![]() | Mai votati cu cineva?vezi toate articolele de Iulian Leca21 Nov 2009 la 18:48 41 comentarii 774 vizualizari. |
Dupa intalnirea celor trei am ramas cu un gust amar. Mi-am dat seama ca nu mai pot vota pe nimeni din credinta sau pentru ca am fost convins de ideile sale ori de proiecte sau viziuni. As fi vrut sa gasesc alte resurse.
Poate ca Geoana a luat voturi cu soacra’sa pe care nu a dat-o afara din casa, altfel cred ca risca sa fie el dat afara din casa de catre celebra Margareta Costea. Interesant cum a gasit Geoana de cuvinta sa dea exemplu de fapta buna o negatie.
Campion innascut la gafe, Geoana a reusit nereusita. A fost ca si cum ai spune ca cel mai bun si mai frumos lucru pe care nu l-ai facut e ca NU te-ai sinucis. Sau ca nu ti-ai omorat in bataie sotia. Sau ca nu ai divortat. Sau ca nu ai fost un badaran. Unii au vazut in prezenta si prestatia lui Geoana un succes. Daca o compari cu o alta absenta, da, ea este un succes.
O minima inteligenta si decenta a judecatii iti spun ca lipsa de verb, de replica, falsitatea, incordarea, privirea in gol, populismul si repetitiile sacadate ale lectiilor invatate acasa, toate acestea l-au transformat pe Geoana intr-o monstruozitate, intr-un artefact de partid, intr-o alta persoana.
Traian Basescu aproape ca si-a redeschis singur dosarul flota, performanta la care nu m-as fi asteptat din partea comandantului nici mort.
Basescu a vrut sa aduca dovezi si cifre in apararea celor cinci ani, dar a gafat de multe ori, riscand sa ii ia locul “prostanacului” creat de Iliescu. A fost inexact si nu a reusit sa ne convinga ca ceilalti mint. S-a facut de ras in cazul scrisorii legate de retragerea trupelor din Irak si in cazul semnarii legii majorarii salariilor profesorilor. In rest, a avut si el lectii pregatite de acasa.
Crin si-a dus bunul simt in laturi. Exersarea tupeului si arogantei, pe alocuri, ca arma a bunului simt deranjeaza si pe cei mai ingaduitori votanti pe care ii ai. Pe mine unul m-a dezamagit. Gustul amar probabil ca de aici venea.
Dincolo de toate astea, eu stiu cu cine votez. Mi-a mai ramas un singur criteriu, in afara de votul negativ – care, in acest caz, ar insemna o absenta de la vot. Este persoana care MIE mi s-a parut cea mai sincera dintre toti.
PS: Nu uitati doua lucruri. 1. Ce au facut, sau nu, pana acum cei pe care vreti sa ii votati. Nu lasati doar dezbaterea de vineri sa decida votul vostru. 2. Cu cat vom iesi mai putini din case, cu atat mai mult vor decide in locul nostru cei mai prost informati, care vor fi luati si dusi la vot cu autobuzul.


Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1@tamara's nephew: REmus Cernea? Nu de alta,dar aveam mare incredere in el. Zice gura presei ca ar fi fost atras cu un post caldut de secretar de stat.Asta ar fi o dovada ca "exista un Dumnezeu" pe... | ||
| 2Nota 10 autorului ptr. acest articol; e printre cele mai bune articole in româna pe care le-am citit in ultimii ani. Zic asa ca p`aia cu "cel mai bun articol" am impresia ca deja am mai bagat-o, si zic... | ||
| Mihai Goţiu 10684 citiri |
| Cristian Teodorescu 9498 citiri |
| Costi Rogozanu 8833 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4117 citiri |
| Alin Fumurescu 3932 citiri |
| Constantin Creţan 3390 citiri |
| Dorin Tudoran 2866 citiri |
| Dan Duca 2468 citiri |
| Elena Vijulie 2466 citiri |
| Ciprian Şiulea 2297 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61076 citiri |
| Cristian Teodorescu 39838 citiri |
| Costi Rogozanu 38025 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18165 citiri |
| Alin Fumurescu 17838 citiri |
| Viorel Dobran 12304 citiri |
| Dan Duca 11268 citiri |
| Constantin Creţan 11149 citiri |
| Elena Vijulie 9091 citiri |
| Dorin Tudoran 8693 citiri |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Let me guess.. Crin ?
