![]() | În sfârşit, o victorie a lui Geoană! Prost nu-i ăla care cere…vezi toate articolele de Laura Cernahoschi09 Mar 2010 la 14:31 42 comentarii 1814 vizualizari. |
Biroul permanent al Senatului a scos de pe ordinea de zi solicitarea PDL de revocare a preşedintelui Senatului, Mircea Geoană. Deşi pentru discutarea subiectului s-au pronunţat PDL şi UDMR, PNL şi PSD s-au opus. Iată că PDL nu poate face chiar tot ce îşi doreşte prin parlament. Deocamdată, cel puţin, până nu atrage suficienţi trădători din PSD şi PNL. Este un exerciţiu de democraţie.
Până la urmă, prost nu e cel care cere, ci cel care dă. E normal ca PDL-ul să îşi dorească postul ocupat de Mircea Geoană. Şi PSD-ul, când era pe cai mari, dorea să acopere toate posturile posibile şi imposibile. Asta e, până la urmă, dorinţa oricărui partid: de a fi la putere şi de a-şi putea impune, fără piedici, programul. Şi de aceea există opoziţia, ca să pună beţe în roate guvernării, când aceasta depăşeşte limitele.
Probabil că PDL nu va renunţa. Dar, atâta vreme cât legea şi regulamentul Senatului sunt respectate, nu avem ce le imputa. Putem doar să sperăm că vor rămâne suficienţi parlamentari în opoziţie, care să nu asculte de cântecul de sirenă al independenţilor lui Oprea. Că aşa e în democraţie.
PS: Aud că PDL-iştii vor reveni cu problema în plen, mâine. Să fie iar o victorie de o seară, pentru Geoană?


Mihai Goţiu azi la 18:08 |
În urmă cu o lună, când scriam că PDL și PSD și-au dat mâna pentru a susține un [ citeste mai departe ]
Florin Puscas azi la 14:27 |
Dan Dianconescu, prin intermediul OTV şi al partidului de troglodiţi pe care îl conduce, vine [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 11:41 |
O veste tristă. A murit Cornel Mihai Ionescu, unul dintre cei mai mari erudiţi pe [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 Feb la 22:59 |
Vezi şi Catavencii.ro
Fix 1,5 la sută din PIB vrea premierul MRU să aducă la buget, în două [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 Feb la 12:01 |
Mircea Sandu: Acum... o să vedem asta cu băut din iaz...
Dragoș Năstase: Nu... e un pahar de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 16 Feb la 11:11 |
Numărul deceselor în urma hipotermiei este tot mai mare. Autoritățile iau măsuri, Raed Arafat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 16 Feb la 11:07 |
Geamurile fumurii se lasă ireal de încet în jos. Albul zăpezii îmi lovește retina. Îmi [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 16 Feb la 01:43 |
Aveam șase ani când am auzit o teorie frumoasă despre tineri. Cel care mi-a spus-o nu era un [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 15 Feb la 22:15 |
Într-un audiovizual în care ayatolah e Dan Diaconescu iar precursor, mai bretelatul său [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 20:56 |
E şi-n Caţavencii.ro
Fiindcă tot sîntem în criză de prezidenţiabili n-ar fi momentul să [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 17:05 |
Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 Feb la 15:35 |
Se pare că presa a atins limita: fundul lui Boc. Facebookul a ars în flăcări deontologice şi [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 15 Feb la 14:36 |
Coaliţia la guvernare susţine tratatul fiscal european, deşi părerile privind tratatul privind [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 13:29 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Dacă nu s-a dus cu Ponta în America, fiindcă nu ştie engleza, Crin [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 15 Feb la 12:45 |
Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente : 1) [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 15 Feb la 11:22 |
Mihai Răzvan Ungureanu: "Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 09:05 |
Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 Feb la 05:12 |
Celor 300 de candidați tineri şi cu studii în străinătate care aspiră la funcția de consilier [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 23:21 |
... de fiece data cand cred ca mai jos nu se poate cobori, ceva se incapataneaza sa ma convinga de [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 Feb la 23:15 |
Dacă întreaga masă a lui Stamate reuşea să se sprijine pe calcule şi probabilităţi, iată [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 14 Feb la 23:14 |
În ultimele zile, ortacii lui Voronin se plâng pe site-ul grenada.md că poliția a inițiat o [ citeste mai departe ]
Mihai Eminescu 14 Feb la 22:02 |
Iunie 1882
Îngerul meu blond,
