![]() | Neprihănitul de la Jean Monnet. Şi maestra avocatăvezi toate articolele de Dan Duca09 Jan la 17:32 45 comentarii 1652 vizualizari. |
Încă puţin şi-mi dădeau lacrimile. După două ore de spălat, apretat şi parfumat, hainele profesorului de la Jean Monnet au ieşit alb-strălucitoare din capodopera de presă de duminică seara de la B1 TV realizată de maestrul Ion Cristoiu. Dar memorabil nu a fost modul în care s-a scâncit profesorul despre care ai fi crezut că şi-a petrecut toată viaţa la biserică, unde fireşte usturoi nu se serveşte, sportivul de performanţă care şi-a ratat visul de a fi parte din Generaţia de Aur, dascălul adorat de elevi, deloc naiv (după cum s-a descris mai mereu), ci modul în care a reuşit să-i pledeze cauza avocata sa, Paula Iacob.
Citiţi şi vă cutremuraţi.
“Eu plec de la faptul că la 17 ani, dacă această fată avea 14 ani puteam spune că această fată nu şi-a dat seama când a intrat în camera profesorului, la 17 ani deja ai o posibilitate de a gândi, gândiţi-vă la copiii ăia de 17-18 ani care au murit pe stradă împuşcaţi la Revoluţie. Erau la o vârstă la care au ştiut de ce erau în stradă, vroiau ceva. La fel această domnişoară a ştiut, mie mi se pare extrem de grav că ştiind ceea ce face nu s-a împiedicat să intre în camera profesorului şi ceea ce este mai grav că se plânge după mai multe zile, pentru că iertaţi-mă când sunt lovită de o asemenea întâmplare îngrozitoare, pentru că violul este o îngrozitor pentru o femeie. Mă rog, din experienţa mea profesională am văzut puţine violuri atunci când a fost vorba de un bărbat şi de o femeie, când sunt în grup, evident nu se poate discuta absenţa violului, dar în asemenea cazuri nu am văzut de foarte multe ori, dar să spunem, de vreme ce probele de la început au infirmat ipoteza violului, de vreme ce, era şi o glumiţă cu soţia care lipseşte trei zile de acasă şi îi spune soţului: “Vai, dragă, m-au violat trei zile la rând!”. “Dar nu ai lipsit decât două zile”, îi spune soţul. “Pâi nu că mă duc şi mâine!“. Ei, cam aşa s-a petrecut aici, după două zile viol, mergem în club, dansăm, suntem veseli, fireşti, nu este în regulă. Eu nu discut aspectul deontologic. Explicaţia este simplă. Uneori se plânge pentru că nu i se promite o căsătorie. Uneori această plângere vine în ideea în care i se pare că este înşelată în aşteptările ei şi nu este suficient înconjurată cu dragoste. Alteori, dacă se teme că părinţii au aflat ce a făcut, trebuie să le dea o explicaţie şi atunci ce să le spună, că eu m-am dus peste domnul profesor? Nu. Spun că domnul profesor m-a violat, aşa scap şi de pedeapsă şi de oprobiul public. …. Posibil să fim în faţa unui caz a unei fete tinere care este chiar obsedată de ideea de sex. Mai sunt cazuri. Este foarte grav, că acest raport care nu a însemnat mare lucru pentru domnişoară, ştiu că odată apărând o prostituată am întrebat-o cum poţi să faci treaba asta, un bărbat, unul după altul, fără să te gândeşti. “Doamnă, pentru mine e ca şi cum aş mânca un şniţel”. Nu e cazul… . Deci pot exista asemenea moduri de a gândi. Există moduri de a gândi deformate. Cert e că ne aflăm în faţa unei lipse de morală. Şi această lipsă de morală este contagioasă. El, ar fi cu maturitatea nu a vârstei, pentru că la 20 şi ceva de ani eşti mai aproape de 17 ani decât de cea de 30, dar este contagioasă această gândire că ţi se permite orice şi societatea suportă. Ei nu este aşa. Lipsa de morală a zilelor noastre este cauza multor infracţiuni, a crimelor, a furturilor, a tâlhăriilor. Dacă oamenii ar şti ce se spune în cele 10 porunci, vorbim aşa cu zeflemea despre religie şi credinţă. Şi Biblia noastră, şi Coranul, conţin reguli juridice, să nu furi, să nu minţi, să nu iei nevasta altuia… ”
Putem discuta multe: dacă a fost sau nu a fost, cine s-a dus la cine în cameră, dar mi se pare halucinant modul în care un copil, fată de 17-18 ani este linşat(ă) mediatic – în absenţa unei părţi care să-i apere punctul de vedere – vreme de două ore, în care un avocat îşi permite să afirme, să presupună, că acea fată este obsedată de ideea de sex şi să facă tot felul de comparaţii şi glume care mai de care mai grosiere. Între timp, CNA doarme. Noapte bună!


Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1Extreeeeeeeeeeeeeem de putin convingatoare pledoaria doamnei Vijulie cand e vorba sa explice de ce ceea ce se poate in MBritanie nu se mai poate in România: practic toata explicatia e o retorica tare ridicula... | ||
| 2@tamara's nephew: REmus Cernea? Nu de alta,dar aveam mare incredere in el. Zice gura presei ca ar fi fost atras cu un post caldut de secretar de stat.Asta ar fi o dovada ca "exista un Dumnezeu" pe... | ||
| 3Nota 10 autorului ptr. acest articol; e printre cele mai bune articole in româna pe care le-am citit in ultimii ani. Zic asa ca p`aia cu "cel mai bun articol" am impresia ca deja am mai bagat-o, si zic... | ||
| Mihai Goţiu 10734 citiri |
| Cristian Teodorescu 9513 citiri |
| Costi Rogozanu 8845 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4123 citiri |
| Alin Fumurescu 3935 citiri |
| Constantin Creţan 3390 citiri |
| Dorin Tudoran 2869 citiri |
| Elena Vijulie 2517 citiri |
| Dan Duca 2470 citiri |
| Iulian Leca 2298 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61127 citiri |
| Cristian Teodorescu 39853 citiri |
| Costi Rogozanu 38037 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18171 citiri |
| Alin Fumurescu 17841 citiri |
| Viorel Dobran 12309 citiri |
| Dan Duca 11270 citiri |
| Constantin Creţan 11149 citiri |
| Elena Vijulie 9142 citiri |
| Dorin Tudoran 8696 citiri |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Dezgustator intr-adevar, mai ales ca vine chiar de la o femeie. Si de o lipsa de logica sfidatoare: dupa ea, la 17 ani fata trebuia sa dovedeasca maturitate, fiindca 17 ani aveau tinerii de la Revolutie, dar sarmanul profesor persecutat, care are 26 de ani, cica e mai aproape ca varsta de 17 ani decat de 30 si deci nu era matur.
