RSS Feed

O apărare perfectă. Dar mai trăim şi noi pe lîngă ea?

vezi toate articolele de
16 Sep 2011 la 02:07 75 comentarii 1234 vizualizari.

Decît nişte avioane vechi, mai bine unele noi. Dar cu ce bani? Cînd noi ne împrumutăm ca stat să plătim pensiile, de unde vom scoate dolarii cu care să cumpărăm avioane F-16 noi? Are Traian Băsescu vreo sursă de bani pentru buget pe care preferă să o ţină secretă? Mă întreb asta după declaraţia ambasadorului american în România potrivit căruia această achiziţie ar ajuta şi firma producătoare. Ca ţară membră a NATO, evident că România are nevoie de avioane de performanţă. Dar cu ce să le cumpărăm? Premierul Boc zicea, atunci cînd s-a luat decizia că România va cumpăra 24 de avioane F-16 recondiţionate, că n-avem cu ce să le plătim. Corect. După vizita preşedintelui Băsescu în Statele Unite să înţeleg că s-ar putea strînge totuşi banii în România ca să putem defila cu avioane americane noi?

Mă rog, e posibil. Dar pentru o ţară care dă din colţ în colţ îm ultima vreme şi nu mai ştie cum să-şi reducă din cheltuieli, de unde vom scoate noi banii cu care să putem ajuta firma Lockheed Martin? E logic pe de altă parte că dacă avioanele F-16 nu se cumpără noi, firmei producătoare e posibil să i se întîmple vreo chestie nasoală. Însă, dacă nu vă supăraţi, e România într-o situaţie atît de faborabilă economic, însît să se bage în asemenea contracte? Sînt de acord cu preşedintele Băsescu – România n-a fost niciodată atît de apărată ca acum. Dar în contul acestei apărări, mai are şi românul după ce să bea apa?

Sînt chiar absolut de acord că, dacă a vrut să intre în NATO, România trebuie să achite şi costurile aferente. Dar pe praful ăsta avem cum să ne vîrîm la datorii suplimentare? Adică să ne apărăm cu succes preventiv, dar să murim de foame de dragul acestei apărări?

,

Post to Twitter Post to Delicious Post to Facebook Post to StumbleUpon

 

75 comments
  • 1

    Tu consideri munca ce faci acum de-ti permiti sa folosesti verbul “traim”? :D

    Bigshotnews
    2011-09-16 02:43:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 2

    Din pacate astea sunt costurile NATO si cred ca va trebui sa ne supunem desi nu cred ca exista cineva sa-si doreasca acum F-16. Insa si americanii sunt in datorii si au nevoie de exporturi:)

  • 3

    cata demagogie comunistoida… imi e scarba.

    cornelius
    2011-09-16 06:07:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 4

    Mai intai, ati batut cu toti campii ca , vezi Doamne, cumparam avioane S.H..Trecem peste episodul cu vizita, ca v-oti fi lamurit, intre timp:)))) Acum, alta belea : de ce le cumparam noi ? Avioanele. Ce sa facem, sa platim mai departe asistatilor social ( ca aici e buba, pe masa de manevra, aia care voteaza )miliarde, sau sa cumparam avioane noi ? Nu-i asa ca erau mai bune alea S.H. ? Dar nu mai bine va cumparam cateva topuri cu hartie si va apucati de facut flote peste flote de avioane ? Vere, nu va mai intelege omu’……..Pe pariu ca o sa veniti cu presupuneri fanteziste , gen : daca are Basescu bani de avioane are si bani de salarii pentru bugetari, asa ca sa nu-i mai dea afara ci sa le mareasca de 5 ori salariile, sa se acorde din nou ajutoare de incalzire de-a valma, etc….

    Adrian
    2011-09-16 06:16:42 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 5

    Sunt scumpe,dar asa cum ne-am rahatit pe noi ca vrem in NATO,trebuie sa suportam si costurile respective.Securitatea si democratia costa.Ne bazam pe NATO ca sistem de securitate deci trebuie sa contribuim si noi la viabilitatea acestui sistem.Nu putem sa pretindem sa ne apere ceilalti membri NATO fara ca noi sa nu investim nimic in propriul nostru sistem de aparare.Asa ca orice critica din acest punct de vedere este neavenita.

    sase sase
    2011-09-16 06:46:24 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 6

    Nu va mai pierdeti vremea sa il trageti de mineca pe “marele specialist” in manipulare si dezinformare. Astea nu sint texte scrise de amorul artei. Stie foarte bine ce face, pentru ce (pentru cit, mai precis) si pentru cine o face. N-are mama, n-are tata. Iar noi, cei care nu ne-am nascut nici ieri, nici alaltaieri, stim si de unde vin banii.

    b5097592
    2011-09-16 06:53:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 7

    @b5097592:
    De la biroul notarial IOana Basescu?

  • 8

    Mai putem astepta, deja Base a renuntat la Basarabia mai repede decat regele Mihai. Acum o luna se ratoia la Rusia si spunea ca el ar fi dat ordin armatei sa treaca Prutul, azi spune ca unirea cu Basarabia nu e importanta.

    Deh, un alt tradator!

    mustata sulfinei
    2011-09-16 08:39:55 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 9

    Cam multi advukaati neplatiti are Lockheed Martin.
    Respectivele scule nu mai sunt “de aparare” cam de multa vreme. Pot fi catalogate, fara a grsi prea mult, “de atac”.
    Pe de o parte, alianta NATO e socotita, in teorie, ca fiind “defensiva”. Pe de alta parte respectivele instrumente sunt cam inutile intr-o strategie “defensiva”. Asemenea achizitii devin, in aceste conditii, cel putin oneroase si cel mult, fanteziste.

    Reductio mentis
    2011-09-16 08:40:11 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 10

    @Reductio mentis:

    Corect, dar trebuie sa traiasca si Lockhead Martin, nu?

