![]() | Minciună sau incompetenţă? Tăierea pensiilor era inutilă, creşterea taxelor – inevitabilăvezi toate articolele de Laura Cernahoschi13 Jul 2010 la 09:22 70 comentarii 1635 vizualizari. |
Cu toate că guvernul Boc ne asigura că reducerea salariilor bugetarilor cu 25% şi a veniturilor pensionarilor cu 15% ar fi fost suficiente pentru a reduce deficitul bugetar la un nivel acceptabil de către FMI, fără a fi crescute taxele, acum aflăm că lucrurile nu stau chiar aşa. Nici un aport la buget mai mare decât cel provenit din tăierea pensiilor nu ar fi acoperit suficient din deficitul bugetar, astfel încât TVA să nu fie mărit.
Guvernul Boc a anunţat creşterea TVA cu 5% de la 1 iulie după ce Curtea Constituţională a declarat tăierea pensiilor cu 15% drept neconstituţională, drept “cea mai buna solutie ramasa in acest moment, in raport cu celelalte, in conditiile deciziei Curtii Constitutionale”. “Cu asta am rezolvat o parte a problemei – mentinerea credibilitatii Romaniei pe pietele internationale si incadrarea in deficitul bugetar”- mai spunea premierul Boc.
Până atunci, atât premierul Emil Boc, cât şi ministrul de finanţe, Sebastian Vlădescu, susţineau că creşterea taxelor ar fi o măsură foarte proastă pentru economia României, afectată de criză, iar bugetul şi-ar reveni doar prin tăierile pe care le hotărâse.
Acum, premierul Boc spune că impozitarea pensiilor nu ar fi suficientă încât să acopere reducerea TVA, după ce Băsescu a susţinut această variantă. “Impozitarea pensiilor nu acopera majorarea TVA, trebuie găsite si alte masuri” – spune Boc. Asta la insistenţele lui Băsescu, ca TVA să scadă, iar pensiile să fie impozitate, în contrapartidă. Toate pensiile, a insistat Băsescu.
Din impozitarea tuturor pensiilor ar veni mai mulţi bani la buget decât din reducerealor cu 15%, a calculat Gândul. Mai exact, cu 13,5 milioane de lei mai mult. Totuşi, nu ar fi suficient pentru a acoperi revenirea TVA la vechea cotă.
Ce putem să înţelegem de aici? Că tăierea pensiilor cu 15% ar fi fost inutilă şi că taxele ar fi fost, oricum, crescute. Asta a aflat-o, însă, guvernul Boc de-abia acum? Sau o ştia dinainte de decizia Curţii Constituţionale? Deci: din nou incompetenţă, sau din nou minciună?


Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1@tamara's nephew: REmus Cernea? Nu de alta,dar aveam mare incredere in el. Zice gura presei ca ar fi fost atras cu un post caldut de secretar de stat.Asta ar fi o dovada ca "exista un Dumnezeu" pe... | ||
| 2Nota 10 autorului ptr. acest articol; e printre cele mai bune articole in româna pe care le-am citit in ultimii ani. Zic asa ca p`aia cu "cel mai bun articol" am impresia ca deja am mai bagat-o, si zic... | ||
| Mihai Goţiu 10667 citiri |
| Cristian Teodorescu 9496 citiri |
| Costi Rogozanu 8823 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4113 citiri |
| Alin Fumurescu 3930 citiri |
| Constantin Creţan 3390 citiri |
| Dorin Tudoran 2865 citiri |
| Dan Duca 2466 citiri |
| Elena Vijulie 2451 citiri |
| Ciprian Şiulea 2294 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61059 citiri |
| Cristian Teodorescu 39836 citiri |
| Costi Rogozanu 38015 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18161 citiri |
| Alin Fumurescu 17836 citiri |
| Viorel Dobran 12303 citiri |
| Dan Duca 11266 citiri |
| Constantin Creţan 11149 citiri |
| Elena Vijulie 9076 citiri |
| Dorin Tudoran 8692 citiri |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
ca sa fie comparate astfel de calcule trebuie toate aduse la un sistem de referinta comun. Altfel, normal ca nu se intelege nimic. Poate Boc avea in vedere la impozitarea pensiilor numai un anumit segment, in timp ce Gandul vorbeste inclusiv de impozitarea pensiei minime (ceea ce sa recunoastem, niciun partid nu sia-r putea-o asuma).
In momentul in care un ziarist isi asuma alaturarea unor informatii, cred ca trebuie sa faca si efortul sa le conecteze cumva. Altfel, ramanem in paradigma lui ‘tampitii’ sau ‘mincinosii’ sau ‘hotii’, care nu foloseste nimanui. Nici macar ziaristului care de fapt dezvaluie ca nici el (ea) nu a inteles nimic si astfel abandoneaza telul de a informa omul nespecialist ca mine si ca altii.
2010-07-13 09:38:55 | Raporteaza
Bravo, excelent, sint sigur ca sefutzu o sa scape o prima de la masa lui bogata pentru asemenea abordare. Dom’le, Laura C e preocupata de lucruri serioase, la care se si pricepe (TVA, pensii, si din cind in cind de posetele lui Nutzi), si nu de fleacuri precum Nus.
2010-07-13 09:40:45 | Raporteaza
Efectiv !!! Incompetenta din partea tuturor.Ziaristii fac dezinformare din lipsa de corelatie economica si politica.Joaca sah intre ei ptr. vanitatea lor fara sa tina cont de prapastia sociala ca efect a lipsei de analiza profunda.
2010-07-13 09:53:53 | Raporteaza
Duduie Laura, degeaba incerci sa pari dura, fizicul te tradeaza, zi mai bine ca ai nevoie de mariri salariale, doar ”profii” s-au consolat si impacat cu gandul! Indiferent de guvern( dreapta-stanga, sus-jos) odata cu intrarea in UE, se ”umbla” automat la preturi, reamintim vecinii unguri care intrau si cumparau, de la noi, deoarece ei trecusera prin aceasta ”bucurie”!
2010-07-13 09:59:21 | Raporteaza
Laura,
Orice masura de reducere a cheltuielilor, inclusiv taierea pensiilor e utila. Poate nu era absolut necesara, dar e utila.
2010-07-13 10:04:44 | Raporteaza
Minciuna si incompetenta deopotriva. Mai e nevoie sa fie dovedite? Se stie de cel putin un an ca nu au nici cea mai vaga idee despre ce e de facut, unde suntem si unde vrem sa ajungem. Cat despre socoteala aia, e posibil sa nu iasa pe motivele #1 . Mai mult, pensiile peste 10 mil sunt deja impozitate, dar cu mai putin de 16 %. Probabil Boc are dreptate, contabili avem, de economisti ducem lipsa.
