![]() | La Hilton, unde s-a dat dreaptă cu dreaptă şi a ieşit de un PDL absolut “popular”vezi toate articolele de Costi Rogozanu16 Feb 2010 la 22:27 33 comentarii 1144 vizualizari. |
Fost la Hilton la o reuniune moderată de Valeriu Stoica, susţinută de fundaţia Hanns Seidel. Nu era ce aşteptam – radicalizările înspre unicameral, schimbarea constituţiei etc. Pe care le aştept încă cu interes, ca tenismanul la fileu:). Nu vor putea duce mai departe tîmpenia cu unicameralul fără să derapeze grav.
Intelectualii dreptei s-au întîlnit azi ca să numească multele drepte pe care le desemnează astăzi. A plutit aşa prin sală o plictiseală de oameni aflaţi la putere. Iată ce am notat – nu sînt citate exacte, sînt parafraze. Iar cu italice sint mici comentarii de ale mele. Pentru că eu sînt din galeria ălora care cred că, oricît de plicticoasă ar fi o întîlnire, la transcriere devine interesantă:).
Emil Boc (care la sfîrşitul discursului le-a dat unor tineri diplome de absolvire a unei şcoli de studii politice susţinute de PDL)
PNL se distanteaza de dreapta si este inghitit de stinga.
Ultimele 3 luni guvernare liberala, 2008, au fost 4 miliarde de euro cheltuite pe personal bonusuri prime. noi am luat 2,4 miliarde de la fmi si comisie. Daca aveam acum alea 4 miliarde…
Foarte multe instituii ale statului au aparenta democratica si pe fond au mentalitati fanarioate, uneori comuniste, nu au respect pentru banul public.
Procesul desfiintarii celor 112 agentii – deci s-a putut – am adus aproape un miliard de euro la bugetul de stat. Mai sint multe surse ale risipei. Din cîte îmi amintesc ZF a demonstrat destul de bine că asta cu agenţiile a cam fost mult zgomot pentru nimic…
Atac la ministerul transporturilor: de ce nu aplicam cadrul legal, din complicitate! Am decis si aici sa intram si sa taiem in carne vie. Vom interzice firmelor care nu respecta contractele sa mai participe la licitatii
Evaziune fiscală – aceeaşi complicitate, autoritţi cu cei care încalcă lege.
Un stat e mai eficient cu cit e mai suplu si cu cit cheltuie mai putin din banii cetatenilor. Aspri cu prezentul, corecti cu viitorul.
Nu sint adeptul unui capitalsm fara limite. Economia de piata, regula de baza a functionarii unei societati.
Nu sint adeptul unei fiscalitati impovaratoare. Cota unica va ramine neschimbata, nemajarorarea tva-ului.
Valeriu Stoica – a fost moderator, a tot intervenit. Le adun pe toate aici
De ce avem un guvern de dreapta? Raportul dintre capitalsm si stat: in doctrina populara, important e sa maximizam sfera libertatii economice, sa maximizam regulile capitalismului. Dar cind regulile nu sint respectate e necesara o interventie ferma. Corectii necesare. Statul nu poate ramine pasiv. Statul se retrage ca jucator economic, dar statul trebuie sa fie puternic in interventii de arbitraj. – Frumos spus. Şi cum ai un stat puternic fără nimic?
Stinga a permis scurgerea unor resurse imense catre profitorii tranzitiei. Nu cei in nevoie au beneficiat.
Teodor Baconschi
Sentimentul meu e ca din 90 am avut tot felul de sustinatori ai unor valori crestin democrate.
Avem nevoie sa recuperam imensa traditie iudeio crestina, profund europeana. Nu crestinism confesional, ci in sens de traditie europeana.
Conservatorismul e un termen uzurpat – este identificat cu idolatrizarea traditiei.
Solidaritatea – nu trebuie s-o lasam demagogiilor de stinga. E esenta doctrinei populare care detesta lupta de clasa. O asemenea sinteza nu e o noua utopie.
Citează din Hayek – a fi liber inseamna a fi scalv al legilor – dreapta a demonstrat ca poate fi responsabila.
PDL nu e doar partidul patronilor – e al tineretului studios, al profesiunilor liberale
Dreapta europeană a preluat o serie de teme ale stingii, a lasat-o in offside. Vector de dezv in UE. Sufletul dreptei romanesti trebuie sa se conecteze cu PPE.
