![]() | Ipocriții din Sectorul 1vezi toate articolele de Laurentiu Matei29 Dec 2009 la 13:08 61 comentarii 2977 vizualizari. |
În colegiul lui Bogdan Olteanu din Sectorul 1 se țin alegeri pe motiv că “luminăția sa” a dispărut subit (mă folosesc de această paranteză să întreb dacă cei de la BNR îi interzic și să scrie pe blog).
Și dacă avem alegeri, avem scandal. Partidele mari îl alimentează din plin, presa și blogărimea pun gaz pe foc. Pe de o parte PD-L iese la atac cu Honorius Prigoană, a cărui singură calitate se spune că e că e fiul lui Prigoană ăl bătrân. De cealaltă parte, PNL și PSD au găsit de cuviință să susțină ambele același candidat, că doar ne-a spus Antonescu că fac opoziție separat și fiecare merge pe drumul său.
Cum printul e pe moarte și nu mai pot curge râuri de cerneală, curg fluvii de megaocteți pe net. Dar vai, dar cum, meritam candidați mai buni, ce partide de rahat, nu se poate așa ceva! Noi vrem tineri, dar nu chiar așa tineri și oricum nu pe ăsta școlit în America pe banii lu’ tac’su, noi vrem unul din clasa muncitoare, tânăr frumos și deștept.
Aș face un pariu. Va candida și Remus Cernea, candidatul anti-sistem perfect pentru cei dezamăgiți. Poate președinția era o pălărie prea mare pentru el acum, dar în Parlament ar merita să ajungă. Credeți că îl vor vota cei care fac atâta gălăgie acum? Eu pariez că nu va lua mai mult de 10%. Restul vor vota ipocrit candidații plini de hibe ai partidelor mari.
Update: lui Remus Cernea i-a fost respinsă candidatura. Grupul independenților se poate întări numai prin dezertări, nu și prin alegeri.
Etichete: honorius prigoana


Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1Boc nu trebuia sa plece pentru ca el nu a plasat acei tovarasi in pozitii cheie pentru a-i servi intereselor sale personale. In schimb Ponta este cu kurrul adica cu capul in alta barca. Astazi este o... | ||
| 2@simona: in vremea de azi s-a refacut proverbul. nu mai e corb la corb nu-si scoate ochii, ci corb cu corb ne "scoate" ochii, ca sa rimeze.... | ||
| 3Plagiatul in lucrare de doctorat oare sa fie identic ca semnificatzie si consecintze cu plagiatul intr-un articlo scris la revista facultatzii ?Adica e tot aia ?Adica aia de scriu acolo "la revista"... | ||
| 4bal si can, adica balcan ... balc(vâlc),bal(cf.alb boll:e), la - sarpe (balcescu - adica balaurescu, bal+c - de la can... canis, caine/lup), balaur - sarpe cu cap de caine/can(e)/lup) ...balac (balaci... | ||
| Mihai Goţiu 10633 citiri |
| Cristian Teodorescu 9482 citiri |
| Costi Rogozanu 8810 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4107 citiri |
| Alin Fumurescu 3924 citiri |
| Constantin Creţan 3389 citiri |
| Dorin Tudoran 2860 citiri |
| Dan Duca 2466 citiri |
| Elena Vijulie 2413 citiri |
| Ciprian Şiulea 2292 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61025 citiri |
| Cristian Teodorescu 39822 citiri |
| Costi Rogozanu 38002 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18155 citiri |
| Alin Fumurescu 17830 citiri |
| Viorel Dobran 12297 citiri |
| Dan Duca 11266 citiri |
| Constantin Creţan 11148 citiri |
| Elena Vijulie 9038 citiri |
| Dorin Tudoran 8687 citiri |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
este o diversiune ce incerci sa insinuezi. Daca votam cu partidele mari sa ne retragem si sa lasam copilu mogulului sa isi faca de cap,ca el are facultate de mana a doua si tb sa ne dam la o parte din fata lui….
2009-12-29 13:43:23 | Raporteaza
Relaţiile de tip dinastie fac parte din firea umană – dacă nu ar fi aşa, nu am avea regi, preşedinţe-tată şi preşedinte-fiu, pile puse pentru neamuri şi alte asemenea. De aceea într-o societate raţională, legile trebuie să asigure transparenţa folosirii banului public şi promovarea în partea non-politică a sistemului bugetar (care o mai fi aia în România, nu ştiu) pe criterii profesionale nu de haită, pardon, grup politic. Din punctul meu de vedere, Honorius nu are decât să candideze – dacă a candidat fratele lui Mazăre, de ce nu ar candida Honorius? Dacă va ajunge deputat şi mă voi simţi dezamăgită, îmi voi aduce aminte şi de alţi tineri politicieni care m-au dezamăgit (cel mai crunt, Ponta şi Lavinia Şandru) – semn clar că evoluţia politicului la noi se face cu pas de melc, de fapt, doi paşi înainte, unul înapoi.
