RSS Feed

În apărarea ejaculatului Vanghelie. Know haos, marca Roberta Anastase

vezi toate articolele de
02 Jul 2011 la 12:10 71 comentarii 1746 vizualizari.

Conform ”Adevărul”, membrii PDL primesc prin e-mail ”recomandări” din partea Robertei Anastase legate de temele și mesajele pe care ar trebui să le transmită prin mass-media. Nimic senzațional ori ieșit din comun până în acest moment. Orice organizație, politică sau non-politică, are o strategie de comunicare căreia ar trebui să i se conformeze membrii (că asta e ”bine” sau ”rău” e o altă discuție).

Ce e interesant e însă conținutul (ideile) acestor teme și mesaje. Din partea unui partid aflat la guvernare te-ai aștepta ca mesajele să se refere la propriile politici și intenții. Să fie legate de necesitatea modificării Constituției (cu argumente în acest sens), a reorganizrării teritoriale, statutului minorităților (pentru a numi doar câteva teme aflate, teoretic, pe agenda politică actuală).

Ei bine, nu. Mesajele se referă la modul în care trebuie să i se răspundă reprezentanților Rusiei pentru declarațiile făcute la adresa afirmațiilor președintelui Traian Băsescu, ori despre cum să se bage zânzanie în Opoziție (minimalizându-l pe Antonescu în raport cu Ponta, ori acuzându-l pe liderul social-democrat de abuz în cazul îndepărtării de la conducerea organizației București a lui Marian Vanghelie).

Ce e trist în această corespondență de partid e faptul că relevă (confirmă mai exact) că PDL nu e interesat de problemele guvernării, ci de păstrarea puterii. Și că nu-și construiesc strategia electorală bazându-se pe măsurile luate, ci pe diversiuni demagogice. Asta nu e know-how în domeniul comunicării, ci, mai degrabă, citându-l pe ”ejaculatul” Vanghelie, în apărarea căruia sar cei de la PDL, know-haos. Mai mult, transmiterea și promovarea unor mesaje conflictuale reprezintă și o atitudine iresponsabilă. La adresa românilor și României. Dar nu e acesta un lucru de care să-i pese Robertei Anastase și colegilor ei de partid.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

71 comments
  • 1

    Mai Guta, ce spirit de observatie ai! Ma mir ca n-ai observat strategia de scoatere a Romaniei din criza, prezentata de ani de zile de opozitie: “jos Basescu, dictatoru’!”.

    Alupigus
    2011-07-02 12:53:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    Domnule Mihai Gotiu,

    Eu nu sunt membru PDL; am fost membru PNTCD pana in 2000…de atunci nu mai sunt membru in niciun partid….motivul demisiei din PNCTD a fost apropierea unor lideri taranisti de varfurile securisto-comuniste ale PSD(pe atunci PDSR)!

    Te-ai obisnuit sa cataloghezi drept mesaj PDL-ist orice afirmatie care deschide ochii asupra ticalosiei lui Ponta si a jigodiilor PSDiste, asupra cretinismului lui Crin Antonescu, care prin alianta PNL cu javrele comunisto-pesediste, a tradat victimele comunismului si nevoia de dreptate in aceasta tara.

    Iata, se pare ca nu e chiar asa! Exista o mare multime de Non-PDL-isti care realizeaza perfect cat din dezastrul Romaniei se datoreaza infectiei securisto-comuniste denumita actualmente PSD! Sper ca gafele lui Basescu si ale guvernelor PDL sa nu intunece mintea acestor oameni, astfel incat sa nu mai ajungem vreodata la mana mocofanilor comunisti din PSD imbogatiti prin jaf si minciuna, prin profitarea de nivelul de inteligenta si moralitate extrem de scazut al acestui popor amarat!

    Astazi l-am vazut si audiat pe Ponta pe post de ecologist! Printre altele, derbedeul acesta obraznic perora fara jena la adresa jafului practicat prin padurile Romaniei. Vorbea ca si cum acest jaf nu ar fi inceput in 1990, practicat fiind de fosti securisti si de nomenclatura PCR, sub pulpana comunista a lui Iliescu si a celorlalte bestii bolsevice adapostite in partidul neocomunist al batranului infractor comunist! 90% dintre firmele care au devalizat padurile Romaniei dupa 90 au fost dirijate direct sau din umbra de mafia FDSN-PDSR-PSD! Si porcul asta obraznic avea tupeul sa vorbeasca despre jaful “silvic”!

    As aprecia daca alaturi de comentariile deseori pertinente despre Rosia Montana, ar apare si comentarii despre cum au fost jefuite padurile Romaniei, dupa 1990, de mafia securisto-comunista. Iti aduci aminte ca javrele din directiile silvice au organizat o “armata” a silvicultorilor, care facea propaganda electorala lui Iliescu si partidului sau de infractori pana-n 2004 inclusiv? Evident pe bani de la bugetul de stat! Asta nu e pe placul tau, domnule Gotiu?

    Romania distrusa de javre
    2011-07-02 13:10:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    @Alupigus:

    Dobi mic, scopul Opozitiei e sa dea jos, scopul Puterii e sa construisca!

    Opozitia isi urmeza scopul, cam schiopatand. Dar Puterea nu face ceea ce trebuie!

    victor L
    2011-07-02 13:19:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    Totusi, ce o recomanda “profesional” pe Roberta sa faca acest lucru atat de important?

    Participarile la concursuri de miss nu prea au legatura cu actul guvernarii, as zice. Dar sunt sigura ca un Mircea sau un netot mi-ar spune ca ma insel.

  • 5

    @Romania distrusa de javre:

    Am inteles motivatia ta.
    Dar, varfurile PDL nu sunt desprinse tot din FSN si PSDR?
    La varful PDL nu exista securisti si comunisti?

