![]() | Intre dictatura si teroare. Cum a ajuns Johannis ipocrizia lui Antonescu si a multor altora…vezi toate articolele de Iulian Leca24 Nov 2009 la 12:29 86 comentarii 2814 vizualizari. |
L-as fi votat pe Antonescu pentru a scapa de Basescu si pentru a nu mai auzi de Geoana si de tot ce se ascunde in spatele lor. Crin Antonescu imi promisese si ma asigurase ca va face tot ce ii va sta in putinta sa isi impuna un Guvern independent cu Johannis Klaus in frunte.
Primarul Sibiului, de-a dreapta lui Crin Antonescu, si el imi daduse asigurari ca nu voi mai auzi in Guvern de nume precum Elena Udrea sau Monica Iacob Ridzi, iar eu ajunsesem sa cred ca poate nu voi mai citi numele lu’ Vanghele pomenit vreodata in legatura cu numirea unui ministru.
Votul nu am reusit sa i-l dau practic, pentru ca nu am reusit sa votez la specialele sectii de vot organizate in Bucuresti, dar eu pot sa imi spun ca i-am dat un vot moral, chiar daca virtual.
Intre timp, am aflat ca Crin Antonescu nu a intrat in turul doi, a fost foarte nervos cand a aflat rezultatele si a reactionat omenesc, prea omenesc. L-am inteles si l-am crezut si in seara aceea. A doua zi am aflat ca Crin Antonescu a votat deja in turul II.
Ne-a anuntat ca nu il voteaza pe Basescu, iar eu am inteles ca nu mai ramane decat Geoana pe fruntea caruia sa pun(a) stampila. Eu inca nu ma hotarasem. Intre Elena Udrea si Marian Vanghelie inca mai calculam, inca nu imi dadusem seama care este raul mai mic. Culmea, mi se pareau amandoua la fel de mari!
In aceeasi zi am aflat ca alti votanti de-ai lui Crin ii laudau alegerea, consecventa si moralitatea gestului. Am incercat sa inteleg unde ar putea fi vorba de consecventa. Cel care enuntase argumentul se referea la consecventa sustinerii proiectului Johannis. Tot nu intelegeam unde este consecventa, iar moralitatea gestului imi era si mai greu sa o inteleg.
Ipocrizia e ca o idee (poate) buna in trecut, dar oricum o idee valibila si onesta candva, nu mai poate avea aceeasi “moralitate” in alta perioada de timp, mai ales atunci cand ea este FOLOSITA pentru a manipula voturi. Iar daca termenul de manipulare este prea dur, sa ramanem la “a muta” voturile dintr-o parte intr-alta. Asta chiar nu mi se mai parea moral.
Am un milion de argumente pentru care nu il mai vreau pe Traian Basescu presedinte, dar incep sa adun alte milioane si pentru care nu il mai vreau nici pe Geoana.
Aud tot mai des invocata tirania lui Basescu, dar posibila teroarea a unui viitor Vanghelie la guvernare imi da fiori si mai mari.
Stiu ce va urma. Mi se vor aduce milioane de argumente si intr-o parte si in cealalta. Cum ca nu Vanghelie va decide, nu Iliescu, nu Hrebenciuc. Ca Geoana va reusi sa puna in practica o Mare idee.
Sau, din cealalta parte, ca Elena Udrea nu se compara cu Vanghelie, ca posibila dictatura a lui Basescu e o prostie si ca nu reusesc sa inteleg cat de mult isi doreste Traian Basescu sa ne curete de “sistemul ticalosit”. Da, nu inteleg…


Cristian Teodorescu azi la 00:32 |
Cînd îl auzi vorbind la vreo televiziune pe parlamentarul român, îţi vine să crezi că [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 Feb la 18:08 |
În urmă cu o lună, când scriam că PDL și PSD și-au dat mâna pentru a susține un [ citeste mai departe ]
Florin Puscas 18 Feb la 14:27 |
Dan Dianconescu, prin intermediul OTV şi al partidului de troglodiţi pe care îl conduce, vine [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 18 Feb la 11:41 |
O veste tristă. A murit Cornel Mihai Ionescu, unul dintre cei mai mari erudiţi pe [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 Feb la 22:59 |
Vezi şi Catavencii.ro
Fix 1,5 la sută din PIB vrea premierul MRU să aducă la buget, în două [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 Feb la 12:01 |
Mircea Sandu: Acum... o să vedem asta cu băut din iaz...
Dragoș Năstase: Nu... e un pahar de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 16 Feb la 11:11 |
Numărul deceselor în urma hipotermiei este tot mai mare. Autoritățile iau măsuri, Raed Arafat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 16 Feb la 11:07 |
Geamurile fumurii se lasă ireal de încet în jos. Albul zăpezii îmi lovește retina. Îmi [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 16 Feb la 01:43 |
Aveam șase ani când am auzit o teorie frumoasă despre tineri. Cel care mi-a spus-o nu era un [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 15 Feb la 22:15 |
Într-un audiovizual în care ayatolah e Dan Diaconescu iar precursor, mai bretelatul său [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 20:56 |
E şi-n Caţavencii.ro
Fiindcă tot sîntem în criză de prezidenţiabili n-ar fi momentul să [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 17:05 |
Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 Feb la 15:35 |
Se pare că presa a atins limita: fundul lui Boc. Facebookul a ars în flăcări deontologice şi [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 15 Feb la 14:36 |
Coaliţia la guvernare susţine tratatul fiscal european, deşi părerile privind tratatul privind [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 13:29 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Dacă nu s-a dus cu Ponta în America, fiindcă nu ştie engleza, Crin [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 15 Feb la 12:45 |
Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente : 1) [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 15 Feb la 11:22 |
Mihai Răzvan Ungureanu: "Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 09:05 |
Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 Feb la 05:12 |
Celor 300 de candidați tineri şi cu studii în străinătate care aspiră la funcția de consilier [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 23:21 |
... de fiece data cand cred ca mai jos nu se poate cobori, ceva se incapataneaza sa ma convinga de [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 Feb la 23:15 |
Dacă întreaga masă a lui Stamate reuşea să se sprijine pe calcule şi probabilităţi, iată [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 14 Feb la 23:14 |
În ultimele zile, ortacii lui Voronin se plâng pe site-ul grenada.md că poliția a inițiat o [ citeste mai departe ]
Mihai Eminescu 14 Feb la 22:02 |
Iunie 1882
Îngerul meu blond,
Te-aș acoperi toată cu sărutări, cum argintarii îmbracă [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 14 Feb la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 Feb la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 14 Feb la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca 14 Feb la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 14 Feb la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
| 1Hai sa inlocuim si chirurgii cu "oameni simpli". De ce nu s-ar pilota avioanele prin vot de catre pasageri, pana la urma ei au dat banii, ei sunt beneficiarii si e viata lor in joc. Pana cand dictatura... | ||
| 2@Florin Puscas:In general legile sunt facute de oameni pentru TOTI oamenii.In Romania de astazi legile facute de asa natura ca ele sa poata fi interpretate, mai mult decat atat, sunt proiectate din start... | ||
| 3Fiind vorba de jurati,nu este nici o problema.Juratii in sistemul de justitie american sint alesi dintre cetatenii onesti,neimplicati in administratie,nu au pregatire juridica iar judecatorul doar incadereaza... | ||
| 4@sase sase: Domnule, eu cred ca se merge din ce in ce mai mult pe principiul "tara are nevoie de prostime", ce din patru in patru ani sa ne voteze" iar pentru asta, ca ne zicem democratzie, nu-i nevoie... | ||
| 5@Florin Puscas: consideri ca taranul roman fara instructie este lipsit de logica elementara?Sunt sigur ca nu trebuie sa fi academician ca sa discerni intre bine si rau... | ||
| 6Mircea,Na belea ! Ai aparut, fara sacose si bata de miner, dar cu internet, cum spuneam. Aceleasi injuraturi. Q.E.D.N-am cum sa ma supar pe tine, serios. E peste poate sa ma supar pe unul dintre... | ||
| Mihai Goţiu 27550 citiri |
| Cristian Teodorescu 12096 citiri |
| Costi Rogozanu 10563 citiri |
| Ciprian Domnişoru 9512 citiri |
| Remus Cernea 5462 citiri |
| Alin Fumurescu 4318 citiri |
| Dan Duca 3796 citiri |
| Dorin Tudoran 3023 citiri |
| Cristian Bândea 2178 citiri |
| Ionel Blănculescu 2164 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 6 postari |
| Costi Rogozanu 4 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Daniel Oanta 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Tudor Darie 2 postari |
| Remus Cernea o postare |
| Mihai Goţiu 111936 citiri |
| Costi Rogozanu 56473 citiri |
| Cristian Teodorescu 47992 citiri |
| Alin Fumurescu 30234 citiri |
| Ciprian Domnişoru 21555 citiri |
| Remus Cernea 18550 citiri |
| Dorin Tudoran 16569 citiri |
| Viorel Dobran 16086 citiri |
| Iulian Leca 15569 citiri |
| Cristian Bândea 12840 citiri |
| Mihai Goţiu 38 postari |
| Cristian Teodorescu 25 postari |
| Costi Rogozanu 25 postari |
| Dorin Tudoran 16 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Iulian Leca 9 postari |
| Viorel Dobran 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Ciprian Şiulea 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Domnule Leca, ma scuzati, un singur lucru am de spus: formularea “multor altora” este gresita, preferabil de evitat. Corect este “multora”.
