![]() | Nu eu am devenit antibăsescian, ci Traian Băsescuvezi toate articolele de Cristian Teodorescu12 Aug 2010 la 21:30 72 comentarii 1585 vizualizari. |
Trebuie să recunosc un lucru. Nu numai că nu-mi place să scriu, acum, contra lui Traian Băsescu, dar nici nu-mi convine s-o fac. Fiindcă toţi şoşonarii care fac un ban din postări antibăsesciene rîd în nas din cauza asta, iar postacii pedelişti mă atacă sub motiv că aş fi marionetat de SOV.
Cînd îmi declaram simpatia faţă de Traian Băsescu, înainte de alegeri, şi eram invitat pe la Realitatea, mi s-a întîmplat aproape totdeauna să fiu singurul pro Băsescu dintre ceilalţi invitaţi. Nici nu era greu, pentru că împotriva lui Băsescu era o coaliţie de cinci partide, ne mai vorbind despre comentatorii „independenţi” care îl forfecau zi de zi. În noaptea alegerilor prezidenţiale, cînd eu susţineam în urma unor informaţii cărora le-am acordat încredere, că Băsescu a cîştigat alegerile, 80% dintre cei cu care am stat de vorbă îmi rîdeau în nas după sondajele care l-au făcut pe Geoană să ţopăie de fericire.
Am scris în campania electorală articole critice despre travestiurile electoraliste ale lui Băsescu şi despre evoluţia lui mediocră de la întîlnirea sa din primul tur cu Crin Antonescu. Dar şi articole în care spuneam că-mi plac prestaţiile lui de la întîlnirile cu alegătorii. Cînd am observat însă, după alegeri, că Traian Băsescu începe să se contrazică prin declaraţii sau prin tăceri, mi s-a părut normal să scriu despre contrazicerile şi tăcerile prezidenţiale. Asta din simplul motiv că nu mi-am legat tastatura de gardul lui Traian Băsescu nici înainte, nici după alegeri.
Iar atunci cînd am observat că politicianul Traian Băsescu se desparte de personajul politic pe care îl votasem, ce era să fac? Să renunţ la convingerile mele ca să mă ţin după el? Mi se pare mai simplu şi mai normal ca Traian Băsescu să nu mă contrarieze şi să nu mă oblige să scriu contra lui din cauză că se îndepărtează tot mai mult de personajul politic pe care l-am votat. Chiar dacă astfel le dau apă la moară şoşonarilor de tot felul.


Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1@-rk- nu fi taran de la Maglavit! Patapievici si Neamtzu nu au pozat in fete mari ecologiste,atee si gayfest ca amicu' tau Cernea! Iar ca si cultura,comparatia nu iti face cinste! PS-faci pariu ca... | ||
| 2Domnu' Cristian, aveti dreptate 100%. Numai ca aici zace paradoxu": pentru ca sa nu mai iasa in strada, lumea trebuie sa iasa in strada ! Cu nici unii din asa-zisii politicieni de azi nu se poate face... | ||
| 3Extreeeeeeeeeeeeeem de putin convingatoare pledoaria doamnei Vijulie cand e vorba sa explice de ce ceea ce se poate in MBritanie nu se mai poate in România: practic toata explicatia e o retorica tare ridicula... | ||
| 4@tamara's nephew: REmus Cernea? Nu de alta,dar aveam mare incredere in el. Zice gura presei ca ar fi fost atras cu un post caldut de secretar de stat.Asta ar fi o dovada ca "exista un Dumnezeu" pe... | ||
| 5Nota 10 autorului ptr. acest articol; e printre cele mai bune articole in româna pe care le-am citit in ultimii ani. Zic asa ca p`aia cu "cel mai bun articol" am impresia ca deja am mai bagat-o, si zic... | ||
| Mihai Goţiu 10779 citiri |
| Cristian Teodorescu 9524 citiri |
| Costi Rogozanu 8870 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4133 citiri |
| Alin Fumurescu 3937 citiri |
| Constantin Creţan 3392 citiri |
| Dorin Tudoran 2871 citiri |
| Elena Vijulie 2547 citiri |
| Dan Duca 2473 citiri |
| Ciprian Şiulea 2304 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61171 citiri |
| Cristian Teodorescu 39864 citiri |
| Costi Rogozanu 38062 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18181 citiri |
| Alin Fumurescu 17843 citiri |
| Viorel Dobran 12313 citiri |
| Dan Duca 11273 citiri |
| Constantin Creţan 11151 citiri |
| Elena Vijulie 9172 citiri |
| Dorin Tudoran 8698 citiri |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Domnule Teodorescu mai stiti ce inseamna un deviationist ?
Este acel personaj care merge inainte cand partidul o coteste la stanga si la dreapta. Decin intr-un fel sunteti deviationist. Personal nu va reprosez decat de faptul ca v-ati lasat cam usor sedus de “vraja marii” Nu ca ceilalti ar fi fost mai rasariti.
2010-08-12 21:37:16 | Raporteaza
Domnule Teodorescu,
Din continutul articolului dvs. se intelege ca escrocheria numita Traian Basescu capata cote metafizice cand intra in rumegatul gandirii gazetaresti.
O greseala fatala.
2010-08-12 21:40:49 | Raporteaza
Virgil,
Domnule, ca sa fiu deviationist, potrivit acestei celebre definitii, ar fi trebuit să fiu membru PDL. Nu sint. Din punctul meu de vedere, de alegător care scrie pe blog şi la ziar, deviaţionist e Traian Băsescu.
2010-08-12 21:46:54 | Raporteaza
Problema e simpla.
-de o parte Basescu
-de cealalta parte; Voiculescu, SOV, Patriciu, Nastase, Antonescu
Daca nu stiti dintr-odata unde e adevarul, inseamna ca aveti o problema.
2010-08-12 21:47:02 | Raporteaza
Cu alte cuvinte cine a vazut mai devreme ca dvs. ce poama e Basescu e shoshonar. Daca dvs. ajungeti mai tarziu la vorba lor ce sunteti ? Sedus si abandonat ? Folosit pentru vot ?
2010-08-12 21:49:39 | Raporteaza
@cristian teodorescu: Era mai mult o gluma.
Si conform, aceste definitii credeti ca TB este deviationist de la linia partidului sau doar deviationist de la ce va inchipuiati dumneavostra (sau mai mult sperati) sa fie partidul ?
