![]() | …intelectuali din PD-L (si de prin preajma) uniti-va (in apararea lui Geoana)!vezi toate articolele de Alin Fumurescu09 Mar 2010 la 09:02 49 comentarii 1469 vizualizari. |
…da, da, nu va frecati nedumeriti la ochi. Gluma se ingroasa si incepe sa miroase a tragedie. PD-L-ul e pe cale de a se sinucide politic. Nu zic – prostia m-a fascinat dintotdeauna, dar prostia la scara industriala imi face pielea de gaina. PD-L imi face pielea de gaina. Daca i-ar fi luat Dumnezeu mintile nu ar actiona mai auto-destructiv decat o face acum. S-a trezit, intr-o buna dimineata, cineva cu fata la cearceaf si a hotarat sa schimbe presedintele Senatului, i.e., pe Mircea Geoana? S-a trezit! Si, pentru ca Romania e nu republica, ci un soi de republicstan, a purces la fapte. La inceput am crezut ca e o gluma proasta. Nu e. Gluma.
Sa ne-ntelegem. Nu mi-e simpatic Mircea Geoana, nu mi-e simpatic PSD-ul, pe partea mea pot sa dispara cu totii linistiti in negurile istoriei din care s-au intrupat. Asta insa, nu are nimic de-a face cu simpatiile sau antipatiile mele. N-are nimic de-a face cu umorile. Are de-a face cu legile. O republica prin asta se caracterizeaza – prin constanta legilor. Si cand ne convin dar, mai ales, atunci cand NU ne convin. Asta e proba de baza: sunt in stare sa respect o lege care, intamplator, acum, ma dezavantajeaza? Da sau nu? Simplu!
Sigur, Mircea Geoana, in calitate de presedinte al Senatului poate bloca suficiente initiative legislative. Sigur, daca dispare Basescu, perspectiva ca Geoana sa ajunga, fie si provizoriu, seful statului, da fiori reci. Dar, la urma urmei, asta e rolul opozitiei parlamentare – pana la un punct. Sa presupunem (nu cunosc detaliile) ca Mircea Geoana blocheaza initiative laudabile, revolutionare, care ar scoate tara din criza (desi n-am auzit nimic in sensul asta). Chiar si atunci, ar fi scuzabila o asemenea miscare? Poate un rau indrepta un altul?
Aici nici macar nu mai e vorba de moralitate – e vorba despre supravietuire. A Romaniei, ca democratie consolidata, si a PD-L, ca partid de guvernamant. De ce credeti c-a pierdut alegerile Adrian Nastase in 2004? Din cauza/datorita replicii cu comunistii a lui Basescu? Nu (sau nu in primul rand), ci din cauza poftei nesatioase a PSD-ului de a controla totul! Oamenii au aceasta capacitate – cand se depaseste un anumit prag, vorba lui Locke (ca tot l-am pomenit astazi pe blogului lui Paul Varvea, pan-a sughitat omul:), reactioneaza la fel de sigur precum reflexul rotulian.
Kelemen Hunor a declarat că juriştii PD-L şi UDMR sunt în căutarea unei soluţii constituţionale pentru schimbarea lui Geoană de la şefia Senatului !!! Adica mai intai stabilim ceea ce vrem sa facem, si pe urma cautam solutille legale – eventual modificam si/sau reinterpetram legea pana cand convine intereselor de moment. Iar maine o luam de la capat. Si pe urma ne miram cand ni se raspunde cu acceasi moneda, sarim in sus ca arsi si invocam – ce? Ce mai ramane de invocat cand totul a fost deja calcat in picioare si tarat in mocirla intereselor de moment?
Poate PD-L impreuna cu UDMR (care a ajuns de mult pe centura) si grupul independentilor schimba seful Senatului? Poate, ca sancţiune pentru nerespectarea Regulamentului sau altfel. Avem o Constitutie elastica, si politicieni cu coloana vertebrala pe masura. Poate. Toate imi sunt ingaduite, dar nu toate imi sunt de folos.
Poate le spuneti sefilor vostri si asta. Va rog eu frumos.


Cristian Teodorescu azi la 00:32 |
Cînd îl auzi vorbind la vreo televiziune pe parlamentarul român, îţi vine să crezi că [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 Feb la 18:08 |
În urmă cu o lună, când scriam că PDL și PSD și-au dat mâna pentru a susține un [ citeste mai departe ]
Florin Puscas 18 Feb la 14:27 |
Dan Dianconescu, prin intermediul OTV şi al partidului de troglodiţi pe care îl conduce, vine [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 18 Feb la 11:41 |
O veste tristă. A murit Cornel Mihai Ionescu, unul dintre cei mai mari erudiţi pe [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 Feb la 22:59 |
Vezi şi Catavencii.ro
Fix 1,5 la sută din PIB vrea premierul MRU să aducă la buget, în două [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 Feb la 12:01 |
Mircea Sandu: Acum... o să vedem asta cu băut din iaz...