2009-11-24 12:40:18 | Raporteaza
ce naiba o comparati pe Udrea cu vanghlie?
e ca si cum ai pune alaturi pe Marlyn Monroe cu King Kong
ce aveti cu tipa?
e misto…
v-ar placea vanghelie cu decolteu?
geoana, din pacate este prizonierul lui ilici, ostap bender SH si parpanghel basca mogulii (voiculescu-secu, patriciu-kgb si vantu-fni)
nu are idei
e un robotel care, in clipa in care va ramane fara baterii, vai de noi…
2009-11-24 12:44:19 | Raporteaza
geoana si-a dat seama ca singur nu va iesi victorios din aceasta lupta si se milogeste de fiecare partid sa ii dea voturile,numak el nu isi da seama k voturile se obtin nu se negociaza
2009-11-24 12:48:50 | Raporteaza
Poate imi explicati si mie cum va influenta Ilici,Vanghelie si compania viata politica prin Geona ata timp cat el va fi la Cotroceni? El zice deocamdata ca nu va fi ca Bassecu si sincer nici nu poate. Pe de alta parte un guvern Johannis independent de partide cum va face acelasi joc? Pe total e o prostie pentru fraieri.
Si mai e ceva :Basescu si PD in infatuarea lor agresiva s-ar putea sa ia o plasa mare de tot agresandul-l pe Antonescu si electoratul lui! Antonescu nu parea hotarat sa mai participe la campanie lasand electoratul lui sa aleaga cum crede,dar prin marlaniile basesciene l-a provocat sa faca campanie pentru Geoana . Si mai tineti minte ce s-a intamplat in ‘96 cand Roman tot cu 20% a mers de mana cu Constantinescu : a cazut “invincibilul Ilici” asa ca mult mai micutul Basescu o sa se duca pe mare cu barcuta de inchiriat!
2009-11-24 12:50:11 | Raporteaza
D-le Iulian, exista o regula de aur a politici romanesti “cine poate sa faca raul cel mai mic”. Daca ne uitam dupa cine e mai bun, deja intram pe taramul filozofiei si nu avem destui ani de viata, sa putem da un raspuns!
2009-11-24 12:51:28 | Raporteaza
Domnule este greu sa cauti consecventa si moralitae in politica asta eventual daca vrei sa joci un rol de prim plan. Apropo de ideea asta ar trebui aratat ca domnul Antonescu se prezinta ca un om cinstit si sarac, dar asta n-o mai spune – fiind in acelas timp seful unui partid de drepta, a unor oameni bogati si necinstiti deci, si in timp ce clameaza bunul simt il ia de-a dreapta pe Orban care ai face pe alegatorii lui Basescu betivi, prostituate etc. Pentru a-l corecta pe Orban dansul adauga ca toti cetatenii patriei au aceleasi drepturi , adica chiar daca esti cum a zis Orban ai tot dreptul sa-l alegi pe Basescu, deci nu trebuie sa te simti discriminat. Asa ca mai incet cu bunul simt si consecventa.
2009-11-24 12:52:35 | Raporteaza
Raul cel mai mic ar fi Patriarhul Daniel.
Dar el nu candideaza.
2009-11-24 12:53:06 | Raporteaza
Domnule Leca
de acord Vanghelie nasol, nasol si dna Udrea.
Nu vad de ce insa o apropriere intre Antonescu si Geoana (nu de Vanghelie) este condamnabila ?
Nu dorim sa iesim din cirza politica ?
Sau facem cum zice Base ca Johanis e bune de prim ministru doar daca discuta cu toate partidele (mai pe intelesul romanilor adica cu PDL). ptr. Basescu democratie= PDL la guvernare
In rest daca nu aveti surse verificabile eu zic sa vedem ce se va intimpla, pentru ca indiferent ce veti scrie, se va intimpla!!! Basescu nu va mai fi presedinte
2009-11-24 12:53:43 | Raporteaza
Stimate Iulian Leca spune-mi si mie cum ar fi trebuit sa procedeze Crin Antonescu ca sa nu fie ipocrit pt ca toti va dati cu parerea ca daca s-ar daca cu Basescu nu e bine daca e cu Geoana iar nu e bine. Deci ??? astept un raspuns
2009-11-24 12:56:51 | Raporteaza
@gero. daca tu cu asta ai ramas, nu pot sa iti spun decat ca esti un exemplar cu totul si cu totul fericit. dar poti sa stai linistit, nu mai e gresit.
2009-11-24 12:57:04 | Raporteaza
cert este un singur lucru. cu Geoana presedinte ne indreptam mai repede spre dictatura. doar nu il vor critica A3 si RTV, cei care l-au sprijinit atat de mult .
Cu o presa aservita, e mult mai usor sa guvernezi si sa aluneci spre totalitarism.
nici nu stiu aceste trusturi de presa ce avantaj îi produc lui Basescu cu aceste atacuri concentrate .
nu am fost la vot in primul tur , dar pe 6 decembrie voi merge cu siguranta, cu toata familia . si nu-l voi vota pe Geoana .
2009-11-24 12:57:36 | Raporteaza
ce naiba decizii trebuie luate in PNL si PSD ???..Ce au ei de negociat ?.. care dintre Romani i-au mandatat sa negocieze in numele lor ?? chiar cred pe Romani fraieri..
dilema exista : basescu – care de departe e perfect, si Geoana care care are in spate datorii de platit..
suntem fii ploii..
2009-11-24 13:02:32 | Raporteaza
pt. toti cei care se imbata cu apa rece ca Johannis va putea conduce CA INDEPENDENT un guvern politic. Fratilor, lasati-o balta, nu tine. Va fi o batalie pt functii si ciolan mai mare ca pina acum. Ori PSD il va forta pe Johannis sa se retraga (daca nu se conformeaza dorintelor lor), ori iese iar scandal. Aduceti-va aminte cit a taraganat Boc numirile propuse de PSD in primavara, si asta cu Base in coasta, Acum, fara Base, vor face CE VOR DORI, vor pune ce oameni vor, de preferat pe cei ai lui Vanghelie, toti mafiotii. Si sunt cit se poate de lucid cind spun asta. Sa vedeti ce schimbari vor face, procurori, DNA, CCR (vine la rind), SIE, vor schimba pe toti cei pusi in ultimii ani, unii chiar capabili. O sa fie o politizare dusa la extrem. Vorbim in 3 luni.
2009-11-24 13:05:07 | Raporteaza
@Mihai. cred ca ar fi fost mult mai onest sa ramana linistit si sa astepte rezultatele din turul II. apoi, la presiunile din partid, ar fi putut sa faca sau nu o alianta pentru guvernare, sa sustina din nou proiectul Johannis, sa …, sa…. Ar mai fi putut sa ii lase pe amandoi, si pe Geoana si pe Basescu, sa isi sparga capetele singuri. Despre amandoi a vorbit la fel de critic.
Stiu, partidul nu i-ar fi dat pace… vrea de pe acum sa se asigure ca prind posturile…
2009-11-24 13:06:16 | Raporteaza
domnule Leca, construiti ceva cu aparenta unei coerente logice. cu un singur mic amanunt care rastoarna totul: premisa e falsa. Antonescu nu a zis nimanui cum sa voteze: a spus ca e exclusa orice colaborare a lui cu Traian Basescu, lucrul pe care l-a repetat in campanie de mai multe ori. iar proiectul johanis exista dinaintea campaniei. va puteti victimiza in continuare, convingand pe cei convinsi deja. pe mine nu Antonescu m-a convins sa votez geoana (inca nu sunt convins ca o voi face). depinde de prestatia lui Geoana si de ce angajamente scrise isi ia psd-ul in cazul in care johanis va fi premier. pe mine m-au convins mai mult demagogii lui base sau cei care se dau votantii lui antonescu, dezamagiti brusc acum ca antonescu a ramas cu aceleasi idei anti-basescu si pro-johanis. pacat, domnule Leca, va respect ideile ca sa va consider un demagog, precum domnul Patrasconiu cu onor este. asa ca pornesc de la premisa ca aveti doar o scurta amnezie sau nu a-ti urmarit cu atentie campania lui Antonescu si declaratiile lui. mai aveti timpul sa o faceti, sa va uitati in oglinda si sa faceti ce va spune constiinta. antonescu nu obliga pe nimeni sa voteze cu cineva in turul 2. puteti sa nu votati,cum a-ti facut in turul 1 (votul virtual nu se contabilizeaza). nu a-ti reusit sa votati antonescu datorita bunei organizari a alegerilor, desigur. si vinovati, probabil sunt antonescu si geoana.
2009-11-24 13:06:17 | Raporteaza
Da, am votat cu Crin Antonescu in primul tur. Insa de la Antonescu la Geona este un salt atat de mare incat… risc sa cad in gol!!! Si sa nu-mi spuna mie Antonescu cu cine trebuie sa votez! Nu m-a castigat la loz in plic! Si nici dragoste eterna nu i-am jurat! Vrea sa “marite” PNL cu PSD, please go ahead. Traim doar in democratie, fiecare face ce vrea in propriului sau interes. Dar lucrurile acestea costa! Poate ca asa este mai bine: vor ramanea doar 2 partide in Romania.
2009-11-24 13:06:29 | Raporteaza
Dmonule I.Leca multi vedem la fel: un Gioana in spate cu Vangheli si Hrebenciuci sau un Basescu co doni gen Berceanu, Videan sau done Ridzi, sau Nutzi. Fiecare are coruptii, mogulii si baronii lor. Diferenta o face insa scandalul, mojicia, blocarea institutiilor statului, nerecunoasterea vointei celor 65% din romanii ce au votat pe parlamentarii neprieteni, pe impunerea propriei vointe unei mojoritati…samburele
oricarei dictaturi. Giona este un diplomat excelent, care poate reface imaginea,terfealita in ultimii 5 ani, a tarii, in strainatate. Un mediator rabdator intre fortele politice ale tarii care tine si va tine seama de vointa majoritatii nemaicreiind crize intre organismele statului. De aceea Gioana este pe de parte raul cel mai mic, si-L voi vota.
