![]() | Mergeti la vot!vezi toate articolele de Cristian Pătrășconiu22 Nov 2009 la 06:57 48 comentarii 441 vizualizari. |
Cred ca trebuie sa mergem la vot si asa, cum sa spun, sisific. In ciuda, in contra unei anumite lehamite!
Atunci cind am putut sa o fac, nu am refuzat, la nici un scrutin, votul.
Cred ca e important sa fiu acolo, sa fiti acolo! Aveti puterea asta, chiar daca sint unii interesati care va spun ca nu conteaza cine voteaza, ci conteaza cine numara.
Atentie: va invit sa mergeti la vot! Nu va spun cu cine sa votati!
P.S. Azi merg la vot pentru prezidentiale, in premiera, cei care s-au nascut in libertate, dupa 22 decembrie 1989.


Mihai Goţiu azi la 12:01 |
Mircea Sandu: Acum... o să vedem asta cu băut din iaz...
Dragoș Năstase: Nu... e un pahar de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 16 Feb la 11:11 |
Numărul deceselor în urma hipotermiei este tot mai mare. Autoritățile iau măsuri, Raed Arafat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 16 Feb la 11:07 |
Geamurile fumurii se lasă ireal de încet în jos. Albul zăpezii îmi lovește retina. Îmi [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 16 Feb la 01:43 |
Aveam șase ani când am auzit o teorie frumoasă despre tineri. Cel care mi-a spus-o nu era un [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 15 Feb la 22:15 |
Într-un audiovizual în care ayatolah e Dan Diaconescu iar precursor, mai bretelatul său [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 20:56 |
E şi-n Caţavencii.ro
Fiindcă tot sîntem în criză de prezidenţiabili n-ar fi momentul să [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 17:05 |
Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 Feb la 15:35 |
Se pare că presa a atins limita: fundul lui Boc. Facebookul a ars în flăcări deontologice şi [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 15 Feb la 14:36 |
Coaliţia la guvernare susţine tratatul fiscal european, deşi părerile privind tratatul privind [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 13:29 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Dacă nu s-a dus cu Ponta în America, fiindcă nu ştie engleza, Crin [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 15 Feb la 12:45 |
Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente : 1) [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 15 Feb la 11:22 |
Mihai Răzvan Ungureanu: "Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 09:05 |
Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 Feb la 05:12 |
Celor 300 de candidați tineri şi cu studii în străinătate care aspiră la funcția de consilier [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 23:21 |
... de fiece data cand cred ca mai jos nu se poate cobori, ceva se incapataneaza sa ma convinga de [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 Feb la 23:15 |
Dacă întreaga masă a lui Stamate reuşea să se sprijine pe calcule şi probabilităţi, iată [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 14 Feb la 23:14 |
În ultimele zile, ortacii lui Voronin se plâng pe site-ul grenada.md că poliția a inițiat o [ citeste mai departe ]
Mihai Eminescu 14 Feb la 22:02 |
Iunie 1882
Îngerul meu blond,
Te-aș acoperi toată cu sărutări, cum argintarii îmbracă [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 14 Feb la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 Feb la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 14 Feb la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca 14 Feb la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 14 Feb la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 13 Feb la 18:55 |
Economia Romaniei opereaza intr-o lume aflata in flux in care diferentele si nuantele conteaza. [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 13 Feb la 16:38 |
Update. Nu rezist. Am auzit declarația lui MIrcea Toader (PDL): unul [ citeste mai departe ]
Bogdan Ciuclaru 13 Feb la 16:21 |
Transmitem alb-negru! De dragul contrastului. De alb se ocupa iarna. De negru...lopetile.
