![]() | Nu moare presa. Am dovezivezi toate articolele de Mihai Goţiu15 Jun 2011 la 10:25 26 comentarii 1126 vizualizari. |
”Presa scrisă moare pentru că…” e provocarea lansată de colegul de platformă Dan Duca, pornind de la un interviu acordat de Cătălin Tolontan pentru ”Adevărul” în care afirmă “Rămânem fără ziare fiindcă nu mai suntem în stare să producem informaţie credibilă, nu pentru că am fi vizionari şi mutăm informaţia pe digital”. Tema are deja ”vechime”: de cel puțin 5-6 ani, culmea, dintr-o perioadă în care încă se mai lucra la proiecte de noi produse media tipărite. Cu specificarea că durerea lui Tolo nu vizează exclusiv print-ul, ci conținutul (”informația credibilă” nu are legătură cu mediul în care e prezentată), îmi permit să fiu ceva mai optimist: presa (și mă refer la cea autohtonă) e departe de a-și da obștescul sfârșit. Și am dovezi.
Prima a prezentat-o Alin Fumurescu, tot aici, pe VoxPublica, în urmă cu o săptămână. În ”… portret al ziaristului la tinerețe”, Fumi trimite la câteva din materialele jurnalistice ale lui Vlad Ursulean: de la demascarea postacilor de partid, la un filmuleț legat de reacțiile trecătorilor care asistă la furtul unei biciclete. Materiale produse pentru print și materiale produse pentru online. Cum spuneam, conținutul e cel care contează, nu mediul.
Iar cazul nu este singular. De câteva săptămâni am cunoscut un jurnalist și mai tânăr. O jurnalistă de fapt. Încă studentă. Care scrie pentru online, face reportaje și interviuri pentru postul radio al facultății și, la TIFF, a debutat și pe print (în ziarul festivalului). În aceste zile dă interviu pentru ”Bursele Europa FM”. În timpul liber îl citește pe Capote.
Ca și Fumi, îmi permit și eu să fiu subiectiv. Și mi-am asumat un pariu (pe care l-am și mărturisit public unor prieteni): că, în cel mult 10 ani, Oana Moisil ne va face uitați pe cei mai mulți dintre membrii generației ”blazate”, ”compromise”, ”pierdute”, cum doriți. Pentru că energia și bucuria cu care și-a însoțit fiecare articol publicat/difuzat nu pot să dispară în timp.
Și nu e vorba de o excepție. Dacă ar fi să mă refer doar la cei ”intrați în presă” în ultimii 2-3 ani, pot completa lista cu alte nume: Anca Mureșan, Maria Ilinca Man, Cristian Aszalos, Denis Barabaș ori, pe foto, Thomas Câmpean. Sunt doar cei pe care îi cunosc personal, ca foști studenți, și ale căror articole ați avut deja ocazia să le citiți în presa locală și națională (dacă ați fost atenți și la numele autorilor). Și, cu siguranță, am uitat pe cineva.
Poate, deocamdată, toți acești ”ziariști la tinerețe” nu au încă ziarele sau instituțiile media care să îi merite. Dar și le vor face la un moment dat. Iar dacă, raportându-mă doar la Cluj, mi-au venit în minte numele a șase jurnaliști care au debutat frumos în ultimii 2-3 ani, îmi permit să rămân optimist. Cât timp mai vin jurnaliști din urmă și cât timp mai au entuziasm, nu moare presa.
