![]() | N-ai luat Bacul? Te bagă PSD la facultate!vezi toate articolele de Cristian Teodorescu02 Oct 2011 la 14:36 55 comentarii 1531 vizualizari. |
Una dintre puţinele ocazii cînd sînt de acord cu ceea ce spune Emil Boc. După propunerea PSD, prin vocea Ecaterinei Andronescu, fostă ministreasă a Educaţiei, ca tinerii care n-au luat Bacul să se poată înscrie la facultate, într-un an pregătitor, iar dacă iau examenul la Bac după aceea, să fie trecuţi în anul al doilea de facultate, premierul a zis că ideea asta e lipsită de bun simţ. Aşa mi se pare şi mie.
Adică tu nu te descurci cu Bacul, dar te duci la facultate, încît să trebuiască să înveţi şi pentru facultate şi pentru bacalaureatul la care ai picat? Dacă Maturitatea ar fi fost un mizilic, cum i se pare Ecaterinei Andronescu, cei care nu i-au făcut faţă în vară, i-ar fi dat de cap la cea de-a doua sesiune.
Or în aceste condiţii anul întîi de facultate ar trebui să se transforme într-o perioadă de meditaţii pentru Bac, fiindcă e greu de crezut că un student care n-a luat acest examen va fi în stare să înveţe pe două fronturi. Şi aşa destui dintre cei care au luat Bacul nu au cunoştinţele pe care ar trebui să le aibă nişte absolvenţi de liceu, încît la facultate trec dintr-un an în altul mai mult pe sub uşă.
Înţeleg din această propunere că PSD-ul vrea să capete votul celor care au picat Bacul şi al părinţilor lor recunoscători, care şi-ar vedea astfel progeniturile la facultate. Dar mi se pare ruşinos să încerci să exploatezi politic neştiinţa de carte, în timp ce acuzi guvernul actual că a bulibăşit învăţămîntul.


Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1Extreeeeeeeeeeeeeem de putin convingatoare pledoaria doamnei Vijulie cand e vorba sa explice de ce ceea ce se poate in MBritanie nu se mai poate in România: practic toata explicatia e o retorica tare ridicula... | ||
| 2@tamara's nephew: REmus Cernea? Nu de alta,dar aveam mare incredere in el. Zice gura presei ca ar fi fost atras cu un post caldut de secretar de stat.Asta ar fi o dovada ca "exista un Dumnezeu" pe... | ||
| 3Nota 10 autorului ptr. acest articol; e printre cele mai bune articole in româna pe care le-am citit in ultimii ani. Zic asa ca p`aia cu "cel mai bun articol" am impresia ca deja am mai bagat-o, si zic... | ||
| Mihai Goţiu 10719 citiri |
| Cristian Teodorescu 9506 citiri |
| Costi Rogozanu 8842 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4122 citiri |
| Alin Fumurescu 3934 citiri |
| Constantin Creţan 3390 citiri |
| Dorin Tudoran 2868 citiri |
| Elena Vijulie 2506 citiri |
| Dan Duca 2470 citiri |
| Iulian Leca 2298 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61111 citiri |
| Cristian Teodorescu 39846 citiri |
| Costi Rogozanu 38034 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18170 citiri |
| Alin Fumurescu 17840 citiri |
| Viorel Dobran 12307 citiri |
| Dan Duca 11270 citiri |
| Constantin Creţan 11149 citiri |
| Elena Vijulie 9131 citiri |
| Dorin Tudoran 8695 citiri |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Una dintre puţinele ocazii cînd sînt de acord cu ceea ce spune Cristian Teodorescu.Fortzaaaaaa Cristian!:)
2011-10-02 14:50:31 | Raporteaza
1. Este o jignire la adresa celor care au luat Bac-ul,
2. Cei care nu au luat Bac-ul nu aveau de gand sa face liceul, dar prin desfintarea scolilor de meserii( Antoneasca stie ceva ?) , la 14 ani liceul era singura solutie,
3. Dna Andronescu mai lasa Romania in pace , ca se poate si fara tine
Sa fim sanatosi
Sper ca apare comentariul…..