Primul [ citeste mai departe ]
Ionel Blănculescu 13 Feb la 14:02 |
Am cumpanit mult daca sa public pozitia mea referitor la, de ce falimentul Greciei ar putea sa [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 13 Feb la 07:18 |
Că Victor Ponta își asumă un discurs de învingător anticipat nu ar trebui să deranjeze prea [ citeste mai departe ]
| 1Bravoooooooo! Nu am cuvinte sa laud intreaga echipa pentru acest rezultat. Sa speram ca vor mai urma astfel de episoade :) Trebuie demascati cat mai multi dintre oamenii lipsiti de coloana vertebrala... | ||
| 2Domnul Gotiu, pe fond nu este nicio lovitura. Mircea Sandu n-a facut altceva decat orice alt vanzator (de orice) ar face. Sa fie atent la solicitarile "clientului" si sa ceara un pret pentru acestea. Sau... | ||
| 3poi si a fost inainta parchetului aceasta inregistrare??? se vreo masura sau aici e tot Romania...... | ||
| 4mergem ,mergem inainte domnul sandu presedinte.... chiar de ninge ori de ploua i se rupe ...tot in doua... | ||
| 5@No more ACTA for me, thank you! | Pagina lui Dragos Stanca. Ia uite ce i-a raspuns @Goth lui Radu Neagu. @Goth Beeton! Esti mare!... | ||
| 6@araders: nu basescu se pronunta in legatura cu proiectul de la Rosia Montana, el doar a vorbit. De pronuntat se pronunta cei de la Ministerul Mediului, de fapt de la o comisie de specialitate de la Minister,... | ||
| Mihai Goţiu 26296 citiri |
| Costi Rogozanu 11897 citiri |
| Cristian Teodorescu 9886 citiri |
| Ciprian Domnişoru 8968 citiri |
| Remus Cernea 5555 citiri |
| Alin Fumurescu 4384 citiri |
| Cristian Bândea 3952 citiri |
| Constantin Creţan 3789 citiri |
| Dorin Tudoran 3772 citiri |
| Dan Duca 3761 citiri |
| Mihai Goţiu 8 postari |
| Cristian Teodorescu 4 postari |
| Costi Rogozanu 4 postari |
| Lucian Isar 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Cristian Cojanu 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Constantin Creţan 2 postari |
| Daniel Oanta 2 postari |
| Mihai Goţiu 117622 citiri |
| Costi Rogozanu 62456 citiri |
| Cristian Teodorescu 50777 citiri |
| Alin Fumurescu 32246 citiri |
| Remus Cernea 22531 citiri |
| Ciprian Domnişoru 19496 citiri |
| Iulian Leca 18658 citiri |
| Dorin Tudoran 17692 citiri |
| Viorel Dobran 17130 citiri |
| Cristian Bândea 13967 citiri |
| Mihai Goţiu 42 postari |
| Cristian Teodorescu 27 postari |
| Costi Rogozanu 27 postari |
| Dorin Tudoran 17 postari |
| Constantin Creţan 11 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Iulian Leca 10 postari |
| Viorel Dobran 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Cristian Bândea 7 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Merg, chiar daca nu-mi convine ca mi se baga pe gat o lista pe care se afla (pe locuri eligibile) si persoane care n-au ce cauta la PE (Sebastian Bodu, Dragos Niculescu).
Daniel Funeriu, in schimb, a fost pus pe locul 17.
Merg pt. MM.
2009-06-06 20:04:55 | Raporteaza
Buna seara si buna sa va fie inima!
2009-06-06 20:21:04 | Raporteaza
Si eu merg la vot.Am fost la toate scrutinele.E dreptul meu, si stiu ca un drept e nul daca nu-l exerciti.Si desi pare naivitate, cred ca (si) votul meu conteaza. Mai ales ca atunci cind se anunta rezultatele, stiind ce am votat, stiu si daca-s multi sau putini cei asemeni mie(ei, nu total, doar asa ca optiune de vot).
