![]() | La Iaşi stă să înceapă revoluţia privată a învăţămîntului superiorvezi toate articolele de Cristian Teodorescu17 Jul 2011 la 16:16 61 comentarii 2005 vizualizari. |
Mai întîi nu mi-a venit să cred. Mi-am închipuit că a lovit canicula în jurnalişti. Dar, nu: Universitatea particulară „Apollonia” din Iaşi vrea să înscrie şi candidaţi care n-au luat bacul. Adică devii student şi, pînă se termină al doilea an de studiu, aduci diploma de bacalaureat. Dacă nu, pierzi banii pentru cei doi ani de facultate. Asta evident dacă nu se îndură universitatea să te păsuiască pînă în ultimul an şi te roagă să mai aştepţi diploma pînă aduci ţidula că ai trecut de bac.
Ministerul Educaţiei n-a înţeles această idee revoluţionară şi va trimite un control la „Apollonia” să ceară explicaţii şi eventual să dea sancţiuni reformatorilor. Universitatea de unde a pornit această iniţiativă eliberează diplome în medicină dentară, tehnică dentară şi comunicare.
Dar dacă universitarii de la Apolonia vor să înscrie studenţi în contul diplomelor pe care nu le-au luat, de ce nu împing ideea lor reformatoare pînă la capăt? Adică să facă studenţi plătitori din absolvenţii de clasa a VIII-a, cu singura obligaţie din partea lor de a urma, în paralel, şi liceul, tot la „Apollonia”, astfel încît să poată lua şi bacul şi licenţa în dentistică sau comunicare în acelaşi an şi să se poată înscrie apoi la doctorat, evident, la aceeaşi universitate.


Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| Mihai Goţiu 10576 citiri |
| Cristian Teodorescu 9437 citiri |
| Costi Rogozanu 8774 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4080 citiri |
| Alin Fumurescu 3915 citiri |
| Constantin Creţan 3386 citiri |
| Dorin Tudoran 2836 citiri |
| Dan Duca 2464 citiri |
| Elena Vijulie 2350 citiri |
| Ciprian Şiulea 2286 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 60968 citiri |
| Cristian Teodorescu 39777 citiri |
| Costi Rogozanu 37966 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18128 citiri |
| Alin Fumurescu 17821 citiri |
| Viorel Dobran 12273 citiri |
| Dan Duca 11264 citiri |
| Constantin Creţan 11145 citiri |
| Elena Vijulie 8975 citiri |
| Dorin Tudoran 8663 citiri |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Elena Vijulie 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
,,Ministerul Educaţiei n-a înţeles această idee revoluţionară şi va trimite un control la „Apollonia” să ceară explicaţii şi eventual să dea sancţiuni reformatorilor.”
Cristian Teodorescu!
Nu cred ca un subiect ca acesta poate fi tratat ,,asa”.
Zeflemeaua are si ea rostul ei,dar cred eu ca NU aici.
Si,nu-mi spune ca nu-i asa.
Inteleg ca dupa ce-ai scris cu o ura furibunda articolul despre …..,,lapsusatul Funeriu” ,pare destul de greu sa-i recunosti meritele dar ma gandesc ,in acelasi timp ca nu ti-ar placea sa-ti….pui dintii la un absolvent de la ,,Aplollonia” !
Ca doar n-o sa-i ceri diploma sa vezi de unde-o are!
Si ca astia…..multi fost-au de-alungul anilor.
Poate o apreciezi totusi pe Abramburica,ce tocmai zise la RTV ca ,,independenta” universitara nu prea poate fi ,,deranjata” de ……Ministerul Educatiei.
Te doare capu`!
2011-07-17 16:48:46 | Raporteaza
LUANA,
Ce ura furibunda visati? Doar, eventual, o mare dezamăgire faţă de ministrul Funeriu. Nu pentru ca a vrut ca Bacul sa se desfasoare corect, ci pentru ca nu şi-a trimis reprezentanţii pe la licee să vada ce scoală se face acolo şi eventual să destituie citiva inspectori şi directori de licee, cu căteva luni înainte de Bac.
2011-07-17 17:16:37 | Raporteaza
Cristi, nu te-ai obişnuit că lumea nu citeşte? Ce mai vrei şi tu de la bac dacă aceia care cică-ţi parcurg blogul nici nu te citesc?
2011-07-17 17:34:29 | Raporteaza
@Florin Iaru
ai dreptate mosule!Lumea nu mai citeste.
Pacat de ministrul Adomnitei,ala da barbat de litere.
Ala daca era ministru,ii spargeam p-aia de la Stanford,Oxford,Cambridge si alte saracii de scoli inalte.
Iar astia ca tine,puteau ajunge consilieri si astfel tara asta se umplea de lume citita si invatata.Si care punea boticu’ la parnos.
Ma intrebi ce-i ala parnos?Este o licenta poetica prietene.
2011-07-17 17:39:00 | Raporteaza
@Dl.Teodorescu
sincer sa fiu,eu am o reala simpatie pentru dvs.,ca scriitor.Recunosc ca am citit cu placere o parte din scrierile dvs.Nu importa,nu asta era ideea.
Faza tare este aceea ca la comentariile despre BAC si tot balamucul asta nu ati soptit o vorba despre Androneasca si toata sleahta de ministri ai invatamantului care s-au succedat.
Tot o dati ca v-a dezamagit Funeriu.Ei si,d-aia nu mai ploua afara!
Dvs.sunteti tot o persoana publica si ati dezamagit o multime de oameni.Si?Ati dormit bine,ati mancat la fel,v-ati intalnit cu prietenii?Foarte bine!