    Iar noi instalam scut,a lti membri Nato sa cumpere avioane.

    cogito
    2011-09-16 08:48:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 11

    cu alte cuvinte:
    “de ce n-ai bah basca?”

    dl Teodorescu o ia in fuga pe drumul fostului domn Paler. ploua, ninge, e cutremur, tzunami, vine iarna, vine vara:
    “fir-ai tu sa fii, Basescule”.

    d-le Teodorescu, pretindeti ca prestatia dv aici nu va include in gasca ciutacilor si a gazilor, ca prestati din convingere, si nu va alimentati de la hidrantul stapanului.
    am o intrebare, in acest caz:
    dv aveti o viata? o familie? un mod de a munci si obtine bani (altul decat “jos Basescu” dimineata, la pranz si seara)? niste chestii in viata care sa nu fie legate de politica, inclusiv de Basescu?

  • 12

    Ca tot a venit vorba de “aparari”…
    Dom’Teodorescu, de ce nu incercati “jos Tariceanu”?
    Respectivul domn a solicitat discretie in privinta divortului. Va anunt ca mai puteti face putin taraboi la tema. Sentinta de divort, de curind pronuntata, este “esential nelegala”.

    Reductio mentis
    2011-09-16 09:10:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 13

    Sigur ca traim, d-le Teodorescu: Gabriel Cianourses ne da toate argumentele.

    l´oro e cosanostra, della Mafia
    2011-09-16 09:11:45 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 14

    Traim, domnu’ Teoderescu, traim si noi, cu conditia sa mai muncim si noi. De ce vorbiti la plural, aveti impresia ca vorbiti pentru noi toti?
    Credeti ca dumneavoastra sau eu o sa o ducem mai rau daca se cumpara avioanele alea? As fi curios sa vad si eu firul logic prin care ati ajuns la concluzia aia.
    Lasati patetismele alea si intrebarile retorice care caracterizeaza semi-intelectualii zilelor noastre si spuneti-ne apasat, cu subiect si predicat, de ce considerati ca Romania NU trebuie sa cumpere avioane si in general sa NU cheltuie bani pe aparare si securitate.

    andrei
    2011-09-16 09:25:57 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 15

    Si totusi,asa e,mizeria ne ingroapa pe zi ce trece,iar statul roman trebuie sa cumpere avioane militare.
    Om fi in NATO,om fi nemaipomenit de aparati(desi am eu o mica indoiala ca,la un caz de o adica,cineva s-ar pune cu marele urs,pentru noi…Noroc ca marele urs nu mai da doi bani pe noi.)-daca vom ajunge ca Grecia,la ce o sa ne foloseasca?Saracia si mizeria sunt cele mai bune aliate ale oricarui dusman al oricarui popor.
    Nu ma pricep la cine,ce armament produce,insa imi pun si intrebarea daca noi,Romania,suntem un partener loial ansamblului institutional din care facem parte,si anume UE.
    Oare care economie trebuie sa ne fie mai aproape,aia de peste balta,sau asta din coaste?
    In fine,intrebari de comunist,ce sa fac si eu!

  • 16

    @andrei.
    Avioanele ‘cestea au fost extrem de scumpe in toate timpurile. Sunt niste bijuterii mari de citeva tone(de aur)
    Ele au costat, efectiv, greutatea lor in aur pina de curind (pe vremea cind uncia de aur era socotita la 400-600 USD).

    Reductio mentis
    2011-09-16 09:40:33 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 17

    In primul rind, ar trebui sa facem distinctie intre “noi” romanii de rind si “noi” jurnalistii care slugaresc pentru USL. Nu cred ca exista multi dintre “noi” romanii de rind care sa fie remunerati atit de generos precum ii remunereaza USL-asii pe sustinatori.

    In al doilea rind, trebuie cumva sa distraga atentia de la scandalul in care a intrat Ponta. Se pare ca masina de curse nu costa chiar atit de putin pe cit lasa sa se inteleaga Micul Titulescu! Ba mai mult, unii spun ca ar fi fost cadou de la Umbrărescu – pe care Ponta il achetase in 2003… Mai multe detalii pe EVZ…

  • 18

    @sase sase:

    ….iar inamicul NATO este…. cine ? Terorismul ? Ai dreptate, o sa urmarim teroristii prin papusoi cu aeroplanu.

    teodorescul zice “vreau inghetzata, salarii, pensii si bicicleta aia rosie” si bate din picior si se tavaleste pe jos. Mamitza se uita in portofel si zice ca nu sint destui bani asa ca teodorescul se alege doar cu salarii si pensii, inghetzate. Poate vrei o prastie , zice mamitza. Ba nu, daca nu-mi iei bicicleta aia rosie o sa mor! Vrei sa moara teodorescul ?! Prastie am zis, prastie ramine. Una noua.

    polonick
    2011-09-16 09:45:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 19

    Rahat cu perje. Vorbim discutii. Tzatza Leana cu NATO. Jos Basescu!

    ribelalu`
    2011-09-16 09:50:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 20

    Unul dintre motivele pentru care barbarii cuceriti de romani plateau bir era acela ca din birul ala imperiul roman intretinea o armata ca sa-i apere de…. barbari.

    polonick
    2011-09-16 09:50:32 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 21

    @ribelalu`: de ce, te-ai saturat de “sus” ? Incearca pe la spate ca Cernea.

    polonick
    2011-09-16 09:56:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 22

    Nu zicea Boc mereu: “Nu sunt bani!”? la orice, Boc spunea ca nu sunt. Si toti postacii oranj il aplaudau.

    Acvum, cand Teodorescu o spune, aceiasi postaci oranj il acuza de tradare si alte “nemernicii”.

