![]() | Jaful şi şpaga sînt apolitice, doar pedepsirea lor e politicăvezi toate articolele de Ioan T. Morar30 Jan 2010 la 13:19 84 comentarii 1299 vizualizari. |
Năstase şi Geoană recită aceeaşi poezie: anchetarea lor este un act politic, de răzbunare, totul porneşte de la Băsescu. Da, el e de vină, acum, că a cîştigat alegerile vrea să-şi distrugă adversarii. Într-un fel, aici, în spusele celor doi, există o doză de dreptate. Dacă ar fi cîştigat Geoană, desigur, nimeni nu mai îndrăznea vreo anchetă, vreo învinuire! Iar în ţopăiala lui Geoană se poate include şi bucuria că a scăpat de orice grijă în legătură cu Justiţia. În Academia Caţavencu au apărut, de-a lungul timpului, înainte de alegeri, diverse date despre jongleriile lui Geoană, despre clanul Barba, cel din partea soacrei, despre sume nejustificate din declaraţia de avere. Ba chiar şi zvonuri despre o casă în Colorado. Geoană nu a fost un înger pe care victoria lui Băsescu l-a transformat în diavol. Să fim serioşi! Iar despre mătuşa Tamara şi alte matrapazlîcuri ale lui Adrian Năstase ştie şi presa străină, ştiu şi cancelariile occidentale. Deci, nimic nou, doar că Justiţia a continuat să lucreze. Cum a continuat să lucreze şi în cazul primarului şi viceprimarului din Vîlcea. Care merg la zdup. Partizanii lui Geoană şi Năstase pot spune că totul nu e decît o demonstraţie: au arestat unul de-al lor ca să poată să aresteze şi de la PSD. Bun, aşa o fi. Dar de ce nu a făcut şi PSD-ul, cînd a fost la putere, astfel de demonstraţii. Puteţi să-mi daţi numele unui primar PSD dintr-o localitate importantă anchetat şi condamnat în vremuri pesediste? Nu? A, nu au fost arestaţi pentru că ei nu au greşit, nu au luat şpagă, nu au jefuit! Asta e! ![]()
În vremea lui Năstase oamenii inconvenabili erau ridicaţi de pe stradă, totuşi!


Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1Boc nu trebuia sa plece pentru ca el nu a plasat acei tovarasi in pozitii cheie pentru a-i servi intereselor sale personale. In schimb Ponta este cu kurrul adica cu capul in alta barca. Astazi este o... | ||
| 2@simona: in vremea de azi s-a refacut proverbul. nu mai e corb la corb nu-si scoate ochii, ci corb cu corb ne "scoate" ochii, ca sa rimeze.... | ||
| 3Plagiatul in lucrare de doctorat oare sa fie identic ca semnificatzie si consecintze cu plagiatul intr-un articlo scris la revista facultatzii ?Adica e tot aia ?Adica aia de scriu acolo "la revista"... | ||
| 4bal si can, adica balcan ... balc(vâlc),bal(cf.alb boll:e), la - sarpe (balcescu - adica balaurescu, bal+c - de la can... canis, caine/lup), balaur - sarpe cu cap de caine/can(e)/lup) ...balac (balaci... | ||
| Mihai Goţiu 10635 citiri |
| Cristian Teodorescu 9483 citiri |
| Costi Rogozanu 8812 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4107 citiri |
| Alin Fumurescu 3927 citiri |
| Constantin Creţan 3389 citiri |
| Dorin Tudoran 2861 citiri |
| Dan Duca 2466 citiri |
| Elena Vijulie 2421 citiri |
| Ciprian Şiulea 2292 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61027 citiri |
| Cristian Teodorescu 39823 citiri |
| Costi Rogozanu 38004 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18155 citiri |
| Alin Fumurescu 17833 citiri |
| Viorel Dobran 12299 citiri |
| Dan Duca 11266 citiri |
| Constantin Creţan 11148 citiri |
| Elena Vijulie 9046 citiri |
| Dorin Tudoran 8688 citiri |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
“n vremea lui Năstase oamenii inconvenabili erau ridicaţi de pe stradă, totuşi!”
In vremea lui basescu aceeasi oameni, deveniti la fel de inconvenabili, sunt injurati cu spume de mijloacele de propaganda si aplaudacii lui traianelu’-marinelu’. E adevarat, nu pot fi tocmai “ridicati de pe strada” – Romania este membra UE, totusi!
S-a vorbit despre curajul si demnitatea lui Mugur Ciuvica atunci cand l-a criticat pe “puternicul” de atunci, A.Nastase. Astazi, acelasi M.Ciuvica este calificat drept “nemernic, lichea etc.” pentru ca il critica pe “puternicul” de moment, basescu, de catre tot felul de aplaudaci mizeri ai acestuia din urma.
2010-01-30 13:44:56 | Raporteaza
@Ramstein:
concluzia: mai bine era cu Năstase, chiar dacă te ridica de pe stradă, decit cu Băsescu. Cit despre cel care trece in barca asupritorului său, poate imi dati dumneavoastră o definitie!
PS Tot la serviciu? Nu ati prins loc la Poiana Brasov?
Inseamnă că trebuie să mai munciti!
2010-01-30 13:50:26 | Raporteaza
CORECT ! Da’ sa nu uitam ca asta e “traditia” de pe vremea cind Inalta Poarta numea domnitori in Tara Romanesca…”pentru citiva arginti in plus”…si-n Ardeal exista CADASTRU de pe vremea Mariei Tereza !
2010-01-30 13:50:53 | Raporteaza
ITMorar: “concluzia: mai bine era cu Năstase…”
Eu nu am ajuns la o asemenea concluzie. Cocnluzia este ca ati ajuns la o… concluzie gresita.
“Tot la serviciu? Nu ati prins loc la Poiana Brasov? Inseamnă că trebuie să mai munciti!”
De la dvs. astept lucruri mai de… substanta. Mai subtile.
2010-01-30 13:55:17 | Raporteaza
@Ramstein
am ras cu lacrimi citind postarea ta, mai ales la faza cu “injurati cu spume de mijloacele de propaganda si aplaudacii lui traianelu’-marinelu’”. Se potriveste de minune doar cu antenele si realitatea, dar care poate nu sti, “joaca in cealalta echipa”.
In rest fain nick, pacat de formatie.
