
2009-11-29 21:04:28 | Raporteaza
Fara legatura cu subiectul…
RUSINE PRESEI!
…(urmaresc emisiunea d-lui Tatulici). RUSINE!!!
2009-11-29 22:30:35 | Raporteaza
O IDEE INCERCATI CU CAPACITATEA DUMNEAVOASTRA MEDIA SA PROMOVATI UN REFERENDUM IN CARE SA CEREM DESFIINTAREA PARLAMENTULUI SI SA NU MAI ALEGEM PARLAMENTARI ROMANI . O SA AVETI SURPRIZE FOARTE MULTI VOR FI DE ACORD!!!!! INCERCATI FACETI-O PENTRU GENERATIILE VIITOARE!!!!! O ALTA IDEE ESTE DE A CERE UE SA NE TRIMEATA SPECIALISTI IN LOCUL PAPUSILOR NOASTRE DIN GUVERN SI SA TRAGEM TOTI PENTRU A TRECE DE CRIZA SI SA FACEM UN REFERENDUM SI PENTRU ASATA SI IAR CRED CA VOM AVEA SURPRIZE SI FOARTE MULTI VOR FI DE ACORD!!!! FACETI LUCRUL ACESTA MACAR PENTRU GENERATIILE VIITOARE!!!!!!
2009-11-30 15:20:40 | Raporteaza
D-le TURCESCU,nu vreau sa par unul care se gudura ca sluga pe linga stapin,sint un om simplu,fara viziunii vaste asa ca dv. ,de aceea cu scuze daca nu sintla inaltime cu cele ce urmeaza:In primul rind as dori sa va intreb de ce activati la acesta televiziune,sinteti diferit de ceilalti care de fiecatre data ne dovedesc ca sint partinitorii cu unii ,iar cu alti fac tot felul de demonstratii ca ce nu este adevarat este si ce nu este adevara tot este ,deci nu stiu daca puteti cobori la nivelul meu de a ma intelege asa ca ceea cese face la realitatea nu misepare curat.Nu fac parte nici din psd,pnl,pdl sau alte formatiunii,nu sint nici basesc si nici geoanesc ,deci sint deacord ca cei din massmedia sa faca anchete pro sau contra ,dar ce este strgator la cerurii faptul ca BASESCU totdeauna a fost bombardat de adevaruri mai mult sau mai putin reale ,iar GEOANA aparat si tinut in brate .Nu sustin ca BASESCU este un om fara greseli ,totii gresim in felul nostru,dar nu este corect ca el sa fie mereu criticat,iar celalat nu ,se poate face un echilibru ca doar de aceea sinteti considerati si a patra putere in stat,deci sa ne fiti alaturi noua cetatenilor cu informatii adevarate nu trunchiate asa cum dealtfel sintem martori aproape in fiecare seara la emisiunii bomba Am fost un fan al acesteui post tv.,dar sint nevoit ca dupa aceste alegerii sa nu mai urmaresc nimic,mai cu seama ca am ramas blocat cind am constata ca nu mai sint lasat sa intru nici pe sai-tul TU DECIZI si asta nu stiu de ce A-ti spune opinia nu inseamna a obliga pe cineva sa creada ceea ce spui.Deci nu-mi ramine decit sa va urez dv-ra personal succes si multe,multe realizarii,iar postului REALITATEA TV, desfintare cit mai grabnica!
2009-11-30 18:57:19 | Raporteaza
DOMNULE TUCESCU,DE CE NU MA LASA SA INTRU PE SAI-TUL TU DECIZI,SINTEM CUMVA INAINTE DE “89?,CINE SI DE CE,CA-MI SPUN OPINIILE IN MOD DEMOCRAT SI NU SINT DE PARTEA LUI GEOANA?,VOI APELA LA ALTE FORURI PENTRU A FACE PUBLIC DE ACEASTA SITUATIE!
2009-11-30 19:54:05 | Raporteaza
MULTUMESC MULT DOMNULE TURCESCU,DACA DV.ATI INTERVENIT SA FIU LASAT PE SEIT-UL TU DECIZI,ORICUM IMPRESIA MEA ERA FOARTE BUNA ACUM MI-ATI DEMONSTRAT INCA ODATA CA SINTETI DIFERIT CU CRESTERE SI EDUCATIE PE MASURA,ECHILIBRAT ,SI CU MULT RESPECT DIN PARTEA MEA! …
2009-12-01 10:20:40 | Raporteaza
NU MAI AVEM PRETUIRE PT.VALORILE MORAOLE , NUMAI AVEM PRETUIRE PENTRU NIMIC,NU MAI EXISTA BUN SIMT NU MAI EXITA REALITATE.O INTRBARE,CE CAUTATI DVS.DOMNULE TURCESCU AICI LA ACEST POST ? SUNTETI UN OM DIFERIT DE CEILALTI,VA APRECIEZ SI VA STIMEZ DAR NU-MI PLACE CERCUL ACESTA VICIOS DE LA REALITATEA IN CARE VA INVARTITI. CU RESPECT.
2009-12-01 12:34:43 | Raporteaza
Doamne e penibil ce se intampla si in tara si pe net…lamuriti-ma si pe mine chiar a zis Patriciu ca trebuie concediati 4 din 5 bugetari?
