![]() | O noua meserie: prostacul de serviciuvezi toate articolele de Dragoș Stanca01 Dec 2009 la 15:56 36 comentarii 1620 vizualizari. |
Mi se pare tragi-comic ce se intampla pe net in campania electorala. Indiferent ce scrii, unde scrii, postacii de serviciu, din toate taberele implicate, se apuca si arunca online mesaje isterice.
Ai, n-ai treaba… injuri, sustii, combati. E o problema pe care partidele (si agentiile interactive care lucreaza cu partidele) trebuie sa o regleze, in campania viitoare.
Ok. Numarul “enuziastilor” dezinteresati care posteaza isteric online e considerabil. Dar numarul celor platiti de partide sa faca asta e covarsitor. Credeti-ma. E o noua meserie!
Problema e ca postacii (numiti in prezentari “activistii online”) frizeaza, adesea, nu doar abusrdul, ci si prostia. Isi merita, deci, un “r” in plus in “titulatura”…
Iata un exemplu: scriu o chestiune legata foarte evident de tehnologie. Fara nicio legatura cu campania electorala (sper ca e clar, e un material de pe blogul meu personal, dStanca.ro).
Surpriza! Ce mesaje primesc, pe post de comentarii? ![]()
Iata:
“Trocul politic intre psd si pnl cuprinde printre multe alte tampenii si Ionut Costea ( cumnatul lui gioana ) la BNR in locul lui Isarescu , contra Johanis premier ptr doi ani . Cel putin asa se lauda mama soacra pe la prietenele de revolutie“, zice Gheorghe, cu avant.
Horia nu se lasa mai prejos si tipa la mine, cu majuscule:
“TOV. SOLICIT SA SE STABILEASCA EXACT AUTORII VILOLULUI, PENTRU CA SE CONSTATA CA ATAT GEOANA CAT SI PRIMARUL SIBIULUI NEAGA ACEST LUCRU, IMPOTRIVA EVIDENTEI. ROG TOTI TRACTORISTII JURNALISTI DE LA REALITATEA TV SA INFORMEZE EXACT PE TELESPECTATORII SAI. ACEIASI SOLICITARE O VOI ADRESA SI LA TOV. DE LA LATERNA 3(ANTENA).APELEZ LA CUNOSCUTII MAFIOTI CTP, STANESCU ROSCA, A. URSU, PROF.PARVULESCU, PATORUL BAPTIST GADEA, ALCOOLISTUL NISTORESCU“.
Liviu (care e, de fapt, tot Horia:)) il sustine, imediat:
“SUNT DE ACORD CU ALIANTA COMUNISTA PSD-PNL, FACUTA PENTRU A CASTIGA ALEGERILE PRIN TOV.GEOANA. REFERITOR LA VIOL, SI EU DORESC A SE FACE LUMINA PENTRU CA ACEASTA INFRACTIUNE ESTE FOARTE GRAVA.”
Unul, cu numele Alex Popa, de pe adresa de Yahoo, imi zice direct, pe mail:
“Sa iti fie rusine, brotac imputit! Incerci sa deturnezi atentia de la adevaratele probleme! Jos REALITATEA TV, rusine REALITATEA.NET!!!“
Ma opresc aici cu exemplele. Si ma consolez, in tacere, cu ideea ca marea masa a cititorilor de bun simt stau, citesc, zambesc si pleaca mai departe.
Vreau sa sper ca traiesc in tara in care nu voteaza nimeni in functie de injuraturile pro sau contra X sau Y postate pe net.
PS Hai, astept! Sa inceapa valul de invective! De data asta, macar fiti (un pic mai) creativi!


Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
| 1@gigi: Domnu' Gigi, luati-o usor ca acu' va raspunde dl. Teodorescu! La cate articole a scris domnia sa despre dictatorul Basescu, va gaseste o mie de "inalte tradari"! De-un pareczemplu, nu e inalta tradare... | ||
| 2@C TEODORESCU....bun,pregatesc legi pentru demitere....dar motiv au ? Care-i "inalta tradare "? Dar asta nu va intereseaza !Incalcarea legilor nu-i un interes care sa va atinga !PONTA VREA SA REZOLVE PROBLEMELE... | ||
| 3Jenant : Cernea da, Teodorescu nu! Ba, da' bun e Cernea asta, frate!... | ||
| 4@nelu:rautate, mitocanie... sau marlanie si prostie. te caracterizseaza ion, ionelule, nelule - esti doar unul din multimea de dorei, gigei, nelisori...samd. sunteti exponentii perfecti pentru usl:... | ||
| 5proteicului, azi @despre orice: Foarte multumesc pentru apreciere chit ca-i oarecum nedreapta fata de multi oameni de calitate de pe aici. Dar asta-nseamna "sa alegi", nu?... | ||
| 6Hai dom'le! Adicatelea matale chiar credeai ca USL-ul nu se va baga ci cizmele in indepemndeta justitiei? Asta cu Nastase si ISC e doar inceputul. Si apropos, mai e una care "ti-a scapat": avocatul lui... | ||
| Mihai Goţiu 10900 citiri |
| Cristian Teodorescu 9756 citiri |
| Costi Rogozanu 8943 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4154 citiri |
| Alin Fumurescu 3952 citiri |
| Constantin Creţan 3395 citiri |
| Dorin Tudoran 2886 citiri |
| Elena Vijulie 2633 citiri |
| Dan Duca 2475 citiri |
| Ciprian Şiulea 2313 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61292 citiri |
| Cristian Teodorescu 40096 citiri |
| Costi Rogozanu 38135 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18202 citiri |
| Alin Fumurescu 17858 citiri |
| Viorel Dobran 12323 citiri |
| Dan Duca 11275 citiri |
| Constantin Creţan 11154 citiri |
| Elena Vijulie 9258 citiri |
| Dorin Tudoran 8713 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Elena Vijulie 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Bucuresteni, nu-i lasati pe timisoreni singuri in lupta anticomunista! Iesiti in strada sa sustinem crezurile celor de acum 20 de ani! In 90 am fost golan in piata universitatii si asa am ramas, pentru ca nu mi-am schimbat idealurile anticomuniste. Va chem pe cei tineri sa continuati lupta impotriva ciumei rosii! Se vorbeste pe twitter de un flashmob la ora 18 in piata universitatii azi! Veniti toti cei care credeti ca mai avem o sansa sa-i invingem pe tradatorii de tara Geoana si Antonescu!
2009-12-01 16:18:34 | Raporteaza
Domnule Stanca, eu nu-s cu totul convins că cei care postează mizerii şi fac istericale indiferent de subiect sunt postaci. Ba cred că cei mai mulţi sunt proşti de bunăcredinţă dacă pot zice aşa. Cineva zicea parcă la articolul dlui Costin Ilie să se interzică comentariile. Aproape că aş fi de acord. Doar că, iarăşi, aş zice că e totuşi util să vezi cât de departe merge prostia. Mai ales că cel mai adesea e dublată de destulă energie: oare nepoluantă?
2009-12-01 16:21:47 | Raporteaza
O doamne. Poftim…
) o fi becali? dumnezeule mare!
2009-12-01 16:22:30 | Raporteaza
votez pt flashmob.
Gebeleizis has spoken!
2009-12-01 16:25:28 | Raporteaza
@onofre: multumesc pentru comentariul pertinent, semn ca exista si oameni normali. there is hope!:)
@gigi: dupa cum spuneam…
2009-12-01 16:27:55 | Raporteaza
Bun. Sunt de acord cu existenta postacilor, a activistilor online si nu cred ca existenta lor este foarte nociva.
Targetul lor nu este foarte mare, pentru ca este format din cei care au acces la internet, care isi iau informatiile de pe internet si care citesc presa online.
Ceea ce reusesc ei, intr-o masura mai mare sau mai mica, este sa saboteze articolul si autorul comentat, sau sa influenteze opinia cititorului si felul in care se raporteaza ca ceea ce citesc. Asta, oricum, nu se intampla foarte des, deoarece cititorii si comentatorii autentici se mai si prind cand e vorba de un postac.
Faptul ca partidele platesc pentru asta, din nou, nu mi se pare o tragedie sau un gest nedemocratic, din moment ce isi pot face campanie platind, de exemplu, pentru un spectacol folcloric, sau cu manele, sau alt gen de muzica. Cred ca nu e condamnabil sa platesti sa ti se faca un sit pe internet, un blog, un cont pe facebook, sau, de ce nu, un postac.
