![]() | Oprescu e ușă de biserică? Clujul, singura Primărie ocupatăvezi toate articolele de Mihai Goţiu20 Jan la 21:04 36 comentarii 1242 vizualizari. |
În multitudinea de mesaje, comentarii, analize și transmisiuni în direct din centrul Bucureștiului a lipsit parcă ceva. Mesaje care să-l vizeze pe primarul general Sorin Oprescu (mă rog, e posibil să fi fost, dar să nu fi fost mediatizat). Să fie clar, nu am nimic cu Sorin Oprescu (nu e primarul orașului meu), ci cu faptul că în lungile liste de revendicări nu se regăsesc cele legate de administrațiile locale și modul lor de funcționare. Care fac parte din același sistem atât de criticat. Care au responsabilități directe și în sănătate, și în educație, și în urbanism și în atâtea alte domenii.
Mai mult, aceste administrații locale (inclusiv cele județene) sunt surse și resurse ale sistemului actual, fiind cele care asigură/acoperă fondurile din care se înfruptă partidele. Baroniile. Oare a uitat toată lumea de ele? Simbolic, în multe orașe din țară, oamenii au ajuns pe la prefecturi (instituții care reprezintă însă puterea centrală), dar primarii și președinții de consilii județene (puterea locală) au scăpat ieftin. Cluj-Napoca e singurul oraș în care am cunoștință că protestele au ajuns și la acest nivel. În timpul ședinței de joi a Consiliului Local (ședință publică, la care cetățenii au dreptul să participe), revendicările protestatarilor au fost citite în plen, în timp ce un grup de tineri și-au afișat mesajele în spatele consilierilor (foto).
Nu mă interesează demisiile primarilor și alegeri anticipate la un astfel de nivel (ar fi suficient dacă acestea se vor desfășura la timp și nu comasate cu alegerile parlamentare). Însă o dezbatere și o re-gândire a sistemului nu-i poate ocoli baza. Iar această bază se află la nivel local.
Foto: citynews.ro
Etichete: cluj, Cluj Napoca, consiliul local, corupţie, Mihai Goţiu, sorin oprescu


Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
| 1Sunteti "dragalas" in exprimare, dar ati descris o incalcare a mersului justitiei. Cum e, s-a gasit postul de atasat cultural pt. Dvs. sau mai stati o tura?... | ||
| 2@Arthur: "Deci din presupusele 70% PSD va avea 35% si PNL+PC tot 35%. Deci niciunul nu va putea conduce tara asa cum a facut-o abuziv PD care cu 35% in 2008, a condus ignorand opozitia,taind salarii pensii,nediscutand... | ||
| 3@-rk- nu fi taran de la Maglavit! Patapievici si Neamtzu nu au pozat in fete mari ecologiste,atee si gayfest ca amicu' tau Cernea! Iar ca si cultura,comparatia nu iti face cinste! PS-faci pariu ca... | ||
| 4Domnu' Cristian, aveti dreptate 100%. Numai ca aici zace paradoxu": pentru ca sa nu mai iasa in strada, lumea trebuie sa iasa in strada ! Cu nici unii din asa-zisii politicieni de azi nu se poate face... | ||
| 5Extreeeeeeeeeeeeeem de putin convingatoare pledoaria doamnei Vijulie cand e vorba sa explice de ce ceea ce se poate in MBritanie nu se mai poate in România: practic toata explicatia e o retorica tare ridicula... | ||
| 6@tamara's nephew: REmus Cernea? Nu de alta,dar aveam mare incredere in el. Zice gura presei ca ar fi fost atras cu un post caldut de secretar de stat.Asta ar fi o dovada ca "exista un Dumnezeu" pe... | ||
| Mihai Goţiu 10830 citiri |
| Cristian Teodorescu 9557 citiri |
| Costi Rogozanu 8895 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4144 citiri |
| Alin Fumurescu 3943 citiri |
| Constantin Creţan 3394 citiri |
| Dorin Tudoran 2876 citiri |
| Elena Vijulie 2594 citiri |
| Dan Duca 2474 citiri |
| Ciprian Şiulea 2311 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61222 citiri |
| Cristian Teodorescu 39897 citiri |
| Costi Rogozanu 38087 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18192 citiri |
| Alin Fumurescu 17849 citiri |
| Viorel Dobran 12317 citiri |
| Dan Duca 11274 citiri |
| Constantin Creţan 11153 citiri |
| Elena Vijulie 9219 citiri |
| Dorin Tudoran 8703 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Iulian Leca 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Oprescu are un singur obiectiv: sa umple capitala de sosele pentru trafic intens. Capitala lui Oprescu e dedicata in principal masinilor, si de-abia pe loc secund vin si amaratii de pedestri. Ce conteaza ca oamenii se ineaca in noxe si in vacarm si ca Bucuresti e deja cea mai poluata capitala europeana, domnul Oprescu construieste, cu un avant echivalent cu cel ceausist, sosele de-alungul si de-a latul orasului lui infloritor.
