![]() | Ne paşte falimentul? Un concediu total pentru Boc şi înapoi la Isărescu, dacă mai vreavezi toate articolele de Cristian Teodorescu23 Jul 2010 la 21:37 52 comentarii 1354 vizualizari. |
Dacă ne luăm după declaraţiile de ieri ale guvernatorului BNR, falimentul e pe-aproape! Mugur Isărescu n-a zis-o explicit, dar despre asta a bătut şaua. E a patra sau a cincea oară de cînd Isărescu atrage atenţia guvernului să nu mai impoziteze munca – asta apropo de creşterea TVA. Şi e a nu mai ştiu cîta oară cînd acelaşi Isărescu atrage atenţia că banii nu cad din cer şi că soluţia cu tiparniţa e distrugătoare economic.
Nu ştiu dacă Mugur Isărescu mai are energia de a conduce un cabinet de criză, rămînînd cu un ochi şi asupra BNR, cum a făcut-o pe vremea lui Emil Constantinescu. El ar fi însă singura soluţie sigură la această oră. Are suficientă credibilitate, încît chiar dacă ar lua măsuri nepopulare lumea să le accepte.
Isărescu nu poate face minuni, dar are o minte suficient de bine organizată ca să diminueze măcar efectele crizei şi să repună România pe şine. Numai că pentru asta e nevoie ca mai întîi cineva să-l invite la Palatul Victoria, iar el să accepte să facă pentru a doua oară pe pompierul de sacrificiu al României.


Cristian Teodorescu azi la 00:32 |
Cînd îl auzi vorbind la vreo televiziune pe parlamentarul român, îţi vine să crezi că [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 18 Feb la 18:08 |
În urmă cu o lună, când scriam că PDL și PSD și-au dat mâna pentru a susține un [ citeste mai departe ]
Florin Puscas 18 Feb la 14:27 |
Dan Dianconescu, prin intermediul OTV şi al partidului de troglodiţi pe care îl conduce, vine [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 18 Feb la 11:41 |
O veste tristă. A murit Cornel Mihai Ionescu, unul dintre cei mai mari erudiţi pe [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 17 Feb la 22:59 |
Vezi şi Catavencii.ro
Fix 1,5 la sută din PIB vrea premierul MRU să aducă la buget, în două [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 17 Feb la 12:01 |
Mircea Sandu: Acum... o să vedem asta cu băut din iaz...
Dragoș Năstase: Nu... e un pahar de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 16 Feb la 11:11 |
Numărul deceselor în urma hipotermiei este tot mai mare. Autoritățile iau măsuri, Raed Arafat [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 16 Feb la 11:07 |
Geamurile fumurii se lasă ireal de încet în jos. Albul zăpezii îmi lovește retina. Îmi [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 16 Feb la 01:43 |
Aveam șase ani când am auzit o teorie frumoasă despre tineri. Cel care mi-a spus-o nu era un [ citeste mai departe ]
Marius Cosmeanu 15 Feb la 22:15 |
Într-un audiovizual în care ayatolah e Dan Diaconescu iar precursor, mai bretelatul său [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 20:56 |
E şi-n Caţavencii.ro
Fiindcă tot sîntem în criză de prezidenţiabili n-ar fi momentul să [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 17:05 |
Asocierea dintre Federația Română de Fotbal și Roșia Montană Gold Corporation (RMGC) a fost [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 15 Feb la 15:35 |
Se pare că presa a atins limita: fundul lui Boc. Facebookul a ars în flăcări deontologice şi [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 15 Feb la 14:36 |
Coaliţia la guvernare susţine tratatul fiscal european, deşi părerile privind tratatul privind [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 15 Feb la 13:29 |
Vezi şi Caţavencii.ro
Dacă nu s-a dus cu Ponta în America, fiindcă nu ştie engleza, Crin [ citeste mai departe ]
Lucian Isar 15 Feb la 12:45 |
Noul guvern promoveaza si un nou program de guvernare. Acest program are 3 mari componente : 1) [ citeste mai departe ]
riscograma.ro 15 Feb la 11:22 |
Mihai Răzvan Ungureanu: "Militarii îngheaţă la deszăpeziri, locuitorii stau la căldură. [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 15 Feb la 09:05 |
Marți (ieri), în jurul orei 18.00, un prieten mi-a semnalat un articol publicat de [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 15 Feb la 05:12 |
Celor 300 de candidați tineri şi cu studii în străinătate care aspiră la funcția de consilier [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 23:21 |
... de fiece data cand cred ca mai jos nu se poate cobori, ceva se incapataneaza sa ma convinga de [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 14 Feb la 23:15 |
Dacă întreaga masă a lui Stamate reuşea să se sprijine pe calcule şi probabilităţi, iată [ citeste mai departe ]
Tudor Darie 14 Feb la 23:14 |
În ultimele zile, ortacii lui Voronin se plâng pe site-ul grenada.md că poliția a inițiat o [ citeste mai departe ]
Mihai Eminescu 14 Feb la 22:02 |
Iunie 1882
Îngerul meu blond,
Te-aș acoperi toată cu sărutări, cum argintarii îmbracă [ citeste mai departe ]
Daniel Oanta 14 Feb la 13:59 |
În anul de graţie 2009, când un cumul de factori externi si interni au forţat Romania să [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 14 Feb la 13:10 |