    Cum naiba??

    roberta anastase fun
    2011-09-16 11:06:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 23

    Nu te lasa intimidat Teodorescule!
    Da-le la gioale!.
    Nu conteaza daca e adevarat sau nu.
    Scrie si de Udrea.
    Am auzi ca Obama i s-a adresat lui Basescu ..Traiane.
    Ce a vrut sa zica? Pe nume?
    Scrie ceva.

    uslist
    2011-09-16 11:08:12 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 24

    @polonick: asa e. Insa de banii aia barbarii erau educati sa nu mai fie barbari. Daca in Dacia n-a functionat pe deplin (ia-te ca exemplu) asta nu e vina romanilor.

    Transfagarasanescu
    2011-09-16 11:11:06 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 25

    @uslist:

    De fapt, ce vrei sa spui? Care e argumentul tau? In afara de atac la persoana…..

    roberta anastase fun
    2011-09-16 11:17:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 26

    Foarte faina cronica la Cei trei muschetari. Despre Rahan cand scrieti ceva?

    goodman
    2011-09-16 11:22:43 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 27

    bongo

    lui ponta basescu nu ii poate lua decit harta de la urmatoarea cursa sa se rataceasca si sa nu mai cistige cursa. la fel si lui crinut ii va lua ceasul desteptator ca sa se scoale la ora 14 sau 15 nu la 12 iar lui d.constantin ii ia doar acul de la cravata.
    Cit despre cei de la EVZ numai de “bine” ca tot asa scriau ca fura si de la rovinari si s-au ales cu dosar in justitie.Un sfat sa caute ceva pe la parintii, la mosii si stramosii lui ponta ca 2003 este prea aproape si vor gasi un mare zero barat.
    Orce ar face chiorul in disperarea lui nu reuseste cu cei trei pentru ca asa prosti, bidoane goale, slugile mogulilor cum sint ei nu sint insa corupti si coruptibili asta cel putin deocamdata.A reusit cu oprea,diaconescu,miky,nicolicea,cu rusine patriciu si acum reevaluam doar doar mai facem o fisura in pnl.Ce dovada mai buna de “mare om politic” care nu incearca absolut nimic constructiv ci numai sa distruga sa se catere pe cadavre numai sa fie el cel mai sus sa se faca numai cum vrea el.Nu conteaza cum ajunge acolo dar sa ajunga si te superi cind apare cite unul si il injura.Sa stii ca o merita.
    Atentie: nu sint nici usl-ist si nici sluga mogulilor.Ma derajeaza doar zoaia politica in care disperat cum este basescu incearca orice.

  • 28

    @polonick:
    Coane…Teodorescu nici macar nu a fost atent la “informarea” facuta la sedinta de dimineata. Este extrem de departe de adevar.
    Ambasadorul american a zis ca e vorba de o abordare noua a problemei si e vorba de un plan comun cu Bulgaria si Croatia.
    Nu e prima data cand s-a vorbit de o unitate aviatica in comun cu bulgarii, noutate fiind si includerea Croatiei in plan.

    “Ambasadorul SUA la Bucuresti, Mark Gitenstein, a declarat, joi, ca presedintele Traian Basescu a discutat in timpul vizitei la Washington despre cumpararea de avioane de vanatoare F-16. Principala discutie a fost cea cu secretarul Apararii, Leon Panetta, iar noutatea majora este aceea ca “exista un plan in lucru, care implica Croatia si Bulgaria”.

    Gitenstein a adaugat ca planul care ar presupune achizitii comune pentru cele trei tari (Romania, Croatia si Bulgaria) nu este finalizat.”

    Astia au adoptat o noua tactica. Inventeaza stiri si apoi trag concluziile populiste pe baza stirilor inventate de ei.

    ribelalu`
    2011-09-16 11:31:41 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 29

    @ribelalu`:

    Iar voi, baieti de la blogary, aruncati cu zoaie pe orice nu poarta pecetea marinarului chior.

    De unde ia Romania bani? Din fondurile uriase ale Presedentiei??? Sau de la SRI?

    siktir
    2011-09-16 11:37:36 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 30

    “Americanii nu forţează nota pentru achiziţii americane. Ei ne întreabă simplu când ne vom respecta obligaţia de a avea forţe aeriene compatibile. Aici, răspunsul meu este constant: “Nu avem bani în momentul de faţă”. Am avea disponibilitatea unor achiziţii, dacă ne ajutaţi să obţinem nişte credite pe termen lung în care să plătim vreo două, trei sute de milioane pe an”, a declarat preşedintele Traian Băsescu pentru Adevărul
    Presedintele a raspuns deja dilemei ridicate de Dvs.insa,ca de obicei,o cititi cu intarziere.

  • 31

    “Dle Preda – NU, nu am primit niciodată o maşină sau sponsorizări de la firmele dlui. Umbrărescu! Azi am depus la instanţă o acţiune civilă împotriva celor de la Evenimentul Zilei, cu toate documentele anexate.”a zis “maimutica”. Prost, prost,dar ii freaca pe toti dusmanii cu usturoi la popou.Mai ce le face.

    apropo de ce moguliada si slugile lui nu acceseaza la marea “descoperire” a hirtiei igienice care se numeste EVZ.Stiti vorba aceia ciinii mor de drum lung si prostii de grija altora.
    Cita disperare la vagabondul de port si javra ordinara.Acum imi explic de ce manelistul betiv dorea pe coarda diaconescu in fruntea psd.Ca sa mai aiba o jucarie santajabila cu oprea pe post de tatal hotilor si diaconescu de curvarul-sef,presedinte la psd.Ce fericit era chiorul daca ii iesea nu statea si cauta, si cauta ,si iar cauta ceva cu care sa-i agate pe cei trei usl-isti.Eu stiu ceva si acum divulg pentru ca cei de la evz sa mearga si sa faca “ancheta jurnalistica” cum ponta cind era la gradinita a furat masinuta unui alt baiat.Na ca v=am dat pontul.Succesuri,la cautat.