Cred ca i-ati cere prea mult sa accepte un dialog cu societatea civila.
2012-01-20 21:54:05 | Raporteaza
Da, ai dreptate Mihai. Din pacate, noi in Bucuresti, am uitat sa-l apostrofam pe Oprescu. Acest… domn… e un criminal de arhitectura veche, de monumente istorice. Pe deasupra, vrea sa traseze diametrale peste diametrale, de-o sa ajungem cu masina direct in balcon. Nu tu dezvoltarea transportului in comun (aia cu program prelungit pt. RATB e praf in ochii fraierilor), nu tu piste pt. biciclete (asa-zisele piste care exista, sunt o mare bataie de joc, facute printre masini, multe se termina direct in stalpi, chioscuri, statii RATB, in copaci, multe se intrerup brusc etc.)… nimic frate. E si asta un hot nenorocit ca toti aia dinaintea lui. Ii pregatesc pt. maine niste mesaje, bine ca mi-ai amintit.
2012-01-20 21:54:40 | Raporteaza
Bucurestiul e cea mai poluata capitala europeana, in conditiile in care, atentie, NU ARE INDUSTRIEE!!! (sa nu-mi spuneti ca 2-3 fabricute de pantofi, una sau doua de bere inseamna industrie)
2012-01-20 21:57:02 | Raporteaza
Ne-ai deschis ochii si cu articolul asta. Bravo!
2012-01-20 22:12:40 | Raporteaza
Nenea Gotiule la matale la Cluj coruptia a stat chiar cu primarul la masa de acea acolo protestul a ajuns la acel nivel.
2012-01-20 23:21:04 | Raporteaza
corect! ma apuc de scris! cum am putut sa uit dupa un an intreg de neputinta si indignare la tot ce face smecherul asta infractor! multumes ca mi -ai adus aminte
2012-01-20 23:21:59 | Raporteaza
clujenii au toate motivele sa-si dea singuri cu barda-ntre genunchi, doar ei au votat 70% pentru apostu iar acu’ mititelul e la gherla dar cu salariile pe card!
boc e deocamdata carpa la cotroceni dupa ce iese basescu de la buda…
dar nu-i exclus sa intre si boc la parnaie pentru coautorat sau alte belele care-l vor cauta dupa ce pleaca de la guvern
2012-01-20 23:26:13 | Raporteaza
@trolu:
Esti istet de nu mai poti!
L-ai vazut cumva pe Nastase la parnaie? De afacerea “Tigareta” cu baiatul lui Constantinescu in frunte mai stii?
Ministrul acela al mediului din Constanta, se mai aude ceva de el?
Dar hai sa coboram un pic: copiii de bani gata care au UCIS cu masinile din dotare, sunt condamnati oare? Da macar un exemplu!!! De doamna Paunescu nici nu mai vorbim!
Astia toti se balacaresc in fata prostimii, dar sunt mana in mana. Spectatorii din piata sunt si vor ramane victimele lor.
2012-01-20 23:41:19 | Raporteaza
PE CINE ADUCI LA CLUJ CA PRIMAR GOTIULE? poate te-ai gandit la vreun calugar; de Bucuresti ne vom ocupa noi bucuresteni daca avem voie. EU AS VREA SA FIE PIEDONE SAU POATE CA NU MAI E CAZUL ODATA CE A PLECAT DE LA FELIX.
2012-01-21 00:38:05 | Raporteaza
Da, dupa Oprescu Piedone.
Dupa cum zice un vechi proverb evreiesc:
“Din lac in putza.”
2012-01-21 00:52:28 | Raporteaza
@remus: Iar la Bucuresti coruptia sat cu primrul pe scaun.
