RSS Feed

Murim, fara violenta, nu plecam…?Asa si?

vezi toate articolele de
02 Sep 2013 la 00:01 148 comentarii 2380 vizualizari.

ERATA: Este Uniti nu Murim

UPDATE: TRAIASCA ROSIA MONTANA GOLD CORPORATION!!! Moarte pet-urilor!!!

Locuiesc la Universitate si “particip” vrand-nevrand la mitingul ce se afla la aceasta ora in plina desfasurare. Marturisesc ca nu am parere formata despre chestiunea in disputa, insa in mod clar protestatarii nu s ecologisti pentru ca polueaza sonor din greu. Oricum, pentru cineva care habar n-are care-i treaba cu Rosia-Montana, ci doar indura cu stoicism urletele si strigaturile celor ce s-au asezat in fund pe jumatate din bulevard, este greu de inteles ce vor oamenii astia. Ce pot sa spun este ca s extrem de zgomotosi , bat in pet-uri si sufla in vuvuzele ca nimeni altii. Insa, pentru Dumnezeu, nu solicita nimic!!!
Mesajele scandate obsesiv la aceasta forma de manifestare alminteri pasnica, daca n ar fi atat de violent zgomotoasa se rezuma la: Murim, salvam Rosia Montana! – ceea ce e ridicol, caci nu cred ca-i necesar sacrficiul suprem; Unde este presa? – aci cred ca e singurul motiv pentru care stau in strada si nu la fantana de la Universitate; Nu plecam! – in sensul ca nu vor sa manifesteze in alta parte; Nu capitulam! (?) si din cand in cand”Fara violenta!”, desi singuri care violeaza ceva sunt ei si ma refer la regulamentul rutier si linistea publica.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

148 comments
  • 1

    era “uniţi salvăm Roşia Montană!”.

    în rest, îmi pare bine că vă place ţara în care trăiţi şi n-aveţi motive de nemulţumire.

    JohannM
    2013-09-02 00:29:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    Domnule, ce pacat ca sunteti platit de corporatia Gold si ca aveti constiinta incarcata! Ma intreb cum o sa va priviti copiii si nepotii in ochi?

    Vad ca incercati sa minimalizati protestul si sa aruncati cu gunoi in protestatari.

    RUSINE!!!!

    amelia
    2013-09-02 00:32:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    nah… manifestari tipice de economist.

  • 4

    Domnul meu, daca tot nu vine somnul, apucati va rogg un pet si agitati-l de caldaram… Credeti-ma ca e de bine… Este: Uniti, salvam, Rosia Montana! … Mai multe informatii pe facebook, la TV se incapataneaza sa nu apara.

    bulibasha
    2013-09-02 00:42:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    De ce-ar fi de mirare ca “cineva care habar n-are care-i treaba cu Rosia-Montana” n-are cum sa inteleaga ce vor oamenii aia???
    In rest, treaba-i destul de simpla. Cobori pana la farmacia cu program non-stop din colt si cumperi (cu vreo 3-4 lei) o pereche de antifoane. Daca farmacista cunoaste despre subiect cat cunosti tu despre Rosia Montana, spune-i ca-i vorba de-acele dopuri mici din spuma poliuretanica, folosite… o sa vezi cum se lumineaza a intelegere.
    Nu glumesc deloc. Eu locuiesc in Baneasa, langa (horribile dictu) Antena, si sunt terorizat de ani de zile si aproape nopate de noapte de motociclisti dementi, pana la punctul la care imi puneam serios problema sa intind o sarma de-a latul DN1, asa, de distractie… Multumita acestor mici bucatele de plastic sunt (inca) in libertate.
    Altfel, daca vrei multa liniste, muta-te la Rosi… aaahhh… nu acolo, ca arunca aia muntii in aer… muta-te in Vas… aaahhh, nu acolo, ca o sa fii vecin cu zeci de pompe de mare putere…
    Muta-te in Primaverii sau la Cotroceni. Acolo e cald, bine, nici urma de durere sau de intristare samd.

    Prostu' satului
    2013-09-02 00:54:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    ERATA :-)
    Uniti sa fie! Mie mi vajaie capul de 3 ore. Nu se poate continua maine pana in ora 22? Sau asa n are impact? Pana azi, n aveam o parere despre Rosia asta. Azi, catranit de somn si de dezcreierati afirm clar! DA sa se exploateze aurul cu cat mai multa cianura cu putinta!

    Daniel Oanta
    2013-09-02 00:55:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    Daniel Danta:
    - Dupa cum va spune si JohannM, scandarea respectiva era “uniti salvam Rosia Montana.”

    - “desi singuri care violeaza ceva sunt ei”

    Singurii. Cu doi de “i.” Si oricum nu sunt singurii. Proiectul propus incalca destule legi in vigoare.

    O noapte linistita va doresc :D

    Andrei Panțu
    2013-09-02 00:56:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    @prostul satului

    te asigur ca daca p aci prin zona erau oameni impotriva gold corporation acu le ar da cu cianura ciutanilor de pe bulevard. N am nimc cu protestul, dar este extrm de enervant si atat.

    Daniel Oanta
    2013-09-02 00:59:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    @Pantu,

    hai sictir e scris corect?

    Daniel Oanta
    2013-09-02 01:01:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 10

    @Daniel Oanta: Prietene, sa nu deviem. Ai spus ca ai o problema, iar eu ti-am oferit o solutie. Indraznesc chiar sa cred ca e Solutia.
    Daca preferi sa stai inca 2-3 ore treaz si sa te enervezi, eu ce pot sa zic…

    Prostu' satului
    2013-09-02 01:02:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    @Daniel Oanta: P.S. Vezi ca-s mai multe modele. Daca ai de unde-alege, nu le lua pe-alea portocalii (fara bancuri), sunt cam dure. Poate au de-alea galbene, mai moi…
    Ma gandesc cu groaza ce comentarii vor fi maine la discutia asta ;-)

    Prostu' satului
    2013-09-02 01:03:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    Cu ocazia frazei pline de intelepciune:

    “in mod clar protestatarii nu s ecologisti pentru ca polueaza sonor din greu.”

    … Daniel Oanta primeste Premiul Mircea Geoana pentru inteligenta premeditata.

    Aplauze!

    adriano
    2013-09-02 01:04:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    @prostul satului

    Sincer, mi se cam rupe

    Daniel Oanta
    2013-09-02 01:08:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    Romanii au devenit tot mai circumspecti . Proiectul este vechi si sustinut furibund de Basescu si ortacii sai . Ori tocmai aceasta sustinere i-a aplicat stampila de necredibilitate . Pana acum in Romania numai securistii s-au imbuibat in acesti 23 de ani iar romanii de rand au devenit tot mai saraci .

  • 15

    @Daniel Oanta: Dom’le, imi pare rau, pentru asta n-am solutie…

    Prostu' satului
    2013-09-02 01:15:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 16

    @ SECU,
    tu esti ptrost sau te prefaci? cine dreaq a trimis legea in Parlament?
    Basescu.?
    Mergi dupa usa din baie :P

    victor L
    2013-09-02 01:22:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    1 si 24; tembelii bat ca descreieratii cu peturile in caldaram. daca mi explica si mie cineva cine dracului ii mai bag n seama la ora asta, in afara celor care locuiesc in zona si i blesteama sunt gata sa mi fac mea culpa.

    Daniel Oanta
    2013-09-02 01:26:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 18

    e un ritual de razboi. in sensul ca noua ni s-a furat tara. suntem cam ca indienii din america. sunt din cluj . no serus

    ardeleanu
    2013-09-02 01:31:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    @ardeleanu

    E un ritual de cacat pe care nu l doresc sub fereastra nimanui. Una peste alta, le urez tuturor protestatarilor sa aiba parte de muuuulta cianura, fara numar, fara numar, iar prefacutilor de soarta Rosia Montana sa crape in chinuiriin ritm de pet uri!

    Daniel Oanta
    2013-09-02 01:36:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    asa si, nu o sa mai citesc blogul d-voastra

  • 21

    eu iti urez sa ramai sclav in continuare :)

    ardeleanu
    2013-09-02 01:40:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    @Mihai

    Nu mi rupe inima, omule! Dar cum de nu esti aici la Universitate sa dai ca tembelu cu petu in asfalt la 2 fara un sfert dimineata? Sa crapi de somn dar sa nu poti inchide ochii? Fiv ar Rosia Montana a dracului azi si maine la toti intelectualii fini.

    Daniel Oanta
    2013-09-02 01:45:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    @ardeleanu: :-) :-) :-)
    Nu mai rade, dom’le, de el… e baiat bun si in fond are dreptate, atata doar ca se incapataneaza sa nu-mi urmeze sfatul…

    Prostu' satului
    2013-09-02 01:47:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    Incearca cu distonocalm…

  • 25

    @all

    Locuiesc de peste 17 ani la Piata Universitatii. Acest tembelism cu pet uri la ore mici intrece orice inchipuire. Cretinii nici macar nunmai striga ceva. Pur si simplu lovesc cu peturile si se mai aude tatal imbecililor strigand Tine ritmul, tine ritmul!

    Daniel Oanta
    2013-09-02 01:51:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    Imbecilii mai si striga sa iesim din casa. Deci n as iesi decat sa i impusc in cap fara remuscari si sa le bag peturile in gat.

    Daniel Oanta
    2013-09-02 01:54:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 27

    O sa dau o fuga sa le mai duc niste peturi ca poate li s-au tocit alea vechi!

    Alex notman
    2013-09-02 02:12:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    o mare rușine să vă fie domnule Oantă! să puneți, ca cetățean, mai presus somnul dvs. de prințesă în fața viitorului și intereselor țării… ț-ț-ț-ț. păi ce ne facem, domnule Oantă? ia ieșiți dvs. frumușel afară, da-ți-vă pantalonii jos și o să primiți la funduleț 5000 de peturi colorate peste grăsimea depusă din sedentarism și dezinteres acolo, pe rotunjime

  • 29

    Pai ce faci oanta, nu mai scrii nimic? Un update ceva de la Univeristate. Ce se mai striga?
    O fi adormit bastardul !