Dragoș Năstase: Nu... e un pahar de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 16 Feb la 11:11 |
Numărul deceselor în urma hipotermiei este tot mai mare. Autoritățile iau măsuri, Raed Arafat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 16 Feb la 11:07 |
Geamurile fumurii se lasă ireal de încet în jos. Albul zăpezii îmi lovește retina. Îmi [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 16 Feb la 01:43 |
Aveam șase ani când am auzit o teorie frumoasă despre tineri. Cel care mi-a spus-o nu era un [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 15 Feb la 22:15 |
Într-un audiovizual în care ayatolah e Dan Diaconescu iar precursor, mai bretelatul său [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 20:56 |
E şi-n Caţavencii.ro
Fiindcă tot sîntem în criză de prezidenţiabili n-ar fi momentul să [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 17:05 |
Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 Feb la 15:35 |
Se pare că presa a atins limita: fundul lui Boc. Facebookul a ars în flăcări deontologice şi [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 15 Feb la 14:36 |
Coaliţia la guvernare susţine tratatul fiscal european, deşi părerile privind tratatul privind [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 13:29 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Dacă nu s-a dus cu Ponta în America, fiindcă nu ştie engleza, Crin [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 15 Feb la 12:45 |
Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente : 1) [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 15 Feb la 11:22 |
Mihai Răzvan Ungureanu: "Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 09:05 |
Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 Feb la 05:12 |
Celor 300 de candidați tineri şi cu studii în străinătate care aspiră la funcția de consilier [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 23:21 |
... de fiece data cand cred ca mai jos nu se poate cobori, ceva se incapataneaza sa ma convinga de [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 Feb la 23:15 |
Dacă întreaga masă a lui Stamate reuşea să se sprijine pe calcule şi probabilităţi, iată [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 14 Feb la 23:14 |
În ultimele zile, ortacii lui Voronin se plâng pe site-ul grenada.md că poliția a inițiat o [ citeste mai departe ]
Mihai Eminescu 14 Feb la 22:02 |
Iunie 1882
Îngerul meu blond,
Te-aș acoperi toată cu sărutări, cum argintarii îmbracă [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 14 Feb la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 Feb la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 14 Feb la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca 14 Feb la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 14 Feb la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
| 1@Mihai Gotiu:Cu intelesul ... sa lasam cititorii sa judece. Astept cu interes motivele si argumentele...... | ||
| 2Si inca ceva domnule Gotiu Eticul:Pentru cei care nu cunosc la Politehnica din Bucuresti nici nu s-a stabilit pana in prezent un calendar al alegerilor…la fel si la Univ. Tehnica din Cluj Napoca si... | ||
| 3@careva:"Pacat ca va aduceti aminte sa “dezgropati” pe vreunul doar cand va dati seama ca a sosit clipa sa-l ingropati.".Mda, pacat ca ajungem sa apreciam oamenii cu adevarat doar atunci cand... | ||
| 4in lege scrie ca *au drept de vot doar titularii *dupa 65 de ani poti fi profesor doar pe o durata determinata * titular este o persoana angajata pe o perioada nedeterminata.Poate ar trebui sa citi... | ||
| 5@uimulen: modul in care s-a exprimat DD cu privire la 'justitia infaptuita de oameni simpli' cred eu ca este o forma de comunicare(mai mult ori mai putin reusita) a ideii 'juries are often seen as an... | ||
| 6@ Mihai Gotiu: Nu vad pana la urma care este avantajul creat de amanuntele din ordinul de ministru mentionate in articol. Nu se spune ca un anumit candidat ar fi sustinut majoritar de catre persoane la... | ||
| Mihai Goţiu 26135 citiri |
| Cristian Teodorescu 11254 citiri |
| Costi Rogozanu 10198 citiri |
| Ciprian Domnişoru 9425 citiri |
| Remus Cernea 5399 citiri |
| Alin Fumurescu 4268 citiri |
| Dan Duca 3763 citiri |
| Dorin Tudoran 3008 citiri |
| Cristian Bândea 2169 citiri |
| Ionel Blănculescu 2137 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 6 postari |
| Costi Rogozanu 4 postari |
| Tudor Darie 2 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Daniel Oanta 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Mihai Eminescu o postare |
| Mihai Goţiu 110521 citiri |
| Costi Rogozanu 56108 citiri |
| Cristian Teodorescu 47150 citiri |
| Alin Fumurescu 30184 citiri |
| Ciprian Domnişoru 21468 citiri |
| Remus Cernea 18487 citiri |
| Dorin Tudoran 16554 citiri |
| Viorel Dobran 16055 citiri |
| Iulian Leca 15549 citiri |
| Cristian Bândea 12831 citiri |
| Mihai Goţiu 38 postari |
| Cristian Teodorescu 25 postari |
| Costi Rogozanu 25 postari |
| Dorin Tudoran 16 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Iulian Leca 9 postari |
| Viorel Dobran 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Ciprian Şiulea 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Apelul tau este catre intelectualii din PDL, persoane ce nu au niciun rol in astfel de situatii. Ai vazut ca la atac in astfel de momente ies oameni gen Urban sau Cezar Preda pe care nu i-as suspecta de apartenanta la o elita intelectuala.