2012-01-21 04:56:35 | Raporteaza
@Simona: Nu pricepi? Soselele inseamna contracte, iar contractele comosioane ( expresia frumoasa pentru spaga)
2012-01-21 05:56:26 | Raporteaza
…daca vorbim de mesaje de transmis administratiei transpartinice de 22 de ani, merita sa ascultam interviurile cu acad. Yvan Allaire (canadian!)
link-urile:
1. overstream.net/../
2. overstream.net/../
3. overstream.net/../
Revenind insa la Oprescu este intradevar de mirare ca nu este revendicat de bucuresteni pt afacerile pe care le invarte
2012-01-21 09:05:41 | Raporteaza
“pestele de la cap se-mpute”;pana nu se face curatenie la nivel inalt,in randul celor ce fac legea,nu putem face mai nimic impotriva capuselor locale
2012-01-21 10:05:00 | Raporteaza
@RICA: Poate , ar fi bine sa-l vedeti si pe chiorul de la curtea Costitutionala, caci multe acolo se spala.
2012-01-21 11:17:18 | Raporteaza
Uneori trebuie sa fii doctor ca sa poti sa vezi ca in jurul tau traiesc oameni, ca chiar daca esti primar nu insemna ca trebuie sa vezi numai de ciolanul tau, ci sa te implici in viata cetatenilor sa le oferi, o speranta sa le arati lucruri concrete. eu am fost foarte mandru de bucuresti cand am mers pe national arena.
2012-01-21 11:30:09 | Raporteaza
@viktor: mi-a placut mesajul tau. da, asa e. doctorul a facut un pod, un stadion gigantic, a reabilitat centrul vechi. nu trebuia oare sa ne luam si de el?
2012-01-21 11:33:05 | Raporteaza
Pe vremea lui Videanu imi amintesc ca oamenii se plangeau ca nu se intampla nimic. ca ala nu facea decat sa fure, ca nu se vedea nimic concret. Acum, avem un stadion care concureaza cu marile stadioane ale lumii, avem un pasaj care deblocheaza traficul in zona Basarab si da un aspect frumos oraasului, iar jurnalistii amatori vorbesc despre trei crese care au fost construite si de ce au fost construite. de ce? nu trebuia?
2012-01-21 11:33:48 | Raporteaza
ceea ce face articolul asta nu e decat sa aduca o jignire oamenilor din piata. adica cum nu avut niciun mesaj despre oprescu. astia sunt cumva niste anarhisti turbati care arunca cu mizerie in toti cei care au vreo functie?! asta s-a inteles din tot ce s-a intamplat acolo? ma indoiesc. oprescu nu s-a apucat sa faca declaratii idioate prin care sa le aduca o jignire, oamenii nu s-au simtit ofensati deocamdata asa ca nu au reactionat.
2012-01-21 11:38:16 | Raporteaza
Bine ca stam si comentam, dar nu stim sa apreciem. Avem arena noua, dar nu facem decat sa ii gasim nod in papura. Avem pod, si tot rau e. Cand a mai fost Bucurestiul la nivelul acesta? Ce alt primar a reusit sa faca tot ce a facut Oprescu?
2012-01-21 12:26:45 | Raporteaza
Nastasia si anna: Oprescu construieste stadion si pod iar majoritatea cladirilor din capitala stau sa se prabuseasca la un cutremur mai mare. Ce conteaza ca la un cutremur Bucurestiul va fi o ruina, important e ca avem stadion! Ne bagam toti in el, ca case nu o sa mai avem.
A renovat centrul vechi? Vrei sa zici poate ca a renovat doar Lipscaniul, pentru ca e o zona fierbinte prin atractiile ei, dar in rest cladirile vechi sunt lasate in paragina, si cand nu se mai poate face nimic pentru ele vine cu buldozerul si mai trage o sosea pe-acolo. Cred ca zice amin ca s-a mai eliberat niste spatiu ori pentru o sosea, ori pentru o parcare. Oricum, pentru masini! Oamenii nu exista in ecuatiile domnului Oprescu.
2012-01-21 12:33:52 | Raporteaza
Si prin cladiri care stau sa se prabuseasca la cutremur ma refer si la blocuri intregi cu oameni in ele, nu doar case vechi. Du-te mai de aici, cu stadionul tau. Vii si arunci praf in ochi, Bucurestiul e intr-o stare deplorabila si un cutremur puternic o sa fie de ajuns sa arate lumii adevarul.
