RSS Feed

Mai bine Crin, decât Orban sau Călin

vezi toate articolele de
05 Mar 2010 la 16:17 56 comentarii 1962 vizualizari.

Crin Antonescu are tendinţe dictatoriale, minţile îi sunt înnegurate de ura faţă de Băsescu. Imediat după încheierea primului tur al alegerilor prezidenţiale (la care l-am votat) m-a dezamăgit profund, cu discursul în care acuza mogulii că au măsluit datele exit-pollurilor, când el,d e fapt, trebuia să treacă în turul doi. Nici nu mai vorbesc de tandemul cu Geoană…

Dar, din păcate, nu văd o alternativă mai bună în PNL. Orban este un personaj politic odios. De la declaraţiile despre femeile din politică care sar din pat în pat, la lălăielile şi danţurile la tv, la accidentul de pe trecerea de pietoni şi muşamalizarea acestuia, până la vizita la Băsescu pentru a primi certificat de bună purtare în trafic…Sper, pentru binele PNL-ului, să nu devină preşedintele partidului.

Cataramă, chiar dacă are pe alocuri dreptate, atunci când spune că poate PNL-ul ar trebui să intre la guvernare, pentru că e o perioadă de criză şi ar exista o şansă de a face ceva pozitiv în guvern, nu are fason. Nu leagă coerent vorbele, nu e bun de tv, iar acum PNL-ul trebuie să aibă un vector de imagine.

Deşi nu participă la alegerile pentru funcţia de preşedinte al partidului, Călin Popescu Tăriceanu a făcut senzaţie astăzi cu discursul împotriva lui Crin Antonescu. Da, are dreptate, pe alocuri, dar nu pot să nu îmi amintesc cine a dat în exploatare, pe şest şi în condiţii dezavantajoase statului companiei Sterling exploatarea resurselor din platoul continental al Mării Negre, sau cine spunea, acum un an şi ceva, că criza economică e doar la americani şi pentru noi va fi chiar o oportunitate să ne cumpărăm apartamente ieftine în State, sau cine a crescut salariile angajaţilor de la stat fără să se uite din ce bani…

Să sperăm, deci, că, o dată ales preşedinte al partidului cu un mandat aproape discreţionar, lui Crin Antonescu i se vor dezînceţoşa minţile şi va deveni mai raţional…

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 


56 comments
  • 1

    Ai dreptate cu aprecierile la adresa fiecaruia dintre ei.Din pacate titlul articolului arata doar ca PNL in acest moment nu este un partid eligibil.

    daniela
    2010-03-05 16:27:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    pai aste este adunatura de fripturisti care se cred ca sunt un partid si inca unul liberal, taticul mogul Patriciu a spus ca-l vrea pe Antonescu si asa va sa fie! obsesia Baselu completeaza sau tine locul unei dezbateri coerente de idei politice si asta demonstreaza superficialitatea…si daca totusi il vor vota pe Orbanelul se vor spulbera in deontologia proprie, altfel spus liberalismul va muri eroic…

  • 3

    Si uite-asa ramane PNL cu aceesi tus(h)e,care a devenit rezistenta la orice tratament. :lol:

    Da` nu-i bai,se pare ca-i face bine! :roll:

    iezii_cucuietzi
    2010-03-05 16:37:31 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    Am o nelamurire: pana la ce ora poate TMB sa analizeze si inregistreze modificarea de statut a PNL? Intrebarea e si intr-un articol alui Laurentiu Matei. Pentru ca PNL-ul risca sa se autodesfiinteze.

    legea nr. 14/2003 a partidelor politice:

    “Art. 25.
    (1) Modificarea statutului sau a programului partidului politic poate avea loc in conditiile prevazute de statut.
    (2) Orice modificare se comunica Tribunalului Bucuresti, in termen de 30 de zile de la data adoptarii, cu indeplinirea prevederilor art. 18 alin. (2) si (3). Tribunalul Bucuresti o examineaza potrivit procedurii prevazute la art. 20 si 21.

    Art. 26.
    (1) In cazul in care modificarile nu sunt comunicate conform art. 25 alin. (2) sau daca instanta a respins cererea de incuviintare a modificarii statutului, iar partidul politic in cauza actioneaza in baza statutului modificat, Ministerul Public va solicita Tribunalului Bucuresti incetarea activitatii partidului politic si radierea acestuia din Registrul partidelor politice.”