Te-aș acoperi toată cu sărutări, cum argintarii îmbracă [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 14 Feb la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 Feb la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 14 Feb la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca 14 Feb la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 14 Feb la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 13 Feb la 18:55 |
Economia Romaniei opereaza intr-o lume aflata in flux in care diferentele si nuantele conteaza. [ citeste mai departe ]
| 1[...] întîmplat. Reportajul este semnat de Mihai Goţiu şi publicat pe VoxPublica în două părţi (unu şi [...]... | ||
| 2@rich guy: Nu e neaparat locul potrivit să vorbim despre rezolvarea problemei menţionate de tine. Dar înlocuirea judecătorilor cu oameni simpli 100% nu e soluţia. La momentul ăsta, singurul avantaj al... | ||
| 3@lupu: Uită-te la comentatorul "dox". Se pare că mai şi citesc. Că nu pricep nimic e altă poveste...... | ||
| 4@fumurescu: Da, asta mi-a sărit şi mie în ochi prima dată, dar am zis că merită să zic până la capăt povestea. :)... | ||
| 5Si mie imi pare rau ca nu a fost o persoana mai publica. Era asa de greu de adus 5 minute la televizor?... | ||
| 6tragedia e , ca indiferent cine si ce scrie ,oriunde si oricand , otv istii nu vor citi ,caci ei nu citesc nimic ,ei doar privesc la un excroc.....si il cred...il sustin si-l lauda.... sper ca in ceasul... | ||
| Mihai Goţiu 27243 citiri |
| Cristian Teodorescu 11213 citiri |
| Costi Rogozanu 10821 citiri |
| Ciprian Domnişoru 9479 citiri |
| Remus Cernea 5537 citiri |
| Alin Fumurescu 4436 citiri |
| Cristian Bândea 3949 citiri |
| Dan Duca 3803 citiri |
| Constantin Creţan 3799 citiri |
| Dorin Tudoran 3141 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 5 postari |
| Costi Rogozanu 4 postari |
| Constantin Creţan 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Daniel Oanta 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Tudor Darie 2 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Mihai Goţiu 115665 citiri |
| Costi Rogozanu 60150 citiri |
| Cristian Teodorescu 50460 citiri |
| Alin Fumurescu 30497 citiri |
| Ciprian Domnişoru 21442 citiri |
| Remus Cernea 21116 citiri |
| Iulian Leca 17545 citiri |
| Dorin Tudoran 16653 citiri |
| Viorel Dobran 16237 citiri |
| Cristian Bândea 12915 citiri |
| Mihai Goţiu 40 postari |
| Costi Rogozanu 26 postari |
| Cristian Teodorescu 26 postari |
| Dorin Tudoran 16 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Iulian Leca 10 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Viorel Dobran 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Cristian Bândea 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Victoria este a lui Geoana sau a aliante PSD-PNL ?
DAT fiint faptul ca sunt 7 contra 6 , era normal sa se ia aceasta decizie .
Hmmmm…..ce puternic este Geoana cand este aparat de altii !
2010-03-09 14:51:40 | Raporteaza
@giovani de data asta nu prea avea cum sa se bata singur cu puterea, cu pieptul dezgolit
2010-03-09 14:55:54 | Raporteaza
Sincer, nu pot sa mi-l imaginez cu pieptul dezgolit
2010-03-09 14:58:33 | Raporteaza
Cei care s-au sters la fund cu recomandarea Curtii Constitutionale in 2007 la suspendarea presedintelui vorbesc acum de Constitutie …
2010-03-09 15:04:21 | Raporteaza
Laura, dragostea mea! Stai sa treaca si prima noapte!
2010-03-09 15:07:43 | Raporteaza
@nuti Asta e, nu conteaza! O data si-o data tot trebuie sa ne apucam de respectarea legilor!
2010-03-09 15:07:57 | Raporteaza
@six
Asa e, la asta nu m-am gandit!
2010-03-09 15:08:44 | Raporteaza
Remember Geoana invingator
youtube.com/wat../
2010-03-09 15:18:50 | Raporteaza
nuti :
In 2007 era vorba de o RECOMANDARE a CC (deci facultativa, optionala) si vad ca ,dupa trei ani, tot va oripileaza.In privinta schimabrii presedintelui Senatului este vorba de o DECIZIE a CC (601/2005) si decizia este OBLIGATORIE. Pot doar sa ma gandesc cat de oripilata puteti fi acum din cauza P)Dl-ului care-si permite sa ignore o Decizie obligatorie a CC. Sunt alaturi de dumneavoastra !
2010-03-09 15:30:33 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: sunteti sigura ca e vorba despre o victorie?as mai astepta un picut….hi!hi!hi!
2010-03-09 15:33:03 | Raporteaza
@lucaman De-aia am adaugat PS-ul
2010-03-09 15:36:17 | Raporteaza
Nu cumva tocmai asta e problema?In actuala configuratie a biroului permanent,teoretic opozitia poate bloca absolut orice initiativa legislativa a majoritatii.
