![]() | Mogulii “il lucreaza” pe Basescu prin “agenturile straine”vezi toate articolele de Iulian Leca15 Jul 2010 la 12:00 99 comentarii 1969 vizualizari. |
Ce agresiune mizerabila a agenturilor din strainatate la adresa statului roman! Niste tonomate ieftine, precum cele din “Der Spiegel”, “The Daily Telegraph”, “France 24” sau “Financial Times”, au executat la comanda (desigur) o campanie dirijata de atacuri manipulatorii la adresa presedintelui, premierului, Elenei Udrea si a statului roman in general.
O marsavie fara margini care nu ar trebui sa treaca nepedepsita in fata autoritatilor romane, mai ales ca acum aceste campanii nu reprezinta doar o vulnerabilitate oarba la adresa sigurantei nationale, ci ditamai amenintarea si pericolul vis-à-vis de linistea si impacarea noastra mioritica.
Am incredere in Adoratorii Adevarului ca si de aceasta data vor avea cele mai bune explicatii, ca ne vor demonstra cum si de ce traducerile sunt incorecte si rautacioase. Ei vor ne vor lumina toate sensurile adevarate ale “taurului”, vor traduce ironiile presei britanice la adresa Elenei Udrea prin incurajari, iar “high heels” nu va rima desigur cu “short mind”, ci cu talentata blonda sexy care a declarat ca “pantofii cu toc le vor ridica moralul femeilor care au pierdut tot”.
Pentru ultimii mohicani portocalii, Guvernul Boc nu este nici disfunctional si cu atat mai putin incompetent, ci doar putin derutat, iar blanda critica apare oricum pe un blog, aiurea pe net in strainatate, iar autorul nu are totusi nicio legatura cu celebrul “Financial Times”.
Cred ca in acest moment ar trebui invocat si instituit rapid un Nuremberg pentru toate tonomatele din lumea asta care isi permit sa defaimeze, sa denigreze si sa arunce cu mizerii in mintile luminate care ne conduc. Acolo sa fie judecati toti cei care lucreaza la masinaria de manipulare a mogulilor, care a sucit mintile tuturor nevinovatilor si a realizat cele mai atroce campanii impotriva umanitatii. Si a ingerilor portocalii.


Cristian Teodorescu 19 Feb la 00:32 |
Cînd îl auzi vorbind la vreo televiziune pe parlamentarul român, îţi vine să crezi că [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu azi la 18:08 |
În urmă cu o lună, când scriam că PDL și PSD și-au dat mâna pentru a susține un [ citeste mai departe ]
Florin Puscas azi la 14:27 |
Dan Dianconescu, prin intermediul OTV şi al partidului de troglodiţi pe care îl conduce, vine [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu azi la 11:41 |
O veste tristă. A murit Cornel Mihai Ionescu, unul dintre cei mai mari erudiţi pe [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 Feb la 22:59 |
Vezi şi Catavencii.ro
Fix 1,5 la sută din PIB vrea premierul MRU să aducă la buget, în două [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 Feb la 12:01 |
Mircea Sandu: Acum... o să vedem asta cu băut din iaz...
Dragoș Năstase: Nu... e un pahar de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 16 Feb la 11:11 |
Numărul deceselor în urma hipotermiei este tot mai mare. Autoritățile iau măsuri, Raed Arafat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 16 Feb la 11:07 |
Geamurile fumurii se lasă ireal de încet în jos. Albul zăpezii îmi lovește retina. Îmi [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 16 Feb la 01:43 |
Aveam șase ani când am auzit o teorie frumoasă despre tineri. Cel care mi-a spus-o nu era un [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 15 Feb la 22:15 |
Într-un audiovizual în care ayatolah e Dan Diaconescu iar precursor, mai bretelatul său [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 20:56 |
E şi-n Caţavencii.ro
Fiindcă tot sîntem în criză de prezidenţiabili n-ar fi momentul să [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 17:05 |
Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 Feb la 15:35 |
Se pare că presa a atins limita: fundul lui Boc. Facebookul a ars în flăcări deontologice şi [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 15 Feb la 14:36 |
Coaliţia la guvernare susţine tratatul fiscal european, deşi părerile privind tratatul privind [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 13:29 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Dacă nu s-a dus cu Ponta în America, fiindcă nu ştie engleza, Crin [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 15 Feb la 12:45 |
Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente : 1) [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 15 Feb la 11:22 |
Mihai Răzvan Ungureanu: "Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 09:05 |
Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 Feb la 05:12 |
Celor 300 de candidați tineri şi cu studii în străinătate care aspiră la funcția de consilier [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 23:21 |
... de fiece data cand cred ca mai jos nu se poate cobori, ceva se incapataneaza sa ma convinga de [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 Feb la 23:15 |
Dacă întreaga masă a lui Stamate reuşea să se sprijine pe calcule şi probabilităţi, iată [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 14 Feb la 23:14 |
În ultimele zile, ortacii lui Voronin se plâng pe site-ul grenada.md că poliția a inițiat o [ citeste mai departe ]
Mihai Eminescu 14 Feb la 22:02 |
Iunie 1882
Îngerul meu blond,
Te-aș acoperi toată cu sărutări, cum argintarii îmbracă [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 14 Feb la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 Feb la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 14 Feb la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca 14 Feb la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 14 Feb la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
| 1Eu te intrebam de mere, tu imi raspunzi de pere...Cit timp afirmi ca a schimba un sistem gresit, cu altul, tot gresit, nu este o solutie, nu-mi ramine decit sa sustin pe cineva care vrea un sistem... | ||
| 2Stimate Florin Puscas - bref raspunsul dvs. cel cu wikipedia. Eu am "descoperit" linkul la wikipedia pentru ajutor in cultura dvs. generala (si a altora la fel de neinitiati in "cerceteaza si verifica,... | ||
| 3@Cornea:verifica cine ii pregateste campania lui Ioan Aurel Pop ;)... | ||
| 4@mama:nu ma pot bucura de comiterea unor abuzuri ori ilegalitati; o schimbare bazata pe asa ceva nu e o schimbare, e tot aia, doar cu alt nume... | ||
| 5aura draga, nu te face nimeni sa taci, poti sa parlamentezi cat vrei, vorbesti aiurea oricum... | ||
| 6Sa fim seriosi,nu s-a parafat nici un blat PDL-PSD la UBB. Este doar o interpretare trasa de par, similara cu cea vis a vis de discursul lui Ponta in Parlament la investitura guvernului,cand de fapt... | ||
| Mihai Goţiu 27896 citiri |
| Cristian Teodorescu 11322 citiri |
| Costi Rogozanu 11175 citiri |
| Ciprian Domnişoru 9515 citiri |
| Remus Cernea 5553 citiri |
| Alin Fumurescu 4466 citiri |
| Cristian Bândea 3952 citiri |
| Dan Duca 3813 citiri |
| Constantin Creţan 3806 citiri |
| Dorin Tudoran 3147 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 6 postari |
| Costi Rogozanu 4 postari |
| Constantin Creţan 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Daniel Oanta 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Tudor Darie 2 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Mihai Goţiu 116318 citiri |
| Costi Rogozanu 60504 citiri |
| Cristian Teodorescu 50570 citiri |
| Alin Fumurescu 30527 citiri |
| Ciprian Domnişoru 21478 citiri |
| Remus Cernea 21132 citiri |
| Iulian Leca 17549 citiri |
| Dorin Tudoran 16659 citiri |
| Viorel Dobran 16259 citiri |
| Cristian Bândea 12918 citiri |
| Mihai Goţiu 40 postari |
| Cristian Teodorescu 27 postari |
| Costi Rogozanu 26 postari |
| Dorin Tudoran 16 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Iulian Leca 10 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Viorel Dobran 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Bogdan Ciuclaru 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
2010-07-15 12:13:15 | Raporteaza
Slab, foarte slab! Mi-e mi-a placut ala de pe France24. Era de cascadorii rasului ! Noroc ca sunt in Romania si stiu ce se intampla , ca altfel mai cadea Bastilia o data!