2011-10-02 14:57:36 | Raporteaza
Io nu cred ca si aici nu e mina lui Basescu; asta vrea cu orice pret sa-si bata joc de toata lumea.
Ca doar nu putea sa-i dea prin cap asemenea prostie dnei Abramburica.
Si, sincer, ma mir ca dom` Teodorescu, cu binecunoscutu-i har de fictionar (scuze de rima, n-am avut alt viers), gaseste ca doar pesedeii sint vinovati.
Pare peste poate.
2011-10-02 15:03:32 | Raporteaza
Ce a dat in balta cu bata tanti asta.
Dar la o adica ce faci cu facultatea.Ce faci cu diploma in tara unde doar hotii,pilosii,lingaii,neamuriile etc etc ajung in functii sau isi gasesc un servici bine platit si pe baza de repede.Nu avem exemple.
2011-10-02 15:35:34 | Raporteaza
Eu propun altceva: orice copil care implineste 7 ani sa primeasca automat o diploma de absolvent de facultate, la alegerea parintilor si altor rubedenii amatoare de fuduleala. Ulterior, fiecare an pe care il va promova micul Goe sa i se echivaleze, precum bunurile luate in leasing. Ar fi foarte distractiv: “cesionez diploma de absolvent de facultate, 7 ani rezolvati deja!”
2011-10-02 15:36:09 | Raporteaza
Reforme-n educatii
Nu ne vor da pe noi afara,
Sistemul nu e reformat.
Si nici pe-acei ce cotizara,
Doar ii vor pune la-mpaiat!
Azi noua lege ne confera,
Puteri mai mari dar cotizam.
Cu asta orice hahalera,
Putem s-o titularizam!
Concursul e formalitate,
Doar cotizatia conteaza.
Sa aiba doar o facultate,
Doar de carton care e varza!
Tovarasii fosti activisti,
Ii promovam prin telefoane.
Dar si la vechii securisti,
Le ofeream atunci cartoane!
Politica ne-a fost prea draga,
Si dupa nouazeci incoace.
Noi am recurs la sfanta spaga,
Iar guvernantii doar la pace!
Am promovat si hahalere,
Odrasle chiar de securisti.
Asa facand si noi avere,
Noi fostii delationisti!
2011-10-02 16:23:28 | Raporteaza
Politica si bac-ul
De doua zeci de ani incoace
Prin asa-zisa reformare
Profesorii au dat la pace
Iar rezultatul nu-i mirare!
S-au tot facut si experimente
Si pe elevi si pe profesori
Pe sub privirile atente
Parintii sunt prea iertatori!
Cu bac-ul fara ghinioane
Luat pana acum de toti,
Se inscriau doar la cartoane
Ei le plateau, nu erau hoti!
Aceste fabrici de cartoane
Azi au ramas fara studenti.
Cu bac-ul cel cu ghinioane,
Nu vor mai fi prea eminenti!
Ramane iar sa facem scoala
Asa cum era mai demult.
Prin scoala profesionala,
Vom invia al muncii cult!
2011-10-02 16:28:42 | Raporteaza
dna.Andronescu intr-adevar ‘ara ogorul culturii’ cum se spunea in epoca proletcultista.
inainte de 1989 am renuntat la cariera in invatamantul superior: nu eram membru PCR, ‘nu puteam fi facut datorita dosarului’ dupa cum am fost prelucrat inca in anul III de facultate de catre BOB-PCR al facultatii (la initiativa unui individ ,atunci lector universitar-astazi…sef de patronat national)deci nu aveam acces la examenul de doctorat.
