![]() | Manipularea IPP si prostia suspendariivezi toate articolele de Iulian Leca23 Jul 2010 la 09:21 48 comentarii 2059 vizualizari. |
Poporul vrea multe si poate putine. Intrebati-l si veti vedea. Asta a facut si IPP. Vreti sa moara toti politicienii si voi sa conduceti tara? Daaaaa! Vreti sa nu mai fiti saraci si, de maine, sa deveniti proprietari de vile? Va imaginati…
Nu imi place cand se sar etapele. Ca PDL s-a dus la vale e un fapt. Nu aveam nevoie de nici un sondaj pentru a sti asta. Ca Emil Boc este deja istorie – este iarasi un fapt consemnat. La fel si despre motivele caderii libere. NU masurile de austeritate, care fie vorba doar intre noi nici nu au existat, le-au adus acest val de impopularitate, ci PROSTIA si INCOMPETENTA care le-a coordonat actiunile timp de un an si sapte luni.
Cat despre presedinte… ei bine aici e o mica golanie. Se pare ca pe nimeni nu mai intereseaza CUM si DE CE se poate folosi suspendarea lui Traian Basescu. Pentru ca nu mi-ar placea ca unui om cazut, caruia toti prostii si oportunistii ii cara pumni si picioare, sa ii mai dau si eu o piatra in cap, invoc aici ceea ce ar trebui sa nu fie uitat atat de des.
Constitutia Romaniei, articolul 95. …”in cazul savarsirii unor fapte grave prin care incalca prevederile Constitutiei, Presedintele Romaniei poate fi suspendat din functie de Camera Deputatilor si de Senat, in sedinta comuna, cu votul majoritatii deputatilor si senatorilor, dupa consultarea Curtii Constitutionale.”
Porniti de aici orice discutie vreti despre modul in care un popor ar trebui sa se raporteze la conducatorii sai, mai ales in vremuri de criza. Incercati mai bine sa va explicati cum si de ce au reusit ei sa ajunga aici. Cred ca aveti sa va dati cateva raspunsuri ca partasi la fapta lor.


Mihai Goţiu azi la 12:01 |
Mircea Sandu: Acum... o să vedem asta cu băut din iaz...
Dragoș Năstase: Nu... e un pahar de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 16 Feb la 11:11 |
Numărul deceselor în urma hipotermiei este tot mai mare. Autoritățile iau măsuri, Raed Arafat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 16 Feb la 11:07 |
Geamurile fumurii se lasă ireal de încet în jos. Albul zăpezii îmi lovește retina. Îmi [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 16 Feb la 01:43 |
Aveam șase ani când am auzit o teorie frumoasă despre tineri. Cel care mi-a spus-o nu era un [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 15 Feb la 22:15 |
Într-un audiovizual în care ayatolah e Dan Diaconescu iar precursor, mai bretelatul său [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 20:56 |
E şi-n Caţavencii.ro
Fiindcă tot sîntem în criză de prezidenţiabili n-ar fi momentul să [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 17:05 |
Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 Feb la 15:35 |
Se pare că presa a atins limita: fundul lui Boc. Facebookul a ars în flăcări deontologice şi [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 15 Feb la 14:36 |
Coaliţia la guvernare susţine tratatul fiscal european, deşi părerile privind tratatul privind [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 13:29 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Dacă nu s-a dus cu Ponta în America, fiindcă nu ştie engleza, Crin [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 15 Feb la 12:45 |
Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente : 1) [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 15 Feb la 11:22 |
Mihai Răzvan Ungureanu: "Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 09:05 |
Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 Feb la 05:12 |
Celor 300 de candidați tineri şi cu studii în străinătate care aspiră la funcția de consilier [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 23:21 |
... de fiece data cand cred ca mai jos nu se poate cobori, ceva se incapataneaza sa ma convinga de [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 Feb la 23:15 |
Dacă întreaga masă a lui Stamate reuşea să se sprijine pe calcule şi probabilităţi, iată [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 14 Feb la 23:14 |
În ultimele zile, ortacii lui Voronin se plâng pe site-ul grenada.md că poliția a inițiat o [ citeste mai departe ]
Mihai Eminescu 14 Feb la 22:02 |
Iunie 1882
Îngerul meu blond,
Te-aș acoperi toată cu sărutări, cum argintarii îmbracă [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 14 Feb la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 Feb la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 14 Feb la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca 14 Feb la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 14 Feb la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 13 Feb la 18:55 |
Economia Romaniei opereaza intr-o lume aflata in flux in care diferentele si nuantele conteaza. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 13 Feb la 16:38 |
Update. Nu rezist. Am auzit declarația lui MIrcea Toader (PDL): unul [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 13 Feb la 16:21 |
Transmitem alb-negru! De dragul contrastului. De alb se ocupa iarna. De negru...lopetile.