2009-12-29 14:09:33 | Raporteaza
Furam, furam, furam si castigam, haaaaai basescuuuuu.
“gunoiul” cel mai bun dintre “gunoaie” e “gunoiul” lui tata, cam asa se traduce acest text “ipocrit”
p.s. psd in bucuresti egal maxim 20%, pt ce sa mai arunci cu banii pe fereastra cind stii ca n-ai nici o sansa. se numeste pragmatism. acum sa vedem ce joc de glezne mai fac saltimbancii securisti ai lui basescu ca sa mai bage o beizadea de nadejde la devorarea ciolanului linga tasu si partidul unic
2009-12-29 14:12:05 | Raporteaza
@laurentiu matei:
Deci sa recapitulam ce bolboroseste mintea ta in randurile de mai sus:
- vrem tineri, dar nici prea tineri, vrem niste tineri asa, mai fezandati, si cu state vechi pe la diverse cancelarii
- vrem sa fie scoliti, dar nu in stilul reacionaro-burgezo-mosieresc in USA, la imperialistii aia, ce? Stefan Gheorghiu nu e bun?
- vrem tineri cu origine sociala “buna”, ceva de extractie sudor-taran-muncitor, plugar-activist de partid, oameni cu carnetel suficient de roshu, sau ceva de gen
- vrem sa fie tinerii scoliti, dar nu pe banii proprii, ca aia nu sunt buni, sa fie scoliti pe banii nostri, ai tuturor, ai clasei muncitoare, sa ii putem trage la raspundere.
UPDATE
Spre stiinta lu’ matale, remus cernea este adept al “satanismului stiintific”, ca sa nu ii spun altfel.
Detin convorbiri inregistrate cu domnia sa, inregsitrari care spun mai mult decat ar trebui despre conceptia lui despre poporul roman si ortodoxie… dar si despre religie in general. Nasol, nu?
2009-12-29 14:21:16 | Raporteaza
@votant basescu:
mai ferventule, mai efervescentule, mai, tu suferi de ADHD… la etajul superior… de sus?
Te intreb dara, de ce naiba nu candidezi tu? Sa avem si noi un deputat serios, hm? Ce zici?
Sa mai de si cu tine lumea prin rahat, asa, pentru ca asa se vede bine din tribuna si da bine pe sticla.
Ai alte celea in haul dintre urekile lu’ matale?
2009-12-29 14:28:36 | Raporteaza
@postake,puteai sa iti spui prostake ca la restu nu te duce mintea…
2009-12-29 14:40:27 | Raporteaza
@prostake, ma uit la tine ma vad pe mine!
2009-12-29 14:40:31 | Raporteaza
Aceiasi latrai de meserie care mai inainte schelalaiau ca partidele nu promoveaza tinerii scoliti afara, ca nu le ofera acestora nicio sansa, iar cand cel mai blamat partid le ofera sansa de a participa la alegeri, dreptul Constitutional de a fi alesi ci nu un post la buget sau nu un post de latrau pe publicitate de la buget, aceiasi latrai urla : nepotism si beizadele, aceiasi latrai care au facut propaganda pentru tanarul de 50 ani Antonescu george Crin Laurentiu scolit in socialismul multilateral dezvoltat si dublu repetent intr-o facultate nerecunoscuta nicaieri in lume.
Pentru ca acesta are mai multe calitati :e mereu tanar, e o nulitate, un tupeist,un nesimtit, a facut cariera la bugetul de stat,e purtatorul de stafeta al lui vadim precum Gioana al lui Iliescu si in special un latrau ca si ei!
2009-12-29 14:44:45 | Raporteaza
Domnul BASESCU sa gandit cel mai bine pentru binele nostru (al poporului) cand a pus puradelul unui frate dal nostru sa ne reprezinte si pa noi aia care iubim viata libera si banu fara numar fara numar
2009-12-29 14:45:41 | Raporteaza
Freedom asta e frate, bravo ai zis din inima la toti ca noi baieti tineri si liberi care sa scolit in ocident nu ca comunisti astia care e papagali in tara.