e drept ca, la sedinta respectiva, profesorii s-au ridicat si au parasit sala, am ramas numai cu respectivul si vre-o doua cadre de aceeasi varsta si rang didactic…
prin 1993-la 12 ani dupa absolvirea facultatii, la sugestia unui fost profesor,m-am prezentat la eamenul de admitere pentru doctorat si, spre surprinderea mea, am ocupat pozitia a doua,intre doi tineri cercetatori ai academiei (desi candidasem cate sase pentru fiecare loc)…
pe parcurs, conditiile doctoratului s-au schimbat: au inceput oferte si cereri de doctorat contra-cost,iar eu am renuntat;nu voiam sa fiu ‘egalul’ unor asemenea indivizi.
sunt pe cale sa returnez si diploma de absolvire a invatamantului superior romanesc; nu am nevoie de ea in asemenea ‘mediu academic’-devine de-a dreptul jenanta
2011-10-02 16:31:13 | Raporteaza
usl si androneasca = 2 nulitati in multe domenii
nu spun ca PDL-ul este departe de aceleasi nulitati, dar comunistii lui iliescu, voiculescu si antonescu depasesc orice limita .
2011-10-02 16:55:09 | Raporteaza
adrian
si cum cintaresti ca depasesesc “orce limita’ ca pregatire intelectuala.Care este cintarul cu
care cei din pdl sint mai buni. Cine este mai bun dintre nastase- boc, sulfinica si voiculescu, antonescu si anastase,andronescu si eba.Mai vrei iti mai dau exemple.si atunci cine este mai nul ca celalalt.Mai vrei mai ia doi marga si funeriu tariceanu si visan, popoviciu sau murg.Cred ca iti ajunge.Sau poate vrei udrea-vanghelie,aici zic eu este vorba aia bulgareasca nula a nula.
Vezi ca ti-am dat exemple numai de profesori, si profesori universitari facuti inainte de 89 cind se minca cartea pe piine nu pe verzisori ca azi.
2011-10-02 17:26:36 | Raporteaza
Dincolo de aceasta propunere , care e buna sau nu , ce se face cu cei 100.000 de tineri si celelalte sute care vor urma ptr. ca in invatamint si ptr. invatamint nu se face nimic .Ii tot tragem cu scoli de meserii cind societatea se robotizeaza , informatizeaza ,cibernetizeaza.Care e ponderea studiilor superioare in alte tari si cit e la noi , deci important este ca inv. sa fie de calitate si la faacultate sa mearga cit mai multi.probabil ca intr-un anumit orizont de timp si meseriile cele mai de jos vor necesita studii superioare (sint ex :contabil cu facultate , bucatar cu facultate ,croitor cu facultate , cizmar cu facultate , chiar daca se numesc altfel ).Am ramas aceiasi amariti care gindim ca slugile la cei care pot sa-si trimita , in alte tari ,cit mai multi la facultate .Deci trebuie investit si sa faca cit mai multi facultatea in loc sa ingroase somerii sau sa lalaie pe strazi.
2011-10-02 17:42:25 | Raporteaza
@ nae,
tu esti un produs tipic a scolii Abramburicai si a inaintasilor sai.
2011-10-02 17:53:25 | Raporteaza
PSD-ul cel mare din usl il inteleg sa vrea asa ceva. da pnl-ul cel mic ce zice ?
2011-10-02 17:55:00 | Raporteaza
@nae: mai nae,poate ne spui tu in ce domeniu e specializat marga(ce materie a predat inainte de 89) si ce specialitate are funeriu ?!?!
2011-10-02 18:16:25 | Raporteaza
PSD ar putea deschide o scoala de cadre pe care s-o echivaleze ce “facultatea”(cea de la Vacaresti, absolvita de Arghezi, Bogza, s’altii). Se poate imbunatati iuteala de mana.
2011-10-02 18:21:25 | Raporteaza
Dna Abramburica este o femeie cu memorie buna; inca mai tine minte invataturile lui Marx: “invatati, invatati, invatati” si nu vrea sa lase de izbeliste loazele tarii.
