RSS Feed

Jurnaliştii, aceşti terorişti…

vezi toate articolele de
23 Jun 2010 la 16:44 164 comentarii 1931 vizualizari.

Nicăieri în lumea liberă, presa nu este încadrată în categoria “vulnerabilităţi la adresa siguranţei naţionale”. Ba, din contră, presa este unul dintre garanţii democraţiei. Raportul departamentului de stat al SUA referitor la libertatea presei din România nu remarca derapaje în presa centrală (chiar dacă acuză politizarea presei locale), ci, din contră, derapajele puterii contra presei: ameninţările Elenei Udrea la adresa lui Tolontan, de exemplu.

Marota lui Băsescu, a luptei cu mogulii de presă, devine în sfârşit politică de stat. A fost preluată de Boc, care vorbea despre ştiri mincinoase, luând microfonul din mâna unui reporter. Acum, în Strategia Naţională de Apărare (şi ca să ne dăm seama ce înseamnă ca greutate un astfel de document, am putea să ne uităm pe ce înseamnă Strategia de Apărare a SUA sau a Rusiei) se vorbeşte despre “răspândirea de informaţii false despre activitatea instituţiilor”. Aş vrea să văd care sunt aceste campanii mincinoase. Să ne arate statul că scena aceea de 70.000 de euro nu a fost plătită de Ritzi, că patinoarele acelea suprapreţuite nu au fost construite de PDL-işti, că ginerele lui Blaga nu avea contracte cu statul, şi aşa mai departe. Eu văd că, din contră, presa a fost singura care a mai semnalat mânăriile clientelei politice. Până ce DNA nu a obţinut condamnări, presa rămâne principalul câine de pază al democraţiei.

Purtătorul de cuvânt al preşedinţiei, Valeriu Turcan, vorbeşte despre cazul Chirieac şi SRS. Foarte corect. Aceşti oameni nu ar mai trebui să se numească jurnalişti. Dar să dai cu napalm pe toată pădurea numai pentru că există nişte uscături…

E drept, situaţia din presa românească nu este deloc roz. Ba din contră. E adevărat, libertatea de expresie stă strânsă în câteva trusturi, după dispariţia atâtor ziare. Jurnaliştii sunt una dintre categoriile cele mai lovite de criză. Statul, prin reprezentanţii săi cei mai de vârf, în loc să sprijine presa şi libertatea de expresie, aşa cum o fac diverse alte ţări europene (cazul ţărilor nordice este cel mai util, în acest sens), prin subvenţii sau prin alte mijloace, găseşte de cuviinţă să o catalogheze drept “vulnerabilitate la adresa siguranţei naţionale”.

Nu în ultimul rând, mi se pare o dovadă de prostie să incluzi un astfel de fragment într-un document public. Dacă voiau să îl includă în vreo strategie secretă a serviciilor de informaţii, era altceva. Dar aşa, să nu se mire că presa îi va privi cu ură.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

164 comments
  • 1

    Da, pot eu sa demonontez cateva campanii de presa:
    – patinoarul acela din Brasov nu era suprevaluat
    – nu Basescu a vandut flota
    – Mircea Basescu nu este partenrul de afaceri al Qaeda
    – nu Boc a provocat Criza Mondiala

    Si poate ca in Occident presa e mai OK si nu-l invita chiar in ziua votului pe Vadim Tudor la TV ca sa influenteze rezultatul. In flagranta contradictie cu legea.

    Cu alte cuvinte, in Occident presa nu este un partid politic!!!

    mac gregor
    2010-06-23 16:54:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    L-ati ridicat in slavi atata ca i s-a urcat la cap si acum vine scadenta,cu presa pericol,cu drepturi de autor.L-ati facut presedinte si acum,din pacate,toata lumea deconteaza.

  • 3

    @mac gregor: Nu pot decat sa aprob pozitiv tot ce afirmi mai sus….

  • 4

    de la modul de exprimare al unei jurnaliste de la realitatea catre un ministru ” haideti sa incepem cu…” si pana la jurnalism este cale lunga. Este de preferat ca inainte de a va numi jurnalisti sa va verificati modul de exprimare in public..altfel nu sunteti decat niste mediocritati care descalifica din primele cuvinte rostie; departe de un statut de intelectual.

    george
    2010-06-23 16:59:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    “Nicăieri în lumea liberă, presa nu este încadrată în categoria “vulnerabilităţi la adresa siguranţei naţionale” – nu stiu, nu pot verifica. Dar cu siguranta nicăieri în lumea liberă, presa (TV) nu isi permite injuriile, minciunile, calomniile, josniciile pe care le poti urmari zi de zi la antene si realitatea.

    mutulica
    2010-06-23 17:01:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    îu! luarăţi toţi foc. acum mai trebuie să sară şi doria niculeascu, că s-a dus dracului şandramaua, tu-l în gît de dictator!

  • 7

    Un super articol aparut pe Hotnews sub semnatura lui Dan Tapalaga.

    lehman25
    2010-06-23 17:02:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    Evident ca presa ASERVITA anumitor interese este un pericol major pentru stabilitatea statului (cenzurarea acestui mesaj la REalitatea FM e inca o dovada). Am asistat la atacuri turbate ale acestei prese impotriva unor institutii ale statului precum si ale societatii civile. Presa a manipulat sindicatele prin liderii corupti ai acestora sa blocheze orice actiune de redresare economica pe timp de criza, presa a inceput si alimentat scandaluri nationale cum a fost suspendarea Presedintelui, prin care am pierdut un an pretios si aproape am ratat intrarea in UE, pe care proprietarii presei, mai ales audiovizuale, nu si-au dorit-o. Zilnic asta face presa: da cu gura ca sa capete patronii lor avantaje si sa-si distruga inamicii. Cea mai buna dovada este cat de bine le-a mers mogulilor de presa si cat le-a crescut averea, chiar si pe timp de criza. Mi se pare chiar ca demersul CSAT este tardiv si timid. Iata una dintre “beneficiile” presei nelibere: anumiti mari magnati romani au scapat de dosarele penale si si-au pastrat averile oneroase. Acum ridica pretentii sa conduca Romania prin marionetele lor. Acest fel de presa este un PERICOL MORTAL pentru democratia si prosperitatea celor 22 milioane de romani, plus alte milioane in pribegie.

  • 9

    oare?

  • 10

    ciocu mic.V-ati facut-o cu mana voastra.A era sa uit,cate tigle are ala pe casa la Snagov?

  • 11

    Si mai ceva: toate vrajelile astea ale presei au creat tinte false si au directionat energiile oamenilor spre fantasmagorii. M-am saturat sa discut asberatiile lui SRS pe blogul lui Gotiu si sa-mi aud vecinul injurandu-l pe Base ca a vandut flota! Au rupt societatea in doua cu tampeniile lor!

    Si uite ce ne-asteapta: nu am gasit pe nimeni in stare sa-l contrazica pe Mihai Giurgea! Incearca tu, Laura, in loc sa reciclezi aberatii:

    capitalismpepai../

    mac gregor
    2010-06-23 17:05:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    De ce sa nu incepem cu campania anti-Basescu cu care s-a irosit 2007? De ce nu cu batista pe tambal in cazuri de coruptie inimaginabila la inalt nivel – nu cateva zeci de mii de euro intrati oricum in buzunarele lui Voiculescu, ci miliarde intrate in buzunarele lui Nastase, Mitrea, Popescu etc.?

  • 13

    [...] Voxpublica: Jurnaliştii, aceşti terorişti… [...]

  • 14

    Ce bine va facea Nastase cand aproape toti faceati”mucles”. Va ridica de pe strada (vezi cazul Ciuvica).Acuma vad ca da lectii de libertatea presei pe la Realitatea.Halal presa.

  • 15

    Ti se pare tie, Laura, ca presa este garantul democratiei in Romania? Hai sa fim seriosi… 80% din presa romana este garantul ca Vintu si Voiculescu decid cum trebuie sa gindeasca romanii, decid cine trebuie atacat si cine trebuie albit, decid ce este adevarat si ce este fals. 80% din presa romana sint doar o unealta in mina lui Vintu si Voiculescu.

    Kondor
    2010-06-23 17:12:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    Ls siguranta nationala au atentat ei, mintind cu nerusinare. Berceanu spunea ca au mintit prin omisiune, Vladescu spunea ca mai puteau minti 6 luni, Basescu spunea ca sunt bani, dar nu are Tariceanu vointa politica de a mari salariile profesorilor cu 50%. Mai spunea Basescu ca am iesit din criza, ca vom avea crestere economica etc. Ei au atentat la siguranta nationala, a noastra. Cine-i trage la raspundere pe acesti mincinosi?

    Demisia Basescule
    2010-06-23 17:13:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    Spre surprinderea mea (poate ca e inca devreme) observ si pareri echilibrate. Nu pot sa zic ca sunt in totalitate de acord cu modul in care s-a procedat dar in mare asta e adevarul. Sunt in mare parte cu cele sustinute de mac gregor. Si as aminti si un episod pe care nu cred ca o sa il uit: in ziua cand se vota faimoasa motiune de cenzura, o femeia din turma adunata de Ponta in fata Parlamentului manca seminte, moment in care reporterita (numai tin minte postul – oricum nu exista decat doua variante) o intreaba: “De ce mancati doamna seminte?”. Probabil se astepta la vreun raspunsul de genul: “Mi-a taiat Boc pensia/salariul si numai am ce sa mananc”. De la episodul asta si pana la manipularea (ordinara as putea sa o numesc) tv seara de seara se cam incadreaza in capitolul “vulnerabilitati”. Cea mai recenta manipulare (ordinare) de care se de dovada este faptul ca multi uite sa completeze fraza ” fenomenul campaniilor de presă la comandă cu scopul de a denigra instituţii ale statului” si cu “raspandirea de informatii false” – fapt real. Si acum (scuzat sa fiu daca gresesc) din cate am inteles documentul respectiv este o constatare si nicidecum altceva.

  • 18

    Nu presa este vulnerabilitatea, ci campaniile de presa.
    Se pare ca nici un jurnalist al trustului nu e in stare sa faca distinctia. E ca o epidemie. Si nu se manifesta prima oara.
    Ori nu cunoasteti limba romana, ori tineti sa demonstrati valoarea de adevar a afirmatiei din documentul CSAT.

    Stefan Ionescu
    2010-06-23 17:14:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    Voi ziariștii în frunte SRS și B.Chireac sunteți în stare de or ce…pentru o “coaja de pâine” în plus.

  • 20

    In rândul “Uscăturilor” de care pomeniți cred ca intră 90% dintre jurnaliști !
    Lăsând la o parte pe cei “înregimentați ” politic de o parte ( foarte mulți) si de cealaltă ( mult mai puțini) ..si asta din 2004 încoace…
    Cei 90% nu au nici o legătură cu presa in general ……..

    Cu patinoarul de la Brașov nici până acum nu v-ați lămurit? Poate ar fi fost bine de urmărit reportajul profesionist făcut de o ziaristă din Brașov…

    Joseph
    2010-06-23 17:18:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    ….ca pomenisi de Tolontan:prin campania agresiva, dusa si prin alcovul lui Bellu-Bitang a sabotat gimnastica romaneasca. Numai ca “nu mor caii cand vor cainii(mai degraba,hienele}!Exagerati,amplificati, daramati, inegriti,murdariti,doar ca s-aveti ce sa mancati!
    La societatea pe care o lasati copiilor vostrii va ganditi?
    JOS MANIPULAREA DIN MEDIA!
    JOS SANTAJUL DE PRESA!
    Un sfat: pentru hrana apelati si la firma lui Prigoana!

    meletia
    2010-06-23 17:22:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    Doamnă pseudo-jurnalistă, ţin să îi atrag atenţia domnului Băsescu că a făcut o greşeală extraordinar de mare, certificând în mod eronat supranumirea gogonată a dumneavoastră şi a colegilor dvs. drept “jurnalişti”.
    Dacă dvs. sunteţi jurnalistă, dacă C.T.P. (căruia îi acordăm prea multă atenţie, în contextul lipsei totale de relevanţă a spuselor sale) şi alţii linguşitori puteţi fi numiţi jurnalişti, atunci eu sunt Elodia!
    Decât să pupaţi hoţii în fund, pentru a câştiga o pâine, mai bine aţi rămâne demni, şi aţi prezenta oamenilor realitatea, nu o formă denaturată, comandată de frauduloşii Vântu şi Voiculescu.
    Nu vă este ruşine?! Situaţia este penibilă, din punctul meu de vedere, în contextul în care abuzaţi de “libertatea presei” şi de alte pârghii pentru a vă salva demnitatea din situaţia deja urât mirositoare!

