![]() | M-ai pierdut, Crine!vezi toate articolele de Pavel Lucescu08 Nov 2009 la 15:57 45 comentarii 969 vizualizari. |
Impotriva lui Crin Antonescu, propaganda portocalie s-a dovedit pana acum mai degraba mediocra. Mistouri legate de repetentia sa din facultate (sanchi- la cati premianti cretini stiu, acuza mi-l facea chiar simpatic), chestia cu absenteismul din Parlament ( daca performanta s-ar cuantifica dupa condica de prezenta v-ati speria ce top ar iesi) sau ciorba reincalzita cu “omul lui Patriciu” ( Crin a fost, de-a lungul anilor, cand pro cand contra petrolistului – consultati arhivele media). Nu mai zic de “imbatabilele” atacuri legate de frizura sau de culoarea ochilor. Subtire de tot, ridicol pe alocuri. Chiar cele ce pareau nimicitoare nu s-au dovedit decat manipulari facile ale unor declaratii mai incalcite pe care candidatul PNL le-a facut intr-un moment sau altul.
In textul mai vechi in care enumeram defectele principalilor candidati la presedintie, asa cum le percep eu, spuneam, in dreptul lui Crin Antonescu, ca “nu m-as baza prea mult pe un eventual sprijin, la nevoie, din partea lui”. Intuiam, cumva, o trasatura care acum mi se confirma. Cand sunt in joc sentimentele lui, nimic altceva nu mai conteaza. E pasional intr-un mod care poate deveni oricand periculos. Intrebat sambata seara, la o emisiune pe Realitatea TV, cu cine ar vota in turul doi daca nu ar ajunge chiar el, Crin Antonescu a dat un raspuns la care m-am crucit. “Cu oricine in afara de Traian Basescu. Chiar si cu Vadim Tudor sau George Becali”. Inteleg ca nu-l suporta pe actualul presedinte, ii pot intelege si ura pe care i-o poarta, dar de aici pana la a sustine razbunarea cu orice pret, pentru ca asta ne-a transmis Crin Antonescu, e un drum pe care n-am sa-l parcurg alaturi de nimeni. Crin Antonescu a vrut sa fie sincer si cred ca a fost. Si bine ca a fost acum si nu mai tarziu, eventual dupa 6 decembrie.
PS – Acesta este un experiment


Mihai Goţiu azi la 12:01 |
Mircea Sandu: Acum... o să vedem asta cu băut din iaz...
Dragoș Năstase: Nu... e un pahar de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 16 Feb la 11:11 |
Numărul deceselor în urma hipotermiei este tot mai mare. Autoritățile iau măsuri, Raed Arafat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 16 Feb la 11:07 |
Geamurile fumurii se lasă ireal de încet în jos. Albul zăpezii îmi lovește retina. Îmi [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 16 Feb la 01:43 |
Aveam șase ani când am auzit o teorie frumoasă despre tineri. Cel care mi-a spus-o nu era un [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 15 Feb la 22:15 |
Într-un audiovizual în care ayatolah e Dan Diaconescu iar precursor, mai bretelatul său [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 20:56 |
E şi-n Caţavencii.ro
Fiindcă tot sîntem în criză de prezidenţiabili n-ar fi momentul să [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 17:05 |
Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 Feb la 15:35 |
Se pare că presa a atins limita: fundul lui Boc. Facebookul a ars în flăcări deontologice şi [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 15 Feb la 14:36 |
Coaliţia la guvernare susţine tratatul fiscal european, deşi părerile privind tratatul privind [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 13:29 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Dacă nu s-a dus cu Ponta în America, fiindcă nu ştie engleza, Crin [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 15 Feb la 12:45 |
Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente : 1) [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 15 Feb la 11:22 |
Mihai Răzvan Ungureanu: "Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 09:05 |
Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 Feb la 05:12 |
Celor 300 de candidați tineri şi cu studii în străinătate care aspiră la funcția de consilier [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 23:21 |
... de fiece data cand cred ca mai jos nu se poate cobori, ceva se incapataneaza sa ma convinga de [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 Feb la 23:15 |
Dacă întreaga masă a lui Stamate reuşea să se sprijine pe calcule şi probabilităţi, iată [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 14 Feb la 23:14 |
În ultimele zile, ortacii lui Voronin se plâng pe site-ul grenada.md că poliția a inițiat o [ citeste mai departe ]
Mihai Eminescu 14 Feb la 22:02 |
Iunie 1882
Îngerul meu blond,
Te-aș acoperi toată cu sărutări, cum argintarii îmbracă [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 14 Feb la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 Feb la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 14 Feb la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca 14 Feb la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 14 Feb la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 13 Feb la 18:55 |
Economia Romaniei opereaza intr-o lume aflata in flux in care diferentele si nuantele conteaza. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 13 Feb la 16:38 |
Update. Nu rezist. Am auzit declarația lui MIrcea Toader (PDL): unul [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 13 Feb la 16:21 |
Transmitem alb-negru! De dragul contrastului. De alb se ocupa iarna. De negru...lopetile.
