![]() | Moldova ne doare. Sau nu?vezi toate articolele de Mihai Goţiu26 Nov 2010 la 18:03 75 comentarii 1241 vizualizari. |
Da, avem problemele noastre. Avem propria criză. Economică și politică. Propriile dureri de cap. Și propriile exerciții de supraviețuire. Dar asta tot nu explică dezinteresul general din ultimele zile. În care am avut ocazia să citim și să vedem mai multe știri și reportaje despre bombardamentele din Coreea ori despre scandalul cu prostituate de la Summitul NATO de la Lisabona, decât despre alegerile din Republica Moldova.
Neagu Djuvara sugera, în urmă cu o săptămână, că unirea cu Basarabia ar putea fi idealul național al unei generații. Din păcate idealul național al actualei generații e reprezentat de propria burtică. La care se adaugă tot felul de cauze derizorii ”cu și fără Iliescu”, ”cu și fără Băsescu”. Moldova a dispărut cu totul din discursul public la doar câteva săptămâni după aprilie 2009. Cel mai probabil, 90% dintre românii de dincoace de Prut habar nu au că în Republica Moldova au loc alegeri duminică. Iar unora probabil că nici nu le pasă. Politicienii autohtoni se fac că plouă. Știu că e un subiect care nu le-ar aduce voturi. Dimpotrivă, ar putea naște reacții negative de genul ”păi de Moldova ne arde nouă acum?”. Iar instituțiile media calculează cinic rating-ul: bombele coreene sunt mai ”spectaculoase”, prostituatele din Portugalia, mai ”incitante”.
Această nepăsare e mai mult decât nefirească. Și condamnabilă. E semnul unei națiuni în disoluție. A lipsei de viziune. A lehamitei generalizate. Și gustul cel mai amar vine de la faptul că, dincolo de Prut, mai sunt încă destui români care privesc înspre România cu speranță. Însă românilor ”de dincoace” le e frică. Le e frică și să se gândească la faptul că, la un moment dat, peste 5 ani, peste 10 ori peste 20 ani, România ar putea să fie, din nou, una singură.
Etichete: Neagu Djuvara, Republica Moldova


Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1@tamara's nephew: REmus Cernea? Nu de alta,dar aveam mare incredere in el. Zice gura presei ca ar fi fost atras cu un post caldut de secretar de stat.Asta ar fi o dovada ca "exista un Dumnezeu" pe... | ||
| 2Nota 10 autorului ptr. acest articol; e printre cele mai bune articole in româna pe care le-am citit in ultimii ani. Zic asa ca p`aia cu "cel mai bun articol" am impresia ca deja am mai bagat-o, si zic... | ||
| Mihai Goţiu 10696 citiri |
| Cristian Teodorescu 9501 citiri |
| Costi Rogozanu 8833 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4119 citiri |
| Alin Fumurescu 3933 citiri |
| Constantin Creţan 3390 citiri |
| Dorin Tudoran 2866 citiri |
| Elena Vijulie 2481 citiri |
| Dan Duca 2468 citiri |
| Ciprian Şiulea 2297 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61088 citiri |
| Cristian Teodorescu 39841 citiri |
| Costi Rogozanu 38025 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18167 citiri |
| Alin Fumurescu 17839 citiri |
| Viorel Dobran 12305 citiri |
| Dan Duca 11268 citiri |
| Constantin Creţan 11149 citiri |
| Elena Vijulie 9106 citiri |
| Dorin Tudoran 8693 citiri |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Nu, Moldova nu ne doare. De obicei, ne doare burta, iar cand nu ne doare burta, ne doare in cot.
Asta e tristul adevar.
2010-11-26 18:13:54 | Raporteaza
moldovenii au devenit o masa de manevra in miinile securistilor reprezentati de bestia basescu. Acesta-i foloseste drept aramata de votnati disciplinati in numele unui nationalism de tip securist ca cel folosit in diversiunea securista tirgu-mures
2010-11-26 18:29:17 | Raporteaza
Domnule Gotiu,
Va reamintim ca Romania e imprumutata masiv la FMI de bani de mancare, pe care in vecii vecilor (amin) nu vom putea sa-i dam inapoi, noi, urmasii nostri si urmasii urmasilor nostri, cu tot cu Moldova, Basarabia si neamul nostru cel romanesc pe unde s-o mai gasi…
2010-11-26 18:55:09 | Raporteaza
@hm: Total corect. Trebuie sa le fim recunoscatori si lor pentru ce presedinte avem.
2010-11-26 19:01:20 | Raporteaza
@LiGeoana:
Da, e posibil ca situatia de acum sa fie rezultatul votului imbecil din interiorul vechilor hotare istorice…Daca oamenii aia cred ca se pot baza pe ZEUS, in timp ce o tara intreaga il stie de tzepar.. e problema lor…
2010-11-26 19:07:28 | Raporteaza
Raminem cu durerea, leacul e la basarabeni.
2010-11-26 19:07:49 | Raporteaza
@ Cris,
esti prezent mai mafoame?
2010-11-26 19:09:46 | Raporteaza
Daca voteaza cu Basescu, moldovenii sunt ok. Daca nu, ii dau in ma-sa.
2010-11-26 19:13:42 | Raporteaza
nu vrem sa intelegem ca trebuie sa cedam de la noi pentru a realiza ceva ! vrem ceva ? nu ni se da de pomana! vreti nat o? ue ? shengen ? euro ? moldova ? iesire din criza ? DA !!! reforme ? zicem ca ei facem ca noi ! platiti ? NU , DINCOLO ERA MAI IEITFN HALTAUL ! … suntemen buni si media ne innebuneste si mai tare .
2010-11-26 19:17:43 | Raporteaza
socant!