Ma indoiesc teribil ca oamenii de bun simt din PDL ( sunt convins ca mai exista si acolo) nu realizeaza cat de grosolana ar fi inclacarea legii in situatia data.
PDL si Basescu se manifesta acum precum un copil obraznic ce testeaza limitele de comportament. Sparge o vaza si daca nu primeste nicio palma atunci incearca sa sparga o vaza mai mare.
PDL a declarat cetatean de onoare un individ acuzat definitiv pentru coruptie si aflat in inchisoare. Si n-au primit decat niste usoare mangaieri. Acum incearca o noua limita. Daca le iese si asta cine stie ce va urma.
Demiterea lui Geoana poate fi si un raspuns intarziat la susupendarea presedintelui din 2007 cand lucrurile stateau asemanator doar taberele erau inversate. Doar nu crezi ca Basescu a uitat vreo clipa?
domnulsix.wordp../
2010-03-09 09:28:18 | Raporteaza
Poate merg dupa principiul “scopul scuza mijloacele”.
Poate ne cred orbi…
Poate chiar suntem.
2010-03-09 09:36:04 | Raporteaza
Nu inteleg ce anume te nedumireste, Aline? Care e, la urma urmei, functia intelectualului roman ce intra in politica? Sa impacheteze intr-un ambalaj pasabil (din pdvd logic, retoric, moral, eventual constitutional, etc.) orice prostie/marlanie pe care colegii lui ne-intelectuali ar comite-o. Realist vorbind, nu vad alt raspuns mai bun in situatia de fata.
2010-03-09 09:38:13 | Raporteaza
@ six, Catalin, Trotsky – nu subapreciati intelectualii. Greseala asta au facut-o si altii – si-n general n-au sfarsit-o bine. Sunt o “specie” mai rezistenta (si mai periculoasa) decat se crede in general:)
2010-03-09 09:47:06 | Raporteaza
Ii trag scaunul de sub cur?
Il bat?
Au iesit cu furci, coase si pistoale?
Au facut greva generala?
Au dizolvat Curtea Constitutionala?
Au dizolvat parlamentul?
Sunt trupe militate pe strazi?
Amice ai inebunit?
De ceGeoana nu poate fi schimbat daca incalca regulile?
De cand democratie inseamna partajarea puterii?
2010-03-09 09:47:40 | Raporteaza
Ai perfecta dreptate. Si politic e pagubos demersul. Atita energie consumata, pentru ce?
As dori si de la ziaristi mai multe informatii despre atributiile sefului senatului. Cu ce poate incurca decisiv seful senatului un partid la putere atunci cind are majoritate?
2010-03-09 09:49:51 | Raporteaza
Pai, exact asta ziceam si eu: sunt o specie extrem de periculoasa.
2010-03-09 09:49:57 | Raporteaza
Tendinta PDL de a acapara cat mai multa putere fortand limitele legii este evidenta. Cand va avea destula putere, ne vom lamuri definitiv in ce scop a facut-o.
Deznodamantul este aproape si sacrificarea lui Geoana il grabeste.
De fapt, Geoana merita zburat. A avut o atitudine inacceptabila, ignorandu-si obligatiile de sef al senatului sau folosind functia in interes politic si nu public. O asemenea atitudine nesimtita trebuie sanctionata.
2010-03-09 09:50:52 | Raporteaza
“Avem o Constitutie elastica, si politicieni cu coloana vertebrala pe masura.”
Admit, sunt un outsider, dar ma gandeam la ce am mai citit deunazi, ref. neconstitutionalitatea cercetarii penale a celor suspecti de coruptie! (Context Nastase, caruia ii “prieste” ideea).