Bravo noi va sustinem in continuare pe voi intelectuali nostri care ne reprezinta
2009-12-29 14:55:16 | Raporteaza
EBA, Ridzi, Udrea, Prigoana, … fac parte din sirul logic al PDL, spre disperarea celor care au crezut in sirul M. Macovei, Cr. Preda, TRU, S. Voinescu, D. Funeriu, …
Alegatorul care se prezinta la vot este obligat sa aleaga numai din oferta partidelor (buna sau proasta), fiind captivul pe viata al clasei politice, pe care a legitimat-o, cindva, prin vot si care l-a facut ulterior prizonier fara sperante, prin legislatia de orice fel (Constitutie, legi, ordonante, hotariri, decizii etc.) pe care este obligat sa o respecte (daca nu pleaca din tara) si pe care n-o poate modifica, indiferent cit de proasta i se pare.
2009-12-29 15:01:17 | Raporteaza
ce tot are lumea cu Prigoana,are si el multe minte ca daca nu avea nu ajungea tata cu atatia bani. Si ce vrei ma saracilor,sa punem unu amarat intelectual sa conduca sect 1 atat de bogat. Ban la ban trage,asa ca hai fuge repede…
2009-12-29 15:08:17 | Raporteaza
BASESCU am votat cu tine si am facut foarte bine. Esti al nostru frate, hai SA LEO TRAGEM LA COMUNISTI
2009-12-29 15:13:12 | Raporteaza
Dupa mintea ta urmeaza Bahmuteanu,Bubuioc,Manalunga…. ,halal sa-ti fie.Voteaza-l pe Prigoana ca e ’scolit’ ,ce dracu,sa fie ca-n Scotia medievala,pe clanuri.Daca Basescu si-a bagat-o pe fi-sa, de de nu l-ar baga si Prigoana pe fi-su?
2009-12-29 15:29:23 | Raporteaza
Sa fim seriosi: scolit,vroiati sa spuneti un mitocan parvenit, tupeist, nesatul si mediocru.
2009-12-29 17:29:39 | Raporteaza
postacii si-au regasit o noua tinerete
, probabil nu toti, doar cei mai buni, e criza si miza e mica 
2009-12-29 17:38:20 | Raporteaza
Colegiul lui Olteanu,care de fapt “s-a calificat” de pe locul 2/3,merita dilema asta:un domn liberal,trecut si harsait in politica,sustinut pe fata (si pe dos) de stanga/dreapta,cu bagajul de mentalitati aferente,sau un tanar politician ,scolit inafara,cu burse,nu Haret,care e fiul lui tata.
Da,ipocrizia e ca ne deranjeaza obiectul de activitate al “firmei lui tata”.Da’ gunoaiele nu ni le adunam singuri!
Si mai uitam si ca televiziunile care acuma il mananca cu fulgi cu tot,tot “tata” le-a mosit!
Cred ca tinerii ar trebui sa discearna de cine au nevoie sa -i reprezinte.
Ca noi,astia “de mai mult timp nascuti”,iata ce am facut din politica asta!
2009-12-29 18:11:58 | Raporteaza
@ela, esti o capodopera, te rog frumos sa ma mai delectezi cu scrierile tale patrunzator de lingusitoare.
aaaahhhhahahahahahahahahaha 



Honorius “un tanar politician ,scolit inafara,cu burse,nu Haret,care e fiul lui tata” hahahahahaha hehehehehehe
ela multam pt portia de ris, ai fost colosala. nici macar Jean X6 nu e atit de concludent precum mata. Daca stau sa ma gindesc cred ca respectabilul Bursuc MERTAN se incadreaza profilului tau hehehehehe
te rog frumos sa scrii cit de multi poti pentru ca o sa-i aduci succesuri multe preaminunatului HONORIUS EL PRESIDENTE
asta cred ca-i un prim ministru mai bun ca boc
2009-12-29 18:28:53 | Raporteaza
basescu e baiat destept.e ca pilat din pont.
pe cine vreti, pe isus sau pe barabas?
pe cine alegeti,pe honorius sau pe altcineva?
daca altcineva e mai tare ca prigoana,va castiga,pentru ca voi alegeti.
dar daca ne gandim ca in bucuresti a fost ales vanghelie,crin halaicu,viorel lis,sau don doctor,atunci sansele-s mari ca la sector unu,sa fie aleasa o nulitate care sa reprezinte interesele coalitiei bunului simt.
2009-12-29 18:31:39 | Raporteaza
@Laurentiu Matei: inteleg ca aici, pe platforma asta, toata lumea scrie de placere si fara obligatii, dar asta nu justifica scrisul fara judecata.
Pustiul (23 de ani) a declarat ca a avut bursa. Si daca n-a avut si a fost pe bani tata, tot e o diferenta vs Spiru, diploma nu e garantata. De unde stii ca singura calitate este calitatea de fiu?
