RSS Feed

Neamţu, dispari. Nişte chestiuni de lămurit cu unii protestatari prea eco, prea credincioşi, prea-Băsescu etc.

vezi toate articolele de
17 Sep 2013 la 18:54 67 comentarii 2994 vizualizari.

Neamţu a intrat în Parlament şi a mai făcut un circ mic. Vrea şi el o feliuţă din protestul pentru Roşia Montană. Cum deja i-au spus unii protestatari în piaţă: dispari. Evident, nu instig la “curăţări”  în forţă ale pieţei prin eliminări de oameni “cu păcate”. Dar trebuie înţeles că unii nu au ce căuta acolo. Mai ales ăia care au stat cu Băsescu la braţ, unul dintre marii promotori ai proiectului chiar şi ieri.

Am mai zis, am văzut oricum destule feţe care aberau cu “mahalaua violentă” în ianuarie 2012. Normal, cînd s-au văzut mai mulţi au început să bage că cele două manifestaţii n-au nici o legătură. Mîine poimîine vor spune că e “adevărata” opoziţie a lui Băsescu asta în stradă. Staţi acasă, băieţi.

Alte cîteva întrebări, dacă tot m-am pornit:

  • am văzut destui credincioşi afişaţi în piaţă (cu sloganuri cu dzeu, maica domnului etc). Dacă tot veniţi, poate începeţi să criticaţi şi o Patriarhie care şi-a bătut joc de oamenii bisericii care au venit cu bârlădenii la protest împotriva gazelor de şist. Că aşa, s-o tot dai cu “grădina maicii domnului” e uşor. Fiţi critici, băieţi. Am tot respectul pentru oamenii aceia care au venit împreună cu comunităţile lor să-şi strige păsul. Dar episcopiile care vor să-i radă din sistem, dar patriarhul Daniel care adună arginţii de peste tot şi tace chitic, de la ăştia n-aşteptaţi nimic? Măcar un baner de susţinere pentru preotul pedepsit din Bârlad.
  • Remus Cernea a fost dezastruos în apărarea Roşiei Montane în aceste săptămîni. De multe ori am impresia că-i ridică mingi la fileu lui Ponta, ca să valseze apoi cum trebuie pentru societatea civilă. Ar trebui să se termine cu desemnarea acestor lideri ai pieţei care de fapt nu au vreun statut special.
  • am mai enunţat dilema asta, revin, pentru că e sensibilă. Sînt unii care vor să susţină şi energia regenerabilă, eoliană şi alte lucruri de-astea. Aceste bussinesuri au adus cele mai nemiloase subvenţionări, cu costuri sociale incredibile (facturi mărite pentru toată lumea ca să le plătim unor investitori rente pe măsură). Deci eu sînt împotriva exploatării la Roşia Montană, dar nu-mi veniţi să vă promovaţi alte hoţii incredibile sub pălăria eco.
  • băsescienii care au fost mînaţi în luptă de liderul lor ar trebui s-o facă foarte discret. şi cu mult roşu în obraji şi sfioşenie în priviri.
  • apoi, vomit dacă mai citesc un articol “tehnocrat” pe 22, contributors şi prietenii lor despre trans-ideologie şi despre cum e stînga ca dreapta, despre cum ne-a infectat comunismul ceauşist şi alte tristeţi de astea. Bă, s-a terminat! Ăştia mai au de vîndut ceva energie şi gata. Mai avem puţin şi plătim bilet ca să ieşim din casă, nu mai e spaţiu public moca, presiunea pentru şcoală şi sănătate pe bani e la fel de mare etc. Ce tot îi daţi cu statul cînd ne mănîncă deja privatul? Măcar inventaţi ceva nou să vă pot parcurge.
  • nu mă interesează cei care spun că singura problemă e cu proiectul de lege al lui Şova. E şi aia o problemă, sigur. Dar nu e singura. Cine zice că e singura e PDL-Băsescu etc. Şi după două-trei vorbe o să-ţi scoată ochii cu statul de drept, ăla în numele căruia vroiau să vîndă la clienţii politici ambulanţele acum doi ani.
  • Moise Guran a făcut un interviu bun. Dar e foarte bună şi observaţia lui Florin Poenaru: totuşi, omul promovează pe postul public un discurs bolnăvicios de pro-business. E cam nepotrivit să faci asta pe bani publici. Deci, în timp ce observăm ce bun jurnalist e, poate ne dăm seama şi că aproape toată lumea care se pricepe la economie şi vorbeşte la televizor e ultraneoliberală în România. Dar asta e o discuţie mai complicată. Măcar Moise Guran e un adversar ideologic pe care pot să-l ascult pînă la capăt, e ceva. Felicitări pentru cum l-a încurcat pe Ponta care pînă acum a apărut numai în medii prietenoase (B1 inclusiv). Rămîne de discutat însă despre cum a ajuns TVR prea pro-business.

Scuze că mai stric armonia mulţimii. Dar trebuie să mai vorbim şi cinstit între noi.

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

67 comments
  • 1

    Subscriu pana la ultima virgula. Macar de data asta.

  • 2

    Ai scris un articol bun, insa ceva ma nemultumeste. Sunt de acord ca zilele astea nu iesim in piata Universitatii pentru energie regenerabila. Nu sunt de acord cu tine ca energia regenerabila e o tampenie. Nu sunt foarte familiarizat cu subiectul, dar din cate am inteles eu noi platim pe factura de curent electric niste certificate verzi cu care sunt subventionati investitorii care vin in Romania sa produca energie regenerabila. Anul acesta ponta a injumatatit aceste certificate verzi ca sa faca loc gazelor de sist. Eu prefer sa platesc certificate verzi pe factura de curent electric, decat sa fie exploatate gazele de sist. Doresc ca independenta energetica a Romaniei sa vina din energie regenerabila, nu din gaze de sist a caror exploatare este periculoasa.

  • 3

    @flesh: din pacate implantarea energiei eoliene si a celei solare in Romania si in UE in general este doar un business. Se primesc subventii pentru proiecte care nu se mai fac sau al caror randament poate fi zero, baietii isi iau banii si pleaca. Si treaba merge uns. Aici nu vorbim de principii, ci de ceea ce se intampla in realitate.