Cred ca e un subiect mult mai “corpolent”, despre care nu vad sa se fi scris ceva! …
(Mai conteaza Senat, pxx, uxxx? …)
2010-03-09 09:53:12 | Raporteaza
nu inteleg care este problema voastra? Toata lumea este de acord ca nu sunt bani la buget pentru toti bugetarii pe care ii avem! Atunci cand se pune problema pe cine dam afara, profesorii urla ca de la ei nu, medicii ca de la ei nu, ceferistii ca de la ei nu, administratia ca de la ei nu, … Cand se pune problema de unde sa se dea afara nimeni nu accepta aceste masuri! Dar cu totii stim ca cineva trebuie sa plece! Iar atunci cand unul mic de care toti fac misto-uri ia masura asta, liderii partidelor de opozitie urla ca din gura de sarpe, “usturati” de nedreptatea masurii de parca ar fi frati cu oamenii aia, cand in realitate ei nu cauta decat audienta! Ca sa nu mai zic, ca multi din cei care il critica pe “micul croitor”, nu merita nici sa deschida gura pe un post de media! Dar sa revenim! Deci, daca cineva ia o masura pe care cu totii stim ca trebuie sa o luam, media se arunca intr-un populism mai idiot decat cel a politicienilor, iar politicienii de apuca sa blocheze ca tempbelii aceste masuri, doar doar vor avea si ei ceva mai multe voturi! Iar daca Boc incearca sa il de pe unul dintr-e acestia (Geoana) la o parte, toti tipam ca pierdem democratia! Poate nu realizati domnilor (sau tovarasi?), dar democratia am pierdut-o demult, din momentul din care am ales un fost comunism sa ne scoata din comunism, si din care un partid precum PNL a ajuns la concluzia ca nu poate altfel alege seful decat in cel mai comunism mod posibil (vezi PCR)! Din punctul meu de vedere, pentru a lua masurile care trebuiesc luate (restructurare sistemul bugetar), indiferent ca cei pastrati sunt politici sau nu (NU IMI PASA!), pot face ORICE! Totdeauna se vor gasi unii sau altii, care din demagocie, falsa democratie, idiotenie, se vor pune contra! Ironic este, asa cum spuneam, ca toti sunt de acord! Ceva trebuie trimis acasa …
2010-03-09 09:54:54 | Raporteaza
“De ce credeti c-a pierdut alegerile Adrian Nastase in 2004? (…) din cauza poftei nesatioase a PSD-ului de a controla totul!”
Aseara pe Realitatea, un pedelist declara ca motivul pt. care PDLul cauta sa obtina sefia Senatului e exact acelasi care a facut PSDul sa o doreasca atunci cand era la putere.
Ei bine, la urmatoarele alegeri am sa votez impotriva PDLului pt. exact aceleasi motive pt. care am votat impotriva PSDului in 2004.
2010-03-09 09:55:48 | Raporteaza
“Adica mai intai stabilim ceea ce vrem sa facem, si pe urma cautam solutille legale” e o atitudine foarte sanatoasa (cita vreme nu se incalca legea) si duce la progres. Ma mir ca tocmai TU, care traiesti in america tuturor oportunitatilor esti opac la motorul dezvoltarii lor.
).
In ce-l priveste pe cavalerul tristei figuri de la senat, personal m-am simtit ultra deranjat de faptul ca un membru in CSAT a facut “un numar neprecizat” de vizite secrete la Moscova si n-a dat socoteala nimanui despre scopul acestora. Chestia asta duhneste puternic, inca n-a fost clarificata iar tacerea complice din intreaga media ma face sa cred ca lucrurile sunt teribil de grave.
Inamovibilitatea presedintilor celor doua camere e alta pata de rahat pe coperta ferfenitita a constitutiei (mai degraba a constipatiei). Trebuie clarificata urgent ca sa stie toata lumea care’s regulile dupa care trebuie sa joace.
… e timpul sa clarificam constitutia, sa unim cele doua camere (ca si asa fac acelasi lucru) si sa demonstram ca si parlamentarii sunt bugetari, deci pot fi restructurati (= dati afara
2010-03-09 09:56:27 | Raporteaza
toate motivele astea pe care le expuneti aici si pe care pedelisti cu siguranta le stiu bine, nu pot opri paranoia politica in care a intrat acest partid.doar dezgustul pentru incapacitatea opozitie de a fi cu adevarat opozitie mai ne face sa privim la pdl inca fara ostilitate.
pe mine ce ma dispera este ca intr-o vreme de acuta criza financiara in care se cer urgente si inteligente masuri si solutii pentru economie, baietii acestia din barca puterii( ca polticieni responsabili nu pot sa le spun) se ocupa de kkaturi si de razbunari.daca ar fi fost capabili sa faca ceva,macar cu fondurile europene(ca mai mult nici nu pot spera ca ii duce mintea) ar fi putut sa-si permita, zic eu, sa faca su un pic de joc de glezna politic si pentru incalcarile de regulament ale lui geoana(la fel e clare ca si cele ale lui base din 2007!)
dar asa… sunt jalnici ,la fel ca o femeie frumoasa la care natura a lucrat in compensatie si care te ingrozeste cand deschide gura.
ciocu mic, ca acum noi suntem la putere, incepe sa devina o mare nesansa pentru pdl!
2010-03-09 09:57:58 | Raporteaza
Intr-o tara in care si portarul din tura de noapte intra in algoritmul politic orice e posibil; intrebarea e daca in afara de posibil mai e si folositor? raspunsul?… pentru cel nou numit in functie e folositor, pentru noi, ceilalti… ?
