![]() | Mihaela Geoană i-a mai pus o cocoaşă în cârcă lui Mirceavezi toate articolele de Laura Cernahoschi29 Jan 2010 la 09:55 78 comentarii 5922 vizualizari. |
Eu nu ştiu cu cine ţine doamna Mihaela Geoană, dar parcă face tot posibilul ca să îl înfunde şi mai tare de soţul dumneai. Doamna aceasta are o influenţă greşită asupra şefului Senatului, ce să mai discutăm…Cu flacăra violetă dumneaei a fost cea care a dat din casă că “Mircea a fost atacat energetic”, dumneaei este fiica soacrei lui Geoană care i-a provocat atâtea probleme, dumneai este sora lui Ionuţ Costea, dumneai se ruja în faţa camerelor de luat vederi la confruntare, “Mihaela dragostea mea” i-a adus lui Geoană alte persiflări…Acum, cică dosarul de la ANI ar fi instrumentat tot din cauza unor tranzacţii ale doamnei Geoană, cu un teren, un apartament, dar şi dividende. Suma nu e chiar de ici de colo, ci peste 700.000 de euro. Stau şi mă întreb dacă nu doamna Geoană l-a trimis pe Mircea la Vântu acasă cu o seară înainte de confruntarea electorală…
În orice caz, lăsând gluma deoparte, Mircea Geoană se află în clipa de faţă, probabil, în cel mai dificil moment al carierei sale politice. Riscă să zboare de la vârful partidului (acum mai mult decât niciodată), vechii aliaţi i-au întors spatele, iar justiţia l-a luat în vizor. Ştim deja ce vor striga, însă, Geoană şi ai lui: “Dosariada! A scos PDL-ul dosarele! De-aia au băgat-o în corzi pe madame Plăcintă, ca să nu zicem că se iau doar de noi!”. Ceea ce e cu adevărat interesant, însă, este de ce de-abia acum apare acest dosar. De ce în campania electorală ANI nu a spus nimic despre declaraţia de avere a preşedintelui Senatului?


Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1Extreeeeeeeeeeeeeem de putin convingatoare pledoaria doamnei Vijulie cand e vorba sa explice de ce ceea ce se poate in MBritanie nu se mai poate in România: practic toata explicatia e o retorica tare ridicula... | ||
| 2@tamara's nephew: REmus Cernea? Nu de alta,dar aveam mare incredere in el. Zice gura presei ca ar fi fost atras cu un post caldut de secretar de stat.Asta ar fi o dovada ca "exista un Dumnezeu" pe... | ||
| 3Nota 10 autorului ptr. acest articol; e printre cele mai bune articole in româna pe care le-am citit in ultimii ani. Zic asa ca p`aia cu "cel mai bun articol" am impresia ca deja am mai bagat-o, si zic... | ||
| Mihai Goţiu 10727 citiri |
| Cristian Teodorescu 9509 citiri |
| Costi Rogozanu 8843 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4122 citiri |
| Alin Fumurescu 3935 citiri |
| Constantin Creţan 3390 citiri |
| Dorin Tudoran 2868 citiri |
| Elena Vijulie 2513 citiri |
| Dan Duca 2470 citiri |
| Iulian Leca 2298 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61119 citiri |
| Cristian Teodorescu 39849 citiri |
| Costi Rogozanu 38035 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18170 citiri |
| Alin Fumurescu 17841 citiri |
| Viorel Dobran 12308 citiri |
| Dan Duca 11270 citiri |
| Constantin Creţan 11149 citiri |
| Elena Vijulie 9138 citiri |
| Dorin Tudoran 8695 citiri |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Fiindca DANA-ul a tot dat-o in bara s-a inventat ANI. Dupa ce flacaul de la ANI a fost inregistrat cu SRS la un mic trafic de influenta acum incearca si el sa arate ca ii are la mana pe toti. Scoate in fiecrae zi cate un dosarel, echitabil pentru fiecare partid.
In ritmul asta se va duce totul in derizoriu si isi pot vedea toti de treaba linistiti.
Inca o treaba facuta la misto! domnulsix.wordp../
2010-01-29 10:06:09 | Raporteaza
“Ceea ce e cu adevărat interesant, însă, este de ce de-abia acum apare acest dosar. De ce în campania electorală ANI nu a spus nimic despre declaraţia de avere a preşedintelui Senatului?”
Wow, asta ar mai fi lipsit pt. gasca psd&pnl&comp.de sunet si lumini (zgomot & moguli) ! Atunci sa fi vazut pe la rtv si antene victimizare si dat cu capul de pereti si tocşoaie despre “cum face Traian Basescu dosare politice” !!!
Astept, ‘cu sufletul la gura’ , declaratiile lui Geoana despre si catre “ANI, dragostea mea” !!! Cred ca mai am o bucatica buna de asteptat, ca el reactioneaza mai … greu, ca sa zic asa (si sa ma exprim ‘elegant’ ref. la Geoana, nu precum Iliescu !)
2010-01-29 10:15:04 | Raporteaza
Se cam imput lurcruriile in tara asta. Justita a cam luat-o pe aratura. Pe langa neacrodarea de dreptate domnului Vasile Paraschiv, lipsa de impartialitate in legea pensiilor si mentinerea privilegiilor tocmai celor care au facut torturiile sistemului comunist (ma mira ce ar fi avut Nicolae Steinhardt dezis),incep sa fie scosi politicieni, pe rand, pe ata, la uscat. Cred ca intram intr-o perioada de ambiguitate politica amestecata cu mostenirea socialista, refuzul lustratiei si multe alte umbre ce nu se vor lasa cu lumina pana peste inca vreo 10 ani.
2010-01-29 10:19:00 | Raporteaza
S-au vehiculat mai multe afaceri dubiose in legatura cu sotii Geoana, inclusiv varianta ca ar fi pus deoparte vreo 400.000 de EURO din banii de campanie, pentru “zile negre”.