Poate ar avea si calitatea de nepretuit de a fi articulat si mainstream in gindire (ca asa se cistiga alegerile) spre deosebire de Cernea, care n-are nici “un rost pe lume” la 40 de ani si precis are o deficientza interioara, din moment ce s-a gindit sa intre in politica incepind prin candidatura la presedintie. O fi el anti-sistem, dar nu poti sa fii simultan si anti-sistem politic, si anti-sistem social si sa vrei si voturile alora care tin sistemul.
2009-12-29 18:52:13 | Raporteaza
Fata de Ponta, Banicioiu, Sandru, Crin Antonescu, Ludovic Orban,Daciana Sirbu, Fratele lui Mazare si multi alti neispraviti, Honorius Prigoana are scoala americana, are mai mult bun simt si chiar un discurs mai bun decit ceilalati. Mult succes!
2009-12-29 18:52:43 | Raporteaza
Asa e Silviu Petcu – HONORIUS pt noi e ca ISUS pt voi, aici ai un teanca de lovele de la noi tinerii studiosi dan ocident.
bai taica da sal faci matale pe imparatu nostru pilant, rusine bai nene. si noi ie studiosi si nu ne place ca ICOANA NOASTRA BASESCU, e loat la cocardeala asa de oricine. io te rog frumos sa revi si sa refaci zicerea ca altfel nuti mai dam lovele cinstit castigate
2009-12-29 19:02:57 | Raporteaza
@haolicaaaa: puiule,esti atat de inteligent ,ca ma uimesti!
Ai ghicit,nu-mi plac dobitocii smekkeri!
Numai desteptii smekkeri!
2009-12-29 19:10:14 | Raporteaza
@gherla audi
audi audi dar nu prea intelegi.
in sfarsit unul care intelege ce citeste.
bre audi,tine-o tot asa ca ai sanse mari la presedentie la anul cand l-or da jos pe basescu.
2009-12-29 19:12:00 | Raporteaza
@Silviu Petcu, sarumana conasule da la mine si petru fratemiu Gherla AUDI, asta a plecat repede ca vine un balast de ceva haudi si trebuie sal prelucreze ca el a facut scoala la strainezi ca si PRINTISORU HONORIUS.
sa sti matale ca si io mam gandit sal facem pasta presedinte ca pa mai marele nostru BASESCU (pupaias talpile maretului nostru care are grija de noi).
pese (nu stiu ce e aia da cica asa se face dupa ce ma mai gindeste) bre Silviu Petcu, tu faci mijto de noi adica vrei sa zici ca ce nenica? io te credeam dal nostru. uite ca sa vad ca iesti baiat valabil striga cu noi in cor HAI BASESCU SA LEO TRAGEM LA COMUNISTI SI LA MOGULI
2009-12-29 19:30:43 | Raporteaza
observ multa lume infierbantata si sincer nu inteleg de ce?. Dragilor, astea candideaza abia, nu au fost inca alesi. Lasati sa fie ales unul dintre ei si dupa vb. In rest cred ca problema ar fi: Dece nu are voie sa candideze si altcineva din afara partidelor din parlament? Asta da problema si sincer cred ca aceasta ar trebui dezbatuta, si poate se gaseste vreun liberal, sa ne explice, iar daca nu reuseste,poate il ajuta si cei de la PSD
2009-12-29 19:32:16 | Raporteaza
Oameni buni spuneti-mi cit de Prost trebuie sa fii,ca nici in ruptul capului sa nu admiti ca Presedintele face parte din Puterea executiva???
Asta perora mai acu vreo 3 saptamini printisorul Honorius la televiziunea Poporului,OTV,mai nou televiziunea de casa a PDL si a lui Traian Basecu.
Cind mai punem la socoteala ca mai are si Dosar penal pentru conducere fara permis. Asta e reformarea clasei politice propusa de uzurpatorul basecu.
2009-12-29 19:55:40 | Raporteaza
@prostache/costache whatever, cine te-a invatat sa scrii atit de subtil? Sulaina ceanal? aviara gripa?
2009-12-29 20:13:50 | Raporteaza
dinastiile se fac din orice, inclusiv din gunoaie!!!
cel mai tare m-a impresionat deputatul prigoana cu programul lui politic: transformarea casei poporului in Casa pt nunti, botezuri si inmormantari!!!
dar maurul si-a facut datoria: prigoana i-a trimis pe varu’ sandel si pe manelisti la produs iar respectivii au produs voturi pt bashescu iar acesta, recunoscator, ii intoarce cadoul: un loc in parlament pt junior
dupa cum se misca bahmuteanca, s-a putea ca mai vedem si alti prigoana in parlament
2009-12-29 21:48:34 | Raporteaza
A zis “airak”!! un ciocoias cu patru ani de studiu in America citeste un discurs oferit acum ca proba de desteptaciune si aud in el Airaak.. sunt in nirvanizare duca candidatul honoris pauza!