2009-06-06 20:24:08 | Raporteaza
Nu merg la vot,mi-am rupt mereu mai mult decat 5 min din viata ca sa votez,chiar departe fiind de Romania.Am votat uneori cu entuziasm,alteori raul cel mai mic,de fiecare data-dezamagiri cumplite.Nu am cu cine sa votez,PSD-niciodata,PNL-in actuala formula si cu liderii de azi-nici cu pistolul la tampla,nu doar obligata cum sugereaza d-na Saftoiu,PDL- m-am saturat sa-i votez doar pt ca in randul lor activeaza o mana de politicieni proveniti din randul soc civile si care nu au nici o putere sa schimbe ceva la baza partidului.Baza asta e formata din aceesi mazga din care e formata toata clasa politica romaneasca.Acesti politicieni ar trebui sa-si faca propriul partid,exista un numar urias de alegatori care nu se regasesc niciunde, oameni de afaceri onesti,oameni tacuti ce duc in spate mil de asistati.Romania are urgent nevoie de o revolutie morala,refuz sa cred ca Romania reala e cea prezentata de televiziuni,refuz sa cred ca e formata doar din studenti dispusi sa-si vanda votul,din pomanagii,din otevisi si manelisti.
2009-06-06 20:31:03 | Raporteaza
DA! Am sa merg la vot!
Lovitura din ‘89 a transformat obligativitatea “comunista” a votului in datorie! Si daca inainte de ‘89 din lasitate votul a fost “obligatoriu” macar acum “de buna voie si nesiliti de nimeni” votul nostru sa fie o datorie.
Pentru a avea niste drepturi,mai intii trebuie sa ai niste indatoriri.
Dar prea au avut unii grija “sa ne spele” creierele” si sa ne
induca ideea ca votul fiecaruia dintre noi NU conteaza!
Si acum rid de noi!
Ps:zic si eu nu dau cu parul/este si motivul pentru care as sustine votul = datorie / votul obligatoriu
2009-06-06 20:38:42 | Raporteaza
Hai Romania!
0-1 !
2009-06-06 20:41:30 | Raporteaza
Si eu merg.Dar luni.Sa mi vizez carnetul de somaj.Maine am sa mi plimb cateaua…ca merita saraca, e mult mai umana mai credincioasa si devotata decit…E chiar mai inteligenta decit…
2009-06-06 20:45:15 | Raporteaza
Este o intrebare sau un indemn?
Si cum decidem care-i raul cel mai mic, dupa cum ne sugereaza gazda noastra?
2009-06-06 20:56:17 | Raporteaza
Decide cum votezi
7iunie.wordpres../
2009-06-06 20:58:56 | Raporteaza
Da’ multi is cu vrajeala ca “nu ma regasesc”!Democratia presupune ca unii candideaza si altii voteaza.Nu vreti sa fiti votanti.Candidati voi, atunci.Dar, de astia care parca ar fi perdanti la loto, desi n-au cumparat bilet….
Democratia presupune participare, cu toate ca unii vad ca apreciaza democratia, da’ s-o faca altii.Io’te ca unii voteaza, iese ce vrea muschii lor, si “desteptii” cu printipuri stau pe margine si circotesc.Da’ d.p.d.v. democratic sint niste rebuturi, fiind inutili!
2009-06-06 21:03:44 | Raporteaza
comentam,analizam(nimeni ca noi-georgeta),criticam,din pacate nu invatam de la TM ,MITICA, MAYA,ETC,ajungem unde meritam …..daca intrebi :dece nu mergi la vot??,un raspuns serios nu o sa gasesti. PACAT !
2009-06-06 21:04:44 | Raporteaza
corect! si eu merg! din fericire traiesc in vestul europei si asa am sansa sa votez un partid comunist, ceea ce in RO nu e cazul!
2009-06-06 21:11:27 | Raporteaza
GEORGETA, nu stiu cat de departe esti de RO .-poate fi adevarat sau nu–nu cred ca mai departe si mai demult decat mine,dar nu inteleg ce vrei sa spui cu asta ,ca nu te duci la vot???!!! – EI SI !!!–care e treaba cu cele 5 minute?!?!?
2009-06-06 21:16:51 | Raporteaza
@Filip Mouscad, de ce te dusesi, talimbule, “in vestul Europei”?
De Coreea de nord, n-ai auzit?
Acolo-i plin de comunisti, plus ca alearga “sansele” pe toate drumurile.