  • 5

    Prima intrebare care-mi vine in minte: dar alti oameni capabili in PNL nu sunt? Daca nu, e jale mare pentru partidul asta.
    Ai ascultat interviul domnului Djuvara?
    Ba, pardon, oricit de antipatic mi-ar fi: Tariceanu a zis ca nu vor fi bani pentru profesori. Parlamentarii PNL insa au votat “pentru”.

    Florinaa
    2010-03-05 16:40:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    “De la declaraţiile despre femeile din politică care sar din pat în pat”

    Cred ca stii la ce “fufa” se referea, nu?

  • 7

    @Pepi: Hopa! Iaca-ta beleaua… Buuuna intrebarea.

    Florinaa
    2010-03-05 16:42:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    Nu am citit bine,l-ai votat in primul tur pe carpa lui Patriciu, nu ai realizat cat e de gaunos si ahtaiat de putere in acelasi timp!!! Imi pare rau, te credeam mai inteligenta.

    Ham Sterul
    2010-03-05 16:43:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    Daca tot se vorbeste de un vector de imagine, iluzoriu inlocuitor al politicianului profesionist, nu pot sa nu observ ca actualul presedinte al PNL este profesionist numai in emularea solutiei optime. Are capacitatea de a genera si a intretine iluzii printr-un discurs hipnotic potrivit pentru o perceptie de tip feminin orientata in mod natural catre o traire poetica a vietii.
    Evident ca nu este nimic rau aici, dar sint momente cind in locul unui discurs perfect ar fi mai potrivite niste actiuni partial perfecte. Dar faptele nu sint punctul lui forte.
    Din acest punct de vedere PDL poate sa stea linistit.

  • 10

    @Pepi:
    Intrebare … de baraj. Este evident ca PNL-ul va ignora dispozitia legala cu pricina mergand pe principiul ca este un partid … nemuritor, mult prea istoric si important pentru a se supune, alaturi de oricare alta formatiune politica acestor … fleacuri. Ideea ca Ministerul Public va indrazni sa le aplice o prevedere legala este de neconceput pentru o minte exaltata.

    Luminita
    2010-03-05 16:50:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    daca se alege Crin e pierdut partidul. cu salutul lui nazist nu va face nimic. e grandoman si numai gura de el.

    Andrei
    2010-03-05 16:52:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    @Luminita: Asa e,dar chiar ar fi revoltator.
    @iezii_cucuietzi: Numai Tusha? Da’ Gorghiu?

    Florinaa
    2010-03-05 16:55:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    Si daca ramane incremenit in proiect, ce am facut?
    E timpul sa renunte la lozinci si sa anunte proiecte.

    liberalu' cu pumnalu'
    2010-03-05 16:56:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    @Luminita: Nu sunt jurist, dar vad ca in lege scrie “Ministerul Public va solicita” si nu “Ministerul Public poate solicita”. Practic Ministerul Public e obligat sa aplice legea, sau comite si el o ilegalitate…

  • 15

    ANTONESCU S-A MOLIPSIT CU PROSTIA DE LA GEOANA .VORBA MULTA FARA ESENTA LA FEL V-A PATI CA SI ACESTA ,ASTA DACA AJUNGEA PRESEDINTE NU STIA DE UNDE SA-SI IA FUNCTIA ,NU AVEA UN PROGRAM ASA CUM NU ARE NICI CU PNL DOAR SA LUPTE IMPOTRIVA LUI BASESCU ATAT

    mircea ardelean
    2010-03-05 16:57:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    Sincer, ma asteptam la o o analiza mai pertinenta iar chestia cu speranta ma sperie9asa de chichi ca tot nu-i suport pe nici unul) Dar ca, Antonescu isi va reveni, ma-ndoiesc.Il ascult acum si cred ca un mic Hitler incepe sa rasara in el.”Il aveti pe Crin Antonescu, nu-l pierdeti” zice chiar Crin! Sa mori de ras nu alta. Pe asta l-ai votat Laura? Spor la procente in 2012! 30%, cum zice Crin, este perfect realizabil, in minus! Injurati-l pe Basescu ca el l-a ales pe Crin!

  • 17

    @Cris: “bla,bla,bla si vorbe goale,fara continut…ABUREALA!!!”-Tariceanu dixit.O fi Gorghiu?…sau o fi Valeanca?!…ca Norica …NU ARE CUM SA FIE!!!