2010-11-26 19:20:53 | Raporteaza
bai, romanilor, nu mai plangeti atata. autorul are dreptate. un popor are si interese nationale nu numai burta
2010-11-26 19:32:45 | Raporteaza
@LiGeoana: bai copii… romania e datoare pentru totdeauna in fata basarabenilor… Nu uitati ca “marele” Carol al II-lea si boierii lui au decis si i-am lasat singuri in fata tavalugului bolsevic in 1940. Am distrus viata catorva generatii, iar acum cand se infiripa patriotismul romanesc in sufletul tinerei generatii de basarabi, n-avem dreptul sa-i mai lasam o data… Nu stiu de ce, dar in ultimul timp mi se aduc tot mai multe dovezi ca adevaratii patrioti ai romanimii au mai ramas in Basarabia, Bucovina de Nord si celelalte pamanturi romanesti pierdute…
((
2010-11-26 19:34:46 | Raporteaza
Putoi de dobitoci, sunt o parte dintre fratii nostri romani… O tot dati la curu’ lui Basescu, dar voi chiar credeti ca se poate mai mult in momentul de fata… voi credeti ca ati fi dus-o mai bine c-un presedinte de-o noapte…
Copii naivi. Nu va mai uitati doar la televiziunile lui vantu si voiculescu. Astia-s filorusi. Din cauza manipularii lor ati inceput a gandi doar cu burta si fundul.
In fiecare neam mai exista ceva sfant, dar la romani de ce scartaie… ???
2010-11-26 19:44:15 | Raporteaza
Buna seara domnule Gotiu.
Am de spus urmatoarele:
- pe mine ma doare foarte tare lipsa Basarabiei in intregimea ei(la fel cum ma dor foarte tare consecintele pactului Stalin / Hitler + urmarile razboiului – lipsa Bazargicului, Silistrei, Tinutului Herta, lipsa Bugeacului, nordului Maramuresului);
- ma doare lipsa de constiinta nationala a multor conationali;
- ma enerveaza la culme ineptiile unora ca cel care posteaza sub nick’ul Chris care nu poate gindi peste ce o sa manince miine;
- ma enerveaza la culme punerea problemei in termeni meschini, economici;
- ma enerveaza invocarea lui Basescu pe orice subiect (din punctul meu de vedere e dovada de retardare si inadecvare la subiect);
- ma doare ca ne batem joc de singele varsat de acest neam pentru a trai in aceasi tara;
- ma doare ca sint conationali care sint speriati de ce ar face rusii sau ucrainienii sau comunitatea internationala daca agenda noastra ar fi canalizata spre recuperarea acestor teritorii pierdute;
- ma doare ca nu mai sint decit foarte putini barbati in aceasta tara, restul fiind niste fatalai;
O seara minunata domnule Gotiu si sa auzim numai de bine.
2010-11-26 19:45:44 | Raporteaza
pai ar trebui sa ne doara de Moldova, domnule Mihai, dar se pare ca lumea nu prea intelege ce e important si ce nu. recomand, cu voia dvs., urmatorul articol:
interlic.md/201../
2010-11-26 19:49:39 | Raporteaza
bai, romanii adevarati sunt in Basarabia. e usor sa fii roman in Romania si sa latri ca esti buricul pamantului, incerca sa fii roman in Basarabia …
2010-11-26 19:50:46 | Raporteaza
@ionut:
Dragule, problema se pune, inevitabili in termeni economici. Daca infractorii care ne conduc aveau ca obiectiv Marea Unire ar fi trebuit sa-i puna bazele inca de acum 20 de ani, adica in loc de furat si frecat duda, Romania trebuia sa duduie de industrie si agricultura, ca integrarea vechilor tinuturi sa nu fie nicio problema.
O tara datoare vanduta la camatari nu poate integra pe nimeni.
2010-11-26 19:55:20 | Raporteaza
@autorul
iaca vezi ca basescu-i de vina si pentru asta.
ia incearca un subiect si cu ninsoarea de-anceput de ieri sa cada.
sa vezi ca tot basescu-i de vina.
2010-11-26 19:57:08 | Raporteaza
@Cris
asa vere,fii nervos!
Daca vin si moldovenii,o sa ramai sigur fara mancare!
Chiar asa,ai gasit ceva prin tomberoanele din Dorobanti?
2010-11-26 20:09:21 | Raporteaza
@Dl.Gotiu
pana una alta,divorteaza Adriana de Elvis,lucru normal de altfel.
Ne bagam?Ca daca asteptam prea mult ramanem cu buza umflata si iar ne intoarcem la Nutzy Udrea si la RMGC.
2010-11-26 20:22:27 | Raporteaza
@tam.nep.
al dracu basescu asta i-a divortat si pe astia?!
i-o fi prins elvis impreuna sau care-i motivu?
2010-11-26 20:34:38 | Raporteaza
@Cris: Sint total de acord ca tara este vinduta la camatari, de 20 de ani deja si jugul este din ce in ce mai apasator.
Sint de asemenea de acord ca nu se poate face nimic cu acesta clasa politica (in ansamblul ei, nu exista nimic bun in acesta cloaca).
Probil ca acum vine intrebarea: atunci cum?
Incercare de raspuns (din nefericire nu sint foarte inteligent si problema acesta este foarte spinoasa):
- in prima faza refuzul de a participa activ la vot (anularea votului la fiecare intrecere electorala) in situatia in care nici unul dintre candidati nu este un om de o calitate exceptionala.
Multi oameni sint de acord ca situatia de fata nu trebuie sa fie continuata dar nimeni nu vrea / nu poate sa ia taurul de coarne.
Este foarte greu sa schimbi ceva cind oamenii de calitate stau acasa (fara conotatii peiorative).
Totusi, sint convins ca ceva se poate face si trebuie (vai, reflexivul) sa se faca.
2010-11-26 20:47:27 | Raporteaza
Singurul moment prielnic de apropiere ale celor dou provincii romanesti a fost in 1990. Criminalul Iliescu a zadarnicit cu succes acest moment.
2010-11-26 20:49:11 | Raporteaza
pe 27.11.2010 la ora 11.30 este ultima cursa a trenului de flori CANTEMIR – FALCIU. Din dispozitia sefului cailor ferate moldovene se anuleaza pana la anulatea totala. nici comunistii nu au oprit acest tren al prieteniei
2010-11-26 20:57:15 | Raporteaza
ma doare-n basca de moldoveni.La diferenta cu care a cistigat betivul chior alegerile ei jegurile moldovene au contribuit cu 50% restul a fost al furaciunii de la paris cu un vot la 13 secunde organizator fiind hotul doi al pdl baconschi. Si ca recompensa a primit titlul de ministru doar formal ca altfel nu exista ,si liber la o’da udrei. El s-a ales cu ceva noi cu o belea. asa-i in democratie.Asa ca sa cistige comunistii si sa-l vad pe smirnov cu Kaleasnicovul in banduliere plimbidu-se prin chisnau. Ce mi-ar place,ce mi-ar place.