Etichete: alin fumurescu, anca mureșan, Catalin Tolontan, cristian aszalos, denis barabaș, fumi, maria ilinca man, mass-media, Mihai Goţiu, oana moisil, presa, print, thomas campean, tolo


Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 19 May la 16:58 |
Cînd tînjeam şi eu mai tare să pot scrie despre altceva decît plagiate şi incompatibilităţi [ citeste mai departe ]
| 1@-rk- nu fi taran de la Maglavit! Patapievici si Neamtzu nu au pozat in fete mari ecologiste,atee si gayfest ca amicu' tau Cernea! Iar ca si cultura,comparatia nu iti face cinste! PS-faci pariu ca... | ||
| 2Domnu' Cristian, aveti dreptate 100%. Numai ca aici zace paradoxu": pentru ca sa nu mai iasa in strada, lumea trebuie sa iasa in strada ! Cu nici unii din asa-zisii politicieni de azi nu se poate face... | ||
| 3Extreeeeeeeeeeeeeem de putin convingatoare pledoaria doamnei Vijulie cand e vorba sa explice de ce ceea ce se poate in MBritanie nu se mai poate in România: practic toata explicatia e o retorica tare ridicula... | ||
| 4@tamara's nephew: REmus Cernea? Nu de alta,dar aveam mare incredere in el. Zice gura presei ca ar fi fost atras cu un post caldut de secretar de stat.Asta ar fi o dovada ca "exista un Dumnezeu" pe... | ||
| 5Nota 10 autorului ptr. acest articol; e printre cele mai bune articole in româna pe care le-am citit in ultimii ani. Zic asa ca p`aia cu "cel mai bun articol" am impresia ca deja am mai bagat-o, si zic... | ||
| Mihai Goţiu 10785 citiri |
| Cristian Teodorescu 9528 citiri |
| Costi Rogozanu 8873 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4135 citiri |
| Alin Fumurescu 3939 citiri |
| Constantin Creţan 3392 citiri |
| Dorin Tudoran 2871 citiri |
| Elena Vijulie 2552 citiri |
| Dan Duca 2473 citiri |
| Ciprian Şiulea 2304 citiri |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Cristian Teodorescu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61177 citiri |
| Cristian Teodorescu 39868 citiri |
| Costi Rogozanu 38065 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18183 citiri |
| Alin Fumurescu 17845 citiri |
| Viorel Dobran 12313 citiri |
| Dan Duca 11273 citiri |
| Constantin Creţan 11151 citiri |
| Elena Vijulie 9177 citiri |
| Dorin Tudoran 8698 citiri |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Cristian Teodorescu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Viorel Dobran 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Niste truism:.
-Cu o floare nu se face primavara.
-Sa nu transformati floarea in castravete.
Faptul ca ati descoperit o persoana care promite nu e si o dovada ca presa scrisa nu va muri.
Pana la urma, printul nu va muri decat daca se vor gasi tacaniti sa bage bani fara sa doreasca profit (a se citi sa isi permita sa piarda) si sa apara oameni de caracter care, mai ales, sa o aiba cu gramatica.M-am saturat de politehnisti care se fac ziaristi pentru ca nu le place munca cinstita.
Apropos, stiti care e asemnarea dintre un inginer si un caine? Amandoi au privirea inteligfenta si nu stiu sa se exprime.
2011-06-15 10:46:22 | Raporteaza
@Mihai Gotiu:
Mihai, ai dreptate ! Si eu raman optimist. Da’ nu inteleg de ce vorbesti neintrebat. Pai Duca nu te-a invitat sa scrii pe aceasta tema si nu te-a inclus in cercul lui numeros de 5 “persoane dragi”. Sau tu esti al cincilea si, intre timp, a reusit sa vorbeasca cu tine ?
2011-06-15 10:59:25 | Raporteaza
Degeaba exista persoane care promit atita timp cit o mare parte din presa este controlata de mafioti si jurnalistii care lucreaza pentru ei cistiga mult mai bine decit restul… In final vor ajunge sa aleaga intre o alta slujba sau sa afunde in rahatul mafiotilor scriind articole la comanda. Foarte putini vor alege sa isi pastreze principiile care ar trebui sa ghideze un jurnalist adevarat.
Si care va fi cea mai probabila evolutie a tinerilor jurnalisti? Cred ca avem destule exemple pe VoxPublica sau la Academia Catavencu…
PS. Culmea ironiei este ca, aceiasi jurnalisti care astazi ii prezinta ca viitoare sperante pe tinerii jurnalisti, miine ii vor spurca si ii vor injura daca acesti tineri jurnalisti vor avea “tupeul si nesimtirea” sa denunte legaturile dintre mafie si presa.
2011-06-15 11:01:47 | Raporteaza
Asta asa e PRESA NU VA MURI ! Doar “presarii” care cred ca dl.Chireac: “cine mai verifica azi o stire din trei surse, ce p…. “(domniei sale). Si amatorii de dat cu presupusu’, Jos-istii si Huuoo-istii.