Incearca te rog sa lasi un coment pe site-ul France24, te rog. Vezi ce se intampla ! Cred ca este libertatea cuvantului in forma pura! Multumesc!
2010-07-15 12:16:03 | Raporteaza
Basescu + Mossad = LOVE : )
2010-07-15 12:33:46 | Raporteaza
slab domnule leca.am impresia ca ne crezi tampiti, de fapt…………….la mintea ta mai pui doi lei si iti cumperi o creta!cred ca mai bine te ignor.
2010-07-15 12:36:13 | Raporteaza
@TheEye: Adica vrei sa spui ca Mossadul catadicseste sa-l bage in seama pe Basescu?
Aiurezi … Pe Base nici propria lui mama nu-l mai baga in seama.
2010-07-15 12:38:25 | Raporteaza
@carol: Mie mi-a placut. Scurt,la obiect si cu umor.
Super articolul !
2010-07-15 12:39:29 | Raporteaza
Domnule Leca: obiectivitate legata de subiectivitate sau de dezamagire? Jos palaria pentru anaizele altora, atunci cand sunt ale lor 100%. Pana una alta, unele opinii le sunt livrate din tara. De catre unii ziaristi romani, mai mult sau mai putin obiectivi, mai mult sau mai putin subiectivi … Si mai interesante sunt jongleriile cu declaratii din presa straina. Cand acestea convin unei anume parti partizane din tara sunt aprig si indelung promovate. Cand nu, nimeni nu spune un cuvintel despre ele … Si ca sa vedeti ca va inteleg, aveti ai un fragment: poweraxxel.word../.
Dar asta nu inseamna ca nu vad manevrele unora …
2010-07-15 12:41:16 | Raporteaza
Mi se pare ca, avind in vedere IQ lui Le(u)ca, ca numarul de rinduri scrise astazi este exagerat de mare. De, ca la tonomate, cum le zice junele! Sau poate ma insel! Mai avea suflu de doua virgule si un punct (de adio).
2010-07-15 13:00:26 | Raporteaza
asa e, nea popescu aurel, leca e un tonomat, presa straina e tonomatizata si ea , toti sunt tonomatizati. numa matale esti original si echidistant, nea popescu aurel, te citesc cu cea mai mare placere
2010-07-15 13:13:59 | Raporteaza
@tx2:Leca nu este tonomat,este sluga unui delapidator si turnator.
2010-07-15 13:17:58 | Raporteaza
Te bucuri, sau iti pare rau? Indiferent de raspuns, te intreb, de ce?
2010-07-15 13:27:07 | Raporteaza
cat de tembeli sa fie cei de la ” agenturili straine” sa nu vada ca a postat-o pe unica si inegalabila eba im PE ca a preluat fraiele gevernari , ca a postat-o pe Nuty spaima p..i intr-un minister cu bani multi, ca are aerul unui mic dictator fara portofoliu, . Ca atare sefii de stat din U E il trateaza cu indiferenta.
2010-07-15 13:29:39 | Raporteaza
Eu consider ca, mai mult, si mai interesant (patologic) decat comentarea, subtire si ratat zeflemitoare, a unor banale evenimente de presa, ar fi o analiza a cauzelor/motivatiilor obsedantei si agresivei atitudini jurnalistice pe care o aveti, domnule Leca, vis a vis de
orisice persoana neangajata, fatis, violent si vocal, in campania de demolare/desfiintare a “ciumei” portocalii.
Trupa tanara, viguroasa, coltoasa si activa (leca, Laura, Gotiu &comp.) inundati spatiul virtual cu dispret si ura irationala instituind axiome de genul; doar handicapatii mental, vandutii, cretinii si ignorantii pot, inca, apara “ciuma” portocalie.
Prin contrast, noi, oponentii acestui marsav si degradant curent, suntem chitezenta intelepciunii, progresisti, inteligent, bref, viitorul intelighentiei romane.
Nimic din “operele” d-voastra, nimic din activitatea profesionala, culturala, civica sau sociala, nu justifica o atare uzurpare de locuri, conform cifrelor si datelor seci, sunteti un nimeni anodin, nestiut, un celebru necunoscut care, este drept, are inca destul timp sa isi modeleze o personalitate profesionala, eventual artistica, pana atunci, insa, uluieste fudulia cu care priviti in jur cu aerul ca sunteti deja “cineva”.
Sigur, nu ma mira faptul ca nu cunoasteti, sau ignorati unul dintre marile pacate biblice, lipsa umilintei, ma mira faptul ca nu constientizati adevarata d-voastra dimensiune, aceea a unui pitic de gradina
2010-07-15 13:35:48 | Raporteaza
luminita
Ti-ai scos simbria pe ziua de azi.Ai chiar si un bonus ai depasit numarul de riduri.Sefi te vad si te premiaza. Dai inainte ca dai bine.Sucesuri.
2010-07-15 13:44:21 | Raporteaza
Diletantii il lucreaza pe Basescu.
Un jurnalist adevarat ar accepta starea de fapt ,asa cum este, indiferent al cui angajat este si cati bani ar lua.
2010-07-15 13:44:49 | Raporteaza
Aveti dreptate sa subliniati domnule Leca: TB este un adevarat pericol la adresa democratiei (originale) romanesti!
Poate ar trebui sa fiti mai putin retinut, sa lasati jena (de tot) deoparte, si sa afirmati fara retinere ca adevaratii “ingeri pazitori” ai natiunii sunt Voiculescu, Patriciu, si satapanul dvs. SOV…
2010-07-15 13:47:33 | Raporteaza
Iulian Leca,
sunteti una si aceeasi persoana cu Iulian Leca de pe platforma “Ziare.com”?Daca da,imi vine greu sa cred.Acolo sunteti mai ponderat si mai rational,in timp ce aici faceti bale la gura precum Ciuvica sau Ciutacu.Conteaza locul unde scrieti?Va modulati opiniile in functie de patron?Cat de penibil…
2010-07-15 13:51:16 | Raporteaza
Tov Leca,
Esti penibil cu acest umor a la “Urzica”!