2009-12-29 22:45:54 | Raporteaza
n-am nici un fel de simpatie pt astfel de dinastii. nu pot insa sa nu sesisez ca lumea se revolta doar de cind a preluat si pdl-ul moda de la psd. nu s-a facut atit tamtam cind a candidat geniala daciana sirbu, tot fata lu’ tata, sotia lui mitrea si alti psdisti. cel mai tinar parlamentar din aceasta legislatura este adrian mocanu, baiatu’ lu’ tata mocanu, presedinte psd al cj buzau (btw a fost si pe la pd).
2009-12-29 23:04:34 | Raporteaza
@ubaTTabu: bei, ubba, aia de la pesede nu s-au laudat cu moralitatea lor de partid, cu lupta anti-coruptie si antimoguli! cu asta au castigat buna credinta a mioriticului! base ne apara de aia raii! adica base e bun!!!!! adica el nu face ca ailalti!!! samd!!!!!!!!!
2009-12-29 23:12:58 | Raporteaza
@hopelessness
un exercitiu de logica (nu inseamna ca sint si de acord cu el):
daca nimeni nu s-a sesizat la dinastiile psdiste (nici societate civila, nici partidele) => dinastiile in politica nu reprezinta ceva rau.
au devenit un lucru rau abia cind moda a atins si pdul.
2009-12-30 00:28:44 | Raporteaza
@madgun: singurul lucru nasol e comentariul tau.
Iti propun sa iei constitutia si sa citesti in ea ca de drepturi politice se bucura toti cetatenii Romaniei indiferent de sex, etnie sau convingeri religioase. A fi ateu, intr-un stat democratic, este EGAL cu a fi islamic sau cu a fi ortodox sau ce vrei tu.
Redusi mintal ca si tine au dus Romania de rapa pt. ca au votat sentimental si nu rational, in functie de cat de multe cruci isi facea cutare sau cutare candidat sau cat de tare declara ca isi iubeste tara.
Intre Honorius si Cernea, numai un prost poate sa-l aleaga pe Honorius.
2009-12-30 00:35:35 | Raporteaza
@ubaTTabu: Nu prea vad in ce consta exercitiul, ipoteza->concluzia incepe si se termina cu psd. dar aici incepe bucata doi de demonstratie, am ajuns in era pdl; cum? cu promisiuni de REFORMA MORALA, REFORMA A STATULUI, A INSTITUTIILOR, ETC. atunci este normal sa avem asteptari de ordin moral, pe baza promisiunilor? daaaaa.. nu mai propune exercitii de logica daca simti-ori nu simti? ca esti deficitar.. baga capul intre umeri cinci ani si nu imi explica-cacaniul pe post de alb, precum taica-meu, ca pozele cu elena udrea in furou sunt trucate..
Noapte buna si tie,ne vedem la urmatorul articol pe baza de coruptie si nepotism pedeleu.
2009-12-30 00:44:55 | Raporteaza
@Hopelessness
nu inteleg ce nu intelegi. atita timp cit nimeni nu a spus ca e rau un lucru e de presupus ca acel lucru nu trebuie reformat.
2009-12-30 01:02:40 | Raporteaza
@ubaTTabu: hai ca tocmai m-ai ajutat sa inteleg ::)))) : lucram cu moralitatea de tip pedelist!
exact, nu e nimic rau ::)), ai dreptate..
nopate buna (ultima! nu ma mai provoca ::)) )
2009-12-30 01:11:21 | Raporteaza
As vrea sa vad pe cel care,din cei care sunt anti Honorius, nu ar fi facut la fel, sa isi ajute copilul. Dar acei parinti care lucreaza in primarii, prefecturi , spitale sau alte companii ale statului si isi angajeaza acolo copiii? De aia ce mai spuneti? Problema este asa: daca este bun ramane,daca nu va fi respins de votanti la alegerile urmatoare. Pacat ca nu putem pune peste tot oameni selectati dupa competenta lor.