2009-12-02 02:14:06 | Raporteaza
cu riscul de a fi dat afara din partid, va spun ca atat eu, cat si colegii mei de la tineretul din Dambovita, vom vota cu domnul Basescu. Imi pare rau ca am ajuns in aceasta situatie, insa este un rau mai mic decat teroarea PSD-ista care cu sprijinul lui Patriciu deja se face simtita in randurile partidului nostru. Si va mai spun ceva, PNL Dambovita a avut fonduri proprii pentru aceasta campanie, nu a depins de Patriciu, iar daca domnul Crin Antonescu a obtinut un rezultat bun in primul tur la noi in judet se datoreaza muncii noastre de pe teren dusa zi de zi, animati de convingerile acestui domn care acum il simtim ca pe un farsor. Ne pare rau, domnule Antonescu, insa la congresul partidului care urmeaza nu vom tace!
2009-12-02 17:32:08 | Raporteaza
Problema nu e daca va castiga Geoana alegerile, ci daca le va pierde Basescu.
Basescu va castiga sau va pierde pe mana oamenilor lui. Daca “poporul pedelist” a interactionat corect cu cetatenii civili ai tarii,Baselu va castiga, daca “poporul pedelist’ s-a dovedit plin de lichele oportuniste si asupritoare, Baselu va pierde.
Interactiunea e undeva la nivel de tegument pedelist-cetatean civil.Restul e teorie.
2009-12-02 21:13:53 | Raporteaza
Va felicit si eu pentru articol si pentru atutudinea din campanie. Mi-a placut chiar si cand “v-ati luat” de candidatul “meu”. Continuati sa fiti echidistant si cu coloana vertebrala. E tot ce ramane.
PS: Exact la lucrul asta (cel cu inexistenta, in general, in Romania si in lume, a personajelor providentiale) ma gandeam si eu azi.
2009-12-03 00:00:34 | Raporteaza
Traiesc in Spania, cu sotul meu, plecati din timpul guvernarii PSD, ca sa ne putem tine copii in scoli.Filmuletul facut public de IREALITATEA TV FOST PRELUAT DE PRESA SPANIOLA.Si asa, mai ales pe fondul crizei, dar si a unei oarecare xenofobii nu eram vazuti prea bine aici. Va trimit site-ul unui ziar spaniol care practic este gratuit, apare in statii, in magazine, s.a.m.d. Cititi va rog mesajele spaniolilor din subsolul paginii si traducetile. Suntem , noi romanii, facuti in tot felul, ei spun ca educatia noastra cu violenta este clara daca un presedinte loveste un copil, altii propun sa fim dati afara din Spania, si multe alte lucruri rele.Sa le fie rusine celor de la televiziunile mogulilor, sa-si ceara scuze public,sa dezminta international marsavia. Ne-au facut si noua rau, celor de afara.Nu ne-am imbogatit aici, am muncit cinstit si nu am facut case cu turnulete in tara.Este adevarat ca au intrat destui bani in tara de la romanii din diaspora.Ne -au discreditat aici, sa plateasca.
Cititi si va cruciti ce impresie au spaniolii despre noi ca urmare acestui filmulet.Sunt pagini intregi de comentarii rautacioase ale spaniolilor, la adresa romanilor din Spania, din cauza filmuletului trucat. Si mai sunt si alte ziare. Noi putem sa-l dam in judecata pe Patriciu, pentru imaginea pe care ne-a creat-o aici?
20minutos.es/no../
Cu respect
Tanase Lina
2009-12-03 10:11:39 | Raporteaza
Domnule Turcescu sint un roman nascut in romania. as vrea sa va intreb mai au politicieni ce fura din romania? in strinatate ne este rusine ca sintem romani.nu fac parte din politica,dar mi-e sila de comunisti din romania.cit despre manariile politicienilor ne-am cam saturat.am o intrebare:cind vor fii trasi la raspundere (miliardari) care nu au cum dovedi averile furate de la poporul roman care si asa e in mare suferinta.ce pot sa zic ca cei cu cravate rosii pe care le au ne-au facut tara de ras.am crezut ca politicieni tineri vor forma o clasa buna dar dezamagire totala,atat cat sint linga vechi comunisti.
2009-12-03 11:30:16 | Raporteaza
Mult succes la confruntarea celor doi,cu dvs.ca moderator sint sigur ca va fi un echilibru in dezbaterii,nu cum se procedeaza la alte emisiunii unde cei care-l reprezinta pe GEOANA sint lasati sa vorbeasca ,iar cei ai lui BASESCU nu!
2009-12-03 15:01:40 | Raporteaza
Mai Turcescule
Sper sa nu te superi ca ma adresez la persoana doua singular. Ok?
Sa ma ia drakul daca nu esti o mare vedeta dumnezeiasca. Mai…..eu cred ca tu nici nu dormi noaptea. Nu ca ai fi pe la femei sau cu consoarta in lavuri. Tu si noaptea te gandesti la viata noastra, la nevoile noastre, la suferintele nostre, la ce drak facem in fiecare zi. Mai pe tine te doare de noi, zau…cred ca te doare de nu mai poti, si ziua si noaptea. Mai tu esti rupt din RAI si cazut, nu adus, pe pamantul asta simpatic din acest sistem solar. Zau….parca ai fi un dumnezeu al romanilor. Le dai gratis la toti iluzia sperantei pntru un viitor socio-economico-uman pe termen scurt, mediu si extrem de indelungat. Esti dat drakului. In cine ai tu increderea ce-a mare? In tine ai? Dar te-ai intrebat vre-o data daca cineva are incredere in tine? Sa sti ca toti care te vad si te aud au incredere in tine ca poti sa dezvolti din marele tau sac al cuvintelor vocabularului limbii romane diverse fraze ale diverselor idei care iti vin asa din senin, sau bine gandite, sa nu le zicem premeditate.