Zahar Prilepin, un scriitor rus de care v-am mai povestit aici, spunea zilele trecute pe BBC despre [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 14 Feb la 10:36 |
Pe când era Prim Secretar al Partidului Socialist Francez, François Mitterand a fost întrebat de [ citeste mai departe ]
Dan Duca 14 Feb la 10:06 |
"Asta este o ţară care a făcut vedete din toate pipiţele şi nu-şi respectă veteranii de [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 14 Feb la 09:19 |
Din 40.000 de bucureșteni anunțați pe facebook au fost numărați la Protestul [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 14 Feb la 00:41 |
… si nu, asta nu are nimic de-a face cu ecologia. Are de-a face cu politica. Mai exact, cu [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 13 Feb la 18:57 |
E şi-n Caţavencii.ro
Acum vreo cîţiva ani, cînd se bătea în apariţii la inundaţii cu pe [ citeste mai departe ]
| 1Bai nemernicule,mie nu-mi ajunge ziua sa muncesc si tu ma chemi la revolta,frustatule,sarac este cel lenes,betiv,delasator,incapabil,risipitor. Cine va impiedica ba sa va castigati bani necesari,Basescu? Nu... | ||
| 2cine m-a pus sa intru?prima idee - parlamentarii se dau saraci 2 - dar de fapt ei comit gafe (numa PDListii) 3. din cauza ca ei nu-si dau demisia dupa gafe, ei nu sunt saracino shit, gafele sau... | ||
| 3@www.hexaimeron.ro: Am parcurs in treacat textul, de exemplu despre gaurile negre se stie de ce nu se transforma in stele si au fost prezise teoretic dinainte de a fi descoperite, si nu ma indoiesc ca... | ||
| 4scuze era unul care vorbea aiurea pe aici lui ii era adresata ultima fraza .realitatea asta este ca suntem indoctrinati... | ||
| 5@de la mine: esti un mare bou... | ||
| 6@Cristian Teodorescu Un ales al neamului aflat la putere s-a pronunţat despre cei care au murit de frig în iarna asta. – A murit unul în maşină, ăilalţi au murit de beţi ce erau! Din ce a spus Arafat,... | ||
| Mihai Goţiu 26949 citiri |
| Cristian Teodorescu 11789 citiri |
| Costi Rogozanu 10426 citiri |
| Ciprian Domnişoru 9473 citiri |
| Remus Cernea 5431 citiri |
| Alin Fumurescu 4296 citiri |
| Dan Duca 3778 citiri |
| Dorin Tudoran 3016 citiri |
| Cristian Bândea 2178 citiri |
| Ionel Blănculescu 2157 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 6 postari |
| Costi Rogozanu 4 postari |
| Ciprian Domnişoru 2 postari |
| Lucian Isar 2 postari |
| Alin Fumurescu 2 postari |
| Daniel Oanta 2 postari |
| Dorin Tudoran 2 postari |
| Tudor Darie 2 postari |
| Ionel Blănculescu o postare |
| Mihai Goţiu 111335 citiri |
| Costi Rogozanu 56336 citiri |
| Cristian Teodorescu 47685 citiri |
| Alin Fumurescu 30212 citiri |
| Ciprian Domnişoru 21516 citiri |
| Remus Cernea 18519 citiri |
| Dorin Tudoran 16562 citiri |
| Viorel Dobran 16075 citiri |
| Iulian Leca 15561 citiri |
| Cristian Bândea 12840 citiri |
| Mihai Goţiu 38 postari |
| Cristian Teodorescu 25 postari |
| Costi Rogozanu 25 postari |
| Dorin Tudoran 16 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Alin Fumurescu 10 postari |
| Viorel Dobran 9 postari |
| Iulian Leca 9 postari |
| Ciprian Domnişoru 7 postari |
| Ciprian Şiulea 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
@Cristian Teodorescu
Pai ne cam pastea falimentul din vremea in care dumneavoastra il sustineati pe Traian Basescu. Este bine ca totusi in sfarsit realizati ca cel putin o componenta a “reformei” din romania era un fake total (aia cu competenta).
Mai aveti timp sa va convingeti ca nici reforma morala nu are acoperire in fapte si oameni, iar de “reforma statului” nici macar la capitolul glume nu o pot pune
2010-07-23 21:46:02 | Raporteaza
@Cristian Teodorescu
Pai, teoria lui Isarescu este clara. Taierea cheltuielilor ( sau cut costs cum ii place lui Virgil).
Daca reusesti sa fii cu cheltuielile in limitele permise, atunci nu mai trebuie sa maresti TVA (a spus-o explicit). Si nici sa impozitezi suplimentar munca, ci chiar sa le scazi.
Numai ca la scaderea cheltuielilor intra si scaderea pensiilor. Adica ce a vrut sa faca Boc.
Sau credeti ca daca vine Isarescu dubleaza pensiile si salariile bugetarilor?! Sa nu-l confundam cu Crin sau Ponta!
2010-07-23 22:04:18 | Raporteaza
Mircea,
Dacă ar veni Isarescu cred ca ar inceta orbecaila jenanta a actualului guvern care umblă după bani ca orbul care pipăie aerul după o lumînare stinsă.
2010-07-23 22:10:14 | Raporteaza
@Mircea:
Vad ca insisti pe o opinie gresita. In primul rand tairea pensiilor nu e bine daca vrei dpdv moral. Pe de alta parte daca te uiti bugetul pensilor nu s-a dublat dinn 2004 in 2008 ci doar a crescut un pic mai mult (3%) peste cresterea PIB-ului.
Pe de alta parte mare parte din banii pensionariilor daca vrei sunt purtatori de TVA adica oamenii aceia ii consuma in general pe prduse de stricat necesitate (printre care si alimente care inca se mai produc in romania)
Mentinerea cheltuielilor se putea face in felul urmator
1. Numirea unor manageri competenti la scoietaatiile de stat astafel incat acele societati sa-si plateasca intergral impozitele si taxele la stat (calculeaza singur cat datoreaza statului in special la bugetele de pensii si sanatatet CFR-ul, Minele si alte societati cu capital integral de stat.