Stanomir (incep sa se stringa camerele de luat vederi)
Legaturi intre conservatorism si crestin democratie. Umanism crestin şi libertatea pietei
Demnitatea umana este conditionata de un stat limitat.
O forma decenta de patriotism (patriotismul recuperat e o tema ubicuă în zona Cotroceni-Victoria)- trebuie recucerita din bratele demagogiei tema patriotismului. Temele de centru dreapta trebuie reafirmate fara fanatism.
Stoica completează: O dreapta care nu are nimic a face cu dreapta radicala interbelica.
Funeriu
Partidele daca ar functiona ca niste corporatii, ar da faliment – partidele politice aveau in 2008 aveau f putin puse la puncet resursele umane, promovarea, cresterea si rasplatirea acestor resurse umane. – ei, uite asta ma îngrijorează pe mine, cum se recrutează sursele umane şi mai ales răsplata!
Educatia – cum administram scolile – finantarea per capita – in functie de nr de elevi. Descentralizarea resurselor umane – directorul stie cel mai bine cu trebuie condusa scoala. Descentralizarea curiculară. Trebuie să avem atîta încredere în profesori. – Dar cum poţi crede că directorul poate decide ce trebuie? e o încredere aberantă. e Şcoala SRL. Fuck!
Importanta echitatii – si asta e de dreapta. Inechitatea curiculară, stufos, neadaptat – copiii oamenilor bogati pot sa si faca temele acasa. Copiii saraci nu au aceste posibilitati si sint pierduti f devreme. – I-auzi. Deci să-i facem tinichigii!
Radu Carp
Nu sint membru de partid. Am o distantare, obiectivitate.
O falsa imagine – o lupta intre liberali si crestin democrati. Nu e adevarat. Sinteya conservatorism, liberalism, crestin democratie
Eu sint crestin democrat. Preluarea imensei poveri sociale de pe urmele statului – filantropia – parteneriat cu boserica si societatea civila. Păi eu vreau şanse, nu ajutor.
Rol mare pentru autoritatile locale. – Asta e cel mai mare blestem – aş numi “descentralizarea” cam aşa: marea spălare pe mîini.
Mici observaţii: mulţi ţărănişti prin sală. Toate “dreptele” reprezentate. Întrebarea pe care n-am mai avut chef s-o pun: PDL era totuşi un partid de stînga pînă acum puţin timp: am înţeles că e mama dreptei acum, dar chiar n-a mai rămas nici măcar unul de stînga rătăcit pe acolo:)? Ăla din PDL care zice că el e încă de stînga are de la mine 1000 de semne de laudă necondiţionată pe Vox, haha. Pentru că nu pot cuprinde totuşi atîta ipocrizie: de la internationala, la PPE în timp record, fără nici unul de stînga rămas în vreun ungher de partid!


Cristian Teodorescu azi la 00:32 |
Cînd îl auzi vorbind la vreo televiziune pe parlamentarul român, îţi vine să crezi că [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 Feb la 18:08 |
În urmă cu o lună, când scriam că PDL și PSD și-au dat mâna pentru a susține un [ citeste mai departe ]
Florin Puscas 18 Feb la 14:27 |
Dan Dianconescu, prin intermediul OTV şi al partidului de troglodiţi pe care îl conduce, vine [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 18 Feb la 11:41 |
O veste tristă. A murit Cornel Mihai Ionescu, unul dintre cei mai mari erudiţi pe [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 Feb la 22:59 |
Vezi şi Catavencii.ro
Fix 1,5 la sută din PIB vrea premierul MRU să aducă la buget, în două [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 Feb la 12:01 |
Mircea Sandu: Acum... o să vedem asta cu băut din iaz...