  • 18

    Sa fim sinceri: PNL inseamna Dinu Patriciu iar congresul expresia vointei sale.

    memento mori
    2010-03-05 17:05:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    @Florinaa: pai,Tusha e pe post de emblema.
    Un mentor cu glas de stentor pentru alinutzele de azi si de maine din PNL. ;)

    uuups!Na,ca era sa scriem “salvati penele” la anti-spam!
    :roll: :roll: :roll:

    iezii_cucuietzi
    2010-03-05 17:08:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    Evrika!
    De fapt Antonescu vrea sa intre la guvernare. Cum? Pai mai intai forteaza Ministerul Public sa desfiinteze PNL… Atunci toti parlamentarii PNL devin independenti si intra sub obladuirea lui Oprea, deci la guvernare! E pe usa din dos, dar asta… scopul scuza mijloacele.

  • 21

    @Pepi: :lol:
    @iezii_cucuietzi: :lol:

    Florinaa
    2010-03-05 17:22:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    ascultam o transmisie audio de la pnl.
    si am ramas usor siderat: PNL va avea 3 presedinti(!!!): unul onorific – Mircea Ionescu Quintus, unul fondator- Radu Campeanu, si al 3-lea, evident, Lili Antonescu.
    PNL va intra, daca nu la guvernare, macar in Guiness Book.

    memento mori
    2010-03-05 17:30:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    c.p.tariceanu a dat legi de mariri de salari in invatamant?!!aha! si te pomenesti ca le-a taiat basescu.nu cumva a fost invers?

  • 24

    @memento mori:Evident, Neagu Djuvara nimic. Doar a vorbit contra lui Ghiocel Antonescu.

    Florinaa
    2010-03-05 17:37:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    Mai bine lipșă toți ăștia de pe liștele celor ț candidați. Șau de fapt nu contează pentru că oricum ășta nu e PNL, ci PȘD aripa Patriciu.

  • 26

    Superbă formularea despre Cataramă, aia cu “nu leagă coerent vorbele”. Despre cât ar avea sau nu dreptate, aici daţi-mi voie să am rezervele mele – parcă prea mulţi acoperiţi din ăştia răsar la suprafaţă în momente cheie şi cu un aer “responsabil” susţin puncte de vedere dragi lui Realesu’. Subscriu la alegerea dvs, cam cu aceleaşi argumente.

  • 27

    Laura,tine-ti vorba!

    gura sparta
    2010-03-05 18:13:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    S-a aprobat Statutul dupa Crin. Pepi, ce ziceai mai devreme?
    Aleg si ei o femeie intr-o functie de conducere, ca tot e saptamina dedicata sexului frumos?

    Florinaa
    2010-03-05 18:15:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    Iuliane,l-ai uitat pe Ciuvica?

    gura sparta
    2010-03-05 18:16:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 30

    @Pepi:
    Sau, altfel spus: daca lucrurile raman neschimbate,adica alegerile au loc dupa noul regulament, in doar cateva zile PNL va oferi adversarilor politici sansa de a cere “incetarea activitatii partidului si radierea din Registru Partidelor Politice”.
    Folosind o lege stramba si argumente cat se poate de legale.
    Nu-mi raspunde;stiu:Basescu e de vina!

  • 31

    @Florinaa: de ce ne jignesti pe toate? unde e sexul frumos?

  • 32

    @ela: Nu ma refeream la Norica. :)

    Florinaa
    2010-03-05 18:23:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    @gura sparta: pai,o sa stam cu urechile ciuvite,diseara.

    O sa ne distram de minune… :lol:

    iezii_cucuietzi
    2010-03-05 18:24:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 34

    @Cris: mai conteaza atata timp cat te consideri inventatorul bunului simt?

    moromete
    2010-03-05 18:40:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    @Laura C….aici vei spune ca sunt misogin desi nu e asa…te apreciez si-ti respect opiniile daca sunt argumentate…dar aici gandesti nu cu creierul cred…te legi de orban care cica a facut nus ce declaratii odioase la adresa unei anumite femei?pai dumneata cate declaratii mai mult sau mai putin odioase faci zilnic pe blog uri la adresa barbatilor?asta daca e sa fim corecti…iar de Tariceanu ca a incheiat contractul cu Sterling?pai el in primul rand e si om de afaceri care se pricepe cred mai bine la economie decat multa lume…dar aici e ca la fotbal…ne dam cu parerea si noi…ca doar toti ne pricepem…Tariceanu e cel mai bun prim ministru pe care l-a avut Romania de dupa revolutie…incercati sa ganditi cu materia cenusie…nu sa va luati dupa toate intoxicatiile PDL ului…moguli si alte tampenii…ai picat si dumneata Laura in plasa lor…ce usor e sa fii manipulata…pacat…