Cand se vechiculeaza asemenea sume e aproape imposibil sa le treci corect in declaratia de avere. Nu e numai cazul lui Geoana ci a majoritatii politicienilor cu stare (mult mai bogati decat ar fi putut sa rezulte din activitatile economice pe care le-au desfasurat).
Ca ANI e folosit alaturi de celelalte instrumente ale sistemului opresiv, la acte de Politie Politica, e alta poveste.
2010-01-29 10:25:15 | Raporteaza
Adevarul curat este ca “mihaela, dragostea mea” s-a cam saturat de mircica, un om slab fara personalitate, sters, mincinos, care probabil nu e in stare sa se ocupe nici de patul conjugal. Asa ca, doamna de fier, strapunsa de flacara violeta ii da un branci presedintelui de o noapte al Romaniei, se retrage linistita undeva pe o insula a fericirii si isi face fata fotomodeala. Doamne ce de jeguri poleite ne conduc!
2010-01-29 10:28:34 | Raporteaza
“prostanacul familiei” se ascunde ca ultimul las! Cred ca a baut apa dupa nastase. Acum, cel mai bine pentru el ar fi sa se duca in audienta la Basescu, sa-i ceara iertare ptr.mizerile din campanie si sa-i ceara un post de ambasador intr-o tara africana. Oare cata rusine poate suporta un politician roman?”mircica, nici nu stii, cat de mic incep sa fi”
2010-01-29 10:35:43 | Raporteaza
mircica mon amour pe mine ma doare drept in ….Valeeu!Rectific ,NU ma doare.Iar pe doamna ,e clar ca flacara violeta a lovit-o mult inainte de luna decembrie 2009.
2010-01-29 10:37:34 | Raporteaza
Buna dimineata.Evident Geoana va adopta aceeasi “strategie” a prigoanei politice pe care n-a inventat-o el.Iar ANI a pastrat o tacere cel putin ciudata pana dupa alegeri,nu numai in privinta lui Geoana.Se pare ca a inceput sa scoata pe banda rulanta dosare.De ce abia acum?
PS un banc la subiect(tangential,de fapt):
La etajul 6 al unui bloc,un barbat incearca disperat sa arunce o femeie peste balcon.
Multimea adunata in fata blocului:
-Criminalule!Criminalulue!
In sfarsit,barbatul reuseste s-o desprinda pe femeie de pe balustrada balconului,dar ea reuseste sa se agate de
balustrada de la etajul 5.
Multimea:Criminalule!Criminalule!
Barbatul coboara repede la etajul 5,si dupa cateva cateva eforturi disperate,reuseste sa desclesteze mainile femeii
de pe balustrada de care atarna.Femeia cade,iar multimea e in culmea indignarii:
-Criminalul!Criminalul!
Intre timp,barbatul coboara scarile,iese din bloc si trece linistit printre oamenii oripilati.
Unul din multime:
-Ce-ai avut cu biata femeie,asasinule?
Multimea:Criminalule!Criminalule!
La care barbatul:
-Nu va impacientati,era soacra-mea.
Un barbat din multime:
Ati vazut bestia?Ce bine se tinea!
Multimea: Daaaaa!
2010-01-29 10:40:17 | Raporteaza
s-au mai vazut cazuri in care nevestele au avut o influenta nefasta asupra sotilor..
daca era barbat, goana isi da demisia imediat dupa alegeri.
2010-01-29 10:55:05 | Raporteaza
Mare paguba ca nu va mai fi topaila-prostanacul seful psd-ilor. Ia sa ne mai scuteasca pentru ca ne-a ajuns.
2010-01-29 11:01:21 | Raporteaza
ANI e avangarda DNA, după modelul Înaltei Porţi, care trimitea întîi firmanul “Mazil”, şi pe urmă – gealatul.
2010-01-29 11:03:22 | Raporteaza
Femeile te ridica, femeile te coboara…
2010-01-29 11:07:11 | Raporteaza
laura,de ce Mircea Badea face misto de tine tot timpul?Eu zic ca scrii cu destul de mult talent…Iar referitor la d-na Geoana pai hartiile de 500 de euro chiar daca sunt mov pot trece drept violet…sa lasam de la noi..
2010-01-29 11:09:04 | Raporteaza
ACEST DOSAR APARE DOAR ACUM PTR. CA ANI IN TIMPULCAPANIEI ERA CONTROLATA DE PSD SI PNL, ESTE SIMPLU VEZI INTALNIRILE SORIN ROSCA STANESCU IMREUNA CU BOGDAN CHIRIEAC SI SEFUL ANI BOGDAN MACOVEI, IN CARE SE CEREA LUI MACOVEI SA II ATACE PE PDL-ISTI, SAU AI UITAT DOAMNA DE LA VOX PUBLICA??????????????? SCRII INTELIGENT SI IM PLACE AR CAND P UBLICI CEVA SA O FACI DOCUMENTAT SI SA PREZIMTI REALITATEA…GATA AL EGERILE SAU TERMINAT TRUSTUL REALITATEA SI ANTENELE AU PIEDUT CU CAMPANIA LOR ANTI BASESCU INTR-UN MOD PENIBIL SI LAMENTABIL,LA-TI FACUT PE BASE PRESEDINTE PRIN PROMOVAREALA NESFARSIT A MINCIUNII SFRUNTATE POSTUL REALITATEA SI ANTENE O SA TRIMIT UN EMAIL LA PRESEDINTELE BASESCU IN CARE AM SA-L ROG SA VA DECOREZE PE VOI CEI DEL REALITATEA SI ANTENE PT. MARILE SERVICII ADUSE LUI SUPER BASE ZEUS CEL MARE CARE A AJUNS PRESEDINTE DATORITA MINCIUNLOR INIMAGINBILE PE CARE LE PROMOVATI PE REALITATEA COTIDIANUL CARE SUB INTELEAPTA CONDU CERE A LUI NISTORESCU A DISPARUT,ANTENE PRECUM FITZUICA NATIONALA JURNALUL NAIONAL SCANTEIA PSD SI PNL….ASA CA VITEJILOR CIOCU MIC SI TRAIASCA S UUU PERRRR…BASE CEL MARE ZEUSSSSSSSSS
2010-01-29 11:12:58 | Raporteaza
@ Laura Cernahoschi: A mai gasit … loc?