  • 4

    De acord si eu cu tine mai in tot ceea ce spui.
    O singura observatie. Avem nevoie de conducatori care sa sustina aceasta miscare de eliberare de termitele neocapitaliste. Nu ii iau apararea lui Neamtu, dar gestul de azi a fost unul de mare curaj si foarte util miscarii Salvati Rosia Montana! Ca in trecut Mihail Neamtu a facut cateva gafe politice e altceva. Hai sa zicem ca era necopt. Apoi, iertarea e crestineasca, dar stiu ca dumneata nu iti place sa auzi macar de asa ceva…

    Decebal
    2013-09-17 19:25:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    Nu-mi este clar ce vrea sa transmita aluzia cu privire la Guran si banii publici. Este dl. Rogozanu sigur ca TVR este in pierdere de pe urma BIZIDAY si daca nu cumva TVR castiga bani de la BIZIDAY? Nu sunt sigur ca Moise Guran este angajat al TVR, nu cumva el isi acopera costurile de productie, emisie, etc. cu ceea ce face? Ma orientez dupa genericul emisiunii care arata inteleg eu, o coproductie TVR-firma lui Moise Guran. Iar daca peste asta vine si publicitate, nu cred ca pierde nimeni. Nemaivorbind ca sunt putine emisiuni la TVR care sa faca audienta si sa fie acoperite de publicitate.

  • 6

    @Maxa

    nu inteleg cum poti fi de acord “in totalitate” la soparle gen “omul promovează pe postul public un discurs bolnăvicios de pro-business. E cam nepotrivit să faci asta pe bani publici.”

    Bine, atunci facem numai emisiuni culturale, sau social-optimiste, ca in 90. Ca sa nu afle oamenii pe ce lume sunt si sa creada ca bunastarea se obtine din aer, sau daca il voteaza pe X.

    Am vazut cum a mers asta.

  • 7

    Dlui Tiberiu Cazacioc

    Cred ca dl C. Rogozanu, atunci cand vorbeste de dl M. Guran, este nemultumit de ideologia din spatele cuvintelor sale. O ideologie care “afacerizeaza” lumea, de tip neoliberal. Ori televiziunea nationala trebuie sa promoveze echidistant ideologiile. De altminteri nu cred ca banul si afacerile trebuie sa conduca lumea si cred ca e gresit ca TVR sa promoveze (uneori manipuleze) aceste valori.

    Adevar, libertate, dreptate, identitate, traditii, stiinta si credinta! Asta e ceea ce trebuie poate sa promoveze TVR.

    A FI nu A AVEA!

    Decebal
    2013-09-17 19:33:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 8

    @Decebal: Oameni ca Neamtu sunt cei care m-au facut sa privesc si miscarea promovata de Gotiu cu reticenta. E plin de vanatori de imagine care fac tot felul de gesturi teribiliste. Oamenii astia pur si simplu ma dezgusta. macar teparii economici, nu ti se baga pe gat cu de-a forta si pot fi urmariti penal. Astia cu capitalul de imagine sunt cele mai groaznice fapturi din cate au existat pe Pamant

    scarbit pana dicolo de extrem
    2013-09-17 19:44:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    @mac gregor: Rogozanu nu pare sa aiba ceva cu Guran ca persoana, intelegand prin asta caracterul lui, ci cu discursul pe care il promoveaza. De douazeci si mai bine de ani, in Romania se promoveaza discursul “reformei”. In Romania, pentru ca in alte tari din vest, el e promovat de vreo 30 de ani.
    Suna bine. Reforma. Cine nu-si poate dori asa ceva? Sau stat de drept, domnia legii etc. Atata doar ca reforma asta , care cu siguranta a adus si lucruri bune (inclusiv economic), a adus cu sine si crearea unor giganti economici la nivel national, continental sau chiar mondial si asta in special in domeniul energetic sau in cel al fostelor servicii publice. Se intampla ca niste entitati private au acum cam peste tot in lume painea si cutitul si asta cu ajutorul statelor. Si ca isi vor conserva si consolida in continuare aceste privilegii prin apelul la “domnia legii” (care vine imediat dupa apelul la “reforma”). Te rog nu ma lua cu Coreea de Nord sau Cuba, ca nu e vorba aici sa alegi intre astea si raiul capitalist. Nici macar despre Venezuela. Eu iti prezint doar niste fapte. In momentul de fata, entitatile de care vorbesc sunt atat de puternice incat pot sa dicteze in politica si o fac cu succes. Gabriel Resources e un spiridus printre astea, dar raportat la dimensiunile Romaniei a reusit, dupa cum vezi, sa zguduie viata politica si economica din Romania. Despre asta e vorba.

  • 10

    @flesh: nu. doar a anuntat o eventuala reesalonare (doar pentru ca si merkel o face). banii vor fi dati. ca sare UE in cap.

    Costi Rogozanu
    2013-09-17 19:52:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    base neamtu si pdl au intors armele. Sunt de partea cea buna anti rmgc. Io zic ca e si meritul lui nea rogo, al lui nea gotiu sau al realitatii tv

    de ce sa vomiti rogo baiatule. Lenin nu vomita asa usor si zizek sau the guardian se abtin cu mult succes cand e vorba de vomitat.

    Io va cred cand criticati din perspectiva unui socialism pur si imaculat care niciodata in istorie nici usturoi n-a mancat nici la patroni toleranti cu micii hipnotizati n-a lucrat. Jos capitalismul!