2009-12-30 07:53:06 | Raporteaza
Sectorul 1 a fost reprezentat uninominal de un nepot liberal de bunica nomenclaturista aterizat prin redistribuire. Urmeaza sa aleaga intre un june care considera facultativ codul rutier si un fost securist impins de sistem, dupa ce un smecher mafiot de Pipera a renuntat iar legea a interzis unui rocker verde sa salveze balenele din parlamentul Romaniei. Asta este oferta electorala actuala a partidelor si asta va ramane atata timp cat oamenii normali nu vor face politica. Personal voi alege, in lipsa salvatorului de balene, pe junele ce se mai poate indrepta, din clanul imbogatitilur dupa 89, ca si vot negativ contra clanurilor de securici sau de becalieni fondate solid inainte de 89. Prefer un Prigoana al doilea in locul unui Mizil al doilea sau Becali al n-spelea.
2009-12-30 08:27:07 | Raporteaza
@tic, junele e puradelul lui tata manelistu cu postu tv de manele si care a facut bani “cinstiti” din contracte cu primaria la gunoaie, ridicari de masini etc., ca sa-l trimita pe fisu in america sa se dea mare parvenit de romalia???!!!
bai rad si curcile de voi, daca mai bagati placa cu puradelul parvenit nevinovat o sa luati 1% voturi la cata sila provocati.
sa-i faceti campanie la TARAF TV lui PURADELUL PRINTISOR
2009-12-30 10:43:23 | Raporteaza
@ Tic tu vorbesti cumva de gastile securist-mafiote din jurul securistului basescu? popovicienii; ioan rusii plus mafia securista de la cluj, boc&co, vidienii, bercenautii, mafia tiganeasca a lui mondialul si imparatul tiganilor si nu la urma regina udria!
2009-12-30 11:02:23 | Raporteaza
Si eu mi-as dori un candidat inteligent, moral, cultivat, cu bun simt si care sa nu fi avut legatura cu secu. Din pacate sectorul 1 are de ales intre un copil ai carui bani put si care nu putea fi securist din cauza de varsta si un fost securist (parca dovedit de CNSAS).
Deci intre un “poate ca nu pute chiar asa rau” si un “sigur pute”. Daca sunteti intr-un desert uscati de sete, beti curiosi apa din balta sau beti tot pipilica pe care l-ati baut ca sa nu muriti de sete? Sau sunteti pudici si nu vreti sa va manjiti mainile cu cerneala de vot, facand opozitie prin vot nul? Din pacate votul nul nu contrabalanseaza voturile celor care voteaza incolonati “tot inainte pentru ca inainte era mai bine”.
Imi pare rau pentru voi daca mai credeti ca politica se face cu fete mari. Eu raman totusi la parerea ca, daca tot trebuie sa fie bordel, macar sa aducem fete tinere, nu sa alegem voluntar sa ne suim in pat cu matroanele de la stabiliment.
2009-12-30 15:49:51 | Raporteaza
Vreau un regim ferm cladit pe oameni de incredere.
M-am saturat de fetze obosite si imbatrinite.
Nu mai am rabdare ca presedintele sa reformuleze statul odata. Avem nevoie de cativa ani de dictatura cu masuri drastice .
Cineva trebuie sa taie in carne vie.
Prigoana junior este de incredere poate sustine reforma statului.
Il votez fara rezerve.
2009-12-30 15:56:27 | Raporteaza
43-@ati sistem?
Camarade, sieg heil! Cred ca lu`Honorius chiar ii creste o mustacioara sub nas. Daca avea Goebels Taraf sau EtnoTV cadea Staligradu si Vadim s-ar fi nascut blond.
Dar daca Udrea este evreica?
Iti vand un pont. Este promotie la Air North Coreea. Biletul dus este gratuit. Ia incearca. Drum bun!
2009-12-30 17:31:47 | Raporteaza
[...] Ipocriții din Sectorul 1 « voxpublica | Platforma de comentarii … Visited 1 times Daca sunteti intr-un desert uscati de sete, beti curiosi apa din balta sau beti tot pipilica pe care l-ati baut ca sa nu muriti de sete? Sau sunteti pudici si nu vreti sa va manjiti mainile cu cerneala de vot, facand opozitie prin vot nul? Din pacate votul nul nu contrabalanseaza voturile celor care …. Cine m-a pus? Cine m-a pus azi dimineaţă, la o cafea liniştită, să mă uit pe net la [ citeste mai departe ] … Tu unde faci Revelionul? Dragoş Nicolae 29 Dec la 16:01 … [...] [...]