2010-03-09 10:01:09 | Raporteaza
E o dovada clara ca lui Basescu ii curg balele sa atinga statutul lui Ceausescu. Adica ei si numai ei, peste tot pe unde te misti, iar asta e de neacceptat.
O mafie comunistoida in democratie… asta ne mai lipsea.
2010-03-09 10:13:00 | Raporteaza
Singurul lucru deranjant ar fi (totusi, discutam politica si nu morala) incalcarea Constitutiei.
Scopul scuza mijloacele cit timp legea nu e incalcata.
Asa zic unii ca e-n tenis.
Desi prostia, timpenia, dobitocia (spuneti-le cum vreti) de a porni o actiune fara a sti drumul ce trebuie parcurs, ma umple de scirba.
2010-03-09 10:15:36 | Raporteaza
Se pare ca PDL nu a luat aminte la ce a patit PSD-ul lui Nastase, care a devenit vulnerabil tocmai cand parea ca nu mai are adversari. Eu unul, am zis ca nu voi mai vota decat un eventual partid crestin democrat (alte “drepte” NU). Dar la o adica, daca as cadea din nou in capcana cu “raul cel mai mic”, as putea prefera PSD-ul in locul PDL-ului. Ce diferenta este intre cele doua ? Sa nu-mi spuneti ca de ideologie.
2010-03-09 10:16:31 | Raporteaza
fiecare pasere pre limba ei piere!
acum pdlul lui basescu e pe val si face exact ce vrea mushchii lui dar va urma si socoata electorala iar cel mai tragic moment nu e soarta lui geoana la sefia senatului ci modul in care aceasta guvernare ne conduce prin criza…
debarcarea lui geoana va fi cireasa de pe tort pt ca pdl si-a insusit orice functie din sistemul public …
si uite-asa incepi sa compari epoci, oameni, evenimente si sa devii nostalgic: pe vremea altora se mai si fura dar se mai si producea… acu’ nu numai ca se fura dar se conduce execrabil!
2010-03-09 10:25:14 | Raporteaza
@Cris: tu te referi la Iliescu, asa-i?
… oare, dupa revizuirea constitutiei mai candideaza? cate mandate a avut de fapt?
2010-03-09 10:35:31 | Raporteaza
Eu cred ca gresiti d-le Fumurescu.Daca va inchipuiti ca aparindu-l pe Geoana s-ar putea rezolva ceva.Va propun urmatorul subiect de meditatie:O societate se cladeste pe legi. Legile trebuie sa fie simple , clare si sa fie explicate la toata lumea. Exista si conceptul de lex sccelerata. Incercati sa parcurgeti actuala legislatie din Romanika si sa va formati o idee de ce merg treburile atit de prost la noi.Si o legislatie teafara incepind cu constitutia, ar fi numai primul pas , pe lungul si greul drum catre normnalitate.Astept o parere de la dvs. fie sub forma unui articol, fie direct pe e mailul pus la dispozitie redactiei. O zi buna!
2010-03-09 10:57:27 | Raporteaza
Conform regulamentului parlamentului si constitutiei (?), toata lumea, inclusiv presedintele tarii, poate, in anumite conditii, sa fie suspendat. Toata lumea – cu o singura exceptie: presedintele Senatului. El poate fi, cel mult, revocat, la cererea propriului grup politic.
Nu cumva asta este o lacuna a constitutiei si a regulamentului parlamentului?Adica,Geoana este inamovobil?Pai,in acest caz,chiar poate face ce vrea
din acel scaun.
2010-03-09 11:02:32 | Raporteaza
Bonjour mes amis!
APELU’ CATRE LICHEnE al lui Devis Grebu
Aici:
viorelpadina.wo../
Eu am trecut pe acolo si am inceput ziua in buna dispozitie.
Merci.
2010-03-09 11:05:33 | Raporteaza
@dan: pentru ca geoana e prietenul lui vantu iar vantu este patronul realitatii tv.alta realitate nu mai conteaza…
atunci cand geoana a mers pe sest la rusi si nu a vrut sa spuna cu cine si ce anume a discutat,nimeni de la realitatea sau de la antene nu a avut frisoane.sa mai reamintesc ca geoana era si atunci al doilea om in stat si candida la prezidentiale?