    Gandeste putin, vezi daca nu sunt javre, cretini si jigodii si in varful PD? Ei….?

    juvago
    2011-07-02 13:23:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    @juvago: Gresesti spunand ca ai inteles motivatia mea! Prin ceea ce spui dovedesti ca, de fapt, nu ai inteles nimic!

    Daca doresti lamuriri, iata-le!

    1. Numarul de jigodii securisto-comuniste din PSD e de multe ori mai mare decat al securisto-comunistilor din PDL.

    2. Valoarea hotiilor comise de javrele si jigodiile din PSD depaseste de cateva mii de ori valoarea hotiilor comise de javrele din PDL.

    3. Valoarea averilor obtinute prin infractiune de jigodiile PSD-iste si sustinatorii lor depaseste cu mult valoarea cumulata a averilor celor din PDL…se vede oricand si cu ochiul liber asta….trebuie sa fii prost de bubui ca sa nu observi.

    4. Crimele din dec 1989 se datoreaza lui Iliescu

    4. Mineriadele, precum si crimele si infractiunile grave comise de mineri si securisti in 1990 si 1991 se datoreaza lui Iliescu si acolitilor lui comunisto-securisti

    5. Plantarea de scursuri incompetente si semianbalfabete in fel si fel de functii din administratie e inceputa de comunisti in 1945, continuata tot de ei dupa 1990…deci nu e inceputa e Basescu si PDL!!!!!!!

    6. Privatizarile ferauduloase si paguboase le-a comis Nastase si gasaca PDSR, nu Basescu si PDL.

    7. Veniturile mici ale romanilor din 2008, se datoreaza in exclusivitate PDSR-ului Iliescian….daca erau mai mari, taierile datorate crizei ar fi fost suportate mult mai usor

    ETC……sa continui?

    In concluzie, hai sa fim seriosi si sa cantarim cine sunt adevaratii talhari din Romania!

    Romania distrusa de javre
    2011-07-02 13:48:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    @juvago: Ce reprosez lui Basescu si PDL?

    Lipsa de viziune economica, jocul pe sarma pe care-l practica, ce pare inutil si ineficient pentru Romania, mentinerea sistemului clientelar de tip comunist.

    Dar sunt si unele lucruri pe care le datoram lui Basescu. In primul rand incercarea de a curati acest sistem de talhari numit JUSTITIE. Nu comentez raul imens facut de scursurile din justitie vietii sociale normale din Romania. Scursuri care sunt protejate exact de catre sistemul mafiot din PSD.

    Dar asta nu inseamna ca nu vad unde sunt marii infractori, marii criminali securisto-comunisti! In aceasta adunatura de plozi de mocofani, numita PSD.

    Romania distrusa de javre
    2011-07-02 13:58:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    @Romania distrusa de javre:
    Nu ca nu te cred, dar, totusi>

    1. Exista studii comparative? Cate jigodii sunt la PD si cate la PSD? Cine i-a numarat? Ai cifrele? Arata-le.

    2 Iarasi, ai cifre concrete? Iar daca e adevarat, de ce javrele PSD sunt in libertate? E complicittaea PD?

    3 Iarasi? Ai cifre? Poate ca eu sunt prost de bubui, dar daca tu esti dfestept de bubui, compara averea famuiliei Iliescu sau Vacaroiu sau Nastase cu averea familiei Basescu sau Videanu! Cu ochii liberi!

    4. DE acord! De ce nu e in inchisoare! PSD nu e la putere.

    4. DE acord. De ce nu e la inchisoare? Cine era min transporturilor? Cati dintre actualii PD erau slugile lui Iliescu atunci?

    5. Perfect adevarata. Dar asta scuza Pdul ca face acelasi lucru? Cu ce e diferit atunci?

    6 Probabil! Totusi, aia sunt liberi. Deci nevinovati. Iar in cazul flotei disparute in eter, Base e si elk nevinovat.

    7.Aici n-am prea inteles! Totusi, in 2009, PD si Base tipau ca nu e criza, ca e doar o manipulare de la TV. Iar PD a votat 100% marirea salariilor prof iar Base a promulgat legea.
    Cat despre cine a introdus pensia garantata, dand banii mei si ai tai celor nu au muncit niciodata dar care votaeza, parca nu PSD a facut-o!

    Sa continui!?

    Psd e de rahat, dar asta nu e scuza ca PD sa fie si el de rahat. Care mai e diferenta?

    juvago
    2011-07-02 14:16:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    Nici o diferenta ! Singura solutie : hai la sprit, la sprit , la sprit , pana mai avem unde si nu taie si unii si altii toate padurile ! Am zis !!:))))

    Spritangiul
    2011-07-02 14:34:31 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 10

    @juvago: la pungtul 6 gresesti grav!Toti au votat cu entuziasm marirea salariului profesorilor cu 50% pentruca erau in campanie electorala.Inclusiv ministrul eductiei,desi guvernul era impotriva masurii a votat pentru majorarea acestor salarii.La asemenea unanimitate ce putea sa faca presedintele?Daca returna legea la parlament,aceasta venea inapoi in aceeasi forma,deoarece nimeni nu avea chef in campanie electorala sa-si ridice in cap cateva sute de mii de cadre didactice,plus familiile acestora.Gravitatea situatiei este ca dupa modificarea Constitutiei din 2003,am ajuns sa fim in campanie electorala permanenta.
    Iar acest lucru impiedica institutiile statului sa ia masuri adecvate pentru dezvoltarea tarii si iesirea din criza.

    sase sase
    2011-07-02 14:42:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    @juvago#5: Poate sint si la virful PDL-ului javre, cretini si jigodii. Dar:
    - Situatia in care s-a ajuns se datoreaza in primul rind PSD-ului. A fost la putere 14 ani si a constuit acea structura care i se potrivea cel mai bine.
    - PDL-ul a demonstrat deschidere catre reforma in timp ce USL-ul tine cu orice pret pastrarea situatiei actuale.
    - PDL-ul a lasat justitia sa functioneze. Comparativ, pe vremea PSD-ului a fost o singura condamnare cu executare pentru acte de coruptie – dosar inceput pe vremea guvernarii CDR-iste.