De ce sa te chinui in capitalism?!
2009-06-06 21:25:45 | Raporteaza
Ma duc sa votez! Altminteri, m-as simti vinovat fata de mine, in primul rand.
Imi sta pe invers sa tot invoc obositorul si facilul leitmotiv “nu am cu cine”…
2009-06-06 21:29:05 | Raporteaza
Romania tara mea si imi place sa traiesc in ea!
youtube.com/wat../
2009-06-06 21:38:30 | Raporteaza
Gerula
Servus! Ma bucur “sa te vad”!
2009-06-06 21:39:04 | Raporteaza
Buna seara!
Voi merge la vot. Intreaga famlie mergem la vot, impreuna, adica impreuna si cu fiica noastra care nu e deloc majora. De ce? Pentru ca vrem sa dam votul nostru unor oameni valorosi ca Monica Macovei, Cristian Preda, Traian Ungureanu – in care credem. Ne luam fiica – de fapt e un fel de a spune ca o luam noi, ne duce ea pe noi…- pentru ca aceste gesturi fac parte din abc-ul educatiei si a constiintei de sine.
In legatura cu dezbaterea despre votul obligatoriu, la care nu am fost prezenta: Personal consider ca votul obligatoriu ar fi o masura normala intr-o tara ca Romania. A (re)invata drumul pana la sectia de votare este in primul rand o atitudine necesara. A VOTA insa nu presupune a pune stampila obligatoriu pe unul dintre partidele politice din lista. Poti sa votezi in alb de consideri ca niciunul dintre ele nu te reprezinta. ACESTA ar insemna votul DE BLAM, DEZACORDUL cu ceea ce fac partidele politice din Romania.
Refuz sa fac parte dintr-o masa amorfa de asa-zisi protestatari prin absenta, de insi care baga jipanuloca sa plece la o scurta huzureala in vilele lor construite prin furaciune pe vaile patriei.
Si nici n-as putea sa ma-nfrupt la gratare pe malul vreunui rau poluat (sta-v-ar in gat friptanul!) in vreme ce o mana de insi – “nucile tari” ale unor partide imi decid mie si familiei mele viitorul.
Votul meu, asa mic cum este, presupune si un protest in fata mitei electorale, in fatza micilor electorali, in fatza atitudinii josnice de tip Vanghelie&Co.
Este un mod prin care va spun “bai, politicienilor, nu sunt de vanzare, bai! Asa ca bagati de seama!”
E un raspuns si pentru doamna Saftoiu acesta.
2009-06-06 21:39:24 | Raporteaza
Cristian Patrasconiu,
Imi eliberati un mesaj, va rog?
2009-06-06 21:40:29 | Raporteaza
Nimic NU ti se poate lua daca NU consimti!
Avem ceea ce am consimtit!
Schimbarea depinde de noi NU de ei!
Lehamitea,dezgustul si statul pe margine nu folosesc la nimic!
2009-06-06 21:42:37 | Raporteaza
Tara mea strabuna!
youtube.com/wat../
2009-06-06 21:43:42 | Raporteaza
Si eu merg la vot doar ca sa nu iasa EBA.
2009-06-06 21:58:32 | Raporteaza
La Centrul National “Mihai Eminescu”, din Parcul National are loc concertul “Off The Wall – The Spirit Of Pink Floyd”, se pare – cea mai apreciata trupa worldwide care canta piesele Pink Floyd. Este uluitor ce aud de cand am revenit acasa: pe langa o sonorizare de zile mari (care se aude lacrima pana in Mihai Bravu), baietii canta extraordinar (se aud si cele doua tipe din formatie cu niste voci uluitoare), dar ce e cel mai impresionant este vocea PUBLICULUI. Valuri ale corului lor de voci se aud pana la mine in sufragerie. Pare a fi un entuziasm de nedescris si, ce este absolut impresionant – este cum canta publicul toate piesele cap-coada. Aud acum cum trupa multumeste publicului, nu se opreste din a spune “thank you!”
Cand auzi asta, chiar ca te simti in Europa!