Primul [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 13 Feb la 14:02 |
Am cumpanit mult daca sa public pozitia mea referitor la, de ce falimentul Greciei ar putea sa [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 13 Feb la 07:18 |
Că Victor Ponta își asumă un discurs de învingător anticipat nu ar trebui să deranjeze prea [ citeste mai departe ]
| 1FELICITARI !!! Mi-a plăcut f mult acțiunea. Toată. A fost multă muncă, dar a meritat. MULT SUCCES ÎN CONTINUARE. Apropo de echipa nationala, nu cred ca RMGC va pompa bani în FRF și echipa națională din... | ||
| 2Pacat. Ma bucuram, intr-adevar, daca era vorba de celalalt "Capatos", cu capul spart in zapada.... | ||
| 3@Roby zi sa faci promoroaca la nas,ca nu mai poti de mila celor care au murit! Da' de copiii care mor de foame in Somalia iti pasa? Da' de soarta tablourilor lui Adrian Nastase iti pasa,ca raman orfane... | ||
| 4se vede in ce fel de societate traim. Lucruri fara nicio importanta atrag mii de vizualizari, pe cand faptul ca 86 de oameni au murit din cauza proastei guvernari a celor de la pedele, nu atrage interesul... | ||
| 5Continuarea filmuletului cu Emil Boc gol : w w w .numacalca.ro... | ||
| 6Continuarea filmuletului cu Emil Boc gol : w w w .numacalca.ro... | ||
| Mihai Goţiu 28566 citiri |
| Costi Rogozanu 12038 citiri |
| Ciprian Domnişoru 10145 citiri |
| Cristian Teodorescu 10014 citiri |
| Remus Cernea 5629 citiri |
| Alin Fumurescu 4488 citiri |
| Cristian Bândea 3964 citiri |
| Constantin Creţan 3798 citiri |
| Dan Duca 3789 citiri |
| Dorin Tudoran 3789 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 4 postari |
| Costi Rogozanu 4 postari |
| Lucian Isar 3 postari |
| Constantin Creţan 2 postari |
| Daniel Oanta 2 postari |
| Tudor Darie 2 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Cristian Cojanu 2 postari |
| Mihai Goţiu 119892 citiri |
| Costi Rogozanu 62597 citiri |
| Cristian Teodorescu 50905 citiri |
| Alin Fumurescu 32350 citiri |
| Remus Cernea 22605 citiri |
| Ciprian Domnişoru 20673 citiri |
| Iulian Leca 18674 citiri |
| Dorin Tudoran 17709 citiri |
| Viorel Dobran 17164 citiri |
| Cristian Bândea 13979 citiri |
| Mihai Goţiu 42 postari |
| Costi Rogozanu 27 postari |
| Cristian Teodorescu 27 postari |
| Dorin Tudoran 17 postari |
| Constantin Creţan 11 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Viorel Dobran 10 postari |
| Iulian Leca 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Cristian Bândea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
f bun articolul, este incredibil cat de putin se pune pret pe constitutie si pe principii…vrem sa il dam pe basescu jos cu orice pret pt ca e urat si injura ziaristi…pentru americani constitutia e sfanta, pentru noi e doar ceva ce ne incurca…eu zic ca daca Bin Laden ar fi presedintele ales tot as apara nevoia de a opera in cadrul constitutie… de ce noi romanii avem atata ura pentru respectarea normei si atata dragoste pentru injuratura spontanta?
2010-07-23 09:31:18 | Raporteaza
@leca
pai dictatorul a mai fost suspendat o data si fara avizul ccr.ccr-ul a zis nu.300 de spartani s-au kkt in ea de ccr si l-au suspendat.constitutie?care constitutie?
2010-07-23 09:36:17 | Raporteaza
IPP a facut sondajul pe baza unor intrebari ce erau destinate sa scoata in evidenta cat de slab este guvernul si cat a pierdut PDL-ul. Si daca il suspenda pe Basescu, eu ma mir cu cine il vor inlocui, cu Crin?! care in sondajul PNL el ar iesi presedinte, cu Ponta?! care in sondajul PSD, el ar iesi presedinte. Ar trebui sa avem doi presedinti, 3 parlamentel si alte multe institutii inutile pentru a da prostimi apa morii imaginatiei lor?!
Pur si simplu deja s-a ajuns la ridicol. PDL nu mai iasa si gata. Basescu cand termina mandatul, altul nu mai prinde. Dar, de ce nu s-a pus si intrebarea: ati demite parlamentari care nu va reprezinta niciodata interesele, desi le-ati acordat votul dumneavoastra si doar stau in afara bancilor Parlamentului, incasand sume imense de care nu raspund niciodata, ci din contra, fac tot posibilul sa blocheze trecerea la o transparenta a cheltuielilor facute de ei din bani publici?
Asta ar fi o intrebare corecta si atunci vom vedea cine mai ramane si cu cine vom inlocui.
2010-07-23 09:37:28 | Raporteaza
Licutza, ia d-aici, ca tzi-o fi fiind dor cind totzi muschii creierului te dor: youtube.com/wat../
2010-07-23 09:38:21 | Raporteaza
Mda, cu chestiile astea m-au convins. Ma inscriu in PDL.
2010-07-23 09:41:44 | Raporteaza
Complimente ! Articol bine centrat .Dar eu de cind scriu aici pe site ,va tot intreb “EU CU CINE VOTEZ !? “si eu sunt un cetatean tormentata de 20 de ani de politici excroci ,cretini si nebuni ca nu cunosc interesele unui popor ,doar pe al lor .Si atunci va intreb din nou de ce in loc sa semanati vint ,voi ziaristii puneti-va si cautati acel geniu cinstit de roman care ar face totul ptr. binele tarii.Ori aveti deja cartile facute pentru alti analfabeti si excroci ? Sa tinem cont ca in 400 de ani de la Mihai Viteazul romanii au disparut .