    Dar cea mai mare diferenta este faptul ca USL-ul si-a subordonat 80% din presa romana. Si aceasta parte a presei se foloseste de minciuni, manipulari si cenzura pentru a sprijini USL-ul si pentru a lovi in puterea PDL-ista. Desigur, in politica totul este permis si presa are dreptul la libera exprimare. Dar manipularea si cenzura nu au ce cauta intr-o democratie.

    PS. Acum sigur se vor gasi citiva care vor pretinde ca puterea si-a subordonat cealalta parte a presei – ceea ce este o minciuna gretoasa lansata chiar de catre USL-asi si slugacii lor din presa. Atita timp cit de exemplu la EVZ nu veti vedea minciuni de genul celor 200 de contra-manifestanti din Piata Operei (asa cum au mintit cei de la iRealitatea si de la Antene – cind in realitate erau vreo 2000) si nu veti vedea articole de genul limuzinei de lux de 20.000 de Euro a fetei lui Basescu si nu veti vedea articole de genul super-calculatoarelor lui Udrea care costau in realitate doar 500 de Euro, este o porcarie imensa sa critici acea parte a presei care inca isi mai face treaba. Mai ales sa o critici pentru ca nu minte, nu manipuleaza si nu cenzureaza in rind cu restul presei…

  • 12

    Referitor la Roberta Anastase,nu este singurul politician care este interesat de ce se intampla in gradina vecinului.Mai ales daca vecinul se numeste “opozitie” care bineinteles este si el interesat de ce se intampla in gradina PDL.Cu privire la rusi,singurul impediment este ca luam gaze de la ei.Dar relatiile noastre cu ei sunt atat de proaste deja ,ca indiferent ce ar declara vreun oficial roman,situatia nu s-ar putea schimba.Iar marul discordiei pe langa susupiciunea noastra traditionala fata de rusi,se numeste Moldova,adica Basarabia!Dar asta nu inseamna ca o apreciez pe susnumita doamna.Dimpotriva,desi nu sunt misogin,trebuie sa spun ca doamna ,alaturi de Elena Udrea, este o proba de aroganta nemaivazuta.Fara a avea in cap chiar cate pretind amandoua!

    sase sase
    2011-07-02 14:52:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    @juvago#8: “Iar in cazul flotei disparute in eter, Base e si elk nevinovat.”

    Flota nu a disparut in eter. A fost vinduta la un pret mic din cauza ca acumulase datorii enorme (cu mult inainte ca Basescu sa ajunga ministru transporturilor) datorii care in unele cazuri depaseau valoarea navei in sine. Nu imi cere studii si dovezi – sint ferm convins ca daca ai vrea, ai putea sa le gasesti si singur. Si chiar daca ti le-as gasi eu, tot nu le-ai crede.

    Ar fi interesant de aflat cum s-a ajuns in situatia ca navele de transport sa acumuleze datoriile pe care le aveau… In mod normal, datoriile se platesc din veniturile rezultate din exploatare – nu-i asa? Si atunci, unde s-au dus veniturile rezultate din exploatarea navelor pe vremea PSD-ului? Tot la Basescu s-au dus? De ce sint asa de suparati PSD-istii ca Basescu a vindut navele? A disparut vaca de muls a PSD-istilor? Vezi… Sint intrebari la care nici un PSD-ist nu vrea sa raspunda… De ce oare? Fac pariu ca si tu vei evita un raspuns direct. De ce oare?

    PS. Asa ca ideie, acum citeva luni a fost vindut un Mall (cred ca in judetul Iasi) cu un Euro. Repet: UN EURO!!! De ce? Pentru ca constructorul nu mai avea bani sa termine constructia si incepuse sa acumuleze datorii. Cel care a cumparat, s-a obligat sa acopere si datoriile. Duhhh…

    PPS. Vad ca l-ai dat exemplu pe Iliescu ca model de saracie. Dar pe Dragnea, nu l-ai vazut?

  • 14

    Nu il simpatizez nici pe Vanghelie,dar indepartarea lui de la conducerea organizatiei PSD Bucuresti,a fost tipica unui partid comunist.Imi aduce aminte de plenarele CC al PCR cand vreun fruntas comunist a calcat stramb a fost mazilit fara a fi intrebata organizatia de baza din care facea parte.Asta ma face sa cred ca desi doctrina centralismului democratic este blamata de toate pertidele democratice,fiind considerata de sorginte comunista,ea se aplica cu mare succes in democratia originala romaneasca.Vanghelie putea fi mazilit,cu putin efort si inteligenta intr-un mod mai democratic,care sa nu lase loc de interpretari privind o anume vendeta a liderului(?)PSD.Dar de unde atata inteligenta si capacitate de efort intelectual la cineva surprins de vremuri in permanenta schimbare si caruia nu i s-a copt dovleacul ce il poarta pe umeri,din cauza schimbarilor climatice?

    sase sase
    2011-07-02 15:01:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    @Bongo:

    Omule, de toate e vinovat PSD-ul!!?? Si atunci, de ce PD si PSD au guvernat 1 an impreuna, dupa ultimele alegeri?
    Cu binecuvantarea lui Base?

    iar presa….care e rolul presei? Sa laude puterea? Ti-e dor de SCanteia? Sau de Telejurnal?