)
2009-11-21 18:53:16 | Raporteaza
Pe toti cei care scriu pe aici si pozeaza in “nehotarati” ii suspectez de nesimtiti (asta ca sa iasa rima
)
2009-11-21 18:58:06 | Raporteaza
prostanacii nu pot decat sa fie sinceri…
2009-11-21 18:59:07 | Raporteaza
bineinteles ca votam!!votam cu cel mai bun nu cu mincinosi,care ne vand abureli ieftine (vezi dl geoana),nu cu oameni fara experienta (app de crinishor)
2009-11-21 19:07:52 | Raporteaza
lectiile le-a avut pregatite de acasa geOana fiica cea mare a lu taica iliescu,numa k lea km tocit si uita la ce rand a ramas
):)):)):))
2009-11-21 19:10:13 | Raporteaza
voi vota pers care merita cel mai mult dintre candidati.pana acum nu avem decat un demagog,unul care nu are nici o treaba cu realitatea,un doctor primar care nu isi mai prinde nasul din urma si un marinar care spre surprinderea tuturor spune lucrurilor pe nume si cu bune si cu rele.momentan basescu nu poate fi invins de nimeni.
2009-11-21 19:10:50 | Raporteaza
Evident ca votez , votez cu cel care m-a impresionat in dezbatere… nu ca altfel n-as vota cu el
) insa mi-a demonstrat inca odata ca-mi merita votul. Voi cu cine votati si de ce?
2009-11-21 19:11:17 | Raporteaza
e dreptul fiecaruia! cred ca ar trebui sa ni-l exercitam cu totii! facand un exercitiu de imaginatie, ne putem gandi ca stam toti acasa si se duc la vot doar alegatorii lui vadim!! asa va convine? sa va vad atunci ca va plangeti mereu de presedinte!! aia ar fi dictatura, nu acum!
2009-11-21 19:12:42 | Raporteaza
basescu s-a dovedit de departe a fi cel mai bun dintre ei…a venit cu realizari concrete din cei 5 ani de presedinte….a fost sigur pe el.bravo base si succes
2009-11-21 19:12:46 | Raporteaza
@sonic. foarte corect. asta ar trebui sa nu uite nimeni. si asa reprezentarea alesilor nostri a fost pana acum, in majoritate, din randul celor mai putin informati care au fost scosi cu autobuzul din case.
2009-11-21 19:16:08 | Raporteaza
Cum adica daca mai votez cu cineva? Multi oameni au murit la revolutie ca noi sa putem vota azi, iar voi ne indemnati sa nu mergem la vot.Eu merg si votez Basescu pentru ca Romania are nevoie de continuarea reformarii unui sistem imbatranit.
2009-11-21 19:17:10 | Raporteaza
In mod cert ca voi vota!!! Insa nu cu cel care mi se pare mai sincer, ci cu cel pe care il consider ca avand competente pentru a face ceva pentru tara asta, o tara cu un Guvern demis de domni sinceri, in plin declin financiar si economic!
2009-11-21 19:19:09 | Raporteaza
Intrebarea asta se potrivea perfect ,acum noua ani cind candida Iliescu si Vadim. Acum e o intrebare absolut stupida.In ultimii 20 de ani e prima oara cind cu adevarat ai de unde sa alegi.Daca mai exista o picatura de bun simt trebuie sa recunoastem asta.
2009-11-21 19:20:41 | Raporteaza
Sincer…da!…o sa merg si o sa votez Basescu. Pentru mine dezbaterea de aseara a fost hotaratoare. Ce a facut Geoana? Ce a zis? NIMIC! Nici macar glumele cu soacra nu i-au iesit. Antonescu? Antonescu din ironii si glume de prost gust nu a iesit? Marinarul insa…a avut un discurs clar…nu s-a eschivat si a raspuns la obiect. A demontrat cu siguranta ca este mai diplomat decat Geoana si cu mai mult bun simt decat Antonescu.
2009-11-21 19:22:59 | Raporteaza
@ liviu.it. ai dreptate. de altfel, textul meu, daca il citesti pana la capat, nici nu spune altceva. totusi, ce le spui celor care au tot fost inselati de 20 de ani, incontinuu, de politicieni? si care si-au pierdut orice speranta in orice politician?
2009-11-21 19:25:20 | Raporteaza
Părerea mea este ca dintre toţi candidaţii,Băsescu merită să fie preşedinte în următorii cinci ani.Crin e pe lângă,Gioana e steril în tot ce spune.Reformarea de care vorbeşte Băsescu ar fi bună dacă ar avea susţinere.Dar atâta timp cât aceste reforme vor lovi în interesele politicienilor sau a clientelii lor,ce ne facem domnilor?