2010-01-29 11:14:48 | Raporteaza
@BASTI: atentie mare la CAPS-a!Cauzeaza grav cand face POC.
2010-01-29 11:16:36 | Raporteaza
[...] PDRTJS_settings_502504_post_1578 = { "id" : "502504", "unique_id" : "wp-post-1578", "title" : "ANI%2C+Dragostea+Mea+%21%21%21", "item_id" : "_post_1578", "permalink" : "http%3A%2F%2Fmihaelaviziteu.wordpress.com%2F2010%2F01%2F29%2Fani-dragostea-mea%2F" } “Eu nu ştiu cu cine ţine doamna Mihaela Geoană, dar parcă face tot posibilul ca să îl înfunde şi mai tare de soţul dumneai. Doamna aceasta are o influenţă greşită asupra şefului Senatului, ce să mai discutăm…Cu flacăra violetă dumneaei a fost cea care a dat din casă că “Mircea a fost atacat energetic”, dumneaei este fiica soacrei lui Geoanăcare i-a provocat atâtea probleme, dumneai se ruja în faţa camerelor deluat vederi la confruntare, “Mihaela dragostea mea” i-a adus lui Geoană alte persiflări…Acum, cică dosarul de la ANI ar fi instrumentat tot dincauza unor tranzacţii ale doamnei Geoană, cu un teren, un apartament,dar şi dividende. Suma nu e chiar de ici de colo, ci peste 700.000 de euro. Stau şi mă întreb dacă nu doamna Geoană l-a trimis pe Mircea la Vântu acasă cu o seară înainte de confruntarea electorală… În orice caz, lăsând gluma deoparte, Mircea Geoană se află în clipa de faţă, probabil, în cel mai dificil moment al carierei sale politice.Riscă să zboare de la vârful partidului (acum mai mult decât niciodată), vechii aliaţi i-au întors spatele, iar justiţia l-a luat în vizor. Ştim deja ce vor striga, însă, Geoană şi ai lui: “Dosariada! A scos PDL-ul dosarele! De-aia au băgat-o în corzi pe madame Plăcintă, ca să nu zicem că se iau doar de noi!”. Ceea ce e cu adevărat interesant,însă, este de ce de-abia acum apare acest dosar. De ce încampania electorală ANI nu a spus nimic despre declaraţia de avere a preşedintelui Senatului?” (‘Mihaela Geoana i-a mai pus o cocoasa in circa lui Mircea’ – Laura Cernahoschi .) [...]
2010-01-29 11:19:10 | Raporteaza
Da, deci domnisoara Laura Cernahusky, s-a rezolvat in sfirsit. Deci de miine, simbata, esti secretar la Ministerul Externelor. Deci sa-ti faci valiza. Deci sa n-o umpli cu prostii.
Deci am primit de la d T. Baconski lista efectelor personale la care trebuie sa te limitezi:
-una pereche bocanci cu toc
-bluza alba de nylon, tip pionier RSR
-cravata pionier RSR cu inel din polimeri
-basca alba
Nu e nevoie de lenjerie intima.
A, si sper ca stii sa inoti in jacuzzi.
Am incredere in tine ca nu vei face de ris colectivul de profesionisti de la vox publica FNI.
Sa traiesc bine cu sanchidusmanul meu Dl Presedinte Ptr Alte Coordonate Istorice!
2010-01-29 11:25:23 | Raporteaza
luni, cel tarziu, vom afla despre alt distins politician ca a facut fals in declaratii,Academia Catavencu gasise cateva sute.
2010-01-29 11:30:02 | Raporteaza
De obicei nevestele pun altceva barbatilor, nu cocoase.Dar in sfirsit.In ce priveste intrebarea (retorica) din finalul articolului raspunsul e simplu: LENE INTELECTUALA SI LENE IN GENERAL. Ati vazut vre-o institutie publica sa functioneze cu alta viteza decit a melcului?(Asta e tot o intrebare retorica) O zi buna!
2010-01-29 11:30:37 | Raporteaza
d’aia nu-i buna orice femeie pe langa casa. Oricum, se potrivesc.
2010-01-29 11:56:44 | Raporteaza
“De ce în campania electorală ANI nu a spus nimic despre declaraţia de avere a preşedintelui Senatului?”
Eh!.. doar unul din elementele de dresaj din politica romaneasca.
Nici nu-mi pot inchipui ce sluj frumos ar fi facut (in biroul oval de la Cotroceni) don’ presedinte Geoana cu ochii tinta pe dosarelul de la ANI:
“Sezi! Sezi, Seoana! Seeezi! Braaavo! cuminte baiatuuu! Hai, mai ia o fila de dosar!”
2010-01-29 12:07:09 | Raporteaza
@Gicu Maracine: asa ca “The Puppeteer” mai are de asteptat…
2010-01-29 12:11:26 | Raporteaza
Dl.Geoana era terminat inainte de campanie: avea doua sanse…ori Presedinte, ori Jos din fruntea PSD… Dl.Voicu a spus-o-n clar: “ne-am saturat sa-l impingem de la spate peste scorul partidului…sa ajunga o data Presedinte…sa scapam de el !”…si-a mai fost si dl.Ponta…Stia dl.Iliescu ce spune…
2010-01-29 12:21:05 | Raporteaza
“De ce în campania electorală ANI nu a spus nimic despre declaraţia de avere a preşedintelui Senatului?”
Pentru ca au asteptat sa vada de ce parte ies alegerile.