Romania este atacata in presa straina inca de pe vremea idolului tau, Iliescu. Mult mai rau. De aceea nimeni nu s-a plans de aceste articole (ma rog, Iliescu spunea ca sunt manipulari ale exilului romanesc, sub influenat partidelor istorcie…chestii de activist pe care le cunosti si matale, tov leca).
Dar un articol intr-o publicatie straina nu este acelasi lucru cu atacurile zilnice la TV, ore’ntregi de hamaieli si aberatii difuzate de voiculescu & vantu.
Iar daca tu vrei sa ne convingi ca Financial Times este totuna cu emisiunile lui Mircea Badea sau Der Spiegel are ceva in comun cu Ciutacu, Ciuvica, SRS sau alti “comentatori” din presa romana, apai esti de rasul curcilor.
2010-07-15 13:57:17 | Raporteaza
Nu te prind pamfletele, Iuliane, intoarce-te la scrierile profunde.
2010-07-15 14:00:32 | Raporteaza
@Luminita:
Interesant punct de vedere si care dovedeste (daca mai era cazul) cat de mult conteaza nu doar CE spunem, ci si CUM, CUI si IN CE MOMENT ne adresam. Eu n-as face o “categorie” din autorii pe care-i citati si nici nu pun in aceiasi traista TOATE articolele lor. Insa cred ca deseori ei/ ele au intr-adevar inversunarea (stilistica!) si radicalismul pe care ti le poti permite doar intr-un blog personal.
Poate ca Vox Publica a pornit de la ideea ca mai multe voci personale = vocea poporului, dar judecand dupa comentariile din public aceasta ipoteza a fost cu prisosinta invalidata. Este poate timpul sa se propuna una noua.
2010-07-15 14:04:00 | Raporteaza
@Florina: … care scrieri profunde ???!! ai gasit tu vre-un astfel de comportament literar la junele nostru Leca ??? pune un link, poate este el o indreptatita speranta a culturii si jurnalismului roman si nu stiu eu, sunt gata sa imi cer scuze .
2010-07-15 14:06:35 | Raporteaza
@Luminita:
glumeam
2010-07-15 14:08:26 | Raporteaza
@nae: ” …numarul de riduri.Sefi te vad ….Sucesuri”, “distinse” combatant, dupa numarul de erori-orori pe metru patrat, nu cred ca esti “calificat” pentru a emite pareri.
Sati jos elev, nu ai trecut clasa.
2010-07-15 14:11:07 | Raporteaza
@Luminita: Majoritatea trepanatilor oranj, printre care te numeri, nu vor sa comenteze sub nici o forma articolul si/sau articolele din presa straina. Tot ce puteti e sa il jigniti pe autor care, daca are vreo parere si asa nu conteaza, e un nimeni, decreteaza o nesimtita, iar banalele evenimente de presa, ce sa zic, cine`s ba astia de la ziarele astea de cacao, sa ii zica lu baselu d`astea grele? Noua ne salta inima de bucurie cand hahaie si ii urecheaza p`aia cu casa sub ape, nesimtitii dracului de saraci. Si vine asta, piticu de gradina si indrazneste sa ne atace pe toti destabilizatori nenorociti. Stii ceva , Luminita, daca nu-ti place omul, nu-l mai citi!
2010-07-15 14:12:54 | Raporteaza
@Florina: si eu care speram sa ma fi inselat si sa descopar ca junele “pasoptist” chiar este indreptatit sa anatemizeze “mohicanii portocalii” din Olimpul sau de personalitate zdrobitoare.
2010-07-15 14:13:21 | Raporteaza
Logic ca si aia scriu asa,doar de unde iau inforamtiile astea?Nu de la mizeriile pe care le scriu in continuu antenele si realitatea?E un tir continuu asupra guvernului.
2010-07-15 14:13:21 | Raporteaza
@Piticul de Gradina: .. regret sa constat ca nici tu nici “epigonul” Leca, nu va dezmintiti renumele.
Oamenii mici nici nu pot avea alta reactie decat clantanit isteric (vulgar si dezonorant)de pechinezi.
Nu iti mai chinui imaginatia, nici una dintre incercarile tale “literare” de a ma ofensa/jigni nu are efect, eu nu ma pot simti atinsa decat de cei ce conteaza, pe care ii apreciez, cometariile piticilor de gradina imi inspira doar o profunda si umana compasiune.
2010-07-15 14:19:38 | Raporteaza
D-le leca,
France24 e “prieten devotat” Rromaniei. In toama trecuta, acelasi post prezenta reportaje despre situatia rromaniei folosind drept model exemplificativ niste familii de tigani. Nu e prima data… si va mai recidiva! A! uitasem : e “oficiosul” socialistilor francezi!(fratii de cruce ai PSD-ului de la noi!)
Povestea cu articolul de pe FT e legata cu ata… in primul rand ca e scrisa pe blog-uri nu pe pagina ziarului. La fel si d-vs publicati pe blogurile RTV si nu apareti pe sticla(doanme’s multam’!) Iar referitor la modul in care bloggerul isi scrie articolul va recomand calduros sa-l cititi si dupa aia sa-l comparati cu elucubratiile d-vs de azi!
“The Daily Telegraph” a preluat articolul dupa RTV si l-a tradus cuvant cu cuvant. Asta asa, ca sa ne asiguram ca articolul preluat de TDT nu are conotatii politice.
Cat despre “Der Spiegel” ar fii bine sa postati link-ul sa stim despre ce vorbiti!
un pahar de apa rece…
2010-07-15 14:21:31 | Raporteaza
Bre, Leca, nu mai citi ziare strainesti ca se ofuscheaza Luminita-din-fundu-tunelului. Aia nu e jurnalisti, e ciumpalaci care ‘abar n-are de nika, asculta ce spun doxatele astea p’aici, care este ele … stai sa dau copy/paste … “chitezenta intelepciunii, progresisti, inteligent, bref, viitorul intelighentiei romane.”
P.S. ‘ceau astia de la radio, tot tonomate si ei, normal, cica barbatii din Saucesti, invidiosi pe nevestele lor, i-au transmis Lenei: “noi vrem de la Udrea, tandru, niste labe de scafandru”
2010-07-15 14:28:39 | Raporteaza
Excelent!
2010-07-15 14:36:13 | Raporteaza
@Luminita: Vai Luminita dar cat de sus te-ai urcat, draga.
Ala e pitic de gradina, astalalt e pechinez, iar tu nu poti fii atinsa de niste neica-nimeni.