2012-01-21 12:38:48 | Raporteaza
@Simona
(ca tot am mai vorbit)
Bucurestiul e acum urat si periculos de urat nu numai prin blocuri ci si prin case vechi mai mici, nerestituite deloc sau la timp proprietarilor de drept…
A fost mutilat de Ceausescu (mort acum )
E urat si uratzit si prin Halaicu, Lis
si mai ales foarte uratzii: Basescu, Murgeanu (cateva luni) , Videanu, Oprescu (simulator de bine),
E urat prin cladiri urate – astea noi sunt oribile
(pe multe le stiu din interior: American House, Europe House, cadirile de la margine din mutilata zona Baneasa, Pipera). Niste cacaturi urate de sticla si fieratanii…
Bucurestiul e urat si pentru ca procente covarsitoare de bucuresteni cu educatie, ceva cultura si stiinta au plecat de peste 20 ani sau peste 10 ani in:
USA, Canada, Franta, Germania, UK, Olanda, Suedia, Australia, Noua Zeelanda etc
Si eu cred ca s-a mai umplut si de mitocani invadatori( de mai multe etnii )
Nici macar tziganetul nu mi e ceea ce era (cel din Dudesti-Cioplea sau Giulesti-Tziganie, vechi si el prin Bucuresti de vreo 2 sute ani)
2012-01-21 13:07:58 | Raporteaza
@GunoaieleAutohtone
Domnule, inteleg ca nici ceilalti primari nu s-au strofocat prea mult sa investeasca in patrimoniul arhitectonic al Bucurestiului sau sa renoveze blocurile (foarte multe) cu risc seismic, dar macar l-au lasat asa. Intelegeti? Adica fara multe schimbari, nici in bine nici in rau. Dar schimbarile pe care le propune Oprescu si la care se inhama fara sa tina cont de parerea societatii civice, sunt foarte rele.
Oprescu nu propune o dezvoltare durabila a orasului. In timp ce in restul capitalelor din lume se incearca inverzirea orasului si redarea lui oamenilor, Oprescu reda Bucurestiul masinilor. Ca sa nu mai spun ca proiestul lui de pasaj subteran la Aviatorilor va distruge iremediabil singura zona de promenada care a mai ramas in Bucuresti: bulevardele Kiseleff si Aviatorilor. Zona va fi compromisa definitiv. Deci, sa stam sa cumpatam: Oprescu mutileaza Bucurestiul si nimeni nu-l opreste!
2012-01-21 13:23:29 | Raporteaza
@GunoaieAutohtone
tu esti mai urat decat Bucurestiul si totusi te-ai insurat.
Ciudata mai este si mintea femeii uneori!
2012-01-21 13:58:53 | Raporteaza
Jos ministrii corupti Igas-Mironescu-Blejnar, Udrea, Vreme, Ministrul Mediului si Padurilor, Laszlo Borbely.
Ce o doare pe Udrea cine vine in locul lor, in locul coruptilor?
EI CU AURUL, Noi cu CIANURA.
2012-01-21 14:02:45 | Raporteaza
@anna #16
1. Podul Basarab: a costat de 4 ori mai mult decât ar fi trebuit. Astfel, dacă ar fi fost cu adevărat un primar bun, ar fi trebuit să mai facă încă 4 poduri ca ăla. Dar, a preferat să fure banii.
2. Stadionul gigantic: trebuia sa coste 130 milioane de euro, dar a costat 260. Stadionul din Frankfurt, Commertzbank Arena, este exact la fel ca ăsta de la noi. Proiectul, proiectanții, au fost luați chiar de la dezvoltatorii acelui stadion. Știi cât a cost acel stadion, în Germania (unde mâna de lucru de este de 5 ori mai scumpă iar materialele, de vreo 2-3 ori)? A costat 160 de milioane de euro.
3. A reabilitat centrul vechi: știi cine deține contractele pt. reabilitare? Firmele clienterale, nepoțeii, mătușelele, pr’etenarii lui Oprescu.