2010-07-23 09:55:13 | Raporteaza
daca trece cumva lehman25 p-aici, aratatzi-i poza asta: beta.neogen.ro/../.
si intrebatzi-l: bai, privire sticloasa, cit de imbecil potzi fa sa te postezi in spatziul public cu copilul in pielea goala? la copilul acela te-ai gindit -, daca se va simtzi rusinat mai tirziu de gestul tau negindit? dar de ce trebuie sa gindeasca un ipochimen ca tine, de la inaltzimea IQ-ului tau de 25 ceva?
2010-07-23 10:01:08 | Raporteaza
DACA E MARTI , E BELGIA ! NU , POATE FI MAI MULT DE ATAT . ALESII POPORULUI COBOARA PRINTRE NOI !
ACUM CAND PD-L TRECE PRIN MOMENTE GRELE II PUTEM AJUTA ,PARTICIPAND CU MIC CU MARE !
“În caz că nu intervine nimic, marţi 27 iulie, la ora 18:00, la sediul Institutului de Studii Populare (Str. Alecu Russo nr. 13-19, Ap. 3, sector 2), Madame Blogary îşi face debutul în industria ceaiului politic. Invitaţi vor fi Cristian Preda şi Sever Voinescu, în colţul portocaliu, şi cititorii Madame Blogary, în celălalt colţ (încă nu i-am găsit culoare). Cei care vor să participe trebuie să trimită un mail de confirmare la mirel@blogary.ro (sînt doar zece locuri de invitaţi).”
Marti e momentul sa le aratam dragostea si atasamentul nostru fata de partidul condus de BETIV !
VA ASTEPT IN NUMAR CAT MAI MARE !
DACA EI NU NE INVITA , NE INVITAM NOI , DOAR II IUBIM !!
2010-07-23 10:30:03 | Raporteaza
@sorin: aveti dreptate cu totii,ceea ce nu stiti este ca :
-un inculpat nu poate candida in USA.
CU BINE SI CU BANI ….
LA VIITOARELE ALEGERI !
PANA ATUNCI SA TRAITI BINE !!!!!!!!!!!!!!!!
MISU
2010-07-23 10:30:51 | Raporteaza
@lehman25: vino tulburat psihic ce esti. ne-am pregatit afisele cu tine si le-am intitulat lectzia de cretinism: beta.neogen.ro/../
2010-07-23 10:37:42 | Raporteaza
@lehman25: Mă, stai dracu’ la un loc, te-ai dilit de tot? Le faci reclamă? Îi faci importanţi? Ai uitat de filmul cu beţivul lovind copilul? Cine a cîştigat atunci? Tot ei. Aşa că mucles!
2010-07-23 10:41:19 | Raporteaza
@lehamite25: Nu vezi ca te ignora, dobitocule? Esti ca aia mici care vor se se bage itr-un joc si nu-i primeste nimeni. Ai ceva de spus sau elucubrezi la nesfarsit?
2010-07-23 11:03:05 | Raporteaza
D-le Leca, ati fost in concediu? Cred ca sunteti foarte relaxat, altfel nu-mi explic nivelul ridicat(pe bune!) al articolului. Nu tu copy/paste, nici un link…, fara 20 Basescu, 30 Boc…
Oau! Ma dezamagiti…
;)
Incepeti sa semanati a jurnalist!
2010-07-23 11:13:41 | Raporteaza
@Plisken: de ce-tzi bagi tu pliskenul unde nu-tzi fierbe oala, jita? tzine-tzi pliskenu-n curul lui Ponta si Antonescu, unde se simte el mai bine.
2010-07-23 11:22:56 | Raporteaza
Foarte simpatic ratinamentul dvs partea cu poporul e manipulabil. Puteati s-o scrieti cu prilejul refernedumului aluia cretinoid de la prezidentiale. E foarte simpatic cum ne trimiteti si la Constitutie si ne indemnati sa ne revizuim comportamentul fatza de autoritate pe timp de criza.
, daca rataoindu-se la CE si la ambasadorii UE, dl Basescu v-a dat senzatia unui individ care se simte incoltit cred ca glumiti.
), intelectualii de acasa tzipand condamnarea comunismului si dandu-se dizidenti intarziati, iar daca nu merge si nu merge d’le, anunatand, ca urmare a unui alt sondaj
cine e raspunzator de moartea familiei Ceausescu, cea crestina. Nostradamus lipseste din toate astea. Dl. Boc nu va avea vacanta, va mai alerga nitzel vara asta pe la Bechtel, pe centura, iar cand va fi huiduit va spune senin ca aia-s lautari platiti. Cum sa-l huidue cineva pe el? Tripleta BVB ne va delecta zilnic cu dferite stari: Berceanu le va vorbi golanilor si va propune negocieri de orice fel, Vdeanu va prelua pantofii cu toc ai dnei Udrea si ne va delecta cu proiecte si solutii de tipul “daca poporul n-are paine sa manance cozonac”, iar pensionarii sa-si puna net de mare viteza, toate prezentate ca idei originale si proprii, asemeni cerutului de fonduri de catre minsitru pt propria persoana privata, iar dl Blaga va veni sa tempereze totul si sa ne anunte ca Romania a depasit planul cincinal la intrarea in spatiul Schengen ca cum asta ar fi un dosar intrat pe agenda MAI cu totul intamplator, nu prin aderarea aia semnata in 2005 de dl Basescu
). Cu legea ANI va fi ca cu salarizarea unica si cu legea invatamantului din vacanta parlamentara trecuta. La sfarsit va iesi altceva
), probabil o OUG pt luna ianuarie. SI in tot acest timp UE se va ramboia la noi, iar preseditnele ne va apara suveranitatea si se va ocupa de munca legala in Apus a cetatenilor Republicii Moldova, ca de drumu’ ala pe care-l viseaza in Retezat sau ca de poltica strategica la Marea neagra,c and altii vorbesc acolo de dezastre ecologice nu strategice
)!