La fel si Funeriu,de cand a aflat ca v-a dezamagit parca mananca mai cu pofta.
PS-chiar nu aveti nimic de spus despre reactiile desantate ale Androneascai?Sau daca a garantat-o Vanghelie e beton?
2011-07-17 17:45:35 | Raporteaza
jos funeriu care si-a luat bacu la 24 de ani si dictatura lui singeruasa.
criminalu de funeriu care a ucis din fasa viitorul atitor copi nevinovati cum a facut facultatea.
traiasca garantu invatamintului romanesc inpreuna cu consoarta garantata.
2011-07-17 18:18:18 | Raporteaza
@florin iaru
sa facut rominii ai dracu.nu mai vrea sa va citeste.
nu mai vrea sa va cumpere scriiturile.
in skimb s-a facut toti scriitori si jurnalisti.
ba la unu,ba la altu.ca cica dreptu de autor nu se impoziteaza.
da’romanu ,ca tot romanu,dupa ce-a-nvatat sa bukiseasca,e musai sa-si scrie si auto biblieografia.
mai munceste careva in biata nuastra tarisoara?
ca nu mai are nimeni loc sa traga o basina de atitia scriitori.
si toti de calitate nobel.
2011-07-17 18:22:02 | Raporteaza
@tamara’s nephew: Interventiile D-nei Andronescu sunt halucinante , la fel si ale D-lui Marga de la Cluj care cerea demisia lui Funeriu ca o proba a onoarei. Onoarea fiind in capetele acestor fosti ministrii ai educatiei , toleranta la copiat si solidarizarea cu falsurile produse de Radu Tudor si Dana Grecu. Putini jurnalisti s-au obosit sa citeasca legea propusa de Funeru, care elimina multe din aiurelile semnalate la bac, au mizat pe parerile politicianiste ale acestor personaja invitate petmanent la cele doua posturi de stiri, ca fiind avizate, doar proveneau din sistem.
2011-07-17 18:27:05 | Raporteaza
Florin Iaru,
Tu nu vezi că unii citesc cu misie? Adică, mai nou, nu contează ce citeşti, fiindcă eşti plătit la ce postezi!
2011-07-17 18:42:34 | Raporteaza
Un ziarist de minim bun simtz, inainte de a se declara “dezamagit” de Funeriu, ar fi trebuit sa se documenteze ce hram poarta acest “rect-or” – vasile burlui (fost decan stomatologie UMF Iasi, implicat in anul 2000 in scandalul diplomelor false dar scapat de “fratzii” sai era sa zic “de cruce”, numai ca e crucea lui aghiutza nu cea crestina):
Despre Cavalerii de Malta
yogaesoteric.ne../
Deci “frate” cu bombo, jigodia aia de europalavramentar busui, securista capitalista pe stil nou grapinoaica, cacatul “boieresc” turnatorul jegos balaceanu-stolnici, rect-oarea de la Arad si atatea alte specimene.
Dar la ce sa te asteptzi de la un medgidiot care crede ca e injurat contra plata.
2011-07-17 19:01:20 | Raporteaza
Eu as merge mai departe cu revolutia invatamantului primar: as inscrie ca studenti si absolventi de clasa VIII-a, care nu au luat evaluarea nationala, urmand ca pana in 2014 sa prezinte si diploma de evaluare cat si cea de bac.
Intre timp, treaba lor ce fac si pe unde isi petrec timpul, atat timp cat platesc regulat taxa…
2011-07-17 19:01:25 | Raporteaza
@florin teodorescu
asa,asa,scuturati-va-ti scamlele de pe rever unu’ altuia.
plingeti si suspinati impreuna in vekea taverna mohorita,aducindu-va aminte de vremile de aur cin scriitoru era adulat de tot bizonu,odele voastre fiind recitate in cor la toate manifestarile artisitce de pe intreg cuprinsul pamintului romanesc,de la nistru pin la tisa,de la muntii cei carpati pin’ la marea cea mare.
este ca-s talentat?
doar a zis pine napoleon ca-n traista oricarui roman zace bastonu de artist consacrat!
niic nu-i de mirare ca nu mai avem loc unu’ de altu si ne luam gitzii unu’ altuia pentru o cit de mica sinecurica.
si cine n-apuca o felie de tort, farsa fiere pe bloguri platite de mogulasi, impotriva celorlalti mai talentati in limbi.
2011-07-17 19:03:48 | Raporteaza
funieriu,
trista trebuie sa-ti fie singuratatea, domnule.
2011-07-17 19:17:32 | Raporteaza
@florin teodorescu
he,he,he!
fiecare cum poate.
e mai greu de intrat in clubul exclusivist al scriitorilor daca n-ai la indemina o vaselina buna.
ca dupa cum spun gurile rele doar asa va promovati unii pe altii.
2011-07-17 19:25:36 | Raporteaza
@Florin Iaru: @Cristian Teodorescu:
Tare va mai plictisiti. De ce nu luati mai bine un Kamikaze, vorba reclamei, ca si asa nu ati reusit sa invingeti decat limitele ridicolului.
2011-07-17 19:28:51 | Raporteaza
@Cristian Teodorescu: aveti dreptate dl Teodorescu, acesti oameni rai nu intelege ! De ce sa puna plombe si sa repare dantura unul care n-a luat bacul la matematica de exemplu ?! Cata incredere poti sa ai intr-un doctor care n-a luat macar 6 la mate sau la fizica sau la romana la bac ?! Cum va comunica el acel doctor sau tehnician care face dintzi din plastic sau din metal cu clientul ?