    Mai grav e daca inventeaza. Dar atunci poate fi data in judecata. Totusi, cati politicieni fac asta?

    juvago
    2011-07-02 15:06:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    @juvago#15: Pai… Daca PSD-ul a guvernat, nu inseamna ca el a gestionat si banii rezultati in exploatarea navelor? Si banii aia nu au disparut in eter, nu-i asa?

    Cit despre faptul ca au guvernat impreuna, asa insemna ca porcariile facute de PSD-isti sint iertate? Nu. Si faptul ca PD-ul nu s-a inteles deloc cu PSD-ul arata inca odata ca cele 2 partide nu sint la fel. Parca de aici am plecat.

    De ce ignori ceea ce am spus eu si o dai cotita? Am spus eu ca vreau sa laude puterea? NU! Am spus ca o presa care minte, manipuleaza si cenzureaza este o amenintare la adresa democratiei. Sa critice puterea dar cu argumente reale nu cu minciuni de tot rahatul. Sau si mai grav, sa cenzureze informatiile.

    Am vazut ca tot faci referiri la dat in judecata. In primul rind, justitia inca raspunde la presiunile PSD-ului – putin probabil ca intr-un asemenea proces sa piarda jurnalistul. In al doilea rind, orice jurnalist dat in judecata va face un taraboi imens (ca i se incalca dreptul la libera exprimare), taraboi care ar face mai mult rau Romaniei.

  • 17

    Victor L , fiule, nu cumva scopul opozitiei ar trebui sa fie ca puterea sa ia decizii bune si sa fure putin? O multime de tampiti spun ca singurul scop al opozitiei e sa darame guvernul. Pai d-aia sunt si asa ridicoli astia sau aia din opozitie. Think, popor, think !

    Harcea
    2011-07-02 16:00:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 18

    dobitocul de la @ 3 a iesit din fara nume ;)

    victor L
    2011-07-02 16:01:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    dom` Gotiu,
    dar matale esti cianurat rau ;) , pai, vorbesti de ejaculare tocmai in fata Robertei Anastase?
    Nu iti ajunge in baie?

    Cănuţă
    2011-07-02 16:12:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    “transmiterea și promovarea unor mesaje conflictuale reprezintă și o atitudine iresponsabilă. La adresa românilor și României.”
    Dar despre “cautatul sticlei sub masa” nu aveti nimic de spus?
    Dar despre injuriile permanente la adresa presedintelui si a guvernului ? dar despre isteria permanenta de pe Antena 3 ce parere aveti?

    Stiti cum sunteti Dvs? – O mamica ii explica copilasului sau, care plangea fiindca l-a batut un coleg la gradinita, sa nu cumva sa raspunda in acelasi mod, ci sa-l spuna pe copil la “doamna”, care-l va pedepsi.
    Ei, auzind in treacat treaba asta, eu i-am explicat copilului meu ca daca este lovit, sa nu se lase, sa-l infrunte pe bataus.
    Fiindca de multe ori, “doamna” este prietena sau ruda cu parintele batausului si ajunge cel batut sa stea la colt.

  • 21

    Si, iesi din baie, uite ce va face Boc:
    hotnews.ro/stir../

    Cănuţă
    2011-07-02 16:18:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    Basescule, te-ai tampit, tata! Mai bine-mi cadea mana aia cu care te-am votat!

    victor L
    2011-07-02 16:20:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    Tot Roberta o fi trimis pe mail textele astea de apreciere la adresa lui Boc? :D

    *uifalean [anonim]
    intotdeauna despre domnul boc. nemultumiri in tabara lui, el incoace, el incolo. ceilalti n-au nicio problema pe lume. e suspect. dar denota faptul ca este temut din toate partile. opozitia stie de ce. si pe buna dreptate, este o specie rara de politician: cinstit, inteligent si educat

    *chis ciprian [anonim]
    oricum ar fi, in tabara domnului Boc se afla cam cei mai buni exponenti ai partidului, astfel ar trebui sa fie oameni competenti pe functiile importante. blaga nu se prea poate lauda cu mare lucru in acest moment

    *maria chis [anonim]
    Eu nu cred ca nu va castiga Boc alegeriel tinand cont ca are o mare sustinere. Trebuie sa castige un on corect si onest cu ceilalti care nu minte si nu se ascunde dupa varfu degetelor pentru niste nimicuri si acela este Boc.

    *Erikaa [anonim]
    Competitia din PDL este o competitie politica, puternica. Emil Boc este si va ramane mereu un om de echipa si sa contruiasca un spirit exemplar si proiecte in favoarea noastra. Sustine-ti Boc, sustine-ti Romania!

    hotnews.ro/stir../

  • 24

    @Marta:

    Duduie, e mare diferenta cand seful statului trimite un mesaj conflictual sau cand asta e facuta de Ponta, un oarecare om politic. Nu-mi amintesc sa existe functia de “sef al Opozitiei”.

    DE la un “presedinte” astept altceva, un “presedinte” reprezinta o tara si pe cetateni.

    robineta
    2011-07-02 16:45:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    @robineta:
    In articol NU era vorba despre PRESEDINTE, ci despre membri de partid, care reprezinta tara chiar mai putin ca Ponta, Iliescu, Geoana sau Antonescu

  • 26

    Acelasi Gutza
    Penibil ca de obicei.
    A ajuns pana si Leca sa fie mai citit de public.
    Iar asta spune totul.