Dar cine esti tu, fatuca, de toti sunt mici si tu esti mare? Ce merite ai tu si cine te cunoaste pe tine ?
Daca spui Leca, se gasesc cativa care sa-l recunoasca, dar cand spui Luminita? Mai usor cu invectivele ca nu prea au de la cine sa vina. In continuare daca vrei sa te creada cineva ca te pricepi la ceva, scrie DESPRE SUBIECT.
2010-07-15 14:39:26 | Raporteaza
@Luminita:
sau daca ma joc un pic cu literele lick-name-ului tau iese UMILINTA. Ceva care nu ai de unde sa stii cu ce se mananca de pe pozitia ta inalta de pe care ii jignesti pe ceilalti postaci plavani nepupatori de base. Dar nu-i nimic ,cat traieste omul invata, asa ca mai sunt sanse de recupreare.
Donmu’ Leca ,termina si matale cu ironiile astea ,vezi ca se inerveaza unii mai ceva decat cand scrii la modul serios.
2010-07-15 14:50:36 | Raporteaza
@****:
…chiar asa! Cu ironia a iesit prost si data trecuta. Putin a lipsit pana la o rascoala, dupa pildele cu modernizarea (“modernizarea”) satului.
2010-07-15 14:55:35 | Raporteaza
auzi mai baietas, spune-mi si mie ca esti “de meserie”, cine-s mai redactorii aia de la acele ziare si posturi tv despre care pomenesti ? oare or fi niste fete si baieti din romania angajati pe contract de colaborare ? sau preiau oare stirile de la o agentie mogulizata ? si nu cumva tot aia de e frannce o facura cu confuzia tahiti luandu-se dupa un site romanesc ? parca mi se pare mie numai ca esti cam tampitel sau mai corect ne iei pe noi de tampitei cand emiti astefel de articole ? te-o fi marcat madalina manole.
2010-07-15 15:01:36 | Raporteaza
@Plisken: care subiect ???!! despre ce “subiect” vorbeste domnu’Leca pe care “se gasesc cativa care sa-l recunoasca” in postarea in cauza ?!! subiectul “articolul (sac) analistului (sac) de la FT, este doar pretextul reluarii obsedantelor ironii/zeflemeli la adresa “mohicanilor orange” a Adoratorilor, etc, care, chiar si dupa ce presa straina il tavaleste pe Basescu, “indraznesc” sa il mai sustina.
Bref, “fatuca” cu pricina (chiar ma flateaza complimentul, fiind eu mult prea varstnica pentru apelativ) nu are nici un motiv sa isi argumenteze valoarea/meritele, etc. ea nu se “produce” public arogandu-si titulatura de jurnalist/scriitor/cunoscator, etc., nici nu isi vitrioleaza dispretul pentru cei ce nu il “adora” pe Basescu.
Ea doar constata ca, persoane precum Leca sau Gotiu, a caror lipsa de decenta si masura otravesc spatiul virtual cu dispretul si fudulia lor, nu au in spate decat … fum, un mare gol profesional, merite civice, educationale, culturale ioc.
De ce este aceasta constatare a mea (contrazice-ma cu oaresce informatii/date despre succesele profesionale/culturale ale acestor epigoni) o invectiva ?!!
N.B. Repet, eu nu vreau sa fiu crezuta/apreciata/aprobata de nimeni, nu eu sunt subiectul aici.
2010-07-15 15:02:32 | Raporteaza
I-au cumparat mogulii si pe astia ! Tari, dom’le !
Cat o fi costat “operatiunea taurul” ?
2010-07-15 15:13:27 | Raporteaza
Lasa, mai Leca, ca-ti da Vanghelie portia de ciorba! Azi au de fasole, sa vezi maine ce articole o sa scoti!
2010-07-15 15:18:02 | Raporteaza
domnule Leca, acei jurnalisti de unde credeti ca s-au documentat? din stirile si articolele realitatea si antene. pai daca reprezentati peste 80% din media, ei ce informatii puteau lua? in mare parte toata media e raspunzatoare pentru teribila imagine ce o avem ca tara. sunteti mai rai ca tiganii si hotii de prin strainatate deoarece dumneavostra prin faptul ca la fiecare pas publicati doar ce va convine si ce este impotriva institutilor tarii creati o stare de neincredere generala. suciti adevarul si publicati doar fractiuni din declaratile unor oameni politici astfel incat sa mascati adevarul.
2010-07-15 15:20:11 | Raporteaza
E posibil sa fie in bona parte concertate de catre cei cu interese – interesati.
C a s p r e exe. R US I.
Cel care a folosit si inventat cuvantul MIORITIC e un geniu ceva, a inventat ce-va, e o somitate in ceva? Atunci pence berbecule folosesti termeni care n-au nicio legatura cu nimic, ci doar corespondente torsionate in mintea shuie a unora lipsiti de capacitati intelectuale specific umane? zic, mai rau decat INCULTI: ura, prostie, furie, frustrari personale aruncate ca umbra PROPRIE asupra POPORULUI – deci, nebunie si dobitocie satanica.
2010-07-15 15:27:03 | Raporteaza
Aşteptaţi pâna la “unu decembrie” când va “desconspira” unicul “conpetent” pe mogulii presei străine ce complotează impotriva securisto-fesenismului românesc.
PS. Forma cuvintelor marcate va fi corectă in viitorul DOOM. Să nu mai zică cârcotaşii că românii au avut preşedinte agramat.
2010-07-15 15:40:12 | Raporteaza
“Bref, “fatuca” cu pricina (chiar ma flateaza complimentul, fiind eu mult prea varstnica pentru apelativ) nu are nici un motiv sa isi argumenteze…”
Apelativul in cauza nu face trimitere la varsta fizica a domniei voastre ci la pubertatea intelectuala. Of, “intelighentia” portocalie… Si nu se spune “mohicani orange” ci “oranjgutani”, bine? Problema e asa, ca sa revenim la topic: mint ziarele alea? E adevarat ca regimul Basescu se joaca cu Constitutia (remember de amintire: 3 judecatori alesi de PDL+Basescu cu mare zor, inainte de celebrele taieri de pensii)? E fals ca se face alba-neagra, uite taxa, nu e taxa, Boc mitraliind nimic altceva decat balbe la kil?
2010-07-15 15:46:40 | Raporteaza
@Luminita: Daca esti mai in varsta ar trebui sa stii ca (sac)-ul pe care il folosesti e total gresit. Nu este sac!-ul pe care il folosesc copii unii in ciuda altora ci este latinescul sic! Asa se scrie. In continuare deviezi. Leca isi da si el cu parerea despre un eveniment jurnalistic sau mai multe. Daca vrei sa il combati sau sa il aprobi, te referi la continutul articolului si nu daca Leca e frumos si te iei de el daca face greseli de scriere, asa cum faci tu. In rest comenteaza cat vrei si daca vrei. Daca totusi nu-ti place de Leca, nu-l mai citi, nu mai deschide articolul, nu-i mai face `tiraj`. Am , in incheiere, un sfat pentru tine: poti sa faci niste goblenuri, o minunatie! Lasa oamenii care se pricep sa se ocupe de chestii serioase.