2011-07-17 19:45:11 | Raporteaza
@ misu,
?
taman pe caldurile astea te-ai gasit sa vorbesti de Kamikaze in casa cu Catavencii
2011-07-17 19:52:47 | Raporteaza
Sa se desfiinteze toate diplomeme si sa ramana doar bacul cu webcam, asa ar fi cel mai bine: eu si asa cand angajez pe cineva il tin un an sau doi in perioada de proba pe sdalariul minimum sa vad ce stie, nu ? De ce sa-l platesc pe baza la o diploma ? Deci el oricum nu-l ajuta diploma si nici pe mine nu-mi aduce profit ca are el diploma. Mai mult decat atat , n-am inteles de ce ar trebui sa ai diploma ca sa faci dinzti la polizor sau sa-i torni din plastic alb cand e destula profesionala. Zic de tehnicieni dentari. Hai, doctorul, sa zicem, ca doar e doctor. Dar nici el daca n-are bacul ce te faci ? Mai intai sa ia bacul, sa dovedeasca ca se descurca si nu fura. Ca de-acolo incepe totul, la inceput copii la bac si supa aia incepi sa iei spaga. Ar trebui sa se puna webcam si in spitale si la sala de operatii. La ginecologie nu, bine-nteles decat cu circuit inchis si sa nu vada decat un om de incredere de la DNA.
2011-07-17 19:58:02 | Raporteaza
Pai amatorii aia de la aprozarul “Apollonia” incalca din capul locului niste prevederi ale Legii Educatiei Nationale. Ia uite ce zice “Sectiunea a 10-a”- Ciclul I- “Studii universitare de licenta”, la Art. 151(1):
“Pot participa la admiterea in ciclul I de studii universitare absolventii de liceu cu diploma de bacalaureat sau diploma echivalenta.”
Deci, ceea ce fac aprozaristii aia in dugheana lor poate fi scos fara probleme in afara legii, fiindca incalca un articol foarte clar.
Nici pe vechea lege nu aveau voie sa faca asa ceva, dar astia se pare ca nici nu stiu sa citeasca.
2011-07-17 20:02:19 | Raporteaza
@Cristian Teodorescu: pai si au am inteles tot ca sunteti furios pe Funeriu dupa bac. Poate dumneavostra nu prea stiti ce scrieti pe VP. iar d-l Iaru nici nu va citeste.
2011-07-17 20:11:15 | Raporteaza
@fist: fiat justitia pereat mundi. Poate eu vreau sa studiez ca am dreptul asta constitutional. Am 7 clase dar vreau sa studiez si legea imi permite. Nu-mi permite sa iau licentza , aia e alta poveste: cand o sa am bacul o sa iau si licentza. Totul e sa am bacul si examenele de an luate. Legea nu zice in care ordine. Se refera la licentza, stii ce e aia ?
2011-07-17 20:13:07 | Raporteaza
@fist
how about a good fisting?
2011-07-17 20:19:47 | Raporteaza
@A Polonia fara filtru: “Legea nu zice in care ordine.”
Ordinea ar fi asta: admitere (cu diploma de bac) in ciclul I (licenta)-> participarea efectiva la cursuri-> etc. C-asa zice legea. Si asta noua, si aia veche.
“Se refera la licentza, stii ce e aia ?”

PS: erau bune si tipgarile Apolonia pe vremuri, dar parca erau cu filtru.
2011-07-17 20:25:45 | Raporteaza
@A Polonia fara filtru: “Am 7 clase dar vreau sa studiez si legea imi permite.”
Ce anume sa studiezi si sa-ti si permita legea?
2011-07-17 20:36:05 | Raporteaza
@fist: ordinea aia e la “Studii universitare de licenta”, la Art. 151(1)”.
Eu nu vreau licentza. E dreptul statului sa-mi conditioneze obtinerea licentei. Nu si accesul la invatzatura. Dupa ce studiez pe banii mei si iau examenele de an , cand voi dori sa am si licentza CA SA PRACTIC stiu ca legea imi mai pune doua conditii: sa iau bac-ul si sa iau si examenul de licentza. Gandeste-te la cei care se instruiesc acasa ori in alte forme private si dupa aceea se prezinta doar la examene, gandeste-te la cei care “dau doi ani in unul” etc.
2011-07-17 20:46:11 | Raporteaza
@A Polonia fara filtru
si spui ca vrei sa studiezi?
Vrei sa faci si o facultate cu tot cu master?
Cand vrei,in clasa a opta sau in vacanta de iarna?
Nu mai bine speli si niste parbrize ca sa ai bani de canal?(camin am vrut sa spun)
2011-07-17 20:47:31 | Raporteaza
@fist: cind ai sa intelegi diferentza dintre permisiv si restrictiv mai stam de vorba. Pina atunci esti liber sa preamaresti politic pe cine-ti place indiferent de cit de rea sau aberanta sau neaplicabila sau populista este masura anuntzata de acela. Anuntzata, nu luata, ca la fapte e mai greu. Fa-te ca lucrezi, mai aresteaza vreo enspe mii de vamesi, substituie-te justitiei ca sa dovedesti ca faci ceva. Ca esti bun la ceva, ca nu esti platit degeaba. Arata-ne de la ce mari pericole ne salvezi tu, nu ne arata niciodata ce ai realizat concret ci numai ce s-ar fi putu intampla “daca”.