2010-03-09 11:09:29 | Raporteaza
@poweraxxel:Ce nu intelegeti inca este ordinea fireasca a masurilor ce trebuie luate.Inaite de a lua totul celor mai saraci trebuie sa iei rezonabil de mult mogulilor basescieni mai mari sau mai mici.Eu unul nu accept sa sufar pentru a putea marii cu 10 procente salariile functionarimii plimbatoare de hartii,cu68% a magistratilorsi altorasemenea lor.Boc incearca sa ma minta pe mine ca aceste drepturi au fost castigate in justitie si prostimea inghite galusca.Nu se doreste diminuarea salariilor nesimtite ci inlocuirea nesimtitilor cu unii mai portocalii.Marele profesor de drept boc stie ca in justitie e greu sa tai salarii si sporuri nesimtite unii dintre beneficiarii acestora fiind chiar cei care judeca.Daca vrea sa faca ce a promis in campanie pdl-ul lui basescu are o metoda simpla, rapida si mai ales inatacabila .Impozitarea justa.Nu imi lua mie unui parlit de inginer de la o firma privata din cele 1200 net acelasi impozit procentual ca unei somitati portocalii din varful lantului trofic al coruptiei care castiga 12000.Teoria ca astia platesc la acelasi procent de impozitare o suma mai mare decat mine este cea mai abjecta cu putinta manipulare a celor ce ,,nu gandesc singuri”.Dragi concetateni orice om traieste cu ce ramane dupa ce isi plateste impozitul si nu ma incalzeste cu nimic ca nesimtitul lui basescu a platit de 10 ori mai mult decat mineimpozit caci tot de 10 ori i-au ramas mai multi bani in buzunar decat mie.
Taiati sinecurele pupincuristilor si trepadusilor de tot felul,platiti-i in functie de performantele lor creati posibilitatea ca firmele private sa se dezvolte normal si nu prin salarii mizerabile date celor care produc plus valoare si mai ales nu mai mintiti ca ne vreti binele cand de fapt va vreti binele si acesta intr-un capitalism paradoxal nu poate fi cladit decat pe raul nostru celor multi si de cele mai multe ori din pacate prosti.
Capitalismul romanesc este paradoxal pentru ca a creat visul romanesc:trecerea angajatului din iadul privat in raiul de stat.
2010-03-09 11:19:05 | Raporteaza
@val_one: … lacunarul, cu “absolut intamplatoarele” lacune! …
2010-03-09 11:19:50 | Raporteaza
@petitPARIS: merci!
2010-03-09 11:50:11 | Raporteaza
Lasa-l pe Pavel in pace, Fumurescu, ca la cu totul altceva decat la politica se refera. In acest caz Salus Republicae Suprema Lex. Tocmai a cerut Daniel Moraru arestarea senatorului Catalin Voicu, mana dreapta a lui vanghele, mana dreapta a geonelului.
2010-03-09 11:52:03 | Raporteaza
Este reactia tipica a neputinciosului in fata propiei sale neputinte (fizica sau intelectuala).Inpotentul simte nevoia de suferinta in fata esecului,fie plange el ,fie o face pe ea sa planga ,terorizand-o psihic sau provocandu-i suferinta fizica prin bataie .
Acesti indivizi sunt niste scelerati complexati fizic ,intelectual,cultural,psihic sau toate la un loc pentru unii.
Studiati-le trecutul si veti observa ca numitorul lor comun este santajul ,escrocheria ,mita (inclusiv electorala ),in rest nimic ,niste nulitati.
2010-03-09 12:08:35 | Raporteaza
PDL-ul ar trebui sa-i ridice statuie lui Geoana, nu sa-l dea jos de la Senat. Daca nu candida imbecilul asta, nu mai pupa azi Base presedintia.
2010-03-09 12:09:08 | Raporteaza
Salut Alin,
nu stiu daca articolul asta ar avea darul de a arunca o umbra de indoiala asupra deciziei tale de a sustine un anumit candidat la prezidentiale. Cel putin pentru primul tur, eu cred ca este
Nu pot decat sa ma alatur sperantei tale ca exista oameni “cu voce” in PDL care sa faca scandal nu numai pe problema asta, dar pe mai multe dintre problemele pe care guvernul Boc le trateaza cam lapidar. Nu prea mai stiu in cine sa am incredere totusi. Trecand peste dimensiunea lor politica inca destul de superficiala, nu stiu Sever, domnul Preda sau domnul TRU chiar si-ar permite public sa se ia la tranta cu “baza” partidului, atat de frumos si pitoresc numita grupul Ioan Oltean.
Oricum, sa speram
2010-03-09 12:17:04 | Raporteaza
tras…lucid
Daca ai ajuns sa insinuezi legaturi interlope la geoana inseamna ca ori esti dus rau (probabil de la uitatul prea mult la otv) ori esti simbrias portocaliu cu state vechi. O fi geoana prostanac dar mecla de interlop nu are.Pina una alta cel incuscrit cu interlopii este persoana draga tie adica primul betiv-grobian-hot al tarii. Eu pe el l-am vazut monzoloidu-se cu tiganii patriei nu pe geoana. Pe prima chelnarita a tarii am vazut-o luind bani de aur de tiganca sefa. Asa ca ai incurcat borcanele. Probabil esti la fel de “treaz” ca si seful tau. Deh..cine se aseamana se aduna.Succesuri.