2010-01-30 13:56:12 | Raporteaza
@mac gregor
Nici “mac gregor” nu este rau ca nickname. Dar mai bine suna Mac Donalds
2010-01-30 13:59:00 | Raporteaza
Bag de seama ca numai jefuitorii de banci si case de schimb valutar sunt apolitici.Cei care fura din greu de la Stat sunt,fara exceptie,membri ai unui partid .Cu cat sumele furate sunt mai mari cu atat functia in partid este mai mare.
2010-01-30 13:59:54 | Raporteaza
@Ramstein:
trebuie sa va decideti a) mai de substanta
b) mai subtile, adică mai subtiri, (cum e cuvintul romanesc din acest dublet etimologic subtil-subtire)
2010-01-30 13:59:55 | Raporteaza
@ITMorar
Corecta observatia! In propozitia anterioara lipseste un “nu” (“nu astept”). Voi incerca sa acord mai mult itmp de acum inainte blogului dvs.
2010-01-30 14:04:05 | Raporteaza
@Ramstein:
va multumesc pentru intentie!
2010-01-30 14:07:27 | Raporteaza
@Ramstein: Cine l-a calificat pe Ciuvica sa devina vector de opinii politice?Care este secretul reciclarii unui medic pediatru?Doar intr-o singura directie!Pentru el vintul bate doar spre Cotroceni!Am spus de nenumarate ori ca GIP este organizatie de politie politica!Nimeni nu este perfect!Dar Ciuvica este!Perfect in lupta lui cu Traian Basescu!Nu degeaba i-a cedat actiunile co-asociatul Camelia Voiculescu!Cuvintele medicului ciuvica poarta otrava la purtator!
2010-01-30 14:07:39 | Raporteaza
@Yu-Gi-On: “Am spus de nenumarate ori ca GIP este organizatie de politie politica”
Desigur…, GIP era o organizatie democartica in “epoca Nastase” si a devenit “politie politica” acum, “epoca basescu” – face “politie politica” impotriva politicienilor de la putere.
@ITMorar
Multumesc si eu! Este, oricum mai usor aici, pe voxpublica, decat pe blogul Morar&More
Poate ca acordati atentie si intruirii discipolilor: “Cuvintele medicului ciuvica poarta otrava la purtator” (semnata Yu-Gi-On)
2010-01-30 14:14:27 | Raporteaza
@Ramstein:
vreti sa vedeti cum inchid comentariile aici? Sînt dictator una, două!
2010-01-30 14:16:47 | Raporteaza
@Ramstein:
si nu din cauya Dvs, cu care pot avea un dialog civilizat. Ci din cauza unor frustrati, onanimi, cu care nu ma intereseaza nici un dialog.
2010-01-30 14:19:53 | Raporteaza
@ITMorar
Comentariile au mai fost inchise aici o buna bucata de vreme – din anumite… motive au fost redeschise. Cu cenzura, insa, situatia este una “democratica” aici, pe voxpublica – si va fi… pastrata asa
2010-01-30 14:21:10 | Raporteaza
@Ramstein:
da, m-am decis sa le redeschid, asa, experimental. Am crezut că au mai plecat băieţii din echipa de zgomote dar se pare ca m-am inselat.
Aveti cumva vreun blog cu comentariile fara moderare? Dati-mi adresa si va garantez ca intr-o saptamina, cel mult, bagati moderare. Si dupa aia nu mai folositi cuvintul cenzura, ci deratizare. Da, e nevoie de deratizare multa pe internet!
2010-01-30 14:24:22 | Raporteaza
Ce’mi place mie ca tot romanu’i scenarist. Cine e in spatele acestei mirsave actiuni a justitiei, cine are de cistigat? Aici raspunsul este indeobste cunoscut: nelipsitul BAse.
De ce acum si nu inainte de alegeri? Dar de ce nu mai tirziu, peste o zi, o luna, un an? De ce ANI si nu DNA sau invers?
Nimeni, dar nimeni nu pare interesat de faptul ca Geoana, al doilea om in stat, s-ar putea sa fi comis o ilegalitate. .
A comis o furaciune Geoana cu nevasta dimpreuna???????
Asta e stire??? Nuuuu… Asta e normalitatea…. Noi vrem sa stim cine a dat comanda sa/si faca treaba ANI si mai ales de ceee i-a prins acum si nu in alt moment…
Nastase refuza de cinci ani sa dea ochi cu judecatorul. Ei si ce? Mai lasati omu’ in pace. Veniti cu stiri d/astea rasuflate. Asta e o ciorba incalzita, n/o mai vrea nimeni, zice opinentul de vineri seara, Dinescu.
2010-01-30 14:24:49 | Raporteaza
Ce vedem la pesedei si pedelei, nu-i nimc fata de ce vedem si auzim la penelei. Daca ai timp si rabdare sa asculti cuvantarea plina de virgule si paranteze a lui C. Antonescu, ai convingerea nestramutata ca Mussolini s-a reancarnat in acest cabotin si ciracii lui.
2010-01-30 14:36:09 | Raporteaza
Diversiunea este arta de a distrage atentia de la un curs normal al situatiei reale cu scopul clar de a scapa de ura impotriva sa. De aceasta maiestrie este capabil Geoana dar si Nastase.
2010-01-30 14:56:29 | Raporteaza
@Ioan T. Morar :M-a intrigat comentariul de la 14 si asta m-a facut sa citesc toate comentariile. Vreau doar sa punctez ca primul care ataca esti tu in comentariul de la 2, in rest toate comentariile sunt enervant de civilizate. E ca ti-am lipsit ?
2010-01-30 14:57:46 | Raporteaza
@Misu:
dar nu le-ai citit pe cele trimise direct la Gunoi. Vrei sa ti le copiez si sa ti le trimit? (ma scuzati ca v-am tutuit, dar Dvs ati inceput!)
