RSS Feed

N-o fi chiar atît de rău pentru Băsescu şi PDL, dar nu poate fi mult mai bine

vezi toate articolele de
22 Jul 2010 la 18:54 61 comentarii 1436 vizualizari.

Chiar atît de mult să fi scăzut Băsescu şi PDL în preferinţele alegătorilor cît zice sondajul comandat de IPP citat pe cîteva televiziuni? Nu mai am de cîţiva ani încredere în sondajele de opinie de la noi şi cum probabil că aţi văzut cifrele din sondaj, nu le mai transcriu.

Mă aşteptam ca Băsescu să scadă în sondaje după anunţurrile lui din joia neagră, despre reducerea pensiilor cu 15% şi a salariilor bugetarilor cu 25%. Mă aşteptam şi la o scădere a PDL-ului şi din cauza prestaţiei guvernului Boc, dar mai ales din pricina reducerilor anunţate, de 15 şi 25% şi a creşterii TVA. Se aştepta însă Traian Băsescu la o asemenea scădere a popularităţii sale încît să ajungă sub Crin Antonescu şi Victor Ponta? Probabil că nu.

Destui dintre reprezentanţilor PDL se plîng în ultima vreme că guvernul Boc îi trage în jos.Cred însă că nici ei nu-şi închipuiau că partidul lor va coborî pe locul trei în preferinţele alegătorilor, ajungînd la doar 12%.

Chiar dacă lucrurile n-or sta atît de rău pentru Traian Băsescu şi pentru PDL ca în sondajul IPP, mă îndoiesc că ar putea fi mult mai bune. Asta ar explica reacţia agresivă a preşedintelui faţă de raportul Comisiei Europene şi declaraţiile necoordonate ale membrilor guvernului din ultimele zile. Şi sînt toate şansele ca pînă la toamnă popularitatea lui Traian Băsescu şi a PDL să scadă şi mai rău.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

61 comments
  • 1

    D-nule Teodorescu,in primavara PDL nici nu se va mai vedea in sondaje,va cobori sub 5%,de aceea toata zbaterea asta cu Partidul Poporului a lui Dan Senzationalescu,care spera PDL-istii, sa fie cel care va atrage nemultumitii de masurile proaste,sau de lipsa masurilor luate de Guvernul Boc.
    Eu, cred ca am spus-o primul ca Tele-arestarea lui Diaconescu serveste PDL si lui Basescu.

  • 2

    D-le Teodorescu, am mai spus asta si intr-un alt comentariu: cum poti pune baza, statistic vorbind, pe un sondaj care crediteaza un lider de partid cu sanse la presedentie de 43% iar partidul cu 26%? Nici nu ma intereseaza ce procent are Basescu si nici nu stau sa plang PDL-ul, dar nu cred ca are vreun rost sa luam in calcul niste cifre masluite. Nici macar profesionisti in mistificare nu mai gasesti. :)

    Catalin
    2010-07-22 19:17:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 3

    @Catalin: Observatia dvs, domnule Catalin, este corecta. Subscriu.

    florian
    2010-07-22 19:25:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    Ne anuntati cand ajung la minus, domnule Teodorescu!
    :)

    Pana atunci sa ne bine-dispunem cu Crin, Ponta si (last but not least) Rrrealitatea!

    A propos: unde-si fac concediul cei doi juni dar vajnici luptatori pentru democratie in Romania tiranului Basescu!?

    Gicu Maracine
    2010-07-22 19:26:25 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    Celor care nu au incredere in acest sondaj le recomand sa citeasca asta:gandul.info/pol../
    Nu uitati ca IPP-ul este un ONG foarte apropiat de PDL si de Basescu,si ca e posibil ca de fapt acestia sa fie si mai jos.

  • 6

    daca nu vrei sa scazi in sondaje stai pe sticla mereu.la locul de munca te duci doar sa-ti iei lefa pe care ti-o dau bizonii.cu prezenta la servici sub marja de eroare dar cu 100% pe sticla urci in sondaje ca vantu.

    silviu petcu
    2010-07-22 19:42:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    care este…Basescu pe persoan fizica are 12%? din ce? ..aaa….sondaje. Sa treaca pe la Economat ca ii dau un mic si o bere. Domnule Teodorescu ipoteza: 2009, deficit bugetar 5% cu trend foarte crescator, criza se instaleaza serios in tara, la putere PSD. Prima optiune: disponibilizari/ restructurari scaderi salarii. A doua optiune: marire TVA, probabil marirea pragurilor la cota progresiva, taxe si impozite noi sau marite. Probabil un acord cu FMI care sa le ingreuneze situatia.
    Care optiune ar fii luato? (chiar daca stim raspunsul) Si indiferent de optiune credeti ca ar fi avut curajul sa le adopte si sa piarda un numar imens de voturi cum a facut-o actualul guvern?
    Stati linistit, eu zic ca revin undeva la 25-30% daca rezista pana in 2011.

