![]() | Partidul hingher al Românieivezi toate articolele de Cristian Teodorescu30 Nov 2011 la 23:40 35 comentarii 749 vizualizari. |
În criză de ofertă politică, PDL vrea să devină partidul care se luptă cu cîinii fără stăpîn. De cînd Traian Băsescu nu mai deschide gura la capitolul electoral „Să trăiţi bine!” PDL n-a găsit altă metodă de a îmbunătăţi viaţa românilor decît prin uciderea cîinilor vagabonzi.
Am doi cîini în casă. Două căţele pe care le-am găsit. Pe Miţa am luat-o eu de pe stradă. Pe Doamna Tuică a pescuit-o soţia mea din tramvaiul 41. Miţa e, se pare, o corcitură de pekinez cu şoricar. Doamna Tuică e, sigur, dintr-un soi de terrier cît se poate de pur. Cînd a adus-o acasă, soţia mea a crezut că e un cîine castrat, cum i-a zis cineva din tramvai. O vede Miţa şi se întristează, apoi îi explică cine e şefa în casă. O smotoceşte, dar fără s-o muşte, mai mult ca să ne atragă nouă atenţia că nu vrea concurenţă în casă. Altfel, dacă vede o căţea pe stradă, Miţa se zbîrleşte şi sare la atac, chiar şi împotriva căţelelor de cîteva ori mai mari decît ea. Nu le suportă. După vreo lună de tristeţe a Miţei şi de plînsete cu ochii la uşă a Doamnei Tuică, cele două încep să se joace şi dacă nu le lua nimeni în braţe, se spălau una pe alta şi adormeau împreună. Doamna Tuică e şchioapă, ceea ce se vede doar cînd fuge. Asta mă face să cred că a fost aruncată, nu că s-a rătăcit, aşa cum am crezut cînd am dat anunţuri pe toate saiturile cu căţei pierduţi sau găsiţi şi aici pe blog. Altfel, un cîine din rasa Doamnei Tuică se vinde cu 12 milioane printre cunoscători.
Nu mai am loc în apartament pentru încă un cîine, dar dacă aş sta într-o casă care are şi curte, i-aş adopta şi pe cei trei cîini ai blocului, nişte maidanezi inteligenţi şi lipicioşi cărora toată lumea le dă de mîncare, dar pe care nimeni nu vrea să-i ia în casă, ca să nu-i lipsească de libertate.
Dacă programul prin care PDL vrea să euthanasieze cîinii fără stăpîn va căpăta putere de lege, atunci se va termina şi cu cîinii castraţi din jurul blocurilor, nu numai cu amărîţii fără nici un protector. Îi înţeleg pe concitadinii mei care nu vor să mai vadă cîini fără stăpîn pe stradă. Dar nu-i înţeleg pe cei care nu mai pot de mila cîinilor, însă – cînd îi întrebi – îţi spun că n-au loc în casă şi pentru un cîine. Totuşi, pentru numele lui Dumnezeu, ce partid e ăla care vrea să se transforme în marele hingher al României fiindcă nu mai are ce oferi alegătorilor.