2010-07-15 15:49:17 | Raporteaza
@Mai traiti…bine?!: Articol cu titlul incorect, ”ceasca” pronunta ”agenturili” asa, sunteti depunctat, iar daca in timpul mandatului actualului president, oamenii care nu au avut niciodata pensie, astazi au, ….inseamna ca vor trai, ( cat de bine, nu se stie!)!
2010-07-15 15:49:49 | Raporteaza
@Plisken: of, sfanta .. superficialitate, cata aroganta masculina in invitatia de a ma “ocupa” de goblenuri ( comentariile politico-economice sunt doar pentru domni seriosi, eruditi si implicati).
Pleci de la premiza ca, vorba ceea “geaba esti batrana” daca nu sti cum se scrie latinescul sic, doar ca eu am dorit sa punctez sac-ul acela copilaresc la care faceai trimitere, nu savantul invocat de tine, ma amuza felul in care pretinzi a sti ce este in capul meu, ce am intentionat eu sa “combat” sau nu.
Persisti a pretinde ca “deviatul” meu de la subiect este indecent, cand eu taman ce te-am intrebat “fransz” care subiect ?? Leca nu a avut drept subiect mult comentatul aritcol de presa din FT, ce se dovedi in final un banal comentariu de blogger, nicidecum o analiza economico-politica din paginile ziarului cu pricina, ci incapatinarea “mohicanilor orange” de nu se delimita (eventual public, cu ura si virulenta) de Basescu, chiar si in conditiile in care toate marile ziare il “descalifica”.
Pe marginea acestui subiect am facut eu comentarii, incercand sa aflu ce anume performante profesionale si umane il califica pe Leca la un atare dispret.
Nu am primit nici o informatie/data privitoare la meritele/performantele/realizarile acestuia ca atare, am conchis ca nu se “califica” pentru postul de mare epigon.
2010-07-15 16:07:34 | Raporteaza
@Alas: of, sfanta .. superficialitate, cata aroganta masculina in invitatia de a ma “ocupa” de goblenuri ( comentariile politico-economice sunt doar pentru domni seriosi, eruditi si implicati).
Pleci de la premiza ca, vorba ceea “geaba esti batrana” daca nu sti cum se scrie latinescul sic, doar ca eu am dorit sa punctez sac-ul acela copilaresc la care faceai trimitere, nu savantul invocat de tine, ma amuza felul in care pretinzi a sti ce este in capul meu, ce am intentionat eu sa “combat” sau nu.
Persisti a pretinde ca “deviatul” meu de la subiect este indecent, cand eu taman ce te-am intrebat “fransz” care subiect ?? Leca nu a avut drept subiect mult comentatul aritcol de presa din FT, ce se dovedi in final un banal comentariu de blogger, nicidecum o analiza economico-politica din paginile ziarului cu pricina, ci incapatinarea “mohicanilor orange” de nu se delimita (eventual public, cu ura si virulenta) de Basescu, chiar si in conditiile in care toate marile ziare il “descalifica”.
Pe marginea acestui subiect am facut eu comentarii, incercand sa aflu ce anume performante profesionale si umane il califica pe Leca la un atare dispret.
Nu am primit nici o informatie/data privitoare la meritele/performantele/realizarile acestuia ca atare, am conchis ca nu se “califica” pentru postul de mare epigon.@Alas:
2010-07-15 16:09:05 | Raporteaza
Donmu’ Leca ,ai inteles? tre’ sa fii Einstein sau Goethe ca sa ai dreptul sa indraznesti macar sa-l critici pe Domnul Presedinte. Luminita ,de exemplu ,poate ,dar nu vrea.
2010-07-15 16:18:05 | Raporteaza
Dl.Leca traim vremuri grele,suntem stresati,nu stim ce se va mai intampla maine si de aceea mi-as permite sa va rog sa-mi faceti o favoare; luati domne o pauza lunga de scris ca nu e nicio pierdere. Incercati de luni bune sa spicuiti articole din presa straina, sa aratati la tv oameni care huiduie,etc. Da eu nu am vazut pe nimeni sa-i laude si sa-si exprime speranta vis-a-vis de orice potential salvator din opozitie. De astia ce zice domne presa straina? daca tot citati din ea faceti-o profesionist. Alfel nu sunteti decat niste gunoieri de presa ca sa folosesc un eufemism
2010-07-15 16:29:19 | Raporteaza
@Iulian Leca:
cred ca o mare problema de traducere a articolului din FT este daca sa-i zicem lui basescu taur sau bou?
in definitiv, amandoi sunt fii ai vacii iar diferenta e data de raportul agresivitate-prostie care este supranumeric din orice parte il privesti…
2010-07-15 16:33:27 | Raporteaza
@****: va staduiti in zadar baieti sa lasati impresia ca nu ati inteles “subiectul”, Leca il poate “critica” pe Basescu cotidian, obsesiv, elegant sau agresiv, este liber sa se “produca” cum vrea, repet, subiectul erau “muhaielele handicapate oranje” care isi permit sa nu stucheasca indignate catre presedinte dupa ce Leca a demonstrat ca tot mapamondul o face.
Acestui tip de aroganta/suficienta de ai considera pe toti cei ce nu achieseaza la parerile tale drept “cahh”, “epigonul” Leca nu contrapune nici o “performanta”.
Nu trebuie sa fi un mic Goethe, este de ajuns sa fi un mititel intelctual roman cu bun simt, coloana vertebrala si …. muuulta, muuulta carte.
2010-07-15 16:33:29 | Raporteaza
@Luminita: Luminita! Las-o jos c-o`nveti in brate! Sac-ul nu s-a folosit niciodata in vreo scriere. L-ai descoperit tu, acum. Dar sa trecem. Subiectul in discutie e Basescu.
Nici eu, nici ceilalti nu intelegem un lucru: de ce sustii un om care incalca in mod repetat Constitutia? De ce sustii un om care efectiv s-a substituit Guvernului? De ce sustii un grobian, ca total lipsita de cultura nu esti? Iti garantez ca, daca era el mana de fier si lucrurile mergeau bine, lumea nu se indigna. Asa insa, iti impingi fiica in PE, o imbogatesti pe ailalta, ii permiti lu frac`tu sa faca potlogarii si pe urma strigi: Dreptate si Adevar, chestia asta ma face sa vars. Si o chestie pentru toata lumea portocalie: nu votati fratilor cu Opozitia, aveti cu cine vota! Numai nu-l mai aparati atat pe marinar cand e clar ca e un Impostor.
Luminita! Am inteles ca nu esti incantata de goblenuri.
Ce zici, totusi de un mileu, ceva?
