|
Ipocrizii şi trucaje învelite în piele ecologicăvezi toate articolele de Costi Rogozanu
27 Nov 2009 la 11:11
52 comentarii 3100 vizualizari.
|
O, doamne, taximetriştii gesticulează în timp ce conduc cam cum l-ar fi putut lovi scurt pe copil, oamenii de la fumoar sînt toţi în poziţii contorsionate încercînd să reproducă filmuleţul şi să demonstreze clar că a fost trucaj sau dimpotrivă.
Şi, dacă ar fi adevărat, sîntem siguri că am ridica piatra? Am face comparaţii fine etice între ce e mai agresiv, să furi cîteva milioane sau să loveşti un copil? Am ajunge la astfel de fine dezbateri? Chiar i-ar fi fost fatal filmuleţul unui tip care loveşte un copil la îngrămădeală? Eu nu m-aş grăbi să dau răspunsuri. Urăsc să judec oamenii aşa. Am auzit însă şi susţinători ai lui Băsescu care spuneau că, dacă ar fi adevărat, ar fi impardonabil. Nu ştiu, dar mă faceţi să citez din frumoasa carte complicată numită Biblie… Şi nu sînt genul.
Trucajul mare a fost apariţia însăşi a filmuleţului cu Băsescu în direct, cu un Patriciu smuls parcă dintr-o telenovelă de pe Acasă şi amplasat într-o ferăstruică la Realitatea. Realitatea a pus din prima o legătură directă între Patriciu şi filmuleţ. Iar Băsescu a avut jalnici apărători prin oameni precum Roberta Anastase.
La Antena 3 copilul rămăsese deja fără dinţi în gură şi sîngele îi ţîşnea pe participanţii la miting. La B1TV, preşedintele îl mîngîia de fapt pe copilul care se răsfăţa pe lîngă scenă.
Altădată, Băsescu nu ar fi avut nevoie de prea multe secunde să dea o replică măcar corectă la un astfel de atac mediatic. aseară i-a luat cîteva ore. Acum 5 ani nu avea nevoie de apărători. Aseară mi s-a făcut instant milă atunci cînd l-am văzut încolţit. Asta ar trebui să dea de gîndit. Aşa cum dă de gîndit că nu s-a putut apăra agresiv fiind deja avertizat de Patriciu cu o seară înainte.
Bătălia cu jeg a continuat instant. Au apărut nu ştiu ce discuţii dintre pesedişti despre împărţirea ţării etc. Nici nu le-am citit de revoltă.
Mă sună un prieten din Bruxelles şi îmi spune că e grav dacă au ajuns să se preteze la astfel de atacuri. Corect, dar nu vreau în continuare să dau prea multă culoare locală. Refuz în continuare să mă simt un colţ atipic de Europa. Facem parte din aceeaşi mocirlă deja, în care trebuie să ne descurcăm raţional şi mai ales în care trebuie să luptăm inteligent. Dar despre asta altădată, cînd voi avea chef de argumente:).
Avem prima dezbatere adevărată? acum chiar toată ţara vorbeşte despre asta. Şi, vorba unei cititoare extrem de inteligente, băi, voi vă daţi seama că de trei zile am stabilit că nu vom mai avea Senat?


|
Tudor Darie azi la 17:57
|
Ziariștii de la Chișinău nu au timp să se plictisească. Show-ul politic este incitant și [ citeste mai departe ]
|
Ioan T. Morar azi la 16:07
|
Da, am trăit s-o vedem şi pe asta. Ştiu că tot asa mi-am inceput si textul precedent. Dar sînt [ citeste mai departe ]
|
Dragoş Nicolae azi la 15:03
|
Înainte şi după ceremonia premiilor Oscar 2010 s-au făcut analize şi s-au emis opinii asupra [ citeste mai departe ]
|
Laura Cernahoschi azi la 14:54
|
Pentru că mai toată ziua scriu despre bărbaţii din politică pe Voxpublica, m-am decis să le [ citeste mai departe ]
|
Laurentiu Matei azi la 13:07
|
Poate sunt eu mai tânăr și nu înțeleg, dar Senatul nu ar trebui să fie un for al bătrânilor [ citeste mai departe ]
|
Ionel Lespuc azi la 12:55
|
Să zicem că mă cheamă Loţi Boloni. Tocmai am plecat de la Standard, după un mandat care a [ citeste mai departe ]
|
Mihai Goţiu azi la 11:18
|
Mircea Geoană este doar un nume. Putea să fie oricine în locul lui, mai deștept ori mai [ citeste mai departe ]
|
Viorel Dobran azi la 10:51
|
Mă întreb dacă am avut vreodată fotbal ca să emitem acum pretenţii că suntem vreo mare [ citeste mai departe ]
|
Paul Vîrvea azi la 10:16
|
Voi fi scurt, fiindcă vă ştiu atitudinea. Doream doar să consemnez informaţia, şi să vă [ citeste mai departe ]
|
Alex Mazilu azi la 09:23
|
Un instantaneu contre-jour, un moment de liniste in lumina soarelui la apus, intr-o [ citeste mai departe ]
|
Laura Cernahoschi azi la 09:21
|
Singurătatea tribunului de cursă lungă...Aşa se întâmplă în viaţă, toată lumea te [ citeste mai departe ]
|
Eugen Istodor azi la 09:13
|
a) sir lung de iluzii si de ipoteze
B_ timpul cit "pleaca mangafaua la Ploiesti"
c) un mister
dT un [ citeste mai departe ]
|
Cristian Teodorescu azi la 02:03
|
Dacă nu-mi plătesc pînă vineri cotizaţia de membru al Uniunii Scriitorilor risc să mi se [ citeste mai departe ]
|
Iulian Leca 09 Mar la 22:38
|
Lumea perfecta in care traim astazi, surprinzator - chiar aici si acum!, are multiple cai prin care [ citeste mai departe ]
|
Mihai Goţiu 09 Mar la 22:37
|
Nu știu dacă Elena Udrea a citit textul colegului Iulian Leca și s-a pus pe treabă ori totul e [ citeste mai departe ]
|
Florin Puscas 09 Mar la 21:52
|
Plecaţi de ceva vreme pe câmpurile patriei la cules de boieri corupţi, plebeii procurori DNA s-au [ citeste mai departe ]
|
Costi Rogozanu 09 Mar la 21:19
|