Deci,poate duce la nesfarsit tactica “talpilor” si a “betelor in roate”
Specific,excludem cazul lui Geoana.Dar poate ca asta este si miza.Se poate dezbate in parlament doar ce doreste opozitia,care hotaraste ce intra si ce nu pe ordinea de zi?
2010-03-09 15:47:59 | Raporteaza
@val_one E un cerc vicios, ai dreptate. Vom vedea maine, daca PDL va reusi sa impuna in plen subiectul.
2010-03-09 15:50:24 | Raporteaza
@Loda: e vorba ca majoritatea parlamentara poate lua orice decizie (legala). Acum noua majoritate doreste sa-l schimbe pe Geoana.
2010-03-09 16:24:08 | Raporteaza
nuti ;
,,e vorba ca majoritatea parlamentara poate lua orice decizie (legala)”Eu nu as fi atat de sigura, dar poate imi indici textul de lege care bate o Constitutie si o decizie a CC.Mai ales ca ACEASTA majoritate nu este rezultatul unor alegeri.Mai tii minte argumntele domnului Basescu, cand mjoritatea nou constitutia ii cerea un guvern cu premier Iohannis? Atunci foarte multi ii dadeau dreptate presedintelui ,argumentele sunt aceleasi, este o majoritate conjucturala;nu putem invarti aceleasi argum ente in functie de interes, nu-i asa?
2010-03-09 17:09:55 | Raporteaza
2010-03-09 17:11:44 | Raporteaza
“PS: Au că PDL-iştii vor reveni cu problema în plen, mâine.”
“Au ca…” Auzi sau nu auzi?!
2010-03-09 17:27:07 | Raporteaza
Luati-va bilete la balcon.Spectacolul inca nu a inceput.Aliodor lucreaza la ultimele retusuri!Daca tot s-a tinut Eurovisionul la Circ ,cred ca merge si un Senat.
2010-03-09 17:27:59 | Raporteaza
@Loda:
Asa cum spuneam si la postarea lui AF,conform regulamentului parlamentului si constitutiei (?), toata lumea, inclusiv presedintele tarii, poate, in anumite conditii, sa fie suspendat. Toata lumea – cu o singura exceptie: presedintele Senatului. El poate fi, cel mult, revocat, la cererea propriului grup politic.
Nu cumva asta este o lacuna a constitutiei si a regulamentului parlamentului?Adica,Geoana este inamovobil?Pai,in acest caz,chiar poate face ce vrea
din acel scaun.E corect asa?Da,o fi constitutional,dar e
si util?
2010-03-09 17:28:49 | Raporteaza
@val_one Asta inseamna, doar, ca e inca o hiba in Constitutie, pe langa alte sute. De-aia trebuie revizuita in profunzime, nu doar pe la suprafata
2010-03-09 17:54:40 | Raporteaza
@val_one: Good point. Si, tinind cont si de ce ai scris mai sus, inseamna ca si Constitutia va fi sau nu va fi schimbata functie de opozitie? Sau cum va fi schimbata?
2010-03-09 17:59:13 | Raporteaza
@Florinaa Ei, in plen exista o majoritate clar constituita
2010-03-09 18:00:51 | Raporteaza
Scurta poveste cu Geoana. Edificatoare, cred eu.
Un octogenar, votant constant PSD si la prezidentiale cu oricine “impotriva lu’ chioru’”, ne opreste speriat in seara acelei zile de simbata in care Basescu si-a facut analize medicale. “Ati auzit de Basescu?” abia putea articula. “Nu, ce-i cu el?” ” E bolnav rau, au zis astia la TV. Stiam eu demult, ca vorbea lumea.” “Pai si de ce esti suparat tataie?Doar ai votat cu Geoana!” “Nu-l mai vreau pe prostu’ ala presedinte! Poate totusi n-are chioru ceva grav…”
2010-03-09 18:07:54 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: Sa speram. Ai intilnit ceva mai imprevizibil decit politica romaneasca?
2010-03-09 18:11:35 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi:
“Asta e, până la urmă, dorinţa oricărui partid: de a fi la putere şi de a-şi putea impune, fără piedici, programul.”
Ma asteptam ca dupa aceasta fraza sa spuneti si ceva de genul ca poporul asteapta ca cineva sa lucreze si pentru el, nu numai pt ciolan, dar dv terminati asa cum ne-ati obisnuit, ramanand ancorata in obsesia de Geoana. Lupu’-si schimba parul dar preferinta portocalie, nu.
2010-03-09 18:20:56 | Raporteaza
@El Dorado: Citeste #23 si mai vorbim dupa despre obsesii. Sau nu.
2010-03-09 18:27:20 | Raporteaza
@Florinaa: Chiar aveti parerea ca Laura C. e un jurnalist echidistant in articolele despre politicieni? Uitati-va doar pe titlurile articolelor scrise de ea si gasiti-mi unul in care sa scrie ceva despre cineva din PD. In schimb, 80% dintre ele au ca subiect pe Geoana, Antonescu si altii din opozitie. Inca nu pot sa-mi dau seama daca o face luand bani pt asta sau doat din convingerile ei.