Cind un articol, analiza, etc. se va referi la interes majoritar ( asta e o stire !), cind o analiza va aduce ARGUMENT, nu politic, atunci vom avea jurnailisti. Pina atunci: presari !
2011-06-15 11:22:39 | Raporteaza
da chiar, de ce vorbesti neintrebat?
)))
2011-06-15 11:37:42 | Raporteaza
Presa nu vrea sa moara desi nimeni nu mai are incredre in ea si nimeni nu o mai citeste.
2011-06-15 11:42:38 | Raporteaza
Toate mor ,nu numai presa scrisa !
Daca vom persevera in prostia de a refuza sa identificam si sa intelegem originea raului care ne-a invaluit ,criticand apucaturile unor tarfe irecuperabile ,incercand sa le indreptam naravurile si sa intelegem de ce nu putem sa facem din ele femei cinstite si gospodine ,ne pierdem timpul in mod inutil si promiscuitatea se generalizeaza .
La distrugerea economiei ,toti am participat ,faptuitori si complici .
Din privatizare unii au luat spagi grase ,angajatii au fost disponibilizati cu compensatii grase ,sindicalistii au primit si ei “partea lor” ,ziaristii au scris favorabil in urma unor party si excursii de documentare si contracte grase pentru patronii de ziar sau tv.
Scoala a fost uzurpata de chioscurile de desfacere a diplomelor ,numite universitati private de unde a putut tot prostul sa-si procure contra cost (destul de ieftin ),o “recunoastere” universitara .
A fost satisfacut in felul acesta frustrarea tuturor oligofrenilor de a nu fi avut si el o diploma .
De asemeni ,”cerintele” universitatilor private in materie de nivel intelectual si cunostinte ale cursantului ,au impus si “pretentiile” din scolile generale si gimnaziale .Un semianalfabet cu diploma de bacalaureat ,nu mai este demult o raritate !
“Grija” fata de sanatatea cetatenilor a condus la aparitia medicamentelor compensate .Cu cat crestea “nevoia” celor din minister ,cu atat se compensa intr-un grad mai mare costul medicamentelor si se lungea lista acestora .
Toata lumea era multumita !Medicii care prescriau cat mai multe si cat mai scumpe ,isi primeau partea .Bolnavii plateau doar 10% din cost si nu il interesa ca acesta era umflat de trei sau patru ori .Fiecare ministru nou numit ,mai lungea lista medicamentelor compensate cu cateva zeci.
Politia incepuse sa-i fure pe hoti ,sau dupa caz sa-i tina de sase .La circulatie ,s-au ridicat sanctiunile pana la insuportabil ,tocmai pentru ca partajarea amenzii intre contravenient si politist sa fie cat mai necesara ,aproape vitala .
Ce bine traiam noi inainte de criza si guvernul asta de mafioti !
Criza ,ne-a redus posibilitatile ,iar mafia portocalie “strange” tot !”Locotenentii” pedelisti storc din toate sursele posibile.
Mafia a acaparat statul si pe langa faptul ca a marit birurile ,a “forat” noi conducte ,paralele cu cele prevazute de lege,pentru drenarea banilor ce se cuveneau de drept statului.”Colecta’ e aproape oficiala ,nu mai este o “invoiala” ca inainte .
Cand Justitia ,Procuratura ,DNA-ul,Politia ,erau ale statului ,”invoielile” se faceau fara stirea si in detrimentul acestor institutii .Acum ,aceste institutii sunt tentacule ale Mafia si au rolul de protectie si indrumare a devalizarii statului pe care il reprezentau si aveau menirea de a-l apara ,ca si pe cetatenii acestuia .
Pana la urma pedeleul are dreptate ,tara asta trebuie demolata .Daca ,in timp se iveste prilejul ,poate construim alta .
2011-06-15 11:57:58 | Raporteaza
orice cal ajunge gloaba…
2011-06-15 12:01:50 | Raporteaza
N-a zis nimeni ca moare presa. Moare tiparitura, asta e clar. Presa scrisa on-line nu are cum sa moara, dimpotriva, va inflori pe masura ce toti frustratii vor descoperi ca pot comenta in subsol, au unde-si da masura talentului, au unde-si varsa urdorile sau macar unde pune intrebari idioate.