Tot aud propuneri complicate de restructurare, revoluţionare a învăţămîntului românesc. Am [ citeste mai departe ]
|
Laura Cernahoschi 09 Mar la 20:29
|
Întreba un cititor (val_one, pentru cunoscători) ce e cu numirea lui Orban la Cotroceni. Dacă e [ citeste mai departe ]
|
Edwin Keleti 09 Mar la 19:05
|
Asta zic si eu ambitie sportiva. Chiar inainte de-a se naste, Duster a inceput sa intre in [ citeste mai departe ]
|
Alin Fumurescu 09 Mar la 18:49
|
...luni, 15 martie, Traian Basescu a invitat la Cotroceni reprezentantii partidelor si grupurilor [ citeste mai departe ]
|
Ioan T. Morar 09 Mar la 18:30
|
Da, am trăit să o vedem şi pe asta: cel mai bogat liberal român, Dinu Patriciu, şi-a pierdut [ citeste mai departe ]
|
Mihai Dinu 09 Mar la 17:22
|
Astea sunt cateva dintre piesele noi de la Guerrilla. Incerc sa-mi fac un obicei, ca in fiecare [ citeste mai departe ]
|
Costi Rogozanu 09 Mar la 16:40
|
Reacţii interesante şi deştepte a stîrnit postarea precedentă despre mîrlănizarea [ citeste mai departe ]
|
Mihai Goţiu 09 Mar la 14:38
|
Nu, pe prostie și imbecilitate nu există exclusivitate. Prostia și imbecilitatea sunt uniform [ citeste mai departe ]
|
Laura Cernahoschi 09 Mar la 14:31
|
Biroul permanent al Senatului a scos de pe ordinea de zi solicitarea PDL de revocare a [ citeste mai departe ]
|
Cristian Teodorescu 09 Mar la 13:17
|
Crin s-a supărat pe Dinu Patriciu că s-a dus la restaurant împreună cu Viorel Cataramă, imediat [ citeste mai departe ]
|
Iulian Leca 09 Mar la 12:20
|
Un fenomen ciudat se petrece vis-à-vis de doamna ministru Elena Udrea. Si nu doar. Ministrul a [ citeste mai departe ]
|
Edwin Keleti 09 Mar la 11:15
|
Termenul TKO (Technical Knockout), preluat din box-o arta nobila dupa unii-, reprezinta surclasarea [ citeste mai departe ]
|
Mihai Goţiu 09 Mar la 10:39
|
Adrian Năstase, Miron Mitrea, Călin Popescu Tăriceanu, Ludovic Orban, Emil Boc, Radu Berceanu. Ce [ citeste mai departe ]
|
Alex Mazilu 09 Mar la 10:15
|
Ninsoarea se pornise de o ora si ceva. Odata cu vantul taios, numarul masinilor crescuse, iar [ citeste mai departe ]
| 1de unde s-a pornit si unde s-a ajuns...scuze ca va reamintesc, da nu cumva subiectul era altul?... | ||
| 2JohannM ! Iacata: ,,- Art. 30 alin. (1) - "Revocarea din funcţie a preşedintelui Senatului poate fi propusă la cererea a minimum o treime din numărul total al senatorilor, în cel puţin una dintre... | ||
| 3JohannM #168 NU exista, fii sigur de asta. Exista insa in Franta (semi-prezidential) si in Austria (parlamentar). TOATA politica romaneasca ar fi aratat altfel daca ar fi existat acest regim de control... | ||
| 4@Andra: art. 89 din Constitutie prevede procedura de dizolvare a Parlamentului... | ||
| 5JohannM #167 daca e sa port grija cuiva ca NU se poate apara, atunci acela NU e in niciun caz PSD ... :) ref. ce a zis si ce nu a zis CCR, eu nu pot sa te contrazic pe tine si nici nu trebuie sa fie... | ||
| 6Mihai Gotiu! ,,Dizolvarea Parlamentului de către Preşedintele României.Potrivit art.89 din Constituţia României,printre prerogativele Preşedintelui României se numărǎ şi dizolvarea Parlamentului. Preşedintele... | ||
| 7”Totuşi, mi-e prieten drag: El mă scoate, eu îl bag!”... | ||
| 8Discutia despre cum fac genistii in realitate si cum isi risca ei viata in film... e inutila si lipsita de obiect. De cand isi propune filmul sa prezinte realitatea asa cum e? Filmul trebuie judecat... | ||
|
Mihai Goţiu
35689 citiri |
|
Laura Cernahoschi
26437 citiri |
|
Costi Rogozanu
24079 citiri |
|
Alin Fumurescu
17386 citiri |
|
Cristian Teodorescu
13435 citiri |
|
Iulian Leca
11348 citiri |
|
Ioan T. Morar
11149 citiri |
|
Dragoș Stanca
8809 citiri |
|
Eugen Istodor
6554 citiri |
|
Costin Ilie
6177 citiri |
|
Mihai Goţiu
23 postari |
|
Costi Rogozanu
17 postari |
|
Laura Cernahoschi
16 postari |
|
Alin Fumurescu
12 postari |
|
Ioan T. Morar
11 postari |
|
Eugen Istodor
10 postari |
|
Cristian Teodorescu
10 postari |
|
Iulian Leca
9 postari |
|
Alex Mazilu
8 postari |
|
Dragoș Stanca
6 postari |
|
Mihai Goţiu
184561 citiri |
|
Laura Cernahoschi
139042 citiri |
|
Costi Rogozanu
76415 citiri |
|
Alin Fumurescu
70130 citiri |
|
Ioan T. Morar
65107 citiri |
|
Cristian Teodorescu
58020 citiri |
|
Viorel Dobran
27279 citiri |
|
Dragoș Stanca
22113 citiri |
|
Florin Puscas
21175 citiri |
|
Iulian Leca
20084 citiri |
|
Mihai Goţiu
80 postari |
|
Laura Cernahoschi
65 postari |
|
Ioan T. Morar
59 postari |
|
Costi Rogozanu
54 postari |
|
Alin Fumurescu
46 postari |
|
Eugen Istodor
37 postari |
|
Cristian Teodorescu
36 postari |
|
Alex Mazilu
28 postari |
|
Viorel Dobran
22 postari |
|
Alexandru Funieru
17 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Patriciu, un hot care ne-a furat rafinariile, cu consursul lui Iliescu si al lui Adrian Nastase. Le-a vandut si a depus miliardele de euro in Elvetia, departe de ochii nostri si ai justitiei. Ca si borfasii care falsifica acte de proprietate ale unor batrani si vand apartamentele acestora, schimband de cateva ori proprietarul (in acte), ca sa se piarda urmele hotiei, tot asa a facut si hotul Patriciu cu avutia noastra.