  • 32

    Tataie…vremurile se schimba. Se alearga dupa zone de influenta: astea se apara. Libienii strigau : Sarkozy Liberte. Sunt mari puteri si majoritatea “teritorii”. Unde crezi ca e incadrata RO ?

    bebelusu'
    2011-09-16 11:58:02 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 33

    @siktir: Romania trebuia sa se gandeasca la asta atunci cand se milogea sa intre in NATO.

    Apropo de zoaie. Unde vezi tu ca am aruncat cu zoaie? sau ce intelegi tu prin zoaie? Tu nu ai oglinda acasa. sau Teodorescu? Baaaaaaaaa…astea przentate de Teodorescu sunt minciuni si el stie asta dar ia bani pentru asta. Asta e meseria lui.
    Daca vine cineva si da citatul corect considerati ca arunca cu zoaie? Cu kkt manjiti voi totul. Asta e argumentul vostru: kktul. Pentru ca in afara de propunerea ca Mazare si Nicusor Constantinescu sa faca ce vor pe litoral nu ati venit cu nimic concret. Numai sa mancati kkt cu polonicul 24 de ore din 24.

    Tu crezi ca eu nu vad ca sunt de tot rasul si astia de acum de la putere? Dar daca ma arunc din lac in put inseamna ca sunt mai prost ca tine. Ailalti sunt si mai catastrofali incepand cu liderii lor. Aia doi si cu Felix au distrus si conceptul de “opozitie”. Nu a existat in istoria Romaniei opozitie asa de cacacioasa. Ba…pe vremuri erau liberalii si conservatorii. Apoi liberalii si tarnistii (Bratienii vs Maniu si Mihalache). Dupa revolutie a fost Iliescu Vs Ratiu si Campeanu, Iliescu vs Conventiile, PSD vs Alianta DA. De cand cu prostanacul Geoana s-au prostit dracu toti. A fost contagios. Acum USL procedeaza ca in bancul ala cu Ceausescu: “se ascunde dar nu o cauta nimeni”.
    Daca nu ar fi oamenii astia din presa satuli de PDL-isti si care inca le joaca in struna celor doi saltimbanci erau de mult la groapa de gunoi a politicii.

    Asa ca astept sa vad cine dracu mai apare pe piata politica si vad ca tot apar.

    Cat despre prezenta mea pe blogary este insignifianta. Mai mult de 4 comentarii/saptamana nu postez si sunt zile cand nu intru. Este extrem de plictisitor acolo. Aceeasi atmosfera ca pe blogurile lui Badea, Gadea si Ciutacu. Si cum va doriti si voi aici. Unanimitate de opinii.
    Eu sunt fan Voxpublica…aici e distractia, aici sunt prosti multi ca tine care cred toate tampeniile inventate scrise de Teodorescu, Gotiu, Laura sau Vijulie. Zilnic apare cate o inventie si tare imi e drag sa ii enervez si pe voi si pe ei postand citatele adevarate sau demontand minciunile. Fa si tu asta pe blogary daca ai cojones.

    P.S. Intre noi fie vorba putin ma intereseaza daca zboara astia cu Enterprise sau cu deltaplanul. Treaba lor si mai ales a alora care se infig anual in ogoarele patriei distrugand zeci de milioane de dolari la fiecare chestie de gen.

    ribelalu`
    2011-09-16 12:16:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 34

    @autor
    “Adică să ne apărăm cu succes preventiv, dar să murim de foame de dragul acestei apărări? ”

    Din ciclul hai sa fim populisti. Incepeti sa semanati tot mai mult cu @cris, va e gandul doar la mestecat.

    Mircea
    2011-09-16 12:29:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 35

    riberalu’

    “Asa ca astept sa vad cine dracu mai apare pe piata politica si vad ca tot apar”

    sa nu imi spui ca astepti si tu alba ca zapada ca o sa ma duc sa ma inec in dimbovita si ratezi ocazia de a bea o bere cind vii prin bucuresti.
    Ce dracul doar nu crezi ca va fi altceva decit un pdl vopsit in verde din care va lipsi probabil blaga si berceanu dar la care se va adauga un patriciu, oprea si alte specii gen anastase TRU, udrea etc etc. Noul partid nu va fi absolut nimic altceva decit ACEIASI MARIE CU ALTA PALARIE de culoare verde pentru prostit a PARTA oara prostii si idiotii patriei.
    Te cred inteligent nu ma faca sa-mi schimb parerea.

  • 36

    Cind trupele noastre din Afganistan erau (si inca mai sunt) echipate cu ARO si TAB-uri de la vaselina, toti ati urlat ca armata nu e dotata. Cred ca voi nu sunteti dotati…sau va dotati dupa cum bate banu’ !

    NR Crisana
    2011-09-16 12:58:38 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 37

    @nae: Nu nae, nu iti spun. Eu iti tot spun ca sunt membru intr-un partid din USL si tu nu ma crezi.
    Uite lasa-mi pe blog o adresa de mail si o sa-ti trimit o fotografie cu legitimatia mea de partid, semnata si parafata la zi. Ba mai mult, m-au propus astia sa si candidez la locale, trebuie sa se inteleaga acum intre ei (PSD cu ACD).

    ribelalu`
    2011-09-16 13:19:34 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 38

    Dă data asta @Mircea, cit e el dă pămpălău si dă pedelingău, are dreptate. Ce dracu mai, incet, incet, va victorlîlîiti cu totii? Atotstiinta, blestemul romanului.

    victor L
    2011-09-16 13:27:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 39

    eu nu vad nici un impediment in contractarea de noi imprumuturi pe termen mediu-lung,indiferent ce directie ar lua fondurile respective.

