RSS Feed

Între moguli şi populism, riscăm o revoluţie portocalie?

vezi toate articolele de
07 Feb 2010 la 10:30 92 comentarii 1605 vizualizari.

Închipuiţi-vă o luptă electorală în care sunt implicaţi zece moguli, nu doar trei, într-o ţară dezamăgită de rezultatele guvernării portocalii şi îndatorată până peste cap la FMI. Închipuiţi-vă că aceşti zece moguli nu sprijină toţi acelaşi candidat, ci că s-au împărţit în două tabere, fiecare punându-şi miliardele, televiziunile şi ziarele în sprijinul preferatului. Închipuiţi-vă o ţară divizată în două: estul, sărac, preferă un candidat, în timp ce vestul, mai cosmopolit, preferă altul. Cam aşa se desfăşoară alegerile prezidenţiale de astăzi din Ucraina, cu oarece asemănări cu campania de la noi, dar şi cu foarte multe diferenţe.

Problema este că mâine s-ar putea să ne confruntăm cu o nouă revoluţie portocalie peste graniţă. Aşa ameninţă Iulia Timoşenko, că va scoate lumea în stradă dacă va pierde alegerile. Diferenţa faţă de ceea ce se întâmpla în urmă cu cinci ani este că portocaliii nu se mai bucură de sprijinul masiv de altă dată, după ce au dus de râpă economia ucraineană. Iar statele occidentale nu mai sunt nici ele dispuse să sprijine o astfel de mişcare. Profundul clivaj politic din Ucraina ar putea conduce, deci, chiar şi la conflicte violente de stradă.  Nici pentru noi nu ar fi comodă o astfel de situaţie incendiară peste graniţă.

Dacă Iulia Timoşenko rămâne preferata vestului pro-european, fostul înfrânt al revoluţiei portocalii, Viktor Ianukovici, este susţinut de aproape toată populaţia rusă sau rusofilă din estul ţării. Ianukovici, de altfel, a învăţat limba ucraineană de-abia când a căpătat o funcţie importantă în stat. Pentru el, limba maternă este rusa, la care recurge de fiecare dată când are de explicat ceva mai complicat. Deşi e văzut în continuare drept “omul Moscovei”, Ianukovici promite să păstreze drumul Ucrainei către legături cât mai strânse cu Uniunea Europeană. Are de partea sa pe cel mai bogat om din Europa (conform Forbes), Rinat Ahmetov, deţinătorul a 21 de miliarde de dolari. Ianukovici are, din punctul de vedere al interesului naţional al României, un avantaj. El este cel care garantează drepturile minorităţilor naţionale din Ucraina. Străduindu-se să acorde cât mai multe drepturi minorităţii ruse, este forţat să le acorde şi importantei minorităţi române din ţară. Cei 400.000 de români din Ucraina vor avea în sfârşitul dreptul de a-şi folosi limba maternă în şcoli şi instituţii. De altfel, Ianukovici este preferatul minorităţii româneşti din Ucraina, aceasta având şi reprezentanţi în Parlament aleşi pe listele Partidului Regiunilor.

De partea cealaltă, Timoşenko agită discursul naţionalist ucrainean, relaţia cu România căzând şi ea victimă populismului. Săptămâna trecută, prinţesa gazului ameninţa că va cere revizuirea verdictului în procesul privind platoul continental al Mării Negre, proces câştigat, practic, de România, la Curtea Internaţională de Justiţie. Am explicat aici de ce o astfel de revizuire este imposibilă, fiind vorba doar de un discurs populist. De altfel, Timoşenko a adoptat o politică populistă pe întreaga durată a mandatului său: a scăzut arbitrar preţul la carne, de exemplu, sau la alte produse de larg consum.