Ce mi se pare condamnabil, in schimb, este ca acest postac sa fie jurnalist. Si, mai mult decat atat, ca acest postac sa fie un intreg trust de presa. Asta ar trebui sa va revolte, domnule jurnalist, iar nu faptul ca un om oarecare mai face un ban cu internetul.
Poate faceti un exercitiu de sinceritate si ii recunoasteti pe acesti postaci si in unii din colegii dvs. de breasla. Nu trebuie sa ne spuneti in cine ii recunoasteti, ii stim si noi.
Si mai sunt de acord cu dvs. si cand spuneti ca sperati sa traiti intr-o tara in care nu se voteaza dupa injuraturile unora sau altora – dupa cum s-a si vazut in primul tur. Cred, in schimb, ca se voteaza, in mare masura, dupa ce spune presa, principalul formator de opinie (si singurul, cred). Un motiv in plus pentru care ar trebui sa va revolte mai mult meseria de jurnalist-postac de serviciu (care tot noua e).
2009-12-01 16:35:34 | Raporteaza
@Dragos Stanca
?! Sper ca da!
Daca erati de buna-credinta si onest, ati fi dat mult mai multe si diverse exemple, inclusiv ale prost(anaci)lor.
Este cel putin curios faptul ca dati exemple doar dintr-o parte a “prostacilor”. Sa fie doar o scapare
2009-12-01 16:38:46 | Raporteaza
nici nu vă mai obosiţi să-mi mulţumiţi, pentru că mă sperie chestia asta. Să ţi se mulţumească pentru o atitudine cred eu moderată şi decentă e înspăimântător. Nu intru pe blogurile celor de-aci decât pentru că sunt zile când vrei să schimbi partenerii de discuţie. Cei din jurul meu ştiu ce gândesc, cel mai adesea gândim la fel. Aşa că, pentru gimnastica minţii e bine să te confrunţi cu alţii, cu alte păreri, însă ce văd aci e pur şi simplu înspăimântător în alt fel. Cred că-ntâi vine părerea şi-apoi lectura articolului „comentat”. Oricum, sunt de acord cu dvs., aşa „vândut” cum sunteţi (:)), there is hope. trebuie să rezistăm.
aş îndrăzni să propun o temă de dezbatere în abstract: ce este manipularea? că e la mare modă să ţină loc de argument acuza de manipulare.
2009-12-01 16:39:59 | Raporteaza
Daca jurnalistii ar fi fost obiectivi in aceasta periaoda, daca ar fi permis opinii 1 la 1 si nu 5 la 1 cum s-a intamplat tot timpul la Realitatea tv. , nu ar trebui sa ne razboim pe internet.
UMITRESCU, TATULICI, CHIREAC, NISTORESCU si toata trupa manipulatoare si lipsiata de onoare. Cum sa ii mai cred vreodata?
AVETI RESPONSABILITATEA TUTUROR LUCRURILOR CARE SE INTAMPLA AZI.
SLUGARNICIA FATA DE STAPAN, FATA DE OMUL CARE CREDETI VOI CA VA FI LA PUTERE IN VIITORII CINCI ANI A FACUT RAUL CEL MARE.
URASC MANIPULAREA, URASC OAMENII FARA COLOANA VERTEBRALA, URASC LIPSA DE ONOARE, URASC TRADAREA.
In 89 presa ne-a cerut iertare ca ne-a mintit, acum, cand face ceea ce face , se simte bine?
Ii vad isterizati pe cei de la Realitatea , la marsavia cu filmuletzul, cum isi cauta scuze, cum incearca sa isi motiveze lipsa de onoare. SLUGI , ASTA SUNT PENTRU MINE
In tot raul e si un bine, ma voi reintoarce la literatura, la filme, la muzica pentru ca de crezut , nu ii voi mai crede niciodata !
2009-12-01 16:40:07 | Raporteaza
@simona:
1. nu (mai) sunt jurnalist, am renuntat acum 5 ani. mai am insa reflexe (din nefericire).