2010-07-13 10:08:51 | Raporteaza
Duduia laura,
Ca o blonda cu studii de filologie nu se pricepe, este de inteles. Nu-i de inteles insa de ce se baga acolo unde nu se pricepe, dar asta nu mai este treaba mea.
Am fost curios sa citesc si eu ce spun cei de la Gandul si concluzia este simpla: Au descoperit america dupa 600 de ani!
Este normal ca un impozit de 16% aduce mai multi bani decat o reducere de 15%. Altfel spus, 16 este mai mare decat 15, ca atare vin mai multi bani din impozitate decat din reducere.
Dar asta pe segmentul sub 1000 ron.
In plus, ceea ce asa zisul ziarist de la Gandul nu calculeaza, este impactul reducerii de 15% la pensiile peste 1000 ron, care deja se impoziteaza cu 16%.
In concluzie: +5% la TVA trebuie sa acopere renuntarea la scaderea cu 15% a tuturor pensiilor (cele peste 1000 ron deja impozitate)
Este logic ca, atunci cand se impoziteaza toate pensiile, avand in vedere ca cele peste 1000 ron sunt deja impozitate, ceea ce se obtine cu impozitarea celor sub 1000 ron nu poate acoperi cei 5% TVA.
Asta-i aritmetica simpla pana la urma.
2010-07-13 10:17:09 | Raporteaza
Sigur ca da.
Daca a ajuns CTP expert in finante de ce n-ar fi experti ( in toate domeniile) si restul haitei (Cernahoschi, Leca, Gutza )??
Si daca tot ati dat-o in bara cu “giurnalismul” poate ca aveti vreo sansa in noile cariere de experti financiari!
2010-07-13 10:26:28 | Raporteaza
@ Laura Cernahoschi,
probabil va amintiti ca va apreciam postarile despre evenimentele externe. In fond, ce avantaj aveati ca va apreciam eu, @ victor L?
Corect. Niciunul.
Dar sinteti total la polul opus cind intrati in murdaria politicii economiei interne. Nu pentru ca se sesizeaza un partizanat in “luarile dvoastra de cuvint”, ci pentru ca, scuze, nu va pricepeti. Nu se pricep nici premiantii Nobel. Daca s-ar pricepe nu ar mai fi crize in lume.
Iar in lume nu exista o singura metoda brevetata pentru a scapa de criza asta. Unii sint mai eficace, altii sint ca dvoastra, ca mine si ca poporul din care ne tragem.
Treceti la analize externe. Exista. Si nu sintem noi nici buricul pamintului si nici proprietatii Apocalipsei.
2010-07-13 10:33:15 | Raporteaza
Toti politicienii cheltuiesc milioane de euro in campaniile elctorale angajandu-si o sumedenie de Finkelsteini dar niciunuia nu-i trece prin cap, acum, sa angajeze 10 experti din intreaga Europa care intr-o saptamana ar pune la punct un plan de masuri viabile pt oricare segment economic sau pt intregul buget.
Dar asa ceva nu se poate pt ca aia le-ar spune in fata ca primii sacrificati ar trebui sa fie politicienii cu cheltuielile lor nesabuite si de-a dreptul nerusinate.
Asa ca, mai bine ne facem noi, peste nopate, mari specialisti si lungim boala pana la exitus.
2010-07-13 10:35:07 | Raporteaza
Daca. stimata Laura, ati scris comentariul indignata de minciuna si incompetenta, va inteleg! Daca ati facut-o luand ca reper calculul celor din Gindul, nu va inteleg! “Rama postaca” are perfecta dreptate, este un calcul prost, lipsit de logica si, mai trist, lipsit de informatii economice!
2010-07-13 10:37:45 | Raporteaza
Pentru cei care nu stiu dar vorbesc, acum se impoziteaza cu 16% tot ce depaseste 1000 de ron, daca se trece la impozitarea tuturor pensiilor se vor impozita inclusiv cei 1000 de ron din pensiile ce depasesc 1000 de ron.
Pe de alta parte, desi nu sunt fan Laura, consider ca a pus in evidenta nu atat aspectul economic al situatiei care este mai larg, ci balbaiala din guvern, ceea ce este corect.
P.S. daca va intereseaza cititi acest material de spre politica si biserica alinbeta.wordpr../
2010-07-13 10:44:14 | Raporteaza
Daca esti proasta, poti intelege orice. Daca ai macar un dram de minte, faci niste calcule elementare :
Nr. pensionari * Pensia medie
5.000.000 * 700 = 3.500.000.000 RON/luna
(Atit trebuie sa plateasca statul lunar pentru pensii)
Nr. salariati * Salariul mediu * Contributia pentru pensii
4.500.000 * 1800 * 0,31 = 2.500.000.000 RON/luna
(Atit se colecteaza la fondul de pensii lunar)
In realitate sunt mai multi pensionari si mai putini salariati, iar unele firme nu-si platesc contributiile catre stat. Deci suma colectata pentru pensii este si mai mica.
Orice prost isi poate da seama ca lunar guvernul trebuie sa suplimenteze de undeva diferenta de 1.000.000.000 RON,
adica circa 3.000.000.000 EURO/an.
Bineinteles ca reducerea pensiilor era absolut obligatorie. Ultimele majorati de pensii cu circa 46% nu sunt sustenabile. Inainte de aceste ultime majorati pensiile erau mult mai mici decit ar fi fost in urma reducerii cu doar 15%, cit a propus guvernul. In urma cu un an si jumatate, inainte de aceste majorari, nu murea nimeni de foame, nu era niciun genocid. Pentru aceste dezinformari, manipulari, intoxicari aparute in presa si la televiziunile mogulilor, Antenele lui Felix si IRealitatea Eoliana trebuie sa fie inchise imediat, iar patronii si lichelele care presteaza acolo trebuie sa fie amendate cu milioane de euro.
2010-07-13 10:50:45 | Raporteaza
Experimente.
Contribuabilii sunt cobaii guvernului Boc, care crapa unul dupa altul dupa fiecare masura anticriza-experiment esuata.
Guvernantii nu stiu cum sa mai scoata bani din piatra seaca, dar sunt destul de fuduli ca sa nu accepte si alte solutii care sa nu gatuie dezvoltarea.