    Daniel Mărgineanu
    2010-06-23 17:23:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    Ce pot sa spun, e bine. Sa inchida si presa, sa monopolizeze tot. Am un singur regret ca eu n-am vrut sa fie si presedintele meu, ar trebui sa suporte doar ziaristii care l-au sustinut si ce-i care l-au votat in mod constient.

  • 24

    Terorista mea blonda :*

    Micul Mogul
    2010-06-23 17:27:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    No amu i’mi place. Iaca ne-am gasit un sait (sau sit) unde sa comenteze numai ai nostri care avem aceiasi parere. Sa desfiintam presa aia subversiva audio, video si aia inventata de gututuva’nberg care zice numai de rau. Ca doar la noi se petrec si lucruri faine. Ce, pe vremea vechiului regim (ala penele) s’au facut atatea constructii faine ca acum?

  • 26

    Laura
    Tu nu prea esti in masura sa vorbesti despre libertatea de exprimare. Nu ai dreptul pentru ca cenzurezi cu doua maini!

  • 27

    AR TREBUI CA TOATE CRITICILE , SA LE SCRIETI IN LIMBA RUSA !
    ACESTE-S REZULTATELE ACORDATE DUPA ANUL 1947 ?
    REZULTATE VENITE DE LA URMASII POLITICI , DE LA NOI .
    POATE CA OCCIDENTUL SE V-A TREZI RAPID LA REALITATE , CA LA NOI AR TREBUI O SCHIMBARE RAPIDA PE PLAN POLITIC CU OAMENI CARE TIN CU OAMENII , CU POPORUL ROMAN , CU DREPTURILE OAMENILOR LA VIATA , SAU , DIN NOU UN AJUTOR DIN PARTEA RUSILOR , DACA OAMENILOR DE LA NOI , NU POAT SA MAI SUPORTE DEMOCRATIA SARACIEI EXTREME , DIN PATEA RUSILOR , UN AJUTOR UMANITAR , V-A VENI RAPID , PENTRU CA , RUSII , CAM TIN CU OAMENII , CU DREPTURILE LA VIATA !

    ANONIM
    2010-06-23 17:35:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    deci: nu esti mai presus de PDL. Nu cred ca o sa treaca iarna acest guvern. Nu cu dublarea costului la consumuri. Cum zicea nenorocitu de Videanu! Isi simt neputinta viitoare si incearca o contracarare a miscarilor de strada din iarna.

  • 29

    Procentajul de “uscaturi” a depasit de mult 50% din presa.
    Prostia lor a fost intradevar ca au lasat aceste trusturi sa se formeze si sa devina monopol.
    Apoi , e simplu, orice monopol, prin natura lui , incepe sa aiba derapaje majore, si sa “livreze” marfa din ce in ce mai proasta si mai scumpa. Nu e nimic nou, dar noi inca nu stim ce e aia politica “antitrust”.
    Si apropo , deciziile antitrust se iau si la case mai mari la acest nivel..

  • 30

    Si ma rog de ce o presa mincinoasa si aservita ar fi un pericol pentru tara. Nu cere nimeni din tara asta presa serioasa, cel putin nu un procent important. Noi vrem senzational, si asta ni se da.

    Dreptul la libera exprimare include minciuna si absolut orice va trece prin cap. Calomnia se rezolva in instanta.

    dakalro
    2010-06-23 17:39:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 31

    D-na L.C. cateva intrebari:
    - ati avut binevointa de a citi raportul, sau va dati cu parerea “indignata” de stirile de pe televizor???
    - spuneti ca “Raportul departamentului de stat al SUA referitor la libertatea presei din România nu remarca derapaje în presă” – chiar sunt curios, dincolo de raportul asta subtirel, de ce dioptrii aveti nevoie sa observati cum “joaca” presa pe piata media din Romania?
    - “Dar să dai cu napalm pe toată pădurea numai pentru că există nişte uscături…” Cu parere de rau dar in articolul asta chiar d-vs faceti asta! Documentul in cauza nu vorbeste de presa, ci de CAMPANII DE PRESA care este complet altceva.
    Va dau un link sa cititi documentul in sine, nu stirea “periata” de pe RTV – articolul in sine de pe RTV nu face nimic altceva decat sa va releve calitatea presei pe care o aparati!
    media.hotnews.r../

  • 32

    Laura,dreptatea nu este nici a voastra a jurnalistilor,nici a celor de la putere.Campanii de presa au fost si inca destul de murdare,bazate pe neadevaruri flagrante , manipulari grosolane si santaje ordinare.Aminteste-ti de Sorin Rosca Stanescu,Bogdan Chiriac si recent de DDD (spunea cineva intr-un comentariu prima televiziune 3D din Ro.)De ce de exemplu dupa ce au luat decizia de a nu mai aparea pe post deontologii , de la RTV , ii readuc mereu in platou pe cei doi santajisti notorii SRS si BC?

    sase sase
    2010-06-23 17:40:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    In afara de I.T. Morar si Mircea Marean care ma slujesc cu multa credinta si obedienta restul presei trebuie sa fie inchisa.

    Parintii mei spirituali din cadrul securitatii m-au invatat ca atunci cind cineva critica regimul trebuie urgent redus la tacere.

    Traian Basescu
    2010-06-23 17:40:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 34

    Nu se da cu napalm peste toata padurea, ci se constata o realitate, anume ca presa, ca e o parte mai mare sau mai mica este irelevant, scoate oamenii in strada sa-l scoata pe gigi becali din arest, cel care recunostea ca platea ProTv-ul pentru publicitate mascata, sau il scoate pe DD ca erou, sau incearca sa influenteze decizii politice la nivel inalt samd. acestea sunt realitati. Acum putem sa adoptam politica strutului sau sa recunoastem o realitate. Insa pentru ziaristi nu da bine si ca urmare hai sa fim cu totii struti. Sa nu-i suparam pe cei lucreaza in presa. Cei care nu se simt cu musca pe caciula sa se gandeasca cum sa se delimiteze de cei care ii fac de rusine. Si mai putin la cum sa nu se publice rusinea.

    Razvan
    2010-06-23 17:42:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    De ce va temeti de minciunile presei, ca voi oricum stiti exact care este adevarul. Cu ce va afecteaza? Lasati-i sa zica… Nu trebuie toata lumea sa spuna adevarul. Libertatea de exprimare inseamna si libertatea de a spune prostii si minciuni. Vad ca toata lumea spune de Realitatea si Antena 3, dar de B1 ce ziceti? De ex., din punctul meu de vedere, minciunile si mizeriile care se zic acolo, pupincurismul cel mai jegos care se practica sunt insuportabile pentru orice om cu macar o picatura de bun-simt. Eu unul n-as vrea sa dispara Realitatea si Antena 3 si sa ramana doar posturi gen B1…Voi insa sunteti de alta parere. Vedeti voi, asta e democratia.

    Dragos
    2010-06-23 17:43:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 36

    Păpuşă,

    ete textu’ original:

    “Fenomenul campaniilor de presă la comandă cu scopul de a denigra instituţii ale statului, prin răspândirea de informaţii false despre activitatea acestora, presiunile exercitate de trusturi de presă asupra deciziei politice în vederea obţinerii de avantaje de natură economică sau în relaţia cu instituţii ale statului reprezintă o altă vulnerabilitate a statului român”.

    Ce-i de neinteles ?
    Ce te determina sa mimezi orga….neintelegerea ?

    Dragos
    2010-06-23 17:45:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 37

    @Daniel Mărgineanu: sa intelegem ca d-na Ridzi nu este un caz de hotie si fals intelectual?Sau ca nu e din PDL?
    Respectuos,va aduc aminte ca a fost data in vileag de…ati ghicit,de catre unul dintre hulitii jurnalisti.
    Tot respectuos,va aduc la cunostiinta ca Gotiu are dreptate:pentru derapajele unora(adica ale unor persoane)din presa exista legi,care insa nu se aplica nici macar in cazurile de hotie si banditism clare ca lumina zilei,comise de politicieni si comilitonii lor.
    Realitate?Realitate este ca actualii guvernanti se apuca sa isi insuseasca un bun castigat al cetateanului,si anume pensia.Seamana al dracului cu ce se petrecea pe la 1948,cand ni s-au luat casele,atelierele,pamanturile…
    O,CATE AR TREBUI SA STITI,DAR PREFERATI SA NU !!Iubirea de Basescu va tulbura orice urma de judecata:asa cum este presa,este singura care mai poate semnala derapajele celor de la putere(ca nu o sa ne bazam pe B1/MOGUL BUN,de pe urma caruia platim Bancorexul,ori pe OTV,cu paranormalii si ciumacele de acolo).
    Cititi si intelegeti randurile de mai jos,apartin unui pastor german din timpul lui Hitler,pastorul Niemoller:
    THEY CAME FIRST for the Communists,
    and I didn’t speak up because I wasn’t a Communist.

    THEN THEY CAME for the trade unionists,
    and I didn’t speak up because I wasn’t a trade unionist.

    THEN THEY CAME for the Jews,
    and I didn’t speak up because I wasn’t a Jew.

    THEN THEY CAME for me
    and by that time no one was left to speak up.”

    Marianne
    2010-06-23 17:50:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 38

    Laura! Inafara de faptul ca esti o fata draguta imi plac comentariile tale facute pe teme de securitate in America sau oriunde. In Romania presa este aservita trusturilor si acest lucru este afirmat permanent de cei care va citesc. Este adevarat ca un articol bun, fundamentat pe adevar este mai puternic decat un glont dar cine poate sa le scrie? Doar adevaratii jurnalisti echidistanti fata de politica, guvern,popor. Mai meditati la aceste observatii.

  • 39

    Ca sa fim corecti cu raportul pe 2009 al US.G. – S.D:
    “The independent media was active and expressed a wide variety of views without restriction. However, politicians and others with close ties to various politicians and political groups either owned or indirectly controlled numerous media outlets outside of the capital, and the news and editorial tone of these outlets frequently reflected the views of the owners. The tendency towards the concentration of national news outlets in the hands of a few wealthy individuals continued.”
    financiarul.ro/../

    Banuiesc ca paragraful asta v-a scapat, ca doar sunteti jurnalista si va faceti meseria corect ;)

  • 40

    Saracuta de ea!

    Cernahoski nici usturoi n-a mancat si nici gura nu-i miroase!

    Dar cine-a adus presa la nivelul abject la care se afla acum?
    V-a dictat cumva Basescu ce sa scrieti?

    E plina presa de voi…SRS, Chireac, Ciutaci, Nistorescu, Cernaho si Leca si Duca si toata adunatura (cu mici exceptii) de la Vox-Publica.

    De 20 de ani va gudurati pe langa Vantu, Felix, Patriciu, Paunescu si voi plangeti ca Basescu va terorizeaza.

    Nu va e rusine pt nivelul la care ati ajuns? Ca nu nenea Gheorghe si nici matusa Ana nu va scriu articolele.
    Voi sunteti cei care va gainati peste tot si apoi plangeti ca din “mari jurnalisti” ati ajuns niste amarati de bloggeri la mila mogulilor!

    La ce “mare ziar” scrieti (sau ati scris, doamna?) Ce-ati realizat ca jurnalist in afara de scremerile astea de pe vox publica?? Cine va plateste?

    Cate articole impotriva lui SOV, Felix sau Patriciu ati scris pana acum?

    Carmen Ispas
    2010-06-23 17:51:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 41

    laura…..spui asa…Purtătorul de cuvânt al preşedinţiei, Valeriu Turcan, vorbeşte despre cazul Chirieac şi SRS. Foarte corect. Aceşti oameni nu ar mai trebui să se numească jurnalişti.

    pai chirieac e in fiecare zi la rtv.sa il amintim si pe dinescu care indeamna romanii sa iasa in strada ,sa se revolte,sa darame guvernul..etc…asta o fi de bine pentru stabilitatea tarii?pentru investitiile straine….pentru economie in general?asta se mai poate numi presa?

    lucaman
    2010-06-23 17:55:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 42

    Lauraaa!ce ne facem dacă vajnicii noştri luptători din presă fug în munţi şi continuă de-acolo lupta cu dictatura,organizaţi în cuiburi de partizani? :lol:
    parcă-l văd pe Tolontan bîntuind prin codrii patriei hăituit de comandourile lui Băsescu…

    val_one
    2010-06-23 17:57:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 43

    Uite cu ce se ocupa CSAT ! Cu presa ! Nu e niciun dusman atat de vulnerabil, azi, ca presa pentru mafiotii din politica.