    1.Romania are capacitatea de a rambursa imprumuturile, concesionand resursele naturale semnificative de care dispune -inclusiv terenurile agricole-investitorilor privati externi.
    2.este normal ca redeventele incasate pentru exploatarea resurelor concesionate sa fie returnate (indirect) catre domnii generosi investitori,sub forma platii dobanzilor si rambursarii imprumuturilor.

    deasemeni,sunt de acord cu dl.Presedinte Basescu; Romania nu a fost niciodata atat de aparata.

    intr-adevar subdezvoltarea si restrangerea economiei la exploatarea resurselor naturale prin concesionare catre capitalul strain sunt cea mai buna garantie pentru granitele tarii:

    pentru ca,respectivul regim de exploatare eficienta a resurselor naturale se face dupa reguli bine-stabilite si verificate in timp;
    de aceea este necesar un perimetru (teritoriu)strict delimitat in care sa poata fi aplicate aceste reguli, fara impedimente pentru investitori.

    octavescu
    2011-09-16 13:59:10 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 40

    @nae: Bine… Si atunci cum iti explici faptul ca pe masina de lui Ponta apare o reclama pentru Tehnostrade, firma lui Dorinel Umbrărescu? Ce scuze vei mai gasi de data asta? Oare cine minte cu disperare?

    @coco: Da… Am observat ca asta este noua strategie a USL-asilor. “Nu imi place de Basescu, il apar pe Ponta, recit lozinci anteniste, porcesc EVZ dar… nu sint USL-as!”. De la Oprescu vi se trage? Credeti ca daca mimati independenta o sa fiti mai credibili… Pina una-alta, acuzatiile EVZ-ului sint sustinute cu probe. Asa ca… spor la mimat in continuare…

  • 41

    @Bongo: trebuie sa te contrazic de data asta. Tocmai ca nu apare nicio reclama deci nu exista obiectul contractului de publicitate iar Garda financiara face cercetari pentru evaziune fiscala intrucat apareau facturi in oglinda intre Umbrarescu si Keleti. Umbrarescu ii factura o treime din masina lui Keleti iar Keleti in aceeasi zi ii factura aceeasi suma contravaloarea publicitatii efectuate.
    Dar contractul nu e cu Ponta, e cu Keleti (coechipierul lui Ponta). Si daca ala a facut smecherii sa raspunda. Dracu l-a pus sa puna botul?
    Nici macar Evenimentul Zilei nu zice nimic de Ponta. Ponta, conform actelor prezentate in ziar, e “curat”.

    Evenimentul zilei a prezentat extrem de clar atat documentele referitoare la masina cat si cele referitoare la Soava, si nu aduce nicio acuzatie directa lui Ponta. Soava are contract cu termocentralele si Ponta in aceeasi perioada are contract cu Soava. Keleti are contract cu Umbrarescu si Ponta e colaborator al lui Keleti. Ponta e acoperit si nici Evenimentul Zilei nu sustine altceva. Iar faptul ca Ponta l-a anchetat cu ani inainte pe Umbrarescu si a dat NUP nu are nicio relevanta. Omul a fost nevinovat intrucat nimeni nu a contestat decizia lui Ponta. Nu oricine are deschis dosar de cercetare penala este automat vinovat. Nici chiar cine ajunge in instanta nu e automat vinovat.

    Ca tot acest sir de coincidente se pot interpreta e alta treaba. Pe fiecare cum il duce capul. Dar culmea e ca interpretarile cele mai defavorabile lui Ponta tot presa pro USL si chiar Ponta le fac. Pe romaneste: “rascolesc rahatul”

    ribelalu`
    2011-09-16 15:01:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 42

    “O apărare perfectă. Dar mai trăim şi noi pe lîngă ea?”
    Chiar credeti ca odata cu dvoastra vine sfirsitul lumii?
    Stiam ca aveti doi baieti (barbati acum) care, sa fie intr-un ceas bun, o sa aiba urmasi (acei urmasii-urmasilor-urmasilor vostri).
    Apoi, avioane vechi nu a fost bine; avioane noi nu are rost ca nu mai traim atit, zice dom` Teodorescu.
    Mda, cred ca avioanele vechi nu era cazul sa le cumparam, asa cum nu e cazul sa ascultam pe unii care vor sa imbatrinesca urit; chitibusari demni de toata jena.
    @ 38,
    mai te du in burta ma_tii si cautati numele, clona ordinara.

    victor L
    2011-09-16 15:08:23 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 43

    Domnule Teodorescu,

    Nu scriu de obicei posturi dar vad ca postacimea de o anumita culoare v-a luat in primire. Banuiesc ca s-a dat ordin de zi pe unitate. Uitati si la RL de azi cum se recunoaste dusmanul poporului
    romanialibera.r../

    Eu ma temeam de revenirea situatiei din anii 90 cand Iliescu FSN erau in toate. Cand citesc astfel de posturi si editorialul din RL, simt un crivat care aminteste de anii ‘50…

  • 44

    @ Radu,
    tare batrin trebuie ca mai esti daca iti amintesti de anii `50; dar chiar iti amintesti ce era atunci?

    Cănuţă
    2011-09-16 15:50:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 45

    @Radu:
    Aha, simti un crivăţ care bate de la Washington, asa-i incolorule de o anumita culoare ?

    Mircea
    2011-09-16 15:59:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 46

    @Mircea:

    Da, de la Washington curge lapte si miere, si inca moka. America ne iubeste si ne da totul gratis.

    E

    victor L
    2011-09-16 16:10:21 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 47

    @Radu:

    Teribil articol!
    Asa scria si Scanteia in anii 50, cand cine nu iubea URSS si pe Stalin, cine nu dadea graul s afie trmis la Mopscova moka era automat tradator imperialist,arestat si reducat la Canal sau puscarie!

    sorin toma
    2011-09-16 16:13:27 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 48

    @ 46,
    esti o clona din rasa Felix.

    victor L
    2011-09-16 16:25:51 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 49

    @Radu: multumesc pentru link-ul la RL;nu prea urmaresc publicatia respectiva.

    articolul este remarcabil;intr-adevar,nu credeam ca totusi se va reveni la o expresie atata de directa a perioadei staliniste.

    chiar daca subordonarea tarii fata de centrul de putere este totala si Romania a devenit un stat fara cetateni, ma asteptam la ‘uzuala’ manusa de catifea, macar ca de atunci comunicarea a mai evoluat….

    dar se pare ca nu se mai incurca nimeni in amanunte.

    octavescu
    2011-09-16 16:26:09 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 50

    @victor L:

    Credeam ca din rasa Oprea.

    victor L
    2011-09-16 16:26:48 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 51

    @octavescu:

    Ce ironie: un astfel de articol intr-un ziar ce-si spune “Romania libera”!!!