Falsul ordinar din filmuletul prin care a vrut sa arate intregii lumi (si din celelalte tari, cum ne spunea derbedeul Razvan Dumitrescu, clantau imoral, din haita celor platiti cu cate zece, douazecide mii de euro pe luna, ca sa il atace pe Basescu), arata cat de josnic, de mafiot de gang este Patriciu.. Toti cei care au contribuit la realizarea si difuzarea acestui fals sunt niste derbedei ordinari care ne fac de ras, intaresc convingerea oamenilor civilizati din alte tari ca romanii sunt total lipsiti de caracter, se poarta ca niste mafioti, la toate nivelurile.. Suntem la un pas ca mafiotii care vor sa isi plaseze un presedinte-papusa in fruntea tarii (ca sa fure nestingherit) sa ii impuste pe cei ce le stau in cale.
Acum, situatia din tara este foarte grava. Reteaua mafiotilor imbogatiti prin furt, protejati de legi facute de oamenii lor, are ramuri si ramurele in toata tara, la vedere. Nu mai lucreaza in subteran, ca la inceputurile formarii ei.
Populatia ar trebui sa se revolte, sa isi faca singura dreptate, ca in ‘89. Nu mai exista o alta solutie acum, in halul in care mafiotii au adus intreaga tara.
Pentru europeni, Romania este tara mafiotilor, o Sicilie cu douazeci de miloane de locuitori, o tara lasata in voia escrocilor, a hotilor, un pericol mai grav decat gripa porcina, care pune tarile civilizate in pericol.
Dupa ‘89, tara noastra a produs masiv escroci de toate felurile, de la cei cu gulere jegoase, borfasi de gang, pana la cei cu gulere albe.
Hotia generalizata este brandul cel mai reprezentativ, unanim recunoscut, al Romaniei.
2009-11-27 11:15:10 | Raporteaza
Cind vom asista la o analiza a ceea ce se intampla in media de azi, la metodele murdare folosite, la lipsa de deontologie? Toti se ocupa cu asa ceva, nu vreau sa dau numai intr-o parte, neglijind pe cealalta. Si la Nashul se practica pupinc…., insa parca ceea ce vad la iRealitatea intrece orice masura (macar Antenele sunt consecvente). La iRtv se practica ceva mai subtil, cred ca dvs. vedeti si mai bine, iar treaba cu filmuletul de ieri deja duce undeva unde nu credeam ca VOM MAI AJUNGE, la manipularea de tip securist. Nu zic ca astfel de dezvaluiri nu se fac si in vest, insa sa inviti omul chipurile sa isi prezinte programul politic, iar tu sa ii pregatesti un film murdar, si trucat pe deasupra, mi se pare abject si de cea mai joasa speta. Asa ceva nu se face. Base se chinuia sa raspunda la intrebari, iar pe ecran rula textul “imagini socante cu Base, in curind”!!! Era ca porcul la taiere, ma scuzati de limbajul licentios. Va rog sa nu imi stergeti comentariul si poate ne raspundeti pe larg ce opinie aveti fata de astfel de practici. Cu stima.
2009-11-27 11:24:18 | Raporteaza
Aplica pe jobs.realitatea.net
“Chiar i-ar fi fost fatal filmuleţul unui tip care loveşte un copil la îngrămădeală? Eu nu m-aş grăbi să dau răspunsuri. Urăsc să judec oamenii aşa.” DA! Daca nu vrem sa fim un colt atipic de Europa in care un asemenea gest nu este considerat inacceptabil (din nou, violenta domestica este o problema reala, ignorata a romanilor, acceptabila si de la sine inteleasa) atunci bineinteles ca gestul trebuie judecat aspru. asta nu scuza trucul de 2 bani al lui patriciu.
2009-11-27 11:29:48 | Raporteaza
PATRICIULE, iti doresct sa MOOOOORI in cele mao graznice chinuri. Si tu, si Razvan Dumitrescu, si Ursu, si cretina de Stancu. DINESCULE, cianura in ochi ti-as pune, si apoi te-as trimite in lagarul de la PITESTI, de pe vremuri. Sa fii chinuit, contorsionat, taiat, biciuit, sa ti se taie urechile, sa te lase sangerand pana la moarte nenorocit imputit. Geoana, Hrebenciun, Stroe, Iliescu, Voiculescu, legiunea de arabi psd-ista, Ponta, si toti globalistii fara de neam si patrie care nu se simt parte a acestei tari, MURIIIIIIITTI CU TOTIIIIII!!!!
2009-11-27 11:35:36 | Raporteaza
“Au apărut nu ştiu ce discuţii dintre pesedişti despre împărţirea ţării etc. Nici nu le-am citit de revoltă.”
Ce-ar fi sa va calcati pe orgoliu si sa le cititi.
2009-11-27 11:36:10 | Raporteaza
Cine iese azi sa protesteze in numele “bunului simt” pentru ca aceasta campanie electorala a coborat la acest nivel ?
Cine a “protestat” in cei 4 ani de LINISTE recenti, in Regimul Nastase ? – In afara de Basescu ?
Cine nu s-a ascuns sub masa de frica?
Cine credetzi ca mai indrazneste macar sa se gandeasca sa “protesteze”, cand acest Imperiu mediatic PSD/PNL ne spune clar si direct: PUTEREA este la noi !
Obey or you don’t exist !
Cine ne apara pe noi, daca TOTUL e PSD ?
O sa fim multumiti ca PNL, la guvernare, isi va face imagine de partid “de opozitie” intzepand “usor” (ca doar o sa fie “liniste”) PSD, cand noi vedem ca azi, pentru lucrurile cu adevarat esentiale pentru *partidele* lor – niciodata pentru noi – ei se inteleg asa cum s-au inteles mereu?
Se naste asa usor un alt nebun ca basescu care sa-si puna viata, familia, soarta si demnitatea la bataia nebunilor – pentru Noi ?