Primul [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 13 Feb la 14:02 |
Am cumpanit mult daca sa public pozitia mea referitor la, de ce falimentul Greciei ar putea sa [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 13 Feb la 07:18 |
Că Victor Ponta își asumă un discurs de învingător anticipat nu ar trebui să deranjeze prea [ citeste mai departe ]
| 1TACEREA LUI BASE SPUNE MULTE ,ESTE UN OM F PERICULOS ,LIPSIT DE MORALITATE ,FRICOS ,LAS AN STARE SA CALCE PE ORCINE AI STA AN CALE [ARMATA,POLITIE PENSIONARI ,BEBELUSI ]PENRU A-I FI BINE LUI SI CAMARILEI... | ||
| 2Nu vreau să îl văd pe Capatos cu capul spart în zăpadă, nici măcar cu picioarele rupte. Ce mi-aş dori, în schimb, este ca el sau şefii lui, să mai gâdească din când în când, nu doar să execute. Iar dacă... | ||
| 3AVETI PUBLICITATE DE LA EUROINS? IN FOND TOTUL SE REZUMA LA BANI... | ||
| 4CELOR CARE DAU CU PIATRA TOT IN MINE, NU POT DECAT SA LE DORESC CEVA ASEMANATOR... SI APOI SA LE CER ECHILIBRU SI CUMPATARE, CUMPATARE. CAT DESPRE INTELEGERE CU FIRMA ESTE ...IMPOSIBIL, DACA NU ACCEPT... | ||
| 5pe langa faptul ca sunt masochisti, cei din coalitie sunt se hranesc parca din durerea si neputinta poporului... | ||
| 6@spatiu public: Domnule/Doamna, nu te voi contrazice...Aici a ajuns societatea noastra, sa-si incalce cultura, obiceiurile si cutumele. Nu-ti voi pomeni de drepturi fundamentale, constitutii, coduri... | ||
| Mihai Goţiu 27788 citiri |
| Costi Rogozanu 11979 citiri |
| Cristian Teodorescu 9960 citiri |
| Ciprian Domnişoru 9712 citiri |
| Remus Cernea 5593 citiri |
| Alin Fumurescu 4436 citiri |
| Cristian Bândea 3959 citiri |
| Constantin Creţan 3793 citiri |
| Dorin Tudoran 3781 citiri |
| Dan Duca 3778 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Costi Rogozanu 4 postari |
| Cristian Teodorescu 4 postari |
| Lucian Isar 3 postari |
| Cristian Cojanu 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Constantin Creţan 2 postari |
| Daniel Oanta 2 postari |
| Tudor Darie 2 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Mihai Goţiu 119114 citiri |
| Costi Rogozanu 62538 citiri |
| Cristian Teodorescu 50851 citiri |
| Alin Fumurescu 32298 citiri |
| Remus Cernea 22569 citiri |
| Ciprian Domnişoru 20241 citiri |
| Iulian Leca 18664 citiri |
| Dorin Tudoran 17701 citiri |
| Viorel Dobran 17141 citiri |
| Cristian Bândea 13974 citiri |
| Mihai Goţiu 42 postari |
| Costi Rogozanu 27 postari |
| Cristian Teodorescu 27 postari |
| Dorin Tudoran 17 postari |
| Constantin Creţan 11 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Viorel Dobran 10 postari |
| Iulian Leca 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Cristian Bândea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Voteaza cu alcoolicul ca si pana acum. N-o sa ti se simta lipsa
2009-11-08 16:08:48 | Raporteaza
@mache
Wrong.