2010-07-15 16:35:15 | Raporteaza
@viorel: Mai nea Viorele, daca esti stresat, fa o pauza de la postari! Si, uite , ca sa nu mai ai dubii iti spun: eu am speranta in Opozitie, ca ai zis ca n-ai auzit pe niciunul. Si am speranta si intr-un Partid care, eventual se va infiinta, numai in Guvernul asta de corupti si incompetenti, nu am. Si pti sa ma faci si pe mine gunoier sau cum ti-e vrerea, ca il detest pe marinar si il consider o calamitate pentru tara, bine?
2010-07-15 16:42:50 | Raporteaza
@Plisken: in fine, reusesc sa inteleg ca nu intelegi (sac!!) sau te faci ca nu intelegi “subiectul”.
Nu apar pe nimeni, nu sunt o sustinatoare “in orb” a nimanui, am pareri diferentiate si personale fata de activitatea presedintelui sau/si a oricarui alt politician, “clenciul” era, de ce pentru cei ca Leca, toti cei care nu se grabesc sa ii tina “hangul” cu zgomot, lepadandu-se de … satana imediat, nu pot fi decat biete persoane ignorante, cu mari deficiente… in fine, cineva incapabil sa faca in viata altceva decat … mileuri si/sau goblenuri.
2010-07-15 16:47:28 | Raporteaza
@Luminita: Sa presupunem ca te sfortezi tu cu capu` tau si il discreditezi pe Leca, demonstrezi negru pe alb ca e un mic epigon, ca `otraveste spatiul virtual` ca e vai de scrisul lui. Dispare grobianismul lui Basescu? Dispare incompetenta guvernului, dispare rapacitatea puterii? Nu sunt liberal, insa cand a incercat Basescu sa intre peste atributiile premierului a fost pus la punct imediat. Asta i-a dat muulte nopti albe. Chiar daca nu il pretuiesc in mod deosebit pe Tariceanu, asa e in democratie: fiecare are felia lui. Nesimtitul e peste tot, insa asta, o sa vezi, nu va ramane nepedepsit intr-un fel sau altul. In ceea ce te priveste, draga mea, vad ca nu reusesc sa te conving de futilitatea zbaterilor tale. Perseverare diabolicum – daca stii bulgara
2010-07-15 17:03:12 | Raporteaza
Leca,2-3-si…ham-ham,ham-ham
2010-07-15 17:08:24 | Raporteaza
Luminito, esti tu luminita din poienita? Luminita ‘Coiului de altadata? Coiu Patrascoiu? Eheheee! Ce vremuri A-puse

2010-07-15 17:26:41 | Raporteaza
Slabutz “domnule” leca , slabutz ! E cusut cu ata alba ! pnlsd -ul se da singur de gol !! Tariceanu spune des in media noastra ca Basescu actioneaza exact un elefant intr-un magazin de portelanuri !! Exact aceeasi expresie (conform Hot News)apare si in “Financial Times” !Desi un ziar cu profil economic ar trebui sa stie ca in Romania , Presedintele nu are nici atributii si nici parghii economice ! Deci e simplu !! Bagi niste bani (desi maresti datoriile pe care le are psdnl-ul deja de cateva zeci de milioane de euro)in buzunarul unui ziarist asemenea cu matale, si apoi poti sa mai injuri cateva zile un adversar politic ! Doar imbecilul furaceanu din ura si antiromanism este capabil de asa ceva !
Dupa cum vezi mai exista “vuvuzele” cu cioc asa ca matale si pe alte meridiane !Oricum e hilar ! Ai vazut cum un ziarist strain foloseste exact expresia preferata a jepcarului furaceanu ???!!! Dupa cum spuneam, totul e cusut cu atza alba ! Disperatii psdnl se preteaza la orice !
2010-07-15 17:33:22 | Raporteaza
auzi Leca,vuvuzela mica ce esti.sau vuvuzel,alegi tu pt noi,da?pup
2010-07-15 17:51:42 | Raporteaza
@the observer: Daca presedintele n-are atributii, de ce se baga? daca n-are parghii de ce il fac astia in toate felurile? A! Am Uitat , era Tariceanu. Cat poti fii de stupid, omule ? Si francezii si englezii sunt cumparati?
Si dau in Marinar, desi el n-are nici o vina, si Leca fiindca a scris ce au scris aia e slabut. Omul in general are 2 metrii patrati de piele si voi tot in acelasi loc il pupati pe ala!
2010-07-15 18:01:31 | Raporteaza
or fi bagat mogulii in plicu’ cu bani si un text, pentru sclavul ala care a postat in FT : “vezi sa nu uiti de expresia favorita a lui mr. Tariceanu, aia cu elefantul, sa stie omu’ ca asta-i textu’ pentru care a platit” !
Cat de penibili puteti fi, prostaci portocalii ! De parca n-ar sti toata lumea ca tot ce scrie acolo e perfect adevarat, ba inca nemeritat de elegante formularile, cu mult peste ce merita loazele astea de doi bani snopu’ la care slugariti voi.
2010-07-15 18:35:20 | Raporteaza
Ma bucur ca scoala nu v-a primit ca profesor (dumnezeule, cum era o catedra cu Le(u)ca asezat la ea?)(sunteti prea sado-maso pt ea!!!), iar pt filosofia “absolvita” IQ dv este suficient de mare, chiar prea mare!
2010-07-15 18:52:59 | Raporteaza
SLUGA popescu aurel – Imbecil , imbecil , dar ti-ai luat serviciul in serios , mai nou te pricepi si la evaluari , IQ , ne-am dat dracu` .
Incearca sa te linistesti , da-i dracului cu politica lor , esti tot singur si grota iti pare mica , iesi in padure si uita de toate si de nu , cauta o craca mai groasa si pune capat vietii amare !
Dupa cum vezi , mor cantareti , mor actori , numai tu si BETIVUL , va agatati de viata !
Fara voi incepem si noi sa respiram un aer mai curat . Fa-ti curaj si cheama-l!
2010-07-15 19:08:36 | Raporteaza
luminito
Cinta la alta masa ca esti proasta de behai.Si pupincurista pe deasupra.Vezi ca te-ai imbatat de la inhalarea vinturilor alcolice ale betivului chior si mitocan.
2.Eu nu fac editare ma mai pacaleste si tastatura,eu nu stau toata ziua cu tastatura in brate ,mai si muncesc.
Lipsa argumentelor naste proaste ca tine. Esti cumva blonda? Asta ar fi singura explicatie.Am asezat bine in pagina? Am pus bine codita la t sau caciulita la a.Daca da iti multumesc pentru critica, ca oricum alte argumente nu ai.Oricum iti mai urez inca o data “succesuri” cum ura o alta desteapta EBA.Semanati
2010-07-15 19:35:24 | Raporteaza
De ce oare internetul seamna , citeodata, cu o hazna?