Si pentru ca “fals in declaratia de avere” ca senator nu era suficient sa-l zboare din cursa la alegeri. De fapt acuzatia e imbecila. Fals in declaratia la impozite, da, dar in declaratia de avere ca senator ? E un fis, merita cel mult o amenda. Ce, sau pe cine a prejudiciat, mai exact ? E valabil si pentru toti ceilalti care au facut “falsuri” in declaratia de avere ca parlamentari. Inca o lege tembela romaneasca.
2010-01-29 12:23:37 | Raporteaza
@val_one:
De-ar fi ONLY “the Puppeteer” ar fi bine!
Teama mi-e ca
1) nu e el si
2) “este” mai multi, neamule…
2010-01-29 12:51:39 | Raporteaza
@Gicu Maracine: regret ca nu ati inteles.Eu am folosit un titlu generic pentru acea hydra cu multe capete,care actioneaza numai din umbra.Unele capete sunt vizibile,dar cele cu adevarat periculoase,never.Mai ales ca hydra asta s-ar parea ca este transnationala.
2010-01-29 13:03:03 | Raporteaza
@val_one:
Pai atunci ne-am inteles!

2010-01-29 13:34:32 | Raporteaza
Doua zile la rand am avut doua stiri importante: arestarea primarului PDL de Valcea precum si a viceprimarului si acuzarea fostului ministru PDL Placinta Sorina pt fals in declaratii. Desi a fost un adevarat maraton la tv cu aceste stiri, Laura nu a avut nici un punct de vedere. In schimb, cum se spune ceva de PNL sau PSD, imediat “deontoloaga” noastra isi da cu parerea (bineinteles criticand). Am observat pana acum ca la fiecare editorial ii placea sa poarte un dialog cu comentatorii, acum vad ca sunt deja 27 comentarii si n-are nimic de zis la ce comenteaza cititorii ei. Sa inteleg ca e un articol comandat si ii e putin jena? Acum ceva timp ne promitea ca nu va mai scrie despre polotica, va scrie doar de externa. Vad ca doar M.Badea isi respecta promisiunile si culmea, e ridiculizat pt asta.
2010-01-29 13:38:57 | Raporteaza
Pentru cei ce sufera de conspiratita, incep sa cred din ce in ce mai mult ca Mihaela -meinliebe – este defapt una dintre femeile lui Base, si ca PDL-ul a bagato in anturajul lui Geoana ca sa il sape pe acesta de la radacina.
2010-01-29 13:47:47 | Raporteaza
@Tim: Dragut limbaj! Ce centura frecventati dumneavoastra?
2010-01-29 13:49:58 | Raporteaza
@Tim: val-one e cat se poate de obiectiv. La fel zice de oricine care e vinovat, mai rau e cu subiectivii, cei care nu vad padurea de copaci.
2010-01-29 13:51:34 | Raporteaza
“De ce în campania electorală ANI nu a spus nimic despre declaraţia de avere a preşedintelui Senatului?”
de ce? ce? e?
Nu inteleg intrebarea.
2010-01-29 13:55:28 | Raporteaza
@Tim:
OK,dar cu calu`ce-ai avut?
2010-01-29 13:59:11 | Raporteaza
@El Dorado Asa e! te-ai prins! de-aia nu comentez,ca e un articol comandat…poate ne spui si de cine…de Basescu? iti vine sa crezi sau nu, mai am si eu alte treburi, nu stau lipita de calculator 24 din 24. Madame Placinta nu ma pasioneaza, nici primarul din Rm Valcea, mai ales ca, vorba, ta, se tocase suficient subiectul pe televizor. Daca mie imi place sa scriu de Geoana, ce treaba ai tu cu mine?
A, si apropo, da/mi citatul unde am promis eu ca scriu numai de politica externa. Hai, te rog…
2010-01-29 14:05:36 | Raporteaza
Aud intrebarea asta de cand a inceput justitia sa mai “agatze” si demnitari de rang inalt.
de ce acum? de ce nu atunci? de ce asa? de ce pe astia si pe ailalti nu?
De 3 ani o ducem din campanie electorala in campanie electorala. Sunt atatea dosare la DNA, ICCJ, ANI etc, incat, oricat s-ar fi straduit magistratii sa ocoleasca perioadele electorale “inflamate”, nu ar fi putut sa o faca decat fortandu-si stributiile.
Nu vreau sa le iau apararea magistratilor, dar cred ca sunt in categoria profesionala cea mai expusa presiunilor, incepand cu politicul si terminand cu mass-media.
2010-01-29 14:06:13 | Raporteaza
@ariel deci…au asteptat si ei sa vada cine iese la alegeri, sa inteleg?:D
2010-01-29 14:07:31 | Raporteaza
stributiile = atributiile
N-am de gand sa imbogatesc DEX-ul.
2010-01-29 14:11:02 | Raporteaza
@tim-daca aveai o gandire pozitiva ,ziceai si tu ,dsoara Laura va rog sa-mi consumati timpul,dar cit mai mult.Asa, parca esti un politruc plangaret.Am observat ca subiectul Geoana e tabu si in tabara Motanului.Un an de zile (si continua) MG a fost invitat la A3 sa -si dea cu parerea ,iar electoratul a decis altceva.
2010-01-29 14:16:52 | Raporteaza
Nu mi se pare just ca doamna Geoana sa fie blamata pentru insuccesul sotului sau. Are un aport zdravan, recunosc, dar nu fatal. Nici faptul ca sotul sau nu isi poate controla emotiile sau/si cuvintele nu o ajuta prea mult. Nu-l ajuta dar nici prea mult rau nu cred sa ii faca. Oamenii si-au dat mai demult seama ce ii poate sau nu ii poate pielea lui Geoana si fara iesirile necontrolate ale Mihaelei. Parerea mea (si a mea si personala:-))
2010-01-29 14:17:55 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: tot ce-i posibil. Unii magistrati au vrut sa vada cum se inclina balanta(aia politica, nu cea tinuta de oarba), altii pt a nu fi acuzati ca se implica in sforariile politice.