Un gest nobil, demn de alte invataturi ale barbosului.
Ma intreb daca repetentul Cretinel va vota proiectul
Eventual ca repetentii sa treaca si ei clasa, sa nu le fie nenorocita tineretea.
2011-10-02 18:22:59 | Raporteaza
@All si Nae(special)
incetati cu atacurile murdare la adresa Androneascai,pe ea o garanteaza Vanghelie!
Ce nu va este clar?
@Nae-tu esti un caz aparte,pe tine te garanteaza Geoana,asa ca nu spun mai multe,este suficient.Nu?
2011-10-02 18:41:21 | Raporteaza
Scuzati, cineva imi spune ca am lipsit la lectiile politice. Indemnul cu “invatati” era al altcuiva, doar cu cioc. Lenin pe numele sau, tatal lui Che Guevara si bunicul lui Tonta.
2011-10-02 18:48:53 | Raporteaza
gabe
marga este un rector prost dar eba ce este, si cum este.
canuta
da eu sint un produs tipic al scolii abranburicai si a inaintasilor ei. Nu mi-e rusine pentru ca am avut inaintasi ilustrii si datorita lor sint ce sint azi.Datorita inaintasior comunistilor azi cind ma duc la serviciu portarul imi deschide usa si-mi zice sa traiti….Atunci m-am facut om.Acum cind vad cum au ajuns unii analfabeti gen eba, anastase, udrea in functii doar pe baza de prestatii unde trebuie nu pot decit sa ma umplu de scirba. Pe timpul lui ceasca dincolo de femei de serviciu sau sudorite nu ar fi trecut in veci. dar a venit democratia si a adus promovarea pe baza de meritocratie.Ma uit la cele trei si m-am lamurit.Una din cerintele pentru care s-a facut revolutia a fost “indeplinita”. Ceasca isi ride in barba vazind noile “cadre”,cele enumerate la care adaugam bodu, vanghelie,murg, visan, hoara canacheu s.a.unul mai “bun” ca altul.
2011-10-02 19:02:27 | Raporteaza
nepoate
maninci o piine mult prea mizerabila ca sa-ti mai zic ceva. Ramii asa cum esti lupta-te pentru covrigul zilnic chiar daca il maninci plin de noroi. Nu mori de foame, asta-i important pentru tine.Punct.
2011-10-02 19:05:02 | Raporteaza
@ nae,
esti de pomina daca vrei sa pui in talgere pe Marga si pe Eba; nu-i faci niciun pustiu de bine filosofului clujean.
Iar daca te revendici de la Zaroni si contemporanii sai, nicio problema.
Si imi place ca recunosti ca ti-ai facut scoala cind era interzis a lasa repetenti.
2011-10-02 19:31:00 | Raporteaza
@nae
imi pare rau ca nu am apucat sa fac si eu scolile tale “inalte”!Aveam sansa sa-mi spuna si mie portarul “sa traiti”!
Zici ca la asta se rezuma multumirea pentru scoala pe care ai urmat-o?Ca-ti spune portarul “sa traiti”?
Pai mai Nae darling,ai standardele foarte scazute daca numai asta iti satisface orgoliul.
PS-apropo’,nevasta aia grasa cum te intampina?
PS2-eu cu portarul de la firma din Romania ma tutuiesc.Am standardele prea jos?
2011-10-02 19:37:28 | Raporteaza
ACUM.
Abramburica la Antena 3 in direct. Isi sustine obrazniciile…
2011-10-02 20:03:45 | Raporteaza
ACUM.
Abramburica la Antena 3 in direct. Isi sustine obrazniciile…
2011-10-02 20:03:45 | Raporteaza
adevarul este ca aceasta propunere a USL are toate sansele sa treaca,intrunind chiar consensul Parlamentului.