    Goagăl
    2010-07-22 19:45:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    PS. Acelasi exercitiu de imagine si in cazul in care ar fi fost PNL la guvernare.

    Goagăl
    2010-07-22 19:46:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    @ Catalin
    E ciudat ca nu vezi realitatea,si nu ma refer la Realitatea Tv. Intrebarea al carui raspuns a fost C.Antonescu 43% a sunat cam asa: Din cei 3 candidati la Presedintie din 2009 care ar fi fost cel mai potrivit sa ne conduca ???? De aici logic raspunsul a fost C.Antonescu si asta in primul rind fiindca Geoana nu mai este nici macar liderul PSD.Fiindca despre Basescu aveti ocazia sa simtiti zi de zi pe pielea voastra cit de bine conduce.

  • 10

    bine Xanadu, da-ti cu parerea ce s-ar fi intamplat daca era Crin acum si ce masuri lua, daca le lua.

    Goagăl
    2010-07-22 20:15:37 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    si cata forfota era pana acum 1 ora. chiar nici un PNL-ist sau PSD-ist cu ceva imaginatie?

    Goagăl
    2010-07-22 20:25:19 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 12

    @xanadu: dintre cei trei (fosti) candidati la presedintie din 2009, cel mai potrivit ar fi fost crin antonescu pentru trei motive simple:
    1. antonescu venea “la pachet” cu johannis. indiferent cat de bun (sau rau) s-ar fi dovedit johannis ca premier, avea credibilitate 100% in fata prea-doveditului boc.
    2. antonescu este “un lenes” (conform unor statistici mai mult sau mai putin lipsite de relevanta in acest moment). asta ar fi putut insemna mai putina ingerinta din partea unui presedinte antonescu in activitatea guvernului, si cred ca mai toti romanii s-au saturat de un presedinte-prim-ministru-factotum, mai ales cand exista oameni platiti – si chiar foarte bine platiti! – pentru a desfasura anumite activitati (vezi ministrii.)
    3. indiferent care din contra-candidatii lui basescu ar fi castigat, daca ar fi fost cazul, ar fi avut mai multa ingaduinta din partea romanillor pentru a pune in aplicare masuri dureroase pentru limitarea efectelor crizei si relansarea economica. asta pentru ca din partea “puterii” am avut parte de: “la noi nu va fi criza”, “luam un imprumut-centura de siguranta si va punem in fata faptului implinit”, “reducem cheltuielile obligand firmele sa se inchida, din cauza impozitelor, si dand afara oameni care nu pot fi absorbiti de piata muncii pentru ca nu mai exista oferte pe piata muncii” X 10 (dupa aproape 2 ani se vad primele miscari timide de aplicare a multelor declaratii goale de continut de pana acum.)

    asta nu inseamna ca antonescu era mai bun. poate ar fi fost la fel de catastrofal ca basescu-boc. insa cei doi din urma ne-au omorat pana si speranta de mai bine, pe cand antonescu, fanfaron cum e, inca poate sa se dea la o parte si sa-i lase sa actioneze pe cei care stiu, pot, si vor sa actioneze.

    toate astea-s ipotetice. nu vom sti niciodata cat de bine sau rau ne putea fi, insa stim sigur ca mai bine nu ne va fi prea curand.