Dragoș Năstase: Nu... e un pahar de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 16 Feb la 11:11 |
Numărul deceselor în urma hipotermiei este tot mai mare. Autoritățile iau măsuri, Raed Arafat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 16 Feb la 11:07 |
Geamurile fumurii se lasă ireal de încet în jos. Albul zăpezii îmi lovește retina. Îmi [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 16 Feb la 01:43 |
Aveam șase ani când am auzit o teorie frumoasă despre tineri. Cel care mi-a spus-o nu era un [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 15 Feb la 22:15 |
Într-un audiovizual în care ayatolah e Dan Diaconescu iar precursor, mai bretelatul său [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 20:56 |
E şi-n Caţavencii.ro
Fiindcă tot sîntem în criză de prezidenţiabili n-ar fi momentul să [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 17:05 |
Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 Feb la 15:35 |
Se pare că presa a atins limita: fundul lui Boc. Facebookul a ars în flăcări deontologice şi [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 15 Feb la 14:36 |
Coaliţia la guvernare susţine tratatul fiscal european, deşi părerile privind tratatul privind [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 13:29 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Dacă nu s-a dus cu Ponta în America, fiindcă nu ştie engleza, Crin [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 15 Feb la 12:45 |
Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente : 1) [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 15 Feb la 11:22 |
Mihai Răzvan Ungureanu: "Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 09:05 |
Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 Feb la 05:12 |
Celor 300 de candidați tineri şi cu studii în străinătate care aspiră la funcția de consilier [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 23:21 |
... de fiece data cand cred ca mai jos nu se poate cobori, ceva se incapataneaza sa ma convinga de [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 Feb la 23:15 |
Dacă întreaga masă a lui Stamate reuşea să se sprijine pe calcule şi probabilităţi, iată [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 14 Feb la 23:14 |
În ultimele zile, ortacii lui Voronin se plâng pe site-ul grenada.md că poliția a inițiat o [ citeste mai departe ]
Mihai Eminescu 14 Feb la 22:02 |
Iunie 1882
Îngerul meu blond,
Te-aș acoperi toată cu sărutări, cum argintarii îmbracă [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 14 Feb la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 Feb la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 14 Feb la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca 14 Feb la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 14 Feb la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
| 1@Mihai Gotiu:Cu intelesul ... sa lasam cititorii sa judece. Astept cu interes motivele si argumentele...... | ||
| 2Si inca ceva domnule Gotiu Eticul:Pentru cei care nu cunosc la Politehnica din Bucuresti nici nu s-a stabilit pana in prezent un calendar al alegerilor…la fel si la Univ. Tehnica din Cluj Napoca si... | ||
| 3@careva:"Pacat ca va aduceti aminte sa “dezgropati” pe vreunul doar cand va dati seama ca a sosit clipa sa-l ingropati.".Mda, pacat ca ajungem sa apreciam oamenii cu adevarat doar atunci cand... | ||
| 4in lege scrie ca *au drept de vot doar titularii *dupa 65 de ani poti fi profesor doar pe o durata determinata * titular este o persoana angajata pe o perioada nedeterminata.Poate ar trebui sa citi... | ||
| 5@uimulen: modul in care s-a exprimat DD cu privire la 'justitia infaptuita de oameni simpli' cred eu ca este o forma de comunicare(mai mult ori mai putin reusita) a ideii 'juries are often seen as an... | ||
| 6@ Mihai Gotiu: Nu vad pana la urma care este avantajul creat de amanuntele din ordinul de ministru mentionate in articol. Nu se spune ca un anumit candidat ar fi sustinut majoritar de catre persoane la... | ||
| Mihai Goţiu 26119 citiri |
| Cristian Teodorescu 11238 citiri |
| Costi Rogozanu 10187 citiri |
| Ciprian Domnişoru 9425 citiri |
| Remus Cernea 5399 citiri |
| Alin Fumurescu 4267 citiri |
| Dan Duca 3763 citiri |
| Dorin Tudoran 3008 citiri |
| Cristian Bândea 2169 citiri |
| Ionel Blănculescu 2136 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 6 postari |
| Costi Rogozanu 4 postari |
| Tudor Darie 2 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Daniel Oanta 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Mihai Eminescu o postare |
| Mihai Goţiu 110505 citiri |
| Costi Rogozanu 56097 citiri |
| Cristian Teodorescu 47134 citiri |
| Alin Fumurescu 30183 citiri |
| Ciprian Domnişoru 21468 citiri |
| Remus Cernea 18487 citiri |
| Dorin Tudoran 16554 citiri |
| Viorel Dobran 16055 citiri |
| Iulian Leca 15548 citiri |
| Cristian Bândea 12831 citiri |
| Mihai Goţiu 38 postari |
| Cristian Teodorescu 25 postari |
| Costi Rogozanu 25 postari |
| Dorin Tudoran 16 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Iulian Leca 9 postari |
| Viorel Dobran 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Ciprian Şiulea 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
@ Costi – Multzam pentru update. Si deci nu s-a discutat DEFEL despre unicameral sau schimbarea constitutiei? Nimic-nimic? Nici macar piezis?