Si dezgustatoare si minusurile primite de articol.
2012-01-09 18:33:05 | Raporteaza
Eu i-as fi bagat pe amandoi tinerei la bulau, pana se lamurea ce si cum, cine a violat, cine s-a impiedicat etc
Avocatii n-au mama , n-au tata, nu stiati asta domnule Duca?! Nici sa nu stiti !
2012-01-09 18:34:15 | Raporteaza
ROG COMENTATORII SA AIBA IN VEDERE CA “maistru’” cristoiu, zis si titanul din Gagesti, pitikania (f) …utecista etc, este descoperitorul si/sau chiar inventatorul galinaceelor care nasc pui vii si au (cel putin) patru picioare ! Asa ca, fiti mai blanzi cu individul care a avortat excrementul zilei si mesteca … ceva urat mirositor la la.be.unu-doi tv !
2012-01-09 19:01:33 | Raporteaza
Nene, sa fie clar, veol e cand el vrea si ea zice nu si nu. Cand ea zice da si nu, si-apoi iar nu dar apoi da, se cheama deja ca cei doi se joaca de-a veolu, adicatelea inca nu-i caz penal. Iar cand ea zice da si da si da-i mai tare si de mai multe ori si numai atata poti?, si-apoi dupa 3 zile dupa consumarea faptului zice ca nu, se cheama ca-i penala ea, faptura cea “nevinovata”. Iar pledoaria pe realitatea asta putea conta.
Singura problema e faptul ca individul ii era profesor nevinovatei fapturi, dar nici din punctul asta de vedere greseala nu a fost prea mare, zic eu, pt ca circumstantele evenimentului cu pricina nu sugereaza ideea ca s-ar fi folosit de pozitia sa de autoritate(ca profesor) pt a obtine acces la nurii ei. Mai degraba ea a facut uz din plin de farmecele feminine ca sa ajunga in patul lui(si nu numai al lui), lucru deloc de condamnat moral daca ar fi venit din partea unei majore. Din partea unei minore, activitatea respectiva sugereaza acelasi lucru: ca-i penala.
2012-01-09 19:04:26 | Raporteaza
Am auzit si eu una buna, de la un analist de platou la un post de stiri recent scindat: cica de vina este situatia dezastruoasa in care a ajuns educatia din tara noastra, dar nu e vina profesorilor ci a elevilor si a Internetului! Daca eram in studio, ii dadeam un cap in gura cu genunchiul!
2012-01-09 19:23:31 | Raporteaza
profesorul respectiv este vinovat pentru ca ar fi trebuit sa treaca peste faptul ca fosta sa eleva a incercat sa-l bage la puscarie pentru niste ani, si sa ii ia apararea in fata insinuarilor dnei avocate, fiind vorba de o fosta eleva.
“ati intrecut orice limita, dna avocata”, trebuia sa spuna domnul profesor daca era domn, si sa plece indignat din platou in milocul emisiunii.
asa dadea un plus de imagine pozitiva corpului didactic roman, grav afectat de criza
combate bine acest domn care a scris articolul, din pacate nu i-am retinut numele
2012-01-09 19:26:56 | Raporteaza
Domnilor, profesorul asta n-a fost judecat pentru viol, ci pentru ca s-a culcat cu eleva lui minora, profitand de calitatea de profesor.
Daca ar fi dupa mine, omul asta isi merita zilele de puscarie din mai multe motive:
1) S-a dus in excursie in calitate de profesor, asa ca trebuia sa-si impiedice elevele sa bea si sa se destrabaleze, nu sa le permita accesul in camera lui si sa se culce cu ele (astea mai faceau si coada la usa lui). Presupun ca in aceeasi calitate (de profesor) nici nu a platit excursia. Eu ca parinte nu vreau sa-mi las copilul (si sa-l mai si platesc) pe mana unuia care nu se poate controla in fata unei pustoaice cu hormonii razna.
2) Tu, un amarat care nu-ti permiti nici sa scoti o fata la un suc, nu te culci in vecii vecilor cu copilul unuia cu bani, care te poate strivi oricand, chiar si fara vina. Macar atata minte sa ai, domnule profesor !
3) Daca nu esti suficient de matur sa faci fata avansurilor unor fite pline de hormoni, nu te duci in excursie cu ele pentru simplul motiv ca nu le poti stapani.
Lasand de o parte faptul ca peste tot in lume relatiile sexuale intre profesori si elevii lui sunt condamnabile (moral, daca nu si penal), profesorii care sunt prinsi ca fac asa ceva nu mai au ce cauta in invatamant. Numai la noi, maretii ortodoxi, legile si morala sunt rasturnate.
Madam Iacob este renumita pentru nesimtirea de care da dovada in toate procesele pe care le are. In acest caz evita cu buna stiinta sa spuna ce acuzatii se aduc profosorului, tocmai pentru ca stie ca acesta este vinovat si moral dar si legal. Si atunci bate campii cu gratie pe tema violului pomenindu-i pe tinerii de la revolutie, de parca astia au iesit in strada si au murit ca sa faca revolutia sexului anal. Ca sa nu mai zic ca este si lipsit de profesionalism sa apari la o televiziune si sa pomenesti de cele zece porunci cand cel pe care-l aperi tocmai ce-a incalcat vreo doua dintre ele. Scarbos si lipsit de cel mai elementar bun simt.