2. cheltuielile de capital trebuiau mentinute in limite decente (ex sala de sport de la Brasov cam de 3 ori mai scumpa)
3. Politica bugetara prin care se “favoriza” nu prin scutiri de taxe a investitiilor straine.
samd
2010-07-23 22:15:34 | Raporteaza
@cristian teodorescu:
Insa sincer nu cred ca doar Isarescu este solutia. Mi se pare coerenta solutia unui guvern Iohanis gardat foarte tare cu oameni competenti la cel putin 2 ministere (economiei si finantelor)
Romania de ex poate sa aiba un demaraj bun daca in loc de “sali de sport” incepem un program de reimapduriere. In acest caz vor fi mai multe firme care vor putea intra in joc si mai multi oameni platiti.
Un alt fel de program (care a existat sin in canada) a fost de “reabilitare termica a caselor”
Aici fiecare propietar prime inapoi o suma de pana la 2000 CAD daca isi cumpara o cejtrala termica cu randament sporit si aducea imbunatatiri la sistemul de izolatie al casei. prin asta oamnii simpli puneau cel putin triplu fata de subventie si atunci se puneau mult mai multi bani in circulatie.
Si pentru ca Mircea inca sustine niste chestii care nu sunt fezabile economic un program de refacere al inferstructurii locale (mici reparatii de poduri si podete , samd) in care erau mai putin implicati celebruii asfaltatori ar fi putut fi un alt domeniu in care romania putea sa faca un flux financiar fara mari eforturi
2010-07-23 22:24:11 | Raporteaza
Stiu ca voi enerva pe multi insa nu stiu de ce vedeti voi numai solutii ce tin de un OM
Ati ramas fixati in ideea ca avem un TATUC care le stie pe toate si noi stam linisiti.
Oameni buni,daca solutiile pe care le are Isarescu ar garanta iesirea Romaniei din criza credeti ca Boc ,Base si restul nu le-ar adopta ca sa fie ei salvatorii Romaniei si sa mai prinda 10 mandate de prim ministru ???
SUnt economisti de premiul Nobel care nu au solutii , nimeni nu stie cu exactitate ce trebuie facut,altfel nu am fi la nivel mondial unde suntem.
…Singura solutie e sa devenim competitivi cu cate ceva la nivel mondial sa producem ceva…
Altfel … poa’ sa vina si Sf Petru …
2010-07-23 22:27:35 | Raporteaza
@Cristian: De acord cu tine ca nu exista un “silver bullet” dar aici sunt chetii mult mai prozaice. Romania nu-si propune sa salveze lumea ci pur si simplu sa nu intre ea in mocirla (desii cred ca e pana in gat)
Cat prveste posibilitatea de a deveni competitori cu ceva (cel mult probabil local ca global cam greu” pentru asta iti trebe o strategie si nu “la plesneala” cu s-a mers pana acu.
Ar fi cateva domenii (IT de ex) la care daca romania dezvolta o strategie din 2000 (cum a facut India) ar fi adus faptul ca nu atat de multi IT-isti ar fi parasit tara (si asta fara sa exagerez cu chestii de genul geniile romaniei din IT)
Agricultura in special sectorul eco ar fo foost un alt domeniu
samd.
2010-07-23 22:33:14 | Raporteaza
@Virgil
)
Sa stii ca nu ai solutii rele.(poate citesc postacii din PDL si ajung la cine tb
Legat de domeniile in care am putea fi competitivi si eu m-am gandit exact le cele 2: IT si agricultura bio.
2010-07-23 22:44:17 | Raporteaza
@Cristian Teodorescu – “Ne paşte falimentul? ”
Dupa ce l-ai votat a doua oara pe BETIV , iti pui aceasta intrebare ? La mine in cartier se numeste fariseism !
Cu un asemenea specimen incult , care isi numeste SLUGA primministru , amanta ministru pe 2 ministere si triada de hoti pe alte trei ministere , la ce te asteptai ?
Ai bunul simt si nu imi insulta inteligenta prin intrebari puerile si mirari de domnisoara batrana de pension !
2010-07-23 22:54:03 | Raporteaza
@virgil
1 iar sala de sport de la Brasov? LOL, bine ca nu e flota.
2 Base, Boc si guvernul au ales sa mearga complet pe mana lui Isarescu. De aia a si inceput campania antene/realitatea de distrugere a credibilitatii lui Isarescu. Deocamdata mai timid, ca bulgarele care incepe sa se rostogoleasca, dar tinta stie ce urmeaza fiindca nu dispune de o televiziune ca sa contraatace.
Mai da-le un an jumate si Isarescu nu va mai avea nici un fel de credibilitate pt a conduce guvernul.
Tot asa cum patinoarul olimpic de la Brasov nu era mai scump.
2010-07-23 23:04:42 | Raporteaza
@mac gregor: apartamentul din “Mihaileanu” !
2010-07-23 23:17:34 | Raporteaza
mac gregor – “Base, Boc si guvernul au ales sa mearga complet pe mana lui Isarescu.”
Daca ai carte putina , intotdeauna il urmezi pe cel cu carte mai multa, dar automat esti SLUGA si te porti in consecinta , in plus iti mai iei si cate o palma dupa ceafa cand gresesti!
Dar la noi nu e asa , e unul cu carte putina , e adevarat mai citeste , o carte in 5 ani (asa a aparut cincinalul), dar cu idei multe si proaste si in final platim toti , ca asa e in tenis !
Si cand iti spun sa-l bagam la puscarie , zici ” a nu , sa-l mai lasam un an si jumatate ” , pai de ce ?
Nu avem respect fata de timp ? Ai sentimentul ca traim prea mult ? Si in final de al doilea mandat , sa vina si metresa presedinte !!!
Nu vrea sa merg la filmul asta , mai bine stam acasa si ne uitam pe History , la un documentar cu Mussolini si cine stie , poate ne inspiram ! Vrei ?
2010-07-23 23:18:54 | Raporteaza
@pentru cine sa scriu? pt fleacul?
Da, apartamentul din Mihaileanu a fost probabil singura incercare a lui Basescu de a se alege cu ceva in plus pentru 2 mandate.