  • 13

    PDL va avea soarta PNTCD-ului si o merita din plin. S-au laudat ca ei sunt altfel, au mintit cu nerusinare, ba aveam si crestere economica…iar ei in acest timp n-au luat nicio masura si si-au bagat botu` in borcanul cu miere. Traian Basescu este revoltat si ne arata pisica- A.N.I. dar de ce nu este revoltat de referirile din raportul CE care precizeaza “practicile din domeniul achizitiilor publice, conflictele de interese,in care recomanda ca functionarii publici cu rang inalt si reprezentantii alesi sa nu poate beneficia direct sau indirect, de contractele comerciale incheiate cu institutiile lor.” In concluzie ne arata la ce nivel a ajuns clientela/camarila portocalie la banul public.Mai mentioneaza si deficientele in controlul cheltuirii fondurilor europene. Deci? Ce a facut Traian Basescu? S-a ratoit la CE pentru ca acest raport ne arata ce face clica portocalie? El ne scoate ochii cu ANI, atat. Boc ar trebui sa-si dea demisia urgent, pentru ca daca mai sta mult la guvernare, ne va baga in faliment.

    asa, si?
    2010-07-22 20:30:15 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    @ #12 bun, 2 chestii: Crin ar fi venit si cu PSD dupa el pt altfel n-ar fi avut majoritatea si probabil si-ar fi numit macar 2-3 ministri personal (ca deh asae in partid) probabil dintre fostii, care ar i-ar fi scazut din simpatie. Astea 2 lucruri i-ar fi diminuat in principal forta de a redresa situatia in care ne aflam.

    Goagăl
    2010-07-22 20:35:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    @ Goagăl
    Habar n-am ce masuri ar fi luat Crin si Guvernul sau,dar stiu ca masuri mai catastrofale decit actualul Guvern nu putea sa ia nici Dascalescu,ultimul Prim-Ministru al lui Ceausescu.Problema voastra a portocaliilor e ca masurile lui Boc le simt romanii pe proprie piele,pe cind masurile celorlalti sunt doar imaginabile.

  • 16

    @ alin
    Cu un anti-basescian nu pot sa am polemici.O seara buna,si HAI DINAMO!!!

  • 17

    @asa, si…

    (quote)…de ce nu este revoltat de referirile din raportul CE care precizeaza “practicile din domeniul achizitiilor publice, conflictele de interese,in care recomanda ca functionarii publici cu rang inalt si reprezentantii alesi sa nu poate beneficia direct sau indirect, de contractele comerciale incheiate cu institutiile lor.” (endquote)

    daca nu ma insel, videanu (parca) intreba chiar cu naivitate daca nu poate si firma lui sa acceseze fonduri europene… si pe cine intreba?… poate a auzit cineva interesat de astfel de “naivi”.

    romania este condusa ca o mica afacere de familie, din pacate, cu unele lucruri la vedere si mult mai multe ascunse.

  • 18

    Sondaju e facut pe un esantion “reprezentativ” de 1040 persoane. Pai haideti la mine in cartier unde 60% din persoane sunt pensionari…asa pe la ora 12-13 cand sunt numai ei acasa… va garantez ca PSD primeste 90% iar Basescu v-a fii demis cu 150%…
    ;)

  • 19

    Cristian Teodorescu!

    Daca ,,asa” stau…cifrele si, probabil ca sunt aproximativ reale,nu pot decat sa ma….bucur.
    Si ,mai mult…sa va multumesc chiar ,,si” dumneavoastra.

    Abia astept sa vina (din nou)PSD-ul la putere ,evident cu Crin Antonescu….Presedinte.
    Adevarul ca ati ,,muncit” mult pentru asta si, din pacate, romanii aia care au participat la faimosul sondaj, ca si voi…mass-media, in cea mai mare parte, ganditi DOAR prin prisma propriului buzunar.

    Ca de altfel si ,,intelectualii” lui Basescu, care…ce sa vezi, au ,,deschis” in sfarsit ochii si-au vazut cine sunt cei care ne conduc.
    Da, tocmai cand li se cer si lor impozite, ca oricarui muritor de rand din tara asta.

    Si…artistii!
    Oh!
    Desigur, cultura trebuie….cultivata!
    Cadrele didactice trebuiesc ,,bine” remunerate!
    Ce daca nu sunt in stare sa PROMOVEZE un examen de titularizare?!

    Medicii???
    Daaa…salarii occidentale!
    Ce daca un copil moare din cauza unei ,,banale” fracturi?!

    Functionarii publici?
    Desigur..si ei merita!
    Ce daca stai la n`spe mii de cozi,de multe ori….degeaba?!

    Magistratii?
    Noooo!!!
    Ei sunt intangibili, cum zice Mona Pivniceru,dar si sotia Inaltului Magistrat din dosarul Voicu, madam Costiniu,care ne vorbesc de ,,importanta” legii si de moralitate.

    Nu te umfla rasu`?
    Daaar…da!
    Ei trebuie sa aiba cele mai mari lefuri,nu?