Ultima modificare a schimbarii este ca Vladescu a ajuns la concluzia ca nici cota unica nu mai e de folos.
2010-07-13 10:53:33 | Raporteaza
@si inca ceva!: Nu este nevoie sa fie angajat nimeni.
1. Planul l-a facut pe gratis FMI-ul
2. Planul de austeritate poate fi facut foarte bine de guvern, fara nicio cheltuiala in plus.
Daca parlamentul sau Curtea Constitutionala refuza cele mai bune solutii propuse de guvern, atunci vom plati toti mult mai mult.
2010-07-13 10:56:14 | Raporteaza
ei, cum va faceti unii dintre voio ca nu pricepeti care e faza.
Aici nu e vorba depsre competenta Laurei Cernahovschi, a CTPului sau a noastra de a emite aprecieri cu privire la continutul masurilor luate de Guvern. E vorba chiar despre competenta Guvernului.
Hai sa recapitulam.
Initial s-a zis asa: ca sa nu marim TVAul, taiem cu 25% salariile si cu 15% pensiile.
Acum se spune, chiar daca taiem cu 25% slariile si impozitam cu 16% pensiile, nu putem scadea TVAul marit.
Se naste, in mod natural, intrebarea: Boc poate sa stie azi, ce va face peste o luna?
2010-07-13 11:00:28 | Raporteaza
Suntem rai si nerecunoscatori !
Nu-i meritam pe ministri, pe presedinte, pe membrii CC, ba nici pe “oamenii de afaceri de stat” nu-i meritam. Ei sunt atat de dedicati muncii lor asidue si noi, plebea, dupa ce ca mintim ne mai si permitem sa comentam toata ziua ce fac domniile lor.
Rusine, Romania !
2010-07-13 11:11:06 | Raporteaza
Oricit s-ar bilbii guvernul (si se bilbiie de aproape 2 ani) adevarul sintetic este cel expus de @emil #13.
Toate masurile de austeritate (“vrabia din mina”) trebuie aplicate simultan pentru ca deficitul bugetar este enorm si relansarea economica (“cioara de pe gard”) iluzorie pentru foarte multi ani de acum incolo.
Numai cu rea-credinta (sau dintr-o ignoranta impardonabila, ca ziarist) poti confunda termenii “inutila” si “insuficienta”, cind te referi la “taierea” pensiilor (mai corect spus: reducerea pensiilor, taierea din pensii). Dar nici o surpriza, dupa precedentul caz in care “denigrarea” si “critica” guvernului aveau aceeasi semnificatie in capul Laurei.
2010-07-13 11:13:00 | Raporteaza
JohannM #16
Presupunand ca un guvern poate sa stie dinainte daca nu cumva CCR declara maine legea gravitariei ne-constitutionala, raspunsul e : DA
Isărescu: Curtea Constituţională ar trebui să declare şi legea gravitaţiei neconstituţională (VIDEO)
Isărescu spune că unii politicieni au înţeles ce măsuri trebuiau aplicate, iar alţii nu. Aşa s-a ajuns în situaţia ca TVA să crească, lucru ce va duce şi la o inflaţie mai mare. Acesta are însă încredere în capacitatea de reglaj a economiei.
money.ro/macroe../
Bineinteles, Isarescu nici nu stie ce-l asteapta, ca uite vine PSDPNL din nou la putere si o sa se rasteasca din nou Vosganian la el, daca nu-si tine gura si mai vorbeste ne-ntrebat ca acum:
Vosganian, in 2008: “Isărescu să nu mai comenteze”…!
2010-07-13 11:16:57 | Raporteaza
Astept efectul desfiintarilor pensiilor de boala trisata si recuperarea banilor .La fel, al venitului minim garantat la cei care nu presteaza munca in folosul societatii.
2010-07-13 11:20:32 | Raporteaza
andra, nu complica lucrurile.
Repet:
1. acum o luna sau doua, taiam 25% salarii si 15% pensii, ca sa nu marim TVA.
2. acum insa, Boc declara ca si daca vom taia cu 25% salariile si apoi vom impozita cu 16% pensiile, tot e necesara mentinerea TVAului crescut cu 5%.
Eu sunt de acord ca in conditiile astea de criza e dificil sa faci predictii pe termen lung, dar chiar asa, sa nu le poti face de la o luna la alta, mi se pare prea de tot.
2010-07-13 11:24:29 | Raporteaza
#21
pai probabil ca Boc are dreptate, dar Presa nu-i cere sa arate calculele pe care se bazeaza cand spune asta, pt. ca altfel n-ar mai avea cum sa-i arunce in fata tot felul de murdarii ca asta de aici
calculele guvernului erau cam pe toate gardurile cand au fost propuse reducerile, Sindicalistii le-au avut in mana lor la CES, dar n-au interesat pe nimeni in Presa.
nici atunci si nici acum nu intereseaza pe nimeni, ca altfel laura ar fi facut o investigatie si ar fi vorbit cu cifrele pe masa.
intereante sunt se pare doar speculatiile si minciunile.
nu mi-ai adus aminte ca am promis sa nu mai vorbesc cu tine. considera ca am dat un raspuns laurei.
2010-07-13 11:33:46 | Raporteaza
#21
Pe linga incompetenta si bilbiielile clasice ale guvernului Boc, mai este o explicatie: cifrele arata din ce in ce mai rau de la o luna la alta.
In plus, guvernul nu are curajul sa taie coada animalului bugetar de la radacina, dintr-o singura lovitura si o face pe bucatele, din mai multe lovituri, de frica sa nu fie muscat de animal.
2010-07-13 11:37:46 | Raporteaza
@lehamite25 – Tu a cui zluga esti?Te urmaresc de mult nu esti bolnav mintal ca nu ai asa ceva adica Minte.Da si prostia e o boala pacat ca nu doare ca de durere nu ai putea scrie si ai face un bine colectiv.