Inteleg ca asta e rolul pe care-l atribui tu unui minister: sa pazeasca sa nu se intample ceva rau, nu sa realizeze ceva bun. Tipic, nu ma mira. Daca te-ai angaja sa faci ceva, ar trebui sa mai si arati ce ai facut. Pe cand in varianta voastra in care rolul vostru e “sa nu derapam in prapastie” e mult mai convenabil: trebuie doar sa ziceti “…se putea si mai rau”. Ceea ce si faceti.
2011-07-17 21:05:16 | Raporteaza
@legea e in spirit nu in litera: “Gandeste-te la cei care se instruiesc acasa ori in alte forme private si dupa aceea se prezinta doar la examene, gandeste-te la cei care “dau doi ani in unul” etc.”

Si, ca sa fiu si mai sigur, trec si pe la aia din Timisoara, Slavici, ca vreau sa ma fac si IT-ist, numa` ca trebuie sa ajung la timp, cica, fiindca admiterea se face “in ordinea inscrierilor”.
Ma gandesc, m-am gandit deja, de fapt…Dar, daca ma mai ispitesti mult si tu cu comentariile, acus ma duc sa ma inscriu la niste distante spiruharetiste. Plus o dintareala comunicationala pe la Apollonia aia, ca nu se stie niciodata
Mai astept un pic, ca e prea cald. La urma urmei, pot sa ma duc si prin noiembrie-decembrie, ca am vazut ca s-a mai practicat

Pana atunci, da si tu o Apolonia cu filtru, ca am ramas fara piparoase
2011-07-17 21:08:07 | Raporteaza
@daca nu ai realizari de aratat sp8une ca ne-ai salvat de la un esec mai mare:
“…sa preamaresti politic pe cine-ti place…”
Aici nu ai nimerit-o. Dar absolut deloc!
2011-07-17 21:28:20 | Raporteaza
Bravo dl. Funeriu , impreuna cu dl. Presdinte Basescu si cu DNA Udrea sa salvati tzara de impostori care vor sa aibe diplome fara sa fi luat bacul! Spune-ti ferm si raspicat; pe aici nu se trece! Ori platesti ca toata lumea la bac ori nu treci! Sa n-aibe nimeni voie sa mearga mai departe, ce le e frica ca a pus dl. Funeriu camere chiar si la veceu ca sa nu mai fumeze in loc sa puna burta pe carte cand sta la veceu ? Sa tremure! Sa stie toti ca este cineva care vegheaza, nu face fiecare ce vrea in tzara asta si n-are voie sa invetze la facultati daca n-are bacul, mi se pare normal.
2011-07-17 21:33:28 | Raporteaza
@florin teodorescu
domnu’scriitor, ati incercat sa fiti si cititor?
se pare ca nu,dupa cum cu toti ne dam seama din felul in care cu greu reusiti sa bukisiti si un simplu nume.
deci ca sa nu v-ancurc si mai tare numele meu este FUNIERU.
si deci nu funierIu.
domne io kiar ma minunez cum reusiti sa va descurcati in viata daca nici 6 litere puse cap la cap nu reusiti sa le cititi corect.
dac-aveti prieteni si nu sunteti singur ca mine,va rog io strigati dupa ajutor.
cred cu tarie ca se va gasi un suflet crestin care sa va ajute in tirzia dumneavoastra alfabetizare.
hai succese!
2011-07-17 21:42:36 | Raporteaza
Nu mi se pare corect ca :
-cetatean al romaniei , unu# de’la de plateste impozite , si mai trebe sa moara si-n linia-ntai cu puscoiul in mana pentru apararea poporului sa fiu …? …discriminat !
Pai frati rumani unde e egalitatea in drepturi corelata obligativitatii in OBLIGATII desteptilor !
De ce dac nu pot fi discriminat dupa greutate, sex , rasa , culoarea pieli , densitatea parului de pe piept sa fiu totusi discriminat pentru PROSTIE !
Intreb decand Constitutia romaniei aproba si permite discriminarea PROSTILOR romani de catre destepti …HMMMM
Pai dragi CONCETATENI mai destepti ….mai santem in comunism incat sa fie valabil de la fiecare dupa puteri ( aka IQ si puterea de a invata!) …fiecaruia ( mai prostut SFATURI de la “educati”)….hmmmm ?
Cer ca prostia mea sa nu fie considerata discriminatoriu un impediment ….in a urma o UNIVERSITATE !
Pai eu daca-mi-s mai prost ( ca n-am BAC) …de lupta si de impozite si de “respectat” legea-s bun ….
de ce n-aS fi bun si de-o universitate ???
Adica de as fi tigan sau schiop sau invalid sau paralizat sau chior ar fi egal insa prost fiind n-am un drept pe care-l au altii….hmmm !
Pai atunci sa mi se permita ceva in schimbul renuntarii la “dorinta” de DIPLOMA ! DA ….sa mi se permita refuzul de a plati impozite ( cel putin unele …de exemplu impozitele care ar fi folosite tocmai pentru ceea ce mi-e interzis mie : EDUCATIA )…..sau sa mi se permite refuzul de a ” murii pentru patrie” sau ….etc.
Cred ca PROSTIA unui cetatean nu trebuioe sa-l priveze de un drept daca nu-l si elibereaza de o obligatie !
Ce parere aveti ???
Adica cu ce e de vina un orb ca sa nascut orb si cu ce-s de vina eu de prostia genetica a neamului mioritic …pau ce eu i-am ales in ce popor sa ma nasc ???

Deci cum ramane e oare moral a priva un cetatean roman raspunzator la toate obligatiile cetatenesti ….la “DREPTUL LA DIPLOMA”
PS : Bai va mai zic odata ….daca ama fata de statul roman aceleasi obligatii ca si orice “destept” …INCLUSIV IMPOZITE PRO-EDUCATIE…. de ce n-as avea dreptul la o diploma ….!!!!???….nu mi se pare moral !