Oricine ar câştiga, însă, alegerile prezidenţiale de azi, vor fi mult mai puţine probleme în livrarea de gaz rusesc către Europa. Ianukovici este “omul Moscovei”, iar Timoşenko este, mai nou, foarte bună prietenă cu Putin, cu care a negociat preţul gazelor pentru Ucraina, în ciuda preşedintelui în funcţie, Viktor Iuşcenko.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

Etichete: ,


92 comments
  • 1

    Aceasta Ioana D’Arkova a Kievului ar trebui sa se zbata sa bage oamenii in case, nu sa-i scoata in strada, ca iarna e departe de a se fi sfarsit. Vom afla cine castiga cand se va descoperi care dintre ei s-a dus la Ahmetov sa se relaxeze inainte de intalnirea finala.

  • 2

    @DS Popa Nu cred ca poate egala cineva performanta lui Geoana in materie de relaxare la moguli :D

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 11:00:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    @Laura Cernahoschi: Nu ca Ianukovici ar fi f’un urat, dar daca as fi mogul toxic m-as ruga la Al de Sus sa vina la relaxare tarzie madam Timosenko. :)

  • 4

    @DS Popa Mda, numai ca vezi, madame cu cozonacul pe cap (ca sa citez un cititor) nu e chiar la prima tinerete. Desi, intr-adevar, fata de Ianukovici…Interesant e ca amandoi au niste freze inconfundabile :)

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 11:13:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    Toata lumea care a iesit din comunism are mentalitatea de t u r m a ,depinde de cine se ataseaza ! In comunism au uitat sa mai gandeasca si acum asteapta sa gandeasca altcineva ptr. ei si sa-i conduca !

    corbul
    2010-02-07 11:16:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    Cu speranta ca e doar o doza mare de demagagogie,sa vedem cine topaie diseara.Sau cine cere renumararea voturilor.
    Altfel,cred ca aceasta”Ionana D`Arkova” a stepeler poate sa devina,ca presedinte,o dulce Ileana Cosanzeana :)

    val_one
    2010-02-07 11:23:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    @val_one Da, e foarte multa demagogie. Oricum, dupa alegeri, nu vor avea o marja foarte mare de manevra, oricine va castiga…

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 11:24:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    @Laura Cernahoschi: pe asta ma bazez si eu,in optimismul meu.Sper sa nu fiu naiv.

    val_one
    2010-02-07 11:27:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    Daca e adevarata povestea cu minoritatile atunci ” Hai Ianukovici!!!”, daca nu “Hai Iulia!!! pentru ca e gagică faină. Putin o place ca femeie, nu ca și politician :-)

  • 10

    @Andu: adica,sa aiba si el blonda lui? :)

    val_one
    2010-02-07 11:40:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    @Andu Cred ca Putin nu are astfel de sentimente, e androidul politic perfect :)

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 11:40:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    @val_one Pai, se spunea ca are o gimnasta, deja :)

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 11:44:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    Imi place tema articolului ca si concluzia la care ai ajuns. Si anume aceea ca din robinetul la gaze se regleaza politica externa a fostelor state comuniste (inclusiv Romania).
    Iar povestea aia, pentru creiere spalate, cu legaturile transcedentale ale lui Geoana cu Moscova mi se pare super penibila si ipocrita, la fel cum e intregul regim aflat in prezent la conducerea tzarii noastre.

  • 14

    @Laura Cernahoschi: zau ca pare un android,un cyborg.Oricum,mi-mi da impresia a fi cel mai eficient si consecvent lider politic.O sa fac o glumita.Ar fi fost modelul perfect pentru Hitler,arianul pur,supraomul :)

    val_one
    2010-02-07 11:47:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    @val_one Plus ca are centura neagra la judo :D

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 11:48:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    @Cris Da, e cam exagerat batutul monezii pe legatura dintre Geoana si Moscova. Pe cat pariu ca si daca Geoana castiga alegerile, tot aveam scut american in Romanica? :D

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 11:49:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    @Laura Cernahoschi: …apropos de androidul perfect, ce-ai zice daca la tura urmatoare de ajutoare sociale (ulei, zahar faina si poze) acordate romanilor sub pretextul alegerilor ne-am trezi cu formula Boc presedinte si Base prim-ministru?