2009-11-27 11:36:32 | Raporteaza
@ Costi Rogozanu
Te felicit ptr. puterea de a scrie sincer, exact ce gandesti, de fiecare data (cazul ziaristilor, etc).AU fost situatii in care nu am fost oate de acord cu tine, dar imi dau seama ca si atunci au fost lucruri in care tu crezi. Dupa atata manipulare am ajuns sa fim suspicosi. Si asta imi aminteste in special de anii dinainte de revolutie, cand toata lumea ajunsese sa suspecteze pe toata lumea. Intoarcerea la astfel de suspiciuni ma inspaimanta cel mai tare. Problema cea mai mare este ca va urma in urmatorii ani, campania se va sfarsi si atunci va trebui sa ne intoarcem cu fata sper realitate. Despre “fumigenele” din campanie nu se va mai vorbi si abia atunci vom descoperi ca nu s-a vorbit niciodata despre ce ni se pregateste noua muritorilor de rand. Sper sa poti sa-ti pastrezi verticalitatea.
2009-11-27 11:39:39 | Raporteaza
Ce e mai grav ca a ar fi dat Basescu o palma(bineinteles ca a fost trucat) sau ca Patriciu si restul de hoti care sunt disperati ca vor intra la puscarie au furat si dinamitat economia Romaniei???? HUUUUUUUUO . Presa de 2 lei. Jur ca dupa campanie nu voi mai intra pe situ realitatea si nici nu voi mai citi aberatiile asa-zis ziristice ale asa zisilor jurnalisti care se lauda pe la TV ca au facut Electronica si Matematica. Pai daca era ceva de capu tau , ba Dumitrescule, ramaneai inginer, nu veneai sa te faci ziarist. si apropo, nu ai diploma de ziarist, ci de inginer. Impostorule!!!
Pun pariu ca toti “moderatorii” nemoderati de la Irealitatea si de la Antene au comision de reusita daca cade Basescu. Ca in vanzari!! Prima de Craciun!!! Daca nu pica Basescu….doamneee ce urgie mogulista se va fi abatut asupra-le!!! HUUUUO
2009-11-27 11:39:54 | Raporteaza
Foarte bun articolul colegului tau Razvan Ilie.
Totusi e incredibil cum se face politica azi in Romania si e cert ca miza este enorma. Miza e puterea. Puterea inseamna bani.
Am lasata deoparte ETICA si am ajuns sa ne comportam cu totii ca niste oameni fara scoala, fara capatai.
Unde or fi Geoana si Crin sa ne spuna despre Romania bunului simt. Eu in locul lor as fi condamnat ce au facut ieri televiziunile. Asta nu e presa libera domnilor!
NU am vazut pe nimeni, de aseara pana acum, spunand nimic de Vantu care se pare ca a scapat de la parnaie cu ajutorul Justitiei.
Ce vreti sa credem? Ca Vantu nu e corupt? Ca Justitia nu e corupta?
dincolo de toate astea vreau sa spun ca m-am uitat in ultimii 5 ani la Realitatea TV si nu am reusit niciodata sa urmaresc o emisiune la Antene pentru ca acolo orice emisiune este un conflict continuu, isterie si nebunie.
Cititi raspunsurile oamenilor de ppe blogurile voastere. In general tin cu Basescu.
Targetul Realitatii TV este in general de o anumita factura insa cred ca Realitatea TV a coborat acum mult sub asteptarile noastre.
De ce? Pentru ca acum nu a mai ramas decat MANIPULAREA!
Va vindeti libertatea ieftin domnilor si ne faceti sa credem ca in tara asta nu exista oamani verticali.
Noi ce care ne uitam la Realitatea TV nu suntem niste prosti, asa ca ar fi bine sa tineti cont de asta.
Daca ne va conduce Geoana inseamna ca voi toti ii veti canta in struna. Ma intreb daca va fi democratic. Va mai exista opozitie? Sau dupa 6 decmbrie veti schimba brusc foaia daca iese Geoana?
E bine in viata sa fii cumpatat, cinstit, vertical, etic, sa ai bun simt, sa respecti. NOI VREM RESPEKT!!!
2009-11-27 11:44:13 | Raporteaza
patriciu impreuna cu toti psd-istii lui au vazut ca nu mai au nici o sansa in fata lui basescu si incearca sa distraga atentia prin tot felul de mijloace mizere
2009-11-27 11:49:34 | Raporteaza
Domnule Rogozanu,
am rugamintea sa-l intrebati pe d-l. Patriciu cand apare si filmul cu violul comis de “scelerat” (stie domnia sa cand).
2009-11-27 11:50:41 | Raporteaza
Costi, parerea mea e ca ai lasat la o parte masca “impartialitatii” si ai trecut la un partizanat neconditionat. Pacat, lasai impresia de o persoana care gandeste cand scrie si spune ceva publicului.
2009-11-27 11:51:10 | Raporteaza
ca e facatura, e evident. ca basescu a raspuns foarte prost si foarte tarziu la ea, iar e evident. dar ce nu inteleg acum este unde sunt oamenii grei ai lui basescu, “echipa” de baza? azi noapte, cand a explicat episodul si a zis ca n-a lovit niciodata un copil era doar cu sever voinescu si traian ungureanu. unde sunt cei “cu experienta” care ar fi putut sa poarte un astfel de razboi mediatic fara precedent.
acum cateva saptamani, pe acest blog, Daniel Barbu spunea ca sansele lui Basescu depind foarte mult de nivelul de mobilizare a greilor PDL: blaga, berceanu, etc. in acest moment basescu pare ca joaca doar cu intelectuali fara experienta si copii intr-ale politicii, gen anastase.
2009-11-27 11:51:25 | Raporteaza
dl patriciu nu se gandeste ca ne face sa-l dorim mai mult pe traian basescu presedinte prin asta… de ce l-am alege pe geoana, k sa vina cei din spatele lui sa fure totul si sa faca ce vor ei? ne intoarcem iarasi inainte de ‘89…
2009-11-27 11:52:41 | Raporteaza
multumesc, noname
2009-11-27 11:54:05 | Raporteaza
P.S. Sotia mea e disperata sa stie.
2009-11-27 11:54:24 | Raporteaza
@rogozanu
aveti 2 masuri: voxpublica.real../
va citez: “evident, înregistrarea nu a ajuns întîmplător la Curentul. Cineva a vrut să “le-o tragă”. Trupa Băsescu e cel mai puternic adversar al lor şi ei sînt furnizorii “suspecţi”. Dar aceste mizerii ne mai deschid şi nouă ochii. (Apropo, faza cu caltaboşul şi Remeş nu a fost considerată “probă”, dar mie nu-mi pasă, setea mea de etică a fost satisfăcută cu acel filmuleţ şi asta e destul – dacă tot nu se ajunge să mi se satisfacă şi setea de justiţie). Aşa şi cu cei doi: vor începe isterii că de unde e înregistrarea? etc.