Mi se pare ca sant DISCRIMINAT pe baza unui motiv (PROSTIA) care nu depinde de mine …ci de genetica ….!
Adica de ce as fi eu “carne de tun” si altii cu diploma !
DA ! De ce exista disriminarea unui cetatean dintr-un motiv genetic ….IQ-ul si de ce nu exista si pe motiv de rasa ( semiit, negru, tigan, blond etc)
PSPS: Incetati cu PROSTIA …..aia de la IASI va castiga la orice ora …..demagogilor .
2011-07-17 21:48:37 | Raporteaza
@IQarus
te-nseli amarnic.
prostia nu-i un handicap.viata a dovedit-o ca ca sa ajungi cineva tre sa fi prost.cu cit mai prost cu atit mai bine.
carte multa nu se cere,sa fi prost,sa ai putere!
2011-07-17 21:52:58 | Raporteaza
Probabil unii-s mai cetateni decat altii ….tocmai pentru ca sau nascut cu ceva in plus la IQ !
Si e adevarat ca PROSTIA genetica e un motiv de discriminare si DERADERE !
Insa cahiar asa ….oare n-ar trebuie sa dam ceva in schim acestor PROSTI ….?
Ca doar OBLIGATII cetatenesti au chiar mai multe decat astia “educati” ….aka astia de nu pun “osul” ci “rutina ” la …MUNCAAAA??
Ar trebui cel putin ca …..cei educati si cu diplama sa-si suporte singuri educatia …..si cei ramasi fara diploma ….aka PROSTII sa-si primeasca …taxele pro-educatie inapoie !
E ca si cu un SERVICIU ….il platesti doar daca ai folos dupa el !
Pai folos din taxele prostilor si “viata usoaera” ….aka de “domn” au aia cu diploma …..nici intr-un caz nusi platesc aia datoriile inapoi prostilor de le-au finantat scoala ….din contra ….ii belesc mai cu cap ….mai cu “diploma” !
Sa inceteze odata …..nedreptatea asta ….sau diplome la toti ….sau aia de le iau sa si le plateasca singuri !
KOERKT ?????

Vreau sa urmez la IASI …. chestia cu ” BAC-ul ” mai tarziu e …..ABSOLUT CONSTITUTIONALA !
Adica de ce as fie eu fara BAC privat de un drept de cetatean ….drept pentru care CHIAR PLATESC TAXE ! ……ziceti-mi !
Permite oare constitutia discriminarea asta ????
PS : Pai sa nu ma pishh pe ea daca ….hammm !
2011-07-17 22:00:22 | Raporteaza
@desteptu desteptilor: Da asai ….ai perfecta DRWEPTATE !
INSA
VREU
P A T A L A M A U A
LA MANA !
PS : Am sau n-am dreptul corelativ “obligatiilor cetatenesti” la ea … !
2011-07-17 22:02:14 | Raporteaza
@desteptu desteptilor:

………….
Pai atunci sa mi se permita ceva in schimbul renuntarii la “dorinta” de DIPLOMA ! DA ….sa mi se permita refuzul de a plati impozite ( cel putin unele …de exemplu impozitele care ar fi folosite tocmai pentru ceea ce mi-e interzis mie : EDUCATIA )…..sau sa mi se permite refuzul de a ” murii pentru patrie” sau ….etc.
…………………………..
2011-07-17 22:04:23 | Raporteaza
“De ce dac nu pot fi discriminat dupa greutate, sex , rasa , culoarea pieli , densitatea parului de pe piept sa fiu totusi discriminat pentru PROSTIE !”
Nu e discriminare: la animatoare au voie sa selecteze numai femei iar la ministri nu numai ca au voie dar si prefera prosti. Adica e niste lucruri care se cer in profesie.
Uite la parasutisti tre sa fii greu, e criteriu, la turism e invers, tre sa fii Udrea. La presedinte tre sa n-ai un oki. Dar sa vada altii pentru tine si sa-ti raporteze si ce n-au vazut.
2011-07-17 22:05:06 | Raporteaza
NU cer decat :_
`??????????
EGALITATEA in drepturi indifernt de PROSTIA fiecaruia !
Vreau ca cetatenii romani PROSTI sa nu mai fie discriminati si “trasi pe sfoara” de catre cetatenii romani DESTEPTI !
Fiecare cetatean sa aiba dreptul la o diploma (universitara) la cerere ….adica fiecare cetatena roman care contribuie prin taxe si servicii la propagirea SCOLILOR si SALARIILOR PROFESORILOR …sa poata primii ca ….RECOMPENSA si ….serviciu contra TAXA ….
CATE O “DIPLOMA UNIVERSITARA” la cerere !
Sau …daca asta nu e socialmente posibil ….PROSTII sa fie scutiti de anumite TAXE ce vor fi platite doar de BENEFICIARII lor ….aka ….DESTEPTII !
2011-07-17 22:11:02 | Raporteaza
@descriminatoru:
Pai daca e asa …de ce eu ca prost cu cromozom ( din ne-vina neamului mioritic) …sa platesc prin taxele mele ….salariile profesorilor universitari ….daca n-am voie la universitate …aka BAC !
Ce ma aburesti cu animatoare si parashute …!…. eu imi cer un drept fundamental …..” ala de a beneficia de un serviciu (diploma de IASI) ….serviciu pe care-s obligat al platii ( IMPOZITE nene!).