Si nici asta nu i-a reusit!
2010-07-23 23:28:09 | Raporteaza
@lehman
Pai tu vrei sa-l bagi la puscarie pe Isarescu de pe acum? Stai un pic, sa-i inventeze astia “flota”!
Mussolini chiar e o posibilitate pt timpurile noastre, se regasesc multe ingrediente:
partide a caroror singura ocupatie e calomnia,
electorat care incepe sa creada ca toti sunt la fel,
coruptia
2010-07-23 23:34:11 | Raporteaza
Si ce sa faca Isarescu? Singurul lucru care il recomanda ca premier – in acest moment – este credibilitatea. Inclin sa cred ca aproape orice varianta de premier – cu exceptia unuia propus de PDL – ar fi la fel de credibila.
Insa pe langa un premier ferm si care mai si face, nu doar promite, si care poate fi considerat independent (pe baza unor actiuni, nu a declaratiilor), mai e nevoie cel putin de cativa ministri integri. In partide… nu cred sa se gaseasca asa ceva. Niste tehnocrati… daca pot fi independenti, la randul lor (eu nu pot da exemple, insa cine stie, poate exista vreunul, ascuns bine.)
Pe scurt, ne cam ducem la vale. Primul lucru pe care trebuie sa il faca o tara in pragul falimentului (economic, social, moral, cum mai vreti) este sa recunoasca existenta problemei. Noi inca ne jucam de-a “Romania nu va intra in faliment, ca n-o lasa x si y motive”. Pana ajungem sa ne tratam problema, chiar daca operatia va reusi, pacientul va fi mort.
@Celalalt “Alin”, cel care s-a speriat ca ii este uzat nickname-ul de catre altcineva, intr-un alt comentariu (cand si daca o sa apara pe aici): N-am prea comentat opinii de diverse bloguri, dar daca o fac, imi semnez numele. Ca si dta ai acelasi nume e ceva comun asa ca nu te speria, nu te “cloneaza” nimeni ca sa-ti puna vorbe-n gura. Mai calm cu teoria conspiratiei.
2010-07-23 23:38:43 | Raporteaza
Macgregor:
“Da, apartamentul din Mihaileanu a fost probabil singura incercare a lui Basescu de a se alege cu ceva in plus pentru 2 mandate.”
Una bucata fata isi cumpara apartament de 1 milion de euro cash, BMW seria 7 si alte nimicuri iar ailalta masina de 80k euro tot cash plus garderoba de sute de mii de euro iar cretini ca tine au impresia ca Basescu e sarac si cinstit… O fi facut milioane din fabrica aia de inghetata no-name pe care o manageriza in timpul liber, dupa program, el fiind bugetar din 1990 pana acum. Ok, bine pa.
Apropo, de ce zici ca nu i-a iesit chestia cu Mihaileanu? Ca i-a iesit bine mersi, s-a improprietarit cu un apartament de vila si proprietar a ramas. Sau ai auzit tu ca ar fi renuntat la el? Unde? Cand?
2010-07-23 23:46:28 | Raporteaza
Basescu nu ne poate scoate din criza pe toti, asta e clar. Nu la toti e la fel criza. Nu la toti e la fel si iesirea, normal.
De exemplu, lehman25 poate fi scos din criza strangandu-l puternic de unghia degetului mic. Deci, solutii personalizate.
2010-07-23 23:56:12 | Raporteaza
@SLUGA Mircea – Sa inteleg ca intr-un mod elegant , ai sugerat ca sunt epileptic ? Dragut din partea ta !
Inchei cu aceleasi ganduri bune , noapte buna !
2010-07-24 00:02:01 | Raporteaza
@momo
“una bucata fata” e notar. Exista o butada, poate o sti, Prima propozitie e “Cat castiga un notar?”. Base nu tb decat sa-si foloseasca influenta ca s-o puna acolo.
a doua fata e pe statul de plata a unei companii care vrea sa-i creasca standingul prin inrudire cu marile familii din establishment. Trendul asta va mai rezista cateva secole, e pe un stil care exista si in statele unite (vezi Kennedy).
Ai avut o fabrica de inghetata in anii ‘90 si nu ai castigat destul?
eu cred ca faceai primul milion rapid.
Cretini?
nu, si nici naiv sa cred ca Base e Mesia nascut dintr-o femeie virgina.
2010-07-24 00:03:53 | Raporteaza
@macgregor
Ia hai canta la alta masa ca deja ma iei la misto.
Notar? Bai retardatule Ioana Basescu a fost pana in momentul achizitiei casoiului de 1 milion de euroi notar in COMUNA Paunesti Vrancea. Cate terenuri crezi ca se vindeau pe luna in COMUNA Paunesti? Si cam la ce preturi? Cat crezi ca e metru patrat in buricul centrului din metropola Paunesti? 2 lei si 20 de bani? Si cam cat crezi ca e comisonul la o mega-vanzare din sus numita asezare agrariana? O gaina? Poate un curcan, daca e o afacere grasa?
Iar in ceea ce o priveste pe sor’sa, cred ca patronul de la Luxten plateste salarii grase catre copii de potentati asa de colectionar ce este….
E clar, esti hidrocefal.
2010-07-24 00:33:51 | Raporteaza
“a doua fata e pe statul de plata a unei companii care vrea sa-i creasca standingul prin inrudire cu marile familii din establishment.”
Cand Luxten ii platea un salariu gras fetei primarului cu care contractau iluminatul public se cheama ca isi cresteau “standingul” inrudindu-se cu marile familii din establishment….
Tu ai putea justifica si un viol de minora cu perversiuni daca autorul e Basescu.
2010-07-24 00:40:48 | Raporteaza
A, si afacerea cu inghetata a lui Basescu, de profitabila ce a fost, nici nu mai exista. Fabrica s-a inchis de mult.