Cristian Teodorescu azi la 10:16 |
A cotit cu dibăcie Băsescu la întrebarea ziariştilor dacă se mai întîlnesc cu el la [ citeste mai departe ]
Irina Zamfirescu 23 May la 16:13 |
Bucureștiul pare că ar fi inepuizabil. Construcții P+inifinit, spații verzi transformate în [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 23 May la 15:30 |
Uninominalul pur, în forma adoptată ieri de Parlamentul României, e o mare mizerie. Argumentele [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 23 May la 14:29 |
Legea privind sistemul electoral majoritar uninominal a trecut ieri de Camera Deputaţilor, după ce [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 23 May la 14:22 |
Ce e în neregulă cu POSDRU? Am tot fost avertizaţi că face Comisia Europeană verificări. [ citeste mai departe ]
Laura Cernahoschi 23 May la 12:10 |
Apare doar la emisiuni cu Gâdea, Alesandra Stoicescu sau duminicale de cancan, unde nu i se vor [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 23 May la 10:00 |
Uninominalul pur şi dur la care a visat Traian Băsescu pe vremea cînd era pe val s-ar putea [ citeste mai departe ]
Cristian Cojanu 23 May la 09:54 |
From Romania with Art,
25 mai, ora 21.30, Grădina Verona
Pe 25 mai, de Noaptea Albă a Galeriilor, [ citeste mai departe ]
Iulian Leca 23 May la 04:30 |
Cea mai mare critica adusa sistemului electoral ce tocmai a trecut si de Camera Deputatilor e ca [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 22 May la 22:27 |
Prima lună de după o căsătorie este numită ”luna de miere”. Prima lună a [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 22 May la 19:36 |
… s-au inmultit atacurile impotriva lui Basescu pe ultimul front ramas disponibil – [ citeste mai departe ]
Ciprian Şiulea 22 May la 18:11 |
Astăzi USL a demonstrat că tot ceea ce a spus în ultimii cîţiva ani împotriva PDL nu a fost [ citeste mai departe ]
Elena Vijulie 22 May la 14:19 |
Premierul Victor Ponta şi ministrul afacerilor europene Leonard Orban au anunţat ieri că [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 22 May la 12:06 |
Monica Macovei susţine că guvernul Ponta, despre care premierul spune că e cel mai curat, e cel [ citeste mai departe ]
Ciprian Domnişoru 22 May la 04:22 |
Întrebat despre participarea financiară a României la achiziționarea de către NATO a unor [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 21:55 |
Nişte fapte. Traian Băsescu s-a întîlnit ieri cu vice-preşedintele Chevron, compania care vrea [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 19:43 |
Nu mai e doar o impresie de început de campanie. Ci o confirmare: Emil Boc a evitat până în [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 21 May la 19:05 |
În ţara în care Eminescu, Creangă, Caragiale şi Preda n-au fost absolvenţi ai vreunei [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 18:20 |
Useliştii au început ofensiva de vară puţintel mai devreme, presaţi de calendarul [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 21 May la 15:38 |
Alegerea dintr-un tur a primarului generează tot felul de efecte secundare. De exemplu, negocierea [ citeste mai departe ]
Stelian Tănase 21 May la 12:17 |
Traian Băsescu aflat la Chicago, printre români, a profitat că se afla departe de casă şi [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 21 May la 11:00 |
Am văzut și români care (încă) îl iubesc pe Traian Băsescu. E drept, nu în România. Trebuie [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 21 May la 10:03 |
Şi ducîndu-se dumnealui Traian sin Băsescu la sfat în cele străinătăţi l-au însoţit alai, [ citeste mai departe ]
Costi Rogozanu 20 May la 15:44 |
Săptămîna asta cele mai discutate probleme au fost cîinii vagabonţi, curăţenia oraşului, [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 20 May la 12:38 |
Fostul ministru german al apărării a ieşit din politică şi a pierdut titlul de doctor în urma [ citeste mai departe ]
Mihai Goţiu 20 May la 10:15 |
Înainte de începerea festivităților de lansare a candidaților USL la Consiliul Județean și [ citeste mai departe ]