Esti tare nene….mai tare ca otelul. Meriti sa fi binefacatorul acestei natiuni romane, ba chiar si a europenilor si de ce nu al …..pamantenilor.
Si sa revenim la durere.
Ce te doare pe tine daca EU nu am paine?
Ce te doare pe tine daca EU sunt bolnav?
Ce te doare pe tine daca EU nu pot sa merg la o facultate pt. ca nu am bani?
Ce te doare pe tine ca EU maine mor de batranete si nu am un loc de veci?
Ce te doare pe tine ca EU am o pensie mica, mica de cativa lei?
Ce te doare pe tine ca EU caut un loc de munca adecvat pregatirii mele si nu gasesc?
Ce te doare pe tine ca EU nu pot sa mi cumpar o casa din salariul pe care il am nici daca traiesc cat 5 generatii la un loc?
Ce te doare pe tine daca EU dorm prin boscheti?
Ce te doare pe tine daca EU nu am bani de medicamente?
Ce te doare pe tine daca EU trebuie sa dau spaga la primarie, doctor, primar etc?
Ce te doare pe tine daca EU as vrea sa vad europa sau lumea si nu am bani?
Ce te doare pe tine daca EU tin cu oarecare partid politic?
Ce te doare pe tine daca EU am cu ce sa-mi platesc utilitatile stricte familiare pentru a simti ca traiesc cel putzin rezonabil in secolul 21?
Ce te doare pe tine daca EU am televizor sa te vad sau radio sa te ascult cand tu zici ca PE TINE TE DOARE DE MINE?
Ce te doare pe tine cand EU ma gandesc la tine cat castigi pe luna numai din faptul ca PE TINE TE DOARE DE MINE?
ACESTA>>>>>EU……defapt suntem NOI. Noi care stim CAT TE DOARE daca nu ai face astea toate pentru NOI.
NOI stim ca te-ar durea la fel ca si pe NOI.
Ore te doare si de RADU BERCEANU care a furat tot fostul OJT Dolj?
Oare te doare ca din bugetul local al Craiovenilor, imense sume de bani de pe bordurile si pitrele lui Videanu au intrat in conturile acestuia?
Oare te doare ca Dinescu a ajuns mosier pe meleagurile Doljului?
Oare te doare ca Doljul are cei mai multi someri din tara?
Oare te doare ca nu mai avem industrie in tara?
Oare te doare ca marii bogatasi nu au investit un leu dar au furat aproape tot patrimoniul national?
SI AS TOT CONTINUA MAI TURCESCULE
Si uite asa cum te descarci tu intotdeauna de energia pozitiva care habar nu am de unde ti-o inmagazinezi zi de zi, mai…..olteneste iti zic….ma descarcai si eu aici, ca nu mai puteam.
SI CE DACA nu ai sa citesti niciodata ce am scris EU asa ca nebunul aici?
Dar ma descarcai.
Asa ca MAI SIMPATICULE R. Turcescu, sa dea drakul daca nu esti o mare vedeta dumnezeiasca.
Chiar daca nu sunt asa de religios, sa sti ca mi-am pus in minte ca atunci cand te vad pe undeva pe la tv sau cand te aud pe la vre-un post de radio, am sa ma inchin de 5 ori.
Da…de 5 ori. Meriti. Nu ca la biserica de 3 ori. Si sti de ce?
Pentru ca pe tine de doare rau de tot daca ai fi ca noi, te doare mai rau decat ne doare pe noi de tine daca ai fi ca noi.
IN FINAL……
Te salut fara nici un pic de durere.
Inca mai sunt sanatos….nu se stie pentru cat timp.
AICI SUNTEM……IN ROMANIA…..ZI DE ZI
2009-12-04 19:00:34 | Raporteaza
Domnule TURCESCU va reamintesc faptul ca pt. mine sintetii idolul din mizeria realitatii tv.,de aceea v-as reprosa urmatorul lucru,acela ca nu era necesar ca dv. sa folositi SFANTA BIBLIE pt. ai determina pe cei doi sa recunoasca fapte pe care le-au,sau nu le-au facut,asadar ati procedat incorect,.Pe sf, BIBLIE nu pot jura decit oamenii cinstiti si corectii,acestia ,fie GEOANA fie BASESCU nu sint cinstiti in fata bunului DUMNEZEU,asa ca este acelasi lucru daca cineva v-ar intreba ,,,,va-ti inselat sotia ,domnule TURCESCU,!?(bineinteles sub juramint)dv. ce ati raspunde!? NULTUMESC!!!!
2009-12-04 19:36:36 | Raporteaza
Impreuna?! Da! Ei cu ei, noi cu noi !
Vei avea vreodata dreptul sa votezi legi pentru tine si nu pentru ei ?