Cei mai multi se regasesc pe ei insisi;altii vor aprecia spiritul anticipativ al propunerii: in fond,va veni curand vremea cand Romania va fi condusa de EBA & co.,iar fruntasii politici de astazi -(Udrea,Boc,Olteanu,Iancu,etc.) se vor retrage pe la catedrele lor universitare…..
“este nevoie” de studenti apti sa-i inteleaga si sa soarba lumina cunoasterii imprastiata de respectivi…
2011-10-02 20:04:25 | Raporteaza
@nae
Si zi asa, o critici pe doamna Abramburica, pupinbasistule!
Sa-ti vedem reactia si la urmatoarea masura proactiva USL (proiect Dragnea, cel care spera sa fie viitorul ministru de interne : permisiune de conducere 5 ani si la cei care nu iau examenul de conducere la politie ; cei fara bac au bonus de 3 ani, ca si asa au fost stresati de Funeriu).
Daca si la asta te opui, e clar, vrei sa rupi USL-ul, cârtiţo care esti!
2011-10-02 20:10:37 | Raporteaza
Cat de subtire si vai de ea e Abramburica, e mult peste orice sclav lobotomizat al lui basescu. Iubitori de ebe si anastase, uniti-va !
2011-10-02 20:11:43 | Raporteaza
@nae: eu il stiu pe funeriu doctor in fizica,luat prin strainatati iar pe marga cu socialismul stiintific,economia politica cu care a ajuns rector !Imi rod unghiile cand ma gandesc,ca l-am avut rector pe GEORGE BARANESCU,seful catedrei “motoare cu ardere interna”(in polizu) si pe scaunul lui sta una ca abramburica ! unde ai vazut tu in strainatate,rectori care ling blide la tv.pe subiecte de politica ?! dar academicieni (vezi teodorescu) ?!dar ce sa zicem de actori -vezi unul cristea si mai e o parasuta(zice-se actrita) ,tot timpul aceiasi cu foamea-n gat ?!au fost in USA actori care au devenit guvernatori,presedinti,dar intai s-au lasat de actorie !cum se simte marga alaturi de ciuvica ?!?! iar cu eba,ti-ai dat examenul,nae….no coment…
2011-10-02 20:12:01 | Raporteaza
@tamara’s nephew: Cand va tutuiti? Cand iti preda postul si intri in schimbul 3? Asa, ca intre colegi cu aceeasi functie?
2011-10-02 20:13:42 | Raporteaza
si uite asa ajunJe si odrasla lui ct.profetu,din coriJent la doua materii,incat nu s-a putut prezenta la bac.,direct student !!! avea dreptate ct.profetu cand zicea ca materiile din liceu nu folosesc la nimic !!
2011-10-02 20:21:26 | Raporteaza
@Adi Sobaru
da Aditza,atunci ne tutuim ,cand schimbam tura.Multumit?
Da’ tu de ce ai numele asta?
Esti solidar cu zburatorul din televiziune?
Nu vrei tu sa intri intr-o vrie controlata direct in rectul lui Geoana?Hai ca te pretezi perfect la genul asta de aeronautica!
2011-10-02 20:29:00 | Raporteaza
Politica si bac-ul
De doua zeci de ani incoace
Prin asa-zisa reformare
Profesorii au dat la pace
Iar rezultatul nu-i mirare!
S-au tot facut si experimente
Si pe elevi si pe profesori
Pe sub privirile atente
Parintii sunt prea iertatori!
Cu bac-ul fara ghinioane
Luat pana acum de toti,
Se inscriau doar la cartoane
Ei le plateau, nu erau hoti!
Aceste fabrici de cartoane
Azi au ramas fara studenti.
Cu bac-ul cel cu ghinioane,
Nu vor mai fi prea eminenti!
Ramane iar sa facem scoala
Asa cum era mai demult.
Prin scoala profesionala,
Vom invia al muncii cult!