Alin Fumurescu 19 May la 21:32 |
… c-acum nu mai e de gluma. Acum e serios. Acum nu mai e vorba nici de USL, nici de PDL, nici de [ citeste mai departe ]
Cristian Teodorescu 19 May la 20:12 |
După ce-am văzut fragmente din teza de doctorat a procurorului general al României, Laura [ citeste mai departe ]
Dorin Tudoran 19 May la 18:00 |
Copertă & Copyright 2012 - ION BARBU
Anunțul făcut de unul dintre cei mai guralivi și [ citeste mai departe ]
Constantin Creţan 19 May la 17:59 |
Ca şi Mugur Ciuvică, despre care tocmai am scris, tot din categoria celor pentru care pare a [ citeste mai departe ]
| 1@ Teodorescu Cristian - Va admir : ati devenit, brusc, candid ca un prunc! Bata-va sa va bata de ingeras! Da' si dl. Ponta e tare : acu' inveleste ciocolata in staniol!... | ||
| 2Sunteti "dragalas" in exprimare, dar ati descris o incalcare a mersului justitiei. Cum e, s-a gasit postul de atasat cultural pt. Dvs. sau mai stati o tura?... | ||
| 3@Arthur: "Deci din presupusele 70% PSD va avea 35% si PNL+PC tot 35%. Deci niciunul nu va putea conduce tara asa cum a facut-o abuziv PD care cu 35% in 2008, a condus ignorand opozitia,taind salarii pensii,nediscutand... | ||
| 4@-rk- nu fi taran de la Maglavit! Patapievici si Neamtzu nu au pozat in fete mari ecologiste,atee si gayfest ca amicu' tau Cernea! Iar ca si cultura,comparatia nu iti face cinste! PS-faci pariu ca... | ||
| 5Domnu' Cristian, aveti dreptate 100%. Numai ca aici zace paradoxu": pentru ca sa nu mai iasa in strada, lumea trebuie sa iasa in strada ! Cu nici unii din asa-zisii politicieni de azi nu se poate face... | ||
| 6Extreeeeeeeeeeeeeem de putin convingatoare pledoaria doamnei Vijulie cand e vorba sa explice de ce ceea ce se poate in MBritanie nu se mai poate in România: practic toata explicatia e o retorica tare ridicula... | ||
| Mihai Goţiu 10846 citiri |
| Cristian Teodorescu 9591 citiri |
| Costi Rogozanu 8912 citiri |
| Ciprian Domnişoru 4146 citiri |
| Alin Fumurescu 3945 citiri |
| Constantin Creţan 3394 citiri |
| Dorin Tudoran 2880 citiri |
| Elena Vijulie 2608 citiri |
| Dan Duca 2474 citiri |
| Ciprian Şiulea 2311 citiri |
| Cristian Teodorescu 8 postari |
| Mihai Goţiu 7 postari |
| Costi Rogozanu 6 postari |
| Constantin Creţan 4 postari |
| Alin Fumurescu 3 postari |
| Ciprian Domnişoru 3 postari |
| Dorin Tudoran 3 postari |
| Iulian Leca 2 postari |
| Ciprian Şiulea 2 postari |
| Elena Vijulie 2 postari |
| Mihai Goţiu 61239 citiri |
| Cristian Teodorescu 39931 citiri |
| Costi Rogozanu 38104 citiri |
| Ciprian Domnişoru 18194 citiri |
| Alin Fumurescu 17851 citiri |
| Viorel Dobran 12320 citiri |
| Dan Duca 11274 citiri |
| Constantin Creţan 11153 citiri |
| Elena Vijulie 9233 citiri |
| Dorin Tudoran 8707 citiri |
| Cristian Teodorescu 30 postari |
| Mihai Goţiu 29 postari |
| Costi Rogozanu 28 postari |
| Alin Fumurescu 11 postari |
| Constantin Creţan 10 postari |
| Ciprian Domnişoru 9 postari |
| Dan Duca 8 postari |
| Dorin Tudoran 8 postari |
| Ciprian Şiulea 7 postari |
| Elena Vijulie 6 postari |
© 2009 VoxPublica.ro, o marca F5 Realitatea-Catavencu. Toate drepturile rezervate.
Din cite imi amintesc eu, il pupinbaseai de zor pe presedinte dupa tura de chilarit ciini de la primaria capitalei. Ce-ai, frate, deci, cu partidul? Ce fel de “alegator” e ala care pe de o parte pup-o puala si pe de alta o scuipa, desi se ocupa cu aceleasi penetrari intr-ale curmarii de viata? Un cetatean model, vine raspunsul. Poate chiar un scriitor.
2011-12-01 00:21:48 | Raporteaza
Bine ar fi sa o faca si pe asta, sa scapam de rahatii, parul si latratul lor. Da’ nu-i mai crede lumea nici cu asta, ei sunt deja Petrica, degeaba mai striga de acum lupu’, lupu’ …
2011-12-01 01:04:52 | Raporteaza
De acord cu cainii de rasa” adoptati” ,dar ce facem cu “maidanezii”,care a-i adopta ?.
2011-12-01 01:17:16 | Raporteaza
Domnule Teodorescu ,sunteti ce-l ma-i mai bun jurnalist .Felicitari .
2011-12-01 01:22:26 | Raporteaza
Duplicata este mama ta ,si se si repeta .Comunist imputit.