    Tolea Ciumeg
    2013-09-02 02:23:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 30

    Ar trebui totusi sa protestati undeva unde nu deranjati pe cei carora ori nu le pasa ori le pasa dar invers.
    Vreti sa vina minerii sa faca iar liniste si ordine ?
    Vreti sa traiti intr-un stat de drept ori ba ?
    In statul de drept ati votat pe cineva sa hotarasca in numele vostru. Asta si face.
    Sinteti 15000 contra si restul pina la 22 milioane sint pro exploatare. Orice fel de exploatare. Majoritatea este pentru proiectul minier , deoarece nu s-a pronuntat impotriva. Nu participa la proteste deci nu aveti cvorum.
    Eu vreau sa dorm , iar daca tot da cu cianura macar sa ma prinda in somn si alaturi de majoritatea covarsitoare a concetatenilor mei.
    Sloganul nostru este: Noua NU ne pasa, vrem sa stam acasa.
    Puteti face voi cat scandal vreti , de votat noi vom vota -indiferent pentru cine- iar alesii nostri vor decide in numele nostru. Stim de pe-acuma ce vor decide si stiti si voi. Asadar pentru ce atita scandal ?! Aveti prea mult timp liber si va plictisiti. Ar trebui sa vi se dea o ocupatie, ceva constructiv. Un canal. Un transfagarasan. In regim semi-liber, ca nu vreti sa respectati nici codul rutier nici orele de odihna.

    rmgc un fel de lgbt
    2013-09-02 03:09:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 31

    Către autorul articolului:
    Noi scandam “Uniţi salvăm Roşia Montană!”,unu la mână, şi doi la mână, nu cred că ai fost atât de afectat dacă nu ai reţinut toate revendicările pe care le-am strigat acolo, în stradă!

    P.S: Nu cred că o să dormi nici mâineseară, deci mai bine vino alături de noi, poate aşa o să înţelegi care sunt revendicările nosatre!

    Allex Mihail Cârstea
    2013-09-02 04:15:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 32

    @Daniel Oanta: Invaţă să scrii întâi, şi apoi comentează blegule!

    Allex Mihail Cârstea
    2013-09-02 04:16:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    Nu știu cum să spun, dar probabil că jurnaliștii turci care locuiau în Istanbul au emigrat în timpul protestelor de acolo. Așa ceva nu se poate, cum adică ne tulbură somnul cu zgomote și peturi când noi de fapt nici nu știm ce-i mișcă în protestul lor și care e situația cu exploatoarea minieră?
    Cică se spune despre jurnaliști că ar trebui să fie informați. Te-ai gândi că orice jurnalist este informat în legătură cu un proiect de interes național. Dar poate că presa se face de fapt după cu totul alte principii.

  • 34

    @Daniel Oanta: Asta se vrea o glumă nazistă sau ce? Dacă vă vâjâie capul atât de rău, încercați să vă reîmprospătați memoria: ați consumat ceva substanțe în seara asta?

  • 35

    @rmgc un fel de lgbt:
    Au mai fost niște unii care au considerat că aceia cărora nu le convine regimul pot să protesteze liniștiți în Bărăgan, Siberia sau Auschwitz. Și tot așa, ca dumneata și ca jurnalistul marcant aici de față, susținătorii lor i-ar fi trimis cu plăcere să facă baie în lacul cu cianură. Pardon, în dușurile de gazare.

  • 36

    Ma faci sa plang. Sau sa casc. Ceva cu dusmanii si cu banii si cu au viata mea n-ai ?

    @Catalina George
    2013-09-02 05:44:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 37

    Comentatorul de la numărul 36, tu nume nu ai?
    Viața, banii și dușmanii? Nu am văzut filmul ăsta. Fă-mi o recenzie.

  • 38

    N-ai nevoie, mai vezi odata filmul cu gazarea ca e la fel. De plictisitor, de prost gust si de imbecil – ca restul manelelor.

    @george catalina
    2013-09-02 06:09:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 39

    Filmul cu gazarea, aha. Înțeleg, ești unul pentru care holocaustul n-a existat, nazist reinventat sau sub acoperire. Iar holocaustul și manelele pentru tine stau pe același nivel. Mirific. M-ai impresionat.

  • 40

    @Catalina George, Alex

    Deci cum aia au stat si au dat ca descreieratii cu pet-urile in asfalt pana la 2.45 dimineata la Piata Universitatii, banui ca trebuiau convinsi locuitorii din zona de justetea demersului. Ca ponta ma ndoiesc ca auzea ce mama dracu faceati voi acolo.Ca atare din cineva caruia ii era indiferent demersul, tot ce ati realizat este ca acum imi doresc absolut sincer sa se exploateze aurul ala. Acum pricepeti ca e contraproductiv sa faceti sacndal la ore mic?

    Daniel Oanta
    2013-09-02 09:03:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 41

    @Daniel Oanta

    Dupa logica lui “mi-e tare somn si vreau liniste” probabil ca ati fi fost si impotriva “revolutiei” din Decembrie, ati fi fost de acord cu minerii care au batut studentii la Universitate, cu “mai animalule” si poate cu tortionarii comunisti… ca si ei voiau liniste in societatea romaneasca.

    Voi pune lipsa de logica pe seama lipsei de somn. Stiu ca somnul este esential pentru orice fiinta. Asa cum somnul societatii este esential pentru orice dictatura.

  • 42

    @logosfera

    Faci confuzii grave. Protestul zgomotos la 2 dimineata are de a face cu imbecilitatea nu cu lupta impotriva unei dictaturi imaginare.Daca cineva iti spune ca e evident ca la ora aia in afara de a provoca jandarmii sa ti dea pulane in cap, nu se vede rostul balamucului, nu inseamna ca e antirevolutionar sau ceva. Inseamna ca habar n aveti cum sa faceti sa va bage lumea in seama.

    Daniel Oanta
    2013-09-02 09:46:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 43

    @ logosfera

    Propun sa te asezi in cur la tine pe strada si sa bati cu pet-u in asfalt poate nu se mai exploateaza aurul.

    Daniel Oanta
    2013-09-02 09:48:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 44

    @Daniel Oanta
    Daca te uiti la TV, cat se da, constati ca tartorii “protestului”, cel putin in Bucuresti, sunt mitingisti profesionisti, pe care-i vezi la paradele gay, la “salvati paduchele de stepa” sau “jos ANI, DNA, ICJJ” ori “free Gigi”.
    Cei adunati de acesti meseriasi ai protestului (ONG-isti bine hraniti), sunt tineri debusolati, pe care daca-i intrebi ce fac acolo, multi iti vor raspunde ” Nu stiu. Nu stiu de astea. Toate gagicile sa apeleze la mine”.
    Manifestarile zgomotoase, datul cu pet-ul in caldaram, acest primitivism al mintii, confirma rezultatele scolare din ultimii ani.

  • 45

    @Jan

    Deja se politizeaza “conflictul”. Basescu o da la intors cica face referendum. Dar astora sigur nu le va conveni. E mult mai “cool” sa dai cu petu in asfalt.

    Daniel Oanta
    2013-09-02 10:27:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 46

    Sunteți absurzi! Cunosc o mulțime de oameni care au fost acolo, și nu au nimic de a face cu rezultatele școlare ale ultimilor ani.
    Domnule jurnalist, cineva ți-a spus foarte bine mai sus cum stă cu somnul mai prețios decât demersurile civice împotriva unei acțiuni criminale. Eu aș spune că tu doar aveai nevoie de o scuză să aprobi din tot sufletul ce se întâmplă la Roșia și mâna de nenorociți care conduc țara aia.

  • 47

    Dacă se mai îndoia cineva de existența „cozilor de topor” ale rmgc, vă ofer mărturia unui scriitor-jurnalist onest, o „rara avis” aș zice, printre atâția așa-zis „analiști” înregimentați de pe la noi…

    „Până acum n-am vorbit despre Roşia Montană. Nicicum. Mi s-a sugerat, discret, în câteva ocazii, că aş fi putut să o fac, contra cost, în termeni favorabili celor care vor să dea drumul exploatării. La cât de porcos mai vorbesc, pe blogul ăsta, aş putea reproduce răspunsul pe care l-am dat, dar n-are rost.”
    Restul, aici:

    moshemordechai.../

  • 48

    @Catalina George

    Dar ce-ar fi sa va tineti demersul civic in fata Guvernului a Parlamentului sau in fata casei lui Ponta sa dati cu pet-ul in asfalt pana va da sangele pe nas? N-ar fi asta mai eficient Catalina decat sa va puneti in cur la Universitate?

    Daniel Oanta
    2013-09-02 10:42:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 49

    Sa-mi fie cu iertare, dar daca locuiesti in centrul unei capitale europene nu poti pretinde ca vrei liniste. Cati decibeli sunt in mod normal la Universitate??? Eu locuiesc langa Stadionul National, nu am si eu exact aceeasi problema cel putin o data pe saptamana??? Si iti spun eu, oamenii pe stadion sunt mult mai galagiosi si in general sunt de vreo 20 de ori mai multi decat aseara la Universitate!!! Asta e situatia, mi-o asum, pentru ca stau langa stadion… daca m-ar deranja m-as muta!!! Universitatea a fost intotdeauna locul pentru proteste, asta e situatia, accept-o!!! Iar daca judeci asa de simplist, sa spui ca acum esti pro cianuri… ma intrb de ce am intrat pe pagina asta

  • 50

    @Vlad

    Nu judec simplist. Spun doar o chestie simpla. Daca pana ieri mi-era indifernta chestiunea RMGC, de azi sunt pentru exploatare. Sunt constient ca n am cum scapa de balamucul retardatilor, numai avertizez ca efectul scontat in ce ma priveste e invers.