  • 36

    @marco: Tariceanu-om de afaceri,da, dar ca persoana particulara. Ca premier, vedeti cu cine sau in favoarea cui a incheiat contracte.
    Tariceanu, cel mai bun premier dupa 89? Daca era vreun psd-ist pe aici ati fi primit o replica…Acum doua saptamini, la congres, Nastase era cel mai bun. :)

    Florinaa
    2010-03-05 19:05:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 37

    s-ar putea sa ai putintica dreptate, dar cum ramane cu asezatu’ la remorca psd la prezidentiale?

  • 38

    Draga Laura in titlul tau exista dupa parere mea o mare contradictie. Daca citesti lista pe care o va propune Crin Antonescu o sa vezi ca de fapt congresul de maine a ales deja de azi prin sustinerea votului pe liste revenirea la putere a prietenului Tariceanu (!!).
    Argumente: domnulsix.wordp../

  • 39

    M-am uitat atent la privirea lui Crin :este nehalit.Rusine Dinule,chiar asa zgarcit esti?Da-i si lui o statie de benzina cu restaurant si motel anexat.Un mogul e mogul chiar si in izmene.Orban e baiat bun dar canta fals.Nu stie sa conduca pe timp de iarna.CPT e si el baiat bun,dar m-am saturat de el.Nici macar o motocicleta nu stie sa conduca fara sa derapeze.Concluzia mea:nu conteaza cine iese,nu stiu sa conduca.

    vasile_ no_ 5
    2010-03-05 19:38:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 40

    @ Laura & pedelei si pedei paralei
    Cand spui”Crin Antonescu are tendinţe dictatoriale, minţile îi sunt înnegurate de ura faţă de Băsescu.” ma unge pe suflet, il iubesc pe Basescu, chiar daca sunt barbat, dar o vreau si pe Udrea, chiar daca este spurcata la gura, dar nu-l vreau pe Boc pentru ca este omul cu coasa si-mi aduce aminte de aia in negru.
    PNL este un partin legionar si PD este partidul poporului muncitor, asa cum este si fratele lu Basescu si EBA si copilu lu Prigoana.
    Hai la lupta cea mare. Jos Antonescu ca e legionar.
    Te iubesc Basescu chiar daca ai cam chelit!

  • 41

    Hehehe, eram sigur ca or sa sara ca gandacii prostacii pedelisti, de Crin le e teama lor. Vine el maturoiul!

    erikson
    2010-03-05 19:55:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 42

    @FLORINA…un contract se incheie cu avantaje de ambele parti in general…eu asa stiu..si daca e vorba sa vorbim de contracte paguboase putem lua intelegerea facuta de Basescu si Boc cu FMI ul…ceva mai pagubos ca acesta nu s-a facut in ROMANIA…ca noi il platim…toti…si-l vom plati scump…/e punctul lor de vedere…al psd ului ca nastase a fost cel mai bun premier…trebuiau si ei sa se laude cu ceva…dar Nastase nu a fost in mod sigur cel mai prost premier…asta tre sa recunosc si eu…

  • 43

    @dnsoara Jurnalista

    Sau ma rog cum spuneti dvs ca sunteti.

    1. “tendinţe dictatoriale, minţile îi sunt înnegurate de ura faţă de Băsescu.”

    este o perla de “jurnalistica” dati-mi voie sa va spun. Mai nou incepeti cu “concluzia” ? Sau “axioma” tine de valentele de argumentatie asa zis “jurnalistice”? Eu le-as zice “lipsa de argumentatie”.

    2. “De la declaraţiile despre femeile din politică care sar din pat în pat, la lălăielile şi danţurile la tv, la accidentul de pe trecerea de pietoni şi muşamalizarea acestuia,”

    Pai ar trebui sa-l indragiti pe orban in fond se exprima exact in acelasi fel ca si presedintele in exercitiu pe care am inteles ca l-ati si votat in turul II. De ce e asa de “odios”? Sau cumva “consecventa” o fi asa cum spune “zicala” doar o caracteristica a “boului”?
    Iar referitor la “incidentul cu masina” iar am impresia ca nu prea sunteti informata. Ciudat pt o ziarista care doar asta face.