    Exista niste ziaristi adevarati care nu se intimideaza iar sobolanii isi simt in pericol afacerile, isi vad dezvaluite furturile grosolane, se descopera complicitati criminale ale functionarilor statului in beneficiul unor trepadusi de partid iar guzganii politici reactioneaza ! La pachet cu arestarea lui DD, care vine taman la pont ca sa va decredibilizeze pe toti.

    caraiman
    2010-06-23 17:58:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 44

    @Traian Basescu – 33

    Aoleo, stapane! Da’ ce?! Eu nu te-am slujit cu credinta?! Nu am fost prezent la datorie, de fiecare data cand ai folosit toaleta?! Ma gaseai intotdeauna rulat frumos pe tija suportului de hartie igienica, mereu moale si placut la atingere. Si acum?! Ma trimiti la canalul colector?!

    Cu deosebita si catifelata stima,
    Radu Molaru de labe 1 tv

    Radu Moraru
    2010-06-23 17:58:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 45

    @Radu Moraru

    Raducule! S-avem pardon! Stai la coada, eu l-am slujit inaintea ta pe maretul nostru carmaci. Pentru el am stat mereu disponibil in… fundal. Si sunt la fel de talentat ca tine, poate chiar mai talentat!

    Cristian Patrasconiu
    2010-06-23 18:02:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 46

    In urma cu cateva minute L-am auzit pe Ponta deplangand faptul ca unui trust de presa i s-au pus sechestru pe bunuri.Ma intreb de ce? Oare are datorii neachitate?Chiar datorii vechi? Oare eu daca nu-mi platesc datoriile nu sunt executat silit?Solutia e simpla,platesc si scap de sechestru.Dar mai bine previn situatia si platesc ce am de platit la timp.Chiar asa de sarac o fi acel trust?Sau vrea sa se eschiveze de la plata?

    sase sase
    2010-06-23 18:03:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 47

    E acum parnaia e pe voi iliescu si go lanii tai vantu voiculescu DUSMANI DE MENTI AI ROMANILOR si sculele mor bide mas media. Pe viata. Campania voastra de dezbinare int ristare inb olnavire si moarte ce o duc minti bol nave ca ctp tuca tatulici turcescu firea ciutac gadea badea nistorescu hurezean dinescu ursu dumitrescu & Co. trebuiesc izolate. Dezinformati manipulati mintiti nu aveti dovezi? Puscariaaaa. Jeg ne norocit spur caciuni de mente. Sa fiti adunati pe faras si la haz na cu voi. Ce? Vreti sa ziceti ca santeti oameni? NOOOO. Po tai im putite.

  • 48

    Normal ar trebui înființată o închisoare pentru ziariști care sunt “tonomate”.
    Tratamentele aplicate la fel ca la închisoarea americană de la “Abu Ghraib”.
    “Drojdia societăți” este în breasla ziariștilor:foști agenții ai serviciului secret criminal comunist,turnători ordinari ai securități în presa foști și actuali….drojdia societăți în presa românească care fac de râs Europa.

  • 49

    Repede un pahar cu apa si pilula de rigoare pentru bietul @edgar ! Si i-am spus sa nu iasa afara!

    Pilula
    2010-06-23 18:10:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 50

    @Daniel Mărgineanu: “Doamnă pseudo-jurnalistă, ţin să îi atrag atenţia domnului Băsescu că a făcut o greşeală extraordinar de mare, certificând în mod eronat supranumirea gogonată a dumneavoastră şi a colegilor dvs. drept “jurnalişti”.
    Dacă dvs. sunteţi jurnalistă, dacă C.T.P. (căruia îi acordăm prea multă atenţie, în contextul lipsei totale de relevanţă a spuselor sale) şi alţii linguşitori puteţi fi numiţi jurnalişti, atunci eu sunt Elodia!
    Decât să pupaţi hoţii în fund, pentru a câştiga o pâine, mai bine aţi rămâne demni, şi aţi prezenta oamenilor realitatea, nu o formă denaturată, comandată de frauduloşii Vântu şi Voiculescu.
    Nu vă este ruşine?! Situaţia este penibilă, din punctul meu de vedere, în contextul în care abuzaţi de “libertatea presei” şi de alte pârghii pentru a vă salva demnitatea din situaţia deja urât mirositoare!”

    Super comentariu….

    Sunteti doar niste buruieni… Nici macar sa fiti solidari nu stiti sa fiti…”Un om incatusat nu are cum sa va fie dusman…”
    Habar n-aveti ce inseamna coloana vertebrala….
    Subscriu comentariului de mai sus :”Sa va fie rusine!!”

  • 51

    Ohhhh! A scapat si @Yeti ! Iar le-au dat drumul din Aleea Modrogan…

    Pilula
    2010-06-23 18:11:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 52

    mai lasati-ne cu jurnalistii=buricu’ pamantului; “saracii” de ei cat de abuzati sunt, presa libera, presa putere in stat bla bla.

    Ia mai bine ca exemplu platforma asta de pochemoni… care-si spun jurnalisti: tarabostes de Cluj alde Gotziu,
    filozoful de Poplaca alde Fumurescu, tataiele de serviciu alde Morar, paranormalul dulcegarit la literatura alde Puscas

  • 53

    @Carmen Ispas:pot sa va amintesc faptul ca guverneaza nu Patriciu,nu Voiculescu,nu Vantu,ci…exact,Basescu si PDL?
    Nu stiu daca mai tineti minte cum era cu presa de pana in 1990:erau criticati doctori,frizeri,receptioneri,tarani care luau de pe camp doi-trei stiuleti,Stefanescu ala cu vinurile-extrem,extrem de rar cate un activist de partid,iar familia Ceausescu nici cu o floare nu se atingea!
    Astfel de presa va doriti?
    Eu una in nici un caz.
    Pentru greselile si delictele unora din presa exista legi.
    Sper ca actualii guvernanti sa nu ajunga la a scotoci prin Constitutie dupa vreun articolas pentru a pune botnita cui vor ei,ca ridicarea de mingi la fileu pe principul”nu-i asa ca sunteti frumos si calare,si pe jos”aplicat de Radu Moraru,multora le face sila.
    Sunt enervanti si cei de la Antena 3,ori Realitatea,dar macar au oameni cu spirit,si,repet,este vorba despre a nu lasa neobservate derapajele puterii.

    Marianne
    2010-06-23 18:18:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 54

    TUTUROR CELOR CARE IL ADMIRA PE CT POPESCU….HI!HI!HI!

    IATA CE RECUNOASTEA OMUL CU GURITZA LUI…

    ……Las’ că ştie ea de ce… articol de ct popescu.

    Am vorbit adesea despre graniţa subţire, dar fermă, dintre ziarist şi securist. Amândoi vânează informaţia. Amândoi pot folosi pentru asta „mijloace specifice“ care nu pot fi găsite într-un manual. Diferenţa esenţială este că securistul ascunde informaţia şi o foloseşte din umbră, în vreme ce ziaristul o obţine pentru a o face cunoscută publicului. Şi mai e o diferenţă, care poate fi adusă în discuţie în cazul Udrea: Securitatea vâna şi omul, ziaristul onest nu are ca ţintă decât informaţia. „Găsiţi-i ceva!“ suna ordinul în Onorabila Instituţie. Din acel moment, persoana vizată era supusă tirului de întrebări zi şi noapte, anchetatorii se schimbau ca hocheiştii, se montau provocări, diversiuni, uneori se jucau adevărate scenete, cu convingerea că până la urmă „ceva iese la iveală“. Securitatea blufa sinistru dintr-o cauză simplă: ignoranţa.
    În cazul Udrea, de zile întregi, nu aud şi nu citesc decât adjective, interjecţii, zbierete
    de mânie populară emise de nişte bănuiţi de jurnalism, întrebări „revelatoare“, insinuări căznite, evaluări „indignate“, mochete, Bregovici, clipuri, diurne şi câte şi mai câte. Totul asezonat cu imagini repetate obsedant ale d-nei ministru jucând tenis, mergând cu vaporul şi pe bicicletă, aburcându-se pe cal – „burjuia“ care toacă banii poporului pentru distracţiile ei, musai să fie vinovată. Un ghiveci disperat, nimic documentat serios şi relevant, semn că respectivii, alunecând pe panta unei campanii prost începute, sunt tot mai agitaţi că „nu-i găsesc ceva“ blondei cotrocene. Udrea trebuie… puneţi dvs. verbul, las’ că ştie ea de ce.

    Şi mai grav este că politicienii folosesc acest „forţaj“ al presei zise, care nu spune, da’ zice, pentru a sări în cârca adversarilor. Gazetăria devine o unealtă, mai mult sau mai puţin oarbă, în încăierarea politică de an electoral.

    Încă ceva ce nu credeam: să ajung să mă mai gândesc o dată la o zicere a d-lui Dan Voiculescu Varanul, izvorâtă din adânca sa experienţă în domeniu: „Ziariştii sunt noii securişti.“

    lucaman
    2010-06-23 18:20:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 55

    @Laura Cernahoschi: Ar trebui sa va ingrijoreze numarul mare de comentarii negative. Pina la urma poporul simte ca e ceva in neregula cu presa. Dumneavoastra simtiti?

    methos
    2010-06-23 18:24:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 56

    Citisem articolul Laurei si fierbeam de manie proletara sa-i spun de la obraz ca asta nu e presa, care manipuleaza in folosul rusilor! Dar am citit comentariile si am aflat, cu stupoare, ca 90% dintre cititorii-comentatori gandesc ca mine! Si mi-am dat seama in ce situatie ingrozitoare v-au adus patronii-diavoli, cu banii si privilegiile lor abjecte! Chiar i-as strange de gat pentru ce au facut jurnalistilor romani!

    Breloc
    2010-06-23 18:25:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 57

    Este complicat sa ataci ideile din articol, asta inseamna sa gandesti la randul tau.
    E mult mai simplu sa ataci persoanele, asta nu necesita decat scoala vietii (sau a strazii, sau a pesterii).
    Dupa putinta intelectuala, cititorii se impart in cele doua categorii de mai sus.

    Laura, imi plac articolele tale, esti una dintre cei maxim zece oameni de presa pe care ii citesc. De data aceasta insa nu ai fost pe faza si ai reactionat cam previzibil pe principiul “dai in mine, dai in fabrici si uzine”. Faptul ca presa este aproape in totalitate aservita unor interese este o realitate pe care o sesizeaza orice om inteligent care traieste in tara asta, chiar nu avem nevoie de rapoartele americanilor sau ale CSAT sa ne spuna asta. Citeste articolul lui Dan Tapalaga de pe Hotnews, el are o abordare mult mai realista.

    Pentru noi nu sunteti cu nimic mai presus decat cei pe care voi ii anchetati la randul vostru. Asa cum presa are rolul de a sesiza derapajele din mediul politic si social, cititorii au dreptul de a sesiza derapajele din mediul gazetaresc. Ca orice alt organism al societatii voi, presa, aveti ca unic scop servirea interesului cetateanului. Se pare ca din cand in cand este cazul sa va reamintim.

    nestor
    2010-06-23 18:27:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 58

    @Breloc – Faptul ca 90 % din cei care posteaza aici sunt imbecili , nu este un lucru cu care sa te lauzi . Asa a venit dispozitia de la partid si SLUGILE posteaza !

    lehman25
    2010-06-23 18:28:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 59

    @methos
    “Ar trebui sa va ingrijoreze numarul mare de comentarii negative. Pina la urma poporul simte ca e ceva in neregula cu presa”

    Nu confunda “poporul” cu mizerabilii activisti de partid ai lui basescu si pdl care isi fac norma obligatorie pe aici :)

    Pilula
    2010-06-23 18:30:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 60

    @lucaman: eu sustin pdl ul. dar cand vine videanu si anunta dublarea consumului.. la caldura… imi pare rau. ies in strada la fel ca oricine. apoi… mi se falfaie de singuranta si integritatea statului. Cand esti sub limita subzistentei… sau vezi pe altii in aceasta situatie… ma foot in tot pdl ul.