2009-11-24 13:08:21 | Raporteaza
Johannis vs. Negoita
este careva capabil sa puna fata in fata programele lor ?
le stie careva ?
cred ca doar aceasta comparatie m-ar convinge la un vot pozitiv
2009-11-24 13:16:29 | Raporteaza
@viorel. da, antonescu nu a spus nimanui cum sa voteze. cred ca l-am urmarit foarte atent. dar! dar, a lasat sa se inteleaga, implicit, subtil, ca din moment ce dansul ii intinde mana lui Geoana… si noi am putea face la fel. Nu? Sau nici asta nu am inteles bine. Daca nici asta nu a vrut sa spuna, daca nici ca mai degraba l-ar sprijini pe Geoana decat pe niciunul dintre ei, atunci e posibil sa nu fi inteles eu bine nimic.
Mai cred ca incerca sa faca acest “transfer” de voturi foarte subtil, intr-un mod rarefiat, ca si cum “Sfantul Duh” ar trebui sa se pogoare asupra noastra….
2009-11-24 13:17:18 | Raporteaza
Antonescu a spus-o cu gura lui la dezbatere ca in trecut a votat Iliescu pentru a nu iesi Vadim si a votat Basescu pentru a nu iesi Nastase, in ambele alegeri era vorba sa nu aleaga PSD-ul, astfel multi oameni acordat votul, nu cred ca cei care i-au acordat votul vor vota in functie de candidatul ce il va sustine mai departe, dintre doua rele alegem raul cel mai putin “rau” cum s-ar zice,iar daca dl Antonescu va alege PSD va atrage asupra sa si a PNL-ului doar dispret si neincredere.
2009-11-24 13:21:08 | Raporteaza
Cel care va indemna sa optati pentru Udrea (Gogu, parca) are dreptate. Nu cred in barfelile despre Udrea, dimpotriva, ma revolta aceasta inclinatie a romancelor si romanilor de a ura pana la distrugere o femeie, daca este si frumoasa si desteapta.
Ca ministru, nu cred ca a fost nici chiar cel mai bun, nici cel mai rau.
2009-11-24 13:22:55 | Raporteaza
@Leca: cum adica nu mai e gresit “multor altora”? ce vreti sa spuneti?
2009-11-24 13:25:23 | Raporteaza
Daca faceti asa pe filozoful, puteti sa-mi spuneti cu cine ati vrea sa se faca guvernul. Numai cu PNL nu se poate. Cu Basescu am inteles ca nu vreti. Cu Geoana iarasi nu vreti. Si ca sa aratati ca Antonescu a facut o mare prostie sustinanadu-l pe Geoana, ne-ati dovedit de fapt ca sunteti partizanul lui Basescu. Puteati sa-l spuneti direct, nu trebuia s-o faceti asa intortocheat.
Imi pare rau ca nu vedeti acest lucru, ca toti oamenii se inteleg repede si chiar foarte bine cand la mijloc nu este Basescu. Poporul cred ca asta vrea. Ceva constructiv. De distrugatori tip Basescu ne-am saturat caci buzunarele se golesc in continuu.
2009-11-24 13:28:46 | Raporteaza
Domnule Leca, pot sa spun ca necunoasterea nu ar trebui sa emita judecati de valoare. Sunt sibian si am votat intr-adevar Antonescu insa nu DOAR pentru a scapa de Basescu ci in primul rand pentru a-l castiga pe Johannis. Primarul nostru nu se bucura de o sustinere prosteasca aici. L-am vazut evoluand, crescand in lumea asta politica, de la statutul unui inspector scolar ajuns in functia de primar la cea de lider total si respectat al unui oras in care lucrurile merg cum trebuie. Cum a ajuns Johannis primar? S-a intrebat oare cineva? A fost intr-un moment in care in Sibiu nimeni nu mai stia pe cine sa aleaga. Toti fostii primari fusesera dezamagiri asa ca cei mai multi au mers pe solutia independentului. Iar independentul nu ne-a dezamagit. S-a luptat puternic cu PSD-ul in primul mandat, in al doilea a colaborat cu PDL-ul si cu PNL-ul, ba a mai si obtinut un imens prestigiu pentru oras, a facut toate astea si e si acum la fel de independent. Doar cei care l-au tradat si l-au facut dusman. Astia sunt doar unii: PDL-ul, in 2008. Am incredere deplina in coloana vertebrala a acestui om, fiindca daca nici el nu va reusi atunci cu siguranta altcineva nu are cum. Voturile si sustinerea noastra, a sibienilor, nu a castigat-o pe minciuna, nu pe prefacatorie ci pe eleganta si caracterul sau desavarsit. Informati-va intai cine este Johannis, vedeti oamenii din fata si dupa aceea vedeti papusarii. S-ar putea sa aveti niste surprize!
2009-11-24 13:30:50 | Raporteaza
de ras, jur!
2009-11-24 13:31:35 | Raporteaza
Ma uimeste cat de putini romani isi cunosc propria istorie…Este exact aceeasi chestie care a avut loc in 1866 (incepand din 1862 cand a avut loc lovitura de stat) cand l-au dat jos pe Alexandru Ioan Cuza care i-a lipsit ce cei din Monstruoasa Coalitie de privilegii ,pentru popor… Puneti mana pe istorie si bagati la cap ,sa nu ne mai irosim valorile si sa nu mai trecem prin 45 de ani de dictatura comunista…Antonescu e vandut din start PSD-istilor…. RUSINE !!!!!!!!!!!!!!!!!
Romanii nu pot fi trasi cu belciugul de gat sa voteze cum vrea pacaliciul de Antonescu …Nu suntem atat de prosti pe cat se crede incat sa nu vedem ce interese se afla in spatele idiotilor care ni se baga in ochi pe posturile lui Voiculescu , Vantu si etc..
SUCCES BASESCU!!!!!!!!!!!!!!!!!
2009-11-24 13:32:17 | Raporteaza
of, subtilitatile astea, domnule Leca. doar 2 lucruri: Antonescu a spus aceleasi lucruri spuse in campanie. nu Basescu si Da johanis. ce era mai bine sa faca? e clar ca fiecare voteaza dupa propria minte, ca Antonescu nu poate impune voturi, stie ca are un electorat educat si informat. si da, stiu ca indiferent daca base sau geoana vor iesi presedinte, Romania va mai fi balcanica inca 5 ani. din pacate ptr cei ca noi, care se uita cu jind la Europa, ca la o prajitura care ni s-a dat, dar nu avem voie inca sa mancam. cu respect
2009-11-24 13:33:18 | Raporteaza
@AlbuSibiu. S-ar putea intr-adevar sa avem o foarte mare supriza. Si, pentru ca traim in Romania, s-ar putea ca dupa ce il votam pe Geoana, dupa ce PNL semneaza cu PSD pactul, dupa ce Geoana se instaleaza la Cotroceni, Johannis Klaus sa nu fie propus…. V-ati imaginat vreodata si acest scenariu?
Cred ca ar trebui luat in calcul. Vanghelie, Hrebenciuc, Iliescu, Nastase, Dragnea, toti baronii locali si multi alti puternici ai PSD0-ului cred ca stiu sa bata bine din picioare cand vor….
2009-11-24 13:37:10 | Raporteaza
Un text sincer, frumos care ilustreaza dilemele multora dintre noi.
Bravo!
2009-11-24 13:41:13 | Raporteaza
da da…
s-a tot vehiculat ideea consecventei lu’ crinel
sunt de acord ca e consecvent. o sa argumentez in cele ce urmeaza
a afirmat ca doreste ca premier un bun administrator
ca tara are nevoie… bla bla
saracu,
probabil, la fel de consecvent cu promovarea celor profesionisti a fost si cand l-a bagat pe olteanu in c.a. al bnr.
ahhh… cred ca doare asta
n-ar trebui
e cu adevarat o proba de consecventa
… in demagogie
sa votati bine.
2009-11-24 13:41:29 | Raporteaza
Mai corect era ca Antonescu sa fie impartial, sa-si respecte alegatorii si sa declare ca lasa la latitudinea lor sa decida cu cine voteaza. De fapt nu Antonescu conduce PNL-ul ci Patriciu. Aici se aseamana foarte mult cu Geoana, care nici el nu conduce partidul ci Iliescu, Vanghelie etc. Cine se aseamana se aduna.
2009-11-24 13:43:27 | Raporteaza
Mda,problema lui Antonescu a fost ca in loc sa dea in Geoana care era mai slab cotat a dat in populistul Base si a iesit pe locul 3.Disperat, imediat dupa ora 21 cand s-au inchis urnele a strigat disperat ca el nu are doar 22% de procente in sondaje ci mult mai mult, ca exista o manipulare ca e furat, si da cu rahat tot in Base si culmea, dupa ce s-au numarat toate s-au vazut cate voturi a avut.In plus, cu o zi inainte de rezultate striga sus si tare ca nu il va sustine pe Base, fara a se consulta cu partidul
.Il credeam om cu capul pe umeri, nu un ciurli burli care actioneaza impulsiv, macar era o alternativa, dar acum isi da arama pe fatza si se pare ca nu era chiar ceea ce ne doream noi toti, un presedinte adevarat, un adevarat inceput, nu arata ca un om care ajuns la putere se va putea descotorosi de mogulii din spatele lui.