2. priviti fenomenul (corect, altfel) prin ochelarii unui sustinator al unui candidat. eu vad (cel putin pe felia mea, adica partea online a grupului, din care vafe parte si voxpublica.ro, o diversitate vasta de opinii si un echilibru care e rupt, uneori, doar de excesele unui candidat sau a altui candidat. atat. vad reflectarea prompta si corecta a tuturor declaratiilor, vad foarte multe stiri in care basescu ne acuza de cele mai teribile pacate (publicate intocmai, aici). si vad colegi care il sustin pe fatza.
si nu sunt de acord cu nici unii dintre ei, nu sunt de acord cu multe. dar sunt opinii personale, nu au o legatura cu jobul meu (ma ocup de new media, nu de televiziune). si cred ca reactia vis-a-vis de realitatea tv e exagerata si nedreapta. am auzit ani de zile ca rtv e pro-basescu. acum, cand il mai si critica, e clar: e anti:) sa fim seriosi, zic.
2009-12-01 16:49:16 | Raporteaza
gata, nu mai rezist, nominalizaţi-mă ca postac oficial al trustului realitatea şi să terminăm bâlciul. se pare că domnişoarele de mai sus m-au prins.
) înţelegeţi acum de ce propuneam acea temă de dezbatere? Orice aţi scrie, absolut orice, oricât de temperată poziţia, oricât de rezonabilă, undeva indivizii ăştia au s-o dea cu manipularea. cu jurnalismul neprofesionist etc. etc. sunt un naiv. un mare naiv.
2009-12-01 16:49:37 | Raporteaza
@tiara:
va asigur ca sunt si onest, si de buna-credinta. puteti verifica, sunt opinii luate cu copy-paste de la postul citat, invocat si linkuit. mi s-a parut absurd sa scriu despre o poveste legata de tehnlologie (eu despre asta scriu, mai ales, internet, media etc) si sa fiu injurat pe teme politice. semnalam un derapaj, atat. nu am simpatii, nu pot vota nici cu basescu, nici cu geoana, asa ca stau acasa duminica.
2009-12-01 16:51:28 | Raporteaza
@serena:
sunteti orbita de dragostea pentru basescu. imi pare rau, dar eu ma uit acum la rtv si il vad pe videanu. si ma uit mereu, si vad o gramada de pd-l-isti care se exprima liber. si il vad f des pe basescu care il injura pe vantu din 5 in 5 propozitii. eu nu cred in manipulare. doar prostii pot fi manipulati. si aia se manipuleaza prin manele, nu prin talk show-uri.
2009-12-01 16:54:25 | Raporteaza
@onofre:
hai, ca te-au demascat. ne vedem pe hol, la o cafea?:) incercam alta manipulare, ca asta nu a functionat. of!
2009-12-01 16:55:29 | Raporteaza
Dle Stanca matale esti de departe un domn ca le-am spus la toti ca matale tii cu noi prostii si oameni munci ca daca aveam scoala eram si eu ca matale ca esti idolu nostru la astia prosti si multi si eu zic mereu DRAGOS FOR PRESIDENT da nimeni nu masculta si zice ca e de stanga sii place da Geoana.
Este adevarat sau nu….?
2009-12-01 17:01:19 | Raporteaza
invitaţia mă onorează – normal dacă-s postac.
) o lansez pentru bookfest, am o jenă de capitală ceva de speriat. mult succes pe mai departe.
2009-12-01 17:12:54 | Raporteaza
La ce se asteptau cand la 20 de ani, intr-un Sfant Decembrie pentru tmimisoreni au umplut Piata Operei,loc de pelerinaj si jertfa pentru noi, de steaguri rosii. Sunt total lipsiti de bun simt si masura. Si-au lut-o in figura si au fugit pe usa din dos ca niste homunculi comunistoizi speriati si lasi.
2009-12-01 17:18:09 | Raporteaza
@nepotu lu tamara: nu. am votat crin. cu 55% siguranta ca e ok. de cei ramasi in cursa nu sunt multumit, deci va las pe voi. mi-e totuna. geoana sau basescu. alegeti voi:)
2009-12-01 17:27:15 | Raporteaza
Dragul meu, faptul ca oamenii isi exprima frustarile pe net, rezulta din politica de partid a principalelor canale de stiri. Ce sa mai zicem de televiziunea publica. Nu poti sa stai sa inghiti porcariile celor de la RTV si A3, care se mai si autointituleaza moderatori… sau mai stiu eu ce. Singurul mod de protest care ne-a ramas, nu sunt de acord cu iesirea in strada, este sa comentezi pe internet umilinta si neputinta pe care o simti in momentul in care incerci sa te informezi de la televizor….