Oricum, vad ca societatea noastra a ajuns sa martirizeze un tanar care nu si-o poate stapani, care manjeste meseria de profesor si care dupa ce recunoaste in fata instantei ca a gresit vine la televiziune si face pe miratul intrebandu-se cu nonsalanta de ce l-o fi parat fatuca aia. Mai au putin si-l fac si p-asta mare vedeta. Sa le fie de bine si de folos tuturor celor care-l inteleg si care cred ca “nu” inseamna “da” si “vaaaai, ce-mi place !!!”
2012-01-09 19:52:04 | Raporteaza
Zice autorul postarii Duca:
“dacă a fost sau nu a fost, cine s-a dus la cine în cameră, dar mi se pare halucinant modul în care un copil, fată de 17-18 ani este linşat(ă) mediatic – în absenţa unei părţi care să-i apere punctul de vedere – vreme de două ore, în care un avocat îşi permite să afirme, să presupună, că acea fată este obsedată de ideea de sex şi să facă tot felul de comparaţii şi glume care mai de care mai grosiere”
1)L-am vazut cateva minute si l-am auzit pe ‘profesor’, cat am rezistat nescrabit total.
Asta vorbeste aiurea, folseste incorect cuvintele, un ghertzoi si-un cocalar rudimentar care a ajuns “cadru didactic”, “dascal”.
2)Am vazut pe ecrane (TV sau site) ca treaba s-a petrecut mai serios decat intr-o filmare XXX:
adica au fost in afacerea asta 2 numere normale
si 1 munar anal.
Deci a fost ceva de lucru.
(nu se precizeaza stimularile orale, teasing, cuni, handjob etc)
a) Analul acela ridica mari probleme
Daca-l denunta fata atunci ineamna ca a fost viol – repriza de sex anal neacceptata.
E viol si trebuie pedepsit.
b) daca l-a acceptat usor, rapid, innseamna ca e mult mai profi decat multe actrite xxx care-s terorizate ca vor avea filmare cu Anal (sunt unele care se vaita ca accepta orice: gang-bamg cu normal succesiv, cu multe alte girl to girl dar au oroare de A. type)
sau e mai profi decat multe prestatoare (prostituate long duty sau curtezane pe perioade restranse) care nu accepta acest tip de sex.
2012-01-09 19:53:47 | Raporteaza
El, 26 de ani. Ea, 17. Nu-i nimic neobisnuit pana aici. Dragostea loveste la orice varsta. Dar, el profesor, ea eleva. Ceva incepe sa fie in neregula.El, cu aere de macho, ea, figuri de pitzi. El, amarastean, ea, daddy’s girl.Diferentele se maresc.Ce au in comun? Libidoul si lipsa celor sapte ani de acasa.Cat despre Paula Iacob,unde-i un scandal, hop, si ea. Sa mai manance si ea o paine.Cristoiu… ar fi bine sa ramana la analiza vietii politice.Exclusivitatea postului sau tv nu a fost chiar exclusivitate daca luam in considerare ca, in seara asta, echipa neprihanitului a facut show si la alta televiziune. Acolo, personajul principal al acestei telenovele mediatice a tinut sa mentioneze intentiile onorabile pe care le-ar fi avut fata de domnisoara in cauza si framantarile sale existentiale care au dus la luarea deciziei de a nu continua relatia, inceputa odata cu actul sexual.Dar aceasta decizie nu a putut fi luata decat dupa consumarea actului.In fine, jurnalistii mai au paine de mancat din aceasta poveste, poate si neprihanitul individ care si-a facut de ras breasla si sa te tii cand o sa iasa la balcon, Julieta cu avocatii ei.
2012-01-09 20:03:46 | Raporteaza
… adica, dupa batrinica ”experta” Iacob … daca o femeie iti zimbeste in lift … o violezi … daca o femeie ramine singura cu tine intr-o camera … o violezi … daca … … violezi tot ce prinzi … bine ca ”doamna” Iacob nu e barbat … ca vai de fica-sa … ar fi violat-o … ca asa sint ” barbatii” …
)) … datorita acestor dinozauri comunisti (cu Ilicescu in frunte), romania s-a degradat intr-o maniera incredibila … pietonii care ”calca” masinile pe trecerile de pietoni, beizadelele care trag pe nas, violeaza si rad orice pe sosele, infractori si criminali eliberati ca sa nu ‘’sufere”, ”prezumtia de nevinovatie” care lasa in liberate 98% dintre criminali si infractori … va multumim ”doamna” Iacob ca ne aratati mizeria pe care vi-o puteti imagina din punct de vedere juridic … criminalii si infractorii pot incepe sa doarma mai linistiti … cineva ”vegheaza” la confortul lor psihic … victimele au suferit deja … de ce sa mai sufere si altii ??? … planeta maimutzelor …
2012-01-09 20:14:04 | Raporteaza
el nu avea ce cauta la el in camera cand ea a intrat la el in camera, pentru ca ea gresise camera.
iar un profesor trebuie sa anticipeze greselile elevilor, fiind pregatit sa le raspunda adecvat, cerandu-le intai mana parintilor fetei la ea acasa sau macar permisiunea printr-un mic sms, ceea ce n-a fost cazul, el fiind grabit.
2012-01-09 20:21:56 | Raporteaza
@irinapop@Gogu
Stimata doamna si tu, Gogule, aveti dreptate, nu poate fi omul asta un martir, dar nici fata o nevinovata victima a unui viol. Si asta pt ca “nu” e “nu” si “da” e “da”, iar inainte de consumarea actului n-a fost nici un “nu” ci mult dada – si nu doar zambete sagalnice gresit interpretate.
Cat despre relatia sexuala dintre un profesor si o eleva, asta e deja alta discutie.
2012-01-09 20:32:45 | Raporteaza
@DD: Stimate domn, tocmai pentru relatia sexuala dintre profesor si eleva discutam aici, pentru ca pentru asta este invinuit profesorul. Daca am inteles eu bine, violul nu s-a putut dovedi si atunci a ramas in picioare acuzatia pentru care a fost arestat profesorul si anume sex cu un minor, folosindu-se de functia pe care o are.