  • 18

    @Laura Cernahoschi: si mai are si umor,mai taios ca o katana.Indescifrabil,ca un sfinx.Eu ii atribui meritul de a fi un factor de stabilitate mondiala,poate ca Mama Rusia nu pote fi condusa altfel.

    val_one
    2010-02-07 11:55:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    @DS Popa Foarte posibil. Ar insemna ca au invatat de la maestri. Dupa care schimba si constitutia, ca premierul sa aiba mai multe puteri.. :D
    @val_one Ei, sa nu exageram! Putea fi cineva mai cooperant la putere in Rusia…

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 11:57:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    nu stiu daca o revolutie implica alt risc decat revolutia insasi; lordul russel spunea ca toate revolutiile au reusit sa schimbe lumea, din pacate nici una inca nu a reusit sa o imbunatateasca…

  • 21

    O sa iasa presedinte Ianukovici, desi Putin si-ar fi dorit sa castige Iulia. L-am vazut cand s-au intilnit la Moscova: o sorbea din ochi, da Iulia nimic nimic, serioasă serioasă :-)

  • 22

    @val_one

    Putin ar fi fost modelul perfect pentru Hitler,arianul pur,supraomul.”

    :)

    mac gregor
    2010-02-07 12:08:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    @ 16 Laura Cernahoschi:

    “Pe cat pariu ca si daca Geoana castiga alegerile, tot aveam scut american in Romanica?”

    Sunt convins de asta, la fel cum sunt convins ca le-am dat un prilej beton rusilor sa pandeasca tot timpul momentul cand ne vom aplica dupa sapun.

  • 24

    @Cris Da, numai ca acum suntem “America’s bitch”, daca tot vorbim in termeni de jail romance. Ne apara americanii la duş :D

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 12:15:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    @Laura Cernahoschi: acum,fara gluma,asa,pentru noi,profanii,cine e ami ajantajos pentru noi in contextul actual?Timoshenko,sau Ianukovici?Din ce mi-aduc aminte de acum patru ani,Ianukovici pare “omul negru”.Sa fi fost presa germana de vina?Eu acolo am “prins” revolutia portocalie.

  • 26

    @ 24 Laura Cernahoschi:

    Sigur ca da.
    Sunt convins ca Obama are transpiratii reci, de grija sa nu intre tancurile / rachetele sovietice in Romania.

  • 27

    @mac gregor: ironia soartei sau razbunarea istoriei :)

  • 28

    Numai ca Timosenko nu mai este de mult din “tabara portocalie” ci este la fel ca si Ianukovici . Doar ca ea incearca sa beneficieze de imaginea pe care a avut-o pe vremea revolutiei portocalii , pentru a mai castiga niste procente.
    Iar daca pierde crezi ca va fi vreo revolutie ?

  • 29

    @val_one Pai, depinde din ce punct de vedere privesti. Asa, geostrategic, e mai buna Timosenko, dar pentru romanii din Ucraina, e mai bun Ianukovici. Si, oricum, acum cinci ani eram convinsi ca Iuscenko va fi mana cereasca si ai vazut cum s-a purtat cu Romania…Deci, you never know!

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 12:21:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 30

    @Cris Dar soarta bazelor lor din Romania si a viitorului scut de pe teritoriul nostru crezi ca il va interesa? deja am impresia ca vrei doar sa fii un Gica-contra…

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 12:22:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 31

    @radu ai dreptate. Nu stiu daca va avea forta sa scoata lumea in strada. Mai ales pe gerul asta :)

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 12:22:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 32

    @Laura Cernahoschi: daca nu ajungem la Boc-Basescu,unde-i sarea si piperul? ;)

    val_one
    2010-02-07 12:26:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    Numai ca Timosenko nu mai e de mult in tabara portocalie , ci doar incearca sa para si sa se foloseasca de imaginea revolutiei portocalii pentru a castiga niste procente. Are un discurs mai mult decat populist , un discurs demagogic.
    Chiar crezi ca daca pierde va fi vreo revolutie ?

  • 34

    @radu ti-am raspuns, deja :)

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 12:28:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    Coincidenta sau nu,suntem si noi sub cod portocaliu :)
    Meteo,evident.

    val_one
    2010-02-07 12:29:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 36

    @val_one Da, dar are dreptate DS Popa. Nu m-ar mira!