    3. “dar nu pot să nu îmi amintesc cine a dat în exploatare, pe şest şi în condiţii dezavantajoase statului companiei Sterling exploatarea resurselor din platoul continental al Mării Negre, sau cine spunea, acum un an şi ceva, că criza economică e doar la americani şi pentru noi va fi chiar o oportunitate să ne cumpărăm apartamente ieftine în State, sau cine a crescut salariile angajaţilor de la stat fără să se uite din ce bani…”

    a. aia cu exploatarea e din burta sau din nou nu cunoasteti subiectul. Daca vreti “smecheria” cu exploatarea a facut-o stolojan. Romania participa cu bani la cautare si exploatare “fifty fifty” cu strainii si strainii iau 60% ca asa e in tenis). Ce a scos tariceanu a fost modificarea contractului ca Romania sa nu mai investeasca nici un leut si sa ia in functie de marimea zacamintelor intre 3.5 – 13% din BRUT(oare ce o fi aia brut va lasa sa aflati singurica).

    b. Cine spunea asta acum un an? pai basescu si tariceanu. Iar “uitati selectiv” ?

    c. Da intre timp pretul la imobiliare in State a “cazut” de cateva ori. Pt cine avea bani era o afacere.

    d. crescut salariile angajatilor la stat fara sa se uite la bani? Pai ala e tot basecu si compania pestrita pdl + psd. Nu se dadeau ei cu “caramida” in piept ca sunt bani pt cresterea salariilor pt profesori cu 50% si apoi pt cei din sanatate?

    PS. Sunteti sigura ca sunteti jurnalista? Nu nu trebuie sa-mi raspundeti decat daca sunteti sincera.

    Shadow
    2010-03-05 21:39:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 44

    Incep sa fiu ingrijorat.
    E deja al doilea articol de-al tau la care nu am nimic de criticat…

    PS: Ramane PS-ul de la “escroc” :)

  • 45

    @Florinaa: @iezii_cucuietzi:
    Femeile de care pomeniti dv nu vor spune niciodata ca Norvegia are presedinte si e membra UE.

    El Dorado
    2010-03-05 21:41:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 46

    vasile_ no_ 5 !

    Si eu m-am uitat foarte atenta la ….privirea Crinului!
    ,,Nehalit”, zici?
    Nooo !
    Paranoic!
    Neagu Djuvara s-a ,,prins” care este caracterul acestui individ!
    Mult prea tarziu insa.
    Antonescu Crin (?!)….pacaleste intr-o prima faza si asta s-a vazut in decembrie.
    Nu-i mege insa la infinit.
    Cat despre ceilalti…Orban, Tariceanu si alte…Catarame,nimic altceva decat orgolii ranite ce rabufnesc si…..atat!

    Laura C.!
    Ma tem ,de fapt sunt sigura ca, ultima fraza (dorinta?!) din articolul tau ,nu se va indeplini niciodata.
    IMPOSIBIL,crede-ma!

  • 47

    @marco: Pe bune, hai sa ne gindim :cine a fost cel mai slab prim ministru? :)

    Florinaa
    2010-03-05 21:51:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 48

    @Shadow: fii capitanul nostru!

    tzafnosii_de_pe_bloguri
    2010-03-05 21:58:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 49

    Shadow!

    Ca esti partial (ne)informat,asta e clar !
    Si cu Sterlling si cu altele!
    Ma opresc doar la unul din punctele tale si anume :

    ,,d. crescut salariile angajatilor la stat fara sa se uite la bani? Pai ala e tot basecu si compania pestrita pdl + psd. Nu se dadeau ei cu “caramida” in piept ca sunt bani pt cresterea salariilor pt profesori cu 50% si apoi pt cei din sanatate?”

    Ha!
    Zici ca Laura C. este ,,selectiva”???
    Paaai, de ce???
    Tu, cum esti?
    De ce numesti ,,pestrita compania PDL+PSD” (si nu te contrazic)????
    Dar aia din jurul lui Johanes Klaus ….cum era???

    Ce-i ,,mana pe ei in lupta”, daca nu ura furibunda impotriva lui Basescu?
    Uiti ca PDL& PSD s-a format ,,contra naturii”,ce-i drept, din cauza caposeniei si pretentiilor absurde ale ,,marelui” Partid National Liberal care,de pe locul 3, se dorea la guvernare cu Tariceanu prim-ministru???

    P.S…..vorba ta! Nu trebuie sa-mi raspunzi daca nu esti sincer!
    Salutari!