2011-10-02 20:30:57 | Raporteaza
canuta
eu cind am facut scoala am dat examen de capacitate clasa saptea am intrat la liceu si facultate numai PRIN CONCURS de admitere am luat bacul pe bune si EXAMEN DE STAT la facultate.Se intra prin concurs si la scoala profesionala cind am facut eu scoala.Teaba cu nu se mai raminea repetent era valabil numai pentru primele opt clase si asta de prin 85,Scoala de atunci nu se poate compara cu ce se face acuma.Abureala la mine nu tine ca am trait timpurile.
2011-10-02 20:40:35 | Raporteaza
Ce articol de proasta calitate, politizare si pupincurism extrem..asa cum exista sporturi extreme exista si pupincurism extrem…eu zic sa luam o pauza si sa ne scoatem limba din…portocaliu…si acum vine intrebarea…de ce PSD-ul? Adica tot PSD-ul? sau numai o parte….cand spuneti PSD, va referiti inclusiv la secretare, soferi, masini cladiri? De ce nu ne putem sa ne referim la o persoane sau un grup de persoane? De ce trebuie sa implicam partide? Adica Psd-ul cu totul ne baga la facultate? Inclusiv sediul central? Cladirea PSD-ului ne baga la facultate? In dorinta excesiva de a multumi si a satisface o parte (stim noi care) ajungem sa fim penibili, lipsiti de logica, asta in cazul in care avem una. In viitor sper ca macar sa incercati sa fiti mai subtil, nu asa brutal in efortul de a va face placut de…
2011-10-02 20:45:20 | Raporteaza
gabe
sa-l compari pe marga cu funeriu il jignesti pe primul. Cit despre academicianul teodorescu ce sa zic familia basescu de exemplu cu tot neamul si cu toate casele in spinare nu cintaresc nici 30% din creierul lui. Pe bune.
2011-10-02 20:45:58 | Raporteaza
@nae
bai nae,tu ma sperii!Esti invatat ceva de speriat.
Ce varsta vai omule,esti mai batran ca Matusalem?
Ca ai vazut ca nu m-am legat de inteligenta ta.Spun niste studii britanice ca inteligenta este strans legata de mostenirea genetica pe care ti-o dau parintii.
Tu care esti copilul din flori al lui Geoana impreunat cu Aura Vasile,esti de-a dreptul geniu.Ratat ce-i drept dar geniu.
2011-10-02 20:48:52 | Raporteaza
@gigi: Si-atunci , hai sa le dam o diploma ! Ca merita !
2011-10-02 21:55:26 | Raporteaza
Cum, nu mai e Traian Basescu de vine ? Hai domnule Teodorescu, putina imaginatie …
2011-10-02 22:02:58 | Raporteaza
@nae: eu nu am comparat pe marga cu funeriu,am intrebat doar ce specialitate are fiecare?!departe de mine gandul sa compar fiziCa Cu socialismul stiintific,sa nu jignesc socialismul .-in privinta creierului ala “greu”al academicianului,cand ii face explozie,vreau si eu o schija!apropo :nu asta e ala care se adreseaza “academiceste” cu “duduie” ?!L-am auzit de mai multe ori !! sau asa e academic ,cand vorbesti cu Jenu’ femenin ?! La fel nu inteleg ce are abonamentul academicianului,permanent la tv.,cu familia basescu ?!?!
2011-10-02 22:32:54 | Raporteaza
@nae:
“sa-l compari pe marga cu funeriu il jignesti pe primul. Cit despre academicianul teodorescu ce sa zic familia basescu de exemplu cu tot neamul si cu toate casele in spinare nu cintaresc nici 30% din creierul lui. Pe bune. ”
Actualul sistem de invatamant este creatia lui Marga + Abramburica. Anul acesta, prin examenul de la bac, Funeriu le-a dat extemporal. Rezultatele le stii, Marga daca ar avea onoare si-ar face harakiri.