Impreuna putem face sa votam legi si pentru noi.
Detalii pe neuronos.wordpress
cu respect
2009-12-04 19:39:14 | Raporteaza
Domnule TURCESCU va reamintesc faptul ca pt. mine sintetii idolul din mizeria realitatii tv.,de aceea v-as reprosa urmatorul lucru,acela ca nu era necesar ca dv. sa folositi SFANTA BIBLIE pt. ai determina pe cei doi sa recunoasca fapte pe care le-au,sau nu le-au facut,asadar ati procedat incorect,.Pe sf, BIBLIE nu pot jura decit oamenii cinstiti si corectii,acestia ,fie GEOANA fie BASESCU nu sint cinstiti in fata bunului DUMNEZEU,asa ca este acelasi lucru daca cineva v-ar intreba ,,,,va-ti inselat sotia ,domnule TURCESCU,!?(bineinteles sub juramint)dv. ce ati raspunde!? NULTUMESC MULT PENTRU INTELEGERE!!!
2009-12-04 19:40:35 | Raporteaza
Domnule TURCESCU va reamintesc faptul ca pt. mine sintetii idolul din mizeria realitatii tv.,de aceea v-as reprosa urmatorul lucru,acela ca nu era necesar ca dv. sa folositi SFANTA BIBLIE pt. ai determina pe cei doi sa recunoasca fapte pe care le-au,sau nu le-au facut,asadar ati procedat incorect,.Pe sf BIBLIE nu pot jura decit oamenii cinstiti si corectii,acestia ,fie GEOANA fie BASESCU nu sint cinstiti in fata bunului DUMNEZEU,asa ca este acelasi lucru daca cineva v-ar intreba ,,,,va-ti inselat sotia ,domnule TURCESCU,!?(bineinteles sub juramint)dv. ce ati raspunde!? NULTUMESC MULT PENTRU INTELEGERE!!!
2009-12-04 19:43:40 | Raporteaza
Domnule Turcescu, ati fost la inaltime!
La faza cu Biblia mi s-a parut o chestie faina, dar e prea mult pentru nivelul la care si-au facut campania electorala. Era destl sa-i puneti sa jure ceva de genul: sa moara mama, sau alt juramant de mahala.
2009-12-04 20:49:26 | Raporteaza
Buna seara.
Aveti multa dreptate am fost egoisti, avem un stat prost croit, trebuie sa stam si sa gandim putin inainte de maine.
Vreau sa va spun ca stau si ma gandesc cam de 2 ani, cand toate (imi) mergeu bine, nesperat de repede si de bine.Simteam aproprierea unei furtuni-in nici un caz economica- dar ceva plutea in acel aer imbacsit de aparente evolutii materiale care au culminat cu suficienta.De ce incep asa? Pentru ca in goana de a ne asigura traiul tot mai bun ne-am pierdut valorile pe drumul spre capatuire.Desi multi dintre noi am stiut sau am intuit ca nu se poate reduce totul la “a avea” am gasit ca scuza saracia din care veneam si ne-am angajat intr-o cursa cu un singur tel.Dar cu mare pret.Si asa s-au succedat compromisuri unele dupa altele.Ne-am descurcat si am incercat sa supravietuim convietuind cu cei pe care ii criticam din 4 in 4 sau 5 ani.I-am acceptat tacit si uitandu-ne la ei ne felicitam ca prin comparatie noi suntem mai buni ,mai altfel…Asta pana cand…constatam ca drumul e infundat.Poporul roman e corijent la … istorie, pentru ca a plecat pe un drum fara sa-si ia memoria cu el.Sau altfel spus,a distrus totul si a pierdut directia.Nu stim cine am fost si cine am dori sa devenim…Fara trecut nu avem viitor, iar noi, in acesti 20 de ani am trait amnezici doar prezentul.Asa este. Multa confuzie.Nu cred insa ca aceste alegeri nu au importanta.Fiecare dintre chemarile la vot a avut importanta ei.De aceea suntem unde nu ne mai place.Nu uitati ca am ales cu totii.Fie un nume , fie neimplicarea.Rezultatul il vedem.Cred ca nu stim ce inseamna democratia-desi am avut sansa sa o avem.Nu stim ce inseama a fi european-desi avem sansa sa fim in UE.Ne place sa calatorim si sa povestim la intoarcere ce vedem si ce bine e “acolo”.Pe “aici” il rostim cu scarba,si nu ne schimbam aici comportamentul, doar acolo…numai noi ca indivizi avem dreptate separat de restul;doar noi meritam o sansa care vai, nu mai vine sau o fura altii, dar noi cui mai stim sa o acordam?Nici macar noua insine.De ce sunt importante alegerile? ptr ca putem ramane pe acelasi drum confuz si fara perspectiva sau putem incerca si altceva oferind o sansa , oferindu-ne o sansa minima.Pana ieri m-am gandit sa nu ma mai duc la vot- ar fi fost ptr prima data in 20 de ani.Cunosc toate argumentele pro si contra unuia sau altuia.Dar ma voi duce ptr ca in seara asta s-a intamplat ceva:am aniversat in familie ziua mamei mele si Mos Nicolae si ne-am certat ingrozitor.Asta mi-a adus aminte de atmosfera anilor 90 cand ore in sir fie dezbateam, fie ne uitam la televizor cu nemiluita,si cine nu era cu noi era impotriva noastra.Cam la fel se intampla si acum, si nu-mi place.Pe drum spre casa m-am gandit si la tonul violent si agresiv-extremist al unora veniti sa-si dea cu parerea la tv.La argumentele si limbajul de pe net.Aratam urati.Ma voi duce la vot sa mai dau o sansa cuiva care nu-mi spune mare lucru, dar merita incercat.Cuiva care in imaginatia mea , poate reprezenta si alt model decat al vesnicului ‘destept si smecher” care chiar daca nu a fost premiant a ajuns departe in viata.El da, dar noi nu.