2010-07-13 12:05:33 | Raporteaza
@JohannM: subscriu. Si ca sa bag si mai multe paie pe foc: de vreun an de zile, glanetasu’ roman este bombardat mediatic, pana la saturarea neuronului singuratic, cu pensiile “nesimtite” ale unor categorii sociale (cu infierarea securistoida a unei anumite categorii, nu detaliez fenomenu’) in conditiile in care, cum autorul o si spune, dor 2 mil. din pensionari indeplinesc conditiile de cotizare completa. Li s-a prezentat acestor glanetasi votanti panaceul – taiem pensiile nesimtite, care “au dus tara asta in criza”, si din acest moment pe aceste mandre plaiuri va curge lapte si miere. Un exercitiu util de studiu al acestor mecanisme de fragezire mentala ar fi lecturarea comparata a proiectelor succesive de legi ale pensiilor unitare, aruncate pe piata in ultimul an. Le taiem, da’ opinia mea e ca acest mecanism pervers de identificare a dujmanului de clasa se va intoarce impotriva lor cu efecte crancene, in momentul in care arhitectu’, Marinaru, va baga mainile in buzunare si, in loc de raurile de lapte si miere promise, va scoate urechile pleostite ale elefantului. Prostimea are nevoie de Motoci, dupa ce ii va consuma pe astia de acum, i se va deschide apetitu’ si tare mi-e ca urmatorii “haliti” vor fi exact apostolii “de dreapta” ai reformarii lu Statu’… Semnale sunt deja, si io mi-am cumparat deja bilete in fata, la acest spectacol (am priegatit si ceva berici, ca la meci, de)….
2010-07-13 12:07:04 | Raporteaza
mai e o soluţie, cunoscută de experţi şi ca “soluţia goţiu”, după numele lăţosului pe care s-a aplicat soluţia-pilot: tăierea başilor.
voxpublica.real../
2010-07-13 12:09:19 | Raporteaza
Laura C.
In comentariul tau, atat de ,,bine” documentat ,uiti (????) sa amintesti de TRANSA de la FMI,care NU AR MAI FI VENIT daca guvernul asta in care scuipati non-stop, nu ar fi luat minime masuri,dupa decizia CCR .
Stimata domnisoara!
Ce e greu de priceput?
Salariile bugetarilor NU se taie cu 25% ci pur si simplu NU EXISTA acesti bani pentru a li se mai plati integral lefurile.
Faceti atata valva pe chestiuni pe care de fapt, ar trebui sa le sustineti.
Crezi ca Boc are o placere sadica de a taia ?
Sau ca Basescu si-a propus sa-i extermineze pe romani, ca si-asaaaa….nu mai candideaza?
Sa chibitezi de pe margine, e simplu.
Asa fac si Crin Antonescu..si Geoana…si Ponta….si VOI.
Nu ma mai mira acest lucru.
NU`S de ce!
Asa ca ,,minciuna sau incompetenta” vi s-ar potrivi voua, tuturor acestora care va unduiti dupa cum bate……..VANTU`!
2010-07-13 12:46:23 | Raporteaza
@Johann M : stimate domn, nu mai insistati pentru ca, reducand cat de mult posibil lucrurile, problema sta cam asa : daca se reduceau toate pensiile cu 15%, economia care se facea era de 15%. Corect? Daca se impoziteaza pensiile cu 16%, economia care se face e mai mina de 15%! PENTRU CA : si pana acum, toate pensiile care depasesc 1000 lei, pentru diferenta, sunt impozitate cu 16%! Rezulta, deci, ca daca se impoziteaza toate pensiile cu 16%, fata de acest moment, economia (pentru ca o parte sunt deja impozitate cu 16%) este evident mai mica de 16%, mai mica si decat 15%! Probabil ca economia care s-ar obtine ar fi in jur de 10-11%
2010-07-13 12:47:20 | Raporteaza
@ Laura Cernahoschi: Analiza dumneavoastră logică în “spusele Bocului” este greşită. Omiteţi că gândirea Bocului nu are legatură cu logica aristotelică sau stoică ci cu logica securisto-fesenistă.
Una-i una, alta-i alta.
2010-07-13 12:51:38 | Raporteaza
@LUANA – Observ ca boala ta se agraveaza , ce parere ai de asezamantul din Stei ? Nu crezi ca e momentul sa iei o pauza ? Nu te impacienta , nu o sa-ti simta nimeni lipsa , imediat partidul angajeaza un alt imbecil !
Slava domnului ,ii gaseste Flutur repede !
P.S. Te asteptam cu drag :hpsihiatriestei../
2010-07-13 12:52:55 | Raporteaza
Minciuna – MINCIUNA-minciuna cu-ale ei picioare scurte, dar cu fundamentul mare.
Totul e o minciuna, TOTUL-totul!
Ei isi vor fura singuri caciula
pana cand Vintu crizei le-o va smulge …si duce.
Ei au nevoie ca de aer de banii de la femei, iata de unde tot acest joc absurd, iar noi n-avem dispozitia de a fi prosti …si nici timp de pierdut.
2010-07-13 12:55:42 | Raporteaza
@lehman25:
Auzi?
La astia ca d`alde tine, dac`as fi Boc, as taia 1000%!
Si tot ar fi prea putin,crede-ma!
Noroc ca va mai sustin unii ca Cernahoschi, Gotiu ,Leca si alte nume ,,celebre”.
Hai, pa!
2010-07-13 12:59:00 | Raporteaza
dar de patronul Vintu, domnul meu, cind aveti de gind sa comentati? Sau nu e stire colaborarea lui (si a tuturor maharilor de dupa Rev) cu Secu?
2010-07-13 13:18:01 | Raporteaza
Dacă tot trebuia să se taie pensiile, de ce nu s-a făcut o diferențiere intre pensiile mici și cele nesimțite? Ar fi fost și in interesul puterii, care ar fi redus la minim impactul negativ asupra propriei imagini.
De ce nu s-a gândit nimeni să-i ia la purecat pe miile de falși pensionari de boală? Tot in interesul puterii dacă vorbim de credibilitate (externă si internă). Vorba țăranului, unui prost nu tre’ să-i furi traista că oricum și-o va pierde singur.
2010-07-13 13:19:09 | Raporteaza
specialistii analisti de la realitatea au stat si s-au sfatuit. rezultatul: sint 2 posibilitati: incompetenta sau minciuna. dupa acest rezultat, fuga fuga la public cu verdictul: avem un guvern de f*tut in gura. nu stim exact care e treaba, dar posibilitatile sint astea 2. am zis! nu foloseste la nimic sa umblati cu judecata in gura cum faceti dintotdeauna. sigur, dezbaterile pe cifre sint “prea tehnice” si plictisitoare.. comentam la declaratii as usual. atita ne duce mintea. desi cifrele sint la indemina tuturor pe internet, iar alea care nu sint, pot fi cerute. n-am vazut nicaieri chestii din astea. oi fi eu plicticos ca vreau sa inteleg ce se petrece, dincolo de hormonii si spumele “oamenilor de media”
2010-07-13 13:21:22 | Raporteaza
@alex rauta: Ba ziarista a înţeles ceva: ce se aşteaptă de la ea…
2010-07-13 13:21:25 | Raporteaza
@GAVRILACHE: S-ar parea ca ma aflu in eroare. Desi, sunt curios cam care ar fi diferenta asta.