  • 61

    @Laura. Cum comentezi, ca jurnalista, ca un cotidian “popular, crestin si european” sustine in fiecare zi ca Presedintele tarii este in incapacitate de a-si exercita atributiunile din cauza de cancer generalizat, extins pana la creier ? O fi sau n-o fi o mica amenintare la adresa sigurantei nationale ? Aud ?

    Catz Kitty
    2010-06-23 18:35:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    Ca depend de depinde.
    Daca se poate dovedi ca vreun ziarist e in solda unei agentii straine si desfasoara actiuni ostile fata de tara prin presa, in diverse moduri (stiti mai bine cum),atunci se poate.
    Altfel, e o gluma proasta.

    jack the ripper
    2010-06-23 18:35:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 63

    @lehman25: Ce bine ar fi daca viata ar fi asa simpla! Tu chiar crezi ca ziaristii sunt onesti? Crezi ca sunt onesti SRS, Chireac, Ciutaku, Radu Morar, Mircea Badea, DDD, Gadea, Firea, etc?

    Breloc
    2010-06-23 18:36:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 64

    @Gherman Adrian: Dreptul tau sa iesi in strada si sa ramai acolo. Solutia este ca aventual sa-ti raduci consumul pana la limita posibilitatilor tale. Asa face si statul la momentul actual. Alta solutie e sa te muti in Congo sau in orice alta tara “calda”. Acolo vei trai regeste cu $5 pe zi si vei lauda guvernul respectiv :)

    Catz Kitty
    2010-06-23 18:39:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 65

    @lehman25: iar tu esti sluga nr.1 pesedisto-penelista,idiotule!

    antilehman25
    2010-06-23 18:40:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 66

    “Dar aşa, să nu se mire că presa îi va privi cu ură.”

    Cu asta ai spus totul. Presa obiectiva, dar dupa cum ne place sau nu ne place noua, (pseudo)jurnalistilor sau celor care ne platesc. Halal!
    Si mai faceti, ipocrit, referire la democratie, libertatea presei, etc din occident …
    (cand iliescu/nastase v-a pus pumnul in gura, ati tacut malc!)
    Articol compromitator atat pentru presa cat si pentru cei care o “fac” (inclusiv autoarea).

    cititor
    2010-06-23 18:40:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 67

    @Catz Kitty:
    nu face misto! ca te spovedesc de nu te vezi!
    bine ca exista afaceri prospere cu statul!
    eu am ce imi trebuie… ma doare in cot. dar exista oameni saraci lipiti pamantului. pensionari… vai de steaua lor! nu poti sa-ti bati joc de ei. odata ca le tai din pensie… inteleg. dar acuma sa dublezi costurile consumurilor?
    te foot si pe tine in guritza!
    gata! m-am enervat! magari ce sunteti!

  • 68

    @nestor: foarte bine punctat.ar fi bine ca sesizarile despre derapajele puterii sa fie din cand in cand insotite de relatari despre derapajele presei.care nu sunt putine.dar cine are curajul?

  • 69

    @antilehman25 – Cand clona cand anti , dar mereu SLUGA !
    Sunt optimist , scapam de voi in curand , cum intra chiorul in cripta , va linistiti cu totii , e adevarat sperati sa o lase pe dobitoaca la carma , dar sperantele sunt slabe !

    lehman25
    2010-06-23 18:48:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 70

    @Gherman Adrian: Asa vorbesti cu o pisicuta scumpa ? Nu pot decat sa-ti mai spun ca pensiile alea taiate tot vor fi cu vreo 20% mai mari decat acum doi ani ! (1*1,4*0,85 = 1,19). In rest, stii cine moare de grija altuia, nu ?

    Catz Kitty
    2010-06-23 18:50:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 71

    @Gherman Adrian: crezi ca e cineva fericit atunci cand cresc preturile?as putea spune ca de 20 de ani preturile tot cresc… vedem la toamna ce va fi.tot videanu a zis ca inca nu au stabilit ceva concret si ca se lucreaza la tot felul de variante.eu nu imi mai bat capul cu declaratiile politicienilor.astept legile,hotararile,deciziile…alea conteaza. aici insa discutam despre presa ,ziaristi,securisti,amenintari,manipulari….

    lucaman
    2010-06-23 18:51:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 72

    @lucaman:
    domnule! cand vine un individ si spune: dublam costurile consumurilor” io ce sa fac? sa stau cu mana in san sau sa-i foot una in gura? sa bag un cutit in el si sa ma duc la puscarie… poate asa o sa se incalzeasca lumea la iarna?
    Maimutoiul acesta scoate niste vorbe fara sa le analizeze.
    Cum dracu sa dublezi costurile consumurilor? si sa tai din venituri?
    ce se asteapta? lumea sa il intampine cu flori? ca el aproape si-a dublat veniturile?

  • 73

    Urmeaza sa-l vedem, dupa remaniere, pe Vasile Dancu, ministrul gandirii, ca pe vremea lui Nastase.

    Pacat de el sa someze pe vremurile astea prolifice.

    preocupat
    2010-06-23 18:58:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 74

    @Catz Kitty: am impresia ca sunteti inconstienti de nivelul de trai furat. Problema pensiilor o inteleg! nu o inteleg pe aia a consumurilor. De ce dracu sa dublezi sau sa maresti macar pretul curentului sau gazului? sunteti normali? ce draq aveti?

  • 75

    Acum pe RTV, Laura, VCTUDOR si SRS.
    Ce parere ai?

  • 76

    laura tu mai poti sa te uiti in oglinda? nu iti este scarba de tine?

    Bogdan
    2010-06-23 19:01:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 77

    Quod erat demonstratum!

    nestor
    2010-06-23 19:01:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 78

    @lucaman: @Catz Kitty:

    Ingrijiti-va cocalarul, @Gherman Adrian, ca-l vad aproape pierdut pentru cauza … :-)

    preocupat
    2010-06-23 19:06:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 79

    voi,astia din trustul lui sov nici macar nu incercati sa pareti echidistanti.in oglinda va uitati?ar trebui sa va fie rusine.si cum realitatea VA PRIVESTE doar pentru a manipula avem inca o mostra de ,,echidistanta,, si ,,profesionalism,,.rusine!

  • 80

    Îmi place să fiu un om riguros şi sa lucrez cu materialul clientului. Aşa că o să plec de la elucubraţia conform căreia „presa manipulează”, elucubraţie expectorată de foarte multe dintre organismele bolnave cronic de mai sus, pentru care, sincer, simt o compătimire profundă, chiar dacă mai mult mă compătimesc pe mine, care sunt nevoit să trăiesc într-un sistem şi într-o ţară furată de astfel de neanderthalieni, care pe 6 decembrie 2009 s-a dovedit că sunt majoritari (şi încă au mai rămas suficient de mulţi, după cum uşor se poate vedea mai sus). Ziceţi că presa manipulează, nu? Ei bine, în cazul ăsta nu pot decât să vă comunic scurt că tocmai i-aţi făcut proşti şi incapabili de gândire proprie pe cel puţin 5 milioane de cetăţeni, care au avut neruşinarea să se opună acestui regim dictatorial în iarnă şi continuă să o facă şi acum, cetăţeni printre care mă număr. Acuma eu nu ştiu dacă atunci când vorbiţi de manipulare o faceţi din proprie experienţă sau e încă un CLIŞEU pe care l-aţi preluat de la modelul vostru suprem de la Cotroceni, evident fără să zăboviţi nici măcar o secundă asupra lui şi să-l analizaţi, dar pe sistemul ăsta, pornind (voi, nu eu) de la premisa că omul nu poate judeca singur şi că musai e manipulat, se poate spune şi despre voi că aţi fost manipulaţi şi exemple relevante sunt şi în cazul ăsta (vezi cazul B1TV, OTV, EVZ, RM, EtnoTV…să continui?). Adoptând o astfel de atitudine, deja maladivă (aşa cum este cea a lui Băsescu), faţă de intelectul unui om oarecare din ţara asta, nu faceţi decât să contraziceţi flagrant toate acele caracteristici care ne deosebesc pe noi de animale, în frunte cu raţiunea, conştiinţa şi capacitatea fiecăruia de a analiza lumea într-un mod subiectiv (pentru că, spre deosebire de mulţi deontologi, eu nu consider că există pe planeta asta o altă analiză decât cea subiectivă), uitând că, deşi vine ca un şoc, şi voi faceţi parte din aceeaşi specie, deci sunteţi oameni…pardon, animale şi nimic mai mult, asta după „măiastra voastră judecată”.
    O altă premisă/clişeu de la care aş putea porni se referă la aberaţia cum că presa a fost şi este majoritară anti Băsescu. Trebuie să menţionez de la bun început că, chiar dacă ar fi fost aşa, nu ar fi existat nici măcar un singur motiv pentru care un om normal la cap să se arate ultragiat de această stare de fapt. Şi ştiţi de ce? Păi pentru că ăsta şi este rolul adevărat al presei, să se constituie într-una dintre contraponderile puterii politice, alături de opoziţie şi societatea civilă, cu alte cuvinte să nu permită ca puterea într-o ţară să devină absolută, adică încredinţată şi aservită în totalitate unui singur partid sau, mai rău, unui singur om (ceea ce se întâmplă în frumoasa noastră ţărişoară) – că până la urmă de aia l-am împuşcat pe Ceauşescu, nu ca să vină după 20 de ani altul în locul lui. Dar cum sunt convins că mintea voastră îngustă nu o să priceapă veci lucrurile astea, voi continua prin a mă referi la clişeul propriu-zis, acela că presa a fost şi este majoritară anti Băsescu. Nimic mai fals, deoarece în toţi aceşti ani de mandat Băsescu, numai Antena 3 a avut o atitudine constantă în acest sens, RTV devenind în ultimele luni de mandat anti Băsescu (deşi după căţi băsişti invită în emisiuni mă îndoiesc puţin). La aceste două televiziuni se adaugă Jurnalul Naţional şi uite că asta e toată presa anti Băsescu (comparativ cu enumeraţia de televiziuni şi publicaţii de mai sus, pro Băsescu). Acuma dacă aţi fi cugetat măcar o secundă înainte să sloboziţi aberaţiile de mai sus, v-aţi fi dat seama de dimensiunea ariei de acoperire demografică a celor trei vectori anti Băsescu de mai sus şi aţi fi tras concluzia că ea nu este aşa de mare precum sugerează obsesiv zeul de la Cotroceni. Iar un argument cifric în acest sens este fix numărul majoritar de cetăţeni care, pe data de 6 decembrie 2009, s-au deranjat să iasă de la căldură şi să meargă să pună ştampila pe un „viitor dezastru” pentru ţara asta, cetăţeni din care, evidentă, faceţi parte toţi cei cărora mă adresez, într-un demers deja intrat în reflex şi sortit eşecului, de a vă mai resuscita măcar o parte din neuronii aflaţi în comă profundă, dar nu din cauză că aţi fi fost manipulaţi, cum am fost noi restul, care nu l-am votat pe ticălos, nuuuuuuuu, Doamne fereşte, că Băsescu nu poate manipula masele, doar presa este cea care, prin vorbe, determină pe unii şi pe alţii să urască pe cine trebuie. Băsescu nu are decât TOATE instituţiile statului în mână, o grămadă de mijloace media servile lui, o armată întreagă de propagandişti, TOATE serviciile secrete şi practic, ca să nu o mai lungim, are TOT, în afară de o mână de oameni „răi”, care nu vor nici în ruptul capului să capituleze în faţa dictaturii care devine din ce în ce mai evidentă. Evident, nu pentru voi, cei care încă mai găsiţi resurse interioare să apăraţi un om care vă ia de la gură şi ultima firimitură de pâine şi vă omoară cu zile părinţii şi bunicii. E posibil ca voi (faţă de care simt un profund dispreţ şi nu mi s-ar mişca nici măcar un fir de păr dacă de mâine pur şi simplu nu aţi mai exista – prin orice mijloc), chiar dacă Băsescu ar împuşca pur şi simplu un om în Piaţa Universităţii, să consideraţi în continuare că este un om bun, care vrea binele naţiunii şi că acel nenorocit pe care l-a omorât a fost cu siguranţă un duşman al poporului, care îşi merita soarta. N-am crezut că în România anului 2010 aş putea crede despre o pătură largă de cetăţeni ceea ce cred acum despre voi, dar comportamentul şi afirmaţiile complet aberante şi lipsite de orice urmă de logică nu îmi lasă, din păcate, altă şansă. Tocmai de aceea, declar public şi o spun oricui că-mi este aproape o frică organică, fizică, ştiind faptul că în fiecare dimineaţă mă trezesc şi ies în lume, o lume din care faceţi şi voi parte!!! Şi asta nu e discriminare, nu vreau să muriţi, nu vreau să dispăreţi şi ştiţi de ce? Pentru că, după ce aţi legitimat prin votul vostru un DICTATOR (sau un „preşedinte jucător” – cum vă place vouă să vă scuzaţi faţă de propria conştiinţă, în nenumăratele nopţi de singurătate spirituală), o idee împotriva căreia au luptat şi au murit nişte tineri în 1989, NU MAI AM NICI UN FEL DE AŞTEPTĂRI DE LA VOI!!! Încerc doar să supravieţuiesc într-o ţară condusă de voi, dictată de voi şi de el, care se întoarce cu fiecare zi care se scurge din calendar înapoi cu 20 de ani.