2009-11-24 13:47:03 | Raporteaza
hai domnule Leca, ca suntem oameni inteligenti. e simplu, daca geoana, presedinte, va alege alt premier decat johanis dupa ce s-a angajat sa-l puna premier, antonescu va reveni in opozitie in secunda urmatoare. si vom reveni la ce a fost in 2009, psd si pd-l isi scot ochii, se bat pe ce a mai ramas de furat si Romania se duce de rapa ca si in anul 2009, cu ilustrul boc. scenariul 2 domnul Leca: daca Basescu iese presedinte, ce face? fura din parlament oportunistii din pnl si psd care vor ciolan si va face o noua majoritate strans unita in jurul iubitului conducator? asta vreti, domnule Leca? luminati-ma. sau va propune premieri pana cand va dizolva parlamentul. alte alegerei, alte certruri, iar intre timp romania se duce pe tobogan. care e alternativa viabila la Johanis, domnule Leca? dati-mi una viabila si il perii si eu pe marinel de acum. promit. nu e vorba de persoane aici, e vorba de destinul nostru, aparent european, de care ne batem joc cu pricepere.
2009-11-24 13:48:47 | Raporteaza
CRIN ANTONESCU E O CURVA DE CACAT!CRIN ANTONESCU E O CURVA DE CACAT!CRIN ANTONESCU E O CURVA DE CACAT!CRIN ANTONESCU E O CURVA DE CACAT!CRIN ANTONESCU E O CURVA DE CACAT!CRIN ANTONESCU E O CURVA DE CACAT!CRIN ANTONESCU E O CURVA DE CACAT!CRIN ANTONESCU E O CURVA DE CACAT!CRIN ANTONESCU E O CURVA DE CACAT!CRIN ANTONESCU E O CURVA DE CACAT!CRIN ANTONESCU E O CURVA DE CACAT!CRIN ANTONESCU E O CURVA DE CACAT!CRIN ANTONESCU E O CURVA DE CACAT!CRIN ANTONESCU E O CURVA DE CACAT!CRIN ANTONESCU E O CURVA DE CACAT!….STAPANUL PATRICIU L-A SCOS LA PRODUS!
2009-11-24 13:50:45 | Raporteaza
referitor la topic: Votati candidatul care este prostanac!
2009-11-24 13:51:57 | Raporteaza
Nu e vorba de a alege raul cel mai mic. Ci pur si simplu, in conditiile date trebuie sa alegem, sa ne gandim, in urmatorii ani cum ar fi mai bine: cu basescu presedinte sau cu geoana. Si ca sa putem lua o decizie buna trebuie sa extindem alegerea la nivel de partid, pentru ca tara asta trebuie sa aiba guvern, ministere, majoritate in parlament (ele nu pot fi conduse de un singur om).
Si cum cel mai antipatic partid din RO este PDL (parerea mea) ghiciti care va fi alegerea.
PDL e antipatic fiindca sunt prea bagaciosi, prea le stiu pe toate, prea disperati dupa putere si pentru dreptate. Si sincer, nu ei detin adevarul si dreptatea in tara asta. Mai sunt si altii…
I-am votat si chiar am crezut in ei din 2004 incoace, insa mi se pare ca incep sa sara calul. Sa mai ia o pauza, sa isi limpezeasca mintile, si ii voi vota peste 3 respectiv 5 ani
2009-11-24 13:52:30 | Raporteaza
Ati vazut cum lucreaza politicienii PSD si PNL si mogulii? De remarcat cine este racolat ….cei cu bube in cap….In acest fel o mana se va spala pe alta! Altfel spus, cu Johannis se vor inchide ochii de cate ori se vor face faradelegisi de acum inainte!! Sa-mi spuneti daca va simtiti in siguranta cu Jojannis cel santajabil si cei care il sprijina…Oricum toti romanii trebuie sa stie…….curentul.ro/200../
2009-11-24 13:53:10 | Raporteaza
Da, daca nu se semneaza PSD-ul va pierde din start majoritatea parlamentara. Din fericire feliile sunt atat de bine impartite incat nu reusesc nicicum de unii singuri. In plus, mai e un motiv pentru care PSD ar trebui sa fie circumspect atunci cand pune mana pe Guvern. Tara e in criza majora iar adevarata fata a problemei se va vedea de-abia dupa alegeri. Guvernul care vine va fi cel mai “batucit” de greve si presiuni sindicale iar reusita sa nu e catusi de putin asigurata. Un esec al guvernarii ar fi dezastruos pentru orice partid care si-a asuma acest curaj, ar fi poate o sinucidere politica precum a taranistilor in 1999-2000. In plus, mai exista un actor important, greu previzibil pentru oricine: Johannis. Omul e foarte linistit aici, ar putea fi ales si reales inca vreo 4-5 mandate de-acum incolo. Nu e avarul monstruos infatisat in cele mai multe descrieri ale opozantilor ci un om la locul sau, cu placeri dintre cele mai umane: cea mai mare pare a fi mersul pe bicicleta (Sibiul beneficiaza de anul trecut de piste speciale pentru biciclisti). N-are mostenitori de pus in functii inalte, n-are afaceri de mangaiat… Daca vine ca si premier nu are altceva in joc decat imaginea proprie. Va spun sigur, atat cat l-am vazut la Sibiu stiu ca orice incercare de a rupe coalitia, orice intruziune va fi rapid demascata si scoasa in fata opiniei publice de catre Johannis. In plus, ce nu stiu cei care negociaza acum, PSD + PNL este ca Johannis nu va veni ca ultima piesa a unui puzzle. El vrea sa aiba intr-adevar ultimul cuvant in privinta colaboratorilor sai, asta a afirmat-o mereu de la prima ipoteza ministeriala a sa. E evident ca pe Sibiu ceea ce a realizat a facut prin oamenii sai, prin cei care a avut incredere, omul nu e “multilateral dezvoltat”. Va fi interesant cum vor fi respectate si conditiile lui Johannis!
2009-11-24 13:53:17 | Raporteaza
Neutralitate in politica nu exista, domnule Leca. Esti fie la putere, fie in opozitie. Daca-l doreati linistit pe Antonescu sa inteleg ca v-a placut majoritatea PSD-PDL. Adevarul e ca dupa un an traim minunat in Romania. Cat despre votul din 6 dec. eu gandesc asa: Basescu si ai lui mi-au pus pistolul la tampla, Geoana si ai lui apar in departare agitand niste bate. Le iau pe rand, acu’ urgenta mea e pistolul, vedem mai tarziu ce facem cu batele.
2009-11-24 13:55:02 | Raporteaza
Domnilor, desi ma consider un cetatean foarte informat, am si eu o intrebare simpla CARE MA FRAMANTA si as vrea sa-mi raspunda cineva, daca stie:
CE ESTE ACEST ASA-NUMIT PROIECT JOHANNIS SI IN CE CONSTA EL MAI EXACT?
Pentru ca se vantura in stanga si in dreapta aceasta sintagma PROIECT JOHANNIS, dar nu stim concret ce reprezinta ea. Ori, poate, ca sa utilizeze in mod abuziv un limbaj pretentios pentru a ameti electoratul, unii politicieni lipesc cuvantul PROIECT de numele unei persoane care ne este sugerata a fi salvatorul natiei romane, un fel de vrajitor, ori de mesia, in ale economiei si politichiei dambovitene. Faptul ca este de etnie germana (neamtz, cum zice mosierul paranoic Dinescu) nu este suficient; mai are nevoie si de sange albastru daca unii doresc a ni-l impune pe post de arbitru…regal.
2009-11-24 13:56:07 | Raporteaza
Mai e un motiv pentru care PSD chiar ar trebui sa inlocuiasca PDL-ul. Atunci cand ai 2 variante pasibile de dictatura cel mai bine e sa o dezradacinezi pe una. Sa faci alternanta. Cu cat lasi mai mult o buruiana sa creasca, cu atat se va intinde mai mult! Iar cum nu le putem starpi pe amandoua, fiindca oamenii muncii de la orase si sate au hotarat altceva (contra a 20-30 RON/votul) cel mai bine ar fi sa incercam sa le facem sa se devoreze una pe cealalta!
2009-11-24 13:57:02 | Raporteaza
Florine, am sa-ti spun doar atat: Sibiul este un “Proiect Johannis”. Cauta pe internet macar poze dinainte de 2000 si de acum si ai sa vezi ce a presupus proiectul Johannis. Nu cereti de la el minuni, nu va asteptati sa fie alchimist, cereti doar sa poata tine piept tuturor acestor interese ce se vor vantura acum, cereti sa fie un alt model de om politic! Asta a aratat pe Sibiu si asta ar trebui sa arate si la Bucuresti. Va reamintesc doar momentul primei sale veniri la negocieri si la cum se alaturau Antonescu si Geaoana, dominati, pe langa el. Johannis nu e atat neamt ca etnie cat e neamt in comportament!
2009-11-24 14:00:22 | Raporteaza
Domnule,
Filozofia dumitale nu face doi bani. Ii dai bataie cu morala candamnandu-l pe Antonescu. Totul se reduce la dilema; Basescu sau Geoana. Daca esti multumit cu cei 5 ani de Basescu, voteaza-l, daca nu voteaza-l pe Geoana. Exista alta alternativa? Nu! Atunci, ce te invarti in jurul cozii? Nu-l vrei nici pe unu nici pe celalat, atunci nu te duce la vot. Simplu! Ce rau a facut Antonescu? El a identificat raul in Basescu si de aceea a ales raul cel mai mic, iar dumneata il condamni pentru asta. Oamenii vor vota asa cum vor vrea ei, nimeni nu ii poate influenta decisiv. Moralitate in politica? Hmm, ma faci sa rad! Ori esti naiv, ori ascunzi ceva.
2009-11-24 14:01:58 | Raporteaza
Din pacate, asta este dilema fiecarui votant liberal, iar solutia cea mai usoara pe care am gasit-o este sa nu ma prezint la vot. Nimeni nu ma mai reprezinta. Nu vreau nici eu sa le ofer legitimitatea mea. Desi voi fi condus in toti acesti ani de Vanghelie, eu voi fi impacat ca nu l-am votat.