Da’ auziti, autoritatea, ea cum trebuie sa se comporte pe timp de criza? Nu scrie in Constitutie, ci cred in cutumele societatilor normale, carora nu li se servesc crize improvizate si istericale zilnice in loc de proiecte concrete.
Ce faci cand e criza? Zici ca nu-i si ca toti aia d evorbesc sunt tradatorid e tzara? Faci 2 luni legi pe genenunchi astepatnd sa-ti pui prietenii in CC si pana atunci sporovaiesti cate-n luna si in stele, in fiecare zi si anunti glorios ca os a aplici austeritatea… retroactiv? In loc sa incerci sa obtii sprijinul rational al “partenerilor sociali” si politici, aia cu care tu partid politic de guvernamant si presedinte care se identifica cu statul in episoadele logoreic-santajiste ii injuri si-i persiflezi. Va amintiti ultima mineriada, dle Leca? Ce bafta pe noi ca dl Basescu era doar la Transporturi! Eram condusi de-o coalitie care se macina din interior, cu inalta contributie a dlor Basescu berceanu si Stoica printre altii. La momentul cu pritina coaliatia aia mancata din interior si opozitia, da condusa de Iliescu, au aviut nitica minte si s-au inteles. Au convins poporul cel prost pe care din 2004 il manipulam doar cu rahaturi si idei nestrusnice care au doar valoare de cum sa-i tii mintea ocupata bizonului.
Cat despre cum sa dai in cel cazut
Sondajul IPP pare sa vina din aceeasi directie ca referendumul si nu doreste decat sa creeze muult circ, fie si in partidul oranj pt ca eventualele schimbari (poate presedintele va apela la consecventa, iar dl Boc bva spune ca in epoca sa demisia e echivalentul lasitatii, nu al asumarii esecurilor, adevarul e ca delirul neobosit cu care isi expun proiectele cu totii, inclusiv cel in care dau totii exclude orice raspundere exceptand: o sa muriti cu noi de gat. Greseala? Nu exista! Sunt perfecti si spectacolul continua. Ce n-a reusit DD si episodul deshumarii familiei Ceausescu, trebuie sa desavarseasca sondajul IPP. E vara,iar partidul trebuie sa ofere el insusi neste reprezentatii poporului, sa creeze evenimente: Udrea si micul Paris, intelectualii de la Brusel, cum spune dl presedinte,-drepti ca niste agitatori komintenisti deviind spre dreapta
2010-07-23 11:23:20 | Raporteaza
Sondajul e o demonstratie de forta prin care vor sa arate 2 lucruri; 1. ca ei sunt ei mai tari (si au dreptate) si ca incepe jocul in forta.
Caci orice joc in forta incepe prin intimidare (“vezi ce faci ca te putem suspenda oricand !”)
2010-07-23 11:35:16 | Raporteaza
Mai ,dar atata prostie , eu nu am mai vazut

Faptul ca IPP a dat acest sondaj , ar trebuii sa dea de gandit ….
Parerea mea ,este ca se pregateste ceva important sau se doreste crearea unei perdele/petarde care sa distraga atentia !
Basescu nu ar face un sondaj cu intrebarea daca se doreste suspendarea sa …fara sa aiba un motiv
O sa radeti de ipoteza mea , dar eu cred ca Basescu se pregateste sa se retraga de la presedintie in toamna pentru a candida in 2012 la primaria Bucurestiului .
Acum pare haioasa aceasta ipoteza, dar NOUA putere care v-a venii se v-a eroda mult mai repede decat PDL ! De ce? Pentru ca lumea nu v-a mai avea rabdare , sjmecheria cu mostenirea trista …nu mai tine ….lumea o sa doreasca rezultate rapide de la “salvatorii Romaniei ” care acum se bat cu pumnii in piept ca EI sunt solutia Romaniei !!!
PDL nu poate recupera decalajul decat erodand la randul sau oponentii !
Ne asteapta o toamna fierbinte, domnilor !
Have nice day !!!
2010-07-23 11:37:35 | Raporteaza
Abureala. O sa se faca iar de kakao, asa cum s-au facut si prima oara. Nu credeti? Nici prima oara nu credeati…
2010-07-23 11:56:43 | Raporteaza
@giovani 17 – PDL-ul nu-si poate permite sa lase prajitura din mana pentru ca mai sunt stafide in ea. Oamenii aia nu si-au facut inca suma . Si daca ad absurdum cineva ar da jos PDL-ul maine, 6 luni poate sa guverneze fara probleme saltand in fiecare seara cu mascatii , DNA-ul si televiziunile cate un alt PDL-ist care a luat de 10 ori pretul pe bordurile solubile, de 10 ori pretul pe montatul stalpilor, etc. Inca un motiv ca PDL-ul sa nu lase prajitura din mana. Iar legat strict de sondaj, eu nu ma agit. E o tehnica veche. Arunci pe piata un sondaj cu 12% si dupa aia toate celelalte sondaje ies cu procente superioare. Dupa aia vine Basescu la televizor si spune ca vizibila crestere a PDL-ului in sondaje se datoreaza acordului populatiei la masurile indraznete, etc. Si fazanul se uita cu ochi mari la TV si intelege intelepciunea zicalei “si batut si cu banii luati”. Daca smecheria ar durea , probabil toata conducerea PDL plus Basescu ar inghiti algocalmine in continuu.