    RASPUNS PENTRU TOTI CRETINII SI CRETINELE DE MAI SUS
    2010-06-23 19:11:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 81

    Ce se intampla cu Antena 1, si 3 si Realitatea TV si Money Channel nu se intampla nicaieri in lume!

    Fox News sunt ingeri in materie de critica a guvernarii fata de aceste televiziuni din Romania.

    Nici televiziunile lui Berlusconi nu ajung la un asemenea grad de partinire si distorsiune a adevarului.

    Antena si Realitatea nici nu mai sunt in relitate posturi de televiziune legitime, cu misiunea de informare, ci sunt in primul si primul rand POSTURI DE PROPAGANDA, a caror misiune este PR-ul privat.

    Ele doar se imbraca in haina informarii si a aparentelor deontologice, dar in realitate sunt posturi de propaganda anti-guvernamentala, cu scopuri exclusiv private.

    Antena TV si Relitatea TV se folosesc de aparenta serviciului public pentru a pune in aplicare servicii de comunicare private.

  • 82

    @preocupat:
    ce zici daca iti iau familia la bairam?

  • 83

    Nu ma intereseaza ca ziaristii “teroristi” din TVR au alegeri p[entru reprezentantii lor in aceste zile. Nu doresc sa aflu acest lucru , indiferent ce emisiune este pe canalul 1, 2 sau 3. Scutiti-ma de acest cretinism al salariatilor TVR. Nu platesc pt ca TVR 1, 2 sau 3 sa se transforme in avizier pt salariatii care se calca in picioare prin TVR.
    TVR este o amenintare publica la bun simt!

    popescu aurel
    2010-06-23 19:16:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 84

    @ Laura: Presa s-a discreditat singura. Iar breasla jurnalistilor a uitat sa-si faca o mare curatenie in ograda. Astfel, jurnalistii onesti au fost acoperiti de “trompetele de partid”. Daca-mi explicati ce mai cauta la tv SRS si Chireac, atunci sunt gata sa imi fac abonament la toate ziarele de pe piatza.

    dana43
    2010-06-23 19:23:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 85

    @RASPUNS PENTRU TOTI CRETINII SI CRETINELE DE MAI SUS:
    du-te si trateaza-te.esti bolnav.cauta-te.fa investigatii.vezi sa nu mori inainte de inima rea ca toti ,,cretinii,, nu inteleg,nu pricep ca suntem sub dictatura.numai tu,atat de destept,de profund,de anti-sistem,numai tu poti sa patrunzi acolo unde noi,bietii nu avem puterea,capacitatea sa o facem.bietul de tine.stai prost cu nervii bag seama.fa ceva.se vede cat suferi.ia un calmant si treci la somn.ai nevoie.

    un ,,cretin,,
    2010-06-23 19:23:31 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 86

    @RASPUNS PENTRU TOTI CRETINII SI CRETINELE DE MAI SUS: jeg

    fanul lui vanghelie
    2010-06-23 19:25:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 87

    @Catz Kitty70: 1) şi preţurile la medicamente sunt tot alea de acum câţiva ani? 2) problema e că nici cei care sunt plătiţi din bani publici pentru ca să moară de grija altora nu o fac. De solidaritate ai auzit vreodată în această viaţă? Dar de milă faţă de cei nevoiaşi? Dar de autoconservare? Oauuuu, ce cuvânt nou pentru tine. Păi află că ar trebui să iei în considerare conceptul ăsta, de autoconservare, pentru că, vezi tu, dragă pisicuţă sifilitică, tu şi alţii ca tine nu sunteţi buricul pământului, nu trăiţi suspendaţi în eter, ci într-o societate, iar în momentul în care societatea în ansamblu va avea de suferit fii 100% sigură că fiecare cetăţean va fi afectat. Aşa că, dacă ţii la propria piele, ar trebui să începi să fii şi tu preocupată de soarta altora, pentru simplul motiv că nu trăieşti în junglă. Doar acolo singura lege care se aplică este legea lui Darwin, adică cel mai puternic supavieţuieşte. Dar probabil că, nereuşind să depăşeşti interesantele şi utilele articole din Can Can, Libertatea şi Click, nu ai avut cum să ajungi la capitolul despre protecţia socială, ca şi caracteristică fundamentală a oricărui stat civilizat de pe planeta asta, ceea ce sigur că România nu este, dar uite că sunt şi pisicuţe turbate care nici măcar nu-şi doresc să fie.

    lucian
    2010-06-23 19:32:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 88

    @laura,
    Nu mai este nimic de spus in plus fata de cele 80 si ceva de comentarii. Doar o singura nelamurire: de ce nu le raspunzi celro care te acuza ca nu ai citit comunicatul si ca atare confunzi camapnia de presa cu presa in general, sau celor care iti spun ca, desi il citezi, habar nu ai ce scrie in raportul departamentului de stat despre “derapajele” presei si campaniile de presa?
    Nu cumva si departamentul de stat al SUA are ceva cu presa romaneasc si de aceea afirma cam acelasi lucru ca si CSAT? Eu in locul tau as fi acuzat CSATu de plagiat. Dar asa, cum dreac sa-i acuzi pe americani ca’s manipulati de basescu?
    Nu esti de acord cu SRS si Chiriac, atunci de ce mananci de la aceeasi tata cu ei? daca esti un om cu “printipii”, ar trebui sa-i spui lui SOV sau lui Toader sau cui va conduce ca tu nu poti accepta sa respiri acelasi aer cu 2 jigodii.
    Dar nu, tu spui ca nu esti de acord si gata, ti-ai rezolvat problema de constiinta.
    In concluzie, voi sunteti principalii vinovati pentru mocirla in care va scaldati.

  • 89

    1.raportul se refera la trusturi de presa, nu la jurnalisti ca atare. ca raportul e adevarat orice om cu bun simt stie ca e asa; acest lucru il vedem si-l simtim zilnic. si ceea ce faci tu acum laura este acelasi lucru; tipi ca vezi doamne raportul vrea sa inchida gura jurnalistilor….atentat la libertatea presei…minciuna din partea ta si manipulare ordinara. antenele si realitatea, nu, numai ca au devenit trusturi de presa de partid dar sunt trusturi cu intrese clar de tip”mafiot”atata timp cat prezentati aceleasi materiale obsesiv de genul: administratia prezidentiala a cumparat mocheta de 70 euro dar nu ziceti nimic de marile tunuri si excrocherii ale lui vantu si voiculescu, e clar…

    fanul lui vanghelie
    2010-06-23 19:37:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 90

    @un ,,cretin,,: Daca traim in dictatura…. iti recomand sa nu-ti faci planuri pe diseara! Planurile pentru tine sunt deja facute! Sper ca-ti place sa scrii declaratii de genul “Subsemnatul…”

    :)

    rogue...
    2010-06-23 19:39:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 91

    @un ,,cretin,,: nu e absolut nimic elevat şi care să ţină de o inteligenţă peste medie în a vedea şi descrie un RAHAT. Numai vouă vi se pare că e totul atât de complicat şi vă place să vă scărpinaţi la urechea stângă cu mâna dreaptă şi incers. Un RAHAT e tot un rahat, oricum l-ai întoarce, iar sistemul public din România, păstorit cu atâta devotament de unicul zeu, se apropie vetiginos de aspectul unui rahat integral, fără nici o faţă care să mai fie cât de cât curată.
    Răspunsul tău este 100% caracteristic pentru tipologia băsistului convins (că sunt şi băsişti plătiţi), fără argumente, cu denigrări şi nenumărate greşeli gramaticale. De tine îmi este mult mai frică decât de băsiştii plătiţi, că măcar ăia se calmează în momentul în care cărmaciul nu-i mai plăteşte sau îi trădează (inevitabil, istoria a demonstrat). Dar tu nu, tu nu te opreşti nici dacă nu ai după ce bea apă . . . De aia mi-e frică de astfel de creaturi sinistre!!!

    lucian
    2010-06-23 19:45:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 92

    @ Marianne -
    Stimată patrupedă, te înţeleg! Ştiu cum e să vezi nişte dobitoci că-ţi ponegresc idolii, în cazul tău jurnaliştii – din păcate, doamna sau domnul (fiindcă, în ciuda pseudonimului de Marianne observ discursul angrosist-comercial al pseudo-bărbatului Crin Antonescu) nu-şi dezminte reputaţia de pupincurist oportunist.
    După părerea mea, această platformă de dezbateri este mult prea încăpătoare pentru cei ca tine.

    Daniel Mărgineanu
    2010-06-23 19:48:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 93

    @fanul lui vanghelie86: idem!!!

    lucian
    2010-06-23 19:48:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 94

    Eram convins ca primii care se vor sesiza in chestiunea CSAT-ului vor fi dubiosii zurbagii de presa Vox: Gotiu, Laura si Rogo, mai lipseste Leca, dar nu cred sa intarzie mult. :)

    AccesDirect
    2010-06-23 19:50:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 95

    @Daniel Mărgineanu: ceea ce nu realizezi tu (şi nici nu mă aştept la aşa ceva) este că astfel de platforme de dezbateri mai există ŞI datorită unor cetăţeni ca doamna sau domnişoara pe care tu o critici. Că dacă ar fi după voi s-ar fi pus demult capac democraţiei şi libertăţii de exprimare în ţara asta…dar nu e timpul pierdut, văd că Băselu face demersuri energice în sensul ăsta!!! Tot înainte marinare, până la izbânda finală!!!

    lucian
    2010-06-23 19:53:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 96

    articolul incepe corect pentru ca nicaieri in lume presa nu-si bate joc de tara ca voi.
    Titluri bascalioase, mistouri ieftine, campanii atent tintite si cand trebuie. Asta e presa romana. Uitati-va in oglinda. Macar cu coada ochiului, macar o secunda.
    Da se fura ca in codru. Da, functionarii sunt niste gunoaie uneori. Prezentati situatia corect si nepartinitlor. Propuneti solutii normale la cap. Terminati cu talkshowurile unde invitati toti cretinii natiei. Atunci va vom apara ca pe un bun national.
    Pana atunci sunteti slugi in interes privat contra statului.
    p.S.: realitatea cand are de gand sa-si plateasca impozitele ca noi, prostii?

    marius
    2010-06-23 19:54:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 97

    @Gherman Adrian:

    82 ,@preocupat:ce zici daca iti iau familia la bairam?

    Daca-i bairam cu manele, mai bine nu :-)

    preocupat
    2010-06-23 19:55:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 98

    @lucian: si uite-asa s-a deconspirat ,,bolnavul,,.
    baiete,chiar esti bolnav.de ura.du-te si trateaza-te.vorbesc serios.de un psiholog ai nevoie.dar urgent.sau du-te si spovedeste-te.lupta pentru o cauza mai buna.politica e o mizerie.la asta(citeste ,,RAHATUL,, despre care vorbesti)au contribuit inclusiv favoritii tai.fara exceptie.asa ca nu mai da lectii.vezi ca ura naste monstri.iar tu esti un monstru in devenire.

    un ,,cretin,,
    2010-06-23 19:55:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 99

    @RASPUNS PENTRU TOTI CRETINII SI CRETINELE DE MAI SUS: La lupta, camarade ! Mama lor de …cum i-ai numit ?? Tovarasele, scuza-ma, nu am studii de specialitate, dar esti dus, parol, mama ei de indoctrinare. Pai ce faci bre, asa vrei sa combati ? Asa va invata la sedintele de partid si de scara de bloc ? Ca sa fiu in ton cu tine, vrei sa-ti iau familia la plimbare , intr-o plimbare prin dulcele grai mioritic ?