Eu observam doar ca e absurd sa le cerem magistratilor sa-si sincronizeze activitatea juridica cu programul electoral al politicienilor. Acolo sunt prevazute termene si proceduri clare. Nu pot fi eludate decat daca magistratul forteaza/incalca legea. Asta vrem?
P.S. Ma intreb daca magistratii nu au ajuns sa fie mai timorati de mass-media decat de politicieni. Cand vad cu cata competenta le sunt judecate dosarele de alde Ciuvica, Dumitrescu, Gadea. s.a., cred ca le vine sa dea cu diploma de licenta de pamant.
2010-01-29 14:21:06 | Raporteaza
@ariel Nu, tocmai, asta as vrea si eu, sa nu-si coreleze activitatea cu campaniile electorale
2010-01-29 14:23:43 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi: “.. ..E posibil ca, după nebunia politică de anul trecut, să revin, încet, încet, spre domeniul meu de referinţă, politica externă.” Am fost putin rautacios citandu-te doar la aceasta fraza. Imediat ai mai zis ca, datorita ca lucrurile merg in tara asta la viteza a 5 a, e posibil sa scrii si ce se mai intampla prin partide, parlament… Asta uitasem, dar tu uitasei de-amandoua
. Referitor la primarul acela, sunt convins ca nu te pasioneaza, dar credeam ca ai ceva de zis stiind ca a mers la Valcea sa-l instaleze toata spuma PDL-Boc,Udrea,Blaga…, toti stiind ca omul e inca cercetat penal. Ma rog, “daca-ti place sa scrii de Geoana”, n-am nimic cu tine, pana la urma nu e obligatoriu sa citesc orice. Pt Geoana, ca si pt Mutu, nu e de datoria mea sa le duc eu grija daca fac sau nu greseli copilaresti, totusi a dat bine cand citeam la tine si articole critice la Udrea sau altii din PDL (evident, foarte rare). Dar cu PNL ce-ai avut?

2010-01-29 14:30:00 | Raporteaza
@El Dorado Nu, El Dorado, te inseli, stiam exact ce am scris despre revenirea la politica externa. De-aia te-am si pus sa dai citatul. Cu PNL n-am avut nimic, din contra, n-as vrea sa-l vad intr-o situatie nasoala. Poftim si un articol negativ despre guvernul Boc: voxpublica.real../
satisfied?
2010-01-29 14:37:49 | Raporteaza
@El Dorado:” Doua zile la rand am avut doua stiri importante: arestarea primarului PDL de Valcea precum si a viceprimarului si acuzarea fostului ministru PDL Placinta Sorina pt fals in declaratii. Desi a fost un adevarat maraton la tv cu aceste stiri, Laura nu a avut nici un punct de vedere.”
Poate asteapta o campanie “agricola”de plivit buruienile si din partea PSD,ca sa poata face o comparatie?
Ca eu,drept sa spun,nu-mi aduc aminte sa se fi intamplat asa ceva(inca).Ziceam si eu,asa…
2010-01-29 14:50:08 | Raporteaza
Intr-adevar, nu prea tine faza cu “Dosariada” pentru ca ar fi aparut in campania electorala. In plus, de ce l-ar vrea cei de la putere schimbat pe prostanacul care conduce opozitia?!?
2010-01-29 15:27:51 | Raporteaza
Mihaela sta bine cu dragostea. Dar de la primul “armaghedon” pana in prezent PSD ne dezvaluie putin cate putin din armele pe care le foloseste pe plan intern. Poate ca a venit momentul ca sa iasa toate dosarele si toate casetele … sa se termine munitia.
2010-01-29 16:20:19 | Raporteaza
Jegoasa aia de nevasta-sa i-a dat ideea cu flacara violet? Iar vor astia sa faca diversiuni (cu ajutorul presei de la Washington) in tara sa mai fure cadetul lui Iliescu inca o revolutie?
Vine an greu Laura, multi vor incerca sa profite de pe urma nemultumirilor oamenilor si gasca astora e prima care sta la panda (in timp ce gasca de la guvernare e cacata pe ea de frica, fara solutii, fara idei, fara cunostinte)
2010-01-29 17:29:26 | Raporteaza
O zi buna iti doresc draga Laura.Spuneai ca de ce a aparut acum dosarul si nu in campania electorala?Pai ala nu stia,nu era sigur cine va castiga si atunci a asteptat omul.Din pacate toata Romania e o cardasie.Astia suntem si daca te uiti cum se balacaresc romanii cam peste tot in lumea asta,cat sunt ei de uniti,de destepti si cum dau ei in stanga si-n dreapta sa ajunga sus,…e fara cuvinte.Si atunci mai vorbim de doctrine sau despre lucruri care ar trebui sa fie normale intr-o Romanie normala!Din pacate nu e posibil asa ceva in tara noastra draga si atunci despre ce oare mai vorbim?
2010-01-29 18:22:30 | Raporteaza
—Tu copila, ia aminte aici la mosu’ : Pune cap compas pe directia discreditare-intimidare ANI si cu cat atacurile vor fi mai virulente cu atat mizeria morala a impicinatilor va fi mai evidenta! ANI trebuie sprijinita! Nu stiu cum dar trebuie! Ma indoiesc de suportul presei care nu si’a absolvit examenul de maturitate! Poate voi VOX’ul desi si la voi e cum nu treuie!
2010-01-29 19:22:00 | Raporteaza
PHAHAHHAHHAHHAHAHA , am zis eu acum doua zile ca vom plati daune materiale lui Nastase dar spre rusinea mea nu am zis si de Geoana !!! asta urmeaza , CEDO si apoi sa le platim vreo 3500 de euroi daune morale !!!