2011-06-15 12:10:31 | Raporteaza
@ Mihai Gotiu:
“Poate, deocamdată, toți acești ”ziariști la tinerețe” nu au încă ziarele sau instituțiile media care să îi merite. Dar și le vor face la un moment dat. Iar dacă, raportându-mă doar la Cluj, mi-au venit în minte numele a șase jurnaliști care au debutat frumos în ultimii 2-3 ani, îmi permit să rămân optimist.”
Te banuiam de ceva mai mult realism decat unii “visatori” de pe VP …
Actualele putreziciuni jurnalistice nu vor permite niciodata aparitia altora curate si corecte care sa permita propagarea si inflorirea jurnalismului adevarat. Ele se vor rostogoli, vor incerca sa se rebranduiasca, etc. Orice, dar nu vor lasa pe altii sa se ridice. Intreaba-ti colegul numit Striblea despre cum a ajuns sa prezinte invitati platiti pe post de “opinia publica” si asculta cinismul si ipocrizia cu care ne explica faptul ca nu el ii plateste si nu stiu ce firma … Intreaba pe Chireac prin ce liga mai joaca. Intreaba pe Nistorescu cum poti scapa de raspunderea unui accident cand esti jurnalist “cinstit”. Sau intreaba-ti “colegii” din Intact despre contractele cu penalizare de 100.000 de euro …
2011-06-15 12:26:16 | Raporteaza
@Mihai Gotiu:
Tu nu te-ai plictisit sa le tot tii palma (prin omisiune) astora de la RTV in conditiile in care ei, in fiecare seara, “dau cu bata-n balta” ? Nu te-ai saturat sa stai pasiv si sa treci cu vederea faptul cum colegii tai de trust (de ex. Striblea si Dragoteasca) calca in picioare si ingroapa in flegme, zilnic, ideea de jurnalism ? Te stiam mai cu intiativa, mai activ, mai revolutionar. Ce se intampla cu tine ? Aproape ca mi-au dat lacrimile cand am citit articolul tau ca replica la cel al lui Fumurescu. Unde-i anarhismul din tine ? Dispare subit cand vine vorba de presa ? Sau preferi sa ramai pasiv si sa speri (vad ca esti optimist) ca lucrurile se vor schimba de la sine ?
2011-06-15 12:48:01 | Raporteaza
marean
“Nu te-ai saturat sa stai pasiv si sa treci cu vederea faptul cum colegii tai de trust (de ex. Striblea si Dragoteasca) calca in picioare si ingroapa in flegme, zilnic, ideea de jurnalism ?”
un singur exemplu ca sa sustina ce ai afirmat mai sus.Un singur neadevar sustinut de cei doi.
2011-06-15 13:07:00 | Raporteaza
@Mihai Gotiu: ai zis bine ceva in paragraful 2 si urmatoarele. Dar n-ai definit conceptul. Cuvantul cheie este REPORTAJ sau REPORTERI. Au disparut. Din presa au ramas doar “gazdele” emisiunii (care fac superior legatura cu reporterasul X) si opinacii (editoriale de tot felul).
Un reportaj bine facut si apoi bine povestit RUPE TOT! Garantat. Bine, a zis-o bine si Tolontan, mai conteaza si cine e povestitorul si cat de credibil este el, altfel nimeni nu sta sa asculte povesti pescaresti.
2011-06-15 13:12:13 | Raporteaza
@pop: nu mai continua in stilul asta ca devii penibil. sau probabil ca urmaresti alte meisiuni.
Da’ asa de dragul discutiei, ca exemplu recent, vezi ce a scris @poweraxxel mai sus.
2011-06-15 13:15:06 | Raporteaza
@pop: C’mon, Striblea si Dragoteasca scuipa venin atent targetat, nu iti trebuie lupa ca sa vezi asta.
2011-06-15 13:18:52 | Raporteaza
adrian_mi
ca scuipa venin este una, ca spun neadevaruri este alta.Ce “calca in picioare si ingroapa in flegme, zilnic, ideea de jurnalism ?”.A, probabil ca spun adevaruri dureroase pentru voi, asta este. Faceti ceva sa nu mai aiba ce sa spuna rau.Este greu nu-i asa ,cu actulali reprezentanti. Schimbatii si se rezolva.