2009-11-21 19:26:24 | Raporteaza
Eu il votez pe cel care a sustinut cel mai mult poporul roman,cel care a stat cel mai mult aproape de el si care din pacate,si-a creat cele mai multe antipatii in cadrul clasei politice.Votez pe cel al carui concept de administrare a tarii a fost acela de modernizare,de reanoire!Votez pentru ca am speranta ca ceva se va schimba,pentru ca ceva trebuie sa se schimbe!Vechea clasa politica trebuie sa dispara si o data cu ea va disparea si mucegaiul si distrugerea provocata de aceasta.Atunci se va ridica o noua generatie de tineri competenti care vor duce aceasta tara catre progres!Iar cel mai aproape de aceasta viziune ramane o guvernare Basescu,sub guvernarea lui tara va prinde forte proaspete de a se reface,de a-si regasi identitatea!
2009-11-21 19:27:51 | Raporteaza
Draga Iulica,
Imi pari a fi in pozitia ingrata a celui care nici usturoi nu mananca, nici gura nu-i miroase. Probabil ca ai incercat cu mult tic-tac… Se da gratis la cantina trustului RC. Si ca sa-ti raspund, da merg la vot si voi vota.
PS: arunca o privire la sondajul facut tot de voi pe net…
2009-11-21 19:43:21 | Raporteaza
DA VOTEZ PE 22 A X A PT O SCHIMBARE
2009-11-21 19:46:37 | Raporteaza
Iulian! In U.S.A politicienii promit “verzi si uscate” de 200 de ani ,e adevarat ca mai sint si promisiuni onorate ,iar cei care mai si trec la fapte de obicei sint realesi.Eu cred ca Basescu a facut mai multe reforme decit ceilalti presedinti ,si pentru asta l-as mai vota odata.In toate tarile politicienii promit multe si fac putine.As putea sa dau si exemplu politica italana care e campioana la promisiuni.
2009-11-21 19:48:20 | Raporteaza
Se pare ca toate comentariile sunt postate de unul sau mai multi PDL-isti de serviciu. Mi-e mila de ei daca dupa 5 ani a ramas atat de limitati. Si eu am votat cu Basescu acum 5 ani, insa nu mai fac gafa asta maine, pentru ca nu mai sunt in situatia de a vota raul cel mai mic. Oricum nici in turul doi nu voi vota cu marinarul.
2009-11-21 19:49:19 | Raporteaza
mie mi se pare ca acum mi e foarte clar cu cine trebuie sa votez!cu TRAIAN BASESCU el a fost singurul care a spus lucruri concrete nu abureli ca geoana si antonescu!!!basescu presedinte
2009-11-21 19:55:24 | Raporteaza
pai adevaru e ca daca stai sa ii iei in parte:geoana un mare nesimtit foloseste texte biblice de care habar nu ar pt a impresiona probabil pe cei batrani care chiar cred in DUMNEZEU,iar antonescu a dat cel mai prost exemplu de moralitate din cate putea sa dea,iar basescu mi s a parut cel mai ok dintre cei trei,sincer pe el o sa l si votez.FELICITARI DL PRESEDINTE
2009-11-21 19:57:50 | Raporteaza
Basescu obosit, probabil lupta cu coruptii si mogulii l-au epuizat:Antonescu artagos,aruncand sageti in dreapta si-n stanga,parand sigur pe el dar transpiratia l-a tradat:
Geoana, avand o eticheta nemeritata,un Crin Antonescu turbat ,un Basescu ranit ,un moderator vizibil antagonist,a facut fata in ciuda tuturor celor care-si dau parerea…de ce este cel mai bun?!…si-a strans partidul in jurul lui in momente grele…intr-un regim BASESCU la care grija primordiala a fost spargerea acesstui partid….a reusit cu taranistii,a reusit cu liberalii dar n-a reusit la Geoana…asta-i realitatea…Geoana invinge…in ciuda liberalilor ,a pedelistilor si ai celor care ne bagau comentarii faustoase pe gat….obisnuiti-va!…
2009-11-21 20:03:38 | Raporteaza
cea mai mare aberatie auzita de la revolutie incoace e aceasta: eu nu ma duc la vot , fiindca…bla,bla,bla… nu exista 2 categorii de genul: 1. oameni care voteaza si 2. oameni care nu voteaza. exista in schimb 2 categorii: votanti activi( cei care voteaza) si 2. votanti pasivi( acestia sunt oameni care nu-s interesati de cine ii conduce , implicit de cine le este influentata viata, votul lor pasiv mergand la cel care castiga) stiti care e culmea ironiei? acesti votanti pasivi sunt cei mai revoltati de cum merg treburile, acestia sunt cei mai nemultumiti de politicienii nostrii; exemplu: ei sunt cei care spun: toti politicienii sunt niste hoti, nesimtiti, idioti, dobitoci; n-am cu cine sa votez. acest votant pasiv e de fapt mai prost si mai inconstient decat ultimul politician din tara asta..PAREREA MEA.