2010-07-23 12:04:52 | Raporteaza
@nellu: ignori detaliile

Basescu are nevoie sa faca ORDINE in PDL , iar acest lucru nu se poate face din functia de presedinte !
Votarea suspendarii , de catre popor, nu ar mai avea loc pentru ca si-ar da demisia in “5 minute “dupa decizia camerelor reunite , pentru a face economie la buget
Nu se pierde prajitura , cum spui , pentru ca PUTEREA este in primul rand in teritoriu.
PDL ar avea o problema in alegerile locale cu Basescu presedinte si deci ar pierde puterea.
O erodare foarte puternica a oponentilor este singura lor sansa, ca partid, sa nu dispara de pe scena politica . Experienta PNTC CD este inca proaspata, exista strategii care gandesc si pentru viitor .
Pierderea alegerilor locale de catre PDL ar duce la disparitia PDL de pe scena politica !Migratia primarilor este impamantenita in Romania……..
Evident, este o ipoteza de lucru ! EI stiu cel mai bine ce v-or face!
2010-07-23 12:29:31 | Raporteaza
@IL – Cred ca voiai sa spui ca prostii si oportunistii l-au votat pe Basescu — inclusiv matale.
2010-07-23 12:34:30 | Raporteaza
Esti doar o sluga obosita………
Pana cand o sa il mai lingeti fundul lu base……………dupa ce se schimba partidele aflate la putere o sa schimbi si tu fundul de lins….jigodie
2010-07-23 12:34:52 | Raporteaza
Cred ca @nellu a nimerit-o. M-am tot intrebat de ce tocmai IPP, apropiat de PDL/Cotroceni a dat public sondajul asta catastrofal pentru ei? Cand institutele de casa PSD/PNL te dau la 15% tu te ingropi la 12%? De ce? Ca sa iti demobilizezi definitiv activul de partid? Sa le dai aripi opozitiei? Nu intelegeam.
Scenariul lui @nellu poarte fi o explicatie coerenta. Face sens (stiu, e un furculision, dati-ma in judecata…) ca PDL isi coboara singur stacheta acum, cand nu prea are ce pierde, ca sa poata raporta crestere comparativa prin toamna cand va avea nevoie sa supravietuiasca unei motiuni eventual si unei lupte interne. O “crestere” triumfala inapoi la un 17-18% umflat putin, (UNPR la 7% cred ca e o facatura, procentele alea de fapt sunt ale PDL) va servi drept platforma “reformistilor” care, cu Base in frunte vor “curata” si “reinventa” partidul. Lozinca va fi: uite, reforma statului e apreciata – crestem din nou.
Sa ii prostim din nou pe prosti – episodul t’spe. Pariu ca merge si de data asta. Poporul asta o si merita….
2010-07-23 12:38:55 | Raporteaza
Am invins in sondaje iar! Multumesc Mihaela! Ne vedem la Universitate!
Dar de ce PSD e primul si nu da el presedintele? Si cum de baiatul acela care a inceput sa se barbiereasca, Ponta, nu aminteste nimeni de el?
Si daca Antonescu va chiuli de la Cotroceni 350 de zile pe an?
Il rog pe “filosoful” Le(u)ca sa ma desluseasca! Este totusi imaginea viselor erotice ale opozitiei! Este adevarat , putin cam distorsionata dar de, aceasta este proiectia mintii lor! Sa le traiasca !
2010-07-23 13:34:07 | Raporteaza
@sorin: cand o incalca basescu e ok..chiar laudabil. cand o incalca altcineva e oribil. mai citeste caragiale prietene.
2010-07-23 13:45:31 | Raporteaza
Daca Art.95 din Constitutia Romaniei ar fi fost respectat, am fi avut demult pe altcineva in fruntea statului… …dar cum pot sa-l dea jos acei senatori si deputati care sunt acolo datorita lui? Va dati seama ca asta ar insemna sa puna mai presus binele romanilor decat propriul interes?
2010-07-23 14:32:56 | Raporteaza
guvernele nu se schimba dupa sondaje sau preferinte electorale de moment. daca am proceda astfel am avea alegeri anual sau poate chiar la 6 luni. un guvern este mai performant daca este stabil si are continuitate si e consecvent in decizii. toate partidele care au guvernat sau guverneaza pe perioada crizei si-au pierdut din popularitate sau chiar puterea in unele state. priviti schimbarea laburistilor de la putere cu a conservatorilor in UK. priviti schimbarile care s-au produs in Ungaria in cadrul guvernarii. chair daca PDL a scazut in sondaj inn Parlament sunt intr-o alianta majoritara care le da dreptul de a conduce tara.