Cat despre marele Teodorescu, hai sa pastram masura. Poate pe tine- stresant de simplut – te complexeaza. E un profesor de istorie, pentru “epoca bizantina” se spune ca e gigi duru’.
In politica nu a facut multi purici. Ramane cunoscut pentru obedienta-i gretoasa faţa de Iliescu si ispravile securisto-mineresti de la televiziune , in anii ‘90.
PS. Da, daca compari istoricul Teodorescu cu istoricul Bidoane goale, da, atunci ai dreptate.
2011-10-02 22:58:38 | Raporteaza
rusine maestre pentru un articol fara fond. fara a asculta ce spune femeia aia, ce argumente aduce. ideea e ce facem cu tineretul asta ajuns acum motiv de mandrie pentru funeriu in sensul ce e prost si mediocru? e usor sa constati ceva dar ce faci ca sa indrepti lucrurile?
2011-10-03 00:05:25 | Raporteaza
apropo, cati din actualii politiceni de acum ar fi luat bacul in conditiile de acum? cred ca foarte putini.
pedeleului ar trebui sa ii fie rusine de situatia asta nenorocita in loc sa critice. tot opozitia e de vina si pentru dezastrul din invatamant? cati din actualii guvernanti au slujit cu devotament in guvernarile anterioare? de ce nu au facut nimic pentru invatamant, sanatate? culpa pentru dezastrul societatii e comuna.
2011-10-03 00:15:38 | Raporteaza
@doctoru:
Daca Abaramburica venea cu alta idee (de exemplu, toti cei care nu au luat bac-ul sa fie liberi sa repete clasa a 12-a pe banii lor)atunci fii sigur ca o luau multi in seama.
Funeriu merita felicitat ca a avut curajul sa arate starea REALA a sistemului. Sistem creat de Marga si Abramburica. Ok?
2011-10-03 00:44:13 | Raporteaza
@Cănuţă: Canuta om sucit .
2011-10-03 00:44:43 | Raporteaza
Eu NU a-m BAC-ul .Pe vremea lui Ceausescu ,agatam fete spunindu-le ca : a-m FACULTATEA INCEPUTA ,SI LICEUL NETERMINAT .Lucrul acesta se intimpla atunci ,si parodiam acest fapt ,dar tragedia este, ca acest fapt s-a continuat si dupa aceea .
2011-10-03 00:53:21 | Raporteaza
Este o idee destul de buna pentru cei care au picat bacul ,pe motiv ca nu vor pierde un an si in caz ca vor lua bacul vor intra direct in anul doi,daca nu,isi vor putea ingheta anul.Cei care au luat bacul anul acesta nu sunt de acord cu masura luata de doamna Ecaterina,dar daca cei promovati erau in locul celor nefericiti erau de acord cu aceasta masuara si tipau in gura mare de ce nu a fost adoptata mai repede.
2011-10-03 01:38:12 | Raporteaza
Conform proiectului de lege, cei care nu au luat bacul vor fi recompensati nu numai cu intrarea la facultate (numita an pregatitor), dar vor primi in acest timp, din partea statului, o sumă echivalenta cu ajutorul de somaj, spre deosebire de tampitii care au luat bacul si care nu vor primi nici un banut. P-astia sa-i tina ma-sa si tac-su in facultate daca au fost cretini si au invatat.
De ce sa mai iei bac-ul in conditiile astea?
2011-10-03 06:12:16 | Raporteaza
O propunere legislativa dezbatuta in media romaneasca si care reflecta mai ales in comentariile cititorilor ca pentru romani coruptia este identificata ca principala cauza a esecului in multe domenii . Dl Funeriu a demonstrat ca o diploma de studii nu poate fi obtinuta prin furt. Acest ministru trebuia felicitat si de opozitie , ar fi castigat puncte electorale, asa cu Andronescu si Marga ca mari specialisti in dezastre educationale , va pierde disputa . Nimeni nu incurajaza furtul , nici chiar cei care il practica .