    Si…pensii speciale, nu?
    Ca doar TOT ei si-au dat dreptate…LOR!

    Ce daca Cristian Jipa, alt magistrat de ,,onoare” din dosarul Voicu ,are sotia din dotare, in…PSD?
    PSD-ul asta care va castiga alegerile si va aduce romanilor………..mierea si laptele in valuri…valuri!

    In sfarsit!
    Abia astept alegerile!
    Personal…nu ma afecteaza in nici-un fel politicul, oricare ar fi el,azi sau…maine.
    DAR!
    Daca mai aveti o urma de responsabilitate,chiar si atunci cand scrieti un articolas………nu e cazul sa cuntinui, sunt sigura ca intelegeti ce vreau sa spun.

    Salutari!

  • 20

    Sunteti cam fixist.
    Pentru Basescu nu mai conteaza chiar daca ajunge la 0% in sondaje.
    El va pleca cu iola pe mare.
    Dilema lui este urmatoarea: merita sau nu sa salveze PDL-ul?

    Si intr-o cu totul alta ordine de idei, pentru a mai da sare si piper vietii si a iesi din coteriile noastre provinciale, aflati dara ca in Golful Persic sunt acum trei portavioane americane.
    Asta inseamna ca se pune de un atac asupra Iranului.
    Si-o sa ne treaca atunci si de Basescu si de Boc si de pensii si de bugetari si de suete pe vox publica caci vom avea dureri mult mai mari de cap.

    Remember.

    schweisse hunde
    2010-07-22 20:53:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    @Xanadu

    nu mai spune, mai catastrofal decat Boc nu se putea?

    exercitiu de imaginatie: unde ne-ar fi dus deciziile clamate pana acum de Opozitie:

    1 fara acord cu FMI
    “Romania nu are nevoie sa stea in genunchi in fata fondului” (Tariceanu)
    deci imprumuturi cu dobanda de 2-3 ori mai mare decat astea care “distrug viitorul romaniei” – stai un pic sa plang

    2 cateva miliarde euro gratis pt sustinerea sistemului bancar (PNL)
    bancile sunt ok si fara, dar comisioanele le-ar fi umplut buzunarele politicienilor. Noi ne-am fi ales cu gaura.

    3 fara taieri de salarii si pensii
    si cu un dezechilibru de cateva miliarde pe ani care se multiplica cu dobanda imprumutului necesar

    4 cu Institutiile mamut cerute de Geoana – unul pt medicamente, unul pt dracu mai stie ce, care ar fi costat miliarde de euro fiecare si ar fi functionale ca o institutie pesedista

    5 “marirea cheltuielilor ca sa facem fata crizei”
    A incercat-o Germania cu sume la care noi nu visam, si au fost bani aruncati pe fereastra. SINGURA METODA DE A IESI DIN CRIZA SUNT TAIERILE – concluzia lor

    deci PNL ar fi fost prabusire in prapastie si Romania era deja in faliment.

    mac gregor
    2010-07-22 20:55:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    C.Teodorescu!

    Si, inca ceva!
    Mi-a placut cum ati abordat astazi, la RTV, subiectul-Ceausescu,fata`n fata cu tataia Roguschi.
    Carevasazica…se poate!

  • 23

    @cristian teodorescu

    am auzit o vb, cum ca masonii vor sa stinga incendiul de sonda cu suflul unei bombe.

    Adica sa opreasca criza cu un razboi mondial, undeva in toamna.

    mac gregor
    2010-07-22 21:00:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    da, Romanii se plang de programul anti criza, de taieri, reduceri etc si de aceea a scazut in sondaje PDL. nu cred ca este parti la putere in Europa sa nu fi scazut in sondaje. A. Merkel – ca tot ne place sa dam exemple din Germania- a promis să taie 80 de miliarde de euro din cheltuielile publice. Statul german a cheltuit in 2009 circa 150 de miliarde de euro pe programe anti-criză. rimăriile şi micile întreprinderi au primit şi ele 30 de miliarde de euro pentru modernizarea clădirilor, izolări termice sau reducerea emisiilor de CO2. Industria auto a primit 1.5 miliarde euro prin programul Rabla (de care însă a beneficiat în mare măsură şi Dacia). Alte 100 de miliarde de euro s-au cheltuit pe garanții bancare guvernamentale pentru companii private (companiile de stat au fost excluse).
    Aceste decizii s-au luat in 2 zile. Noi cat ne-am consultat pt taieri si restructurari? Chiar daca si popularitatea Angelei Merkel a scazut nemtii sunt oameni intelegatori chiar ca economia germană nu şi-a revenit. Banii au fost aruncaţi degeaba. Fără concedieri şi tăieri de salarii nu se poate! Am ciztat din Mihai Giurgea exemplele. Pai noi ne comparam cu Germania si asteptam programe ample de genul mai sus mentionat? Vrem redresare economica si relansare fara taieri restructurari ? Luati si alte exemple din UE. Nici un guvern care ar urma dupa Boc nu ar scaote tara din criza in mai putin de 1-2 ani. Poti sa pui economistii lui peste care fac bugetele din pix – gen Vosganian- si mai modofica cifrele pe hartie, face din 3 un 8 etc ca tot nu iasa nici asa.