2010-02-16 22:35:51 | Raporteaza
@costi rogozanu: in chestia cu trecerea de la stanga la dreapta totul e simplu ca buna ziua: daca-i ordin, cu placere!
Se vede ca ai fost la azilul de intelectuali PDL. Baietii aia mesteca aceleasi clisee rasuflate ca niste batrani gaga in pampersi, dar de papat sinecuri papa.
2010-02-16 22:50:08 | Raporteaza
1. ‘PDL nu e doar partidul patronilor – e al tineretului studios, al profesiunilor liberale.’ Exact… Honorius, Eba. Nu e doar partidul patronilor, ci si al copiilor si sotiilor de patroni (ca tot vorbim de femei si tineri in politica..).
2. Stanga nu mai inseamna doar socialismul clasic, dogmatic. Crestin-democratia e tot undeva de centru stanga in traditia continentala. De exemplu, diferenta in Germania intre CSU/CDU si SPD e data de valorile religioase, insa politica economica clasica e aceea sociala, redistributionista.
Cum de ex. Blaga tipa ca el vrea crestin-democratie, iata un PDList de stanga. Si multi sunt de acord cu el. Un stat redistributionist e un stat ideal pentru sugativele de partid.
3. Aia cu directorul e aberatie, mai ales ca si astia sunt numiti politic. Cei mai in masura sa decida pentru educatie sunt parintii, ar trebui o mai buna comunicare intre ei si cadrele didactice.
4. Ca tot veni vorba de perioada fanariota in discursul lui Boc, era bine sa ne vorbeasca si de sistemul de caste prin care se promoveaza oamenii prin ograda proprie.
2010-02-16 22:59:32 | Raporteaza
Hmmm, vad ca unii din PD-L nu se lasa si tot o tin cu ‘doctrina populara’. Who knows, poate din ghiveciul asta de ideologii de dreapta, si cele cateva reminiscente de stanga de care vorbeati, or pune de-o doctrina ‘noua’ de centru-dreapta-ish. La urma urmei, nu poti acuza partidul ca s-a dus de la stanga spre centru unde e marea masa a electoratului si apoi si-a intors capul si spre dreapta sa vada ce mai e pe-acolo odata cu venirea platformei Stolo. Scopul unui partid politic e sa ajunga la putere. Uite ce frumos se aplica zicala: scopul scuza mijloacele.
Chestia e ca orientarea unui partid politic rezulta si din discursul elitelor.
Ma rog, pacat ca nu s-a discutat depre unicameral.
2010-02-16 23:00:07 | Raporteaza
@ costi rogozanu:
chiar nu va doare (mana) dreapta de luat atatea notite?
serios vorbind – va asteptati la altceva?
numai bine si nu trageti pe dreapta!
dt
2010-02-16 23:00:44 | Raporteaza
@Costi Rogozanu
O corectura: PD, NU PDL, a fost un partid social-democrat, inca de pe vremea lui Petre Roman, mai curand de centru, nicidecum de stanga. A se vedea reformele lui Roman din anii ‘90-’91 si conflictul cu Iliescu, apoi alianta cu CDR.
O rugaminte: nu mai repeta tampenia cu PD – partid de stanga. PDL nu a fost niciodata membru in IS, pentru e rezulatul uneifuziuni cu PLD.
Creier, Costi, creier!
2010-02-16 23:20:57 | Raporteaza
Popular, da, asa sa fie , sa traisca!
Si , atentie, sa nu ne mai ascundem dupa deget, noi barbatii stim cu totii ca stanga nu e buna.