2010-07-23 14:45:20 | Raporteaza
Referitor la obsesia opozitie fata de Basescu, toti vor sa-l demita dar uita ca presedintele trebuie sa incalce “grav” Constitutia pt a putea fi suspendat. Antipatia fata de Basescu a opozitiei (cat si a celor care posteaza pe aici) a crescut atat de mult incat ei nu mai tin cont de nimic cand propun suspendarea presedintelui. Ei motiveaza ca aceasta suspendare e necesara fiindca e “chior” “a vandut flota” “e malefic” “e dictator” si nici macar nu ridica problema daca presedintele a incalcat intradevar COnstitutia.
Bineinteles ca toti vor striga intr-un cor ca DA, uitand ca presedintele are totusi niste atributii, si ca exerictandu-le pe acestea nu incalca Constitutia.
De altfel la ultima tentativa de suspendare a presedintelui, CCR a dat aviz negativ solicitarii privind suspendarea din functie a presedintelui, dar bineinteles ca majoritatea parlamentara n-a tinut cont de ea, motivand ca e doar consultativa decizia CCR.
2010-07-23 14:58:46 | Raporteaza
SLUGA Goagal – “presedintele trebuie sa incalce “grav” Constitutia pt a putea fi suspendat”
Si mai grav de atat ? Corect , nu se pune daca o incalca din doua in doua zile , trebuie in fiecare zi timp de un an ! E O.K. acum .
2010-07-23 15:16:07 | Raporteaza
@lehman25
daca vrei sa arati ca esti mai mult decat un postac, precizeaza clar articolele din Constitutie incalcate de Base, si CINE a declarat ca le-a incalcat. faptul ca le declari tu, de exemplu, e fix parerea ta personala. egala cu zero in fata mecanismelor de destituire a presedintelui.
cea care are o oarecare insemnatate e decizia Curtii Constitutionale. si pana CC nu decide ca DA, Basescu a incalcat articolele x, y si z, ramane doar parerea ta ca Base face si drege, si nimic mai mult. egala cu zero, dupa cum spuneam.
2010-07-23 15:41:19 | Raporteaza
@lehman25: nu sunt sluga lui Basescu, sunt sluga a ideilor argumentate si probate prin dovezi. Spune-mi te rog incalcarile facute de presedinte in ultmele zile, saptamani, luni. Din ce spui tu , ca incalca COnstitutia de 2-3 ori pe zi m aastept la articole intregi mai mari ca ale lui Gotiu.
2010-07-23 15:43:47 | Raporteaza
Hai, bre Lehmane si 25 de bani, zi o data! Te roaga omu’ si tu taci? Bagi doar fitilu’ si te retragi? Zi, frate!
2010-07-23 16:31:34 | Raporteaza
@dracu
Uite eu spre exemplu consider ca Basescu a incalcat de nenumarate ori articolul din constitutie care prevede ca presedintele nu este membru a unui partid politic. Daca nu in litera cu siguranta in spirit pentru ca, de facto, Basescu e pe fata seful PDL. Poate consideri asta absurd dar, absurd ne-absurd e pana una alta o prevedere a constitutiei. Cand da indicatii PDL si majoritatii parlamentare dar mai ales cand numeste premierul dupa bunul lui plac Basescu actioneaza POLITIC, in contradictie cu rolul APOLITIC, deasupra partidelor pe care i-l rezerva constitutia.
Asta e parerea mea. Pana la urma nici ea, nici cea a CCR nu conteaza. Conteaza parerea majoritatii parlamentarilor si a poporului la referendum. Ca cica e democratie….
2010-07-23 16:57:51 | Raporteaza
@momo: Atributiile presedintelui:
1.Investirea Guvernului : potrivit art 85 coroborate cu prevederile art 103 din Constituati, Presedintele Romaniei DESEMNEAZA UN CANDIDAT pt functia de prim ministru si numeste Guvernul pe baza votului de incredere acordat de Parlament.
Concluzia: numeste pe cine vrea daca vrem sa fim corecti si obiectivi pana in maduva oaselor.
2. COnsultarea Guvernului: Presedintele Romaniei poate consulta Guvernul cu privire la probleme urgente si de importanta deosebita.
3. Participarea Presedintelui la sedintele Guvernului : Pres. Romaniei poate lua parte la sedintele Guvernului in care dezbat probleme de interes national privind politica externa, apararea tarii, asigurarea ordinii publice si la cererea prim ministrului in alte situatii.
Concluzie: prin faptul ca Presedintele participa la intalnirile cu Guvernul si la sedintele acestuia, voi trageti concluzii pripite cum ca Presedintele ar fii implicat in partid. De fapt el isi doar exercita drepturile. PDL ar un presedinte de partid in functie cu acte in regula iar prin simpla specula ca e la comanda lui Basescu nu se face dovada a incalcarii Constitutiei.
Altceva?
2010-07-23 17:17:41 | Raporteaza
Cunosc argumentele voastre, nu sunt de acord cu ele.
Nu e simpla “specula” (banuiesc ca te referi la speculatie) atunci cand Basescu se intalneste cu conducerea PDL la Snagov, sa le dea indicatii. Nici cand anunta peste capul primului ministru masuri economice. Economice, nu de politica externa sau apararea tarii.
In ceea ce priveste interpretarea voastra a articolului 85, eu nu sunt de acord cu ea. Nu srie deloc acolo ca presedintele numeste pe cine vrea. Scrie ca numeste candidatul in urma consultarilor. Ori eu consider ca daca presedintele ar respecta obligatia sa constitutionala de a ramane apolitic ar trebui sa numeasca pe cine propun partidele.