2011-12-01 01:24:57 | Raporteaza
@dn teodorescu
din pacate in aceasta poveste animalele platesc. si platesc cainosia noastra a oamenilor. noi suntem aceia care ii lasam pe strada si credem ca daca ii hranim cumva dimineata ne-am facut datoria de iubitori ai animalelor. cel care iubeste cu adevarat un animal atunci il tine in casa il vaccineaza, este responsabil pentru ceea ce face animalul respectiv etc… asa se intampla in tarile civilizate. care este “solutia” !? uciderea lor!? aceeasi societate lipsita de compasiune care a provocat de altfel aceasta situatie?
imi amintesc de copii orfani de pe vremea lui ceausescu si nu numai. nu suntem in stare sa ne ocupam si sa ne ingrijim copiii si batranii. uciderea cainilor nu este o solutie si va fi taxata ca atare de societatile civilizate. nu suntem in stare de solutii europene pentru ca asa cum spunem uneori suntem o societate “cainoasa”.
2011-12-01 02:07:29 | Raporteaza
Din pacate cainii au nenorocul de a se fi nascut in lada de gunoi a europei, romanika. O ghena infecta populata de untermenschen nespalati care mai intai i-au aruncat in strada, i-au ignorat cu nesimtire in timp ce se inmulteau ca in cele din urma sa ii omoare cu batele, ca atat ii duce rudimentul de intelect pe care il poseda.
45% din cetatenii acestei pustule de pe obrazul Europei cred ca soarele se invarte in jurul pamantului si 65% cred ca astrologia e o stiinta. 25% se defecheaza intr-o groapa pestilentiala din fundul curtii si se spala (in rarisimele cazuri cand o fac) intr-un lighean. Va mai mira comportamentul medieval fata de caini? Pe mine nu.
2011-12-01 02:55:37 | Raporteaza
PDL ofera extrem de putine (spre deloc) motive de a i se da votul. ca si celelalte partide, de fapt. dar adoptarea acestei legi, dupa ani de cacaiala si aberatia legii Marinescu – Bideu, e unul dintre lucrurile bune.
retineti ca legea nu obligala uciderea cainilor vagabonzi! ci doar ofera si aceasta optiune comunitatilor, pe langa cea normala a adoptiei si cea aberanta a returnarii in strada.
bucurestenii nu trebuie sa se teama, mandrul lor primar a anuntat deja ca vor ramane in strada cainii vagabonzi.
2011-12-01 08:12:35 | Raporteaza
@momo: Cred ca pe tac’tu il cheama Grivei.
2011-12-01 08:35:34 | Raporteaza
Nu inteleg nici limbajul violent nici tendintele antropomorfice.
1. Dar de milionele de pui care sunt sacrificati zilnic pentru a ajunge in magazine nu va este mila ?
De miei,porci,vitei?
2.Orice om care are acces la Animal Planet afla ca in toate tarile(zise) civilizate cainii fara stapin care nu sansa sa fie adoptati intr-un anumit timp sunt eutanasiati.
In aceste cazuri omul este obligat sa inlocuiasca selectia naturala care s-ar fi manifestat in natura libera.
2011-12-01 08:45:43 | Raporteaza
@top: Chiar crezi ca e vorba aici de soarta ciinilor vagabonzi ? Crezi ca dl Teodorescu are insomnii canine, iar sustinatorii lui mor de dragul de a fi muscati pe strada ? Aiurea, e vorba tot de batalia politica. Majoritatea celor care pling acum ii antipatizeaza pe Basescu si PDL (o parte din ei fara motiv, asa au vazut la televizor ca e la moda, altii din cauza de buget, taieri, restrictii). Ai sa-i vezi cu pareri contra indiferent de initiativele legislative luate. Daca se va milita impotriva defecarii prin parcuri, vor gasi argumente pentru se impotrivi, sustinind ca e vorba de fertilizarea naturala a pamintului.