2010-11-26 21:56:16 | Raporteaza
Postarea @ 8,
e a unuia scapatdinzdamasiifaranume.
2010-11-26 22:15:16 | Raporteaza
@nae: n-as fi atat de dur in limbaj, dar, pe fond, trebuie sa-ti dau dreptate. La alegerile din 2009, daca mai tii minte rapoartele de pe site-ul Ministerului de Externe, doua ambasade au raportat procente de 90% sau mai mult in favoarea lui “basecu” in turul II:
- Ambasada din Rep. Moldova: 95% (!);
- Ambasada din Zimbabwe: 90% (!!).
Brrr…!
Cine nu crede, sa ia “goagalul” la puricat si sa verifice.
2010-11-26 22:17:50 | Raporteaza
In ‘89 Germania de Vest a reusit sa se reuneasca cu Germania de Est nu pentru ca asta era dreptul inalienabil al poporului german ci pentru ca americanii, rusii, francezii au fost de acord si , culmea, chiar si germanii de est au fost de acord. La 20 de ani de la Marea lor Unire mai exista suficienti germani din fostul RFG care au o problema cu fostii RDG-isti si destul de multi fosti RDG-isti care au si ei o problema cu Germania Mare. Ce vreau eu sa spun este ca o Romanie membra UE si NATO are sanse extrem de mici sa se uneasca cu Moldova fara ca UE, NATO, Federatia Rusa si Ucraina sa fie de acord cu chestia asta. Si, last but not least, cetatenii din actuala Republica Moldova ar trebui si ei sa vrea chestia asta. Acuma nu stiu cati dintre voi ati urmarit campania electorala din Republica. Eu recunosc ca am stat destul de mult pe Jurnal TV zilele astea. Aparent nu toti cetatenii Republicii Moldova ard de nerabdare sa se uneasca cu noi. Eu personal n-as infiera asa de vanjos poporul roman ca nu-si urmareste idealurile nationale. De obicei la starea civila ambele parti sunt intrebate daca sunt de acord cu actul. Si dupa aia intervin martorii. Daca duminica partidele din AIE scot 70% si daca peste 6 luni moldovenii de peste Prut fac un referendum si cer in majoritate sa se uneasca la Romania, de-acolo putem sa incepem sa povestim. Din pacate cat timp nu se intampla chestia asta putem sa ne povestim unii altora ce fain era in ‘38 cand Cernautiul si Chisinaul erau niste orase romanesti extraordinare si Romania Mare era granarul Europei. Si cam atat.
2010-11-26 22:27:45 | Raporteaza
@nellu: corect, multi nu vor. Dar le place cetatenia romana, ori, conjunctural, asta e cel mai important lucru (pentru unii “alesi” de pe meleagurile noastre)!
2010-11-26 22:39:37 | Raporteaza
@billy mu-mugabe 29 – E firesc si natural sa le placa cetatenia romana. Moldova de peste Prut e o tara saraca. Cetateanul de-acolo merge mult mai usor la lucru in UE daca are pasaport romanesc. Noi avem obligatia sa-i intelegem pentru ca ei au in spate 50 de ani de ocupatie sovietica si totusi inca mai vorbesc romaneste. De ce ar trebui sa ne pese de cele 3 milioane si ceva de cetateni ai Republicii Moldova? Pentru ca sunt 3 milioane si ceva? Pentru ca o Romanie care e vecina cu un alt stat majoritar romanesc cu 3 milioane si ceva de locuitori e mai mare si mai importanta decat o Romanie vecina doar cu Ucraina? Iar legat de votul lor din 2009, eu chiar n-am nimic cu ei. In fond modovenii de peste Prut care au primit cetatenie romana si din cauza ca Basescu s-a implicat si-au dovedit recunostinta. Uman si absolut de inteles. Daca diferenta dintre Basescu si Geoana era fix de 20000 de voturi era ok. Diferenta a fost mai mare . Ca o mare parte din voturile alea suplimentare au venit de la votantii romani neaosi care locuiau in vest nu mai are asa o mare importanta. O parte din respectivii votanti se intorc deja acasa. (Gotiu avea un articol cu pishing-ul de la Ministerul de Finante
Data viitoare vor vota ca si ceilalti autohtoni care suporta luminata guvernare acasa.
2010-11-26 23:17:17 | Raporteaza
@nae si billy mu-gabe
voi doi sunteti asa de prosti ca aia din Caracal si Dabuleni par genii prin comparatie!
Ce traume nashpa aduceti din copilarie;ati fost abuzati,n-ati avut masinute,va dadeau mamicile lenjerie de fetite?
Sau sunteti prosti pur si simplu?Aveti oglinzi in bordeiele in care locuiti,sa vedeti ce ratati au facut mamele voastre?
2010-11-26 23:35:47 | Raporteaza
@nellu
ce mai faci magraoane borat,ai iesit pe strasse?
2010-11-26 23:36:48 | Raporteaza
@tamara’s nephew 32 – te (va) incurc?
2010-11-26 23:42:40 | Raporteaza
@nellu: #30
, cu tineri moldoveni isteti si destul de muncitori. Ei, crede-ma ca le-am pus, de curiozitate, transant, intrebarea (ipotetica, la momentul asta), cu unirea. Din 10, 5 au zis ca vor sa se intoarca la ei; 3 au zis ca visul lor e sa lucreze in Rusia (daca s-ar putea, ziceau, la Sankt Petersburg sau in imprejurimi si, daca nu reusesc, merge si Moscova, iar doi au zis ca ar vrea in Romania sau UE.
Noi am fi pregatiti, la ei mai dureaza ceva.
Corect spus, daca privim asa, la modul ideal, lucrurile. Asa ar trebui sa fie si eu chiar ma raliez opiniei asteia. Numai ca, “pe teren”, lucurile stau, in mod ciudat, extrem de diferit fata de ce “ne-am dori noi”, de cum am vrea sa decurga lucrurile. Am ocazia sa am intru in contact, prin natura meseriei
Aia 8 nu erau interesati, ceilalti 2 da. Ei, cred ca asa s-ar cam transpune si in procente rezultatele la un eventual referendum ca ala de care pomeneai mai sus, in alt comentariu
2010-11-26 23:47:49 | Raporteaza
@nellu
te incurci singur!