  • 27

    @robineta
    penibila ca de obicei!

    tamara's nephew
    2011-07-02 18:47:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    @tamara’s nephew:

    Atata ti-a dat voie Roberta sa spui?

    jenanta sluga mai esti, exact pe tiparul Robertei. IQ mic face bine la ten! Vezi roberta, eba si altele ca tine.

    robineta
    2011-07-02 18:52:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    @robineta
    spunand ca esti penibila,am vrut sa fiu dragut si amabil cu tine.
    Tu stii mai bine cat valorezi,banuiesc.(desi….)

    tamara's nephew
    2011-07-02 19:56:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 30

    @romania distrusa de javrer!nici eu nu sunt psd ist!dar urasc pdl pana la moarte!toti pedelistii sunt niste ticalosi !!!!nu sunt psd isti sau uslist!forzza usl!!!cu asta am spus totul!ps(ai grija javra ordinara e pe veci al lui bhesescu!!nimeni nu va mai putea fi numit asa pt ca e numele lui bhesescu!!

    arader
    2011-07-02 20:06:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 31

    Retractez @22.
    de cind am prins-o pe nevasta-mea cu amanta, s-a mutat la noi si eu mai prind la sfirsit de saptamina usa intredeschisa la dormitor. Fara miini, cu ce drak mai produc sa dea sligarnicu’ Mircea si netoticu’ netotu basisme pe blog, la popor?

    victor L
    2011-07-02 20:07:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 32

    Cine este Roberta Anastase ???

    shampang
    2011-07-02 20:10:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    @Romania distrusa de javre: Esti o javra fesenista ce se declara fost PNTCD-ist. Adevaratii taranisti stiu ca pana in 1990 PSD si PD-L se numeau FSN. Dupa 1992 Iliescu cu ciracii lui au parasit FSN-ul si a format alt partid : FDSN. FSN-ul nu s-a dizolvat nicioadata, el exista, se numeste PD-L, dupa ce s-a rebotezat PD-FSN si PD.

    Tatamare
    2011-07-02 20:14:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 34

    Viermilor din latrina securisto-fesenista PD-L !

    FSN rebotezat PD-FSN, PD si PD-L a fost la guvernare in perioadele :
    26.12.1989 – 19.11.1992 35 luni ;
    12.12.1996 – 28.12.2000 48 luni ;
    29.12.2004 – 05.04.2007 28 luni ;
    22.12.2008 – 02.07.2011 30 luni .

    Mai sunt 3 luni si implinesc 12 ani de guvernare.

    Tatamare
    2011-07-02 20:33:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    @Tatamare:
    fugi cu vaselina,o cunosc pe mama ta,

    tamara`s nephew
    2011-07-02 20:33:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 36

    @Tatamare si arader
    stati linistiti,am pentru voi un set de camasi cu maneci speciale,care se leaga la spate pentru o noapte linistita.
    Rudotelul il asigura tribunul cu spume la gura!
    Tot pentru linistea voastra!

    tamara's nephew
    2011-07-02 20:34:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 37

    @Tatamare:

    Daca tot ai cifrele, cati ani a fost basescu la conducere? Cati a fost ministru, primar si presedinte?

    Cat tot se vaita ca n-a avut timp si toti bashitzii oranj se plang ca nu pot sa faca nimic din cauza lui Ponta.

    victor L
    2011-07-02 20:35:31 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 38

    @Tatamare
    mai mori in dosul lui Iliescu?Si eu banuiam acelasi lucru.
    De ce nu incerci o sinucidere asistata?Este cel mai misto mod de a scapa de dictatura marinarului!

    tamara's nephew
    2011-07-02 20:37:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 39

    pd-ul e la putere de pe cand Romania a fost condusa de FSN….doar perioada 2000 – 2004 apartine cert guvernarii PSD…in 2004 Romania era departe si pe trend de crestere….avea incheiATE lectiile pentru a fi admisa in UE….nu e meritul lui basescu ca suntem in UE….el doar a profitat de reformele facute de PSD…acum iar “reforme” pentru a ne agata cu dintii si unghile oamenii in functiile publice….nimeni nu observa subminarea economiei nationale ….nimeni nu observa trdarea de catre pd a interesului national…pozitia ghiocelului pe care o ia aceasta guvdernare in fata FMI si a celor di UE….nu au curajul sa spuna pana aici….totul este dictat de cineva care nu simte romaneste…ei fac totul sa se mentina la putere pentru a nu infunda puscariile…frica ca s-ar putea sa ajunga in temnita sau sau mai grav sa fie linsati de populatie le este inoculata…ce ma deranjeaza cel mai mult este ca platim pentru fiecare clipa cat ei sunt la guvernare….mint, sodomizeza si fura acest popor….fiecare secunda cu ei la putere inseamna inca un an de saracie pentru Romania….dar stam ca niste oi in tarcuri….de fapt asta suntem vad Bucurestiul plin de terase de lemn…exact ca nniste tarcuri in care isi fac veacul fete si baieti….astea sunt caprele si oile pd-iste….si te gandesti ca tarcurile sunt ale unor arabi….meserie veche la ei astA de oier…

    grigore
    2011-07-02 20:52:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 40

    @Romania distrusa de javre…. O rugaciune spune : Da Doamne sa stiu cat mai multe, dar sa nu le trec pe toate !. Ma gandesc cum o seama de romani de-ai mei improasca venin peste acest popor. In loc sa inteleaga cum este viata, se tot lamenteaza sa gasesca vinovatzii care nu duc nicaieri. In loc sa intelega ce sunt ai nostri politicieni, se dau in vant sa tot gasesca vinovati, dar care sa fie cum vor Ei. Ca este de la un partid sau altul, dar AIA sunt mai mari smecheri, AIA au furat mai mult si deci, este clar, AIA care sunt mai putin smecheri, hoti, intr-un viitor pe ASTIA ii mangaiem pe crestet, le mai dam odata votul. Poate ca RO si romanii ar merita mai mult, dar cu asemenea concetaceni, este greu sa avem un viitor. Vor veni guvernari ce nu vor mai avea ce sa guverneze. Au disparut spitale, scoli care se modernizeaza dar nu au copii, se fac trotuare in afara localitatilor, se modernizeaza stadioane in zone ce nu au canalizare si apa curenta, se construiesc autostrazi care nu se mai termina (si sunt din ce in ce mai scumpe), circulam pe strazi pt. ca trotuarele sunt ocupate de masini, gunoaie sunt aruncate peste tot, copiii sunt ocupati cu netul si uita altele mult mai utile si folositoare etc. etc. Intr-o lume in care relele sociale se interpun, cele ale cetatenilor si cele ale partidelor(cine vorbeste doar de calculele electorale si…nimic despre cetateni ? Da se spune despre acestia doar la taieri de salarii, reduceri, cresteri de taxe etc)… ce sa te astepti ? Cum se numeste tara asta ? Succesuri! Sa traiti bine!