2009-11-08 16:11:44 | Raporteaza
Domnule Lucescu,
Cred ca v-am scris intr-o alta postare la un articol al Dvs.parerea mea despre Crin-ut,si de ce doreste cu atita ardoare functia de presedinte.
Ma bucur ca in sfirsit v-ati luminat si Dvs.
In rest Sa auzim numai de bine
2009-11-08 16:15:09 | Raporteaza
da, Crin Antonescu a dovedit ca poate fi inflexibil pana la auto-distrugere prosteasca, refuzand sa ia macar in considerare negocierea pentru un alt premier in afara de Johannis.Nu ne-a dovedit ca i-ar pasa mai mult de tarisoara asta decat Basescu (care conform constitutiei are dreptul de a numi premierul dar putea ceda dupa principiul cel mai destept cedeaza). Asa ca pana acum suntem confruntati cu un prostanac patentat si inca doua personaje nu foarte inteligente si nici interesate de binele poporului roman.
Asa ca experimentul dumneavoastra e inutil;, domnule Lucescu. Antonescu sau Geoana sunt in stare de a vota orice numai sa nu iasa Basescu, dupa cum si ultimul ar face la fel in cazul in care s-ar confrunta cu oricare dintre acesti doi candidati.
2009-11-08 16:20:01 | Raporteaza
gresesti amice cand etalonezi o declaratie, transformandu-i portretul dintr-un condei.Suntem latini iar sangele fierbe atunci cand cineva te canteraste si te inteapa aiurea permanent.uite-te la zeus ca avand toate aceste hachite si tot l-am votat in 2004.si nu e vb de circumstantieri ci de logica. de care ziceai.sau nu.baremi nu e prefacut..
2009-11-08 16:24:04 | Raporteaza
Si declaratia aia cu “revista 22 este Romania Mare de azi”. Si aia cu evolutia magnifica a lui Iliescu de la comunist la luptator pentru pluralism. Si aia, la misto cu 10%cota unica si 16% tva.
Si asta de azi a maestrului Ludovic Orban cu electoratul lui Base care e format doar din tigani, drogati si prostituate.
Pe astia trebuie doar sa ii lasi sa vorbeasca…
Prostia lui Antonescu va duce PNL la 6-7% in maxim un an. Indiferent cu cine vor fi la guvernare. Sunt curios cam cati liberali adevarati au mai ramas in partid.
Culmea e ca a ajuns Basescu sa propovaduiasca statul minimal iar Antonescu sa i se opuna.
2009-11-08 16:25:06 | Raporteaza
Da, Pavel Lucescu, dar ai idee de ce nu reia DELOC RealitateaTV declaratia asta a lui Antonescu?
Pentru ca n-o reia, pot sa afirm si eu ca RealitateaTV este “Romania Mare” de astazi? Poate o reiei tu…
2009-11-08 16:32:00 | Raporteaza
Pentru liberali, dintr-un anumit punct de vedere, lucrurile sunt destul de clare: daca Basescul ar reusi sa castige alegerile prezidentiale, sunt sanse mari ca PNL sa fie “inghitit” de PDL (vor fi presiuni mari in acest sens; au mai fost, dealtfel); in cazul in care castigatorul ar fi oricine altcineva (dintre cei cu sanse: Geoana, Antonescu…), atunci PNL va ocupa mai bine dreapta scenei politice – PDL se va “dezumfla” rapid. Este o lupta intensa intre PNL si PDL pentru “dreapta” scenei politice (cu putini ani in urma, PDL s-a mutat brusc de la stanga la dreapta, pentru ca a inteles ca nu are nicio sansa sa ocupe locul unui partid mai mare precum PSD; stanga sau dreapta… nu are importanta pentru PDL), iar spusele lui Antonescu ar putea fi privite si din acest unghi.