E foarte grav că sînt astfel de înregistrări ale unor convorbiri personale. Dar nu-mi mai pasă în cazul lor! Pentru că sînt mai rău decît cei care îi înregistrează! Dinte pentru dinte jeg pentru jeg. Un şef de instituţie îngenunchiat de doi derbedei între două glumiţe despre amantele lor. Asta n-ar trebui să ne deprime, ar trebui să ne revolte curat şi adevărat!”
in postarea de astazi, spuneti exact contrariul: problema nu e daca basescu l-a palit pe ala, ci manipularea, patriciu, bla bla bla.
daca pt dvs conteaza mai mult imprejurarile, amanuntele, cine ce si cum a spus, si nu va intereseaza gestul brut si brutal al unui presedinte pe care l-ati votat si probabil il veti vota, va urez atunci sa ajunga basescu din nou presedinte.
2009-11-27 11:55:30 | Raporteaza
Dacă tot ne spun băieții buni din politică și presă că în sondaje deja Băsescu e terminat, că votanții lui Crin vor vota cu două mâini pentru Geoană,atunci de ce sunt așa disperați că au ajuns să facă niște făcături penibile, să ne ia drept cretini? Știu ei ceva ce noi doar bănuim?
2009-11-27 11:58:36 | Raporteaza
dar ce conteaza ca un om a fost suficient de puternic incat sa provoace o greva in justitie doar ca in acest timp sa i se prescrie lui fapta pentru care era condamnat. ce conteaza ca jurnalistii de la realitatea stiau asta , a demonstrat razvan dumitrescu ieri. ce conteaza ca acest om este patronul realitatii tv . nu conteaza. este doar o coincidenta. dar ce coincidenta ca acest om il sustine pe geoana la presedentie? ce conteaza? sigur o face din convingere, sigur daca era la puscarie acum la fel o facea. el este social democrat, de asta a furat atat ca sa dea la saraci dar noi nu vrem sa fim corecti. dar va dati seama ca un trucaj ordinar ca emisiunea de ieri cu dumitrescu nu are nici o legatura cu vantu, cu patriciu.
2009-11-27 11:59:37 | Raporteaza
de ceva vreme Geoana tace malc (stie cineva ce face,pe unde e?)
de ceva vreme Johannis e lipsa (stie cineva ce face,pe unde e?)
stau toti pititi asteptand sa le faca jocul televiziunile?
2009-11-27 11:59:49 | Raporteaza
Ne-am saturat de atata tiganie la tv chiar nu mi aveti si alte subiecte? tara arde si baba se pieaptana
2009-11-27 12:01:44 | Raporteaza
N-ai citit biletzelele pentru ca nici tu nu le poti lua in serios. Sursa lor e foarte credibila: gasite “la coltul strazii” langa redactie. Si hopa! le atribui SRI. Continutul chiar e sublim. Sa dam maghiarilor Clujul, Oradea si nu mai stiu ce! e Nici macar nu au fost in stare sa scrie “Bihorul”. Cum sa dea orasul? Cel mult judetul! Te spargi de ras! Intamplator, locuiesc in Oradea. E o incercare jalnica de a consolida pentru Basescu voturile romanilor Transilvania. Un raspuns jalnic la filmul cu Basescu lovind copilul. Bine ai facut ca nu le-ai citit! Sunt o manipulare lipsita de profesionalism. Un ziarist onest si profi nici nu le-ar pomeni cata vreme au o asemenea sursa.
2009-11-27 12:05:12 | Raporteaza
@COSTI ROGOZANU: După cum sună titlul editorialului, mă pregăteam să fac un comentariu laudativ la adresa dvs, apreciind faptul că, în sfârşit, aţi devenit un ziarist cu totul şi cu totul obiectiv, în ciuda comportamentului anterior, vădit anti-Băsescu. Văzând însă că poziţia celor de la Antena 3, unde: “copilul rămăsese deja fără dinţi în gură şi sîngele îi ţîşnea pe participanţii la miting”, o puneţi în opoziţie, dar pe acelaşi plan al exagerărilor, cu B1TV, unde: “preşedintele îl mîngîia de fapt pe copilul care se răsfăţa pe lîngă scenă”, am realizat că, din doua, una: ori nu vreţi să lăsaţi a se înţelege că adevărul este cumva la mijloc, situaţie în care nu deranjaţi pata aruncată pe nedrept pe obrazul preşedintelui, fără să fiţi însă pus în tagma celor care susţin acest trucaj mizerabil, ori chiar nu aveţi ştiinţă că filmuleţul a fost deja dovedit a fi trucat. Dacă vă aflaţi în cea de-a doua ipoteză, atunci vă invit să vizionaţi expertiza lui Paul Agarici, expert în artă fotografică (cred că îl cunoaşteţi pe acest coleg de breaslă), pe adresa:
youtube.com/wat../
@COSTI ROGOZANU: După cum sună titlul editorialului, mă pregăteam să fac un comentariu laudativ la adresa dvs, apreciind faptul că, în sfârşit, aţi devenit un ziarist cu totul şi cu totul obiectiv, în ciuda comportamentului anterior, vădit anti-Băsescu. Văzând însă că poziţia celor de la Antena 3, unde: “copilul rămăsese deja fără dinţi în gură şi sîngele îi ţîşnea pe participanţii la miting”, o puneţi în opoziţie, dar pe acelaşi plan al exagerărilor, cu B1TV, unde: “preşedintele îl mîngîia de fapt pe copilul care se răsfăţa pe lîngă scenă”, am realizat că, din doua, una: fie că vreţi să lăsaţi a se înţelege că adevărul este cumva la mijloc, situaţie în care nu deranjaţi pata aruncată pe nedrept pe obrazul preşedintelui, fără să fiţi însă pus în tagma celor care susţin acest trucaj mizerabil, fie că aveţi ştiinţă că filmuleţul a fost deja dovedit a fi trucat. Dacă vă aflaţi în cea de-a doua ipoteză, atunci vă invit să vizionaţi expertiza lui Paul Agarici, expert în artă fotografică (cred că îl cunoaşteţi pe acest coleg de breaslă), pe adresa:
youtube.com/wat../
2009-11-27 12:08:09 | Raporteaza
DOMNULE JURNALIST,INCERCI RUSINOS SA TE DISTANTEZI SI SA FII IMPARTIAL,DAR NU REUSESTI!