  • 12

    Vorba lui nenea Iancu: nici prea-prea, nici foarte-foarte.
    In rest, problema cea mai mare sunt doua: Romania si traitorii de pe meleagurile ei; au ajuns de nu mai stiu de capul lor.
    Adicatelea ne-ar trebui o alta natie, una cu valori morale mai ridicate de genunchiul lui Becali. Una care sa stie ca nu traieste doar pentru ea ci ca trebuie sa lase ceva si urmasilor. Adica propriilor copii. Asta daca nu cumva se pune de o emigratie in masa.
    PS_ Nu prea aveti treaba cu democratia. Absolut toate opiniile sunt permise de catre Constitutie. daca politicienii fac ceva pe actul fundamental, macar noi s-o respectam.

    liberalul cu pumnalul
    2013-09-17 19:55:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    Daca il inteleg si il respect pe Gotiu in chestiunea Rosia Montana ( a muncit mult), hai nu te mai da tu cocos, ca n-ai cine stie ce merite.
    Asa cum il acuzi pe nu stiu cine ca vrea sa se lipeasca , asa pot sa spun si eu ca tu astepti pe margine cu pancarta JOS CAPITALISMUL si vrei sa te lipesti de multime, e bine?

    Mircea
    2013-09-17 20:22:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    Problema lui Neamtu este identica cu cea a lui Crin. El vrea sa ajunga presedinte de tara. Nu conteaza ideologia. Nu i-ar refuza nici pe cei din Coreea de Nord daca i-ar garanta postul. Cei doi sunt depasiti, cumulat, in dorinta lor de parvenire de Victor Plagiator Ponta.

  • 15

    @Maxa

    “Se intampla ca niste entitati private au acum cam peste tot in lume painea si cutitul si asta cu ajutorul statelor.”

    Corect. Politicienii gen Ponta sunt curvele care se apleaca in fata lor, indiferent de ce promit in campanie. Dar salvarea sta in statul de drept, si uite de ce: de fiecare data cand corporatiile au facut-o de oaie, au facut-o prin modificarea brutala a unor legi bune. Think bancile americane care au inlaturat niste legi care le limitau, si care limitari daca erau respectate nu se producea criza mondiala in 2009.

    Cand politicienii nu apara statul de drept, populatia tb sa intervina.

  • 16

    “Remus Cernea a fost dezastruos în apărarea Roşiei Montane în aceste săptămîni. De multe ori am impresia că-i ridică mingi la fileu lui Ponta, ca să valseze apoi cum trebuie pentru societatea civilă. Ar trebui să se termine cu desemnarea acestor lideri ai pieţei care de fapt nu au vreun statut special.”

    Omul e dezastruos pentru orice. E slab pregatit, detinatorul unei limbi de lemn de tip nou. Plictiseste, e redundant, nu stapaneste niciun subiect cum trebuie. Asa arata astia care, se vede, “ard etapele”. Ajung ca Cernea si, mai rau, ii vede si o tara intreaga.

    Hai, ca si-asa am pierdut 2 minute din viata sa scriu despre un tip despre care nu se va mai auzi mai mult, pentru timp indelungat. Macar cu un de-alde Talmacean ne mai si distram, omu` mai avea si ceva umor, daca stapan pe subiectele de care vorbea era exact ca si un Hoara.

  • 17

    S-ar putea sa va irite si prezenta mea, dar eu tot voi veni in Piata, pentru ca asa simt si pentru ca e o nesperata bucurie sa vad atita lume in strada pe aceasta tema. Am fost marginalizat de ani de zile in propriul partid tocmai pentru ca am denuntat caracterul “colonial” al contractului cu RMGC. Habar n-am daca voi mai candida sau daca voi mai face politica in viitor si stiu, oricum, ca memoria romanilor e scurta. Dar de venit in Piata eu tot vin si fac tot ce pot pentru a exprima pe toate caile posibile opozitia mea fata de proiectul RMGC. Daca va deranjez, va trebui, din pacate, sa ma suportati…

  • 18

    @Theodor Paleologu:
    ” Daca va deranjez, va trebui, din pacate, sa ma suportati…” Cum adica va TREBUI……..Pe ce te bazezi?……..Pe faptul ca esti politruc/politician altii trebuie sa te suporte ?

    dinu b
    2013-09-17 23:15:53 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    @dinu b:
    Formularea lui TP este politicoasa, nu te-ai prins tu.
    Ai avut camere la BAC?

    Mircea
    2013-09-17 23:38:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    mie protestul asta mi se pare grozav tocmai pentru ca atrage oamenii diferiti care se lupta pentru o cauza comuna. si ma infurie din nou cand cineva ii distorsoneaza sensul pentru al inregimenta politic. nu e de stanga nu e de dreapta. eco e doar chestia legata de cianuri atat. protestul e impotriva unei clase politice care ori e prea corupta ori e indiferenta/incapabila sa mai raspunda la nevoile oamenilor. Si coruptia nu cred ca are culoare politica.
    tu tot ce vezi ii o miscare de stanga. e si aia. e parte din miscare. dar nu e numai aia. plus la fel scriai si in 2012. Nu am fost acolo dar mie mi s-a parut ca oamenii au iesit in strada impotriva nesimtiiri lui Basescu, decat miscati de o subita desteptare a constiineti sociale.
    plus Costi, cred ca paragraful asta se aplica perfect simpatizantilor comunisti:”băsescienii care au fost mînaţi în luptă de liderul lor ar trebui s-o facă foarte discret. şi cu mult roşu în obraji şi sfioşenie în priviri.”

    exilat
    2013-09-18 00:00:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    Costi Rogozanu, cind nu stii unele lucruri te rog nu dezinforma.
    Ambulanta, sanatatea si educatia sunt in marea lor majoritate publice. De aceea mor oameni cu zile si scoala pregateste in 2013 asa de bine elevii.
    Provin dintr-un mediu, care reprezinta esenta capitalismului : piata libera si competitie.
    Adica afaceri pe internet in zona it/multimedia/animatie.
    Este locul unde toti avem loc si comunicam liberi si unde statul este ultraminoritar ;)
    Culmea ca merge bine si ne bucuram ca nu avem agentia judeteana a programatorilor si graficienilor.
    Culmea este ca salvarile, sunat “gratuit” la 112 , softul de pe tomografe si alte echipamente medicale sunt oferite de privati mici si mari si chiar functioneaza si nu tin cont de cine si pe cine diagnosticheaza ;)
    Pe inmures.ro vei gasi un raport asupra celui mai performnat sistem de sanatate din Europa si nu numai, adica cel elvetian. Au peste 80 de case de asigurari de sanatate obligatorii si niciuna de stat la o populatie de vreo 9 mil. locuitori. Chiar si ambulante private conectate la 112 iul lor pentru ca nu conteaza cine salveaza viata, ci ca o salveaza.
    In rest sa fii liber, iubit si sanatos ;)