2010-03-09 12:18:42 | Raporteaza
Ai dreptate mai exxu-le ,dar si daca el castiga, n-ar fi fost usor. Uita-te numai la toata serparia si toata liota de taratoare rapace din PSD ,intre care varanul cel balos si purtator di bacterii ucigase in gura, pare de departe un animal simpatic.
2010-03-09 12:24:09 | Raporteaza
Pe 7 iunie 2009, Geoană m-a suspendat pe mine din funcţia de elector. Aline, te rog, consideră că schimbarea lui Geoană este parte a Justiţiei imanente. În cazul lui Geoană, prefer tirania democraţiei, oricum mai blîndă decît legalismul republican obtuz, prin care eu, elector, am fost trecut în categoria maidanezilor.
2010-03-09 12:36:28 | Raporteaza
@nae:
Nu! evident, Geoana nu are nimic de-a face cu interlopul Vanghelie… care nici n-a auzit de interlopul Voicu.. iar toti impreuna (sau separat, cum doresti) habar nu au cine e Florin Costiniu, interlo… pardon! judecatorul de la ICCJ.
Sa oprim dara gratarele si sa cujetam la nemurirea coruptiei…
2010-03-09 12:42:46 | Raporteaza
Poporul se afla in orgasm. Vrea sa vada capete taiate si nu-l mai intereseaza nimic. V-ati alarmat in 2000 cu Vadim, ati lasat garda jos si tot la dictatura ati ajuns!
2010-03-09 12:46:09 | Raporteaza
“De ce credeti c-a pierdut alegerile Adrian Nastase in 2004? [...]Nu (sau nu in primul rand), ci din cauza poftei nesatioase a PSD-ului de a controla totul!”
Dar asta nu a impiedicat PSD-ul sa stranga peste 37% din voturi in acelasi an la parlamentare.
Mai mult, in ciuda faptului ca ar putea dauna mult imaginii PD-L-ului, aceasta miscare trebuie facuta pentru a-i asigura supravietuirea cel putin pe termen scurt; pentru ce urmeaza te mai poti adapta si din mers. Dar atunci cand auzi personaje ca Iliescu cu discurs de genul ‘da! ne gandim la o noua suspendare a lui Basescu’ nu poti pur si simplu sa stai si sa te uiti pe pereti. Daca ar fi simple ‘amenintari’ atunnci hai sa zicem ca revocarea lui Geoana ar parea o masura luata fara cap si din exces de zel. Dar cand ai vazut ca asta chiar a fost pusa in practica si ai tremurat din toate incheieturile, e cazul sa actionezi.
2010-03-09 12:47:33 | Raporteaza
@speedofmind:
“@Cris: tu te referi la Iliescu, asa-i?
… oare, dupa revizuirea constitutiei mai candideaza? cate mandate a avut de fapt?”
Eu ma refer, de fapt, la Basescu, care e tot un fel de Iliescu, numai ca e de dreapta.
Aspiratiile la statutul lui Ceausescu sunt mai puternice ca niciodata. Ca de asta a facut poporul asta revolutie, ca sa inlocuiasca un dictator cu altul…
2010-03-09 12:58:21 | Raporteaza
Orice intelectual care tine cu Basescu e un intelectual mai putin pentru tara. In frunte cu politrucul Tismaneanu si comisarul Patapievici responsabili pentru actualul proletincultism, exista multi de soiul asta. Asa ca obisnuiti-va sa traiti cu ce aveti si nu va mai plangeti.
2010-03-09 13:02:30 | Raporteaza
gicule
Una este sa fii coleg de ceva(clasa,partid,serviciu)cu cineva si alta sa coaborezi direct sau sa fii neam cu interlopul.Parintii si colegii de serviciu nu sint alesi sint dati.Ce afaceri a facut geoana cu voicu sau vanghelie.Mai repede poti spune de afacerile sau obligatiile lui basescu fata de oprea tatal mafiotilor cm ii numea basescu acum cinci ani.Asa ca ciocul mic si joc de glezne.Dalmatieni sint peste tot nunumai la psd
2010-03-09 13:15:21 | Raporteaza
Domnule Fumurescu, cu tot respectul, eu zic si chiar strig: JOS GEOANA! Nu mai vreau sa stea cromozom de comunist sau de mogul in calea reformistilor lui Basescu! Am convingerea ca Geoana, cocotat la sefia Senatului, va impiedica PDL sa reformeze statul. Ori eu vreau reforma, vreau sa vad reforma in toata splendoarea ei!
In rest, ramane cum am stabilit.
@poweraxxel As prefera ca guvernantii sa va faca doar dvs. ORICE, nu si mie…
2010-03-09 13:32:44 | Raporteaza
@sierra: Si totusi unde or fi cei 49,4% din romanii care au votat in 2009 Geoana pesedinte? Ba chiar romanii din tara pe el l-au ales si acum minoritarii pedisti si cu oastea de stransura ( din care unii soldati chiar au facut campanie pentru Geoana!) vor sa-l dea jos ca au nevoie de scaunul lui. Situatia este chiar penibila pentru asazisa noastra democratura ,desi eu personal il urasc pentru ca m-a facut pentru prima data sa votez un pesedist si asta nici sa nu castige!