Si, repet ideea mea, fata putea sa se duca si-n pielea goala sa bata la usa profesorului, caci nu trebuia primita in camera. Putea sa se roage pana dimineata la usa lui, putea sa-i cante serenade sub balcon, un individ responsabil si matur nu o primea in camera. Era acolo in calitate de profesor !!! Barbatia lui n-ar fi avut de suferit cu nimic. Cum Dumnezeu sa mai ceri elevilor sa te respecte la ora, cand tu bei cot la cot si faci sex cu ei? Restul discutiilor sunt inutile.
2012-01-09 20:50:19 | Raporteaza
@ Dan Duca
Trimiterile la cele 10 porunci si la tinerii ucisi in ‘89 sunt evident imbecile.
Acestea fiind spuse, nu inteleg care este problema sa regulezi o fetita de 17 ani si 11 luni. Numai un frustrat penibil ar vedea o problema aici.
Daca tipul asta a stat aproape doua luni in arest pentru falsa acuzatie de viol, toti cei implicati, de la fetita pana la procuror trebuie sa fie acuzati de sechestrare de persoana si pedepsiti pe masura. Violul este un act foarte grav pe care eu l-as pedepsi cu moartea, dar falsa acuzatie de viol as pedepsi-o cu tortura prealabila.
2012-01-09 21:05:25 | Raporteaza
@irinapop
@offtopic
Pe ce lume traiti. traim?
Repet observatia, e vorba de sex anal.
Care e mai rar sau mult mai rar (la 17ani).
a) Analul acela ridica mari probleme
Daca-l denunta fata atunci ineamna ca a fost viol – repriza de sex anal neacceptata.
E viol si trebuie pedepsit.
b) daca l-a acceptat usor, rapid, innseamna ca e mult mai profi decat multe actrite xxx, care-s terorizate ca vor avea filmare cu Anal (sunt unele care se vaita ca accepta orice: gang-bang cu normal succesiv, cu multe alte fete, girl to girl, dar au oroare de A. type)
sau e mai profi decat multe prestatoare (prostituate long duty care sau curtezane temporare, care in tinerete nici nu avusesera sex pana la 17 ani) care nu accepta acest tip de sex.
2012-01-09 21:06:05 | Raporteaza
Stimata doamna irinapop, omu’ era inchis deja pt acuzatia initiala de viol, pt ca un violator prezinta pericol public. A fost eliberat tocmai pt ca acuzatiile initiale nu se sustin. Poate fi judecat in continuare pt sex cu o eleva minora, si gasit vinovat eventual. Dar va fi judecat in stare de libertate si suspendat din calitatea de profesor, binenteles.
Restul discutiilor pe tema violului, subliniez, a violului sunt inutile.
Mai ramane de discutat cestiunea care a ramas in picioare. Sa vedem, s-a folosit el de calitatea de profesor ca sa obtina respectivele favoruri sexuale?(pe care nu le-a cerut, cat i-au fost oferite pe tava…) Nu-l consider total nevinovat fata de acuzatia asta, cum nu-l consider nici tocmai o fiinta morala. Dar e inca de discutat, aici lucrurile nu-s chiar asa limpezi cum au fost fata de acuzatia primara, acea de viol.
2012-01-09 21:09:01 | Raporteaza
@DD: Te inseli domnule! Profesorul a fost acuzat si inchis pentru relatii sexuale cu o minora, nu pentru viol. In lipsa dovezilor medico-legale, profesorul ar fi putut fi acuzat de viol, dacă eleva ar fi consimţit actul sexual sub presiunea unei ameninţări, ceea ce nu s-a putut dovedi.
2012-01-09 21:18:27 | Raporteaza
@adrenalitera: ai facut foarte bine ca nu te-ai facut profesor. “De ce ar tine atractia sexuala cont de functiile sociale?” Pentru ca dl. Visan a mers in excursie in calitate de profesor. Si exact pentru motivul pentru care dumneata nu te-ai facut profesor. D-aia.
La restul mitocaniilor refuz sa-ti raspund.
2012-01-09 21:26:48 | Raporteaza
@ pentru rumani
Salutare cu respect, Despre insi & gunoaie!
“b) daca l-a acceptat usor, rapid, innseamna ca e mult mai profi…”
Nu inseamna automat ca e mai profi. Putea sa fie primul ei act sexual anal si sa fi acceptat ideea din partea acestui individ “cu experienta” ca sa-i faca pe plac, sa-l cucereasca oferindu-i ceva deosebit. Sau, daca nu era la prima experienta, poate sa fi fost victima mentalitatii prostesti a multor fetite, unele mult sub 17 ani, care vor sa-si pastreze iubitii cu orice pret si atunci accepta si anal, ori fac asta ca sa para “cool” in cercul lor, din curiozitate, fiindca asa e la moda sau fiindca incearca sa evite sexul normal ca sa nu ramana gravide. Faptul ca unele ajung de la varste foarte mici sa-si insuseasca ideea stupida ca e de datoria lor sa accepte anal, fiindca altfel vor parea incuiate sau isi vor pierde iubitii e o realitate foarte trista. Asta se intampla in zilele noastre.
2012-01-09 21:51:28 | Raporteaza
@irinapop
Atunci, revin si rectific, omul asta poate fi considerat un martir!
Pt acuzatia de viol care a cazut repede nu era cazul sa fie retinut pt 30 de zile, iar pt aceea de relatie sexuala cu o eleva minora(avand 17 ani si 11 luni…) se poate judeca in stare de libertate, suspendat fiind din invatamant.
Cat despre moralitate, ia sa vedem, cine sa ridice piatra primul? Parintii fetei care i-au dat educatia cu pricina si care au depus o acuzatie nefondata, stiind foarte bine care-i adevarul dar mizand pe banii si influenta lor? Ea, fata, victima, futacioasa fara astampar? Sau poate dvs, care considerati cu un profesor care n-are bani de-un suc sau sa-si plateasca o banala excursie trebuie sa sune la 112 daca o fata de 17 ani si 11 luni din high society ii bate noaptea la usa ca vrea sa fie frecata?