Pentru ca unul din punctele la care eu personal va reprosam era ca in teorie ceea ce doreau ei sa faca era OK problema era ca nu avea cu cine sa implementeze. Chiar si Traian Basescu nu avea creditul moral (cel putin din partea mea) sa poata demara cu adevarat ceea ce proclama
2010-08-12 21:52:12 | Raporteaza
@DAN: gresesti lista e asa :
Voiculescu, SOV, Patriciu, Nastase, Antonescu, Paunescu Traian Basescu , Udrea, Videanu si ia tu la intamplare orice nume din high life-ul establishmentului politic romanesc.
2010-08-12 21:53:40 | Raporteaza
@C.T….Vedeti, aici este problema!Tonul cu care infierati pe toti cei care nu va impartasesc opiniile !De ce sunt …sosonari ? Fiecare dintre noi avem opinii si le mentinem ! Putem critica pe oricine credem de cuviinta atunci cand observam abateri de la linia …promisa !Ce importanta are ca se numeste …Basescu, Geoana sau Antonescu !Critica este una si modul cum este facuta este alta !Continuati-va critica daca considerati de cuviinta dar …nu va razboiti cu …sosonarii !Facem si noi ce putem !Fiecare cu marja lui de inteligenta !
2010-08-12 21:54:01 | Raporteaza
corabia ia apa…
Teodorescu, ponta si basescu deja au pus tara la cale, securistii se regrupeaza sub noul stindard… pontist
p.s. care-i legatura dintre ponta si baietii veseli din spatele udrea-cocos? cumva ceva dosare ca doar a fost procuror
2010-08-12 21:56:46 | Raporteaza
caraiman,
Va referiti la cei care ii faceau statuie lui Geoană?
2010-08-12 21:59:30 | Raporteaza
mna eu cred ca va pozitionati prost. A aduce critici lui Basescu nu inseamna ca sunteti antibasescian.
2010-08-12 22:00:28 | Raporteaza
C. Teodorescu:
A, pai spuneti asa, ca numiti shoshonari pe fanii unuia sau altuia dintre contracandidatii omului dvs.
Am interpetat termenul asta ca fiind atribuit generic oricui nu e de acord cu opinia dvs. Nu-l suport pe Basescu insa nutresc cam aceleasi sentimente pentru 99% din “politicienii” romani.
2010-08-12 22:10:51 | Raporteaza
Pe Basescu nu-l mai pot sustine decat ce-i platiti sau obligati s-o faca !
Cei care l-au sustinut dezinteresat s-au lamurit !
Mai rar asa cacealma de om !
2010-08-12 22:22:26 | Raporteaza
@cristian teodorescu: Cum mie imi place sa tor sare pe rana (la altii : ) am o intrebare suplimentara
Ce doriti sa spuneti prin “şi despre evoluţia lui mediocră de la întîlnirea sa din primul tur cu Crin Antonescu.” Sa fie doar evolutie mediocra a prestatiei actoricesti sau un plan general cu privire la ideile politice dezbatute.
In alta ordine de idei de ce credeti ca “postacii” antibasescieni sunt de meserie si cei pro o fac din convingere ?
Nu de alta dar cel putin pe aici pe VoxPublica par mai multi cei care posteaza “pe bani” sau cel putin intr-un cadru organizat ca fiind ai PDL-ului si nicidecum cei ai “opozitiei”
@caraiman: @MARIANA: Cred ca totusi se referea la cei care au o meserie din a posta pe bloguri sustinand o parte sau alta.
2010-08-12 22:26:29 | Raporteaza
Pentru mine e o mare enigma de ce nu iese poporul in strada sa-l linseze pe tzepar.
Imi pun de multa vreme aceasta intrebare.
2010-08-12 22:30:38 | Raporteaza
Poate daca Basescu avea un candidat mai serios , mai bine pus pe picioare , precum primarul sibiului, votam contra lui basescu.
dar cum in situatia data, nu aveai cu cine vota , am mers pe ideea ca daca tot a fot el la putere , stie ce mai este de facut.
nu spun ca sunt corecte reformele impuse de el, dar este o cale din a mai taia din lefele unor bugetari…
asa ca..tot inainte , daca merge merge, daca nu , o sa plece singur …
dar noi pe cine mai punem la guvernare? cine este capabil sa ne scoata la liman???
2010-08-12 22:49:20 | Raporteaza
Axioma ca toti ceilalti sunt sosonari nu arata o desprindere reala. Desprinderea apare abia dupa ce constatati ca alegerile/actele dumneavoastra au consecinte asupra concetatenilor.
2010-08-12 22:52:49 | Raporteaza
@ Cristian Teodorescu
Inteleg foarte bine ce spui… Nici cei care l-au criticat pe Traian Basescu inainte nu erau cu totii antibasescieni, dar au fost tratati (ma grabesc sa adaug, nu de tine)ca haitasi,dusmani, destabilizatori etc.
2010-08-12 22:56:59 | Raporteaza
acum..voi cei de aici care sunteti analisti politici, critici ..cine credeti ca ne’ar ajuta? ar mai fi unul in stare? si’ar mai pune unul pielea in bat??
Cei care sunt considerati pro basescu ..de fapt ei sunt contra PSD PNL…si nu au alta solutie in momentul de fata decat sa mearga pe cartea lui..
dar vad ca nimeni din tara asta nu da o idee..sa iasa unul sa zica ceva, inafara de reprosuri , amenintari , si alte gesturi necugetate
2010-08-12 23:02:08 | Raporteaza
dle Teodorescu si draga Cristian (parafrazandu-l pe Soviani!)
as vrea sa fiu foarte bland cu d-ta, din pozitia mea de sosonar dar m-a stimulat Emil Constantinescu prin afirmatiile sale categorice despre intelectualii care nu se implica…
in cazul de fata te-ai implicat serios in ascensiunea nemeritata a lui arturo ui la fel ca multi alti intelectuali de marca astfel ca ati realizat o mezalianta contra naturii dintre mai multi creatori si un grobian care nu da doi bani pe voi si pe creatia/ stiinta voastra….
daca dupa 4 ani de mandat ai fost impresioant de prestatiile din campania electorala ale basescului, ca multi alti intelectuali, e clar ca Romania profunda sufera grav de lipsa de maturitate…
iti recomand cu prietenie ca pe viitor sa nu mai investesti in personaje politice pentru ca vei avea serioase dezamagiri – mai bine in idei, institutii, organisme care pot garanta dezvoltarea democratica…
mesia vine cel mult de 2 ori si nu cred ca ne va vizita pe noi fiindca suntem pacatosi!