Pentru ca daca numeste pe cine vrea el, cum considerati voi ca e constitutional, comite un gest eminamente si profund POLITIC. Practic prin numirea arbitrara a unui prim ministru presedintele forteaza o majoritate parlamentara in favoarea unui partid. Ce poate fi mai politic decat asta? Si asta e in contradictie flagranta cu principiul constitutional care prevede un rol de mediator apolitic pentru presedinte.
2010-07-23 17:40:37 | Raporteaza
@momo #33: Iliescu nu conducea PSD cind era presedinte ?
Si este practic imposibil de realizat o independenta absoluta a presedintelui de partidul care l-a sprijinit sa fie ales. Dupa ceremonia de investire in functie (sau chiar inainte) ar trebui sa i se faca o spalare a creierului ?
2010-07-23 17:42:34 | Raporteaza
@adrian
Poate ca Iliescu conducea PSD, dar nu o facea public si nu depasea anumite limite. Sigur ca un candidat la presidentie nu poate sa isi anuleze simpatille politice dar poate, si constitutia il obliga, sa isi reprime manifestarile publice partizane. Basescu nu si-a reprimat partizanatul politic ba chiar l-a exhibat, atat cu vorba cat si cu fapta. A vorbit si actionat ca sef al PDL nu ca sef al statului. Si nu avea voie.
2010-07-23 17:53:58 | Raporteaza
@momo tu poti sa ai o masina dar e tracuta pe tatal tau. In caz ca se impoziteaza masina se strica sau orice se intampla cu ea, tatal tau raspunde. CIne e trecut in acte acela e proprietarul. Cam asa e si cu PDL, deageaba Base e considerat seful, ca titlul care dovedeste ca nu el e, e la Boc. Ca si la tribunal sau intr-o instanta proba o constituie actul care dovedeste ca Boc e presedintele e cel care conteaza. Si nu, presedintele numeste pe cine vrea pe functia de prim ministru, daca parlamentul nu-l vrea sa-l refuze. Tot despicam firul in 4?
Si tot ce ai spus sunt pareri, nu sunt incalcari ale Constitutiei, nu ne convine? Modificam Constitutia si faacem Republica Prezidentiala…sau Parlamentara, atunci nimeni nu mai are ceva de comentat.
2010-07-23 17:55:20 | Raporteaza
Vad ca nu ne intelegem:
Parerea mea e ca Basescu a incalcat constitutia in felul urmator:
Cand l-a numit premier pe Croitoru in ciuda concluziilor consultarilor cu partidele politice care il voiau in majoritate pe Johannis, a actionat POLITIC si nu ca un mediator neutru. Prin numirea lui Croitoru a favorizat pe fata un partid, PDL, care nu facea parte din coalitia pro-Johannis. Asta Constitutia nu permite.
Eu cred ca supendarea e intemeiata. In rest poporul decide. C-asa e in democratie.
PS Nu te mai ambala, eu unul cred ca Basescu are resurse sa ii mai prosteasca o data pe bizoni si in secret de-abia asteapta sa fie suspendat. Combati in directia gresita….
2010-07-23 18:06:14 | Raporteaza
STIRE DE ULTIMA ORA !
Betivul urmeaza a fi SUSPENDAT !!!! Documentul este depus de cateva zile la Senat ! Motivul , mai conteaza ??
PUSCARIA este mai aproape ca NICIODATA !!!
P.S. V-am spus si v-am tot repetat , GATA , NE AJUNGE cu acest DERBEDEU !
2010-07-23 18:49:58 | Raporteaza
PENTRU SLUGILE PORTOCALII – SCHIMBATI MACAZUL !!!
STIRE DE ULTIMA ORA !!!
METRESA BETIVULUI se pregateste pentru candidatura la primaria Bucurestiului din pozitia de PRESEDINTE U.N.P.R. !!!
2010-07-23 19:29:23 | Raporteaza
@all: eu sunt retardatul din Bucuresti care va tot amenint cu puscaria si il definesc drept betiv pe seful statului. ma gasiti pe Neogen, la adresa indicata la Gotiu de catre @Neogen25. am 95 de kile de prostie macra si ochii tulburi de la gindul care mi se tot invirte prin teasta: ala cu jos Basescu!
2010-07-23 19:44:41 | Raporteaza
@lehman25: Bai, te rog, am inteles, esti…pierdut, scapat, nu stiu nici eu prea bine(daca tu nu te stii, noi ceilalti…), dar sa stii ca stiinta evolueaza si cred ca si pentru cazul tau se va gasi un leac. Nu dispera! Daca postarile tale pe aici te ajuta, te linistesc, noi am inteles, nu ne deranjezi. Suntem alaturi de tine si pentru refacerea ta acceptam sa scrii ce vrei. Uite, poti sa-mi raspunzi ce vrei. Daca stiu ca dupa aceea vei fi mai senin, e ok. Unii strang bani pentru ajutoare, eu incerc sa salvez un om aflat …on om …Ma bucur daca pot sa te ajut.