2010-01-30 15:01:15 | Raporteaza
dar la Arad de finul lui base ce se aude domnule Morar ? de 4 ani evita procesul cu tot felul de contestatii la adresa DNA…acelasi DNA care a pus sechestru pe casa lui “nastase-6 case”.
pe cand finalizarea procesului lui falca la Aradul natal domnule Morar ? imi doresc anchetarea atat a lui tariceanu cu ale sale afaceri dubioase din jurul bucurestilor, atat a lui geoana sau nastase care a devenit celebru pentru furturile sale…..dar vreau sa vad condamnari si cazul flota a lui basescu si nu sa ne ascundem dupa imnunitati prost facute si si mai prost intelese, vreau sa vad condamnari in cazul implicarii lui sorin ovidiu vantu in cazul fni, vreau sa vad condamnari pentru mineriade atat pentru iliescu dar si pentru ministrul transporturilor basescu care a aprobat sosirea la bucresti a minerilor cu garnituri speciale puse la dispozitia lor, vreau sa vad condamnari si in cazul finului lui basescu , falca, care a schimbat un apartament cu doua camere pe o vila in centrul Aradului cu un patron caruia i-a cedat cateva zile mai tarziu un teren al primariei la nici a 10 parte din valoarea sa, vreau sa vad condamnari asupra TUTUROR celor care ne i-au de prosti iar mai apoi ii arata cu degetul pe ceilalti!!!
Si mai vreau ca institutiile statului (ani,dna,sri,sie,mai,magistrati,etc) sa isi faca treaba in mod profesionist si nu doar “dupa cum bate vantul” …. sa fie cu adevarat INDEPENDENTE!
Oare daca nu fac parte din nici un partid insa am votat de fiecare data cum mi-a dictat intelectul si constiinta am dreptul la opinie ? sau sunt neaparat de la “ceilalti” ???
2010-01-30 15:02:43 | Raporteaza
@AltAnonim:
eu nu am spus nici macar o secunda ca imi doresc o justitie selectiva. Deja, arestarea primarului pedelist de vilcea este un semn de normalitate. Dar daca Falca nu e vinovat? Credeti ca in 4 ani de cercetari, daca era vinovat, nu iul aresta nimeni? Am vazut fragmente din cea mai murdara campanie impotriva lui la Arad. Si, totusi, cel care decide, adica electoratul, l+a votat din primul tur.
Credeti ca nu ar fi fost prezentata ca o izbinda condamnarea finului lui Basescu daca aveau cu ce? Uitati ca aveau toata puterea pina acum un an? Cei care au făcur comisie pentru Udrea nu+l puteau inhata pe falca, cu un minimum de dovezi?
2010-01-30 15:09:14 | Raporteaza
@dle.Morar
sunt mirat peste masura ca vine cate un individ cu aere de Farfuridi,ma refer la Ramstein si la AltAnonim,care uita voit ca Geoana si Crin au beneficiat de toata masina mass media pe care se puteau bizui si au esuat lamentabil.
Romanii,balcanici fiind si de fel umili pe la portile Fanarului sau Galatei, nu au de unde sti ce-i aia fair play,ca doara Englitera-i departe.
Au oara au uitat ipochimenii cand mergeau la brat cu Bivolaru sa-l scoata curat la cremenal?
2010-01-30 15:14:43 | Raporteaza
@Ioan T. Morar: Imi permit o generalizare:
“Te-am injurat, te-am lovit, te-am spurcat, deci … am devenit imun; nu te mai poti lega de mine, si daca o faci, inseamna ca o faci doar ca sa te razbuni”, act blamat de toata suflarea mioritica ce-si acopera si conserva astfel, intr-o “demna” (si protectiva) solidaritate, “cinstea si corectitudinea”.
2010-01-30 15:22:38 | Raporteaza
dovezi sunt si daca mai exista justitie in Romania va fi si condamnat. de 4 ani se discuta exceptii de neconstitutionalitate a organizarii si functionarii DNA !!! nici macar nu s-a ajuns la citirea rechizitoruiului!
Recunosc asa cum v-ati dat seama sunt aradean ca si dvs. insa nu ma situez in tabara sustinatorilor pdlului din motive care tin de rapacitatea acestora atunci cand a venit vorba de impartirea banului si functiilor publice. cel putin la Arad nu a existat niciodata o sleahta cu aere de baroni locali nici macar pe vremea pcrului. stiti prea bine ca orasul nostru nu are o istorie de stanga si a fost al doilea oras din tara care a iesit in strada dupa Timisoara la revolutia din ‘89. de atunci si pana azi , cu mici scapari datorate mai mult lipsei unei oferte serioase de candidati, Aradul a votat dreapta sau cel putin asa am crezut.
revenirea la fostul pdsr-pcr prin alianta cu colegii mai vechi din psd ne-a dovedit ce “dreapta” am votat la Arad…dar asta este alta discutie pe care poate o vom relua vreodata cu voia dumneavoastra binenteles.
Refeitor la falca si sleahta lui din Arad pot sa va spun ca atacuri mai murdare ca in aceasta ultima campanie de locale din partea unor politicieni cum se pretind ca sunt, nu am crezut ca ar fi posibile decat in filmele politice de dincolo de ocean. inscenari, compromiteri, dezvaluiri de mizerii din viata fiecarui contracandidat(cel al pnl- a fost etichetat drogat si homosexual prin flyere imprastiate in posta oamenilor, candidatul celor de la psd – a fost demascata o relatie extramaritala cu copil in direct la tv, candidatului pc si fostului primar i s-au adus acuze de concubinaj cu o consiliera psd si prezentate dovezi de la spital cum ca isi agreseaza sotia,etc,etc)
aveti dreptate campania la Arad a fost murdara insa poate nu asa cum stiti dumneavoastra. dincolo de mine gandul ca stiti cum s-a desfasurat si ne induceti in eroare mimand necunsotinta acestor fapte.
M-am saturat ca Aradul sa fie batjocorit de acest baron local falca, m-am saturat sa vad Aradul impanzit de festivaluri de manele prin cartiere facute sub egida pdl, m-am saturat sa vad cum Piata Primariei este modificata fara consultarea si obtinerea avizelor necesare doar dupa bunul plac al tiranului de Arad. M-am saturat sa vad cum presa din arad cu mici exceptii sunt aservite si ataca miseleste pe oricine indrazneste sa ii deranjeze cu intrebari sau interpelari de bun simt. M-am saturat sa il vad cum braveaza ca fiind corect si drept si evita de 4 ani sa lamureasca problema mitei luate in exercitiul functiei.
Nu puteti spune ca justitia este independenta fiindca vad cu ochii mei si simt pe pielea mea ca la Arad nu este asa!!!
2010-01-30 15:31:07 | Raporteaza
@nepotu lu tamara
Am cerut dreptate si condamnarea TUTUROR celor care ne iau de prosti….au oare ochii ingustati de ura nu citesc mesajele pe de-a intregul lor, au oare mintea nu percepe sensul acelor cuvinte ?