    Daniel Oanta
    2013-09-02 10:56:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 51

    ‘E un ritual de cacat pe care nu l doresc sub fereastra nimanui. Una peste alta, le urez tuturor protestatarilor sa aiba parte de muuuulta cianura, fara numar, fara numar, iar prefacutilor de soarta Rosia Montana sa crape in chinuiriin ritm de pet uri!’

    ‘Imbecilii mai si striga sa iesim din casa. Deci n as iesi decat sa i impusc in cap fara remuscari si sa le bag peturile in gat.’

    va reamintiti cazul Breivik? respectivul si-a anticipat actiunile prin postari,dar nu a fost luat in serios.

    mitzu baston
    2013-09-02 11:01:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 52

    Un articol din categoria “Nu inteleg despre ce este vorba, nu aud bine, insa am ceva de spus.”

    Adrian
    2013-09-02 11:02:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 53

    @Daniel Oanta
    “conflictul” este politizat de multa vreme, daca nu uitam ca Rosia Montana si gazele de sist au fost un punct din motiunea de cenzura cu care a cazut guvernul MRU.
    Eu, daca cineva avea indoieli, sunt pt. mineritul la Rosia Montana si exploatarea gazelor de sist. Pentru a-mi sustine aceasta convingere nu ies sa urlu si sa dau cu pet-ul in asfalt la miezul noptii. Singurul efect benefic al acestor tipuri de actiuni zgomotoase, este cresterea natalitatii pt. ca cetatenii ce nu pot dormi in blocurile invecinate se vor “razbuna” pe neveste sau prietene, iar, pe de alta parte, tinerii protestatari vor “socializa” pe dupa blocuri.
    Practic, multi dintre mitingisti nu au nimic comun cu “cauza”. Lor le place scandalul.

  • 54

    @Daniel Oanta: youtube.com/wat../

    pentru asta protestam domnule Daniel Oanta, ca Rosia Montana sa nu ajunga ce vedeti in filmarea asta, va uram un somn usor in continuare. Subscriu pentru ce spunea o persoana in comentariu, achizitionati-va dopuri de urechi , e posibil sa mai fiti deranjat.

    poti fi nebun dar nu si prost
    2013-09-02 11:06:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 55

    Mama lor de golani care ne dernjeaza somnul! Sa vina minerii de la Gabriel Resources sa putem dormi linistiti!!!!

    Dormiti linistiti, RMGC vegheaza la linistea dumneavoastra
    2013-09-02 11:06:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 56

    Pai de ce mi-am luat eu apartament in centrul Bucurestilor, sa vina niste coate goale sa-mi faca galagie sub geam?!? Ce-or sa zica rudele de la tara despre mine ?!?

    Indignat
    2013-09-02 11:08:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 57

    @poti fi nebun da nu si prost

    Stiu de ce protestati, numai ca o faceti aiurea-n tramvai unde nu trebuie.

    Daniel Oanta
    2013-09-02 11:11:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 58

    @Indignat

    Hai sictir!

    Daniel Oanta
    2013-09-02 11:11:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 59

    Nu v-ati potolit golanilor? Din 90 nu ma lasati sa dorm linistit la mine in casa! Scandalagii, huligani ce sunteti! Haimanale! De-asta v-au trimis parintii vostrii la scoala, ca sa deranjati oamenii cinstiti ?!???

    Bucurestean din centru
    2013-09-02 11:11:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 60

    @Daniel Oanta: Sa fii arbitru de tusa e simplu, data viitoare va asteptam jos in piata nu la geam privindu-ne. Comentand la comentarii si plangandu-ne de nesomn nu vom ajunge niciunde.

    poti fi nebun dar nu si prost
    2013-09-02 11:16:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 61

    @Bucurestean din centru, poti fi nebun dar nu si prost

    Cand am scris ce-am scris de nervi m asteptam la replici d astea. Hai ca mai sunteti vreo 5000 bagati aci. Ramane intrebarea de ce mama dracu nu protestati voi la Guvern, sau trebuie ocupata strada unde e mai ingusta?

    Daniel Oanta
    2013-09-02 11:25:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    @Daniel Oanta: Imi pare bine ca v-ati “informat” constiincios si cu seriozitate inainte sa va decideti intr-o chestiune atat de importanta; dar sigur, daca va doare capul, asta e mai important decat orice, nu-i asa? Dupa principiul “sa-mi fie mie bine, restul lumii poate sa se prabuseasca”… doar ca s-ar putea sa aiba si copiii dvs. de suferit de pe urma cianurii de la Rosia Montana… Oricum, informati-va! Eu am incredere ca sunteti doar suparat ca nu ati dormit si nu chiar asa cum pareti judecand dupa acest comentariu.

  • 63

    @Jan: Dvs. ati fost acolo? Pe cati i-ati intrebat de ce sunt acolo? Au fost doar oameni seriosi, de toate varstele, parinti cu copii, oameni care dupa ce au venit de la servici au iesit in strada sa incerce sa mai faca ceva pentru tara asta…
    Sa va fie rusina ca vorbiti asa, in necunostinta de cauza!

  • 64

    @Ani

    Si dvs ca multi altii nu ati inteles ca nu am nimic cu protestul in sine, ci cu forma sa de manifestare absolut tembela la ore la care nimeni nu-l baga in seama decat cu injuraturi binemeritate. BONUS asta nu aduce simpatizanti ci dimpotriva. Oricum tembelul care urla azi noapte “Tineti ritmul!” a anuntat ca zi de la 19 o vor lua de la capat. Tot ceea ce-mi doresc in zadar fireste e sa bata peturile doar pana la ora 23. De alminteri sunt convins ca de-acum incolo asta o sa fie mult mai important decat lozincile in sine.
    Cand la CM de fotbal au aparut vuvuzelele oamenii nu mai puteau urmari ca lumea meciul. Acum cu protestul vostru se va intampla cam acelasi lucru, pet-urile o sa ramana…

    Daniel Oanta
    2013-09-02 12:05:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 65

    @Daniel Oanta: s-a protestat si la Guvern. Faptul ca suntem multi care comentam impotriva celor scrise in articol nu va transforma in victima. Luati-o mai usurel.

  • 66

    Pai de ce sa faci galagie cand “alesii” stau sa voteze o lege prin care violeaza tot ce n-a fost violat pana acum in Constitutia Romaniei.
    Bineinteles, violul nu este un spectacol placut, mai ales cand cel violat tipa de durere si nu de placere. Ar fi de mult bun simt sa-si tina gura si sa rabde in tacere, ca sa nu deranjeze urechile sensibile ale semenilor.
    Aveti dreptate, domnu’ Oanta!

    Bunicutza
    2013-09-02 12:11:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 67

    @Max

    Nu ma victimizez stati linistit! Stiu ca s a protestat (si) la guvern. Ramaneti acolo! E mult mai eficient si poate vin si televiziunile.

    Daniel Oanta
    2013-09-02 12:12:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 68

    @Bunicutza

    E greu sa pricepeti limba romana? Cititi ce i am raspuns lui Ani.

    Daniel Oanta
    2013-09-02 12:14:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 69

    @Daniel Oanta: inregistreaza un copil care plange si cand te-o mai supara ceva pe afara …

    Si sa ne spui si noua ce efect a avut

  • 70

    In 1990, atunci cand “golanii” s-au strans in Piata Universitatii, tot asa, niste “jurnalisti de buna credinta” s-au apucat sa spuna chestiuni de genul “fac mizerie, se vand, sunt niste hipioti, anarhisti, dezorganizati”. Au trecut 20 de ani sa ne dam seama ca de fapt acei oameni voiau adevarata Revolutie si ca sansa s-a ratat si din cauza unor astfel de ticalosi de presa, care fiecare a contribuit cu bucatica sa la manipulare. Lumea a crezut, imediat.

    Asadar, de “astazi” (vorba vine) sunteti pentru exploatarea Rosia Montana fiindca vreo cateva mii de “treziti” din letargia romaneasca s-au apucat sa scandeze sub al Dumneavoastra balcon si fiindca v-au injurat vreo cativa aici (pentru ignoranta maxima de care dati dovada). Voiati cumva sa se poata demonstra, sa se revolte lumea in surdina? Program de proteste 17-19, in rest faceti-va voi de cap? Lasam ecologia deoparte, fiindca oamenii de afara, va asigur, nu sunt doar ONG-uri cu aceste obiective, dar judecand strict economic, este putin probabil ca un cetatean roman INFORMAT si bine intentionat sa nu poata rationa si sa nu poata vedea jaful ce ii este pregatit tarii si, in mod direct, lui ca individ. Informat sunteti, nu ma indoiesc, intrebarea este in privinta intentiilor Dumneavoastra.

    Ca unul care am venit pe banii mei de la Sibiu la Bucuresti (si retur) ca sa pot sa arat ca-mi pasa, sa fiu macar un +1 si atat, ma simt jignit de atitudinea unor astfel de “bucuresteni de bancuta” precum Dumneavoastra, sper din tot sufletul ca exista si ceva “ratiuni economice” in simpatia Dvs. pentru RMGC si ca nu este ignoranta in forma pura.

    albusibiu
    2013-09-02 12:31:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 71

    @ Ani
    “oameni care dupa ce au venit de la servici au iesit in strada sa incerce sa mai faca ceva pentru tara asta”
    Fata draga, nu fi trista, dar cu lozincile astea si cu ritm de pet-uri te faci de ras. Vezi ca textul asta cu “serviciul” l-ai primit de dimineata ca sa-l postezi mai pe seara, adica azi luni, dupa “protestul” programat. De la ce serviciu veneai tu duminica noaptea, ca daca este cel ce-l sugerezi, nu trebuia sa vii, ci sa ramai acolo pe trotuar.
    Scuze pt. rautacism, dar si activismul presupune o rigoare, daca nu vrei sa obtii efecte inverse.