2010-01-29 19:49:06 | Raporteaza
@val_one: “Poate asteapta o campanie “agricola”de plivit buruienile si din partea PSD,ca sa poata face o comparatie?” “Si din partea PSD”? Adica PDL au terminat cu coruptii lor, moguli n-au, oligarhii lor sunt mai buni buni decat ai celorlalti. Pana la acest comentariu chiar am crezut ca esti obiectiva. Dar vad ca putini sunt astfel. Uita-te si tu la Cris sau la Maracine. De drag sa-i citesti.
2010-01-29 21:36:16 | Raporteaza
@El Dorado:pai,daca eu nu accept critica unilaterala si nici atacul la persoana,ci la fapta,inseamna ca-mi lipseste obiectivitatea?Referitor la PDL,vad la ei un bun inceput,un bun exemplu pentru alte partide.Sper sa nu ramana la acest stadiu,atata tot.Scuze pentru dezamagire,nu pot sa ma schimb,am un concept de vaita deprins pe late meleaguri.Polemizez cu oricine cu mare placere,fara ca niste convingeri,contrare alor mele,sa devina un motiv de ostilitate.
2010-01-29 22:04:37 | Raporteaza
Fara nici o legatura cu mihaela @ Co.
Laura, ai remarcat cat de mult semeni cu Elisha Cuthbert din “24″?
Cel putin din poze
Multa bafta
2010-01-29 22:11:40 | Raporteaza
Ma-ntreb si eu ca omu’: dupa ce domnul Geoana va ramane fara functie in partid, va ramane si fara nevasta?
2010-01-29 22:36:00 | Raporteaza
Pai, un posibil raspuns (pentru momentul tardiv cind a inceput ANI sa lucre mai cu spor) ar fi urmatorul:
Inchipuiti-va o incapere mare-mare si inalta-inalta. In mijloc, un birou, inconjurat de multe-multe scaune. Pe scaune stau niste magistrati.
Biroul e plin, pina la tavanul indepartat, cu dosare. Unul peste altul, sute (toate intocmite pe informatiile “pe surse” de la Catavencu at Co.) Magistratii stau privind tinta mormanul de dosare. Nici nu obsearva cum trece timpul. Ce asteapta? Sa cada un dosar. Uite, cade! un magistrat mai sprinten il prinde: “E primarul de la Vilcea!” Ceilalti il privesc cu invidie. Mai cade unul si inca unul… “Fericitilor…” Abia apuca sa tipe al treilea “E Zambaccian” cind, in fata fetelor inverzite de ciuda, cade… “Geoana!!!”
Eh, da, s-a dus si asta. Or sa mai cada… dar nici in visele lor cele mai frumoase nu spera sa cada si cel… CEL MAI DOSAR DINTRE DOSARE. Probabil ala e chiar la fund. Ar cadea doar daca ar rasturna biroul cu fundul in sus. Dosarele mari, grase, stau intotdeauna pe fund, ca somnii cei mari. Dar mai stii? Uite, cade alt dosar…
Daca i-ar intreba cineva de ce abia acum, dupa incheierea campaniei, deschid dosarele, ar ramine complet uimiti. “Campanie? Ce campanie? Care din ele? Esti sigur ca a fost campanie si nu cutremur? Totusi, patru dosare asa de-odata, in doua zile…”
2010-01-29 22:41:17 | Raporteaza
Iata un articol interesant despre securisti. avem mai multi decat pe vremea lui Veausescu in republica lui Basescu. Si-a facut propria securitate iar domana care scrie articole pe aici nu are nicio treaba. A fost ofiter de serviciu secret si acum e deontolog. E foarte bine in Romania.
antena3.ro/stir../
2010-01-29 23:41:58 | Raporteaza
@Sanis frumoasa imagine…somnii cei Mari
2010-01-30 00:17:12 | Raporteaza
@Laura Cernahoschi:
Daca magistrati si-au corelat activitatea cu alegerile doar
in sensul amanari pana dupa a solutiilor mustoase – bine au facut !
*
Condamnarea PDListilor de la Valcea si luarea
in vizor a Placintei – in ipoteza ca
ar fi fost
comise inainte de alegeri
…erau cu certitudine CORELATE de tonomatele
portocalii cu greva magistratilor…”baietii si fetele in robe ii trag
presul de sub picioare candidatului anticomunist” ….
*
Asa, dupa mareata victorie , cine ar putea sa mai
afirme ca aventurile juridice ale unor PDListi sunt teleghidate ?
*
Tara e paranoica – presa si mai si – intelept e magistratul care
amana cateva saptamani o solutie pentru a nu pune gaz pe foc.
*
In alta ordine de idei Geoana e mort de mult ,
iar hobby ul marturisit de a a-i trage picioare in continuare
denota tendinte infractionale (”profanare de cadavre”).
PS. Dar decat sa ne certsm , mai bin un cantec vesel sa cantam.
Un pont gratis referito la condamnarea primarului de la Valcea
Cititi va rog speta CEDO numita
SPANU vs Romania (mai e una in care e
imolicata Suedia, nu retin numle reclamantului).
Din decizia SPANU ar rezulta ca dupa doua achitari
la fond si apel Inalta Curte nu poate condamna….
Ideea ar fi ca, date fiind anumite rigori
procedurale romanesti Inalta Curte trebuia sa mai trimita odata
dosarul la instanta mai mica…pentru a determina o condamnare
pe care ea sa o mentina intr-un viitor recurs.
Mergand pe calea alternativa Ialta curte risca insa sa ajunga
la CEDO pentru lungirea ”nerezonabila” a procesului.
Asa va ajunge pentru neasigurarea unui proces echitabil.
*
Recunosc subiectul nu e cu Geoana si deci absolut antipatic
pentru jurnalistul romînesc standard
intrucat implica 10 minute de documentare pe GOAGĂL.
Asta este , cand se apropie Sf Vaentin
nu stiu sa gasesc cadouri adecvate.