Daca-s PROST de ce sa platesc scoala desteptilor ( aka cladirile , salariile cadrelor didactice , laboratoarele etc.) .
PS: Ce tu ai fi ” PROST” sa platesti un serviciu de catre tzi-e interzis a beneficia ?
Pai vezi ca CONSTITUTIA nu permite discriminarea asta …..folosita manipulant de DESTEPTI !
Prostii ar trebui sa se uneasca mai des …..aka 18 octombrie …hahaha…..pentru a aduce de-aminte ca ….ev-ul mediu e mort !
Gata cu scolastica ……licente pentru toti cei ce le platesc …..i-auzii tu platesti IMPOZITE = ai dreptu si tu la “diploma” ta 1
2011-07-17 22:18:49 | Raporteaza
Rectorul de la Apolonya chiar a consultat un jurist specializat in drept constitutional …..
MDA
E perfect legal desii nu zic nu = PARE COMIC …..ceea ce face !
Daca in caz de razboi ai obligatia de a lupta ….aka chiar de a murii pentru patrie ….fara sa ti se dea posibilitatea de a termina BAC-ul inaintea inceperii “LUPTEI DE APARARE A PATRIEI” ….tot asa ai dreptul la amanarea BAC-ului pana dupa licenta !
PS: E clar sau sa aduc …..adrticole ???
2011-07-17 22:26:54 | Raporteaza
Parerea mea de PROST picat la BAC- e ca :
Noi astia 100 000 de mii de loaze ….sa ne primim bani dati de parintii nostrii ca taxe si impozite (aka din care sau finantat liceele si cadrele didactice-bugetarii) …sa primim acesti bani inapoie !
Noi cei 100 000 de picati de ce am platii niste taxe de care beneficiaza doar …intratii la BAC …care ne mai si rad …..desi succesurile lor si de pariinti nostriii buni de TAXE si impozite , platite au fost !
Am picat de freieri la BAC ….ca nu ” NI LAU DAT ” …..si am ramas si cu banii ….dati de parintii nostru ca taxa pe ….cioca ….EDUCATIE !
PAI e corect …..e social …..???
N-ar fi mai bine ca aia de au luat BAC-ul sa-l plateasca ( acest serviciu) ….si noua de nu l-am luat ( acest serviciu) ….sa primim banii inapoi ???
De ce unii cetateni romani sant discriminati ….doar penca-s PROSTI !
Sa se inceteze cu discriminarea PROSTILOR PLATITORI DE IMPOZITE ….si “soldati ai patriei”
MDA
2011-07-17 22:35:37 | Raporteaza
Deci vad ca toti imi dati dreptate …cel putin nu ma contraziceti !
Pe cand o punem de-un …18 septembrie ….noi prostii tarani si prostii muncitori ….
JOS cu intelöectualii care …..desii traiesc pe banii nostrii …..ne priveaza de serviciile deja taxate ….aka
:
-dati ba diploma de BAC ca v-am platit-o in puii mei ……ceeeee?
Care e diferntza inttre banii dati de parintii mei ca taxe si banii dati de parintii vostrii DESTEPTILOR ….ce ? Parintii vostri au dat cumva mai multe impozite din care-au fost platite loazele de profesori ….decat parintii nostriii ?
Sa se faca dreptATE …..sau primim diploma de BAC ….sau parintii nostrii …..aka parintii PROSTILOR sa-si primiasca impozitele pe invatamant -napoie !
Io tat fk la IASI ….scoala de dentisti …..si va dau la tribunalu’ de la haga …de ma fu…!
Sau dati impozitele( pe scoala) de anii de zile platite de tata si de mama -napoie ….sau dati diploma de BAC !
2011-07-17 22:43:36 | Raporteaza
De fapt acum fara …aluzii ….chiar si legea invatamantului …IN VIGOARE ……permite amanarea BAC-ului ….
…. nu e logic ca din c auza notei la ….muzica sa nu poti urma flilologia (specializarea “TRADUCATOR”).
PS: V-am “tradus” cu sau fara ….BAC ? ! ? Percepeti demagogia “clasei” de pseudo-intelectuali exploatatori si ….batjocoritori ai …..clasei muncitoresti a PROSTILOR !
Oare de ce la inceputurile comunismului roman ‘telectualii si-au luat-o pe cocoasha ?
Oare pentru ca-au trebuit sa plateasca ……deferentse ?
2011-07-17 22:58:24 | Raporteaza
PE SCURT :
…………………………………
Cred ca PROSTIA (innascuta!) a unui cetatean nu trebuie/(nu are voie) sa-l priveze de un drept(castigat prin IMPOZIT) daca nu-l si elibereaza de o obligatie (TAXA) !
Ce parere aveti ??? LOGIC ‘AU BAAAAA ?!?!
………………………………….
AMEN :* :* :*
2011-07-17 23:04:13 | Raporteaza
@Florin Iaru:
,,Cristi, nu te-ai obişnuit că lumea nu citeşte? Ce mai vrei şi tu de la bac dacă aceia care cică-ţi parcurg blogul nici nu te citesc?”
Habar n-am daca acest domn Iaru mai ,,trece” p`aci,da` nu conteaza!
I-as spune doar ca,apropos de CITIT,nu este suficient pentru domnia-sa DOAR sa citeasca si/sau sa scrie.
L-am vazut de multe ori la RTV.
Mistocareala ieftina,indiferent de subiectul abordat!
Si,nu de putine ori,dezlantuiri…la propriu,de tzatza in piata publica.
Unul dintre episoade….acum ceva vreme,intr-un dialog (dialog…am spus?!)cu Calin Murg.
Tema?