2010-08-12 23:10:59 | Raporteaza
@andreea & all
spun eu: daca maine candidez, ma votezi? am 30 de ani si 2 optiuni in fata:
1. plec
2. raman
Prima optiune imi surade pentru ca mi s-a acrit de toata mizeria din aceasta tara al carui popor respinge hotarat legile bunului simt si nu constientizeaza ca schimbarea porneste cu ceea ce face fiecare dintre noi.
A doua optiune este ultima zbatere a personalitatii mele indaratnice care nu accepta ca s-a intors in Romania doar pentru a pleca 5 ani mai tarziu. Care nu accepta ca tot ce am cladit, cu greu, in acesti ani se duce pe apa sambetei pentru ca mi s-a facut lehamite. Si pentru ca nu vreau sa accept ca suntem un popor de vite pe care orice orator il conduce acolo unde vrea.
Ce zici, pui umarul alaturi de mine? Sau imi recladesc viata intr-o tara civilizata unde nu mai trebuie reinventata roata?
2010-08-12 23:26:04 | Raporteaza
@cristian teodorescu: Basescu a ramas acelasi… Daca l-ati vazut altfel, nu este vina lui, ci a dvs-tra. Cand esti formator de opinie, este de sperat ca dispui de mai multa luciditate decat ati dovedit (si dupa articolul postat, mai dovediti). Il pot intelege pe TRU (macar s-a vandut bine, sustinand niste idei in care probabil credea, si odata cu ideile, sustinand si oamenii care le propagau). Ii pot intelege deci pe cei vanduti (si includ aici si pe unii postaci de meserie), tot asa cum pot intelege pe cei tembeli (viata a aratat ca poti fi ziarist sau “analist politic” si fara sa dispui de cultura politica sau de o inteligenta macar pana la genunchiul broastei).
Mai greu sa inteleg pe unii ca dv-stra, care inca nu s-au trezit din somnul exercitarii critice a inteligentei proprii, sa vada monstrul pe care l-au odraslit. Cand Bsescu isi va termina al doilea mandat (si ma tem ca bilantul av fi unul dezastruos) amintiti-va si ca sunteti responsabil pentru realegerea lui din 2009. Ca nu sunteti singurul responsabil nu va va deculpabiliza in ochii mei… si cred ca nici in ai dvs-tra.
2010-08-12 23:32:26 | Raporteaza
Ma mihniti foarte rau cu genul acesta de postari.
Sariti de pe punte la prima adiere mai serioasa de vint?
Si eu sint suparat pe declaratiile domnului Basescu, dar nici chiar asa.
Una e ca-s suparat, alta e ca tradez cauza in care am pus atita suflet in ultimii ani.
Ramin un mare admirator al eruditiei domnului Basescu. Un adevarat intelectual de valoare, din punctul meu de vedere.
2010-08-12 23:46:30 | Raporteaza
cind scriam acu vreo 2 ani in urma pe acest blog ca BASESCU este un maidanez nascut si crescut in oraselul de carton din BASARABI dvs. d-le TEODORESCU erati foarte dur,dar se pare ca un fost sosonar ca mine s-au ca,camaradul meu LUPI aveam dreptate.Eu ma intreb care sint cei la care dvs le spuneti sosonari?cumva celora ale caror salarii au fost diminuate cu 25%? Pensionarilor care nu au bani de medicamente?medicilor despre care Basescu spunea ca sint prost pregatiti si pot pleca din tara ca nu folosesc la nimic?profesorilor din cercetare carora Basescu le spune sa faca taximetrie dupa orele de program?Eu sint mindru ca am fost sosonar,o voi spune oriunde si orcind.In ROMANIA sint doua tipuri de jurnalisti:cei adevarati care prezinta situatia exact asa cum este,si LATRAII,adica aceii jurnalisti platiti de patronii s-au de trusturile de presa la care sint angajati sa latre intro anumita directie.Dar se intimpla lucruri ciudate,sosonari nu mai suporta latraii semn ca ceva se schimba.
2010-08-12 23:47:35 | Raporteaza
Of, fara Lehman25 viata-i trista! Ii e somn de la tratament, saracul.
Bine ca insista Virgil.
Gondolin, tu cum vezi problema? Sa fi votat cu Geoana? Sa fi votat cu liberalul bugetar 0.92% prezenta in Parlament? Era mai putin dezastruos? Numele astea erau in baza de date, nu-mi veni cu altceva!
Si pur si simplu nu-mi spune ca Crin nu e nesimtit.
2010-08-12 23:57:42 | Raporteaza
imi pare rau ca s-a ajuns aici , dar tre sa spun ca ma bucur de aceste reduceri. o sa-mi spuneti numai lucruri negative, dar e realitatea .
1. profesorii: munca lor se vede in rezultatele elevilor.pe TVR1, un profesor intervievat a declarat ca este de acord cu aceste reduceri.va intrebati de ce? ptr ca el, dedicat acestei meserii de peste 30 de ani, a declarat ca s’a saturat sa mediteze elevi care invata la colegii de prestigiu din tara unde profesorii sunt mai slabi pregatiti ca elevii.
asta s’a vazut si anul acesta in vara cand profesorii au sustinut acel test de evaluare in urma caruia mai bine de jumate au picat.
e absolut normal sa l’i se reduca salariile.trebuiesc platiti dupa prestatia muncii si rezultatele lor
2 functionarii publici: sunt prea multi, te trateaza cu prea multa sila cand astepti sa completezi un formular la ghiseu, iti inchide usa in nas si sunt cei mai muli pusi in funtie dupa gradul de rudenie.
plus ca munca lor de 6 ore pe scaun in care nu fac altceva decat sa bea cafea , sa fumeze si sa barfeasca duc la ceea ce sa intamplat zilele trecute cand din lipsa lor de scoala si pregatire, ineficienta si imbecilitate au gresit calcularea pensiilor a mii de pensionari , dand vina pe calculator ..” a gresit calculatorul”
3. doctorii : azi un om a constat ca de 7 ani traia cu o lama de cutit folosit la operatie in coloana.
tot mai multi oamnei mor in spitale din cauza lipsei lor de pregatire, de scoala.sunt prea prosti , dar vor salarii mari.plus spagile care le cer 90% din ei, lucru stiut de toti romanii …care atunci cand se prezinta la medic, merg cu pachetele sau bani.