2010-07-15 21:30:42 | Raporteaza
@popescu aurel: “De ce oare internetul seamna , citeodata, cu o hazna?”
Raspuns: fiindca ati aparut tu, Luminita sau Popescu Aurel.
Nu e evident?
2010-07-15 21:57:18 | Raporteaza
@Iulian Leca – Va multumesc pentru pamflet, mi-a placut ideea desi nu sunt de acord cu ea
. Cand scrieti “Pentru ultimii mohicani portocalii, Guvernul Boc nu este nici disfunctional si cu atat mai putin incompetent” pictati un electorat oranj fanatic sau macar idealist. Aici, dupa mine , gresiti. Toti cunoscutii mei care se bateau acum 6 luni cu caramida in piept ca l-au votat pe Basescu sunt capabili peste 6 luni sa voteze Dan Diaconescu sau (Doamne Fereste
chiar si Geoana. Cat despre activul PDL, eu de fiecare data cand il vad pe deputatul acela de Cluj care fusese PUNR si PRM inainte de a fi un brav PDL-ist parca vad un Videanu sau o Udrea PSD explicand de ce cota unica e cea mai mare greseala a odiosului Basescu. Noi nu avem concetateni care cred orbeste in PDL. Noi avem concetateni care tipa la noi si ne injura in numele PDL-ului pentru ca lor le merge bine pe motive de PDL. Parerea mea.
2010-07-15 21:58:06 | Raporteaza
De aia erau bune niste F16 acum, chiar si vechi. Imediat saream pe ei si-i ciuruiam. Dar nu le-a aprobat Parlamentu’.
2010-07-15 21:58:17 | Raporteaza
Iar “the shit…” nu putea lipsi din galeria mult-iubitorilor de hazna.
2010-07-15 21:59:06 | Raporteaza
@constatator: tu ce esti:vuvuzea sau vuvuzel?
2010-07-15 22:07:37 | Raporteaza
@the shit hit the fan: sunt unu` care rade de tine si atata tot. Poate-ti schimbi nick-ul, ca sa te mai poata lua lumea si in serios. Cu conditia sa fii serios.
2010-07-15 22:15:59 | Raporteaza
@nae
sluga lui Iliescu,cand pleci la loc cu verdeata?
@lehman
sunt de partea ta,prostovane!
@constatator
tu a cui sluga mai esti,saracie?A lui Crin sau a lui Geoana?
2010-07-15 22:16:43 | Raporteaza
@constatator
te face lumea vuvuzea si de fapt tu nu esti decat un gaozar(Base dixit).Sau esti o tiganca imputita?
2010-07-15 22:18:44 | Raporteaza
@nelutiu: Acea pensie a fost initiativa PSD-ului. Dar, este normal ca Basescu-Boc sa se laude cu ce fac altii. Basescu se lauda si cu realizarile Guvernului Tariceanu (de parca el ar fi fost executivul, atunci) ca dupa aceea sa loveasca acolo unde a pupat. Acum se poate lauda cu “realizarile” lui Boc, pentru ca sunt realizarile sale, s-a vazut ca el este si premierul.
2010-07-15 22:43:20 | Raporteaza
NASTASE, BOALA,n-ai disparut inca ?
Uita-se-m, N-ai Rusine !
Binenteles ca vorbesc cu tine ,nepoate !
2010-07-15 22:49:16 | Raporteaza
@mai traiti bine
zi,sa n-am parte de tine,ca a fost initiativa lu’Nastase?
Esti lingau de-al lui Geoana sau prostanac de-al lui ponta?
2010-07-15 22:50:19 | Raporteaza
domnulleca ce mai face,,nus” ? in rest eu sunt bine sanatos !
2010-07-15 22:52:56 | Raporteaza
@Plisken
Nu te mai necaji!
“Luminita” este un ditamai “luminoi”, cum am mai spus-o candva. Nu incerca sa-i cati sub fuste ca te va trazni damful de ‘oi batrani de moroi. D’aia, te astepti in van sa se priceapa la gobelinuri, in schimb este “maestru” la facut versuri si fabule pe o plantatie ceva mai la vale de Caracal. Il stiu ca pe un cal breaz, si nu doar io. Cel mai imprtant de retinut insa, este angajat, maica, la cooperativa “klantza si ciomagu’ oranj”, “bodyguarzi” neconditionati ai Carmaciului. Cand lucrurile devin critice pt livada oranj, ies in haita … n-au ei treaba cu subiectul, ba chiar cu cat subiectul este mai greu de contrazis cu atat mai aiuritoare sunt comentariile lor si cu atat mai agresive. E cineva pe aici care-si mai aminteste cum infiera manios “tradarile” presa lui Ceasca ? Asa si ei, au o misie, atat.
2010-07-15 22:58:01 | Raporteaza
@nepotu lu tamara: ce vrei, bre, nepoate?! In sabii sa ne taiem, in ciorapi sa ne mirosim, in autobuz sa ne inghesuim sau in injuraturi sa ne porcaim (poate iti da un ajutor shitu` cu ventilatoru`)?
2010-07-15 22:58:29 | Raporteaza
@73
tu esti tipul ala dur cu tanga roz si fardat discret?
2010-07-15 22:59:01 | Raporteaza
@constatator
ai niste glume pe tine la care nu rade nici lehman25 si stii ca ala este baiat simplu,din popor si rade repede!
Te-am intrebat daca esti sluga lui Geoana si tu imi arati cat de prost esti.Nu este corect!
2010-07-15 23:02:02 | Raporteaza
@nepotu lu tamara: Nastase,mai omori arici cu kuru ?
Pedofilule maro-portocaliu !
2010-07-15 23:08:57 | Raporteaza
@nepotu lu tamara: esti nervos azi si nu-mi dau seama de ce. Sa fie din cauza ca ti-au saltat azi dealerul de la coltul strazii? Nu-i nimic, cica in vreo doi ani il elibereaza. Rezisti pana atunci sau e rost iar de vreun sevraj?
2010-07-15 23:10:22 | Raporteaza
@80
as spune cu certitudine ca rar mi-a fost dat atata prostie intr-un singur om.Poate Geoana sa fie mai prost ca tine,desi am dubii.
Altceva,mai poti lega si alte cuvinte sau ti-ai consumat tot repertoriul asta seara?
2010-07-15 23:13:04 | Raporteaza
@constatator
voi incerca sa rezist!Daca nu,intru in sevraj.So what?
Te-am intrebat cu cine simpatizezi sau esti sef de filiala in partidul lui Dan Diaconescu?
2010-07-15 23:16:18 | Raporteaza
@nepotu lu tamara: In primul rand n-am “vorbit” cu tine. In al doilea rand, am spus ca pensia minima a fost initiativa PSD-ului, nu l-am mentionat pe Nastase. In al treilea rand, daca spun realitatea inseamna ca sunt lingau sau prostanac? Prin ceea ce scrii, ne dovedesti ca tu esti si prostanac dar si lingau…portocaliu.