2011-12-01 10:13:35 | Raporteaza
foarte bine ati facut ,va admir pentru ca ati salvat viata a doi caini;si mie mi-a venit ideea sa salvez o cartita a carei viata e pusa in pericol de constructia in ritm halucinant a unei autostrazi,ba chiar sa infiintez o societate non profit(afacere banoasa)cu obiect de activitate “protectia buruienilor din culturi”;la urma urmei si tzantarii,cartitele,viespile…,dar si palamida,pirul sau costreiul,sunt forme de existenta a vietii pe Pamant care nici macar nu ne pun in pericol integritatea pantalonilor cand ne plimbam pe drum.as mai face o remarca:intr-un stat civilizat n-ar trebui sa existe nimic “fara stapan”;intrucat nimeni nu-si adjudeca dreptul de proprietate asupra acelor fiinte,inseamna ca “stapanul”e statul care are obligatia ,conform constitutiei,sa asigure in primul rand linistea si siguranta cetateanului,nu a cainilor;sa nu intelegeti ca sunt pentru uciderea cainilor;nu,eu consider ca trebuie starpiti “afaceristii”ce castiga de pe urma lor,si luate masuri aspre impotriva “iubitorilor”de caini care,unii ii abandoneaza in strada,iar altii le asigura conditii de trai in spatii neadecvate
2011-12-01 10:44:25 | Raporteaza
AM SHI IO DOI MAIDANEZI ADORABILI:ROCKY L-A GASIT FIUL MEU SUB STADIONUL UTA,ERA CIT UN SOBOLAN,SHI BINE INGRIJIT S-A FAKUT UN DOBERMAN KORCIT,DA’ RAU…ARE ACUMA 10 ANI…
LINDA,O KATZELUSHA ALBA KA SPUMA,LINGUSHITOARE,HOATZA SHI ASKULTATOARE,AM SALVAT-O DIN LATZUL HINGHERILOR PDLISHTI DIN ARAD.CERSEA LA MESELE TERASEI HOTZELULUI CONTINENTAL…
AU KEMAT HINGHERII DOBITOCII,IN LOC SA-I DEA DE MINKARE…ERA SLABA,NUMA KOASTE.AKUMA E O SPLENDOARE DE KUMINTZENIE SHI KURATZENIE…
NU UCIDETZI SUFLETELE NEVINOVATE!VIATZA O DA SHI O IA NUMAI UNUL:DUMNEZEU!DAR VOI N-AVETZI DUMNEZEU….
2011-12-01 12:45:23 | Raporteaza
Asculta comanda Teodorescu!Cum spun Basescu incepi sa latri !Da?BASESCU!
2011-12-01 12:46:19 | Raporteaza
Aveti dreptate! La cativa ani se face cate un carnagiu fiindca inseamna bani si putere! PDL merge pe instinctualitatea unor semeni de ai nostri si trambiteaza ca suntem in lumea civilizata desi nu au facut nimic pentru a impiedica inmultirea cainilor! Pe aceasta cale felicitam asoc “Vier Pfoten” care a salvat si caii de la Letea schingiuti de acesti romani intrati in Europa civilizata!Tot Vier Pfoten” a castrat si cainii din zona in care stau dar PDL doreste decontarea acestor servicii gratuite (sterilizare,eutanasiere) fiindca aduce bani multi si de ce nu Primaria Capitalei! In provincie se descurca primarii ca doar deconteaza eutanasierea cu “bata” la 200 de euro!
2011-12-01 12:47:07 | Raporteaza
@viorel: TREBUIA SA SEMNEZI ASTFEL:SINT UN DOBITOK!!!!!!
2011-12-01 12:47:23 | Raporteaza
@Dresor: ai iesit deja pe scena? sunteti”mici” si vulgari aidoma stapanilor vostri!
2011-12-01 12:49:20 | Raporteaza
@DAN TUCULEA-ARAD: Ai dreptate!Oamenii sunt animale in zilele astea!
2011-12-01 13:11:44 | Raporteaza
Oprescu evident ca tace, asteapta sa vada care e finalitate, iar apoi, in functie de cum bate vantul, sa culeaga laurii sau sa dea vina pe PDL pentru esec. Tipic oprescu, tipic psd.
2011-12-01 13:15:22 | Raporteaza
Daca nici sutele de mii de semnaturi nu ne arata ca bucurestenii vor aceasta problema rezolvata, atunci discutia este inutila.