Ma bucur ptr ei , sa traiasca asa cum traim si noi , cu durere, cu nervi la ghisee si cu prostie
2010-08-12 23:59:53 | Raporteaza
Sunteti plin de ura si frustrare, d-le Teodorescu.Nu ati inteles ca Train Basescu e singura noastra sansa in lupta cu profesori si medicii. Ar trebui deportati cu totii la capsuni.
2010-08-13 00:07:29 | Raporteaza
@Fleur: eu aveam de ales sa nu merg la vot sau sa votez raul cel mai mic; prima varianta nu era acceptabila din punctul meu de vedere. Deci in 2004 intre coruptul (basca sistemul mafiot pe care parea ca il intruchipeaza) Nastase si populistul Basescu l-am votat pe cel de al doilea (si l-as vota din nou, daca am fi din nou in situatia din anul 2004). In 2009 l-am votat pe Crin an prima runda (si DA, sunt convins ca a fost cel mai bun prezidentiabil, dar parerea mea nu se pune pentru ca sunt liberal si prieten cu Crin) si cu Geoana in turul doi (si DA, sunt convins ca prostanacul Geoana si un guvern Johanis erau o alternativa MULT mai buna decat cinstitul Basescu si priceputul Boc).
PS: Daca Crin este nesimtit… atunci gasesti grade de comparatie pentru Basescu? Dar o sa imi zici ca asta nu este un argument…
2010-08-13 00:12:18 | Raporteaza
Cand sosonarii va atrageau atentia ca sustineti un securist semidoct, grobian si imoral, faceati spume la pix incercand sa ne convingeti cat de genial este mitocanul si cum este el nascut pentru alte coordonate istorice … va mai amintiti ? Astazi medicii, profesorii, politistii, pompierii, pensionarii si toti cei batjocoriti de “suveran” (vorba lui cartarescu)ar trebui sa va scuipe in fata, pe dumneavoastra si toata gasca de intelighenti care ati l-ati pupat in cur fara nicio rusine !
2010-08-13 00:31:56 | Raporteaza
@andreea: Esti proasta fa, stai drek pe kooru tau! In imbecilitatea ta nu-ti dai seama ca se vor scumpi meditatiile, spaga la doctori, la politai? Imi place cand aud “sa sufere si altii ca noi, clasa muncitoare din WC-rile multinationalelor”!
2010-08-13 00:44:16 | Raporteaza
“Nu eu am devenit antibăsescian”
Ce-i aia basescian ? E din cultul personalitatii ?
Cum anume e un basescian ?
Crezi in valabilitatea unor idei, sau crezi in intr-o persoana ? Bun, sa zicem ca matale ai crezut un timp ca acea persoana vrea si stie cum sa puna in opera niste idei. Un program politic, o ideologie. Dar care a fost sau care este ideologia, doctrina, programul lui Basescu ?!
Teodorescu, te poti declara marxist, capitalist, liberal, sau anti -
dar ca sa te declari “basist” , “basescian”….
Si sa mai si declari ritos ca tu ai ramas…. “basescian”…. LOL !!!
2010-08-13 00:45:01 | Raporteaza
“Nu eu am devenit antibăsescian”
Stim. Ai fost si ai ramas basescian. Nu ai devenit antibasescian. E clar. Altceva e neclar: de ce nu ai devenit antibasescian cand ai vazut ca ai fost mintit ?!
Cum poti sa spui ca ai ramas basescian dupa ce tot tu spui ca te-ai inselat , ca ai fost inselat ?!
Si chiar, buna intrebarea de mai sus. Ce e aia “basescian” ?! De cand e Basescu vreun autor de opera de filozofie politica ?! Poti sa spui “Keynessian” sau “Marxist” , dar Basescian ?! Esti sanatos cu capul ?!
2010-08-13 00:53:53 | Raporteaza
— Mintiosule! de unde vii?
O vulpe pe măgar văzând l-au întrebat.
— Drept de la leu, de vrei să ştii;
Am fost să-l văd şi m-am mirat
Cum au slăbit de tare;
Bătrân, neputincios: îţi pare
O fiară foarte de nimică
Acel ce când zbiera,
Tot codrul tremura,
Iar eu muream de frică.
Acum însă mai toţi,
Cu coarne şi cu colţi,
Cum pot îl dojenesc
Şi frica-i răsplătesc.
— Dar tu, eu socotesc că nu-i fi îndrăznit
De leu să te atingi? lui vulpea au vorbit.
— Aşa! măgarul i-au răspuns.
Ba cred că l-au pătruns
Pereche de copite
De mine lui zvârlite.
Şi sufletele mici asemene urmează,
Când pe acei căzuţi din slavă împilează
2010-08-13 01:00:42 | Raporteaza
Cu alte cuvinte cine a vazut mai devreme ca dvs. ce poama e Basescu e shoshonar. Daca dvs. ajungeti mai tarziu la vorba lor ce sunteti ? Sedus si abandonat ? Folosit pentru vot ?
caraiman
2010-08-12 21:49:39
caraiman,
Va referiti la cei care ii faceau statuie lui Geoană?
cristian teodorescu
2010-08-12 21:59:30
Nu, se refera exact la ce-ai spus: ca te-a dezamagit Basescu. In plus mai esti si mincinos: in campania electorala NU l-ai criticat pe Basescu ci i-ai gasit mereu “scuze” gen: “l-a botezat pe plodul lui Bercea Mondialu deoarece a fost obligat de traditia crestina dobrogeana; n-a avut incotro”.
Daca tot incerci sa-ti speli bine-meritata imagine de pupinbasist notoriu , la concurentza cu Patrascoiu si cu Morar , macar fa-o inteligent. Nu cu referiri la Geoana ca nu despre Geoana era vorba ci despre cum ai ramas tu Basescian chiar si dupa ce tot tu declari ca Basescu te-a dezamagit.
2010-08-13 01:09:28 | Raporteaza
Trajan Basascu ,cel mai bun om pentru Romni
cinste Romnilor cu EL
2010-08-13 01:11:28 | Raporteaza
Toti care l-au vazut pe Basescu asa cum este el si au fost contra lui Basescu au avut dreptate, uite ca realitatea le-a dat dreptate. Pana si Teodorescu le da dreptate. Mai ca nu recunoaste deschis: “am fost un dobitoc”.
Dar nu, Teodorescu ne spune ca a ramas… Basescian.