  • 72

    @Daniel Oanta:
    O, da! Inteleg bine limba romana, insa imi cer scuze, nu am parcurs intreaga lista de comentarii. Oricum e nostim ca m-ati trimims la ANI… :)
    Inteleg ca nu aveti nimic impotriva acestui protest, insa din articolul dvs. nu reiese deloc acest lucru, desi este scris in cea mai inteligibila limba romana. Nu aveti nimic impotriva acestui protest, insa protestul in sine ar fi fost mai reusit fara deranj, fara galagie si eventual fara protestatarii obraznici care au tulburat somnul riveranilor.
    Tembeli si galagiosi au fost si cei care au iesit in strada in 1989 deranjand riveranii. Fara ei probabil ca acuma nu ati fi fost deranjat de zgomot in calitate de jurnalist liber profesionist in Romania capitalista si nici nu ati fi locuit pe bulevardul Magheru, ci undeva mai in marginea Bucurestiului, intr-unul dintre blocurile de beton armat construite in epoca.
    Si inca ceva… Uneori lipsa de politete denota nevrozitate, asa dupa cum singur recunoasteti, si presupun ca in acest moment regretati publicarea materialului de mai sus. In aceste situatii busuiocul poate fi dres presupun cu un update continand niste simple scuze politicoase, nu cu alte dispute create pe lista de comentarii.

    Bunicutza
    2013-09-02 12:41:31 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 73

    @ albusibiu
    Poate ca varsta nu-ti permite sa intelegi ca dupa imputirea Pietii Universitatii de rezervistii colonelului Dogaru si ai turnatorului Felix, locul in care au murit oameni pt. a scapa de bolsevici si de urmasii acestuia a fost decredibilizat pt. proteste.
    Asa ca protesteaza la Guvern, la Parlament sau la mosia de la Cornu a lui Ponta. Pune si o pancarda impotriva plagiatului, care este cianura cu care se extrag doctoratele.

  • 74

    “Stiu de ce protestati, numai ca o faceti aiurea-n tramvai unde nu trebuie.

    Daniel Oanta
    2013-09-02 11:11:10″

    Propun ca aceia care nu manifesta suficient entuziasm fatza de dorinta intregului popor de a termina odata cu exploatarea omului de catre om

    sa fie aspru criticat si sa primeasca vot de blam

    iar daca tot nu vrea sa inteleaga ca timpurile confortului burghezo-mosieresc au apus iar noi tovarasi trebuie sa nu precupetim nici un efort, nici macar somnul in care ne-adancira barbarii de capitalisti

    sa fie reeducat in asa fel incat sa devina un tovaras de nadejde indiferent ca e noapte sau zi.
    Avem o misiune tovarasi, trebuie sa trezim massele indolente care nu vede ce e bine pentru iele.

    Cine nu e cu noi e impotriva noastra !
    Poporul a fost tinut in intuneric, de-aia vrea sa doarma noaptea dupa ce vine de la munca !
    Daca nu stii, Oanta, te invatam; daca nu poti, te ajutam sa stai treaz si vigilent; daca nu vrei, te obligam.

    la oase
    2013-09-02 13:01:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 75

    @Bunicutza, albusibiu

    Mi-e foarte greu sa explic evidenta, dar o mai fac o data si nu, NU imi cer scuze. DECI- incepand de la orele 23 na, sa fiu intelegator, TOT ce-au reusit aia a fost sa scoata din minti pe orice om normal, cu zgomotul infernal, sa PIARDA eventuali sustinatori si sa faca o figura de oameni dusi cu capul in fata jandarmilor alora. NIMIC in plus. Astazi probabil vor incepe sa bata din peturi direct de la orele 19 sau cand se intalnesc, ieri ideea “minunata” a venit tarziu.

    Daniel Oanta
    2013-09-02 13:09:59 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 76

    @Jan: Ar fi trebuit sa te abtii de la orice referire la adresa persoanei sau a varstei mele. Acolo ai comis primul act tipic de postac. Daca ai incercat sa duci discursul contra lui Ponta, iarasi gresesti. Perspectiva este mai ampla, vedem foarte bine succesiunea de guvernari din 2003 si pana azi: fiecare partid a ajuns pana acum de fix 2 ori la putere, iar proiectul a mers mereu inainte. Asadar acest protest este impotriva tuturor, iar daca ai sa vrei sa spui ca suntem anarhisti, ca nu avem solutii, te inseli si aici: se vizeaza punctual oprirea jafului. Simplu si la obiect.

    Te asigur, draga cetatene, ca varsta si mai ales pregatirea profesionala imi permit foarte bine sa inteleg lucruri si simboluri. Piata Universitatii este un loc, nu este o multime. Dupa sferto-logica ta, la fel Piata Victoriei este decredibilizata de desele miscari sindicale manevrate. Ar trebui poate sa ne ducem sa protestam pe Varful Moldoveanu, poate doar acolo am mai gasi un loc neintinat.

    Te linistesc insa prin faptul ca Piata Univestitatii este un simbol mereu acolo, mereu la dispozitia oamenilor atunci cand vor vrea sa spuna “Pana aici! Ajunge!”. Balconul Facultatii de Geografie ii va astepta pe protestatari, ai sa vezi ca totul se va canaliza in modul cel mai dureros pentru o canaliile denigratoare de pe aceste site-uri.

    Ce ciudat, si in cazul postacilor activisti ai partidelor cat si in cazul celor activisti RMGC mereu se semneaza cu un nume mic, cat mai comun posibil – macar atata subtilitate sa aveti sa evitati acest lucru. Asadar, Jane, am o curiozitate la adresa domniei tale:
    Poti dormi linistit noaptea? Cum?!

    albusibiu
    2013-09-02 13:12:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 77

    @Daniel Oanta: Deci sa intelegem. Au tulburat, nenorocitii aia, linistea publica, somnul unui cartier si al unei natiuni? Revolutie cu program de odihna vrei tu? Iti doresc atunci, draga autorule, sa ai lumea de vis pe care ti-o meriti.

    albusibiu
    2013-09-02 13:25:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 78

    @Albusibiu

    Daca atata ai priceput, n-am ce-ti face. Cred ca cel care viseaza esti tu daca crezi ca asta e revolutie. Ne vedem la referendum.

    Daniel Oanta
    2013-09-02 13:36:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 79

    @Oanta Daniel
    “UPDATE: TRAIASCA ROSIA MONTANA GOLD CORPORATION!!! Moarte pet-urilor!!! ”

    Sa vorbiti cu cei de GC,
    sa va opreasca niste galiu, nu mult, vreo 10 Kg,

    cam ca aici:
    rotometals.com/../

    niste germaniu 5 kg (1900 USD/kg),

    ceva mai mult Vanadiu – 200 kg (25 USD /kg)

    + un ghiul mic neoboieresc (20 g Au, 2/3 uncie – 1000USD)

    La miile si zecile de mii de tone pe care le vor extrage,
    e ca un graunte de nisip pentru ei.
    In plus, ei spun ca nici nu exista, asa ca ministocul pentru dumnevoastra nu va fi inregistrat nicaieri, e ca o floare de multumire pentru meritele dumneavoastra incontestaavile (o ‘floare de mina’)

    Cu valorizarea metalelor astora, vindeti si apartamentul
    si va luati o casa linistita.
    (si scapati si de securistii aia batrani din zona,
    co-locatari ; nici Visinescu nu locuieste departe, e pe Brezoianu si a fost puternic deranjat de presa ‘zgomotoasa’)

    despre contemporani
    2013-09-02 13:40:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 80

    @Albusibiu Bunicutza etc

    Vedeti ca pana una-alta v-a furat Basescu revolutia. Putina vigilenta ce mama dracului, s-au v au ametit pet-urile?

    Daniel Oanta
    2013-09-02 13:41:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 81

    @Oanta Daniel
    Galiul, Germaniul, ghiului au ca recipiente niste mini-peturi, nezgomotoase la lovire

    despre contemporani
    2013-09-02 13:43:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 82

    @Daniel Oanta: un referendum national ar fi o chestie buna, cu conditia ca informarea sa nu constea doar in reclame ale RMGC cu sosetute, intrerupta din cand in cand de o reclama cu Maia Morgnestern rupandu-si artistic lobii urechilor.

    Cat despre forma de manifestare, pot sa iti spun ca a fost motivata si de prezenta amenintatoare a jandarmilor, care incercau sa avanseze pas cu pas si sa ne scoata de pe carosabil. Violenta psihica a existat, dar era in primul rand la adresa jandarmilor, care erau chiar acolo, langa noi. Plus ca lumea era epuizata dupa vreo 6 ore de strigat in continuu. Ca sa intelegi cata tensiune era deja acumulata acolo, pot sa-ti spun ca am asistat la guvern la o scena in care o fata l-a intrebat pe jandarm care e parerea lui si acesta n-a fost in stae sa-i raspunda nimic, insa au inceput sa-i curga lacrimile suroaie si se vedea ca lupta cu el sa si le stapaneasca fara sa iasa din dispozitiv.

    Dar, desigur, e mai important deranjul pe care ti l-am provocat o data in 20 de ani cu o asemenea manifestatie.
    Scuze.

  • 83

    @despre contemporani

    Da ma, am inteles esti revolutionar si ecologist. Eu s conservator si nu mi-e frica de cianuri. Sau nu-ti convine?

    Daniel Oanta
    2013-09-02 13:46:29 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 84

    @Oanta Daniel – 90
    “s-au v au ametit pet-urile?”