2011-12-01 13:16:08 | Raporteaza
Ma bucur ca cei din PDL au avut aceasta initiativa. Desi criticata de asa-numitii iubitori de animale, legea asta ne va rezolva multe probleme si ne va face sa ne simtim mai in siguranta pe strazi.
2011-12-01 13:16:44 | Raporteaza
Domnule Teodorescu,problema cainilor de pe strada (vagabonzi,maidanezi,in nici un caz comunitari)este intredevar o problema serioasa si nu trebuie luata in deradere nici o masura menita sa o rezolve.Faptul ca PDL se preocupa de aceasta problema cu mai mult sau mai putin succes nu este ceva ce trebuie blamat.Intr-un fel sau altul cainii trebuie scosi de pe spatiul public care apartine in exclusivitate oamenilor.Cine vrea sa adopte acei caini,nu are decat.nu ii opreste nimeni sa-i prinda ,sa-i ia acasa sa-i trateze si sa-i intretina in conditii decente.Dar sa nu pretinda sa faca statul sau comunitatea asa ceva intrucat aceste patrupede nu sunt proprietatea nici a statului ,nici a primariei.Sunt niste animale salbatice care umbla in haite si ataca oamenii in varsta si copii.Numiti o capitala sau u oras occidental unde cainii vagabonzi sunt lasat sa misune pe starda si sa puna in pericol viata si integritatea cetatenilor.Daca tot ii iubiti atat de mult,nu va multumiti cu doi,mai luati in custodie vreo 18-20 si procedand in felul asta va veti pute manifesta dragostea dvs.netarmurita pentru aceste suflete chinuite.Dar nu obligati va rog intreaga comunitate sa iubeasca ce iubiti dvs.
P.S.Mi-am facut cruce cand un oarecare domn care a demonstrat si in alte randuri ca nu ii sunt toate mintile acasa ca legea adoptata cu privire la maidanezi nu ar fi constitutionala.Ma intreb in parsiva noastra Constitutie este prevazuta si o asemenea aberatie?Cred ca nu desi cei care au conceput-o nu au fost departe de conceptiile respectivului domn amintit mai sus!
2011-12-01 13:31:13 | Raporteaza
@Dl.Teodorescu
sunt de acord cu dvs.!
Eu vreau sa fie si mai multi maidanezi pe strada,eventual cateva milioane,ca sunt si ei suflete.
Ba chiar sunt impotriva castrarii,doar au si ei simtiri erotice,ce naiba!
Dvs. aveti copii,ce va pasa? Nu va ganditi ca si ei vor sa aiba urmasi care sa le poarte numele?
Si unde mai pui ca isi face planul la pacienti si spitalul Colentina,ba chiar si spitalul V.Babes.
2011-12-01 13:43:30 | Raporteaza
Eu nu as omora maidanezii ci i-as duce si i-as lasa langa complexul Europa.
Cica au aia mici cu ochii oblici o lipsa de materie prima pentru fast food-uri,ceva de speriat.
2011-12-01 13:44:57 | Raporteaza
@momo
esti o simpatica,pot sa-ti spun Fetita?
2011-12-01 13:45:29 | Raporteaza
@DAN TUCULEA-ARAD
si zici ca iubesti cainii in exces?
Stii tu oare ca zoofilia este un pacat?Si daca stii,de ce persisti?Doar din dragoste de patrupezi?
Ma dezgusti!
2011-12-01 13:47:37 | Raporteaza
@Mariko,vad ca si tu raspunzi la aceeasi comanda!Bravo!Ia o bucatica de zahar!
2011-12-01 13:57:07 | Raporteaza
@ 1, alias Radu Humor,
alungat de pe toate blogurile care se respecta si oplosit pe Voxpublica.
@ Cristian Teodorescu,
va spun o veste trista: toti oamenii imbatrinesc, dar unii o fac urit. Iar scriitorii impotenti sint cei mai haiosi; li se pare ca doar dictatoru` e vinovat.
Azi macar trebuia sa fiti mai putin otravit de nereusitele vietii.
2011-12-01 14:38:24 | Raporteaza
Problema maidanezilor se rezolva atat de simplu: intr-un oras mare, cu peste 2 milioane de locuitori, ca Bucurestiul sunt intre 15.000 si 100.000 de caini, functie de cine-i numara. Daca cel mult 5% din populatia orasului e compusa din iubitori de caini, fiecare poate lua un caine in balcon, si gata, s-a rezolvat problema !