@andra: cum vrei tu…
2010-07-13 13:27:25 | Raporteaza
@marcello:
Pentru pensiile NESIMTITE ,,multumeste-i” Curtii Constitutionale care,aparand ,chipurie, drepturile ,,bietilor” pensionari, si-a facut DOAR lor dreptate.
Pentru celelalte, NECUVENITE, obtinute prin false ,,imbolnaviri”,nu vezi ca le-au luat la purecat?
Si ca sunt sate intregi de ,,bolnavi” si ,,handicapati” carora le vor fi anulate aceste ,,drepturi” ,urmand a fi gasiti si pedepsiti vinovatii?
Numai ca dragii de jurnalisti ,ca si opozitia de altfel, vor ca toate astea sa se petreaca in cateva secunde, dupa ce atatia ani au tacut chitic ,ba chiar si-au dat….concursul la jaful din banii publici.
Si…unii dintre ei, continua si acum.
2010-07-13 13:34:46 | Raporteaza
@Laura
Mult venin de vreo 2 luni in articolele Dvs. Dezagreabil.
Parca ziceati ca va intoarceti la politica externa… ?
2010-07-13 13:35:53 | Raporteaza
LUANA
“Si ca sunt sate intregi de ,,bolnavi” si ,,handicapati” carora le vor fi anulate aceste ,,drepturi” ,urmand a fi gasiti si pedepsiti vinovatii?”
fata draga ce zici tu mai sus este efectul. cara este cauza? o stii vrei sa o iei in considerare.Asta a fost o supapa de a nu muri de foame oameni care la 45-50 ani au ramas someri si nu-i mai angaja nimeni. Stii cite locuri de munca a avut itm saptamina trecuta disponibile 10.000. Stii citisomeri sint in evidentele itm 800.000 Care este sansa unei femei la 48 ani sau a unuibarbat la 52 ani sa se angajeze? Zero fetito. Daca nu ieeau la pensie pe caz de boala mureau de foame. Stiu voi trepanatii ii cautati si ii trimiteti la munca insa fara sa spunneti UNDE sa mearga sa munceasa. E usor sa spui la munca cu ei dar UNDE, UNDE, UNDE.Ast-i problema. dar in minte voastra trepanata puneti carul inaintea boilor.
2010-07-13 14:28:57 | Raporteaza
@NAE : ati adus in discutie o problema interesanta si ati pus punctul pe i ; cu, probabail, suficiente exceptii, realitatea e ca multi au ales aceasta cale tocmai pentru ca nu aveau alta sansa! Ganditi-va ca, pe langa cei 800000 de someri, mai exista alte cateva sute de mii care au terminat somajul si nu mai apar in nici o evidenta!!! Exista oameni bolnavi carora nu le da nimeni certificat de handicap (mai ales cei cu afectiuni psihice minore dar care nu mai pot munci- de ex. maniaco-depresivii!). Sunt multi care, acum, sunt angajati pentru perioada de sezon si care, in toamna, dispar din evidente (lucreaza doar 3 luni si nu pot primi somaj decat daca fac 12 luni; unde?). Solutii? Cangi!
2010-07-13 14:41:10 | Raporteaza
Cineva spunea ca nu toate firmele isi platesc contributiile.De ce? Sunt firme clientelare, transpartinice,care migreaza permanent si se pozitioneaza injurul puterii.De ce nu sunt executate silit?Pun pariu ca daca li se va pune sechestru pe bunuri,si acesta va fi mentinut sau bunurile vor fi scoase la vanzare,isi vor plati imediat datoriile.Dar nu vor mai sponsoriza partidul de la putere sau partidul care are sanse mari sa vina la putere in urma alegerilor.
O alta problema este ca nu este sanctionat penal managerul societatii carte face asemenea porcarii.Este nevoie de o lege in acest sens.Dar cine are curajul sa o promoveze?Ia sa vedeti cum le va tatai fundul menegerilor cand s-ar vrdea gratii la orizont!
2010-07-13 15:31:32 | Raporteaza
@nae:
Nu stiu cine e ,,trepanat” si…orb ,pe deasupra.
Tu vezi EFECTUL,da` ma`ntrebi pe mine care e CAUZA?
Ok!
La nivel de principiu, ai dreptate cand spui ca oamenii aia s-au pensionat ,,de nevoie”, ca n`aveau unde mai lucra (si n-au nici acum)…bla…bla…
DE CE nu mai aveau …UNDE?
Pai, ti-as da exemple cate vrei,nu ca nu le-ai sti si tu.
Uite unu`!
O fabrica de portelan, stii ce-i aia, da?
Pana acu vreo 7-8 ani,mergea ca pe roate.
Angajati…vreo 2500!
Comenzi la export si intern….nici nu faceau fata!
Dividente (ca fusese privatizata prin MEBO)….binisor, chiar si pt. angajatii de rand.
Ce s-a`ntamplat ?
Ei bine, capii …actionarii ,exact cei care si-au bagat in buzunare multe milioane de-alungul anilor,au hotarat s-o vanda.
Intai au disponibilizat in valuri succesive,trecandu-i in somaj pe angajati.
Intr-un final….pa!
Nu se stie ,,cui”.
Cica unui…arab.
De niste ani buni, au napadit-o buruienile!
Fostii…sunt prin America sau au alte afaceri.
Ce zici?
Asta e o CAUZA?
A sanctionat-o cineva la vremea respectiva?
Si exemplele pot continua.
Acum…asta e!
Nu cred ca tie iti convine sa muncesti non-stop,pe mai multi sau mai putini bani,dar sa tii in carca vreo 3-4 pensionari ,,falsi”.
De undeva, trebuie inceput.
Nu-i plange pe toti, crede-ma!
Pe langa pensie (asa mititica ,cum e ea), mai au si cate-o mica afacere de familie.
Si, cand magistratii, de pilda, ies la pensie la frageda varsta de 50 ani,cu pensia fara contributivitate, DE CE tu trebuie sa fii de acord sa iesi la….67?
Asta e, din nefericire.
S-au succedat n`spe mii de anomalii de-alungul vremii.
E timpul sa inceteze.
Nu crezi?
2010-07-13 15:42:10 | Raporteaza
Incompetenta si minciuna.