2009-11-21 20:36:38 | Raporteaza
Ma dezamagiti dle Leca cu acest editorial lipsit de substanta si analiza, sincer. Aseara a fost o confruntare intre Geoana si Antonescu, Basescu fiind deja in turul doi si nu vad cum si-a redeschis dosarul cu flota cand a aratat ce el e inchis definitiv, in favoarea lui, chiar a inchis un subiect de barfa politica. Aseara am vazut ca nu-l pot vota pe Geoana care a preluat tema cu religia de la Becali si care are ca prieteni, colegi de partid si superiori oameni ca Vanghelie, Hrebengiuc, Iliescu, Voiculescu sau Vantu. La fel, am vazut un Antonescu fara experienta si substanta care nu are cum sa conduca o tara aflata in criza. Nu sunt PDL-ist cum m-ar putea banui unii, dar ma vad nevoit sa recunosc ca singura solutie buna pentru tara in momentul de fata este Traian Basescu.
2009-11-21 20:50:38 | Raporteaza
@Ion Popescu. ce am vrut sa spun in cazul dosarului flota este ca asa e, aveti dreptate, era inchis de mult si nimeni nu l-a redeschis. antonescu, smecher, la cluj, a aruncat o capcana. se vede ca basescu i-a cazut in plasa din moment ce a luat in serios aluzia. basescu trebuia sa se spuna orice ii venea la gura: o gluma, orice. sau sa o faca pe surdul.
spuneam ca prin seriozitatea cu care a tratat un subiect mort si inchis oficial, tocmai el l-a redeschis in constiinta publicului, prin importanta pe care i-a dat-o dupa momentul cluj. daca s-ar fi facut ca ploua astazi, pariu, nu mai vorbea nimeni despre asta.
2009-11-21 21:00:27 | Raporteaza
Omul simplu nu vede aşa lucrurile.Dacă eşti învinuit şi nu te aperi,vor zice că tăcând şi neaducând dovezi,eşti vinovat.Aducând doveda nevinovăţiei[de câte ori e nevoie]omul simplu asta va întelege:a venit cu documente şi şi-a demonstrat nevinovaţia!Simplu şi la obiect,fără capcane,aluzii,glume.
2009-11-21 21:21:46 | Raporteaza
Normal ca mergem la vot e cea mai importanta dovada a faptului ca noi meritam sa fim bagati in seama si modalitatea prin care ne putem exprima libera alegere pentru care au murit in 89 atatia tineri si parinti. Trebuie sa mergem la vot,altfel ei cei care ne guverneaza isi vor face jocul asa cum vor.Votul nostru conteaza!MERGETI LA VOT SI VOTATI-L PE CEL MAI BUN,CINSTIT SI CAPABIL PRESEDINTE: MIRCEA GEOANA!
2009-11-21 22:20:30 | Raporteaza
Noi tinerii trebuie sa votam cu Antonescu pentru ca ne-am saturat de comunisti.Antonescu are nevoie de foarte putin din partea noastra pentru a ajunge in turul doi.Daca Base si cu Geoana vor sa te fure la sate,noi tinerii sa-i articulam pe 22
Basescu 35,9
Geoana 24,8
ANTONESCU 23,3
Oprescu 7
Vadim Tudor 4
Kelemen Hunor3
Gigi 1
2009-11-22 04:01:58 | Raporteaza
CRED CA LA GARDEROBA PARLAMENTULUI, CAND AU LASAT PALTOANELE SI AU PUS CRAVATELE,, ACESTEA LE-AU FOST SCHIMBATE, ASA CA IN FINAL CRIN S-A TREZIT IN LUPTA CU MOGULII, GEOANA INCEPUSE SA FIE GAMESPRESIDENT IAR BASESCU PROSTANAC LA CUB, CARAND CU EL SI DOSARELE CU CERTIFICATELE SALE DE PROSTANAC.ILIESCULE TOT TU LE-AI FACUT-O.