Astept sa aud “The Wall” – daca nu cumva cu ea or fi inceput si am pierdut-o…
2009-06-06 22:02:13 | Raporteaza
@maya
Seara buna!
2009-06-06 22:03:06 | Raporteaza
@Gigi,
dar ce dur esti!
2009-06-06 22:03:35 | Raporteaza
Bine, inteleg si accept: majoritatea sint impotriva votului obligatoriu.
Maine ma duc, de bunavoie si nesilit de nimeni (si de nimic), la vot.
2009-06-06 22:05:50 | Raporteaza
Pink Floyd “Shine On You Crazy Diamond”
youtube.com/wat../
Asta se canta acum!
2009-06-06 22:07:28 | Raporteaza
Pink Floyd – Another Brick in the Wall
youtube.com/wat../
They are singing roght now!
Mergeti la vot, copii!
2009-06-06 22:20:00 | Raporteaza
Rusaliile /Grosu Maria
Bărbaţi voinici ca pe la noi
cu-albastre râuri pe cămăşi
brodate fin cu firul roşu
furat din curcubeu
şi galbenul din soare rupt,
şi verdele de prin păduri
cu dragoste de fete adunat,
n-ai să găseşti cât ai umbla,
de-ai colinda şi tot pământul,
decât aici, decât la noi,
în ziua de Rusalii.
E-un obicei din moşi-strămoşi,
e timpul lor, şi vin cântând,
şi-s plini de funde colorate,
şi-s veseli foarte…
şi-s frumoşi.
Copiii-n ceată-i însoţesc,
c-aşa e la căluş!
De îi îmbii numai puţin
o horă şerpuită şi ritmată,
şi are-n frunte un vătaf,
om mândru,
bun la toate şi…
hâtru cum nici că se poate!
E-un obicei vechi la români
ca ei voinicii,
cu pieptul uriaş,
încinşi cu bete de la fete
şi cu pelin
şi usturoi legat la brâu,
cu crucea şi puterea lor
s-alunge-n fiecare an…
“Răul” de pe la noi.
Un gospodar ce se respectă
nu lasă căluşarii
de poarta lui să treacă,
ci îi invită-n bătătură
şi cu rachie îi cinsteşte.
Cu ei în horă-apoi se prinde
şi-şi ia în braţe şi-un nepot
să-l joace în căluş.
Şi e prilej de veselie
şi de uitat a toate cele,
şi râd femei, râd şi bărbaţi,
râde tăcut în barbă un bătrân,
cu gura ştirbă râde o bătrână
ce cruci adânci nu uită
să îşi facă.
Copii zglobii se hârjonesc
şi hora-n joacă de-o încurcă
primesc de la vătaf pedeapsă
o lovitură cu sabie pe spate,
ce vrea să-nsemne
că răul îl alungă!
Apare gospodina mai apoi
cu cozonac,
sau doar gogoşi făcute-n pripă,
cu vinul roşu de la Paşti,
ce-a mai rămas,
şi iată ce frumos se mai petrece
decât aici la noi,
decât… doar la români.
Ei, căluşarii… ce vara o vestesc
decât o dată-n an, pe la Rusalii
ne-nveselesc şi bine-ar fi…
ca “obicei”… să nu dispară!
2009-06-06 22:40:23 | Raporteaza
@all
Noapte buna si ingerasii sa va aiba in paza!
2009-06-06 22:41:09 | Raporteaza
A invins Romania!Un motiv in plus sa merg la vot,chiar daca m-as fi dus oricum.Nu sunt pentru obligativitatea votului,poate in Romania ar fi necesar,nu stiu nu pot analiza asta.Personal ma duc mereu sa votez din pura disciplina personala.Mi se pare absurd ca neexercitandu-ti SINGURUL drept cetatenesc intr-adevar neinterpretabil,sa te plangi dupa aceea cum ca clasa politica ar fi nu stiu cum si ce rau iti merge.Nici nu mai dezvolt,cred ca foarte multi au ajuns sa inteleaga asta.