    Calaretul fara Cal
    2010-06-23 19:58:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 100

    @rogue…: este mai mult decât evident că pentru tine nu există altfel de dictaturi în afară de cea de dinainte de 89. Aşa că tu poţi să crezi în continuare că trăieşti într-o ţară liberă, în care poţi face ce vrei “diseară”, dar să nu te mire dacă într-un viitor mai mult sau mai puţin apropiat oamenii (poate chiar cunoştinţe de-ale tale, poate chiar tu…vaiiiii!!!) vor fi săltaţi de pe stradă şi încătuşaţi preventiv 29 de zile pentru că au şoptit la film la mall consoartei ceva “rău” despre puterea politică. Nimic nu este mai periculos într-o democraţie decât PRECEDENTUL, iar acesta a fost creat demult şi poate fi repetat oricând. Nu-i aşa că e reconfortant să trăieşti cu ideea că România are nu mai puţin de 7 servicii secrete? Ce-ţi spune cifra asta? Evident, ABSOLUT NIMIC, aşa cum se deduce din emanaţiile scrise anterior. Somn uşor!!!

    lucian
    2010-06-23 20:00:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 101

    @Daniel Mărgineanu – Tu de unde dracu ai mai aparut ? Mars in catacombe , SLUGA PORTOCALIE !

    @Gherman Adrian – Buna seara . Avem opinii total diferite , nu sunt de acord cu multe dintre postarile tale , dar trebuie sa remarc ca ai bun simt si pentru asta , tot respectul meu .

    @AccesDirect – Medicina e neputincioasa in cazul tau , incearca sa stai in pat cu mainile pe piept , poate vine izbavirea si ii scapi si pe ai tai de un chin . Ma refer la ai tai vecini , ca dracu sta cu tine , SLUGA ce esti !

    lehman25
    2010-06-23 20:02:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 102

    Balacareala si limbajul suburban din presa, atacurile verbale murdare impinse la extreme, dezinformare si manipulare. Inclusiv astazi, la Realitatea, in jurul orei 14:00, cand se prezentau aceste ” ingradiri “. Cand aceste manifestari fac parte din politica editorialista a unui trust de presa, cred ca este vorba de atentat.Este parerea mea.

    Adrian
    2010-06-23 20:06:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 103

    @lehman25: Până şi femeia de serviciu de pe holurile sediului PSD ştie că în limba română, diacriticile sunt obligatorii! Aşa că am să fac abstracţie de comentariul tău odios, motivând că nu vorbeşti aceeaşi limbă cu a noastră, a celorlalţi!

    Daniel Mărgineanuu
    2010-06-23 20:06:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 104

    @un ,,cretin,,: dacă tu consideri cu adevărat că sunt bolnav, atunci îţi dau o sugestie: NU MAI SCRIE CUVÂNTUL ÎN GHILIMELE, că se înţelege ori că citezi pe cineva, ori că de fapt nu consideri că sunt bolnav. “Deşteptule” şi “sănătosule” (vezi, aşa se folosesc corect ghilimelele, atunci când vrei să ironizezi pe cineva)!!!
    În rest, rămâne cum am stabilit, resemnarea este calea de urmat, nu şi capitularea în faţa prostiei, doar resemnarea că nu poţi face nimic ca să o schimbi. “Sănătate” îţi doresc (eeee, uite încă un exemplu gratuit despre cum se folosesc ghilimelele)!!!

    lucian
    2010-06-23 20:08:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 105

    Jurnalistii nu sint teroristi. Printre ei sint insa cei mai multi spioni prin comparatie cu toate celelalte indeletniciri si meserii. Richard Sorge ce a fost? Kim Philby ce a fost? Chiar si despre Tudor Vornicu am citit niste chestii picante.

    E absolut normal ca jurnalistii sa fie studiati nu sub lupa, ci sub microscopul electronic.

    Un articol interesant:
    Spies and Journalists: Taking a Look at Their Intersections

    Moscow recruited journalists for their access, insights and confidential information.
    By Murray Seeger

    Il gasiti voi daca vreti.

    Mata Hari
    2010-06-23 20:09:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 106

    @lucian & @lehman25 -
    Nu pot decât să constat că mă aflu în faţa unui grosier miracol de nesimţire, fiindcă altfel nu o pot numi.
    Nu pot să înţeleg cât jeg de om se poate ascunde în spatele tastaturii de la care aţi postat rapid, probabil la comanda partenerului de viaţă al lui Crin Antonescu, tovarăşa Victoria Ponta…
    Situaţia depăşeşte ridicolul, şi se poate înscrie în categoria celui mai negru diletantism!

    Daniel Mărgineanu
    2010-06-23 20:12:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 107

    @Calaretul fara Cal: ia-mi-o prietene şi familia şi ce vrei tu la plimbare şi în ce vrei tu să mi-o iei, că de înjurat suntem cu toţii capabili, doar suntem români, ce naiba!!! Aş dori să-ţi dau totuşi o SUGEstie înainte de asta: în loc de al treilea “l” pune “c”! Sincer, e mai realist!

    lucian
    2010-06-23 20:13:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 108

    @lehman25: se ataca clasa de mijloc prin “dublarea” costului la intretinere. Pt ca m-am documentat oleaca… ce a zis Videanu. este exact cum am presupus – o sa stimuleze pe aceia cu pensiile subnutrite. Bun! pana aici e ok (nu-s chiar criminali).
    Pai… de ce naiba sa plateasca x mai mult factura de intretinere decat y? pt ca are bani mai multi, nu-i un argument. Pt ca fututa de energie elecrica (o producem noi) ce naiba? electrica este impozitata pt apa/rauri de catre mediu?… este impozitata mai mult (in ultima perioada) de sunt necesare majorari ale preturilor la energia electrica?
    S-a dublat pretul gazelor de la rusi? sau platim clientela si masinile 4X4 achizitionate de la mercedes… de catre electrica?

  • 109

    @lucian: Individule ! Esti jalnic. Patetic. Esti bun de chat Realitatea t.v. Live. Eu te-am intrebat in mod elegant, tu dai dovada de marlanie.Si nu esti original. Esti marginit si usor de manipulat. Iti pierzi cumpatul usor. Esti masa de manevra perfecta. Te mai intrebi cum de nu va ridicati la nivelul celorlalti ? O sugestie: fuguta la T.V., vezi pe unde isi mai varsa laturile Vadim, ochii pe sticla, in acest fel mai inveti o expresie, doua…..

    Calaretul fara Cal
    2010-06-23 20:36:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 110

    @ G Adrian – Sunt atat de multe lichele in absolut toate partidele incat iti vine sa o iei razna , sincer nu stiu care e solutia , parca suntem damnati , daca scapam de Udrea , vine Fenechiu , daca scapam de Fenechiu , vine Nastase , asta ca sa-ti dau doar cateva exemple .
    Poate e timpul sa-i maturam pe majoritatea si sa regandim aceasta clasa politica , pentru ca marea problema nu este numarul lor , 471 cati dracului sunt in Parlament , ci calitatea lor umana si intelectuala !
    Ma uit la ei cat de linistiti pleaca dintr-un partid in altul , voteaza impotriva guvernului si ulterior spun ca au gresit sau le-a fost rau , efectiv ne considera pe toti niste idioti !

    lehman25
    2010-06-23 20:37:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 111

    @lehman25: Permite-mi ca aici sa fiu total de acord cu tine.

    Adrian
    2010-06-23 20:40:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 112

    jurnalistii asa handicapati cum is… nu-s promotorul nepotismelor si clientelei. ei doar se substituie (care o fac) partidelor.is in cel mai rau caz: locotenenti sau sageti. nicidecum creierele care dicteaza cand se ia apa.

  • 113

    @lehman25:
    si… daca prinde putere o politica extremista… se mira ca o sa fie dusi in puscarie si maltratati ca in “cel mai iubit dintre pamanteni”. Cica: comportament inuman. Dar sfidarea lor, ce dracu e?

  • 114

    D.J. PREZIDENTE A PUS DIAGNOSTICUL CORECT ..PRESA ROMANEASCA ESTE CONTROLATA DE DOI ESCROCI, MAI BINE SPUS TREI…VANTU,VOICULESCU,PARICIU..PRESA INDEPENDENTA NU EXISTA IN ROMANIA … LIBERTATEA PRESEI ??? SA II FACA ALBIE DE PORCI PE TOTI SI NIMENI SA NU PLATEASCA ?? PRESA DE INCOMPETENTI IN SLUJBA UNOR MOGULI IMBOGATITI DIN BANI PUBLICI LA ACEASTA PRESA TE REFERI ??? DAR CUM SE NUMESTE DUPA TINE DOMNISOARA INSTIGAREA LA VIOLENTA SI DEZORDINE SOCIALA PE CARE O PROMOVATI ZI DE ZI PE ANTENE SI PE IREALITATEA ?? VRETI SA II FORTATI PE OAMENI SA PRODUCA CRIME HAOS DEZORDINE ??

    bastian
    2010-06-23 20:46:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 115

    Buna seara, am urmarit de ceva vreme articolele dvs. si pot sa spun ca mi-au placut. Am gasit in ele acel echilibru care lipseste astazi de la majoritatea trusturilor de presa. Referitor la fragmentul urmator as vrea sa fac cateva comentarii:
    “Aş vrea să văd care sunt aceste campanii mincinoase. Să ne arate statul că scena aceea de 70.000 de euro nu a fost plătită de Ritzi, că patinoarele acelea suprapreţuite nu au fost construite de PDL-işti, că ginerele lui Blaga nu avea contracte cu statul, şi aşa mai departe.”
    Exemplele pe care le-ati dat sunt corecte, ele reprezinta daca vreti o axioma. Dar de prea multe ori presa uita sa pastreze un echilibru, intre “adevarul” spus despre Basescu si “adevarul” spus despre Sorin Ovidiu Vantu, Dinu Patriciu, Dan Voiculescu, Sorin Rosca Stanescu, Bogdan Chireac si multi altii. Eu spre exemplu as fi dorit ca stirea despre vila lui Videanu sa fie prezentata in comparatie cu o stire despre proprietatile dlui Voiculescu de exemplu. Prezentand adevarul despre vila lui Videanu se minte prin omisiune cu privire la averile altor domni, care in momentul de fata nu deranjeaza prea tare anumiti patroni de presa.

    simag91
    2010-06-23 20:47:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 116

    @Gherman A – In mod normal e vremea extremistilor , dar am dubii ca marseaza romanii la mizeriile lui Vadim , e adevarat insa ca nu putem exclude si varianta asta , dar pana la alegeri mai sunt doi ani si hopul cel mare va fi realmente in toamna .
    Sincer , cred ca pe multi ii va lua efectiv dracu si nu exclud sa se rareasca si dintre pensionari , cei tineri sau relativi tineri se gandesc sa-si faca bagajele , per ansamblu este un tablou trist.
    E greu de anticipat ce va fi , daca se prabuseste si euro , ne putem astepta si la alte necazuri .

    lehman25
    2010-06-23 20:52:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 117

    Voi ziariști care sunteți angajați la moguli sunt evenimente mai importante decât arestarea unor gangsteri?
    “Staționarea trupelor ruseşti în Republica Moldova, în apropierea graniţelor României, constituie o ameniţare la adresa securităţii naţionale. Iată una din prevederile strategiei naţionale de apărare întocmită de CSAT şi înaintată Parlamentului.

    De altfel documentul face referire la o implicare activă a României în promovarea unei soluţii care să vizeze demilitarizarea regiunii transnistrene”.

    Toata ziua de dimineața pana seara se scrie și se vorbește de un știrb care a făcut avere de 33 milioane dolari într-o țară foarte săracă ?? cum??
    Daca este vinovat…judecat și confiscarea totala a averi.

  • 118

    Laura, tu ai citit documentul CSAT?
    Laura, poti sa juri aici ca in viata ta de jurnaist, exercitandu-ti obligatiile profesiunii de gazetar, nu ai mintit cititorii NI-CIO-DA-TA?
    Laura, consideri ca libertatea de expresie este tot una si cu minciuna raspandita in masa? Ai muri pentru acest gen de libertate, asa cum, in dec. ‘89, unii au murit pentru adevar?
    Ar fi bine sa raspunzi, altfel si tacerea este un raspuns!