2010-01-30 15:33:24 | Raporteaza
Cine putea sa fie raspunzator pentru peoblemele lor cu justitia decat eternul si fascinantul Base’ ridicat de ei la rangul de atotputernic aflat in toate. Pe undeva tind sa-i cred; victoria in alegeri avandu-i pe toti in spate i-a uimit i-a coplesit si au ajuns sa arda in flacari necuprinse. Ciuruiala nu a fost chiar un fleac, dealtfel si in celebra replica a lui Sergiu Nicolaescu “un fleac m-au ciuruit” ciuruiala avea ca urmare inevitabila moarte.
2010-01-30 15:33:40 | Raporteaza
@AltAnonim:
dupa ton, nu sinteti strain de tabara penelisto-pesedista. Nu pareti un simplu cetatean indignat.
2010-01-30 16:03:39 | Raporteaza
@Ioan T. Morar: Recunosc, m-ati lasat cu gura cascata. Speram sa ma ignorati si acum. Aveam ceva remuscari pentru abordarea mea, pentru ca nu-mi sta in fire, dar aveam si motivele mele.
1. cata vreme ti se permite sa comentezi in orice discutie, fie ca te priveste sau nu, fie ca ai ceva de spus sau nu, e futil sa folosesti “dvs” cand il injuri pe celalalt de tot ce-ti trece prin cap;
2. ma deranja faptul ca dupa ce-mi ridicati tensiunea cu vre-un comentariu, aflam ca daca vreau sa-mi scad tensiunea la loc, trebuie sa intru pe alt site.
PS: Pentru o mai exacta intelegere, eu sunt Misu care aduna pesti de juma de kil in copilarie si care, daca mai gaseste prin casa parinteasca pozele de acum 35 de ani, o sa le primiti la Academie.
Si am mai ramas dator si cu o jumatate de contraargument la aceasi postare, din cauza de abordare gresita (a trebuit sa descriu pestii cat mai exact).Sa zicem ca fenomenele extreme de caldura si seceta se afla intr-un pozite ciclica de conjunctura si peste un timp ne intoarcem la pestii mei de juma de kil, dar va intreb eu acum, pana in ciclul urmator se refac si resursele energetice conventionale ?
2010-01-30 16:32:58 | Raporteaza
Domnule Morar nu sunt nici din tabara pnl nici din tabara(Domane fereste) a celuilat vlastar al pcr si anume psd.
efectiv ma intereseaza soarta mea si a copiilor mei sic red ca aceasta soarta o stabilesc cativa oameni care nu sunt cu nimic mai presus decat mine sau dvs. Ba chiar dimpotriva sunt niste parventiti si corupti pana in maduva oaselor (cu foarte putine exceptii) insa ceeace s-a infaptuit in aceasta guvernare bsescu nu s-a mai facut de vremea colectivizarii fortate de catre partdiul care ne-a tras inapoi cu 50 de ani ca natiune si anume pcr.
Numirile politice in functii pe baza unei legi/ordonante nu s-au facut de fapt nici de catre pcr. Toata lumea stia ca x-uescu e de la partid insa nu era oficial. Acum se numesc directori de gradinita sau scoli doar fiindca sunt portocalii.
De ce trebuie sa fac parte dintr-un partid ca sa am o opinie , repet intrebarea ? de ce trebuie neaparat sa presupenti automat ca sunt de la ceilalti doar fiindca sunt informat si vreau sa ma fac auzit ? De ce noi ca si natie in general nu suntem in stare sa avem ceea ce alte natii numesc Societate Civila si Constiinta Civica???
2010-01-30 16:41:04 | Raporteaza
Ce mai faci semi – sciitorule ai ramas singur ?
Dar tot cum te stiam.
Ce se intampla cu ceilalti latrai , au concediu?
2010-01-30 17:59:53 | Raporteaza
Si apropo , cum comentezi pozitia ministrului tau iubit Videanu despre hotararea de a activa proiectul Rosia Montana?
A mi-am adus aminte de vian sunt liberalii !
Clar
2010-01-30 18:02:17 | Raporteaza
@alt anonim
Stimate domn cred ca nu stiti pe ce blog ati nimerit.
Sunteti mult prea coerent si politicos pentru creierul spalat al individului
2010-01-30 18:05:10 | Raporteaza
haideti sa fac un paradox :,,jaful si spaga sunt apolitice” dar transpartinice.
Amu o sa rada toti regatzenii de noi si o sa ne spuna ,,ardeleni inceti de minte” ! Faza e ca ,sunt sigura, dumneavoastra stiti procedura aia juridica de mare succes ,,prelungeste, prelungeste, pana se prescrie” 

,,Dar daca Falca nu e vinovat? Credeti ca in 4 ani de cercetari, daca era vinovat, nu iul aresta nimeni? ” Ioiii, domnule Morar, pai fratele Nastase e cercetat si nearestat de mai multi ani ! Sa inteleg ca, in sfarsit ,il credeti nevinovat?
P.S> Eu am scris la parola ,,SMARK’ da io nu stiu ce-i aia
2010-01-30 18:24:37 | Raporteaza
@Ioan T. Morar:
Dar dumneavoastra inca nu ati ajuns ambasador? Sau macar europarlamentar?
Ei, atunci, mai scrieti…mai scrieti…
De bine de Falca (si el acuzat). Si incepeti sa scrieti de bine si de Bercea Mondialu’.
E din famiglie, acum.
2010-01-30 18:31:59 | Raporteaza
@AltAnonim(31): (citez) “De ce noi ca si natie in general nu suntem in stare sa avem ceea ce alte natii numesc Societate Civila si Constiinta Civica???”
Daca (si sper ca) aveti un raspuns propriu la aceasta intrebare, de fond si absolut pertinenta, v-as ramane indatorat sa-l cunosc, pentru a-l compara cu raspunsul meu, dat mie insumi cand mi-am pus aceeasi intrebare.
(Ar fi interesant sa auzim cat mai multe raspunsuri, de la cat mai multi cititori).
2010-01-30 18:35:27 | Raporteaza
@E. UrdaRea: ooooo, ceri si tu prea mult! Tu nu vezi ca au trecut 4(patru) ore, cel putin, si pe voxpublica e o linisteeee…Ia sa fi fost vorba de oricine altcineva decat de fam. B…Ce manie proletara era pe aici! Se iesea cu texte de 4-5 fraze, dar se iesea! Se intra “in dialog” cu comentatorii etc. Ceri si tu prea mult de la baietii, ce naiba, nu te-ai convins cam in ce directie merg lucrurile la ei si care e orizontul lor?!