2010-01-30 11:10:06 | Raporteaza
“@ariel Nu, tocmai, asta as vrea si eu, sa nu-si coreleze activitatea cu campaniile electorale
Laura Cernahoschi
2010-01-29 14:23:43″
Pentru care motiv ai vrea ca puterile statului sa functioneze si sa activeze necorelat ?
Mie mi se pare ca perioada campaniei electorale este una speciala la care se refera legi specifice. Motivat, din ratiuni bine fundamentate.
Dosare care n-au fost finalizate ani de zile este bine sa mai astepte citeva zile , sa se termine campania electorala si alegerile , tocmai ca sa nu influenteze aiurea procesul electoral. Pentru ca dosarele alea sunt doar suspiciuni, acuzatii, nu sunt sentintze de vinovatie.
Sentintza definitiva si irevocabila da, aia nu trebuie corelata cu nimic exterior cazului. Insa dosarele ANI sau DNA sunt doar acuzatii – dovedite false in 99%dintre cazurile judecate.
Care ar fi interesul tau in bruierea procesului electoral cu zvonuri si barfe si acuzatii dovedite in 99% din cazuri ca nefondate ?! De ce ai vrea asa ceva ?!
2010-01-30 11:12:59 | Raporteaza
“Mergand pe calea alternativa Ialta curte risca insa sa ajunga
la CEDO pentru lungirea ”nerezonabila” a procesului.”
Inalta Curte nu poate ajunge la nici un CEDO. Acolo poate ajunge statul. Inalta Curte reprezinta puterea judecatoreasca si judeca dupa legile facute de alta putere , si anume dupa alea facute de puterea legislativa; si mai judeca in conditiile materiale puse la dispozitie ei de catre o alta putere , si anume de catre executiv.
Asa ca la CEDO merge statul, in integralitatea sa, nu vreo parte anume.
Asta ar explica si motivul pentru care Laura militeaza pentru necorelarea activitatilor puterilor fundamentale din stat: necorelarea lor duce la instabilitatea si esecul statului. Laura ar vrea ca institutiile statului sa actioneze necorelat. Asa declara ea, in scris, undeva mai sus.
2010-01-30 11:20:48 | Raporteaza
@MIHAI 2 Multumesc de precizari! Nu ma bag in chestiuni de genul acela legal nu pentru ca mi-ar fi lene sa caut pe Goagal, ci pentru ca nu ma pot substitui unui tribunal, fie el CEDO sau romanesc. Mai ales ca nu am studii in domeniu.
@Tonton Dumnezeule! Exista ceva care se numeste separarea puterilor in stat. Si care este un principiu fundamental al statului democratic.
2010-01-30 11:23:28 | Raporteaza
@bulai
iata ca am postat in acelasi timp ceva asemanator
2010-01-30 11:24:20 | Raporteaza
“Exista ceva care se numeste separarea puterilor in stat. Si care este un principiu fundamental al statului democratic.”
tot n-ai spus de ce si pentru cine ar fi mai bine ca organul de cercetare sa lanseze acuzatii in timpul campaniei electorale. Este necesar si benefic ca justitia sa se pronunte despre vinovatzii prin sentinte definitive si irevocabile , asta da ar fi o informare necesara a electoratului. Acuzele sunt doar arme electorale.
In momentul in care o institutie a statului subordonata politic face acest lucru asta inseamna folosirea institutiilor statului in scop electoral.
De ce vrei asta ?
2010-01-30 12:56:30 | Raporteaza
@dancu ar fi bine ca justitia sa nu tina cont de campania electorala. punct. nu sa se gandeasca cui si ce ii foloseste. nu asta e rostul ei
2010-01-30 13:00:21 | Raporteaza
“@dancu ar fi bine ca justitia sa nu tina cont de campania electorala. punct. nu sa se gandeasca cui si ce ii foloseste. nu asta e rostul ei
Laura Cernahoschi
2010-01-30 13:00:21″
Justitia este obligata prin Constitutie sa tina seama de campania electorala. In toate Constitutiile din lumea asta e la fel. Si teoretic si practic. Nu s-a inventat alt model. Rostul ei este ala conferit de Constitutie.
Eu am spus ca diverse componente ale aparatului justitiei au roluri diferite si efecte diferite si manifestari ce sunt de dorit sau nu in mod selectiv in functie de menirea fiecarei componente in parte si in functie inclusiv de momentul in care se manifesta. Rostul justitiei este sa asigure functionarea optima a statului. Rostul statului este sa asigure functionarea optima a societatii. Rostul societatii este sa asigure functionarea optima a relatiilor dintre membrii ei.
Daca stii tu altul (eventual ca rostul justitiei ar fi sa faca … dreptate) , spune-l. Tu deocamdata ai afirmat ca rostul ANI si DNA este sa faca propaganda electorala.
2010-01-30 13:30:35 | Raporteaza
@tokyo si ma rog frumos, unde anume am afirmat eu asa o prostie?
2010-01-30 13:33:07 | Raporteaza
“De ce în campania electorală ANI nu a spus nimic despre declaraţia de avere a preşedintelui Senatului?”
“…au asteptat si ei sa vada cine iese la alegeri, sa inteleg?”
” tocmai, asta as vrea si eu, sa nu-si coreleze activitatea cu campaniile electorale”
Era vorba despre ANI si DNA. Atita vreme cit ANI si DNA nu dau sentintze ci doar acuza, si atita vreme cit acuzatia devine publica, eu as vrea ca activitatea lor sa se coreleze cu campaniile electorale. Asa cum si activitatea mass-mediei este corelata cu campaniile electorale. Eu as vrea ca alegerile sa nu fie influentzate de birfe si acuzatii iar tu ai vrea sa fie.
Este vorba despre ANI si DNA. Daca e bine sau rau ca ANI si DNA sa lanseze acuzatii in timpul campaniilor electorale.
“Tu deocamdata ai afirmat ca rostul ANI si DNA este sa faca propaganda electorala.”
“unde anume am afirmat eu asa o prostie?”