    Jura-te
    2010-06-23 21:13:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 119

    cum ne mai terorizai tu cu bassesscu in sus bassesscu in jos, de fapt, numai in sus!daca-ti pune catuse…asa, sado-maso?

    slugoipdlist
    2010-06-23 21:19:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 120

    bah, io am fost taiat putin…preenprejoor

    sebastian slugaroiu
    2010-06-23 21:21:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 121

    Acuzatiile aduse celor din conducerea statului sunt toal nefondate in aceasta perioada dificila de criza.

    Ionela
    2010-06-23 21:23:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 122

    iar cu diversiunile, blondutzo,?
    de ce ar fi srs sau chireac ‘uscaturi’?pe cand te jucai tu cu galetusa oamenii astia il combateau pe iliescu si psd.tu ce faceai p-atunci?

    sebastian slugaroiu
    2010-06-23 21:24:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 123

    ionela, ai vrut sa spui ‘critza’.

    sebastian slugaroiu
    2010-06-23 21:25:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 124

    @Ionela – “toal nefondate ” ,da-l dracului de scris si da-i dracului pe toti , incearca sa adormi , iti apare BASE in somn , va jucati si esti fericita ca macar in somn ca esti cu cineva !

    lehman25
    2010-06-23 21:36:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 125

    E nevoie, intr-adevar, de mult “talent si profesionalism” jurnalistic pentru a confirma, prin ce scrii, exact ceea ce iti propui sa combati, scriind …

    cititor
    2010-06-23 21:45:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 126

    @lehman25: Nu ai nimic altceva de făcut decât să te cerţi cu toţi oamenii normali de aici?
    Ionela are dreptate! Ba să ştii că mai multă dreptate decât ai avut tu sau tot neamu tău în scurta şi mizerabila vostră existenţă!
    Faptul că tu şi cu Patriciu sunteţi nişte obsedaţi sexual, nu înseamnă că trebuie să vă petreceţi nopţile înghiţind praf prin biblioteci, căutând cuvinte pompoase pentru a ne demonstra nouă că sunteţi nişte intelectuali!
    Să-ţi ceva frumos, a la Vadim Tudor!: Hai sictir!

    Daniel Mărgineanu
    2010-06-23 21:46:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 127

    Carevasazica, statul trebuie sa bage bani in curul vostru, pasamite, ca in tarile nordice. De parca presa de aici seamana cu aia din Suedia sau Norvegia.

    AccesDirect
    2010-06-23 21:50:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 128

    Dna Cernahoschi, de ce nu citati documentul tocmai cind vreti sa va dati profesionista si nu simpla slujbasa la SOV? De ce?

    De ce credeti ca presa e un monolit care va privi cu ura un adevar vizibil si de pe Luna, poate sunt si ziarisit onesti, care vor scrie documentat, nu sa santajeze, care vor sa nu se difuzeze filmulete trucate, sa dezbata situatii, nu sa scrie “voteaza impotriva taierii pensiilor”, ca agitatorii si politrucii.

    Ziaristii sunt loviti de criza si pentru ca – asa cum este vizibil si pe Vox, nu au practic nici o meserie (aia care nu-s economisti; nici studii de jurnalism) si nici o documentare si scriu aberatii, ca Siulea si Gotiu si Leca, vai de mama lor. Si sunt ieftini, unul cu dare de mina ii ia la chil, ca de foame injura bine. Ce-l califica pe Gadea ca ziarist? Mircea Badea e jurnalist? Faceau cariera in alta tara? Asa or fi ziaristii din tarile alea cu care faceti comparatii?
    “Presa” ( :) ) ii va privi cu ura, noi va privim de mult cu greatza.

  • 129

    @Daniel Mărgineanu – Sa nu crezi ca ma asteptam sa citezi din maestrul Paler , ai citat exact din mentorul tau .
    Dar ca sa-ti dai seama cat de imbecil esti , tot ce-ai retinut din discursurile lui Vadim , a fost hai sictir !

    lehman25
    2010-06-23 21:53:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 130

    @lehman25: De aceea vă plăteşte atât de mult SOV! Fiindcă poate conta pe voi ca să scăpaţi de comentariile care nu aduc onoare mentorilor voştrii!
    De ce nu mă întrebi de ce persist să răspund la provocările tale de doi lei? Poate îţi dau un răspuns şi ieşim odată din această discuţie deja urât mirositoare care nu ne aduce onoare niciunuia din noi!

    Daniel Mărgineanu
    2010-06-23 21:58:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 131

    @lehman25: care e logica cresterii cu 100% a facturilor la consumuri? Nu inteleg. Nu ma intereseaza fluctuatiile euro. si nici flatulatiile lui isarescu. De ce trebuie sa creasca preturile la energie? o aducem de pe luna? aici e buba. eu inteleg ca e nevoie de bani pentru intretinere. dar sa dublezi? ce drac? incalzim inca o tara? iluminam inca un continent?

  • 132

    @Daniel Mărgineanu – O.K. , daca doresti ne oprim , in ce-l priveste pe SOV , l-am cunoscut in 93 sau 94 lucra ca referent la o fabrica din Craiova si era nimeni . Anii au trecut si am aflat ce avere si-a facut in acest timp, nu am o explicatie si ma crezi sau nu , nu colaborez sub nici o forma cu el , cu un alt mogul sau sef de partid . Iti doresc o seara placuta !

    lehman25
    2010-06-23 22:03:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 133

    sechelele comunismului totalitar nu se dezlipesc de creierul netezit de alcool al bassescului!!!

    nicaieri in lume nu se fac strategii de securitate impotriva presei decat in dictaturi jegoase cum doreste basescu sa instaleze in tzara… a inceput cu invocarea art 53 din constitutie ca sa taie pensii si salarii…

    apoi: dintre un jurnalist corupt, prost, incapabil, care lucreaza la privat si un guvernant la fel de corupt, prost, incapabil, dar care administreaza banul public, l-as inpusca urgent pe ultimul pt ca imi compromite ireparabil viitorul…
    jurnalistul corupt il rezolv cu telecomanda, nu-l citesc sau il reclam la melitie

  • 134

    @Gherman Adrian – Cred ca sunt mai multe explicatii , una ar fi ca guvernul renunta la subventia facuta catre primarii , a doua ar fi , marile pierderi de pe trasee , a treia , baietii destepti care capuseaza cu diverse contracte , de exemplu livreaza piese la preturi de n ori mai mari , deloc neglijabile sunt cheltuieli pe care le au ageste societati , regii ce dracu sunt , mai adauga salarii mari , prime , achizitii si cam asta e !
    Sentimentul meu este ca marea minciuna este cu totul alta , ami exact , astia realmente numai au bani si tare imi e frica ca nici in BNR nu sunt acele 32 de miliarde , in plus fara sa fi economist ai aceasta situatie , acesti baieti au luat in circa 16 luni circa 20 de mild euro , nu discut ce-au facut cu ei , dar in final , au taiat pensii , salarii etc , si atunci fa tu un scenariu , in anul in care incepem sa platim cate 5 mld euro pe an si nu ne mai putem imprumuta ce vor face ?

    lehman25
    2010-06-23 22:11:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 135

    Era de asteptat ca intr-un stat condus de un infractor, in care peste 98% din populatie e profund nemultumita de tot ce se petrece… .sa se nasa, asa, incet-incet idei de zabrele pentru presa.

    Un nou regim dictatorial, opresiv e in fasa…

  • 136

    @laura
    drga si multstimata domnisoara
    incep aceasta scurta interpelare prin a va intreba daca PLANUL B suna cumva ca o amenintare la adresa statului de drept.inainte sa intrebati ce-i aia va improspatez eu memoria
    Ministrul de interne Voicu(al guvernului in exil psd-pnl-pc si ce-o mai fi p-acolo)a declarat cu sfanta lui gurita ca daca basescu castiga alegerile se trece la planul B.
    faptul ca lideri sindicali care se afla pe statul de plata al bunului dvs mogul, scot oameni in strada,colegi de-ai dvs imbie lumea la nesupunere si revolta,presa da calitate(aici nu ma pot opri din ras)unita-n cuget si simtiri bombardeaza cu informatii false pentru a pacali pulimea sa iasa-n strada,va gidila in mod placut ciocanelul si nicovala?
    daca toate astea va sunt cunoscute, noi asteptam de la dvs un articol cat de mic in care sa infierati ceva in legatura cu fni macar.

    silviu petcu
    2010-06-23 22:55:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 137

    Şedinţa comună a Camerei Deputaţilor şi Senatului din 20 decembrie 2004

    5. Mesajul domnului Traian Băsescu, Preşedintele României.

    Dragi parlamentari,

    …Vă asigur că voi colabora bine cu instituţiile statului, pentru a lupta împotriva corupţiei şi sărăciei care macină de ani de zile societatea, sistemul public şi politic românesc…

    Corupţia, la nivel înalt, provoacă sărăcie, sunt două forme care se condiţionează reciproc: corupţia şi sărăcia. Astăzi, corupţia la nivel înalt reprezintă cele mai mari pericole la adresa siguranţei naţionale. Nu avem voie să mascăm sărăcia sub statistici. Prea mulţi pensionari au pensii mai mici decât factura la încălzire pe timp de iarnă. Prea mulţi ţărani trăiesc în sărăcie, indiferent de cât de bogată este recolta. Prea mulţi tineri încep să creadă că România nu mai este o ţară în care au şanse. Această realitate trebuie schimbată. Să intri în viaţă ca tânăr sărac, din cauza unui sistem nedrept de promovare şi de carieră este cea mai mare povară pe care o poate purta un tânăr român. Milioane de pensionari au nevoie de o bătrâneţe sănătoasă şi protejată, printr-un sistem de asigurări de sănătate menit să-i ajute, nu să ducă la disperare bolnavii, bătrânii care au nevoie de medicamente şi care au nevoie, în egală măsură, de respect pentru anii munciţi.

    …Voi fi un apărător devotat al libertăţii presei, care, în ultimii ani, a înregistrat un regres grav datorită constrângerilor şi presiunilor politice fără precedent practicate faţă de mass-media românească…

    sebastian slugaroiu
    2010-06-23 23:41:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 138

    cdep.ro/pls/ste../

    sebastian slugaroiu
    2010-06-23 23:42:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 139

    @lehman25:
    de la fiecare casa/apartament din romania (in mediae) pleaca 300 de euro anual pentru curentul electric. Cate case/apartamente avem in romania? x 300 de euro = ? pai… din sumele acestea astronomice, de ce avem nevoie de majorari?
    lasa sa vina iarna… sa vezi cum se da pe derdelush pdl ul.

  • 140

    @sebastian slugaroiu
    si tu esti ma,d-ala cu idei putine si fixe,ca lehman 25?

    nepotu lu tamara
    2010-06-23 23:56:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 141

    @nepotu lu tamara: stiu pe unu cu idei exceptionale. Se cheama Videanu. Trag pamant pe familia lui.

  • 142

    @Gherman Adrian

    Videanu vrea sa spuna un singur lucru: ca nu vor mai fi subventii pt incalzire.

    mac gregor
    2010-06-24 00:31:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 143

    Subventiile alea, pe care le puteai cere si primi daca veniturile tale erau sub o limita.

    Anul asta, doar cei foarte saraci vor mai fi ajutati.

    mac gregor
    2010-06-24 00:32:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 144

    Foarte bine va face matrozul,ca vai,cu abitir i-ati mai pupat curu’in timpul campaniei electorale.
    Acu o saptamina a venit cu restringerea libertatilor(art.53 din constitutie),acuma vine cu “jurnalistii-pericol la adresa sigurantei nationale.
    De arestarea lui Diaconescu nu vorbesc ca aia se incadreaza la altceva.
    Va urez sa aveti parte numai de vesti bune precum aceasta si cea cu impozitul pe drepturile de autor.
    Pai de ce sa nu ramina unu singur care pupa si ala sa fie R.Moraru.

  • 145

    @mac gregor:
    aha. si… de unde “creste cu 100% a facturile la intretinere”
    asta inseamna (tradus) ca, o parte o sa piarda din subventii?

  • 146

    @mac gregor:
    “Videanu vrea sa spuna un singur lucru: ca nu vor mai fi subventii pt incalzire.”
    altfel zis: ce treaba are procentul acesta cu camesha lui vecina?