Ah, am priceput, nu vreti sa luat jigodia turbata de pe strada in casa, ca n-aveti chef, dar v-ati gandit ca cel mai bine o cresteti pe buzunarul alorlalti 95%, sau o lasati sa se antreneze la alergat dupa copii vecinilor. Ipocrizia voastra, a pretinsilor iubitori de caini, duce la suferinta acestor animale: prin legea lui Malthus, pe strada vor exista mereu numarul maxim de caini posibil.
2011-12-01 18:28:36 | Raporteaza
cat de orbi pot fii unii? Ce alte dovezi mor vor inafar de cele 200 mii semnaturi ale bucurestenilor pentru rezolvarea acestei probleme a cainilor comunitari???
2011-12-01 21:08:25 | Raporteaza
@victor L: Se creeaza o imagine falsa privind aceasta lege care a trecut de parlament. Ce nu inteleg este ce ar putea fi neconstitutioneal in ea! Dar in capul uslistilor orice este posibil…
2011-12-01 21:09:12 | Raporteaza
E o iniţiativă lăudabilă a PDL – sunt singurul partid care chiar doreşte să ne scape de haitele de câini care devin agresive pe timp de iarnă.
2011-12-01 21:09:56 | Raporteaza
este o initiativa f buna a PDL-ului. E o problema care trebuie rezolvata cat mai curand, mai ales ca sute de mii de bucuresteni si-au exprimat acordul in acest sens. Este o chestiune de imagine, de sanatate, si chiar de moarte. Nu a zis nimeni sa fie omorati, dar sunt animale care trebuiesc tinute sub control.
2011-12-01 23:16:50 | Raporteaza
@ Cristian Teodorescu
Cu tot respectul, dar jumatate din vecinii dvs de bloc (aia mai sanatosi si mai curati) va f in gura zilnic:latrat la ore aiurea, reahat de caini, putoare etc. Statistic va faceti vinovat de unul sau mai multe din pocinoagele de maio sus, mai laes daca aveti doua potai.
Dar hai sa zicem ca-i tineti in casa, ca le puneti botnita, ca-i spalti regulat si ca le adunati rahatul de pe jos (cam naspa munca pentru un intelectual). Totusi, sa militezi impreuna cu babele senile si cu ONG-istii neftuti pentru existenta cainilor pe strazi e de un imbecilism cras pe care nu-l inghit. Chiar aveam impresia ca sunteti un om inteligent si instruit in ciuda diverselor diferente de opinie, dar asta e de tot rahatul.
Explicati-mi si mie logica dvs: daca vine cineva si-ti trage trei palme si-ti da si o ciocolata, inseamna ca ciocolata nu e buna si ca trebuie interzisa? Exact asta ati spus. V-ati injectat sau ati fumat ceva?
2011-12-02 00:08:52 | Raporteaza
Domnule Teodorescu, sunt de acord cu dvs., ca aceasta campanie este doar o incercare a PDL de a ‘oferi ceva’. Dar mai este un aspect, pe care ar fi ipocrit sa-l pierdem din vedere: unii dintre cainii acestia pot deveni periculosi pentru oameni.
Si fiindca fac parte dintre cei care simt exact ca si dvs. ptr. aceste patrupede iar consecventa autoritatilor este proverbiala (adica isi fac temele pe jumatate, orice strategie ar adopta:eutanasie ori sterilizare), propun altceva: implicarea civilililor, prin anumite ONG-uri. Se poate conlucra in scopul de a face rost de baza materiala pentru sterilizare (se gasesc organizatii straine ajuta, nu asteptat bani de la stat), pentru a colaborarea cu primariile, pentru informarea populatiei etc. Se pot face atatea, dar sa ceri interzicerea eutanasiei doar ca simti tu empatie fata de caini, e o prostie si demonstreaza ca suntem doar niste incapabili isterizati. In Oradea s-a facut treaba buna cu sterilizarea. De ce nu se poate si in alte orase?
2011-12-02 13:54:17 | Raporteaza