Aici: “asta as vrea si eu, sa nu-si coreleze activitatea cu campaniile electorale”.
Refuzi sa admiti ca rezolutia pe dosarul de urmarire este activitate si refuzi sa admiti ca mediatizarea rezolutiei nu are alt efect decit electoral si anume de bruiere, de viciere a discernamintului alegatorului.
ANI si DNA trebuie sa-si coreleze punerea de rezolutii si mediatizarea lor cu campaniile electorale. Dupa ce ai asteptat ani de zile sa finalizezi un dosar de urmarire mai poti astepta cateva zile pina pui si mediatizezi rezolutia.
Daca vrei la modul utopic ca functionarea justitiei sa fie perfecta , daca iti inchipui ca rezolutiile organelor de urmarire pot fi tinute absolut secrete, afla ca gresesti.
Exista motive intemeiate pentru care activitatea ANI si DNA privitoare la incheierea dosarelor este si trebuie a fi corelata cu procesele electorale. De-aia exista legi electorale pe lume. Nu poti contesta faptul ca ANI si DNA au fost si sunt folosite ca instrumente de propaganda politica partizana. Societatile nu sunt ideale , asta-i motivul pentru care institutiile si organele alea separate ale statului trebuie sa-si coreleze activitatile. ANI si DNA scot rezolutii exact in campaniile electorale fara a justifica de ce atunci si nu mai inainte sau dupa. Parerea mea e ca ar trebui s-o faca inainte sau dupa. Ca nu pleca Nastase nicaieri cu termopanele si nici n-a intrat ieri la dosar vreo noua proba zdrobitoare.
“Tu deocamdata ai afirmat ca rostul ANI si DNA este sa faca propaganda electorala.”
“unde anume am afirmat eu asa o prostie?”
Acolo unde spui ca ANI si DNA sa nu-si coreleze activitatea de punere a rezolutiilor cu campaniile electorale. Despre asta e vorba, despre momentul ales de ANI si DNA. Nu despre activitatea din dosar ci despre punerea rezolutiilor. Mediatizarea este inevitabila deci trebuie corelata. Si pina si urmarirea trebuie corelata cu politica. Asa si este, peste tot in lume, de cind s-a inventat justitia.
2010-01-30 14:13:04 | Raporteaza
O sa ajungem la a pune problema daca Nobel a facut sau bine cind a inventat dinamita. Sau ceilalti cu bomba atomica.
In locuri si momente specifice activitatea instrumentelor este benefica sau daunatoare. Nu se poate discuta la abstract si extremist. Deocamdata realitatile romanesti cer ca ANI si DNA sa tina seama de momentele electorale in sensul neimplicarii in ele. Pina si judecatorii e de dorit sa tina cont de momentele electorale. Ceea ce si fac, peste tot in lume, si nu neaparat din motive meschine sau egoiste ci din interese superioare de stat. Este absurda si contra-productiva ideea ca puterile statului ar trebui sa fie separate si izolate si necorelate in activitatile lor.
2010-01-30 14:26:18 | Raporteaza
@tokai e clar, avem puncte de vedere diferite…
2010-01-30 14:36:57 | Raporteaza
Despre ce ? Ca vad ca se afla in discutie mai multe aspecte. Unul este despre activitatea ANI si altul despre ce ai comentat tu.
Spui in continuare ca preferi ca ANI sa nu-si coreleze activitatea cu momentele electorale ?
Care este punctul tau de vedere -indiferent la ce te referi cind spui ca ai unul diferit ?
2010-01-30 14:46:00 | Raporteaza
Da, punctul meu de vedere este ca ANI ar trebui sa trimita dosarele la Parchetul General atunci cand le finalizeaza, indiferent de campania electorala.
2010-01-30 14:51:04 | Raporteaza
Poti sa spui si in interesul cui ar fi de preferat sa faca asa ? Ce bine si pentru cine ar rezulta binele ala ?
2010-01-30 15:01:10 | Raporteaza
@marincea In interesul justitiei. Si gata, ca o tinem asa pana maine dimineata. ASta e ultima replica. Cred ca am fost suficient de clara
2010-01-30 15:04:38 | Raporteaza
Da, acum e clar. Punctul tau de vedere e ca justitia ar trebui sa lucreze in intresul… justitiei.
Punctul meu de vedere (intimplator si al justitiei) este ca justitia ar trebui sa lucreze (si o si face) in interesul oamenilor.
Stii, oamenii au inventat si folosesc justitia in interesul lor. Nu in interesul… justitiei.
Pot sa-ti spun si de ce:
deoarece nimeni nu cunoaste Adevarul si Dreptatea si Binele absolute. De-aia justitia a fost inventata si este folosita ca un instrument in slujba oamenilor. Mai precis in slujba celor care au puterea de a o utiliza in interesul lor.
Unii pretind ca justitia trebuie sa lucreze in interesul lui Dumnezeu. Al caruia ? Ca e mai multi…
Altii pretind ca justitia ar trebui sa lucreze in interesul unei ideologii . Al careia, ca e mai multe…
Altii pretind ca justitia ar trebui sa lucreze in interesul … justitiei.
Si mai sunt si unii prosti -ca mine- care cred ca justitia este un instrument ce exista si lucreaza exact in scopul si folosul pentru care a fost inventat , alcatuit, construit si intretinut in functionare: si anume pentru oameni. Dupa nevoi draghe, dupa nevoi…
Intr-adevar esti foarte clara.
2010-01-30 15:18:00 | Raporteaza
Imi place articolul.Imi aminteste de alocutiunile unui coleg de facultate care,coincidenta sau nu,se numea Aurel Cernahoschi.Au trecut multi ani de atunci si nu mai stiu nimic de el,chiar imi este dor de el.Oare Laura este fata lui?
2010-01-30 17:56:40 | Raporteaza
@val_one: Pai daca era adevarat maraton la tv, mai are rost sa mai scrii inca si altceva?
2010-02-02 10:28:30 | Raporteaza