2009-12-01 17:38:07 | Raporteaza
TIMISOARA NE SCAPA DE GEOANA!!!!! JOS COMUNISMUL!!!!
2009-12-01 17:50:01 | Raporteaza
E posibil sa ma insel, bineinteles, pentru ca, asa cum bine ati spus, am ales deja o tabara. E posibil, insa, si sa am dreptate, situatie in care fenomenul ar fi cu atat mai grav: daca ma insel, nu pierdem mare lucru (pierd eu, ca individ, increderea in capacitatea mea de a evalua just o situate), insa, daca nu ma insel, pierderea este mult mai mare.
Asteptarile pe care le aveam de la rtv nu erau de pro sau anti, asa cum ma astept de la antene sa fie anti, sau de la b1 sa fie pro. Ma asteptam sa fie echi … asa cum i-am considerat si acum 5 ani – si sa-i critice pe toti, ca de laudat se pot lauda si singuri. Un exemplu il pot da chiar din emisiunea care ruleaza acum: domnul Tatulici a sustinut in editorialul sau ca ‘PNL si PSD sunt singura solutie pentru Romania’.
In fine, probabil ca m-am abatut de la subiectul articolului dvs., probabil ca exagerez si sunt prea inversunata ca sa mai fiu obiectiva. Si uite-asa n-o sa ma pot face jurnalist cand voi fi mare
2009-12-01 17:51:29 | Raporteaza
dle.Stanca
sunt un mic fan(atipic)Base dar cred ca se joaca o ruleta ruseasca in care Base foloseste un pistol cu butoiasul plin,iar Geoana are un pistol cu apa.Sincer,m-i se pare ca presa,cu o mica exceptie,a luat demult partea lui Geoana.Is not fair!
2009-12-01 17:58:48 | Raporteaza
@simona si @nepotu lu tamara:
nu neg ca exista colegi care au ajuns sa se sature auzind zilnic ca sunt slugi la mogul si sa oboseasca sa dovedeasca contrariul si, deci, sa riposteze.
e o atitudine pe care nu o aprob. si va asigur ca avem noi aici meciurile noastre. insa de aici si pana la a considera o intreaga organizatie pro-base sau pro-geoana, e cale lunga.
sper sa treca alegerile astea si sa se potoleasca mizeria care risca sa ne sufoce. saptamana viitoare pe vremea asta va fi mai bine, sper. cu base, cu geoana, cu cine o fi sa fie.
2009-12-01 18:15:13 | Raporteaza
P.S. si presupun ca te refereai la prostacii de serviciu de pe posturile TV.Daca nu
, lasa-te de scris… si nu vei mai avea parte de mesaje…
2009-12-01 18:20:10 | Raporteaza
Dle Stanca,
Daca va este indiferent de Base si Geoana, in schimb sunteti un sustinator Antonescu, de ce nu votati cu cel pe care-l garanteaza antonescu, al carui fan va declarati? Nevotand, riscati sa-l lasati pe antonescu singur in lupta lui alaturi de geona. nu ar fi fair, sunteti un om de onoare, nu?!
Ceeace am scris mai sus este o ironie… ca sa fiu politicos. Sincer, cred ca onoarea nu sta nicidecum alaturi de geoana in acest joc, sau de cei ce-l garanteaza.
2009-12-01 18:21:06 | Raporteaza
Si nu cred ca ar trebui sa te rogi sa treaca alegerile, ca o sa scada si audienta postului… pe masura. Momentan inca ne uitam la RTV sa vedem pana unde merge “nesimtirea moderatorilor”. Faptul ca mentionezi ca aveti si voi meciurile voastre in interior, e una, noi nu spunem decat ce se vede de cealalta parte a sticlei. Important este ca aceasta imagine sa fie profesionista. Si noi surprinzator nu o percem asa. Oare de ce? Si cred ca este importanta si opinia noastra, a publicului. Pana la urma noi suntem audienta. Creste audienta, cresc reclamele, cresc veniturile trustului, deci crestc salariile. Nu ne-am format opinia decat privind RTV si A3+inregistrari ale declaratiei de presa ale lui Tb pe internet.