    Dan Masca
    2013-09-18 00:04:47 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    cit de vomitati santeti, si tu, si farsa Poenaru…

    hipste
    2013-09-18 00:06:46 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    inchideti piata si faceti legitimatii de protestatar, tu si Poenaru

    hipste
    2013-09-18 00:09:52 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    Cine esti tu ma, Rogozane, sa urli ‘dispari’ catre un om cu realizari culturale onorabile, nu un oportunist stangist ca tine, si sa decretezi tu cine poate sa vina la proteste – ce, e protestul tau? Parca erai marxist-bolsevic, acum ai devenit detinatorul monopolului protestelor pentru Rosia Montana? Who died and made you king? Uite am sa vin si eu la protest cu o pancarta cu ‘Nu RMGC, Pro Capitalism’. Sa vii la mine sa-mi spui sa dispar daca esti asa tare. Vorbesc serios. Te astept.

    fane cesliu
    2013-09-18 00:15:31 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    amazon.com/s?ie../

    asta e poenaru, publicat pe bani

    cesliu
    2013-09-18 01:19:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    @Mircea: Eu zic ca m-am prins: E o formulare tipic tupeista de unul din “clasa politica” de dupa ‘89…….Iar Bac-ul l-am dat cand nu existau camere si probabil nici tu nu erai nascut….

    dinu b
    2013-09-18 02:22:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 27

    Neamtu asta a facut un gest curajos, nu e nici asa pacatos.. si cred ca nu esti dumneata , Costi R, in masura sa faci lista cu cine ar trebuii sa vina in piata si cine nu. Despre Remus Cernea, el se reprezinta pe el insusi, pe mine clar nu si din cate am vazut..de multe ori pare ca nu stie despre ce vorbeste sau argumenteaza foarte vag. Guran a fost excelent, parerea mea.

  • 28

    Rogo nu gandeste. pune mana si citeste omule, ca esti total dus.

    nu e privat, ci e grupul de privati favorizati de stat, asta-i corporatismul. Privat inseamna ca tu si cu mine avem dreptul de proprietate. Stat inseamna ca basescu si ponta decid ce se intampla cu resursele

    si deurutati ca tine fac posibil etatismul care da politicienilor dreptul sa faca ce vor ei cu asa zis-ul public. Intelegi ?

    Dolarel
    2013-09-18 10:39:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    Care e problema omule ca Guran e pro-business??? Traim intr-o lume capitalista, privatul si firmele astea de business sunt singura speranta a Romaniei, nu ne putem baza pe stat in niciun caz. De exemplu daca maine Renault decide sa inchida complet fabrica si sa plece… Romania intra fara dubiu in faliment. Stanga din pacate nu e o alternativa in Romania.

  • 30

    Rogozane, strada nu e doar a stangii. Obisnuieste-te cu asta, frate. Cu articole din astea ii bagi in ma-sa pe aia care au dreptul la opinie diferita de a voastra, voi care ati descoperit buricul suprem si adevarul ultim. Ieri roncea chema organizatiile ortodoxe la rezistenta antisorosista, azi tu atragi atentia asupra adversarilor ideologici. Divide et impera iti zice ceva? Arata ca ai minte si intelegi tactica, egoistule.

  • 31

    @Dolarel: iar corporatismul asta de care vorbesti tu, nu are legatura cu capitalismul adevarat, nu decurge din el. Desi capitalismul este cea mai inalta forma de dezvoltare umana posibila si decurge in mod necesar si natural din dezvoltarea societatii. Si capitalism este si privatizarea resurselor si a serviciilor publice. Dar corporatismul care nu ar putea exista fara asa ceva nu are nicio legatura cu capitalismul. Este strict o meteahna romaneasca, sau cel mult est-europeana, din cauza grelei mosteniri cpmuniste si a prea putinului capitalism. Asta vrei sa zici, nu?

  • 32

    Rogozanu, “hotia” pe care o numesti tu privind sustinerea dezvoltarii energiilor regenerabile este de fapt o Directiva Europeana (2008/28/EC).

    Stim ca pentru tine economia este literatura SF (nu ca la literatura te-ai pricepe prea mult daca ai ajuns sa recomanzi cititorilor pe Geo Bogza…), dar tin sa te anunt ca si centrala de la Cernavoda si cele ale Hidroelectrica tot tu le-ai platit prin pretul de electricitate.

    Dar daca tu numesti hotie o Directiva, ce sa-ti facem? Mai zi-ne ceva de planul ala in 10 puncte a unor marxisti neimpliniti in viata, ca aia e clar o mare viziune! :D

    Chianti
    2013-09-18 11:41:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    @Theodor Paleologu:

    “Dumnezeu nu vrea distrugerea pacatosului, ci indreptarea lui”

    Daca asa simtiti, veniti. Dar este posibil ca unii protestatari sa va intrebe ce ati facut ca ministru al Culturii atunci cand solicitarea de includere a Rosiei Montane in patrimoniul UNESCO a stat pe masa Dvs.
    Iar daca aveti un raspuns inteligent si de bun simt la aceasta intrebare, sau poate si la altele, marsaluiti cu protestatarii, dansati si cantati cu ei, ocupati strada, si nu va mai intoarceti niciodata in politica asta sau in alte organizatii obscure. Daca puteti face asta cu sinceritate, toata aprecierea mea si sunt convins a multor mii de protestatari. Daca nu, fiti convins ca toti oamenii de acolo va vor evita, sper eu, intr-un mod politicos.
    Toate cele bune!