2009-11-24 14:02:09 | Raporteaza
Neprezentarea la vot nu este o solutie.Indiferent cine va castiga,tot va fi nevoie de o alianta politica, indiferent care ar fi aceasta, pentru a guverna aceasta tara.Conform sondajelor dinainte de primul tur al alegerilor, banuiam ca se va ajunge aici si eram in dilema. Dar cand vad aceasta agresivitate in limbaj din partea “PDleilor”,trebuie sa-mi fac datoria si sa merg la vot,pentru a nu fi condus de asemenea oameni (banuiesc ca majoritatea a vazut la locul de munca ce schimbari de directori s-au facut in acest an si pe ce criterii).
2009-11-24 14:24:07 | Raporteaza
@viorel. oare chiar a ajuns Johannis Klaus cel mai competent si mai viabil nume care ar putea deveni prim ministru? Dar, sa presupunem ca da. Chiar si in acest caz, am mai spus, mi s-ar fi parut de mult mai mult bun simt sa se intampla ceva de genul.
Ok, fara mine, fara cele 20 de procente nu puteti face guvernul dupa alegeri. V-am injurat si pe unul si pe celalalt. Ia alegeti-va voi care sunteti cel mai bun, pe care il vrea “poporul”, si dupa aia il astept pe ala sa vina la mine, daca vrea, pentru a face un guvern cu vechea si consecventa mea idee – Johannis Klaus.
Cum ar suna asta?
2009-11-24 14:26:21 | Raporteaza
Am cautat pe Google sa fiu sincer, niste fizionomii naziste care s-ar potrivi politicienilor nostri care tocmai se pregatesc sa intre intr-o cardasie demna de noaptea de cristal sau noaptea cutielor lungi.
Geoana, care oricum e expresiv ca un cap de mort, aduce cu sarmantul Goebbels. destul de izbitor.
Parinti, daca vreti sa aveti copii cuminti, daruiti-le de Craciun portretul lui Mircea Geoana.
Care este un mare iubitor de copii.
Cati copii o avea?
2009-11-24 14:36:37 | Raporteaza
Domnule Leca, intr-o lume normala, cu bun simt, ar suna aiurea, dar vazand ce s-a intamplat in ultimul an, ce mai e normal? Fiecare trebuie sa isi joace cartea castigatoare.Antonescu nu a spus sa votezi cu unul sau cu celalalt si a spus foarte clar ca votantii liberali sa voteze cu cine vor.La fel si Geoana, care s-a referit la votantii sai. Nu vi se pare ca este un limbaj comun, de altfel singurul care poate fi in acest moment? (repet ca am trecut foarte greu peste momentul in care trebuia sa accept o intelegere cu PSD)…
2009-11-24 14:38:29 | Raporteaza
@jack_the_ripper: De ce acest limbaj agresiv? Alegerile sunt libere…sau ar trebui sa fie…
2009-11-24 14:43:03 | Raporteaza
Unii vad ca sunt chiar rau intentionati. Toata ziua strigam ca politicienii numai se cearta. Cand insa partidele care chiar reusesc un proiect si se inteleg si repede, dar nu sunt acel partid cu care tinem atunci venim cu fel de fel de intrebari false, parca pana acum numai genii am avut prim ministrii intre care a excelat cuplul Basescu-Boc, care numai intr-un an a facut praf tot ce s-a construit in 12-13 ani. Bine macar ca cu Tariceanu nu i-au reusit toate prostiile, asa am castigat ceva la salar, la pensie pe care acum insa suntem pe cale sa le pierdem. Deci atentie cum votam. Daca suntem suporteri ca la meci s-ar putea sa si pierdem. Si cateodata si la scor.
2009-11-24 15:05:22 | Raporteaza
Raspuns pentru poz. 40
Daca ziceti ca sunteti informat, va rog sa-mi prezentati un proiect tip Johannis al lui Basescu. Proiectul in sine este acela de a reunii toate partidele si minoritatile din parlament cu exceptia PDL, pentru formarea unui Guvern. Pentru aceasta au tot respectul meu pentru ca au reusit sa renunte la orgolii personale, au gasit intelegere intre parti si puncte comune. De ce nu a reusit Basescu, mai ales ca este Presedintele si era sarcina lui de moderator si coagulator. Ziceti ca ceilalti toti sunt rai si el este cel bun. Dar ma intreb intre 6 vecini unul nu se intelege cu niciunul dintre ceilalti, cine este de vina? Si inca ceva, dictatura majoritatii este democratia pe cand dictatura unipersonala este dictatura adevarata.
2009-11-24 15:18:16 | Raporteaza
La ce proiect au ajuns? La proiectul Johannis despre care eu tot intreb ce este si nimeni nu ma lamureste? Care politicieni? Vad ca Relu Fenechiu si Orban sunt locotenentii activi ai lui Crin Antonescu! Apare si fosila de Campeanu astazi, care striga impotriva lui Basescu, dar unii uita ca a stat in CPUN in dreapta lui Ilici doar pentru ciolan! Mai trebuie sa apara informatorul dovedit Quintus si tacamul asa-zis liberal este complet. Oameni buni, voi nu vedeti ca acestia se invart, ca sa schimbe subiectul la modul pur diversionist, in jurul numelui unui posibil premier, dar NOI NE PREGATIM PENTRU ALEGERILE DIN TURUL 2 LA PRESEDINTIE! In Romania nu se fac alegeri pentru premier!!! Reveniti la …REALITATE! Tocmai a aparut ILici la sediul de partid cu sapca liberala pe crestet, in locul sepcii maoiste de ieri! Mao purta asa ceva la meetinguri!
2009-11-24 15:20:16 | Raporteaza
LA REVEDERE NENEA BASESCU!….5(CINCI)ANI TI-A LUAT SA DISTRUGI ACEASTA TARA…NICI GUVERN NU LASI …DA…STIU!…CLASA POLITICA ESTE DE VINA CA NU TI-A VOTAT GUVERNUL PENIBIL …ITI DORESC NUMAI SUCCESURI…DACA MAI RAMANEAI ,ALEGERI ANTICIPATE SCRIA PE ACEASTA TARA SI NE MAI BLAGOSLOVEAI SI CU PRM PRIN PARLAMENT…PA!…DUTE!…NU TE PLANGE NIMENI.
2009-11-24 15:23:13 | Raporteaza
Scuzati, ;a Ilici trebuia sa scriu PALARIA liberala, nu sapca liberala, sapca este MAOISTA!
2009-11-24 15:23:36 | Raporteaza
Cel de la 53, liberal cica, bate campii cu Tzara distrusa! Unde o vezi tu distrusa, ca eu nu port ochelari! Iar corect se scrie DU-TE, deci mai pune mana pe gramatica limbii romane, tovarase vanghelion liberal!
2009-11-24 15:26:27 | Raporteaza
Pentru mine, Johannis nu e decat prelungirea lui Antonescu: prima impresie buna, dezamagire crunta ulterior.
Omul arata bine, se imbraca corect, vorbeste laconic (cica semn de seriozitate). Dar…intrebat daca a citit acordul cu FMI a spus ca nu e de datoria unui prim-ministru sa citeasca acordul cu FMI!! Intrebat cum si-a luat 6 (sase) case in centrul Sibiului in conditiile in care si el si sotia sunt bugetari…s-a facut ca ploua.
Intrebat de planurile de a scoate tara din criza…tace!!
Chiar, ati auzit vreunul dintre voi ceva despre criza, economie, buget, planuri de viitor ale lui Johannis?
E la fel de gaunos si superficial ca si Antonescu iar asta este inadmisibil in aceste vremuri. Lasand la o parte faptul ca il da Geoana la o parte in max 3 luni.
Sa speram ca nu se ajunge la asta, ca Base castiga alegerile, ca vor fi alegeri anticipate, cu PDL la min 40% si, prin redistribuire, la 43%.
E nevoie de politicieni responsabili, cu viziune, cu strategie, cu pregatire si nu de papusi care dau bine pe sticla sau in glumitze si mistouri.
Johannis e omul providential pentru Romania, Negoita e papagalul lui Basescu. Johannis “a facut treaba in Sibiu”, Negoita n-a facut nimic in sect3, Boc nimic in Cluj, Scripcaru nimic in Brasov, Falca nimic in Arad, etc,etc. Cam asa judeca televiziunile. Ratiunea a disparut de mult si partea proasta e ca, nimeni nu pare sa puna accentul pe cata responsbilitate trebuie sa aratam la urne pentru a nu ne parea rau in secunda 2 dupa vot.
2009-11-24 15:26:34 | Raporteaza
Sa-mi explice si mie cineva cum pot avea incredere ca daca Basescu si PDL, “faulteaza” PNL-ul, pot avea incredere ca PSD va fi ditamai ingerul credincios? Ati innebunit cu totii de spuneti asta?
Si apoi, cum de credeti voi ca daca Johannis a facut ce a facut la Sibiu, va fi acelasi lucru daca va fi prim ministru? Dece spuneti ca va aduce fonduri din Germania, cum a adus pt Sibiu? Pai, fratilor, nu-i deloc acelasi lucru! Sibiu a fost oras sasesc, sasii au plecat mai toti, asa ca, el s-a putut bine-mersi lauda in Germania ca uite, intr-un oras majoritat acum, romanesc, a ajuns sa fie ales primar. Sasii lui plecati acolo si cu dorul si dragul Sibiului lor, au facut loby peste tot si au trimis niscaiva fonduri (ca nu s-a dezvoltat numai pe seama fondurilor trimise de ei!). Dar cu Romania credeti ca va fi acelasi lucru?
Ba eu cred ca il vor tine PSD-ul 6 luni la Buc. de unde ii va da un sut undeva sa zboare apoi la SB sau unde va vrea el, si apoi sa-i vad eu pe PNL-isti cum isi rod ungghiile si cum vor afla ca au facut gresala vietii lor ca au adus la putere pe comunisti cu manuta lor! Nu faceti decat sa-i ajutati pe PSD-isti sa prinda radacini de unde sa va chinuiti apoi, alti 20 de ani sa-i smulgeti! Spor la treaba!!!