    Ori Ori
    S-au S-au
    “Sau – Sau’ vorba lui Kierkegaard, Enten Eller,
    Entweder Oder

    Sau cu otrava / cianuri
    Sau cu resurse de bilioane USD luate

    despre contemporani
    2013-09-02 13:47:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 85

    @ albusibiu
    Se pare ca nici varsta si nici pregatirea nu-ti pot suplini lipsa intelepciunii. Ca si lumanarea de la capul mortului, acestea lumineaza dar nu desteapta. Desi ai, ca si Crin Antonescu, o abordare feminina cand te referi la lungimea numelui meu, asta nu-ti permite sa faci canalii pe toti cei ce nu-ti “satisfac” pretentiile mitingiste. Pai “ori suntem intelectuali, ori nu mai suntem ?”
    In ce priveste linistea somnului de noapte, se pare ca este mai linistit decat al celor ce-l completeaza cu somnul de pana la amiaza. La tine la Sibiu cum este, aer curat, liniste angajanta ? Mai “infiaza” liberalii cetateni ce stiu sa vorbeasca limbi straine ?

  • 86

    @Daniel Oanta
    nu-s nici ecologist nici ultraconservator, nici tradator

    Cu tot respectul, ati inteles foarte putin,

    uite, sa fie mai clar:

    Un document sintetic ok,
    “Adevărul despre proiectul Roşia Montană
    Raportul comisiei Grupului pentru Salvarea Roşiei Montane
    din Academia de Studii Economice”,
    document online aici:

    fanfest.ro/~rmo../

    ‘Contributori’ de exceptie
    - ing. AUREL SANTIMBREANU. fost inginer sef la exploatarea Rosia Montanam care a facut publice datele
    si care are o atitudine profesionista, patriotica

    - ing. Niculae Rădulescu-Dobrogea,
    autorul capitolului “4.3 O problemă deschisă”, Preşedinte Eco-Civica,
    care a calculat in premiera valorile metalelor rare (în afară de aur şi argint) al nivelul anilor 2009/2010.
    ___

    Interviu foarte bun cu domnul ing. Aurel Sântimbrean

    reporter Alex Cautis /2011

    aici:

    kmkz.ro/de-pe-t../

    Aurel Sântimbrean: “Valoarea celorlalte metale rare de la Roșia Montană e mai mare de patru ori decît valoarea aurului de acolo.”


    Reporter: Care-i cea mai mare problemă a proiectului Roșia Montană?
    Aurel Sântimbrean: Discuțiile nesfîrșite în necunoștință de cauză. Nu am văzut niciun specialist, un geolog, un miner, un inginer de preparare, care să discute problema cum trebuie. Trebuie să analizeze specialiștii. Să se facă dezbateri televizate cu specialiști, nu să vorbească oricine.

    Rep.: Unul dintre specialiști sînteți dumneavoastră…
    A.S.: Am pretenția, și mi-e jenă că o afirm, că sînt cel care cunoaște cel mai bine zăcămîntul de la Roșia Montană.

    Rep.: Aceste metale rare le vor extrage fără să plătească nimic?
    A.S.: Nimeni nu vorbește despre ele. În orice discuție se vorbește de 300 tone de aur, 1600 de tone de argint. De aceste metale nu vorbește absolut nimeni. Din anumite informații, în contractul de concesiune secretizat se spune că orice metal în plus recuperat intră în beneficiul celui care exploatează zăcămîntul.

    Rep.: Pfaaai de capul meu! Dar, ca preț, care sînt mai valoroase, tonele de aur și argint sau și mai multele tone din celelalte metale?
    A.S.: Cantitățile din celelalte metale sînt mai valoroase decît cele 300 tone de aur și cele 1600 tone de argint. Într-un document întocmit de un grup de profesori de la ASE – București se spune, pe calcule, nu pe povești, că valoarea celorlalte metale rare de la Roșia Montană e mai mare de patru ori decît valoarea aurului și argintului de acolo.

    Rep.: Pe lîngă aceste alte metale rare, mai e și problema patrimoniului cultural, care nu se poate cuantifica în valute.
    A.S.: Absolut. Sînt șapte biserici: una greco-catolică în Roșia, de la 1741, apoi una ortodoxă, de la 1620, biserica ortodoxă din Corna, de la 1710, biserica greco-catolică din Corna, de pe la 1846 și restul biserici maghiare, de pe la 1850. Ar fi multe de povestit. Familia Gritta, o mare familie, renumită în toți Apusenii, cu Mihăilă Gritta, care a trăit între 1762-1837 și care a găsit în galeria lui proprie 1700 kilograme de aur. Cu acest aur a făcut șapte biserici și șapte școli confesionale în Munții Apuseni. Cine mai face așa ceva azi? Noi cică vom scoate 300 tone de aur, cu prețul căruia vom rade de pe fața pămîntului două localități cu tot patrimoniul lor cultural-istoric, cu șapte biserici vechi, cu galerii romane unice în Europa, care pot fi vizitate în frac și cu pantofi cu lac, atît de bine-s amenajate și păstrate.

    si foarte bun in 2010
    Economistul nr. 3120 (4146), 19 Mai 2010,aici:

    economistul.ro/../

    despre contemporani
    2013-09-02 13:54:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 87

    @80 si altele probabil ‘clone’,
    nu departe de ‘gandire clonatului’

    despre contemporani
    2013-09-02 13:58:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 88

    Argumentele economice pro sau contra exploatarii NU au nicio legatura cu textul meu impotriva tembelismului PET.In caz ca va-ncalzeste cu ceva…

    Daniel Oanta
    2013-09-02 14:05:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 89

    @Daniel Oanta: tembelismul a vreo doua mii de oameni, impotriva inteligentei unui locatar de bloc, care scrie in calitate de analist economic. Sau invers.

  • 90

    @Daniel Oanta: De fapt, dv. afisati in articol aceeasi superioritate pe care o afisati fata de altii cand scrieti articole din postura de analist economic. Nu pot sa judec aici cat de indreptatit sunteti sa procedati asa in calitate e analist, insa in calitate de simplu cetatean deranjat de zgomote, cred ca nu sunteti in vreo pozitie de superioritate fata de cei care erau in strada. Si nu cred ca acest articol e mai indreptatit sau mai de calitate decat vreunul din comentariile de pe aici. Atata doar ca eu sau altii care sunt de alta parere nu au o rubrica pe Vox Publica.

  • 91

    @Grita

    Nu-i nicio superioritate la mijloc. Nu am de gand sa scriu un articol in care sa explic protestatarilor de ce e bine sa castige suporteri pentru cauza lor, nu sa-i indeparteze pentru ca le place sa bata cu petul in asfalt. Niciunul dintre voi care va simtiti jigniti de textul meu nu stati sa judecati absurdul situatiei. V ati cantonat in acuze privind faptul ca s antirevolutionar sau nu stiu ce, in loc sa va ganditi un pic, daca nu cumva am dreptate. Pana la urma voi ce urmariti? Sa faceti mult zgomot la 2 dimineata sau ca lumea sa va respecte optiunile?

    Daniel Oanta
    2013-09-02 14:31:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 92

    @Daniel Oanta: Vrei sa spui ca ne vedem in “Duminica Orbului II”. Acum stai si intreaba-te ce-am vrut sa spun. Suntem unul in fata altuia: eu vin de la Sibiu la Bucuresti, las deopartea confortul si linistea unei zile de duminica pentru a-mi arata ca-mi pasa atunci cand Romania capata sub 1% dintr-un zacamant (nu doar de aur/argint) ce este al sau, de drept, iar tu iti proclami sfantul confort in fata unor oameni care nu ies in strada si nu fac zgomot doar ca sa se afle in treaba, doar fiindca isi urmaresc un interes personal. Asadar, dintre noi doi, sa vedem care are curaj sa pretinda ca este demn.

    albusibiu
    2013-09-02 14:32:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 93

    @Albusiu

    Citeste ce-am scris la 91 si scuteste-ma de lectiile de demnitate.

    Daniel Oanta
    2013-09-02 14:34:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 94

    Da, scutiți-l de orice dram de atenție pe acest jurnalist care servește doar propriului buzunar, propriului confort și propriei suficiențe. A-i vorbi despre demintate este la fel de inutil ca încercarea de a învăța o capră să cânte arii de operă.

  • 95

    @albusibiu
    Un referendum ’smecherit’ cum sunt cele ce se organizeaza a noi ar fi, poate,
    tot o ‘infrangere urata’ ca cdea din 20 mai 1990.

    Dar ceva cu dezbateri serioase, de minimum cateva luni,
    ar putea da un NU,

    exemplu:

    “French European Constitution referendum, 2005

    The French referendum on the Treaty establishing a Constitution for Europe was held on 29 May 2005 to decide whether France should ratify the proposed Constitution of the European Union.
    The result was a victory for the “No” campaign, with 55% of voters rejecting the treaty on a turnout of 69%”

    Atunci erau unii de dreapta, centru-dreapta, stanga, de toate tendintele politice,
    care au fost pe pozitii publice(la tv, radio, presa scrisa, web) sa se voteze NU.
    Dar cu adevarur spuse clar, dezbateri, analize

    Explicat CLAR , putini ai vota PRO-actualul proiect de exploatare

    despre contemporani
    2013-09-02 14:51:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 96

    @Daniel Oanta:
    Domnu’ Oanta, domnu’Oanta, asa v-a invatat mama dvs. sa va cereti scuze?
    Cam lipsesc vreo sapte ani de acasa si nitica gramatica a limbii romane pe care m-ati indemnat cu drag sa o inteleg!
    Si ca sa fiu in ton cu abordarea dvs. va servesc, in amintirea copilariei mele petrecute in scara blocului, o vorba de duh autohtona: “Cel mai destept cedeaza”. Si atentie mare ca “Fudulia e sora buna cu prostia”. :)

    bunicutza
    2013-09-02 14:52:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 97

    Oanta, poti fi scutit de lectii de demnitate doar daca nu ai asa ceva. Tu alegi! Eu imi permit sa-ti dau astfel de lectii, te asigur.