Nu el a devenit anti Basescu. Altii au devenit. Sosonarii. Aceia care s-au prins la vreme ca Basescu e cum e. Teodorescu s-a prins si el ca iubirea lui e un individ gaunos dar…. a ramas Basescian. De ce ? Nu se stie. Chiar, de ce nu ai devenit si tu anti Basescian daca spui ca personajul te-a dezamagit ? Si de ce ii jignesti pe aceia care l-au “citit” de la inceput ?
2010-08-13 01:17:43 | Raporteaza
Si pe mine m-a dezamagit Basescu citeodata, dar sa devii antibasescian este de neconceput pentru un om cu macar putina educatie.
2010-08-13 01:25:56 | Raporteaza
“@ Cristian Teodorescu
Inteleg foarte bine ce spui… Nici cei care l-au criticat pe Traian Basescu inainte nu erau cu totii antibasescieni, dar au fost tratati (ma grabesc sa adaug, nu de tine)ca haitasi,dusmani, destabilizatori etc.
Dorin Tudoran
2010-08-12 22:56:59 ”
Mai da-te spre mpoola noastra bey, securistule expirat. Ai uitat ca te-a trimis securitatea lui Ceausescu la trei burse in occident ca turnator si ca dupa aia tot Ceausescu te-a trimis cu pasaport si viza in occident ca “dizident” in misiune ?
Mai scarbosi decat pupinii notorii sint securistii ca tine. Nu-i mai canta in struna lui Teodorescu , o faci degeaba, stim foarte clar ce sinteti amandoi.
2010-08-13 01:26:52 | Raporteaza
Zice Teodorescu:
“…stiti, Marx m-a dezamagit ca persoana in cele din urma, dar eu am ramas marxist… cum sa va spun io ca sa intelegeti… basescianismu’ e o ideologie, o doctrina, o… politica! Nu ma pot dezice de ea ! E crezul meu ! Eu cred nestramutat in… basism ! Eu lupt pentru infaptuirea Republicii Basiste Romania ! Chiar daca persoana Basescu a intinat nobilele idealuri ale… basismului. ”
Ma kak pe mine de ris , Teodorescule ! Iar tu te kaci pe tine de … prost si javra.
2010-08-13 01:34:38 | Raporteaza
@39
sa-ti fie rusine.
Domnul Teodorescu nu este un lingau.
Poate Patrasconiu un pic, la virf. Dar Teodorescu nu.
Nu la virf, in orice caz.
2010-08-13 01:37:36 | Raporteaza
“Şi sufletele mici asemene urmează,
Când pe acei căzuţi din slavă împilează
Vericu
2010-08-13 01:00:42″
Daca tu l-ai crezut pe Basescu vreodata vreun “leu” atunci esti dus rau cu pluta. Auzi la el “cazut din slava”. Bai acesta , Basescu nu a fost niciodata “in slava”. Pupatul in buci nu se numeste “slavire”. Se numeste exact ceea ce este: pupincurism, si se practica exact la adresa alora nedemni de laude meritate.
2010-08-13 01:45:37 | Raporteaza
@tatelu: excelenta observatia ta, insa contine o mica eroare, Teodorescu nu este un intelectual ci un sfertodoct!
2010-08-13 02:05:46 | Raporteaza
Teodorescule! Esti fantastic! Ca sa ajungi dupa 6 ani de mandat ai lui Basescu sa ne spui ca de fapt Traienica v-a dat tzeapa si s-a dat de partea shoshonarilor … crede-ma … e o mare performanta de analist politic si sociolog.
In plus, mai si recunosti ca tu in mintea ta ai conturat o noua doctrina … basescianismul!!!??? Esti chiar fantastic!
Hai ca iti dau si o tema de casa: Sa faci tu profilul socio-psiho-politico-religios al shoshonarilor. Te rog frumos sa lamuresti definitia asta.
Acum intre noi fie zis, la cat de nemernic esti cred ca articolul asta e doar un test … ca tu si Base sa luati pulsul doctinei / dictaturii personale, ca vrea Pleoapa Lasata sa stie cum e vazut de trib.
Un shosonar intelectual … nu sfertodoct ca tine
2010-08-13 02:24:11 | Raporteaza
Domnule Cristian, mai usor cu pianul pe scari ! Omul dvs. nu a castigat clar niciodata alegerile. Prima sa ‘victorie’ este masiv umbrita de acel dubios episod Stolojan , iar a doua ‘realegere’ este sub spectrul acuzelor de frauda electorala masiva.
2010-08-13 05:55:36 | Raporteaza
@jagardel: Vad ca esti activ la acest subiect. Vreau sa precizez ca nea Cristian a ramas omul lui Basescu. Incearca sa ni-l vanda drept comestibil. Nu prea tine vrajeala !
2010-08-13 06:55:22 | Raporteaza
Si acum ce ?
Ai incercat, ai sperat, ai militat si in final ai esuat.
Si acum ce ?
Harakkiri sau soricul gros ?
2010-08-13 07:24:46 | Raporteaza
Ingrozitor cat de dogmatici pot fi multi comentatori, in functie de simpatiile???? sau antipatiile lor (inclin sa cred ca procentul de sinceritate la cei probasescieni este ceva mai mare decat la cei anti, da’ asta nu ma poate impiedica sa nu vad si alunecarea tipologiilor probasesciene, de la middle class-ul anului 2004 la cocalarul manelist si crescatoarea de pisici ai anului 2010). Si toti interpreteaza in acest registru: l-ai laudat pe Basescu, pac esti sluga portocalie, trepanat, etc. Ai comis pacatul lezmajestatii, zdrang, esti de-ai lu’ Vintu, Voiculescu, vandut mogulilor, ziarist angajat, tonomat, ieuroi, alte bla bla-uri.
In acest context, mica observatie lui Dorin Tudoran a cam trecut aproape neobservata…
2010-08-13 08:19:59 | Raporteaza
…completez la comentariul precedent, ca sa elimin anumite ambiguitati: prin “crescatoare de pisici” m-am referit la femeile singure, divortate sau nu, din segmentul peste 35 ani, care isi revarsa preaplinul emotional asupra animalelor de casa. Si, atunci cand preaplinul asta da pe dinafata, asupra vreunui Mesia din astia, din categoria Basescu, aparuti in spatiul public fluturand deasupra capului palosul dreptatii (ce alaturare psihanalitica, palos, fluturat, asta nu e o marlanie misogina, este o constatare a unein stari de lucruri, intrebati-l pe dl. Lazaroiu cum e cu chestiile astea, le stie prea bine, cui credeti ca de exemplu se adreseaza tema din ultimul timp a lui basescu, aia cu “barbat puterrrnic, capabil sa ia decizii grele…”)
2010-08-13 08:57:17 | Raporteaza
@ CT : nu te-a obligat nimeni sa fi pro-basescu, nu te condamna nimeni (cel putin dintre cei cu scaun la cap) daca ti-ai schimbat opinia. E dreptul tau, foloseste-l cu decenta.