    Liliana
    2011-09-16 16:27:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 52

    @sorin toma:
    Tu oricum iubeai profund URSS si pe Stalin, ce, s-a pus vreodata problema sa fii … automat tradator ?!

    Mircea
    2011-09-16 16:28:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 53

    @ canuta si mircea

    1) nu/mi amintesc de anii 50 (sunt nascut in 1966), dar parintii si bunicii mei mi-au povestit suficient despre colectivizare, despre “lui Stalin slava-i cantam”, despre vantoarea de dusmani ai poporului ca sa pot face o evluare.

    2) Nu, crivatul nu vine de la Washington, ci de la noi de pe Dambovita. Cand un ziarist scrie ca persoanele care au o anumita parere saboteaza parteneriatul cu SUA, nu ma pot simti confortabil. Pentru ca urmatorul pas nu e decat ca sabotorii sa fie demascati… Noroc cu Europa asta pe care o injura toata lumea, ca pentru moment suntem la adapost de consecintele cele mai grave ale unei asemenea fiosofii…

  • 54

    @Radu:

    E suficient sa citesti orice numar din Scanteia din anii50 ca sa recunosti nu numai ideile, ci si sintagmele. E jenant ca un partid ce-si zice DEMOCRAT si LIBERAL sa utilizeze astfel de voci!

  • 55

    bongo

    o fi el prost ponta dar nu este chiar atit de prost cum il credeti voi.El daca nu era stapin pe toate situatiile si nu stia ca nu are cum sa-i bizie musca deasupra capului nu era atit de impertinent si atit de direct in ce face.A spus-o chiar el NU ARE CU CE SA-L AGATE deci este nesantajabil, deocamdata.Iti place sau nu asta-i realitatea nu aceia de la tv ci din acte.Ti-a explicat clar riberalu’
    Si sa mai stii ceva nu sint fanul lui ponta dar daca ma voi duce la vot cu usl-ul voi vota. nu ma dau dupa cires.Imi oferi tu alta alternativa? Care?Pdl cu udrea,igas,bodu,eba,berceanu,videanu,blaga. Nu ,daca doar cei enumerati ar ramine in campanie nu m-as mai duce la vot in mod precis.Asa cum se intimpla de douazeci de ani incoace cind poporul are de ales intre raul cel mare si raul cel mic eu aleg raul cel mic care in opinia mea acum este usl, asta pina la proba contrarie.
    Ce incercati voi acum sa faceti cu MP nu este absolut nimic altceva decit incercarea unei MARI ABURELI a prostilor.Cu verde, porticaliu, roz sau maro udrea, basescu,anastase, voinescu eba tot aia ramin pentru ca nimic nu ii mai poate schimba.Asa sint ei unii hoti, altii incompetenti, altii analfabeti si tot asa.
    Deci cum i-am spus si lui riberalu’ ACEIASI MARIE DAR CU ALTA PALARIE.
    Si ca sa vezi toate astea nu trebuie sa fii usl-ist, comunist, bolsevic, cu rusii, sau minerii.Trebuie doar sa vezi, fara ochelari de cal si atit.
    Nu judeca oamenii inainte sa-i cunosti.

  • 56

    @nae:

    Draga Nae, dupa cum ai spus-o si tu aici, propaganda PDL se strofoaca, ba chiar se screme (vezi victor L, Mircea, Luana, betotul samd) sa distruga imaginea lui Ponta si Crin dar nu au cu ce.
    N-au fost securisti, sefi UTC, traficanti de carpete, hoti de bani publici, constructori de vile, nu au cumparat vile, nu au averi din “vanzari anterioare”, nu au Bac la 27 ani, nu au fost sefi de clan mafiot, nu au dat sute de mii de E pe desene de frunze, patinoare, parcuri in sate samd.

    Orice ar zice postacii oranj, in afara de mistocareala de numele lor – deh, Bashesku vrea sa se se razbune – nu gasesc nimic ilegal. Si asta ii face sa fie asa de nervosi si iritabili.

    roberta anastase fun
    2011-09-16 16:53:56 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 57

    @Radu: eu am prins ceva,sunt exact cu un deceniu mai ‘devreme’ ca tine….
    eram la scoala cand a venit Ceausescu…cat eram noi de mici,am simtit din plin…de aceea niciodata nu am putut intelege cum a ‘cazut in cultul personalitatii’

    stii cine a fost tov/Jumjaghiin Tzedenbal?tov. Le Duc Tho?
    mai tin minte,in clasa I si II peretii erau tapetati cu portretele CC ai tuturor partidelor fratesti, trebuia sa-i stim pe de rost si dupa fotografie….

    in prima luni dupa ce a luat conducerea Ceausescu, peretii erau varuiti si s-a pus doar stema tarii….

    au stat asa mult timp, cand au aparut portretele lui,
    terminasem deja facultatea….

    acuma vom striga probabil : ‘Exxon si Poporul SUA, viata buna ne-a adus!’; ori ‘Lumina vine de la APUS’; ori
    ‘one,two,three,four,Chevron da paine!’

    octavescu
    2011-09-16 17:04:17 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 58

    @Radu:

    Nu putem face analogie cu perioada stalinista. Vrei sa spui ca Obama este tot un fel de Stalin?! Sa nu fim penibili,vrem sa construim democratia. Da, dupa model american , nu dupa cel rusesc/sovietic, coreean sau mai stiu eu care.