2009-12-31 13:53:41 | Raporteaza
Situatia creata de teleportarea olteanului Bogdan dintr-un parlament neperformant spre o banca din ce in ce mai internationala e un semn: rozatoarele au un simt deosebit si stiu cand sa paraseasca un vehicol in plina transformare din supra in subacvatic… si un prilej de post-scriptum al circului mediatic al prezidentialelor … Candidatura honorabilissimului ce incearca sa ne scape de prigoana lui Radu (cel ce a capitulat la biSTROE) e explicabila; inexplicabila e lipsa de candidatura “garantat van-chelie” .. la fel de explicabila, asteptata chiar, e pendularea crinului in bataia vintului: “alianta cu psd s-a terminat” printr-o alianta locala
. Cate pendulari mai urmeaza? depinde de taria moliceanului pe bicicleta cu pistoane.
Alegerile s-au incheiat, traiasca alegerile!
P.S.:Ignor postarile ce nu au legatura cu subiectul si sunt doar refularile (cu sau fara diacritice) ale analfabetilor cu card de partid
2010-01-01 09:33:44 | Raporteaza
@madgun
I-auzi ce zice remus cernea: “Romania va fi libera cand va avea presedinte o lesbiana rroma si atee”. Mi-ar placea sa ma reprezinte un om cu o asemenea libertate in gandire. Nu ca presedinte, dar totusi… Bineinteles, poate e doar praf in ochi, afirmatia lui, nu am de unde sa stiu. Dar daca zici ca mai are si o parere urata despre religie in general si despre ortodoxism in particular, chiar ca l-as alege!
2010-01-01 18:42:57 | Raporteaza
@anti-securisti
hai sictir d-aicia secatura!
2010-01-01 18:53:24 | Raporteaza
@ahem:
Cred totusi ca ar fi mai nimerit de ales o persoana care se caracterizeaza printr-o idee, nu prin negatii> aia nu buna, ailalta e proasta.
E usor sa spui ce nu iti place, sa fii vesnic revoltat,dar mai greu sa ai optiuni si preferinte clare..
stiu pe cineva care a facut odata un experiment, i-a pus pe studenti sa spuna ce ar dori si, respectiv, ce nu le pace privitor la activitatea didactica a profesorilor.
Au iesit 1-2 pagini de ce nu le place, si cel mult cateva randuri (acolo unde au fost) despre ce ar dori.
Concluzia respectivului> dca ar fi in situatia de a cere ceva imbunatatiri, studentii nu ar sti ce sa ceara!
Cam la fel si cu oamenii politici…
2010-01-01 19:33:12 | Raporteaza
@george: Ai ps punctul pe “i”! Experimentul cu studentii e sugestiv. Pentru ca e mult mai usor sa critici decat sa vii cu solutii. Daca te referi la remus cernea, nu stiu ce atitudine are dumnealui in general. Subliniez: mi-a placut libertatea frazei asteia. Daca te referi la religie, in ceea ce ma priveste, povestea e mult mai complicata. Cu toata onestitatea, pana acum nu am gasit varianta. Tind sa cred in natura buna a omului. Am gasit cateva idei despre asta. Si inca vreo cateva care pornesc din acest punct. As vrea sa te intreb, daca vrei sa raspunzi, ce parere ai despre comm. 43. Si nu ma refer la cat e de bun sau de rau honorius.
2010-01-01 20:49:02 | Raporteaza
@ahem: M-am abtinut de la pareri aici deoarece am avut ocazia sa-l studiez pe H. Prigoana indeaproape, si nu am o parere deloc buna despre el. Baiatul lui tata, nimic mai mult. De toata jena daca partidele apeleaza la asa candidati…
Dar stiu ca nu despre asta ai intrebat. Am luat respectivul text mai global, apoi pe bucatele.
Global, ceva nu merge, ideile nu se prea leaga unele de altele. Luand fiecare afirmatie in parte, ar pute a fi in mod independent valabila intr-un anumit context. Pentru a fi mai clar, fac o paralela cu medicamentele> se potrivesc doar unei afectiuni si intr-un anumit dozaj. Daca depasesti doza, devine otrava si nu prieten..
Chiar si partea cu dictatura, nu am exclus-o din start pentru ca ar putea fi vorba (posibil, dar putin probabil) despre o “dictatura” a legii, prin care toate statele cu democratii valabile asigura ordinea si chiar libertatile cetatenilor.
Trecand din nou la ansamblu, mi se pare incoerent (idei, stil). In cel mai bun caz, e un recitator de lozinci. In celalalt ca, i-as spune sa se caute, dar nu e rostl meu aici. Ar trebui sa vad si alte comentarii sa vad logica ideilor, dar nu am timp acuma..
Numai bine, sper ca am inteles intrebarea ta…!