2010-02-16 23:21:11 | Raporteaza
Domnule Rogozanu, desi intre noi este o diferenta mare de intelegere a realitatilor inconjuratoare, cred ca nu ati exagerat cu nimic in ridiculizarea acestei adunari de “intelectuali de dreapta”. Daca si Volodea Tismaneanu este de dreapta, daca si micutul utecist Boc este de dreapta, daca si Basescu este de dreapta, de ce nu ar fi si distinsii intelectuali pomeniti tot de dreapta. Chiar daca dl. Baconsky sustine asemenea enormitate, ca PDL este “al tineretului studios, al profesiunilor liberale” si ca traditia inseamna idolatrie (de ce nu si traditia crestina, ca tot e vetusta si “idolatra”?); daca si dumnealui se complace in aceasta facatura a carei singura ideologie este nicio ideologie, va marturisesc faptul ca nu dau sanse de trezire a dreptei in aceasta tara. In tot cazul, nu cu acesi oameni. Dreapta a fost pur si simplu confiscata de acesti rinoceri culturalo-politici. Daca Funeriu, un agresiv darvinist si marxist delicat este de dreapta, atunci nimeni nu mai intelege nimic din aceasta vanzoleala. Dar cred ca asta se si doreste.
2010-02-16 23:32:31 | Raporteaza
Costele,las-o moarta,nu-i de tine..ti-am mai spus,tu esti de-o poezioara,de-un pamflet,de-un articolas despre tinerii studiosi din comuna ciolpani.
2010-02-16 23:37:26 | Raporteaza
Costele, Fumurescu, Tudoran: suntetzi extrem de amuzantzi ca ilustare perfecta a proverbului ala cu caravana si catzeii de la marginea drumului. Cand o sa va apucatzi si voi (la Tudoran nu mai e vreo sperantza) sa va facetzi o opera? Decat sa tot “vocalizatzi” din shantzul massmediei, parca v-ar prii sa punetzi mana sa si SCRIETZI.
2010-02-16 23:48:22 | Raporteaza
Anghelushe,de unde esti baiatule?De unde te tragi,adica?pocraca,cringu,cucuietzi?Nu ca ai mai locui pe-acolo,dar sigur te mai duci din cind in cind.Dar nu te-ngrijora,chiar daca nu te duci deloc nu-i problema,nu ti-ai pierdut critica lu’taica-tu de fost adimistrator la coperatzie.Si ai fler,uite daca a nimerit speranta criticii literare punctul slab al dreptei,daramite fiul satului(pocraca,am zis?)ditamai capitala plina de prosti.
2010-02-16 23:50:50 | Raporteaza
Gura proasta, ma bucur ca te-ai enervat. Ca de aia incepi sa scrii “coperatzie” si alte minuni lingvistice de “dreapta”. De unde sunt? De acolo de unde nu ai fost niciodata, ca inca nu ti-ai scos tot capul din originile matale pidosnice. Cand o sa ai capul afara si picioare ca sa umbli, o sa te plimb prin locurile de unde sunt eu. Dar o sa ai obligatoriu gura inchisa. Intai vezi, dupa aia mai vorbesti.
2010-02-17 00:24:01 | Raporteaza
@Costi
Costi,cand tara PSD arde,tu te piepteni pe la intruniri PDL?
Ma gandesc,in nemernicia mea,ce ar fi fost,la Realitatea si la Antene,daca tot razboiul din PSD,de azi,ar fi fost la PDL? Ei s-au agitat si au facut emisiuni,la greu,numai pentru cateva opinii ale lui C.Preda,M.Macovei,etc.Astia,pana una-alta,sunt la putere.Se alinta si ei,au tot dreptul.Dar,dupa tot ce se intampla la “rosii”,ei au reluat cateva stiri,seci,”la indigo”.In rest,liniste si pace,aceleasi dezbateri anoste,aceleasi Campeanu,Andronescu,mai nou Rodica Popescu-Bitanescu,pensii,salarii,Boc,gropi,Oprescu,etc.Reluate la nesfarsit! Astea nu sunt emisiuni de “stiri”,asa cum se pretind televiziunile “trompeta”.
Stirile zilei sunt:Maries in greva foamei,Retragerea lui Iliescu(la oha!),Chiulul lui Geoana de la servici(e de negasit de 2 zile,la Parlament),etc.Sau,poate,ceva despre “Dosarele Revolutiei”?
Nu ai putea sa transmiti aceste solicitari celor din redactia Stiri?Nu de alta,dar esti mai aproape de ei!
Fizic vorbind! Nu ca as insinua ceva,Doamne Fereste!