Deci ma duc la vot,nu pentru MM,TRU,CP,care oricum sunt practic europarlamentari,ci pentru a creste scorul PDL in fata vanghelizatiei.Mie asta mi se pare important.
Imi pare rau de EBA,chiar cred ca ii va reprezenta pe tinerii apartinici daca se va alege.Chiar as fi votat-o.
Asa ca raman pe ideea PDL.Heio.
2009-06-06 22:43:28 | Raporteaza
Nu merg la vot! In mod normal, as fi votat candidatii PDL. Am votat PDL la alegerile parlamentare in speranta unei schimbari in bine si a marginalizarii neo- si criptocomunistilor din PSD. Si cand colo, pe votul meu, PDL mi-a bagat mortu’ inapoi in casa!
Parca n-a fost indeajuns, am descoperit apoi un prim ministru care da dintr-o boacana in alta, ca sa nu spun dintr-o groapa in alta. PDL a supralicitat apoi: l-a numit ministru al finantelor pe capsovanul Pogea, un tip limitat, capos si obtuz, care n-a fost in stare pana acum sa genereze decat manie si proteste.
In plus, ma scarbeste profund campania si sustinerea toantei EBA de catre PDL. Ratata lu’ tata va ajunge la Bruxelles. Fata de candidatura ei, pana si cea a lui Vadim pare una decenta!
Tragand linie si adunand, PDL si-a batut joc de votul meu. Acum e randul meu sa-mi bat joc de PDL.
Cu alte partide nu am de gand sa votez, asa ca stau acasa!
2009-06-06 22:56:44 | Raporteaza
@ gerula
Omule, te salut si te respect! N-ai mai calcat demult pe aici pe blog, fii deci binevenit ca sa mai schimbam opinii si pareri!
2009-06-06 23:00:53 | Raporteaza
@Trahanache
Salutare! Bine ne-am reintalnit!
2009-06-06 23:15:52 | Raporteaza
Ba Voodoo, daca se facu noapte iesi-si tu sa-ti faci ca Carradine un exercitiu de vorbire…
Ba porcule, veti sa nu-ti dau eu sa sugi fo 2, ce-ai ba cu oamenii mortii matii de cretin
2009-06-07 01:17:56 | Raporteaza
Cine spune ca nu se duce la vot atunci cand are optiunea de a o vota pe Monica Macovei se face complice cu toti infractorii care le-au nenorocit vietile, cu felix, cu bombo si cu toata cohorta de securisti mafioti care calaresc Romania. Isi merita soarta.
2009-06-07 01:42:49 | Raporteaza
Elena Basescu la vot cu familia dlui Presedinte.
Reporterii, catre EBA: Cu cine ati votat?
EBA: Am votat pentru MINE.
Reporter: Atat?
EBA: Deocamdata, atat!
Uite, mai, ca n-a gresit. A votat chiar pentru ea.
2009-06-07 08:08:46 | Raporteaza
Postare noua!
2009-06-07 08:29:15 | Raporteaza
CINE NU MERGE LA VOT NU MAI ARE DREPTUL “MORAL” SA INJURE…SA FACA “CIOCU’ MIC”, ACUM SI PINA LA VIITOARELE ALEGERI… AM ZIS!!!
2009-06-07 08:41:53 | Raporteaza
@ cojo
Cand MM intra intr-un partid in care exista corupti, grupuri de interese, mare parte din aura ei se topeste. De ce n-a candidat independent? M-as fi dus sa o votez. Asa ca scuteste-ma de “axiomele” tale!
2009-06-07 11:39:45 | Raporteaza
@ STRAJNIK
“CINE NU MERGE LA VOT NU MAI ARE DREPTUL “MORAL” SA INJURE…SA FACA “CIOCU’ MIC”, ACUM SI PINA LA VIITOARELE ALEGERI… AM ZIS!!!”
Hai lasa-ma! Dupa care lege?