  • 34

    Cateva intrebari care efectiv sunt afirmatii proprii…sa alunecam pe alte subiecte e la moda…mai ales in politica. Ceea ce e clar, inca demult, daca nu vor extrage acum la Rosia Motana o vor face mai tarziu, in 5-190 ani cand va mai creste datoria Romaniei. Nu avem conducatori care sa moara pentru tara cum se intampla in Venezuela. Acum statul e doar un manager al tarii si nu un intreprinzator pentru proliferare.

    Marian
    2013-09-18 12:05:00 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    Poziţia din articol, ca substanţă, nu diferă prea mult de a lui Mircea Badea care aseară mai avea puţin şi plesnea în direct din cauză că în Piaţă ar fi “băsişti”. Diferă doar ca modalitate de exprimare şi ton. Toţi încearcă să tragă într-o direcţie sau alta şi nu se pot resemna cu gândul că în Piaţă există MAI MULTE VOCI unite într-un ŢEL COMUN.

    Iar ăla nu e nici anticapitalismul, nici antibăsismul, nici antiuslismul.

    Prin propagarea unor astfel de mesaje unidirecţionale nu faceţi decât să îi convingeţi pe unii să stea acasă. Antibăsiştii nu vor ieşi pentru că-i sperie Badea că e Piaţa plină de băsişti, antiusliştii şi cei de dreapta nu vor ieşi pentru că le spui tu că e cu “Jos capitalismul!”.

    Nu puteţi trece peste interesele voastre, peste antipatiile şi sensibilităţile personale.

    Ies în Piaţă, sunt pro-capitalism (ăla real, nu ăsta de cumetrie. Da, există, oricât ai urla tu că nu, iar vocea lui Moise Guran, pro business, nu e câh deloc), sunt pro stat laic, nu am simpatii legionare. Dar îi respect pe toţi cei de acolo şi nu consider că viziunea mea şi a celor ca mine e singura care are ce căuta acolo. Ceea ce-ţi urez şi ţie. Face bine la raţiune şi te scuteşte de extremisme.

  • 36

    acum piata o da pe tango. Maine poate revine dansul pinguinului, sa fie multumita toata lumea. Asa-s protestele la noi, inevitabil se transforma in “jocuri campenesti si loc de socializare-sarbatoare”.

  • 37

    energia regenerabila nu e o tampenie. este o tampenie faptul ca eu trebuie sa subventionez din banii mei aceste companii.
    am cam studiat fenomenul si am ajuns la o concluzie : deocamdata investitia intr-un panou solar nu este rentabila: sunt prea scumpe si nu isi amortizeaza costurile in durata de viata. in plus, nu trebuie sa investesti doar intr-n panou solar ce intr=un intreg sistem.
    pe termen lung insa, cand tehnologiile vor avansa energia solara si cea eoliana pot deveni surse alternative la cele clasice.

  • 38

    Rogo, cu articolul asta de rahat ai facut numai deservicii protestului. Guran e printre putinii ziaristi integri si competenti din Romania, e pana la urma singurul care a avut curajul sa il contreze pe Ponta si asta la televiziunea publica, la ora de maxima audienta. Ce te-ai gandit tu acum, sa il compromiti ca e ultraneoliberal, ca e “dusmanul”. Rogo , draga, ala, spre deosebire de tine, nu e un papagal care tot scrie pe blog, ala chiar isi risca locul de munca pentru un crez. As vrea sa vad ca faci si tu macar un gest cu asemenea incarcatura, in loc sa ne desparti cu “sinceritate”, cica.
    Faci numai servicii establishmentului care ne vrea cat mai dezbinati si invrajbiti, pampasule.

    Radu D
    2013-09-18 12:24:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 39

    @dana: daca spui asta inseamna ca nu prea ai fost prin Piata sa simti atmosfera. Acolo s-a cantat si s-a dansat inca din primele zile. Este un exemplu magnific de protest pasnic si creativ, observat intr-un mod pertinent chiar de CNN care ne dadea ca exemplu. Sa stii ca nu e intotdeauna necesar sa protestezi cu un bolovan in mana. Daca ar fi fost violente, protestele s-ar fi incheiat in cateva zile fara niciun rezultat notabil. Vorba unui jandarm (sic!): “Asta e revolutie culturala”!

  • 40

    Norico

    citi verzisori primesti de la soros pentru ca iesi in strada si precum un “capitalist” autentic cum te crezi(precis zic eu ai vreo functie printr-o agentie guvernamentala) sau vreofunctie intr-un ong finantat de “agenturi” nu muncesti moca.Este mult mai greu sa te dai cu fundul si cu petul de caldarim decit sa pui mina sa impingi la vagonet.

  • 41

    Nae, prostănac cu exces salivar, înotător de performanţă în mările agitate ale flegmelor, ştiu că tu eşti obişnuit doar cu simbria şi să ţi se dea. Ghinion, nu suntem toţi ca tine.
    Să-ţi dea ţie RMGC ce mi-a dat mie Soros.
    N-am lucrat o zi la stat, nu lucrez pentru niciun ong. Agenturile sunt doar în capul tău.
    Tu chiar n-ai pic de ruşine?

  • 42

    Norico

    daca bani nu,daca ong nu,daca agenturi nu atunci de ce.De drag de mediu.Hai lasa-ma ca mor.Ai descoperit mediul acum.dar cind se defrisau padurile unde ai fost fata mosului,cind se faceau multe altele mediului unde ati fost.Hop top acum va doare de mediu.dar pina acum unde cind pe unde ati fost ascunsi.
    Stii ceva eu cred sincer ca sinteti doar anti usl si profitati de o situatie ca sa va dati in spectacol.Adica si mai pe scurtatura sinteti oamenii chiorului de la masaverde din fata perdelutei de la ciresica.
    Cit despre rusine fata mosului ar trebui sa va fie voua ca tulburati linistea publica creiati disconfort, eu de exemplu trebuie sa ocolesc centrul cind ma duc acasa de la munca.
    Si apropo de munca sa stii ca eu am ani de munca cit nu ai tu virsta si nu mi s-a dat niciodata nimeni nimica moca.Tot ce am le-am facut prin munca altadata cincena.Nu am avut niciodata timp sa ma dau cu fundul de pamint.De asta repect si imi scot palaria in fata celor care vor sa MUNCEASCA, si pe care voi nu vreti sa ii lasati.
    Asa ca treaba cu n-ai pic de rusine ti se potriveste tie nu mie.
    Si inca ceva daca aveam o fata care sa piarda timpul ca tine dupa cai verzi pe pereti o omoram cu mina mea.Norocul ei a fost ca nu este asa, nu are timp de pierdut munceste.