A facut ceva bani in schimb idolul tau bugetar dintr-un schimb de terenuri cu unu’ Casuneanu. Asta era mare asfaltator si Basescu doar ministru transporturilor dar noi nu credem ca el a luat de fapt mita. A facut doar un schimb avantajos, el a oferit un teren ieftin pe unul scump al regelui asfaltului. Ca de, alde Casuneanu e usor de prostit, asa a si ajuns multimilionar, fiind naiv si prost.
2010-07-24 00:47:59 | Raporteaza
Hai dom`le termena cu Mugurel asta al tau, ca ai inceput sa faci o fixatie pentru el. Mai bine ma puneti pe mine prim-ministru. In 24 de ore v-am rezolvat pe toti. Mai ales pe voi astia din presa portocalie. Un glonte in cap si sa vezi daca mai manaca vreunul rahat. Si dup-aia mai stam de vorba. De fapt al1fel tre`ia sa zic: si dup-aia mai stam de vorba? Hahahaha!!!
2010-07-24 01:31:24 | Raporteaza
D-le Cristian,orbecaiala nu poate inceta in lipsa unui proiect/program de dezvoltare economica,capabil sa realizeze noi intreprinderi si lcuri de munca,in industrie si agricultura.Toti de cei care se vorbeste nu s-au laudat cu un astfel de proiect,iar in vreme de criza,masurile punctuale,fiscale,financiare,etc. nu dau rezultate.ELE NU CREAZA noi LOCURI DE MUNCA SI BANI PENTRU BUGET.
-AGRICULTURA bio?Cum sa existe intr-o tara incapabila sa sustina macar agricultura “clasica” si importa 7o la suta din produsele agricole consumate?
@5.Virgil,
“Mitul Iohanis”,iata o creatie politica de “criza”,care sufera si el din lipsa de proiecte/programe de creare de noi locuri de munca si intreprinderi!
Mitul fat-frumosului economic,in lipsa oricarei oferte de proiecte de iesire din criza al Opozitiei!Probabil ca si o parte a partidului aflat la putere crede in acest mit,credinta in mituri fiind molipsitoare in etape de vid al solutiilor!In epoca moderna,”mintuitorii” economici au avut o trecere infinit mai mare,decit mintuitorii “sufletelor” noastre!
-Apoi programele trebuie sa aduca bani,nu sa “cheltuie” bani,fiindca criza consta tocmai in lipsa de bani pentru investitii majore,producatoare de locuri de munca si impozite pentru Buget!
-India culege roadele unui amplu program de dezvoltare economica,lansat in anii 80,dupa scaparea din “peronismul” cunoscutei familii Ghandi!Revista “Foreign policy” a prezentat intr-un exceptional articol economic,evolutia “reformista” a Indiei,din ultimele decenii.
@6,Cristian,
“…nimeni nu stie cu exactitate ce trebuie facut…”,sint cuvinte care exprima “exact” situatia Romaniei,lipsita nu doar acum,ci de 20 de ani,de orice proiecte!Cu toate acestea,am realizat un “proiect national,politic,economic si social,de iesire din criza,cu care ma aflu in “durerile” promovarii!
2010-07-24 02:36:35 | Raporteaza
@CALIMAN EUGEN: Domnule din bacate Boc si haita lui are probleme de credibilitate si mai degraba in Romania este o criza de credibilitate a clasei politice care influenteaza negativ criza economica.
Nu-mi inchiopui ca daca vine Iohanis premier de a doua zi incepe sa curga lapte si miere (numai tinaind cont de faptul cate va trebui sa repare dupa catastrofa Boc.
si daca citeai mai cu atentia vorbeam de India ca undeva in anii 2000 au inceput un program IT (ma refeream doar la IT) . la inceput au cheltuit bani cu universitatiile si tot soiul de scoli IT si abea acu ncep sa se vada roadele (CISCO si-a mutat multe divizii de programare in India e doar un exemplu pe care-l stiu de la un prieten .
Agricultura Bio va putea exista in Romania datorita terenurilor fertile. Nu confunda potentialul cu “relizarili”
2010-07-24 03:17:57 | Raporteaza
Ohoho!!!

Abia astept sa vina Isarescu prim-ministru!
Pen’ca prima masura pe care o va lua va fi reducerea cheltuielilor bugetare.. ghiciti de unde anume!??
Pun deja sampania la rece!…

@momo:
Mai moomoo, si cum dzici tu ca ai plati penziile si zalarriile, minune mica?!
Da’ sa nu-mi zici ca din aia 900 de milioane ai lu’ Lenutza (stii tu.. aia cu vila de nu se egzista la Paris!) ca ne suparam si-ti dau cu Bancorexu-n cap!
2010-07-24 03:25:10 | Raporteaza
Domnule, sunteti marcat pana in maduva oaselor de paternalismul pe care l-ati absorbit (probabil din comoditate) de la sistemul centralizat, comunist si nu v-ati lepada de el nici daca s-ar baga plata obligatorie si dubla la toate cotizatiile restante.
Cum dati un pic de greu, hopa, demarati reflex, ca animalutul ala al lui Pavlov, nauc, fara pauza, fara mirare, fara jena, ba chiar cu oarecare voluptate, goana dupa un “tatuc” in care sa va decartati toate sperantele.
Cat treburile stau asa cu matale si mai ales cu majoritatea bizonului, credeti-ma pe mine (stiu ca nu ma placeti, dar asta e, mai tineti-va de nasuc un pic, ca v-ati tinut cu anii de cand vi-ati aruncat dramul de inteligenta politica sub bocancii lui Traian Basescu si ai membrilor unui partid de “lupi” oportunisti si flamanzi), dar nici echipa Jean-Luc Picard, Otto von Bismark si Louis Wolfson cu un intreg plan Marshal the 2nd al subsuori nu ar razbate in reformarea mintilor dumneavoastra. Iar daca minte nu e …
Ce rost mai are sa ne vorbim despre-un prapadit de comandant de vas care inca se lupta cu propria-i mitocanie de punte, de-un specialist fals, jenant si pampalau in drept constitutional si, chiar daca mai acatarii, de un socotitor, pana la urma.