Cele bune!
2010-03-09 18:46:13 | Raporteaza
@El Dorado:Eu nu ma uit doar la titluri, eu ii citesc si comentez textele. Si mi-am dat seama ca atunci cind e de criticat si zona PDL o face. Recititi.
Eu am dorit, cu #23, sa arat ca si un om de 80+ care l-a votat pe G si nu-l suporta pe B, dupa prestatia postelectorala a primului si-a schimbat drastic parerea. Si acea categorie de virsta este cel mai greu de convins sa-si schimbe parerea. Ei bine, G a reusit s-o faca.
Si apoi, daca opozitia furnizeaza subiecte, ce sa faci? Sa o ignori? Iat n-ar fi bine, ai fi vindut etc.
2010-03-09 18:53:02 | Raporteaza
val_one :
A raspuns Luara, corect! daca Constitutia e imperfecta si este ,atunci sa avem in vedere si ACEST aspect atunci cand o revizium .Dar pana atunci ce facem ? o respectam doar cand ne convine sau in punctele in care ne convine? Functiile si guvernarile sunt, fatalmente, trecatoare, precedentul odata creat, ramane .
2010-03-09 18:56:52 | Raporteaza
@Loda: Sa o schimbam mai repede s-ar putea?!
2010-03-09 19:01:35 | Raporteaza
@val_one (19):
… lacunarul, cu “absolut intamplatoarele” lacune! …
Cred ca lacunele vor fi “umplute” prin … inlocuire cu altele!
(“miorithical update”)
2010-03-09 19:10:34 | Raporteaza
Florina :
Daca ar fi depins de mine, indraznesc sa zic de noi, as fi schimbat-o ieri !
2010-03-09 19:50:07 | Raporteaza
@Americanul #31-exista riscul sa ai dreptate.Si ar fi pacat! Ma gandeam ca n-ar fi rau sa copiem constitutia americana,dar,la cat de simpla si laconica este aceasta,
nici nu-mi imaginez in cate feluri ar fi interpretata
si rastalmacita,dupa necesitati (miorthical way)
2010-03-09 20:01:24 | Raporteaza
@Laura
asta este o victorie a la Pyrrus!
Politichia romaneasca sucks!
2010-03-09 20:10:05 | Raporteaza
@Loda: Asa-i.
2010-03-09 20:10:55 | Raporteaza
@val_one: S-o copiem nu, dar sa o luam de model,da. Sa nu mai fie interpretabila si sa acopere toate aspectele importante.
2010-03-09 20:14:01 | Raporteaza
Ce profunda am fost la #36! E durerea de cap…
2010-03-09 20:22:52 | Raporteaza
@Florinaa (@val_one): Adevarata durere de cap (si mult mai mare!) ai avea-o daca s-ar da Constitutia Americana pe mana “istetimii si imaginatiei mioritice” …
2010-03-09 21:45:06 | Raporteaza
@Florinaa: “Eu am dorit, cu #23, sa arat ca si un om de 80+ care l-a votat pe G si nu-l suporta pe B, dupa prestatia postelectorala a primului si-a schimbat drastic parerea.”
Intr-un comentariu mai vechi va admiram si in acelasi timp va respectam pt “dependenta de citit”.
Dar sa-mi spuneti acum prin gura octogenarului+ ca tot ce se intampla acum catastrofal in Romania e din cauza prestatiei lui Geoana… Geoana a numit premierul, a alcatuit guvernul… Nu mai am incredere in cartile pe care le cititi. Mi-e teama ca fiind o sustinatoare infocata a curentului pe care il promoveaza Voinescu, basescianismul, sa va intreb si ce muzica ascultati.
2010-03-10 04:56:05 | Raporteaza
@Florinaa: “Nu-l mai vreau pe prostu’ ala presedinte! Poate totusi n-are chioru ceva grav…”
Cred ca l-ati linistit pe bietul batranel ca Basescu n-are chiar nimic indata ce il tot vedem in usa birtului.
2010-03-10 05:15:15 | Raporteaza
@El Dorado: Eu inteleg sustinerea unora pentru PSD, dar pro Geoana, nu.
Eu nu confund birtul cu restaurantul.
2010-03-10 10:08:00 | Raporteaza
Au “independentii” dosare la DNA ? PNL si PSD ar trebui sa puna oficial aceasta intrebare.Sa li se raspunda oficial sub semnatura .E santaj ? E coruptie ? Cine a furnizat informatiile ? Cine a exercitat santajul ?
Sper sa nu se faca si ei ca ploua !
2010-03-14 06:33:43 | Raporteaza