  • 43

    Mai baieti, dar ce nu pricepeti din ce tot face dl Rogozanu?

    Pai domnul Rogozanu vrea sa fie o eminenta cenusie a revolutionarismului, un fel de sursa de inspiratie intelectuala. Un fel de Plehanov pentru revolutionarii rusi de pe timpuri.

    Prin urmare, Rogozanu sare la beregata oricui pare ca are un argument mai inteligent decit al lui. Si cum 99.9%din comentariile oamenilor, inclusiv in media, sunt mai inteligente decit ale lui, baitul sare la gatul tuturor.

    De aceea nu mai poate avea vreo baba o criza de epilepsie sau de nervi prin vreo piata, ca sare si Rogozanu cu anticapitalismul si programul ala in 10 puncte facut de nu stie nimeni cine. Ca orice revolutionar autentic, in special de origine romana, l-au dat anonim! :)

    Chianti
    2013-09-18 16:10:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 44

    Aoleu, Nae! Ţi-am deranjat panseluţele? Nu mai spune!
    Dar în ianuarie 2012 nu te mai deranjau protestatarii, nu? Atunci era ok. Acum, nu mai e.

    Apoi, nesimţit comunistoid şi postac senil, ţi-au mai zis şi alţii pe aici. Ăia din industria lemnului, ăia cu ferme, ăia cu pensiuni, ăia nu vor să muncească? Sau decât toţi ăştia sunt mai importanţi cei 600 de care zice RMGC că vor lucra acolo? Te faci că nu auzi, comunistoidule. Ce e ok în a declara o zonă monoindustrială şi în a ucide orice alt tip de iniţiativă acolo? Ce e ok în a face o lege specială prin care obţin derogări de la alte 10 legi? Tu nu îţi dai seama că prin asta recunosc ei înşişi că e ilegal proiectul?

    Deci, Nae, “înflegmatule”, chestiunea nu e nocivă doar din punct de vedere ecologic. Ci şi economic, social, legislativ.

    Ah, şi scuteşte-mă şi cu “dacă erai fata mea”. Nu era posibil să fiu fata ta. Tu te înmulteşti prin diviziune celulară.

    E ultimul comentariu pe care ţi-l mai adresez. Ia-o ca pe un gest de mărinimie. Nu discut de obicei cu celenteratele, dar azi m-ai prins într-o pasă bună.

  • 45

    Hai că m-am răzgândit. Eu tot mă îndoiesc că tu exişti. Că există un om în carne şi oase, cu cerebel funcţional, care tastează enormităţile astea. Cred că eşti gluma unui programator, cred că frazele înşirate aici sunt produse de un program, cu cerinţa inserării de anumite cuvinte cheie, ce se repetă obsesiv.

    Ce-ai zice să ne-ntâlnim? Că aşa-s eu, Toma necredinciosul. Ce zici, Nae? Vii să te văd şi eu în ochi? Să mă conving că tu exişti? Îţi promit că nu vei fi vătămat fizic în niciun fel. Poţi să-ţi aduci şi însoţitori, nu mă deranjează.

    Facem o poză şi o pun la gravatar, parol! Voi fi fiind primul comentator Vox care a văzut dihania în carne şi oase.

    Dacă tot dai prin centru în drum spre casă…

  • 46

    Am vazut cum a fost primit Mihail Neamtu in Piata Universitatii: cu mitocanie, galagie si ignoranta.

    Iata doua afirmatii stupide:

    1. Niciun politician nu este binevenit in Piata Universitatii.

    2. Toate partidele sint compromise.

    Cum poate fi guvernata o tara fara partide? Prin… dictatura militara? Nu cred ca asta isi doresc cei care au protestat, ca n-ar mai pupa ei nici o Piata a Universitatii, si nici alt loc public…

    Piata Universitatii isi pierde astfel din simbol. Nu mai e un spatiu al libertatii, ci al ignorantei, al lipsei de simt bun…

    Si toata presa e corupta, nu?

    Mai exista vreo institutie care mai functioneaza? (In afara de Internet)

    Fortarea unui imaginar apocaliptic cui foloseste?

  • 47

    Cei pro Ponta vor avea sau nu vor avea voie sa participe la proteste dupa cum urmeaza:
    1) Da, daca sunt pro Victor V. Ponta (deputatul);
    2) Nu, daca sunt pro V. Viorel Ponta (premierul);
    3) Da, daca sunt pro Daciana Ponta (sotia celor doi).

    Zdrang
    2013-09-18 18:12:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 48

    @Alin Cristea: bine ca cel putin nu duceti lipsa de imaginatie, domnule Cristea. Auzi acolo: “dictatura militara”, “imaginar apocaliptic”, “piata universitatii nu mai e un spatiu al libertatii [pentru ca nu vrea pe-acolo oameni din partide]“. Nu stiu ce-ati fumat, dar parca vreau si eu.
    Nu, domnule Cristea, politicienii din partide sunt tot timpul la televizor si in presa mainstream, sunt peste tot, la luat decizii, la comunicare … Si dumneavoastra vi se pare ca e o dovada de ignoranta din partea Pietei sa nu-i lase sa se manifeste in voie pana si in Piata. Oamenii sunt in strada tocmai pentru ca nu joaca niciun rol in luarea deciziilor din aceasta tara si pentru ca reflectarea opiniilor lor in mass-media in general e undeva intre zero barat si stirile de la ora 5. E spatiul lor de joaca strada, nu le cereti sa-l imparta si pe acesta cu cei care confisca tot timpul toate celelalte spatii de manifestare publica.