  • 147

    @xanadu
    iti dau o veste proasta pentru tine:Geoana a pierdut alegerile!
    PS-Base este presedinte!

    nepotu lu tamara
    2010-06-24 00:42:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 148

    @Gherman Adrian
    daca vrei subventie vorbeste cu Oprescu,nu cu Videanu!

    nepotu lu tamara
    2010-06-24 00:44:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 149

    @mac gregor:
    ai impresia ca vorbesti cu un imbecil? partizanatul acesta politic… merge pana la abnegatie?
    de unde scoti acest porumbel? esti specializat intr-o semnatica politicianista. deci: mie imi plac metaforele… dar sensul acesta… sa mor de inteleg de unde il scoti.

  • 150

    @nepotu lu tamara:
    nu denatura sensul discutiei. Imediat imi spui ca traiesc in canale.
    deci: pas.

    de ce a declarat Videanu ca o sa existe o dublare a facturilor la intretinere.
    Hai… vreau o parere a profesionistilor din pdl.
    la capitolul 100% la facura eram initial. ulterir a ajuns discutia la subventie.

  • 151

    hai sa va zic io ce fac partidele. In loc sa echilibreze economia… si consturile la intretinere o dau in programe sociale.
    pai… de ce? ca sa castige capital electoral. Ca… vezi doamne! pdl sau psd ul este atat de indulgent… incat ne da subventii. Politicul se comporta de parca cetateanu este un milog.
    ;)

  • 152

    hai mai baieti. aduceti contraargumente… ca ma plictisesc… si nu vreau sa va ciuntesc stima. voi suntetz viitorul. voi construiti capitalismul de maine :) :)

  • 153

    @gherman Adrian
    esti cam pesimist asta seara sau este doar o impresie?

    nepotu lu tamara
    2010-06-24 01:07:54 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 154

    @nepotu lu tamara: nu e vorba de pesimism. e vorba ca Videanu a scos o perla pe gurita. Si… e vorba de realitatile in care traim.

  • 155

    Problema nu este numai a presei ci a intregii societati.
    Intr-o structura nationala subdezvoltata , unde formarea si exprimarea opiniilor se afla in epoca de piatra, unde manifestarea diverselor interese categoriale nu dispune decat de vectori anemici si anomici, presa este inca singura forma sub care firavele curente de gandire, sociala,economica si politica ,isi mai pot croii un drum.
    Din pacate, desi intreaga societate este atacata prin aceasta initiativa,aproape numai presa va reactiona, fiind expusa, a priori,muscaturilor concertate ale puterii, axate pe ideea complotului asa-ziselor grupuri de interese.
    Dupa masurile privind pensiile si salariile, mult mai grave prin contextul, perspectiva si aspectul lor legal ,decat masurile ceausiste din anii 80,aceasta lovitura sub centura data democratiei isi va produce treptat efectele devastatoare.
    In Romania se contureaza liniile de forta ale dezvoltarii unei societati post-democratice, despre care nu stim mare lucru.
    Cum va intra Romania in post-modernism si post-democratie , fara a fi cunoscut cu adevarat nici democratia nici modernismul este un mister.
    Fara indoiala, si aici plaiurile mioritice vor face dovada fertilitatii si capacitatii lor creatore, daruind lumii forme originale, lipsite de orice fond.
    Faptul de a emascula presa ne da, in orice caz, garantia ca oligarhia doreste sa-i dea societatii romanesti viitoare, toate caracteristicile unui produs al clonarii in vitro, dupa chipul, asemanarea si interesul sau.
    Experimentarea inceputa in 89 continua. Monstrii asteapta in culise.Europa nu poate face mare lucru , atunci cand romanii insusi sunt atat de neputinciosi.

  • 156

    Tolontan: “Nu vă supăraţi, pentru o opinie nu trebuie aduse argumente.”
    Aceasta este jurnalismul pe care vreti sa-l aparati ???

  • 157

    @Gherman Adrian : Esti cam agitat, fratele meu! Ce e asa greu de inteles? Pentru ca CET-ul sa produca o gigacalorie trebuie sa cheltuiasca cca. 300 de lei. Tu platesti doar jumatate din pret, restul fiind subventii de la guvern si administratia locala. Si cum bani nu mai sint… nu mai sint nici subventii si ai sa platesti pretul intreg. Simplu, nu?

    methos
    2010-06-24 09:28:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 158

    tu nu vei păţi nimic, frumoasa mea!

  • 159

    @sebastian slugaroiu: prietene, chiar nu pot să-mi dau seama ce cauţi tu printre atâţia imbecili şi imbecile cu emanaţii total rupte de realitate!!! Ce sperai să obţii amintindu-le pentru a mia oară una din sutele de declaraţii ale băsescului care s-au contrazis flagrant în timp, unele chiar de gura lui, altele de realitate? Argumentele nu trezesc în aceşti rupţi de lume nici măcar o tresărire în direcţia adevărului pentru că aceşti imbecili nu sunt construiţi aşa, au experienţă de viaţă zero barat şi vorbesc din cărţi, din teorii tocite în cel mai bun caz pe băncile unor facultăţi făcute la FF. Habar n-au ce e aia o promisiune şi nici măcar ce greutate ar trebui să aibă orice declaraţie publică făcută de un şef de stat. Toţi aceşti paraşutaţi (pentru că asta e senzaţia pe care o lasă unui om normal, care trăieşte zi de zi în realitatea din ţara asta infectă) mai au încă neuroni funcţionali atâta cât să mai ia de bună orice fel de declaraţie a sectei PDListe, în frunte cu şeful lor. Asta după ce, de-a lungul timpului, toţi aceşti “inteligenţi” nu au făcut decât să se CONTRAZICĂ în permanenţă, bazându-se pe memoria nepermis de scurtă a unor specimene ca cele de mai sus. Dacă n-ar fi dramatic ar fi de-a dreptul hilar că mai sunt oameni în ţara asta care chiar cred că, de exemplu, ceea ce zice Videanu ar avea vreo urmă de relevanţă pentru realitatea pe care o vom trăi cu toţii începând din iarnă. Din păcate, încă astfel de oameni sunt majoritari şi tocmai de aceea România nu mai are nici măcar acea şansă minusculă de a se redresa, pe care ar fi avut-o dacă astfel de indivizi ar fi fost excepţii de la regulă. Tocmai de aceea ne vom duce din ce în ce mai jos, pentru că astfel de indivizi creează, prin aberaţiile grosolane pe care le produc, un fals curent, potrivit căruia ţara asta este condusă pe bune de un guvern şi are pe bune un preşedinte, când de fapt, profitând de credlitatea, inconştienţa şi pueriliatea lor, toată această gaşcă se înfruptă din leşul acestei ţări cu o foame aproape la fel de intensă ca cea de la începuturile democraţiei în România, atunci când chiar era ceva de furat. Oare ce vor face aceşti “conducători” când din leş nu vor mai rămâne decât oasele? Probabil le vor devora şi pe acelea!

    lucian
    2010-06-24 18:12:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 160

    Pentru toţi “cunoscătorii” care vorbesc cu atâta implicare despre subvenţii, gigacalorie, întreţinere etc., am o singură şi mare întrebare: ce anume din activitatea de până acum a celor care ne conduc vă dă motive chiar şi să mai percepeţi auditiv spusele lor, pe care văd că le trataţi cu o seriozitate demnă de o cauză mai bună? Daţi-mi UN SINGUR exemplu de declaraţie importantă care s-a şi verificat ulterior în realitate! Vă reamintesc că până nu demult România ieşea din criză, asta după ce nici n-ar fi trebuit să fie afectată de criză (după spusele zeului suprem), când dintr-o dată, într-o miercuri noapte, “inteligenţii” care ne conduc s-au trezit cu vistieria GOALĂ şi au acţionat pe sistemul “n-avem bani, nu dăm bani”!!!

    lucian
    2010-06-24 18:22:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 161

    @Daniel Mărgineanu: cand insultele gratuite iau locul argumentelor logice,inseamna ca este tot ce poate da mintea insului respectiv.
    Nu ma cunoasteti,nu va cunosc,poate dvs.va este familiara pozitia de patruped,treaba dvs.,dar credeti-ma ca nu demonstrati decat ca am dreptate sa dispretuiesc postacii portocalii.
    V-a luat mintile,nu mai sunteti in stare sa discerneti adevarul de minciuna,onestitatea de necinste si reavointa.
    Daca detestati atat de mult pe cei de alta opinie cu dvs.,de ce nu formati un club unde sa va intalniti NUMAI cu ai dvs,unde opiniile altora sa nu va mai supere?
    E asa de simplu sa-ti faci propria viata frumoasa,daca vrei!

    Marianne
    2010-06-24 18:57:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 162

    @39dodu…@88eu…@118jura-te…@128Adina…
    Cele mai bune comentarii,cu satisfacţii,aveţi respectul meu !

    Seva Tudose
    2010-06-26 20:07:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 163

    Si cad te gandesti ca nicaieri in lumea (civilizata) presa nu se comporta ca la noi. Unde ai vazut tu pe CNN un moderator care sa faca o referire la Presedintele american cu apelativul CLinto Bush sau Obama? Nu la ei este Mister ::::, sau President sau impreuna.
    Unde ai vazut tu in CNN ca isi permite vreun reporter sa spuna ca “vror sa ucida” pensionarii? Dar aia sunt in tari civilizate asta insamnand ca ei sun civilizati. (nu ca ciutacii nosti sau ca herr soviani ce atunci cand vb de cresterea cursului poti jura ca este Hitler adresandu-se maselor in Munchen). Nu mai punem ca este si responsabila presa lor. Acolo discutam de RESPONSABILITATE, adica atunci cand dai o stire iti asumi corectitudinea informatiilor, o verifici etc. (cum a fost cu faimoasa caseta cu cassius cly basescu). Aveti voi idee despre ce inseamna sa faci asa ceva? NU. Voi va tineti de manipulari de 2 lei in car invitati in studio ca spectatori la un TOLK-SOU pensionari si puneti cadrul pe ei….. Unde dracului ati vazut voi la Larry King aduce negri sau evrei la el in emisiune cand se discuta despre asistenta sociala, sau texani cand se discuta despre forari in Golful Mexic?
    Fara sa te superi pe mine, (stiu ca nu e corect sa fac generalizari dar sunt chiar dezgustat), eu nu v-as fi pus la vulnerabilitati (care sunt ale statului si ale intitutiilor sale, deci dpdv logic nu impica faptul ca ati fi teroristi) eu v-as fi pus la amenintari (asta implica faptul ca sunteti un pericol pentru siguranta nationala, deci teroristi).
    Eu unul sunt satul sa vad cand ca ne-a ucis guvernul ca mareste TVA (dar nu comenteaza nimeni ca CCR si-a declarat pensiile ca garantand independenta justitiei), sau ca opozitia este demagoaga, dar pe posturi separate. Tare as vrea sa vad pe un singur program toate aceste puncte de vedere fara sa am senzatia de greata ca moderatorul pupa in posterior una dintre parti.

  • 164

    @Marianne: observ că Buticul Ambulant Cernahonschi & Co. v-a mai păcălit cu rahatul-vărgat-şi-frumos-colorat scos din haznaua irealizărilor de la Vântu TV.
    respect opinia oricărei persoane care nu aduce acuzaţii calomnioase la adresa şefului statului. vă amintesc că nu sunteţi în măsură nici dvs. dar nici pseudo-jurnalistele de la voxpublica (care par a fi în ceea ce se vede cu ochiul liber actuale “profesioniste” în materie de critică la mult-prea-răbdătorul voxpublica.ro) să aduceţi acuzaţii fără bază palpabilă, să aruncaţi supoziţii neatestate cu simpla dorinţă de a-l ataca pe T. Băsescu!
    Din spusele dvs. ar reieşi că sunteţi o adevărată “patrioată”, dacă nu ar fi o imbecilitate ceea ce consumaţi (mulţumită aromei inconfundabile de rahat autentic, probabil!).

    Daniel Mărgineanu
    2010-07-11 20:34:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

    alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur Becali blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti calatorie candidatura catalin voicu cercetare cianura cluj concert crin criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu experiment Facebook FMI fotbal humanitas Iliescu instantanee intelectuali internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie parlament Parlamentul European pd-l PE Plesu Polirom presedintie protest radu duda Realitatea TV reforma riscograma romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate Senat sindicate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR UBB uichendist.ro Vanghelie Vasile Blaga

    © 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

    Strategy & Technology: PUBLYO
    Marketing & Sales: Q2M
    Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!