2010-07-24 04:46:00 | Raporteaza
Isarescu poate fi un bun administrator dar mai ales in ultimul timp se baga cam mult in politica. Mai exact il sustine discret pe marinel. Nu stiu de ce, poate are omu ceva dosar. Recent Isarescu a afirmat ceva de genul “reducerea drastica a cheltuielilor statului ne va scoate din criza” ceea ce e o tampenie monumentala, dar portocalie. Ideea asta e contrazisa atat de toti economistii mari (Stiglitz, Krugman, Roubini) cat si de pietele financiare care-i penalizeaza pe aia care merg prea departe cu austeritatea (Irlanda). Ce sa mai zic de istorie: Herbert Hoover a practicat treaba asta pana in ianuarie 1933 si inca e considerat unul din cei mai slabi presedinti ai SUA.
2010-07-24 05:28:04 | Raporteaza
Rezolvarea e foarte simpla(2 pasi):
1. Toti miliardarii de carton sa-si achite datoriile fata de stat (taxe…etc)
2. Impozitarea cu 60-70% a veniturilor facute de srleurile capuse din afaceri cu statul (armata inclusiv).
Punem pariu ca putem face noi un fmi?
Din pacate nici presedintele, nici guvernul, nici parlamentul nu or sa faca asa ceva …nici macar Isarescu…
2010-07-24 06:24:03 | Raporteaza
Mai bine intram in colapseconomic so sub sub supraveghere internationala…Asa macar nu se va mai fura de la buget o perioada ..Pe noi furturile mepedepsite ale politicienilor ne-au adus aici..Totul culminat cu catastrofa incompetentei lui Boc..Spuneti sincer dasca ati avea oi le-ati da lui Boc sa le pazeasca [sau macar gaste] ..Si daca nu, cum dracu[Bese] a ajuns asta sa conduca o tara..?
2010-07-24 07:01:09 | Raporteaza
Mai bine intram in colaps economic sub sub supraveghere internationala…Asa macar nu se va mai fura de la buget o perioada ..Pe noi furturile nepedepsite ale politicienilor ne-au adus aici..Totul culminat cu catastrofa incompetentei lui Boc..Spuneti sincer daca ati avea oi le-ati da lui Boc sa le pazeasca [sau macar gaste] ..Si daca nu, cum dracu[Bese] a ajuns asta sa conduca o tara..?
2010-07-24 07:02:59 | Raporteaza
Ce e dragut e ca cel putin doua din “scandalurile” cu case a lui Base:
- aia la schimb cu Casuneanu
- aia cumparata de fata care e notar
se reduc la o singura casa, pe care Base i-a dat-o fiicei sale, care a VANDUT-O si apoi a CUMPARAT din banii respectivi un alt apartament. De 500 000 de euro, care la tine sunt 1 milion.
2010-07-24 07:54:57 | Raporteaza
@lehman25: cum sa nu ne pasca falimentul cind indivizi distrusi mintal ca tine, in loc sa stea la Balaceanca, umplu net-ul cu ura lor patologica, cu fixatziile lor tembele? ai incercat cu ceai de tei si n-a mers sa te calmezi. ai luat algocalmin, valium, xanax, rudotel – n-a mers? operatzia pe creier nu mai merge, ca tzi-au facut-o altzii mai demult si se vede din nimicniciile pe care le postezi. culca-te, da cu Furadan pe tine ca pe-o buruiana ce esti, dar scuteste-ne!
2010-07-24 08:51:42 | Raporteaza
Afara cu acest incompetent foarte dubios de la BNR.
Acest tovarăș Isărescu este legat cu lanțurile de scaun de circa douăzeci de anii!
România a intrat în faliment datorita politici BNR!
2010-07-24 09:54:57 | Raporteaza
Binenteles ca Basescu si iepele lui au trait cu aer pana acum de aia au milioane de euro [oficial cine stie cat or fi prin paradisuri fiscale] ] ,flota nu a vandut-o el la preturi derizorii pe comisioane grase cand era ministrul transporturilor si nici nu stie nimic,casa din Mihaileanu nu exista,trenul pus la dispozitia minerilor e doar o inchipuire,duplexul nu l-a cumparat cu un milion de euro din “vanzari anterioare” ci cu 500 de mii dseoarece Popoviciu e cunoscut ca un mare filantrop , Luxten nu exista, Udrea nu fura de la buget pentru “famiglia” Besesciana si nu e doar o c.u.r.v.a cum spune poporul ci o femeie de caracter si fidela a familiei ..Oamenii rai nu inteleg si de aia il urasc pe DOMNUL Basescu care a condus tara cu pricepere si a numit ministrii ” cinstiti” ca Berceanu,Videanu ,Blaga ,Udrea si sclavul personal Boc care au ridicat nivelul de trai tuturor romanilor …Rusine sa va fie ca nu vedeti realizarile si va legati mereu de domnul Basescu…
2010-07-24 10:00:31 | Raporteaza
@cristian teodorescu
dupa cum vedeti la postarea nr 34, campania de linsare mediatica a lui Isarescu a inceput.
Tineti un pariu cu mine ca omul va fi distrus ca si credibilitate populara in 18 luni?
2010-07-24 11:28:00 | Raporteaza
D-nule Teodorescu suntem deja in Faliment.O tara care nu mai este in stare sa-si sustina propriile cheltuieli decit cu imprumuturi uriase,putem spune fara doar si poate ca este in faliment.
Trebuie sa va multumim si dumneavoastra ca am ajuns aici.