2009-11-24 15:46:27 | Raporteaza
Mircea Geoană a declarat deja că susţine o formulă guvernamentală construită în jurul lui Klaus Iohannis.Avem nevoie de un Guvern stabil şi competent, care să înceapă cu adevărat lupta împotriva crizei.Klaus Iohannis este un profesionist şi este pregătit să îşi asume o responsabilitate majoră, cum este formarea Guvernului.
2009-11-24 16:01:53 | Raporteaza
Dle Leca
pai si dvs sunteti nitel ipocrit. Nu ati apucat sa votati din motive de aglomeratie la sectiile speciale. Dle draga daca chiar va intereseaza sa votati cum puteti sa fiti pus in situatia de a apela la o sectie speciala? Cum se poate ca un ziarist informat sa nu-si rezolve eventuala problema de rezidenta cu ceva timp inainte de ziua votului pt a nu fi pus in situatia de a nu putea vota?
Iar motivele pt a nu-l vota pe geoana sunt intradevar multe dar orisicat nu ati avut inca “neplacerea” sau “placerea” (depinde de persoana) de a-l avea presedinte in timp ce cazul celalalt este clar, masurabil, cunoscut, clar. Proiectul Johannis este un proiect bun pt Romania, mult mai bun decat Croitoru sau primarul de la 3 a caror echipe contineau o gramada de fosti ministrii deja “picati” de o motiune parlamentara. Ramane de vazut pe cine va avea in guvern Johannis. Proiectul asta poate muri in fasa prin prezentarea unor “loozeri” psdisti si/sau pnlisti. Inca nu stim insa. Ceea ce stim cu certitudine este care sunt ministrii pdl daca basescu ramane presedinte. Si ei nu sunt personalitatile putine precum Aurescu sau Funeriu ci nucleul dur “pdl” deja demonstrat ca incapabil.
2009-11-24 16:26:07 | Raporteaza
CRISTI, ai cumva senzatia ca schimbarile de directori s-au facut numai pe mandat PD-L? Au loc la fiecare schimbare de mandat, fie el PD-L, PSD sau PNL. Ati ramas in pana de idei si acum bate-ti campii in cautare de iepurasi ???
2009-11-24 16:41:50 | Raporteaza
Florin, vai ce amintiri neplacute imi poti provoca! Stii cui i se zicea “fosila” in era postrevolutionara?? Iti spun eu: Corneliu Coposu! Stii de unde e limbajul tau? Nota 10! FSN! Incep deja sa te cred rau intentionat si nu doar un inocent nestiutor, fiindca la fel ca si Coposu, Radu Campeanu este omul care a recladit PNL-ul in Romania. Aud etichete: moguli, oligarhi … astea sunt tipice etichetarilor folosite in 90. Atunci bau-baul era “mosierii”, care chipurile veneau sa ia pamantul doar pentru ei! Asa au fost fentati romanii de Iliescu si acolitii sai iar acum vad ca practica e reluata de cineva care se intituleaza de dreapta!!! Cat lui radragos, am sa-i spun ca Johannis nu vorbeste doar laconic, ci in primul rand corect – asa cum gandeste! A explicat foarte clar ca nu se vrea un premier atotstiutor si ca, de exemplu, acordul cu FMI este in principal treaba Ministerului Economiei! Fiecare sa faca ceea ce e pus sa faca, iar premierul sa fie doar un coordonator. Chiar nu vedeti discreptanta in gandire dintre Boc, cel pus de Basescu si Johannis? Casele lui Johannis nu sunt doar in centrul Sibiului. Daca cineva crede ca primarul Sibiului are o avere incomensurabila il invit sa vada resedinta Johannis din Sibiu. Ii va fi greu sa o gaseasca, fiind picatura la fel cu toate celelalte din jurul ei. Intr-adevar, sta la casa, nu la bloc (acolo a stat intotdeauna), dar oare cati dintre oamenii nostri politici suporta blocul? E cineva atat de naiv incat sa-si inchipuie ca vreun primar din tara asta, aflandu-se in functie, a trait doar din salariu, nu a luat nimic si pentru el? Bagati de seama, Johannis nu e de un mandat-doua….are deja 9 ani in aceasta functie. Iar adevarul major in cazul lui Johannis este ca niciunul dintre dosarele pe care le-a avut impotriva nu l-a gasit vinovat, sunt deja inchise (deci proba e atestata) si, mai ales, chiar si daca ar fi furat 6 case din fondul Sibiului meritul sau este insutit mai mare, a facut mult mai multe pentru oras si pentru cei din jurul sau. Peste toate astea, pe langa meritul de a fi gospodar, Johannis are imensa calitate de a fi demonstrat ca stie sa fie un om politic. La Sibiu au fost in ultimii ani o serie intreaga de oficialitati straine, capete incoronate, cancelari ai Germaniei… Johannis chiar se bucura de o apreciere externa pe care nimeni din Romania nu o are. Ia sa auzim acum contrapartida la asta: Boc, Scripcaru, Negoita??! Independenta lui Johannis ar fi garantata nu numai din interiorul tarii, cat mai ales dinafara ei.. Aceste atuuri si le-a construit singur si cred ca ar trebui sa avem mai mult respect atunci cand vorbim despre Johannis, nu doar ca primar al Sibiului.
2009-11-24 16:44:21 | Raporteaza
Ati innebunit cu Johannis, PSD – PNL au facut un laitmotiv din acest individ. Care este miza jocului? Trebuie sa fie foarte mare, daca PNL a ajuns sa sustina PSD …
2009-11-24 16:46:14 | Raporteaza
Fac un test pentru ca mereu imi rejectati textul pe motiv ca acum nu as mai avea o adresa valida de e-mail!
2009-11-24 17:11:38 | Raporteaza
Mi-a placut articolul, plin de nuante argumentate, nu doar enuntate ca adevaruri absolute (calitatea argumentelor a dus, pina acum, si la comentarii decente, ceea ce nu se prea intimpla prin alte locuri).
Dilema votului (alegerea raului mai mic) a fost, este si va fi eterna in Romania (ca si ipocrizia in politica).
Asteptam, pina la 6 decembrie, si milioanele de argumente impotriva lui Geoana (desi cuvintul Iliescu ar trebui sa fie suficient), pentru ca cele impotriva lui Basescu le tot auzim de ani de zile sau macar enuntul simplu ca daca nu votezi n-ar trebui sa comentezi ceea ce a iesit dupa votul altora.
2009-11-24 17:13:48 | Raporteaza
Mi-ar suna a ceea ce se intampla de 20 ani incoace. Adica eu stau cu mainile in san, las dobitocii sa se bata, apoi deschid taraba si ma vand cui da mai mult. Nu ne asumam niciun gest, asteptam sa vedem ce pica. Eu stiu ca suntem atat de fripti incat suflam in orice iaurt, dar hai sa vedem niste lucruri care au logica si ceva potential bun. Nu spun ca va fi raiul pe pamant, dar poate fi altceva decat voma portocalie care l-a atins pana si pe portarul de gradinita. Sa va povestesc cum directoarea de gradinita i-a sugerat sora-mii ca-i gaseste loc copilului daca mama si tata voteaza corespunzator? Aici nu e vorba doar de Basescu ci de un intreg sistem dement care sta in spatele lui, la fel cu acela al lui Nastase in 2004. Daca nu-l daramam acum s-ar putea sa prinda asa niste radacini incat, mai tarziu, sa fie prea tarziu…
2009-11-24 17:32:49 | Raporteaza
ptr d-ul Leca, poz. 46. mai repet, inca o data, declaratia lui Antonescu de ieri “este exclusa orice colaborare a MEA cu Basescu”. dupa asta, toti basesc-pupistii au sarit la gatul lui, ca tradeaza dreapta, etc, etc. unde a fost incorectitudinea lui, nu inteleg. a afirmat ceea ce a afirmat in toata campania electorala. cat despre proiectul johanis, sa avem un pic de rabdare in zilele astea sa vad ce inseamna. eu n-am zis ca ma arunc legat la ochi sa votez geoana ca mi se vantura numele johanis. sa cercetam intai, apoi sa judecam mai relaxat. de unde aceasta inversunare pdl-ista specifica unor vremuri de care credeam ca au apus? si nu mi-ati raspuns la o intrebare, a-ti omis ori nu aveti un raspuns. daca iese base, ce se va intampla: inca 2-3 luni de lupta cu parlamentul “nenorocit” si dizolvarea lui? apoi alte 2-3 luni ptr alegeri anticipate? in conditiile crizei, in care toata lumea vorbeste de urgenta unui guvern si program viabil? haideti sa ne detasam un pic de partizanate politice si sa iesim un pic din mentalitatea basesciana : cine e cu noi e impotriva noastra. nu antonescu e vinovat ptr ca basescu e “minunat”, dar i-a indeparta pe toti cu care ar putea colabora. sa presupunem ca e minunat, fara pata si prihana. dar cu cine va guverna, cu psd-ul a inchis usile, cu liberalii nu mai zic. acum face iar recurs la popor, crezand ca mai tine ca la referendumul cu suspendarea. poate ca va tine, vom mai sta 6-7 luni fara guver si ne vom duce pe tobogan precum in 2009. succesuri, cum ar zice o “mare” parlamentara europeana, am uitat nr. ei de inmatriculare.