2012-01-09 22:02:01 | Raporteaza
@offtopic: Paula Iacob: O nesimtita si turnatoatre,fara morala,doar vanand bani.A umblat cu porcarii pe vremea impuscatului,umbla si acum.O fi avand ,poate,domnisoara foamer de p…,dar coarda batrana are definitiv foame de bani.Un munte de imoralitate.
2012-01-09 22:21:11 | Raporteaza
@irinapop: ” Profesorul a fost acuzat si inchis pentru relatii sexuale cu o minora, nu pentru viol.”
Aha!
Ia ziceti, doamna:
1. In multe locuri, in mediul rural (si nu numai), sunt, din pacate, la ordinea zilei perechile formate dintr-o “ea” de 17 ani, careia-i atarna-n brate doi copii facuti cu concubinu`, si respectivu`. Cati dintre respectivii barbati doritori de prospaturi au facut parnaie, pe ideea ca au avut “relatii sexuale cu o minora”?! Sa fim seriosi.
2. Pe ideea “relatii sexuale cu o minora”, 99,9% din populatia masculina tziganeasca ar trebui sa fie la parnaie. Da: mi se rupe de traditiile lor proaste,sa faca parnaie toti. Ei, cati sunt la racoare? Ba, mi se pare ca la nuntile lor cu “majore” de 14 ani se merge cu masini scumpe, cu gaturile alea groase pline de lanturi, in dantzuirea unor balabuste cu guri pline de aur, arzand de nerabdare sa danseze ceasaful. Totul pe fata. Aia ce au, de ce nu-s la parnaie?
Zapacitul ala de fost profesor- suplinitor din ce am vazut- are enorma vina ca si-a ignorat total calitatea in care a mers in excursia aia: de cadru didactic. Trebuia dat afara in secunda a doua dupa ce s-a aflat, fara vreun drept de a se mai reintoarce vreodata in sistem si cam atat. Despre fatuca in cauza…as vrea sa pot scrie exact ce gandesc despre ea, dar ma abtin de la cuvintele tari pe care le merita.
Ca, daca Visan asta ar fi fost vreun taran cu sapa-n spate sau vreun tzigan de-al lui Bercea Mondialu` ori Gutza cu aia de maimutza, sigur nici nu s-ar fi bagat de seama. Era o alta pereche ca multe altele, fara teama ca “sotul”/concubinul ar fi trebuit sa fi gustat vreodata pentru respectivul joc de-a animalu` cu doua spinari un pic din fasolea din gamela aflata in dotarea penitenciarului Rahova.
2012-01-09 22:24:02 | Raporteaza
@DD: Exact domnule, eu sunt cea imorala, cu conceptie de cizma invechita. Eu, pentru ca sunt de parere ca un profesor nu trebuie sa se culce cu elevele lui, indiferent ca acestea sunt minore sau nu. Eu si conceptiile mele trebuie sa fim judecate pentru imoralitate, nu? Bravo domnule!!! Bravo pentru curajul dumitale de a-ti trimite copilul in excursie cu un profesor care merge la baut cu el si care-l reguleaza, pentru ca, nu-i asa, exista atractia sexuala care n-are de-a face cu functia de profesor si la urma urmei daca fata are 18 ani fara o luna nici nu prea mai este minora. Si pe deasupra ii platesti si excursia pentru ca dom’ profesor treb’e sa aiba grija de odorul dumitale.
Ca sa nu mai asterni jigniri iti spun ca n-am de-a face cu nici o parte implicata in acest scandal. Sunt insa ingrozita de faptul ca parintii unor copii iau partea profesorului si ar accepta cu buna stiinta astfel de comportamente din partea dascalilor, insa pe alta parte condamna sistemul slab de invatamant din tara asta. Care sistem este format din oameni ce uita in permanenta ca pentru a fi respectat trebuie sa respecti, iar bauta si actele sexuale cu elevele minore (si nu numai) si pline de hormoni nu indeamna tocmai la respect.
“Respectele” mele, domnule !!!
2012-01-09 22:39:20 | Raporteaza
@offtopic
salutare cu respect
Posibil,
sunt niste explicatii pe care nu le-am exclus nici eu,
dar care mi se par chiar cele mai neplacute versiuni.
In cazul asta fetele astea sunt niste cretine, posibil cu cretinism irefversibil, iar baietizii aia de cartier pseudo-profesori sunt ca niste baieti din favela: azi la ‘dat la buca’ in excursie, maine cu glontzu-n-tzeasta dintr-o ‘incurcatura regretabila’.
Nu prea-mi place oricum lumea (romaneasca si altele) in care traim . Eu n-as fi avucatul ei niciodata, as lasa-o parjolita. Dogville
2012-01-09 22:41:19 | Raporteaza
@gigi kent: 1) Sunt la parnaie exact cei care au fost parati la politie pentru ca au lasat gravide minore. Adica exact ceea ce a facut si fata asta. S-a dus la politie cu taica-su si l-a parat pe individ. Exact ceea ce a facut si copila aia de 11 ani din Constanta care l-a parat pe tanarul de 21 de ani ca a lasat-o gravida.
2) Nu-mi reprosati mie faptul ca institutiile statului nu-si fac treaba in cazul tiganilor. Si eu sunt la fel de indignata ca si dvs. (oare chiar sunteti indignat?) de cazurile prezentate in presa.
Profesorul asta putea sa fie si tigan si taran, daca fata aia nu-l reclama la politie, nu s-ar fi intamplat nimic si poate ca s-ar fi dus in excursii in continuare si s-ar fi culcat in continuare cu elevele lui, amatoare de sex. Dovada a ceea ce afirm sta tocmai cazul tanarului de 21 de ani care a lasat-o gravida pe copila aia de 11 ani, care nu-i tocmai ditamai profesor la un liceu de fite si care este arestat si cercetat in prezent. Concluzia ar fi ca in momentul in care minorul spune ceea ce s-a intamplat, ancheta este demarata.
2012-01-09 22:53:12 | Raporteaza
cazul “profesorashului distrat” poate fi judecat numai de un cioban: el are angajati caîini sa i apere si ghdeze oitzele; sa presupunem ca unui câine ii vine in cap sa haleasaca o mioara(daca i ar trece vreodata prin cap!!) ; ce ar face ciobanul?
eu cred ca bâtele ar fi fara numar pe spinarea catzelushului pe nume don juan
ce credeti?