2009-11-08 16:32:12 | Raporteaza
Lucescule, chiar eşti atît de naiv să ne crezi proşti pe toţi? Crezi că un asemenea articolaş în care mimezi revelaţii ieftine de tipul gura păcătosului Crin adevăr grăieşte te spală de slugărnicia cu care serveşti cauza patriciano-fenechistă? Eşti jalnic! Vai de voi, pseudojurnaliştii, după 6 decembrie, indiferent cine va avea cîştig de cauză în cursa pentru preşedinţie. Voi veţi fi aruncaţi la lada de gunoi a istoriei, fiindcă trusturile mogulilor nu vor mai avea publicul de acum, sau, în orice caz, vor avea unul redus, şi la propriu, şi la figurat, cel abonat la presa tabloidală gustată de mancurţi şi sfertodocţi…
2009-11-08 16:44:11 | Raporteaza
daca performanta din parlament nu se cuantifica in functie de prezenta (si, evident, n-are de-a face cu asta), numiti-mi va rog o initiativa legislativa a lui crin antonescu demna de atentie. aratati un moment in care a facut performanta in parlament, incepind din 92 si pina acum. eu nu-mi amintesc nimic de felul asta, dar sint gata sa-mi scot palaria in fata memoriei altora.
2009-11-08 16:48:43 | Raporteaza
@Pavel
)
2009-11-08 17:03:40 | Raporteaza
@Alin
deci e de bine
2009-11-08 17:08:34 | Raporteaza
E trist daca a declarat asta. Pana la urma si pt mine ordinea e Base, Crin, Geoana; pt ca vreau oameni cat de cat rationali in fruntea tarii. In 2000 chiar l-am votat pe Ilici in turul 2 ca nu cumva sa iasa fanaticul, cu toata antipatia pe care i-o purtam bunicutei… Trist. Acum s-ar putea sa ma razgandesc: Base, Geoana, Crin…
2009-11-08 17:11:08 | Raporteaza
@vercix
Respect, dar la mine nu-i asta. Nici cealalta.
2009-11-08 17:13:47 | Raporteaza
@nicole,
Sinistra, deci eficienta. Ai reusit sa deturnezi seria neagra a experimentelor cu portocalii.
2009-11-08 17:32:31 | Raporteaza
Dle Lucescu, nici mie nu-mi place mai deloc de Basescu, si nici nu cred ca a facut prea multe lucruri extraordinare in cei 5 ani pe care i-a avut.
Initial nici nu vroiam sa ma duc la vot, pentru ca nu consideram ca e cineva care sa merite votul meu.
Am sa ma duc totusi sa-l mai votez odata pe basescu, pentru ca sunt dezgustat de mizeria care se revarsa pe ecrane si in media la adresa lui, din partea unora care nu sunt cu nimic mai buni.
2009-11-08 17:36:43 | Raporteaza
ba ramstein bati campii. ce lupta e intre pd-l si pnl pentru ocuparea dreptei politice?pnl-ul a pierdut lupta din momentul in care tariceanu l-a tradat pe basescu in interesul prietenului patriciu.in 2004 cand s-a format alianta D.A pnl-ul era dublu fata de pd.dupa 4 ani de guvernare pnl-ista si cu 3 miliarde euro in campania electorala din 2008..( impartiti cu psd-ul care i-a sustinut au luat jumatate sub pd-l.cu jocurile actuale ale lui crin cat crezi ca va mai lua pnl-ul la viitoarele alegeri?crin va fi groparul pnl-ului. lumea s-a radicalizat..stanga psd-ul; dreapta pd-l-ul. mogulii vantu, voiculescu si patriciu cu psd-ul care-i poate scapa de puscarie si pierderea averilor..s-au lamurit ca pnl-ul si crin nu-i poate scapa.se vede de la distanta ca patriciu l-a lucrat pe crin.electoratul pnl-ist s-a cam lamurit cu cine sunt si ce vor liderii lor: crin patriciu tariceanu..
2009-11-08 18:00:36 | Raporteaza
Antonescu a zis ce gandesc destui; intr-o confruntare O piatra vs Basescu, votez piatra cu suprema convingere
2009-11-08 18:19:23 | Raporteaza
@rony9 orice piatra este la origine tot bolovan!Votare placuta!