2010-07-13 16:19:30 | Raporteaza
@LUANA: ai perfecta dreptate in ce spui, iar cazul cu portelanurile s-ar putea extrapola linistit la mai mut de jumate din economia romaneasca (nu o fi fost chiar toata “fiare vechi” cum i-a zis un dom prim ministru, “roman verde’ si asta, Petrica Roman), da problema este ca “actualii”, “reformatorii statului”, “dreptacii” pedelici sunt in marea lor majoritate parte a problemei, cot la cot cu pesedeii lu’ Nea Nelu au impins lucrurile exact acolo unde se gasesc ele acum. Inclusiv in a acorda acele legi de pensionare “speciale” pe care TOT EI acum le infiereaza acum cu “sfanta manie capitalista” (fosta “proletara”, pe stil vechi, ante 89). Asa ca pretentia lor si a lui Basescu cel de azi de a fi tot ei cei ce duc lucrurile pe directia cea buna, dupa ce ei (sau copii lor) sunt exact cei ce au inpins lucrurile in fundatura in care se gaseste acum, deci aceasta pretentie este culmea nesimtirii comunisto-securistoide (asta si tupeul nemarginit in a imparti mogulii in buni – ai nostri= Fratii Raunescu si aia raii= Patriciu, Vintu si Voiculescu). Iar lucrurile se vor intoarce impotriva lor intr-un dezmat din asta autodistructiv pe care doar Albania l-a mai trait in Europa. Si aia, tot ca urmare a unor jocuri piramidale, gen Caritasu’ lui Stoica sau Gelsorul lui Vintu…
2010-07-13 16:19:54 | Raporteaza
Un om ajuns intr-o functie pentru care este incompetent,palaria fiind mult mai mare decat capatina,pentru asi pastra privilegiile va recurge la “trucuri”,un pic de teatru,un pic de minciuna un pic de adevar.Singura solutie de a nu pierde timpul este sa pleci de la piesa de teatru ieftin care te costa scump..
2010-07-13 16:29:29 | Raporteaza
@LUANA: Luano, dar Udrea are peste 3 milioane sa-i cheltuie pe indicatoare 3D? Dar pentru afacerile cu statul a camarilei portocalii au bani? Astia cred ca au umblat la borcanul cu miere . Nu este posibil sa te imprumuti de miliarde si sa ai deficit foarte mare de la luna la luna. Unde sunt banii? In investitii n-au bagat, infrastructura nimic, nu mai au bani nici de salarii nici de pensii…unde sunt banii? Noi ne platim taxele si impozitele etc. Ei ce fac cu banii care vin la buget?
2010-07-13 16:30:12 | Raporteaza
LUANA
Exemplul este bun si sint sigur ca asa a fost in n-spe mii de cazuri., dar vina celui ajuns la 52 ani si a fost dat afara care este?Este vinovat ca a gasit o potita sa nu moara de foame. Situatii de acest tip sint in toate orasele monoindustriale in care a existat una doua fabrici care au fost puse pe butuci. Si oamenii de acolo aproape de virsta pensionarii ce sa faca sa moara cu democratia si corectitudinea in brate.
Cel mai bun lucru este sa CREIATI PREMISELE pentru noi locuri de munca sa ajunga sa fie un milion de locuri de munca neocupate si pe urma cautati la pensii de boala mariti virsta de pensionare etc.Dar stii ce inseamna asta? inseamna sa fii competent sa faci strategii sa stabilesti prioritati, avantaje pentru mediul privat etc. Adica multa munca si competenta la conducatori mai intii si pe urma umbli la restul Dar voi trepanatii portocalii intelegeti greu asta asa ca cel mai bine este dai cu barda si dai afara. Ce fac cei dati afara? Sa se duca la munca asa spune boc dar nu zice si UNDE. Este mult prea greu sa stii sa raspunzi la aceasta intrebare si pe voi trepanatii va depaseste total
2010-07-13 16:43:56 | Raporteaza
@LUANA: Nae te-a intrebat ceva (unde ?) si tu vii cu o istorioara care, evident, s-a intamplat, insa nu e definitorie. De cate ori vi se pune o intrebare mai jenanta, la fel ca Martorii lui Iehova, care merg din usa in usa, aveti niste raspunsuri prefabricate.
Pe vremea Tariceanului, asa european, cu papillon, cum il apostrofa presedintele, erau aceleasi probleme cu pensionatii inainte de termen, cu multe alte probleme, insa pana nu s-au cheltuit banii bugetului pe alegerea basescului, pana nu au venit sacalii si hienele clientelare imediat dupa alegeri sa-si ia tainul, tara mergea binisor.
E nevoie de multa ticalosie si ura pe popor, sa il invinuiesti in permanenta de cate ceva: e lenes, nu isi face paine pe vatra, nu isi tencuieste casele, nu e de bun simt sa moara de foame sau sa mora dracului de orice si sa nu mai impovareze bugetul. Estimp pesedintele, arunca cate o soparla si superlativele supuseniei o preiau cu figura plina de admiratie, ceea ce in ultima instanta faceti si voi.
2010-07-13 16:57:08 | Raporteaza
@GAVRILACHE – Domnul meu, va atrag atentia ca,comiteti o mare eroare cind spuneti ca pensiile de peste 1000 lei sunt impozitate cu 16%,fiindca nu este asa.Doar suma ce depaseste 1000 lei este impozitata cu 16%,deci sa spunem la o pensie de 1500 de lei doar cei 500 lei ce depasesc 1000 sunt impozitati.De aceea dumneavoastra nu va ies corect calculele.
2010-07-13 17:08:39 | Raporteaza
Laura,impresia mea e ca de fapt Basescu si Boc,motivele imi scapa,doresc cu tot dinadinsul distrugerea Romaniei.
Altfel nu se pot explica toate deciziile profund neeconomice pe care le iau,dar mai ales incapatinarea lor de a diminua pina si pensiile cele mai mici.
Sa fie oare urmare a concluziilor trase dupa alegerile Prezidentiale,cind au cumparat voturi cu doar 50 de lei ?
Si va mai atrag atentia ca am trecut de faza crizei economice,noi ajungind in faza Catastrofei Economice.
2010-07-13 17:13:56 | Raporteaza
@ Xanadu,
ca sa afli ce urmaresc Boc si Basescu
uite iti dau o adresa unde sa te adresezi:
“Bună să vă fie ziua, inima si potenta, numele meu e caracatita ghicitoare Larisa din Constanta, adevărata regină a magiei albe cu tentacule albastre care le ghiceste pe toate mai bine ca caracatita oracol Paul de la Oberhausen care cred că este homosexual. De ce cred că Paul e homosexual? Simplu: am ghicit!”