) iar, in tandem cu CVT 
In rest, observ ca 90% dintre postacii de partid sunt din sleahta CRINOLTRATORILOR, din tabara POPONTINA a mai ramas doar Cris …
Am asa un feeling ca, daca se schimba constitutia dupa cum a iesit la referendum (adica sparlament unicameral) ILICI mai candideaza (sau candidoza??
2010-08-13 08:59:24 | Raporteaza
aiurea. ciolanele patronilor banditi fac din oameni viermi. POPORUL ROMAN prin GUVERNUL DOMNULUI EMIL BOC sustinut de STIMAT DOMN PRESEDINTE VA EXECUTA INSA ESTE PAMANTUL CARE NU NU VA MAI RABDA.
DATI MILIARDELE INAPOI POPORULUI VOI CAPUSI NENOROCITE DE LA realitatea tv antenel 3 2 si 1 si jurnalul national s gandul ziua gardianul cotidianul si alte hartii si sticle imputite de minciuni INVRAJBIRE SABOTAJ TERORISM golanii si incultura. Voi TATULICI TURCESCU TUCA DINESCU CTP GADEA BADEA FIREA CIUTACU URSU si alte mortaciuni TERESTRE ce NU PLATITI IMPOZITE caci va umpleti de bani furati spalati ascunsi de stapanii vostrii infractori vantu voiculescu patriciu si alti turnatori securisti comunisti zelosi care au angajat goani si banditi ca ponta si crin sa conduca HAITE de jigodii ciolaniste numite psd pc pnl sa imputa Romania de incultura golaneasca a ATEULUI TORTIONAR iliescu ce va merge la HAGA pentru CRIME IMPOTRIVA UMANITATII impreuna cu unii din voi complicii si imbogatitii lui NECUVENITI cei mai golani si tampi imbogatiti din furturi de pe GLOB. In ultimul si cel mai rau si murdar loc nu au INCA in LIBERTATE atatia tampiti imbogatiti din crime si hotii si moarte ca in Romania. CURATENIA ROMANIEI A DEVENIT NECESITATE PENTRU TOT GLOBUL caci mirosul urat de sange si golanii al bandei iliescu mascata in psd pc pnl POLUEAZA OMENIREA. Deja judecatorii si politistii si parlamentarii si primarii si alte potai care au creat aceasta stare sant dusi de moartea si durerea cu care s-au umplut ei si generatii din familiile si apropriatii lor pe care le-au hranit cu MOARTE BOALA SI BLESTEM care au fost ei. Au mai ramas cei care se vad si care pompeaza boala si moarte in casele lor cu RAUL DIN LEGI DIN PROPAGANDA DIN COMENTARII PE NET care si ei sant mortaciuni putrede si au umplut generatii din familiile si apropriatii lor cu moartea si boala banului castigat din moarte si boala. DATI BANII INAPOI VOI BANDA iliescu ponta crin care furati bani de la gura saracilor ca sa platiti DATORIILE ELECTORALE si stapanii vostrii EVAZIONISTI golani securisti turnatori zelosi ca voiculescu vantu patriciu va dicteaza cum sa mai amarati Romanii care in CURAND VA LUA INAPOI DE LA EI MILIARDELE DATORATE ROMANILOR.
Si sant cenzurat de antena 3 si realitatea tv paraziti infecti care Terorizeaza securitatea Nationala. Si tuca sceleratul cu banda jurnalul tau ANTI national viruseaza calculatoare.
2010-08-13 09:13:24 | Raporteaza
Eu ce sa zic, domnule Teodorescu ? Daca in 2004 ,Basescu parea unica alternativa ,dupa patru ani in care a aratat ce poate,sa-l mai votezi odata ca sa ,,nu vina rusii, mogulii si comunistii” mi se pare naivitate .Cam atat .
2010-08-13 09:29:40 | Raporteaza
Victor L’:
,,dar sa devii antibasescian este de neconceput pentru un om cu macar putina educatie.”
Victoras draga, tu stii ca eu am fost si raman antibascesciana, dar, poti depune marturie ca nu l-am insultat, blestemat nici pe Basescu, nici pe cei care il sustin,ci, intotdeauna, bine, rau, mi-am argumentat pozitia.In logica citatului din tine, rezulta ca sunt lipsita de minima educatie? De ce? nealinierea la o opinie egal lipsa de educatie? sau a fost ,,confiscata” toata (educatia) de Basescu si sustinatorii lui? Din Basescu nu ma mai ostenesc sa-ti dau ,,citate educative” e plina presa,iar de la unii sustinatori,stii ca as putea da numeroase exemple cu care s-a incercat, pe bloguri” sa fiu ,,educata”
P.S. vezi ca iar ai clone, imi cer scuze pentru randul trecut cand nu mi-am dat seama ca nu esti tu.
2010-08-13 09:36:23 | Raporteaza
@exilat: absolut de acord cu Dvs.
!
Si altii ar trebui sa inteleaga cest adevar simplu: a critica actiunile cuiva NU inseamna ca esti contra aceluia. Eu pot sa critic greselile celor care sunt acum la putere dar asta nu ma face sa uit care ar fi fost alternativSi nu mi-am schimbat opinia: alternativa este (ar fi fost) mult mai rea decit ce este acum.
Le-as sugera tuturor criticilor care cunosc putina matematica sa incerce sa rezolve un subiect simplu: sa-si faca propriul buget cu 25% reducere la venituri si sa incerce sa-l supuna aprobarii familiei. Sa vedeti ce opozitie furibunda veti avea
2010-08-13 09:40:18 | Raporteaza
Dle,Teodorescu :
n.n.)
Revin cu un argument ,legat intrucatva de ce postasem, ca profesoara la tema anterioara ;am o scrisoare primita de la Basescu in prezidentialele din 2004 ,care incepe cu ,,stimate domnule profesor” ;foarte interesanta :
,, nici o ţară nu poate progresa dacă Educaţia şi învăţământul nu sunt considerate, şi în fapte nu numai în vorbe, priorităţi naţionale. Eu doresc să înfăptuiesc acest lucru. …
Cunosc bine nemulţumirile dumneavoastră: şcolile sunt insalubre, materialul didactic depăşit, reforma în învăţământ este incoerentă, salariile sunt ridicole. Eu cred că atunci când sunteţi nemulţumiţi, spuneţi, de fapt, că ţara este condusă prost.(O, da, aici sunt de acord,n.n)
Un guvern, dacă doreşte cu adevărat, poate găsi resursele necesare pentru a aloca învăţământului ceea ce i se cuvine de drept….