Si inca ceva:sunteti om de tv nu credeti ca acum platim o nota si pentru lipsa de modele?Va amintiti cum s-au disculpat tleviziunile comerciale?Ca reting-ul dicteaza?Iata o Romanie croita (si) dupa reting.Cum stam cu probitatea meseriei?
Si inca ceva: nu avem de unde alege?Corect dar e tot vina noastra, si iata ca avem datoria sa ne multumim cu foarte putinul care ni se cuvine pe masura implicarii civice de care am dat dovada in ultimii 20 de ani.Dar si conduita civica se invata ( dar unde in Romania)sau se ia de exemplu, (dar de la cine).Mi-e teama ca la noapte Mos Niculae ne va pune o nuielusa in cizme…
De luni de unde incepem?
2009-12-06 00:35:31 | Raporteaza
n-ai castigat carpa!!! te-ai prostituat la maxim! sa nu mai ai tupeu sa ne vorbesti!!!!
2009-12-06 23:29:25 | Raporteaza
Am crezut ca faci parte din putinii oameni cu caracter.Din pacate ai reusit sa ma scarbesti de-a dreptul.Sa devi fan( anatic) Basescu nu e nici deontologic si nici macar nu doveste o minima inteligenta (educatie de fapt caci inteligente sunt si animalele dar nu voteaza).Oricum nu cred ca mai au oamenii motiv sa se uite in gura matale si astfel de specimene ar trebui excluse din presa.In rest iti doresc sa ai parte de ceea ce meriti
2009-12-07 12:51:25 | Raporteaza
radu andrei si sorina,
luatzi un shervetzel si mai datzi jos din spumele de la gura…
Turcescule felicitari pentru modul in care ai moderat ultima dezbatere intre Base si Geana la TVR 1.
2009-12-07 13:10:35 | Raporteaza
Draga Bob,
Daca vrei sa gasesti raspunsuri la intrebarile si reflexiile tale despre socitatea romaneasca a ultimilor 20 de ani, iti propun o serie de emisiuni cu romani din USA si Canada.
Nu vom vorbi decat despre Romania, romani si cum interpretam noi ce se intampla in tara.
Ai incredere in noi!
Iesirea din mediul romanesc si integrarea in sanul unor democratii aduc multe raspunsuri la problemele tarii noastre.
Aceasta propunere i-am facut-o si domnului Tatulici acum doi ani.Nu mi-a raspuns. Nu il condamn. Poate nu a inteles.
Dar iata dupa doi ani romanii din Canada si USA au decis intr-o oarecare masura rezultatul de ieri.
Ai adresa me de email.
Fara nici o pretentie materiala sunt la dispotia poporului roman prin intermediul tau.
Mi-ai placut la nebunie in ultima runda.
Esti un om inteligent aici in vest ai fi fost un al doilea Charlie Rose
Keep going!!!
2009-12-08 00:23:48 | Raporteaza
voxpublica.real../
Autodenunt,
.)si citindu-va m-am gandit sa-mi cer scuze in fata dumneavoastra pentru acuzele aduse PSD-ului,domnului Geoana si domnului Iliescu.deasemenea va rog sa ma scuzati pentru ca mi-am pemis sa-mi exprim opiniile nefiind ,in mod fizicamente vorbind, intre granitele teritoriale ale actualului stat Romania.
Catre:doamna Doina Doru si domnul Victor Ciutacu, va apreciez subtila ironie si mandria de a fi roman/-ca 100%.mai aveam si eu treaba pe net(si noi astia din strainatate muncim pana tarziu si nu doar la clonat carduri
si recunosc ca nu m-am prezentat la vot si NU am votat cu Mircea Dan Geoana iar domnului Traian Basescu i-am dat votul meu si increderea in anul 2004.consider ca e o lasitate din partea mea faptul ca am parasit frumoasa si fascinanta romanie in cautarea unor iluzii egoiste,vremelnice si aberante.aproape ma simt un Iuda Iscarioteanul care s-a vandut si a vandut interesul unei minunate tari pe 30 arginti.recunosc si NU regret ca ma aflu printre capitalisti nemilosi care ma exploateaza in folosul lor si al occidentului decadent, care au profitat dealtfel pe parcursul intrgii istorii de neamul romanesc si apoi l-au tradat.recunosc si NU regret ca ma aflu in randul unora ca EMIL CIORAN,MIRCEA ELIADE,CONSTANTIN BRANCUSI,EUGEN IONESCO ,HERTA MULLER ca sa enumar doar cativa din tradatorii acestui poportotusi ma bucur nespus ca mai exista oameni de bine ca dumneavoasrta si domnul ciutacu dar si altii care traiesc zi de zi in realitatea romaneasca si postaza pe acest blog sau in alte medii de informare ale partidului.