,,Blonda,chiorul si piticul”.
Piese cu ,,greutate” nu?
Oribil,domnule Iaru.
Numai comportament de om ,,citit” nu ati avut!
Asa ca….lasati ,,aprecierile” dvs. la adresa….nu conteaza a cui ci mai bine priviti-va in oglinda.
2011-07-17 23:12:23 | Raporteaza
Vreau sa urmez la IASI …. chestia cu ” BAC-ul ” mai tarziu e …..ABSOLUT CONSTITUTIONALA !
Adica de ce as fie eu fara BAC privat de un drept de cetatean ….drept pentru care CHIAR PLATESC TAXE ! ……ziceti-mi !
Permite oare constitutia discriminarea asta ????
………………….
Cred ca-l dau pe Funebru-n judecata …..ne-a facut natia de ras !
Apropo …de ce are voie mnelui cu dubla cetatenie sa ne fie staroste la aia de impart ( nedrept) DIPLOME !
Cum de-l iubesc unii prin sondaje …dupa ce ne-a aratat goliciune (PROSTIA NEAMULUI) ….internationala de ne rad si ….?…..albanezii !
De ce i s-a permis ministerului a scoate …testele de la BAC din ….buric !#
De ce nu s-au standardizat pe populatia PROSTIMI …M A J O R I T A R E ????
Oare nu majoritatea plateaste GOSUL TAXELOR …..adica ….PNA CAAAAND !
PS: Macar belitu’ de Ceausescu nu si-ar fi facut propriul neam de ras ….cat a fost el de prost si de dictator …..”mandria nemului” a avut-o ….!
Insa la ce te astepti de la cozi de topor …pentekkostale ….cu dubla cetatenie ( aka jurati la DOI STAPANI ) precum …..neagu aista cu ….kamere partiale !
2011-07-17 23:20:28 | Raporteaza
@LUANA:
Draga io sper ca nu te iei de mine !
Ca nici io nu m-am luat luana de tine !
PS: Apropos tu ti-ai luat BAC-ul , sau vii cu noi la marsul PROSTIMII platitoare de impozite pe educatia (in VAN ) .
Sa te citesc numa’ de bine !
:*
2011-07-17 23:24:58 | Raporteaza
Apropo ….cati dentre voi stiau ca Funeriu asta are si o alta cetatenie decat romana …hahaha !
PS: Diploma n-o arata deoarece are intradevar DOAR la unele materii ….mediii de SUB-mediocru !
Si asta nu e minciuna se poate verifica la frantsuji ! Dubla cetatenie la fel ( aka …..de ce la doi stapani si si ….jurat pe deasupra ….acuma sincer carui stat ii apara interesele ….ca de “rasul neamului ne-a facut “§)
Verifikati , verifikati ! Okiu pa …gugule !
2011-07-17 23:32:19 | Raporteaza
@IQarus
amice esti pe metadona sau pe Duracell?
Si zi asa papleaca,daca ai dubla cetatenie inseamna ca esti nashpa,dupa mintea ta aia prosta?
Lasa dracu’ Antena 3 ca ti-a prajit creierii!
2011-07-17 23:38:04 | Raporteaza
@fist:
…………..
Pai amatorii aia de la aprozarul “Apollonia” incalca din capul locului niste prevederi ale Legii Educatiei Nationale. Ia uite ce zice “Sectiunea a 10-a”- Ciclul I- “Studii universitare de licenta”, la Art. 151(1):
“Pot participa la admiterea in ciclul I de studii universitare absolventii de liceu cu diploma de bacalaureat sau diploma echivalenta.”
Deci, ceea ce fac aprozaristii aia in dugheana lor poate fi scos fara probleme in afara legii, fiindca incalca un articol foarte clar.
Nici pe vechea lege nu aveau voie sa faca asa ceva, dar astia se pare ca nici nu stiu sa citeasca.
………..
Artiocolasul ala icalca un adevarat ARTICOL din CONSTITUTIA romaniei BRE !
Dreptul cetatenului la SERVIICII ….PLATITE !
Ti se pare ca astia de au cazut la BAC si merg la IASI nu si-au platit IMPOZITELE pe educatie ??? ….sau crezi ca scolile si salariile profesorilor sant platite doar de BACALAUREATI ….. ne-educatule !
2011-07-17 23:43:28 | Raporteaza
@tamara’s nephew:
Bai frate poate esti la fel de picat la BAC ca si mine insa e o vorba de DESTEPTI !
Conflict de ENTERESE !
Aka nu poti lua ori ce noua cetatenie IN PLUS fara sa JURI ca aperi si etc. interesele acelui neam de te adopta !
Ce face Franaru in cazul in care interesele “celeilalte cetatenii” primeaza ….RENUNTA LA JURAMNTUL DEPUS cand a luat-o !
Esti bun de IASI cu mine ….si tu esti neajutorat din anstere ….dar impozite pe educatie parintii tai platesc !
PS : Ce zici …merem la Iasi sa “scoatem dinti” ?
2011-07-17 23:47:16 | Raporteaza
@IQarus: cum mah sa renunti la juramant! Din contra, te juri pe biblie ca nu i-ai dat un pumn in stomac sau ca n-o sa-i dai. Care-i conflictu ca nu-l vad. Le juri la amandoi ca o sa le aperi interesele nationale. Unde scrie ca e neaparat in interesul Romaniei sa castige razboiu. Poate interesu e sa-l piarda. Ce, Germania n-a pierdut ? Ba da, doua la rand. Ia uite ce bine e acuma in Germania. Deci care-i interesu si care-i conflictu.