  • 50

    @Catalin: noi ne bucuram de progres. :) :) :)

    PS-cum merg lectiile cu fata?

    iezii_cucuieti
    2010-03-05 22:06:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 51

    @Luana

    Serios eu sunt “partial neinformat”? Cam lipsa la argumente dar merge cu “axioma” dsoarei Laura.

    Ia sa vedem compania din jurul lui Johanes a sustinut cumva ca sunt bani de salarii. Nu ma innebuni. Pestrita da era si aia asa cum pestrita a fost in anii 96 alianta CDR cu pd-ul, asa cum pestrita a fost alianta pnl cu pdl. Pestrite ca la noi.

    Ce spui Luana? Pretentii absurde? Privind reusitele guvernamentale ale lui boc si ale pdl-ului “pretentiile” alea nu mai par asa absurde. Era nevoie de “echilibru”. Toata puterea la basescu a produs ce vezi azi, cand se “ciondaneau” cei doi era mult mai bine.

    Ca vrei tu sa-mi spui ca pdl – psd s-a format din motive de pnl asta da exemplu de “teatru absurd” ca si cel cu “ura”. Luate din “lucrarile congresului” partidului deh(“intelectualii de marca” vroiam sa spun).

    Saltare dsoara avocat al dsoarei Laura.

    PS. Nu am considerat niciodata ca alianta pdl – psd ar fi contra naturii pt ca nici unul din partidele alea nu este de dreapta.

    @tafnosul

    cauta capitani pe la “noua dreapta” sau alte “smecherii” de genul asta.

    Shadow
    2010-03-05 22:54:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 52

    Ati vazut ce fetze facea Antonescu in timpul discursului lui Orban?

    La fiecare trei secunde schimba poza, era surclasat cu fiecare fraza. Crin ganditor, Crin atent, Crin visator, Crin activ. Pacat ca nu era acolo baiatul cu aparatul de fotografiat, fiindca manechinul a pozat cat pentru 1000 de afise.

    Nu mi-a venit sa cred ca votul a fost totusi in favoarea lui Crin. Penelistii au orbit de tot.

    mac gregor
    2010-03-05 23:12:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 53

    @mac gregor: Dinu Patriciu stie…

    val_one
    2010-03-05 23:18:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 54

    Da, aveti dreptate si Dvs…
    Necazul este cã viata/societatea merge în altã directie, iar PNL N-ARE nicio directie. Nemaivorbind de Liberalism

    Borbandieru
    2010-03-06 02:46:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 55

    @Laura C.:”Imediat după încheierea primului tur al alegerilor prezidenţiale (la care l-am votat)…”
    Suntem aproape de 8Martie si trebuie sa ma abtin de a va califica asa cum cred eu pt cele spuse. Ma rezum sa spun ca nu va cred la cele ce afirmati. Cine l-a votat pe Crin Antonescu nu l-a votat apoi pe Basescu. Dar dv vreti sa mascati pupin…. fata de Basescu.
    In finalul articolului sperati sa-l vedeti pe Antonescu mai rational. Credeti ca daca va deveni marioneta lui Basescu, asta l-ar face rational?
    Astept si eu sa-i raspundeti lui Shadow la intrebarea din PS.

    El Dorado
    2010-03-06 03:12:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 56

    ati incercat vreodata sa vi-l imaginati pe Chucky cu o mustata micuta sub nas. L-am vazut intr-un montaj photoshop si ghiciti cu cine semana ca doua picaturi de zvastica?
    Da Crin e poate preferabil lui Orban, dar sa ajunga liberalii sa aleaga intre doua personaje atat de gaunoase si arogante e grav.
    Intre altele, abia astept viitoarele dueluri verbale intre Crinisor si Victoras. Nu stiu de ce, dar am impresia ca numele viitorului presedinte al Romaniei o sa inceapa cu P si o sa se sfarseasca cu a.

    Selena
    2010-03-06 16:46:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!


Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

alegeri alex mazilu antonescu aur basescu Becali blaga blog Blogviu interviu BNR Boc BOR campanie candidatura catalin voicu cluj concert cristian preda criticatac criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu Elena Udrea experiment Facebook film FMI fotbal guvern humanitas Iliescu instantanee internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie Parlamentul European pd-l PDL Plesu pnl Polirom ponta protest psd radu duda riscograma rmgc romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate sondaj steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR uichendist.ro usl Vanghelie Vasile Blaga Videanu

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!