2010-07-24 11:39:31 | Raporteaza
N-am mai pierdut timpul cu cititul chestiei astia (ceape de bloguri, numai vintu putea inventa asa ceva, dupa ce a distrus ideea de fonduri de investitii), dar inceputul merita o observatie: Isarescu nu intra in calculele securitatii, fie si ca alternativa la imposibilul Basescu. S-a demonstrat asta in 2000, cind ofiterul acoperit Melescanu a fost impins la candidatura pentru presedintie, ca sa nu intre Isarescu in turul doi, cu Iliescu! Dupa ce si-a facut datoria pentru Cupola, Melescanu a fost promovat la PNL (se contrase cu al batrin, nu se mai putea intoarce), iar acum tocmai ce voia aceeasi organizatie a securistilor bine asezati sa-i dea o sinecura, la curtea constitutionala. Gineri-su a fost preluat de Patriciu, asa ca trebuie sa i se gaseasca si lui ceva…
2010-07-24 12:34:18 | Raporteaza
Nu va suparati, ce specializare aveti de dati toata ziua astfel de sfaturi pubice cu siguranta in glas? Sinteti specialist in economie? Daca nu va pricepeti, nu mai vorbiti prostii in spatiul public. Cel mai eficient in combaterea crizei in mandatul lui Emil Constantinescu a fost Radu Vasile. Iar TVA nu e impozit pe munca. Nu e nici impozit. Si e normal sa se impoziteze munca, ce ati vrea sa se impoziteze, frecarea mangalului la un ziar care produce evaziune fiscala si elogii unui turnator? Poate supravietui o tara din asa ceva? Daca nu ma insel, dumneavoastra lucrati acum la al doilea faliment privat in nici un an. Pretindeti ca statul e de vina? Care e contributia dumneavoastra la bugetul de stat? Cit ati dat in ultimii doi ani bugetului Romaniei si cit ati luat inapoi? De unde credeti ca au venit banii aia, din pagubele pe care le produceti de atitia ani? Ocupati-va cu ceea ce stiti sa faceti mai bine (literatura de ziar nevandabila si evaziune fiscala) si lasati parerile despre veniturile statului celor avizati si platitori de impozite. Putina decenta va rog ca la nesimtire nu ne intrece nimeni. Eu platesc impozite de ma cac pe mine spre deosebire de dumneavoastra care traiti din furturile unui infractor financiar si fiscal si mai va si dati cu parerea despre cum ar trebui sa mearga economia si fiscalitatea. TVA-ul returnat ilegal de la tranzactia PSV a fost recuperarea unui impozit abuziv pe munca dupa logica dumneavoastra, asa-i? Stiati ca ati fost platit personal din banii aia? Aflati acum daca nu stiati.
PS Isarescu nu poate lua masuri nepopulare fiindca are nevoie de credibilitatea aia ca bancher. Crizele trec, bancile nationale trebuie pastrate. E bun acolo unde e, nu trebuie mutat nici la guvern nici la echipa nationala de fotbal.
2010-07-24 12:38:19 | Raporteaza
Poate sa vina si papa de la roma. Atata timp cat in romania sunt peste 6 milioane de pensionari si 2 milioane de bugetari nu prea mai sunt multe de facut. Parerea mea e ca nu e criza economica ( cei care sunt implicati in economia reala se descurca binemersi ), ci e o criza bugetara: cei 8 milioane de milogi nu mai au de unde sa ia bani. Orice crestere suplimentara de impozite nu poate sa duca decat la o adancire a economiei subterane. E un mare naiv cel care crede ca la o marire de impozit, cel care are banii o sa stea cu mainile in san si o sa-i dea pe toti la stat. Repet nu e criza economica ci e criza milogilor. Toata lumea zice de masuri. Va dau eu o masura: haidetzi sa injumatatim toate pensiile celor cu varsta pana in 65 de ani. Eu o sa ies la pensie la 65 de ani dupa noile legi. De ce pensionarii actuali sub 65 de ani care sunt apti de munca dupa noua lege trebuie sa ia pensie intreaga? Pentru ca Romania e o tara de milogi. Vreti ca tinerii sa fie sclavii boshorogilor? Ei bine asta nu o sa se intample. Si din cauza asta criza asta a boshorogilor milogi si a bugetarilor nu o sa se termine decat cand o sa ajunga toti la 2 metri sub pamant.
2010-07-24 12:46:06 | Raporteaza
Isărescu înțelege economia la nivel de contabil. Acum avem nevoie de un om care să relanseze, sau mai bine zis să lanseze în sfârșit economia. Nu cred că este posibil să găsim acest om din două motive, unul ar fi că nu văd cine, și doi, presupunând că există cineva, în 3 luni „profesioniștii” români îl umplu de rahat.
2010-07-24 13:39:37 | Raporteaza
@cristi: Cu tot respectul dar reducerea cheltuielilor statului cand acestea sunt nejustificat de mari chiar poate aduce bunastarea. Pt. ca statul nu cheltuie altceva decat impozite. Scazand cheltuielile scad si impozitele. Scazand impozitele devine Romania atractiva pt. investitori, firmele pot creste mai repede, consumul creste si el.
Cum sa se reduca cheltuielile? Simplu: Redus birocratia si implicit dat afara functionarii care nu faceau decat sa vanture hartii, informatizarea si interconectarea tuturor institutiilor statului. Insa nu prin Siveco si alte firme suveica care pun adaos 1000%. Eliminarea Curtii de Conturi ca entitate pur politica (in fruntea ei e Nicolae Vacaroiu, care dupa ce s-a facut de ras 4 ani ca premier a devenit primul betiv al statului in postura de Sef al Senatului timp de 8 ani) si inlocuirea ei cu o institutie tehnocrata, independenta, fara afilieri politice. De asemenea, as revizui tot sistemul de pensii din care as elimina sau reduce drastic pensiile inainte de termen, pensiile de boala a celor subit reinsanatositi, revolutionari, etc.