2009-11-08 18:48:03 | Raporteaza
@Pavel
) Intr-un fel e, in altul nu e. Adica e ca aporia lui Parvenide cinciul si idealistul adresata lui insusi pe care am invetat-o eu mai demult si care, evident, consta intr-o intrebare retorica fara raspuns
)
Ea suna asa:”E bine pentru mine, singurul destept de pe lumea asta, ca restul lumii e formata doar din prosti?”
Iata si raspunsurile posibile, pe care Parvenide a refuzat sa si le dea:
1) Da, fiindca nu e deloc rau sa fii singurul destept
intre toti prostii
2) Nu, fiindca daca sint singurul destept intre toti prostii, n-am cu cine sta de vorba si o sa mor trist si singur.
PS Sa nu-mi atragi atentia ca n-am scris corect Parmenide, dar chiar, pe bune, Parvenide e altul, face parte dintr-o alta filosofie antica.:))
2009-11-08 19:01:27 | Raporteaza
@Pavel
aaa, pe bune, o sa pun maine pe blog aporia lui Parvenide cinicu si idealistul. ca uitasem de ea. O gasii cu prilejul acesta prin minte ca prin pod.
cordial
A
2009-11-08 19:04:53 | Raporteaza
Asta va place, domnule Lucescu?
Ludovic Orban, prim-vicepreşedinte PNL, a declarat că actualul preşedinte este votat de alcoolici, ţigani şi probabil de prostituate.
“Eu aş rezuma aşa: cine votea- ză cu Băsescu, alcoolici, ţiganii (…) prostituatele, probabil, deşi mă îndoiesc că prostituatele vor vota cu Băsescu, având în vedere cum arată (şeful statului, n.r.)”, a declarat Orban.
2009-11-08 19:05:50 | Raporteaza
@alin ionescu,
bine ca esti tu destept!
2009-11-08 19:49:22 | Raporteaza
@Nicole
Ba bine ca esti tu desteapta:)) Am 1-o. E rindul tau.
2009-11-08 20:02:50 | Raporteaza
Te-ai crucit? Tu?
Tu, cel care ai afirmat azi la RTV că Traian Băsescu are o “problemă psihică” pentru că n-a vrut să-l “confrunte” pe Dinescu?
După ce Dinescu îl “confruntă” în fiecare seară la iRealitatea TV?
Tu chiar nu te vezi ce neruşinat eşti?
2009-11-08 20:19:55 | Raporteaza
In aceeasi emisiune a postului din trustul la care lucrati si Dvs., Crin a comparat nonsalant, Revista 22 cu Romania Mare. Va rog, acordati-va 20 de secunde sa-i auziti aberatia calomnioasa, rostita clar si raspicat.
Aici, minutul 38:45: realitatea.net/../
2009-11-08 22:31:39 | Raporteaza
realitatea.net/../
dl lucescu de ce nu se comenteaza aceasta declaratie a lui orban pe realitatea tv?
2009-11-09 07:56:38 | Raporteaza
[...] Geoana, pas. Nu ma inspira cu nimic, deci pentru mine nu-i un lider. Cu Crin m-am cam lamurit. Vezi aici. Cu Oprescu, imi pare rau. Sa faca intai ceva ca primar si apoi mai vedem. Cu Vadim sau Becali, [...]
2009-11-09 08:37:36 | Raporteaza
Pai voi nu va vedeti mah in oglinda ca amandoi aveti moace de prostanaci nu numai creer de gaina!
Iar in Scoala daca nu erati niste nulitati si repetenti nu ajungeati slugi la mogulii infractori si sa-l pupati in fund pe Prostanac alaturi de altii ca voi : Ursu, Buscu….
Bine ca va trimiteti comentarii unii la altii!
Acum doi ani spuneam ca 80% dintre comentariile la articolele din presa vin de la asa zisii “ziarisi”, uite ca acum confirmati ca asa este!
2009-11-09 08:38:34 | Raporteaza
confruntarea dintre Crin si Basescu este una dura deacere Base recurge la orice mijloc ca sa obtina din nou candidatura..Antonescu este un altfel de presedinte..!!!
2009-11-09 10:03:34 | Raporteaza
Crin Antonescu este un adversar puternic care o sa intre in turul doi,eu ii acord votul meu.
2009-11-09 10:04:52 | Raporteaza
Crin este singurul care a venit cu solutii..acesta este singurul care poate scoate romania din criza.