Curaj.
2010-07-13 17:29:21 | Raporteaza
@nae:
Din modul in care raspunzi,axat pe o ,,culoare” anume, imi dau seama ca nu esti decat un gica-contra al vremurilor astea, deloc colorate in ,,roz”.
Ti-am dat exemplu a cel putin o CAUZA care a generat efectele dezastruoase de azi.
Din pacate, nu doar ,,portocaliul” este de vina ci intreg…..,,curcubeul”.
Ce vrei, totusi?
Astia sunt ACUM la putere.
Buni sau rai,competenti sau….mai putin competenti.
Spune-mi tu,care nu esti ,,trepanat” ca mine, care sunt solutiile CELORLALTI?
Unde si in ce domenii ar creea (nu CREIA!) un milion de locuri de munca?
De unde ar lua bani sa plateasca in continuare ,numarul in exces de bugetari si/sau pensionarii?
Spune-mi tu DE CE oamenii de afaceri ,care astazi se plang mai rau ca pensionarii,de ce asadar isi platesc la negru angajatii, preferand sa eludeze taxele catre stat?
Aha…le convine si lor si angajatilor (care primesc mai multicel decat pe statul de plata)!
Si-atunci, despre ce vorbim?
Despre un cerc vicios din care nu se vrea a se iesi.
Vrei sa vezi, cum la tara, in plina campanie de cosit, desi ii rogi sa munceasca (masa+bautura+cafea+800 000 miilei/zi),refuza si prefera sa stea la carciuma ,ca doar au…ori o pensie minim garantata ,ori ajutor social?
Vrei sa stii……..de fapt….cred ca stii toate astea si chiar mai multe.
Ramai cum am zis!
Un gica-contra ca multi altii care s-au invatat ASA.
Eeei,bine….NU POT FI DE ACORD.
PUNCT.
2010-07-13 17:31:13 | Raporteaza
Si minciuna si incompetenta si lene intelectuala si multe alte chestii la un loc.Tembelism generalizat, generat de mintea de lemn formata pe vremea lui Ceasca si agravat de caldura mare monser!Daca d-l Basescu vrea sa ramina in istorie, ar trebui sa fie primul care trebuie sa iasa din mintea de lemn si primul pas ar fi sa inteleaga ca lucrurile ce conteaza cu adevarat, sunt faptele , nu LOLOURILe pe care intreaga clasa politica le serveste natiei de peste 20 de ani.Pentru ca nimeni nu stie cit timp natia va mai avea rabdare sa astepte cu interes. O zi buna!
2010-07-13 17:39:06 | Raporteaza
@LUANA:
Din ciclul anotimpurile politice: acum este iarna.
Sunt preocupat daca o sa traim, bine sau rau, sa ne mai salutam unii pe altii cand (daca) o veni primavara.
Hai ca-s oprtimist!
2010-07-13 17:45:46 | Raporteaza
@Plisken:
,,…pe popor, sa il invinuiesti in permanenta de cate ceva: e lenes, nu isi face paine pe vatra, nu isi tencuieste casele, nu e de bun simt sa moara de foame sau sa mora dracului de orice si sa nu mai impovareze bugetul.”
Vrei,nu vrei…iti place ,nu-ti place, ASA ESTE O PARTE DIN POPORUL ASTA.
Repet…O PARTE!
O parte de popor pe care, in modul cel mai josnic, o speculeaza in interes personal sau de…trust, o ,,alta” parte de popor.
Asta mi se pare cel mai periculos!
Cat timp exista oameni ca voi, care sa-i mangaie pe crestet cu ,,duiosie” si falsa ,,intelegere”…..sorry.
2010-07-13 17:49:00 | Raporteaza
@portocaliu, culoarea apusului:
Ha!
Si optimist si…preocupat?!
Prefer rasaritul!
Salutari!
2010-07-13 17:51:53 | Raporteaza
@LUANA: Da Luana, eu sunt o alta parte de popor care speculez, ii mint pe ceilalti, ca sa, sa, sa ce? Falsa intelegere ca sa ce? Ca sa nimic. Avea dreptate Nae, esti trepanata. Spui ca toti sunt vinovati, sau cum spune idolul tau, toti suntem responsabili. Ce dragut! Pai atunci sa tacem dracului din gura si sa lasam capul in jos de rusine ca ne-a dojenit Basescul. Tot ce spune acest imbuibat bugetar, voi sunteti de acord. Indiferent ce aberatie emana, voi gasiti o modalitate de a fi de acord. Noi iti spunem ca e naspa, tu intrebi doua lucruri: voi de unde luati bani si voi de unde aveti solutii?
Iti rasund repede si fii atenta ca e cam greu: Sa se opreasca hemoragia de bani de la clientela care face stadioane cu nocturna intr-un sat care nu are nici macar echipa de fotbal si sali de sport in scoli cu 15 elevi.
Eu nu mangai pe nimeni pe crestet, insa sunt gata sa ii dojenesc cu parul pe nesimtiti.
2010-07-13 18:06:35 | Raporteaza
@LUANA:
Atunci, fata draga, nu fi trista …:-)
Un semn de rasarit e chiar in articolele Laurei. Te-ai regasit in articolele ei atata vreme, iar pe moment esti socata de schimbare. Ti-o trece, apoi vei trece si tu mai departe, in rand cu lumea.
Apropo de reactia ta, asa am resimtit si eu dezamagirea, ca fost votant al lui Basescu, vazandul ulterior “la treaba”.
Intotdeauna lucrurile au explicatii, iar nu din cele mai complicate.
Salutari, deci.
2010-07-13 18:07:48 | Raporteaza
@laura
ai auzit de expresia boala lunga moarte sigura?
daca masurile,oricare ar fi fost ele ar fi fost luate de la inceput rapid, poate n-ar mai fi fost nevoie de altceva.
dar cu ajutorul vostru, care nu vreti sa platiti impozite si campania dusa de voi impotriva tuturor masurilor luate de guvern, iaca ca situatia e si mai nasoala.
daca-ti amintesti bine,s-a spus kiar de la inceput ca s-ar putea lua si alte masuri,in fuctie de evolutia pacientului.
2010-07-13 19:05:52 | Raporteaza
Lucian Davidescu
Aveam o discutie despre pensii pe postul tau, aici:
voxpublica.real../
si m-ai bannat. Bannarea functioneaza exclusiv pe postul tau, nu si pe postarile colegilor tai.