2009-06-07 11:40:58 | Raporteaza
Nu prea conteaza cine numara,intrucat in afara marjei de eroare,voturile vor fi pe bune.Candidatii nostri au facut mult prea multe eforturi sa ne castige simpatia,asa ca exista un loc de invingator,si noi avem puterea de a stabili cine este,asa ca e important sa votam.Eu votez cu Basescu,intrucat oriucm are cele mai mari sorti de izbanda si principiile mele se pliaza pe cele propagate de el!
2009-11-22 07:23:40 | Raporteaza
S-a cam terminat traista cu surprize (fara vreo penibila legatura cu Andreea Marin, Andreea Esca si alte andrele) a basestilor, antonestilor, geoanelor, oprestilor, vadimilor, becalilor, potârcilor, etc. in tarisoara asta de catavenci, farfurizi, trahanachi, tipatesti, branzovenesti, pristandaci, coane zoitice, agamemnoni dandanachi, cetateni turmentati ( personaj colectiv)…care famelia lor de la pasopt incoace da-i si lupta, da-i si lupta…
MISCAREA ROMANIA ALTFEL
tashy.ro/miscar../
2009-11-22 07:44:36 | Raporteaza
Mergeti la vot ! Eu votez Basescu . Voi?
2009-11-22 08:34:34 | Raporteaza
@brain up rain
2009-11-22 09:25:21,
esti dintre cei garantat Vanghelie?
Daca ai auxit de bun simt incearca sa te folosesti de el. Sau iti cer prea mult?
Ceva se intimpla pe blog, au aparut comentarii din vara.
Dar tot mergem la vot. Si cum in 2004 nu am avut alternativa, nu am nici acum.
2009-11-22 09:37:33 | Raporteaza
@victor cu cine te certi?:te pui cu banatu’? faci coment. la postarile ulterioare (apropos de vinzari anterioare)?
“Atentie: va invit sa mergeti la vot! Nu va spun cu cine sa votati!”
Corect.O sa ne spui pe 7 dec ca nasu tau a mirosit vintu’ schimbarii si o sa ne pupi in pi..stil.Pina atunci o sa predice in desertu’ lor “intelectual” fii ploii.
Hai copii imbarbatati-va sinapsele cu brifcor si
tineti-i umbrela “presedintelui”!
2009-11-22 09:58:37 | Raporteaza
@victor cu cine te certi?:te pui cu banatu’? faci coment. la postarile ulterioare (apropos de vinzari anterioare)? ”
brain up rain says at 2009-11-22 09:25:21
Atentie: va invit sa mergeti la vot! Nu va spun cu cine sa votati!” Corect.O sa ne spui pe 7 dec ca nasu tau a mirosit vintu’ schimbarii si o sa ne pupi in pi..stil.Pina atunci o sa predice in desertu’ lor “intelectual” fii ploii. Hai copii imbarbatati-va sinapsele cu brifcor si tineti-i umbrela “presedintelui”!
2009-11-22 10:03:36 | Raporteaza
Domnule Patrasconiu esti atacat!De cine?Au apartut comentariile de la europarlamentare din iunie!Mesajul este de bun simt!Pro Democratia,deja maculata,la referendumul pentru uninominal apledat,prin vocea lui C.Pirvulescu pentru fata morgana:VotulAlB!L-am urmarit,pe TVR international cu cita ardoare justifica necesitatea aplicarii acestui vot.DE BLAM,spune el,pentru toata politica romaneasca!O mare inducere in eroarae!Atita vreme cit el nu este luat in considerare ca statistica OFICIALA,prin prevederilegislative,ce insemnatate poate avea votul in alb?De ce face Pirvulescu acest lucru?Este un indemn de neexprimare a vointei,de anihilare a increderii electorale,in propria sa putere!Imaginati-va puterea romanilor sintetizata prin prezenta masiva la VOT!Nu ar mai fi controlati de partide prin mita sau pur si simplu obedienta!Votati,dragiklor,azi sinteti cei mai puternici,exprimati-va vointa,libera alegere!Nu renuntati,niciodata la drepturile voastre fundamentale!
2009-11-22 12:35:06 | Raporteaza