2010-01-30 18:42:43 | Raporteaza
@hopsieu:
M-a deranjat atacul la postarea nr. 2. In rest, nu imi pasa.
Cat despre luatul pe strada intr-o tara europeana, parca a fost cazul Costica Voicu, senatorul. O fi o lichea, nu zic, nu. dara fost luat de pe strada ca pe vremea securitatii staliniste, nu a lui Ceausescu. Si mai era si senator al Romaniei (nu ca asta imi impune un respect deosebit).
Nu imi foloseste cu nimc o tara in care coruptii se schimba intre ei si nu vad nici o deosebire intre casele din Zambaccian si Mihaileanu.
Modelul insa e bun. cand vin altii sa ii rada pe cei dinainte. Dar de tot, nu doar pe cei care nu se muta de partea noilor (vezi multi-si pluri-generalul Oprea, care nu a vazut un front in viata lui).
2010-01-30 18:54:03 | Raporteaza
Praduirea flotei romanesti nu este nici politica, nici apolitica. Este realitate.
2010-01-30 19:04:08 | Raporteaza
Ce bun e oranju’, manca-l-as, papa-l-as, nasi -l -as, incuscri-l-as!
Toti unu si unu:
Bercea si Pinguinul saltaretz,
Metafizicainul de Curte sinecur_icrista si scriitorul semidioct/semihazliu
2010-01-30 19:16:32 | Raporteaza
@radu
corect; cam asta e;
macar de le-ar fi astora [propagandistilor simple minds] sila /scarba de ei insisi, macar din cand in cand…
dar nu le; sunt multumiti (probabil o chestie de cont)
2010-01-30 19:21:53 | Raporteaza
Prefer niste hoti spalati ca Nastase decat niste rude mai noi de-ale lui Bercea Mondialul
Iar tu, asta mic si negru care scrii pe-aici, esti exact ca Iliescu: ai ramas blocat pe o placa si o turui pe-aia
Sa fie inaltimea de vina ..? Creeaza ea vreun complex? Hihi
2010-01-30 19:28:43 | Raporteaza
@E. UrdaRea: O sa te parafrazez si o sa zic: Modelul este “bun”. Cu ghilimele, deci.
Problema e ca poporul otevist asteapta (mult si bine) sa se declanseze lupta imoptriva coruptiei (haha!). Cu un Bercea Mondial care, vezi dom`ne, a luat numai nup-uri pana acum, deci e curat ca lacrima, e clar ca lupta asta s-a dus si se duce in vorbe, intru si-mai-mult-fraierirea fraierilor.
Eu n-am nicio problema, he, he! Numai atat ma gandeam (si e bine sa te gandesti si tu): daca, sa zicem, se supara pe tine (sau pe mine) in trafic acest Bercea sau vreun fiu al lui, sa fii pregatit sa iti primesti pedeapsa. Ce, te gandeai cumva ca el va fi vreodata vinovat?! Sau te gandesti ca nu va primi nup?! Iluzii.
2010-01-30 19:33:35 | Raporteaza
@hopsieu
Asta-i o lume care are un adevarat CULT pentru Bercea the Universal si pentru Cuscrii dumisale politici sau politrucici (care arata cam la fel).
Sunt azi si alte locuri (ziare.com) unde are loc o apologetica intensa pentru acest eveniment ( a unor pseudoteologi virati puternic catre oranj), cu referinte apostolice si patristice.
Ma mir ca nu erau folosite in aceasta apologetica/omiletica citate in greaca din ‘Despre Botez’ al Sfantului Vasile cel Mare, ‘Despre Preotie’ a Sfantului Ioan Chrysostom [Gura de Aur], ‘Cavantari teologice’ ale Sfantului Grigore de Nazianz sau latinestii din Tertulian si Despre taine ale Sfantului Ambrozie al Milanului
2010-01-30 19:51:33 | Raporteaza
E foarte simplu sa scapi de cei doi, “maistre” Morar. Poti sa faci in privinta lor cam ceea ce am facut eu si multi altii cu articolele libidionase ale matale, de exemplu cele in care ridicai in slavi toatle loazele de pictori ori poeti, fara a avea prea multe in comun cu vreuna din cele doua arte: Am renunat de ani buni sa mai citesc Academia Catavencu si Cotidianul, la falimentul ultimului ziar matalica avand un aport considerabil, caci doar cartilea alea 95 la suta proaste cu care se distribuia gazeta au contribuit la distrugerea acesteia, o mostenire de la marele Ratiu. Esti un semidoct fanfaron si jenant.
P.S. Apropo, fiului dumitale, pe care-l facusei vedeta la Cotidianul l doar 11 ani, punandu-l sa scrie niste ineptii de prost gust, ce mai face acum, unde ma creeaa? La gazeta de perete a scolii, pt cei de-o seama cu el?
2010-01-30 19:57:52 | Raporteaza
@Bilant_groaznic: unde, unde, unde? M-ai facut curios.
Pana ajung sa ma uit si eu, ma intreb daca s-a pus pe acolo, cumva, vreo intrebare in legatura cu varsta doamnei Formatia. Ca, nu de alta, dar nu ma pot abtine sa nu intreb de ce nu se pregateste pentru teze la ora asta
Sau o fi stiind ce e aia scoala?! Hmmm…ma indoiesc profund. Desi la cate locuri sunt pentru rromi in momentul de fata, ar fi meritat sa incerce macar, chit ca odrasla nu-i purtatoare de cromozom Y…
Sau i s-or fi inchis in fata portile vreunei scoli?
Iar alte intrebari, cum ar fi cele despre cat de bun platitor de taxe e galacticul bunic si din ce si-o fi facand euroii aia pe care-i lipeste de fruntea lui Salam sau Minune…nuuuu, sunt tabu-uri.
Cine sa se intrebe despre lucrurile astea?
2010-01-30 20:08:01 | Raporteaza
PS.
Semi scriitorul portocaliu nu mai sterge mesajele care nu-i convin?
Cred ca e cam debusolat.
Ati observat ca latraii gen Patrasconiu au disparut?