2010-03-09 13:59:29 | Raporteaza
@Arthur
Au facut, in mod regulamentar, ciocu’ mic si s-au pitit dupa marea ciuruiala.
Geoana n-ar fi putut sa convinga, never ever, pe nimeni sa voteze un pesedist. Basescu a facut-o. Dar pentru unii n-a facut destul, n-a fost destul de convingator. Las’ ca mai are 5 ani si e tenace, va reusi el si cu cei care pricep mai greu.
2010-03-09 14:13:10 | Raporteaza
Imi pare rau ca se persista in subiectivism, ca se ocoleste esentialul. De fapt, dupa parerea mea, sunt trei aspecte:
1)Geoana nu si-a facut treaba cu seriozitate si trebuie demis.
2)Si in acest caz iese in evidenta ca legile sunt aiurea, ca un ins necoespunzator este batut in cuie.(Cum sa fie altfel cand am avut si asa senatori si deputati) Complexul drobului de sare trebuie sa dispara si problema sistemului de legi coerent trebuie urgent rezolvata, chiar calcand la un moment dat legea care se opune normalizarii.
3)Poate ca PDL incearca sa-si consolideze pozitia pentru a putea face treaba, sau poate ca triseaza, ca a uitat promisiunile. In acest caz isi va pierde treptat sustinatorii. Pe doi dintre cei mai mari sustinatori ai presedintelui ii vad aici printre criticii politicii pedeliste.
2010-03-09 14:28:15 | Raporteaza
Val :
1.Roberta Anastase nu a cercetat nici pana azi cun s-a putu face o inregistrare ilegala in Camera pe care dansa o pastoreste.
2.Roberta Anastase a folosit ,,ameniza” uitand in doua randuri sa puna pe ordinea de zi a camerei raportul comisiei Ritzi pentru a putea fi votat si trimis parchetului.
3.Roberta Anastse a ,,uitat”[ la ea in birou NUP-ul parchetului general in cazul Udrea, fix o luna de zile ,adica taman termenul legal pentru a putea fi contestat de Paralment.
Robertya si-a facut treavba cu seriozitate si nu trebuie demisa ?
2010-03-09 16:03:02 | Raporteaza
AF :
subscriu urmatoarelor intrebari adresate tie in #5 de catre dan:
“Ii trag scaunul de sub cur?
Il bat?
Au iesit cu furci, coase si pistoale?
Au facut greva generala?
Au dizolvat Curtea Constitutionala?
Au dizolvat parlamentul?
Sunt trupe militate pe strazi?”
hai ca am aflat cum explici culoarea rosie unui orb din nastere, aline. daca raspunzi la intrebarile lui dan…suprise! bonus track
2010-03-09 16:18:11 | Raporteaza
@ all – repet, aici nu este vorba despre Geoana, daca merita sau nu, ci despre un principiu. (Si nu, Basescu nu este in pericol de a mai fi suspendat – de unde majoritatea aia?) Daca vor sa modifice regulamentul si constitutia s-o faca, dar sa se aplice din urmatorul mandat. A modifica legile in timpul jocului, doar pentru ca se intampla sa convina unei echipe e distructiv pe termen lung pentru toata lumea.
2010-03-09 18:34:55 | Raporteaza
Exact, domnule Fumurescu, Geoana ,ca persoana, nu ar fi nici o paguba.Problema este ca functiile si guvernarile sunt, fatalmente, trecatoare, precedentul odata creat, ramane !
2010-03-09 19:01:07 | Raporteaza
Motivul pentru care se doreste schimbarea lui Geoana este
unul simplu,iar cine spune ca nu il intelege,minte!
Prin Geoana,nenorocitii care au distrus tara,inainte si dupa ‘89,se opun,cu toate puterile,schimbarii,reformei statului,justitiei,etc.
Cu leprele astea comuniste nu se poate nici lucra,colabora
sau guverna.
E suficient sa te uiti la talk-show-urile televiziunilor
“de stiri”,la (o)pozitia invitatilor,la reaua-credinta in orice situatie.
Vorbesc drspre pensii si salarii “decente” fosti
guvernanti din PNL si PSD,care au facut praf si pulbere
din tara asta.
Astia trebuie sa dispara din viata politica!
2010-03-09 21:30:26 | Raporteaza
@Alin Fumurescu: Problema e că Geoană a trişat chiar la punerea în discuţie a propriei sale revocări. A prezidat şedinţa biroului, deşi în atare situaţie, regulamentul senatului spune clar că preşedintele senatului nu are voie să stea în prezidiu.
2010-03-10 14:03:59 | Raporteaza