2010-07-15 23:18:13 | Raporteaza
@nepotu lu tamara: da` tu cu cine simpatizezi, nepoate? Ca nu-mi dau seama, nici sa ma pici cu ceara!
2010-07-15 23:19:21 | Raporteaza
@constatator,mai traiti bine
fetelor,eu de fapt sunt cel mai mare fan al lui Iliescu!
Dar trebuie sa ascund acest lucru ca sa nu se prinda dusmanii de clasa,asa ca v-as ruga respectuos sa nu mai spuneti la nimeni ce v-am spus in seara asta!
Sa ramana micul nostru secret si promit ca nici eu nu o sa dau relatia voastra in vileag.
2010-07-15 23:30:24 | Raporteaza
@leca Au ingurgitat fecalele tonomatelor locale.Stii tu cum este. Ce e curios ca nu au dat filmuletul. Si nu au scris nici de masiva “frauda” la alegeri.
@ sobolanii rosii “Che” Poanta presedinte si Bombo prim ministru la lupta cea mare fratilor. Ana Birchall ministru al invatamantului. Si o noua mineriada sa scapam lumea de trepanatii aia nazisti portocalii. Noroc ca prostia nu doare noroc bun !!
2010-07-16 01:47:09 | Raporteaza
“Era închisă în ea, se izola şi nu vorbea cu nimeni despre greutatea pe care o purta în suflet.” Asa se spunea despre Madalina Manole.
Nu mai tineti in voi.
Defularea aceasta pe internet face bine psihic. Te simti in ‘vina”, ai “muschi” , esti “cool”. Face bine. “constatam” ca face bine. Ma bucur pt ei. Chiar si Popescu Aurel asteapta gindurile voastre.
2010-07-16 11:03:37 | Raporteaza
Domnule Leca, daca va mai cititi comentariile la propriile articole, va dau aici si raspunsul pe care il consider cel mai obiectiv si corect …
romanialibera.r../
Cum spuneam mai sus, va inteleg dezamagirea, dar asta nu inseamna ca nu mai putem vedea in ceata …
2010-07-16 11:38:55 | Raporteaza
Perfect adevarat ca agenturile distrug tara atacand oamenii care ajung in administratie si fac ceva bun asa cum este si doamana Udrea.
2010-07-16 12:47:27 | Raporteaza
Isus Hristos a spus:
Ioan4:17 …. „Pocăiţi-vă, căci Împărăţia cerurilor este aproape.”
Ioan 14:6 … „Eu Sunt calea, adevărul şi viaţa. Nimeni nu vine la Tatăl decât prin Mine.
Ioan 3:16 Fiindcă atât de mult a iubit Dumnezeu lumea, că a dat pe singurul Lui Fiu , nascut, pentru ca oricine crede în El, să nu piară, ci să aibă viaţa veşnică.
Ioan 17:3 Şi viaţa veşnică este aceasta: să Te cunoască pe Tine, singurul Dumnezeu adevărat şi pe Isus Hristos pe care L-ai trimis Tu.
Ioan 10:10 Hoţul nu vine decât să fure, să junghie şi să prăpădească. Eu am venit ca oile să aibă viaţă, şi s-o aibă din belşug.
Ioan 8:24 De aceea v-am spus că veţi muri în păcatele voastre; căci, dacă nu credeţi că Eu Sunt, veţi muri în păcatele voastre.”
Raspuns la: ugaep@yahoo.co.uk
2010-07-16 12:48:54 | Raporteaza
Am recitit articolele din Der Spiegel, Daily Telegraph si Financial Times incercand sa-i gasesc circumstante dlui Leca la afirmatia “golaneasca” din finalul postarii sale. Concluzia este ca ori dl. Leca este putin bolnav ori este un simplu mercenar! Ca prost nu e!
Nu reiau argumentele altora si nici nu il sfatuiesc (ca sa nu roseasca, daca mai poate, fiziologic vorbind) sa citeasca articolul din Romania Libera! Ce ma uimeste este faptul ca dl. Leca pare sa fie, de exemplu, de acord cu afirmatiile din Der Spiegel (adica Basescu ii baga pe moldoveni in UE pe usa de din dos etc. etc.) atat timp cat aminteste despre jenantul articol! Sigur, Der Spiegel este un cotidian extrem de influent, sigur ca Der Spiegel facea misto si de dna Margaret Teacher, de Chirac…Sigur ca Der Spiegel il admira pe Putin, sigur…Dar chiar sa fii de acord cu el cand e vorba de politica Romaniei in raport cu romanii de peste Prut? Ma mai mir si ca dl. Leca nu a amintit ca unele articole sunt preluate, aproape cuvant cu cuvant, din presa romaneasca de mare probitate morala (Realitatea TV)!!! Ca sa poata zice “ei, vam spus eu, portocalii au sarit gramada pe mine”, adica “am dreptate, frate”, dl. Leca lanseaza, in finalul postarii, tipica fraza de manipulare ordinara (adica uzuala, obisnuita). Numai ca, stimate domn, uneori, chiar si cand manipulezi pentru bani sau pentru o cauza “in care crezi”, trebuie sa ti se faca rusine! Altfel, din ziarist te transformi intr-un simplu obiect!
2010-07-16 14:03:36 | Raporteaza
@constatator: “Era închisă în ea, se izola şi nu vorbea cu nimeni despre greutatea pe care o purta în suflet.” Asa se spunea despre Madalina Manole.
Nu mai tineti in voi.
Defularea aceasta pe internet face bine psihic. Te simti in ‘vina”, ai “muschi” , esti “cool”. Face bine. “constatam” ca face bine. Ma bucur pt ei. Chiar si Popescu Aurel asteapta gindurile voastre.
2010-07-16 14:05:58 | Raporteaza
Interestant
Aici un punct de vedere complet opus referitor la acelasi subiect.
romanialibera.r../
Interesant de studiat in oglinda.
2010-07-16 15:24:11 | Raporteaza
newyorkerstore.../
2010-07-16 23:00:20 | Raporteaza
Mogulii vor avea bani si putere intotdeauna, dar faptele de bine deja facute de Udrea sau de altii nu le mai pot schimba cu toti banii lor
2010-07-17 13:44:40 | Raporteaza
Inteleptul Solomon spunea ca cel care face rau celui care ii face bine raul nu se va departa de casa lui. basecu, Udrea, Boc si altii vror sa ffaca bine, atat cat stiu si pot. vai de cei ce fac rau.
2010-07-18 16:20:57 | Raporteaza
doamna udrea nu trebuie asociata cu persoanele din politica care nu fac niciun serviciu oamenilor care i-au ales.
2010-07-19 14:14:36 | Raporteaza
Daca vrei sa castigi bani lucrand de acasa, trimite un mail la : mateescu-gh@hotmail.com . Ai un sold de inceput de 26$!
2010-07-31 09:05:00 | Raporteaza