Oare e ambasador sau aluat teapa.
ITM ce o avea de gand ?
2010-01-30 20:20:48 | Raporteaza
@hopsieu
ziare.com/actual/eveniment/01-30-2010/interlopul-bercea-mondial-s-a-inrudit-cu-familia-basescu-991501
( a se elimina caracterele blanc din link)
Aici cu poze frumoase.
COMENTARII etc
Formatia (mamica)) -> da! foarte simpatic, e foarte tanara
Formatia (TheTeam /TheBand );
e o formatie fana de Salam/ solist Salam.
(se pare Salam pierde dramatic in fata lu Gutza la postul iubit Taraf & Sons – alti Bercea vcu tv si parlament)
Precizez:
1) e foarte bine ca a fost botezat copilul.
2) E bine ca are nas copilul.
2010-01-30 20:23:08 | Raporteaza
@Bilant_groaznic: tnx!
Normal ca e bine ca e botezat copilul.
Dar asta nu elimina nicio secunda intrebarile pe care le-am pus mai sus. Una-i una, alta-i alta.
Si-as mai pune una, zau! Sa zicem ca o cerere similara de nasie i-ar fi fost ceruta lui MB din partea unei perechi de functionari, cercetatori, profesori, de exemplu. In exact aceleasi conditii: cu fata catre nu merge la scoala, care ingroasa statistica (pentru care facem obiectul unor discutii, se stie) mamelor adolescente etc. Deci tot tacamul de acum, dar cu alte personaje. Nu atat de mondiale, planetare sau galactice.
Ce raspuns s-ar fi primit? Ce luari de pozitie s-ar fi luat?
Si eu de ce n-as avea dreptul sa pun intrebarile astea? Cred ca am si o sa le pun.
2010-01-30 20:37:02 | Raporteaza
@Bilant_groaznic
Corect.
Cred ca multi [cercetatori, profesori etc] nu l-ar fi ales totusi nas pe Don MB (decat poate daca sunt prea apropiati de ‘reziduurile’ Taiwanului [si nu atat de vechea cultura chineza pe care Taiwan ul o mosteneste]; si mai ales daca sunt apropiati de comertul cu anumite materiale speciale); ceea ce e f rar…
Imi plac alde maimutza politica parvenita muuuult mai putin chiar decat alde gutza, alde ciacapaca etc
Nu am nimic cu oamenii amarati din orice etnie, orice grup sau grupuscul social.
Unii sunt mult mai buni decta maimutzele astea politrucice hidoase
2010-01-30 20:47:40 | Raporteaza
@hopsieu
vezi mesaj anterior
2010-01-30 20:49:05 | Raporteaza
@radu
Nu se sterge, ca se plateste bine autorul la word de blog(chiar byte);
in curand se va plati la pixel.
La o rezolutie buna iese ‘malai’ pentru mai multe generatii (totusi nu asa de mult ca pentru binecunoscutul epistemolog Universal Bercea)
2010-01-30 20:59:26 | Raporteaza
@Bilant_groaznic:
Bercea- epistemolog universal!
Tare-tare!
Ma intreb (apropo de pixelii astia pomeniti de tine…): ce s-o fi dat azi la stiri o fi fost un trucaj in direct?
2010-01-30 21:54:31 | Raporteaza
Radu,hopsieu,bilant_groaznic
sunteti niste mari ratati si va spun de ce:
-Mircea Basescu este fratele lui Traian Basescu ceea ce spune ca:daca Mircea nu este foarte inteligent asta nu inseamna ca si fratii vostri sunt la fel de prosti ca voi.Simplu,nu?
Voua chiar va place sa va cititi unul pe celalalt,de ce nu incercati si altceva mai hardcore?
2010-01-30 22:06:45 | Raporteaza
@nepotu lu tamara: cuuuum??? Domnul presedinte nu are un frate inteligent? Iti dai seama ce ai spus?? Tocmai tu?! Oh, nuuuu! Blasfemie mai mare nici ca se poate! Vaaaai-ay-ay-ay!
2010-01-30 22:43:37 | Raporteaza
@hopsieu
tu macar esti sincer si recunosti ca esti prost dar Geoana nu face lucrul asta,da-i peste nas!
2010-01-30 22:49:37 | Raporteaza
@nepotu lu tamara: ay-ay-ay, ce-ai dat-o-n bara! De unde stii ca nu sunt un fan al domnului Cristian si al doamnei Monica? Sunt verticali si nu sunt orbiti ca de-alde tine, care in Bucuresti ati facut-o lata la sfarsitul anului trecut! Nu asa se face treaba. Vezi ca nici nu stii cand o dai in bara! Te faci de ras ca asta azi la Constanta.
2010-01-30 23:26:27 | Raporteaza
Boutul asta care semneaza cu nepotu lu tamara posta la greu pe toate blogurile in campania electorala.
Poate ptinde si el vreo fonctie .
Ce credeti ca i s-ar porivii?
2010-01-31 00:49:06 | Raporteaza
nepotu asta a ajuns la iluminarea suprema, la nirvana oranj (iesind brusc din faza nendertaliana);
in afara sa si desigur a paradigmaticului MegaOranj Stapanu (cel care are un frate nas rromanes)
au mai ajums la iluminare f putini (poate tru, poate omu acesta cu blogu care nu mai aplica cenzura simpla, nici cenzura transcendenta si nici pw cea transcendentala)
2010-01-31 03:13:59 | Raporteaza
Nu e prima data cind constat acest “curaj” nemarginit al anonimului care se apuca sa injure, oricit de elevat e in stare, pe adversarii lui. Ueori, ne-anonimi.
AltAnonim este un caz mai special. Il acuza pe dl Falca, il acuza pe IT Morar, acuza PDL, acuza… Pentru ca el este “informat” si vrea o lume mai dreapta pentru copii lui. Totul sub scutul anonimatului, desigur.
Domnul meu, daca esti sigur de ceea ce susti (habar nu am ce se intimpla in Arad), de ce nu te ridici in doua picioare si afirmi: “eu, Xulescu, cer!” Ai acest drept si aceasta datorie fata de copiii tai. Nu mai traim intr-o lume in care oamenii sa intrebe “dar unde este Xulescu? Cel care se impotrivea…” Poate ati citit de finilandeza care s-a ridicat impotriva statului italian, a vaticanului, a bigotilor de ori fel de oriunde. Nu sub “anonimat”!