oameni care sa ne reamintesca,mie si altori romani hoinari si desradacinati, ce trebuie sa faca si sa gandeasca cand interesul national o cere.cu prima ocazie va anunt ca o sa renunt la cetatenia romana pentru a nu mai fi un element turbulent pentru oamenii muncii din Romania.consider deasemenea ca modele precum domnul vadim,domnul becali,vanghelie,iliscu si multi, multi altii ar trebui sa fie adevarata sursa de inspiratie si modele in viata pentru tinerii romani
din pacate NU va pot promite solemn si cu cuvant de pionier sau soim al patriei ca intr-o zi NU voi renunta la limba,nationalitatea si obiceiurile romanesti asa cum au facut unele din elementele mai sus amintite adica EMIL CIORAN, EUGEN IONESCO si HERTA MULER
ma recunosc invins,frustrat si invidios pe maretele realizari ale romanilor din interiorul tarii,care cu cinste si abnegatie muncesc pentru construirea si desavarsirea visului marelui conducator izgonit miseleste de la conducere de fortele destabilizatoare care au inceput asanumita REVOLUTIE ROMANA DIN DECEMBRIE in anul 1989
recunosc, nu in ultimul rand ,ca am fost un retard,un incapabi si un orb vitriolizat atata timp cat am trait pe plaiurile mioritice ale Romaniei neputand intrevedea frumoasetile si oportunitatile care mi s-au oferit.sper ca cetatenii romani din diaspora care au indraznit
sa cugete a gandi liber si au votat impotriva interesului de uniune nationala si altfel decat le-a fost indus prin mai multe canale media sa-si recunoasca si ei gresala si sa nu o mai repete.
deasemenea cei care sunt de acord cu reeducarea si recalificarea sa se prezinte de urgenta pe teritoriul national si sa ramana pentru a pune umarul la infaptuirea democratiei tipic romanesti si la inaltarea tarii pe inaltele culmi ale socialismului
tradatorii de tara si cei care refuza,printre care se numara si subsemnatul,pot ramane in continuare sa sustina occidentul decadent si valorile lui fara a mai putea sa aiba dreptul la vot,opinie sau a altfel de simtire in legatuara cu tara in care s-au nascut si au locuit pana cum ceva timp sau de care se simt sufleteste atasati precum cei din Republica Moldova
va mulumesc incaodata pentru corectitdinea si ingaduinta jurnalistica cu care mi-ati tratat toate comentariile mele si ale celorlalti participanti la aceasta discutie
am incercat si sper ca am reusit in acest autodenunt sa ma exprim intr-un limbaj pe care sper ca il veti intelege mai bine ,desi cu iertare sa-mi fie,acum amestec un pic din limba tarii de origine cu cea a tarii de rezidenta dar ,din pacate sau din fericire si cu un limbaj al Uniunii Europene
cu mult respect
al dumneavoastra V.I.T.R.I.O.L.
2009-12-08 06:05:40 | Raporteaza
Cititi, va rog, articolul Asteptam diaspora” al Doinei Doru! Surprinzatoare si comentariile.As fi interesata de opinia Dvs. Ma bucur ca unii din colegii Dvs au reactionat(ex Cristi Rogozanu). Iulian Leca a “incasat-o” din mers, pt ca sunt putini cei care au mai citit cu atentie articolul lui.
2009-12-08 23:05:26 | Raporteaza
Dle Turcescu,
cu tot respectul… cand o sa strecurati, daca este posibil, printre toate aiurelile astea legate de alegeri, ceea ce se intampla zilele astea la summitul de la Copenhaga ca sa afle si cetateanul roman ca inafara de ce se intampla in tarisoara noastra ni se mai pregateste o “surpriza” si la nivel international, constand in alte taxe si un mic guvern mondial. Mi se pare ciudat ca lucruri atat de grave si de importante sunt aproape total ignorate de presa. Aaaa… ba nu… am citit un articol in care ni se spunea cum ca Obama o sa intarzie la summit… hahahaha… tare de tot, ati surprisn esenta sumitului pot sa spun
… ar trebui sa despicati putin firul in 4 pe ceea ce se intampla acolo pentru ca sunt lucruri grave care ne privesc… sau oricum ne-am obisnuit sa se ia hotarari pentru noi pe la spate…
2009-12-09 10:37:58 | Raporteaza
fratilor ,(politicieni)punetiva hamurile si trageti toti intr-o directie. am ramas in urma trebuie lucrat mult mai mult acum .chiar conteza? ca esti pd-l ,pnl pds lasati principiile la o parte si haideti pe drumul cel bun inca ceva nu va mai legati de romanii din stainatate,fiecare voteza cu cine crede de cuviinta. noi (staini)vedem altfel lucrurile,chiar santem un pic neutri nu traim in romania dar ne intereseaza ce se intampla in romania.cu stima mihai (spania)
2009-12-09 15:02:44 | Raporteaza
vrem filmul cu geoana primind 5000 epuri ! s-o difuzati pana ne apuca strechea, va rugam ! sa facem dezbateri, sa vedem daca e trucata, s-o trimita cineva la analiza, etc.
daca aveti sange in conducte, cum se zice.