2010-11-26 23:49:12 | Raporteaza
@tamara’s nephew: va`t-en, le con!
2010-11-27 00:00:14 | Raporteaza
@billy mu-gabe
ce faci pasarica,o arzi pe frantuzeste?
Sau pur si simplu esti pauvre cu duhu’ si folosesti cele cateva injuraturi pe care le-ai prins la ciordit portofele in Montmartre?La vie est belle,ne soit pas un maran commes les autres!
2010-11-27 00:20:48 | Raporteaza
Ar trebui sa ne doara, dar daca stai si iti aduci aminte in anii ‘90 ei nu erau ROMANI (dupa cum moldovenii o spuneau)erau MOLDOVENI!!! Ei nu vorbeau limba romana vorbeau limba MOLDOVENEASCA!!! Moldova hai sa fim seriosi, nu e Moldova e o parte din ea… restul e tinutul Gagauziei care cica nu e parte din ea (a Moldovei) ci a Ukrainei!!! Da parca ar trebui sa ne doara dar nu neaparat de Moldova ci de faptul ca nu am avut Presedini cu coloana vertebrala… toti dar absolut toti au avut o pozitie de servitori in privinta Moldovei, au preferat sa intoarca capul atunci cand trebuiau sa se uite direct in ochii romanilor de peste Prut. Dar parca nici Moldovenilor nu ar trebui sa le plangem de mila, au realizat mult prea tarziu (abia dupa aderarea Romaniei la UE si NATO si implicit la libera circulatie in Europa)ca de fapt in Romania traiesc ROMANI si cetatenia ROMANA poate aduce si avantaje
2010-11-27 00:28:30 | Raporteaza
Multam frumos, avem prea multi moldoveni si aici. Si pe acolo mai au si gramada de rusi, mafioti, racketi, bolsevici, puturosi si betivani pe langa care ai nostri sunt mici copii. Or fi perfecti pentru Basescu, dar pentru Romania nu. Ne-ar da inapoi cu 50 de ani. Germania nici acum nu si-a revenit pe deplin dupa unirea cu RDG. Iar RDG nu se compara cu Republica Moldova. Nici noi cu RFG, iar asta agraveaza situatia, n-o indulceste. Mai bine ne-am uni cu Banatul Sarbesc. Asta ar putea fi folositor, dar e si mai imposibil..
2010-11-27 00:35:23 | Raporteaza
@tamara’s nephew: lasa-te de scris in limbi pe care nu le stapanesti, ca te-ai facut de cacao rau de tot la #37!
“Commes”?! hihihi…”maran”?!
Hai, inca un va`t-en…!
Inchei apoteotic (as fi putut si mai rau): dois-je te faire peter la gueule…?!
2010-11-27 00:40:56 | Raporteaza
@billy mu-gabe
nu esti primul care imi spune ca nu prea le am cu franceza.
Fac si eu eforturi sa intru printre voi,elitele,dar se pare ca nu am nici o sansa.Chel domaj,chel maleur!
Qu’est-ce que je peux faire pour vous,d’etre content de moi?
2010-11-27 00:54:54 | Raporteaza
@tamara’s nephew: ce poti face? Voilà quoi: vas faire un gros dodo! Tu m`as déjà ennuyé!
2010-11-27 01:09:18 | Raporteaza
Ma doare rau Moldova. Ma doare fix in cot.
2010-11-27 01:13:10 | Raporteaza
@Moldozaur: Au si gramada de bleadoschine, ceea ce ar fi OK. Serios vorbind, Austria si Germania traiesc separat bine mersi, pe langa o gramada de cantoane nemtesti din Elvetia si grosul populatiei din Luxemburg. La fel Franta si partea Valona a Belgiei, Olanda si partea Flamanda a aceleiasi Belgii.
2010-11-27 01:37:04 | Raporteaza
@billy mugabe
vad ca esti foarte priceput la limba franceza,esti nobil sau ti-au placut limbile de mic copil?
Cred ca Nutzy Udrea ar fi incantata sa-i faci un demo cu limbile tale.Nu fi fraier,nu ai ce pierde,poate iti iese si un ban cinstit!
2010-11-27 01:39:45 | Raporteaza
@nellu: @billy mu-mugabe: hai mai ,nu mai fiti asa rai,glumeam si eu…da acum serios veniti la un 69 ?
Vine si val_one si silviu petcu ! Va astept!
2010-11-27 01:45:25 | Raporteaza
Securisti, tovarasul suprem basescu traian va ordona treceti Prutul… avem nevoie de votanti tembeli ca-n romania s-au imputinat
2010-11-27 01:58:23 | Raporteaza
@nepoate te propun brigadier sef, tovarasul este mindru de pertinenta si staruinta ta.
p.s. acu fie vorba intre noi, care crezi ca o sa ramina o javra mai mare in istoria tarii: securistul basescu sau comunistul ilici?
grea decizie, nu-i asa?!
2010-11-27 02:01:36 | Raporteaza
@46-clona
2010-11-27 02:25:01 | Raporteaza
@comisarul soric
ce faci saracie,mai esti in doliu dupa Paunescu sau te-ai consolat cu vadim?
2010-11-27 02:26:10 | Raporteaza
@comisarul soric
ma-ta mai voteaza sau voteaza cu dracii din underworld?
2010-11-27 02:27:52 | Raporteaza
Este adevarat,reintegrarea Basarabiei in hotarele Romaniei ar trebui si cred ca este idealul unei generatii.Ma intreb insa daca este si idealul unei generatii din Basarabia.Altfel treaba este rezolvata 50%.Cred ca nu isi inchipuie nimeni ca acest ideal l-am putea transpune in viata cu forta.As fi curios sa vad un sondaj facut pe bune din care sa rezulte cu obiectivitate cam cat % din basarabeni doresc unirea cu Romania,chiar acum cand noi suntem deja membri UE.Sau ce ar insemna pentru UE acesta unire.Aud?