2010-02-17 00:40:07 | Raporteaza
Anghelutza,”coperatzie”e un cuvint lansat baiatule in pocraca natala.Voi n-ati ajuns acolo la stadiul de “cooperatie”,pen’ca ala e cuvint greu,imperialist si va bate militzianu Anghelutule.Si pina la urma de unde stiu eu ca te bucuri ca m-am enervat?Ei,dracia dracu!hahahaha!
2010-02-17 01:04:35 | Raporteaza
alin – da, iti dai seama ca de aia m-am dus, ca sa pindesc plonjonu catre revolutia uninominala. nimic.
dorin tudoran – salutari! n-am cum sa cedez tentatiei dreptace, mai ales dupa asa adunari
2010-02-17 01:49:57 | Raporteaza
Dar nu te-ntrebi daca partea dreptaca are nevoie de tentatia ta? hahaha!
2010-02-17 02:08:39 | Raporteaza
De mult n-am mai citit ceva atat de obositor,de labartat si fara cap si coada.Sigur ca a fi jurnalist,(ceea ce mircea badea nu e),trebuie sa ai “talentul” de a scrie despre ceva,chiar daca nu ai nimic de zis in chestia cu pricina.Dar,nu asta este problema care ma preocupa aici.Este treaba autorului ce face cu “talentul” lui de jurnalist. Altceva ma deranjeaza si anume,ca acest autor isi da cu parerea cu privire la parlamentul unicameral pe care-l numeste “o tampenie”.Nu stiu pe ce se bazeaza si cate parlmente a experimentat in viata lui ca sa ajunga la aceasta concluzie,dar spunand despre unicameral ca este o tampenie,nemesti tampiti o gramada de oameni,in frunte cu basescu,pdl-ul si cei aproape 10 milioane de oameni care l-au votat(unicameralul). A-ti lua un asemenea risc,de a jigni pe toti acesti oameni facandu-i tampiti,gasesc ca e o totala lipsa de bun simt.
Un asa-zis jurnalist nu trebuie sa-si permita asa ceva nici in treacat.
In ce priveste dreapta politica,ea trebuie sa se nasca din ceva si nu poate face asta cu altii decat cu cei care sunt.Iar cei care sunt astia sunt,nu exista altii. Si daca astia sunt,ce vrea acest autor,sa nu se mai faca dreapta ca nu avem alti oameni? Sa importam din alte tari niste autentici politicieni de dreapta? Gasesc o lipsa toatala de logica in acest articol.Lasa bre oamenii sa puna niste baze a ceva ce va sa fie. Ce,capitalistii de azi din Romania nu au fost ,majoritatea comunisti sau chiar activisti de partid? Asta ii opreste sa fie capitalisti? Nu. Puneti-va bre mintea sa judece,nu mai dati frau liber prostiei din capul vostru!
2010-02-17 02:12:42 | Raporteaza
Domnu Dumitru Vaduva,chiar nu ti-e rusine sa afirmi ca costel nu se pricepe la parlamentul unicameral.Pai Manolescu asta i-a predat in primul an!
2010-02-17 02:25:40 | Raporteaza
“copiii oamenilor bogati pot sa si faca temele acasa. Copiii saraci nu au aceste posibilitati si sint pierduti f devreme. – I-auzi. Deci să-i facem tinichigii!”
Nu, aici se refera la micsorarea volumului de informatie ce tb memorata pe ora de scoala – pe langa faptul ca obliga copiii sa ia meditatii, suntem unici pe planeta la capitolul asta.
2010-02-17 03:48:19 | Raporteaza
Pun pariu ca Rogozanu îl admiră pe Hugo Chavez si are in șifonier tricouri cu Che pe care le poartă mândru vara. Măi Rogozene, de ce nu te-ai nascut tu în Coreea de Nord, acum n-ai mai fi scris imbecilități comunistoide in România
Chiar, cum l-ar fi chemat pe Rogozanu daca s-ar fi nascut in Coreea de Nord?
2010-02-17 06:38:06 | Raporteaza
@Crin Antonescu: Dacă am înțeles eu bine, Costi Rogozanu se gandea la cu totul altceva. Sa zicem ca partidul s-a transformat prin fuziunea de care vorbeați. Persoanele sunt însa în mare parte aceleași. Din nucleul fostului PD nu a mai rămas chiar nici unul de stanga?