Am mare admiratie fata de cei de la VoxPublica, macar pentru faptul ca isi expirma opiniile, de stinga, de dreapta, pro- si anti-, riscind sa ajunga (si chiar ajungind) in gura anonimilor. Care, culmea, afirma inclcarea “democratiei” atunci cind sunt “cenzurati”. Nu sunt de acord cu multe din afirmatiile domniilor lor – dar le respect curajul si civismul. Restul, postacii… Siktir!
2010-01-31 11:42:54 | Raporteaza
@Nick Sava
Da domnule, prea mult anonimat.
Altceva e sa semnezi cu Nick.
Esti perfect identificabil cu acest ‘nick de Nicku’.
Este un id unic, mai tare ca un cnp etc
E foarte bine determinat totul, riguros identificabil .
Si ziceti ca e prea multa injuratura pe blog!?
Poate reusiti sa strangeti o colectie de injuraturi din acest blog (in afara e cele ale nepotului oranj coleric si bataus cu vorba)
Sa vedem si noi explicit care au fost ‘injuraturi’ si care ironii sau sila de realitatea politic-sociala RO, oricare ar fi ‘protagonistii’…
Sunt diverse aspecte:
1) mancarea asta veche clocita cu A. Nastase si 4-6 case; si altii au zeci/sute casea si intravilane ( de ce nu Caragea cel cu Ciuma , Mavrocordat sau Dej? sa ne’ntoarcem in trecut bine bine)
2) Noutati (breaking news) gen Bercea Superromu
3) In Ro s-a furat rau si se va mai fura;
care a fost primar sau chiar vice ‘a spart’ pe legea 10 si legi asociate/Legea 18/ concesiuni/drepturi litigioase/asfaltari/ fonduri diverse – rontzaite zrdavan (contracte cu iarba/rigole/pergole/parculete, ‘mobilier’ etc);
exceptiile sunt aproape imposibil de identificat.
ASA CA VA RUGAM sa nu mai prezentati pe acesti recidivisti ( in acceptinea recidivei ‘profesionale’ fireste)drept eroi civilizatori!!!
2010-01-31 12:17:40 | Raporteaza
@Nick Sava
Iar asta cu ’siktir’ (poate singura injuraturta soft in afara de fenomenologia ratata a prostiei facuta ca la mahala de ‘nepot’ pe blog) s-o transmiti dumneataamicilor cu carnet oranj/
Sau mai gandeste pana scrii sau controleaza pana expectorezi (stapaneste instinctele)
2010-01-31 12:25:33 | Raporteaza
@bilant_groaznic
esti chiar neinstruit(a se citi prost),pai bine mai nenica,la Nirvana crezi ca poate ajunge orice neica nimeni ca mine?
Doar Geoana a atins iluminarea suprema in domeniu(prostie)iar fanii lui il urmeaza.(esti fan?)
@Radu
pari usor dezorientat(a se citi idiot).
Eu postez pro Base de cand era primar la Bucale,fraiere.
In loc sa-ti para rau ca a murit Salinger,vii si-l lauzi pe Geoana sau pe amaratul ala de Crin .
2010-01-31 13:08:43 | Raporteaza
@nepotu lu nicolschi
1 Ai dezvoltat o obsesie neandertaliana pentru Geoana; sau esti indragostit de dumnealui.
N-am nicio simpatie pt Dnl Geoana sau chiar pentru Domnul Crin; poate doar in contraponderea ciclopianului…
Mai sunt vreo 5 milioane care-l antipatizeaza/dispretuiesc pe MultIubituOrbitor.
Si ai mai dezvoltat o obsesie securistica de scarmanat si injurat prin bloguri.
Ca primar de ‘bukale’ ciclopul a fost mizerabil pe Legea 10, (poate in Rusia ceva asemanator si asa de nasol pe transferuri de proprietate):
Costand , Ciclop-Magheu, Romalo-Cocoru, Prisaca Dornei multe-multe, se strang dosare de jdemii pagini [mai tarziu]
+ alte mizerii de concesiuni. utilitratile lui popovitcschiu etc
Uite s rezolvat vreo 700 cazuri din minimum 20000reale,si pe-alea infect – prietenii din sistem stiu de ce.
Nu-mi mai vorbi de Megaraptorul asta cu privirea piezisa.
Mizerie mare ; pute tare; pute a pucioasa si iad;
daca ti-a dat tie ceva de mancare sau freci drepturi litigioase ca Tantzi D, Costand & friends sau securizezi activ -> spaga ta de neom; toate se vor plati
Desi nu prea cred; esti scribalau marunt de 1000ron per month – mazimum.
Dupa cum bine vezi fac cam mult efort fac pt un neandertalian patruped
2010-01-31 17:16:20 | Raporteaza
@nepotu netotu
Secatura care insulti gratuit ai citit ceva in vaiata ta de Salinger?
Nu cred ca poti citii ceva mai complicat decat anunturile de mica publicitate.
2010-01-31 17:40:26 | Raporteaza
@bilant_groaznic
nu esti numai un ipocrit ,mai esti si tipul perfect de prost semidoct!
Auzi la el,J.Bosch, poate ai vrut sa spui H.Bosch(de la Hyeronimus).Tu esti cel nascut din somnul ratiunii si din visele lui Goya,tu esti personajul malefic al lui Lucas Cranach.
Neputinta de a sta la ciolan si impotenta lui Geoana, te-au marcat si pe tine ca si pe cei 100 de idioti care nu si-au revenit inca din socul alegerilor si posteaza aceleasi ineptii de 1 an incoace.
Eu sunt cel ales sa-l apar pe Base,eu sunt The Punisher ,d-aia sunt violent si caut scandal cu orice pret,flacara violeta ma protejeaza in aceasta cruciada.
Ai pus botul sau inca te mai gandesti?
2010-01-31 17:50:04 | Raporteaza
@Postarea 69
esti o clona trista,asta-i tot ce poti?
Daca ai o idee sau o injuratura ,ia-ti un nick sau un nume,clonarea este cea mai josnica forma de postare pe bloguri si doar lingaii lui Ciutacu o practica sau fatalaii.
2010-01-31 17:55:23 | Raporteaza
@bilant_groaznic: domnule, permite-mi sa-ti strang mana. Nici eu n-as putea adauga mai mult.