2012-01-09 23:11:40 | Raporteaza
@@dd: TE CRED? DACA AI FOST PRIN PARNAIE DE LA VREUN VIOL:))…IN REST E CLAR :putinul creier pe care l ai e in capul ala mic, si nu in ala mare de pe umeri!!
2012-01-09 23:24:35 | Raporteaza
@irinapop
Doamna, ganditi cam umoral ca sa ganditi si corect, s-a vazut asta de la prima postare. In al doilea rand, nu luati jignirile celorlalti sa mi le puneti mie in carca, eu n-am facut altceva decat sa va intreb daca sunteti cea care va arunca prima piatra. Intrebare retorica, piatra era deja aruncata, iar acum vad ca aruncati in toata lumea. Pesemne ca sunteti si indreptatita moral s-o faceti, eu nici nu mai indraznesc sa ma indoiesc de asta.:))
Faceti insa confuzii grave si se pare ca nu stiti ce e in spatele legilor, moralitatea dar si firescul lucrurilor de-a fi… De pilda, spuneti dvs ca: “un profesor nu trebuie sa se culce cu elevele lui, indiferent ca acestea sunt minore sau nu”. Chiar asa, nici majore de-ar fi???! Poate ca ar trebui sa moara neinsurati profesorii, sa se calugareasca, sa jure abstinenta totala, dupa parerea dvs… Nu, doamna, e interzis sexul profesorului, ca si al medicului curant, cu persoanele minore(doar minore) pt ca se presupune ca functiile respective au un ascendent de autoritate asupra acestora si nu se poate obtine un accept intr-adevar liber consimtit din partea lor, ca tot au discernamant limitat de varsta. Adica, eleva s-ar putea gandi ca, daca nu consimte la actul sexual va fi lasata corigenta, sau ca nu i se va aplica tratamentul corect – in cazul medicului curant. In cazul majorilor, elevi sau pacienti, slava domnului, e voie cat incape. In afara acestor categorii profesionale, sexul cu persoane minore dar avand peste 15 ani e permis, ca altfel am baga jumatate din populatia Romaniei la bulau. Ba si casatoria e permisa, tot de pe la 15,16 ani. Asa spune legea, si bine spune.
In cazul acestui profesor, ne putem intreba, la caz: a fost vorba de folosirea autoritatii de profesor pt a obtine consimtamantul minorei pt acte sexuale? Evident ca nu, ea fiind factorul activ in demersul acela, iar el mai degraba o (ne)fericita victima. Ce mai incolo-incoace, el a fost cel de-a dreptul violat! Glumesc, desigur, dar mi-e clar ca el, profesorul, nu i-a conditionat nota buna la sport(de mare importanta, desigur…) de favorurile sexuale cu pricina, si ca a fost vorba de o relatie liber consimtita si neconditionata de altceva decat de pofta de sex a amandorura! Ca si-n oricare alta relatie, neincriminata de lege!
2012-01-09 23:28:10 | Raporteaza
acefal mai esti,mai, te bagi ca musca-n curucalului, pe mine ma doare-n cot, bai, pulea, de topicul si caracterul lui dd,
2012-01-09 23:29:41 | Raporteaza
uitai sa specific, dd, ala de zice ca e jurnalist.
2012-01-09 23:30:55 | Raporteaza
Ca sa nu existe loc de confuzii, este evident ca nu eu semnez comentariile cu initialele DD. Ca sa stim bine cine vorbeste cu cine vorbeste.
2012-01-09 23:39:46 | Raporteaza
Duca , i-ai urat multi ani lui nen-tu paulica ? Ala de-l alinti ca si basescul tau cu apelativul ‘alteta regala’ ! ! ! ! !
2012-01-10 02:04:49 | Raporteaza
@Dan Duca: nu te alarma ca n-ai pentru ce, diferentza de calitate este evidenta
@DD: ma bucura sa constat ca dintre romanii care gandesc cu capul si apreciaza cu simtul moral mai exista si din aceia care posteaza pe net
(Probabil ca o sa fii banat/cenzurat, asta e un sait de propaganda basista antinationala care se ocupa in principal cu sucirea mintilor si pervertirea gandirii sanatoase iar dumneata le strici afacerile)
2012-01-10 02:26:26 | Raporteaza
“Ca sa nu existe loc de confuzii, este evident ca nu eu”
Daca-i evident nu e loc de confuzii. N-ai lamurit totusi cum anume e evident. Te juri “sa moara mama” ca nu tu, sau cum ?
2012-01-10 02:30:10 | Raporteaza
@american:
Mi-era teama ca lipsesti la apel.
2012-01-10 03:42:52 | Raporteaza
@vinovatia ca cetatenia:
Ce imaginatie bogata mai ai. Serios.
2012-01-10 03:44:02 | Raporteaza
mi se pare ca avocata poate sa spuna si sa faca ce vrea ca sa-si apere clientul, odata acceptat, chiar daca el este (sau nu) evident vinovat. ca o face cu argumente bune sau rele, pe client nu-l intereseaza. scopul lui e sa “scape”.
din punctul asta de vedere, ce face avocata, urat sau frumos, n-are de ce fi condamnat. ea nu e invinuita in proces, si n-are rost sa fie nici ea linsata mediatic. ok, unora li se pare ca face afirmatii iresponsabile sau jignitoare – nu conteaza. ea isi apara clientul. n-a zis nimeni ca avocatii trebuie sa fie stalpii de moralitate ai societatii.
apoi, din punct de vedere al cazului in sine: cat timp era profesorul fetei, PAREREA MEA este ca respectivul n-avea dreptul sa o atinga pe fata nici c-o floare, chiar daca ea il astepta in pielea goala in mijlocul patului. indiferent de conditii, cat timp el este adultul presupus resonsabil, iar ea este minora (din punct de vedere legal) care n-ar avea, teoretic, discernamant ca sa-si dea seama cat e de bine sau de rau ce face, omul trebuia sa-si controleze impulsurile. nu era cu prietenii la o iesire in aer liber, nu era o amica oarecare dispusa sa se culce cu el, era eleva lui.