    flaviu
    2010-07-22 21:13:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    Cine sunt cei care ne dau ,,lectii” de….democratie?
    Brrrrrrrrr….

    curentul.ro/201../

  • 26

    @dodu: #18
    “Basescu v-a fii demis …” Cind scrii “v-a fii” in loc de “va fi” nu mai are importanta ce vrei sa spui.

    #19 & #24: inutila argumentatia pentru postacii anti-

    Adrian R.
    2010-07-22 21:34:07 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 27

    Acest partid nu prinde iarna la putere iar basescu nu prinde primavara la Cotroceni!E scris in stele asta!

    un clujean
    2010-07-22 21:50:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 28

    @Adrian R.: Ai avea dreptate cand faci copy/paste dupa un biletel primit… Asa imi permit cate o greseala tocmai de a vedea cine ma citeste :)
    Si inca o chestie ce ma roade… de ce draq apare Geoana in peisaj??? a fost tras pe linie moarta si de PSD…

  • 29

    De fapt de ce ne agitam? Sondajele facute cu 2 ani inainte de alegeri sunt importante pentru tipii care le fac pentru ca iau si ei un ban. Eu mai tin minte cu placere etapa in care , cu 2 ani inainte de alegerile din 96, APR-ul era o forta zdrobitoare. E relevant ca PDL-ul , dupa un an si 7 luni de guvernare e creditat cu 12 %? Eu nu cred. Daca pana la alegerile din 2012 PDL-ul da drept de vot la un milion de frati de peste Prut asa cum se sparie tabloidele englezesti, oamenii aia vor vota din recunostinta si rezultatele vor fi surprinzatoare. Daca in 2011 toamna Basescu apare la TV si anunta ca s-a terminat criza si din martie 2012 reduce TVA-ul si reduce diminuarea salariilor bugetarilor cu jumate, rezultatele vor fi din nou surprinzatoare. Poate in mai 2012 mareste si pensiile ca tot se va fi terminat criza. Asa ca haideti sa nu ne stresam prematur.

  • 30

    @Adrian R(ebut) gramatica ai invatat minte la ce-ti trebe.

    Vericu
    2010-07-22 21:54:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 31

    Asa si trebuie, pedeleii sa scada in sondaje.
    O mare parte dintre romani au placerea scolii si chef de serviciu la fel ca idolul Crin.
    Bafta.

    victor L
    2010-07-22 21:55:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 32

    daca tot apare geoana in sondaje de ce nu si vagin tudor?
    sau poate nati meir.ca asta face bani la xerox si scoate tara din criza cat ai zice shalom!.

    silviu petcu
    2010-07-22 22:00:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    “alin
    2010-07-22 20:27:13″

    LOL mah oi fi si eu vreo vedeta de va inghesuiti la clonat ?! N-am pus monopol pe un nick , dupa cum se si vede , si nici nu tin neaparat. Dorine, tu esti maica ? Trecusi la represalii ? :D Of si iara of, iar tre sa-l schimb pe nicku :D

  • 34

    @victor laba, tzara are nevoie de ospatari, fugi la golden blitz!

    pdlistidiot
    2010-07-22 22:17:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    D-le Teodorescu sunt uimita ca dupa toate comentariile
    referitor la necesitatea contraraportului CE ,tot nu ai inteles(!!)fondul problemei!!Ciudat!