2009-12-01 18:34:30 | Raporteaza
@Domnule Stanca , spuneati mai devreme : “ma uit acum la rtv si il vad pe videanu. si ma uit mereu, si vad o gramada de pd-l-isti care se exprima liber …”
Ne credeti tampiti sau aveti d-voastra probleme cu logica ( asta e un eufemism cat casa !)?
Vi se pare ca RTV este o platforma de unde se emit fara probleme parerile PDL-istilor ? Nu numai ca nu se respecta principiul echilibrului , in ce priveste nr invitatilor din fiecare tabara ( un pdl-ist + un pnl-ist + un psd-ist+ ciuvica+…etc ) , dar gazda emisiunii , oricare ar fi ea , de la R.Dumitrescu la Stelian Tanase , de la Ursu la Prelipceanu , devine automat adversarul lui Basescu .
Eu zic s-o lasi p-asta cu ” se exprima liber ” , ca n-o cred nici oligofrenii …
2009-12-01 18:50:43 | Raporteaza
@Razvan: Nu il sustin pe Crin, am votat cu el (in lipsa a ceva mai bun). Bunavointa mea s-a terminat dupa turul 1.
@Mitza: Nu sunt nici primele, nici ultimele alegeri. Ne descurcam, nu fii ingrijorat… Subiecte sunt si vor fi. Cata vreme traim in Romania.
@catal1n: Nu, nu va cred tampit. Sper ca si reciproca e valabila. Dati un search pe REALITATEA.NET, de care ma ocup, si veti fi socat sa gasiti pareri care ne dezavantajeaza clar, opinii foarte critice. Sau cititi VoxPublica pe indelete. Nu cenzureaza nimeni nimic, stimate domn. Orice face si spune Basescu, si cand ne umple de substante mirositoare se difuzeaza intr-o mare veselie. Noi sa fim sanatosi. Si calmi.
O seara buna, tuturor!
2009-12-01 19:11:07 | Raporteaza
Regasim in descrierea dumitale pe cel care pe 7 va fi numit EX presedinte..
2009-12-01 21:22:54 | Raporteaza
Ok , poate ca exista un strop de adevar in ceea ce semnaleaza stimatul domn in articolul de mai sus. Poate ca asa este , insa acesta este contextul pe care TOT NOI l-am creat. Sau in fine , am ajutat la formarea lui . Fie prin impartialitate , fie prin alegeri gresite. Asta nu inseamna ca acum , cand este totusi o rascruce de drumuri ( prin asta intelegem ca exista doua optiuni mari si late: ori plecam pe drumul cel bun , cel pe care trebuia sa fim de la inceput , ori ne batem un cui , ce va cantari greu , in sicriu.) , trebuie sa abandonam . Nicidecum. Adevaratii formatori de opinie nu sunt ei , pentru ca ( in majoritatea cazurilor ) , opiniile noastre sunt cele care conteaza.
2009-12-01 22:44:52 | Raporteaza
Majoritatea sa castige! Eu unul mizez pe Geoana…e singurul la ora actuala care cred ca ar putea schimba ceva…
2009-12-01 23:58:20 | Raporteaza
Am citit in primul comentariu ca multi dintre postaci sunt de buna credinta. Cred ca-i asa, insa mai cred ca aparenta de pRostaci vine de la entuziasmul antiziaristic pe care li-l cultiva politicieni de varf.
Si multi din ziaristi sunt aidoma ziaristului irakian care a aruncat cu pantofii in presedintele Bush.
2009-12-02 00:33:59 | Raporteaza
excelenta demonstratie!
)
2009-12-02 03:39:10 | Raporteaza
[...] interesant, ca exercitiu de comunicare. Mai ales ca, asa cum am scris ieri, tot in Vox, am ajuns in situatia absurda de a-mi incasa injuraturi electorale si cand scriu despre [...]
2009-12-02 15:10:00 | Raporteaza
[...] p(r)ostacii electorali, despre care am mai scris, azi am facut cunostinta cu o noua specie: hackerii de partid. evolutia vizitelor pe ore. click [...]
2009-12-06 23:24:19 | Raporteaza
MAI BINE SA SE ALEAGA PRAFUL SI PULBEREA DE TARA DECAT SA NU SE FACA DREPTATE ! GEOANA E UN VIITOR SFANT AL ROMANILOR, MEMBRU AL PARTIDULUI DE PATRIOTI SI MARTIRI P.S.D. !
2009-12-10 23:09:38 | Raporteaza