2009-11-09 10:06:03 | Raporteaza
Basescu este obsedat de putere,se comporta nu ca un sef de stat ci ca un sef de trib-tribul EBA-ElenaUdrea -PD-l.
2009-11-09 10:07:41 | Raporteaza
Crin vrea sa reduca taxele si impozitele pentru cresterea veniturilor populatiei si reluarea cresterii economice:
-scaderea TVA la 15%
-scadera cotei unice de impozitare la 10%
-scaderea contributiilor sociale cu pana la 50%
2009-11-09 10:10:49 | Raporteaza
Antonescu doreste stimularea investitiilor pentru crearea de noi locuri de munca:
-scutirea de impozit pe profitil revinvestit a firmelor care creaza noi locuri de munca.
2009-11-09 10:13:23 | Raporteaza
Eu votez Crin Antonescu…Voteaza si u Crin Antonescu!
2009-11-09 10:14:27 | Raporteaza
Ei bine, fata de Crin Antonescu, Base a facut pierduti banii de la FMI, MTS, si Ministerul Turismului. Pe langa, ceilalti candidati, Crin Antonescu, este un fel de sfant.
2009-11-09 11:30:57 | Raporteaza
Eu votez Crin pentru sinceritate,pentru dezinvoltura,pentru taria de caracter si pentru responsabilitate.Si in primul rand pentru bun simt…
2009-11-09 12:51:00 | Raporteaza
Crin Antonescu este singurul candidat la preşedenţie care are soluţii pentru problemele României. Votez Crin Antonescu!
2009-11-09 13:50:14 | Raporteaza
Nu au ce sa ii reproseze lui Crin tot cauta si se leaga de lucruri nesemnificative dar degeaba Crin tot o sa castige alegerile.
Votati Crin!
2009-11-09 15:36:52 | Raporteaza
E foarte usor sa alegem din niste vorbe exact ceea ce ne intereseaza! Eu, personal consider ca Antonescu reprezinta cea mai mare sansa pentru a scapa de dictatura pe care o promoveaza Basescu! Si asa este.. oricine in afara de Basescu – nimeni nu poate fi mai rau conducator decat actualul presedinte – Imaginati-va – omul si-a promovat copilul facandu-l euro-parlamentar! Motive in plus, nu-i asa? De-asta votam Antonescu…
2009-11-09 18:58:37 | Raporteaza
@liviu
Crinutz si-a promovat nefasta impunand-o a doua oara pe loc eligibil la europarlamentare. Daniel Daianu a ramas pe dinafara.
Te rog sa ma lamuresti despre ce dictatura e vorba. Cunosti sensul cuvantului dictatura?
Semnat,
Un tigan alcoolic.
2009-11-09 19:11:41 | Raporteaza
Nu va mai cramponati de aceasta afirmatie.Bineinteles ca nu l-ar vota pe vadim,acela care au ajuns europarlamentari etc.Vroaia sa sublinieze faptul ca are cuvant si coloana vertebrala.SE dezice de Basescu .Electoratul avea nevoie de o declaratie transanta din partea lui.
2009-11-09 19:39:46 | Raporteaza
@Nu o mai da cotita
Daca spui tu, asa trebuie ca este: nu o da cotita, aici Cr(ET)in este maestru. Taman acu’ insira vorbe goale ce din coada au sa sune, se scuza pentru Orban si da explicatii care arata ca e bun de acrobat. Serios! O coloana vertebrala care urmareste sa produca placere admiratorilor si dureri de cap celor care doresc un fir logic. Discutia transanta nu scuza porumbeii aiurea. Crede-ma, ti-o spune o ex-admiratoare PNL…M-a pierdut in doua lovituri: 1. as vota cu oricine (vai ce minunat si-a incurajat aici electoratul; 2. Scuze care pe undeva lasa impresia ca, totusi, acestea sunt expresii tolerate acolo si idei chiar impartasite…asa ca, semnez:
Tiganca prostituata cu pestele ei betiv (mai nou, de ieri pe la pranzisor)…
2009-11-09 20:37:05 | Raporteaza
o buna alegere crin antonscu!;)
2009-11-11 16:22:07 | Raporteaza