    Si inca ceva: stii ce inseamna “Duminica orbului” in istoria recenta? Daca nu, atunci cand iti vor tulbura iarasi protestatarii deseara somnul ai putea sa te informezi si sa vezi ticalosia careia voit sau nevoit ii tii acum partea.

    albusibiu
    2013-09-02 14:52:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 98

    @Jan: ghinionul tau, n-am de gand sa ma spurc pe net cu un postac platit care are onoarea similara cu cea a unui gandac de Colorado. Spune-le celor de la RMGC ca ai mai compromis cativa oameni dispusi sa discute pe idee, cu argumente. Si Somn usor, daca poti!

    albusibiu
    2013-09-02 14:55:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 99

    @Daniel Oanta: faptul ca nu aveti o parere formata despre chestiunea in disputa, in pofida atator informatii disponibile, nu e tocmai un titlu de glorie. Si nici o garantie de obiectivitate, asa cum doriti sa sune. Arata doar ca sunteti gata sa acceptati manipularea mediatica reluata si rafinata cu obstinatie ani de-a randul de RMGC, canu va deranjeaza absenta unei dezbateri reale pe acest subiect, ca nu va deranjeaza faptul ca Parlamentul are in pregatire un proiect de lege prin care un agent economic privat este exceptat de la aplicarea unei liste intregi de obligatii legale si i se da posibilitatea de a se juca de-a statul roman cu oamenii dintr-o zona a Romaniei. Lasand la o parte problemele economice, de mediu si de patrimoniu, care pot fi discutate separat.
    Ignorance is bliss.

  • 100

    @Daniel Oanta:
    Domnu Oanta, domnu Oanta, nu va spusei mai sus ca “Cel mai destept cedeaza”? Si cum eu cred ca sunt ceva mai proasta decat dvs., astept in continuare niste scuze.
    Si n-am nimic personal nici cu dvs., nici cu Iliescu, nici cu Constantinescu, nici cu Basescu, nici chiar cu Ponta, atata vreme cat va vedeti cu totii de treaba si nu faceti prostii. :)

    bunicutza
    2013-09-02 15:16:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 101

    @albusibiu
    “pentru a-mi arata ca-mi pasa atunci cand Romania capata sub 1% dintr-un zacamant (nu doar de aur/argint) ce este al sau”
    asa e , sau mult mai rau;
    S-ar distruge munti/paduri, biserici, patrimoniu, case.
    s-ar obtine mai nimic,
    1 miliard Eur in 16 ani, daca se va obtine si acela…
    si un loc selenar, otravit

    Pentru preturile metalelor din august 2013,

    Preturi/Prices 08/2013
    ———————-
    Gold 45000$ /kg
    Silver 850$ /kg
    ___
    Galium 300-1000$ /kg
    Germanium 1900$/kg
    Vanadium 25$ /kg
    Titanium 7$ /kg

    Molybdenum 20$/kg
    Cobalt 27$ /kg
    Arsenium 1.7$ /kg,

    la CONCENTRATII PROBABILE
    aur – 1,5 grame pe tonă, argint – 11,7 grame pe tonă, germaniu -20g pe tona, arseniu – 5000 grame pe tonă, titan – 1000 grame pe tonă, molibden – 10 grame pe tonă, vanadiu – 2500 grame pe tonă, nichel – 30 de grame pe tonă, crom – 50 grame pe tonă, cobalt – 30 grame pe tonă, galiu – 300 grame pe tonă,

    daca s-ar exploata 200 milioane tone din zacamant
    (cum vor cei de la GC)
    estimarea ar fi numai pentru unele metale:

    AUR (1,5g/tona minereu)………………………………………13.5 miliarde USD
    ARGINT (10g/tona)……………………………………………….1,65 mld. USD

    GALIU (300g/tona)……………………minim 17.5 maxim 27 mld. USD
    GERMANIU (20g/tona)………………………………………….8.1 mld.USD
    VANADIU (2500g/tona)………………………………………..12.1 mld.USD

    TITAN(1000g/tona)……………………………………………….1,7 mld. USD
    ARSENIU(5000g/tona)……………………………………………1,6 mld. USD

    s-ar obtine circa 60 miliarde USD numai pentru:
    Galiu + Vanadiu + Germaniu + Arseniu + Titan
    + Aur +Ag
    de la Rosia M

    Daca se va exploata ‘numai’ 30%, 60 milioane tone zacamant,
    tot se vor obtine unele metale de circa 20 miliarde USD la preturile 08/2013

    E foarte probabil ca, daca s-ar exploata cu tehnologii curate, fara cianuri, in zone din afara localitatilor si numai 1/10 – 1/8 din zacamant, in cativa ani sa se obtina oricum multe miliarde de USD in metale rare, Ag si Aur .

    despre contemporani
    2013-09-02 15:18:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 102

    Bun articolul de azi
    Lucian Isar
    voxpublica.real../

    despre contemporani
    2013-09-02 15:18:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 103

    :) )))))))))) hai mai ca ești haios :) )))) ” sufla in vuvuzele ca nimeni alții” vai ce tare e asta!! Dar si aia ca nu cer nimic. Pai nu cer șpagă de la goldcorp ca voi “jurnaliști” care va puteți cenușă in cap încercând sa rnidiculizati si minimalizati un asemenea protest. Rezultatul e ca va ridiculizati si minimalizati pe voi. Presa româna ,sclava Isaura.

  • 104

    Au făcut galagie ,??? La 2 noaptea? Omule ai idee de ceea ce inseamna PROTEST/REVOLTA/REVOLUTIE???? Pai tu crezi ca oamenii aia fac frumos ca asa li se ordona? Voi “jurnaliștii” știți prea bine cum e sa faci frumos la comanda. Oamenii liberi de șpagă si interese murdare nu cunosc asa ceva. O iei pe urma lu Mircea badea si ala e un gratis si jumătate. Sclava Isaura, ma repet. Da gata, pana aici v-a fost cu manaritul si circoteca stirista.

  • 105

    @ albusibiu
    Iata ce inseamna “democratia” originala a “intelectualului” ce are varsta si pregatirea sa-si exprime liber opinia fata de cei ce au alta opinie:
    “un postac platit care are onoarea similara cu cea a unui gandac de Colorado.”
    Eu sunt pt. extragerea aurului la Rosia Montana si pt. exploatarea gazelor de sist.
    Sunt dusmanul poporului ? Ma platesc imperialistii ? Trebuie sa vina “visinestii” sa-mi dea cu pet-ul in cap ?
    Si acum o intrebare nevinovata pt. un intelectual cu pregatirea si varsta ce-i permit taina intelegerii:
    La manifestatia impotriva plagiatului, de la Guvern, ai venit special de la Sibiu sau ai dormit linistit ? Stii ca plagiatul este cianura cu care se extrage doctoratu’, sau poluarea intelectuala nu afecteaza raul, ramul si uslamul ?

  • 106

    Omule, in alte locuri protestele sunt cu pietre-n geam si cockteil-uri olotov. Oricat de neplauzibil pare se poate ajunge si acolo daca se acumuleaza frustrari.
    Cel mai probabil ca daca protestatarii nu ar fi resimtit frustrarea blocajului mediatic nu ar fi batut cu PET-uri sa se faca auziti.

    derizoriu
    2013-09-02 15:39:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 107

    @derizoriu

    O sa verificam ipoteza cu frustrarea blocajului mediatic astazi. Eu sunt insa convins ca de aceasta data pet-urile vor intra din prima in actiune.Desi mediatizarea a fost arhisuficienta dovada declaratiile lui Nasescu Ponta etc.

    Daniel Oanta
    2013-09-02 15:47:18 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 108

    @Daniel Oanta: – apropo de ceea ce spunea @derizoriu mai sus, cum ca se putea si ceva cu pietre si cu cocktailuri –
    chiar cand am ajuns a doua oara in Piata Universitatii, jandarmii si-au desfacut discret inelele de la castile de protectie, iar cei cu tuburile de gaze au ridicat in sus maneta din capatul tubului. Cine are experienta cat de cat in chestii din-astea stiu ce inseamna asta. Noroc ca unii au avut inspiratia de a se pune pe jos si de a-i indemna si pe altii sa faca la fel. Abia apoi au inceput sa bata si cu PET-urile in sosea.

  • 109

    Jan
    “Eu sunt pt. extragerea aurului la Rosia Montana si pt. exploatarea gazelor de sist.
    Sunt dusmanul poporului ?”

    Nu , nu neaparat ‘dusman’, dar nu-ti pasa,
    esti indiferent fata de consecinte, ‘non-patriot’.
    Esti mai curand fascinat de profitul pe cate-l vor face unii, pe care nici nu-i stii si nici nu ti-e ingaduit sa-i stii ; si asta dupa o schema simplista, brutala , primitiva,
    care nu are nicio legatura nici cu liberul arbitru, cu libertatea economica, cu piata libera, cu prosperitatea decenta si binele individual si/sau colectiv;
    profitorii maximalisti nu sunt sprijinitorii unui ‘bun’ capitalism ci mai curand ucigasii acestuia, in ritm mai lent sau mai rapid,
    niste ‘lichidatori’ lacomi si cinici;
    de ce au fost impotriva unor astfel de ‘vanatori de resurse’ oameni bravi si demni anticomunisti, cu zeci de ani de puscarie politica grea: ing prof constantin Iulian, Pr. Iustin Parvu ?

    Raca esti pro Rosia M. :
    - din punct de vedere Etic -> esti amoral sau imoral

    - din punct de vedere Economic, tinand, cont de bilantul catastrofal, daca n-ai vreo plata directa (+ daca nu esti cinic, daca nu esti imoral)-> validezi o nenorocire economica, o pierdere de resurse, o poluare colosala si o distrugere si uratire de mediu ireversibila.