  • 36

    @LUANA: FELICITARI PT. CELE SCRISE.SUBSCRIU.
    SI EU ASTEPT MAREA COLCAIALA PSD-PNL SI CUM NASTASE REVINE,CUM HREBENCIUG SE REINVENTEAZA CU VANGHELIE SI VOICU DIN INCHISOARE ,SCOS DE ASA ZISI JUDECATORI DATORI PSD-ULUI PT. SUSTINEREA MARIILOR DE PENSII.VOM ASISTA LA CONCESIONAREA TOTALA A MARII NEGRE SI POATE CHIAR SI-AL AERULUI!VOM AVEA SEDIILE STATULUI IN CLADIRI IMAGINARE,PT. CA SEDIILE DE ASTAZI VOR SERPUII DE PATRICIENI,DE VOICULESTI SI POATE CHIAR DE VANTULESTI!SE VEDE CA PANA LA URMA LA F. MULTI ASA ZISI ZIARISTI DEONTOLOGI MORALITAEA ARE STOMAC,SI MAI APROAPE LE ESTE PATRONUL DECAT CONSTIINTA!

  • 37

    Iată ce scrie unul dintre invitații de vază ai RTV (+Antenele)

    Un nou “sondaj” scos din burtă de golăncile de la firma de bucătărie I.P.P.
    TROC BIŞNIŢAR ÎNTRE VAMEŞUL VASILE BLAGA, FĂTĂLĂUL CRIN ANTONESCU ŞI OSPĂTARUL GABRIEL OPREA, CA SĂ-I DEA O PALMĂ LUI VICTOR PONTA

    De PLUTONUL DE EXECUŢIE

    Toată ziua de ieri, postul Realitatea TV a intoxicat lumea cu un aşa-zis sondaj făcut de auto-intitulatul Institut pentru Politici Publice. De la bun început anunţăm că acest sondaj NU există, NU a fost realizat niciodată. E o făcătură, scoasă din burtă de nişte golănci leşinate de foame: ţiganca Violeta Alexandru (o veche escroacă), Elena Iorga, Alexandra Soci, Loredana Mateescu, Loredana Ercuş, Raluca Mihai, Florica Liscan, amăgite cu mirosuri de fleică la grătar de cîrciumarul cu cap de ocnaş Adrian Moraru.

    Aceşti infractori se strîng, ca păduchii de salcîm, la sediul “firmei”: Str. Sevastopol, nr 13-17, Sc. 4, ap.105, Bucureşti, telefon 021/212.31.26 (sau 27). Ce se ascunde în spatele acestei minciuni ordinare? O înţelegere de bişniţari politici, între vameşul Vasile Blaga, fătălăul Crin Antonescu şi ospătarul Gabriel Oprea (care, după o zi sau două, îşi va asuma “sondajul”). Scopul? Să-i dea o palmă lui Victor Ponta, pentru o altă făcătură neruşinată, aşa-zisul sondaj Metro Media Transilvania: exact cu cît l-a dat Vasile Dîncu pe Victor Ponta, 43%, are, în varianta I.P.P., Crin Antonescu! Fir-aţi ai dracului de derbedei şi de rapanadule! O să vedeţi ce palmă o să vă dea populaţia, la toţi…
    Explicaţie poză: Ţiganca Violeta Alexandru, o escroacă mereu cu foamea-n gît

    Nepriceputul
    2010-07-22 23:36:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 38

    E incredibil ce aud acum la B1 Tv.
    Se confirma toate…cele!

  • 39

    @LUANA: Sry, nu sunt pe B1. Ce se confirmă ?

    Nepriceputul
    2010-07-22 23:49:05 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 40

    Se aude ca Basescu are-23%!Pare a fi adevarat,au aratat la Realitatea si Antene!Sau sa nu-i cred?
    Dle.Teodorescu,nu pareti a fi naiv.

    nepotu lu tamara
    2010-07-22 23:55:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 41

    @nepotu lu tamara: – 100%, că așa e la ei :)

    Nepriceputul
    2010-07-23 00:17:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 42

    @Nepriceputul:

    Uite…asta:

    ,,curentul.ro/201../

  • 43

    @nepriceputul
    atunci ii cred 130%!pentru ca merita!

    nepotu lu tamara
    2010-07-23 00:28:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 44

    ce veselie.Il criticam pe Base “constructiv” dar “sever”… Cum se da un partz care miroase a “pica Basescu” sarim toti la loc in barca la tatuc…

    Ntafletz
    2010-07-23 00:42:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 45

    @LUANA: Citisem deja. Adevărat, se confirmă !