Insa toate astea nu le poate face Isarescu de capul lui, trebuie vointa politica si sincer nu vad partid care sa faca lucrul acesta la momentul actual. Astept cu nerabdare octombrie, noiembrie cand salariile vor fi injumatatite si creste factura la caldura sa vad 1 milion de oameni pe strada fugarind parlamentarii pe strazile bucurestiului. Atunci probabil vor face ceva.
2010-07-24 13:58:06 | Raporteaza
@ Mircea
Base Mondialu nu numai ca nu ne va scoate din criza dar va lasa si Romania ciuntita , dupa cum rezulta din intalnirea de la Tusnad…
2010-07-24 14:04:15 | Raporteaza
Am ajuns la rascruce,oare incotro o vom lua? Exista o singura solutie – EDUCATIA MORALA. Dar……………..????
2010-07-24 14:23:06 | Raporteaza
@mac gregor: “a doua fata e pe statul de plata a unei companii care vrea sa-i creasca standingul prin inrudire cu marile familii din establishment. Trendul asta va mai rezista cateva secole, e pe un stil care exista si in statele unite (vezi Kennedy)”
Am ras de m-am strambat. Se pare ca si imaginatia voastra are niste limite. Domnule chiar trebe sa incercati sa dati explicatii pseudo pozitive la tot? Chiar base nu are si el nici un punct negru? La un moment dat il inteleg pe lehman (chiar daca nu-mi place limbajul lui ) cand va spune ca nu aveti coloana vertebrala. Si apropos de ce spuneai tu coane Captatyio benevolante atunci cand este implicat un oficial se numeste spaga sau coruptie. Si parca luptati pentru reforma statului ? Si apropo din surse stiu ca si cea mare a lucrat la luxten (de cand s-a facut contractul pana s-a facut notarita pe un salariu chiar mai mare (7000 euro /luna)
2010-07-24 16:01:17 | Raporteaza
weekend placut la toata lumea!
2010-07-24 17:09:23 | Raporteaza
@Mircea: Nu le dubleaza, dar nici nu le scade prin impozitarea ca derbedeii astia.
Si daca vine din nou Tariceanu , tot nu le scade !
2010-07-25 14:56:28 | Raporteaza
D-le Teodorescu, nu stiu daca mai merita sa mai aceptam alt sacrificiu indiferent de la cine va veni cererea. Romanii au acceptat prea multe sacrifiicii si cel mai dramatic este ca cel in care i-si pusesera uni celre mai marii sperante nu mai accepta alte sacrifiicii.
Recent am intalnit un prieten care era suflet pentru T.B. si intr-o discutie intamplatore era foarte nervos ca a votat impotriva suspendarii la referendum. Daca stau si ma intreb care ar fi fost rezultatul referendumului astazi si atunci mergand cu rationamentul incerc sa inteleg daca un guvern Isarescu ar avea sorti de izbanda cu presedintele Basescu? Deci dupa parerea mea Basescu trebuie schimbat si abia dupa aceea guvernul.
2010-07-25 21:14:37 | Raporteaza
@virgil
ai aparut edec batran?Credeam ca biata Madalina o sa-ti stimuleze imaginatia!Ia zi tu cum ne scoate Geoana din criza,hai ca stii!Mai ales ca esti foreigner.
@dl.Teodorescu
cui ii este teama de faliment?
Un faliment la vremea lui nu strica nimanui,mai ales intr-o tara de asistati si milogi.
2010-07-25 21:24:01 | Raporteaza
@conservatorul lupu
lasa-ne bai nene cu povestile astea triste si lacrimogene!
Mai bine spune-ne pe ce criteriu ai pensie de boala!Si cat ai dat spaga la medicii aia corupti care ti-au scos acte de handicapat mintal!
2010-07-25 21:26:05 | Raporteaza
49
@virgil
ai aparut edec batran?Credeam ca biata Madalina o sa-ti stimuleze imaginatia!Ia zi tu cum ne scoate Geoana din criza,hai ca stii!Mai ales ca esti foreigner.
@dl.Teodorescu
cui ii este teama de faliment?
Un faliment la vremea lui nu strica nimanui,mai ales intr-o tara de asistati si milogi.
nepotu lu tamara
2010-07-25 21:24:01 | Raporteaza
Răspunde
50
@conservatorul lupu
lasa-ne bai nene cu povestile astea triste si lacrimogene!
Mai bine spune-ne pe ce criteriu ai pensie de boala!Si cat ai dat spaga la medicii aia corupti care ti-au scos acte de handicapat mintal!
nepotu lu tamara
2010-07-25 21:26:05 | Raporteaza
Răspunde
Comentează
Tanti mama lu’lehman25,vreau sa va spun ca fiul dvs.este urat,are privire fixa,este pedofil,delireaza si va expune nepotica costumata nud spre adoptie!
sper sa n-o adopte vreun belgian,dar mai bine decat cu ta-su’!
nepotu lu tamara
2010-07-25 20:50:11 | Raporteaza
Răspunde
13
@james
do not hurry with the piano!Is just a talk about!Ask some friends!
Scuza-ma ,incercam o engleza aproximativa din cauza nick-ului tau.
Tu stii ca 2012 vine sfarsitul pamantului ,dupa mayasi?
Sau ca in 2068 trece un asteroid nashpa,pe langa noi?
Sau ca peste 1345 de ani incepe o noua glaciatiune,daca nu cumva ne topim din cauza lu’Gore?Care Gore,spui?Al,sure!
nepotu lu tamara
2010-07-25 21:19:19 | Raporteaza
@dle Fumurescu
are we talking about the pussies or about the juke boxes?
nepotu lu tamara
2010-07-25 21:28:58 | Raporteaza
2010-07-25 21:34:18 | Raporteaza
@din operele fiului meu
multam,esti o loarda!
2010-07-25 21:46:50 | Raporteaza