2009-12-14 13:10:43 | Raporteaza
Dm turcescu ce am simtit eu ca simplu cetatean este urmatorul fapt \Ati tradat interesul democratic cum rar sa mai vazut ,credeti ca toti oameni sunt prosti si nusi dau seama ca datorita ultimei confruntari GEOANA a pierdut alegerile ,se vede clar ca dv ati contribuit la acest joc murdar Sa dea D-ZEU sa fie bine !
2009-12-14 20:35:55 | Raporteaza
Dragi jurnalisti ai Realitatii,
Ma bucur ca in cele din urma profesionalismul vostru a primat fata de comanda politica a patronului care va finanteaza/va taie salariile. Cateva luni am suferit evitandu-va pentru lipsa de verticalitate iar acum va reurmaresc cu aviditate, poate si 15 ore pe zi (sunt profesoara proaspat pensionata). V-as dona pensia mea pe septembrie, cata e, (cand voi primi pensia retroactiv), mai ales d-lui Turcescu si tuturor prezentatoarelor (exclus versatilului Tatulici!).
Ma bucur ca nu blamati normalitatea rezultata din alegeri si nu incurajati fitzele si iresponsabilitatea perdantilor politici care isi aroga legitimitate pe un calup de voturi fragmentat pe n partide aliate in bombasticul proiect “josbasescupdl”. Niciunul separat nu a facut scorul lui Basescu, e-vi-dent!
Compar constant profesionistii ageri si iuti de la Realitatea cu echipa dezechilibrata de trepadusi autosuficienti de la “Antena3clubdefitze” (le fac involuntar audienta), unde si-au creat o lume inchisa, fara invitati de alta opinie, tropaie, fornaie si-si dau dreptate unii altora, au nostalgia desenelor “Animal Planet” si comentarii de o mediocritate fara seaman (in timp ce pe B1 isi spuneau durerea supravietuitorii macelului de la Otopeni). Pacat de d-na Dana Grecu ratacita in aceasta zona toxica a jurnalismului, unde isi permite sa o puna la colt un Fenechiu exaltat din magazinul de vise socialist-liberale Antonescu . Recordul il detin non-moderatorul Gabi Vranceanu-Firea care vorbeste in locul tuturor invitatilor si a condus corala pro-Geoana in direct chiar in ziua alegerilor turul II, precum si Mircea Badea = tupeu+autoadulare. Mircea Badea – tupeu=0 (autodularea sa si-o duca acasa: Maaamaa, sunt la televizor!!!). E de notorietate ca exista monitorizare iar Dumnezeu celor mandri le sta impotriva.
Creditez normalitatea “guvernului cu motz” Boc si pe presedintele Basescu. Sunt convinsa ca nu vor dezamagi romanii si obiectivele reformarii nu vor deveni facultative sau “uitate” dupa instalare.
In schimb PNL pare ca va reedita deceptionanta experienta Constantinescu/Ciorbea, cu PNTCD rejectat 4ever de pe scena politica. Aceeasi soarta e pe cale s-o impartaseasca in curand PNL cu Antonescu si Orban, carora daca le extirpi aroganta si tupeul nu le mai ramane nik-nimic de etalat (cel putin programul lor pt. educatie e vaaarza!). E jenant cum profesorul de tumbe politice Ghise foloseste genitivul cu prepozitia “la” in interviul de azi de la Fabrica/Realitatea. In locul lor as plati acum un sondaj obiectiv ca sa renumere ce le-a ramas cu adevarat din voturile electoratului, poate intreaba acolo si ce cale le recomanda romanii chestionati.
PSD e destul de puternic sa-si revina daca se dezbara de Iliescu, epigonii sai si sovietofilie. Pacat (sau bine) ca Sova si Diaconescu varsa fiere acum la final, ca incepusem sa ii simpatizez sincer ca pe o alternativa PSD upgrated. Macar daca Geoana ar fi castigat in mod real un bob de credinta ortodoxa sa-l protejeze de ezoterismele lui Hrebenciuc, tot ar fi ceva. Stiti ce m-ar bucura? Sa voteze psd/pnl contra guvernului Boc, si in ultima secunda sa voteze si PDL la fel, sa ajungem odata la alegeri anticipate si sa se clarifice cine reprezinta cu adevarat romanii si interesul national in Parlament.
Eu sunt foaaarte linistita. Nu mor caii cand vor cainii! Nu ma sperie nimic din ce ii sperie pe pesedei si penelei, care au ales statul pe bara in locul actiunii la momentul greu al crizei. Statul nu ma va sfida, ci va deveni servitorul meu, patrimoniul va fi recunoscut si protejat, impozitele – usor de platit, licitatiile – transparente, alegerile computerizate -nefraudabile, justitia – nekafkiana, tvr-ul va iesi de sub laba lui Sasu, se va reduce armata de inspectori care deturneaza birocratic energia dascalilor de la munca directa cu elevii, daca s-ar reforma si Academia unde de mult nu se mai face cercetare autentica, daca ar razbate in manuale adevarul despre identitatea noastra nationala din protoistorie (7800 i.Hr. cu 7 milenii inainte de intemeierea Romei, corectand mistificarea pasoptista din imnul Desteapta-te, romane!) si pana la Revolutia din decembrie chiar as avea certitudinea ca traiesc bine.