Astăzi, a fi profesor în România este mai curând un motiv de compătimire decât un orgoliu. Aşa ceva nu trebuie să se mai întâmple!(Si nici nu s-a intamplat
Ştiu că aţi reuşit să rezistaţi, desfăşurându-vă activitatea din pasiune şi dintr-un sentiment al datoriei, cu totul onorant, pe care-l aveţi faţă de copii, faţă de elevi.
Pentru aceasta, vă asigur că, niciodată, Educaţia nu va mai fi «cenuşăreasa» bugetelor de stat…corect, nu mai e ,,cenusareasa, a ajuns ,,tarfa” )
Vă asigur că veţi găsi în mine un susţinător al Educaţiei şi învăţământului.
Cu sinceritate,
Traian Băsescu””
Dumneavoastra l-ati crezut atunci, eu nu ! Astazi il mai credeti, casnd puneti in oglinda pozitia de atunci cu cea de acum?
2010-08-13 09:54:21 | Raporteaza
erata :
( corect, nu mai e ,,cenusareasa,
2010-08-13 09:55:35 | Raporteaza
Lasa ca se termina mandatele lui Basescu si ajunge Ponta presedinte… Si o sa va aduceti aminte cu totii de ce a pierdut PSD-ul in 2004…
Am putea sa incepem sa facem pariuri… In cit timp se va ajunge la o inflatie de 1000%? Citi jurnalisti din cei care critica astazi puterea isi vor aduce aminte sa o faca si dupa ce noua putere se va instala? Cite condamnari cu executare pentru coruptie vom vedea?
2010-08-13 09:58:24 | Raporteaza
Basescian in sus-antibasescian in jos, oameni mari si seriosi (majoritatea) nu vi se inclesteaza falcile la pronuntarea acestor cuvinte puturoase cu damf de pucioasa ?!
) si sa fi ales de 2(doua) ori in fruntea unei tari cu 22 milioane de locuitori, va ramane o enigma greu de dezlegat pentru cei care se vor mai apleca in haznaua politica postdecembrista !
Sa te cheme asa, si mai ales sa arati asa (de ce a facut nu mai aduc aminte
2010-08-13 10:03:21 | Raporteaza
Domnule Teodorescu,au sarit prostacii PeNaLi ca arsi.Oare cum se simt cei care au votat cu Geoana dupa declaratiile de ieri ale lui Ponta? Multi au incercat sa arate in campanie adevarata fata a lui Geoana si erau injurati.Acum,ca presedintele PSD ii da dreptate lui Basescu,ce mai spun? Stiu,Ponta e omul lui Basescu.
2010-08-13 10:06:18 | Raporteaza
D-le Teodorescu, ce-ar fi să nu vă mai uitaţi în gura lui Băsescu, şi să vă mai uitaţi şi în gura celor care nu pot ţine pasul cu el, recte PDL-ul. Partidul ăsta e aşa de obişnuit cu un tătuc, care le dă de mîncare, că nu-s în stare să facă nimic fără aprobarea celui de la Cotroceni.
Băsescu nu s-a contrazis niciodată, doar circumstanţele spuselor lui s-au schimbat. Dar ţin minte, că în 2007, cînd PNL-ul susţinut de PSD au mărit pensiile, Băsescu a spus că mărirea aceea e nesustenabilă (a spus chiar că pentru 2008 erau bani, dar că pe 2009 vor fi mari probleme cu asigurarea plăţii pensiilor, -şi asta în 2007, cînd nu ştia nimeni de criză).
PDL-ul trebuia să fie în stare să spună lucrurile pe care Băsescu, ca preşedinte, nu le putea spune. Nu e normal să vină preşedintele să spună că nu sînt bani, şi nici guvernul să facă treabă doar împins de la spate de preşedinte.
Nu e normal ca un partid să ţină în fruntea lui un om ca Boc, doar pe prezumţia că e omul lui Băsescu. Vă spun eu că nu e. În momente dintr-astea de criză trebuie să vii cu oameni care să inspire încredere, ca Stolojan, sau Johannis. Johannis nu i-a jurat credinţă lui Antonescu, aşa că ar putea fi adus în guvern, cu sprijinul PDL-ului.
Vă aduc aminte de criza din ‘92, cînd un singur om -Stolojan, a rezolvat criza financiară în care era ţara (e o prostie chestia cu naţionalizarea valutei, atunci nu i s-a confiscat nimănui valuta, doar că nu mai puteau scoate din bancă cîţi bani ar fi vrut, nu a fost normal, dar era o perioadă de criză, şi aşa am putut trece peste ea).
De oameni dintr-ăştia avem nevoie în perioade de criză, nu de trepăduşi ca Boc. Dacă PDL-ul nu vine el cu o soluţie pe care să i-o impună lui Băsescu, atunci PDL-ul nu merită să mai existe.
2010-08-13 10:18:23 | Raporteaza
@Dan Dinu: Daca in acelasi timp familia afla cum persoana respectiva consuma o mare parte din buget pe amante si alte traznai inutile pentru familie poate ca e normal. In rest depinde la ce alternativa ne gandim. Daca ne gandim la alternativa Johannis vizavi de Boc…ma gandesc ca bateti campii.
2010-08-13 11:00:00 | Raporteaza
sa radem cu teodorescu:azi, teo antibasescian!
2010-08-13 11:07:04 | Raporteaza
p0rostalaul de bassescu, chiar dadea o lovitura daca-l aducea pe Johannis.neamtul nu e dobitoc sau ranchiunos sa-l sape!si, cred ca si liberalii si psdistii se calmau!
2010-08-13 11:09:14 | Raporteaza
@Dan Dinu: pune alaturi bugetul din 2007 si cel din 2010. O sa vezi ca sunt (aproape) identice la venituri. Atunci de ce in 2007 se puteau plati salarii, iar in 2010 nu? O sa imi spui ca in 2007 s-au marit pensiile; o sa iti raspund ca in 2009 s-a extins numarul celor cu venit minim garantat.