ca dragostea are sau n-are discernamant, nu conteaza in astfel de cazuri. exista niste reguli de conduita in relatia profesor-elev care nu pot fi incalcate. ca il condamna sau nu pentru intretinerea de relatii sexuale cu un minor, ca a fost sau nu vorba de relatii consimtite, nu conteaza. in excursia respectiva el era intai profesor si apoi barbat, iar ea era intai eleva si apoi femeie. insa el este cu precadere vinovat pentru ca este atat adult, cat si persoana cu autoritate.
puneti problema in felul urmator: cu ceva vreme in urma, un elev de liceu s-a sinucis pentru ca profesoara de romana, parca, n-a vrut sa aiba o relatie cu el. elevul era minor, ea era tanara profesoara. atunci femeia a fost acuzata ca e de nivelul unei prostituate, ca face de rusine corpul profesoral, ca este imorala, etc… pentru ca nu acceptase avansurile unui baiat indragostit si care apoi a ajuns la gesturi extreme.
de ce ar fi tratate cele doua situatii in mod diferit? in ambele cazuri este vorba de relatii care nu pot avea loc in contextele respective. daca doi tineri se iubesc, nu ii opreste nimeni sa inceapa o relatie, insa adultul / responsabilul trebuie sa cunoasca limitele (si cel mai bine ar fi ca ambii sa fie adulti si responsabili.)
2012-01-10 04:02:07 | Raporteaza
Dobitocul de profesor ar fi trebuit sa evite compania “copilului” care s-a aratat in puterea noptii, “imbracat” in sort tanga si bustiera, in camera lui. Din pacate, n-a avut taria sa spuna NU. Ceea ce il exclude, fara drept de a reveni, din educatie.
“…mi se pare halucinant modul în care un copil, fată de 17-18 ani este linşat(ă) mediatic…”. Nu cred ca e cazul sa va induiosati prea tare. Lucrez cu elevi de liceu, stiu exact de ce sunt in stare unii dintre acesti “copii”. Sa va dau cateva exemple: sex oral, anal (normal mai rar, pentru a ramane “virgine”!!!)in toaleta scolii/in curtea scolii, vizite in centrul de documentare al scolii pentru a accesa site-uri porno, avansuri facute profesorilor de ambele sexe (unele atat de explicite incat tu, adultul, rosesti), telefoane date profesorilor in puterea noptii, bloguri personale pe care isi publica fotografii nud etc. Probleme cu care educatorii se confrunta adesea si pe care parintii le afla de la noi.Am avut eleve care se prostituau in timpul orelor.Eleve care au abandonat scoala, “indragostite” de proxeneti, duse apoi la “munca” in Italia sau in Spania. Parintii acestora erau in stare de soc, refuzand sa creada ca e vorba despre propriile odrasle. De regula, parintii n-au habar cine le copiii. E greu sa-ti imaginezi copilul cu penisul colegului in gura, in toaleta scolii, nu-i asa?!Uneori, insa, parintii incurajeaza comportamentul deplasat al odraslelor, mai ales in cazul fetelor. Sa fie sexy, sa aiba succes la barbati, sa ajunga “cineva”.
Exista undeva un articol despre o eleva de la Jean Monnet care pozeaza pentru Playboy si este amanta oficiala a celebrului Mazare. Aceasta eleva – “copilul”, cum scrie Dan Duca- are parinti sau s-a intrupat din spuma marii?
Problema este a noastra, a parintilor si educatorilor, a societatii care prezinta ca “modele” si “vedete” persoane ca Oana Zavoranu, Monica Columbeanu, Gina Pistol etc. Cine trebuie sa vegheze asupra copiiilor nostri, daca nu NOI?
2012-01-10 07:35:08 | Raporteaza
@DD: Domnule este ilegal ca un profesor sa se culce cu elevele lui minore si este imoral ca sa se culce cu elevele/studentele lui majore. Intre un profesor si elevii/studentii sai ar trebui sa nu existe legaturi sexuale.
Un profesor se poate casatori, dar cred ca nu numai cu elevele lui, nu-i asa? Ca or mai fi si alte femei pe lumea asta. Sau macar elevele altor profesori. Eventual poate avea N+1 relatii sexuale cu elevele majore ale altor profesori.
Cat despre profesor, interpretati gresit legea. El era in excursie in calitate de supraveghetor si profesor. Nu era persoana particulalara. Astfel ca nu prea se poate eschiva de uuzul calitatii sale cand a facut sex cu minora. “Cu aceeaşi pedeapsă se sancţionează actul sexual, de orice natură, cu o persoană de sex diferit sau de acelaşi sex între 15 – 18 ani, dacă fapta este săvârşită de tutore sau curator ori de către supraveghetor, îngrijitor, medic curant, profesor sau educator, folosindu-se de calitatea sa, ori dacă făptuitorul a abuzat de încrederea victimei sau de autoritatea ori influenţa sa asupra acesteia.” – zice legea. Mai mult, daca ceea ce a facut profesorul nu este condamnat de lege iti dai seama ca madam Paula Iacob ar fi zbierat din toti rarunchii ei de avocata si n-ar fi fost obligata sa faca referire la pofta de sex a tinerei.
2012-01-10 09:15:35 | Raporteaza
@irinapop
)
Ma bucur c-ati ajuns la aceeasi parere cu a mea. Ati mai consultat legea, ati mai reflectat un pic, n-ati fost dispusa in cele din urma sa recunoasteti ca am avut dreptate, totusi. N-am sustinut nici c-ar fi o fiinta tocmai morala, profesorul, nici c-ar fi complet nevinovat raportat la lege. Am spus doar ca mai sunt de discutat circumstantele (foarte atenuanute, dupa parerea mea), in care s-au petrecut faptele. Tocmai pofta nestavilita de sex a tinerei si activismul ei in directia de a si-o satisface ar fi in continuare punctul cheie al cazului. Cum excluse sunt si folosirea de calitatea sa, de profesor(decat prin prezenta sa ca supraveghetor intr-o excursie, atat), si abuzarea de încrederea victimei sau de autoritatea ori influenţa sa asupra acesteia – asta ca sa ne raportam exact la lege, si iata si atenuantele.