    Cat despre sabotaj, hai sa nu sarim prea sus. KGB-ul nu e mort, KGB-ul se transforma. Si e foarte prezent pe plaiurile mioritice. Nu zicem nimic cand vine Miller si-si bate joc de Romania cu South Stream-ul, in schimb ridicam din sprancene la americani care vor sa vina aici si , vezi doamne, ce s-or supara rusii. Nu putem fi cu curul in doua luntri, nu intelegi?

    Mircea
    2011-09-16 17:15:26 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 59

    @roberta anastase fun:
    Draga Nae, dupa cum ai spus-o si tu aici, propaganda PDL se strofoaca, ba chiar se screme (vezi victor L, Mircea, Luana, betotul samd) sa distruga imaginea lui Ponta si Crin dar nu au cu ce.

    Dragule, gresesti la final! Nu e vorba ca nu au cu ce ci nu au ce !
    Ce sa distrugi la cei doi imaturi, cand ei sunt autodistrusi ! Nu vezi ca si bidoane goale si tantalaul nu reusesc decat sa starneasca ilaritate la cele doua televiziuni de partid (A3+RTV). Nici o idee, nici un plan, nimic, nimic. Sa ajunga tara pe mana acestor doua puslamale, pai hai sa-l bagam si pe Dan Dioaconescu sa fie mistocareala completa.

    Mircea
    2011-09-16 17:23:39 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 60

    @octavescu

    Intr-adevar, socul dvs a fost mare. Eu am inceput scoala in 1973 si nu prea eram atent. Parca prin 1975 stema tarii si a PCR au inceput sa incadreze portretul lui Ceasca. De prin 77 parca a inceput sa-i apara poza pe prima pagina a manualelor (prima poza era aia intr-o ureche, daca mai tineti minte) dar ne-am obisnuit. Tatal meu (nascut in 1936) a vazut imediat sensul rau in care mergeau lucrurile si stiu ca s-a “certat” cu fratele lui care credea in legenda “el saracu e om bun, aia din jurul lui il strica” (i-a trecut si lui cand s-a introdus cartela la ulei si zahar).

    Ce vreau sa spun e ca un regim autoritar se instaleaza de multe ori pe nesimtite, si, de multe ori, cu complicitatea unei parti a populatiei. Ma mahneste faptul ca asa zisii adoratori ai SUA se inspira din Silviu Brucan si sunt complet straini de spiritul acestui text

    Congress shall make no law respecting an establishment of religion, or prohibiting the free exercise thereof; or abridging the freedom of speech, or of the press; or the right of the people peaceably to assemble, and to petition the Government for a redress of grievances

    E primul amendament la Constitutia SUA

  • 61

    @Radu: da,vezi,in 75 dadusem admiterea,apoi am facut cele 9luni de armata TR,iar in facultate nu se puneau astfel de probleme…eram foarte liberi in continuare,eram educati asa!cu toate ca tata a fost detinut politic,dosarele nu mai contau sub ceausescu,nici macar in perioada cultului personalitatii.

    de aceea,inteleg pe cei tineri care retin din comunism doar ultimii ani pentru ca la atat s-a redus experienta lor.

    octavescu
    2011-09-16 17:41:22 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 62

    “Nici o idee, nici un plan, nimic, nimic. Sa ajunga tara pe mana acestor doua puslamale, ”

    bai frate puslamalele ,de nu putem sa spunem coruptii, nu au nici-un plan dar planul celor de la pdl si a chiorului care este ca sint de doi ani si nu am vazut nimic nimic.Nu este treaba puslamalelor planul ci al guvernantilor.Puslamalele vor venii cu planul lor cind vor fi la guvernare.Pina atunci care este planul lui boc si al pdl.Unde e planuuuuuuu… ca nu il vad.
    Il avea paharnicul dar a fost dat afara. Nu este nimica o sa-l prezite lui alba ca zapada.

  • 63

    Octavescu…
    Cre’ ca ai facut scoala in alta tara.
    Cum sunt cam “leat” cu tini, din portretele 50/60 spinzurate in salile de clasa ne rinjeau membrii Comitetului ezecutiv. Caleasca era fruntas asezat dupa Gheorghiu Dej(cred).Din totalul de sapte/noua poze culoarea gris soarece.

    Reductio mentis
    2011-09-16 17:57:40 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 64

    @nae:
    Faptul ca astia nu au un plan (dupa parerea ta) nu scuza faptul ca puslamelele nu au nicio idee de program ( dupa cum recunosti si tu).

    Mircea
    2011-09-16 18:10:30 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 65

    @Mircea:
    Dupa cum spuneam, discursul PDL referitor la USL se reduce la glumitze gen “bidoane goale” si “tantalau”. Ok. Ramaneti cu asta si cu Oprea, plus “vanzarile anterioare”

    roberta anastase fun
    2011-09-16 18:30:31 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 66

    @Reductio mentis: nu,nu ai dreptate;probabil ca acolo erau multe loaze stalinisto-securiste care au supravietuit …pana azi;recunosc,am avut si eu un profesor adus de la pensie de tipul asta,dar dupa ce s-a terminat trimestrul l-au trimis inapoi.

    in schimb.ne-au venit profesori eliberati-de ex.la lb.siliteratura romana, in liceu, timp de patru ani, un fost redactor la ‘timpul’….era cu totul altceva!

    octavescu
    2011-09-16 18:34:04 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 67

    Mirciulica

    “.Nu este treaba puslamalelor planul ci al guvernantilor.Puslamalele vor venii cu planul lor cind vor fi la guvernare.”

    Mirciulica nu ma rastalmaci vezi mai sus ce am postat.Puslamalele vor veni cu planul lor cind cind vor veni la guvernare.Asta nu inseamna ca nu au poate sa insemne ca au, dar nu i-l arata lui boc ca oricum nu intelege nimic din el Si nu vor sa piada timpul cu el. Mai bine o cursa, mai un somn ,ca tot nu au ce sa le faca oricit s-ar stradui chiorul cu gasca lui.Ponta este dispus sa-i cedeze chiorului harta si crinut bidoanele goale ca “probe” dna pentru coruptie si furaciune.
    Si in 2012 cind vor venii la guvernare sa vezi o “frumuseata” de program nu alta. Sa moara chiorul de oftica nu de altceva.