2010-11-27 07:33:47 | Raporteaza
Cred ca singura politica valabila astazi este sa nu ne amestecam in treburile lor interne,pentru a nu-i determina si pe altii sa se amestece.Iar in privinta unirii trebuie sa declaram ca vor fi binevaniti daca vor sa vina.Orice fortare ar aduce efecte nedorite si probabil cu efecte negative pe termen lung.
2010-11-27 07:37:15 | Raporteaza
@49 @50 @51 clone proaste ca ma-sa cand se aia cu, comisarul Soric
2010-11-27 10:24:56 | Raporteaza
Cat timp sunt masa de manevra (a se citi votanti disciplinati), mituibila prin acordarea cetateniei, de catre securistii Oligofrenului oranj, nu ma intereseaza de soarta lor. Iar parerea mea este majoritara printre romani.
2010-11-27 10:33:35 | Raporteaza
@nellu:
“Ce vreau eu sa spun este ca o Romanie membra UE si NATO are sanse extrem de mici sa se uneasca cu Moldova fara ca UE, NATO, Federatia Rusa si Ucraina sa fie de acord cu chestia asta.
N-as fi chiar de acord. Si in 1859 – cand s-a unit Moldova cu Valahia – nu prea au fost de acord marile puteri cu o unire reala. Voiau doua capitale, doi domnitori. Pusi insa fata faptului implinit, au cedat.
Si inca ceva. Nici atunci nu a fost usor cu decizia unirii. La Iasi, la prima votare au castigat antiunionistii! S-au anulat , s-au refacut…
Si inca-inca ceva. In 1918, cand s-a unit Basarabia cu patria mama, nu a fost nici atunci chiar sârba in căruţă.
)
Basarabenii strambau ezitau, strâmbau din nas. Au venit ardelenii de i-au convins (mai oameni buni, băgaţi-vă că ne băgăm şi noi, şi bine ne-o fi la tăţi !
Parerea mea este ca acum ne trebuie un grup de oameni luminaţi, de pe ambele parti ale Prutului, care să facă ceea ce trebuie sa facă.
2010-11-27 10:50:34 | Raporteaza
Tara asta ar avea nevoie de oameni de o calitate mai buna decat cei care o locuiesc, nu de unii de o calitate si mai proasta (da, se poate si mai rau!) Iar sprijinul dat de baasarabi dictatorului si raul facut astfel Romaniei e ceva de neiertat. Au contribuit la mentinerea guvernarii Boc, catastrofa neamului romanesc. Daca il iubesc atat de mult pe dictachior, sa-l ia la ei si sa-l pastreze, ca si asa n-au presedinte.
2010-11-27 11:02:32 | Raporteaza
@Mircea: Si mare teapa au luat ardelenii! Au devenit o vaca de muls.
2010-11-27 11:04:58 | Raporteaza
Moldovenii sa-si vada de-ale lor, noi cei din Banat avem mai multe in comun cu ungurii si sarbii decat cu ei. Voi vota “impotriva” oricarei tentativa de reunificare. Nu mi se pare normal ca copii mei sa aiba drumuri mai proaste, spitale mai proaste, scoli mai proaste, o economie stagnanta, doar pt ca banii sunt redistribuiti moldovenilor pt a-i ajuta sa ajunga la nivelul nostru de trai, si-asa scazut.
2010-11-27 11:41:17 | Raporteaza
Mergeti la vot si votati impotriva comunistilor cei care puteti sa faceti asta.
2010-11-27 11:46:40 | Raporteaza
@LiGeoana: Strabunicul meu, intrebat cand a fost mai bine in Ardeal, cu ungurii sau cu Romania a spus “Cel mai bine a fost cand s-au dus boanghinele si inca nu s-au asezat regatenii” Majoritatea banatenilor si ardelenilor (cei nascuti, nu facuti) s-au saturat si de regatenii si moldovenii de aici, nici vorba sa le mai trebuiasca si salbatecii de peste Prut
2010-11-27 11:53:25 | Raporteaza
N-avem nevoie acum in tara de inca o armata de neobolsevici decolorati portocaliu in slujba betivanului. Peste ani si ani, cand si daca s-or mai civiliza, mai vorbim!
2010-11-27 12:33:38 | Raporteaza
@Ardelean:
Stai linistit ca acum nu mai dă năvală nimeni! Dacă e să se pună de-o aglomeraţie, aia va fi in Italia sau Spania, nicidecum la Jibou.
2010-11-27 12:35:57 | Raporteaza
@Moldavians, new Barbarians:
Tu esti din ala sarac cu duhul care ai crezut in cei 20.000 euro promisi de prostanac ?
2010-11-27 12:42:52 | Raporteaza
Va mai amintiti cum a reactionat Mircea Geoana dupa ce a aflat ca a pierdut alegerile? Sa rememoram cateva episoade cheie pentru a intelege filmul care va rula pe 1 decembrie la Chisinau.Va avertizez ca regizorul vine de la Moscova .
“Înainte cu circa trei săptămâni de turul întâi am fost la Moscova. Am avut o întâlnire oficială cu directorul Casei Albe care este directorul Casei Albe pentru Europa. Lui m-am plâns în legătură cu posibilitatea de fraudare şi i-am prezentat şi documente. Am vorbit despre posibilitatea implicării unor instituţii ale statului român în fraudarea alegerilor. Cozmin Guşă a refuzat să spună care a fost reacţia oficialului american cu privire la datele privind o posibilă fraudare a alegerilor prezidenţiale din România.Cozmin Guşă, suspectat că ar fi agent KGB şi nu numai, a povestit in noua sa carte ce anume ii reproseaza lui Geoana ,in legatura cu planul de dupa alegeri.Este vorba despre impiedicarea pesedistilor de a iesi in strada să-şi apere în mod democratic Victoria în alegeri, furată în mod dovedit, de către echipa complexă din jurul lui Traian Băsescu. În loc să mă asculte pe mine, aşa cum o făcuse în majoritatea campaniei in momentele dificile, a preferat atunci când era mai important cumpătarea sugerată de “prietenii” Iliescu şi Năstase”.
Sa ne intoarcem la subiectul nostru ,alegerile din Basarabia.O sa vedeti cum acelasi plan ,este pregatit pentru a fi pus in aplicare de catre comunistii lui Voronin.De data asta planul Moscovei va rula in centrul Chisinaului.