    Nepriceputul
    2010-07-23 01:20:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 46

    Tot mai multi romani sunt acum convinsi de varianta ca Basescu a castigat cu ajutorul substantial al baietilor de la butoane. Cat despre pdl, aceasta adunatura de fomisti si ciumetzi surprinde ca inca mai intrunesc si acel ipotetic 12 %. Oare atati de multi securisti sa fi avut Romania ?

    pandele
    2010-07-23 02:12:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 47

    Pupinbasistule

  • 48

    Cenzurat de antena 3 si realitatea. Col caie de go lani an al fabeti pe acolo ca gadea si badea si ursu ochi bla jini si bo vini. Atentie voicu vanghelie mazare si geoana si BANDA. Si VA DAU IN URMARIRE BAN DITILOR DE LA JURNALUL NATIONAL SI POSIBIL GANDUL CA INCERCATI SA VIRUSATI CALCULATOARE.
    sondajul lui crin la ba lamuc. ma neb uni santeti cu REPETENTUL lingaul crin de la slitul lui patriciu. A facut banditu patriciu pi pi si a inflorit crinul im putit si iatal presedinte si salvator de puscarie a lui patriciu vantu voiculescu si CRIMINALUL DE MENT ILIESCU cu banda psd pnl. sI PARCA VAD OCHHII BO VINI ai lui nicolaescu si cei sireti ai arme nacului vsga si limbi scoase si tipa vreau si eu ceva ca m-a inebunit nevasta ca-mi zice dute ma bo ule si mai ia si tu ca uite ala si ala cum iau. pnl este ultimul dintre bandele mafiote de membrii cu cei mai jos nici si urati membrii. Ma ban ditilor mai liberal e Ponta si daca justitia il scapa de bor fasii psd o sa fie si socialist. voi pnl sinteti niste pus cariasi le sinati dupa fu rat.cu ban diti ca patriciu incoltiti de justitie faceti gium buslucuri tam pe infantile cu senili ca campeanu si hoti si betivi bo vini ca tariceanu vosganian crin orban nicolaescu cancescu.

  • 49

    @edgar: Ca te-au cenzurat aia, nu ma mir. Ce ma mir e cum de iti dau voie afara din salon. Mai ceri bani de la trecatori? Ai luat toate pastilele de dimineata sau iar le arunci cand nu se uita sora?

    Plisken
    2010-07-23 09:42:14 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 50

    @Xanadu: IPP este asa de apropiat de PDL ca si cainele de pisica. mars cu dezinformarea la Ciutacu pe blog!

  • 51

    @pdlistidiot: uitat-te bine la poza asta: beta.neogen.ro/../. este ca esti un cretin?

  • 52

    Mai ,dar atata prostie , eu nu am mai vazut :D
    Faptul ca IPP a dat acest sondaj , ar trebuii sa dea de gandit ….
    Parerea mea ,este ca se pregateste ceva important sau se doreste crearea unei perdele/petarde care sa distraga atentia !
    Basescu nu ar face un sondaj cu intrebarea daca se doreste suspendarea sa …fara sa aiba un motiv :)

    O sa radeti de ipoteza mea , dar eu cred ca Basescu se pregateste sa se retraga de la presedintie in toamna pentru a candida in 2012 la primaria Bucurestiului .
    Acum pare haioasa aceasta ipoteza, dar NOUA putere care v-a venii se v-a eroda mult mai repede decat PDL ! De ce? Pentru ca lumea nu v-a mai avea rabdare , sjmecheria cu mostenirea trista …nu mai tine ….lumea o sa doreasca rezultate rapide de la “salvatorii Romaniei ” care acum se bat cu pumnii in piept ca EI sunt solutia Romaniei !!!
    PDL nu poate recupera decalajul decat erodand la randul sau oponentii !
    Ne asteapta o toamna fierbinte, domnilor !
    Have nice day !!!

    nelu petculescu
    2010-07-23 11:46:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 53