  • 68

    @nae: daca tot m-am pus pe blog azi-eu cred ca USL are un ‘program clasat’ ca prea nu se vede nimic din el!!!

    octavescu
    2011-09-16 18:45:08 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 69

    cam ca neuronul meu, si ala atarna de urechea stanga…sau dreaptă?

    octavescu
    2011-09-16 18:53:03 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 70

    octavescu

    daca vrei programul uita-te pe blogul psd sau fa ceva ca pdl-isti astia incompetenti sa plece si sa vina usl la guvernare.Atunci nu numai o sa arate ca are, o sa-l si aplice. Sau dumneata crezi ca pdl detine miezul din dodoasca si lumea incepe si se termina cu ei. Dupa ei nimica? Oare.A mai fost unul care se credea vesnic si stii cum s-a terminat.Fi sigur de un lucru, va fi viata si dupa pdl si dupa chior.Nu se termina lumea odata cu ei.

  • 71

    @nae:
    Salut naica…Las-o p-aia cu programul USL. Si un buticar isi face planul de afaceri mai bine. Programul USL are 60 si ceva de pagini A4, scrise landscape, cu font de 30 (o fraza pe pagina) iar primele 50 de pagini sunt “Jos Basescu!”
    In restul sunt banalitati si generalitati. Totusi, printre randuri spun urmatoarele: nu scade TVA-ul, salariul minim creste in 4 ani cu cateva zeci de lei adunat si nu pe an, nu se redeschid scoli si spitale, nimic de pensii si se va introduce impozitarea progresiva.
    In mod sigur vor aplica chestia cu impozitarea progresiva. In rest? Aplica..nimic, pentru ca nu e nimic acolo.

    ribelalu`
    2011-09-16 19:43:44 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 72

    riberalu’

    stai sa vina si o sa vezi.Cu ce vrei sa dea drumul la spitale? de unde medici,asistente ca i-a gonit basescu.De unde scoli ca le-a darimat sau le-a transformat in circiuma. s.a.m.d. Va trebui zece ani sa refaca ce au stricat idiotii astia. Dar am o speranta, stii care? Ca macar usl-isti vor face sa sune zanganitul catuselor.Pe pontac il cred in stare la cita ura are in el.Si asta-i sperie de moarte pe pdl-isti, chior si restul gastii.
    Nimic nu va mai fi ca acum.

  • 73

    @nae:
    nae…speranta moare ultima. Imi place de tine ca esti optimist. Insa iti spun eu ca daca USL-ul ramane sub conducerea lui Crin si Ponta supravegheati de Felix nu o sa ii vezi prea curand la guvernare.

    ribelalu`
    2011-09-16 20:33:28 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 74

    @nae:nu ma contrazici cu nimic;asta am spus si eu ;pana ajunge USL la guvernare,programul dlor.este probabil un secret bine pastrat.Sunt sigur ca abia atunci ‘o sa’ ni-l arate si desigur, ca atunci ‘o sa’ ni-l si aplice.

    eu am citit cu multa atentie ceea ce au difuzat pana in prezent si sunt convins ca au reusit ceea ce si-au propus,respectiv sa deruteze adversarul politic prin numarul mare de pagini scrise:

    nu prea vad multi din tabara puterii sa fi citit de-a lungul existentei sale un numar atat de mare de pagini.

    in rest,vreau sa stii despre mine ca sunt bine; decat nu reusesc sa fac vreo diferenta intre PDL si USL nici daca ma uit la trecutul lor,nici la ceea ce face fiecare in prezent; de aceea cu toata sinceritatea,viitorul pare previzibil.

    octavescu
    2011-09-17 02:01:13 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde
  • 75

    @octavescu-69: faptul ca mi-ai copiat nickname sa stii ca nu te ajuta:
    1.esti intr-o ureche-fie cea stanga fie cea dreapta;
    2.oricat de lunga ti-ar fi aceasta ureche,daca iti lipseste ceea ce normal se afla intre urechi,degeaba esti devotat stangii ori dreptei:
    tot un biet neispravit ramai.

    octavescu
    2011-09-17 02:09:20 | Raporteaza
    RăspundeRăspunde

Comentează


Pont: poti sa adaugi la comentariu fotografia ta sau o imagine care te reprezinta.
Nu trebuie decat sa introduci o adresa de e-mail valida aici si sa urmezi cativa pasi simpli.
Un film explicativ e disponibil aici


ATENTIE: Comentariul dumneavoastra poate aparea cu intarziere din cauza sistemului de cache.

RSS Postari pagina personala
jurnalist Catavencii, scriitor
» citeste biografia

Ce fac prietenii tăi pe Voxpublica

Ultimele comentarii

alex mazilu Andrei Plesu antonescu aur Becali blaga blog Blogviu interviu Boc Bucuresti calatorie candidatura catalin voicu cercetare cianura cluj concert crin criza CTP Curtea Constitutionala demisie Dinu Patriciu EBA economie Elena Basescu experiment Facebook FMI fotbal humanitas Iliescu instantanee intelectuali internet Istodor Johannis kelemen hunor Liiceanu manipulare Media Mihai Goţiu motiune Năstase obama o fraza o poza ortodoxie parlament Parlamentul European pd-l PE Plesu Polirom presedintie protest radu duda Realitatea TV reforma riscograma romani romania rosia Roşia Montana salarii securitate Senat sindicate sondaj sorin oprescu steaua SUA Tariceanu tiff TRU TVR UBB uichendist.ro Vanghelie Vasile Blaga

© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.

Strategy & Technology: PUBLYO
Marketing & Sales: Q2M
Comandati acum o campanie publicitara pe acest site!