Întrebare retorică, desigur. Membri PD nu au fost niciodată de stanga, cum nici cei din PSD nu sunt, poate cu exceptia lui Iliescu. Sunt cele doua ramuri ale FSN, care a adunat sub steag profitorii Revoluției. Ăștia au doar ideologia corupției în ADN.
2010-02-17 09:13:28 | Raporteaza
@marcello: Ai dreptate, dupa mine indiferent de orientarea politica pe care incearca sa o etaleze, PDL-ul este un partid care s-a format din personaje frustrate, semidocte, fara convingeri politice certe, provenite din stanga si din dreapta esichierului politic,
personaje care au un singur scop puterea si furatul a ce se mai poate fura. Au reusit printr-un populism desantat (din pacate mai tine asta la romani), sa obtina ceea ce au vrut.
2010-02-17 09:47:37 | Raporteaza
Gilpol,pai asta zise si costel.Altceva?
2010-02-17 10:03:40 | Raporteaza
Omul poate duce mai mult decit crede. Si are de aflat ceea ce nici mintea nu-l duce.
Am trait s-o vad si pe asta, sa-si dea mina Rogozanu cu Dorin Tudoran peste cadavrul pedelist.
Hai la lupta cea mare.
2010-02-17 10:45:41 | Raporteaza
@crin antonescu: uita-te pe site-ul partidului DL si-ai sa vezi acolo genealogia PD-FSN, nu ne mai abramburi cu sofisme. Argesul e tot Arges si dupa ce se varsa Dambovita-n el.
2010-02-17 10:59:55 | Raporteaza
Nici n-o sa se discute despre unicameral. Chiar nu v-ati prins ca era numai o diversiune electorala a Basescului si un test de popularitate pt. turul doi? Cu cat guvernul nesimtit va face mai multe prostii si se va compromite, PDL-ului nu-i va mai da mana sa regurgiteze despre unicameral.
2010-02-17 11:02:47 | Raporteaza
Aici am ajuns:
“Deputatul liberal Tudor Chiuariu propune desfiintarea functiei de presedinte al tarii”.
Stire hotnews.
Apoi desfiintarea pedeleilor.
Ne ajunge Crin si Geoana.
2010-02-17 11:30:39 | Raporteaza
PD-L e de dreapta în aceeaşi măsură în care PSD e de stânga. Adică hai să fim serioşi. Unii au înghiţit PSD-ul istoric iar ceilalţi PNT-CD-ul istoric, sau mă rog ce mai rămăsese din ele, în căutare de legitimare în faţa electoratului şi a propriilor ochi. Singurul lucru la care mă duce mintea când îi aud pe ăştia clamând principiile dreptei respectiv stângii este logica după care un croitor bun face, după ce se consultă cu clientu’,de regulă cracul stâng al pantalonilor mai lung cu apx. 1,5 cm decât cel drept.
2010-02-17 12:02:23 | Raporteaza
@gura sparta: Nici macar “gura sparta” nu esti ci mai degeaba “gura spurcata”. Pai, nici n-ai citit ce am scris si-ti dai cu parerea? Treci mai intai si citeste cu atentie si pe urma deschide gura! Pana atunci: GURA!
2010-02-17 13:11:47 | Raporteaza
Eu sunt unii din cei care au absolvit scoala de studii politice a OTPDL si nu inteleg de ce se ironizeaza cursurile acestea. Au fost constructive si chiar am invata lucruri noi. Nu vad unde e problema. Si nu vad de ce Eba ar fi asociata cu aceasta scoala. Cat despre Honorius…chiar are ceva in cap. Nu e cazul sa fie ironizat!
2010-02-17 14:26:53 | Raporteaza
Pana una alta eu il vad pe BOC cerandu-le lui Geoana, respectiv Antonescu sa isi exprime oficial pozitia functie de unicameral, pentru a putea trece la fapte. Unde este deci diversiunea?
2010-02-17 14:29:23 | Raporteaza
Dumitre,eu ,in general,nu prea citesc ce scriu prostii astia,dar pe tine chiar ca nu te-am observat.
2010-02-18 01:17:48 | Raporteaza
[...] mai multe detalii aici…: La Hilton, unde s-a dat dreaptă cu dreaptă şi a ieşit de un PDL absolut “popular” Send to Facebook Posted in Costi Rogozanu Tags: alin-fumurescu, catavencu, daniel-marton, [...]
2010-02-19 01:03:38 | Raporteaza