    Costin
    2011-07-02 20:57:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 41

    Macar puteai, ca jurnalist, sa pui ghilimelele de rigoare… ca mai era cineva cu “polutii”… daca va dati mina, iese de-o l..a sanatoasa ! Cit priveste PSD sau PNL, au si ei limbaj “elevat de Ferentari”… Doar e Romnaia si nu au murit acei tineri degeaba: sa ejaculeze unii pe net !…cind pot s-o faca in baie…

    bebelusu'
    2011-07-02 20:58:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 42

    Cel care scrie articolele ma gandesc ca este platit pt. asta , dar cei care comenteaza zi de zi si inceraca sa combata pro sau contra , de cine sunt platiti ??

    shampang
    2011-07-02 21:05:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 43

    L-am sustinut necontenit pe Basescu inb ultimii 6 ani, dar acum a intrecut masura. Imi este mai scirba de el decit de Iliescu. Am fost un dobitoc.

  • 44

    @nemo
    d-aia nu mai ploua afara,ca ai fost tu dobitoc!

    tamara's nephew
    2011-07-02 22:31:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 45

    @nemo: Ba cred ca de acum incolo vei arata cat de dobitoc esti! Cand vei vota ca prostul cea mai mare clica de talhari din politica europeana, numita PSD!

  • 46

    Brrr ! Ce duhoare securisto-fesenista imparstie tamara’s nephew si colegii lui de tura.

    Tatamare
    2011-07-02 22:47:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 47

    Este gretos sa observi cat de multa prostie exista in aceasta tara! Cum e posibil sa existe OAMENI care sa pretinda ca un partid de bestii bolsevice, precum PSD, poate aduce ceva bun pentru o natie!? Un partid care contine cel mai mare criminal bolsevic in viata(Ion Iliescu), un partid care a ascuns crimele bestiilor comuniste, care a protejat criminalii bolsevici, care a dictat justitiei sa nu se atinga de mafia comunista si de securitate…..si iata ca exista prosti, sau nu stiu cum sa-i numesc, care vor sa readuca aceasta ciuma la putere….astia sunt oameni sau bestii, ca si politrucii pe care-i voteaza!?

    Cretinoiziii de romani n-au inteles nimic din ceea ce li s-a intamplat din dec 1989 incoace. Si vor plati scump lipsa lor de viziune, lipsa lor de inteligenta!

  • 48

    @shampang: O otreapa din Ploiesti si prietena cu mama lu’
    tamara’s nephew

    Raza x
    2011-07-02 22:48:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 49

    @Raza x
    vezi ca Tatamare vrea sa ejaculeze.Botu’ mare!
    Ce scarbos!

    tamara's nephew
    2011-07-02 22:52:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 50

    @Tatamare
    si spuneai ca te-a sodomizat dictatura?Marfa!
    PS-vezi ca si Raza x are mici apucaturi dictatoriale!Poate va combinati!

    tamara's nephew
    2011-07-02 22:53:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 51

    inca o “reusita” a politicii bassescului: primenirea clasei politice cu personaje imature, corupte, cu o pregatire intelectuala precara cum sunt roberta anastase, eba, udrea, falca, igas, alin popoviciu etc etc… boc intra la categoria speciala de nulitate absoluta, nu se compara cu nimeni…

    mai ca-ti vine sa-i regreti pe berceanu, videanu – respectivii nu le au cu moralitatea dar macar se pricep la ceva, lasa oresce in urma lor spre deosebire de ceilalti mentionati mai sus

  • 52

    @trolu
    cand iti spuneam ca esti mai prost ca Vanghelie,tu radeai si spuneai ca se poate si mai rau!
    Ai avut dreptate!

    tamara's nephew
    2011-07-02 23:25:31 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 53

    Ce amuzanti sinteti toti. Si cu cine veti vota ? Puteti argumenta alegerea ? E greu de priceput ca inca de la bun inceput (1990) a fost construit un sistem in care ei sa se roteasca, sa faca bani, iar voi sa va spargeti capetele si sa platiti angaralele. Toti sint la fel. Eu insa tind sa-l creditez pe Ponta in incercarea de a schimba ceva. Cu o conditie: sa puna pe hirtie, sub forma de contract cu natiunea ceea ce promite sa faca si care sint pedepsele in cazul in care nu face ce spune la timp si intocmai. Altfel, nu as vota pe nimeni daca as fi in locul vostru. Asta fiindca eu am votat o singura data dupa revolutie. Nu aveam de ales. Dupa aia..am avut… si am plecat ca sa nu mai fiu obligat sa votez.

  • 54

    @marcu
    si cine zici ca te-a obligat sa votezi de-ai plecat?

    marcu care-si trage-n kur cu votu
    2011-07-03 00:06:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 55

    celui care-si trage ce-si trage…
    nu conteaza cine, cind si cum… tu sa fii fericit si sa mergi la vot…
    nu am plecat fiindca am votat, insa chiar daca as fi ramas nu as fi votat. E ca si cum iti pun in fata o baliga de cal si o cacareaza de capra si te pun sa alegi una pentru micul dejun. Povestea pe care o tot aud ca vezi doamne trebuie sa mergi la vot, indiferent ce votezi, imi pare o aberatie. Alegi cind ai ce, cind nu ai, stai acasa si vezi un film bun.