    - din punct de vedere al splendorilor naturale locale
    -> esti antinatura,

    - din punct de vedere al patrimoniului cultural
    -> esti anticultura
    -din punct de vedere al distrugerii bisericilor vechi esti ateu, sau anticrestin

    Cam asa ceva

    despre contemporani
    2013-09-02 16:00:31 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 110

    @Grita

    Acum si jandarmii ce sa faca? Sa fraternizeze? Chestia e ca asta cu ocuparea strazii nu e altceva decat o provocare la bataie sau ceva incidente. Eu zic sa fiti atenti cine se baga printre voi.

    Daniel Oanta
    2013-09-02 16:03:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 111

    Somn usor domnule Daniel Oanta.

    PS: Si noi suntem deranjati de sforaitul tau si al generatiei din care faci parte. Somn usor.

    AurelianoBuendia
    2013-09-02 16:09:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 112

    eu zic sa aflam exact geamu din spatele caruia era deranjat cretinu asta :)

    pontachiu
    2013-09-02 16:10:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 113

    [...] (“în linişte”), dar, totuşi, formularea rămâne savuroasă. ***Nu la fel de savuros e articolul colegului de pe VoxPublica, Daniel Oanţă, deranjat de “gălăgia” făcută de protestari: [...]

  • 114

    @pontachiu. Indivizi ca tine nu sunt bine veniti la manifestatie. Pe de alta parte, e in sarcina tuturor sa aiba grija ca manifestatia sa nu fie infiltrata cu tot felul de diversionisti cum s-a intamplat de atatea ori

    un protestatar
    2013-09-02 16:27:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 115

    Daca vedeti pe cineva ca savarseste acte de violenta, in special, la adresa persoanelor si bunurilor private, puneti mana pe el si predati-l de urgenta fortelor de ordine. Romania pe care o construim nu apartine vandalilor! Vandalii au disparut in negura istoriei prin mileniul I!

    un protestatar
    2013-09-02 16:30:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 116

    @ despre – care are mai multe “personalitati” decat Ponta
    Sper ca nu esti cel ce ducea pancarda cu “Jos Capitalismul”, ce i-a produs un “orgasm” ideologic lui Rogozanu.
    Te stiu de pe aici de pe blog, desi ti-ai schimbat des “numele” dupa ce ti s-au epuizat resursele de credibilitate. Ai inceput ca un admirator al oualelor de la Cornu, ai continuat cu “Mihaela, dragostea mea” si plimbarile pe “soseaua suspendata” devenind apoi o cunoscuta uslama crino-pontista, asezata in fruntea zombilor lui Dragnea 170%.
    Pentru ce motiv n-am eu moralitate ca sustin doua proiecte importante pt. dezvoltarea tarii, iar tu care sustii un plagiator notoriu si un repetent sonoros (care de 8 ani isi da doctoratul cu Zoe Petre), esti moral si uscat si poti sa uzi si “canapeaua” ?
    Daca militezi pt. pastrarea “splendorilor naturale locale” protesteaza impotriva “silicoanelor” si atunci pet-urile sunt recuzita adecvata. Altfel, in curand vei fi nevoit sa-ti schimbi iar “numele”.

  • 117

    Noroc ca n-a depins de matale, ca daca era dupa tine Ceasca era inca printre noi.

    Apropo, daca stai pe la Universitate, nu te-au deranjat aia cu impuscaturile pe 21 dec.’89? Sau ai iesit in halatel si scufie sa le faci morala?

  • 118

    @Jan
    1.Prepozitia “despre” este destul de comuna in limba romana si e utilizata frecvent in compunerea unui titlu, omitand frecvent un substantiv “eseu”, “prelegere”, “postare”.

    2.Unii dintre noi mai au si un nume mai mut sau mai putin ublic pe care opteaza sa si-l protejeze. A posta de fiecare data sub un alt nume ii ingreuneaza posibilitatea unui eventual domn sau organizatie generoasa de a te renumera pentru postarile tale.

    3. Daca postez o fac dintr-un act de civism si pentru ca sper sa formez (manipulez daca iti place mai mult termenul) intr-o directie pe care o consider ideala pentru tara in care m-am nascut si in a carei limba gandesc.

    4. Multi autori care aleg sa se expuna le reproseaza ades comentatorilor lor anonimatul, tocmai acest anonimat care fereste de atacul la persoana dar si acorda o credibilitate redusa postarii. Cata vreme accepta comentarii anonime , acesti autori isi dau implicit acordul la crearea unui text open source al carui initiatori sunt ei. Cata vreme postarile anonime nu sunt folosite pentru atacuri la persoana, calomnii, raspandirea de date false, ele se substituie vocilor fara chip din agorele antice.

    5. . cand sunt in lipsa de inspiratie pentru un nume sau un titlu semnez “despre…” desi din corpul postarii am impresia ca nu la mine te-ai referit.

    un alt "despre"
    2013-09-02 17:12:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 119

    @Jan

    vad ca spui numai tampenii de suporter marginit, diversiuni si aberatii, minciuni dementiale
    (despre ce-as fi vorbit eu sau pe cine as fi laudat:
    oua, Cornu, Mihaela, Dragnea, apologet de plagiator si de repetent;
    si n-am vorbit…).
    Eu as fi apologetul plagaitului si al repetentiei?
    “Te stiu de pe aici de pe blog”
    stii pe dracu…

    Vad ca NU POTI RASPUNDE NIMIC,
    capul iti e o un algoritm simplist, neeficient, care nu functioneaza nici ala cat de cat.

    “Pentru ce motiv n-am eu moralitate ca sustin doua proiecte importante pt. dezvoltarea tarii, ?”

    Deci esti foarte moral si sustii
    doua proiecte importante pt. dezvoltarea tarii
    (Splendida exprimare, inaltatoare,’sublimul dinamic’ la Kant! frumos… simfonic ca tot s-a deschis Festival Enescu)

    Poate ne spui de ce sunt ‘importante’, cum se ‘dezvolta tara ‘ si care vor fi Bilanturile?? (oarecum si oarecat)

    despre contemporani
    2013-09-02 17:14:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 120

    @un alt “despre”
    cu mine vorbea

    despre contemporani
    2013-09-02 17:18:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 121

    [...] (“în linişte”), dar, totuşi, formularea rămâne savuroasă.***Nu la fel de savuros e articolul colegului de pe VoxPublica, Daniel Oanţă, deranjat de “gălăgia” făcută de protestari: [...]

  • 122

    Daniel, din nefericire esti complet depasit in aceasta dezbatere. Refuzi sa vezi esenta protestului din motive doar de tine stiute. Si mai nefericit este faptul ca “articolul” tau a aparut in acest spatiu on-line, destul de curat altminteri. Eu si probabil alte cateva mii de oameni nu dam 2 bani pe somnul tau si nu stau sa-ti explic acum de ce. In orice caz mi se pare ca ti s-a acordat exgerat de multa importanta doar pentru ca te vaiti ca o fetita ca nu ti-ai facut somnul de frumuseste, si ne indepartam de esenta evenimentelor ce merita cu adevarat discutate.

    Cetateanul European
    2013-09-02 17:51:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 123

    @Daniel Oanta: pai domnu Oanta, citeste si discuta cu oamenii si vei avea o parere nu doar despre Rosia Montana ci despre suspendarea staului de drept printr-o lege speciala…

  • 124

    @Dl.Oanta
    inteleg ca v-au stricat somnul pustanii astia revolutionari.Nu-i bai,daca locuiti langa Universitate ati avut nenumarate ocazii sa dormiti mai putin.
    Dar faptul ca sunteti jurnalist declarat nu va face sa scrieti macar doua randuri (sau un ferpar) despre bietul copil omorat de prietenii nostri comunitari?Sau sunteti cinic?Sau nu va pasa pur si simplu?
    PS-nu este nici o problema daca nu va pasa,sunt vreo 200.000 de babe care ar prefera sa mai moara niste copii decat sa le ia hingherii cainii de langa bloc.

    nepotu lu tamara
    2013-09-02 18:03:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 125

    @ Cetateanul European
    “nu dam 2 bani pe somnul tau si nu stau sa-ti explic acum de ce”
    Vezi ? Asta inseamna democratie. Nici Oanta nu da 2 bani pe protestul tau. Sunteti chit.
    Din afirmatia:
    “exagerat de multa importanta doar pentru ca te vaiti ca o fetita ca nu ti-ai facut somnul de frumuseste” – se pare ca ai descoperit secretul “harniciei” lui Antonescu, ce declara recent ca si-ar dori sa fie femeie.

  • 126

    @Daniel Oanta: nu s-a bagat nimeni intre noi, tocmai asta a fost diferenta fata de ianuarie 2012. Cat despre jandarmi, tocmai pentru ca NU ne asteptam sa fraternizeze cu noi si pentru ca, totusi, ne gandeam ca e bine sa ramanem acolo (deh, gandire de protestatar, ce sa …) ca de asta am venit, ne-am si pus pe jos. Si cu asta am reusit si sa dejucam provocari din partea lor sau ale unor infiltrati pentru ca stand pe jos era imposibil sa ai altercatii cu ei. N-ati prea dat pe la proteste la viata dumneavoastra :)

  • 127

    ” TOT ce-au reusit aia a fost sa scoata din minti pe orice om normal, cu zgomotul infernal, sa PIARDA eventuali sustinatori si sa faca o figura de oameni dusi cu capul in fata jandarmilor alora. NIMIC in plus.