P.S. La intrebari ca ale tale, raspund oricand cu placere. Doar sa am timp si sa ma aflu prin zona…
2010-01-01 21:50:07 | Raporteaza
@ahem: scuze pentru literele mancate…ma grabeam.
2010-01-01 21:55:16 | Raporteaza
Bine, george, multumesc. Imi placi! Raspunsul este mai mult decat ma asteptam eu. Analiza pe text am savurat-o! Si diplomatia la fel. Cred ca o sa mai schimbam cateva randuri.
2010-01-01 22:03:22 | Raporteaza
@george
l-ai corupt si pe tanarul Ahem,netrebnice!Au cum reusesti sa intinezi tot ce atingi si sa pervertesti tot ce-i pur si curat?Ahem era un copil ce promitea a fi normal dar a trebuit sa vii tu cu obiceiurile tale si sa-l damnezi pe veci.Blestemat sa fii in veci,sper sa vina No edge cu o tepusa si sa te rezolve(sa te elibereze)
2010-01-01 22:14:52 | Raporteaza
@ahem: si eu, si am apreciat postarea cu turismul.Si foarte de acord… Mai discutam alta data, acum dispar…sa lucrez.
Numai bine
2010-01-01 22:20:02 | Raporteaza
nepoate, stai linistit. Si tu imi placi, ca esti haios! Am citit ceva comentarii ale tale. Din punct de vedere al alegerii politice, suntem de aceeasi parte a baricadei! Dar acum ca a trecut, hai sa incercam sa fim si obiectivi, bine? De exemplu, nu l-as vota in veci pe H.Prigoana, indiferent pe ai cui bani a fost scolit! Sau, mai bine, poate numai daca articuleaza ceva convingator. Pana acum, are dreptate Laurentiu Matei, singura lui calitate este ca e fiul lui “Prigoana al Batran”
In plus, cred ca alegerile astea ca sa fie inlocuit B.Olteanu ar fi un moment perfect ca oamenii sa voteze la modul cel mai obiectiv cu putinta, adica in sfarsit candidatul si nu partidul! Imi pun speranta si in faptul ca sunt in capitala si nu in mediul rural unde oamenii sunt mai usor influentabili. Ce crezi?
2010-01-01 23:01:10 | Raporteaza
@ahem
puteai fi si de cealalta parte a baricadei.Nu am nici o problema cu cei care ii plac pe Geoana sau pe Antonescu atat timp cat au argumente logice si de bun simt sustinute cu un elementar respect fata de ceilalti participanti la discutii,nu ca ar fi cazul meu….!
Dar ca idee ,tu pe cine preferi intre Prigoana jr si Stroe?si de ce….
2010-01-01 23:33:42 | Raporteaza
@nepotu lu tamara
Nu stiu deocamdata cine este Stroe. Asa, orientativ, as alege altceva decat un pesedist. Asta ca ultim argument, numai in cazul in care niciunul dintre reprezentanti nu este convingator, determinat, organizat, riguros. Pe de alta parte, daca Prigoana jr. nu se bazeaza decat pe numele tatalui sau (care are unele calitati, ce-i drept) nu l-as alege nici pe el. Tocmai asta si spuneam. Mi-ar placea sa fie ales omul, nu partidul.
2010-01-02 01:44:32 | Raporteaza
@nepotu lu tamara
Hopaaaaaa! Tanarul Prigoana a articulat deja ceva pertinent! hotnews.ro/stir../ Ma cam sperie, insa, lejeritatea cu care vorbeste despre relatia sa cu pdl, dar cred ca pt majoritatea alegatorilor este deja un lucru normal sa ai unele avantaje si sa profiti de ele. Il astept cu viu interes si pe dl. R.Stroe, sper ca primele idei sa nu fie un atac la adresa contracandidatului.
2010-01-03 17:24:12 | Raporteaza
Sa stiti ca eu nu am votat “ipocrit”…macar pentru simplul fapt ca sunt inginer electronist si utilizez mai des pc-ul in “comunicare” cu utilaje de ultima generatie… si-aici musai neuroni si MAI ALES ARGUMENT! Ca in electronica de azi gresesti o singura data… si gata ! Asa ca, vorbiti in nume personal ! Ca doar sunteti “coleg” cu reaparutul la Rtv, domn in public, “nu am cuvinte” in particular, Bogdan Chireac – plurivalent… va simtiti bine sub umbrela aceluiasi Trust ? “E USOR A SCRIE VERSURI…”
2010-01-08 11:11:24 | Raporteaza
[...] More: Ipocriții din Sectorul 1 « voxpublica | Platforma de comentarii … [...]
2010-01-14 09:44:14 | Raporteaza