2009-11-24 17:40:53 | Raporteaza
parerea mea este ca nu este ipocrizia nimanui. acest om este politician foarte bun si de aceea este ales de cei care vor castiga prezidentialele, adica de PSD, sa fie priministrul romaniei. credeti ca mai era primarul sibiului daca era o persoana care umbla numai dupa bani, dupa faima…
2009-11-24 17:50:28 | Raporteaza
Pentru AlbuSibiu:
Nu doresc sa iti trezesc amintiri neplacute, dar Campeanu chiar este o fosila care si-a inventat, in urma cu mai bine de un deceniu, un micro-partid numit “PNL Campeanu”, care apare odata la 4-5 ani in campaniile electorale, in rest aflandu-se intr-o foarte lunga “hibernare” politica. Stiu foarte bine cum au aparut liberalii (si cat de liberali sunt ei cu adevarat), stiu foarte bine cat de rapid s-au format diverse “aripioare” iar una dintre ele detine acum o putere economico-financiara imensa: m-am ingrozit in propriul stupid sentiment patriotic atunci cand, IMEDIAT dupa castigarea la Haga a portiunii cuvenite din platoul continental al Marii Negre din zona Insulei Serpilor, am aflat ca liberalul Tariceanu aranjase deja instrainarea acestei bogatii nationale! Cui a dat-o? Nu stiti?
In ce priveste persoana Johannis, el a avut norocul sa primeasca bani multi de la Guvern cu ocazia proiectului (pe bune!) “Sibiu – Capitala europeana”. Doar cu pricepere si spirit de gospodar sas nu facea nimic fara acei bani. Si bunica mea a fost sasoaica (deci am si eu in vene sange german), si eu sunt fizician, dar la 50 de ani am ajuns somer in timpul celui de-al n-spelea mandat al lui nea Nelu Cotrocelu, iar neavand bani nu am putut sa-mi pun nici macar “scartz” termoizolant pe peretii exterior ai apartamentului de la bloc!
In ceea ce il priveste pe regretatul Corneliu Coposu, el a fost si ramane SENIORUL! Nu imi pune in gura cuvinte care nu imi apartin, te rog! Dar in liberali nu am avut incredere niciodata! Acestia nu sunt liberali, sunt liberali “paratzi”, contaminati cu fosti securisti. Mai ramane sa fie chemat pe sticla informatorul dovedit M.I Quintus! Si au mai avut o celebritate informatoare, al carei nume nu il mai pronuntz, pentru ca nu mai este printre noi! Era istoric si a fost dovedit informator al Securitatii ceausiste!
2009-11-24 17:52:23 | Raporteaza
Florine, hai sa vedem de ce a primit bani Johannis. A primit pentru revigorarea orasului. Urma proiectul Sibiu- Capitala Culturala Europeana. Te-ai intrebat cumva oare cum a ajuns Sibiul in postura de a fi capitala culturala? Pentru 2007 fusese ales exclusiv doar Luxemburgul. Johannis a fost cel care a facut ca Sibiul sa fie acceptat alaturi. Sibiul fusese vaduvit in timpul guvernarii PSD de orice urma de fonduri (locurile 35-40 la repartitiile de la buget!). Daca-ti aduci aminte Johannis a fost in 2004 primul politician independent care a fost pro-Basescu. A fost o decizie curajoasa, fiindca daca iesea Nastase Sibiul era pus pe butuci. Asadar, in guvernarea DA Johannis a avut nevoie intr-adevar de fonduri pentru a reface mai ales centrul orasului. Au fost lucrari de foarte mare amploare (aproximativ 1 an a fost rascolit Sibiul), s-a cheltuit mult, dar bine si cu folos. Anul 2007 ne-a prins pregatiti si Sibiul s-a descurcat excelent pentru onoarea ce i s-a facut. Orasul a recapatat potentialul turistic. Cele 2 zone industriale mari pornite mai ales in vremea lui Johannis au inceput si ele sa dea randament. Mai era nevoie de un aeroport dezvoltat pe care-l avem, cu mari costuri si indatorari insa dupa Cluj, Sibiul e al doilea aeroport de provincie din tara.
Sa-ti mai dau niste exemple in favoarea lui Johannis. Mergi in Piata Mare si ai sa vezi in fiecare zi, cand bate ora fixa in Turnul Sfatului cum se deschide bariera de la intrarea in Piata si apare limuzina alba, BMW a Primariei. Un semn de seriozitate. Apoi, nu o data l-am vazut pe Johannis plimbandu-se pe centru, sambata dupa amiaza si inspectand activitatile din oras. Vrei sa vezi vreodata reactia sibienilor atunci cand primarul urca pe scena? Nu, in Sibiu nu curge lapte si miere. Mai sunt multe de facut. Sunt multi bani care se consuma aiurea. Sibiul nu are Centura, Prefectura Sibiului e prea moale iar Guvernele de pana acum au tot amanat finantarea acestui proiect (nu e in aria Primariei!). Poate de-abia la anul sa fie in sfarsit gata, ceva ce asteptam de 20 de ani. Prin Sibiu trec 2 drumuri nationale, DN 1 si DN7, un trafic enorm care transforma orice strada refacuta de Primarie in scrum. Acolo sunt cheltuieli enorme si Sibiul de-abia reuseste sa faca fata aglomeratiei. Exemplu totusi de cum lucreaza colaboratorii lui Johannis? In 2000 situatia nu era asa dezastruoasa. Strazile orasului erau oarecum invechite. Crescand rapid volumul de tranzit cei de la Primarie au venit imediat cu solutii: largiri de strazi, giratorii gandite si facute fie de Primarie fie de catre firmele germane de consultanta pe domeniu. Nu si-a batut joc nimeni de fondurile primite asa cum se cunosc sute de alte contraexemple in tara. Johannis a dovedit ca e un bun administrator al banului public, nu a sponsorizat echipe de fotbal cu sume colosale (cum se face in alte parti) – desi o parte a sibienilor tanjeau dupa asa ceva – nu a pornit proiecte mai mari decat ceea ce era de stricta necesitate (si multe erau si mai sunt!).
PNL-ul, poate ca a fost micropartid dar la alegerile din 1990 si apoi 1992 a fost al doilea partid al tarii. El si PNTCD-ul au reprezentat adevarata opozitie impotriva FSN-ului, cele doua partide au dat Piata Universitatii ca si intreruperea din 1996 a dictaturii ce ni se pregatea. Radu Campeanu are meritul de a se fi inconjurat de oameni de valoare intelectuala, pusi insa mereu in lumina proasta de “partidele popoarelor”. Radu Campeanu este asadar pe aceiasi scara cu Corneliu Coposu, fiecare fiind exponentul unui partid real democratic, cel putin la inceputurile sale. Iar daca ai folosit expresia lipsita de respect de “fosila” pentru unul pica exact asa cum era pe vremuri termenul pentru Coposu. Ti se pare ca daca e batran nu poate gandi, nu poate rationa? De ce aproape toti marii intelectuali ai Romaniei au fost acum, in campanie in spatele lui Antonescu? Sa fie doar o intamplare? De ce voturile celor cu studii superioare s-au dus mai ales la Antonescu, castigator la aceasta categorie?! Atunci cand altceva nu ai sa-i reprosezi unui om ii pui o eticheta, privitoare la felul sau de a fi, de a vorbi sau de a arata.
Tariceanu, Patriciu, Fenechiu ti se par a fi reprezentativi? PDL-ul e cumva imaculat? PSD-ul este? Daca mergem pe principiul asta ar trebui sa-i sustinem toti pe verzi, pe ecologisti….Tu ai auzit macar de Videanu? De Gheara? De Mircea Basescu? Puiu Popovici? Astia ce-s? Ingeri cumva? Cat despre Basescu, eu ce incredere pot avea in promisiunile cuiva care a avut deja un capital de credit din partea mea? L-am votat in 2004, i-am oferit sansa de a demonstra ca e vrednic si a demonstrat…nimic.. Am mai vazut-o pe ilustra sa discipola Raluca Turcan, in Sibiu, venind cu aceiasi neobrazare. A fost deputat de Sibiu din 2004 pana in 2008, nici nu a venit macar pe-aici in tot acest timp, a venit apoi la alegeri cu o campanie bine sustinuta financiar, a luat voturile credulilor iar de atunci crezi ca s-a schimbat ceva? Da, apare mai des in disputele electorale de la nivel central. Sunt satul de ipocriti de astia, vreau oameni care sunt orientati si spre fapte, oameni care au demonstrat ceva, iar Johannis este unul dintre ei.
2009-11-24 18:38:41 | Raporteaza
Daca esti si tu sibian, las-o mai incet cu Johannis! Tot Sibiul stie ca nu-i alb ca lacrima si nici Mesia al Romaniei! Am “inchis” cu totii ochii la ce face pt ca se vede ceva si in oras, dar daca este vorba de “sfintenia” lui, las-o mai moale! Toti liberalii astia care-si fac iluzii cu PSD-ul se vor trezi intr-o zi ca au luat-o in freza rau de tot dar asta si merita daca continua asa! Si apoi, PNL-ul este un partid de incredere? Ma tem ca din toata inversunarea asta care se vede si din jaful pe care l-au facut cand au guvernat cu Tariceanu, sustinuti de PSD, ne dau tot dreptul sa credem ca partidul lui Basescu este CEL MAI PUTIN FURACIOS !!!