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 12:29:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 37

    Draga @Cris, suntem in NATO si UE, in dușul de care vorbesti rușii vor fi preocupati de propriul funduleț :-)

  • 38

    @Laura Cernahoschi: alternanta a la russe? ;)

    val_one
    2010-02-07 12:32:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 39

    @Laura: nu e vorba de ger ,la ei e mereu frig iarna si imi amintesc ca urmaream imaginile de pe vremea revolutiei portocalii si era foarte frig , dar oamenii stateau cu corturile puse pe zapada si se servea ceai fierbinte , vodka ,dupa caz.
    Insa banuiesc ca nu va putea scoate oameni in strada pentru ca multi isi vor da seama ca e un fake.

  • 40

    @val_one sau de boeuf? ;)

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 12:33:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 41

    @radu nu mai au motivatia suficienta pentru a indura frigul, ca acum cinci ani. Au vazut ca Yulia nu a fost tocmai ceea ce promitea sa fie

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 12:34:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 42

    @ 37 Andu:

    “Draga @Cris, suntem in NATO si UE, in dușul de care vorbesti rușii vor fi preocupati de propriul funduleț”

    Asta daca nu cumva se termina brusc apa calda.

  • 43

    @Laura Cernahoschi:

    “Dar soarta bazelor lor din Romania si a viitorului scut de pe teritoriul nostru crezi ca il vor interesa?”

    Avand in vedere numarul de hoti de fier vechi din Romania, care le-ar puteaa demonta jucariile, cu siguranta.

  • 44

    Ramane si aspectul “para”.Poate aflam,poate nu daca este si un duel cu flacari(culoarea nu e relevanta) :)

    val_one
    2010-02-07 12:39:31 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 45

    @corbul: Ei, ce să spun! Parcă numai cei ieșiți din comunism sunt turmă; ăia din Vest or fi altceva. Dresați și formatați. Nicio putere nu are interesul ca majoritari să fie cei care gândesc.

    marius v
    2010-02-07 12:43:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 46

    Sinceri sa fim, electoratul ucrainean seamana mult cu cel romanesc de acum vreo 15-16 ani; Timosenko revizuieste frontiera precum un personaj local organiza executii pe stadioane. Amintiti-va ca respectivul organizator al festivalurilor de tir a ajuns in finala. Cine il mai crede acum pe primul antimafiot al natiunii? Probabil ca nici macar Ghita Funar.

  • 47

    Laura,

    Eu cred ca principalul risc la adresa romanilor este sa moara de foame si / sau de prostie inainte sa intre rusii cu tancurile sau sa trimita iranienii vreo racheta.

    Dar cum pe dealurile patriei nu se mai cultiva de mult vita de vie, poate ca e o idee buna sa plantam niste rachete, cu conditia sa fie cu botul in jos, ca sa nu fie indreptate impotriva Rusiei.

    Sunt convins ca rusii ne-au inteles pe deplin de ce am acceptat “cracanati” proiectul sistemului antiracheta, si ne-au iertat deja.

  • 48

    @DS Popa: se pare ca demagogia ramane arma cea mai eficienta in competitia electorala.Nu doar la noi.

    val_one
    2010-02-07 12:59:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 49

    Draga @Cris, daca se termina apa caldă ne spalam cu apă rece, că suntem bărbați :-)

  • 50

    Mai, fetito, cam cine te crezi tu, de-ti dai cu parerea in toate domeniile? Toti cei care scrieti pe acest site sunteti niste frustrati care isi revarsa neputinta si nestiinta de a avea o meserie, de a-si gasi un loc de munca oneste. Toti sunteti niste paranoici care-si permit sa-i critice pe toti, dar nu realizeaza cat sunt de incapabili. Cine spune ca se pricepe la toatee, de fapt nu se pricepe sa faca nimic .