Asa ca am 2 intrebari:
1. Nu esti deloc interesat ca problema pensiilor sa fie discutata – in loc sa fie “prelucrata” de propagandisti?
2. Observ ca exista o multime de oameni care mi se adreseaza acolo, si eu nu pot sa le raspund pt. anumite lucruri care ma intereseaza.
Este o regula sa bannezi oamenii care spun lucruri incomode ?
Daca da, fa te rog un serviciu tuturor, si anunta lumea sa nu mai piarda timpul acolo.
2010-07-13 19:06:55 | Raporteaza
@portocaliu, culoarea rasaritului?:
Nu sunt trista!
Nu am motive personale de a fi ,,asa”!
Si tu si Plisken…am priceput!
Nu mangaiati pe nimeni, da`i dojeniti cu parul pe nesimtiti!
E cel mai simplu!
Nu-mi spuneti insa ce VARIANTE aveti sau, daca exista….CARE SUNT si in ce/cine constau ele.
Ca astia sunt nepriceputi, hoti, idioti…etc…e`n regula.
Hai, care e ,,rasaritul” vostru?
Ca la vorbe sunteti asi!
Aceleasi….salutari!
2010-07-13 19:16:01 | Raporteaza
@”Si tu si Plisken…am priceput!”
Asta-i din seria: “si tu Brutus?!?!”
2010-07-13 19:28:41 | Raporteaza
@Plisken:
,,Ce dragut! Pai atunci sa tacem dracului din gura si sa lasam capul in jos de rusine ”
sau:
,,Sa se opreasca hemoragia de bani de la clientela care face stadioane cu nocturna intr-un sat care nu are nici macar echipa de fotbal si sali de sport in scoli cu 15 elevi.”
Pe cuvant daca nu sunt de acord cu tine, uite-asa trepanata cum sunt!
Dar!
Astea cu…stadioanele, se pare ca nu ai vrut sa auzi cand s-a spus de-o mie de ori ca sunt de pe vremea lui Tariceanu!
Da` nu conteaza, fie!
In schimb, vrei sa stii unde s-au dus vreo 32 milioane euro,in vremea lui Nicolaescu,ministrul liberal (fost) AL SANATATII?
Intr-un program imbecil de ,,evaluare a sanatatii populatiei”.
Banuiesc ca ai primit si tu acasa un talon,prin posta evident,sa te duci sa-ti faci niste banale analize.
Ti se pare ca, dupa asa o cheltuiala, SISTEMUL DE SANATATE e mai sanatos?
Stii unde si in ce buzunare au intrat 90% din banii aia?
Atunci, n-ai avut un…par, sa-i ,,mangai” pe nesimtiti?
Mai vrei exemple?
Nu cred, ca tu vezi doar ,,portocaliu” in fata ochilor!
2010-07-13 19:45:58 | Raporteaza
Nici una, nici alta, doar maniera in care s-a obisnuit atat dl Boc si ai sai oranj, cat si sheful oficial de partid de la Cotroceni si toti cei aciuati pe langa el sa ne trateze. Ii doare-n cot si pana la delirul asta care afecteaza cam pe multi au gasit scuze si ecouri infantile in spatiul media care a contribuit hotarator la obisnuinta dlor de a ne tranti legi facute pe genunchi si a guverna tzara conform criteriului,”ii prostim si de data asta” sau daca doriti “nu conteaza care sunt consecintele, sa ne umplem noi buzunarele”. Era destul de clar ca economiile din pensii si salarii se sunt o vraja cand esti la minus infinit. Praf in ochi pana-n septembrie, cand dupa ce vor fi economisit la coli xerox si pixuri, dnii de ne guverneaza vor fi bagat economiile din pensii in neste partii de schii si ceva piscine.
Dna jurnalist de blog, la ideile pe care le emit astia de ani de zile fara sa fie luati la-ntrebari de mai nimeni (cu scuza Nastase si Tariceanu, maxim mogulii si, mai nou teroristii de pe la gazete)barbile cu pensiile si tva-ul se-nscriu in latura lor consecventa. Dl presedinte care apara firmele alaturi de marele stolojan s-o fi gandit ce bucurie le face schimband tva-ul zilnic cu data de alataieri, uite ca asa vrea muschiul lui si cota unica care-i si ea o aberatie de zis prostilor fara ca cineva sa te-ntrerupa.
2010-07-13 19:59:47 | Raporteaza
@LUANA – “Pe cuvant daca nu sunt de acord cu tine, uite-asa trepanata cum sunt!”
VEZI CE MINUNI FACE UN TRATAMENT BUN ? Inca 2 saptamani la asezamantul din Stei si esti ca noua . Nu ezita !
2010-07-13 20:06:02 | Raporteaza
@LUANA: In primul rand doresc sa stabilim o premisa:nu sunt nici taliban, nici ultras, nimic extrem in nici o directie. Te rog sa retii un lucru: asemenea incompetenta si lacomie si nesimtire si nepasare din partea puterii nu am vazut niciodata. L-am votat pe Basescu in 2004 doar pentru a protesta fata de megalomania lui Nastase.Dar nu a fost un protest decat fata de caracterul omului si nu de masurile economice. Chiar Basescu intrebat cine a fost cel mai bun Prim -Ministru, a zis: Nastase. Sala de sport construita fara a avea echipa s-e construieste acum intr-o comuna doljeana. Nu arunca fumigene! Nu ma intereseaza decat ca cetatenii sa se bucure de o democratie reala si sa nu intre nesimtitul ala peste tot, sa se substituie Guvernului, sa hahaie cand lumea are apa in case si sa se creada atotputernic. Tine minte: toate lucrurile se deconteaza.
2010-07-13 20:19:50 | Raporteaza
@Xanadu : daca citeati cu mai multa atentie micul meu comentariu observati ca acelasi lucru l-am afirmat si eu : “…toate pensiile care trec de 1000 de lei, PENTRU DIFERENTA, se impoziteaza cu ….”. Oricum, multumesc pentru ca ati citit! Este, realmente, o problema importanta, cel putin pentru mine!
2010-07-14 09:08:43 | Raporteaza
[...] Articol voxpublica » Business & Economie [...]
2010-07-15 05:43:39 | Raporteaza
arena-politica.blogspot.com – site-ul nr. 1 in comentarii de calitate! o alternativa decenta la gunoiul mediatic voxpublica!
2010-07-16 11:05:25 | Raporteaza