2009-11-24 18:39:29 | Raporteaza
Albule, nu-i adevarat ca este meritul lui Johannis ca Sibiul a fost nominalizat pentru Capitala Europeana! Nu esti bien informat sau faci pe prostul! Stii bine ca ne-a rugat sa-i votam sasii lui in consiliu sa poata “lucra” linistit iar noi, am facut acest lucru desi suntem romani, am votat FDGR-ul lui. A si “lucrat” omul, ca si-a umplut de case si de averi toti sasii lui ramasi in Sibiu si Medias! Noi n-am zis nimic ca, cica, a facut si pentru Sibiu! Sa nu uitam cat l-au ajutat si conjuncturile vremurilor in care a fost el primar! Si vrei sa spui ca va face cu Romania ce a facut cu Sibiul? Ti se pare ca este acelasi lucru? Ti se pare ca sunt aceleasi conjuncturi? Nu, romane! Va fi acolo ca sa castige liberalii niscaiva afaceri, cu ajutorul lor si PSD-istii, apoi are sa primeasca, (dupa numai cateva luni), certificatul de nereusita “perioada de proba” si un bilet de avion la Sibiu. PSD-ul nu va accepta niciodata sa fie castigator la presedentie, partid mare fata de PNL si sa se “infrupte” altii!!! Treziti-va visatorilor!!!
2009-11-24 18:49:45 | Raporteaza
@ gero (comentariul 21) Nu stiu de ce s-a creat impresia ca romanii (in speta, politicienii) se inteleg bine fara Basescu… As zice ca se inteleg bine pentru ca exista un dusman comun: Basescu. Mi-as dori sa dispara Basescu si sa asistam toti la o lupta acerba pe ciolan intre PSD si PNL si restul. Proiectul Johannis este un proiect anti-Basescu. Oare nu ne amintim referendumul? Cand s-au unit cei 322 (PSD, PC, PNL, UDMR.. chiar si PRM) sa darame o persoana? Sociologia zice bine: cat timp exista un pericol comun, indivizii se vor asocia sa-l distruga, apoi se vor disocia….
2009-11-24 19:10:28 | Raporteaza
Pt cetateanul (50):
Nu fi naiv omule! Ce alianta de “toate” partidele? O crezi pe vecie? Si cica: “uniti, sa scoata tara din criza”! Ati innebunit sau santeti prosti de-a binelea?! Astia fac alianta sa treaca puntea la ciolan! Dupa aia, sa vezi frate lupte!
Mai vedem noi cine-i treaz si cine viseaza, in cel mai scurt timp! Numai sa nu va pare rau multi ani de aici inainte si sa nu plateasca facturile copiii vostri!
2009-11-24 19:14:16 | Raporteaza
Corect, Adi! (72)
2009-11-24 19:15:47 | Raporteaza
Offf, Doamne! Am ajuns iarasi la argumentul lui “eu stiu mai bine”. Daca vreti sa contraziceti, faceti-o cu fapte, cu acte, cu dovezi. Deci nu e meritul lui Johannis ca a apropiat relatiile dintre Luxemburg si Sibiu? Dar cum s-au intamplat atunci faptele, ia sa auzim! Sasii s-au umplut de case….hai sa auzim: “Cine, ce, cat”. Apropo, am o rugaminte: sa nu citati Justitiarul Sibiu fiindca n-ati vazut niciodata cum arata acea hartie igienica. Pana si Romania Mare e mai stimabila decat acel asa-zis ziar! Asadar, baieti, eu am spus multe si astept sa fiu contrazis: cu fapte, nu cu pareri si impresii. Pana una-alta sunt 3 actori: PNL, PSD, PDL. 3 combinari posibile. 2 au esuat, PNL+PDL si PDL + PSD (apropo stiati ca si voi ati facut echipa cu Hrebe et. comp.?) acum ar fi timpul sa fie si a treia. Nu va faceti iluzii ca daca va iesi Basescu presedinte majoritatea parlamentara se va da batuta. Exista inca o separare a puterilor in stat si macar o data in viata Basescu va trebui sa invete sa conlucreze de pe pozitii de egalitate….
2009-11-24 19:16:47 | Raporteaza
Mircea Geoană a declarat deja că susţine o formulă guvernamentală construită în jurul lui Klaus Iohannis.Avem nevoie de un Guvern stabil şi competent, care să înceapă cu adevărat lupta împotriva crizei. Klaus Iohannis este un profesionist şi este pregătit să îşi asume o responsabilitate majoră, cum este formare Guvernului……..MIRCEA GEOANA PRESEDINTE
2009-11-24 19:57:51 | Raporteaza
Closca o tzine gaia-matzu cu Johannis iar noi avem acusi turul 2 la alegeri PREZIDENTIALE! Asta este chestiunea zilei! Si nu mai faceti galerie ca la fotbal unui candidat sau altuia!
2009-11-24 20:15:29 | Raporteaza
Herr Albu, in sfarsit ti-a cazut masca! Asta-i adevarata ta fata de “curs balele dupa ciolan”, nu politica ce ne-o faceai mai inainte! Si nu vorbi de acte, ca nu s-a depus nici un dosar in justitie fara acte, impotriva sasului! Si care-s pozitiile alea de egalitate? Judecatori cu hoti?
2009-11-24 20:21:14 | Raporteaza
JOHANNIS, VINO LA BUCURESTI, PUN PARIU CA NU REZISTI DECAT DOI ANI!
2009-11-24 21:03:31 | Raporteaza
Eu ma gandesc ca as prefera-o pe Udrea, e “buna” – toti prietenii mei barbati sunt de acord – , sigur vorbeste mult mai coerent decat vanghelie, si este si mai diplomata.
Ma inspaimata gandul ca poate intr-o dimineatza, vanghelie o sa vrea sa ajunga Ministru la Educatie; nepotica mea e clasa a-IV-, o sa vreau si eu sa fac copii si dilema mea este …. in ce tara sa-i duc la scoala??? Putem sa vedem ce inseamna PSD pt noi, romanii de rand? Si de aceea imi este si mai greu sa inteleg, ce cauta Antonescu la masa cu ei ??? Se intampla ceva in tara asta …
2009-11-24 21:29:57 | Raporteaza
S-a dovedit ca pentru coalitia de la Grivco vointa poporului nu conteaza. Bratienii se rasucesc in mormant cand vad ca liberalul lor, Crin Antonescu i-a vandut la comunisti. Sustinerea de catre PNL a lui Geoana inseamna ca revolutia din 89 a avut loc degeaba. Dupa 20 de ani revine Ceausescu prin Geoana, Iliescu, Nastase si Antonescu.
2009-11-24 22:07:44 | Raporteaza
PhoenixD: Sunt de acord ca s-au facut schimbari de directori si inainte, dar nu ca acum, o data la 3 luni, ultima data fiind doar in 2 saptamani.Poate unora le convine, dar instabilitatea nu duce la nimic bun.Inainte se schimbau la 4 ani…Asta a caracterizat aceasta guvernare, care sper sa nu mai fie vreodata la putere!Au mai spus si altii ca din cauza schimbarilor, ti-e frica sa spui de ce parte esti…oare de ce?
2009-11-25 07:41:49 | Raporteaza
Iata cum noaptea de 23 noiembrie intra inca o data in istorie la distanta de peste 350 de ani.
“L’an de grâce 1654, (à 31 ans).
Lundi, 23 novembre, jour de saint Clément, pape et martyr et autres au martyrologe,
Veille de saint Chrysogone, martyr, et autres.
Depuis environ 10 heures et demie du soir jusques environ minuit et demi,
Feu.
«Dieu d’Abraham, Dieu d’Isaac, Dieu de Jacob» non des philosophes et des savants
Certitude. Certitude. Sentiment. Joie. Paix.
Dieu de Jésus-Christ.
[...]
Amen.”
a fost Blaise Pascal, Pensee, 1654.
Precum Blaise Pascal si Crinul nostru a avut o noapte teribila de luni, 23 noiembrie, in care s-a convertit la o noua credinta. In 1654 Pascal renunta la dumnezeul filozofilor si al savantilor, la toate principiile care il calauzisera pana atunci si adera cu toata fiinta sa la dumnezeul absurd al lui Abraham si Tertulian. Intr-un sens, ceea ce ne cere Crin azi, e cam acelasi lucru: sa aderam si noi la Ilievscu, Nastase si Vanghelie … sa sa nu mai zic de Geoana.
“Indoiala. Ipocrizie. Sentiment. Perversitate. Noapte. Duplicitate. Djuvara. Tudor Chirila. Vanghelie. Nu. [...] Indoiala. Traian Basescu. [...] Pace. Bun-simt. Certitudine… Mircea Goana!”
este Crin Antonescu, 2009.
2009-11-25 10:31:36 | Raporteaza
si daca pica la investitura guvernul johannis?cine numeste noul premier?psd …e… de la sine inteles!si pnl?
2009-11-25 12:50:58 | Raporteaza
Antonescu trebuia sa se retraga din cursa complet. Asta ii salva demnitatea. Il uraste visceral pe Basescu, ca o feciora folosita si parasita si pretinde ca e iberal. Deci trebuia sa realizeze ca politica actuala l-a exclus si sa lase libertatea alegatorilor. Trebuia sa sa adreseze alegatorilor astfel: Vom face coalitie cu invingatorul acestor alegeri pentru ca numai atunci se va fi vazut vointa poporului, cu riscul de a ramane pe langa carutza.
2009-11-25 16:10:38 | Raporteaza
Uite un interviu a lui Iohanis dat in germana, ca sa se vada ce gandeste el. Nu ce debiteaza altii in numele lui.
welt.de/die-wel../
DIE WELT: Warum? Werden die Parteien, die Sie als Parteilosen nominiert haben, nach der Wahl dann doch lieber einen ihrer eigenen Leute zum Premier küren?
Johannis: Ja, das erwarte ich – und ich finde das eigentlich auch korrekt. Als ich Mitte Oktober nominiert wurde, hatten wir eine Notsituation. Ich bin nach wie vor der Meinung, dass diese Krise für eine gewisse Übergangszeit durch eine von mir geführte Regierung von Technokraten gut hätte überwunden werden können. Das war damals mein Vorschlag. Nach der Wahl dürfte hingegen eine politische Regierung mit einem politischen Premier eine normale Lösung darstellen. Und das bin ich nun einmal nicht.
2009-11-26 18:11:13 | Raporteaza