2009-11-22 04:10:45 | Raporteaza
D-le iulian leca pentru ca titlul articolului e total tendentios si indeamna mascat la absenteism, imi permit sa spun ca meseria de ZIARIST e f grea si nu o pot face cu adevarat decat cei cu personalitate si coloana vertebrala ! Contzinutul articolului (scuze din nou) e plin de “araturi pe miriste” Redeschiderea dosarului flota facuta de Basescu ????? capcana lui antonescu??? Basescu nu a motivat nimic ,nu avea ce sa motiveze !! Basescu risca sa ia locul prostanacului Geoana ?????? Atzi vazut alta emisiune ‘domnule’ iulian leca, sau mai exact facetzi parte din echipa de zgomote Grivco 322!Compasiune !!
p.s. Eram hotarat si inainte de confruntare sa VOTEZ CU BASESCU dar am observat si ca singurul legat de realitate si total competent a fost doar Basescu ! Prostancu’ si Repetentu’ sunt ….aerieni !!La orice capitol,inclusiv la ..diplomatzie !!
2009-11-22 06:53:07 | Raporteaza
Trebuie sa se iasa la vot! Daca orasenii, in special tinerii nu fac acest lucru, ce pretentii sa ai sa poti schimba ceva? Trebuie sa iesim la vot si sa votam un candidat de bun-simt. Crin ANtonescu. Acum avem sansa sa schimbam ceva. Geoana si Basescu ne fura la sate. Nu stati degeaba!
Basescu 35,9
Geoana 24,8
ANTONESCU 23,3
Oprescu 7
Vadim Tudor 4
Kelemen Hunor3
Gigi 1
2009-11-22 09:02:06 | Raporteaza
CRIN ESTE INTRUCHIPAREA UNUI COPIL AJUNS LA PUBERTATEA POLITICA SI UITA CARE I SUNT LIMITELE SI INDATORIRILE SALE..INDATORIRI PE CARE ORICUM SI LE A NEGLIJAT MAI MEREU..CE A FACUT ACEST PERSONAJ PENTRU TARA ASTA??VINE ACUM CU O GROAZA DE MINCIUNI PE CARE NI LE MAI BAGAPE GAT SI INTR UN MOD AGRESIV
2009-11-22 10:00:33 | Raporteaza
DACA L VOTAM PE CHIORUL DE BASE, O VOTAM PE UDREA PREMIER, DACA L VOTAM PE INCOMPETENTUL DE CRIN, NE VOTAM CONDAMNAREA CA STA VA II VA UMPLE BUZUNARELE LU PATRICIU…DACA VOTAM MIRCEA GEOANA..VOTAM LINISTE SI PACE SOCIALA…VOTAM MIRCEA GEOANA,VOTAM ROMANIA DE MAINE CU UN VIITOR MAI BUN.
2009-11-22 10:01:59 | Raporteaza
DOMNUL GEOANA ESTE UN MARE DIPLOMAT ..SI O SA DEA SI IN SEARA ASTA DOVADA CA ARE TACT SI ELEGANTA..CHIORUL DE BASE SI CRIN AU VENIT CU CAMAPANIE AGRESIVA DAR DE FAPT NU AU DECAT DE PIERDUT
2009-11-22 10:03:54 | Raporteaza
E clar ca domnul Geoana si a demonstrate diplomatia si eleganta diplomatica..antonescu incerca sa castige prin duritate, aroganta si agresivitate, darn u cred caasta o sa l duca in turul doi..despre chiorul de basescu nici nu mai are rost sa mai discutam ca e clar ca va iesi la pensie..
2009-11-22 10:05:34 | Raporteaza
DA..INCA MAI VOTEZ PE CINEVA..VOTEZ PE CINEVA DE INCREDERE, VOTEZ PE CINE MERITA, VOTEZ PE CINE SUNT SIGURA CA O SA CASTIGE..VOTEZ MIRCEA GEOANA
2009-11-22 10:08:05 | Raporteaza
cu siguranata ca inca mai votam si trebuie sa mergem sa votam schimbarea cum toti spunem zilele astea..iar pt mine schimbarea este MIRCEA GEOANA..este clar ca Geoana merita si are tote sansele sa castige
2009-11-22 10:13:39 | Raporteaza
Votez cu Crin Antonescu ptr ca este singurul care imi inspira incredere
2009-11-22 19:55:36 | Raporteaza
Vad si oamenii falsitatea si lipsa de bun simt a lui geoana si antonescu….Presedintele merita un nou mandat.
2009-11-23 18:04:19 | Raporteaza