2011-10-03 09:31:09 | Raporteaza
@tania: Trebuie sa investim in invatamint si sa-i ridicam calitatea ptr, ca vom deveni incet , incet forta de munca ieftina si necalificata ptr. altii, dealtfel se si vede asta de pe acum.Asta era ideea iar faptul ca 100 de mii nu au luat bacu ar trebui sa dea de gindit si sa duca la niste demisii nu sa ne declaram multumiti.Aceasta societate asta ofera :lipsa de motivatie ,lipsa de concurenta reala ,slaba califcare a profesorilor , investii in inv, deloc,pile ,etc. Asta ne priveste pe toti daca vrem performanta societatii.Dupa acest cutremur al picarii in masa a bacului , a aparut cineva di conducere sa faca o analiza si sa propuna un plan strategic .Ne multumim sa constatam si pierdem noi dar si aceste generatii care nu au singuri vina ca invatamintul este la pamint ca dealtfel toata societatea.
2011-10-03 10:23:57 | Raporteaza
Politizarea ,se vede dupa comentarii nu vor salva invatamintul , vina insa este a celor care , cu astfel de editoriale intretin disputa in loc sa propuna dezbaterea reala.Asa ca d-le Teodorescu , desi aveti talent de scriitor asta nu ajunge ptr. a deveni si vector de opinie care sa influenteze in bine societatea .simpla negare a unei initiative si intretinerea acestui dialog steril nu va rezolva problema .sintem simpli spectatori , comentatori , fct de apartenenta la o tabara sau alta, dar dvs trebuie sa fiti mult mai analitic si mai concret in abordarea unor teme esentiale ptr. aceasta natiune.
2011-10-03 10:34:50 | Raporteaza
@stefan: se vede ca nu ai baul:)) auzi ca “eu nu a-m bacul”:))))))
2011-10-03 12:59:59 | Raporteaza
Dle Teodorescu, sunt sigur ca aveti memorie buna si mai ales ca experienta va indreptateste sa faceti apel la ea (memorie) chiar si in cazul unui salt in timp de peste 20 de ani.
Mai tineti minte sintagma: “Patru clase si ACADEMIE!”?
Se pare ca unii oameni pur si simplu nu pot iesi din tiparele in care au fost formati! Vorbind de doamna rector (incerc sa pastrez cuviinta ceruta de eticheta…)
Stima pentru articol.
2011-10-03 13:24:44 | Raporteaza
Doresc si eu prezumtia de ales (deputat sau senator) chiar daca nu am fost ales la scrutinul actual cu prezumtia ca in viitor poate voi fi ales asa cum nereusitii la BAC doriti sa-i faceti studenti. Va rog frumos , madam Amdromescu, vreau si eu macar deputat dar fara sa cheltui banii la alegeri ca daca voi fi ales voi avea apoi sa cumpar locul.
2011-10-03 17:58:22 | Raporteaza
@nelutiu: Vai ce lume nedreapta, ti-au facut greutati sa devi membru PCR. Ai fost persecutat saracul, ca nu te-au lasat sa maninci si tu rahat cu polonicul. N-ar fi fost sub demnitatea ta sa devi membru de partid? Acum faci pe eroul si viteazul dar daca te-ar fi lasat te-ai fi injugat si tu la carul care a dus tara de ripa! Si ai fi tras cot la cot cu cei pe care-i arati cu degetul. Cita fatarnicie!
2011-10-14 13:46:54 | Raporteaza
Nu cred ca se poate lua in serios o asemenea propunere. Cei care au dat examene de admitere din doi in doi ani, liceu, treapta, etc. nici nu se gindeau la Bac ci la admitere, Bacul era o gluma. Si vor acum sa bage in primul an oameni care nu iau bacalaureatul? Nu ma mir ca Romania a ajuns ce a ajuns.
2011-10-14 13:59:28 | Raporteaza