2010-01-31 17:59:00 | Raporteaza
@radu
daca faceai si o facultate dupa ce ai terminat liceul era bine.Asa ai ramas doar cu frustrari si limbaj de baiat cu profesionala,no offence.
Nu am insultat pe nimeni gratuit,poate doar pe Geoana,Ciutacu ,Badea,Gadea,Stan laptop etc
2010-01-31 17:59:27 | Raporteaza
@hopsieu,bilant_groaznic si radu
marile spirite se recunosc cand se intalnesc,credeti ca un menage a trois va aranjeaza sau suferiti de gelozie?
2010-01-31 18:02:15 | Raporteaza
@hopsieu
Merci – la fel
Toate bune
2010-01-31 18:06:16 | Raporteaza
@nepot nicko_lscki
Postarea 75 pt nepotzelul ‘mature’ de 40++
corectie
oricat legat
Sa nu mai
->Digging In The Dirt
pt orice rahatzel de gramatica de postare de 100 words/min
2010-01-31 18:13:12 | Raporteaza
@nepot nicko_lscki
Daca-i vei arata Ciclopului (Idolului tau) vreo Eva, Lucretia , Judith de a lui L Cranach (Al Batran)
asta va crede ca e vrei gagica de agatzat pe net; ceva mai mladioasa decat Madame de Pompadour (sotie de galinaceu si preaiubita femeie de stat).
Cheama garada s-o aduca si pune si un whiskey la ghita (sa pluteasca) + Don Perignion pt oachesa mladioasa.
Si mai e ceva. Astea, fetele lui Cranach sunt mai misto ca Miss Formatia, cea cu masirea de catre barossani, manca-ti-as!
2010-01-31 18:29:53 | Raporteaza
@nepot nicko_lscki
vezi -> am ajuns la femei bengoase de stat si la Don Perignon
si toul a plecat de la postarea dumitale barbara 55
Radu,hopsieu,bilant_groaznic
sunteti niste mari ratati si va spun de ce:
-Mircea Basescu este fratele lui Traian Basescu
2010-01-31 18:35:09 | Raporteaza
@nepotu lu tamara: este ca tu esti gelos?
Ce sa-ti fac, scumpete, daca spiritul tau n-ajunde niciodata nici macar la inaltimea genunchiului broastei si nu-ti poti iesi din clisee de limbaj. N-ai auzit ca de lozincarzi ca tine i se face oricui sila in ultima vreme? Vad ca iar ai inceput sa o dai pe postari in limbi straine, semn ca ai dat “enter” la perfuziile de seara cu turtz. Stiu, te gandesti ca ar fi putut fi o Veuve Clicquot Ponsardin, dar asta e; resemneaza-te.
2010-01-31 18:37:31 | Raporteaza
@bilant_groaznic
pari a fi OK uneori,da tot nu ai recunoscut-o p-aia cu Bosch(si nu ma refer la baterii).
Te intreb sincer,Crin t-i se pare ok ca politician?
Daca da,de ce i-a dat voie lu Valeanca aia grasa sa faca lobby pentru Gabriel Ressources?
2010-01-31 18:39:41 | Raporteaza
@nepo
am fost cenzuurat
era postarea 75 care a fost stearsa cu explicatoii
spuneam ca e ok si Jeronimus Bosch
chiar Jerome cel mai corect corect Hieronymus
Ai auzit de Ieronim – Sfant sau Fericit(apare des in pictura germana)
sfant Ieronim si aici sunt acelasi probleme cu prenumele
cu J , H sau I
2010-01-31 18:46:07 | Raporteaza
@hopsieu si bilant_groaznic
unuia ii place Veuve Cliquot,celuilalt Dom Perrignon;se pare ca sunteti doua obrazuri subtiri care servesc numai fineturi,sau ma insel?
Sa stiti ca faptul ca sariti sa va luati apararea unul altuia da de banuit ,sincer.
Ce cred eu este ca unul tine cu Crin iar celalalt cu Geoana,puneti-va de acord si mai vorbim.
2010-01-31 18:48:54 | Raporteaza
@nepo
1) locul firesc al politicienilor din Ro e la Zuchthaus
2) E fals ce scrii; cei vechi ar fi zis ca bagi sofisme;
contempranii hiphopisti ar zce ca bag dmneata baschini
treaba cu Rosia pute rau
daca propozitia
p – Valean A sustine proiect rosia
(INTRISTATOR pt multi)
tot atat adevarate sunt
q – oranjii din Videle si bercenii sustin porcaria asta
(F INTRISTATOR pt multi)
s – Ciclopul e tartorele si ii curg balee dupa Rosia si [goldeanu mult de adancime]
(FF INTRISTATOR pt multi)
p ^ q ^ s este adevarata
2010-01-31 18:56:14 | Raporteaza
@nepo
Si apropos de cum se scriu numele coarect.
Pentru ca avem nevoie si de claritate, limpezime
cum se scie corect: Descartes sau Cartesius
si in ce limba a scris unu sau altul
Meditatiile Metafizice??
Dar in cealalta limba cum a fost?
S-a bagat vreunul la alte limbi ? Daca nu cine s-a bagat?
[Din pacate nimeni nu mai baga azi nume frumoase ca Hieronymus, doar niste gunoieri de partid cu afaceri care put de smenuri ROSA-L ; cu l de la libertataea de a baga tunuri]
2010-01-31 19:06:02 | Raporteaza
Mrrrrrrrrrrrrrrr,ham,ham,ham,ham,clant,na ca iar v-am muscat de cur!
2010-01-31 20:00:17 | Raporteaza
@nepotu lu tamara: nu, nepoate, n-ai reusit, fiindca tu erai ocupat sa te musti singur de-al tau dos, si cu mult succes (sau succesuri?). Ia uite ce comiti tu la #78: “…t-i se pare…”.
Zi “stop perfuziilor!”, mai nepoate!
2010-01-31 20:11:14 | Raporteaza
@netotu lu tamara
Bouț tot nu mi-ai raspuns dacă ai citit ceva de Salinger.
Cat despre studii nu e cazul sa vorbesti de funie în casa spânzuratului,
Când termini Titu maiorescu sau ceva asemanător , la secția foarte mare distanță de carte e normal să ai frustrări.
@Pentru toți ceilalți
Nu mai intrați în polemică cu netotu că are ordin de la partidul portocaliu să fie prost
Și ordinul se execută!
2010-02-01 19:07:15 | Raporteaza