Si iar imi vine sa glumesc, dar nu va ganditi ca fata s-ar fi putut chiar sinucide daca nu si-ar fi primit ceea ce-si dorea? Ca tot amintea cineva, mai sus, un astfel de caz. Ei bine, bravul nostru tanar a infruntat vitejeste soarta si, ca s-o salveze, a preferat sa riste el numai ca sa evite un rau mai mare. Un martir si un erou!
Numai bine va doresc, si-o morala mai putin crispata!
2012-01-10 10:27:08 | Raporteaza
Domnule Duca,
pareti usor naiv. O spun din mai multe motive.
Cel principal este acela ca legislatia acorda unilateral mult prea multa putere femeilor. Si ele abuzeaza de ea. Ca n-au nici un filtru moral. Ajunge o singura minciuna sfruntata si barbatul face ani buni de puscarie. Exista ceva care sa te fereasca de astfel de abuzuri ? Nu !
Intre paranteze: acum 4 ani in Anglia o romanca pretindea unei firme de audit suma record de 50 de milioane GBP pentru ca ar fi hartuita de seful ei. S-a ales cu 760 GBP si si-a pierdut locul de munca care-i asigura un venit de aprox. 55 mii GBP. La momentul respectiv toate romancele mi-au reprosat ca n-am motive sa plang de mila respectiva firma de audit ca are de unde plati. Ce mai conta ca fusese sau nu cu adevarat hartuita ?
Observ din comentarii ca lumea considera profesorii un fel politie de moravuri. Nici nu conteaza ca parintii isi trimit la scoala progeniturile cu 0% educatie. Ca doar e treaba profesorilor, nu ?
Aici sunt dispus sa va vand cateva ponturi din viata beizadelelor. Parintii le trimit la sala de fitness, insa cand acestea slabesc prea mult incep sa la indoape repede “ca sa puna putina carnitza pe ele” si sa redevina, cum se spune, bune (de pendula). Asta-i educatia pe care le-o fac si pe care acestea o imbratiseaza cu bratele larg deschise.
n.b. Printre altele tatal beizadelei a declarat ca oricum s-ar fi opus relatiei pentru ca profesorul nu corespunde dpdv fizic (“e prea pitic pentru ea”). Adicatelea cioara lui e o Linda Evangelista. Arata prea bine pentru el.
Intre paranteze: nici nu va inchipuiti cum se scandalizeaza cand primesc un cadou dintr-o colectie Louis Vuitton mai veche.
Este cunoscut faptul ca beizadelele sunt bata la invatatura. Cum ar putea fi altfel ? Ca doar rezolva tata totul cu spaga. Si intradevar asa se si intampla. Parintii platesc spaga si viata beizadelelor decurge neschimbata mai departe si astfel ajung sa-si considere parintii niste semi-zei. Exact ca in cazul de fata: rezolva tata !
Daca consider scuzabil faptul ca nu cunoasteti realitatile din viata unei beizadele nu pot insa trece cu vederea ca pareti paralel cu realtitatile actuale din liceele romnesti. Droguri, sex in grup, furturi etc.
Este exact cea ce insinua Paula Iacob prin acuzarea unei societati lipsita de morala.
Pot sa inteleg foarte bine ca este pe cat se poate de ipocrit sa dai exemplu tinerii din decembrie 89. Dar pe cine ati fi vrut sa dea exemplu ? Pe picatii de anul trecut de la bac ?
De ce vi se place deplasat faptul ca un avocat incearca sa discrediteze martorul prin ridiculizarea unor apucaturi ? Ma refer la bancul cu cele 3 zile de viol. Un avocat este indreptatit sa apeleze la toate mijloacele ca sa salveze pielea clientului sau.
Si o ultima intrebare. Cu ce a gresit nesuferitu’ ala de Cristoiu ca a vrut sa reabiliteze imaginea unui tanar acuzat pe nedrept de viol ? Nu uitati ! Initial profesorul a fost acuzat de viol. Nu de seducere de minore si nici de abuz de autoritate.
2012-01-10 10:37:06 | Raporteaza
@ irinapop # 39
Poti sa-mi spui si mie de ce nu pot exista relatii sexuale liber consimtite intre elevi si profesorii lor? Evident, exista riscul unui abuz, dar asta ar insemna ca trebuie sa scoatem in afara legii orice act sexual dintre un functionar cu putere de decizie fata de altul fara aceasta putere. Dupa logica ta niciun sef nu ar mai trebui sa faca sex cu vreo secretara sau colega de rang functionaresc inferior.
Sa fim intelesi, nu vorbesc aici de corupere de minori. Doar ca unele fetite sunt deja “corupte” (nu ca ar fi ceva rau in asta) si atunci de ce sa nu faca sex cu cine vor???!!!! Pentru ca nu vrea irinapop si alti frustrati?
2012-01-10 10:46:04 | Raporteaza
@adrenalitera: Nu meriti raspuns pentru ca nu stii decat sa jignesti. Esti la fel ca toti politicienii: celalalt sa respecte legea si sa fie moral. Nu meriti decat un sictir. Si cu asta m-am coborat destul la nivelul tau, “stimabile”. Jigneste-ma in continuare. Spor sa ai!!!
2012-01-11 06:13:09 | Raporteaza
@DD: Nu domnule, nu am aceeasi parere cu a dvs. In opinia mea omul asta este vinovat. S-a dus in calitate de profesor si supraveghetor in excursie si in aceeasi calitate a “beneficiat” de favorile elevei.
Daca ar fi un om cu coloana vertebrala si un profesor adevarat ar fi trimis-o la culcare si s-ar fi culcat si el. Si taaaaare bine i-ar fi prins, caci ar fi predat si acum. In rest numai bine sa aveti stimate domn !!! Si sa aveti mai multa grija de copiii dvs.
2012-01-11 06:18:52 | Raporteaza
Wow! This could be one particular of the most beneficial blogs We’ve ever arrive across on this subject. Actually Excellent. I am also an expert in this topic so I can understand your effort.
2012-05-05 12:04:39 | Raporteaza