  • 56

    @Marcu
    bai Marcule ai reusit sa ma faci sa lacrimez!
    Zi asa,te-a gonit din tarisoara dictatura!
    Care ma,baiatule?A lui Dej,a lui Ceasca sau a lui Basescu?
    Ca banuiesc,dupa cum il lingi pe Ponta,ca sub Iliescu erai fericit si radeai ca proasta in targ cand veneau minerii in Bucuresti sa-ti puna panselute sub balcon!

    tamara's nephew
    2011-07-03 00:23:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 57

    Nepotul Tamarei , aceea celebra, este Nastase. Dar tu nu esti la fel de inteligent. Esti chiar badaran. De aia ai votat cum ai votat. Si daca votai PSD, tot badaran erai.
    Eu nu il ling pe Ponta, cum esti tu dispus sa faci cu Basescu. Am spus ca este singurul pe care as avea curaj sa-l las sa-mi gestioneze calitatea vietii, dar numai cu acele conditii specificate.
    Nu te supara pe mine, dar daca m-as angrena in discutii cu tine mi-as strica stilul. Si as vrea sa vad meciul de box al lui Klitschko

  • 58

    @Marcu
    bine,ai dreptate!
    M-am pripit cand am afirmat ca il lingi pe Ponta.
    Asevarul este ca tu il pupi in dos de-a dreptul cand spui ca l-ai lasa sa-ti gestioneze calitatea vietii!
    Esti de-a dreptul gretos si ipocrit ca orice pesedist rupt in cur!(licenta tip Cristoiu)

    tamara's nephew
    2011-07-03 00:48:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 59

    nu ai inteles nimic… da-mi voie sa te ignor.

  • 60

    @marcu,
    iti destainui un secret al democratiei.cind stai acasa si te uti pe adult channel in timp ce altii voteaza pentru tine,inseamna ca esti prost.
    un alt secret esta faptul ca in romania votul nu este obligatoriu asa ca ai plecat degeaba din fata televizorului.
    si ultimul secret pe care am sa ti-il impartasesc dar cu conditia sa nu-l mai spui la nimeni este ca daca n-ai cu cine sa votezi,nu stai ca bou-n casa si te uiti la televizorba din contra.te barbieresti frumos,iti pui costumul de fripturi si te duci la sectia de votare unde esti inscris pe liste si cu buletinu-n mina le ceri la aia din comisie buletinu de vot.ontri frumos in cabina unde ai sa fi tu singur singure si de capu tau asa pui stampila pe toti,daca nu-ti este nici unul pe plac.
    rezultatul actiunii tale bine gindita va fi ca votul va fi anulat.daca ca tine (kkofonia intentionata penatru a te face sa pricepi mai usor)mai fac si alte milioane de bizoni atunci politicienii isi vor pune niste intrebari si data viitoare pe listele alea n-ai sa mai gasesti de-alde vanghelie sau na da si tu niste nume alese intimplator.
    deci cam asa merge democratia.
    da’ io ce sa-ti fac daca asa te-a invatat alde ctp si altii ca el, ca sa nu iesi din casa ca sa votezi(daca-mi dai voie sa fac o licenta poietica).
    dar voi sunteti baza usl-ului asa ca continuati sa faceti ceea ce faceti ca faceti bine ceea ce faceti.

    marcu care-si trage-n kur cu votu
    2011-07-03 02:08:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 61

    tot articolul asta este scris pe baza unui zvon? a vazut cineva email-urile? de unde stiti ca pe primul rand nu scria despre temele economice de actualitate si abia la sfarsit de scandaluri? dar daca ar fi scris asa ceva cine mai prelua… ca nu faci trafic daca nu arunci un pic cu rahat..
    chiar daca va mai splatati pe maini.. tot miroase de la o posta.

    pehash
    2011-07-03 02:23:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    @juvago: Javre?
    Sunt peste tot. Vezi doar cati sunt pe voxpublica; si cati scriu pe aici, dandu-se cunoscatori si IMPARTIALI! Sau si aici este 1pozitie? Cat despre 1pozitia care trebuie sa dea jos puterea (cum justifica mai sus cineva o ineptie), 1pozitia trebuie sa dea jos puterea oferind o varianta mai buna. In cazul actual puterea are o multime de hibe, cum iarasi cineva remarca mai sus. Si a inventa defecte nu ii ajuta deloc. Nici pe Mihaita scriitorul.
    Emil
    PS Puterea nu are dreptul sa isi apre pozitia de atacurile opozitiei?
    Cat despre ala care pune in contradictoriu activitatea de partid a celor de la putere cu guvernarea tarii (vezi Doamne “problemelor tarii” nu le este suficient timp alocat, doar ata:
    Esti Prost amice!

  • 63

    Nu inteleg de ce nu dai email-urile primite de la voiculescu?Ar fi ceva foarte interesant.