ATAT FILMULETUL TRUCAT CAT SI CONVORBIRILE MAFIOTILOR SUNT REALE(O STIU SI COPIII),DAR CA FORMATOR DE OPINIE BATI IN RETRGERE!
CEL PUTIN DACA AI SPUNE FRANC ….BASESCU A UCIS UN COPIL IN BATAIE!
SA VII CU UN ARTICOL CARE UMPLE UN SPATIU DEGEABA MI SE PARE MAI PUTIN…ECOLOGIC SI MAI MULT IMORAL!
2009-11-27 12:09:10 | Raporteaza
Ce tara suntem daca am ajuns sa aparam oameni care lovesc copii, sa le gasim fel de fel de scuze?
Rusine domnilor si doamnelor care aparati pe cei care lovesc copii!
2009-11-27 12:09:41 | Raporteaza
SUNT BUGETAR. Luna asta voi primi,impreuna cu sotul meu,tot bugetar,un salariu micsorat cu peste 30%. Exact costul intretinerii fiului nostru, student, pentru o luna. Nu imi pasa daca Basescu l-a batut sau nu pe copilul ala. Nu-mi pasa de telenovela voastra, imi pasa de famila mea care sufera din cauza incompetentei lui Basescu si a bocilor lui. Numai mutati dominanta pe subiecte minore,de melodrama la care sa planga poporul otevist. Situatia economica a tarii e O DRAMA. Restul nu conteaza
2009-11-27 12:11:28 | Raporteaza
Pe saiteul ziare.ro la rubrica “stiri video” este prezentata opinia mamei copilului sub titlul “O femeie de la miting spune ca Basescu nu a lovit copilul” – media corupta bagatelizeaza rolul femeii in acest incident…ptr. a intretine confuzia si scandalul! Rusine!
BOICOTATI POSTURILE MOGULILOR!
MY BIG FAMILY VOTE BASESCU AGAIN!
2009-11-27 12:13:14 | Raporteaza
Rogoznene, ( sau gaozene) ai platit mult pt filmuletz ??
2009-11-27 12:15:49 | Raporteaza
calinionescu1.w../ aici vedeti ca e un trucaj clar- fara alte comentarii. Si pe youtube exista un film in care se arata exact tehnica pe care a folosit-o cel care a trucat.
2009-11-27 12:17:04 | Raporteaza
florin poenaru – foarte corecta observatie, echipa de campanie a fost lovita in plex, desi fusese avertizata. si da, TRU nu e Blaga
2009-11-27 12:17:25 | Raporteaza
Doamne,ocroteşte-i pe Români! De ce a apărut acum caseta după 5 ani? pentru că acum era momentul. nu uitaţi că în 89, mulţi români au murit pentru a înlătura o dictatură. dacă acum, se recurge la asemenea metode pentru a înlătura un alt tiran, ei bine, sunt de acord cu ele. citiţi şi analizaţi ce scrie şi ce simte Jianu, Alexa şi alţi fani cu afecţiuni neuro. oare credeţi că tactica de a apela la popor aparţine lui Băsescu? şi Ceauşescu răspundea doar în faţa marii adunari naţionale (cu litere mici), pentru că din punct de vedere sociologic este mult mai uşor să manipulezi o mulţime decât un grup. şi vedem ce se întâmplă. v-a convins cineva că e trucată caseta? numai mari experţi pot afirma asta şi numai după analize tehnice riguroase. eu unul sunt convins că filmul e real. să vedeţi altele. dar ce să vă mai spun despre întâmplări care nu au fost filamte şi la care mulţi dintre noi am fost martori oculari dar nu avem proba ca să vorbim? ocroteşte-ne Doamne de încă un tiran
2009-11-27 12:24:37 | Raporteaza
cat primesti ca sa il pupi in fund pe basescu rogozanule? independentule? impartialule? deontologule?
2009-11-27 12:26:46 | Raporteaza
domnilor, nimeni nu solicita intreaga filmare din care s-a luat bucatica aceea… cu lovitura …ca daca au bucatica ..sa dea tot …asa ar fi corect …daca nu e trucaj sa iasa cu intreaga inregistrare ..in care basescu il da pe copil jos de pe scena …unde e mama unui copil de 10 ani care se urca pe scena cu presedintele…matusa spune ca erau undeva departe de unde nu puteau sa vada incidentul…adica era si mama si matusa si copilul nu era in raza lor vizuala…super …eu am doi copii unul de 21 de ani si unul de 3ani jumate si daca ies undeva unde este multa lume …ca mama nu imi scap copiii din ochi…cu atat mai mult cu cat unul e pe scena cu presedintele tarii…care o fi el …poate intrebati unde trebuie ..pe mine nu m-ar asculta nimeni …e murdar ceea ce se intampla ..in loc sa se bata in palose se bat in ,,ciorapi,,murdari..
2009-11-27 12:29:42 | Raporteaza
“CLANUL GEOANA A UMPLUT DE SANGE UN OM CARE ISI APARA LOCUINTA…” – CITITI PE NET CE A FACUT GEOANA!!!
Nu ca Basescu a facut bine ce a facut, daca a facut.
Mi-e foarte greu sa cred ca dl Basescu putea sa faca acest lucru cu atati oameni de fata, ca martori.
Cei de la Realitatea mint cand spun ca domnul care a fost martor nu a vazut ce s-a intamplat, deoarece se vede clar ca dumnealui este cu fata la copil, deci era imposibil sa nu fi vazut exact ce a fost acolo.
De unde stim ca matusa copilului nu a fost platita de Patriciu????
2009-11-27 12:32:18 | Raporteaza
Daca tot spune domnul Patriciu ca in 2004 nu credea ca domnul Basescu are sanse sa ajunga presedinte, poate il intreaba cineva, de ce, atunci, venise la Hilton impreuna cu alti lideri ai Aliantei D.A. PNL-PD din stafful de virf, si il curata pe domnul Basescu de scame in holul hotelului, la parter, in stinga cum intri, inainte sa inceapa o dezbatere cu investitorii straini, la care domnul Basescu a vorbit public pentru prima data in engleza…Momentul si-l amintesc, sint sigura, toti reporterii si mai ales fotoreporterii prezenti la momentul si in locul respectiv…Era inainte de turul 2, cind practic se cam stia cine o sa fie presedinte…Exista foto in arhivele ziarelor, din pacate la Cotidianul, nu, pentru ca fotoreporterul a ajuns prea tirziu…
Asadar, daca nu credea, ce cauta domnul Patriciu acolo sa il incurajeze pe domnul Basescu??