2010-07-23 20:34:08 | Raporteaza
Cand l-au suspendat pe Basescu in 2007, a fost constitutional? Daca nu, si chiar daca era, pana la urma tot (numai) noi am platit, adica am suportat cheltuiala scrutinului(16 milioane de euro). Bun, il suspenda pe Basescu=16 mil. euro costuri referendum. Alegeri prezidentiale si probabil si parlamentare=aprox 22 mil. euro. Ajung in fruntea tarii cei conform sondajului. Guvern PNL SI PSD+PC.Pe UDMR-isti nu-i mai baga in seama ca nu mai au nevoie de voturile lor si in plus, vor sa rupa Ardealul…Aoleo, dar daca UDMR-istii s-au gandit ca daca pun umarul acum ajung pe afara in urmatoarea legislatura si astfel nu vor vota suspendarea, chiar daca Ardealul ramane tot asa? In fond, lor oricum le este bine, ce mai conteaza unde este HARCOV, daca si o buna parte din Romania este sub controlul lor? Dar sa zicem ca UDMR pune botu’, voteaza suspendarea si, pac, alegeri anticipate! Romania trebuie sa cheltuiasca cel putin 38 mil de euro pentru acest pas.Ce o sa faca viitorul Guvern? O sa repuna ANI in drepturi? UDMR -ul n-o sa rupa ceva din Ardeal? Viitoarea putere o sa readuca Romania in progres? CHSAS-ul va fi luat in seama si Felix va avea o mare dilema? O sa renunte la acordul cu FNI? O sa renunte la politizarea tuturor structurilor statului?
Sa mai continuu?
Mai continuu. Daca tot vor PSD+PC+PNL+UDMR sa ne umple de progres, de ce n-au facut-o atunci cand au mai fost la butoane? De ce sa-i cred ca o vor face acum? Pe cine sa cred?
Toata clasa politica este praf, dar cel putin (nu stiu motivele, pot fi bune, pot ascunde cine stie ce),Basescu si ai lui, in frunte cu Boc sunt pusi sa faca reforma. In fata mea, acesti oameni au circumstante atenuante, fie si pentru ca accepta sa fie balacariti de niste pramatii politice, sa le fie familiile terfelite de aceiasi retarzi, sa-si riste viitorul politic, libertatea sau chiar viata(pentru ca opozantii lor l-au asasinat pe cizmar, asa ca un marinar…). Cati dintre ceilalti sunt in stare sa-si asume aceleasi riscuri? Care dintre ei? Spuneti-mi unul! Macar unul!
Unul singur sa fii fost, eram pentru suspendare, asa insa imi dau seama ca ma cam doare capul cu Basescu & Co., dar daca ma apuc acum sa ma mai si dau cu el de pereti, n-o sa-mi treaca.
Si de-ar fi sa iau in serios sondajul, ma bucur ca in Romania inca mai sunt 17 procente de oameni lucizi!
2010-07-23 21:30:00 | Raporteaza
@Parere: sa vedem… mania persecutiei, teorii conspirationiste, dureri de cap, “pe cine sa cred?”, “Unul! Macar unul!”… cred ca ai nevoie de ajutor.
O gaselnita frecventa si periculoasa a portocaliilor – pentru ca e crezuta de prosti – e “toti sunt la fel”. Nu, nu sunt toti la fel. Astia de acum sunt mult mai hoti pentru ca pe langa lacomie si nesimtire – prezente peste tot in Romania deci si in clasa politica – mai au si o ideologie de import care le spune ca statul este si trebuie sa fie ineficient si risipitor. Si mai are o trasatura neoconservatorismul asta toxic furat de la republicanii actuali din America: minciuna este principalul instrument de guvernare.
Asa se explica prabusirea in sondaje a PDL. Nu e doar o simpla scadere cu cateva procente din cauza masurilor de austeritate, cum ar fi normal. E o prabusire catastrofala, pentru ca oamenii au inteles ca au fost mintiti si ca au luat o teapa cumplita in 2009. Politica lui Basescu/Boc in 2009 si anul asta a fost de a tinti pe rand cate o categorie sociala sau profesionala pe care sa dea vina si sa-i taie veniturile. Intai au fost cei cu cumul de pensie si salariu, dupa aia privatii (prin impozitul minim, ca sunt “firme fantoma”), dupa aia bugetarii, somerii, pensionarii, acum vin din nou privatii… Minciuna este principalul instrument de guvernare.
Singurul refugiu al portocaliilor ramane sa zica “toti sunt la fel”, pentru ca daca crezi asta nu de mai duci la vot sau votezi aiurea. Recuperarea celor inselati e imposibila, iar daca parlamentul voteaza pentru suspendare atunci marinarul pleaca acasa.
2010-07-24 07:14:29 | Raporteaza
@Parere: FIE-TI GURA AURITA !!!Ce frumoasa veste ,ARDEALUL liber de murdarii si jegosi din toate partile Romaniei. AUTONOMIE ARDEALULUI !bucurestiul este al armenilor si a tatarilor.
2010-07-24 09:36:20 | Raporteaza
@Parere:
Un typo de milioane: ” O sa renunte la acordul cu FNI?” Nuuu.
2010-07-24 10:55:13 | Raporteaza
@cristi: Bai inteligentule, ma doare undeva daca astia sunt sau nu mai hoti, mai smecheri ca ailalti, cert este ca n-avem in partea ailalta unul mai de soi, ca sa ne ducem dupa el, asta e. Da tu exemplu zis de Parere ala, si te cred. Astia de mi arata la teveu sunt niste pacalici. Mai bine prost, decat fraierit de papagali.E treaba ta mosule!
2010-07-24 17:25:13 | Raporteaza