    Achiesez, d-nule Teodorescu, nu-i rau deloc, daca dupa dusurile cu apa rece administrate poporului bugetar si asistat “naravit” timp de 10 ani de PSD & PNL la viata dulce si comoda, administrate(tarziu dar mai bine asa decat niciodata) guvernul (recte partidul si presedintele) sunt “blagostoviti” nu doar cu o cadere in picaj in sondaje. Altii au patit-o si mai rau.
    Pe fond, soarta electorala a PDL-ului si a presedintelui sunt chestiuni/probleme colaterale si irelevante, important este ca acest guvern sa isi joace rolul sinucigas pana la capat, sa aiba capacitatea de a chiureta pana in profunzime cangrena economiei romanesti, sa aiba taria de a mazili mafia capusarda din propria ograda si pe ceea transpartinica, de a taia cordonul ombilical dintre clasa politica si clientela sa economica.
    Chiar de ar fi ca tara sa iasa din iarna “galbena ca turta de ceara” important este sa iasa sanatoasa, convalescenta dupa chiuretarea cangrenei va fi rapida si benefica.
    In ce masura PDL-ul si presedintele vor avea timpul/capacitatea de a recupera, pana in 2013, handicapul /caderea nu este un capat de tara, nu trebuie neaparat nici sa ii plangem nici sa ne framante grija.
    N.B. Singura ingrijorare ar putea fi lipsa de perspectiva in rotatia “cadrelor” ca daca ne uitam la competentele politice ale opozitie, chioar ne podideste plansul/jalea.

    Luminita
    2010-07-23 12:01:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 54

    Fosta Lumina , actuala Luminita ? Curios ! De fapt e corect , PD-L 33% , actualmente 12% . In acest ritm , in curand , nick-ul corect , va fi INTUNERIC !
    Doamne ajuta si scapa-ne de SLUGI !

    P.S. Nu-ti mai face planuri pentru urmatoarea primavara , sau daca realmente insisti , fa-ti , dar ele trebuie sa includa valiza !
    GIBONII PORTOCALII , deja rezerva bilete , se va pleca in graba mare , nu te baza pe ei !
    Odata arestat BETIVUL , fiecare e pe cont propriu !
    Stiu , e jenant , dar ei si-au facut treaba cu voi , atat cat au avut interes !
    Cand va incepe MAREA FUGA ,vei sesiza ca locurile in BARCA sunt limitate si nu apari pe scurta lista !
    Ai multe exemple in istorie !
    Or sa inceapa si arestarile , vor fi momente delicate , dar corecte !

  • 55

    @lehman25

    It’s nothing that a hit on your head won’t cure it.

    mac gregor
    2010-07-23 12:29:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 56

    SLUGA mac gregor – Si mie mi-a fost dor de tine !

  • 57

    Sterge-ti spumele de la gura, lehman.

    PS
    It’s nothing that a hit on your head won’t cure, spuse psihologul.

    mac gregor
    2010-07-23 12:52:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 58

    SLUGA mac gregor – Te-ai enervat ? E bine ca ti legatura cu un psiholog , poate nu e asa de grav cum credeai !
    Sanatate !

    P.S. Daca nu o rezolvi cu el , te putem ajuta aici :hpsihiatriestei../
    Avem 3 mese pe zi !!!! lucaman , nu prea a fost fericit ,asa incat , am reanalizat bugetul si am introdus pentru pacienti si o gustarica la ora 10 !Nu e mare lucru , dar pentru multi conteaza , e oricum mai mult decat au acasa , sunt suflete de slugi ratacite .
    Hai si tu !
    Te asteptam !

  • 59

    @lehman
    Fraierul lui Ciutacu, daca mai umbli pe-aicea cu spume la gura si amenintand cu moartea vei ajunge la ospiciu.

    Unde o sa vina numai Xanadu in vizita conjugala o data pe luna.

    mac gregor
    2010-07-23 14:56:49 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 60

    SLUGA mac gregor – Cum zici tu , important este sa nu te enervezi !
    Daca dimineata nu uiti sa iei cele 2 bulinute verzi , iar seara cele doua bulinute rosii , in cateva luni de zile vei observa imbunatatiri si in sfarsit iti vei da seama si tu cand urinezi !
    Sanatate !

  • 61

    fezandarea mintii (?) tantalailor cu sodaje ire(a)le(vante) … apoi o cerere de suspendare … apoi luatul leapsa …. si cati pun botul !

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala
jurnalist Academia Caţavencu, scriitor
» citeste biografia

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

alegeri alex mazilu antonescu aur basescu Becali blaga blog Blogviu interviu BNR Boc BOR campanie candidatura catalin voicu cluj concert cristian preda criticatac criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu Elena Udrea experiment Facebook film FMI fotbal guvern humanitas Iliescu instantanee internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie Parlamentul European pd-l PDL Plesu pnl Polirom ponta protest psd radu duda riscograma rmgc romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate sondaj steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR uichendist.ro usl Vanghelie Vasile Blaga Videanu

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!