    Daniel Oanta
    2013-09-02 13:09:59 ”

    Abia acum ai inteles de ce nu au protestat in maniera respectiva la guvern sau la cotroceni sau im primaverii.
    I-ar fi snopit in bataie jandarmii si mascatii si i-ar fi amendat pe capete.
    Protestul a fost organizat si condus discret de servicii la ordinul csat care are nevoie de o scuza credibila pentru a refuza proiectul minier in forma in care ii este bagat cu sila pe gat de straini. Nu vrea popolu. In realitate popolului i se rupe.

    pe goarna
    2013-09-02 19:42:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 128

    @Jan: Dom’le, ai dreptate, Albusibiu nu trebuia sa compare onoarea postacilor RMGC cu a unor gandaci de Colorado.
    Mai degraba cu a unor muste de rahat.

    Prostu' satului
    2013-09-02 23:13:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 129

    oanta, in noaptea asta dormi? :D

    @oanta
    2013-09-03 00:09:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 130

    Bine ca locuiesti la universitate si te deranjeaza galagia. Dar sa stii ca sunt si oameni care locuiesc la Rosia Montana si o sa-i deranjeze cianura.

    Fdruga
    2013-09-03 10:33:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 131

    @fdruga

    Pana la ipoteticul deranj cu cianura, asta e cat se poate de real. Si bineinteles ca n-ai priceput ca peturile alea n aduc sustinatori

    Daniel Oanta
    2013-09-03 11:07:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 132

    @oanta

    Da am dormit pentru ca au ales sa blocheze Elisabeta.

    Daniel Oanta
    2013-09-03 11:08:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 133

    @Jan

    Voi clarfica putin: Este regretabil faptul ca Daniel nu s-a odihnit. Nu-mi doresc sa fi fost in locul lui. Spun insa ca NU DAU 2 BANI pe STIREA in sine si mi se pare ridicol ca citim aici pe voxpublica un astfel de “articol”. Repet: nu am nimic personal cu Daniel sau cu faptul ca el nu sprijina protestul (desi am putea face atat de multe comentarii), este dreptul lui sa fie de oricare alta parte fie RMGC, fie neutralitate.

    Cetateanul European
    2013-09-03 11:12:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 134

    @Cetateanul European: asta zicem si eu mai sus.

  • 135

    Păi foarte rău că nu aveți o părere formată despre chestiunea în dispută.. foarte rău! Să vă faceți temele și apoi să scrieți pe voxpublica. Cred că asta e secvența logică.

    Amalia Zelenka
    2013-09-03 12:26:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 136

    @Amalia Zelenka,

    Cand am spus ca nu am o parere formata m am referit la faptul ca nu stiu daca-i bine or ba sa se exploateze aurul ala de acolo, nu ca nu stiu despre ce e vorba. Banuiesc ca prin a mi face temele dvs intelegeti sa fiu de acord cu batutul pet-urilor in asfalt la 2 dimineata musai pe carosabil. Deci va rog sa ma credeti ca si daca as fi alaturi de dvs in protest tot nu as fi de acord cu aceasta forma de manifestare pe timpul noptii si sustin si acum ca asta ALUNGA sustinatorii si nu-I adduce mai aproape. Dar daca dvs credeti ca asa trebuie facut atunci n aveti decat sa continuati. Mi e greu sa cred ca discut cu persoane rationale, dupa ce explic de 10 ori amanuntul ca NU asa se castiga adepti.

    Daniel Oanta
    2013-09-03 13:06:35 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 137

    @Daniel Oanta: puteai să numeri un pet, două peturi, trei peturi ş.a.ş.m.d. …

  • 138

    stimate domnule oanță,

    vă mărturisesc sincer că, pentru mine, sînteți un model:
    modelul gherțoiului iletrat.

    marcel zadda
    2013-09-03 14:36:01 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 139

    Domn’le mai convins, pana aseara aveam nunai un afis si strigam. Daca zici ca te enerveaza PET-urile vin cu fluierul.

    Eu zic sa vorbesti cu baietii de la RMCG sa-ti aranjeze de o vizita in zona Rosia Montana, cazare la Geamana sa vezi ce liniste e acolo
    youtube.com/wat../

  • 140

    Ăsta da jurnalism, obiectiv, pertinent și concis ◔_◔. Personal l-aș încadra în una din următoarele categorii pe domnul Daniel Oanță, trol plătit sau sociopat convins…a doua e mai sigură, un caz tipic de “Țara arde și baba se piaptănă”.

  • 141

    @selen

    1. Aici pe voxpublica in caz ca nu te-ai prins NU se face jurnalism. Aceasta este o platform de comentarii.2.Tara arde in opinia ta. In a mea, nu.E doar o noua vrajeala de doi bani, la moda. Moda vine si trece. In curand, aceasta noua distractie studenteasca se va transforma intr–o noua masa de manevra politica. 3. Trlulu platit e o notiune pe care nu o cunosc. In rest iti doresc sa salvezi Rosia Montana. Vezi sa nu te plictisesti dupa aceea.

    Daniel Oanta
    2013-09-04 22:59:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 142

    “Tara arde in opinia ta. In a mea, nu.”

    Salvatul sau nesalvatul Rosiei e una, care poate arde sau nu arde pentru tine.
    In schimb, daca exista un proiect de lege care are 99% sanse sa treaca, sustinut fiind de toate partidele, fie ele de stanga sau de dreapta (!), si care (prin modificarea adusa legii nr. 85/2003 art. 6) imputerniceste o companie privata sa faca exproprieri in numele statului roman, atunci exista un motiv suficient pentru a considera ca tara arde. Daca pentru tine nici asta nu e relevant, atunci tot ce iti doresc este sa aiba tara norocul de a avea o mare resursa de aur fix sub locuinta ta si sa fii expropriat de RMGC dupa bunul plac al companiei.

    “E doar o noua vrajeala de doi bani, la moda. Moda vine si trece.”

    Partial adevarat. Partea cu moda, nu partea cu vrajeala. Protestele obosesc. RMGC are timp sa astepte si bani sa mai cumpere doua guverne, motiv pentru care probabil demersul va fi un esec. Sau poate nu!

    “In curand, aceasta noua distractie studenteasca se va transforma intr–o noua masa de manevra politica”

    Asta speram noi sa nu se intample. De-asta exista o noua generatie cosmopolita in strada, una fara lider, una care inca nu a dat mita la politist sau la primarie si nici nu a emigrat inca. O “masa de oameni” foarte diversa, unii cu opinii stangiste si ecologiste, altii proaspeti corporatisti, dar cel mai important: o generatie care inca nu e resemnata. Un PET la 2 noaptea e mai bun decat un somn lin si o noua zi in care “e bine si-asa”. Nu e bine deloc domnule Oanta, uita-te in jur unde suntem dupa 23 de ani de la asa-zisa revolutie. Ne-am saturat de Ceausescu, Iliescu, Constantinescu, Basescu. Ne e greata de politicieni, de presa, de mita, de plagiat, de mizerie, de privatizari, de resemnare. Toti carcotesc in barba si comenteaza despre justitie, despre puciuri, despre antene propagandiste, dar nu fac nimic si isi vad mai departe de viata lor confortabila. Si dorm linistiti. Noi nu. Si ne-am dori ca nici altii.

    anonim
    2013-09-05 11:38:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 143

    @Daniel Oanta

    Îmi cer sincer iertare că am intrat și comentat pentru a doua oară pe acestă pagină. Mi se face rău fizic când mă gândesc că ești reprezentativ pentru țara aceasta și că te-ar băga cineva în seamă.
    Știu că nu e locul dar vreau doar să mai spun un “Pa!” final ție și presei române din care faci parte, în orice fel, ca ziarist.

  • 144

    Stiam ca avem o presa corupta, stiam ca avem o televiziune corupta, insa credeam ca in situatii critice, romanii raman cu sufletul aproape de cei in suferinta.

    ORICAT de atrofiata este constiinta unui om fie el si ziarist, tot nu-si poate permite sa scrie atatea uraciuni la adresa atator mii de oameni. Dureros d-le.

    Ptr linistea d-voastra, incercati sa vedeti cateva imagini cu ROSIA POIENI, si apoi ganditi-va daca doriti ca tara noastra sa devina atat de poluata incat sa nu mai poata fi locuita. Stiu, vi s-a impietrit inima si nu va pasa, dar totusi:
    youtube.com/wat../

    youtube.com/wat../

  • 145

    youtube.com/watch?v=W75AdiUdZFE

  • 146

    Bai, daniel clanta, de la fereastra ta se auzea muzica aia care acoperea strigatele protestatarilor?
    Daca vrei liniste, nu mai sabota protestele unor oameni care ies in strada pentru drepturile tale. Pomanagiule!

  • 147

    auz daniel locuiesti singur in zona? sau numai tu ai deranjamemnte auditive?

  • 148

    esti jurnalist si: “Marturisesc ca nu am parere formata despre chestiunea in disputa”
    mai baiatule, tu te auzi? tu ai curajuls a te uiti in oglinda? coloana ta vertebrala e facuta din guma?

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari
ziarist și un pic economist
» citeste biografia

Cele mai comentate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Cele mai vizualizate

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Nu exista posturi pentru interogarea facuta!

Blogroll


Vezi aici episoadele din seria BOOKFACE!

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

afacerea roşia montană alegeri alex mazilu Andrei Plesu antonescu basescu blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti candidatura cianură cluj CNA comisia europeana criza CTP curtea constituțională Dan Diaconescu Dinu Patriciu DNA educatie Elena Basescu europarlamentare experiment Facebook gabriel resources gaze de șist Gigi Becali guvern humanitas internet Istodor Johannis justitie kelemen hunor Liiceanu macovei Media mihai goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza Parlamentul European pdl Plesu Polirom ponta presa presedinte protest proteste psd Remus Cernea riscograma romani rosia roșia montană Rusia salarii securitate Senat sondaj sri steaua SUA suspendare Tariceanu tiff TRU UBB UE uichendist.ro unesco Vanghelie Vasile Blaga voiculescu

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!