    Demetra
    2010-02-07 13:04:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 51

    @Demetra: pe bune? ;)

    val_one
    2010-02-07 13:06:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 52

    Ae fi poate mai bine sa castige alegerile din Ucraina Ianukovici pentru noi romani care avem probleme cu Basarabia.
    Ucraina este o gaura neagra sa nu fiu cinic trebuie indiferent cine castiga alegerile lasati pe mana rusilor,banii occidentalilor si americanilor trebuie redirectionati spre alte zone cum ar fi Republica Moldova consolidate fortele politice euroatlantice.
    Ucraina este “Blana de Leopard”minoritatea rusa are comunitati pe intreg teritoriu vor fi probleme si in viitor.Cu bani occidentalilor Ucraina doreste sa fie mare putere europeana sa munceasca contribuabili din U.E.printre care si noi romani.

  • 53

    @Demetra :D Multumesc, m-ai facut sa rad…Inteleg ca esti din categoria care striga pe strazi “Noi muncim, nu gandim!”

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 13:13:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 54

    Draga @Demetra, stii ce frumos ninge afară, ce cauți tu aici, cu oamenii mari? :-)

  • 55

    @Demetra: Nu ne pricepem la nimic. Ne place de Laura. Pentru unii este o Elena Udrea fara “cocos”, iar pentru altii este o Iulia Timoşenko “putin” mai accesibila.

  • 56

    @Laura Cernahoschi, andu, hai sa ne dam cu parerea cine ar putea fi Demetra. Stiu, imi veti spune ca este o zeita din Pantheonul Greciei antice, corespondenta zeitei romane Ceres. :) Eu fac prima incercare: sa fie cumva presedinta Norvegiei?

  • 57

    @DS Popa Eu cred ca e Ion Iliescu!

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 13:55:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 58

    @DS Popa: cum vedem,pentru unii,viata e trista.Un pic de intelegere si compasiune…

    val_one
    2010-02-07 13:56:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 59

    @Laura: si viespea fiind…ah,da ;)

    val_one
    2010-02-07 14:00:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 60

    @val_one care viespe?

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 14:02:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 61

    @Laura:aia care-l sacaia pe Ion Iliescu.

    val_one
    2010-02-07 14:04:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    Corina :)

    val_one
    2010-02-07 14:05:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 63

    @val_one aaaaa! da! Sunt povesti atat de vechi… :)

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 14:06:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 64

    Oricum Timosenko asta pare nesincera , ipocrita , Ianukovici macar este el insusi .

  • 65

    @Laura Cernahoschi: :) stiu…

    val_one
    2010-02-07 14:07:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 66

    @ 49 Demetra:

    O doamna din piata era intrebata, mai deunazi, de un reporter, ce parere are de tinerele fete, “fara servici”, care la angajare sunt puse sa-si faca, pe loc, Curriculum vitae.
    Doamna din piata raspundea fara sa ezite: “Niste curve, sa le fie rusine! La munca!”

  • 67

    Cred ca va castiga Ianucovici.

    Nasol, pentru ca se repeta scenariul cu Iliescu dupa Milica.

    Nasol de doua ori, pentru ca nu stim daca Ianukovici nu va pune saua pe Ucraina mai bine decat Nastase, adica pe vreo 10 ani.

    Nasol de trei ori, pentru ca vom putea vedea niste mineriade daca Timosenko nu accepta rezultatul unor alegeri libere.(Am inteles ca minoritatea rusa este majoritara in bazinele miniere lovite dur de somaj).

    mac gregor
    2010-02-07 14:21:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 68

    @radu: atentie la consecventa in politica.Poate ca e daunatoare,uneori.Flexibilitatea e de preferat.

    val_one
    2010-02-07 14:22:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 69

    @Demetra e Andrei Pleșu, care a facut pariu cu Patapievici că nu ghicește nimeni. Te-am prins Andrei :-)

  • 70

    @Andu Si daca e Tismaneanu?