2009-11-27 12:38:03 | Raporteaza
Rusine domnule Razvan Dumitrescu !Esti la fel de mafiot ca si Patriciu , daca te-ai pretat la asa ceva !. Ce fel de jurnalisti sunteti voi astia de la Realitatea ? Faceti breasla da rasul lumii. Voi aveti impresia ca tara asta e populata cu oligofreni care nu pricep nimic! Va inselati amarnic , va epuizati energia pentru niste valori false .
Inca o data RUSINE !!
2009-11-27 12:39:17 | Raporteaza
youtube.com/wat../
2009-11-27 12:39:50 | Raporteaza
Eu tot revin la aceasta tema preferata a lui Patriciu: caracterul, ca ei despre asta vorbesc nu de programe, competenta, etc. ei ii tot dau cu caracterul. Dl Patriciu a afirmat ieri seara la un moment data ca acel copil nu era un aurolac, adica ce sa inteleg de aici? Ca daca era aurolac putea fi lovit? Chiar ar fi interesant de studiat cu un psiholog aceasta afirmatie. Sa intelegem ca aurolacii nu sunt oameni?
2009-11-27 12:44:19 | Raporteaza
Azi sunt tristă. Nu pentru că a apărut acest filmuleț – mă așteptam la chestii nasolae, mai ales că ni s-a spus la TV că în alte țări campaniile sunt mai agresive și mai negative. Sunt tristă pentru că mi s-a spus că mineriadele sunt istorie. Suntem schilodiți sufletește de atunci, de la prima mineriadă, dezbinarea născută atunci, la prima mineriadă, încă e între noi… dar e istorie. E istoria de azi și va fi istoria de mâine, indiferent cine va ajunge președinte. E o diferență: dacă va ajunge Geaonă, probabil (confom modelului Iliescu) va grația pe cei închiși pentru violențele care au adus vreun beneficiu campaniilor electorale sau ajungerii/rămânerii la putere.
2009-11-27 12:44:51 | Raporteaza
Alexa incorect Patriciu nu e “hot”e OFITER AL SECURITATI el nu a FURAT I SA DAT SA FURE si ca OFITER isi urmeaza ce a invatat conform cu regulamentu. AM ZIS
2009-11-27 12:51:25 | Raporteaza
isondaje.ro/son../
vedeti aici in ce hal l-a afectat pe candidatul Basescu porcaria patriciului.neam de ploiestean patriciu asta.
2009-11-27 12:51:25 | Raporteaza
ce comunisti inraiti sunteti astia de la realitatea,nu stiti ce sa mai faceti sa l denigrati pe basescu dar mai rau il ridicati in sondaje fraierilor,stiti cat aer mai aveti pana in 6 decembrie ca dupa aia n o sa se mai auda de voi,urat va comportati fata de pd-l si mai aveti si contract cu cnn ul sa va fie rusine bolsevicilor nenorociti ca nu mai scapa tara asta de voi de 20 de ani incoace
2009-11-27 13:09:00 | Raporteaza
VLADIMIR TTISMANEANU&VIOREL PADINA

România se află într-o criză profundă, determinată nu doar de criza globală, ci şi de criza de sistem social-politic intern, nu mai puţin gravă. Această din urmă criză îşi are rădăcinile în impostura ce s-a produs la momentul în care revoluţia din decembrie 1989 a fost deturnată de „salvatorul” Iliescu şi de echipa sa compusă din nomenclaturişti de rangul 2 ai partidului, securităţii şi armatei, cu intenţia iniţială de a implementa în R.S.R. doar perestroika şi glasnostul gorbaciovist, dar care apoi, văzând că e imposibil să menţii „lagărul socialist” cu pluripartidism, cu libera concureţă, cu presa liberă şi cu o justiţie independentă (fie acestea şi minimale), s-au transformat din „comuniştii cu faţa umană” şi „adevăraţii socialişti” din seara zilei de 22 decembrie 1989 în „capitaliştii” sălbatici care vor transfera în cont propriu cea mai rentabilă parte din avuţia „întregului popor”. Ei au utlizat în acest scop nu regulile economiei de piaţă şi legile statului de drept pe care pretindeau demagogic că le-au redescoperit şi că le apără, ci mentalităţile şi metodele specifice „PCR”, bazate pe „pile, cunoştinţe, relaţii”, aşadar pe o corupţie devastatoare (în condiţiile în care fostul aparat de stat comunist nu doar că a rămas intact, ci a crescut monstruos în aşa-zisa perioadă de tranziţie, iar justiţia a fost ca şi inexistentă). Acesta e sistemul ticăloşit care a lovit România ca o năpastă infernală, mult înainte de a o lovi criza globală. Il putem denumi şi regimul Iliescu…
Ce este „sistemul ticăloşit” ? Este monstruoasa coaliţie dintre statul funcţionăresc hipertrofiat şi hipercentralizat de tip comunistoid şi un fals „stat de drept”, un stat de drept formal, evident, în care legile ordonatoare sau reglatoare-ocrotitoare ale sistemului libertăţii economice şi democratice fie nu există, fie sunt făcute doar în interesul unor clanuri, fie nu sunt aplicate decât discreţionar de funcţionarii, poliţaii, procurorii sau judecătorii proveniţi în cea mai mare parte din comuniştii cu mentalitate quasimafiotă, situaţie în care clanurile, frăţiile sau lojile constituite din impostorii decembrişti şi / sau din clientela lor au putut face ravagiile binecunoscute: indivizi care au devenit milionari sau miliardari (în valută forte) peste noapte, furând de la stat, spoliind bănci, înşelând sute de mii de cetăţeni şi corupând enorma funcţionărime şi justiţia pretins imparţială şi care indivizi practic tind să se substituie statului de drept şi ordinii publice, în interes strict privat sau de clan. Din cauza acestei pegre amorale / imorale, cinice, lacome, corupte, hedonist-consumiste şi egoiste, milioane de români oneşti au fost siliţi să părăsească ţara spre a-şi găsi de lucru printre străini ori s-au resemnat să subziste – hic et nunc – la limita civilizaţiei, într-un stat fals asistenţial, căci în fapt quasifeudal, în care relaţia dintre stat şi cetăţeanul asistat este aceea dintre stăpân şi vasal. Io, statul sau primarul (comunei, oraşului, judeţului) îţi dau atât cât să nu mori de foame (fără să-ţi creez locuri de muncă, ci doar prin minimalul „ajutor social”), iar tu mă votezi în etern. Or, în felul acesta, falimentul naţional – într-o lume deja postmodernă – este inevitabil.