Ne luăm și de el Anna, pt. că distruge ce a mai rămas de distrus în București. Vrea să facă o șosea care să unească, în mod direct, centrul cu perfieria Bucureștiului. E o crimă! Ai auzit de Jan Ghell? Dă pe google. Acel om, de profesie arhitect, a redat mai multe capitale, care se confruntau cu grave probleme de trafic și poluare în ani 70, oamenilor. Este inventatorul orașului modern, în lume. El a venit cu ideea pistelor de biciclete, cu modernizarea și înmulțirea transportului în comun, cu construirea parcărilor în afara orașelor și cu alungarea mașinilor din oraș. Jan Ghel comndamnă aspru proiectele lui Oprescu. Jan Gehl este unul din cei mai buni arhitecți ai lumii. fora.tv/2011/05../
Anna, să nu crezi că vine cineva, acum, de nebun, să se ia de Oprescu. Acest… doctor… fiu de securist, fură bucureștenii pe față, a distrus un cartier istoric, cu monumente unice… Este un criminal al culturii și al istoriei.
2012-01-21 14:04:01 | Raporteaza
@viktor: Oprescu e primul primar din ultimii 22 de ani ce a finalizat ceva in mandatul sau si asta in conditziile in care nu a avut Consiliu Local.
Iti amintesti cat a durat “modernizarea” pasajului Marasesti, ce in timpul lui Ceausescu a fost construit in 6 (sase luni) ?
Sase ani Victore !
L-a inceput Basescu si la terminat Videan…
Iti amintesti cum explica Basescu de ce nu a facut nimic pentru Bucuresti si ai sai cetateni ?
Nu a putut ca nu a avut Consiliu Local ! Dati-mi Consiliu local, clama Basescu !
Desigur, costurile au fost mari, dar nu uita, proietele si studiile de fezabilitate a tot ce a finalizat Oprescu au fost aprobate dinainte de a deveni el primar general.
Cat despre acuzele ca distruge arhitectura veche si monumetele istorice, caz in care trimiterea este evidenta spre zona pietei Matache-Buzesti, ar trebui sa-i intreb pe actualii contestatori de ce au tacut zeci de ani, timp in care “monumentele” au ramas fara acoperisuri, ziduri interioare si ferestre, doar fatadele amintind depsre ele ?
Nu sunt ei cam demagogi ?
Si nu e vorba doar de zona aia. In Bucuresti cel putin, sute de cladiri monument istoric au fost retrocedate.
Politichia noilor propetari a fost sa le lase sa se degradeze natural si cate o data au pus chiar umarul cu cate un incendiu… Apoi cand nu a mai ramas nimic de ele au fost demolate… Afaceri imobiliare, de !
Pan la urma, cetateanul a ramas de pe urma lui Basescu cu promisiuni, de pe urma lui Videan cu borduri peste borduri iar dupa Oprescu cu niste lucrari terminate !
2012-01-21 16:21:40 | Raporteaza
@Simona: Esti cel putin rau intentionata.
Afirmi: “Ca sa nu mai spun ca proiestul lui de pasaj subteran la Aviatorilor va distruge iremediabil singura zona de promenada care a mai ramas in Bucuresti: bulevardele Kiseleff si Aviatorilor. Zona va fi compromisa definitiv.”
Poate nu stii dar proiectul respectiv ca orice alt proiect nu este aprobat de Primarul General al Caplitalei, ca nu are astfel de atriburii, ci de Consiliul Local (PDL)!
Pe de alta parte, fa-ma sa inteleg cum un tunel, ca asta va fi pasajul ala subteran, ce ca subtraversa parcul herastrau si lacul, v-a distruge zona ???
Am lucrat pe vremuri la Intreprindera Metrou si poate nu stii, dar pe sub parcul IOR (unul dintre cele mai frumoase din Bucuresti) trece linia de metrou !
Stiai asta ? Sunt convins ca nu stiai ! Si cu toate astea zona de promenada nu a fost distrusa !
De ce tunelul asta avizat de Consliul Local al Capitalei va distruge acum zona !
Explica-mi, ca m-ai facut curios, mai ales ca acum tehnologiile de constructie au mai avansat !
2012-01-21 16:32:55 | Raporteaza
Victor(fara frunza): Poate asa ma percepi tu, rau intentionata, dar pentru Bucuresti am cele mai bune intentii, de-aia vorbesc despre dezvoltare durabila, de inverzirea orasului, de redarea lui oamenilor si nu masinilor, pentru ca pentru oameni este construit un oras!