Asa trebuie sa fie un jurnalist adevarat sa dea de pamint fara nici-o retinere cu guvernantii oricare ar fi ei cind acestia calca in strachini.
Presa moare din partizanat politic.Au devenit ziare de partid.Tot din cauza asta au murit de exeplu Liberalul,azi,dreptatea. Tot de asta vor muri cu siguranta ev.zilei,romania libera.Daca din romania libera scoti paginile de publicitate intr-o saptamina moare.Nu se poate ca tara sa fie cum o vedem si sa citim ca toate sint bune, frumoase, si necesare si de vina pentru ce este rau este opozitia.Moarte sigura.Sa se opreasca robinetul subventiei si intr-o zi se va opri si de a doua zi toate ziarele parizane au disparut.
2011-06-15 13:47:36 | Raporteaza
@pop: mai devreme zisei ca esti penibil, da’ tu esti de-a dreptul retardat. vrobeam de jurnalism, iti dau o mostra de jurnalism la RTV. in speta, emisiunea lu’ Striblea.
Invitati: PSD, PNL, PC, PDL
Moderatori: 2 propagandisti ai opozitiei
Gradena: 50 de aplaudaci din popor, platiti ca sa acompanieze cu huiduieli orice incerca sa zica reprezentantul puterii. In plus, unii dintre ei mai si vorbesc (pe bani, evident).
Reprezentare: 55 la 1
Care-i ideea de jurnalism ? Pumnul in gura ?
2011-06-15 14:16:45 | Raporteaza
@pop: si daca nici evidentele astea nu te trezesc la realitate, dormi in continuare linistit. altii vegheaza pentru tine.
2011-06-15 14:19:40 | Raporteaza
Exista multi tineri ziaristi care pleaca privind la o presa adevarata, de tipul BBC.
Ce vor face ei? Cei buni pleaca pentru ca nu exista niciun motiv sa-si iroseasca anii in cocina care in Romania e numita presa. Iar ceilalti care vor munci in conditiile astea, ce crezi ca vor face? Isi vor risca locul de munca pe timp de criza ca sa preseze o schimbare? Sau se vor conforma sistemului?
2011-06-15 14:34:46 | Raporteaza
@ pop: frumos iti sade sa faci pe “deontologul” nevnovat, curat cinstit si mai ales drept, intr-o armata de “postaci” asa-i? Astept cu nerabdare sa iti continui “predica”. Urmeaza sa ajungi la hotia guvernantilor, la cat de mult rau au facut ei, etc. Si cel mai penibil este ca tocmai tu acuzi pe altii de partizanat …
Pai se vedem …
Sa zicem ca intr-o zi, ne adunam multi, foarte multi romani in strada. Sa zicem ca ii speriem pe actualii guvernanti si mai de frica mai de rusine ies din Victoria si ne dau cheile in mana. Ce facem mai departe? Avem o singura varianta reala: dam cheia USL-asilor. Acum, stand stramb si judecand drept, iti pare asta o solutie? Mie nu! Si judecand dupa “succesurile” ultimelor mitinguri cred ca marea majoritate a romanilor nu vad USL o alternativa demna pentru lupta civica.
In privinta partizanatului presei, este ciudat cum tocmai Romania Libera ai gasit sa o dai ca exemplu. Ai reusit sa “omiti” cateva nume de-a dreptul socant de partizane, pe fata, precum JN sau mai rau, proaspetele fituici virtuale (Cotidianul, Puterea, DCNews, etc)descendente ale vechilor ziare partizane si falimentare precum Cotidianul (cu precadere ultima parte a existentei scrise), Gardianul, Ziua, etc.