Iata cum pregateste Voronin opinia publica….
Partidul Comunistilor nu incearca sa organizeze propriul exit-poll, caci nu sintem participanti la concursul de desemnare al celui mai bun hot al voturilor cetatenilor nostri. Partidul Comunistilor va organiza numaratoarea paralela a voturilor, cu folosirea activa a observatorilor la toate sectiile de votare, cu difuzarea din ora in ora a rezultatelor numaratorii noastre. Noi vom da peste cap planul criminal de falsificare a alegerilor.
In ajutorul comunistilor sar si alte voci care prevestesc haos si sange.
Presedintele Partidului Popular Crestin Democrat, Iurie Rosca, este de parere ca partidele liberale, care au ajuns la guvernare dupa evenimentele violente din 7 aprilie 2009, “nu vor ceda puterea pe cale pasnica“ dupa alegerile parlamentare anticipate din 28 noiembrie. “Guvernarea liberala nu va ezita sa foloseasca din nou violenta pentru a se mentine cu orice pret la putere“, a declarat, pe 25 noiembrie, Rosca in cadrul unei conferinte de presa. Liderul PPCD a subliniat ca presupune “existenta unui risc“ care ar destabiliza situatia in societate. “Eu consider ca exista riscul ca actuala guvernare sa piarda catastrofal alegerile si sa nu vrea sa plece de la guvernare“, a specificat presedintele crestin-democratilor.
Va intrebati poate, de unde vine scanteia care va aprinde focul pe 1 decembrie la Chisinau ? Va amintesc ca in acea zi se vor anunta rezultatele alegerilor. Dar ca sa poti desfasura trupe mai ai nevoie de un pretext.Ei bine , el a fost deja inventat.Un oarecare miting organizat de fascistii romani ,tocmai pentru a-i intimida pe comunistii lui Voronin.Comunisti care,bietii de ei ,au fost furati in alegeri.
Sa vedem cum isi anunta oamenii Moscovei venirea…..
Asociatia obsteasca “Scutul Moldovenesc”, Miscarea de tineret “Voievod”, Miscarea Nationala Democrata din R. Moldova, la care s-au alaturat alte 35 organizatii neguvernamentale anunta ca sint impotriva marsului care va fi organizat de gruparile extremiste, “Noua Dreapta“, “Noii Golani“, “Garda de Fier“ si Legionarii din Romania in R. Moldova la 1 decembrie 2010, de Ziua Nationala a Romaniei”.
Liderul miscarii “Voievod“, Nicolae Pascaru a declarat, pe 24 noiembrie, in cadrul unei conferinte de presa, ca societatea civila este ingrijorata de faptul ca “mai multe grupari extremiste pregatesc actiuni cu scopul de a reactiva spiritele nationaliste in rindul populatiei din Moldova, ceea ce este contrar valorilor si principiilor tineretului moldovenesc si reprezentantilor minoritatilor nationale din tara noastra“.
“Constatam cu regret ca conform informatiei noastre, organizatia extremista Noua Dreapta va desfasura la 1 decembrie, de Ziua Nationala a Romaniei un mars demonstrativ in PMAN. La acest mars vor participa un grup numeros de tineri din Romania care vor scanda lozinci, antistatale si xenofobe“, anunta liderii miscarii de tineret “Voievod“. Sursa citata a tinut sa sublinieze ca “respectam cetatenii Republicii Moldova care se declara romani si convietuiesc pasnic pe acelasi teritoriu cu cetatenii de alte nationalitati“. “Dar, ce s-ar intimpla daca astfel de actiuni se vor organiza de Ziua Nationala a Ucrainei, Rusiei, Armeniei, Bulgariei si altor popoare, originari ale carora traiesc in Republica Moldova? Totodata, Asociatia obsteasca “Scutul Moldovenesc”, Miscarea de tineret “Voievod”, Miscarea Nationala Democrata din R. Moldova cheama “guvernarea Republicii Moldova sa nu permita desfasurarea unui mars antistatal provocator“.
Baietii nu puteau rata momentul asa ca introduc in schema eternul vinovat Romania.
Romania, sub pretextul unei aniversari ample, fara precedent a zilei sale nationale pe intreg teritoriul R. Moldova, intentioneaza sa provoace un razboi civil in aceasta tara. Politicienii si serviciile secrete romanesti vor sa duca pina la capa ce au inceput pe 7 aprilie 2009. Astfel, simtind ca liberalii vor pierde alegerile si Romania isi va pierde controlul total asupra acestei tari a declansat o serie de actiuni ofensive impotriva R. Moldova dintre cele mai diabolice. Pe linga atacul si intoxicarea mediatica, sprijinul logistic si financiar pentru falsificarea alegerilor – exit pollul organizat exclusiv de catre romani spre a se vedea de cite buletine de vot falsificate mai trebuie introduse in urne, marea majoritate in Romania, Italia si Spania – Romania trimite in R. Moldova si trupe operative de soc, de intimidare si terorizare a populatiei si, in cazul in care frauda nu va reusi, aceste trupe au sarcina sa-i pastreze prin violenta la putere pe liberali, ca acestia sa nu renunte la guvernare chiar daca vor pierde.
Iata ce informatie ne-a expediat corespondentul roman nationalist, adeptul Romaniei Mari, Bagiu Ovidiu Ilie, informatie la care a atasat si stema alaturata, care poarta inscriptia „Statul Major General”, adica viitoarea structura de comanda de dupa alegeri. „La sarbatoarea zilei nationale a Romaniei, in Chisinau vor fi prezenti pentru prima oara si fostii combatanti in razboaiele din Kosovo, Iraq si Afganistan. Multi au inteles ca cineva vrea sa isi bata joc de ziua nationala si cei ce au combatut Al-Qaeda si beduini criminali si care nu au fost stingheriti sa-si sarbatoreasca ziua nationala chiar intr-o tara musulmana, vor veni si la Chisinau sa dovedeasca ca vor sarbatori la fel chiar in fata PCRM-ului. Daca PCRM si acolitii se cred mai puternici decit Al-Qaeda, sint poftiti la petrecere!”