Consiliul local de care vorbesti este format numai din PDL?
Ce argument e asta? PDL are o reprezentatie mai mica de 50% din Consiliu, deci nu are cum sa ia decizii prin majoritate. Uite aici compozitia consiliului: pmb.ro/institut../
Stii de ce v-a distruge? Pentru ca pasajul o sa fie mult prea in interiorul capitalei si tot traficul care intra in Bucuresti va fi canalizat aici, la Aviatorilor, care este imprejmuit de cele doua bulevarde de promenada. Tu iti dai seama cu ce intensitate se va circula in zona aia odata pasajul terminat? Adio promenada, adio aer curat, adio liniste! PLus ca va schimba aspectul actual al bulevardelor prin taierea copacilor.
Poate imi explici si tu cum nu o sa fie afectata zona. Ca eu nu sunt asa experta ca tine si poate gresesc. Astept cu interes explicatii
2012-01-21 17:22:25 | Raporteaza
Dle Gotiu, o propunere: ce ar fi sa va uitati pe “luminitele” care indica localitatile unde au loc demonstratii? Veti constata, uimit, ca in marea majoritate a cazurilor, acestea sunt localitati in care puterea locala este in mina vreunui partid USL. Deseori, aceste demonstratii au gasit “intelegere”, chiar suport din partea primariilor. Iar faptul ca la Cluj Primaria este a Puterii, expolica (probabil) de ce acolo au intrat demonstranti in sedinta… Acum sincer: ii vedetio pe “demonstrantii” din Iasi, Focsani sau din Cita intrind peste Nechita, Oprisan sau Mazare?
2012-01-21 19:58:49 | Raporteaza
@Simona: Desigur ca intrebarea ta retorica despre cine-i la carma CL este pusa asa ca sa fie !
Dragutza in tara asta votul popular din 2008 a adus peste 33% voturi pentru parlamentari PSD, peste 18% PNL, PDL aproape 33% si UDMR aproape 18%.
Orice tanc isi da seama ca legitimitatea conducerii tarii apartine PSD SI PNL si cu toate ca regula democratica spune ca cine are majoritate la vot castiga, tara e condusa de PDL…
Cat despre CL stii bine ca acolo PSD-ul si PNL-ul nu au avut majoritate niciodata, conform votului… ci alde PDL cu alde PNG si PRM ce formeaza triunghiul mortii la Capitala…
Cat despre aerul ala poluat, ar trebui sa stii ca in lume sunt tuneluri de zeci de km si nu moare nimeni !
Am citit ca in NEW YORK exista un tunel de zeci de km prin care poti traversa orasul in mai putin de o ora si ii cat un judet… Nu a murit nici orasul si nici americanul.
Cand frantzuzii au vrut sa modernizeze Parisul au dat jumatate din el jos, ca sa faca orasul luminii din el.
Probabil ca noi suntem sortiti sa traim in intuneric !
2012-01-21 20:26:34 | Raporteaza
v…: “Probabil ca noi suntem sortiti sa traim in intuneric !”
ti se pare nu e lumina destula pe cele 2 bulevarde? Atunci sfatuieste-l pe Oprescu sa puna becuri mai puternice sa luminam ca in Paris. Asta ar fi solutia, nu? Sau ca sa luminam ca in Paris, trebuie sa ne distrugem singurele bulevarde de promenada care ne-au mai ramas?
Imagineaza-ti cum ar fi sa zica primarul Parisului ca vrea sa faca un pasaj pe Champs-Elysees, faimosul lor bulevard de promenada.
Parisul si-a conservat si restaurat toata arhitectura veche si bulevardele vechi. Parisul arata acum cum arata si acu 100 de ani. Numai in Bucuresti casele vechi sunt mancate de paragina.
Domnule victor, pacat ca nu aveti un scop mai inalt in viata decat banii. Progresul e bun, dar cand e facut in binele tuturor oamenilor, nu doar al celora care isi incaseaza niste comisioane.
2012-01-21 21:59:05 | Raporteaza
iparticledirect../
2012-04-12 23:59:37 | Raporteaza
Some truly interesting info, well written and loosely user genial.
2012-05-08 05:06:37 | Raporteaza
fix all types of computers
2012-05-09 08:09:36 | Raporteaza