  • 49

    Norico

    comunistoid comunistoid dar uita-te in jurul tau si o sa constati ca 95% din ce vezi tu in jurul tau de comunistoizi a fost facut.Te plimbi pe bulevarde comunistoide cu metroul comunistoid cu transfagaraseanul dimbovita ,sidexul dacia , etc etc toate comunistoide. dar ceva facut de voi capitalistoizii ce ati facut podoaba mosului. Zi tu ceva o dira o urma capitalista. orce altceva decit ce ati darimat ca nu ati putut nici macar zugravi sau sa va dati cu curul de pamint.O dira o urma ceva care sa ramina posteritatii.
    Comunistoizii si senili lasa in mod cert ceva in urma voi ce lasati trepanati al silicoanelor si a mucilor in freza.
    Vai de steaua noastra ca nu sinteti in stare decit sa va dati cu curul de pamint.Asta-i viitorul.
    Nu nu vin in piata desi trec pe liga ca nu meriti atentie. Vad zilnic oameni ca tine, din care nu iese nici macar praful. Nu sinteti decit forme fara fond. Masa de manevra nimic altceva.
    Daca eu sint comunistoid ma-ta sau tac-tu ce au fost.Sa nu-mi spui ca persecutati ca nu te cred.Vad ca au iesit o multitudine din ei la suprafata “chinuiti” ai tortionarilor si au apucat 88-90 ani. Or fi fost si astia persecutati cum este chiorul de la masaverde anticomunist si antisecurist.

  • 50

    @nae
    ce faci tataie,nu ai dat coltu’ inca?Tocmai ma pregateam sa scot sampania de la rece….
    Ia spune,ce parere ai despre politica damboviteana?La voi,la fosile,se aud ceva noutati????

    nepotu lu tamara
    2013-09-18 19:40:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 51

    @all solutia finala a numitului ponta victor, pamflet:)

    După vizita de la Roşia Montană, premierul Ponta spune că a găsit cea mai bună variantă pentru rezolvarea situaţiei. Pentru ca ţara să nu mai fie scindată, România va renunţa complet la Roşia Montană, urmând ca tot teritoriul pe care vor să-l exploateze cei de la RMGC să revină Canadei. „Aia e, vom avea o regiune în plus, Canada, dar măcar scăpam de o problemă”, a spus Ponta.

    „Oricum am da-o, cineva va fi nemulţumit, fie cei din Piaţa Universităţii, fie minerii de aici, ca să nu mai zic de canadieni, care s-au săturat să-i plătească de 6 ani pe aceşti mineri fără să facă nimic” a adăugat premierul. „Cu riscul de a-l supăra pe deputatul Ponta, la regionalizare voi propune ca Roşia Montană să devină teritoriu canadian. Dacă tot vor să dea cu cianură, măcar să dea pe teritoriul lor canadian.”

    Cei mai mari adversari ai ideii premierului – în afara deputatului Ponta, evident – sunt liderii UDMR. Kelemen Hunor spune că Roşia Montană ar trebui să revină Ungariei, ţara cea mai îndreptăţită să beneficieze de aurul aflat acolo. „Acolo este aur ingropat de strămoş nostru, Attila, nu de rege de la Canada”, a precizat liderul UDMR

    yehudy
    2013-09-18 21:58:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 52

    @yehudy
    Ponta te place asa cum esti,iar kkrau te place cu nivea!Ce sa mai spun?

    nepotu lu tamara
    2013-09-18 22:08:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 53

    Nae, m-ai îndurerat. Rău de tot. Aveam o curiozitate aproape ştiinţifică în ceea ce te priveşte. Tu oi fi văzut ca mine, eu ca tine, nu. Mă şi visam, văzându-te şi urlând “Există!”.
    Mna, ce să mai, mi-ai stricat seara şi aşteptările mi s-au năruit. Îţi dădeam şi doi mici şi o bere.

  • 54

    articol gresit cap-coada! Plin de idiosincrazii gen Costi Rogozan. O nulitate cu acces la tastatura.

    avasario
    2013-09-18 23:54:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 55

    Articol greșit cap-coada, plin de idiosincrazii gen Costi Rogozan. O nulitate cu acces la tastatura.

  • 56

    Norico

    am trecut pe acolo si mai erau citiva rataciti ai sorti. Erai si tu printre ei
    Dar lasa asta zi si comunistoidului ca ati lasat si voi o urma, o dira ceva acolo. Nu asfaltul deformat acolo unde ati dat voi cu curul. Sau nu este deformat ca nu ati putut nici macar atit.
    Sfatul meu: reorienteaza-te la cine te apara de comunisti si securisti si de distrugerea mediului.Si craciun si nicusor nu sint decit alte ciori vopsite in portocaliu ca sa prosteasca inca o data prosti de teapa ta.
    In rest ramine cum am stabilit forme fara fond cu silicoane si muci in freza.

  • 57

    Daaaa? Păi, şi de ce n-ai venit, Nae, să mă saluţi?

    Nţ, nţ, nţ!

    Silicoane n-am, nu mai minţi aiurea, iar cu mucii tu eşti. Ştii tu, secreţiile îţi fac belele.

  • 58

    urita tara, urit rogozan!

  • 59

    sa te intreb ceva, Rogozan:

    Dianei 6: casa “nelocuita”, atunci cind a fost gasita de Claudiu Craciun, care se intorcea de la ultima manifestatie antiBasescu
    dar fost spatiu DIE

    cum iti explici?

  • 60

    Costi, inteleg ca o atitudine pro-business nu e OK. Care ar fi atitudinea corecta dupa tine? Pro Stat? Esti asa de multumit de Statul roman si politicienii lui?

    Adrisn
    2013-09-19 05:55:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 61

    @buha: asa, iubi, da-i tare in ciocoi, ca altfel nu te mai…

    sanda prelungu
    2013-09-19 10:30:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    tx2, unde ai vazut tu ca basescu si pdl sunt anti rmgc?
    basescu a zis ca proiectul de lege e anticonstitutional, dar ca exploatarea aurului trebuie sa mearga inainte. A si incercat sa ne convinga intr-o conferinta de presa ca Romania are nevoie de aur. El insista ca proiectul RMGC sa se realizeze pentru ca are un anume interes: ziuanews.ro/dez../

  • 63

    Măi rogozanule, măi… golan bolșevic. Ai aceleași apucături ca Nicolschi. Mintea ta bolnavă și criminală care vede revoluții anticapitaliste peste tot acum ia o turnură clară spre patologic.