2011-07-18 00:39:24 | Raporteaza
@sisifilis:
Da mai cum zici matale :
-mai intai INTERESUL ROMANIEI si mai …
….
apoi
….
-mai apoi interesul poporului roman ( platitor de taxe si donator de “caren de tun ”
PS: Romania primeaza poporului roman …..ca daca-r fi sa piara poporu’( prin emigratiune!) Romania ramane …insa daca-ar fi sa piara Romania …..!…..ce -s-ar face poporu’ fra ea ?
Deci daca enteresu economic al “celeilte cetatenii” ii impune prin jkuramantul depus cand a luat-o sa ne faca popor de prosti = SLUGI EFTINE ….de ce n-ar face-o ministru Franaru ???
PS: Ba precepi sau sa-ti-o cant intr-o ….manea ?
2011-07-18 00:51:24 | Raporteaza
@IQarus
pai este simplu,daca se bat nemtii cu germanii eu tin cu hitleristii.Ce zici,merge sau intra tot la tradare?
2011-07-18 01:25:35 | Raporteaza
@LUANA: te rog da-mi voie sa folosesc o vorba de-alu t.octavian : da cine este acest IARU ?!?! Am pomenit de TUDORICA OCTAVIAN,ca-mi place mult,mai ales dupa povestea cum alerga el in CANADA sa cumpere cafea ieftina ! Dar apropo:acest t.octavian inafara de abonat zilnic pe sticla cu ce se mai ocupa ?!
2011-07-18 04:23:57 | Raporteaza
Ma cunosc foarte bine. Este imposibil sa n-am cel putin 200 de most
2011-07-18 05:03:57 | Raporteaza
Ce se întâmplă la Apollonia dovedește faptul că sistemul este viu și produce anticorpi pentru orice tip de schimbare sau reformă. Doar trăim în România, nu?
2011-07-18 09:31:35 | Raporteaza
Pai, la Iesi, la paş`opt, vrura s-a-nceapa revulutia, dar se aratara nori de ploaie; apoi, in `89, nu`ş ce semn nu li se arata si o trimisera cit mai departe, ca pe-o ciumata, la Timisoara. Acum vor sa puna iar de-o revulutie? fara Bac? peste poate.
2011-07-18 11:33:05 | Raporteaza
@IQarus: nu percep ca mi-s prost, sunt dovada vie ca ministru e pe calea cea buna. A disparut ea Tzara Barsei, Tzara Bascilor , care-i baiul daca face puf si Romania. Ideea era sa dispara statele nationale suverane unitare si indivizibile, sa devenim toti cetateni evropeni. Dupa aia sa concuram individual pe piatza muncii , a averii si a puterii. Daca niste barosani au hotarat ca natia noastra face umbra degeaba acestui minunat episaj si ca tre sa fim mai degraba prosti care-i problema ta ? De ce nu esti tu in locul lor la butoane ? De prost , evident; mai prost decat ei in orice caz. Adica ei vin in intampinarea capacitatilor si aptitudinilor noastre. Ai fost tu in stare de ceva special in calitate de cetatean al Romaniei, in calitate de roman sau de membru de partid ? Calitatile astea ti-au adus vreun folos special ? Pai daca nu, de ce te mai cramponezi de structurile astea ? Te simti solidar cu manelistii si telenovelistele din motive de co-nationalitate ? Ce-ti da tie Romania, nationalitatea sau apartenentza politica ? Bai Icralus , te descurci ori de capul tau ori in structura organizatorica socio-politico-financiara cea mai favorabila intereselor tale. Azi la moda e sa fii cat mai apropiat de putere: de aia locala, de aia de la Bucuresti sau cel mai bine de aia de la Bruxelles. Dar a fost vreodata altfel ?! La ora actuala se lucreaza in draci la falimentarea si desfiintarea statului. O sa fii un cetatean evropean din regiunea administrativa X . Nationalitatea, etnia, religia, sexul, afilierea politica nu au relevantza. Decat in cadrul tribului.
2011-07-18 13:27:30 | Raporteaza
@jay: Suntem deja acolo. Evaluarea nationala nu e un examen care trebuie promovat, inscrierea la liceu se poate face si cu nota 4 si cu 3 s-un pic. Nu-i bai.
2011-07-18 14:23:36 | Raporteaza
Ce va mai agitati atata? Nimeni nu mai da doi bani pe diploma de bac, de aceea n-are rost sa te agiti si daca poti sa o cumperi ca sa nu mai pierzi timpul, cu atat mai bine. E o inutilitate costisitoare, inveti ca imbecilul tot felul de tampenii de cultura generala, dai bani de te usuci la meditatii si in final iti foloseste doar ca sa te stergi la fund si sa o anexezi la dosarul de faculta. Cu ce drept spuneti voi absolventilor de liceu ca ar trebui vezi Doamne sa rupa cartile si sa demonstreze voi stiti ce, daca in urma acestui efort se aleg cu o bucata de hartie fara valoare? A, daca voi demonstrati elevilor ca invata ceva concret, ca dau examen ca sa arate ca stiu sa se descurce in acel domeniu in care le este apoi oferita o slujba, da, acolo ar fi motivatie. Dacanu, mars la locurile voastre si nu mai comentati. Normal ca universitatile vor gasi cai de a evita pacostea bacului daca voi transformati chestia asta simbolica in sfantul graal accesibil doar celor studiosi…complet de acord cu Aplollonia, merita sa dai bani sa inveti o meserie care sa iti asigure un viitor, jegul ala de hartie de bac se poate obtine si peste un an.
2011-07-18 14:42:36 | Raporteaza