  • 64

    @Romania distrusa de javre:
    LA LIMITAREA TA INTELECTUALA, NICI NU MERITI UN RASPUNS, MERITI SA PUTREZESTI IN CONTINUARE ALATURI DE MATROZ SI MATRACUCA LUI. R U S I N E…

    suparata
    2011-07-03 14:16:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 65

    @60, zi ca nu-i asa,mai, muistbashit?

    bozz gorii vor autonomuie
    2011-07-03 14:25:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 66

    Pe cine incercati derbedeilor sa manipulati cu aceste articole mizerabile ?
    Pe cine incercati lichelelor sa pacaliti cu asemenea articole penibile ?
    Degeaba incercati sa manipulati lumea in favoarea marilor infractori si marilor corupti din psd si pnl.
    Monstruoasa uniune a Prostanacilor, Repetentilor, Derbedeilor, Analfabetilor, Coruptilor, Infractorilor, Informatorilor, Santajistilor si Lichelelor, sau pe scurt, usl, nu are nicio sansa.
    Nu sunt atit de multi timpiti, care sa nu fi inteles inca cine a devalizat tara si cine a salvat-o.
    Este ca si cum ai incerca sa o convingi pe Teo Trandafir ca doctorii de la Viena, care i-au salvat viata, sunt corupti si incompetenti, pentru ca au tinut-o citeva luni in spital si i-au facut citeva operatii foarte grele. Acele luni de spitalizare si acele operatii au fost absolut necesare pentru a-i salva viata.
    La fel au fost si masurile de austeritate adoptate de guvern.
    Este ca si cum ai incerca sa o convingi pe soprana Amelia Antoniu, de la opereta, ca doctorii de la Spitalul Universitar, care i-au salvat viata, sunt corupti si incompetenti, pentru ca au tinut-o citeva luni in spital si i-au facut citeva operatii foarte grele, in schimb sunt mai buni cei de la Spitalul CFR 2, care au imbolnavit-o. Acele luni de spitalizare si acele operatii au fost absolut necesare pentru a-i salva viata.
    La fel au fost si masurile de austeritate adoptate de guvern.
    Este ca si cum ai incerca sa-l convingi pe pacientul doctorului Ciomu, ca doctorul Ioan Lascar, care l-a salvat, este corupt si incompetent, pentru ca l-a tinut citeva luni in spital si i-a facut citeva operatii foarte grele, in schimb este mult mai bun doctorul Ciomu, care l-a nenorocit. Acele luni de spitalizare si acele operatii foarte grele de reconstructie au fost absolut necesare pentru a-l salva.
    La fel au fost si masurile de austeritate adoptate de guvern.

    Cozmin
    2011-07-03 16:25:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 67

    @Marcu: Cum sa ai incredere in Poanta-Toanta ? Nu ti-ai dat seama dupa atitia ani de zile ca este un derbedeu. Nu ti-ai dat seama dupa atitia ani de zile ca este un neispravit. Nu ti-ai dat seama dupa atitia ani de zile ca este o lichea. Nu vezi ca nu are nimic in cap ? Nu vezi ca este campion la blocarea reformelor ?
    Nu vezi ca este campion la blocarea legilor anticoruptie ?
    Nu-ti dai seama ca este in solda marilor infractori si marilor corupti care au devalizat tara, in timpul guvernarilor anterioare, psd si pnl ?

    Cozmin
    2011-07-03 16:35:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 68

    In timp ce tu te gandesti cum sa-ti traiesti viata, cum sa gasesti solutii la problemele tale, unii chiar stiu ce iti trebuie. Iti ofera solutii facile, modele. Ti se atrage atentia prin diferite metode publicitare, sloganuri si lozinci, devii ascultator/auditor. Iti alegi pe cel care iti inspira incredere, ti-a oferit solutia problemelor tale. Din acest moment TU devii Sclavul si ii urmezi solutiile. Mintea ta si actiunile iti vor fi dirijate, manipulate. Iti urmezi Liderul, il asculti si ii executi ordinele. Frica ta este alimentata de pericole(boli inexistente, posibile catastrofe, mesaje de tipul…FNI vegheaza la linistea voastra, criza si “singurele solutii etc). Bancile iti ofera fonduri(imprumuti cat vrei si platesti cand poti!) care te inrobesc fara voia Ta, piata iti ofera plasme, masini luxoase si cu publicitate(sufletul comertului!) corespunzatoare.Chiar vei dori si ce nu iti este folositor.Vine si viata politica cu sloganuri si lozinci populiste, promisiuni si “pomeni”, daca mai si creaza conflicte, intregul sistemul social va lucra pentru Lideri. Sistemul informational de comunicare, mass-media, netul, jurnalistii interesati (nu pe degeaba, mananca si ei o paine) sunt alte metode de inrobire, gandirea/ideologia ta este dirijata. Daca ai ceva carte, faci chiar filozofii despre actiunile tale, le justifici, dar tot nemultumit vei fi. Vei dori mai mult, vei face chiar calcule de “cum ar trebui sa fie”. Vei gandi, dar nu pentru tine, nu Tu esti Seful. Vei gasi vinovati chiar si in aceia care, pot fi cinstiti(in felul lor). “Atentezi” chiar la drepturile altora, ii cataloghezi ca, nu sunt ca tine. Ti-ai ales Liderul? Tu ai alt Lider? Nu te mai plange de viata ta, tu ti-ai pus-o in slujba Alesului. Ramai sclavul(papagal) Alesului. Succesuri! Sa traiti bine!

  • 69

    @Cozmin:
    Dobitocule, tu crezi ca masurile de austeritate ma deranjeaza? Sau faptul ca astia fura in continuarea celor din PSD?

    aloe vera
    2011-07-04 09:40:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 70

    Intrucat ,se pare ca s-au instalat prea multe camere de luat vederi ,care sa monitorizeze miscarile Elenei Udrea ,Basescu de o buna bucata de vreme si-a mutat papucii la usa Robertei Anastase care ,s-a obisnuit cu “gustul” puterii .Problema e ca Roberta e cam tontutza ,ca sa nu zic tontutza de-a binelea !

  • 71

    Just great read!

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur Becali blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti calatorie candidatura catalin voicu cercetare cianura cluj concert crin criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu experiment Facebook FMI fotbal humanitas Iliescu instantanee intelectuali internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie parlament Parlamentul European pd-l PE Plesu Polirom presedintie protest radu duda Realitatea TV reforma riscograma romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate Senat sindicate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR UBB uichendist.ro Vanghelie Vasile Blaga

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!