Vedeti ce pretext criminal au inventat? Dar cine a impiedicat vreodata Ambasada Romaniei de la Chisinau sa-si aniverseze ziua nationala in sediul Ambasadei si in diverse institutii? Nimeni si niciodata! Observati ca aceasta amenintare are caracterul unei Declaratii de Razboi?
Retineti ca pe linga acestia si-au mai anuntat venirea masiva in R. Moldova a tuturor organizatiilor extremiste legionare si naziste din Romanie, printre ele numarindu-se Noua Dreapta, Noii Golani, Miscarea Legionara si multe altele! Intrebarea legitima care se pune e urmatoarea: De ce aceste organizatii nu-si sarbatoresc ziua nationala a Romaniei si in tinuturile cu bastinasi care se declara Romani din Serbia, Bulgaria si Ucraina? De ce, la fel ca si anul trecut, au ales doar R. Moldova si tot inainte si dupa alegeri? Aceste mii de extremisti legionari si nazisti nu vin sa aniverseze ziua nationala, ci vin impotriva poporului moldovenesc, vin sa instaureze o junta militara la Putere prin ultima lovitura de stat, iar pentru asta au la dispozitie pe marioneta extremista Mihai Ghimpu. Abia acum moldovenii, cei tineri, ar avea ocazia sa cunoasca pe pielea lor si in modul cel mai tragic cu putinta ticalosia jandarmului roman.
Cu toate astea, absolut toti moldovenii majoritari nu se vor speria, nu vor permite ca aceste haimanale si acesti teroristi sa provoace razboi civil si interetnic in R-. Moldova! Oamenii abia acum au avut proba materiala cea mai odioasa a chipului hidos si criminal al regimului liberal aflat inca la guvernare, iar pentru toate aceste netrebnicii, moldovenii, prin votul lor, ii vor alunga de la guvernare si vor alege stabilitate, linistea si pacea in tara.
Gravitatea cea mai mare a venirii miilor de combatanti, legionari si nazisti romani in R. Moldova consta in aceea ca vor sa provoace, initial, un razboi civil interetnic, pe deoparte ei si citiva moldoveni cu creierele spalate, mancurtizate si abrutizate, impotriva moldovenilor pasnici si a populatiei de origine etnica rusa, ucraineana si gagauza. Pe linga rusii pe care ii urasc, acestia ii mai urasc de moarte si pe ucraineni, iar asta din cauza pretentiilor teritoriale romanesti si multe altele.
In fata acestei invazii a trupelor romanesti de soc, ce trebuie sa faca etnicii rusi, ucraineni, gagauzi si majoritatea moldovenilor care vad in rusi aliati, rude si prieteni – sa cheme Federatia Rusa in ajutor? Sa-si aduca aminte ca Doctrina de Aparare a Rusiei prevede ca aceasta tara e obligata sa-si apere cetatenii aflati dincolo de granitele Rusiei?
Va mai amintit de Gusa ? Cum dorea el sa afle opinia americanilor ? Iata ca si comunistii lui Voronin au aceleasi curiozitati.
Oare SUA si-au dat acordul pentru interventia Romaniei in R. Moldova?
Alaltaieri, dupa cum bine stiti, presedintele georgian Mihail Sakasvili a vizitat R. Moldova, mai bine zis pe Ghimpu si Filat. Ghimpu chiar l-a si decorat cu acelasi Ordin al Republicii cu care a mai medaliat pe cine a vrut si nu a vrut, prilej cu care presedintele georgian a spus: “Este o mare onoare sa primesc acest ordin. Il primesc din partea poporului georgian. Cum vine asta – poporul georgian i-a oferit Ordinul Republicii Moldova? Sakasvili, dupa cum se stie, este omul serviciilor secrete americane, el este sustinut de catre aceste tocmai din cauza firii sale conflictuale in raport cu Rusia si cu proprii cetateni. Venirea lui la Chisinau inainte cu patru zile de alegeri nu e intimplatoare, el avind si calitatea neoficiala de mesager al unor structuri secrete americane. Punind aceasta vizita in ecuatie cu ofensiva lui Basescu, a serviciilor secrete romanesti si cu venirea in Moldova a miilor de combatanti, legionari si nazisti, deducem ca toate aceste se fac la comanda SUA sau a structurilor secrete americane. Este stiut faptul ca, iar aici nu mai dam exemple pentru ca am mai facut-o, serviciile secrete americane, CIA, in majoritatea tarilor de pe glob unde au intervenit pentru a-si impune guverne servile, si-au ales drept conducatori din rindul bastinasilor doar oameni cu trecut interlop sau criminal, iar exemplul cu Filat e suficient.
Tinind seama de toate cele expuse mai sus, nu ne este greu sa concluzionam ca SUA, indirect, fara sa se amestece operativ, vrea sa provoace Rusia, iar asta chiar cu riscul unui razboi civil in R. Moldova.
Oare, tinind seama de conflictul declansat intre Coreea de Sud si cea de Nord, despre care analistii militari spun ca ar putea reprezenta scinteia celui De-al Treilea Razboi Mondial, nu cumva SUA vor sa se deschida un teatru de razboi si in Europa? Pretextul cel mai la indemina e Transnistria, Georgia, criza economica si revoltele de amploare din unele tari europene. Nu putini sunt analistii care au demonstrat ca aceasta criza mondiala a fost provocata intentionat. Nu degeaba Trilaterala Mondiala si Soros au elaborat programe de decimare a intregi populatii sub pretextul suprapopularii Pamintului! Singura solutie pentru ca R. Moldova sa-si pastreze neutralitatea si sa scape tara de pirjolul de care vorbea Chirtoaca in urma cu un an de zile se afla in mina moldovenilor care voteaza, pentru ca, iesind masiv la vot, au sansa sa-i alunge de la guvernare pe acesti liberal-democrati criminali, cu tot cu consilierii lor secreti romani si americani!
De fapt ce doresc oamenii lui Voronin,ce doreste Moscova? E foarte simplu.Ei stiu deja ca nu vor castiga majoritatea in parlament si ca le va fi foarte greu sa formeze o alianta ,care sa aduca in fruntea tarii un presedinte comunist .Si mai stiu ceva,ca nici actuala coalitie nu se simte prea bine si ca negocierile de dupa alegeri vor fi dure.Cu un pic de presiune in timpul negocierilor e posibil orice rezultat.De aceea au nevoie de lupte de strada ,de confruntari sangeroase ,care sa puna presiune pe actuala putere …si de ce nu,sa rupa coalitia pentru a le permite comunistilor revenirea la putere.