Concluzia mea? Guvernul Boc, pentru a mari sansele de realegere a lui Basescu, a amanetat viitorul RO pe 10-15 ani. Acum bugetarii platesc pretul inconstientei bine cugetate din 2009, nu a celei din 2007 (anul 2008 a ratatat ca pensiile se pot plati). Si inca nu s-a terminat. Basescu protesta impotriva maririi pensiilor in 2007, si avea dreptate (PSD si PNL au cumparat voturi atunci, cu marirea aceea) dar nu a zis nimic in 2009 cand ai lui au cumparat voturi, cu o stratagema si mai joasa.
2010-08-13 11:13:56 | Raporteaza
Stimate domnule Teodorescu din pacate nu va cred sincer nici cand erati basescian fanatic nici acum cand cica nu mai sunteti(din cauza lui bineinteles!).Nu va cred pentru ca dvs. sunteti prea inteligent ca sa vedeti ca “imparatul” Traian era gol de tot ,adica in afara de gargara si sintagme de genul “iarna ,nu’i ca vara sau “aici sunt banii dvs.” nu a facut nimic concret pentru contribuabilii care l-au platit o viata intreaga(in fara poate la Anvers unde o fi aflat vre-un secret de la concurenta!). Probabil ca l-ati sustinut din motivele pe care au facut-o si alti intelectuali de genul dvs.:
1. Impotriva ticalosului Nastase si a PSD
2.Pentru cantecul de sirena basescian cu lupta anticoruptie si libertate a presei
#. Pentru sinecuri materiale sau morale
4.Pentru ca putea fi tratat cu condescendeta ca citor de o CARTE la 5 ani( cu Constantinescu nu mergea ca va batea la fund in majoritatea domeniilor asa ca trebuia tras in jos!).
mai spuneti ca ati fost convins ca Basescu a castigat,avand surse sigure. Asta inseamna ca aveati acces la sursele Serviciilor care i-au dat lui Basescu rezultatele din diaspora inca inainte de terminarea votului? Dupa cum se stie cu voturile lor a castigat basescu si pentru ca verificarea alegerilor in strainatate era imposibila. Deci aveti surse comune sau nu? Ele v-au informat ca Basescu e pe duca si sa schimbati macazul? In anii viitori va fi o distractie totala ca sa citesti din tiradele basesciene ale sustinatorilor lui fanatici si cele de dupa cadere lui si a PD.
2010-08-13 11:14:05 | Raporteaza
@JAGARDEL….Corect ar fi …JIGODEL! Vezi puiule, poate scuipi veninul in alta parte !Poti scuipa in propriul san…poate te vindeci …de prostie !Aceasta este mult mai periculoasa decat….o apreciere pozitiva sau negativa !
2010-08-13 11:16:34 | Raporteaza
Papa Freud zicea că noi nu de altcineva ne-ndrăgostim ci de propria noastră imagine, pe care o transferăm altcuiva. Cu-atît mai dureroasă stupoarea constatării că obiectul transferului nostru nu merita oglindirea măreţiei noastre interioare.
Vestea bună e că, neîntrerupt iubindu-ne pe noi înşine, vom tot găsi proteze autoafective.
Vestea proastă e că, astfel, ne vom dezamăgi mereu. Dar pînă şi ăsteia i-a găsit Papa Freud un nume – repetiţie la compulsiune.
PS: People, sper că ţi-e clar că numai astfel poate cineva deveni mai băsescianist decît însuşi Băsescu. Ba chiar poate rămîne singurul băsescianist adevărat – id est dezinteresat.
2010-08-13 11:22:41 | Raporteaza
Apropo de responsabilitatea Băsescului în scăderea veniturilor bugetarilor: n-ar strica să o poată demonstra cineva.
Eu cred că e posibil.
2010-08-13 11:32:01 | Raporteaza
@Dle Teodorescu
daca aplicam definitia pe care ati dat-o dvs “deviationismului” pai nici traian basescu nu este ca doar “in scripte” nu este membru al pdl.
Totusi nu pt sa nu va felicit pt ca nu va “talibanizati”. Trezire placuta atunci spun eu.
2010-08-13 12:15:17 | Raporteaza
@andreea,#26:draga doamna,vad ca nu ati observat cum se face reforma basesciano-PDL:sunt pusi pe liber toti cei care nu sunt rude sau membri PDL,oricat de merituosi ar fi cei fara relatia de rudenie ori partinica.
Ce ziceti,sa ne bucuram in continuare de raul altora?
Ma tem ca ne bucuram de raul nostru.
2010-08-13 17:46:22 | Raporteaza
draga domnule, cred ca singurul lucru care va misca pe foamea asta sunt banii. banii lui vantu desigur. ati picat ca orice om mediocru in capcana in care e mai smecher cel care il injura mai tare pe basescu. nimeni nu e perfect , dar deja in a-l sustine pe basescu la alegeri inseamna o optiune politica si nu doar o simpatie , cel putin la un om de nivelul dumneavoastra. in acest moment inteleg ca, domnul teodorescu si-a schimbat optiunea politica, si cum in acest moment nu avem decat stanga si dreapta, reprezentata de basescu( pnl s-a aliat puternic la pozitia psd, tipa pe la toate tv-urile de mila nu stiu cui), inteleg ca v-ati schimbat optiunea politica si v-ati orientat catre stanga.
in aceasta situatie , va inteleg postura, tinand cont si de cel ce va plateste, dar va asigur ca sunt total dezamagit de calitatea dumneavoastra de om naiv .
2010-08-13 19:33:46 | Raporteaza
ceea ce scrie individul de mai sus arata starea asa zisilor sustinatori ,adica pleava care in mod curent se numesc golani ,adica n-au nimic ca lumea in creier ii tradeaza si moaca ,si atunci basismul atroce ,dupa ce i-au fost spulberarti spionii americani,englezi de aici din romania de catre inteligentii rusi, a ramas cu golanii sau pleava,si astia sunt cruzi si trogloditi ca autorul de mai sus;nu se prinde nimic de ei ,si colcaim in mazga ,mai ales ca n-au nici o treaba ,infuriati pe cretinismul lor ,care nu se stie de unde a aparut ,din nastere nepoate;
2010-08-21 08:09:04 | Raporteaza
@Cris: #15 Fiindca oameni prefera metoda civilizata si democrata: alegeriile. Genul de politica si metodologie descrisa de tine, par a fi ceva rupt dintr-o realitate africana, mai exact, un fel de Somalia unde nici ONU nu doreste sa mai intervina.
2010-09-02 20:20:24 | Raporteaza