    Să mori tu că nu ești plătit să discreditezi revoluția, ‘telectualule?
    Tu, copilul de suflet a lui Karnoouh, iubitor de ONG-uri aprig (și cu elan revoluționar) finanțate, cavaler de facebook.
    Auzi, Rogozanule tată, zi-ne și nouă câți sunteți ăștia anticapitaliști? Toți panchiștii, toți drogați și bețivi (nu o zic ca acuzare, ci din milă, oamenii trebuie cumva duși la dezalcoolizare, dezintoxicare! ), sunt , cu TOTUL, 60 în țară. 30 la Buc, 12 la Cluj, 10 la Timișoara, vreo câțiva în Iași
    Și-n fruntea lor, tu, cu criticspanacul și tăticul vostru, Karnouh(poenaru ce mai face? nu scrie o carte despre Claude?).
    Păi, nu te supăra, chiar și partidul lui Neamțu, în Sălaj are mai mulți aderenți.
    Mai lăsa idiosincraziile și orgoliul de mare ‘telectual și nu compromite revoluția, că azi-mâine vor răcni trusturile media , conduse de securiști EVIDENT, că suntem niște golani anarhiști. Sau pentru asta ești plătit?

    SĂ FIE PACE ÎN LUME!
    FĂRĂ VIOLENȚĂ!

    Victor
    2013-09-19 12:21:50 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 64

    @Victor: cum le combini tu bobocule, mai rar asa ceva! Il faci pe Rogozanu anarhist (buna asta), combini bolsevici cu panchisti cu anarhisti cu da toate cum s-ar zice. Vedea-l-as pe Rogozanu facand apologia anarhismului. M-as cruci :)

  • 65

    Dar tu care ai stat si stai cu Ponta de brat, tu ce cauti in piata? Tu si cei ca tine mi-ati adus la putere niste oameni lipsiti de simtul onoarei! Spune-mi dpomnule care te lafai la Realitatea tv de ani buni si aduci doar critici la adresa fostei guvernari si a lui TB, spune-mi domnule de ce imi este mie mai bine azi decat ieri? De ce actualii sunt mai buni decat cei de ieri? Pentru ca mint? Pentru ca sunt sustinuti de televiziuni si de cei ca tine? Voi va primiti rasplta ,dar eu, bietul cetatean roman mintit, injosit, eu cu ce o duc mai bine? Te-am vazut si azi criticand tot PDL ,tot TB, ba chiar ai lansat atacuri la adresa Elenei Basescu care a avut curajul sa il demaste pe premiri in legatura cu acel proiect cu conducta de gaz, in loc sa il critici pe premier ca se preteaza la asemenea mizeriiTu si cei ca tine ii tin la putere pe mincinosii astia. Ai spus de Elena Basescu ca nu ar trebui sa isi permita sa faca asta la cate a facut. Ce a facut ? Da exemple pe post ca sa stim. Moderatoarea ar trebui sa te intrebe de exemple concrete, dar nu, desigur. Il acuzi pe Mihai Neamtu ca a fost la brat cu TB, e o rusine? E o crima? E un delict? Dar ce e onorabil in a fii la brat cu cei de azi? Cu premierul care ne minte in fata, cu un Antonescu superficial ? De ani de zile critici dreapta , dar ce bine ne-a adus Ponta in cei doi ani? Exemple!!! M-am saturat de cei ca tine care ne manipulati in schimbul unor beneficii. Cei mai multi “analisti” si “comentatori independenti” sunt acum in functii marisau in parlament. Tu cum ai scapat d-le Rogozanu? De ce nu te aud incriminand nepotismul celor de azi, saracia in care ne-au adus , lipsa de spernata in care traim? De ce? Pentru ca tie iti este bine? NU NE MAI MANIPULATI!!!CEI CA VOI LE PERMIT CELOR DE LA PUTERE SA ISI BATA JOC DE MINE, DE VIATA MEA SI DE VIITORUL COPIILOR MEI . Ma mai ca cei din puata te accepta. Doar esti din presa. Ah, uitasem ,Gusa e contra proiectului. Ma intreb ,totusi, de ce? Nu cred nici in onestitatea lui.

    serena
    2013-09-23 12:58:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 66

    Scuze pentru erori de tastare, sunt prea saraca pentru a avea tastaura mai buna. Doar sunt un biet cetatean roman care se bucura de “beneficiile” guvernelor noastre.

    serena
    2013-09-23 13:05:58 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 67

    @Maxa: Cand are dreptate, are dreptate… n-ai ce sa mai zici.
    a pus degetul pe buba si sigur ca unii se vor simti improscati cu puroi…

    sensu giratoriu
    2014-01-08 15:22:16 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari urmareste-i pagina de Twitter urmareste-i pagina de Facebook LinkedIn

Vezi aici episoadele din seria BOOKFACE!

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

afacerea roşia montană alburnus maior alegeri alex mazilu Andrei Plesu antonescu basescu blaga blog Blogviu interviu Boc Bruxelles Bucuresti candidatura cianură cluj CNA comisia europeana concert criza CTP curtea constituțională Dan Diaconescu Dinu Patriciu DNA educatie Elena Basescu experiment Facebook gabriel resources gaze de șist Gigi Becali guvern humanitas internet Istodor Johannis justitie kelemen hunor Liiceanu Media mihai goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie Parlamentul European pd-l pdl Plesu Polirom presa presedinte protest proteste Remus Cernea riscograma romani rosia roșia montană salarii securitate Senat sondaj sri steaua SUA suspendare Tariceanu tiff TRU UBB UE uichendist.ro unesco Vanghelie Vasile Blaga voiculescu

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!