2009-12-17 20:43:30 | Raporteaza
@Getica: am fost atat de indignat timp de cateva luni, cat a tinut campania electorala, incat nu am mai deschis canalul realitatea tv. niciodata in campanie.Cu cata nerusinare fatis, dar cu finete se arata dl. robert turcescu contra d-lui basescu.Din clipa in care am vazut ca nu este neutru, nu m-am mai uitat la realitatea.Si cand ma gandesc ca eu l-am apreciat pe robert turcescu si l-am crezut un om de presa corect. Acum a-ti pierdut cred ca multi ani din viata, care v-au dat inapoi cu contributia dmv. adusa lui traian basescu, in alegeri.Macar de acum incolo sa fiti cel pe care l-am cunoscut: un om de presa corect si devotat adevarului. Luati exemplu la B1TV, mai bine angajati-va acolo, ca eu numai acolo ma mai uit.va rog, va implor: un om care va apreciat si va iubit ca ziarist, ca om de radio si televiziune. PUSCASU FANICA.
2009-12-18 10:27:33 | Raporteaza
foarte prost faci fanica ca te uiti doar la B1, acolo stii dinainte cum se intampla lucrurile, stii ca basescu nu poate gresi,numai ceilalti gresesc, si daca tot vorbim de profesionalism jurnalistic,domnul moraru este departe de domnul robert turcescu, pe care n-ar trebui sa va para rau deoarece a fost destul de nepartinitor ,poate prea nepartinitor cateodata .
2009-12-20 21:26:15 | Raporteaza
asta visezi getica ,viseaza in continuare, dar nu te lua de badea deoarece pana la inteligenta lui va trebui sa mai ajungi o data la pensie.
2009-12-20 21:33:08 | Raporteaza
Cum te simti ,draga domnule Turcescu , dupa ce ai aflat ca esti DOAR pe locul 5 in topul popuralitatii ca jurnalist? Top intocmit tocmai de postul la care esti angajat?
Cum te simti sa vezi ca Mircea Badea e MULT mai iubit decat tine chiar intr-un top al postului vostru TV?
E vorba despre valoare, unii o au… altii n-o aveti si lumea simte asta
2009-12-22 17:25:04 | Raporteaza
Alooooooooooooooooo!!!!! Aude cineva? Sau sunteti prea ocupati cu perdelele de fum. Vreti subiect de discutie in emisiuni? Uitati: urbaniulian.ro/../
Bineinteles ca nu ma astept sa il luati catusi de putin in seama… de ce sa se ocupe presa de lucrurile cu adevarat grave care se intampla!
2009-12-23 00:44:17 | Raporteaza
VREM ADEVARUL CARE LA SCOS LA IVEALA (RONCEA)IN ZIARUL CURENTUL DE AZI.CINSTE LUI RONCEA PTR ACEST EDITORIAL .VREM SA SE CUNOASCA CINE A FOST CU ADEVARAT ILIESCU SI PSD CU TOTI MEMBRI DE FRUNTE.EI CARE AU DISTRUS ROMANIA .DACA TOTI VA-TI PUNE PIXURILE IN FOLOSUL NATIONAL SI ATI PUBLICA CAT MAI MULTE EDITORIALE DESPRE REVOLUTIE SI ILIESCU ATUNCI MAI SCAPAM DE UN MARE PARTID COMUNIST MASCAT NUMIT PSD .TARA ARE NEVOIE DE PARTIDE CU TRECUT CURAT .AVEM NEVOIE DE ADEVAR .EU UNUL STIU MAI MULTE DAR MAJORITATEA NU CUNOSC ASA CEVA .DACA SE POATE SA DATI SI CEVA DE ASA ZISA MOARTE A LUI NICU CEAUSESCU.PTR CA NIMENI NUMAI VORBESTE DE ACEST PERSONAJ NICU FIUL RATACITOR .SUNT MULTE DE SPUS DAR FACETILE PUBLICE VOI .OAMENII DE PRESA ADEVARATI .UNITI-VCA IN INTERES NATIONAL TOTI OAMENI CUARTI SI CINSTITI DIN PRESA SI ARATATI CINE A FOST ILIESCU SI CAMARILA SA IN PERIOADA ACEEA (1989).MAI SUNT OAMENI IN TARA CARE INCA IL MAI IUBESC PE ACEST COMUNIST ,PTR CA NU-L CUNOSC CU ADEVARAT.
2009-12-28 13:44:40 | Raporteaza
Bună ziua.
Vreau să vă rog şi pe dumneavoastră, la fel cum am rugat şi pe alte persoane publice, sau simpli cetăţeni, să spuneţi ce părere aveţi despre faptul că Radu Stroie a fost surprins în campania electorală făcînd cadouri votanţilor din circumscripţia sa, adică celor care urmau să iasă la vot. Ştiţi că acest lucru este atât ilegal, cât şi imoral. Credeţi că merită în urma acestor fapte lipsite de moralitate să reprezinte pe români în Parlament?
Întrebarea nu are ca scop lămurirea de valori politice, ci morale.
Aştept cu nerăbdare răspunsul dumneavoastră.
Mulţumesc.
2010-01-19 09:29:26 | Raporteaza