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 14:31:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 71

    @Laura, Tismaneanu nu are simțul umorului :-)

  • 72

    @Andu: psihanalistii spun cu mana pe inima ca totul se explica prin traumele copilariei.Adica,e pe baza de parinti ;)

    val_one
    2010-02-07 14:39:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 73

    @Andu OK, OK, Plesu sa fie, atunci :)

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 14:48:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 74

    @val_one Right :-) @Demetra a intrat deja in folclor. ” a vorbit ca o demetră” va fi sinonim cu “a vorbit ca să nu tacă” :-)

  • 75

    @Andu N-as fi tocmai de acord! Iti dai seama ca sunt multi in tara asta care gandesc asa?

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 14:59:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 76

    Eu cred ca este Aura Vasile. Se cunoaste presiunea cu, care cocul apasa creierul.

  • 77

    @Andu: eu i-as recomanda niste vizite la Madame Blogary.O buna terapie pentru glanda umorului

    val_one
    2010-02-07 15:04:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 78

    @Laura:sper ca nu e cu banat sugestia mea :)

    val_one
    2010-02-07 15:06:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 79

    @val_one Ete, na! :D

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 15:06:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 80

    @Laura:nu vreau sa fac reclama involuntara.

    val_one
    2010-02-07 15:07:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 81

    @val_one Pai, ai facut reclama la mine pe blog, marca banul! :D

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 15:09:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 82

    La CNN, King Abdullah II al Iordaniei. A albit

  • 83

    @Laura: corect,dar nu ma pot abtine.Oricum,acolo e alta liga,eu nu ma incadrez ;)

    val_one
    2010-02-07 15:16:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 84

    @24Laura Cernahoschi
    Probabail ca stii mai bine decat mine ca americanii nu apara pe nimeni fara un interes propriu !
    Avand in vedere ca suntem la inceputul lui 2010 si scutul are ca termen de amplasare pana in in 2015 , cred ca amplasarea sa este al doilea obiectiv urmarit ,primul fiind reactiile la anuntul facut.
    2012 se afla ntre 2010 si 2015 ??

    Victoras
    2010-02-07 15:32:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 85

    @Victoras: mai precis,data de 21-12-12,nu ;)

    val_one
    2010-02-07 15:33:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 86

    Sa revenim și să încheiem; In mod normal @Demetra nu avea cum să ajungă aici. Cred ca a trimis-o cineva, la fel cum îi trimit talibanii pe amărâții âia care se aruncă în aer în locuri aglomerate

  • 87

    @val_one:
    N-am mai precizat fiindca stiam ca o cunoasteti.Esti pregatit ? Mie imi pare rau ca nu mai pot fi alegeri in 2014 ! Dar bine ca prindem Euro 2012 din Franta !

    Victoras
    2010-02-07 15:47:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 88

    @Victoras: si ce,ar trebui sa ne intristam chiar din orice fleac? :)

    val_one
    2010-02-07 15:51:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 89

    eheeeh… unul e aliodor pe lumea asta…

  • 90

    @aliodor manolea Si? Ai combatut si in Ucraina?

    Laura Cernahoschi
    2010-02-07 17:24:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 91

    @aliodor manolea: mai bine ne-ai fi spus pe cine ai ajutat,sa nu mai asteptam pana diseara :)

    val_one
    2010-02-07 17:30:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 92

    Ai dreptate ,alegerile din Ucraina seamana cu cele din Romania.Ianukovici=Geoana domina in estul sarac si rusofon iar Timosenko=Antonescu domina la prostimea hermafrodita si tembelizata (restu lumii ,adica).Asa era si in Romanica daca Ardealul era in Imperiu.La ora asta Vanghele va era Prim Ministru iar Mihaela Geoana va parlea cu flacara violeta !Altfel , scrii foarte bine ,frumoaso!

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

alegeri alex mazilu antonescu aur basescu Becali blaga blog Blogviu interviu BNR Boc BOR campanie candidatura catalin voicu cluj concert cristian preda criticatac criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu Elena Udrea experiment Facebook film FMI fotbal guvern humanitas Iliescu instantanee internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie Parlamentul European pd-l PDL Plesu pnl Polirom ponta protest psd radu duda riscograma rmgc romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate sondaj steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR uichendist.ro usl Vanghelie Vasile Blaga Videanu

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!