Cam asta se pregateste in Basarabia …a treia zi dupa alegeri.
2010-11-27 12:45:17 | Raporteaza
Nu obisnuiesc sa adaug la ce vine cu peste 50 de comentarii, ca oricum nu le mai citeste nimeni. Si totusi, dle Gotiu, dvoastra chiar sunteti imbecil notoriu? Va mai citisem alt titlu cu nemaipomenita idee a lui Djuvara (pe care-l respect, dar aici a dat-o in perete), dar ce-i cu redundanta asta la dvoastra, care pareati totusi un individ decent? Sau v-ati prins ca agitarea nationalismului ieftin pe timp de criza duce la anarhie si produce roade?
2010-11-27 14:33:23 | Raporteaza
@Mircea: Nu ma fraiere, daca nu-mi plac neobolsevicii decolorati portocaliu e clar ca nu-mi plac nici aia rosii. Miza la alegeri nu era Prostanacul sau Beshilan ci a scapa sau nu de guvernul criminal portocaliu aservit Finantei Internationale. As prefera o tara fara urmasii FSN, PSD si PDL. dar in prostia lor, romanii au bagat in turul secund doi neobolsevici, unul hotarat sa conduca singur, dupa bunul plac, ca Ceausescu, alalalt dispus sa imparta puterea si cu forte mai democratice. Care era raul mai mic?
2010-11-27 14:41:17 | Raporteaza
D-l Djuvara are pe undeva dreptate,dar acest ideal este pentru tari emergente,aflate pe o curba de dezvoltare ascendenta,in toate privintele.
El nu poate fi idealul unei tari “esuate”,care nu are ce oferi,decit proria-i saracie si coruptie,unei Moldove care din acest motiv nici nu vede in Romania un partener apt de a suporta “refacerea casatoriei”,dupa 7o de ani de separatie “nationala”.
Daca Romania promova programul de dezvoltare economica “industriala”,pe care l-am oferit in mod oficial,Presdintelui si P.Ministrului tarii,acum 3 luni(si 4 zile)probabil ca Republica Moldova ne-ar fi lansat ea,o “cerere in casatorie”!
2010-11-27 20:38:15 | Raporteaza
@lucaman, SUA vrea sa provoace razboi civil in Moldova? Doamne fereste! in fine, important este ca UE sustine Moldova, vezi aici un articol:
promptmedia.ro/../
pe astea nu le vede nimeni, nu?
2010-11-27 21:52:06 | Raporteaza
@Moldaviens, new Barbarians:
Da’ esti prostutz rău de tot dacă tu ai văzut in Prostănac un tip dispus sa imparta puterea si cu forte mai democratice . Naivule (ca sa fiu finut cu tine) puterea era la Vantu, la Felix si la Patriciu – la Prostanac ajungeau firimituri de putere. Iar la noi ajungea …stii tu ce.
O fi el Base mai badaran , dar macar nu se duce cu batista la Vantu, priceput-ai?
2010-11-27 23:08:46 | Raporteaza
Eu vreau sa fie dreptate in Republica Moldova,si ma doare mult faptul ca iarasi a cistigat Partidul comunistelor,Ei au cistigat prin minciuni falsificind toate voturile,chear stiu persoane di alte sate a Republicii Moldova spunind ca anumite persoane platite de comunisti umblau si speriau lumea cu arderea caselor si nu numai.Am inteles eu cum cistiga ei, eu la moment nu sunt in Moldova si vreau sa spun ca peste hotare toti moldovenii au fost la vot si nimeni nu aveau dorinta sa ii voteze pe comunisti.Am inteles ca lumea chear de a votat pe altcineva pina au ajuns voturile in Moldova au fost schimbate in favoarea Comunistelor. Ei sunt ca niste LIPITORI ce ne sug di toate partile.Facind tara noastra de rasul lumii.Sa fim impotriva lor cu totii pentru-ca tineretul nostru nu o sa mai vada un viitor bun,toti dupa prima posibilitate fug di Moldova peste hotare si nimeni numai are dorinta sa se intoarca in tara pentru-ca nu este viitor cu ei.CE CHEAR NU ESTE NICI O LEGE IN POTRIVA LOR ATUNCI SA O FACEM NOI CA AVEM DREPTUL.
2010-11-29 15:13:52 | Raporteaza
luciko, ma si mir atunci de ce fug pe capete si din Romania democrat-liberalo-basista…. ceva nu se potriveste, nu ti se pare ?
2010-11-29 15:48:26 | Raporteaza
“eu la moment nu sunt in Moldova si vreau sa spun ca peste hotare toti moldovenii au fost la vot si nimeni nu aveau dorinta sa ii voteze pe comunisti.Am inteles ca lumea chear de a votat pe altcineva pina au ajuns voturile in Moldova au fost schimbate in favoarea….”
Basistelor. La noi s-a intamplat la fel , au votat trei babe la Istanbul si in Romania au ajuns 130% voturi pentru Bese
Da’ nu fi trista; daca era bine la Romania veneai la Romania , nu mergeai la Italea. Pa, ne vedem la Calabria la cules de masline capitaliste
2010-11-29 15:52:46 | Raporteaza
“O fi el Base mai badaran , dar macar nu se duce cu batista la Vantu, priceput-ai?”
Ba se duce, i-auzi ce-a zis Bese cu gura lui: “…inainte de alegeri m-am intalnit cu Vantu intr-o parcare la Tincabesti ca sa-i cer sprijin mediatic in campanie; la fel m-am intalnit cu Patriciu , la Golden Blitz, in acelas scop”. Asta a zis chiar el Basescu, la televizor , nu l-a obligat nimeni. Poate era beat , ca altfel nu vad de ce a marturisit.
2010-11-29 15:57:55 | Raporteaza
[...] the rest here: Moldova ne doare. Sau nu? « voxpublica | Platforma de comentarii … Alte articole RepereTaguri Stiri Filme | Filme Online Cu Subtitrari In Limba Romana [...]
2011-03-31 15:49:16 | Raporteaza