Cel care a vorbit primul în mod deschis despre „sistemul ticăloşit” şi pericolul enorm pe care acesta îl reprezintă pentru societatea românească a fost preşedintele Traian Băsescu, în consens cu echipa sa de colaboratori. Însă preşedintele Băsescu nu doar că a denunţat „sistemul ticăloşit”, ci s-a înfruntat în mod explicit cu el încă de la începutul mandatului său, contând pe aliaţii politici din ADA, dar care din păcate nu s-au dovedit la înălţimea platformei „Dreptatea şi Adevărul”. Astăzi, practic, în condiţiile contraatacului virulent al „sistemului ticăloşit”, infiltrat peste tot (deci nu doar în tabăra „mogulilor”, dar şi, bineînţeles, în kafkianul Aparat de Stat sau în „justiţia” încă nereformată), Traian Băsescu nu mai are de partea sa decât publicul pe care l-a cucerit cu incontestabil talent politic. Acest public e însă din ce în ce mai bulversat de campania media ostilă preşedintelui, in fapt un permanent linsaj, şi comandată de cupola „sistemului ticăloşit” (care îl consideră pe preşedinte un „trădător al sistemului”). De aceea, acum e momentul ca preşedintele reformator să ştie că nu este singur în faţa golemului criptomafiot şi că alături de el se află nu doar oamenii simpli, ci şi cei ce trebuie să fie formatori de opinie şi cariatide ale societăţii civile mature şi responsabile. Pe aceştia şi pe toţi cei ce se simt solidari cu acţiunea reformatoare a preşedintelui Traian Băsescu îi chemăm să semneze apelul de faţă.
Semnează
Vezi blog Vpadina si Vtismaneanu
2009-11-27 13:15:45 | Raporteaza
[...] lui Traian Băsescu sau a lui Mircea Geoană, nu mai contează prea mult criza financiară, ceea ce oamenii se întreabă peste tot are de a face cu gestul unui candidat la [...]
2009-11-27 13:27:27 | Raporteaza
Sunt absolut uimit de deturnarea discutiei care se incearca a se face de catre basescieni si fanatismul si agresivitatea cu care se actioneaza. Nu zic de postacii obisnuiti ci si de persoane publice care se presupunea ca au o inteligenta si un bun simt ridicat.
Se tot zice campanie murdara, Patriciu, ca de ce acum, de ce rade copilul, ca oricum nu l-a afectat in viata (?!)etc. E absolut penibila apararea lui Basescu. Oameni buni, nu conteaza ce si cum, l-a lovit si gata. Un sustinator onest al lui Basescu ar putea sa zica ca ii trece cu vederea aceasta iesire dar totusi il voteaza pentru ca sa scape tara de moguli si bla-bla-ul obisnuit. Dar sa te apuci sa urli trucaj si alte scuze si acuze ridicole si sfidatoare la adresa bunului simt e aiuritor de-a dreptul.
Reactia lui Basescu duce sansele de a nu fi trucaj (credeti ca e usor a se truca imagini in miscare atat de clare?) de la 99% la 100%. Ce-i trebuia 3 ore si sa se consulte cu staff-ul ca sa stie ca in viata lui nu a lovit un copil??? E absolut gretoasa imaginea slugilor care n-au ‘oaie sa zica ca il voteaza oricum ci vin cu o aparare parca am fi retardati.
2009-11-27 14:03:19 | Raporteaza
Eu mam nascut in Basarbaia peste Prut da asa ceva inca nam vazut, manipulare grosolana pe fata ,aghiotanti lui Voronin sunt nimic pe linga voi astea de la realitatea tv .Sincer cred ca TVMoldova cu cenzura lui Voronin arata mai bine ca voi……… Domnule ROGOZANU cu stima si respect de la LONDRA iti scrie in BASARABEAN care stie ce e cenzura in viata publica si la tv .Vai de capu vostru de jurnalisti cum va numiti voi.SI TOTUSI VOI MERGE LA VOT, SI VOI VOTA CU ROMANII DE BUNA CREDINTA STAMPILA E LA MINE IN MINA ……….. NU LA VOI DOMNULE ROGOZANU
2009-11-27 14:10:10 | Raporteaza
trucaj, acel film????? cum domne o data ce acei oameni prezenti la intalnire se uitau ingroziti la ceea ce au vazut. ma rog cum baselu e cel corect, cuminte, bun etc…. el ar fi trebuit sa fie numit sfant, ca ocrotitorul Romaniei, dar de fapt e o jigodie. rusine!
2009-11-27 14:36:26 | Raporteaza
Basescu e pierdut, pierde pe zi ce trece si va pierde si in turul 2! Omul asta orice ar spune, nu il mai crede nimeni si credibilitatea sa este sub zero!Basescu e desfiintat dupa ce a vazut toata lumea cum loveste cu pumnul un copil!!! Basescu e pierdut, pierde pe zi ce trece si va pierde si in turul 2! Omul asta orice ar spune, nu il mai crede nimeni si credibilitatea sa este sub zero! base, nu te mai suporta nimeni…
2009-11-27 14:39:10 | Raporteaza
Se pare ca dl basescu nu mai are pic de credibilitate politica…sau de orice alta natura… A luat-o rau de tot pe aratura…nu are sanse in turul 2…
2009-11-27 19:42:27 | Raporteaza
Doamne ajuta ca nu mai avem Senat! La fel nu vom avea nici Prostanac presedinte!
2009-11-27 22:28:08 | Raporteaza
Penibil comentariu, d-le Rogozanu. D-ta de cate ori l-ai plesnit pe baietelul vecinilor? Sa inteleg si eu ce motive ai ca sa nu ridici piatra. Si chiar crezi ca ai sa afli ceva util intr-o dezbatere?
2009-11-27 23:17:55 | Raporteaza
[...] egali cu ei insisi: Tolontan (care a demonstrat astazi inca odata ca e Jurnalist), Costi Rogozanu (mereu echilibrat), Teodor Tita (se cunoaste ca are experienta B.B.C-ului) , Alin Fumurescu (cu o detasare de medic) [...]
2009-12-01 00:19:34 | Raporteaza