In final, pot doar sa spun ca precum Udrea isi are corespondent pe Dragnea, Ridzi pe Nastase, EBA pe Ponta, tot asa PDL este precum USL oricat de mult ai vrea tu sau cei asemeni tie sa fie altfel …
2011-06-15 14:37:57 | Raporteaza
@ Mihai Gotiu: cum sa razbeasca astia mai tineri peste aia versati in ale prostitutiei deontologice? Cum sa se lupte de ex. cu o colega a dumitale precum Andreea? Cum sa prezinte cu atata profesionalism break-ing news-ul potrivit caruia “domnul predesinte Victor Ponta” avea dreptate cand afirma ca jandarmii au armament de razboi la ultimul mare miting! Avea dovada pe ecran doar! Doar un mic detaliu insa, armanentul si munitia pe care ea le prezenta ca fiind de razboi erau de fapt doar niste lansatoare de grenade lacrimogene! Dar ea avea dreptate nu-i asa domnule pop? Chiar daca, dupa ce s-a intors la serviciu la sfarsitul ultimei campanii electorale a facut uitata participare ei in echipa lui Mircea Geoana? Ar putea avea un ziarist tanar o astfel de “prestatie jurnalistica”?
2011-06-15 14:58:46 | Raporteaza
marean
1. de unde stii tu ca moderatorii sint propagandisti ai opozitiei. Sint membri de partid? sint angajatii opozitiei.Sau sint ziaristi si fac ceia ce trebuie adica critica puterea ca asa trebuie sa faca un ziarist adica un ciine al apararii democratiei.Pot sa spun ca ce vad la tvr si infotvr sint propagandisti ai puterii. De ce? Pentru ca puterea le da banii din taxele si impozitele noasrte indiferent ca sintem pdl-isti sau nu.La posturile private sint platiti doar din ce incaseaza din publicitate.Unde este obiectivitatea? Spune-o tu.
2.De unde stii tu ca “aplaudacii din popor” sint oameni ai opozitiei platiti de acestia.Dar cei care sint aplaudaci din popor de la “acces direct” sau “drept la
tinta” cu cine sint cu opozitia sau puterea si de cine sint platiti.Zi tu.
Asa si cu “poporul de aplaudaci” nu pot fi oameni normali , unii sint someri, altii au fost dati afara din serviciu, au de platit rate la banci si nu mai au cu ce etc etc. Nu ,sint numai vinduti, cumparati de opozitie ca sa huiduie pdl.Tu in ce lume traiesti?.
Stii de ce erau multi aplaudaci din popor pentru ca aplaudaci de “dreapta” care o duc bine in tara asta sint doar 10-12% conform sondajelor si sinteti greu de gasit,
Asa ca stai tu linistit intra in lumea reala vezi cum o duc cetatenii.Nu vegheaza absolut nimeni pentru mine fi linistit dar eu traiesc in realitate si daca eu o duc bine nu inseamna ca toti o duc la fel.
Asta fac si ziaristii si de aceia nu va plac doar voua.
2011-06-15 14:59:33 | Raporteaza
@pop: uitandu-ma la ce “scoti pe gura”, din strafundul mintii tale obosite, chiar ma mira faptul ca o duci bine. Esti cumva cantaret de manele, sau peste ?
2011-06-15 15:06:59 | Raporteaza
presa conventionala nu moare ci se sinucide. Exemple sunt destule. Sa luam cazul Dragotescu. pana acum doua luni plangea de mila “oropsitilor” din cadrul armatei carora li se taie “bruma de pensie”. Ieri acuza guvernul ca de fapt s-au marit.
Tot zilele astea s-a facut mare tam tam de geanta cumparata de aia mica a lui Base. In acelasi timp pe alte surse se faceau publice veniturile de europarlamentar ale doamnei Valeanu-Antonescu care sunt similare cu ale Iebei. Pai sa ma scuzati dar din cat castiga aia acolo la Bruxelles isi pot cumpara cate un apartament pe luna sau cate un Mercedes, nu o amarata de geanta care costa cat un Logan. Dar important era sa arate la popor (asa cred ei, de fapt arata doar la unii mai creduli) in ce lux traieste aia mica. Ca aleia maritate ii put chestiile fine si desi are bijuterii de 18.000 de euro si doua BMW-uri in ograda tot Loganul de la Senat e de baza.
Bonus:
imageshack.us/p../
2011-06-15 15:07:29 | Raporteaza
Iata cum este cel mai bine definita presa de astazi …
youtube.com/wat../
2011-06-15 15:11:45 | Raporteaza
La “553 vizualizari”…presa ta a murit de mult si fara dovezi
2011-06-15 19:27:05 | Raporteaza